Dat waren nog eens tijden! met o.a Sanda Sanda, Thangai en Emam.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:00 schreef xJapser het volgende:
En jij bent vergeten hoe de ervaringen in het verleden waren met Italiaanse clubs?
quote:Garry De Graef mag niet naar Lecce
Garry De Graef kan voor een half jaar naar het Italiaanse Lecce in de Serie A. De linksback, wiens contract nog anderhalf jaar doorloopt, mag echter niet weg van De Graafschap.
De Graef gaf vrijdagavond voor het eerst toe dat de belangstelling vanuit Italie concreet is: "Ik wilde het eerst stil houden. Het speelt al drie dagen. Komende maandag zou ik daar al zijn. De tickets liggen klaar. Vanochtend was het voor 95 procent zeker. Ik ben dertig jaar dit zou geweldig zijn." De Graafschap ligt echter dwars: "Ik denk dat ik te belangrijk ben voor de club, maar ik vind het getuigen van weinig respect naar mij toe."
Je noemt de enige twee goeie in die drie , Komi en Hazem, geweldige voetballers waren dat. Maar voor de restquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden! met o.a Sanda Sanda, Thangai en Emam.
Hij zal vast loyaal zijn, en ik ben het er mee eens dat Lecce een once-in-a-lifetime kans is, en De Graafschap hem beter kan verkopen. Maar beginnen over 'gebrek aan respect' terwijl je met je volle verstand een contract tekent is wat anders.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:35 schreef xJapser het volgende:
Oja? Wie bleef er bij de Graafschap toen we degradeerden terwijl hij makkelijk naar een andere Eredivisie club had gekund? Je moet gewoon een speler niet tegenhouden, anders krijg je alleen maar interne spanningen. En dan nog...contracten zeggen weinig in de voetballerij (Ikedia anyone)
Massimo Moralesquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:36 schreef xJapser het volgende:
[..]
Je noemt de enige twee goeie in die drie , Komi en Hazem, geweldige voetballers waren dat. Maar voor de restEn dan heb ik het nog niet eens over de meest foute trainer ooit, Massiliano ofzo
Heb je ooit wel es een volwaardige vervanger gezien van een vertrokken speler de laatste 6 a 7 jaar ?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:24 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Natuurlijk is Lecce een grote kans voor De Graef, maar het is logisch dat ze hem niet laten gaan voordat er een volwaardige vervanger is gevonden.
Issahquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:36 schreef xJapser het volgende:
[..]
Je noemt de enige twee goeie in die drie , Komi en Hazem, geweldige voetballers waren dat. Maar voor de restEn dan heb ik het nog niet eens over de meest foute trainer ooit, Massiliano ofzo
NEC speelde tegen Gladbachquote:Op maandag 17 januari 2005 22:52 schreef cultheld het volgende:
Wel netjes hoor, 1-1 tegen een zielloos Dortmund, dat 10 tandjes bij had kunnen schakelen, maar toch knapNEC verloor er van met 2-0 in de Goffert (ook een benefietwedstrijd).
Mn 1e gedachte hierbij is:quote:Op maandag 17 januari 2005 22:17 schreef xJapser het volgende:
[..]
Anyway...tegen Dortmund was wel lachen. Leuke wedstrijd wel. 1-1 ook niet verkeerd ... nu hopen dat we er tegen Roda ook een paar maken![]()
Ponk gaat niet door dus?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:16 schreef blupblup69 het volgende:
Yep ...jullie krijgen Jimmy van Fessem op huurbasis tot het eind van het seizoen. Je kan zat slechtere krijgen hoor. Sympathieke gast, en keept ook behoorlijk, dus veel succes ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |