Daar ben ik al geweest, daar heb ik al aardig wat info vandaanquote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef tevebe het volgende:
www.mr2club.nl Kijk daar eens op. Heel veel vragen over velgenmaten en bandenmaten.
kan beide natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:58 schreef babba het volgende:
Bedankt voor de hulpMaar dan heb ik nog één vraag dus, Euro 95 of Euro 98 in een SW20
?
Nee, wel geinformeerd, maar het was geen kit, alleen de turbo en wastegate los. Voor mij is het interessanter om gelijk de MR2 kit te kopen met alle fittings, downpipe, spruitstuk adapter etc. Bovendien had JW een single entry (wegens spruitstuk) GT3076R en wilde ik liever een twin entry GT3071R voor wat betere spool/minder lag en dus meer mid-end drivability. Het topvermogen van 450 rwhp voor de GT3071R is voor mij al ruim genoeg, liever de betere spool dan de 50 rwhp die de GT3076R meer kan leveren).quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:23 schreef Tjabbo het volgende:
heb je die kit van de bak van JW gekocht ?
Er zijn uberhaupt niet veel 3S-GTE's in Nederland met een standalone EMSquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:23 schreef Tjabbo het volgende:
Ok gaaf.
Wat heeft je doen besluiten voor een Hydra Nemesis systeem te gaan? Er zijn nog niet veel 3sgte's in NL die succesvol op zo'n ecu gemapped zijn.
Er is geen verschil in roestvorming tussen de modellen van voor of na 92 hoor, buiten leeftijd dan. De SW20 heeft een paar gevoelige plekjes (twee strutjes met open uiteinde onderin de motorruimte; onderzijde van de deuren; rond een lekkend T-bar dak) waar sommigen last van krijgen, maar over het algemeen is de auto verder behoorlijk goed bestand tegen roest, in tegenstelling tot de AW11jes die er erg veel last van hebben. In ieder geval heeft een 93'er over een jaar evenveel kans op plekjes als een 92'er nu. Gewoon iedere auto apart bekijken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:28 schreef tevebe het volgende:
Mr2 staat hoog op mijn lijstje om mijn auto te worden als ik terug ben in NL en weer wat gespaard heb. Wel een 92+ model ivm versnellingsbak en roestvorming van de modellen voor 92.
Ik dacht altijd dat de modellen na 92 minder last van roestvorming hadden, maar schijnbaar niet dan. Toch wil ik liever een 92+ model ook vanwege de extra verstevigingen. Zodra ik terug ben zal ik in ieder geval enkele gaan bekijken.quote:Op zondag 2 december 2007 01:28 schreef johnwoo het volgende:
Er is geen verschil in roestvorming tussen de modellen van voor of na 92 hoor, buiten leeftijd dan. De SW20 heeft een paar gevoelige plekjes (twee strutjes met open uiteinde onderin de motorruimte; onderzijde van de deuren; rond een lekkend T-bar dak) waar sommigen last van krijgen, maar over het algemeen is de auto verder behoorlijk goed bestand tegen roest, in tegenstelling tot de AW11jes die er erg veel last van hebben. In ieder geval heeft een 93'er over een jaar evenveel kans op plekjes als een 92'er nu. Gewoon iedere auto apart bekijken.
vanaf 1988 zijn alle toyota's verzinkt.quote:Op zondag 2 december 2007 19:57 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de modellen na 92 minder last van roestvorming hadden, maar schijnbaar niet dan. Toch wil ik liever een 92+ model ook vanwege de extra verstevigingen. Zodra ik terug ben zal ik in ieder geval enkele gaan bekijken.
Ik dacht altijd vanaf 1992. Meen ik een keer ergens gelezen te hebben, maar zal dan wel fout zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 20:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vanaf 1988 zijn alle toyota's verzinkt.
Nou ik moet wel toegeven dat de resources/support van de fabrikant wat mager zijn, je moet het van de community hebben. Heb je op mr2oc gekeken? Daar zit toch best wat Nemesis ervaring, en de leverancier van de MR2 kit (mrcontrols) doet daar erg behulpzaam mee als er vragen zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 16:12 schreef Tjabbo het volgende:
Ik vond de hoeveelheid die er te vinden was over de nemesis wel wat tegen vallen.
Heb dat ding terug uitgebouwd voor JW toen hij tegenover (of met, hoe je het zien wilt) zjin tuner wilde bewijzen dat de auto het wél deed met de mods en dat die ecu het probleem was.
anyway lang verhaal kort: zorg voor een goed (duur) usb--com poort omzetter. door het gekloot met een goedkope kwam elke keer de data garbled over in de ecu.
'We' hadden wat links toen ja, maar ook maar 1 zaterdag om het te fixen en het blok zat nog niet weer helemaal terug in elkaar toen we aan kwamenquote:Op zondag 2 december 2007 22:20 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Nou ik moet wel toegeven dat de resources/support van de fabrikant wat mager zijn, je moet het van de community hebben. Heb je op mr2oc gekeken? Daar zit toch best wat Nemesis ervaring, en de leverancier van de MR2 kit (mrcontrols) doet daar erg behulpzaam mee als er vragen zijn.
Mijn laptop heeft nog een ouderwetsche fysieke seriële poort dus dat zal naar verwachting geen problemen opleverenMisschien tik ik voor dit doel zelfs nog wel een keer een tweedehands laptopje op de kop, de mijne is een desktopvervanger met 15" scherm en desktop-CPU waardoor hij maar zo'n 2 uur meegaat op de batterij
Het ultieme doel is het RS232 protocol reverse engineeren en (niet voor mappen maar voor data visualisatie) een proggel te bouwen voor op m'n (Windows Mobile) PDA phone
Jawel, werkt prima op de laptop met het Nemesis programma. Maar ik was niet van plan om (als het ding eenmaal is afgesteld) constant met een laptop rond te gaan rijdenquote:Op maandag 3 december 2007 00:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom moet je zo moeilijk doen om een signaal te krijgen? zit er geen fatsoenlijke output op dat ding?
Hey... Fietsbel z'n Supra!quote:Op deze foto waarbij 'ie in z'n veren hangt kan je goed zien dat 'ie achter een paar mm kan gebruiken:
[ afbeelding ]
en op shoarmateam forum ookquote:Op maandag 3 december 2007 20:06 schreef johnwoo het volgende:
Hij post af en toe een update in z'n autofans topic.
Ja goed, er zit 900 euro aan nieuwe onderdelen in dus gaat hij niet voor een paar tientjes wegquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef _Drake_ het volgende:
ik zou hem in de stalling, nofi maar je prijs is vrij hoog en de vraag is laag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |