abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:53:56 #201
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24327734
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:42 schreef manny het volgende:
Robbemond............ wie the fok is dat ook alweer ?
Komt van AZ, wel een aardige speler...
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:58:06 #202
80382 manny
30 is best veel
pi_24327810
Op een goed 2005 heren. Dat we het mogen halen en veur vannavond:

snoeven, zoepen en over de vrouwen kroepn
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 31 december 2004 @ 21:01:20 #203
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24327854
Ja, iedereen de beste wensen en nu maar hopen dat het volgend jaar allemaal beter wordt.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 17:29:29 #204
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24339850
Idd Allemaal de beste wensen en blijf de Graafschap net zo fanatiek aanhangen als voorgaande jaren he mannen!
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_24340007
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 20:58 schreef manny het volgende:
Op een goed 2005 heren. Dat we het mogen halen en veur vannavond:

snoeven, zoepen en over de vrouwen kroepn
Een heuse snatsbeer
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24344370
Gelukkig nieuwjaar allen

Ik had eigenlijk wel graag Fortez Rodriguez zien komen, dat zou in mijn ogen precies de versterking zijn die we nodig hebben. Robbemond kan misschien ook wel een aanwinst zijn, maar in de verdediging liggen de grote problemen.Typisch voor de schrijnende situatie dat hij dan uitgerekend naar de directe concurrent gaat
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat.
  maandag 3 januari 2005 @ 15:20:03 #207
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24372886
quote:
Voor Tim Bakens lijkt het seizoen voorbij

3/1/2005 10:59

Tim Bakens lijkt definitief een streep door het seizoen 2004/05 te kunnen halen. De multifunctionele speler van De Graafschap scheurde zijn achillespees.
De 22-jarige Bakens kwam dit seizoen nog geen duel in actie kwam vanwege een achillesblessure, die hij tijdens de nacompetitie in mei had opgelopen. Volgens planning zou de Groesbeker deze week de training hervatten bij De Superboeren, die zaterdag naar een trainingskamp vertrekken in Turkije.

Op oudjaarsdag sloeg voor Bakens opnieuw het noodlot toe tijdens een training in Zeist. Waarschijnlijk moet hij opnieuw een half jaar revalideren. 'Dit is ongelooflijk zuur voor die jongen', reageerde coach Gert Kruys via Omroep Gelderland.

'Hij zit vreselijk in de put. Het is nog wel de vraag hoe ernstig de blessure is. Misschien is de achillespees alleen ingescheurd in plaats van afgescheurd.'
Slechte zaak en verdomde sneu voor Tim.
pi_24376352
Tja daar heb je wel gelijk in die kunnen we afschrijven...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_24376361
Klote voor hem, ben je zover gebeurt dit. maar afschrijven kunnen we hem nog niet, let maar op.
That's all folks!
  maandag 3 januari 2005 @ 18:40:12 #211
80382 manny
30 is best veel
pi_24376394
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Dag, Tim
show some goddamn respect voor Tim Bakens goser.. die gast is superjong en nu weer zwaar geblesseerd. Erg grappig, niet dus.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_24376747
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:40 schreef manny het volgende:

[..]

show some goddamn respect voor Tim Bakens goser.. die gast is superjong en nu weer zwaar geblesseerd. Erg grappig, niet dus.
Oke, sorry het spijt me, ik vind het echt heel erg voor de jongen...

Ga jij je neus weer lekker volstoppen?
  maandag 3 januari 2005 @ 20:49:25 #213
106609 darkhole
*god hates us all*
pi_24378358
Zaalvoetballers 'Hof$, Ax, Bot en van Beukering' lopen tegen de lamp

Stelletje kutgasten om tijdens de winterstop het risico te lopen om fijn geblesseerd te raken

[ Bericht 2% gewijzigd door darkhole op 03-01-2005 20:50:18 (foutje) ]
fotoboek
**You Eediot!!!**
  maandag 3 januari 2005 @ 22:45:29 #214
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24380412
Beetje jammer TerroRobbie die onnodige reactie. Dit verdient niemand, zo'n blessure en dus is het sneu en pech voor ons.

Anyway. Het wordt tijd voor harde actie richting dat kutbestuur. Ze vinden het kennelijk belangrijker dat een wuisselspeler zich bezighoudt met een potje zaalvoetbal dan hun belofte om vertserkingen te halen. En van juist dat laatste heb ik nog niks gezien.

Achterbakse leugenaars zijn het. optiefe!!!
pi_24390323
Beste Jasper, ze hebben toch al mensen gehaald, en ze zijn nog bezig met pardo, en nog meer. Ze kunnen echterniet alles zeggen waar ze mee bezig zijn om de doodsimple reden dat andere er dan miosschien mee vandoor gaan. en het feit dat Ax Bot en Beuk gaan zaalvoetballen is gewoon een losstaand iets. Ben je het er niet mee eens dat ze bestraft worden dan? Lijkt me niet meer dan terecht.. Je mag best zeueren op het bestuur, maar haal dan niet van die onzin dingen erbij.....
pi_24390802
Pardo gaat niet naar de Graafschap, hij heeft een laatste kans gekregen; Dit viel op te maken uit het feit dat hij op het laatste moment bij de selectie is gevoegd die naar het trainingskamp zal gaan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 14:09:02 #217
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24391452
. kut voor tim zeg.

ik hoorde op oudjaarsdag al zoiets, maar ik dacht dat het een grap was van m'n collega.
pi_24421742
Gefeliciteerd met Bus
  donderdag 6 januari 2005 @ 01:03:22 #219
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24424560
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beste Jasper, ze hebben toch al mensen gehaald, en ze zijn nog bezig met pardo, en nog meer. Ze kunnen echterniet alles zeggen waar ze mee bezig zijn om de doodsimple reden dat andere er dan miosschien mee vandoor gaan. en het feit dat Ax Bot en Beuk gaan zaalvoetballen is gewoon een losstaand iets. Ben je het er niet mee eens dat ze bestraft worden dan? Lijkt me niet meer dan terecht.. Je mag best zeueren op het bestuur, maar haal dan niet van die onzin dingen erbij.....
Zeuren? Zeuren? Kom op man...wees verdomme toch es realistisch. Zie je het niet van verre aankomen dat we overmorgen op trainingskamp gaan, en dat er nog maar 1 versterking bij is? Weet je wat er dan weer gebeurd? Een ellelange reeks van spelers die ff komen testen en na 2 weken weer afnokken omdat het toch niet is wat we ervan dachten? En zo krijg je nooit een op mekaar ingespeeld team. Je kan niet zomaar een Pardo erin donderen. Die jongen zal eerst moeten wennen aan zn medespelers en daar is zo'n trainingskamp ideaal voor. Als je die jongen 21 januari haalt en 22 januari meteen in de basis pleurt tegen Roda JC , dan kan je er de klok op gelijk zetten dat het niet het indrukwekkendste debuut zal worden dat ooit op de Nederlandsche velden is vertoond.

En waarom godverdomme zo moeilijk doen over een paar zaalvoetballertjes. Bij AGOVV is er een gaan skieeen en die kwam helemaal in de kreukels thuis en daar hoor je ze toch ook niet moeilijk over doen? Dat gezeik over een potje zaalvoetbal....kom op hee...dat gaat toch helemaal nergens meer over.

Nee...jij moet eens goed kijken en analyseren wat er allemaal binnen de club gebeurd. Er worden nieuwe spelers beloofd, maar uiteindelijk gaat het altijd weer om randzaken. Laat ze eerst maar eens zien dat ze daadkrachtig kunnen handelen op de transfermarkt, zodat goede spelers als Fortes Rodriguez niet naar andere clubs gaan.En dan mag je nog es komen vertellen dat ik onzin verkondig...

edit: Positief zijn is ook leuk dus goed gedaan bestuur! Dave Bus voor 3,5 jaar bijgetekend. Goed! Ook leuk: 17/01 VBV De Graafschap - Borussia Dortmund !!!
Toch een topclub (ok nu ff iets minder ) met goede spelers ( Koller, Rosicky) op de Vijverberg.

[ Bericht 4% gewijzigd door xJapser op 06-01-2005 01:14:04 ]
pi_24430353
Leuke benefietwedstrijd
pi_24430760
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:31 schreef cultheld het volgende:
Pardo gaat niet naar de Graafschap, hij heeft een laatste kans gekregen; Dit viel op te maken uit het feit dat hij op het laatste moment bij de selectie is gevoegd die naar het trainingskamp zal gaan.
Deze beredenering volg ik niet helemaal?
pi_24430879
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Deze beredenering volg ik niet helemaal?
Hij zou in eerste instantie niet meegaan op trainingskamp omdat ie in de winterstop zou vertrekken (al dan niet op huurbasis).
pi_24430922
Dan is de kans toch juist groter dat hij wel naar de Graafschap gaat?

Feyenoord en graafschap schijnen er al uit te zijn..
  donderdag 6 januari 2005 @ 14:04:38 #224
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24431866
op trainingskamp met Feyenord he....
pi_24432080
OOOOOW ik dacht met de graafschap... dit verklaard een hoop hehehe
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:26:25 #226
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24438470
quote:
Graafschap- Dortmund in teken van Azie ramp.
De Graafschap zal toch oefenen tegen Borussia Dortmund uit Duitsland. Nadat de wedstrijd eerder door de burgemeester uit Doetinchem verboden was heeft ze nu toestemming gegeven omdat deze nu in het teken zal staan van de ramp in Azie.

De Graafschap speelt toch een oefenwedstrijd tegen Borussia
Dortmund. Het duel wordt op 17 januari gespeeld op De Vijverberg in Doetinchem. Vorige week liet burgemeester Horselenberg nog weten dat het duel niet door mocht gaan uit vrees voor rellen. Nu geldt het oefenduel als benefietwedstrijd voor de slachtoffers
van de natuurramp in Azie. Afgesproken is dat supporters, werknemers, journalisten en sponsors allemaal tien euro entree betalen.

"We hebben Horselenberg na de kerst gevraagd een heroverweging te maken." "Daarbij hebben we gevraagd om de wedstrijd de status van benefiet mee te geven. Zij is daar mee akkoord gegaan", meldt algemeen directeur Johan Tukker van De Graafschap.
"Bovendien stelt de burgemeester vijftig politiemensen beschikbaar, die belangeloos zullen meewerken", aldus Tukker woensdag.

Maandag begint de kaartverkoop voor het duel van De Graafschap tegen de Duitse club van trainer Bert van Marwijk.
Op de wedstrijddag zijn de kassa's van De Vijverberg ook open.
  donderdag 6 januari 2005 @ 20:47:00 #227
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_24438906
Kan ik als Utrergter gewoon een kaartsjie kopen op de Spinnekop??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_24438971
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:47 schreef dribbel79 het volgende:
Natuurlijk, zo lang je maar niet met z'n allen in Utrecht outfit aan komt zetten
  donderdag 6 januari 2005 @ 22:02:49 #229
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24440453
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:47 schreef dribbel79 het volgende:
Ja hoor tuurlijk kan dat, zolang je normaal gedraagd
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:40:01 #230
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24456836
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 22:02 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Ja hoor tuurlijk kan dat, zolang je normaal gedraagd
En onder goed gedrag verstaan wij het NIET zingen van "Dag Superboeren Daahaag Dahaag"...dat is namelijk niet aardig.

En ik heb t al te vaak gehoord toen we uit Nieuw Galgenwaard weggingen
  zondag 9 januari 2005 @ 11:30:23 #231
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_24481090
Jasper ik zeg niet dat je onzin verkondigt, je ziet verbanden die er niet zijn. In jou ogen Is de boete voor de zaalvoetballers onterecht, en toont het betsuur daarmee aan dat hun selectieprocedure voor spelers van de graafschap kut is. In mijn ogen is de boete terecht, en neem maar van mij aan dat een reprimande niet zoveel tijd kost en is het bestuur kut.

Dat er gezaalvoetbald wordt door ONZE profs vind ik volkomen belachelijk. Ze nemen onnodig risico's. Iedereen weet dat zaalvoetbal belessuregevoelig is. Dat er bij AGOVV niets ondernomen wordt tegen een kerel die in de kreukels terug komt van een ski vakantie lijkt me stug, en als het wel zo is is het gewoon amateuristisch...

Het staat natuurlijk buiten kijf dat ons bestuur zelfs met Beenhakker gewoon niet doortastend genoeg is en dan maar met afdankertjes als Geoffrey Claeys aan komt zetten....Pardo schijnt echter niet eens in de intresse te hebben gestaan. Het schijnt een afleidingsmanouevre geweest te zijn...
  maandag 10 januari 2005 @ 07:40:29 #232
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24497368
Olyslager niet mee naar turkije...interessant...

volgens de gelderlander wordt er (nu pas, maar beter laat dan nooit) getwijfelt aan zijn functioneren.
  maandag 10 januari 2005 @ 12:48:42 #233
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24500864
Mja dan nemen ze uitgerekend de man die vroeger veel voor de club betekent heeft. Ga daar in elk geval wel beetje chique mee om zou ik zeggen. Met Tukker mogen ze doen wat ze willen, maar ik hoop dat ze het met Oly wel goed afhandelen, mocht het tot ontslag komen o.i.d.
  maandag 10 januari 2005 @ 18:22:28 #234
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24504561
Weet niet of t bij deze superboeren bekent was, maar jullie spelen deze week nog een potje tegen mijn cluppie
OJAAJOH?
  maandag 10 januari 2005 @ 19:58:59 #235
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24505887
En ja hoor. Olyslager is ontslagen. Nu Tukker nog...die lafbek neemt weer es niet zn eigen verantwoordelijkheid en blijft lekker verder kutten. Vieze lafbek is het. Ook oprotten!
pi_24509039
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR IS DIE PARDO NOU?
quote:
Graafschap scoort 2e hit in 2 weken
Doetinchem 10-01-05

Na het grote succes van het nummer dat afgelopen week de hitlijsten bestormde "Waaaaaar blijft die Rodriquez toch" Komen de superboeren deze week met de kanskraker "Waaaaaaar is die pardo nou?". Volgens de peilingen zal dit nummer zeker de top 10 binnenkomen. Het meesterbrein achter deze successen, Dhr. Olyslager, is op dit moment niet voor commentaar bereikbaar.

[ Bericht 67% gewijzigd door TerroRobbie op 10-01-2005 23:27:44 ]
  dinsdag 11 januari 2005 @ 06:54:19 #237
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24512815
Gaat weer lekker hoor!
pi_24512905
Haalt Olyslager allemaal boeren, is het weer niet goed.
That's all folks!
pi_24513572
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 07:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Haalt Olyslager allemaal boeren, is het weer niet goed.
pi_24513633
Nog een prachtig staaltje Graafschap beleid:
Een oud-klasgenoot van mij (Abdel Haouli) kreeg te horen dat ie kon vertrekken bij de Graafschap (het is niet dat je niet goed genoeg bent, maar we zien het niet in je zitten), hij voetbalt nu bij Vitesse en wordt volgend seizoen waarschijnlijk bij het eerste gehaald
pi_24514572
Doetinchemmer Glenn Loovens gaat op zeker naar de Graafschap op huurbasis voor de rest van het seizoen.
pi_24515217
Ach,

We beated him last year, We'll beat him again..
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:45:38 #243
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_24532834
Sparta troeft De Graafschap af

De Graafschap is stomverbaasd over de stage die de Belgische middenvelder Christophe Kinet bij Sparta loopt. Kinet staat al lang op het verlanglijstje van de degradatiekandidaat. Na het afvallen van de Feyenoorder Sebastian Párdo zou Kinet de eerste keus zijn. De Doetinchemse club sprak twee weken geleden met de zaakwaarnemer van de linkspoot, die van zijn werkgever FC Brussels mag vertrekken. Tijdens dat gesprek werd duidelijk dat Kinet niet naar Nederland wilde komen. Technisch manager Ron Olyslager rapporteerde keurig dat de komst van Kinet van de baan was. Nu lijkt Kinet nota bene voor het een divisie lager spelende Sparta te kiezen. De Graafschap-voorzitter Sietze Veen is verbolgen:"Dat is toch niet te geloven. Er blijkt nu weer een heel andere makelaar met hem bezig te zijn en dan kan het wél. Het is een schimmig wereldje. Echt vrolijk word je er niet van."

Hopelijk heeft Sparta dan wel de goede zaakwaarnemer te pakken (zal wel, anders gaat ie niet mee op trainingskamp) en blijkt hij ook echt transfervrij te zijn.
Supporters van Millwall en Brussels zijn lyrisch over hem, dus ik hoop er het allerbeste van. (voor ons dan).
  donderdag 13 januari 2005 @ 00:33:35 #244
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24539067
dat het technische beleid van ons niet deugde was al bekend, maar zo wordt het wel heel erg duidelijk.
  donderdag 13 januari 2005 @ 10:49:00 #245
73305 Stpan
pi_24543377
Maar laten we eerlijk zijn, De Graafschap trekt aan iedere speler met een transfervrije status op dit moment, dan kan er best een onzorgvuldigheid tussendoor springen, zeker bij een in Nederland onbekende Belg.
  donderdag 13 januari 2005 @ 12:40:59 #246
73305 Stpan
pi_24545272
Kinet kan toch gewoon naar Sparta hoor:
quote:
Op Belgische voetbalwebsites was eerder te lezen dat Christophe Kinet transfervrij mocht vertrekken. Een Belgisch radiostation meldt vandaag echter dat FC Brussels een bedrag van ¤ 125.000,- vraagt. Dit bedrag wordt bevestigd op deze pagina van een grote Belgische sport website. Zoals bekend zwemt Sparta niet in het geld en het lijkt onwaarschijnlijk dat onze club dit gaat betalen. De Brusselse club wil graag van Kinet af, dus wellicht dat het bedrag onderhandelbaar is. Huren is ook een optie, maar FC Brussels wil de linkspoot liever verkopen.
Als De Graafschap wel 125.000 euri's kan betalen kan hij gewoon naar Doetichem vertrekken.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 08:33:52 #247
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24557803
de graafschap - helmond is 1-1 geworden

doelpunten makers: Magno & wau
OJAAJOH?
pi_24564330
Garry de Graeff naar Lecce
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:12:35 #249
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_24567849
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 15:18 schreef cultheld het volgende:
Garry de Graeff naar Lecce
Ja er ligt een aanbod dat ie op proef mag komen ja.... niet meer niet minder...
pi_24568024
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:12 schreef xJapser het volgende:

[..]

Ja er ligt een aanbod dat ie op proef mag komen ja.... niet meer niet minder...
Ik zou als ik het G-team was hem mooi ruilen voor talentvolle drie jeugdspelers van Lecce voor anderhalf jaar op huurbasis of zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')