abonnement Unibet Coolblue
pi_23280876

Hier verder

vorig deeltje: [centraal] De Graafschap Doetinchem #4
  zaterdag 13 november 2004 @ 01:55:51 #2
15600 BB-King
Long live the King!
pi_23282041
Leo is weer thuis.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_23282205
Misschien regelt Leo Beenhakker wel een stuk of 5 jeugdspelers van topclubs op huurbasis?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23287694
quote:
Graafschap wil leren van Beenhakker
Voorzitter Sietze Veen heeft er voor gezorgd dat Leo Beenhakker technisch adviseur wordt van De Graafschap. De oud-spits van De Graafschap heeft al jaren goed contact met Beenhakker. "Ik heb behalve voor De Graafschap ook voor Heracles en FC Groningen gespeeld, in die periode was Beenhakker coach van Go Ahead en Veendam. Vanaf dat moment hebben we goed contact gehouden."

Veen is dolgelukkig met de aanstelling van Beenhakker. "Dit soort positief nieuws hebben we nodig. Deze man heeft zo veel contacten waar wij veel van kunnen leren." Volgens de voorzitter van de

Achterhoeks club kan Beenhakker bij veel zaken rondom de club van dienst zijn. "Je moet dan denken aan het doorlichten van de scouting, onze jeugdopleiding, het uitbreiden van netwerken en natuurlijk kan hij helpen bij het halen van spelers."

Veen bestrijdt dat Beenhakker een vooraanstaande rol krijgt binnen het management. "Leo staat boven alle partijen. Hij is geen bedreiging voor wie dan ook. Ook onze technische staf heeft laaiend enthousiast gereageerd." "Het is bovendien ook nog eens een hele aardige vent", aldus Veen.
quote:
Johan Dersen begrijpt Beenhakker niet
Johan Derksen in Voetbal Insite: "Ik heb hem geadviseerd om ergens interim-manager te worden. Iemand van 63 moet niet meer hele dagen actief zijn. Maar dat hij uitgerekend voor De Graafschap heeft gekozen snap ik niet. Daar is geen eer meer te behalen. Hij had veel beter naar Twente of Roda kunnen gaan."
quote:
De Graafschap blijft zoeken
De Graafschap blijft de komende weken zoeken naar versterking. De Belgische middenvelder Stephane Stassin traint vanaf maandag weer mee. Trainer Kruys is gecharmeerd van verdedigende middenvelder, sinds kort op proef.

Hij verwacht Kurt van de Paar niet meer terug. De oud-speler van FC Twente kreeg van Kruys te horen dat hij langer mee mag trainen, maar nog lang niet wedstrijdfit is. Kruys: “Van de Paar kan ook op proef in Duitsland. Ik verwacht dat hij dat ook doet”. Kruys heeft ook interesse in de Tsjechen Vit Valenta en Lubomir Blaha. Beide spelen op dit moment bij zondag hoofdklasser HSC’21 uit Haaksbergen. Valenta is een aanvallende middenvelder, Blaha een lange spits.
Nu kan het opeens wél, waarom niet in de voorbereiding?
  zaterdag 13 november 2004 @ 14:34:56 #5
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_23288062
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 01:55 schreef BB-King het volgende:
Leo is weer thuis.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 13 november 2004 @ 14:53:45 #6
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23288387
Leo is voor de honderduizendste keer thuis
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_23289023
Wacht maar, als Leo jullie straks aan wat leuke spelers helpt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23289449
Wat een zielige reactie van Derksen toch weer, maar ja, daar is hij Johan Derksen voor
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 13 november 2004 @ 19:23:40 #9
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23294005
Ok de beste van dat setje Belgen is alweer afgeserveerd lijkt me .... niet goed.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_23294501
Die Stassin is beter hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23294525
Dat heeft het verleden niet bewezen hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23294811
Hij is momenteel fitter geloof ik, daarom is ie beter dan vd Paar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 14 november 2004 @ 00:28:38 #13
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23298917
Als v.d. Paar met 3 weken fit is kan die van grotere betekenis zijn dan Stassin
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 14 november 2004 @ 19:07:30 #14
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23312607
quote:
Jong Oranje: Haklander vervangt Hofs
Richard Haklander is alsnog opgenomen in de selectie van Jong Oranje voor het oefenduel tegen Frankrijk. Haklander vervangt de geblesseerde Nicky Hofs van Vitesse.

Hofs raakte zaterdag in de wedstrijd tegen Heerenveen (0-3) geblesseerd aan zijn hamstring. Bondscoach Foppe de Haan had Haklander op de reservelijst gezet voor het oefenduel op woensdag in en tegen Frankrijk, maar de Barnevelder mag nu toch mee.
quote:
Graafschap pakt punt bij RKC
De Graafschap heeft zondag een punt weggekaapt van RKC. In Waalwijk werd het 2-2.

Na goede kansen voor Michael Krohn-Dehli van RKC (schot voorlangs) en een mislukte kopbal van de vrijstaande Graafschap-aanvaller Mamadou Zongo, was het in de 10e minuut raak voor RKC. Jochen Janssen mocht vrij aannemen in het strafschotgebied en schoof de bal simpel langs doelman Rob van Dijk.

De Graafschap was machteloos, maar kwam toch op gelijke hoogte. In de 26e minuut was het Magno die vrij voor RKC-doelman Sinouh faalde, maar zijn rebound werd afgerond door Jhonny van Beukering.

Na een klein halfuur kwam RKC weer op voorsprong. Graafschap-verdediger Mirano Carrilho verdedigde door het midden uit en schoof de bal in de voeten van Jasar Takak, Takak lepelde de bal over Van Dijk, 2-1.

De Graafschap kwam maar sporadisch in de buurt van het RKC-doel en kreeg geen kansen meer. De gelijkmaker viel dan ook onverwacht. Tien minuten voor tijd kopte invaller Loic loval bij de eerste een corner achter Sinouh: 2-2.

In de slotfase waren er nog een aantal kansen voor beide ploegen, toen het spel helemaal open lag. De graafschap koesterde uiteindelijk het ene punt.
  zondag 14 november 2004 @ 19:44:07 #15
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23313455
wat hoorde ik net beenhakker naar de superboeren


1600ste post
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 14 november 2004 @ 20:50:34 #16
80382 manny
30 is best veel
pi_23315192
en puntje in Waalwijk gepakt. Nu voor de winterstop nog een thuisoverwinning pakken en hopelijk nog wat gelijk spelletjes en dan sneaky op weg naar de nacompetitie
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_23315530
Hopelijk boeken jullie zaterdag de eerste thuisoverwinning
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23334719
We rollen ajax op...of niet....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 15 november 2004 @ 19:54:01 #19
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23336010
Collega zei vandaag dat we zaterdag de eerste drie punten gingen pakken , dat Ajax in slechte vorm was en toen moest ie heel hard lachen

Nahjah, hoop doet leven.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_23336201
Waarom zou dat niet kunnen? Ohja ik weet al waarom, Carrilho als linksback tegen Rosales
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 16 november 2004 @ 20:24:50 #21
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23360736
quote:
Stassin tekent bij Angers.
Stephane Stassin die afgelopen week bij De Graafschap meetrainde en een goede indruk achterliet tekende onverwachts bij het Franse Angers nu 15e in de 2e klasse.

De reden is niet bekend gemaakt, maar waarschijnlijk heeft hij voor directe zekerheid gekozen. Ook Kurt van de Paar zoekt zijn heil ergens anders. Hij is met onmiddelijke ingang elders op stage gegaan, maar hij voldeed al niet tijdens de oefenwedstrijd tegen HSC'21 afgelopen week. Hij kwam duidelijk conditie en ritme tekort.
Van de Paar komt trouwens ook niet.

En dit is al net zo belachelijk als die pino
pi_23370415
Als die Stassin gaat voetballen bij een team dat 15e staat in de 2e klasse was hij never nooit niet goed genoeg voor ons.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 17 november 2004 @ 13:44:45 #23
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23376168
quote:
Op woensdag 17 november 2004 08:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als die Stassin gaat voetballen bij een team dat 15e staat in de 2e klasse was hij never nooit niet goed genoeg voor ons.
Wel volgens de profeet cultheld
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23376579
Sorru, maar cultheld? Laat me niet lachen!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_23380040
quote:
Op woensdag 17 november 2004 08:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als die Stassin gaat voetballen bij een team dat 15e staat in de 2e klasse was hij never nooit niet goed genoeg voor ons.
De Franse 2e klasse is beter dan het G-team en betaalt ook nog eens beter.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23382540
Bla Bla Bla. He Cu((lt)k)held. Wat lul je nou dom? Dus als je onderaan staat in de 2e klasse in Frankrijk ben je beter dan onderaan in de eredivisie? Lekker niveau heeft onze competitie dan. Franse teams doen het altijd goed in de champions league en de uefa cup.
Als je je aan gevallen voelt reageer dan niet zo zielig. Je zit hier altijd met je zielige postjes zonder enig niveau op de graafschap te zeiken dan kun je een keer een kat verwachten. Doe me een plezier en gaa in een ander topic de drop lul uit lopen hangen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_23383157
hier doe ik het voor
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 17 november 2004 @ 22:23:06 #28
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23389252
GeenStijl over "Graaf Leo" die blijkbaar niet eens een contract heeft.

Vraag me af hoelang hij blijft...
pi_23433667
quote:
Op woensdag 17 november 2004 22:23 schreef Tiemie het volgende:
GeenStijl over "Graaf Leo" die blijkbaar niet eens een contract heeft.

Vraag me af hoelang hij blijft...
Bij tv-gelderland was laatst ook iemand uit het graafschapbestuur aan het woord. Hij zei oa dat Leo alleen een onkostenvergoeding krijgt en dat hij voorlopig een paar maanden de Graafschap zal helpen.

En even over morgen, als het nog doorgaat, wat denken jullie dat de graafschap gaat doen? Ik denk dat er nog wel een stuntje in kan zitten...
  zaterdag 20 november 2004 @ 17:52:05 #30
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23450156
Dat hoop ik tegen beter weten in.
  zondag 21 november 2004 @ 13:40:13 #31
80382 manny
30 is best veel
pi_23465837
Goed, de punten moeten ook niet gepakt worden tegen Ajax. Het spel was de eerste helft redelijk.

Nu ons richten op NEC, want tegen FCU en PSV weinig kans. En dan die week erna !!!! Uit tegen Vietstas. Heerlijk !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_23466302
over 2 weken ook ff naar de Graafschap - PSV
  zondag 21 november 2004 @ 14:35:32 #33
80382 manny
30 is best veel
pi_23467122
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:00 schreef pascalheister het volgende:
over 2 weken ook ff naar de Graafschap - PSV
Me too
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 21 november 2004 @ 14:52:05 #34
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23467570
Mooie sfeeractie gisteren!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:07:47 #35
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23529772
quote:
Attamottamotta aktie nadert E 10.000,--
De shawl actie Attamottamotta is een overweldigend succes. De teller is al bijna de 10.000,-- euro genaderd. De shawls zijn nog tot het eind van dit jaar te koop, of zolang de voorraad strekt.

Bij deze willen we alle supporters al vast bedanken die deze actie tot zo'n groot succes hebben gemaakt. De opbrengsten komen namelijk volledig ten goede aan het spelersfonds. Voor slechts 20 euro kun je laten zien dat je De Graafschap een warm hart toedraagt. (Supportersvereniging De Vriendenkring)
quote:
De Graafschap wil Karel Snoeckx zien
Karel Snoeckx is de komende dagen op proef bij De Graafschap. De 31-jarige middenvelder staat op dit moment onder contract bij Germinal Beerschot Antwerpen en kan niet direct worden aangetrokken.

"Hij heeft nog een contract en dat betekent dat we hem eventueel pas in de winterstop kunnen vastleggen", reageert technisch manager Ron Olyslager. "Maar we willen hem nu alvast bekijken." Snoeckx is door De Graafschap niet eerder bekeken. Volgens Olyslager was adviseur Leo Beenhakker zaterdagavond bij een andere wedstrijd aanwezig om een speler voor de club te beoordelen. Bron: Omroep Gelderland
we zijn wel een beetje op belgenjacht zeg.
  woensdag 24 november 2004 @ 22:02:09 #36
80382 manny
30 is best veel
pi_23552657
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:52 schreef DarkShine het volgende:
Mooie sfeeractie gisteren!
Sfeeractie idd wel aardig, voor de wedstrijd ook grond gehouden tegen een (kleine) AFCA afvaardiging. Wat betreft publiek zit het zowieso wel goed bij de Graafschap. Nu nog wat punten verzamelen...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 26 november 2004 @ 13:26:40 #37
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23587577
quote:
De Graafschap-fans plaatsen doodskist op middenstip
DOETINCHEM - Supporters van voetbalclub De Graafschap hebben als protest tegen het beleid van de club een doodskist op de middenstip gezet met een overlijdensadvertentie erbij. Dat meldde een woordvoerder van de club vrijdagmorgen. De zelfgemaakte zwarte kist werd vrijdag gevonden.

De clubleiding weet welke supportersgroep verantwoordelijk is voor deze ludieke actie, maar ze overlegt nog of er maatregelen worden genomen.


De aanhangers van De Graafschap, dat in de eredivisie laatste staat, hebben de kist in de nacht van donderdag op vrijdag op het veld neergezet. In de overlijdensadvertentie protesteren de supporters tegen het beleid van de club. Bovendien eisen ze dat het bestuur aftreedt. Er stonden geen persoonlijke bedreigingen in de advertentie. Dankzij een bijgeleverd internetadres kan de club de groep supporters opsporen.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=447962&c=41

foto's staan op http://www.bluewhitemadness.nl
  vrijdag 26 november 2004 @ 15:30:12 #38
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23588159
quote:
Hristov op proef bij De Graafschap
De Graafschap heeft de Macedonische spits Gorgi Hristov op proef. De 28-jarige oud-NEC'er trainde vrijdag voor het eerst mee op stadion De Vijverberg.

Hristov speelde vorig seizoen nog bij FC Zwolle in de eredivisie, maar raakte daar geblesseerd. Technisch manager van De Graafschap Ron Olyslager gaf aan dat Hristov momenteel clubloos is: "Hij zit in de WW. Als we zouden willen, kunnen we hem eventueel direct aantrekken." Hristov speelde onder meer voor Partizan Belgrado, Barnsley en NEC. In 3 jaar NEC scoorde hij 18 keer, waarvan 15 in zijn eerste seizoen (2000/2001).
  vrijdag 26 november 2004 @ 15:31:24 #39
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23588188
quote:
Haklander mist duel tegen Utrecht
Richard Haklander mistaanstaande zondag het duel tegen Utrecht. De Barnevelder heeft te veel last van een knieblessure.

De Doetinchemse club wordt daarnaast geplaagd door kleine blessures. Garry de Graef, Milan Berck Beelenkamp en Loic Loval hebben alle drie last van een enkelblessure. Loval miste door
zijn blessure ook al de thuiswedstrijd tegen Ajax (0-5).

Het drietal trainde net als verdediger Darije Kalezic vrijdag apart van de groep. Kalezic kampt met een hamstring-blessure. Andre Karnebeek is voorlopig uitgeschakeld met een lieskwetsuur.
pi_23588213
hoorde het vanmiddag bij het nieuws op de radio.. wat een actie
  vrijdag 26 november 2004 @ 15:34:33 #41
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23588243
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 15:32 schreef pascalheister het volgende:
hoorde het vanmiddag bij het nieuws op de radio.. wat een actie
Wel een beetje ongelukkig, hoorde van ruud bos dat de vader van tukker gisteren is begraven.
pi_23588258
Hristov? Een versterking kun je hem niet noemen. Snoeckx zullen ze ook wel geen contract aanbieden.
That's all folks!
  vrijdag 26 november 2004 @ 15:37:39 #43
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23588315
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hristov? Een versterking kun je hem niet noemen. Snoeckx zullen ze ook wel geen contract aanbieden.
Als hristov in vorm is dan heeft ie wel een toegevoegde waarde hoor, beetje jammer dat dat niet echt het geval is.
pi_23588326
Wat is de deal eigenlijk? de slechte voetbalprestaties of is er meer aan de hand? Als dat het enige is dan moet men niet zo mauwen... Men kon van heinde en verre zien aankomen de Graafschap ergens onderaan zou gaan bungelen..
  vrijdag 26 november 2004 @ 15:43:13 #45
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23588441
Het probleem is dat er geen lijn te vinden is in het beleid van het bestuur, het bestuur doet al jaren maar wat en kijkt alleen naar de korte termijn. De voorbereidingen verlopen chaotisch, trainingskampen gaan vaak niet door, ze huren liever spelers dan dat ze die vastleggen voor een aantal jaar, de trainers worden altijd de laan uitgestuurt, terwijl het probleem daar helemaal niet ligt.
van beleid is eigelijk geen sprake én dat is al jaren zo...
pi_23588593
Tiemie, wat heb je toch een ongelofelijk geil sint-icoontje!

*tvp* dus
  vrijdag 26 november 2004 @ 15:50:03 #47
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23588612
Dat alles wat Tiemie zegt, was ik aan t typen in dat andere topic en toen ik klaar was was ie gesloten Anyway...with stupid ^^

En dat van Hristov, dat heb ik hier enkele maanden geleden al vermeld Word toch niks.

Edit: Aan het verhaal van Tiemie moet nog toegevoegd worden dat wij supporters stelselmatig voorgelogen worden, over de financiele staat van de club, die achterlijke kutmascotte, het debiele logo enz enz enz. Wij als fanatieke supporterskern worden niet serieus genomen, terwijl men allerlei leuke avondjes organiseert om onze meningen te horen. Vervolgens wordt daar tegen alle afspraken in niks mee gedaan.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  vrijdag 26 november 2004 @ 16:07:05 #48
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23589033
De manier hoe De Graafschap omgaat met z'n supporters zit idd ook niet helemaal lekker in elkaar, niet alleen de dingen die jij noemde, maar het is ook belachelijk dat de supportersvereniging bepaald of een wedstrijd wel of geen combi is...
de supportersvereniging zou voor de supporters op moeten komen, niet tegenwerken.
de OSD heeft veel gedaan de laatste jaren, maar daar hoor je ook steeds minder van...
pi_23589436
De supportersvereniging bepaalt of het een combi of niet is .

Was dat hier maar zo, hadden we tenminste geen verrekte combi's meer!!

xJasper: [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #40

[ Bericht 1% gewijzigd door Yeahinho op 26-11-2004 16:37:13 ]
pi_23591827
quote:
maar het is ook belachelijk dat de supportersvereniging bepaald of een wedstrijd wel of geen combi is...
Dit lijkt me vrij onwaarschijnlijk
De lokale driehoek van de thuisspelende speelt daar ook een grote rol in...
Of mogen jullie van elke club op EV komen ofzo?
  vrijdag 26 november 2004 @ 18:24:27 #51
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23591912
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 18:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dit lijkt me vrij onwaarschijnlijk
De lokale driehoek van de thuisspelende speelt daar ook een grote rol in...
Of mogen jullie van elke club op EV komen ofzo?
Nee, we mogen niet van elke club op EV komen, maar als de supportersvereniging denkt er veel geld mee te verdienen is dat ook een reden om er een combi van te malen.
voorbeeld: laatste wedstrijd in de nacompetitie Excelsior - De Graafschap. Iedereen wil bij zo'n beslissende wedstrijd zijn, dus vond de supportersvereniging het wel een leuk idee om er een combi van te maken.

én met succes; er gingen een hoop bussen....

Valt mee dat ze niet moeilijk hebben gedaan over de lui die wél op eigen vervoer zijn geweest.
pi_23591971
Dus als ik het goed begrijp: Als jullie van de thuisclub wel op EV/AC mogen combi dat de sv er dan toch een buscombi van maken? Das wel heel muf idd.. Bij ons zouden dat soort sv-figuren meteen afgetuigd worden ofzo
  zaterdag 27 november 2004 @ 19:24:23 #53
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23612810
En de supportersvereniging heeft het lef om sjaaltjes van 20 euro te verkopen die niet eens de clubkleuren bevatten!! Achterlijk Bus 1 volk

btw: wat is er mis met mn huidige icon?
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 27 november 2004 @ 20:36:42 #54
80382 manny
30 is best veel
pi_23614856
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 18:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp: Als jullie van de thuisclub wel op EV/AC mogen combi dat de sv er dan toch een buscombi van maken? Das wel heel muf idd.. Bij ons zouden dat soort sv-figuren meteen afgetuigd worden ofzo
Nou Robbie, wij tuigen geen medesupporters af. Supporters van FCDB daarintegen:

verslag De Graafschap - FCDB

Eindelijk stond die dan op het programma. De eerste thuiswedstrijd van het seizoen. En meteen al een fijne tegenstander, namelijk niemand minder dan FC Den Bosch. Ver van tevoren was al bekend dat een groep Bosschenaren de trip naar Doetinchem zou komen maken. Er was dan wel sprake van een autocombi, maar dat hield alleen maar in dat Den Bosch vanaf 11.30u hun kaarten konden omwisselen bij het stadion in Den Bosch. Ruim tijd dus om een bezoekje te brengen aan de onze binnenstad. Iets wat zei dan ook duidelijk van plan waren om te doen. Rond 11u verzamelden de eersten van ons zich in ons vaste café. Uit contacten met Den Boch bleek dat zij rond 12.30u in DTC zouden arriveren. Rond 12u zijn wij met een mooie groep van ongeveer 50 man naar een ander café vertrokken i.v.m. met een dartstoernooi in ons vaste café. Tijdens dit voetentochtje was het voor de vaste fotografen en de ‘camperaploeg’ mogelijk om wat mooie shotjes te maken. Aangekomen in het andere cafe werd het tijd om het gerstennat eens lekker door de kelen heen te laten rollen. Heerlijk, een koud biertje aan het begin van een mooi dagje. Ondertussen werd er ook nog even een eigen meegebracht hardcore cd’tje gedraaid en de sfeer zat er dan ook al snel goed in.
Rond 13u kwam het bericht binnen dat Den Bosch was gearriveerd. Dan rest er maar een ding: op zoek naar Den Bosch! Binnen de kortste keren hadden wij helaas wat ME om ons heen en 'stillen' in onze groep. Via via vernamen wij dat er een groep Bossche bollen in een plaatselijk cafe had plaatsgenomen. Eenmaal aangekomen bij dat café bleek dat ze met een 20/30 man waren. Een gedeelte van onze groep dook er meteen op af, maar de politie was er rap bij met de lange lat. Hierop werden wij terug gedreven. Na nog een beetje heen-en-weer gooien met wat glazen en barkrukken werd besloten om teurg te lopen. De politie stond inmiddels voor de groep van Den Bosch te dreigen. Eén van Den Bosch riep hier nog op "wij komen alleen maar wat drinken"! Lekker treurig!
Afijn, aan de achterkant van onze groep bleek opeens een groep oude garde van Den Bosch te lopen. Hierop draaide onze groep om waarop de oude garde even lekker fijn op de tippel ging. “Kiek die Bossche bollen eens hollen” werd er even geroepen. Eén van hen kon het niet meer bijbenen en werd ingehaald. Na hem (grote vent met een matje) op een paar stompen getrakteerd te hebben werd er van onze kant aangegeven hem niks meer te doen (veel tegen één is ook niet alles). "Respect jongens" zei die hierop. Hij liep gewoon met onze groep op richting zijn "maten" die gewoon waren doorgerend en inmiddels fijn achter de politie waren gaan staan! Hij schold ze even flink de huid vol voor hun lafhartige optreden en sprak nogmaals vol lof over ons. Je zult maar zulke maten hebben!
Aangezien hier geen eer meer viel te behalen zijn wij doorgelopen waarop wij nog een groep van Den Bosch tegenkwamen (jaja, het waren er veel!). Hierop kwam er één meteen met een bierflesje in de poten op ons afgelopen en hij dreigde even fijn een mesje te trekken. Waarop wij de sprint op hem inzette en hij snel de benen nam naar zijn maten. Er zijn op dat moment wat tikken uitgedeeld. Een gedeelte van Den Bosch sprintte snel een busje in en nokte hem. Een prachige fantast van Den Boch riep overigens ook nog dat die zijn pistool ging trekken. Ondertussen werd een Graafschapper in elkaar getikt door een andere Graafschapper. Een lachwekkende bedoeling. “He, Mr. X heeft er een te pakken” werd er geroepen. “Oh nee, dat is er een van ons” was het antwoord. Dit zag er zeer zeker komisch uit. Nadat bleek dat er geen eer meer viel te behalen in de binnenstad werd besloten om terug te gaan naar het cafe. Tijdens de terugtocht volgde er een arrestatie aan onze kant en het bleek ook dat er twee hadden plaatsgevonden aan Bossche kant. In het cafe werd er rustig doorgedronken. Langzamerhand verlieten allerlei groepjes het cafe om naar het stadion te gaan voor de wedstrijd. Een groepje deed wel heel erg lang over een voetentocht en kwam na een half uur een keer het stadion binnen. Kom je voor het voetbal, of niet? That’s the question!

De wedstrijd was weer eens niet om aan te zien en de meeste besloten dan ook om lekker in het cafe te blijven hangen. De tweede helft werd wat beter en duidelijk was nu te zien en te horen wie de Spinnekop heeft verlaten voor een plekkie in vakkie 22. Een heerlijk vakkie waar het supergezellig is. De Spinnekop maakte totaal geen sfeer. Hopen dat dat volgende keer weer anders is! De wedstrijd eindigde in een 1-1 gelijkspel.

Na de wedstrijd werd besloten om weer de binnenstad in te gaan om te kijken of er nog meer te beleven viel. Bij buitenkomst bleek de HK van Den Bosch zich verzameld te hebben aan de voorkant van het stadion bij de spoorlijn. Hierop stonden wij even fijntjes tegen over elkaar. Er werd hier echter alleen maar wat gedreigd, geschreeuwd en gegooid. Meer is er ook niet mogelijk met al die politie bij het stadion. Wel jammer was alleen dat die Bossche Bol die wij eerder hadden gespaard (die grote vent met dat matje ja) nu opeens vooraan stond en zich werkelijk als een idioot stond te gedragen! Bijzonder jammer!

Conclusie: het was werkelijk een heerlijk dagje! Respect voor Den Bosch dat ze er waren. Alleen bijzonder jammer dat de groep bij het café niet richting ons kwam, maar het café ging verdedigen. Had gekomen en het was mooier geweest. En het is ook vreemd dat ze in verschillende losse groepen zijn gekomen en niet allen tegelijk! Onderschatting misschien??

proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_23614945
whahaha die zogenaamde Graafschap hoolies zijn echt te triest gewoon
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23615379
me neef zit er ook altijd tussen, echt een fanatieke
pi_23620263
Manny, Ik ken het verhaal... Ik was er zelf niet bij dus ik zal er verder niet over oordelen.. Feit is dat dit verhaal natuurlijk wel erg met een graafschap bril bekeken is.. En dat wij slecht georganiseerd waren.. meer wil ik er niet over kwijt.. We zien jullie wel wat jullie voorstellen in Den Bosch..

Trouwens wat heeft dit met het combi verhaal te maken?
  zondag 28 november 2004 @ 00:29:12 #58
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23620289
quote:
Op zondag 28 november 2004 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Manny, Ik ken het verhaal... Ik was er zelf niet bij dus ik zal er verder niet over oordelen.. Feit is dat dit verhaal natuurlijk wel erg met een graafschap bril bekeken is.. En dat wij slecht georganiseerd waren.. meer wil ik er niet over kwijt.. We zien jullie wel wat jullie voorstellen in Den Bosch..

Trouwens wat heeft dit met het combi verhaal te maken?
Jij snapt de moraal van zijn post dus niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23620351
Nee inderdaad...
Wat is de moraal dan? Dat graafschap toch hun eigen mannen aftuigd?
  zondag 28 november 2004 @ 18:18:19 #60
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23629789
quote:
Vermaelen naar De Graafschap?
Leo Beenhakker zet zich op het moment persoonlijk in om Ajacied (en Belg) Thomas Vermaelen naar De Graafschap over te halen. De 19e jarige speler zit voor komend weekend bij de selectie in de wedstrijd van Ajax tegen RBC

Thomas, een verdediger, heeft zijn debuut in het 1e bij Ajax reeds gemaakt in de wedstrijd Volendam- Ajax op 15 februari van dit jaar.
quote:
Rick Kruys krijgt vaders ploeg op de knieën
FC Utrecht startte zeer sterk tegen De Graafschap en leek een eenvoudige zege te gaan boeken. Maar pas in de slotfase boog de ploeg van coach Gert Kruys het hoofd, door een schot van zoon Rick Kruys: 1-0.
Gert Kruys, in het verre verleden speler en in het recente verleden nog coach van FC Utrecht, hoopte met De Graafschap een punt te kunnen meenemen uit Nieuw Galgenwaard. Bijna was dat ook gelukt. Maar zijn eigen zoon verpestte dat feestje.

Rick Kruys mocht tien minuten voor het eindsignaal als invaller het veld in. En bij zijn eerste balcontact was het direct raak. De negentienjarige middenvelder haalde uit en zag zijn schot fraai achter doelman Rob van Dijk in het net ploffen.

Het was het doemscenario van vader Gert, die in het programmaboekje van FC Utrecht nog met een knipoog had laten noteren, wat er zou gebeuren als zoon Ricky de bal op zijn slof zou nemen...

'Dat zeg je gekscherend en het komt nog uit ook. We deden het goed. Maar dan komt er zo'n snotneus het veld in en die schiet hem fantastisch in de kruising. HIj komt er thuis voorlopig niet meer in', vertelde coach Kruys na afloop.

De drie punten kwamen FC Utrecht toe. In de eerste helft waren de mannen van coach Foeke Booy heer en meester, met de ene na de andere kans als gevolg. De grote vraag was dan ook hoe lang Rob van Dijk zijn doel zou kunnen schoonhouden. Dik tachtig minuten bleek de 35-jarige keeper niet te passeren, waarbij gezegd moet worden dat Utrecht na rust heel wat minder heerste.

Voor Michael Mols kan het duel nog een vervelend staartje hebben. Al in de eerste minuten sloeg de Utrecht-spits tegenstander Milan Berck Beelenkamp. De geblesseerde verdediger van De Graafschap moest direct van het veld en kwam niet meer terug. Scheidsrechter Eric Braamhaar was het incident ontgaan.
  zondag 28 november 2004 @ 18:48:31 #61
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23630475
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 18:24 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Nee, we mogen niet van elke club op EV komen, maar als de supportersvereniging denkt er veel geld mee te verdienen is dat ook een reden om er een combi van te malen.
voorbeeld: laatste wedstrijd in de nacompetitie Excelsior - De Graafschap. Iedereen wil bij zo'n beslissende wedstrijd zijn, dus vond de supportersvereniging het wel een leuk idee om er een combi van te maken.

én met succes; er gingen een hoop bussen....

Valt mee dat ze niet moeilijk hebben gedaan over de lui die wél op eigen vervoer zijn geweest.
dat soort verhaaltjes dacht ik ook altijd.

echter klopt er niks van. De club waarnaar jou club op bezoek gaat moet bepalen of het een combi wordt of niet. deze regeling is voor elke club hetzelfde
OJAAJOH?
pi_23630670
quote:
Op zondag 28 november 2004 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee inderdaad...
Wat is de moraal dan? Dat graafschap toch hun eigen mannen aftuigd?
Dat combi's toch af en toe wel handig zijn .

of je zoekt het met zulke kleine groepjes gewoon niet op in het hol van de leeuw
  zondag 28 november 2004 @ 20:37:20 #63
80382 manny
30 is best veel
pi_23633032
Mols nu ook al hooligan... en die keepert had toch ook rood mogen hebben. Maar goed, weer geen punten en volgende week tegen PSV......
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 28 november 2004 @ 20:41:25 #65
80382 manny
30 is best veel
pi_23633153
volgens mij halen we 2 dingen door elkaar overigens mbt die combi's:

1 een combi opgelegd door de KNVB / Politie / Thuisspelende ploeg

2 een combi doordat de SV alle uitkaarten afneemt en die alleen samen met vervoer verkoopt

Dat laatste gebeurt bij De Graafschap inderdaad af en toe, en dan komen er veel uit-supporters mee ( zeker omdat ze prijs meestal laag houden ). Ik ga zelf liever op eigen vervoer. Met die combi's laat je een keer een scheet en dan heb je een stadionverbod voor een jaar.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 28 november 2004 @ 20:42:19 #66
80382 manny
30 is best veel
pi_23633175
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Bot
ook een eersteklas lomperik inderdaad. Alhoewel ie bijna nog de 1-1 maakte vandaag.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_23633202
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:41 schreef manny het volgende:
volgens mij halen we 2 dingen door elkaar overigens mbt die combi's:

1 een combi opgelegd door de KNVB / Politie / Thuisspelende ploeg

2 een combi doordat de SV alle uitkaarten afneemt en die alleen samen met vervoer verkoopt

Dat laatste gebeurt bij De Graafschap inderdaad af en toe, en dan komen er veel uit-supporters mee ( zeker omdat ze prijs meestal laag houden ). Ik ga zelf liever op eigen vervoer. Met die combi's laat je een keer een scheet en dan heb je een stadionverbod voor een jaar.
Wij hebben alleen puntje 1 ...
  zondag 28 november 2004 @ 20:46:58 #68
80382 manny
30 is best veel
pi_23633325
Bij ons komt dat andere ook wel eens voor ik kan me in ieder geval wel een aantal potjes herinneren die op zich geen combi-regeling hadden vanwege het risico ( lijkt mij dan ), maar dat je via de sv alleen samen met een busreis die kaarten kon kopen.

Hoeveel waren er vandaag van jullie in Breda ? zal wel lekker veel zijn geweest, tis om de hoek. Opkomst bij ons was weer bedroevend. Ik was er zelf ook niet, dus kan er verder niet over oordelen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_23633528
5 bussen waarvan 1 dubbeldekker.. kleine 300 man dus..
  zondag 28 november 2004 @ 20:56:28 #70
80382 manny
30 is best veel
pi_23633644
Ok. Laters, ga een biertje drinken op dit K-weekend.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_23639661
Zaterdag wellicht naar De Graafschap. Kan ik gewoon in roodwit lopen of worden we dan meteen belaagd/afgetuigd?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_23640119
ligt eraan in welk vak je zit DD

edit sorry
pi_23640168
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:00 schreef pascalheister het volgende:
ligt eraan in welk vak je zit DG
Ik kom wel uit dezelfde stad maar om me nu DG te gaan noemen?

En ik ga natuurlijk in het uitvak zitten, maar moet ook van auto naar vak en terug.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_23640278
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:03 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik kom wel uit dezelfde stad maar om me nu DG te gaan noemen?

En ik ga natuurlijk in het uitvak zitten, maar moet ook van auto naar vak en terug.
kans bestaat natuurlijk dat je er wat tegenkomt aangezien je met de auto gaat. Maar Graafschappers kunnen het nog wel goed vinden met PSV'ers geloof ik
pi_23645932
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:08 schreef pascalheister het volgende:

[..]

kans bestaat natuurlijk dat je er wat tegenkomt aangezien je met de auto gaat. Maar Graafschappers kunnen het nog wel goed vinden met PSV'ers geloof ik
Hangt er van af, die "harde kern" is te triest voor woorden. Die zijn alleen maar supporter om te knokken. Zoeken met iedereen ruzie, ook met andere 'gewone' Doetinchemmers. Die slaan overal op in. Een gozer die ik ken werd met nog een gozer door een deel van de harde kern afgetuigd zonder reden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 30 november 2004 @ 03:23:48 #76
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23661510
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:03 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik kom wel uit dezelfde stad maar om me nu DG te gaan noemen?
Voelt lekker he om DG genoemt te worden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23666203
DG, ik en nog 2 FC-ers zijn aan het begin van dit seizoen met de auto naar Doetinchem geweest. Twee FC-shirts en DG had een Standard-shirt aan. Van de parkeerplaats naar het stadion was toch wel een klein kwartiertje lopen - tussen de Graafschappers door - en geen problemen gehad... we zijn de harde kern dan ook niet echt tegengekomen geloof ik, maar toch .
  dinsdag 30 november 2004 @ 16:54:24 #78
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23672319
Ach harde kern, harde kern...vind dat nog wel meevallen bij de Graafschap. Het is vooral fanatiek, met leuke sferacties enzo, en af en toe (vooral vroeger) kan het een echte heksenketel zijn op de Spinnekop. Maar al dat geouwehoer over rellen....pfffrt...we hebben t wel over de Graafschap. Wel ff alles in perspectief plaatsen he...kleine opstootjes, meer is het niet.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_23675499
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:
spinnekop :')
Ja? Kvind het op zich wel wat hebben dat ze bij De Graafschap niet - zoals in de rest van Nederland - over een 'side' spreken .
pi_23675586
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 16:54 schreef xJapser het volgende:
Ach harde kern, harde kern...vind dat nog wel meevallen bij de Graafschap. Het is vooral fanatiek, met leuke sferacties enzo, en af en toe (vooral vroeger) kan het een echte heksenketel zijn op de Spinnekop. Maar al dat geouwehoer over rellen....pfffrt...we hebben t wel over de Graafschap. Wel ff alles in perspectief plaatsen he...kleine opstootjes, meer is het niet.
Die speedsnuivende harde kern van 'Zuid' is echt te triest voor woorden, slaan gewoon voorbijgangers in elkaar en zo. Ik heb 't hier natuurlijk over 't extreem-rechtse deel. Er is ook nog een links deel van de harde kern, die mollen vooral van alles. Maar die hele harde kern is te sneu voor woorden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23675673
A) trieste figuren..
B) gejat van de spionkop van brugge?
C) Waar slaat spinnekop uberhaupt op?
D) Het klinkt voor geen meter..
E) Er zijn zoveel clubs in NL die geen side hebben...
  dinsdag 30 november 2004 @ 19:46:09 #83
80382 manny
30 is best veel
pi_23676508
quote:
Op maandag 29 november 2004 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Zaterdag wellicht naar De Graafschap. Kan ik gewoon in roodwit lopen of worden we dan meteen belaagd/afgetuigd?
petten en sjaaltjes worden met rust gelaten. over het algemeen.

als jij er niet opuit bent om te knokken dan loop je bij De Graafschap weinig risico, gelukkig.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 30 november 2004 @ 19:48:54 #84
80382 manny
30 is best veel
pi_23676590
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:15 schreef TerroRobbie het volgende:
A) trieste figuren..
B) gejat van de spionkop van brugge?
C) Waar slaat spinnekop uberhaupt op?
D) Het klinkt voor geen meter..
E) Er zijn zoveel clubs in NL die geen side hebben...
a) nee
b) nee, de tribune heet de spinnekop tribune sinds jaar en dag. Zal heus wel gejat zijn van een engelse club of zo overigens, maar al in het oude stadion stond de spinnekop tribune
c) zie b
d) jouw mening en die respecteer ik
e) klopt
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_23676790
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:46 schreef manny het volgende:

[..]
als jij er niet opuit bent om te knokken dan loop je bij De Graafschap weinig risico, gelukkig.
bullshit
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23677652
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:48 schreef manny het volgende:

[..]

a) nee
b) nee, de tribune heet de spinnekop tribune sinds jaar en dag. Zal heus wel gejat zijn van een engelse club of zo overigens, maar al in het oude stadion stond de spinnekop tribune
c) zie b
d) jouw mening en die respecteer ik
e) klopt
Yeahinho> zo origineel is het ook weer niet hoor.. want ze noemen zichzelf ook de spin-SIDE

a) ja.. een cafe met heerevenveen supporters aanvallen is niet bepaald een heldendaad ofzo..
b+c) ja maar waar staat het voor dan? Degene die die naam heeft bedacht die had daar vast wel een reden voor?

[ Bericht 7% gewijzigd door TerroRobbie op 30-11-2004 20:58:05 ]
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:11:03 #87
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23680484
de spinnekop heet al jaren zo... de naam komt van een grote klok die aan die zijde hing geloof ik.

de spinnekop is de tribune, de spin-side zijn die gasten van cafe brothers... en ik heb nog niet meegemaakt dat van die groep zomaar andere supporters gingen slaan. geen pet & sjaals in ieder geval.
pi_23683485
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:11 schreef Tiemie het volgende:
de spinnekop heet al jaren zo... de naam komt van een grote klok die aan die zijde hing geloof ik.

de spinnekop is de tribune, de spin-side zijn die gasten van cafe brothers... en ik heb nog niet meegemaakt dat van die groep zomaar andere supporters gingen slaan. geen pet & sjaals in ieder geval.
Nee klopt dat cafe zat helemaal vol met hooligans van Heereveen...
pi_23683903
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:11 schreef Tiemie het volgende:
de spinnekop heet al jaren zo... de naam komt van een grote klok die aan die zijde hing geloof ik.

de spinnekop is de tribune, de spin-side zijn die gasten van cafe brothers... en ik heb nog niet meegemaakt dat van die groep zomaar andere supporters gingen slaan. geen pet & sjaals in ieder geval.
Ga eens voor de gein op vrijdagavond naar crazy euro's, dan zitten ze er ook, je hebt al ruzie met ze als je kop ze niet aanstaat. Ik ken een paar normale skinheads die niks met voetbal te maken hebben, liepen gewoon over de fietsbrug bij de huet en werden zonder reden door die harde kern van Zuid in elkaar geslagen, omdat ze weer eens aan de speed zaten. Wees maar trots op die nepsupporters......
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23691077
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:46 schreef manny het volgende:

[..]

petten en sjaaltjes worden met rust gelaten. over het algemeen.

als jij er niet opuit bent om te knokken dan loop je bij De Graafschap weinig risico, gelukkig.
Ik kom voor het voetbal.
Wordt gewoon jas met shirt eronder dan.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_23695162
Spinnekop komt van de spionkop in het Liverpoolstadion...
Ben bezig voor Sinterklaas:
Ze wilde voor de Graafschap een doekje voor het bloeien,
Namelijk aanwinsten, en als het even kon nog goeie.
Maar Nathalie lieve schat,
De Sint vind het allemaal wat.
Spelers alleen is daar niet genoeg,
Het dagelijks bestuur zit immers altijd in de kroeg?
Daar staan ze dag en nacht te swingen,
Anders doen ze toch niet van die bezopen dingen.
Zo kwam daar Patrick Ax, een vaak geblesserde linksbuiten.
Die staat nu al buiten de lijnen te fluiten.
Ook kwam daar Davie Bus, een amateur,
Een type van ik wil voetballen geen gezeur.
De sint is echter door zijn prestatie verrast,
En vindt die Bus een goeie gast.
Gelukkig ook nog een keeper van PSV,
Daar pak je tenminste wat punten mee.
Een afgekeurde back van ASO Den Haag,
De Sint vindt het allemaal wat vaag.
Ook nog zo’n geel zwarte uit Arnhem zuid,
Die komt hier toch alleen maar voor de buit.
Toen kwamen er een paar ouwe knakkers op proef,
En was daar ineens Magno. Poef!!!
Natrhalie neem het volgende van mij aan,
Wil je verbetering, dan moet het bestuur eraan!
Omdat de Sint geen tijd heeft voor deze fulltime job,
Houdt het voor deze wens op.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 1 december 2004 @ 17:16:54 #92
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23697641
quote:
RKC Waalwijk geïnteresseerd in Dave Bus
RKC Waalwijk heeft serieuze interesse in Dave Bus (26). De Graafschap heeft Bus maandag ook een nieuwe, meerjarige verbintenis aangeboden, maar de Lichtenvoordenaar en zijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink houden dat voorstel voorlopig in beraad.


Achterhoeker Bus kwam afgelopen zomer van amateurclub HSC'21 over naar De Graafschap als semi-prof. Hij tekende een eenjarig contract in Doetinchem en kreeg de kans zich te bewijzen. De verdediger heeft zich echter stormachtig ontwikkeld en is dit seizoen een van de betere spelers bij de hekkensluiter in de eredivisie.
Twee weken geleden speelde hij RKC-spits Rick Hoogendorp volledig uit de wedstrijd en afgelopen zondag legde hij Michael Mols van FC Utrecht aan banden.De verdedigende kwaliteiten van Bus (mentaal en fysiek ijzersterk) zijn bij andere clubs in de eredivisie niet onopgemerkt gebleven. Bus werd al eens bekeken door delegaties van AZ en Heerenveen en nu heeft ook RKC Waalwijk interesse.

Indien Bus, die drie jaar geleden nog in de derde klasse van het amateurvoetbal acteerde bij Longa'30 in zijn woonplaats Lichtenvoorde, geen nieuw contract tekent bij De Graafschap, is hij na dit seizoen transfervrij. De clubleiding van De Graafschap heeft Bus mede daarom een sterk verbeterd contract voor langere duur aangeboden. Voor het ingaan van de winterstop (17 december) zal de speler naar alle waarschijnlijkheid daarover nog geen beslissing nemen. De Graafschap wil ook met Tim Bakens, die momenteel herstelt van een ernstige achillespeesblessure, om tafel om over een nieuw contract te spreken. De verdediger, die na de winterstop zijn rentree hoopt te maken, wacht voorlopig echter nog af.
pi_23699140
Hahaha wat is de Graafschap ook dom geweest om hem maar een contract voor 1 jaar aan te bieden zeg. Zul je zien dat ie gratis naar AZ gaat, kan het G-team ook naar hem fluiten. Tukker, Graafschap beleid en Olyschlager.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23699239
Het is logisch dat je iemand die afkomstig is uit de amateurwereld niet meteen een meerjarig contract aanbied.. Maar ze hadden natuurlijk wel al eerder een nieuw aanbod kunnen doen..
pi_23706305
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is logisch dat je iemand die afkomstig is uit de amateurwereld niet meteen een meerjarig contract aanbied.. Maar ze hadden natuurlijk wel al eerder een nieuw aanbod kunnen doen..

Je kunt voetballen of je kunt het niet. Een goede scout ziet kwaliteit meteen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23709419
quote:
Sven Vandenbroeck naar De Graafschap

De Graafschap, de hekkensluiter van de Holland Casino Eredivisie, heeft zich versterkt met de Belg Sven Vandenbroeck. De 25-jarige middenvelder is afkomstig van Roda JC. Daar mocht hij transfervrij vertrekken.
Vandenbroeck tekende bij de Doetinchemmers een anderhalfjarig contract. Daarin werd wél een ontsnappingsclausule opgenomen: mocht De Graafschap komende zomer degraderen, dan krijgt de Belg een transfervrije aftocht.

De Achterhoekers zijn eigenlijk al het gehele seizoen op zoek naar versterking: op trainingscomplex de Veldhoek is het een komen en gaan van proefspelers.

Vandenbroeck stond volgens media in zijn vaderland België ook nadrukkelijk in de belangstelling van KV Mechelen.
bron: Vi.nl


Veel plezier ermee, ik vond het altijd wel een leuke speler
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_23709919
Sven is voor De Graafschap wel een aanwinst. Maar hij wordt wel veel te laat aangetrokken.
That's all folks!
pi_23711079
Idd een aanwinst voor de Graafschap. Maar ik snap niet waarom de Graafschap aan 't begin van het seizoen niet heeft geprobeerd om jeugdspelers te huren van topclubs. Ze probeerden spelers als Smolarek, Yakubu, Lurling, Smit en vd Schaaf te huren. Dan denk ik: dromen jullie of zo? Die spelers verdienen een beter salaris dan de huidige 'sterspelers' van het G-team. Ga dan achter spelers als Afellay, Vermaelen (waar ze nu dan wel achteraan zitten), Janssen, Bakkal (Den Bosch lukte 't dus wel), Hoogstrate (zou ie die mentale onzin wellicht eens kunnen verleren bij die schopclub), Van den Boogaart en Tiberkanine aan. Al zou die club d'r ook maar drie van huren in plaats van het kopen van sterren als Kalezic, Carrilho en Ax en dan alleen Bus vrijwel gratis halen. Dan had daar een eredivisiewaardig team gestaan, maar de beroepsloser Tukker heeft samen met oud-voetballers als Olyschlager dat clubje uit Doetinchem zwaar verneukt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23717976
Ron is geen Duitser hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23718035
Olieschlager vind ik wel mooi bedacht. ( ik hoop dat ie bedacht is)
That's all folks!
  donderdag 2 december 2004 @ 18:00:55 #101
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23718991
quote:

Daarin werd wél een ontsnappingsclausule opgenomen: mocht De Graafschap komende zomer degraderen, dan krijgt de Belg een transfervrije aftocht.


Jah, dat d8 ik al wel.
  zaterdag 4 december 2004 @ 05:47:57 #102
106609 darkhole
*god hates us all*
pi_23753239
Kruys wil er naast Sven nog 3 spelers bij op elke linie zowieso 1 versterking bron

Goed plan maar volgens mij gaat dat niet lukken

Al hoop ik het wel natuurlijk
fotoboek
**You Eediot!!!**
  zaterdag 4 december 2004 @ 11:43:55 #103
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23754665
Sven VDB Fussbalgot!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_23755667
Verdedigende middenvelder halen terwijl we Kooijman, BB en duits hebben. Wat een geweldig bestuur denk je dan. Lees je de volgende dag ook nog in de krant dat Kruys er nog een verdedigende middenvelder bij wil.. Waar gaat dit over?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:05:37 #106
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_23757965
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is wel lelijk
Maar zijn vriendin niet, wacht maar tot je die ziet!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_23758047
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Verdedigende middenvelder halen terwijl we Kooijman, BB en duits hebben. Wat een geweldig bestuur denk je dan. Lees je de volgende dag ook nog in de krant dat Kruys er nog een verdedigende middenvelder bij wil.. Waar gaat dit over?
Dat zijn ook echt wel verdedigende middenvelders van eredivisie niveau ja........
Duits zou 't kunnen redden, maar dit jaar nog niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:02:03 #108
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23767663
Ik ga heel hard huilen Kutclub.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_23767730
toch wel sneu hoe het nu gaat met de Graafschap
pi_23769460
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:04 schreef pascalheister het volgende:
toch wel sneu hoe het nu gaat met de Graafschap
Eens ja, ik heb veel liever de Graafschap in de eredivisie dan Den Bosch, RBC, ADO Den Haag en eigenlijk ook liever dan AZ. AZ is alleen maar leuk omdat er een voorzitter aan 't roer is met bakken geld. Als die er niet was stond de a-selectie van AZ nu nog in de eerste divisie tegen Dordrecht en Heracles te ballen. Maar clubs als Twente, de Graafschap en Sparta horen eigenlijk altijd in de eredivisie thuis.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23769756
Hoop voor de Graafschap, ik gun 't jullie jongens Doe me een plezier en laat ADO degraderen.

http://psv.netwerk.to/nie(...)p%20te%20gaan%22.php
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23769790
Met Smit erbij degradeer je niet?
That's all folks!
pi_23769838
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zijn ook echt wel verdedigende middenvelders van eredivisie niveau ja........
Duits zou 't kunnen redden, maar dit jaar nog niet.
Jij had verwacht dat ze vanavond van PSV zouden winnen .

Ik ben naar Enschede geweest, baal ook als een stekker van wéér een dikke nederlaag voor de FC, maar ben wel zo reëel om toe te geven dat er gewoon niet meer in zit met deze ploeg....
pi_23769892
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Met Smit erbij degradeer je niet?
Bus en Bakens in 't centrum, die backs van ze zijn wel klote maar ja. Van Beukering met Magno en Zongo in de aanval, Vandenbroeck, Smit en Van Leerdam op 't middenveld? Is echt niet slechter dan RBC of zo. Ik heb eens wat wedstrijden gevolgd van de Graafschap. Grote problemen daar zijn Carrilho, Bot, Kalezic en Berck Beelenkamp. Die hebben gewoon amateurniveau, zonneklaar. Van Beukering kan echt wel scoren, maar dan moet ie wel in staat worden gesteld om te scoren. Smit kan dat prima
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23769907
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:41 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Jij had verwacht dat ze vanavond van PSV zouden winnen .

Ik ben naar Enschede geweest, baal ook als een stekker van wéér een dikke nederlaag voor de FC, maar ben wel zo reëel om toe te geven dat er gewoon niet meer in zit met deze ploeg....
Ehm???????? Te veel gezopen of zo? Ik bedoelde natuurlijk in het algemeen he, tegen clubs als ADO, Vitesse, Groningen en RBC.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23779136
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bus en Bakens in 't centrum, die backs van ze zijn wel klote maar ja. Van Beukering met Magno en Zongo in de aanval, Vandenbroeck, Smit en Van Leerdam op 't middenveld? Is echt niet slechter dan RBC of zo. Ik heb eens wat wedstrijden gevolgd van de Graafschap. Grote problemen daar zijn Carrilho, Bot, Kalezic en Berck Beelenkamp. Die hebben gewoon amateurniveau, zonneklaar. Van Beukering kan echt wel scoren, maar dan moet ie wel in staat worden gesteld om te scoren. Smit kan dat prima
Kalezic amateurniveau is natuurlijk onzinnig he. Nu is ie wat oud, maar het was altijd een prima bruikbare speler. Beter dan Bakens sowieso. De Graafschap is gewoon de minste ploeg, simpel zat.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23780217
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kalezic amateurniveau is natuurlijk onzinnig he. Nu is ie wat oud, maar het was altijd een prima bruikbare speler. Beter dan Bakens sowieso. De Graafschap is gewoon de minste ploeg, simpel zat.
Hij was prima ja, maar nu echt niet meer. En op dit moment is ie echt niet beter dan Bakens. Het huidige spelersmateriaal is inderdaad het brandhout van de eredivisie
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23780720
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ehm???????? Te veel gezopen of zo? Ik bedoelde natuurlijk in het algemeen he, tegen clubs als ADO, Vitesse, Groningen en RBC.
Shit, per ongeluk de verkeerd gekwoot .

Was als antwoord op deze bedoeld dus:
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:02 schreef xJapser het volgende:
Ik ga heel hard huilen Kutclub.
  zondag 5 december 2004 @ 21:58:41 #119
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23786723
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  donderdag 9 december 2004 @ 14:57:49 #120
106609 darkhole
*god hates us all*
pi_23855221
Wie gaat er naar vitaz uit?

* darkhole wel
fotoboek
**You Eediot!!!**
  donderdag 9 december 2004 @ 15:00:09 #121
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23855255
ik ga ook denk ik, kan via via wel een kaartje regelen op noord.
  donderdag 9 december 2004 @ 15:09:24 #122
106609 darkhole
*god hates us all*
pi_23855434
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:00 schreef Tiemie het volgende:
ik ga ook denk ik, kan via via wel een kaartje regelen op noord.
Niet in het uitvak
fotoboek
**You Eediot!!!**
  donderdag 9 december 2004 @ 15:17:05 #123
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23855570
quote:
Op donderdag 9 december 2004 15:09 schreef darkhole het volgende:

[..]

Niet in het uitvak
nee, denk dat ik gewoon op noord ga zitten. de bus vertrekt veel te vroeg .
  donderdag 9 december 2004 @ 15:21:41 #124
106609 darkhole
*god hates us all*
pi_23855680
Dat verklaart waarom
fotoboek
**You Eediot!!!**
pi_23856947
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kalezic amateurniveau is natuurlijk onzinnig he. Nu is ie wat oud, maar het was altijd een prima bruikbare speler. Beter dan Bakens sowieso. De Graafschap is gewoon de minste ploeg, simpel zat.
Kalezic was voor AGOVV niet eens van toegevoegde waarde. Zo'n Kalezic heeft echt niets (meer) te zoeken in de Eredivisie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:54:28 #126
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23857656
Ik gaat ook...wel met de combi...ondanks dat ik in Arnhem woon. Uitvak is veel gezellie'er

Wat betreft die bustijden: belachelijk, 17:45. De wedstrijd begint om fuckin 20:00
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:48:52 #127
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_23877372
Aanstaande zondag is zoals jullie weten graafschap-NEC op eigen vervoer,
alleen zit ik met het probleem dat het uitvak uitverkocht is
Is hier iemand met een seizoens- of clubkaart, die voor/met mij 2 kaartjes wilt kopen (met een eventuele vergoeding)??
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  zaterdag 11 december 2004 @ 17:48:52 #128
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23901761
quote:
Gert Kruys: wij gaan het redden
Gert Kruys is na vijftien wedstrijden zonder overwinning nog altijd strijdbaar en positief. "De situatie lijkt misschien uitzichtloos, maar wij gaan het zeker redden. Daar ben ik van overtuigd."

Kruys probeert van alles om het plezier er bij de groep in te houden. Woensdag gooide Kruys er zelfs een training uit. "Soms moet je eens iets anders doen. We zijn gaan karten." Volgens Kruys hebben veel mensen De Graafschap al afgeschreven. "Ik hoor dat we niets in de eredivisie te zoeken hebben. Dat moet juist doping voor de groep zijn. Wij zijn pas op de helft."
tenminste nog iemand die er in gelooft

[ Bericht 3% gewijzigd door Tiemie op 11-12-2004 17:56:12 ]
  zaterdag 11 december 2004 @ 23:11:32 #129
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_23909055
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:48 schreef NMGN23 het volgende:
Aanstaande zondag is zoals jullie weten graafschap-NEC op eigen vervoer,
alleen zit ik met het probleem dat het uitvak uitverkocht is
Is hier iemand met een seizoens- of clubkaart, die voor/met mij 2 kaartjes wilt kopen (met een eventuele vergoeding)??
Iemand?
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_23909247
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:48 schreef Tiemie het volgende:

[..]

tenminste nog iemand die er in gelooft
idd sinterklaas is zelfs al het land uit
pi_23910497
Rasoptimist die Kruys, fantastisch!
That's all folks!
pi_23910563
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 17:48 schreef Tiemie het volgende:

[..]

tenminste nog iemand die er in gelooft
Daar wordt hij ook voor betaald om de moed er in te houden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 12 december 2004 @ 02:37:02 #133
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23913542
quote:
Op zondag 12 december 2004 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Rasoptimist die Kruys, fantastisch!
tot vervelens toe af en toe.

spreek uit ervaring.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 12 december 2004 @ 16:46:47 #134
97934 ASroma
Flamboyant
pi_23922185
Nou de eerste winst is binnen voor de doetinchemmers

3-2 tegen nec toch leuk
pi_23922235
Geen directe degradatie meer op dit moment .
  zondag 12 december 2004 @ 16:54:28 #136
80382 manny
30 is best veel
pi_23922338
YES YES YES

YES HEEERLIJK WEEKEND

WAT EEN TOP-UITSLAGEN !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 12 december 2004 @ 16:55:06 #137
80382 manny
30 is best veel
pi_23922357
Donderdag Vitesse..... dat zou toch wel helemaal...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_23922433
Eindelijk van de laatste plek af

Zal dinsdag wat rustiger zijn in Doetinchem
pi_23922852
gefeliciteerd jongens
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 12 december 2004 @ 17:21:45 #140
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23922935
gefeliciflapstaart
OJAAJOH?
  zondag 12 december 2004 @ 18:01:27 #141
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23923757
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLIJ BLIJ BLIJ!!!!
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 12 december 2004 @ 18:05:15 #142
80382 manny
30 is best veel
pi_23923850
ik ben vandaag zo vrolijk !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 12 december 2004 @ 18:06:36 #143
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23923885
Jij ook al? Wat een spanning in die pot zeg...hield t bijna niet meer die laatste minuten
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_23923943
Gefeliciteerd hoor, mooie overwinning
Donderdag wordt dan echt om het kampioenschap van Gelderland gespeeld
  zondag 12 december 2004 @ 18:43:13 #145
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23924536
Eindelijk
  zondag 12 december 2004 @ 20:29:02 #146
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23926861
Rellen in Nijmegen bij mijn werk!! Werk bij Novio, wie de spelersbus levert, welke werd belaagd door tientallen NEC supporters op het terrein. Pand is afgesloten en ME en politie hebben orde hersteld naar ik heb gehoord
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 12 december 2004 @ 20:31:39 #147
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_23926929
Beste Mark Timmer,

Morgen verwacht ik een groooote doos gebak voor alle steun die ik jouw Superboeren heb gegeven op het werk...

Ghehe, gefeliciteerd...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_23927049
Gefeliciteerd Superrrrrrboeren!
That's all folks!
pi_23927337
3 PUNTEN!!!

Bloed, zweet en tranen!
  zondag 12 december 2004 @ 20:57:48 #150
80382 manny
30 is best veel
pi_23927608
YIHAAAAAA
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 12 december 2004 @ 20:58:23 #151
106609 darkhole
*god hates us all*
pi_23927619
Heb hier maar 1 woord voor: Attamottamotta
Wat een krankzinnige wedstrijd.

En Ax.. rot aub op naar nec
fotoboek
**You Eediot!!!**
  maandag 13 december 2004 @ 12:37:43 #152
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23939272
Ja die Ax was echt bagger...wat een prutser. Anyway, ik heb nog wat inside info van betrouwbare bron Hristov komt niet naar de Graafschap...maar of dat nou zo erg is. Laatr ze maar investeren in verdedigers.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_23939426
quote:
Op maandag 13 december 2004 12:37 schreef xJapser het volgende:
Ja die Ax was echt bagger...wat een prutser. Anyway, ik heb nog wat inside info van betrouwbare bron Hristov komt niet naar de Graafschap...maar of dat nou zo erg is. Laatr ze maar investeren in verdedigers.
De Graafschap heeft een hele goede verdediger, maar die speelt op huurbasis bij PSV
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 13 december 2004 @ 15:49:25 #154
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23943387
Robin Faber?
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_23943678
idd
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23955702
Leuke, spannende pot gisteren, beetje als een lagere Engelse divisie-wedstrijd verre van goed, maar wel vol strijd en hartstocht (bij vlagen ook van het publiek). Ik heb me sinds tijden weer eens uitstekend vermaakt op de Vijverberg.

Ik zie graag ook nog een ervaren verdediger erbij, zo'n Grujic zou een goede zijn. Het gevaar is natuurlijk weer dat men bij de Graafschap weer denkt een over het paard getilde routinier op zn retour te moeten halen, maar op zo'n type doel ik uiteraard niet. Zo iemand zou dan met Berck Beelenkamp en Bus de boel achterin moeten regelen. Garry op linksback, Bot mag blijven staan als hij zo speelt als gisteren. Dan zie ik nog graag wat versterking op het middenveld en dan zijn we al een stuk verder.
pi_23961635
Vanavond naar de supportersavond? Ik ben zeker van de partij kijken wat voor leugens de heren Olyslager en Tukker, tukker tukker motherfucker ons weer op de mouw spelden.
Was lekkere pot zondag, maar we zijn er nog lang niet. NEC kwam gewoon op het juiste moment. Het feit dat er nog niemand in ons vechtvoetbal is mee gegaan zegt meer over de prestatie van NEC dan die van ons. Tegen AZ speelde we misschioen wel beter en stonden we met lege handen. Dusss
Wat er moet gebeuren? Simpel. Een centrale verdediger erbij type niet lullen maar poetsen. (Als ze nou gewoon aan het begin van dit seizoen Vrede hadden gehaald in plaats van Darije "bliksemtransfer om de Supporters te sussen" Kalezic) en een aanvallende centrale middenvelder. Misschien ook eens een keer Bot uit het team flikkeren. Yalcin speelt geregeld goeie wedstrijden in het 2e...Nooit meer Ax en ook geen Zongo meer.

Volgende seizoen lopen een hoop contracten af. Wie mogen er blijven, en wie moeten hun koffers pakken?

Aleksander Klak --> Tja als Reserve keeper wel oke iegenlijk geef em een 2 jarig contract en kijk hoe de ontwikkeling van Lenting en Besselink gaan.

Tim Bakens --> Ik ken niet veel spelers die na zo'n slepende blessure terug komen op niveau. Kijk het een paar maanden aan en beslis dan. Daar moet Timmie maar begrip voor opbrengen.

Jory Ten Brinke --> Jory Wie? Sorry, kon op eerste divisie niveau geen potten breken en krijgt hier geen kans, kan ik dus niet beoordelen aangezien ik niet bij de trainingen aanwezig ben.

Dave Bus --> 4 jaar erbij en rap een beetje!

Marinho Carrilho --> Moehahaha ik denk dat dit logisch is he?

Andre Karnebeek --> Hij kan na 3(?) jaar geld opstrijken voor niks eindelijk met pensioen. Daag blessure Billy!

Michael van der Kruis --> Daag hoor Daag, U was al jaren de zwakste schakel. Na de blessure was hij niks meer. ben voor het zelfde bang bij Bakens.

Cihan Yalcin - Tja weet niet, mijn gevoel zeg nog 1 of 2 jaar.

Dick Kooijman --> als we een betere verdedigende middenvelder hebben kan hij weg, maar vindt hem als centrale verdediger wel oke eigenlijk...

Ilja van Leerdam --> Schoot er tegen NEC weer een mooi in, maar 1 a 2 mooie goals persiezoen is niet genoeg om de twee slechte seizoenen te verbloemen. Mag eigenlijk ook weg.

Sjoerd Ars --> wat is dat toch met onze jeugd? Vond hem vorig jaar de beste van de jongelingen. Geef hem 2 jaar verhuur hem volgend jaar aan een eerste divisie club en geef hem het jaar erop een serieuze kans.

Richard Haklander --> 2 a 3 jaar erbij lijkt mij terecht.

Loic Loval --> Ik vindt hem beter dan Ax en Zongo en en eigenlijk ook beter dan Valeev..

Hilmi Mihci --> zal volgend jaar nog wel geblesseerd zijn. Dag hoor Daaaaaaag!

Kevin Sissing --> Geldt het zelfde voor als Ten Brinke.

Ruslan Valeev --> Goeie wedstrijd tegen NEC, maar kan me nog herinneren dat ik vorig jaar vond dat hij kon oprotski...

[ Bericht 3% gewijzigd door Karrel_Laaglawaai op 14-12-2004 10:10:57 (Zo das een betere opmaak...) ]
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_23961986
Wat een stel bij elkaar. Degenen die volgens mij moeten blijven (en die ik ken) zijn: Bakens, Bus, Kooijman, van Leerdam, Ars, Haklander en Loval. Dan kan je aardig meekomen in de middenmoot van de GGD.
That's all folks!
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:35:06 #159
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23964594
Loval...de man die nog niet eens fatsoenlijk een corner kan nemen en bij elk schopje al weer ter aarde stort...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_23964793
Nee Loval die na van Beukering de meeste doelpunten heeft gemaakt....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_23970616
De Graafschap zou kunnen beginnen met Robin Faber terug te halen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23971363
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:58 schreef darkhole het volgende:
Heb hier maar 1 woord voor: Attamottamotta
Wat een krankzinnige wedstrijd.

En Ax.. rot aub op naar nec
Wat is dat voor kut woord?
Betekent het ook nog iets?
pi_23971412
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wat is dat voor kut woord?
Betekent het ook nog iets?
Dat is vast een quote van een dronken Van Beukering die in een literaire bui was
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23971628
Speciaal voor Robbie > das boers voor "als dat moet dan moet dat"...
pi_23971680
Ik baal ervan dat ik niet naar Vitesse-uit kan
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:06:12 #166
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23971696
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:03 schreef Yeahinho het volgende:
Speciaal voor Robbie > das boers achterhoeks voor "als dat moet dan moet dat"...
wat hij zegt.
pi_23973897
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 18:06 schreef Tiemie het volgende:

[..]

wat hij zegt.
OMG!

Ik vond de uitleg van cultheld leuker.. gheghe
pi_23973932
Ik zag het spandoek achter de goal op TV Gelderland...
pi_23974308
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 19:58 schreef brighton het volgende:
Ik zag het spandoek achter de goal op TV Gelderland...
w000t
Mag ik je aanraken?
pi_23974432
nee
pi_23990928
Robin Faber heeft geen mentaliteit.....Hij heeft kak aan de Graafschap, hij wil niet meer naar de Graafschap terug. Dus hoeft hij niet meer terug. Net als ons aller Arvid Smit. En voor alle Smit addicts onder ons. Spoel in gedachte de band eens terug. Hoe goed was Smit nou eigenlijk?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 15 december 2004 @ 16:01:27 #172
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_23991701
1 mei (zaterdagavond) dag van de arbeid, collega en ik in doetinchem, licht beneveld...samen naar den schpinnenkop tribune...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  woensdag 15 december 2004 @ 18:09:29 #173
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23994298
quote:
Op woensdag 15 december 2004 16:01 schreef dribbel79 het volgende:
1 mei (zaterdagavond) dag van de arbeid, collega en ik in doetinchem, licht beneveld...samen naar den schpinnenkop tribune...
En dan...?
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_23994319
quote:
Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Robin Faber heeft geen mentaliteit.....Hij heeft kak aan de Graafschap, hij wil niet meer naar de Graafschap terug. Dus hoeft hij niet meer terug. Net als ons aller Arvid Smit. En voor alle Smit addicts onder ons. Spoel in gedachte de band eens terug. Hoe goed was Smit nou eigenlijk?
Dat ie kak aan de Graafschap heeft dat is al jaren bekend Hij denkt dat ie de nieuwe Maldini is volgens mij, wat een arrogante kneus was 't toch bij mij op school, daarom had vrijwel iedereen behalve een paar wijven en z'n mede graafschapspelers een hekel aan hem
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 15 december 2004 @ 19:09:44 #175
80382 manny
30 is best veel
pi_23995452
quote:
Op woensdag 15 december 2004 18:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

daarom had vrijwel iedereen behalve een paar wijven en z'n mede graafschapspelers een hekel aan hem
zal ik em inkoppen ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_23995539
quote:
Op woensdag 15 december 2004 19:09 schreef manny het volgende:

[..]

zal ik em inkoppen ?
doe maar
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 15 december 2004 @ 19:20:07 #177
80382 manny
30 is best veel
pi_23995690
heb al spijt dat ik gereageerd heb een post van jou. Nu weer, dus "fok jou" en de groeten
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_23995961
quote:
Op woensdag 15 december 2004 19:20 schreef manny het volgende:
heb al spijt dat ik gereageerd heb een post van jou. Nu weer, dus "fok jou" en de groeten
Ik merk het, je praat haast in lettergrepen

God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 15 december 2004 @ 20:09:37 #179
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_23996818
quote:
Op woensdag 15 december 2004 18:09 schreef xJapser het volgende:

[..]

En dan...?
Bier drinken en kut roepen...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  donderdag 16 december 2004 @ 18:27:38 #180
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24017581
quote:
Ruslan Valeev in basis tegen Vitesse
Ruslan Valeev heeft een basisplek afgedwongen bij De Graafschap. De aanvaller speelt donderdagavond tegen Vitesse als linksbuiten. Valeev dankt zijn plaats aan de goede invalbeurt tegen NEC.

Garry de Graef is tegen de Arnhemmers geschorst. Zijn plek op het middenveld wordt waarschijnlijk ingenomen door Dick Kooijman, al wilde trainer Gert Kruys daarover niets kwijt. Verder trainde Dave Bus apart van de groep, maar de verdediger uit Lichtenvoorde zal zeker spelen. Bus kreeg dinsdag op de training last van zijn enkel, maar is op tijd hersteld. Op de laatste training ontbraken alleen Darije Kalezic en Andre Karnebeek door blessures. De Graafschap reist donderdag dus met een nagenoeg fitte selectie af naar Gelredome.

Voor Jhon van Beukering en Mamadou Zongo is het duel tegen Vitesse speciaal. Beide spelers kwamen vorig seizoen nog uit voor de Arnhemmers. Zongo werd begin dit seizoen gehuurd,
maar is inmiddels zijn basisplaats kwijtgeraakt bij De Graafschap.

Vermoedelijke opstelling: Van Dijk, Bot, Bus, Van der Kruis, Berck Beelenkamp; Kooijman, Vandenbroeck, Van Leerdam; Magno, V.Beukering, Valeev.
quote:
ave Bus op tijd fit voor Vitesse
Dave Bus heeft woensdag een geslaagde laatste test gedaan. De verdediger stapte een dag eerder uit voorzorg uit de training. "Ik had wat irritatie aan de enkel en toen ging ik er iets doorheen. Maar we wilden geen enkel risico genomen."

"Ik ben 100 procent fit. We willen met een goed gevoel de winterstop in gaan. Wat er daarna dan nog bij komt zullen we dan wel weer zien", aldus Bus. Over Vitesse zegt de Achterhoeker: "Hofs vind ik een goede speler. De spitsen zijn razendsnel, maar als we dezelfde instelling tonen als zondag hebben we daar zeker mogelijkheden."
quote:
kruys herkent zich wel in Nick Hofs
Het strijdplan van De Graafschap donderdag bij Vitesse zal weinig afwijken van andere uitwedstrijden dit seizoen. De Doetinchemmers willen met een behoudend concept Vitesse van scoren afhouden. In de omschakeling denkt De Graafschap vervolgens kans te maken om zelf gevaarlijk te worden.

"Vitesse is een ploeg met veel loopvermogen. Ze hebben zeker ruimte nodig om te voetballen", zegt Kruys over de opponent. De coach verwacht een lastige avond. "We realiseren ons dat NEC veel blessures en schorsingen had. Maar die eerste 3 punten doen wel wat. Kruys liet weten gecharmeerd te zijn van een aantal spelers bij Vitesse. "Hofs is natuurlijk een geweldige voetballer. Ik herken wel iets van mijzelf van vroeger in zijn spel." Ook rechtsback Stijn Vreven kan Kruys wel bekoren. "Hadden wij maar wat meer van dat soort types. Een speler als Vreven weet heel goed waar het omgaat. Echte winnaars inderdaad. Wij hebben toch te weinig van dat soort jongens."

Kruys maakte geen opstelling bekend, maar liet wel weten dat Ruslan Valeev speelt. "Als hij zo voetbalt als tegen NEC staat hij in de basis. Hij heeft toen wel wat laten zien vind ik."
  donderdag 16 december 2004 @ 19:40:01 #181
80382 manny
30 is best veel
pi_24019169
vreven "een echte winnaar"noemen. Die Kruys is nog slechter dan ik dacht
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 16 december 2004 @ 20:25:36 #182
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_24020291
Wel een die voorop in de strijd gaat, enigszins labiel af en toe...maar zulke leipo's heb je wel nodig...stom alleen dattie rechtsback staat en zoveel kaarten pakt..
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  donderdag 16 december 2004 @ 20:39:38 #183
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24020621
graafschap
OJAAJOH?
  donderdag 16 december 2004 @ 20:42:14 #184
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_24020679
mag lije dat ze winnen, ATTAMOTTAMOTTA ! ! ! !

0-1 is ook 3 punten...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_24022093
Stijntje Schaars ole ole .
pi_24022477
Typish..nog 3-1

[ Bericht 89% gewijzigd door C2000 op 16-12-2004 22:18:47 ]
  donderdag 16 december 2004 @ 22:40:05 #187
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24023847


eerst met 1-0 voorkomen, dan 2 grote kansen verprutsen en daarna nog verliezen ook.

Bedankt voor je steun Yeahinho
pi_24023968
quote:
Op donderdag 16 december 2004 22:40 schreef Tiemie het volgende:


eerst met 1-0 voorkomen, dan 2 grote kansen verprutsen en daarna nog verliezen ook.

Bedankt voor je steun Yeahinho
Jij wilt een kerst-icoontje en steun op één dag??

Je kunt niet alles hebben he .
  donderdag 16 december 2004 @ 23:39:06 #189
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24025441
Ok... de scheids was kut, de kansen waren groot, het verlies doet pijn.

En Carillho...mijn god...die goser is echt TE slecht...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24025800
quote:
Op donderdag 16 december 2004 23:39 schreef xJapser het volgende:
[..]

En Carillho...mijn god...die goser is echt TE slecht...
Ik heb em in wat samenvattingen en live bij De Graafschap - FC Den Bosch gezien, en ik kan niet meer zeggen dan: "oh, wat ben ik blij dat ie niet naar ons wilde komen!" .
  vrijdag 17 december 2004 @ 10:25:27 #191
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24031098
Terecht. Echt alles wat die jongen doet , daar ziet ie nog kans om dat te verprutsen. Ongelovelijk.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24039450
Carrilho in de uitverkoop:

That's all folks!
pi_24039513
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 10:25 schreef xJapser het volgende:
Terecht. Echt alles wat die jongen doet , daar ziet ie nog kans om dat te verprutsen. Ongelovelijk.
Zelfs Arthur Numan, die gestopt is en dus een mindere conditie heeft, zou het nu beter doen dan Carrilho.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24317245
quote:
De Graafschap niet blij met Rodriguez
2004-12-30, 17:13
Door: Jos Meijer

De Graafschap is kwaad op José Fortes Rodriguez. De Doetinchemse club zou namelijk bijna rond zijn met de AZ-verdediger. De Spanjaard tekende gisteren echter bij concurrent RBC Roosendaal.

Sietze Veen, de voorzitter van ´de Superboeren´, was alles behalve blij: "Ik heb met hem gesproken. Hij wilde daarna nog met Leo Beenhakker praten, die speciaal een dag eerder terug is gekomen uit Sevilla. Hij zou daarop wachten, maar tekende ineens bij RBC."

"We zijn flink verbolgen, omdat hij afspraken heeft geschonden. Maar zo zit de wereld blijkbaar in elkaar," aldus Veen tegenover Omroep Gelderland.
pi_24319135
Jose is even de weg kwijt volgens mij. Maar een voordeel is dat Graaf Leo weer een dag eerder aan het werk kan.
That's all folks!
  vrijdag 31 december 2004 @ 13:49:22 #197
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24319298
Beetje jammer, maar ach...
pi_24321523
Robbemond dus naar de Graafschap
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 31 december 2004 @ 18:45:24 #199
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_24325228
Reinier Rommelkont, goeie vent...hopen dattie nog kan brengen wat ie gebracht heeft...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  vrijdag 31 december 2004 @ 19:42:09 #200
80382 manny
30 is best veel
pi_24326399
Robbemond............ wie the fok is dat ook alweer ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:53:56 #201
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24327734
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:42 schreef manny het volgende:
Robbemond............ wie the fok is dat ook alweer ?
Komt van AZ, wel een aardige speler...
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:58:06 #202
80382 manny
30 is best veel
pi_24327810
Op een goed 2005 heren. Dat we het mogen halen en veur vannavond:

snoeven, zoepen en over de vrouwen kroepn
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 31 december 2004 @ 21:01:20 #203
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24327854
Ja, iedereen de beste wensen en nu maar hopen dat het volgend jaar allemaal beter wordt.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 17:29:29 #204
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24339850
Idd Allemaal de beste wensen en blijf de Graafschap net zo fanatiek aanhangen als voorgaande jaren he mannen!
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24340007
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 20:58 schreef manny het volgende:
Op een goed 2005 heren. Dat we het mogen halen en veur vannavond:

snoeven, zoepen en over de vrouwen kroepn
Een heuse snatsbeer
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24344370
Gelukkig nieuwjaar allen

Ik had eigenlijk wel graag Fortez Rodriguez zien komen, dat zou in mijn ogen precies de versterking zijn die we nodig hebben. Robbemond kan misschien ook wel een aanwinst zijn, maar in de verdediging liggen de grote problemen.Typisch voor de schrijnende situatie dat hij dan uitgerekend naar de directe concurrent gaat
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat.
  maandag 3 januari 2005 @ 15:20:03 #207
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24372886
quote:
Voor Tim Bakens lijkt het seizoen voorbij

3/1/2005 10:59

Tim Bakens lijkt definitief een streep door het seizoen 2004/05 te kunnen halen. De multifunctionele speler van De Graafschap scheurde zijn achillespees.
De 22-jarige Bakens kwam dit seizoen nog geen duel in actie kwam vanwege een achillesblessure, die hij tijdens de nacompetitie in mei had opgelopen. Volgens planning zou de Groesbeker deze week de training hervatten bij De Superboeren, die zaterdag naar een trainingskamp vertrekken in Turkije.

Op oudjaarsdag sloeg voor Bakens opnieuw het noodlot toe tijdens een training in Zeist. Waarschijnlijk moet hij opnieuw een half jaar revalideren. 'Dit is ongelooflijk zuur voor die jongen', reageerde coach Gert Kruys via Omroep Gelderland.

'Hij zit vreselijk in de put. Het is nog wel de vraag hoe ernstig de blessure is. Misschien is de achillespees alleen ingescheurd in plaats van afgescheurd.'
Slechte zaak en verdomde sneu voor Tim.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24376352
Tja daar heb je wel gelijk in die kunnen we afschrijven...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_24376361
Klote voor hem, ben je zover gebeurt dit. maar afschrijven kunnen we hem nog niet, let maar op.
That's all folks!
  maandag 3 januari 2005 @ 18:40:12 #211
80382 manny
30 is best veel
pi_24376394
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Dag, Tim
show some goddamn respect voor Tim Bakens goser.. die gast is superjong en nu weer zwaar geblesseerd. Erg grappig, niet dus.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_24376747
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:40 schreef manny het volgende:

[..]

show some goddamn respect voor Tim Bakens goser.. die gast is superjong en nu weer zwaar geblesseerd. Erg grappig, niet dus.
Oke, sorry het spijt me, ik vind het echt heel erg voor de jongen...

Ga jij je neus weer lekker volstoppen?
  maandag 3 januari 2005 @ 20:49:25 #213
106609 darkhole
*god hates us all*
pi_24378358
Zaalvoetballers 'Hof$, Ax, Bot en van Beukering' lopen tegen de lamp


Stelletje kutgasten om tijdens de winterstop het risico te lopen om fijn geblesseerd te raken



[ Bericht 2% gewijzigd door darkhole op 03-01-2005 20:50:18 (foutje) ]
fotoboek
**You Eediot!!!**
  maandag 3 januari 2005 @ 22:45:29 #214
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24380412
Beetje jammer TerroRobbie die onnodige reactie. Dit verdient niemand, zo'n blessure en dus is het sneu en pech voor ons.

Anyway. Het wordt tijd voor harde actie richting dat kutbestuur. Ze vinden het kennelijk belangrijker dat een wuisselspeler zich bezighoudt met een potje zaalvoetbal dan hun belofte om vertserkingen te halen. En van juist dat laatste heb ik nog niks gezien.

Achterbakse leugenaars zijn het. optiefe!!!
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24390323
Beste Jasper, ze hebben toch al mensen gehaald, en ze zijn nog bezig met pardo, en nog meer. Ze kunnen echterniet alles zeggen waar ze mee bezig zijn om de doodsimple reden dat andere er dan miosschien mee vandoor gaan. en het feit dat Ax Bot en Beuk gaan zaalvoetballen is gewoon een losstaand iets. Ben je het er niet mee eens dat ze bestraft worden dan? Lijkt me niet meer dan terecht.. Je mag best zeueren op het bestuur, maar haal dan niet van die onzin dingen erbij.....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_24390802
Pardo gaat niet naar de Graafschap, hij heeft een laatste kans gekregen; Dit viel op te maken uit het feit dat hij op het laatste moment bij de selectie is gevoegd die naar het trainingskamp zal gaan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 14:09:02 #217
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24391452
. kut voor tim zeg.

ik hoorde op oudjaarsdag al zoiets, maar ik dacht dat het een grap was van m'n collega.
pi_24421742
Gefeliciteerd met Bus
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 6 januari 2005 @ 01:03:22 #219
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24424560
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beste Jasper, ze hebben toch al mensen gehaald, en ze zijn nog bezig met pardo, en nog meer. Ze kunnen echterniet alles zeggen waar ze mee bezig zijn om de doodsimple reden dat andere er dan miosschien mee vandoor gaan. en het feit dat Ax Bot en Beuk gaan zaalvoetballen is gewoon een losstaand iets. Ben je het er niet mee eens dat ze bestraft worden dan? Lijkt me niet meer dan terecht.. Je mag best zeueren op het bestuur, maar haal dan niet van die onzin dingen erbij.....
Zeuren? Zeuren? Kom op man...wees verdomme toch es realistisch. Zie je het niet van verre aankomen dat we overmorgen op trainingskamp gaan, en dat er nog maar 1 versterking bij is? Weet je wat er dan weer gebeurd? Een ellelange reeks van spelers die ff komen testen en na 2 weken weer afnokken omdat het toch niet is wat we ervan dachten? En zo krijg je nooit een op mekaar ingespeeld team. Je kan niet zomaar een Pardo erin donderen. Die jongen zal eerst moeten wennen aan zn medespelers en daar is zo'n trainingskamp ideaal voor. Als je die jongen 21 januari haalt en 22 januari meteen in de basis pleurt tegen Roda JC , dan kan je er de klok op gelijk zetten dat het niet het indrukwekkendste debuut zal worden dat ooit op de Nederlandsche velden is vertoond.

En waarom godverdomme zo moeilijk doen over een paar zaalvoetballertjes. Bij AGOVV is er een gaan skieeen en die kwam helemaal in de kreukels thuis en daar hoor je ze toch ook niet moeilijk over doen? Dat gezeik over een potje zaalvoetbal....kom op hee...dat gaat toch helemaal nergens meer over.

Nee...jij moet eens goed kijken en analyseren wat er allemaal binnen de club gebeurd. Er worden nieuwe spelers beloofd, maar uiteindelijk gaat het altijd weer om randzaken. Laat ze eerst maar eens zien dat ze daadkrachtig kunnen handelen op de transfermarkt, zodat goede spelers als Fortes Rodriguez niet naar andere clubs gaan.En dan mag je nog es komen vertellen dat ik onzin verkondig...

edit: Positief zijn is ook leuk dus goed gedaan bestuur! Dave Bus voor 3,5 jaar bijgetekend. Goed! Ook leuk: 17/01 VBV De Graafschap - Borussia Dortmund !!!
Toch een topclub (ok nu ff iets minder ) met goede spelers ( Koller, Rosicky) op de Vijverberg.

[ Bericht 4% gewijzigd door xJapser op 06-01-2005 01:14:04 ]
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24430353
Leuke benefietwedstrijd
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24430760
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:31 schreef cultheld het volgende:
Pardo gaat niet naar de Graafschap, hij heeft een laatste kans gekregen; Dit viel op te maken uit het feit dat hij op het laatste moment bij de selectie is gevoegd die naar het trainingskamp zal gaan.
Deze beredenering volg ik niet helemaal?
pi_24430879
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Deze beredenering volg ik niet helemaal?
Hij zou in eerste instantie niet meegaan op trainingskamp omdat ie in de winterstop zou vertrekken (al dan niet op huurbasis).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24430922
Dan is de kans toch juist groter dat hij wel naar de Graafschap gaat?

Feyenoord en graafschap schijnen er al uit te zijn..
  donderdag 6 januari 2005 @ 14:04:38 #224
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24431866
op trainingskamp met Feyenord he....
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24432080
OOOOOW ik dacht met de graafschap... dit verklaard een hoop hehehe
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:26:25 #226
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24438470
quote:
Graafschap- Dortmund in teken van Azie ramp.
De Graafschap zal toch oefenen tegen Borussia Dortmund uit Duitsland. Nadat de wedstrijd eerder door de burgemeester uit Doetinchem verboden was heeft ze nu toestemming gegeven omdat deze nu in het teken zal staan van de ramp in Azie.

De Graafschap speelt toch een oefenwedstrijd tegen Borussia
Dortmund. Het duel wordt op 17 januari gespeeld op De Vijverberg in Doetinchem. Vorige week liet burgemeester Horselenberg nog weten dat het duel niet door mocht gaan uit vrees voor rellen. Nu geldt het oefenduel als benefietwedstrijd voor de slachtoffers
van de natuurramp in Azie. Afgesproken is dat supporters, werknemers, journalisten en sponsors allemaal tien euro entree betalen.

"We hebben Horselenberg na de kerst gevraagd een heroverweging te maken." "Daarbij hebben we gevraagd om de wedstrijd de status van benefiet mee te geven. Zij is daar mee akkoord gegaan", meldt algemeen directeur Johan Tukker van De Graafschap.
"Bovendien stelt de burgemeester vijftig politiemensen beschikbaar, die belangeloos zullen meewerken", aldus Tukker woensdag.

Maandag begint de kaartverkoop voor het duel van De Graafschap tegen de Duitse club van trainer Bert van Marwijk.
Op de wedstrijddag zijn de kassa's van De Vijverberg ook open.
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:47:00 #227
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_24438906
Kan ik als Utrergter gewoon een kaartsjie kopen op de Spinnekop??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_24438971
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:47 schreef dribbel79 het volgende:
Kan ik als Utrergter gewoon een kaartsjie kopen op de Spinnekop??
Natuurlijk, zo lang je maar niet met z'n allen in Utrecht outfit aan komt zetten
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 6 januari 2005 @ 22:02:49 #229
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24440453
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:47 schreef dribbel79 het volgende:
Kan ik als Utrergter gewoon een kaartsjie kopen op de Spinnekop??
Ja hoor tuurlijk kan dat, zolang je normaal gedraagd
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:40:01 #230
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24456836
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:02 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Ja hoor tuurlijk kan dat, zolang je normaal gedraagd
En onder goed gedrag verstaan wij het NIET zingen van "Dag Superboeren Daahaag Dahaag"...dat is namelijk niet aardig.

En ik heb t al te vaak gehoord toen we uit Nieuw Galgenwaard weggingen
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 9 januari 2005 @ 11:30:23 #231
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_24481090
Jasper ik zeg niet dat je onzin verkondigt, je ziet verbanden die er niet zijn. In jou ogen Is de boete voor de zaalvoetballers onterecht, en toont het betsuur daarmee aan dat hun selectieprocedure voor spelers van de graafschap kut is. In mijn ogen is de boete terecht, en neem maar van mij aan dat een reprimande niet zoveel tijd kost en is het bestuur kut.

Dat er gezaalvoetbald wordt door ONZE profs vind ik volkomen belachelijk. Ze nemen onnodig risico's. Iedereen weet dat zaalvoetbal belessuregevoelig is. Dat er bij AGOVV niets ondernomen wordt tegen een kerel die in de kreukels terug komt van een ski vakantie lijkt me stug, en als het wel zo is is het gewoon amateuristisch...

Het staat natuurlijk buiten kijf dat ons bestuur zelfs met Beenhakker gewoon niet doortastend genoeg is en dan maar met afdankertjes als Geoffrey Claeys aan komt zetten....Pardo schijnt echter niet eens in de intresse te hebben gestaan. Het schijnt een afleidingsmanouevre geweest te zijn...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 10 januari 2005 @ 07:40:29 #232
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24497368
Olyslager niet mee naar turkije...interessant...

volgens de gelderlander wordt er (nu pas, maar beter laat dan nooit) getwijfelt aan zijn functioneren.
  maandag 10 januari 2005 @ 12:48:42 #233
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24500864
Mja dan nemen ze uitgerekend de man die vroeger veel voor de club betekent heeft. Ga daar in elk geval wel beetje chique mee om zou ik zeggen. Met Tukker mogen ze doen wat ze willen, maar ik hoop dat ze het met Oly wel goed afhandelen, mocht het tot ontslag komen o.i.d.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 10 januari 2005 @ 18:22:28 #234
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24504561
Weet niet of t bij deze superboeren bekent was, maar jullie spelen deze week nog een potje tegen mijn cluppie
OJAAJOH?
  maandag 10 januari 2005 @ 19:58:59 #235
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24505887
En ja hoor. Olyslager is ontslagen. Nu Tukker nog...die lafbek neemt weer es niet zn eigen verantwoordelijkheid en blijft lekker verder kutten. Vieze lafbek is het. Ook oprotten!
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24509039
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR IS DIE PARDO NOU?
quote:
Graafschap scoort 2e hit in 2 weken
Doetinchem 10-01-05

Na het grote succes van het nummer dat afgelopen week de hitlijsten bestormde "Waaaaaar blijft die Rodriquez toch" Komen de superboeren deze week met de kanskraker "Waaaaaaar is die pardo nou?". Volgens de peilingen zal dit nummer zeker de top 10 binnenkomen. Het meesterbrein achter deze successen, Dhr. Olyslager, is op dit moment niet voor commentaar bereikbaar.


[ Bericht 67% gewijzigd door TerroRobbie op 10-01-2005 23:27:44 ]
  dinsdag 11 januari 2005 @ 06:54:19 #237
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24512815
Gaat weer lekker hoor!
pi_24512905
Haalt Olyslager allemaal boeren, is het weer niet goed.
That's all folks!
pi_24513572
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 07:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Haalt Olyslager allemaal boeren, is het weer niet goed.
pi_24513633
Nog een prachtig staaltje Graafschap beleid:
Een oud-klasgenoot van mij (Abdel Haouli) kreeg te horen dat ie kon vertrekken bij de Graafschap (het is niet dat je niet goed genoeg bent, maar we zien het niet in je zitten), hij voetbalt nu bij Vitesse en wordt volgend seizoen waarschijnlijk bij het eerste gehaald
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24514572
Doetinchemmer Glenn Loovens gaat op zeker naar de Graafschap op huurbasis voor de rest van het seizoen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24515217
Ach,

We beated him last year, We'll beat him again..
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:45:38 #243
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24532834
Sparta troeft De Graafschap af

De Graafschap is stomverbaasd over de stage die de Belgische middenvelder Christophe Kinet bij Sparta loopt. Kinet staat al lang op het verlanglijstje van de degradatiekandidaat. Na het afvallen van de Feyenoorder Sebastian Párdo zou Kinet de eerste keus zijn. De Doetinchemse club sprak twee weken geleden met de zaakwaarnemer van de linkspoot, die van zijn werkgever FC Brussels mag vertrekken. Tijdens dat gesprek werd duidelijk dat Kinet niet naar Nederland wilde komen. Technisch manager Ron Olyslager rapporteerde keurig dat de komst van Kinet van de baan was. Nu lijkt Kinet nota bene voor het een divisie lager spelende Sparta te kiezen. De Graafschap-voorzitter Sietze Veen is verbolgen:"Dat is toch niet te geloven. Er blijkt nu weer een heel andere makelaar met hem bezig te zijn en dan kan het wél. Het is een schimmig wereldje. Echt vrolijk word je er niet van."

Hopelijk heeft Sparta dan wel de goede zaakwaarnemer te pakken (zal wel, anders gaat ie niet mee op trainingskamp) en blijkt hij ook echt transfervrij te zijn.
Supporters van Millwall en Brussels zijn lyrisch over hem, dus ik hoop er het allerbeste van. (voor ons dan).
  donderdag 13 januari 2005 @ 00:33:35 #244
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24539067
dat het technische beleid van ons niet deugde was al bekend, maar zo wordt het wel heel erg duidelijk.
  donderdag 13 januari 2005 @ 10:49:00 #245
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24543377
Maar laten we eerlijk zijn, De Graafschap trekt aan iedere speler met een transfervrije status op dit moment, dan kan er best een onzorgvuldigheid tussendoor springen, zeker bij een in Nederland onbekende Belg.
  donderdag 13 januari 2005 @ 12:40:59 #246
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24545272
Kinet kan toch gewoon naar Sparta hoor:
quote:
Op Belgische voetbalwebsites was eerder te lezen dat Christophe Kinet transfervrij mocht vertrekken. Een Belgisch radiostation meldt vandaag echter dat FC Brussels een bedrag van ¤ 125.000,- vraagt. Dit bedrag wordt bevestigd op deze pagina van een grote Belgische sport website. Zoals bekend zwemt Sparta niet in het geld en het lijkt onwaarschijnlijk dat onze club dit gaat betalen. De Brusselse club wil graag van Kinet af, dus wellicht dat het bedrag onderhandelbaar is. Huren is ook een optie, maar FC Brussels wil de linkspoot liever verkopen.
Als De Graafschap wel 125.000 euri's kan betalen kan hij gewoon naar Doetichem vertrekken.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 08:33:52 #247
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24557803
de graafschap - helmond is 1-1 geworden

doelpunten makers: Magno & wau
OJAAJOH?
pi_24564330
Garry de Graeff naar Lecce
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:12:35 #249
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24567849
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:18 schreef cultheld het volgende:
Garry de Graeff naar Lecce
Ja er ligt een aanbod dat ie op proef mag komen ja.... niet meer niet minder...
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24568024
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:12 schreef xJapser het volgende:

[..]

Ja er ligt een aanbod dat ie op proef mag komen ja.... niet meer niet minder...
Ik zou als ik het G-team was hem mooi ruilen voor talentvolle drie jeugdspelers van Lecce voor anderhalf jaar op huurbasis of zo
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:00:49 #251
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24569521
En jij bent vergeten hoe de ervaringen in het verleden waren met Italiaanse clubs?
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  vrijdag 14 januari 2005 @ 23:01:46 #252
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_24571728
ik snap niet dat mark timmer hier niets gepost heeft...onz Superfarmer
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_24572314
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:00 schreef xJapser het volgende:
En jij bent vergeten hoe de ervaringen in het verleden waren met Italiaanse clubs?
Dat waren nog eens tijden! met o.a Sanda Sanda, Thangai en Emam.
That's all folks!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 01:28:04 #254
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24574518
quote:
Garry De Graef mag niet naar Lecce
Garry De Graef kan voor een half jaar naar het Italiaanse Lecce in de Serie A. De linksback, wiens contract nog anderhalf jaar doorloopt, mag echter niet weg van De Graafschap.

De Graef gaf vrijdagavond voor het eerst toe dat de belangstelling vanuit Italie concreet is: "Ik wilde het eerst stil houden. Het speelt al drie dagen. Komende maandag zou ik daar al zijn. De tickets liggen klaar. Vanochtend was het voor 95 procent zeker. Ik ben dertig jaar dit zou geweldig zijn." De Graafschap ligt echter dwars: "Ik denk dat ik te belangrijk ben voor de club, maar ik vind het getuigen van weinig respect naar mij toe."
  zaterdag 15 januari 2005 @ 12:09:35 #255
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24578429
Die spelers van tegenwoordig............je tekent een contract meneer De Graef! En dat contract verzekert jou voor 2 jaar van werk en inkomen en de club voor 2 jaar van jouw voetballende kwaliteiten. Behalve als het meneer opeens niet uitkomt omdat er een leuker clubje zich aandient.
Ach alles is te koop, dus De Graef, misschien dat Lecce wel 0.5 tot 1 miljoen euro respect voor je heeft.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 13:35:04 #256
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24580002
Oja? Wie bleef er bij de Graafschap toen we degradeerden terwijl hij makkelijk naar een andere Eredivisie club had gekund? Je moet gewoon een speler niet tegenhouden, anders krijg je alleen maar interne spanningen. En dan nog...contracten zeggen weinig in de voetballerij (Ikedia anyone )
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 15 januari 2005 @ 13:36:14 #257
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24580027
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat waren nog eens tijden! met o.a Sanda Sanda, Thangai en Emam.
Je noemt de enige twee goeie in die drie , Komi en Hazem, geweldige voetballers waren dat. Maar voor de rest En dan heb ik het nog niet eens over de meest foute trainer ooit, Massiliano ofzo
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 15 januari 2005 @ 14:45:29 #258
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24580914
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:35 schreef xJapser het volgende:
Oja? Wie bleef er bij de Graafschap toen we degradeerden terwijl hij makkelijk naar een andere Eredivisie club had gekund? Je moet gewoon een speler niet tegenhouden, anders krijg je alleen maar interne spanningen. En dan nog...contracten zeggen weinig in de voetballerij (Ikedia anyone )
Hij zal vast loyaal zijn, en ik ben het er mee eens dat Lecce een once-in-a-lifetime kans is, en De Graafschap hem beter kan verkopen. Maar beginnen over 'gebrek aan respect' terwijl je met je volle verstand een contract tekent is wat anders.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 17:45:49 #259
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24583766
Respect...fuck respect. Heeft niets met respect te maken, en als het dan toch al zo moet zijn volgens jou kan je de zaken ook omdraaien. Het getuigt van weinig respect om iemand een verbetering te weigeren...In de voetballerij zijn contracten er mijns inziens ook deels om afgekocht te worden zodat iemand zich sportief (en/of financieel) kan verbeteren.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 17 januari 2005 @ 00:24:00 #260
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24605710
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:36 schreef xJapser het volgende:

[..]

Je noemt de enige twee goeie in die drie , Komi en Hazem, geweldige voetballers waren dat. Maar voor de rest En dan heb ik het nog niet eens over de meest foute trainer ooit, Massiliano ofzo
Massimo Morales dat was idd echt een zo'n maffia-figuur.

Natuurlijk is Lecce een grote kans voor De Graef, maar het is logisch dat ze hem niet laten gaan voordat er een volwaardige vervanger is gevonden.
  maandag 17 januari 2005 @ 22:17:12 #261
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24615381
quote:
Op maandag 17 januari 2005 00:24 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Natuurlijk is Lecce een grote kans voor De Graef, maar het is logisch dat ze hem niet laten gaan voordat er een volwaardige vervanger is gevonden.
Heb je ooit wel es een volwaardige vervanger gezien van een vertrokken speler de laatste 6 a 7 jaar ? Nee dat word niks.

Anyway...tegen Dortmund was wel lachen. Leuke wedstrijd wel. 1-1 ook niet verkeerd ... nu hopen dat we er tegen Roda ook een paar maken
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 17 januari 2005 @ 22:29:57 #262
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24615566
1-1 tegen dortmund, 1-1 tegen helmond sport...
Ik zie een patroon...
When we are good, the never remember.
When we are bad, they never forget!
pi_24615950
Wel netjes hoor, 1-1 tegen een zielloos Dortmund, dat 10 tandjes bij had kunnen schakelen, maar toch knap NEC verloor er van met 2-0 in de Goffert (ook een benefietwedstrijd).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 17 januari 2005 @ 23:36:36 #264
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24616648
Ik vindt het maar sneu voor Garry...welk helder licht verbiedt en goeie voetballer nou om een eventuele transfer naar Lecce te bewerkstelligen Ik snap natuurlijk wel de redenen ten dele, maar goed...

Eigenlijk te triest voor woorden....
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:09:24 #265
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24617250
De wedstrijd was wel érg vriendschappelijk...niet vel genoeg.
pi_24625905
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:36 schreef xJapser het volgende:

[..]

Je noemt de enige twee goeie in die drie , Komi en Hazem, geweldige voetballers waren dat. Maar voor de rest En dan heb ik het nog niet eens over de meest foute trainer ooit, Massiliano ofzo
Issah
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_24626515
quote:
Op maandag 17 januari 2005 22:52 schreef cultheld het volgende:
Wel netjes hoor, 1-1 tegen een zielloos Dortmund, dat 10 tandjes bij had kunnen schakelen, maar toch knap NEC verloor er van met 2-0 in de Goffert (ook een benefietwedstrijd).
NEC speelde tegen Gladbach
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_24626643
quote:
Op maandag 17 januari 2005 22:17 schreef xJapser het volgende:

[..]

Anyway...tegen Dortmund was wel lachen. Leuke wedstrijd wel. 1-1 ook niet verkeerd ... nu hopen dat we er tegen Roda ook een paar maken
Mn 1e gedachte hierbij is:

een paar nog wel ben blij als je uberhaubt n paar kansjes krijgt.

Maar als ik dan doordenk:

Goed mogelijk dat De Graafschap er n paar inschiet, zeker als je mentaliteit in ogenschouw neemt die roda meestal tegen de mindere tegenstanders hanteert.

We gaan het dus wel zien zaterdag, is Roda goed, dan valt er niet veel te halen voor De Graafschap, is Roda slecht, dan grote kans dat de 3 punten in Doetinchem blijven.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_24640310
Onbegrijpelijk dat er nu zonder versterking voor de verdediging de tweede seizoenshelft ingegaan wordt, terwijl toch elke wedstrijd schrijnend duidelijk wordt dat daar de grote problemen liggen.
Nu missen we zelfs nog een keeper die al eens in het betaalde voetbal gespeeld heeft en is Bus (enige verdediger met kwaliteiten) tegen Roda geschorst. Mijn hoop voor zaterdag is dan ook niet groot als Koné en co op bezoek komen. Die kunnen lekker warm draaien met Bot, Carrilho, Van der Kruis, Kalezic en dergelijken als schamele tegenstand.
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:01:22 #270
80382 manny
30 is best veel
pi_24658667
wat een drama. geen versterkingen, helemaal niets....
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_24658943
Ponk dus naar de Graafschap waarschijnlijk
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 00:09:15 #272
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_24659964
nope, die hagenees op huurbasis...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_24660135
Yep ...jullie krijgen Jimmy van Fessem op huurbasis tot het eind van het seizoen. Je kan zat slechtere krijgen hoor. Sympathieke gast, en keept ook behoorlijk, dus veel succes ermee.
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_24660647
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:16 schreef blupblup69 het volgende:
Yep ...jullie krijgen Jimmy van Fessem op huurbasis tot het eind van het seizoen. Je kan zat slechtere krijgen hoor. Sympathieke gast, en keept ook behoorlijk, dus veel succes ermee.
Ponk gaat niet door dus?
pi_24674845
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:40 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ponk gaat niet door dus?
Nee....maar dat had je inmiddels al door
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
  vrijdag 21 januari 2005 @ 23:28:30 #276
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24679588
Dat zijn al 3 ex-vitessenaren..
Wordt je daar niet strontziek van als je eigenlijk een hekel aan vitesse moet hebben?
When we are good, the never remember.
When we are bad, they never forget!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 00:05:18 #277
80382 manny
30 is best veel
pi_24680233
Al die k-geelzwarten komen onze kant op. Wat een k-zooi. oprotten en laat ze a.u.b. op zijn minst een redelijke laatste man kopen, want dit kan echt niet zo. Die Kone gaat drie keer scoren morgen als we nie oppassen...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 22 januari 2005 @ 00:45:57 #278
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24681025
Blijkbaar wel dus ja...
When we are good, the never remember.
When we are bad, they never forget!
pi_24687088
Ach als die aardige Ex-Vitesse spelers jullie erin houden, dan zijn ze voor eens en altijd superboeren
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
pi_24695225
Gefeliciteerd.....een ex-Vitesse speler erbij en gelijk winnen
Groen-Witte glorie gaat nooit verloren !!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:47:24 #281
80382 manny
30 is best veel
pi_24695682
LEKKER HOOR !!!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:52:06 #282
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24695779
Zonder vites op sbs!
When we are good, the never remember.
When we are bad, they never forget!
  zondag 23 januari 2005 @ 00:51:38 #283
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24699070
Leuke wedstrijd, matige sfeer .

[ Bericht 36% gewijzigd door Tiemie op 23-01-2005 14:35:48 ]
pi_24699075
.
  zondag 23 januari 2005 @ 11:23:57 #285
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24703042
Woei!!!!! Leuke wedstrijd, redelijk matige sfeer, en hard naar beneden gestuiterd bij beide goals En mn hele week is weer goed!
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24703056
Bedankt voor het vernuecken van mijn combo bij de toto
  zondag 23 januari 2005 @ 18:03:59 #287
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24709380
Verdiende overwinning voor jullie in een verschrikkelijk slechte wedstrijd... Vond sfeer van jullie kant niet echt denderend, ben beter gewent op de Vijverberg! Wel mooi om bij de opkomst en de goals diverse fakkels te zien!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 24 januari 2005 @ 12:25:40 #288
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24721792
quote:
Op zondag 23 januari 2005 18:03 schreef DarkShine het volgende:
Verdiende overwinning voor jullie in een verschrikkelijk slechte wedstrijd... Vond sfeer van jullie kant niet echt denderend, ben beter gewent op de Vijverberg! Wel mooi om bij de opkomst en de goals diverse fakkels te zien!
Tsja het stond volgens mij bij de Graafschap wel goed. Kone uit de westrijd gespeeld en dan mis je al gauw een aanspeelpunt of de man met de actie. En dan die Kah...ik wou dat wij die gast hadden Die rost me daar toch ff Magno 10 meter door de lucht

En de sfeer, tsja, het is wat matigjes idd de laatste tijd...maar op het einde ging het nog wel redelijk, maar toen stonden we ook voor
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 24 januari 2005 @ 17:19:48 #289
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24726108
De sfeer was behoorlijk kut, we stonden op een gegeven moment met 7 man te zingen . .

Volgende wedstrijd beter .

Achja, Brothers was erg gezellig.
  maandag 24 januari 2005 @ 17:40:53 #290
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24726476
Iljaaaaaaaaa
OJAAJOH?
pi_24727008
Gek he dat de sfeer kut is? We lopen al 3 jaar als makke lammetjes achter onze club aan.....
Vond Kah overigens geen sterke wedstrijd spelen net als de meeste trouwens....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 24 januari 2005 @ 18:16:34 #292
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24727050
quote:
Op maandag 24 januari 2005 18:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gek he dat de sfeer kut is? We lopen al 3 jaar als makke lammetjes achter onze club aan.....
Vond Kah overigens geen sterke wedstrijd spelen net als de meeste trouwens....
Als ze dat wel deden, was de uitslag waarschijnlijk ook anders geweest
OJAAJOH?
pi_24795651
Binnenkort maakt Koen Middeldorp waarschijnlijk z'n debuut voor De Graafschap Die jongen kan erg goed voetballen, heb vaak met en tegen hem gevoetbald (vorig jaar klasgenoot) Aan hem zullen jullie nog veel plezier gaan beleven
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:15:24 #294
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24795833
quote:
Op maandag 24 januari 2005 12:25 schreef xJapser het volgende:
En dan die Kah...ik wou dat wij die gast hadden Die rost me daar toch ff Magno 10 meter door de lucht
quote:
Op maandag 24 januari 2005 18:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gek he dat de sfeer kut is? We lopen al 3 jaar als makke lammetjes achter onze club aan.....
Vond Kah overigens geen sterke wedstrijd spelen net als de meeste trouwens....
Vond Kah al niet geweldig spelen tegen Aachen, maargoed toen hij had zijn definitieve contract al binnen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 29 januari 2005 @ 09:04:14 #295
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24811071
Carrilho per direct weg.
pi_24811209
Nou, die ga je missen hoor!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 22:11:06 #297
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24823319
Morgen cruciale wedstrijd, helemaal na de winst van RBC. Jammer dat ik moet werken en niet kan gaan Maargoed...ik ga wel inloggen @ Yeahronimo.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  maandag 31 januari 2005 @ 11:18:12 #298
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24847527
quote:
Kruys: Voetballend was het niet goed

De Graafschap kon geen goed vervolg geven aan de 2-0 zege tegen Roda JC. Groningen was met 1-0 te sterk. "Voetballend gezien was het niet goed", beaamde trainer Gert Kruys.

"We wilden minimaal een punt halen en als we konden eruit komen. In het begin hadden we moeite met de wisselwerking tussen Seedorf, Nevland en Hugo. Daarna hadden we grip, toen hadden we kansen." "Bij balbezit wilden we wat meer initiatief te nemen. Dat heb ik in de eerste helft niet gezien. Dat was teleurstellend." Kruys liet weten dat Garry De Graef een blessure aan pols en enkel heeft. De ernst ervan is onbekend.
  maandag 31 januari 2005 @ 21:56:13 #299
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24853816
Twee nieuwe aanwinsten: Glenn Loovens en Ricardo Sousa.

Glenn Loovens kennen we allemaal, die Portugees komt van Hamburger SV. Heeft o.a. gespeeld bij FC Porto, Boavista en Beira Mar. Hij is een linksbenige aanvallende middenvelder.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24854278
De Graafschap is zeer goed bezig. Zou dat allemaal door Leo komen?
pi_24854447
1-0
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')