De Graafschap heeft een hele goede verdediger, maar die speelt op huurbasis bij PSVquote:Op maandag 13 december 2004 12:37 schreef xJapser het volgende:
Ja die Ax was echt bagger...wat een prutser. Anyway, ik heb nog wat inside info van betrouwbare bronHristov komt niet naar de Graafschap...maar of dat nou zo erg is. Laatr ze maar investeren in verdedigers.
Wat is dat voor kut woord?quote:Op zondag 12 december 2004 20:58 schreef darkhole het volgende:
Heb hier maar 1 woord voor: Attamottamotta
Wat een krankzinnige wedstrijd.
En Ax.. rot aub op naar nec
Dat is vast een quote van een dronken Van Beukering die in een literaire bui wasquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is dat voor kut woord?
Betekent het ook nog iets?
wat hij zegt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:03 schreef Yeahinho het volgende:
Speciaal voor Robbie > das boers achterhoeks voor "als dat moet dan moet dat"...
w000tquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:58 schreef brighton het volgende:
Ik zag het spandoek achter de goal op TV Gelderland...
En dan...?quote:Op woensdag 15 december 2004 16:01 schreef dribbel79 het volgende:
1 mei (zaterdagavond) dag van de arbeid, collega en ik in doetinchem, licht beneveld...samen naar den schpinnenkop tribune...
Dat ie kak aan de Graafschap heeft dat is al jaren bekendquote:Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Robin Faber heeft geen mentaliteit.....Hij heeft kak aan de Graafschap, hij wil niet meer naar de Graafschap terug. Dus hoeft hij niet meer terug. Net als ons aller Arvid Smit. En voor alle Smit addicts onder ons. Spoel in gedachte de band eens terug. Hoe goed was Smit nou eigenlijk?
zal ik em inkoppen ?quote:Op woensdag 15 december 2004 18:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
daarom had vrijwel iedereen behalve een paar wijven en z'n mede graafschapspelers een hekel aan hem
doe maarquote:
Ik merk het, je praat haast in lettergrepenquote:Op woensdag 15 december 2004 19:20 schreef manny het volgende:
heb al spijt dat ik gereageerd heb een post van jou. Nu weer, dus "fok jou" en de groeten
Bier drinken en kut roepen...quote:
quote:Ruslan Valeev in basis tegen Vitesse
Ruslan Valeev heeft een basisplek afgedwongen bij De Graafschap. De aanvaller speelt donderdagavond tegen Vitesse als linksbuiten. Valeev dankt zijn plaats aan de goede invalbeurt tegen NEC.
Garry de Graef is tegen de Arnhemmers geschorst. Zijn plek op het middenveld wordt waarschijnlijk ingenomen door Dick Kooijman, al wilde trainer Gert Kruys daarover niets kwijt. Verder trainde Dave Bus apart van de groep, maar de verdediger uit Lichtenvoorde zal zeker spelen. Bus kreeg dinsdag op de training last van zijn enkel, maar is op tijd hersteld. Op de laatste training ontbraken alleen Darije Kalezic en Andre Karnebeek door blessures. De Graafschap reist donderdag dus met een nagenoeg fitte selectie af naar Gelredome.
Voor Jhon van Beukering en Mamadou Zongo is het duel tegen Vitesse speciaal. Beide spelers kwamen vorig seizoen nog uit voor de Arnhemmers. Zongo werd begin dit seizoen gehuurd,
maar is inmiddels zijn basisplaats kwijtgeraakt bij De Graafschap.
Vermoedelijke opstelling: Van Dijk, Bot, Bus, Van der Kruis, Berck Beelenkamp; Kooijman, Vandenbroeck, Van Leerdam; Magno, V.Beukering, Valeev.
quote:ave Bus op tijd fit voor Vitesse
Dave Bus heeft woensdag een geslaagde laatste test gedaan. De verdediger stapte een dag eerder uit voorzorg uit de training. "Ik had wat irritatie aan de enkel en toen ging ik er iets doorheen. Maar we wilden geen enkel risico genomen."
"Ik ben 100 procent fit. We willen met een goed gevoel de winterstop in gaan. Wat er daarna dan nog bij komt zullen we dan wel weer zien", aldus Bus. Over Vitesse zegt de Achterhoeker: "Hofs vind ik een goede speler. De spitsen zijn razendsnel, maar als we dezelfde instelling tonen als zondag hebben we daar zeker mogelijkheden."
quote:kruys herkent zich wel in Nick Hofs
Het strijdplan van De Graafschap donderdag bij Vitesse zal weinig afwijken van andere uitwedstrijden dit seizoen. De Doetinchemmers willen met een behoudend concept Vitesse van scoren afhouden. In de omschakeling denkt De Graafschap vervolgens kans te maken om zelf gevaarlijk te worden.
"Vitesse is een ploeg met veel loopvermogen. Ze hebben zeker ruimte nodig om te voetballen", zegt Kruys over de opponent. De coach verwacht een lastige avond. "We realiseren ons dat NEC veel blessures en schorsingen had. Maar die eerste 3 punten doen wel wat. Kruys liet weten gecharmeerd te zijn van een aantal spelers bij Vitesse. "Hofs is natuurlijk een geweldige voetballer. Ik herken wel iets van mijzelf van vroeger in zijn spel." Ook rechtsback Stijn Vreven kan Kruys wel bekoren. "Hadden wij maar wat meer van dat soort types. Een speler als Vreven weet heel goed waar het omgaat. Echte winnaars inderdaad. Wij hebben toch te weinig van dat soort jongens."
Kruys maakte geen opstelling bekend, maar liet wel weten dat Ruslan Valeev speelt. "Als hij zo voetbalt als tegen NEC staat hij in de basis. Hij heeft toen wel wat laten zien vind ik."
Jij wilt een kerst-icoontje en steun op één dag??quote:Op donderdag 16 december 2004 22:40 schreef Tiemie het volgende:![]()
eerst met 1-0 voorkomen, dan 2 grote kansen verprutsen en daarna nog verliezen ook.
Bedankt voor je steun Yeahinho![]()
Ik heb em in wat samenvattingen en live bij De Graafschap - FC Den Bosch gezien, en ik kan niet meer zeggen dan: "oh, wat ben ik blij dat ie niet naar ons wilde komen!"quote:Op donderdag 16 december 2004 23:39 schreef xJapser het volgende:
[..]
En Carillho...mijn god...die goser is echt TE slecht...
Zelfs Arthur Numan, die gestopt is en dus een mindere conditie heeft, zou het nu beter doen dan Carrilho.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:25 schreef xJapser het volgende:
Terecht. Echt alles wat die jongen doet , daar ziet ie nog kans om dat te verprutsen. Ongelovelijk.
quote:De Graafschap niet blij met Rodriguez
2004-12-30, 17:13
Door: Jos Meijer
De Graafschap is kwaad op José Fortes Rodriguez. De Doetinchemse club zou namelijk bijna rond zijn met de AZ-verdediger. De Spanjaard tekende gisteren echter bij concurrent RBC Roosendaal.
Sietze Veen, de voorzitter van ´de Superboeren´, was alles behalve blij: "Ik heb met hem gesproken. Hij wilde daarna nog met Leo Beenhakker praten, die speciaal een dag eerder terug is gekomen uit Sevilla. Hij zou daarop wachten, maar tekende ineens bij RBC."
"We zijn flink verbolgen, omdat hij afspraken heeft geschonden. Maar zo zit de wereld blijkbaar in elkaar," aldus Veen tegenover Omroep Gelderland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |