abonnement Unibet Coolblue
pi_26149967
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:24 schreef Panthera1984 het volgende:
DomienVerschuuren--> capture jij het Radioprogramma weer in tekst voor de werkers/niet-luisteraars-om-wat-voor-reden-dan-ook?
Helaas niet. Ik moet zelf werken vanavond
  maandag 11 april 2005 @ 16:30:31 #102
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26149990
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:28 schreef yvonne het volgende:
Fun meeting he
Ik mezelf al rennen met een beer achter me aan
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26149992
quote:
Op maandag 11 april 2005 15:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:

[..]

Haha, dat opperde ik in topic 10 al. Toen werd ik voor gek uitgemaakt.
Dat opperde ik in topic 1 al

Je bent wel een ontzettende als je niet snapt dat dit een hoax is.

Die 2 zijn lekker op vakantie naar *warm_eiland
Senatus Populus Que Romanus
  maandag 11 april 2005 @ 16:31:14 #104
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26150006
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:30 schreef Nynex het volgende:
Dat opperde ik in topic 1 al

Je bent wel een ontzettende als je niet snapt dat dit een hoax is.

Die 2 zijn lekker op vakantie naar *warm_eiland
Achteraf gelul is altijd mooi
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26150008
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef merlin693 het volgende:

[..]

een beetje veel vloeibaar gas aansluitingen maar voor de rest oogt hij wel OK
Dus toch!

pi_26150025
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:30 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik mezelf al rennen met een beer achter me aan
In welk land wil jij die meeting hebben dan?
  maandag 11 april 2005 @ 16:33:08 #107
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26150051
quote:
Die 2 zijn lekker op vakantie naar *warm_eiland
zullen we dan maar weer naar een mystique avontuur van Ryan en Stali op Korfu deel 2 uitkijken
pi_26150074
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:32 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

In welk land wil jij die meeting hebben dan?
Zuid-Pittië
pi_26150075
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:33 schreef merlin693 het volgende:

[..]

zullen we dan maar weer naar een mystique avontuur van Ryan en Stali op Korfu deel 2 uitkijken
Zat ik ook al aan te denken ja.
  maandag 11 april 2005 @ 16:34:31 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26150088
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:32 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

In welk land wil jij die meeting hebben dan?
Ze huren gewoon iemand en een berenpak. Dat snap je toch wel?

Eigenlijk vind ik dat juiced dat moet doen na al z'n vloeibare gas gebazel .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_26150091
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:31 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Achteraf gelul is altijd mooi
Geen pottenkijkers. , 10e post van boven

Anyway, ik heb op geen enkel moment beweerd dat dit niet de meesterlijkste hoax is die fok ooit gezien heeft

Ryan3 is vooralsnog not to be underestimated.
Senatus Populus Que Romanus
  maandag 11 april 2005 @ 16:35:40 #112
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26150104
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:32 schreef Lynx666 het volgende:
In welk land wil jij die meeting hebben dan?
Ik ben nooit buiten Noord Holland geweest Maar die verhalen die ik hoor
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26150115
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ze huren gewoon iemand en een berenpak. Dat snap je toch wel?

Eigenlijk vind ik dat juiced dat moet doen na al z'n vloeibare gas gebazel .
Ooh, dacht zelf eigenlijk aan een meeting in de berenpit van Artis. .
pi_26150140
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ze huren gewoon iemand en een berenpak. Dat snap je toch wel?

Eigenlijk vind ik dat juiced dat moet doen na al z'n vloeibare gas gebazel .
Is goed hoor, als ik niet geloofwaardig overkom met vloeibaar gas, dan probeer ik het wel met een berenpak
  maandag 11 april 2005 @ 16:38:33 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26150173
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:37 schreef juiced het volgende:

[..]

Is goed hoor, als ik niet geloofwaardig overkom met vloeibaar gas, dan probeer ik het wel met een berenpak
Daar houden we je aan !
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 11 april 2005 @ 16:39:39 #116
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26150205
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:34 schreef Nynex het volgende:
Geen pottenkijkers. , 10e post van boven
Je dekt je alleen in zoals praktisch heel Fok heeft gedaan. Zo van 'Ik weet niet of het nep is maar just in case zeg ik even dat het zou kunnen" om in dit topic te beweren dat je al vanaf het begin er zeker van was dat ze op vakantie waren Tsssk
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26150216
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Daar houden we je aan !


(toch maar even die duimpjes weggeëdit )
pi_26150279
ik hoop zwaar dat dit een hoax is...
wat als er echt wat gebeurt is met ryan en stali??

als het een hoax is vind ik het gelijk geen leuke grap meer... beetje doen alsof je vermist ben moet je niet mee spotten.
pi_26150313
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:39 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Je dekt je alleen in zoals praktisch heel Fok heeft gedaan. Zo van 'Ik weet niet of het nep is maar just in case zeg ik even dat het zou kunnen" om in dit topic te beweren dat je al vanaf het begin er zeker van was dat ze op vakantie waren Tsssk
Het vakantie-idee kwam pas bij me op toen ik ryan3 in die korte broek zag, iets in stond te pakken.
En ja, natuurlijk heb ik me ingedekt, maar ik bedoel in topic 1 waren er alleen die foto's, en die uitgravingen en whatnot zijn er echt, dus er was toen weinig om tegen in te dekken tbh. Er was nog geen "vermissing" ofzeau.
Senatus Populus Que Romanus
  maandag 11 april 2005 @ 16:47:41 #120
94510 BillGates
Me postcount!
pi_26150385
en nog maar een keer:

Proef met infiltratie van water
OSSENDRECHT - Energiebedrijf Delta Nuts hoopt snel groen licht te kunnen geven voor een proef met waterinfiltratie in haar waterwingebied bij Ossendrecht (BN De Stem, 9 maart).

De proef moet antwoord geven op de vraag of infiltratie van de bodem met water een remedie is tegen de verdroging van de Brabantse Wal. Algemeen wordt ondertussen immers wel onderkend dat de waterwinning een van de boosdoeners is bij de verdroging van de natuurgebieden op de Brabantse Wal, met name op de Kalmthoutse Heide.

Hoopgevend
Eerder heeft Delta Nutsbedrijven al op hele klein schaal een proef met infiltratie gedaan in Ossendrecht. Toen werd 72 uur lang in totaal 3600 kubieke meter water in de bodem gepompt. De resultaten daarvan waren volgens medewerker J. Rijk van Delta Nutsbedrijven zo hoopgevend dat het Zeeuwse nutsbedrijf de proef nu op veel grotere schaal wil herhalen, ook weer op het terrein van het pompstation in Ossendrecht.

De proef wordt in fasen uitgevoerd: in fase 1 wordt een ondiepe plek een a twee maanden onder water gezet, in fase 2 worden daar dan de minder goed doorlatende lagen grond weggegraven en in fase 3 wordt er een put gegraven. Tijdens de proef wordt gebruik gemaakt van schoon water, waarschijnlijk grondwater dat ter plekke wordt opgepompt.

Als de proef slaagt en infiltratie inderdaad wordt toegepast als middel om het grondwater op peil te houden, dan zal geen grondwater, maar oppervlakte water worden geïnfiltreerd, bijvoorbeeld regenwater, of kwelwater dat onderaan de Brabantse Wal wordt opgevangen. Een derde mogelijkheid is dat water uit de spaarbekkens van de Brabantse Biesbosch naar Ossendrecht wordt gehaald. Dat is dan water van dezelfde kwaliteit als het proceswater dat Delta Nutsbedrijven aan de industrie levert.

Projectendag
De plannen van het Zeeuwse nutsbedrijf werden gisteren toegelicht op de Brabantse Walprojectendag in de volksabdij Onze Lieve Vrouw ter Duinen in Ossendrecht. De projectendag was bedoeld om al die organisaties en instanties die betrokken zijn bij de Brabantse Wal de gelegenheid te geven te vertellen waar ze mee bezig zijn. Dit in de hoop dat ze hun plannen beter op elkaar afstemmen.

Op diezelfde projectendag vertelde coördinator M. Wiersma van het grenspark De Zoom/Kalmthoutse Heide over de maatregelen die het Belgische waterwinbedrijf Pidpa in Essen heeft genomen. Dat heeft de waterwinning terug moeten schroeven van 7,5 miljoen kubieke meter water per jaar naar vijf miljoen. Bovendien moet de Pidpa er voor zorgen dat binnen tien jaar de gevolgen van de waterwinning helemaal geneutraliseerd zijn. Zo niet dan raakt Pidpa haar vergunning kwijt. „Daar kunnen wij aan Nederlandse kant nog een voorbeeld aan nemen“, aldus Wiersma.

http://www.bodemnieuws.nl/nieuwsbrief/2004-6/nieuwsbrief.html#11
pi_26150477
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:44 schreef Nynex het volgende:

[..]

Het vakantie-idee kwam pas bij me op toen ik ryan3 in die korte broek zag, iets in stond te pakken.
En ja, natuurlijk heb ik me ingedekt, maar ik bedoel in topic 1 waren er alleen die foto's, en die uitgravingen en whatnot zijn er echt, dus er was toen weinig om tegen in te dekken tbh. Er was nog geen "vermissing" ofzeau.
Bedenk hierbij wel het volgende:

- Voor europese vluchten moet je 2 uur van te voren inchecken, buiten europa 3 uur.
- Ze wilden eigenlijk later gaan, maar hebben dit vervroegd omdat dit beter uitkwam voor de radio-gasten.
- Ik weet niet hoe het met jullie zit.. Maar als ik op vakantie ga doe ik pas zonnige kleren aan als ik op de plek van bestemming ben, en niet als ik thuis in NL vertrek.
pi_26150512
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:42 schreef weareborg het volgende:
ik hoop zwaar dat dit een hoax is...
wat als er echt wat gebeurt is met ryan en stali??

als het een hoax is vind ik het gelijk geen leuke grap meer... beetje doen alsof je vermist ben moet je niet mee spotten.
Aan de andere kant, als je in het bos geweest bent waar de pit uiteindelijk gevonden is, kan je alleen maar tot de conclusie komen dat je echt je best moet doen om daar zoek te raken.
Het was niet veel groter dan het vondelpark, en net zo druk. Alleen met meer bomen
pi_26150565
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Bedenk hierbij wel het volgende:

- Voor europese vluchten moet je 2 uur van te voren inchecken, buiten europa 3 uur.
- Ze wilden eigenlijk later gaan, maar hebben dit vervroegd omdat dit beter uitkwam voor de radio-gasten.
- Ik weet niet hoe het met jullie zit.. Maar als ik op vakantie ga doe ik pas zonnige kleren aan als ik op de plek van bestemming ben, en niet als ik thuis in NL vertrek.
Ik kleed me altijd op de bestemming iig

En nou dan hebben ze maar _gezegd_ dat ze eerder zijn gegaan ivm de radiogasten.. Als dat toevoegt aan de geloofwaardigheid van de hoax, waarom niet..

Mrgoed ik zeg ook niet dat ze pur sang op vakantie zijn naar Curacao, voor mijn part zitten ze in een huisje op de veluwe, of gewoon fucking thuis. Naar mijn idee heeft dit hele gedoe 'hoax' written all over it.
Senatus Populus Que Romanus
pi_26150567
Bill Gates!!!!!!!!
  maandag 11 april 2005 @ 16:57:20 #125
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_26150592
quote:
Op maandag 11 april 2005 16:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Bedenk hierbij wel het volgende:

- Voor europese vluchten moet je 2 uur van te voren inchecken, buiten europa 3 uur.
- Ze wilden eigenlijk later gaan, maar hebben dit vervroegd omdat dit beter uitkwam voor de radio-gasten.
- Ik weet niet hoe het met jullie zit.. Maar als ik op vakantie ga doe ik pas zonnige kleren aan als ik op de plek van bestemming ben, en niet als ik thuis in NL vertrek.
Best kans dat ze reeds op hun vakantiebestemming waren toen ze in de uitzending waren. Ik heb nog niet gekeken, maar hoeveel tijd zat er tussen hun laatste post en het telefoontje in de radio uitzending ? In deze tussentijd hebben ze misschien de reis gemaakt.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')