abonnement Unibet Coolblue
pi_24790299
quote:
jojomen, begrijp me niet verkeerd, ik vind Beckham een top voetballer. Maar Real heeft hem ook aangetrokken om merchandising verkoop op te krikken dat staat gewoon als een paal boven water Maar dat bevestigde je zelf ook al dus eigenlijk is dat meer gericht op de anti Real Madrid posters in dit topic die klaar komen op Real-bashen naar het lijkt


[ Bericht 7% gewijzigd door wolfrolf op 28-01-2005 00:55:44 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 28 januari 2005 @ 00:47:08 #2
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_24790432
tvp'tje
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_24790955
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 00:47 schreef WasQ het volgende:
tvp'tje
pi_24791583
Dit jaar gaat de titel naar Barca, volgend jaar pakt Valencia de titel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24796990
Ronaldo is vanochtend met instemming van de club naar Brazilie gevlogen vanwege ernstige gezondheidsproblemen van een naast familielid. Zondag tegen Numancia is hij er in ieder geval niet bij, áls de wedstrijd al doorgaat want vanwege de kou is het veld daar nog steeds bevroren.

Volgens een door Marca gehouden enquete wil de meerderheid van 160.000 deelnemers dat Ronaldinho de volgende aankoop wordt. (Adriano eindigde als 2de) Zouden die mensen echt niet doorhebben dat de aandacht op het moment een keer niet op de aanval gericht moet worden!?
Aan welke posities/spelers vinden de Real-fans hier dat Sacchi z'n euro's moet besteden?

Het aantrekken van Robinho vind ik persoonlijk wel een goeie zaak, helemaal gezien het toch wel aanstaande vertrek van Solari en de gevorderde leeftijd van spelers als Zidane en Figo. Een jonge linksback zou ook niet verkeerd zijn, ik noem een Del Horno van Athletic. En ondanks de komst van Gravesen zou het mij nog steeds mooi lijken als een speler als Van Bommel of Lampard zou komen...of Mascherano zelfs, die gezien zijn jonge leeftijd wat meer jaartjes mee zou kunnen dan de eerder genoemden.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:35:43 #6
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_24798382
Het ligt er aan. Als er een aanvaller vertrekt aan het eind van het seizoen, mag daar best een topper voor worden teruggehaald (Adriano bijv.).

Maar ik zou sowieso voor wat backup gaan. Goede jonge, talentvolle middenvelders halen als stand-in voor Zidane en Figo bijvoorbeeld. Neem eens een gok en haal een wat goedkopere, onbekendere speler (wat ze met Gravesen hebben gedaan) dan je zou verwachten. Spelers die kortom kunnen groeien en er niet mee zitten om het eerste seizoen veel buiten de basis te spelen.

Dan nog de verdediging. Het ligt er een beetje aan hoe Samuel vanaf nu gaat spelen. Als het echt drie keer niks is, zal hij moeten worden vervangen. Woodgate heeft sowieso een back-up nodig, want hij kan misschien 5 wedstrijden per seizoen spelen (in een goed seizoen). Haal maar wat er te halen valt. Een talentvolle jongeling of een speler als Nesta, dat maakt me niet zoveel uit. Op de vleugels kan eventueel nog wat veranderen. Zelf vind ik Ashley Cole een leuke optie.

Tja, en een echt goede verdedigende middenvelder. Niet Bommel, niet Lampard, maar eentje die echt verdedigt. Alhoewel Helguera op die plek ook uit de voeten kan, vind ik...

En Ronaldinho, tja, mocht Zidane, Figo of Beckham vertrekken dan is het een optie. Maar ik denk dat een Kaka veel minder hoeft te kosten, en vrijwel evenveel kan brengen. Desalniettemin is R'inho een uitzonderlijke voetballer.

Het belangrijkste vind ik dat ze een team proberen te smeden, en niet spelers om hun naam of commerciële waarde kopen. Liever drie goede, onbekende verdedigers dan van het zelfde geld een merchandise-aanvaller kopen zeg maar...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:44:40 #7
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24800499
Er moet wel even bijgezegd worden dat er alleen uit aanvallers gekozen kon worden he Als er nog andere toppers bij hadden gezeten hadden ze daar misschien wel op gestemd en zo'n soort enquete is een beetje misleidend omdat normaal gesproken nooit 160.000 man een stem uitbrengt daaro (bij andere enquetes is het meestal zo'n 60.000). Bij zo'n enquete wil iedereen wel stemmen omdat de situatie wordt geschetst dat je kan kopen wie je wilt (met 160 miljoen euro)... dan wil ik ook nog wel een stem uitbrengen

Ik heb alleen op Kaka gestemd.

Verder kan Owen dit weekend dus mooi in de basis beginnen Laten we eens kijken of ie z'n kans kan grijpen met 1 of 2 goaltjes
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 28 januari 2005 @ 17:28:11 #8
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_24801291
Dat scheelt al heel veel ja, als er alleen aanvallers mogen worden gekozen!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_24802201
Waar blijft de uitleg over die miljarden shirtjes die er verkocht zijn en die 169 mio hebben opgeleverd in totaal?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24807596
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar blijft de uitleg over die miljarden shirtjes die er verkocht zijn en die 169 mio hebben opgeleverd in totaal?
Enorme flapdrol, dat was een grap van jojomen, omdat jullie zeiken over Beckham.

n00b!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_24810213
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 03:15 schreef cultheld het volgende:
Dit jaar gaat de titel naar Barca, volgend jaar pakt Valencia de titel
cultheld snapt het.
pi_24812574
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 23:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Enorme flapdrol, dat was een grap van jojomen, omdat jullie zeiken over Beckham.

n00b!
Naast feitenkennis is ook z'n humor aardig beperkt dus.

Nerd!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24844284
1 - 2 winst op Numancia

de 7 punten blijven wederom staan

Kom op Barça! Laat een paar punten liggen Jullie kunnen het
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_24844414
Als Real slim is ruimen ze aan het eind van het seizoen de bejaarde Figo op(laten tekenen voor 2 seizoenen bij Bolton bijvoorbeeld en dan zeggen dat je altijd al in de Premiership hebt willen spelen) want met Robinho, Solari, Beckham en Zidane zijn de flanken goed bezet, zeker als Joaquin ook nog komt.

Maar aangezien Perez dit niet wil heb ik er goede hoop dat Real volgend jaar wederom kansloos voor de titel zal zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 31 januari 2005 @ 07:46:10 #15
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_24845762
Figo is een van de weinigen (en zeker van de vedetten) die ik er altijd bovenuit vind steken. Werkt hard, maar wordt ook wel ouder. Maar goed, het middenveld dat jij noemt liegt er ook niet om. Alhoewel ik liever Figo dan Beckham zie spelen dus...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_24847225
Wie zei er ook alweer dat Casillas geen punten pakte!? Geef toe, dat van gister kwam toch aardig in de buurt...Zeer nuttige overwinning op een moeilijk bespeelbaar veld; mooie trap van Beckham en Salgado bewijst dat ie in de spits ook uit de voeten kan...Adriano!? Nergens voor nodig...

De club heeft Solari trouwens een contractverlenging aangeboden (at last!!) voor 3 jaar!! Het is nu afwachten op zijn antwoord...
pi_24847274
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:13 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
...zou het mij nog steeds mooi lijken als een speler als Van Bommel of Lampard zou komen..
In één adem?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_24847309
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:01 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]
In één adem?
Of twee, wat je wilt...'t is jouw feessie...
pi_24847327
Het maakt nogal verschil welke zou komen nietwaar? Voor Van Bommel lijkt het mij absoluut een stapje te hoog.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_24847530
Hmmm, ik weet het niet...denk dat ie aardig mee zou kunnen. Dat Lampard een stukje beter is heb je gelijk in. Maar scoren doen ze allebei regelmatig en wat dat betreft had ik liever één van hen zien komen dan Gravesen. Hoewel die weer iets verdedigender is...maar goed, zo blijf je aan de gang natuurlijk.
pi_24850026
Dream on, Lampard gaat echt niet naar Real.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24850235
quote:
Wie zei er ook alweer dat Casillas geen punten pakte!?
Ik, maar hoe ben jij tot de conclusie gekomen dat hij dat gister wel deed?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24850260
Beckham was deze wedstrijd en de vorige tegen Numancia ook eindelijk weer eens een belangrijke speler.
Beide keren het winnende doelpunt gemaakt. Deze van gisteren was trouwens weer eens een dikke 10! Wat een knal..
pi_24852047
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik, maar hoe ben jij tot de conclusie gekomen dat hij dat gister wel deed?
Het begon toch echt te dagen toen ie bij een 0-0 stand een penalty stopte, verder heeft ie als ik de wedstrijdverslagen mag geloven vlak voor tijd nog wat reddingen gemaakt om de gelijkmaker te voorkomen.
  maandag 31 januari 2005 @ 17:20:42 #25
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24852748
quote:
Op maandag 31 januari 2005 02:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Real slim is ruimen ze aan het eind van het seizoen de bejaarde Figo op(laten tekenen voor 2 seizoenen bij Bolton bijvoorbeeld en dan zeggen dat je altijd al in de Premiership hebt willen spelen) want met Robinho, Solari, Beckham en Zidane zijn de flanken goed bezet, zeker als Joaquin ook nog komt.

Maar aangezien Perez dit niet wil heb ik er goede hoop dat Real volgend jaar wederom kansloos voor de titel zal zijn
Nogmaals zo'n post waar je jezelf gewoon voor lul mee zet. Waarom denk je dat Figo z'n contract niet verlengd wordt?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 31 januari 2005 @ 17:22:44 #26
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24852774
quote:
Op maandag 31 januari 2005 14:16 schreef TeazNutz het volgende:
Beckham was deze wedstrijd en de vorige tegen Numancia ook eindelijk weer eens een belangrijke speler.
Beide keren het winnende doelpunt gemaakt. Deze van gisteren was trouwens weer eens een dikke 10! Wat een knal..
Die showpop? Nee joh! Die kan namelijk niet voetballen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24852930
quote:
Opschudding op de training bij Real Madrid afgelopen weekend. Het kwam er tot een heftige ruzie tussen Salgado en Figo.

In een onderling partijtje op training kreeg Figo een stevige tackle te incasseren van Salgado. Figo trapte terug naar Salgado die op zijn beurt onmiddellijk recht sprong en zijn vuisten toonde. Ploegmaats waren nodig om tussenbeide te komen en de gemoederen te bedaren.

Er wordt gesuggereerd dat Figo gefrustreerd zou zijn omdat hij nog steeds geen voorstel tot contractverlenging kreeg van Real Madrid.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 31 januari 2005 @ 21:34:48 #28
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24853488
Rot eens op met die onzin/leugens in dit topic!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 31 januari 2005 @ 21:53:11 #29
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_24853781
Het is niet dat alle wedstrijden van Real zie (helaas), maar ik heb de meeste CL-duels van dit seizoen wel gezien. Vrijwel allemaal zeer matige wedstrijden, en vrijwel allemaal met Figo als verreweg de beste man op het veld. Bijna al het gevaar kwam van hem. Nu weet ik dus niet of dat in de competitie heel anders is, maar ik vind dat Figo op basis van wat ik heb gezien meteen een nieuwe aanbieding moet krijgen (en dus, in tegenstelling tot Ronaldo, Zidane en Beckham, moet blijven)...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_24854043
quote:
Het begon toch echt te dagen toen ie bij een 0-0 stand een penalty stopte, verder heeft ie als ik de wedstrijdverslagen mag geloven vlak voor tijd nog wat reddingen gemaakt om de gelijkmaker te voorkomen.
Typisch. Een internet hoolie die ook mee wil praten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24854080
quote:
Op maandag 31 januari 2005 15:44 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Het begon toch echt te dagen toen ie bij een 0-0 stand een penalty stopte, verder heeft ie als ik de wedstrijdverslagen mag geloven vlak voor tijd nog wat reddingen gemaakt om de gelijkmaker te voorkomen.
Je hebt de wedstrijd dus niet gezien en die pingel ook niet? Wat klets je dan uit je nek?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 31 januari 2005 @ 22:21:28 #32
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24854292
M'n fout dit keer.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24854383
En hoe ben jij tot de conclusie gekomen dat Iker goed speelde?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 1 februari 2005 @ 07:22:25 #34
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24857421
Ondankt alle leugens die verspreid zijn blijf Solari nog 4 jaar bij Real Madrid

bron: http://www.marca.com/edicion/noticia/0,2458,589028,00.html
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 1 februari 2005 @ 07:24:54 #35
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24857425
Beckham 3 goals uit 13 genomen vrijetrappen Best gemm van de Liga
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 1 februari 2005 @ 09:03:39 #36
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_24857921
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 07:22 schreef jojomen4 het volgende:
Ondankt alle leugens die verspreid zijn blijf Solari nog 4 jaar bij Real Madrid

bron: http://www.marca.com/edicion/noticia/0,2458,589028,00.html
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_24858289
Thank god, Solari blijft !
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_24858463
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Typisch. Een internet hoolie die ook mee wil praten
Ja, lul er maar weer omheen. Het is jammer dat zielige kneusjes zoals jij en die gast onder je het nodig vinden om dit topic met die onzin van jullie te verpesten.
pi_24858492
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 07:22 schreef jojomen4 het volgende:
Ondankt alle leugens die verspreid zijn blijf Solari nog 4 jaar bij Real Madrid

bron: http://www.marca.com/edicion/noticia/0,2458,589028,00.html
Het zou makkelijk zijn als je eens een kleine vertaling van dat soort linkjes geeft, niet iedereen spreekt Spaans .
Manyways, enorm dom van Solari.. De rest van z'n carriëre kan ie lekker de bank warmhouden, .
-
pi_24858935
Goeie zaak dat ie blijft, zelf heeft ie altijd aangegeven dat ie wou blijven dus mooi dat de club daarop inspringt door em 4 jaar te laten bijtekenen. Las ook dat ze Cesar toch een vernieuwde aanbieding willen voorleggen. Het lijkt er dan op dat Celades de enige is die zonder nieuwe verbintenis blijft...
pi_24859039
Celades is ook niet bepaald onvervangbaar. Cesar ook niet. Dat Solari bijtekend is een goede zaak. Hij maakt toch behoorlijk veel minuten en heeft toch wel waarde voor Real.

Ik ben ben benieuwd wie er in de zomer allemaal bijkomen.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:15:26 #42
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24860794
ha ... HA . ha hahaha,, nahh dacht dat dam en cherry zeker wisten dat Solari weg zou gaan, of wisten jullie dat ie eerst zou bijtekenen en dan pas gaat vertrekken ofso??

en nog ff over casillas kijken jullie uberhaupt zelf wel eens een wedstrijd, die gast keept 9 van 10 wedstrijden super goed,, maar toch blijven zeiken als een stel kneusjes,,, zeker die blunder van buffon van de week niet gezien is hij daarom ook ineens een derde rangs keeper?

en over figo bejaard noemen, so what die gast speelt bikkelgoed al het hele jaar daar kunnen veel ondanks zijn hoge leeftijd nog steed niet aantippen...

En lampard niet naar madrid, waarom zou dat niet kunnen omdat hij dat zelf niet wil ofso? hoe kom jij aan de wijsheid om zoiets te zeggen, ik denk dat je nog steeds niet snapt wat een aantrekkingskracht Real madrid heeft....

al met al bewijzen jullie steeds meer dat jullie zelf geen voetbal kijken en als jullie dat wel doen snappen jullie er verdomt weinig van,, maar ik vind jullie wannaB flame posts wel leuk dus ga vooral door
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_24860863
quote:
Het is jammer dat zielige kneusjes zoals jij en die gast onder je het nodig vinden om dit topic met die onzin van jullie te verpesten.
Er is er maar een die hier onzin loopt te verkondigen. Als je een wedstrijd niet kan zien moet je ook niet net gaan doen of je kan beoordelen hoe Cassilas gekeept heeft en bovendien was het waardeloos want van de 3 momenten die ik in de samenvatting gezien heb waar Cassilas bij betrokken was kon ik het volgende opmaken.

1: Die penalty had mijn oma ook nog wel gestopt
2: De 1-2 had hij moeten pakken want was een piskopbal
3: De bal zijn geen hete kolen en dat pisschot had hij gewoon klem moeten hebben en gaf dus onnodig een corner weg en hij had geluk dat die er niet in vloog.

Ga jij nu maar weer verder kijken op www.voetbalplus.nl of zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:25:18 #44
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24860991
Nogmaals ik heb een schotel dus kheb dit weekend weer lekker veel gezien... enja die schotel heb ik samen met me pa gekocht om spaanse zenders te kunnen ontvangen aangezien me pa een spanjaard is.... dus misschien kan je in de volgende post zeggen dat ik het op www.vi.nl heb gelezen dan blijf je orgineel ...

1. Als je oma zulke ballen kan pakken waarom doe jij het dan niet? zou je aardig wat centjes kunnen verdien.
2. Bal zag ie te laat aankomen
3. boehoe hij heeft 1 bal niet klemvast kan gebeuren en liever een corner tikken dan hem ongecontroleerd weer het speelveld in stompe ....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_24861372
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Er is er maar een die hier onzin loopt te verkondigen. Als je een wedstrijd niet kan zien moet je ook niet net gaan doen of je kan beoordelen hoe Cassilas gekeept heeft en bovendien was het waardeloos want van de 3 momenten die ik in de samenvatting gezien heb waar Cassilas bij betrokken was kon ik het volgende opmaken.

1: Die penalty had mijn oma ook nog wel gestopt
2: De 1-2 had hij moeten pakken want was een piskopbal
3: De bal zijn geen hete kolen en dat pisschot had hij gewoon klem moeten hebben en gaf dus onnodig een corner weg en hij had geluk dat die er niet in vloog.

Ga jij nu maar weer verder kijken op www.voetbalplus.nl of zo
Het ging er volgens mij om dat jij beweerde dat CaSillas geen punten pakte, niet of jouw oma die penalty wel of niet kan pakken. Let op, want nu volgt een simpel rekensommetje: Casillas stopt penalty en wedstrijd eindigd in 1-2, een overwinning betekent 3 punten voor Real. Had CaSillas em niet gestopt was het 2-2 geweest (indien de wedstrijd verder hetzelfde zou zijn verlopen), een gelijkspel betekent 1 punt voor Real. 3 min 1 is 2, dat betekent dat CaSillas bij die penalty niet alleen de bal maar ook 2 punten pakt voor Real.
Dat is alles wat ik wou zeggen, dat jij dat gelijk als reden aangrijpt om mij (en eigenlijk alles in dit topic) af te gaan lopen afzeiken vind ik buitengewoon triest. Maar goed, als jij er zoveel plezier aan beleeft moet je het vooral niet laten. Succes ermee!!
pi_24861440
quote:
Nogmaals ik heb een schotel dus kheb dit weekend weer lekker veel gezien...
Op welk kanaal kwam Real?
quote:
3. boehoe hij heeft 1 bal niet klemvast kan gebeuren en liever een corner tikken dan hem ongecontroleerd weer het speelveld in stompe ....
Het was gewoon puur geluk dat die bal er niet in vloog
quote:
et op, want nu volgt een simpel rekensommetje: Casillas stopt penalty en wedstrijd eindigd in 1-2, een overwinning betekent 3 punten voor Real. Had CaSillas em niet gestopt was het 2-2 geweest (indien de wedstrijd verder hetzelfde zou zijn verlopen), een gelijkspel betekent 1 punt voor Real. 3 min 1 is 2, dat betekent dat CaSillas bij die penalty niet alleen de bal maar ook 2 punten pakt voor Real.
Met zo'n logica moet je het inderdaad bij voetbalplus houden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24863684
Solari heeft tijdens een persconferentie na de training van vanochtend te kennen gegeven dat ie alleen door Manchester United is benaderd, Barcelona heeft, in tegenstelling tot de geruchten die de ronde deden, geen actie ondernomen om te contracteren. De training zelf heeft ie niet af kunnen maken, maar verwacht wordt dat ie komend weekend speelklaar is.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:58:16 #48
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24864780
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het zou makkelijk zijn als je eens een kleine vertaling van dat soort linkjes geeft, niet iedereen spreekt Spaans .
Manyways, enorm dom van Solari.. De rest van z'n carriëre kan ie lekker de bank warmhouden, .
Ik geef die link alleen om te laten zien wat me bron is zodat mensen weten dat ik het niet zelf verzin en dat het bericht betrouwbaar is. De kleine vertaling is dat hij nog 4 jaar bij Real speelt Wil je een lange vertaling dan vertaal je het maar via een vertaalsite.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24866289
Laat die Diego nou toch gewoon, ware Real-fans.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 1 februari 2005 @ 17:40:36 #50
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24866468
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 12:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Op welk kanaal kwam Real?
[..]
op zo'n beetje iedere regionale zender worden wel goeie samenvattingen uitgezonden, en als ik strax weer een kaartje heb kan ik al die betaalzenders ook weer zien ...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_24866569
Ga er niet op in, hij gelooft je toch niet DAMH. Verspilde moeite.

Hoe doet Gravesen het?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24866698
quote:
op zo'n beetje iedere regionale zender worden wel goeie samenvattingen uitgezonden
Inderdaad een samenvatting van een minuut zoals de NOS ze ook laat zien

Maar dat is dan weer typisch
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 1 februari 2005 @ 20:17:44 #53
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24869365
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Inderdaad een samenvatting van een minuut zoals de NOS ze ook laat zien

Maar dat is dan weer typisch
hehe dat betekent dus dat jij ieder weekend zo 50 westrijden a 90min kijkt he vrind dat is dan weer typisch
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_24869602
Nee, ik beoordeel Casillas alleen in de pak hem beet 10 wedstrijden die ik dit seizoen van hem live gezien heb. En misschien 50 wedstrijden eerder
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 1 februari 2005 @ 20:32:49 #55
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24869676
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, ik beoordeel Casillas alleen in de pak hem beet 10 wedstrijden die ik dit seizoen van hem live gezien heb. En misschien 50 wedstrijden eerder
had je toen wel je bril op of niet ,, maar ala jij vind hem slecht en ik vind hem goed dus dan houdt het op..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:05:37 #56
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24874426
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 23:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Voor 95% flauwekul? Wanneer ik jou om onderbouwingen vraag of bronnen dan geef je niet thuis dus jij bent degene die flauwekul aan het verkopen is. Met die miljarden shirtjes van Beckham bijvoorbeeld. Jemig wat een onzin, zo'n klets vertelt zelfs de grootste dorpsgek van Friesland nog niet.

Solari had inderdaad een aanbieding van Barca en het leek erop dat hij erop in zou gaan, zeker omdat hij van Real nog geen aanbieding had gekregen. Dus mondje dicht.
Misschien dat het door je dikke schedel heen komt als je het van Solari zelf hoort:

"No recibí ninguna oferta del Barcelona. No hay que explicar muchos detalles, sólo agradecer las intenciones de clubes como Manchester United que ya intentó ficharme en otra oportunidad y ahora nuevamente"

Hij heeft dus niks van Barca gehoord. Dat van die bronnen is ook weer eens een leugen omdat ik al m'n info van marca.com, as.com of realmadrid.com haal. Als je er ooit om hebt gevraagd, wat niet het geval is, zou ik je gewoon de bron hebben gegeven (als je wilt beweren dat je er ooit om hebt gevraagd mag je die post wel ff laten zien

Dit is echt de allerlaatste keer geweest dat ik reageer op beide
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24875490
Ben je echt dom of is het een pose?

Of begrijp je echt niet dat Solari natuurlijk nooit gaat zeggen dat hij een aanbieding heeft gehad van Barca?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 2 februari 2005 @ 00:57:07 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24875551
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24878660
Naast Celades heeft verlaat toch ook Cesar Real aan het eind van het seizoen als zijn contract afloopt. Beide spelers komen niet echt in de plannen van Luxemburgo voor dus gaan ze hun minuten ergens anders zoeken.

President Perez heeft volgens marca.com een aanbieding van een aan het Japans voetbal gelieerde autofabrikant gekregen om voor een astronomisch bedrag Zidane die kant op te lokken. Maar Florentino reageerde kort en bondig: "A Zidane no se le toca", oftewel "Blijf met je fikken van Zidane af".

Verder is Ronaldo weer terug van familiebezoek, z'n broer zou ernstig ziek zijn geworden maar het is gelukkig allemaal meegevallen. Hij is uit het vliegveld gelijk gaan trainen om zich klaar te stomen voor de wedstrijd van a.s. weekend tegen Espanyol.

Wat Gravesen betreft, weet ik niet écht hoe hij het doet. Wat ik wel weet is dat hij het debat over Raul weer flink heeft aangewakkerd want een groot deel van de sportkrant-lezers vindt dat de door Gravesen naar de bank verwezen Guti in het elftal zou moeten komen voor Raul. Die is nog steeds niet uit z'n dip terwijl Guti dit jaar z'n beste vorm weer te pakken heeft. Of Luxemburgo het ook aandurft is nog even afwachten.
  woensdag 2 februari 2005 @ 12:16:12 #60
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_24880997
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 00:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben je echt dom of is het een pose?

Of begrijp je echt niet dat Solari natuurlijk nooit gaat zeggen dat hij een aanbieding heeft gehad van Barca?
mja waarom? Juist had hij dus mooi kunnen zeggen van "Barca wilde me hebben maar ik blijf bij de mooiste club blabla" ......
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_24892923
Oehoehoe de pot Real Madrid - Juventus komt gestaag dichterbij

Hopelijk zendt de Belg deze "match" uit Ik heb er zin in!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_24892985
Natuurlijk gaat Solari niet hardop roepen dat hij een aanbieding van Barça in overweging heeft. Dat pikken de supporters van Real echt niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24893926
Barca supporters vinden dat ook leuk

Ik zag hem ook een keer het Real logo kussen een echte Real speler
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24917751
Door de eventuele afwezigheid van een van een ziekbed terugkomende Zidane krijgt Guti morgen misschien toch een plek in het basiselftal...op links dus. Dit werd gister duidelijk uit de middagtraining die de selectie afwerkte. Zidane zelf zegt echter te kunnen spelen, dus het blijft nog maar de vraag of Luxemburgo een plekje voor Guti kan (wil) vrijmaken.

De volgende speler die aanspraak maakt op een contractverlenging is keeper Casillas. Zelf heeft ie al aangegeven heel graag en heel lang te willen blijven en de club heeft op haar beurt niet onder stoelen of banken gestoken dat ze de jeugdige topkeeper willen behouden. Een verlenging van zijn verblijf zal waarschijnlijk dus weinig problemen opleveren.

Verder opmerkelijk: Beckham heeft in een interview aan Marca te kennen gegeven dat ie z'n carriere bij Real wil afsluiten dus we zijn voorlopig nog niet van em af!!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:02:26 #65
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24918104
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Door de eventuele afwezigheid van een van een ziekbed terugkomende Zidane krijgt Guti morgen misschien toch een plek in het basiselftal...op links dus. Dit werd gister duidelijk uit de middagtraining die de selectie afwerkte. Zidane zelf zegt echter te kunnen spelen, dus het blijft nog maar de vraag of Luxemburgo een plekje voor Guti kan (wil) vrijmaken.

De volgende speler die aanspraak maakt op een contractverlenging is keeper Casillas. Zelf heeft ie al aangegeven heel graag en heel lang te willen blijven en de club heeft op haar beurt niet onder stoelen of banken gestoken dat ze de jeugdige topkeeper willen behouden. Een verlenging van zijn verblijf zal waarschijnlijk dus weinig problemen opleveren.

Verder opmerkelijk: Beckham heeft in een interview aan Marca te kennen gegeven dat ie z'n carriere bij Real wil afsluiten dus we zijn voorlopig nog niet van em af!!
Wil jij hem kwijt dan?

Ik ben tevreden over Beckham, nu die weer op z'n eigen plekje kan spelen ga ik er vanuit dat ie z'n oude niveau gaat halen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24918214
Nee nee, zeker niet...ik heb ook m'n twijfels gehad maar nu hij op z'n oude stekkie speelt gaat erg goed dus wat mij betreft hoeft ie zeker niet weg.

Wat vind jij, moet Luxemburgo een plekje vrijmaken voor Guti?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:16:40 #67
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24918378
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:07 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Nee nee, zeker niet...ik heb ook m'n twijfels gehad maar nu hij op z'n oude stekkie speelt gaat erg goed dus wat mij betreft hoeft ie zeker niet weg.

Wat vind jij, moet Luxemburgo een plekje vrijmaken voor Guti?
In geval dat ie voor Zidane zou spelen zou het eenmalig zijn en dus niet omdat ie beter is (ik denk trouwens dat Zidane wel speelt, zoiets las ik gister). De grote vraag is natuurlijk of ie voor Raul moet spelen.... en sja.. Raul is Real...

Ik vind eigenlijk wel dat ie mag beginnen hoor, Raul heeft laatste tijd niet goed gespeeld en ik zou niet weten waarom die de komende wedstrijd wel goed zou spelen. Guti in de spits is ook onwijs goed (in mijn ogen). Maar dan kun je je ook afvragen waarom Owen niet speelt i.p.v. Guti Luxemburgo laat hem wel spelen, die roept al vanaf de eerste dag dat het afwachten is tot Raul weer begint te scoren en dat ie dan weer de oude is...

Ik weet niet wat het met de trainers is maar niemand wil Raul wissel zetten ondanks dat ie slecht speelt. Misschien dat ie toch dat "extra's" heeft wat de rest mist. Raul magvan mij iig een tijdje uitrusten, wat onzettend jammer dat ie kerel op z'n 27ste al "op" lijkt te zijn.

Als jij Luxemburgo heette, welke opstelling zou jij aankomend weekend het veld insturen?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24920052
Het lijkt er inderdaad op dat Zidane het gaat redden. Dan zou ik toch een keer met Raul op de bank beginnen, wie weet zorgt dat op één of andere manier voor een extra prikkeling bij hem. Het zou eeuwig zonde zijn als die z'n oude niveau niet meer haalt. Mijn opstelling ziet er dan als vogt uit:

Casillas
Salgado - Samuel - Helguera - R.Carlos
Guti - Gravesen
Beckham - Figo - Zidane
Ronaldo

Met Guti toch op het middenveld, in praktijk zal ie meer vooruitgeschoven spelen maar niet helemaal in de spits. Denk dat zijn kracht juist opbouwend is, die laatste pass. Ben benieuwd hoe het zal gaan morgen, Espanyol heeft toch een sterk team dit seizoen. Voordeel is misschien dat Tamudo en Pochettino er niet bij zijn.
pi_24921792
Zidane stopt ermee...in 2007. Dit heeft ie te kennen gegeven in een interview aan het franse Canal Plus. Hij heeft t/m dat jaar een contract bij Real, dat dient hij dus uit en dat vindt hij het wel welletjes. Eerdere bericht over dat ie na volgend seizoen al zou stoppen ontkracht hij dus met deze nieuwe uitspraken. Nu maar hopen dat we tot die tijd nog veel zullen kunnen genieten van deze geniale voetballer.

Bron: As.com
  vrijdag 4 februari 2005 @ 19:00:17 #70
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24922985
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:56 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Zidane stopt ermee...in 2007. Dit heeft ie te kennen gegeven in een interview aan het franse Canal Plus. Hij heeft t/m dat jaar een contract bij Real, dat dient hij dus uit en dat vindt hij het wel welletjes. Eerdere bericht over dat ie na volgend seizoen al zou stoppen ontkracht hij dus met deze nieuwe uitspraken. Nu maar hopen dat we tot die tijd nog veel zullen kunnen genieten van deze geniale voetballer.

Bron: As.com
Zidane

Wat een mooie voetballer Ik vraag me wel af of ie nog 2.5 jaar mee kan op het niveau... Hoop van wel

Nog even over Guti, die toch vaak als niet "top" gezien wordt. Dat ie zich nogmaals in de basis gaat spelen, al is het nu niet dan is het volgende week, bewijst toch wel wat voor een ongelooflijk goeie speler het is he. 4 keer zijn er spelers op zijn positie gehaald (die ook gelijk in de basis kwamen) en 4 keer speelt ie een ander uit het elftal (niet z'n "rivalen" die gehaald zijn op z'n positie)

Bravo voor Guti (altijd al 1 van m'n favo's geweest, echte Madrileen! )
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24923055
Beste middenvelder sinds Maradona
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24930150
Niks mis met Guti

Nog niemand die al reikhalzend uitkijkt naar Real - Juve ?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_24930589
Nee meer naar de ontmoetingen tussen Chelski en Barca en PSV en Monaco
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24930604
Ik denk nu net aan de laatste Juve - Madrid

Met een geweldige Fernando Hierro
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 5 februari 2005 @ 10:33:10 #75
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24932401
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 01:12 schreef wolfrolf het volgende:
Niks mis met Guti

Nog niemand die al reikhalzend uitkijkt naar Real - Juve ?
Ik denk al een maand lang aan Juve De wedstrijd waarin we moeten laten zien dat we nog bij de Europese Top horen. Heb het gevoel dat bijna iedereen ons al afgeschreven heeft. En ook de wedstrijd tegen Barca 12 april staat al in m'n agenda Dat moet de dag zijn dat we langs Barca gaan in de lijst
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 5 februari 2005 @ 23:41:44 #76
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24945515
Guti titular Gravesen en el banquillo


Gol de Raullllllllllllllllllllllllllllllllllllll woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Raulllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Gol de Zidane woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Luxe weet ze wel uit te kiezen

A por Barcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 5 februari 2005 @ 23:48:21 #77
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24945635
Son 2 goles de Raulllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll y otro de Gravesen

4-0 woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 6 februari 2005 @ 12:22:11 #78
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24950923
Paar stukjes uit het wedstrijd verslag

Muchos de los críticos que en el mundo somos terminamos debajo de la mesa buscando la capucha del bolígrafo que no tenemos.

De velen critici die we zijn eindigden onder de tafel op zoek naar de doppen van onze pennen die we eigenlijk niet eens hebben.


Si la intención era impresionar a los examinadores, se consiguió. El gol de Zidane, de hecho, formará parte del DVD de sus grandes éxitos (dos discos): fantástico pase de Beckham, control en la esquina del área grande, recorte que deja tumbado a Ibarra y zurdazo imponente por la escuadra. Kameni, que atrapa balas con los dientes, ni siquiera tuvo tiempo de levantar un brazo.

Als het de bedoeling was een goede indruk te maken op de examinatoren (voor de Spelen van 2012), dan gingen ze daarmee door. Het doelpunt van Zidane zal deel uit gaan maken van de DVD met z'n beste momenten (2dvd's ): Fantastische pass van Beckham, controle in de punt van het strafschop gebied, kapt Ibarra uit en een indrukwekkende linker knalt ie hem in het kruis. Kameni, die kogels met z'n tanden opvangt, had niet eens tijd om z'n arm omhoog te gooien.


Si el Espanyol no aprovechó alguno de esos regalos que repartía De la Peña fue, únicamente, por Casillas. Iker ha llegado a ese punto en el que parece más grande que la portería, como Barrufet.

Als Español geen gebruik maakte van de cadeau'tjes die De la Peña uitdeelde kwam dat alleen door Casillas. Iker is het op punt aangekomen dat hij groter lijkt dan het doel, net als Barrufet. (Barrufet ken ik nie )


Gravesen lo celebró con tanto entusiasmo que daban ganas de abrazarle a él o a la televisión.

Gravesen vierde z'n goal met zoveel enthousiastme dat je er zin van kreeg hem of de tv een knuffel te geven.


Luxe ya ha logrado el récord de victorias seguidas de un debutante en el banquillo del Madrid: seis. Y además lee en los posos del café. Dijo que ganaría a la Real y lo hizo, insinuó que Raúl marcaría ayer dos goles y lo clavó y también advirtió que su Madrid se vería contra el Espanyol, y se vio.

Luxe heeft nu al het record met 6 overwinningen op rij voor een debuterende coach op de bank van Real. Verder is ie goed in het zien van de toekomst Hij zei dat Sociedad verslagen zou worden en zo geschiede, hij merkte op dat Raul wel eens 2 goals zou kunnen maken gisteren en zo was het én hij wist ons te vertellen dat Real zich van z'n beste kant zou laten zien tegen Español en, uiteraard, zo speelden ze ook.


Hoop dat we dit niveau vol kunnen houden zodat we het sterke Juve kunnen verslaan

Mooiste van dit weekend vind ik dat Luxe de juiste opstelling wist neer te zetten. Iedereen verwachte Guti voor Zidane (is ziek geweest) of Raul (uit vorm). Hij zet Guti wel basis maar laat Gravesen eruit, Gravesen die "de" oplossing was voor het onbalans in het elftal.

Vervolgens speelt Zidane een geweldige pot, maakt Raul 2 goals, valt Gravesen in en scoort ook een mooie goal

[ Bericht 0% gewijzigd door jojomen4 op 06-02-2005 12:28:33 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24951124
Wat een mooischrijverij zeg! Lekker objectief ook, maar leuk om te lezen.
That's all folks!
  zondag 6 februari 2005 @ 13:11:57 #80
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24951773
quote:
Op zondag 6 februari 2005 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een mooischrijverij zeg! Lekker objectief ook, maar leuk om te lezen.
In dit geval ben ik misschien niet objectief geweest. Heb alleen de mooiste/leukste stukjes uit het verslag gehaald. Zij vertelden dat De la Peña eerste helft geweldig speelde. De rest is wel objectief overgenomen

Enige "minpunt" dat ze hadden was dat zo'n wedstrijd nog niet betekend dat alle zorgen weg zijn en dat ze nog twijfelen of we Juve kunnen verslaan.

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24951940
Luxemburgo is wat je noemt goed bezig 4-0!

Toppie!
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 6 februari 2005 @ 16:30:13 #82
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_24954998
quote:
Op zondag 6 februari 2005 12:22 schreef jojomen4 het volgende:

Mooiste van dit weekend vind ik dat Luxe de juiste opstelling wist neer te zetten. Iedereen verwachte Guti voor Zidane (is ziek geweest) of Raul (uit vorm). Hij zet Guti wel basis maar laat Gravesen eruit, Gravesen die "de" oplossing was voor het onbalans in het elftal.
Guti had dus gewoon op de bank moeten zitten, dan had Gravesen er ook twee gemaakt
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  zondag 6 februari 2005 @ 17:43:43 #83
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24956278
Kom net toevallig tegen wie Buffaret is. Keeper van het Spaanse handbalteam wat op dit moment de finale speelt van EK of WK denk ik (iets belangrijks iig ).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24965977
Barcelona gisteren 0 - 2 verloren van Atletico Madrid!!!

En toen was het punten verschil nog maar 4 punten
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_24967424
Zo, dat was weer een lekker weekend!! Met dank ook aan Fernando Torres; een paar dagen ervoor bekent hij nog dat als ie bij Atlético weg zou gaan het alleen naar Barcelona zou zijn en gister bewijst ie Real een dienst door 2 keer te scoren tegen Barca.
Vier puntjes is niet veel meer, maar Real heeft de komende wedstrijden wel een wat zwaarder programma geloof ik dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Het vertrouwen blijft in ieder geval groeien en dat hebben ze het afgelopen jaar met name gemist.

Juventus zit momenteel trouwens in een dipje, met nog 2 weken te gaan voor de confrontatie in de kwartfinales komt dat voor Real ook niet slecht uit.
pi_25004942
Real Madrid wordt gewoon kampioen! Let maar op
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 9 februari 2005 @ 18:38:36 #87
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25009444
Ben benieuwd wat er met Reyes gaat gebeuren. Als ie zou komen (eventueel met een ruil van Owen) zou dat echt super zijn. Owen doet het erg goed maar die moet het vooral alleen van z'n goals hebben. Reyes kan scoren en heeft ook nog eens een vette actie in huis. Het enige dat ik jammer zou vinden is dat Reyes waarschijnlijk op de bank terecht komt omdat zo'n mooie speler eigenlijk wekelijks moet spelen.

Als ie komt... godsamme hey.. dan hebben we nog meer topaanvallers... Ronaldo, Raul, Reyes, Owen, Zidane, Robinho, Figo...

Die topper die ze willen hebben hoeft echt niet van mij.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 10 februari 2005 @ 13:55:50 #88
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25023023
Ronaldo gaat aanstaande maandag trouwen met Daniela Cicarelli (foto). Er zullen 17 selectie spelers van Real bij zijn en voorzitter Perez en voorzitter van Inter Moratti zullen er ook bij zijn. Dit geld ook voor z'n goede vriend Adriano. Er wordt natuurlijk gelijk gespeculeerd over eventuele gesprekken die plaats zullen vinden tussen de 3 laatst genoemde.

Abramovic schijnt zich ook gemeld te hebben voor Adrianus. Het is een mooie speler maar ik denk niet dat we hem nodig hebben. En kwa gedrag vind ik het een ongelooflijke eikol (voor die knal van dit seizoen). Twijfel dus of we hem wel of niet moeten halen. In principe ben ik tevreden met een Robinho en Reyes of Joaquin.



Vrouwtje ziet er nie slecht uit.... Ronaldo heeft iig altijd 2 balletjes om mee te oefenen...

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25023295
Godkolere daar zou ik wel een potje mee willen schaken!

Kvraag me overigens af wat haar soliconenvriendjes Ronaldo gekost hebben
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 10 februari 2005 @ 14:29:10 #90
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25023486
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 14:14 schreef wolfrolf het volgende:
Godkolere daar zou ik wel een potje mee willen schaken!

Kvraag me overigens af wat haar soliconenvriendjes Ronaldo gekost hebben
Die had ze denk ik al voordat ze Ronaldo ontmoete..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25025737
Dat is toch al zijn 3e vrouw ofzo?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:26:43 #92
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25040298
Sacchi heeft in een interview met Gazetta dello Sport gezegd dat Robinho "van ons is".



En slecht nieuws voor Luis Figo (al paar weken bekend maar nogmaals aangegeven). Hij zal moeten wachten tot het einde van het seizoen voordat ze over een eventuele contract verlenging gaan spreken. Iets wat Figo behoorlijk dwars zit en waardoor hij misschien op voorhand al een beslissing neemt en besluit niet te gaan verlengen. Ik begrijp het aan de ene kant wel van de club. We zijn geen liefdadigheids instelling en die jongen verdient een topsalaris. Als we hem langer vastleggen en hij presteerd na dit of volgend jaar niet meer zo goed dan zitten we aan hem vast.

Zijn contract loopt op dit moment dus tot juli 2007. Als er besloten wordt niet te verlengen is de kans groot dat ie deze zomer zal vertrekken zodat ie nog wat geld opleverd.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:34:22 #93
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25040452
Als we Luxemburgo mogen geloven (en dat mag eigenlijk wel want tot nu toe heeft ie alleen nog maar gelijk gehad in moeilijke beslissingen) winnen wij de titel

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 11 februari 2005 @ 15:55:29 #94
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_25041742
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 14:34 schreef jojomen4 het volgende:
Als we Luxemburgo mogen geloven (en dat mag eigenlijk wel want tot nu toe heeft ie alleen nog maar gelijk gehad in moeilijke beslissingen) winnen wij de titel

[afbeelding]
Dat zou hem zijn. Dezelfde stunt als Barca en Valencia ons flikte vorig jaar.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_25041854
Deze zondag staat er in ieder geval een lastige uitwedstrijd tegen Osasuna op het programma, daar heeft Madrid het altijd lastig. Van de in totaal 26 ontmoetingen wonnen beide teams er 9 en werd het 8 keer gelijk. Figo is geschorst en geblesseerd dus er is wederom plek voor Guti in de basis. Verder is het te hopen dat Ronaldo niet teveel aan z'n bruiloft van de volgende dag denkt (kan ik me na die foto te hebben gezien heel goed voorstellen) en dat Raul de goeie lijn doortrekt.
Barcelona speelt morgen al, dus wellicht kan een gunstig resultaat van die wedstrijd voor een extra stimulans zorgen.

Hala Madrid!!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 10:03:29 #96
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25053028
Kleine rel na de uitspraak van Sacchi. Real Madrid verteld dat Sacchi verkeerd is gequote en dat deze heeft gezegd dat "Robinho in de toekomst eventueel een speler van Madrid zou kunnen zijn". Santos heeft officieel laten weten dat het nog niet helemaal rond is en de zaakwaarnemen van Robinho (ene Mr. Figer) verteld het zelfde.

Of er zijn er een paar die liegen of Sacchi zal even op z'n vingertjes getikt worden... Zolang die uiteindelijk maar komt vind ik alles best.

Vermoedelijke opstelling morgen: Casillas, Salgado, Helguera, Samuel, R. Carlos, Guti, Gravesen, Zidane, Raul, Beckham, Ronaldo.

Figo geschorts voor z'n 10! gele kaart...

Zidane zal in de punt spelen (achter de spitsen) zoals Figo laatste weken doet. Ik denk dat Barca weer eens punten kan laten liggen... Wordt iig een heksenketel in La Romareda met 8000 rode kaarten die de aanhang van Zaragoza al klaar heeft liggen..

Als wij winnen zal dat een goed teken zijn aangezien Osasuna toch wel een van de betere/constantere clubs is in de Primera Division.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25082277
whoeha Madrid met 1-2 gewonnen van Osasuna Nog steeds slechts 4 punten achter Barcelona

Dit geeft me toch wel goede hoop voor de wedstrijd tegen Juve
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 15 februari 2005 @ 11:34:39 #98
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25097976


7 Overwinningen op rij met Luxe!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25098227
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:34 schreef jojomen4 het volgende:
[afbeelding]

7 Overwinningen op rij met Luxe!


Is dat overigens een record?
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:33:10 #100
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25098769
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:56 schreef wolfrolf het volgende:

[..]



Is dat overigens een record?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25098912
Jojomen, vond je Iker ook zo goed?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25099029
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jojomen, vond je Iker ook zo goed?
Ha, ik dacht al, waar blijft onze vaste Real Madrid hater
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 15 februari 2005 @ 13:09:32 #103
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25099291
krvaag me btw af voor welke club(s) DAM is?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25099323
PSV
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25108015
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:50 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ha, ik dacht al, waar blijft onze vaste Real Madrid hater
* meld
pi_25108017
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 13:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV

Maar dat weten we
pi_25108628
Driewerf hoera, ik las in de Veronica TV gids dat Canvas de pot Real Madrid - Juventus uitzendt en dat de dag erna op Nederland 2 en ook op Canvas Barcelona - Chelsea de lucht in geslingerd wordt

Dat worden 2 mooie voetbal avonden

Oh ja en op de avond dat Real - Juve door de Belg wordt uitgezonden, zendt NED2 een wedstrijd met een zeker ploegje wat PSV heet uit
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 16 februari 2005 @ 11:41:36 #108
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25110776
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 08:41 schreef wolfrolf het volgende:
Driewerf hoera, ik las in de Veronica TV gids dat Canvas de pot Real Madrid - Juventus uitzendt en dat de dag erna op Nederland 2 en ook op Canvas Barcelona - Chelsea de lucht in geslingerd wordt

Dat worden 2 mooie voetbal avonden

Oh ja en op de avond dat Real - Juve door de Belg wordt uitgezonden, zendt NED2 een wedstrijd met een zeker ploegje wat PSV heet uit
Fck.. heb nog steeds geen Canvas Zal dus ergens heen moeten gaan om het toch te kunnen zien....
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25112288
Dat worden dus 2 mooie avond voor de buis, ben erg benieuwd. Denk dat het voor beide spaanse clubs erg lastig wordt, de tegenstander is in beide gevallen net ff in het voordeel denk ik.

Ben benieuwd wie Luxemburgo opstelt, Guti of Gravesen. Hij heeft gezegd in uitwedstrijden liever de Deen te gebruiken, maar of ie het thuis aandurft tegen Juventus met Guti valt nog maar te bezien.

Grappig om te zien nu dat beide clubs (Real en Barca) er voor proberen te zorgen dat eerder dan de ander kunnen spelen in de competitie. A.s. weekend spelen ze precies gelijk vanwege de Champions League, maar als dat niet zo is zullen ze het als middel gebruiken om de druk op elkaar op te voeren...het gaat er nu echt om spannen!
pi_25117783
Real
  woensdag 16 februari 2005 @ 23:07:47 #111
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25118195
Real zal zondag spelen denk ik omdat de wedstrijd van Athletic is uitgesteld in de UEFA cup vanwege sneeuw.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 17 februari 2005 @ 00:16:54 #112
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25119518
Moet Bilbao uit of thuis tegen Real?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25120535
Bilbao komt op bezoek in het Santiago Bernabeu.
That's all folks!
  donderdag 17 februari 2005 @ 11:16:15 #114
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25124313
Wedstrijd gaat gewoon door zoals geplanned. Athletic speelt de Uefa cup wedstrijd niet 1 dag maar 1 week later.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25145753
quote:
Het is nog maar de vraag of Ronaldo zaterdag fit genoeg is om met Real Madrid mee te spelen tegen Athletic de Bilbao. De aanvaller kampt met een teenblessure.
Na enkele minuten haakte Ronaldo donderdag af tijdens de training. Volgens de medische staf heeft hij last van een ontstoken teen en lijkt het onwaarschijnlijk dat hij mee zal spelen tegen Bilbao. De club zal geen risico willen nemen, aangezien dinsdag in de Champions League het eerste duel met Juventus wacht.

Naar verluidt zou Ronaldo met de blessure zijn teruggekeerd van zijn verlovingsfeestje, dat hij afgelopen maandag had georganiseerd in Parijs. Want zondag had hij nog zonder problemen de wedstrijd tegen Albacete gespeeld.

Ronaldo kan trouwens een boete tegemoetzien, want de stevige spits verscheen zowel dinsdag als woensdag een kwartier te laat op de training.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25146523
Wie van de spelersgroep had hij niet uitgenodigd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:21:20 #117
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25163050
Vanavond speelt Real om 19.00 tegen Athletic Bilbao in El Santiago Bernabeú.

Ronaldo wissel vanwege en slechte week en Owen basis.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25163279
Gelukkig speelt Raul al anderhalf jaar kut en staat hij wel in de basis _o-
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25163792
quote:
'Woodgate speelt dit seizoen niet voor Real'

19/2/2005 16:11

Jonathan Woodgate komt dit seizoen niet meer in actie, zo berichten Spaanse media. De centrale verdediger van Real Madrid blijkt meer tijd nodig te hebben om te genezen van een dijbeenblessure.
Woodgate kwam afgelopen zomer voor een bedrag van 23 miljoen euro over van Newcastle United, maar heeft nog geen minuut gespeeld voor de Spaanse ploeg. Hij kampt al sinds april met de blessure, die nog eens verergerde toen hij in oktober probeerde te snel een comeback te maken.
Kat in de zak
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25164802
De aankoop van Woodgate was sowieso al niet erg slim. Hij is altijd geblesseerd en als hij niet geblesseerd is dan is Woodgate zeker geen topper. 23 mio euro voor Woodgate
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 19:38:43 #121
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25166367
Basis vandaag:

Casillas

Salgado, Helguera, Samuel, Bravo

Figo, Beckham, Gravesen, Solari,

Owen, Guti
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25168852
Stuntje van Bilbao. .
Gaatje wordt weer een gat..
-
  zaterdag 19 februari 2005 @ 21:58:00 #123
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25168866
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Stuntje van Bilbao. .
Gaatje wordt weer een gat..
Stuntje?? dis gewoon standaard
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25168873
Real kan dag zeggen tegen het kampioenschap.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25168888
Gaat lekker hoor
pi_25169026
Goed resultaat
pi_25169039
Dag Real
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25170568
Ik zwaai effe mee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25170678
ik ook
pi_25175722
Waar is Jojomen om te vertellen hoe geweldig Casillas wel weer niet was?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 20 februari 2005 @ 15:53:49 #131
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25180050
Trezeguet doet niet mee aankomende dinsdag. Nedved kan helaas wel mee doen.

Komende weken een hoop zware wedstrijden... natuurlijk tegen Juventus maar daarnaast moeten we in de competitie tegen Depor, Betis en Valencia achter elkaar... wordt pittig maar dan kunnen we gelijk zien of we beter zijn geworden.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25180526
Wat is dat domme gezeik op Casillas elke keer??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 februari 2005 @ 16:25:52 #133
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25180562
Iemand hier is van mening dat Casillas een belabberde keeper is geloof ik... Zegt wel weer genoeg over die persoon lijkt me...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_25184661
Casillis is een bout keeper

Van Valdes word ik ook niet warm overigens
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 20 februari 2005 @ 23:54:30 #135
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25187080
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Casillis is een bout keeper

Van Valdes word ik ook niet warm overigens
Noem 5 keepers die beter zijn dan de 1ste,, en noem er eens 5 op die meer hebben gewonnen ..

Ik bedoel dan wel keepers die op dit moment nog keepe...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25187444
Van de 16 ploegen die nog in de CL zitten

Gomes
Roma
Buffon
Kahn
Dudek (Kirkland is ook beter)
Baia
Carroll (Howard is ook beter)
Dida
Cech
Butt
Toldo
Coupet

Minder zijn

Almunia
Lehmann
Valdes
Reinke (kan ik niet beoordelen)

Zo goed?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 21 februari 2005 @ 00:27:58 #137
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25187784
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van de 16 ploegen die nog in de CL zitten

Gomes
Roma
Buffon
Kahn
Dudek (Kirkland is ook beter)
Baia
Carroll (Howard is ook beter)
Dida
Cech
Butt
Toldo
Coupet

Minder zijn

Almunia
Lehmann
Valdes
Reinke (kan ik niet beoordelen)

Zo goed?
ZO goed? Perfect man !!! je slaat nu zelf een pleefiguur, er misschien maar 1 persoon op deze aardkloot die er net zo over denken als jij,, en waarschijnlijk is dat onze Cherry .....

Op Juve en Chelsea en misschien AC na, zou elke club een keepers ruil doen in dat lijstje van jou ... grappenmaker
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25190469
Cech, Dida, Gomes, Buffon en Kahn zijn betere keepers dan Casillas. Dan heb ik er al vijf toch?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25190736
Morgen waarschijnlijk dus Gravesen ipv Guti in de basis, geen verkeerde gedachte tegen deze tegenstander. Die trouwens ook geen goeie generale heeft gehad, ze kwakkelen al wat langer zelfs. Verder is Salgado licht geblesseerd, maar waarschijnlijk is hij op tijd hersteld. Bij Juventus is Trezeguet afwezig, maar Nedved daarentegen reist mee naar Madrid.
Ik denk dat het een zeer gelijke strijd wordt en dat de beslissing pas in Turijn zal vallen...
pi_25191657
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gomes
.
.
Gomes lijkt goed omdat ie een goeie verdediging voor zich heeft staan. .
-
pi_25191721
Alles van Real Madrid is gewoon schijt.

Zo beter
  maandag 21 februari 2005 @ 11:19:18 #142
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25191739
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
.
Gomes lijkt goed omdat ie een goeie verdediging voor zich heeft staan. .
Nou ja, Gomes is ook goed voor HCE-begrippen, maar een vergelijking met Casillas gaat niet echt, lijkt me!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  maandag 21 februari 2005 @ 11:32:43 #143
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25191868
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cech, Dida, Gomes, Buffon en Kahn zijn betere keepers dan Casillas. Dan heb ik er al vijf toch?
haha Gomes, ik maar denken wie de fuck is gomes .. nu snap ik hem das die keeper van PSV hahaha ik lig gewoon dubbel hier hahaha

en der Olli hahaha mister Kahn die alleen nog maar blunderd ipv punten pakken hahaha ja joh jij hebt er al 5
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25191904
Toldo wordt vergeten hij is ook beter dan die Spaanse vliegenvanger.
pi_25191932
Toldo ook nog inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25191948
DamH: Leer eerst eens Nederlands!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 21 februari 2005 @ 11:45:00 #147
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25191998
Cherry kweek eerst eens voetbalverstand, voordat je denkt uberhaupt hier mee te mogen praten!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25192022
Leer jij eens eens Nederlands en bevlek die poster van Casillas wat minder. Degene met gebrek aan voetbalverstand, gebrek aan kennis van het Nederlands en een bevlekte Casillas-poster ben jij.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 21 februari 2005 @ 12:09:02 #149
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25192280
Lol man ff een paar veidjes op een reitje voor jouw..

die gast is PAS 22 en heeft al 2 CL, 2 IC, 1 LIga en 1 Spanish Supercup en Europese Supercup op ze naam staan... daarbij komt nog eens dat hij bij de Grootste club van de wereld keept en jij noemt hem bout,, ja jongen jij hep helemaal gelijk en ik bevlek liever een poster dan de anus van DAM ... en me nederlands mankeerdt helemal nixs aan, ik typ het lekker rauw omdat ik tog met een ito zoals jij een nutteloze discussie aan et voeren ben
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25192322
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:09 schreef DAMH het volgende:
Lol man ff een paar veidjes op een reitje voor jouw..

die gast is PAS 22 en heeft al 2 CL, 2 IC, 1 LIga en 1 Spanish Supercup en Europese Supercup op ze naam staan... daarbij komt nog eens dat hij bij de Grootste club van de wereld keept en jij noemt hem bout,, ja jongen jij hep helemaal gelijk en ik bevlek liever een poster dan de anus van DAM ... en me nederlands mankeerdt helemal nixs aan, ik typ het lekker rauw omdat ik tog met een ito zoals jij een nutteloze discussie aan et voeren ben
Hij heeft net het geluk dat hij in een goeie periode van Real Madrid zat.
Maar Real zoekt al zo'n 2 jaar een nieuwe keeper. ( Buffon bijvoorbeeld )
  maandag 21 februari 2005 @ 12:13:46 #151
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25192326
en trouwens valt me altijd op dat wanneer meneer geen argumenten meer heeft hij het dan maar op de man gaat spelen.... erg jammer.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25192344
Volgens mij heb je de basisschool niet eens afgemaakt. Qua spellingsniveau doe je in elk geval onder voor een dyslectische kleuter uit een achterstandswijk.

Prijzen zeggen niet alles over een speler. Prijzen pak je als team in het voetbal namelijk. Discussie voeren is ook niet je sterkste punt zo te zien. Maar ik geeft toe, voor 'n eencellige zal dat ongetwijfeld niet meevallen.

Dat hij pas 22 is, wat prijzen heeft gepakt en bij Real keept wil allemaal nog niet zeggen dat hij bezig is aan een geweldig seizoen. Je haalt wat dingen door elkaar, amoebe.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25192356
quote:
Op maandag 21 februari 2005 11:45 schreef DAMH het volgende:
Cherry kweek eerst eens voetbalverstand, voordat je denkt uberhaupt hier mee te mogen praten!
1 tip: kijk naar jezelf
  maandag 21 februari 2005 @ 12:22:10 #154
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25192430
Real zoekt nog ..... Als real een nieuwe keeper wil kopen ze er zo een... toevallig een goeie periode gohh idd heel toevallig allemaal,,, ach we zien wel hoelang die jongen er nog keept ik denk (mening, gedacht van mij) dat hij er nog wel een tijd zal blijven keepen...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 21 februari 2005 @ 12:29:33 #155
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25192525
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij heb je de basisschool niet eens afgemaakt. Qua spellingsniveau doe je in elk geval onder voor een dyslectische kleuter uit een achterstandswijk.

Prijzen zeggen niet alles over een speler. Prijzen pak je als team in het voetbal namelijk. Discussie voeren is ook niet je sterkste punt zo te zien. Maar ik geeft toe, voor 'n eencellige zal dat ongetwijfeld niet meevallen.

Dat hij pas 22 is, wat prijzen heeft gepakt en bij Real keept wil allemaal nog niet zeggen dat hij bezig is aan een geweldig seizoen. Je haalt wat dingen door elkaar, amoebe.
Haha hij pakt punten, prijzen, is jong, staat in het nationale elftal en keept bij REAL MADRID,,VEEL MEER KAN JE NOU NIET ECHT BEREIKEN !! of wel???

Weet je wat het probleem is met Iker, hij maakt amper tot geen palomitas wat wil zeggen dat hij niet van die kut show duikjes opvoert als een Kahn en een Timmer bijvoorbeeld, dat vinden jullie leken waarschijnlijk schitterend om te zien,, maar ipv die bal met een show over de achterlijn te werken pakt hij gewoon deze ballen door simpel op zij te gaan staan... Hij keept zakelijk als de pest maar dat zien jullie niet..... maar ach hijs een idd een ruk keeper die er niks van bakt
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25192528
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:22 schreef DAMH het volgende:
Real zoekt nog ..... Als real een nieuwe keeper wil kopen ze er zo een... toevallig een goeie periode gohh idd heel toevallig allemaal,,, ach we zien wel hoelang die jongen er nog keept ik denk (mening, gedacht van mij) dat hij er nog wel een tijd zal blijven keepen...
Buffon wou niet komen

En het Nederlands van jou is zwaar klote.
  maandag 21 februari 2005 @ 12:33:27 #157
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25192570
Ja me Nederlands is klote boehoe
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25192576
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:29 schreef DAMH het volgende:

[..]

Haha hij pakt punten, prijzen, is jong, staat in het nationale elftal en keept bij REAL MADRID,,VEEL MEER KAN JE NOU NIET ECHT BEREIKEN !! of wel???

Weet je wat het probleem is met Iker, hij maakt amper tot geen palomitas wat wil zeggen dat hij niet van die kut show duikjes opvoert als een Kahn en een Timmer bijvoorbeeld, dat vinden jullie leken waarschijnlijk schitterend om te zien,, maar ipv die bal met een show over de achterlijn te werken pakt hij gewoon deze ballen door simpel op zij te gaan staan... Hij keept zakelijk als de pest maar dat zien jullie niet..... maar ach hijs een idd een ruk keeper die er niks van bakt
Ik kots op Real Madrid

Er valt zeker meer te bereiken dan bij een kut club als Real Madrid te spelen.
pi_25192584
Hij kan wel degelijk meer bereiken. Goed keepen bij Real Madrid namelijk, zodat Real niet hoeft te hengelen naar Buffon.

Gefrustreerde paella-vreter dat je bent.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25192602
Dit gaat echt helemaal nergens over.
pi_25192613
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:33 schreef DAMH het volgende:
Ja me Nederlands is klote boehoe
Geboortedatum: 1983-06-14

Terug naar school is altijd nog een optie.
  maandag 21 februari 2005 @ 12:41:45 #162
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25192639
Lol hoe oud zijn jullie?? ik zie hier met een big smile op me face en ik ben gefrustreerd hahaha!!!
Lekker schelde joh Internet-held

Ik ben niet eens voor Real, ik hou van het voetbalspelletje en objectief gezien is Real het hoogste wat een speler los van zijn gevoelens/emoties kan bereiken,, Maar ach kotsen jullie maar lekker ik weet toch dat die gevoelens voortvloeien uit de jaloezie jegens Real...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25192648
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:37 schreef gras het volgende:
Dit gaat echt helemaal nergens over.
Het gaat over een Spaanse vliegenvanger.
  maandag 21 februari 2005 @ 12:45:05 #164
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25192656
Haha ik zit er nog op
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25192669
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:41 schreef DAMH het volgende:
Lol hoe oud zijn jullie?? ik zie hier met een big smile op me face en ik ben gefrustreerd hahaha!!!
Lekker schelde joh Internet-held

Ik ben niet eens voor Real, ik hou van het voetbalspelletje en objectief gezien is Real het hoogste wat een speler los van zijn gevoelens/emoties kan bereiken,, Maar ach kotsen jullie maar lekker ik weet toch dat die gevoelens voortvloeien uit de jaloezie jegens Real...
Real Madrid is een arrogante club.

Ik ben trouwens 17
  maandag 21 februari 2005 @ 15:01:05 #166
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25193400
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:43 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Het gaat over een Spaanse vliegenvanger.
Correctie, het gaat over een zeer goede Spaanse keeper... tenzij vliegen ballen zijn heb je gelijk..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25193661
Die gast is 23 en over 3 maanden 24.

DAMH de giweldiche van
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 21 februari 2005 @ 16:27:46 #168
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25193885
Nou boehoe zat er een jaartje naast,,, hijs idd nu wel errug oud met ze 23...

De jaloezie druipt ervan af bij jullie zielige ventjes, heel typisch ...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 21 februari 2005 @ 18:50:59 #169
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25194814
DAMH laat het gewoon zitten, die gasten vinden het cool als er iemand reageert, en iedereen die er een beetje kijk op heeft ziet meteen dat het inderdaad meer jaloezie en gewoon stokerij dan iets anders is...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  maandag 21 februari 2005 @ 23:20:19 #170
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25197336
Morgen gaan we winnen (hoop ik )

We zijn iig goed in vorm en ik heb er zin in. Het belangrijkste lijkt me dat we Ibra en Nedved stoppen. De rest heb ik niet zo'n hoge hoed van op.. als ik me nog herriner dat Pienaar Zebina eens voor gek zette door hem door de beentjes te spelen kan ik me niet voorstellen dat ie morgen ijzersterk is...

Ik onderschat ze niet hoor... maar als wij een goede dag hebben pakken we ze En ik voel (voel wel eens verkeerd ) dat morgen een echte Europese avond wordt waarin we mooi voetbal spelen...
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25197436
Juve verslaat Real makkelijk let maar op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25197471
Dat denk ik niet, ze zullen erg aan elkaar gewaagd zijn.
That's all folks!
pi_25197567
Net als de vorige keer?

Real Madrid kan nooit winnen van de geslepen Italianen en Juve is zowiezo een kutploeg om tegen te voetballen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 21 februari 2005 @ 23:37:59 #174
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25197697


Zodat we het recente verleden niet vergeten.. Vamossssssssssssssssssssss!

[ Bericht 100% gewijzigd door jojomen4 op 21-02-2005 23:43:58 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25197709
We zullen het zien! Luxemburgo heeft Real weer goed aan het voetballen gekregen. En Juve treedt aan zonder Trezeguet.
That's all folks!
pi_25197710
Dat was niet de laatste slaperd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25197736
Juve speelt al vrijwel heel het seizoen zonder Trezuguet, dus dat zal niet het verschil maken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 21 februari 2005 @ 23:45:41 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25197837
Als persoonlijke aanvallen op elkaar verder achterwege kunnen blijven en de uitlok-posts ook wegblijven, wordt het misschien toch ooit nog eens inhoudelijk wat met dit topic?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 21 februari 2005 @ 23:55:19 #179
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25198003
Dank u voor de ingreep! Was inderdaad hard nodig... Gezeik hier ook altijd
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_25200539
Juve wint met 2-0
  dinsdag 22 februari 2005 @ 07:15:56 #181
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25200643
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 22 februari 2005 @ 09:00:13 #182
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25201083
Dubbel..
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 22 februari 2005 @ 09:00:20 #183
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25201084
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25201221
Real Madrid rolt Juve gewoon helemaal op denk ik 3-1 voor Real!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_25201812
Real Madrid gaat winnen, Juve is immers uit vorm. Ze hebben laatste weken toch al veel punten verspeeld.
pi_25202397
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:20 schreef jojomen4 het volgende:
Morgen gaan we winnen (hoop ik )

We zijn iig goed in vorm en ik heb er zin in. Het belangrijkste lijkt me dat we Ibra en Nedved stoppen. De rest heb ik niet zo'n hoge hoed van op.. als ik me nog herriner dat Pienaar Zebina eens voor gek zette door hem door de beentjes te spelen kan ik me niet voorstellen dat ie morgen ijzersterk is...
Was dat niet Cafú?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25202460
Dit topic past wel goed bij Real, met al die sterren die onderling aan het kibbelen slaan.

Ik zie ze niet winnen van Juve eigenlijk, dat is veel meer een team.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 22 februari 2005 @ 11:10:01 #188
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_25202511
Ik ben er ook niet gerust op. Nedved doet weer mee en die heeft al vaak bewezen het verschil te kunnen maken.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_25202516
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

Was dat niet Cafú?
Nee, Zebina. Misschien Cafú ook, maar dat kan ik me niet meer herinneren.
pi_25202528
Ik hoop sowieso op een spannende wedstrijd, kansen over en weer...dat Figo het op z'n heupen krijgt en Ronaldo z'n vertragingen van afgelopen week goedmaakt met een doelpunt. Het is wel te hopen dat de verdediging van Real een degelijke wedstrijd speelt en dat Zlatan uitgeschakeld kan worden.
Ik denk wel dat beide ploegen ongeveer even sterk zijn op het moment en dat in Turijn de zaak beslist wordt.

[ Bericht 20% gewijzigd door Tommie_Hillfigo op 22-02-2005 11:29:51 ]
pi_25202670
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:10 schreef gras het volgende:

[..]

Nee, Zebina. Misschien Cafú ook, maar dat kan ik me niet meer herinneren.
Okee. Cafú werd ook gedold in die wedstrijd, meen ik. Was ik nog live bij destijds, kwam net op tijd binnen voor de erg vroege 1-0 toen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25203291
De wedstrijden met de 0 voor Real

5/2/2005 Real Madrid Espanyol 4-0 Primera División
28/11/2004 Real Madrid Levante 5-0 Primera División
31/10/2004 Real Madrid Getafe 2-0 Primera División
23/10/2004 Real Madrid Valencia 1-0 Primera División
19/10/2004 Real Madrid Dinamo Kiev 1-0 Champions League
21/9/2004 Real Madrid Osasuna 1-0 Primera División
11/9/2004 Real Madrid Numancia 1-0 Primera División


9/1/2005 Atlético Madrid Real Madrid 0-3 Primera División
8/12/2004 AS Roma Real Madrid 0-3 Champions League
5/12/2004 Villarreal Real Madrid 0-0 Primera División
7/11/2004 Málaga Real Madrid 0-2 Primera División
29/8/2004 Real Mallorca Real Madrid 0-1 Primera División
11/8/2004 Wisla Kraków Real Madrid 0-2 Champions League

De enige die je kan aanmerken als sterke ploegen zijn Valencia en Espanyol thuis en Villareal en Atletico uit.

Ik denk om door te gaan moeten ze minimaal een keer de 0 houden en ik zie Real daar niet toe in staat.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25204606
Juventus lijkt me effectiever. De goede reeks van Real was wel erg gebaseerd op geluk en afgelopen weekend tegen Bilbao waren ze gewoon kansloos.

Juve kan als geen ander het achterin goed dichthouden in de Champions League en Real kan dat niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25205968
Als het erop aankomt staan de vedetten van Real er wel hoor. Ik geef beide ploegen evenveel kans om door te gaan.
That's all folks!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 23:42:34 #195
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25206587
En of Figo het op z'n heupen had Tommie.. en anders Zidane ff! JEzusssssssssss wat was die goeddddddddddddddddd

Ik heb een geweldige pot gezien (2de helft wel minder maar in het algemeen speelden ze goed). Zelfs Raul vond ik goed.

Cruijff is ook maar een brabbelaar zeg.. net over achten zegt ie "Real speelt nu nog even slecht als voordat Luxemburgo kwam". Na de wedstrijd zegt ie "Real speelt normaal gesproken behoorlijk goed" Wat een ei!

Carlos was weer ouderwets aan het hollen. Figo ouderwets aan het dribbelen... Zidane ouderwets aan het draaien.. Gravesen Wat een kei!

Salgado misschien voor de rest van het seizoen uitgeschakeld Die gaan we hard misschien aangezien we geen andere goede rechtsback hebben.

[ Bericht 28% gewijzigd door jojomen4 op 22-02-2005 23:53:17 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 23 februari 2005 @ 01:19:05 #196
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25208319
Salgado is inderdaad vervelend. Raul Bravo is een goede speler, maar met rechts kan hij echt helemaal niks.
Was een mooie wedstrijd, vooral de eerste helft. Figo zoals we van hem gewend zijn. Die gast is altijd goed. En de andere vedetten deden ook hun best zeg (behalve Ronaldo)! Zidane had een paar geniale acties. Zlatan trouwens ook...
Gravesen was ook lekker bezig!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_25209063
Als Woodgate fit was geweest had Helguera op rechts kunnen spelen.

Oh nee dat is flauw

Zal wel zoiets worden Carlos - Samuel - Helguera - Pavon/Bravo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25210907
Leuke wedstrijd! Ik zag de gehele wedstrijd bijna alleen maar Real aanvallen

En inderdaad de vedetten waren goed op dreef... behalve Ronaldo... wanneer komt die nou eens van zijn roze wolk af ?!

Enne Gravesen is wel een driftkikker hoor... die had toch zomaar rood kunnen krijgen Wel een dijk van een speler overigens

Op naar de return
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_25211119
Heerlijke wedstrijd om naar te kijken en inderdaad Zidane, wat een voetballer...ongelooflijk!! Verder vond ik Gravesen echt geweldig, druk zetten, gaten dichten en ook nog dreiging naar voren...precies wat ze nodig hadden.
En Ronaldo was niet echt best nee...Owen heeft in 10 minuten meer meters gemaakt dan hij in 3/4 wedstrijd. Anderhalve actie van em gezien, maar daar bleef het ook bij. Hoop niet dat Salgado de rest van het seizoen gaat missen, dat zal flink improviseren worden.
1-0 is een redelijk resultaat, jammer dat het er niet eentje meer was...denk dat beide ploegen 50% kans hebben om door te gaan...
Verder was het leuk om Johan te horen praten: "2 van 's werelds beste keepers op het veld, zeer goed". Vin'k mooi!
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:38:52 #200
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25211775
Gravesen deed precies wat ik had gehoopt toen die kwam. Tot nog toe was ie verdedigend sterk maar gisteren deed ie aanvallend ook z'n werk (Dan bedoel ik dus dat ie de bal naar voren kreeg over afstanden van 40 meter diep).

Voor de Spaans sprekenden.. http://www.as.com/articulo.html?xref=20050223dasdaiftb_24&anchor=dasftb&type=Tes&d_date=20050223

Voorbeeldje van wat er in de link staat:

Gravesen I El Terrible. Tras verle pelear contra italianos, argentinos, italoargentinos y hasta con un sueco, necesitamos ver pronto a Gravesen en el Camp Nou. Este hombre de temperamento mezcla de Stielike, Benito, Pirri y Juanito agarra el cochinillo y se lo zampa crudo. ¡Por fin un hombre sintió el Bernabéu! Y rugió como en los viejos tiempos. Normal: con Gravesen, la hemorragia defensiva está siendo Levesen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25212296
Salgado werd daar ff vakkundig uit de wedstrijd geschopt door Nedved. Vrije trap waaruit gescoord werd was toch een duidelijke schwalbe van Zidane, maar goed, die Fransoos krijgt bij een scheet van de tegenstander al een vrije trap mee. Om gek van te worden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25212407
Gelukkig heeft Real Madrid gewonnen, nu moeten ze het alleen niet verklooien zoals ze dat een paar jaar geleden deden in Turijn tegen Juve, waar Figo onder andere een pingel miste.
pi_25212533
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:18 schreef zjroentje het volgende:
Salgado werd daar ff vakkundig uit de wedstrijd geschopt door Nedved. Vrije trap waaruit gescoord werd was toch een duidelijke schwalbe van Zidane, maar goed, die Fransoos krijgt bij een scheet van de tegenstander al een vrije trap mee. Om gek van te worden.
Niet alleen bij elke "scheet" (volgens mij was dat z'n enige scheet) maar ook elke keer dat ie, vooral door Blasi, ondersteboven werd gelopen werd kreeg ie volgens mij terecht een vrije trap mee. Voor die trap van Camoranesi in z'n buik (mooi in beeld gebracht door de camera's) werd dan weer niet gefloten, dus ik denk dat het wel meevalt.
pi_25213063
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:52 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Heerlijke wedstrijd om naar te kijken en inderdaad Zidane, wat een voetballer...ongelooflijk!!
Hou nou toch eens op man, de vrije trap waaruit de goal uiteindelijk kwam was gewoon een schwalbe van zijn kant, net zoals Real wel heel erg veel in het luchtledige dook en de Scheids zal ook wel een paar Madrileense hoeren op kosten van Real hebben mogen bezoeken, wat een thuisfluiter.

Samuel die randje 16 iemand duidelijk neerschopt komt er mee weg, een Blasi die die slome Zidane inhaalt en simpel de balafpakt krijg een vrije trap tegen omdat die bejaarde probeerde te leunen en viel zonder z'n rollator.
En als Zidane iemand van achter neermaait, komt hij er ook gewoon mee weg.

Tis jammer dat Nedved uitviel (hij is zelfs even bewusteloos geweest, verklaarde dat ie ook niks meer van de botsing kon herinneren) want tot dat moment had Juve het betere veldspel en z'n vervanger Oliveira vond ik nu niet de sterkste schakel bij Juve.

Bij Real eigenlijk maar 3 spelers goed op dreef, Gravesen, Raul en Helguera, de rest weinig bijzonder, Ronaldo zelfs weer superslecht (staat alweer een potje of 6 droog - zal zeker alleen thuis scoren in z'n wittebroods weken).
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_25213366
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Hou nou toch eens op man, de vrije trap waaruit de goal uiteindelijk kwam was gewoon een schwalbe van zijn kant, net zoals Real wel heel erg veel in het luchtledige dook en de Scheids zal ook wel een paar Madrileense hoeren op kosten van Real hebben mogen bezoeken, wat een thuisfluiter.

Samuel die randje 16 iemand duidelijk neerschopt komt er mee weg, een Blasi die die slome Zidane inhaalt en simpel de balafpakt krijg een vrije trap tegen omdat die bejaarde probeerde te leunen en viel zonder z'n rollator.
En als Zidane iemand van achter neermaait, komt hij er ook gewoon mee weg.

Tis jammer dat Nedved uitviel (hij is zelfs even bewusteloos geweest, verklaarde dat ie ook niks meer van de botsing kon herinneren) want tot dat moment had Juve het betere veldspel en z'n vervanger Oliveira vond ik nu niet de sterkste schakel bij Juve.

Bij Real eigenlijk maar 3 spelers goed op dreef, Gravesen, Raul en Helguera, de rest weinig bijzonder, Ronaldo zelfs weer superslecht (staat alweer een potje of 6 droog - zal zeker alleen thuis scoren in z'n wittebroods weken).
Ik vond het in ieder geval een heerlijke wedstrijd om naar te kijken...als je het niet heel erg vindt. Ik zie niet zoveel wedstrijden van Real, dus áls ik een keer de kans krijg dan geniet ik...helemaal als Zidane weer met pirouettes en mooie passes strooit. Dat is zich sluw laat vallen om een vrije trap te krijgen, big deal, dat doet iedere voetballer tegenwoordig...ook bij Juventus. En hij vloot toch voor die overtreding op Emerson!? Ik heb ook wat tackels van achter van de kant vanJuventus gezien die qua kaart onbestraft bleven.
En wat de scheids betreft, hij kan niet alles zien...zo zag ie ook niet hoe Zebina constant aan z'n tegenstander hing in de 16. Voor die hangpartijen aan Raul en Samuel had ie net zo goed een penalty kunnen geven.
  woensdag 23 februari 2005 @ 13:58:50 #206
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25214328
De Real-haters zijn weer erg objectief jah

Over dat die speler van Juve sneller was dan Zidane en dat deze onterecht een vrije trap mee kreeg is echt een domme opmerking! Bij de E-tjes leer je al om voor de tegenstander langs te kruisen omdat je deze zich dan moet inhouden of tegen je aan loopt en je een vrije trap mee krijgt. Verder speelden Zidane gewoon een geweldige pot (Figo ook) en heeft Real dik verdient gewonnen.

Gaan we nu een beetje achteraf lopen huilen om een paar vrije trappen die Juve niet heeft gehad terwijl Real 2 penal's onthouden zijn.. Maak een topic in "Onzin" en ga daar lekker uithuilen zeg! Er wordt onderhand meer negatief gesproken in dit topic dan gewoon positief.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25214425
Pfff in Turijn wordt het 2-0 of 3-1 voor Juve

Gerechtigheid.
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:08:09 #208
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25214456
kwor idd ook een beetje moe van die mensen die alleen maar zeiken, blijf dan gewoon weg als je het allemaal niet zint...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25214492
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:08 schreef DAMH het volgende:
kwor idd ook een beetje moe van die mensen die alleen maar zeiken, blijf dan gewoon weg als je het allemaal niet zint...
Alleen positieve kritiek is geoorloofd hier ....?

Je kan toch gewoon niet ontkennen dat Zidane bijna altijd door de scheidsrechters wordt bevoordeeld. Het lijkt alsof hij werkelijk niks fout kan doen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25214520
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 13:58 schreef jojomen4 het volgende:
De Real-haters zijn weer erg objectief jah
Jij leest selectief over de kritiek heen.
Pot verwijt de ketel en zo .
-
pi_25214560
Salgado niet meer inzetbaar dit seizoen door die schop van Nedved...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:17:33 #212
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25214574
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:10 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Alleen positieve kritiek is geoorloofd hier ....?

Je kan toch gewoon niet ontkennen dat Zidane bijna altijd door de scheidsrechters wordt bevoordeeld. Het lijkt alsof hij werkelijk niks fout kan doen.
Als die een goeie dag heeft kan die iid weinig fout doen. Gister had ie iid 1 schwalbe.. nou nou wat een drama. Dat is vaak een vrije trap mee krijgt omdat ie lichtjes aangetikt wordt is toch normaal, hij moet ook de harde trappen incasseren. Die jongen is zo goed met de bal dat de tegenstander er niet aan komt en dus een overtreding begaat.

Dat van alleen positieve kritiek is BS. Tuurlijk mag je kritiek geven maar dan moet het wel ergens op slaan. Alsof die actie waarbij die bijna van achter werd genomen omdat ie voorlangs kruisde.. dat is toch normaal dat ie een vrije trap krijgt.. Dat gebeurd al 100 jaar zo. Als er dan geroepen wordt dat Zidane en Figo niet goed waren... das toch ook flauwekul, kom je met goeie kritiek prima. Maar niet als een blinde dingen roepen omdat je een hekel aan Real hebt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:18:37 #213
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25214592
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Jij leest selectief over de kritiek heen.
Pot verwijt de ketel en zo .
Noem 1 voorbeeld aub.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:20:43 #214
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25214627
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Pfff in Turijn wordt het 2-0 of 3-1 voor Juve

Gerechtigheid.
Hoezo gerechtigheid? wat is er gistere gebeurt? Real verdiende zelfs een doelpuntje meer als je het mij vraagt,, aangezien ze tenminste op de aanval speelde en niet met 9 man achter de bal...
Ik snap niet dat je niet naar voetbal kijkt voor het voetbal, das gewoon zielig..

Dus jij geniet er niet van als Zidane de bal uit de lucht in 1x in de loop meeneemt? alleen maar omdat hij in een Real shirt loopt
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25214637
Heb geen kritiek op het spel van Zidane of Real. Heb alleen de eerste helft gezien, en ben toen maar overgeschakeld naar de NOS, omdat ik het maar een saaie wedstrijd vond.

Maar het is gewoon opvallend dat Zidane veel meer krediet bij een scheidsrechter heeft dan iemand anders, en dat is niet alleen bij Real zo, dat was ook in het Franse elftal. Vaker krijgt hij bij het minste lichamelijke contact al een vrije trap mee. Ik vind dit maar opvallend.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:28:35 #216
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25214750
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:21 schreef zjroentje het volgende:
Heb geen kritiek op het spel van Zidane of Real. Heb alleen de eerste helft gezien, en ben toen maar overgeschakeld naar de NOS, omdat ik het maar een saaie wedstrijd vond.

Maar het is gewoon opvallend dat Zidane veel meer krediet bij een scheidsrechter heeft dan iemand anders, en dat is niet alleen bij Real zo, dat was ook in het Franse elftal. Vaker krijgt hij bij het minste lichamelijke contact al een vrije trap mee. Ik vind dit maar opvallend.
Om vervolgens PSV te gaan kijken
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25214783
PSV is veel beter
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:50:37 #218
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25215092
Nou ja, ik ben Real-fan en ik vind dat Zidane gisteren meesterlijk speelde. Die overtreding die hij meekreeg met dat afschermgedoe met Blasi was niks. Daar was niets aan de hand, Zidane leunt tegen Blasi aan, en die gast doet precies hetzelfde. Kan gewoon gebeuren. Verder waren de vrije trappen die hij meekreeg vaak terecht.
Toch ben ik het ermee eens dat Zidane veel mag. Ver in de tweede helft trapte hij na bij een Juve-speler, maar hij kreeg geen kaart. De scheids zag het echter wel en ik denk dat hij elke andere speler op het veld wel geel had gegeven...
Maar verder was de scheids niet zo slecht. Bij zo'n harde wedstrijd kun je nu eenmaal niet alles zien. Zebina was de hele tijd aan het trekken, duwen en schoppen maar dat werd ook niet altijd gezien.
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_25215153
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Salgado niet meer inzetbaar dit seizoen door die schop van Nedved...
Het valt gelukkig mee, volgens de site van de club zal ie 4 weken "out" zijn. Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden, want Bravo was niet fantastisch op die positie. Luxemburgo koos voor hem ipv Pavon omdat hij gewend is aan de positie als back, zij het aan de andere kant, en de snelheid heeft om mee op te komen langs de lijn. Met Pavón zou er (nog) minder dreiging van de rechterflank uitgegaan zijn.
Arbeloa uit de jeugd heeft er een paar keer gespeeld, maar heeft blijkbaar ook niet kunnen overtuigen. Misschien toch maar proberen Sergio Ramos van Sevilla te halen voor volgend seizoen...
pi_25215166
Zidane
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:57:25 #221
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25215192
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:10 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Alleen positieve kritiek is geoorloofd hier ....?

Je kan toch gewoon niet ontkennen dat Zidane bijna altijd door de scheidsrechters wordt bevoordeeld. Het lijkt alsof hij werkelijk niks fout kan doen.
Zjroentje kijk nou eens hierboven naar TLK's post.. Hier worden wij zo moe van, wat hebben dit soort opmerkingen nou voor nut? Kom dan niet hier langs... Kan daar niks aan gedaan worden?
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_25215247
Ach joh, z'n reactie van hierboven bewijst toch dat ie niet serieus te nemen is. Laat maar lekker lullen...
  woensdag 23 februari 2005 @ 15:02:46 #223
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25215265
Lol @ TLK
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25215302
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 15:02 schreef DAMH het volgende:
Lol @ TLK
pi_25215443
quote:
Je kan toch gewoon niet ontkennen dat Zidane bijna altijd door de scheidsrechters wordt bevoordeeld. Het lijkt alsof hij werkelijk niks fout kan doen.
Voordeel van de beste voetballer van de wereld zijn net zoals Van Bommel profiteert van het feit dat hij de beste speler van de HCE is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 23 februari 2005 @ 23:45:25 #226
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25223837
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25230116
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 23:45 schreef jojomen4 het volgende:
[afbeelding]
Lelijke pagina
pi_25249822
Naast de gedwongen afwezigheid van Salgado (geblesseerd) en Helguera (geschorst) zal Luxemburgo het morgen tegen Deportivo ook zonder Raúl, Ronaldo en Guti moeten doen. Een flinke tegenslag voor de ploeg, juist nu er 3 moeilijke wedstrijden op het programma staan: Depor uit, Betis thuis en Valencia uit.
Vanochtend op de training heeft de coach geoefend met Raul Bravo op de plek van Salgado en Owen en Portillo in de spits.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:15:19 #229
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25249907
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:08 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Naast de gedwongen afwezigheid van Salgado (geblesseerd) en Helguera (geschorst) zal Luxemburgo het morgen tegen Deportivo ook zonder Raúl, Ronaldo en Guti moeten doen. Een flinke tegenslag voor de ploeg, juist nu er 3 moeilijke wedstrijden op het programma staan: Depor uit, Betis thuis en Valencia uit.
Vanochtend op de training heeft de coach geoefend met Raul Bravo op de plek van Salgado en Owen en Portillo in de spits.
Eens kijken hoe Portillo het er vanaf brengt. Misschien dat ie z'n kans kan pakken. Het worden iig zware weken. Vraag me af of ze het nog vol kunnen houden. Nog 1 keer punten laten liggen en dan wordt het wel heel moeilijk voor de titel.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25253964
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:21 schreef zjroentje het volgende:
Heb geen kritiek op het spel van Zidane of Real. Heb alleen de eerste helft gezien, en ben toen maar overgeschakeld naar de NOS, omdat ik het maar een saaie wedstrijd vond.

Maar het is gewoon opvallend dat Zidane veel meer krediet bij een scheidsrechter heeft dan iemand anders, en dat is niet alleen bij Real zo, dat was ook in het Franse elftal. Vaker krijgt hij bij het minste lichamelijke contact al een vrije trap mee. Ik vind dit maar opvallend.
Ik ben het met je eens. Het valt mij ook op, het valt meer mensen op. Zidane lijkt niets fout te kunnen doen. Natrappen wordt bij hem niet veroordeeld met een kaart en bij licht lichamelijk contact krijgt hij al een vrije trap mee. Triest.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25306738
verloren he
pi_25306766
Leuke titel

Hij blijft leuk om hem steeds weer bovenaan te zien staan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25307213
Ik ga gewoon altijd naar dit topic toe als ik het zie
  dinsdag 1 maart 2005 @ 08:55:45 #234
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25308184
Nedved kan waarschijnlijk niet mee doen in de return. Hij heeft gister het ziekenhuis verlaten en moet nu nog minimaal 1 week herstellen van z'n hersenschudding.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 1 maart 2005 @ 09:10:00 #235
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25308322
Scheelt een slok op een borrel! (en een blessuretje of 2 voor Madrid)
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:01:48 #236
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25332501
Helaas.... het lijkt er echt op dat Woodgate dit seizoen niet meer in actie zal komen zo meld de BBC. Denk dat dit wel een te vertrouwen bron is. Komt het ooit nog goed met die jongen vraag je je dan af... Langer dan 12 maanden uit roulatie zie je bij de ergste breuken niet eens.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25333101
Dat riep iedereen hier van de zomer al, jojomen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25334622
En hij was niet eens goedkoop.
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:43:00 #239
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25334766
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Dat riep iedereen hier van de zomer al, jojomen.
MM je denkt toch zeker niet dat iedereen van de zomer al wist dat ie misschien nooit meer in z'n leven zou kunnen voetballen?

Ze riepen hier dat ie blessure gevoelig was en dat ie meer geblesseerd was dan dat ie speelde (en dat klopt ook als je naar z'n verleden kijkt) maar je denkt toch niet dat de posters op fok over betere informatie beschikken dan de doctoren in Madrid. AUB zeg. Vorige keer toen dit bericht gepost werd door zo'n flierefluiter stond er geen bron bij en aangezien ik het toen nergens anders had gelezen (ook niet in de Spaanse kwaliteitskranten zoals vi.nl doet vermelden) had ik geen vertrouwen in dat bericht omdat die poster doorgaans alleen maar flauwekul post.

Het zou iig jammer zijn als die er echt nooit meer van geneest.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25334812
Maar dat hij mogelijk niet meer aan het voetballen toekomt was toch ook al wel een tijdje bekend? De bron weet ik weinig meer van, maar het heeft wel op vi.nl gestaan.
That's all folks!
pi_25337654
2-0 voor op Betis
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 2 maart 2005 @ 23:35:25 #242
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25339136
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 22:20 schreef wolfrolf het volgende:
2-0 voor op Betis
En het is geeindigd met 3-1 Goeie uitslag tegen een sterke tegenstander. 6 punten achter op Barca en aankomend weekend nog tegen Valencia en daarna natuurlijk the thriller tegen Juve.

Real schijnt 18 miljoen euro geboden te hebben voor Cassano. Ik vind het maar een vervelend ventje en heb het gevoel dat ie alleen maar problemen mee zou brengen. Ik zie ze liever een andere speler halen als het zo nodig is. Haal nog maar eens een verdediger want met Woodgate ziet het er naar uit dat als ie eenmaal fit is na een paar maanden weer geblesseerd is. En we moeten toch 1 goeie centrale verdediger achter de hand hebben.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 2 maart 2005 @ 23:50:05 #243
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25339411
Mijn god, Cassano. Die gast is inderdaad meer een vervelend ventje dan wat anders lijkt me. Rot toch op met Cassano, koop es spelers die nodig zijn!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:13:59 #244
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_25343426
Cassano Kaká is veel beter! En geen lastpak.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_25343869
Waarom blijft Real altijd aanvallers halen
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:36:24 #246
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25347044
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom blijft Real altijd aanvallers halen
Omdat je ook aanvallers nodig hebt in je team. Das toch niet zo moeilijk om zelf te bedenken...
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25347453
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 14:36 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Omdat je ook aanvallers nodig hebt in je team. Das toch niet zo moeilijk om zelf te bedenken...
Maar wilt Real dan dalijk met 5 aanvallers spelen ofzo ?
  donderdag 3 maart 2005 @ 15:14:13 #248
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25347503
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 15:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Maar wilt Real dan dalijk met 5 aanvallers spelen ofzo ?
Als je eenmaal 3 aanvallers koopt gaan ze dan oneindig lang mee? Hoe oud zijn Figo en Zidane?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25347512
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Cassano Kaká is veel beter! En geen lastpak.
Kaka zal wel gek zijn als hij Milan inruilt voor Madrid.
That's all folks!
pi_25347549
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 15:14 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Als je eenmaal 3 aanvallers koopt gaan ze dan oneindig lang mee? Hoe oud zijn Figo en Zidane?
Dat zijn middenvelders.
Real moet eens nieuwe middenvelders en verdedigers kopen inplaats van een aanvaller
  donderdag 3 maart 2005 @ 15:26:08 #251
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25347667
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 15:18 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat zijn middenvelders.
Real moet eens nieuwe middenvelders en verdedigers kopen inplaats van een aanvaller
Zijn middenvelder die achter een spits spelen. Net als Cassano dat is. Of schiet Cassano er 20/30 per seizoen in zoals Ronaldo dat kan? Het maakt mij niet uit hoe je het noemt maar ze spelen ongeveer op de zelfde positie.

En middenvelder zou mee moeten verdedigen, dat zie je Figo en Zidane niet doen. Jij vind Robben zeker ook een middenvelder? Op papier spelen ze bijna allemaal 4-4-2.

Waarom zouden ze nou weer nieuwe middenvelders moeten kopen? Ze hebben op het middenveld al Gravesen, Beckham, Guti, Solari, Helguera (speelt daar z'n beste wedstrijden) en Celades. Lijkt me genoeg. Verdedigers moeten ze ook kopen ja maar daar hoef jij je niet druk om te maken. Die worden deze zomer echt wel gehaald hoor. Alleen een rechtsback en nog 1 centrale man is genoeg. We hebben genoeg linkspoten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25347800
Real moet als grote aankoop een aanvallende speler hebben.
Zidane en Figo zijn dan aanvallende middenvelders , maar die moeten ook verdedigend hun werk doen !
Doen ze dat niet dan is dat verkeerd.

Dat ze eens een fatsoendelijke verdediger dan halen of keeper.
pi_25347817
BTW Figo en Zidane kunnen nog een jaartje of 2 mee
  donderdag 3 maart 2005 @ 18:13:34 #254
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25349211
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
BTW Figo en Zidane kunnen nog een jaartje of 2 mee
Figo zal waarschijnlijk aankomende zomer vertrekken omdat z'n contract in de zomer van 2006 afloopt en Zidane stopt er in de zomer van 2006 mee. Het is onverstandig om dan pas een vervanger te zoeken die zich eventueel nog moet aanpassen en het is helemaal onverstandig als je nu de kans hebt op een koopje en er volgend jaar niks meer te koop is. Dat heet strategie, de lange termijn planning. Dus niet alleen naar vandaag kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door jojomen4 op 04-03-2005 04:44:14 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:30:10 #255
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25354999
Jah wanneer hopen ze gvd nou eens een behoorlijke keeper
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25356770
Die willen niet komen
pi_25358261
Cassano is een prima keus voor Real
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 4 maart 2005 @ 13:35:29 #258
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25363009
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Die willen niet komen
Jij snapt er echt niks van he,, dacht je nou echt dat die profs zo'n bekrompe geest hebben van oeww Real is me club niet, dus ik ga er niet spelen?? een paar catalanen en spanjaarden zulle die principes waarschijnlijk hebben jah, maar voor de rest is het een EER om voor Real te Mogen spelen...

ik zie het al helemaal voor me, je speelt bij een nietszeggend kut clubje en dan zeg je tegen Real "Nee kom niet vind jullie geen leuke club" whahahaha
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_25391401
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 13:35 schreef DAMH het volgende:

[..]

Jij snapt er echt niks van he,, dacht je nou echt dat die profs zo'n bekrompe geest hebben van oeww Real is me club niet, dus ik ga er niet spelen?? een paar catalanen en spanjaarden zulle die principes waarschijnlijk hebben jah, maar voor de rest is het een EER om voor Real te Mogen spelen...

ik zie het al helemaal voor me, je speelt bij een nietszeggend kut clubje en dan zeg je tegen Real "Nee kom niet vind jullie geen leuke club" whahahaha
Ik speel liever voor Lokomotiv Moskou
pi_25391407
Valencia had 3 punten moeten pakken.
  zondag 6 maart 2005 @ 03:46:31 #261
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_25391633
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 13:35 schreef DAMH het volgende:

[..]

Jij snapt er echt niks van he,, dacht je nou echt dat die profs zo'n bekrompe geest hebben van oeww Real is me club niet, dus ik ga er niet spelen?? een paar catalanen en spanjaarden zulle die principes waarschijnlijk hebben jah, maar voor de rest is het een EER om voor Real te Mogen spelen...

ik zie het al helemaal voor me, je speelt bij een nietszeggend kut clubje en dan zeg je tegen Real "Nee kom niet vind jullie geen leuke club" whahahaha
Een woord: geld.
Eer my ass. . (voor de buitenlanders dan)
-
pi_25393781
Clubliefde bestaat bijna niet meer inderdaad. Raul is de uitzondering bij Real lijkt me.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25396321
En dat terwijl Raul van die rivaal af komt
  zondag 6 maart 2005 @ 14:56:13 #264
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_25396353
quote:
Op zondag 6 maart 2005 03:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Een woord: geld.
Eer my ass. . (voor de buitenlanders dan)
moewha kijk naar een zidane de echte voetballers kiezen voor prijzen en niet voor het geld (als dit niet super veel lager is als ergens anders), ik ben ervan overtuigd dat de echte sterren best willen inleveren om voor Real(en nog een paar andere clubs) te mogen spelen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  zondag 6 maart 2005 @ 16:33:45 #265
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25398195
Laten we het over Real hebben

Aankomende week proberen we Juve te verslaan Tzal pittig worden maar het is goed mogelijk.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 6 maart 2005 @ 16:52:06 #266
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25398464
Owja, volgende topic titel aub, Real Madrid #13 A por la Liga!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 6 maart 2005 @ 19:58:56 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25400671
Offtopic geleuter verwijderd. Notes geplaatst. De volgende die hier weer begint met dat soort offtopic-zaken kan een weekje VBL-ban verwachten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 maart 2005 @ 13:07:31 #268
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25411162
Alle belangrijke spelers zijn fit behalve Salgado Bij Juve is Blasi geschorst en de kranten spreken over dat Tacchinardi z'n plaats zal innemen en het middenveld zal vormen met Emerson en Camoranesi. Voorin zullen Trezeguet, Ibramo en Del Piero staan. Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Ik denk dat Real een goede kans heeft omdat we op het middenveld veel sterker zullen zijn met Beckham, Figo, Zidane en hangend tegen de verdediging aan (om de "10" van Juve aan te pakken) Gravesen.

Weet iemand al waar het uitgezonden wordt? (Naast Canvas )
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 7 maart 2005 @ 13:15:25 #269
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_25411257
Op het voetbalkanaal.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 7 maart 2005 @ 13:18:24 #270
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25411309
quote:
Op maandag 7 maart 2005 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Op het voetbalkanaal.
Van UPC bedoel je?

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 7 maart 2005 @ 13:20:00 #271
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25411325
quote:
Op maandag 7 maart 2005 13:18 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Van UPC bedoel je?

en van Casema en van Essent
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 7 maart 2005 @ 13:20:34 #272
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25411333
dat is zelfs met Spaans commentaar als je wilt
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 7 maart 2005 @ 13:36:39 #273
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25411538
Heb geen van die providers Gewoon zwaar klote! Moet ik het maar ergens anders op gaan zoeken.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 9 maart 2005 @ 11:33:45 #274
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25439554
Vanavond winnen we dankzij een goal van Ronaldoooooooooooooooooooooooooooo



"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25441936
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 11:33 schreef jojomen4 het volgende:
Vanavond winnen we dankzij een goal van Ronaldoooooooooooooooooooooooooooo

[afbeelding]

lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:37:49 #276
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_25442014
Ik denk dat Real een goede kans maakt om de zege te pakken. Zonder Nedved is Juve toch een stuk minder sterk.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 9 maart 2005 @ 20:41:03 #277
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25445231
Go Real!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_25448733
Een beetje keeper pakt die bal bij 2-1
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:29:24 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25448762
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een beetje keeper pakt die bal bij 2-1
Volgens mij was het 1-0 in de verlenging hoor, toen Juve scoorde of heb jij het over een andere wedstrijd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:29:58 #280
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_25448773
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een beetje keeper pakt die bal bij 2-1
Onzin.
Hij was genadeloos hard en onhoudbaar.
-
pi_25448799
Bedoel de 2-0

En die was echt wel houdbaar. Cech had hem bijvoorbeeld zeker gepakt en Gomes vrijwel zeker
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25448829
die bal was onhoudbaar
pi_25448869
Voor Iker wel ja
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Trouwste user 2022 woensdag 9 maart 2005 @ 23:35:32 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_25448900


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:36:29 #285
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25448925
Is Ronaldo al vertrokken
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_25449152
Raoul en Zidane konden vandaag niks doen jammer genoeg . Hoop dat die Beckham naar huis mag en dan Ronaldo er achter en als het kan Figo ook want het enige wat die doet is koprolletjes
  donderdag 10 maart 2005 @ 00:44:44 #287
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25450409
tis rustig hier
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25450514
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
tis rustig hier
Ja, waar is die wackojacko met zijn Ronaldooooooooo en de EER om te mogen spelen voor real?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_25451276


Ik zei toch dat Juve door ging
  donderdag 10 maart 2005 @ 01:51:15 #290
30919 mitt
Michael Corleone
pi_25451414
zonde zeg
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_25452602
Volgens mij was Ronaldo niet eens zo bedroefd over zijn rode kaart. Hij zat er al een tijd doorheen. Het is dit jaar gewoon niet het jaar van Madrid.
That's all folks!
pi_25453112
Het wordt tijd dat ze inkopen op wat ze nodig hebben ipv proberen zo veel mogelijk shirts te verkopen.
pi_25454252
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 01:51 schreef mitt het volgende:
zonde zeg
Nou poe, wat jammer.

En waar was Raul in vredesnaam mee bezig gisteren?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:41:20 #294
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_25454289
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 10:39 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nou poe, wat jammer.

En waar was Raul in vredesnaam mee bezig gisteren?
Stond ie op het veld dan?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_25454291
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:49 schreef Chadi het volgende:
Hoop dat die Beckham naar huis mag en dan Ronaldo er achter
Ronaldo was de beste speler aan Real kant..... Met afstand overigens.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_25454424
Was ook niet zo moeilijk volgens mij.
That's all folks!
pi_25454467
Ik ben toch benieuwd of Luxemburgo mag blijven of dat hij er ook weer uitgemikt word...

Volgens de commentator van Canvas heeft hij een contract tot het eind van dit seizoen. Ik was in de veronderstelling dat hij een contract van 1,5 jaar had.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 10 maart 2005 @ 12:01:18 #298
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_25455405
Z'n contract is op dinsdag verlengt met nog een jaar. Hij zal er ook zeker niet uitgegooit worden.

Gewoon zwaar klote gisteren. Wat een bagger zooi! Ze hadden het vlak na rust af moeten maken toen Juve zwakker was. Maarja als ze dan helemaal niet door drukken dan houd het snel op. Die commentatoren op de radio riepen de hele wedstrijd al dat Capello voor de 0-0 ging in de 80ste minuut en dat ze toen zouden scoren. En het gebeurde nog ook. Gewoon kut!

Eens kijken of ze nu nog achter Barca aan kunnen gaan. Wat een klap zeg.. Zidane was nergens, Figo niet, Beckham niet, Raul niet (te verwachten want die speelt al heel lang slecht en was 12 dagen ziek).

Alle leukere clubs gewoon uit de CL.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_25457506
Alle leuke clubs spelen gewoon nog in de CL ( op Bremen na )
pi_25458220
Inderdaad: Porto, Inter, Juve, PSV, Bayern, Chelsea......... Heerlijjk fris en leuk voetbal.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_25459343
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 15:28 schreef aldostuta het volgende:
Inderdaad: Porto, Inter, Juve, PSV, Bayern, Chelsea......... Heerlijjk fris en leuk voetbal.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')