abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 november 2004 @ 18:24:27 #51
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23591912
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 18:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dit lijkt me vrij onwaarschijnlijk
De lokale driehoek van de thuisspelende speelt daar ook een grote rol in...
Of mogen jullie van elke club op EV komen ofzo?
Nee, we mogen niet van elke club op EV komen, maar als de supportersvereniging denkt er veel geld mee te verdienen is dat ook een reden om er een combi van te malen.
voorbeeld: laatste wedstrijd in de nacompetitie Excelsior - De Graafschap. Iedereen wil bij zo'n beslissende wedstrijd zijn, dus vond de supportersvereniging het wel een leuk idee om er een combi van te maken.

én met succes; er gingen een hoop bussen....

Valt mee dat ze niet moeilijk hebben gedaan over de lui die wél op eigen vervoer zijn geweest.
pi_23591971
Dus als ik het goed begrijp: Als jullie van de thuisclub wel op EV/AC mogen combi dat de sv er dan toch een buscombi van maken? Das wel heel muf idd.. Bij ons zouden dat soort sv-figuren meteen afgetuigd worden ofzo
  zaterdag 27 november 2004 @ 19:24:23 #53
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23612810
En de supportersvereniging heeft het lef om sjaaltjes van 20 euro te verkopen die niet eens de clubkleuren bevatten!! Achterlijk Bus 1 volk

btw: wat is er mis met mn huidige icon?
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zaterdag 27 november 2004 @ 20:36:42 #54
80382 manny
30 is best veel
pi_23614856
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 18:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp: Als jullie van de thuisclub wel op EV/AC mogen combi dat de sv er dan toch een buscombi van maken? Das wel heel muf idd.. Bij ons zouden dat soort sv-figuren meteen afgetuigd worden ofzo
Nou Robbie, wij tuigen geen medesupporters af. Supporters van FCDB daarintegen:

verslag De Graafschap - FCDB

Eindelijk stond die dan op het programma. De eerste thuiswedstrijd van het seizoen. En meteen al een fijne tegenstander, namelijk niemand minder dan FC Den Bosch. Ver van tevoren was al bekend dat een groep Bosschenaren de trip naar Doetinchem zou komen maken. Er was dan wel sprake van een autocombi, maar dat hield alleen maar in dat Den Bosch vanaf 11.30u hun kaarten konden omwisselen bij het stadion in Den Bosch. Ruim tijd dus om een bezoekje te brengen aan de onze binnenstad. Iets wat zei dan ook duidelijk van plan waren om te doen. Rond 11u verzamelden de eersten van ons zich in ons vaste café. Uit contacten met Den Boch bleek dat zij rond 12.30u in DTC zouden arriveren. Rond 12u zijn wij met een mooie groep van ongeveer 50 man naar een ander café vertrokken i.v.m. met een dartstoernooi in ons vaste café. Tijdens dit voetentochtje was het voor de vaste fotografen en de ‘camperaploeg’ mogelijk om wat mooie shotjes te maken. Aangekomen in het andere cafe werd het tijd om het gerstennat eens lekker door de kelen heen te laten rollen. Heerlijk, een koud biertje aan het begin van een mooi dagje. Ondertussen werd er ook nog even een eigen meegebracht hardcore cd’tje gedraaid en de sfeer zat er dan ook al snel goed in.
Rond 13u kwam het bericht binnen dat Den Bosch was gearriveerd. Dan rest er maar een ding: op zoek naar Den Bosch! Binnen de kortste keren hadden wij helaas wat ME om ons heen en 'stillen' in onze groep. Via via vernamen wij dat er een groep Bossche bollen in een plaatselijk cafe had plaatsgenomen. Eenmaal aangekomen bij dat café bleek dat ze met een 20/30 man waren. Een gedeelte van onze groep dook er meteen op af, maar de politie was er rap bij met de lange lat. Hierop werden wij terug gedreven. Na nog een beetje heen-en-weer gooien met wat glazen en barkrukken werd besloten om teurg te lopen. De politie stond inmiddels voor de groep van Den Bosch te dreigen. Eén van Den Bosch riep hier nog op "wij komen alleen maar wat drinken"! Lekker treurig!
Afijn, aan de achterkant van onze groep bleek opeens een groep oude garde van Den Bosch te lopen. Hierop draaide onze groep om waarop de oude garde even lekker fijn op de tippel ging. “Kiek die Bossche bollen eens hollen” werd er even geroepen. Eén van hen kon het niet meer bijbenen en werd ingehaald. Na hem (grote vent met een matje) op een paar stompen getrakteerd te hebben werd er van onze kant aangegeven hem niks meer te doen (veel tegen één is ook niet alles). "Respect jongens" zei die hierop. Hij liep gewoon met onze groep op richting zijn "maten" die gewoon waren doorgerend en inmiddels fijn achter de politie waren gaan staan! Hij schold ze even flink de huid vol voor hun lafhartige optreden en sprak nogmaals vol lof over ons. Je zult maar zulke maten hebben!
Aangezien hier geen eer meer viel te behalen zijn wij doorgelopen waarop wij nog een groep van Den Bosch tegenkwamen (jaja, het waren er veel!). Hierop kwam er één meteen met een bierflesje in de poten op ons afgelopen en hij dreigde even fijn een mesje te trekken. Waarop wij de sprint op hem inzette en hij snel de benen nam naar zijn maten. Er zijn op dat moment wat tikken uitgedeeld. Een gedeelte van Den Bosch sprintte snel een busje in en nokte hem. Een prachige fantast van Den Boch riep overigens ook nog dat die zijn pistool ging trekken. Ondertussen werd een Graafschapper in elkaar getikt door een andere Graafschapper. Een lachwekkende bedoeling. “He, Mr. X heeft er een te pakken” werd er geroepen. “Oh nee, dat is er een van ons” was het antwoord. Dit zag er zeer zeker komisch uit. Nadat bleek dat er geen eer meer viel te behalen in de binnenstad werd besloten om terug te gaan naar het cafe. Tijdens de terugtocht volgde er een arrestatie aan onze kant en het bleek ook dat er twee hadden plaatsgevonden aan Bossche kant. In het cafe werd er rustig doorgedronken. Langzamerhand verlieten allerlei groepjes het cafe om naar het stadion te gaan voor de wedstrijd. Een groepje deed wel heel erg lang over een voetentocht en kwam na een half uur een keer het stadion binnen. Kom je voor het voetbal, of niet? That’s the question!

De wedstrijd was weer eens niet om aan te zien en de meeste besloten dan ook om lekker in het cafe te blijven hangen. De tweede helft werd wat beter en duidelijk was nu te zien en te horen wie de Spinnekop heeft verlaten voor een plekkie in vakkie 22. Een heerlijk vakkie waar het supergezellig is. De Spinnekop maakte totaal geen sfeer. Hopen dat dat volgende keer weer anders is! De wedstrijd eindigde in een 1-1 gelijkspel.

Na de wedstrijd werd besloten om weer de binnenstad in te gaan om te kijken of er nog meer te beleven viel. Bij buitenkomst bleek de HK van Den Bosch zich verzameld te hebben aan de voorkant van het stadion bij de spoorlijn. Hierop stonden wij even fijntjes tegen over elkaar. Er werd hier echter alleen maar wat gedreigd, geschreeuwd en gegooid. Meer is er ook niet mogelijk met al die politie bij het stadion. Wel jammer was alleen dat die Bossche Bol die wij eerder hadden gespaard (die grote vent met dat matje ja) nu opeens vooraan stond en zich werkelijk als een idioot stond te gedragen! Bijzonder jammer!

Conclusie: het was werkelijk een heerlijk dagje! Respect voor Den Bosch dat ze er waren. Alleen bijzonder jammer dat de groep bij het café niet richting ons kwam, maar het café ging verdedigen. Had gekomen en het was mooier geweest. En het is ook vreemd dat ze in verschillende losse groepen zijn gekomen en niet allen tegelijk! Onderschatting misschien??

proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_23614945
whahaha die zogenaamde Graafschap hoolies zijn echt te triest gewoon
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23615379
me neef zit er ook altijd tussen, echt een fanatieke
pi_23620263
Manny, Ik ken het verhaal... Ik was er zelf niet bij dus ik zal er verder niet over oordelen.. Feit is dat dit verhaal natuurlijk wel erg met een graafschap bril bekeken is.. En dat wij slecht georganiseerd waren.. meer wil ik er niet over kwijt.. We zien jullie wel wat jullie voorstellen in Den Bosch..

Trouwens wat heeft dit met het combi verhaal te maken?
  zondag 28 november 2004 @ 00:29:12 #58
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23620289
quote:
Op zondag 28 november 2004 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Manny, Ik ken het verhaal... Ik was er zelf niet bij dus ik zal er verder niet over oordelen.. Feit is dat dit verhaal natuurlijk wel erg met een graafschap bril bekeken is.. En dat wij slecht georganiseerd waren.. meer wil ik er niet over kwijt.. We zien jullie wel wat jullie voorstellen in Den Bosch..

Trouwens wat heeft dit met het combi verhaal te maken?
Jij snapt de moraal van zijn post dus niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23620351
Nee inderdaad...
Wat is de moraal dan? Dat graafschap toch hun eigen mannen aftuigd?
  zondag 28 november 2004 @ 18:18:19 #60
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23629789
quote:
Vermaelen naar De Graafschap?
Leo Beenhakker zet zich op het moment persoonlijk in om Ajacied (en Belg) Thomas Vermaelen naar De Graafschap over te halen. De 19e jarige speler zit voor komend weekend bij de selectie in de wedstrijd van Ajax tegen RBC

Thomas, een verdediger, heeft zijn debuut in het 1e bij Ajax reeds gemaakt in de wedstrijd Volendam- Ajax op 15 februari van dit jaar.
quote:
Rick Kruys krijgt vaders ploeg op de knieën
FC Utrecht startte zeer sterk tegen De Graafschap en leek een eenvoudige zege te gaan boeken. Maar pas in de slotfase boog de ploeg van coach Gert Kruys het hoofd, door een schot van zoon Rick Kruys: 1-0.
Gert Kruys, in het verre verleden speler en in het recente verleden nog coach van FC Utrecht, hoopte met De Graafschap een punt te kunnen meenemen uit Nieuw Galgenwaard. Bijna was dat ook gelukt. Maar zijn eigen zoon verpestte dat feestje.

Rick Kruys mocht tien minuten voor het eindsignaal als invaller het veld in. En bij zijn eerste balcontact was het direct raak. De negentienjarige middenvelder haalde uit en zag zijn schot fraai achter doelman Rob van Dijk in het net ploffen.

Het was het doemscenario van vader Gert, die in het programmaboekje van FC Utrecht nog met een knipoog had laten noteren, wat er zou gebeuren als zoon Ricky de bal op zijn slof zou nemen...

'Dat zeg je gekscherend en het komt nog uit ook. We deden het goed. Maar dan komt er zo'n snotneus het veld in en die schiet hem fantastisch in de kruising. HIj komt er thuis voorlopig niet meer in', vertelde coach Kruys na afloop.

De drie punten kwamen FC Utrecht toe. In de eerste helft waren de mannen van coach Foeke Booy heer en meester, met de ene na de andere kans als gevolg. De grote vraag was dan ook hoe lang Rob van Dijk zijn doel zou kunnen schoonhouden. Dik tachtig minuten bleek de 35-jarige keeper niet te passeren, waarbij gezegd moet worden dat Utrecht na rust heel wat minder heerste.

Voor Michael Mols kan het duel nog een vervelend staartje hebben. Al in de eerste minuten sloeg de Utrecht-spits tegenstander Milan Berck Beelenkamp. De geblesseerde verdediger van De Graafschap moest direct van het veld en kwam niet meer terug. Scheidsrechter Eric Braamhaar was het incident ontgaan.
  zondag 28 november 2004 @ 18:48:31 #61
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23630475
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 18:24 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Nee, we mogen niet van elke club op EV komen, maar als de supportersvereniging denkt er veel geld mee te verdienen is dat ook een reden om er een combi van te malen.
voorbeeld: laatste wedstrijd in de nacompetitie Excelsior - De Graafschap. Iedereen wil bij zo'n beslissende wedstrijd zijn, dus vond de supportersvereniging het wel een leuk idee om er een combi van te maken.

én met succes; er gingen een hoop bussen....

Valt mee dat ze niet moeilijk hebben gedaan over de lui die wél op eigen vervoer zijn geweest.
dat soort verhaaltjes dacht ik ook altijd.

echter klopt er niks van. De club waarnaar jou club op bezoek gaat moet bepalen of het een combi wordt of niet. deze regeling is voor elke club hetzelfde
OJAAJOH?
pi_23630670
quote:
Op zondag 28 november 2004 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee inderdaad...
Wat is de moraal dan? Dat graafschap toch hun eigen mannen aftuigd?
Dat combi's toch af en toe wel handig zijn .

of je zoekt het met zulke kleine groepjes gewoon niet op in het hol van de leeuw
  zondag 28 november 2004 @ 20:37:20 #63
80382 manny
30 is best veel
pi_23633032
Mols nu ook al hooligan... en die keepert had toch ook rood mogen hebben. Maar goed, weer geen punten en volgende week tegen PSV......
  zondag 28 november 2004 @ 20:41:25 #65
80382 manny
30 is best veel
pi_23633153
volgens mij halen we 2 dingen door elkaar overigens mbt die combi's:

1 een combi opgelegd door de KNVB / Politie / Thuisspelende ploeg

2 een combi doordat de SV alle uitkaarten afneemt en die alleen samen met vervoer verkoopt

Dat laatste gebeurt bij De Graafschap inderdaad af en toe, en dan komen er veel uit-supporters mee ( zeker omdat ze prijs meestal laag houden ). Ik ga zelf liever op eigen vervoer. Met die combi's laat je een keer een scheet en dan heb je een stadionverbod voor een jaar.
  zondag 28 november 2004 @ 20:42:19 #66
80382 manny
30 is best veel
pi_23633175
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Bot
ook een eersteklas lomperik inderdaad. Alhoewel ie bijna nog de 1-1 maakte vandaag.
pi_23633202
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:41 schreef manny het volgende:
volgens mij halen we 2 dingen door elkaar overigens mbt die combi's:

1 een combi opgelegd door de KNVB / Politie / Thuisspelende ploeg

2 een combi doordat de SV alle uitkaarten afneemt en die alleen samen met vervoer verkoopt

Dat laatste gebeurt bij De Graafschap inderdaad af en toe, en dan komen er veel uit-supporters mee ( zeker omdat ze prijs meestal laag houden ). Ik ga zelf liever op eigen vervoer. Met die combi's laat je een keer een scheet en dan heb je een stadionverbod voor een jaar.
Wij hebben alleen puntje 1 ...
  zondag 28 november 2004 @ 20:46:58 #68
80382 manny
30 is best veel
pi_23633325
Bij ons komt dat andere ook wel eens voor ik kan me in ieder geval wel een aantal potjes herinneren die op zich geen combi-regeling hadden vanwege het risico ( lijkt mij dan ), maar dat je via de sv alleen samen met een busreis die kaarten kon kopen.

Hoeveel waren er vandaag van jullie in Breda ? zal wel lekker veel zijn geweest, tis om de hoek. Opkomst bij ons was weer bedroevend. Ik was er zelf ook niet, dus kan er verder niet over oordelen.
pi_23633528
5 bussen waarvan 1 dubbeldekker.. kleine 300 man dus..
  zondag 28 november 2004 @ 20:56:28 #70
80382 manny
30 is best veel
pi_23633644
Ok. Laters, ga een biertje drinken op dit K-weekend.
pi_23639661
Zaterdag wellicht naar De Graafschap. Kan ik gewoon in roodwit lopen of worden we dan meteen belaagd/afgetuigd?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_23640119
ligt eraan in welk vak je zit DD

edit sorry
pi_23640168
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:00 schreef pascalheister het volgende:
ligt eraan in welk vak je zit DG
Ik kom wel uit dezelfde stad maar om me nu DG te gaan noemen?

En ik ga natuurlijk in het uitvak zitten, maar moet ook van auto naar vak en terug.
Wat een vrouw!
spits!
pi_23640278
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:03 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En ik ga natuurlijk in het uitvak zitten, maar moet ook van auto naar vak en terug.
kans bestaat natuurlijk dat je er wat tegenkomt aangezien je met de auto gaat. Maar Graafschappers kunnen het nog wel goed vinden met PSV'ers geloof ik
pi_23645932
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:08 schreef pascalheister het volgende:

[..]

kans bestaat natuurlijk dat je er wat tegenkomt aangezien je met de auto gaat. Maar Graafschappers kunnen het nog wel goed vinden met PSV'ers geloof ik
Hangt er van af, die "harde kern" is te triest voor woorden. Die zijn alleen maar supporter om te knokken. Zoeken met iedereen ruzie, ook met andere 'gewone' Doetinchemmers. Die slaan overal op in. Een gozer die ik ken werd met nog een gozer door een deel van de harde kern afgetuigd zonder reden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 30 november 2004 @ 03:23:48 #76
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23661510
quote:
Op maandag 29 november 2004 12:03 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Voelt lekker he om DG genoemt te worden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23666203
DG, ik en nog 2 FC-ers zijn aan het begin van dit seizoen met de auto naar Doetinchem geweest. Twee FC-shirts en DG had een Standard-shirt aan. Van de parkeerplaats naar het stadion was toch wel een klein kwartiertje lopen - tussen de Graafschappers door - en geen problemen gehad... we zijn de harde kern dan ook niet echt tegengekomen geloof ik, maar toch .
  dinsdag 30 november 2004 @ 16:54:24 #78
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_23672319
Ach harde kern, harde kern...vind dat nog wel meevallen bij de Graafschap. Het is vooral fanatiek, met leuke sferacties enzo, en af en toe (vooral vroeger) kan het een echte heksenketel zijn op de Spinnekop. Maar al dat geouwehoer over rellen....pfffrt...we hebben t wel over de Graafschap. Wel ff alles in perspectief plaatsen he...kleine opstootjes, meer is het niet.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_23675499
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:
spinnekop :')
Ja? Kvind het op zich wel wat hebben dat ze bij De Graafschap niet - zoals in de rest van Nederland - over een 'side' spreken .
pi_23675586
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 16:54 schreef xJapser het volgende:
Ach harde kern, harde kern...vind dat nog wel meevallen bij de Graafschap. Het is vooral fanatiek, met leuke sferacties enzo, en af en toe (vooral vroeger) kan het een echte heksenketel zijn op de Spinnekop. Maar al dat geouwehoer over rellen....pfffrt...we hebben t wel over de Graafschap. Wel ff alles in perspectief plaatsen he...kleine opstootjes, meer is het niet.
Die speedsnuivende harde kern van 'Zuid' is echt te triest voor woorden, slaan gewoon voorbijgangers in elkaar en zo. Ik heb 't hier natuurlijk over 't extreem-rechtse deel. Er is ook nog een links deel van de harde kern, die mollen vooral van alles. Maar die hele harde kern is te sneu voor woorden.
pi_23675673
A) trieste figuren..
B) gejat van de spionkop van brugge?
C) Waar slaat spinnekop uberhaupt op?
D) Het klinkt voor geen meter..
E) Er zijn zoveel clubs in NL die geen side hebben...
  dinsdag 30 november 2004 @ 19:46:09 #83
80382 manny
30 is best veel
pi_23676508
quote:
Op maandag 29 november 2004 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Zaterdag wellicht naar De Graafschap. Kan ik gewoon in roodwit lopen of worden we dan meteen belaagd/afgetuigd?
petten en sjaaltjes worden met rust gelaten. over het algemeen.

als jij er niet opuit bent om te knokken dan loop je bij De Graafschap weinig risico, gelukkig.
  dinsdag 30 november 2004 @ 19:48:54 #84
80382 manny
30 is best veel
pi_23676590
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:15 schreef TerroRobbie het volgende:
A) trieste figuren..
B) gejat van de spionkop van brugge?
C) Waar slaat spinnekop uberhaupt op?
D) Het klinkt voor geen meter..
E) Er zijn zoveel clubs in NL die geen side hebben...
a) nee
b) nee, de tribune heet de spinnekop tribune sinds jaar en dag. Zal heus wel gejat zijn van een engelse club of zo overigens, maar al in het oude stadion stond de spinnekop tribune
c) zie b
d) jouw mening en die respecteer ik
e) klopt
pi_23676790
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:46 schreef manny het volgende:

[..]
als jij er niet opuit bent om te knokken dan loop je bij De Graafschap weinig risico, gelukkig.
bullshit
pi_23677652
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:48 schreef manny het volgende:

[..]

a) nee
b) nee, de tribune heet de spinnekop tribune sinds jaar en dag. Zal heus wel gejat zijn van een engelse club of zo overigens, maar al in het oude stadion stond de spinnekop tribune
c) zie b
d) jouw mening en die respecteer ik
e) klopt
Yeahinho> zo origineel is het ook weer niet hoor.. want ze noemen zichzelf ook de spin-SIDE

a) ja.. een cafe met heerevenveen supporters aanvallen is niet bepaald een heldendaad ofzo..
b+c) ja maar waar staat het voor dan? Degene die die naam heeft bedacht die had daar vast wel een reden voor?

[ Bericht 7% gewijzigd door TerroRobbie op 30-11-2004 20:58:05 ]
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:11:03 #87
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23680484
de spinnekop heet al jaren zo... de naam komt van een grote klok die aan die zijde hing geloof ik.

de spinnekop is de tribune, de spin-side zijn die gasten van cafe brothers... en ik heb nog niet meegemaakt dat van die groep zomaar andere supporters gingen slaan. geen pet & sjaals in ieder geval.
pi_23683485
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:11 schreef Tiemie het volgende:
de spinnekop heet al jaren zo... de naam komt van een grote klok die aan die zijde hing geloof ik.

de spinnekop is de tribune, de spin-side zijn die gasten van cafe brothers... en ik heb nog niet meegemaakt dat van die groep zomaar andere supporters gingen slaan. geen pet & sjaals in ieder geval.
Nee klopt dat cafe zat helemaal vol met hooligans van Heereveen...
pi_23683903
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:11 schreef Tiemie het volgende:

Ga eens voor de gein op vrijdagavond naar crazy euro's, dan zitten ze er ook, je hebt al ruzie met ze als je kop ze niet aanstaat. Ik ken een paar normale skinheads die niks met voetbal te maken hebben, liepen gewoon over de fietsbrug bij de huet en werden zonder reden door die harde kern van Zuid in elkaar geslagen, omdat ze weer eens aan de speed zaten. Wees maar trots op die nepsupporters......
pi_23691077
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:46 schreef manny het volgende:

[..]

petten en sjaaltjes worden met rust gelaten. over het algemeen.

Ik kom voor het voetbal.
Wordt gewoon jas met shirt eronder dan.
Wat een vrouw!
spits!
pi_23695162
Spinnekop komt van de spionkop in het Liverpoolstadion...
Ben bezig voor Sinterklaas:
Ze wilde voor de Graafschap een doekje voor het bloeien,
Namelijk aanwinsten, en als het even kon nog goeie.
Maar Nathalie lieve schat,
De Sint vind het allemaal wat.
Spelers alleen is daar niet genoeg,
Het dagelijks bestuur zit immers altijd in de kroeg?
Daar staan ze dag en nacht te swingen,
Anders doen ze toch niet van die bezopen dingen.
Zo kwam daar Patrick Ax, een vaak geblesserde linksbuiten.
Die staat nu al buiten de lijnen te fluiten.
Ook kwam daar Davie Bus, een amateur,
Een type van ik wil voetballen geen gezeur.
De sint is echter door zijn prestatie verrast,
En vindt die Bus een goeie gast.
Gelukkig ook nog een keeper van PSV,
Daar pak je tenminste wat punten mee.
Een afgekeurde back van ASO Den Haag,
De Sint vindt het allemaal wat vaag.
Ook nog zo’n geel zwarte uit Arnhem zuid,
Die komt hier toch alleen maar voor de buit.
Toen kwamen er een paar ouwe knakkers op proef,
En was daar ineens Magno. Poef!!!
Natrhalie neem het volgende van mij aan,
Wil je verbetering, dan moet het bestuur eraan!
Omdat de Sint geen tijd heeft voor deze fulltime job,
Houdt het voor deze wens op.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 1 december 2004 @ 17:16:54 #92
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_23697641
quote:
RKC Waalwijk geïnteresseerd in Dave Bus
RKC Waalwijk heeft serieuze interesse in Dave Bus (26). De Graafschap heeft Bus maandag ook een nieuwe, meerjarige verbintenis aangeboden, maar de Lichtenvoordenaar en zijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink houden dat voorstel voorlopig in beraad.

Achterhoeker Bus kwam afgelopen zomer van amateurclub HSC'21 over naar De Graafschap als semi-prof. Hij tekende een eenjarig contract in Doetinchem en kreeg de kans zich te bewijzen. De verdediger heeft zich echter stormachtig ontwikkeld en is dit seizoen een van de betere spelers bij de hekkensluiter in de eredivisie.
Twee weken geleden speelde hij RKC-spits Rick Hoogendorp volledig uit de wedstrijd en afgelopen zondag legde hij Michael Mols van FC Utrecht aan banden.De verdedigende kwaliteiten van Bus (mentaal en fysiek ijzersterk) zijn bij andere clubs in de eredivisie niet onopgemerkt gebleven. Bus werd al eens bekeken door delegaties van AZ en Heerenveen en nu heeft ook RKC Waalwijk interesse.

Indien Bus, die drie jaar geleden nog in de derde klasse van het amateurvoetbal acteerde bij Longa'30 in zijn woonplaats Lichtenvoorde, geen nieuw contract tekent bij De Graafschap, is hij na dit seizoen transfervrij. De clubleiding van De Graafschap heeft Bus mede daarom een sterk verbeterd contract voor langere duur aangeboden. Voor het ingaan van de winterstop (17 december) zal de speler naar alle waarschijnlijkheid daarover nog geen beslissing nemen. De Graafschap wil ook met Tim Bakens, die momenteel herstelt van een ernstige achillespeesblessure, om tafel om over een nieuw contract te spreken. De verdediger, die na de winterstop zijn rentree hoopt te maken, wacht voorlopig echter nog af.
pi_23699140
Hahaha wat is de Graafschap ook dom geweest om hem maar een contract voor 1 jaar aan te bieden zeg. Zul je zien dat ie gratis naar AZ gaat, kan het G-team ook naar hem fluiten. Tukker, Graafschap beleid en Olyschlager.
pi_23699239
Het is logisch dat je iemand die afkomstig is uit de amateurwereld niet meteen een meerjarig contract aanbied.. Maar ze hadden natuurlijk wel al eerder een nieuw aanbod kunnen doen..
pi_23706305
quote:
Op woensdag 1 december 2004 18:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is logisch dat je iemand die afkomstig is uit de amateurwereld niet meteen een meerjarig contract aanbied.. Maar ze hadden natuurlijk wel al eerder een nieuw aanbod kunnen doen..

Je kunt voetballen of je kunt het niet. Een goede scout ziet kwaliteit meteen
pi_23709419
quote:
Sven Vandenbroeck naar De Graafschap

De Graafschap, de hekkensluiter van de Holland Casino Eredivisie, heeft zich versterkt met de Belg Sven Vandenbroeck. De 25-jarige middenvelder is afkomstig van Roda JC. Daar mocht hij transfervrij vertrekken.
Vandenbroeck tekende bij de Doetinchemmers een anderhalfjarig contract. Daarin werd wél een ontsnappingsclausule opgenomen: mocht De Graafschap komende zomer degraderen, dan krijgt de Belg een transfervrije aftocht.

De Achterhoekers zijn eigenlijk al het gehele seizoen op zoek naar versterking: op trainingscomplex de Veldhoek is het een komen en gaan van proefspelers.

Vandenbroeck stond volgens media in zijn vaderland België ook nadrukkelijk in de belangstelling van KV Mechelen.
bron: Vi.nl

Veel plezier ermee, ik vond het altijd wel een leuke speler
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_23709919
Sven is voor De Graafschap wel een aanwinst. Maar hij wordt wel veel te laat aangetrokken.
That's all folks!
pi_23711079
Idd een aanwinst voor de Graafschap. Maar ik snap niet waarom de Graafschap aan 't begin van het seizoen niet heeft geprobeerd om jeugdspelers te huren van topclubs. Ze probeerden spelers als Smolarek, Yakubu, Lurling, Smit en vd Schaaf te huren. Dan denk ik: dromen jullie of zo? Die spelers verdienen een beter salaris dan de huidige 'sterspelers' van het G-team. Ga dan achter spelers als Afellay, Vermaelen (waar ze nu dan wel achteraan zitten), Janssen, Bakkal (Den Bosch lukte 't dus wel), Hoogstrate (zou ie die mentale onzin wellicht eens kunnen verleren bij die schopclub), Van den Boogaart en Tiberkanine aan. Al zou die club d'r ook maar drie van huren in plaats van het kopen van sterren als Kalezic, Carrilho en Ax en dan alleen Bus vrijwel gratis halen. Dan had daar een eredivisiewaardig team gestaan, maar de beroepsloser Tukker heeft samen met oud-voetballers als Olyschlager dat clubje uit Doetinchem zwaar verneukt.
pi_23717976
Ron is geen Duitser hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23718035
Olieschlager vind ik wel mooi bedacht. ( ik hoop dat ie bedacht is)
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')