abonnement Unibet Coolblue
pi_10105538
God zij geprezen voor internet, want dankzij internet kan men ook in de landen naast de vs stukjes van Saturday Night Live downloaden.
snl is een show die al, ik denk, 25 jaar meegaat, waar eigenlijk alleen maar dingen worden geparodieerd.
het is een wekelijkse show en elke week komt er een celebrity de show presenteren en meedoen aan de sketches.
komieken als bill murray, chevy chase, john belushi, steve martin, eddie murphy, mike myers, chris farley, chris rock, phil hartman, tracy morgan, chris kattan en Will Ferrell zijn hun carrieres begonnen bij deze show.
voor degene die deze show niet kennen, of de liefhebbers van de show heb ik hier een aantal woorden die je in combinatie met 'snl' echt ns zou moeten opzoeken op kazaa(bv: continental snl):
astronaut jones, harry caray, brian fellow, continental, morning latte, matt foley, star wars auditions, bushbinladen, neighbourhood, pranksters, mango.
ik lach mezelf al weken suf om deze sketches en zoek mensen om dit nieuw gevonden geluk mee te delen.
help me uit de brand jongens.
  Moderator woensdag 30 april 2003 @ 00:25:42 #2
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_10105562
Dat laatste kan dus niet.

Een topic over SNL is prima, maar er gaat geen materiaal geruild worden via Fok of links geplaatst worden van fragmenten op Fok.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_10105715
watchu talkin bout, mike?
  Moderator woensdag 30 april 2003 @ 00:43:38 #4
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_10105855
quote:
Op woensdag 30 april 2003 00:35 schreef Astronaut_Jones het volgende:
watchu talkin bout, mike?
Ok, ik dacht even dat je fragmenten ergens vandaan wilde halen. Als dat niet zo is, maar er gewoon over wilt praten, dan is dat natuurlijk prima.

Carry on.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 30 april 2003 @ 00:46:03 #5
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_10105901
Just in case.. .

FAQ van Film, Tv en Radio.

quote:
Hou me niet langer in spanning...wat mag er dan niet?
Vragen naar of aanbieden van zaken met copyrights zoals links naar divx-films, ondertitels of mp3's van filmmuziek.
pi_10105918
cool mike!
pi_10126890
dit is niet cool, want geen hond reageert op mn smeekbede. throw me a frikkin' bone here, people! download die sjit voor je eigen geluk.
pi_10292953
ik blijf dit topic omhoog schoppen tot iemand inziet hoe geweldig dit is.

laat ons fijne herinneringen delen en er om lachen.

hahaha de tijden die ons te wachten staan.

hahaha

pi_10404822
we zijn een paar weken verder, heeft iemand iets te melden?
pi_10405059
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 17:56 schreef Astronaut_Jones het volgende:
we zijn een paar weken verder, heeft iemand iets te melden?
Ja, ik.

Ik heb nagenoeg alle snl filmpjes die er te zien zijn al gezien

Een paar leuke:

Lifeguard on duty : met Jim Carrey
Kill the white people : Eddie Murphy

Die earobicclass van Jim Carrey is goed

  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:22:46 #11
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_10405311
SNL is erg gaaf.
Mogen ze van mij ook elke week in NL uitzenden....
Vooral de SNL afleveringen in de jaren '80 zijn stoer
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_10405424
vooral die uit de jaren 80, zeg je?
die ken ik niet zo, ik ken alleen die verkrijgbaar zijn op kazaa, en das voornamelijk van de afgelopen 10 jaar.

kennen jullie die filmpjes van astronaut jones en harry caray? zijn die niet fenomenaal?

  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:46:48 #13
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_10405774
Alle "Celebrity jeopardy" afleveringen
"A night at the roxberry, Jim Carrey"
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 13 mei 2003 @ 18:56:38 #14
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_10405957
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 18:28 schreef Astronaut_Jones het volgende:
vooral die uit de jaren 80, zeg je?
die ken ik niet zo, ik ken alleen die verkrijgbaar zijn op kazaa, en das voornamelijk van de afgelopen 10 jaar.

kennen jullie die filmpjes van astronaut jones en harry caray? zijn die niet fenomenaal?


jaren '80
met Robin Williams, Chevy Chase, Bill Murray, Dan Aykroyd, Steve Martin, John Candy, dat soort mensen allemaal
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_10418540
ja ik weet dat die groep toen t programma maakte, maar heb t nooit gezien. hoe kan jij t eigenlijk gezien hebben als t nooit in nederland is uitgezonden? zat je in de vs? is t wel uitgezonden in nl?
  woensdag 14 mei 2003 @ 12:06:31 #16
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_10420078
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 11:01 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ja ik weet dat die groep toen t programma maakte, maar heb t nooit gezien. hoe kan jij t eigenlijk gezien hebben als t nooit in nederland is uitgezonden? zat je in de vs? is t wel uitgezonden in nl?
Ik heb een boel tapes & dvd's daarvan en ze zijn inderdaad eens (op een blauwe maandag) uitgezonden in NL
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_10420779
aha dus je hebt een regiovrije dvd speler?
  woensdag 14 mei 2003 @ 12:49:21 #18
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_10420968
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 12:41 schreef Astronaut_Jones het volgende:
aha dus je hebt een regiovrije dvd speler?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_10469482
ik nu ook! woehoe! maareh waar heb jij die snl dvd's vandaan of heb je anders een suggestie waar ik ze kan vinden? ik heb gekeken op amazon en play.com, maar heel veel hebben ze niet
  maandag 19 mei 2003 @ 13:42:26 #20
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_10531891
ik heriner me "the church lady" vooral van SNL
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_10532542
dat was dana carvey toch?
  Moderator woensdag 21 mei 2003 @ 09:33:48 #22
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_10579089
Jammer dat het niet meer wordt uitgezonden hier. Ze zouden dat eigenlijk zo snel mogelijk moeten doen nadat 'ie in Amerika is uitgezonden, zodat je alle actuele dingen meekrijgt.

De afleveringen die hier ooit uitgezonden waren, waren volgens mij voornl. oude afleveringen.

Toen ik vorig jaar in Amerika was, heb ik het nog eens kunnen zien. Er was toen een hilarische parodie op De Zwakste Schakel. Maar ja, dat zullen we hier wel nooit meer te zien krijgen.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 21 mei 2003 @ 11:31:12 #23
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_10581301
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 09:33 schreef Mike het volgende:
Jammer dat het niet meer wordt uitgezonden hier. Ze zouden dat eigenlijk zo snel mogelijk moeten doen nadat 'ie in Amerika is uitgezonden, zodat je alle actuele dingen meekrijgt.

De afleveringen die hier ooit uitgezonden waren, waren volgens mij voornl. oude afleveringen.


Klopt, wij kregen oude afleveringen voorgeschoteld.
Als ze inderdaad in een tijdsbestek van een week of 2 weken na de release in de US ze gewoon hier uitzenden dan is ie nog best actueel en denk dat het best wel wat kijkcijfers kan scoren. Ook denk ik dat er dan een boel films beter bezocht worden of niet direct to video gaan hier in NL omdat we de SNL cast beter kennen.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  woensdag 21 mei 2003 @ 18:38:34 #24
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_10590979
* maartena kijkt gewoon op TV

Meestal heb ik op zaterdagavond wel wat anders te doen dan TV kijken trouwens

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_11235595
Er is een dvd uitgebracht: Saturday Night Live: 25th Anniversary.

Iemand deze gezien?

ook op i-net is de dvd uitgebracht: Saturday Night Live 25th Anniversary - DVDRip DivX.avi

pi_11277259
nog niet gezien, was ie leuk?wat vond je leuk?
  zaterdag 21 juni 2003 @ 23:52:09 #27
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_11280753
De sketch die Andy Kaufman in de eerste aflevering had is geweldig. Mighty Mouse!
No escape from reality
pi_11281483
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 23:52 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
De sketch die Andy Kaufman in de eerste aflevering had is geweldig. Mighty Mouse!
Kewl, gister net weer Man on the Moon gezien, waar Jim Carrey dit ook nadoet. Pfff, echt meesterlijk
pi_11282713
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 21:04 schreef Astronaut_Jones het volgende:
nog niet gezien, was ie leuk?wat vond je leuk?
Gezien. Ik was (erg) teleurgesteld.

Er zitten wel heel wat goede grappen tussen, maar het merendeel was niet echt geweldig (hij duurde 2uur en 40 min).

  dinsdag 24 juni 2003 @ 00:53:47 #30
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_11333124
quote:
Op woensdag 30 april 2003 00:25 schreef Mike het volgende:
Dat laatste kan dus niet.

Een topic over SNL is prima, maar er gaat geen materiaal geruild worden via Fok of links geplaatst worden van fragmenten op Fok.


Ik kijk gewoon op TV

Ik kijk het overigens niet vaak, maar af en toe "vindt" ik het weer en is het inderdaad weer lachen, gieren brullen

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_11333312
Aerobic lesson van Jim Carrey komt uit zijn In Living Colour periode. Welke ook briljant was.

Ik heb hier in de boekenkast het boek genaamd:

Live from New York, an uncensored history of SNL.

Gaat over de eerste 25 jaar, met veel interviews van spelers en mensen van de staf. Erg informatief.

pi_11333839
Harry Caray

Dieter met sprockets

en al die coole commercials met phil hartman en will ferrell

argh wat heb ik gelachen met die SNL sketches. ze hadden een tijd een website waarop een hoop sketches (uit alle seizoenen!) in ASF formaat stonden, daar heb ik een hoop leuke van geript met ASFrecorder. vooral de commercials zijn echt om je te bescheuren. kent iemand 'froonga', 'pet chow (rat poison)', 'chess for girls', 'crazy car', 'gangsta bitch barbie', 'home security decoys', 'robots insurance' ???

echt de meest grappige dingen die ik ooit heb gezien zitten daartussen

overigens zijn de afleveringen vandaag de dag niet zo bijzonder. ik heb in amerika wat afleveringen gezien, en afgezien van de vele reclame () is het grootste deel niet zo speciaal.

maar nogmaals SNL

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_11333959
ow en de ambiguously gay duo
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_11334004
Ken je "oops I crapped my pants"
Een reclame filmpje voor luiers voor ouderen.
pi_11334068
"i'm even defecating as we speak"
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  dinsdag 24 juni 2003 @ 07:30:11 #36
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_11335048
Celebrity Jeopardy

"What's the difference between you and a mallot with a cold? Once a sick duck... I can't remember how it ends, but your mother is a whore"

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_12695785
the continental:
"I love women. I can read their mail..i mean minds."

"A woman as beautiful as you should not be wearing garments that cling to you so wetly."

"BLAAARGGHHH! Only kidding..i've been sprayed with mace so many times i've developed imunity to it. Champagne? Caviar?"

zeker mijn favoriete christopher walken sketch en misschien wel de beste sketch ooit.

trouwens kent iemand die Jeffrey's sketches? jimmy Fallon speelt er altijd in en in 1 zit die gast uit will and grace. die sketch is zo grappig. Fallon kan nooit z'n lach inhouden, maar dit is wel het topppunt.

  dinsdag 9 september 2003 @ 17:03:23 #38
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_13050444
Vanavond:

A Night At The Roxbury op RTL 5 om 20:30!

"Did you just grab my ass?"

Geweldige "flauwe" komedie!

Allemaal kijken dus!

"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  dinsdag 9 september 2003 @ 20:04:44 #39
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13054948
waarom is het hier nooit uitgezonden eigenlijk?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_13063940
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:04 schreef Skull-splitter het volgende:
waarom is het hier nooit uitgezonden eigenlijk?
is het wel. een lange tijd geleden toen Vacht nog TVtien was ofzo heb ik nog wel een aantal oude afleveringen gezien. maar echt oud, nog met steve martin en belushi.

ik denk dat het best kan aanslaan als ze afleveringen zouden uitzenden hier.

  woensdag 10 september 2003 @ 11:14:27 #41
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13066446
quote:
Op woensdag 10 september 2003 02:17 schreef Astronaut_Jones het volgende:

[..]

is het wel. een lange tijd geleden toen Vacht nog TVtien was ofzo heb ik nog wel een aantal oude afleveringen gezien. maar echt oud, nog met steve martin en belushi.

ik denk dat het best kan aanslaan als ze afleveringen zouden uitzenden hier.


Laat ze dan ook gewoon bij het begin beginnen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_13127953

he shit, waarom doet ie het hier wel maar ergens anders niet?

[Dit bericht is gewijzigd door Astronaut_Jones op 12-09-2003 20:50]

pi_13128149
* Firemarshall Bill is ook super (al begin ik nu te twijfelen of dat van In Living Color is...)
* Art School met Will Farrel
* Roxbury Boys (met gastoptreden van Jim Carrey)
* Motivational Speaker met Chris Farley (en Christina Applegate)
* Japanese Gameshow met Chris Farley
* alle 'afleveringen' van Celebrity Jeopardy (vooral die met Sean Connery)

and so on...

pi_13128150
-edit- dubbelpost schijnbaar...

[Dit bericht is gewijzigd door ernie09 op 13-09-2003 02:40]

pi_13128424
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 20:49 schreef ernie09 het volgende:
* Firemarshall Bill is ook super (al begin ik nu te twijfelen of dat van In Living Color is...)
* Art School met Will Farrel
* Roxbury Boys (met gastoptreden van Jim Carrey)
* Motivational Speaker met Chris Farley (en Christina Applegate)
* Japanese Gameshow met Chris Farley
* alle 'afleveringen' van Celebrity Jeopardy (vooral die met Sean Connery)
and so on...
firemarshall phill is inderdaad van in living color. zo te zien download je van kazaa . ken je deze?
-morning latte met britney spears en will ferrell,
-the continental/pranksters/behind the music met christopher walken
-astronaut jones met tracy morgan
-harry caray met will ferrell
-mr. robinson's neighborhood met eddie murphy
-star wars auditions met kevin spacey
zijn briljant..tjek ze als je ze niet kent en laat me weten wat je ervan vindt als je wil
pi_13128632
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 21:00 schreef Astronaut_Jones het volgende:

[..]

firemarshall phill is inderdaad van in living color. zo te zien download je van kazaa . ken je deze?
-morning latte met britney spears en will ferrell,
-the continental/pranksters/behind the music met christopher walken
-astronaut jones met tracy morgan
-harry caray met will ferrell
-mr. robinson's neighborhood met eddie murphy
-star wars auditions met kevin spacey
zijn briljant..tjek ze als je ze niet kent en laat me weten wat je ervan vindt als je wil


Kazaa? Wat is dat? Kun je dat eten?

Die met Christopher Walken is een classic!!! 'I need more cowbell!' Echt geniaal!!

De rest zal ik 's uhhh lenen... van een vriend... die alles op DVD heeft... ofzo...

pi_13133804
Inderdaad. In living colour was geniaal. Ik heb gelukkig een paar afleveringen op de p.c. staan.
Zulke dingen mis ik echt op de t.v.

Homey the clown (Homey don't play that)

Dit onderstaande stukje van Saturday night live is ook hilarisch.

http://www.onzin.net/files/movie/20030314/OnzinCom_terrorist.wmv

pi_13134204
ik heb me toevallig net de afgelopen uren gestort op het downen van tig filmjes van snl, en heb al in een deuk gelegen om bv deze SNL - A NIGHT AT THE ROXBURY (JIM CARREY).MPG

Ook erg leuk zijn de SNL - Celebrity Jeopardy, stukjes.

Ik zal nog wel effe verder kijken, en nog wat leuke hier posten.
Enneh nog wat van de hier voor genoemden opzoeken

Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
pi_13136334
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 01:27 schreef the_fluffy het volgende:

Ik zal nog wel effe verder kijken, en nog wat leuke hier posten.
Enneh nog wat van de hier voor genoemden opzoeken


Mijn dank zal groot zijn.
pi_13158513
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 01:27 schreef the_fluffy het volgende:
Ik zal nog wel effe verder kijken, en nog wat leuke hier posten.
Enneh nog wat van de hier voor genoemden opzoeken
ben benieuwd
pi_13530241
ik ben er net achter gekomen dat de free record shop 8 dvd's verkoopt van snl. ik stond er echt met open mond naar te staren. alleen zijn het import dvd's en is het daarom regio 4. maar het schijnt dat sommige regio 4 dvd's ook door regio 2 spelers gepakt worden. heeft iemand bij deze dvd's van snl hier ervaring mee? kan iemand mijn hoop bevestigen dan wel ontkrachten?
pi_13530473
Of Download De Jeopardy Stukjes,

Met Will Ferrel Als Alec Trebec WHAHAHAHA

Zo Grappig...

Vooral Sean Connery Als Gast Bij Jeopardy

Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
pi_13530539
quote:
Op maandag 29 september 2003 21:16 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Of Download De Jeopardy Stukjes,

Met Will Ferrel Als Alec Trebec WHAHAHAHA

Zo Grappig...

Vooral Sean Connery Als Gast Bij Jeopardy


die vind ik altijd het minst grappig, althans als het gaat om will ferrell. al zijn andere werk is beter. maar connery is ook in mijn mening te gek
pi_13530676
Jimmy Fallon Is Ook Vet Grappig Altijd...
Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
pi_13530787
Celebrity Jeopardy zijn echt heel lachen.
Ook van de makers van SNL : Crank Yankers.
too much is not enough....
pi_13535246
Regio 4 is normaal hetzelfde als regio 2. Heb op verschillende dvd's regio 2+4 staan.

Regio 1 DVD's die ik zelf heb:
SNL The Best of.. Dana Carvey
SNL The Best of.. Mike Myers
SNL The Best of.. Chris Farley
SNL The Best of.. Steve Martin
SNL The Best of.. Chris Rock
Saturday Night Live: 25 Years of Laughter

Ik zal eens langs de FRS lopen, kijken of ze hetzelfde zijn.

pi_13536626
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 00:06 schreef CrazyCavia het volgende:
Regio 4 is normaal hetzelfde als regio 2. Heb op verschillende dvd's regio 2+4 staan.

Regio 1 DVD's die ik zelf heb:
SNL The Best of.. Dana Carvey
SNL The Best of.. Mike Myers
SNL The Best of.. Chris Farley
SNL The Best of.. Steve Martin
SNL The Best of.. Chris Rock
Saturday Night Live: 25 Years of Laughter

Ik zal eens langs de FRS lopen, kijken of ze hetzelfde zijn.


die van Will Ferrell moet je echt in huis hebben hoor. ik zou m blind bestellen als ik jou was. leukste komiek die snl ooit heeft gehad. ken je trouwens bad boys of snl? ontzettend leuke dvd ook.

ik vind die van chris rock ook geweldig met 'Russell simmons def emergency room jam!' of die briljante Sinatra Group episode "Next topic! Milli Vanilli. What is this faggot crap?"

pi_18980369
Ik heb laatste van 05-01gekeken met Lindsay Lohan.

Was weer leuk om te kijken. Vooral de sketch met Debby Downer waar ze de slappe lach kregen.

Er was ook een skit met een zogenaamd europees popprogramma. Een van de presentators heette Beertje van Beers
  zaterdag 26 juni 2004 @ 16:47:30 #59
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_20206358
Op 7 september verschijnen er in Amerika

Saturday Night Live (4 Best Of's):

There will be four seperate Saturday Night Live Best Of volumes released starring: Chris Kattan (maybe a minute long?), Tracy Morgan, Will Ferrell and Christopher frickin Walken. I'm excited. Lion's Gate is also releasing on the same day a Will Ferrel 2-pack, which is both of his best of volumes. He's that good.
The short weekend begins with longing...
  zondag 27 juni 2004 @ 02:45:55 #60
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_20220138
Ik ken helaas alleen losse sketches, en vooral die Celebrity Jeopardy natuurlijk...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 21 mei 2006 @ 21:32:42 #61
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38061229
Gooit het topic maar omhoog.
De uitzending met Julia Dreyfuss waswel okay en Tom Hanks was
Ga nu Kevin Spacey kijken
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_38075218
de tom hanks aflevering was echt tenenkrommend slecht, de slechtste van heel seizoen 31.
de Kevin Spacey ep was weer een stuk beter.
Ik hoop echt dat ze nu dit seizoen is afgelopen eens flink gaan snoeien in de cast, en fris beginnen volgend seizoen.
I love it when a plan comes together !
  maandag 18 december 2006 @ 00:56:40 #63
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44526590
Ik mis Debbie Downer
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_44702793
Justin Timberlake had een van de beste eps dit seizoen, vooral d*ck in a box en Homelessville waren goed. En de Barry Gibb talkshow met Jimmy Fallon!
I love it when a plan comes together !
  zaterdag 23 juni 2007 @ 16:27:34 #65
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_50761602
Sinds ik helemaal krom lag om de bizarre humor en het geweldige Dieter typetje in deze en deze Sprockets video's en hier zag dat er nog meer afleveringen van bestaan die niet te vinden zijn op het intarwebz, had ik het idee om deze DVD aan te schaffen. Maar weet iemand of daar ook daadwerkelijk meer Sprockets materiaal op te vinden is?
You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:50:00 #66
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53671031
Ik vond hem weer goed deze week. Die Iraanse president was echt , Weekend Update ook weer, die Lyle Kane show (Hello thur! Sorry thur!) alleen de host viel weer een beetje tegen. Wel blij dat Maya Rudolph gebleven is!
C. Micah. Kring WHAHAHAHAHHAA
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_53703964
Ik vond het eigenlijk een matige seizoensopening .
Whatever I want.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 21:36:16 #68
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53704020
Ik vond hem erg tof. I Ran for Mahmoud
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 8 oktober 2007 @ 22:53:49 #69
101884 PeRi
Allons-y!
pi_53802084
Whehehehe die Kevin Federline intro !

"I said WE!!" .
Whatever I want.
  Admin woensdag 13 februari 2008 @ 07:20:33 #70
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_56697018
Nu de staking voorbij is komt SNL weer terug, en wel op 23 februari. Tina Fey zal dan de host zijn, en de week erop is Ellen Page de headliner (bron).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 25 februari 2008 @ 06:22:33 #71
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_56961702
Ik vond 'm goed deze week. Leuke sketches, ik heb weinig gedacht "okay, next" wat ik meestal wel om de zoveel sketched heb. Ze hebben overigens ook hoge ratings, dus wat dat betreft zijn ze weer helemaal terug.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 23:05:58 #72
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_57530849
Heeft iemand een link naar "The Perfect Cheer" met Will Ferrell. Onderdeel van deze sketch. Bij het beste stuk "The Perfect Cheer" stopt die op de officiele site, op youtube is hij overal verwijderd.
  zondag 13 april 2008 @ 11:16:53 #73
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_58017686
Cristopher Walken, geniaal
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 13 april 2008 @ 16:42:28 #74
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58022239
Die was idd erg tof! De sketch met zn 'familie' was erg lachen .

Gister met Ashton Kutcher geweest, nog niet gezien.
Whatever I want.
  maandag 14 april 2008 @ 21:51:39 #75
101884 PeRi
Allons-y!
pi_58053527
-Blow-joy..?
- Well, it's definitely not a job! .
Whatever I want.
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:15:49 #76
148174 Kantar
TV junkie.
pi_58066533
Zo maar eens die met Ashton kijken, heb die met Christopher Walken helaas nog niet gezien, maar die komt morgen ofzo wel weer... SNL
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:06:05 #77
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_58067393
Ik vond de "Anuelle"-commercial trouwens ook echt geniaal !!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_58115132
tvp
  donderdag 17 april 2008 @ 17:06:22 #79
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_58115522
SNL!! Daar zijn de Blues Brothers begonnen!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  maandag 21 april 2008 @ 12:43:43 #80
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_58200743
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:05 schreef Astronaut_Jones het volgende:

Well laaa-dee-frikkin'-daaaa, looks like you were going to a mount of JACK SQUAT!! You'll be downloading a lot of snl when YOU ARE LIVING IN A VAN DOWN BY THE RIVER!!

Geweldig die Farley.

Mijn favorieten zijn toch wel:
Roxbury Brothers
Motiviational Speaker
More Cowbell
Celebrity Jeopardy
Inside The Actors Studio (met Screech )
Nick Burns Company Computer Guy
Jeffrey's (eps met Pierce Brosnan en nog een met een bekende (vaak homo-spelende) acteur) waarin niemand zijn lach in kan houden. Vooral als Ferrel op zijn karretje met gadgets aankomt zetten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Cylon_nr13 op 21-04-2008 12:53:55 ]
  maandag 12 januari 2009 @ 20:28:02 #81
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_64963858
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_66112830
Ik kijk het eigenlijk altijd alleen voor de weekend update met Seth . Maar die laatste SNL short movie was ook fantastisch, met die clip over die boot .
pi_66113039
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kijk het eigenlijk altijd alleen voor de weekend update met Seth . Maar die laatste SNL short movie was ook fantastisch, met die clip over die boot .
Inderdaad. Het nieuws is 't leukste
  Admin maandag 16 februari 2009 @ 11:30:26 #84
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_66113624
Weekend Update is ook mijn favoriete onderdeel. Ik mis Amy wel, echter. Seth en Amy waren een goed koppel.

Overigens was de hele show dit weekend erg goed; de cameo's van Jack McBrayer, Dan Aykroyd en Camerion Diaz waren een leuke toevoeging (sowieso grappig dat Diaz eens in de zoveel weken ineens opduikt) en Alec Baldwin is sowieso erg goed in comedy en typetjes.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_66138578
quote:
Op maandag 16 februari 2009 11:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar die laatste SNL short movie was ook fantastisch, met die clip over die boot .
The Lonely Island Ze hebben ondertussen al zelfs een (geweldig) album uitgebracht!
  maandag 11 mei 2009 @ 21:57:47 #86
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68920537
Jaaaaaa Justin Timberlake was er afgelopen weekend weer de host, gewéldig !

Motherlover ! Plasticsville !!
Whatever I want.
pi_68948478
http://www.fastclips.com/videos/dv58d6fGCNjG

!!! Ook die scene daarna dat ie weer zo'n straatmascotte is !
pi_68960287
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.fastclips.com/videos/dv58d6fGCNjG

!!! Ook die scene daarna dat ie weer zo'n straatmascotte is !
lol
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:41:19 #89
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_68961758
"My me-di-o-cre face, my medi-o-cre face!"
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 17 mei 2009 @ 02:13:52 #90
177948 Daskaar
cake or death?
pi_69108007
ik ben de serie maar es gaan downloaden, en volgens mij hebben ze een erg goed seizoen achter de rug.
de aflevering met Jon Hamm was erg goed, die van Justin, Weekend Update was meestal erg goed, Tina Fey ("Maverick!") was te gek, Amy Poehler die rapte, de meeste digital shorts met Andy Samberg(Ras Trent, I'm a Boss, I'm on a Boat, Jizz in my Pants, Punching People in the Face), Mark Wahlberg Talks to Animals..
ik heb nog een hoop afleverings te gaan, maar ik heb al zoveel goeds gezien.
Oh en de MacGruber vs MacGuyver skits waren geweldig!
  zondag 17 mei 2009 @ 02:22:40 #91
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_69108118
De Justin Timberlake aflevering was echt uitermate geweldig
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 17 mei 2009 @ 13:37:32 #92
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_69115715
More cowbell!

pi_69116871
Veel van jullie zullen de serie wellicht kennen, maar 30 Rock is een comedy die zich afspeelt achter de schermen van een fictieve show die overeenkomsten heeft met SNL.

Tina Fey is de hoofdrolspeelster en bedenker en heeft ook jaren meegespeeld in SNL. Het bekendst is haar imitatie van Sarah Palin. In de serie speelt ook oud SNL-lid Tracy Morgan en Alec Baldwin, die vaak de host is geweest van SNL
  donderdag 15 oktober 2009 @ 23:25:49 #94
177948 Daskaar
cake or death?
pi_73734047
*Bang!*
"I was just shot, I saw the bullet coming and i was like "Yes!" "

"You're watching the Biography Channel. ..Hey, I know it's not my place, but open the blinds, let some light in."

"Aight, that's our show So You Commited a Crime...And You Think You Can Dance?, till next time, I'm
K-Fed sayin' Yes I will see the desert menu."

"Damnit GaGa, just marry me!"
"Fine. Under one condition."
"Anything."
"I want a divorce."



"At the farmer's market with my so called girlfriend
She hands me her cell phone, says it's my dad
Man, this ain't my dad!
This is a cell phone!

I threw it on the ground!
What, you think I'm stupid?
I'm not a part of your system
My dad's not a phone!
DUH!

Some poser hands me cake at a birthday party
Whatcha want me to do with this? Eat it?

Happy birthday to the ground!"

[ Bericht 32% gewijzigd door Daskaar op 16-10-2009 00:10:09 ]
  maandag 21 december 2009 @ 19:37:36 #95
144084 Schuttingbeer
IBTL Special Ops
pi_75892186
Ooooohweeee, what up with that? what up with that!?

Wie, ik?
  maandag 21 december 2009 @ 22:24:28 #96
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_75901676
"Jammies" was (tot nu toe) de beste sketch van dit seizoen Kan hem nergens terugvinden helaas
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 22 december 2009 @ 02:14:33 #97
177948 Daskaar
cake or death?
pi_75910794
afgelopen aflevering was 1 van de betere van dit seizoen, afgelopen paar waren erg matig.
ik ben zo'n fan van bill hader's vincent price.
destijds die met jon hamm was zo goed! "say price, where are the whores?"
pi_75916262
Hé een SNL topic.
Dit seizoen vind ik niet zo. Deze zaterdag met James Franco was leuk.
De aflevering van vorig seizoen met Jon Hamm vond ik echt leuk. Jon Hamm's John Ham
pi_76069569
SNL is en blijft geweldig.
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:38:08 #100
284795 O.Ruiz
Mes Qui Un Club
pi_76071179
Iemand die de kerstspecial van dit jaar heeft gezien? hij was weer geweldig!
pi_76644102
Net afl 11 van seizoen 35 gezien, met Charles Barkley
- MacGruber
- MacinTosh Jr en Sr
  maandag 11 januari 2010 @ 08:42:31 #102
177948 Daskaar
cake or death?
pi_76667493
ja dat was een prima aflevering!
ik vond reelquotes erg grappig en de digital short met alicia keys was erg geinig.

ik probeer trouwens die sketch te vinden waar kanye west allerlei awardceremonies af gaat om de speech te onderbreken. als iemand me kan helpen?
  zondag 31 januari 2010 @ 19:29:35 #103
101884 PeRi
Allons-y!
pi_79727006
Hoe kijken jullie SNL? Geen zin om hele afleveringen van 800mb te downloaden
Eens met wat hierboven staat
  Admin dinsdag 30 maart 2010 @ 01:51:30 #105
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_79733933
Door afleveringen van 800mb te downloaden.

Ben op zaterdagavond nooit zo in de stemming om 't live te kijken, dus ik download het liever.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_86845672
Kick! Vanavond de season premiere van seizoen 36!
Met Amy Poehler en Katy Perry. De laatste paar jaar vond ik het wat minder, hopelijk wordt dit seizoen weer hilarisch.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  Admin zaterdag 25 september 2010 @ 23:48:44 #107
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_86846758
Ik hoop dat Amy weer Weekend Update doet. Zij en Seth samen zijn echt super. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_86846829
Het aller allerleukst was met Amy en Tina.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  Admin zondag 26 september 2010 @ 00:54:56 #109
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_86848943
Toen volgde ik SNL nog niet. Tina heb ik alleen een keer WU zien doen met Amy en Seth toen ze hostte. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_86853860
Oeh leuk.
Vorige seizoenen vond ik het ook minder, maar ik heb me kostelijk vermaakt met de episodes van o.a. Tina Fey en Jon Hamm _O-
pi_92721770
Volgt iemand SNL nog?
Dit seizoen zijn er weer erg goede hosts;
Amy Poehler, Bryan Cranston, Jane Lynch, Emma Stone, Jon Hamm, Scarlett Johansson, Anne Hathaway, Robert De Niro, Paul Rudd, Jeff Bridges, Jim Carrey, Gwyneth Paltrow, Jesse Eisenberg, Dana Carvey, Russell Brand.

Voor de rest is nieuwkomer Jay Pharoah erg goed als imitator van sterren als Denzel Washington, Kanye West & Will Smith
pi_92722043
Ik vond deze reünie van een paar weken geleden wel verrassend. :)

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:22:20 #113
177948 Daskaar
cake or death?
pi_92727060
ja volg het elke week nog, zit momenteel te wachten op de aflevering van gister..
  zondag 13 februari 2011 @ 18:40:11 #114
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_92727731
Ik ken alleen de sketch met Limdsey Lohan als Hermelien.
Die was keigrappig :P
Wie dit leest is gek
  zondag 13 februari 2011 @ 19:44:04 #115
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_92730769
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:22 schreef Daskaar het volgende:
ja volg het elke week nog, zit momenteel te wachten op de aflevering van gister..
Gisteren was er helemaal geen ep... toch?!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 13 februari 2011 @ 22:29:11 #116
62964 Little_Acorn
You would know
pi_92744446
quote:
11s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Gisteren was er helemaal geen ep... toch?!
Jawel hoor, met Russell Brand en Chris Brown :)
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  zondag 22 mei 2011 @ 06:07:49 #117
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_97145567
Justin Timberlake was weer geniaal vanavond. :D

Wat een geweldige show is dit toch.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_97169052
Geweldige aflevering en waardige seizoensafsluiter!
Justin Timberlake haalt het beste in het programma naar boven.
Hi - la - risch!

  zondag 22 mei 2011 @ 22:13:54 #119
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_97177671
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
Geweldige aflevering en waardige seizoensafsluiter!
Justin Timberlake haalt het beste in het programma naar boven.
Hi - la - risch!

Die was geniaal.

Ook leuk:

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_97187143
Hele leuke ep was dit :D

Ik blijf Stephán icm Seth ook zo briljant vinden :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  ESF Reporter maandag 23 mei 2011 @ 07:29:42 #121
87554 Cee
Welluk?
pi_97187701
Omdat het met JT was heb ik ook weer eens gekeken. "What's my name?" _O- Geweldige aflevering.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:56:48 #122
177948 Daskaar
cake or death?
pi_97560408
heeft iemand de laatste aflevering gezien van dit seizoen?
die met gaga en Timberlake.
geweldige aflevering van sowieso een uitstekend seizoen.

van de monoloog van Timberlake tot The Barry Gibb Talkshow, alles was leuk tot instant classic.

"I'm Barry effin' Gibb, I'll survive the rapture!!!"
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:57:40 #123
177948 Daskaar
cake or death?
pi_97560459
ok ik lette niet helemaal op, mensen hebben m gezien...maar ik heb geen zin om alles weg te halen :)
  zondag 25 september 2011 @ 14:36:06 #124
177948 Daskaar
cake or death?
pi_102360670
Zo dus seizoen 37 is van start gegaan met Alec Baldwin en Radiohead.

De openingssketch had me al aan het lachen, mede omdat ik best wel een hekel heb aan alle republikeinen, dus zodra alle presidentskandidaten van die partij worden afgefikt dan vermaak ik me wel.

Verder sowieso een hele sterke aflevering, goed geschreven en weer uitstekend ge-host door Mn Baldwin.

Favo quote van de aflevering was tijdens de All of My Children sketch.

"I am his evil twin! I mean his regular twin.. And i have the results right here! I'm afraid you have all been tested positive(!)...for being great friends all these years...as well as AIDS!!
  Admin zondag 25 september 2011 @ 16:20:53 #125
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102363973
Ik vond 'm goed. Baldwin is altijd okay, en Martins verschijning is totaal geen verrassing, maar wel leuk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_102364148
Ik wist helemaal niet dat hier een topic van was :D
Kijk de afgelopen jaren al mee :P Vanavond even de nieuwe kijken, heb het weer gemist.
Helaas geen nieuwe castmembers of mensen vertrokken toch? Vond met name de nieuwe mensen er weinig kansen krijgen, terwijl ik Wiig met de aflevering irritanter vind worden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Admin zondag 25 september 2011 @ 16:35:54 #127
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102364462
Geen nieuwe castleden, geen featured players die vaste cast zijn geworden. En volgens mij ook niemand weg. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 25 september 2011 @ 16:37:21 #128
177948 Daskaar
cake or death?
pi_102364499
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 16:20 schreef Breuls het volgende:
Ik vond 'm goed. Baldwin is altijd okay, en Martins verschijning is totaal geen verrassing, maar wel leuk. :)
maar wat Seth Rogen daar deed snap ik echt niet. hij had letterlijk twee zinnen.. hij ziet er wel weer beter uit, dikker en bebaarder...en dat klinkt dan wel weer supergay
pi_102364705
Er is wel een kleine wijziging in de cast;

The cast remained the same as in Season 36, although Nasim Pedrad was promoted from featured player to repertory player.
http://en.wikipedia.org/wiki/Saturday_Night_Live_%28season_37%29

Seth Rogen voegde inderdaad helemaal niks toe. Maar hij zal wel in de buurt zijn geweest, je ziet namelijk wel vaker dat een celebrity ff opduikt in een sketch.

Overigens: hebben jullie de afgelopen aflevering van College Tour gezien?
http://collegetour.ntr.nl(...)/17722/Seth%20Meyers
  zondag 25 september 2011 @ 16:46:48 #130
177948 Daskaar
cake or death?
pi_102364805
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 16:43 schreef Franktastic1984 het volgende:
Er is wel een kleine wijziging in de cast;

The cast remained the same as in Season 36, although Nasim Pedrad was promoted from featured player to repertory player.
http://en.wikipedia.org/wiki/Saturday_Night_Live_%28season_37%29

Seth Rogen voegde inderdaad helemaal niks toe. Maar hij zal wel in de buurt zijn geweest, je ziet namelijk wel vaker dat een celebrity ff opduikt in een sketch.

Overigens: hebben jullie de afgelopen aflevering van College Tour gezien?
http://collegetour.ntr.nl(...)/17722/Seth%20Meyers
ja! seth meyers bij college tour was erg leuk, ik had geen idee dat ie in amsterdam heeft gewoond.
moest wel lachen toen de presentator hem tot twee keer aantoe attendeerde op het feit dat je mag vloeken op de nederlandse televisie en seth reageerde met "calm down, if it comes it comes".
  Admin zondag 25 september 2011 @ 16:47:16 #131
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102364822
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 16:37 schreef Daskaar het volgende:

[..]

maar wat Seth Rogen daar deed snap ik echt niet. hij had letterlijk twee zinnen.. hij ziet er wel weer beter uit, dikker en bebaarder...en dat klinkt dan wel weer supergay
Gewoon een cameo. Die heb je wel vaker. Puur voor de grap en omdat-ie toevallig in de buurt was. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_102364882
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 16:43 schreef Franktastic1984 het volgende:
Er is wel een kleine wijziging in de cast;

The cast remained the same as in Season 36, although Nasim Pedrad was promoted from featured player to repertory player.
http://en.wikipedia.org/wiki/Saturday_Night_Live_%28season_37%29

Seth Rogen voegde inderdaad helemaal niks toe. Maar hij zal wel in de buurt zijn geweest, je ziet namelijk wel vaker dat een celebrity ff opduikt in een sketch.

Overigens: hebben jullie de afgelopen aflevering van College Tour gezien?
http://collegetour.ntr.nl(...)/17722/Seth%20Meyers
Bleh wat zijn de vrouwen van SNL toch slecht de laatste jaren, alleen Abbey Elliot vind ik nog goed. Wiig is te irritant en kan alleen irritante rollen, Nasim probeert het te vaak en heeft geen echte charme. Collegetour van Nova werd mij ook al getipt door iemand ja, deze week ook maar eens kijken.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_102372264
Ha, wat fijn dat het weer terug is! En Radiohead, helden!
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:03:51 #134
177948 Daskaar
cake or death?
pi_102919964
het blijft stil hier na de eerste aflevering, niet onbegrijpelijk want echt geweldig is het de afgelopen twee weken niet geweest, ik ga zo nog es kijken of er nog iets van kwaliteit bovenuit sprong..
pi_102920146
Het is wel aardig, maar er moet een keer een goede frisse wind door de cast gaan. Ik heb het met een groot deel van de cast nu wel gezien, alleen Sudekis en Hader vind ik ook nog leuk. Wiig en Thompson heb ik nu wel gezien, die blijven maar vastzitten aan dezelfde typetjes. Ik vind Britain, Pharoah en Killan erg goed en het is jammer dat zij net als Abbey Elliot zo weinig tijd krijgen.
Vond die Melissa mcCarthy wel aardig, laatste nog niet gezien.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:29:59 #136
62964 Little_Acorn
You would know
pi_102928877
Vond de Digital Short wel grappig deze week:

http://www.nbc.com/saturd(...)hort-v-necks/1361118
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:33:08 #137
177948 Daskaar
cake or death?
pi_102933096
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef Little_Acorn het volgende:
Vond de Digital Short wel grappig deze week:

http://www.nbc.com/saturd(...)hort-v-necks/1361118
ieuuuuwww! nee die was stom, flauw en al gedaan.
wat ik wel leuk vond deze week was stefon("located in a haunted sinagoge", "this active crimescene is a creation of lazily named dragqueen Melvin in a Dress") en bruce springsteen stories.
en erg sympathiek van jackman om tijdens zijn persiflage zelf op t toneel te verschijnen.

nog geen 'whats up wit dat' dit jaar trouwens, beetje jammer maar misschien hebben ze vorig jaar wel het toppunt bereikt daarmee toen lindsey buckingham zelf te gast was in de sketch..

iemand trouwens de factcheck scroll nog gepauzeerd tijdens die Fox news sketch?

"the 'west memphis three' is not a jazz quartet"

"Presidential dog Bo Obama does not collect social security checks nor is he an undocumented peruvian housekeeper in disguise"

"julie andrews is an award winning british actress. she has never been on trial for kidnapping"

"There is not now, nor has there ever been a plan to air condition the grand canyon"

"there is no known connection between the oklahoma city bombing and the bay city rollers"
  maandag 10 oktober 2011 @ 23:21:39 #138
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_102939623
Ik vond de Ben Stiller ep niet zo... Ben is oud geworden trouwens!

McCarthy was hilarisch _O_
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 21 november 2011 @ 22:05:03 #139
177948 Daskaar
cake or death?
  maandag 5 december 2011 @ 00:15:48 #140
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105194552
Iemand de Buscemi aflevering al gezien?
Beste van het seizoen zover!
  maandag 5 december 2011 @ 16:14:37 #141
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105212954
bump-ee-do-da!
pi_105215916
Heb hem straks gezien ja, vond hem wel aardig maar ook niet heel boeiend, maar dat heb ik tegenwoordig heel vaak bij SNL. Heb het vaak een beetje half opstaan terwijl ik andere dingen doe. Batman stukje was wel geinig :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 5 december 2011 @ 19:19:54 #143
101884 PeRi
Allons-y!
pi_105220083
Ik mis MacGruber!!
Whatever I want.
  Admin maandag 5 december 2011 @ 19:22:41 #144
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105220197
MacGruber was flauw. :{

Maar Will Forte was verder wel grappig, en het is wel jammer dat hij weg is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105220634
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 19:19 schreef PeRi het volgende:
Ik mis MacGruber!!
Heb je de film gezien?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 5 december 2011 @ 20:19:34 #146
101884 PeRi
Allons-y!
pi_105223347
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Heb je de film gezien?
Ja natuurlijk, echt briljant!!!!
Whatever I want.
pi_105223532
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 00:15 schreef Daskaar het volgende:
Iemand de Buscemi aflevering al gezien?
Beste van het seizoen zover!
Dat ben ik niet met je eens.
De sketch met de Miley Cyrus-show is uitgekauwd, zat helemaal niets vernieuwends in.
De Whitney Houston imitatie was leuk, maar een slecht excuus om daar deze sketch omheen te bouwen.

Ik heb altijd een zwak voor Andy Samberg met zijn Digital Shorts en goede parodieën op 'pop-culture' dus ook deze vond ik vermakelijk, maar niet meer dan dat.

Kristen Wiig werkt me op de zenuwen met haar over-the-top typetjes. In een normale rol is ze best grappig en getalenteerd, maar bij SNL wordt ze altijd getypecast en word er iedere week wel een sketch om haar heen bedacht zodat ze hysterisch kan lopen krijsen.
Is dit wat de Amerikaanse kijkers iedere week willen zien?

Ik ben fan van The Black Keys, die optredens vond ik erg goed.

Weekend Update was (zoals bijna altijd) goed. Seth Meyers doet dit geweldig! Dit is ook te danken aan de goede Herman Cain imitatie en de 'Drunk Uncle'

Dateline sketch was creepy en grappig tegelijk, goed gedaan.
Al denk ik dat ie nog leuker was geweest als ik het programma en de presentator beter zou kennen.

De echt goede sketches waren die met Buscemi in de hoofdrol; als coach die beschuldigd wordt van pedofilie en de sketch waarin hij een verhaaltje bij kerstspullen verteld. Bij die laatste ontbrak de punchline naar mijn idee en liep met een sisser af. Jammer...
pi_105223718
Iedere keer als Weekend Update begint hoop ik dat "Stefon" er zit :D


Zo briljant ook dat Seth nooit zijn lach in kan houden bij hem :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin maandag 5 december 2011 @ 20:40:12 #149
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105224654
Ja, dat is altijd grappig. :D Ik weet nooit of het bewust is of niet; Hader lijkt zelf ook elke keer zijn lachen niet te kunnen inhouden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:13:52 #150
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105251315
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat is altijd grappig. :D Ik weet nooit of het bewust is of niet; Hader lijkt zelf ook elke keer zijn lachen niet te kunnen inhouden.
daar heeft ie wel es uitleg over gegeven. hij en de medeschrijver veranderen altijd nog teksten net voor de uitzending, waardoor de bizarre woordenbrei die hij moet voorlezen ook voor hem onverwacht is.

En Franktastic, ik wilde niet zeggen dat de hele aflevering briljant was, maar ik heb een aantal keer hardop moeten lachen, Buscemi is erg likeable en beter dan dit is t nog niet geweest dit seizoen, op misschien de seizoensopener na.. Had Paul Britain ook niet een eigen digital short? Iets met seksles ofzo? was ook leuk, sowieso goed dat ze de nieuwe ook zendtijd geven.

Will Forte is een gemis idd!
pi_105480537
Stefon was er :D

Te briljant weer :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 12 december 2011 @ 10:20:12 #152
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105485256
wat echt briljant was: alec baldwin als de piloot die m eerder die week uit het vliegtuig had gezet.
zeldzaam dit niveau van satire!
ook matt damon en val kilmer in de snl short was erg leuk!
katy perry staat r mannetje wel trouwens.
  maandag 16 januari 2012 @ 22:44:01 #153
177948 Daskaar
cake or death?
pi_106892902
Wie was er vorige week ook alweer?
Daniel Radclife was prima!
  Moderator maandag 16 januari 2012 @ 22:56:03 #154
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_106893521
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:44 schreef Daskaar het volgende:
Wie was er vorige week ook alweer?
Daniel Radclife was prima!
Charles Barkley
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_106896375
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 22:44 schreef Daskaar het volgende:
Wie was er vorige week ook alweer?
Daniel Radclife was prima!
Te weinig Andy Samberg..

En ik vond dit stukje review over de sketch van Jay Pharoah zeer treffend;

The last thing we need to talk about (and we need to talk about it) is the Jay Pharoah show skit, which wasn’t funny, but was totally fucking fascinating. In it, he interviewed Daniel Radcliffe, and the joke was that he knew nothing about Radcliffe but was just finding excuses to do impressions (Denzel, Will Smith, Chris Rock and Tracy Morgan). That’d be okay, except… isn’t that sort of a comment on what Jay Pharoah is to this show? The only times he really gets to shine is when he’s doing one of his impressions, and even then, he’s struggled in the sketch format sometimes. I don’t know who wrote the sketch, maybe Pharoah did himself, but it was honestly a little uncomfortable to watch.

http://www.avclub.com/art(...)elana-del-rey,67654/
  Moderator dinsdag 17 januari 2012 @ 09:17:14 #156
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_106901913
Het was inderdaad een vreemd stukje. Ik zat te wachten tot het eindelijk begon, maar er gebeurde eigenlijk gewoon niks. Vond het ook redelijk pijnlijk om te zien...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_107283823

John Mulaney was te gast bij Conan..hij is samen met Bill Hader verantwoordelijk voor Stefon :D

[ Bericht 24% gewijzigd door Tim86 op 27-01-2012 03:21:41 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 30 januari 2012 @ 09:39:57 #158
177948 Daskaar
cake or death?
pi_107392860
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 09:17 schreef Mike het volgende:
Het was inderdaad een vreemd stukje. Ik zat te wachten tot het eindelijk begon, maar er gebeurde eigenlijk gewoon niks. Vond het ook redelijk pijnlijk om te zien...
vond ik niet, ookal kan ik t me wel voorstellen.
ik vond het heel gedurft en erg grappig, hij zet zichzelf te kakken, altijd knap als mensen dat durven!

net als alec baldwin een paar afleveringen terug, die de piloot speelde die hem eerder die week het vliegtuig had uitgezet wegens wangedrag. zo gedurft! hoogste vorm van zelfspot!
pi_107501081
Paul Brittain to leave Saturday Night Live, "effective immediately"


http://www.nerve.com/news(...)ffective-immediately
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:47:03 #160
177948 Daskaar
cake or death?
pi_107508025
ahh das jammer, ik zag hem juist als degene met veel potentie!
pi_107510228
Jammer inderdaad, maar dus blijkbaar amicaal uit elkaar gegaan omdat hij ergens anders betere carrierekansen had. Pharoah vind ik duidelijk de minste. Killam vind ik een erg goede opvolger voor Jason Sudekis. Van Bayer ben ik eigenlijk ook niet zo'n fan aangezien het enige wat ze kan doen is gekke bekken trekken. Miley Cyrus doet ze wel goed na, maar die hoef ik ook niet iedere maand te zien.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:54:38 #162
177948 Daskaar
cake or death?
pi_107513247
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:12 schreef Seam het volgende:
Jammer inderdaad, maar dus blijkbaar amicaal uit elkaar gegaan omdat hij ergens anders betere carrierekansen had. Pharoah vind ik duidelijk de minste. Killam vind ik een erg goede opvolger voor Jason Sudekis. Van Bayer ben ik eigenlijk ook niet zo'n fan aangezien het enige wat ze kan doen is gekke bekken trekken. Miley Cyrus doet ze wel goed na, maar die hoef ik ook niet iedere maand te zien.
ja er is nog geen sterke nieuwe stroom talent bij SNL..
pi_107514818
Ik vind het eigenlijk allemaal prima featured players met potentie. Er staat op dit moment een sterke cast. Vanessa Bayer zou dan inderdaad nog de minste zijn, maar dat Paul Britain weg gaat is zeker erg jammer.
pi_107527449
Wat hierboven al gezegd is, daar ben ik het deels mee eens.

Sudeikis zal niet nog jaren blijven, door zijn succesvolle filmcarrière (Horrible Bosses, Hall Pass). Killam zou deze plaats prima kunnen opvullen. Hij heeft ook wel trekjes die overeen komen met Andy Samberg, dat gevoel voor rare karakters.
Overigens kan ik niet omschrijven waarom ik Sudeikis zo goed vindt. Hij heeft iets geloofwaardigs, hij houdt je aandacht vast op een of andere manier. Hij is niet de meest opvallende verschijning, maar weet toch vaak te verrassen. Misschien juist die droogheid waarmee hij grappen brengt.

De rest vind ik niet heel sterk. Jay Pharaoh is een 'one trick pony'. Zijn imitaties zijn goed, maar zie die op lange termijn nog maar eens toe te passen in sketches. Dat gaat snel vervelen.

En hoe lang moeten we ons nog ergeren aan Kristen Wiig? Door haar goede rol in Bridesmaids is ze voor mij iets in aanzien gestegen, maar sketches met haar in de hoofdrol spoel ik standaard door.
Eigenlijk de enige persoon waarvan ik hoop dat ze snel weggaat om haar carrière uit te bouwen.

Bayer heeft ook irritante karakters (de vrouwelijke chinees/ japanner, Miley Cyrus) maar is nog wel te pruimen.
Het valt me overigens op dat vrouwelijke spelers sneller worden vervangen dan mannelijke. Op een of andere manier zijn ze ook veel meer op de achtergrond, krijgen kleinere rollen. En vind ook dat er rare keuzes worden gemaakt. Er zijn actrices voor maar 1 seizoen geweest die beter zijn (of die op langere termijn meer potentie hadden) dan degene die er nu staan. Zoals:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jenny_Slate

http://en.wikipedia.org/wiki/Casey_Wilson

http://en.wikipedia.org/wiki/Michaela_Watkins
  maandag 6 februari 2012 @ 09:30:51 #165
177948 Daskaar
cake or death?
pi_107663534
dat was geen al te beste aflevering, enige vermakelijke was Downton Abbey en Lana Del Rey, waarbij ze gewoon hele goeie argumenten hadden en voor haar opkwamen, leuk!
pi_107688386
Kon ook nog wel lachen om die sketch bij de Bar Mitzva.
Die was totaal niet sterk, maar kon het wel waarderen :)

En alweer geen Digital Short en sowieso (alweer!) weinig Samberg :(
Heeft die kerel het te druk met het opnemen van een film?
Jammer...
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:11:52 #167
177948 Daskaar
cake or death?
pi_107700260
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:21 schreef Franktastic1984 het volgende:
En alweer geen Digital Short en sowieso (alweer!) weinig Samberg :(
Heeft die kerel het te druk met het opnemen van een film?
Jammer...
agreed sir
pi_107705179
Weekend Update zaten ook nog wel wat aardige in, maar dit was veruit de sufste van de laatste weken.
pi_107725282
Terwijl ik net weer zo'n zin had om te kijken na zo'n lange pauze :(
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_107789652
SNL Alum Maya Rudolph returns to Saturday Night Live as host on february 18

http://tvbythenumbers.zap(...)%28TVbytheNumbers%29

Kijk ik niet echt naar uit.. In films is ze best prima maar icm Kristen Wiig vond ik haar in SNL vrij irritant en over the top..
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:07:23 #171
177948 Daskaar
cake or death?
pi_107790201
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:51 schreef Franktastic1984 het volgende:
SNL Alum Maya Rudolph returns to Saturday Night Live as host on february 18

http://tvbythenumbers.zap(...)%28TVbytheNumbers%29

Kijk ik niet echt naar uit.. In films is ze best prima maar icm Kristen Wiig vond ik haar in SNL vrij irritant en over the top..
je vind over de top irritant? waarom kijk je dan uberhaupt naar snl? :)
ik vind r erg leuk iig!
pi_107790351
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:07 schreef Daskaar het volgende:

[..]

je vind over de top irritant? waarom kijk je dan uberhaupt naar snl? :)
ik vind r erg leuk iig!
Omdat ik Maya Rudolph en Kristen Wiig samen vaak irritant vind (in SNL, Bridesmaids was goed) zou ik helemaal niet naar SNL moeten kijken?
Die gedachtengang volg ik niet...
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:30:06 #173
177948 Daskaar
cake or death?
pi_107803808
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:11 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Omdat ik Maya Rudolph en Kristen Wiig samen vaak irritant vind (in SNL, Bridesmaids was goed) zou ik helemaal niet naar SNL moeten kijken?
Die gedachtengang volg ik niet...
nee ik dacht dat je bedoelde dat je over the top irritant vind, maar heel SNL is over de top, snap je :)
pi_107807623
Aarggh, ik vind dat mens verschrikkelijk. Gelukkig krijgen we eerst nog Zoeey <3
pi_107808521
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef F_JD het volgende:
Aarggh, ik vind dat mens verschrikkelijk. Gelukkig krijgen we eerst nog Zoeey <3
Hehe hopelijk een sketch over Katy Perry. Zal sowieso wel ter sprake komen tijdens de monoloog denk ik.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_107815647
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef Seam het volgende:

[..]

Hehe hopelijk een sketch over Katy Perry. Zal sowieso wel ter sprake komen tijdens de monoloog denk ik.
Toch jammer dat Katy Perry bij Zoeey geen musical guest is

  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:43:39 #177
177948 Daskaar
cake or death?
pi_107825581
ben trouwens ook helemaal into New Girl, ze is daar zo aandoenlijk!
poepie!
pi_107828912
Hopelijk zondag weer een goede ouderwetse Digital Short!
pi_107833466
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:43 schreef Daskaar het volgende:
ben trouwens ook helemaal into New Girl, ze is daar zo aandoenlijk!
poepie!
Adorkable inderdaad ;)
  Moderator zondag 12 februari 2012 @ 11:07:19 #180
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_107885118
Leuke aflevering gisteren!

Het stukje over The Artist was goed gedaan en Nic Cage bij Weekend Update was hilarisch. Beste moment van de aflevering was de 'Bein' Quirky with Zooey Deschanel'-sketch, wat misschien wel het leukste was dat ze tot nu toe dit seizoen gedaan hebben. Jammer dat het daarna allemaal wat minder werd, maar dat mocht de pret niet drukken. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Admin zondag 12 februari 2012 @ 11:13:03 #181
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_107885230
Nick Cage & Nick Cage was tof. Niet zo tof als Hugh Jackman een tijdje terug, maar nog steeds erg leuk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 12 februari 2012 @ 12:55:11 #182
177948 Daskaar
cake or death?
pi_107887927
mn download is zoooooo traag, pas vanavond binnen, maar nic cage was in weekend update? kan niet wachte!
pi_107888978
Weekend Update was fantastisch.
pi_107918526
+
Zoeey Deschanel in het algemeen
De Clint Eastwood sketch (parodie op de Superbowl-spot)
De diss naar M.I.A.
'The Artist' - sketch
Nicolas Cage & Nicolas Cage ("We're gonna have a threeway with the declaration of independence")
We're gonna make technology hump

+/-
Being quirky (Mary Kate & Bjork: leuk geïmiteerd, maar niet echt sterk en/of actueel)

-
(Weer) geen Digital Short
De 'Crab-sketch'
  Admin maandag 13 februari 2012 @ 07:18:08 #185
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_107919952
Kristen Wiig en Jean DuJardin zaten gisteren dus gewoon even in London voor de Bafta's. Die moeten wel de wrap party hebben overgeslagen om linea recta in het vliegtuig te springen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_107932736
Kijken jullie hem eigenlijk altijd af?

Negen van de 10 keer kijk ik het meestal maar tot en met de weekend update; en meestal heb ik ook al een review gelezen welke sketches echt grappig waren, dan skip ik nog eens de helft.
  Moderator maandag 13 februari 2012 @ 16:06:54 #187
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_107933050
Ik kijk 'm meestal wel uit, maar spoel de muziek altijd door.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 13 februari 2012 @ 18:00:32 #188
177948 Daskaar
cake or death?
pi_107937335
ja muziek spoel ik ook door, meestal zelfs bij bands die ik goed vind, ik kijk dan ook voor de grappen. en als een sketch me niet boeit, zoals zo'n dansnummer van gister dan skip ik er ook doorheen, meestal heb je ook vrij snel door of het leuk wordt of niet.
goeie aflevering gister trouwens, nic cage was erg cool!
pi_107948988
Muziek vind ik meestal wel erg tof, vaak zijn het artiesten die live wel wat extra's hebben. Of dat nu muzikale genialiteit is (Bon Iver of Radiohead) of een show neerzetten (Robyn of Kanye West) ik vind het vrijwel altijd geslaagd. Lana del Ray viel wel tegen, maar ik wist al dat ze live niet sterk was.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 19 februari 2012 @ 16:59:11 #190
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108153657
hele leuke aflevering!
ik vind Maya Rudolph sowieso leuk.
veel guest appearences ook.
Kate Upton..oh mijn god!
pi_108164115
Ik denk niet dat ik deze ga opzoeken, geen trek in die verschrikkelijke Maya Rudolph...

Al las ik wel dat Stefon er weer was, dat is natuurlijk wel briljant.
  zondag 19 februari 2012 @ 22:31:11 #192
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108168653
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:16 schreef F_JD het volgende:
Ik denk niet dat ik deze ga opzoeken, geen trek in die verschrikkelijke Maya Rudolph...

Al las ik wel dat Stefon er weer was, dat is natuurlijk wel briljant.
wat kan je nou tegen haar hebben? zijn er vrouwelijke komieken die je wel leuk vind daar?
pi_108169415
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:31 schreef Daskaar het volgende:

[..]

wat kan je nou tegen haar hebben? zijn er vrouwelijke komieken die je wel leuk vind daar?
Vrouwelijke komieken zijn sowieso zelden grappig..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 19 februari 2012 @ 22:57:32 #194
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108170012
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Vrouwelijke komieken zijn sowieso zelden grappig..
en vanaf nu kan ik je niet meer serieus nemen als t op komedie aankomt
pi_108170843
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:57 schreef Daskaar het volgende:

[..]

en vanaf nu kan ik je niet meer serieus nemen als t op komedie aankomt
Ga jij maar lekker gieren om Kaandorp en Sara Kroos dan. Ik trek het echt niet en die vrouwen bij SNL boeien me ook gewoon weinig. De paar die wel grappig zijn komen niet verder dan het eindeloos herhalen van een zelfde typetje en stemmetje en hebben gewoon totaal geen range. Qua stand up comedy gaat het 99 van de 100 keer niet verder dan overcompensatie, resulterend in banale poep en pis grappen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 20 februari 2012 @ 10:36:33 #196
101884 PeRi
Allons-y!
pi_108178863
De Beyonce sketch was toch wel vreselijk hilarisch weer!
Whatever I want.
  maandag 20 februari 2012 @ 10:46:43 #197
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108179087
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker gieren om Kaandorp en Sara Kroos dan. Ik trek het echt niet en die vrouwen bij SNL boeien me ook gewoon weinig. De paar die wel grappig zijn komen niet verder dan het eindeloos herhalen van een zelfde typetje en stemmetje en hebben gewoon totaal geen range. Qua stand up comedy gaat het 99 van de 100 keer niet verder dan overcompensatie, resulterend in banale poep en pis grappen.
ja ik kan me voorstellen dat vrouwenhumor je minder aanspreekt hoor.

maar kijk deze aflevering, is een van de betere!
pi_108231361
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:16 schreef F_JD het volgende:
Ik denk niet dat ik deze ga opzoeken, geen trek in die verschrikkelijke Maya Rudolph...

Al las ik wel dat Stefon er weer was, dat is natuurlijk wel briljant.
Geen Stefon bij weekend update hoor? Moet de rest nog kijken..maar dat was dus een dooie mus ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:02:46 #199
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108231796
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Geen Stefon bij weekend update hoor? Moet de rest nog kijken..maar dat was dus een dooie mus ;(
stefon was in de monoloog van Maya Rudolph, maar zegt geen woord.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:07:18 #200
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_108231952
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:57 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Kijken jullie hem eigenlijk altijd af?

Negen van de 10 keer kijk ik het meestal maar tot en met de weekend update; en meestal heb ik ook al een review gelezen welke sketches echt grappig waren, dan skip ik nog eens de helft.
Spoel muziek altijd door, veel sketches na een tijd. SNL is vaak heel matig, maar soms ronduit hilarisch. Weekend Update vind ik altijd leuk :)
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_108232201
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef Daskaar het volgende:

[..]

stefon was in de monoloog van Maya Rudolph, maar zegt geen woord.
oh -O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:15:22 #202
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108232245
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

oh -O-
:{

juist
pi_108242713
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker gieren om Kaandorp en Sara Kroos dan. Ik trek het echt niet en die vrouwen bij SNL boeien me ook gewoon weinig. De paar die wel grappig zijn komen niet verder dan het eindeloos herhalen van een zelfde typetje en stemmetje en hebben gewoon totaal geen range. Qua stand up comedy gaat het 99 van de 100 keer niet verder dan overcompensatie, resulterend in banale poep en pis grappen.
Eens.
Zoals ik al eerder zei, waar ik bang voor was: niet grappig en over the top

Neem de 'Super Showcase' sketch. Alleen grappig omdat ze niet in hun rol bleven, terwijl dat natuurlijk juist niet professioneel is.

Wel positief: Jay Pharaoh die in veel sketches zat, mooi dat hij meer kansen krijgt.
Jay-Z en Beyonce sketch was wel hilarisch
What's Up With That blijft ergens vermakelijk, al is het behoorlijk voorspelbaar
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:33:35 #204
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108244571
you guys r weird..
pi_108261513
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:33 schreef Daskaar het volgende:
you guys r weird..
Onderstaande recensent geeft een 'A' aan deze aflevering
http://www.avclub.com/articles/maya-rudolphsleigh-bells,69536/
Je bent het toch wel met me eens dat het dat in elk geval zeker niet waard was?

Trouwens, gvd weer geen Digital Short en sowieso weinig Samberg

Komende uitzendingen:
718 "Lindsay Lohan" Jack White March 3, 2012
719 "Jonah Hill" TBA March 10, 2012
TBA "Justin Bieber" Justin Bieber TBA
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:18:20 #206
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108262432
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:55 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Onderstaande recensent geeft een 'A' aan deze aflevering
http://www.avclub.com/articles/maya-rudolphsleigh-bells,69536/
Je bent het toch wel met me eens dat het dat in elk geval zeker niet waard was?

Trouwens, gvd weer geen Digital Short en sowieso weinig Samberg

Komende uitzendingen:
718 "Lindsay Lohan" Jack White March 3, 2012
719 "Jonah Hill" TBA March 10, 2012
TBA "Justin Bieber" Justin Bieber TBA
een 10 kan je eigenlijk nooit geven, is echt voor exceptionele klasse, maar dit was echt een leuke en scherpe aflevering, het plezier van de spelers was overduidelijk en werkt aanstekelijk.
ik geef geen cijfers, maar als ik t zou doen zou t een dikke acht zijn ..ofzo
pi_108266556
Weekend Update was sterk en die Beyonce/Jay-Z sketch was hilarisch ^O^.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 19:03:22 #208
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108391922
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_108396934
Phill Hartman heeft echt een paar brilljante sketches gedaan, degene waar hij militairen verteld wie wel en niet dood gaan is fantastisch.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  zondag 26 februari 2012 @ 00:38:12 #211
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108403028
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:44 schreef Rhalius het volgende:
Phill Hartman heeft echt een paar brilljante sketches gedaan, degene waar hij militairen verteld wie wel en niet dood gaan is fantastisch.
heb je zijn dvd (her)ontdekt?
ik moet altijd zo lachen om zijn auditie tape, hij gaat aan een stuk door met geweldig materiaal!
Ik moest van de week nog denken aan zijn Fixing Robots sketch.
pi_108407409
Helaas geen DVD van hem gevonden, ik ben wel fan van al zijn werk.

Hij was echt een van de meest fantastiche mensen die ooit in de showbizz gewerkt hebben.. goed op zijn plaats in de spotlight, maar ook als aangever. Schijnbaar ook heel erg vriendelijk en behulpzaam rond de set.

Die auditie tape is inderdaad erg grappig, het laat echt zien hoe goed hij kan improviseren en wat voor energie en charisma Phill Hartman heeft.

Bij News Radio en the simpsons was hij ook altijd erg grappig, Is er ergens waar die DVD te bestellen is?
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  zondag 26 februari 2012 @ 11:59:14 #213
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108409668
ik heb m destijds gekocht via play.com, maar kan m daar ook niet meer vinden.

een van de leukste sketches van SNL kan ik ook niet vinden op internet jammer genoeg.
vreemd genoeg wel het transscript..dus bij deze :)

[ Pleasant music plays. A picture of a white house is shown. ]

Eddie Murphy V/O: We all know that years of wind and weather can turn a beautiful home like yours into an ugly eyesore.

[ Fade to a picture of the same house, all cracked and dry. ]

Eddie Murphy V/O: But what if you could protect your home? What if you could keep it beautiful forever, with a giant see-through plastic bubble?

[ Fade to a picture of the same house, pristine, with a big plastic bubble over it. Eddie then appears in a square in the top right corner. ]

Eddie Murphy: Well, you can't! They don't make no damn plastic bubble, you stupid idiot! And even if they did, how you gon' find one big enough to fit over your house, right? What you gon' do, how you gon' get it home? Tie it on top of your damn station wagon? All right?

[ Eddie now takes up the whole screen ]

Eddie Murphy: But let's say you could get one, right, if you sittin' around in this big stupid plastic bubble over your house, right? Now you got it made, right? You didn't stop to think, right, what happens when you get hungry, right? How you gon' bring food inside there? They can't deliver sandwiches with a big plastic bubble over your house, right? What they gon' do then, right? The best part about that, I was thinkin', right, what happens when you run out of air, right? You inside a space for about five days, you run out of air. Don't you feel stupid now, sittin' in that bubble, dead, huh? You feel real dumb, right? Let me tell you somethin', man. If you feel that you've got to have this plastic bubble, and you got to spend your money on it, here's Mel, he'll tell you how to do it. Plastic bubble, y'all some stupid people out there ...

[ Fade to a picture of the house with the plastic bubble over it. An address appears over this still. ]

Mel Brandt V/O: Thanks, Eddie! Send check or money order to Big Damn Plastic Bubble, Rockefeller Plaza, New York, New York, 10020. Do it today!
pi_108438181
Ik had de laatste aflevering nog een keer gekeken en nu zag ik pas dat Justin Timberlake een bord met I love Bon Iver had bij de aftiteling :D Toffe actie O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_108728084
Ondanks de slechte prestatie van Lohan was de aflevering erg vermakelijk!

- Agent Macintosh: altijd leuk (vooral ook om zelf te raden welke film er bedoeld wordt en de kruising van groffe homo-gevangenis en film-woordspelingen)
- Real Housewives of Disney: leuk gevonden, had nog wel meer ingezeten. Zou best leuk zijn als terugkerende sketch. Er zijn tenslotte ook zoveel Disney-figuren
- SNL Digital Short, eindelijk weer! Maar hij viel beetje tegen, misschien juist door de opgebouwde verheuging. Meestal een goede combi van weird en grappig, nu meer weird dan grappig
- Rude Buddha :D
- This has been a weird guy by a fire... this is has been that same guy burning his hand _O-

Wat een vreselijke Kristen Wiig sketch weer zeg (sketch waarin ze steeds de telefoon opneemt)
En slecht dat de 2 nepcommercials herhalingen waren. Dat is niet echt positief, alsof de schrijvers niets meer konden verzinnen met Lindsay Lohan als gast
pi_108728187
Delinquent Teen Girl Gang was ook slecht, dezelfde grap die nog 3 keer werd herhaald

The Psychic Awards was wel erg leuk
  maandag 5 maart 2012 @ 01:22:02 #217
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108729308
ben t met je eens, Lohan is geen al te beste presentatrice ookal nam ze zichzelf
genadeloos op de hak(vooral in de macintosh sketch), maar toch een erg leuke show.

Elke sketch had goeie momenten, vond zelf oa de sketch met de enge beller erg grappig en
de teen gang erg leuk, beide bevatten een element van ja dat kennen we wel en deden er toch iets
onverwachts mee.

Die weird guy sketch was idd erg leuk, van mij mogen ze dat soort korte onzin wel vaker doen, onderbreekt t n beetje.

Maar is Bill Hader momenteel niet de grote ster van SNL? Alles wat ie doet is geweldig "I'm Shepherd Smith and i'm a silly little rabbit.", om maar te zwijgen van zijn Carville imitatie.
pi_108739423
Juist doordat Lohan weinig in te brengen had kreeg de cast zelf de kans om helemaal los te gaan, wat deden ze het stuk voor stuk geweldig. Ook mooi hoe iedereen stuk ging aan het einde van de Mackintosh sketch.
pi_108742490
Real Housewives of Disney heeft echt de hele uitzending geredt, wat een briljante sketch.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:38:50 #220
206322 Seam
Pillz-E
pi_108792756
Deze week Jonah Hill met the Shins _O_
Gaat een toppertje worden denk ik.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_108803399
Cool.
  zondag 11 maart 2012 @ 06:24:12 #222
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_108960692
'Sarah Palin'. :D
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 11 maart 2012 @ 16:41:24 #223
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108974699
Stefon in de huis!

aflevering was ok, Jonah Hill is een leuke host, dat kind dat ie speelt is te gek!
pi_108989770
Ik wil ook een human roomba :(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator zondag 11 maart 2012 @ 22:14:06 #225
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_108990368
Ik vond de eerste helft (t/m weekend update) erg sterk. Jammer dat het daarna toch wat minder werd. Wel behoorlijk wat gelachen, vooral als de spelers zelf in de lach schieten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_108990902
Bijna wekelijks toch dat ie tm Weekend Update leuk is? Eerste gedeelte was wel erg sterk.
pi_108991613
Ik vond dat Coolio stukje ook wel tof haha

De nieuwe muziek van The Shins valt me tegen trouwens..luisterde eerst altijd vaak naar die oude albums van ze nadat ik ze in Garden State had ontdekt, maar dit vond ik echt niet boeiend ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 11 maart 2012 @ 22:46:08 #228
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_108992696
Tot en met Weekend Update was het zeker erg goed. En Stefon natuurlijk! Toch mooi hoe ze hem elke keer weer aan het lachen krijgen. :D.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_109036978
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:14 schreef Mike het volgende:
Ik vond de eerste helft (t/m weekend update) erg sterk. Jammer dat het daarna toch wat minder werd. Wel behoorlijk wat gelachen, vooral als de spelers zelf in de lach schieten.
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef Daskaar het volgende:
Stefon in de huis!

aflevering was ok, Jonah Hill is een leuke host, dat kind dat ie speelt is te gek!
- Ook erg gelachen om de Digital Short.
Makkelijk scoren, tennisbal in het kruis, maar door het eindeloos herhalen, animaties en McEnroe toch erg gelachen.

- J Pop America Fun Time Now was de 1e keer al niet grappig. Ik mag hopen dat dit niet terug gaat komen...

- Kristen Wiig weer zeer irritant..

- Coolio sketch ^O^ Een typische Guilty Pleasure song

Jonah Hill is trouwens weer dikker geworden terwijl hij zoveel was afgevallen :?
Zie hier:
pi_109037151
Dat viel mij ook al op ja..dat hij weer een stuk dikker is. Wel sneu..werk je zo hard om af te vallen, heb je weer een relapse..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:33:37 #231
177948 Daskaar
cake or death?
pi_109041027
ja he? vond m ook alweer dikker.

j pop vind ik voornamelijk grappig door de "erruu" die ze achter elk woord plakken, verder niet heel bijzonder idd.

kirsten wiig is leeuuuuukkkk!!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:04:30 #232
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_109044604
Ik schaamde me dat ik zo hard moest lachen om de tennisballen, maar het was hilarisch _O-
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_109322917
New York, NY – March 20, 2012 – On April 7th, Sofia Vergara will make her debut appearance as host. The Emmy nominated actress can currently be seen in the six-time Emmy Award-winning series, “Modern Family.”

One Direction will make their debut appearance as musical guest. The group’s BRIT Award-winning debut single, “What Makes You Beautiful,” was the highest debut for a UK group in over 15 years on the Billboard HOT 100. The group released their debut album “Up All Night” in the United States on March 13th. “Up All Night” is already a global success entering the charts at number one in six countries.

Academy Award-nominee Josh Brolin returns to SNL for his second appearance as host on April 14th. Brolin will next be seen alongside Will Smith in the third installment, “Men In Black 3.”

Five-time ARIA Award-winner, Gotye, will make his musical guest debut. Gotye’s recent, platinum-certified single “Somebody That I Used To Know,” reached number one on the UK Singles chart and continues to climb the US Singles chart.

"Saturday Night Live" is produced in association with Broadway Video. The creator and executive producer is Lorne Michaels.
  zondag 8 april 2012 @ 03:10:43 #234
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110050077
quote:
Het zijn nog geruchten...

When asked about Wiig, Samberg, and Sudeikis leaving the show, an SNL spokesperson said, "No decisions have been made and won't be until the end of the summer." But even if all three exit, the show will manage to carry on. Anytime beloved SNL cast members leave, it seems like the show will never be the same. Yet, Tina Fey and Amy Poehler joined the cast just as Will Ferrell was preparing to leave, just as Wiig signed on shortly before they left the show. SNL made it through the disastrous 1985-1986 season, which resulted in everyone being fired except Jon Lovitz, and it can definitely survive the latest round of departures.
  zondag 8 april 2012 @ 11:29:37 #236
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110051360
ik had er nog niet eens echt bij stil gestaan dat dit zou kunnen gebeuren, maar tis een logische stap voor allen.
ik ben benieuwd naar wat er zou gebeuren met de show als alle drie vertrokken

verder is het een interessant gesprek dat de twee hebben in dat artikel, de suggestie van geen guesthost elke week maar in plaats daarvan surprise pop ups van artiesten bij sommige sketches staat me heel erg aan.
de show mag wel es wat nieuws proberen, maar dat doen ze niet.
  Moderator zondag 8 april 2012 @ 11:31:41 #237
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_110051405
Ach, de guest host hoort er natuurlijk ook gewoon bij. Daarnaast kunnen ze met slim plannen ook de kijkcijfers verhogen. Dat zie je bv meteen toen ze Betty White hadden uitgenodigd toen die in een hype zat...meteen veel hogere kijkcijfers voor SNL.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_110053866
Matige episode, zeer matige Weekend Update, maar wat is Sofia toch een briljant wijf met de accent en dat lichaam :9.
  zondag 8 april 2012 @ 13:54:17 #239
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110055297
ik verwachtte een uur kwijlen om Sofia, maar ze deden er verstandig aan haar lichaam niet teveel te accentueren.
ze was ook echt grappig!
pi_110085089
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:31 schreef Mike het volgende:
Ach, de guest host hoort er natuurlijk ook gewoon bij. Daarnaast kunnen ze met slim plannen ook de kijkcijfers verhogen. Dat zie je bv meteen toen ze Betty White hadden uitgenodigd toen die in een hype zat...meteen veel hogere kijkcijfers voor SNL.
Precies, voor de marketing is het beter om 1 centrale gast te hebben en deze te promoten.
Het staat zelfs vernoemd in het artikel:

"I mean, Lindsay Lohan? That was a publicity grab that, sure, scored the show its highest ratings of the year; but it was so bad, all it did was ensure people tuned in would say, "Oh, yeah, that's why I don't watch this show."

Dit is dus een voorbeeld van het tegenovergestelde, maar bij een populair persoon die ook een goede gast blijkt te zijn lijkt het me onzinnig om dit te schrappen.
En daarnaast zijn er vaak al surprise pop ups van artiesten, dus in dat opzicht zie ik de meerwaarde totaal niet van het weghalen van de hoofdgast.

Het eventuele vertrek van Wiig, Sudeikis en Samberg zat er aan te komen natuurlijk, allen hebben een succesvolle carriere naast SNL.
Als ze dan vertrekken, lijkt het mij prettiger dat ze allen ineens vertrekken.
Met die vernieuwing komt het dan vanzelf wel goed.
De makers moeten dan wel vernieuwen, het zijn tenslotte 3 bepalende gezichten waarvoor personen met andere talenten in de plaats gaan komen.

Ergste gemis vind ik dan Digital Shorts (als Samberg idd weg gaat was het gebrek eraan dit seizoen wellicht al een voorteken...?)

Van Wiig ben ik geen fan, zoals ik al meerdere malen hier kenbaar heb gemaakt ;)
Alleen haar vertrek zal al voor vernieuwing zorgen, omdat de schrijvers zoveel sketches speciaal voor typetjes van haar schreven terwijl de andere vrouwen in de show vaak een lullig rolletje kregen Alsof de schrijvers telkens dachten: 'Oh ja, we hebben nog meer vrouwen, wat kunnen we die nog laten doen om te zorgen dat ze iets werken voor hun salaris'
  maandag 9 april 2012 @ 04:45:27 #241
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_110086656
Vond deze toch wel leuk:



Kate McKinnon is wel een leuke dame hoor. O-)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 9 april 2012 @ 11:16:59 #242
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110089235
ik zie de meerwaarde niet van de host, op sommige na. timberlake, hamm en baldwin lijken de schrijvers te inspireren en zelf ook iets toe te voegen aan de show, de meeste anderen zijn vaker te vinden als, zoals het ertikel al zegt, de straight man, een aangever.

daarmee zeg ik niet dat ik t niet leuk vind dat er guest hosts zijn, maar als het enige argument is dat ze zorgen voor kijkcijfers dan is er geen meerwaarde voor de kwaliteit.

kate mckinnon is meteen volop in de aandacht, iets wat ze eigenlijk nooit doen.
ik kijk uit naar t nieuwe seizoen, het verdwijnen van de oude garde zorgt er idd voor dat een heleboel vaste sketches moeten worden gedumpt, kan een erg goed ding zijn!
pi_110091346
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 04:45 schreef popolon het volgende:
Vond deze toch wel leuk:

[ afbeelding ]

Kate McKinnon is wel een leuke dame hoor. O-)
die viel mij ook positief op ja :P
Accent was ook spot on :D

Enige dat Pharoah deed deze ep was zijn hoofd 1x in beeld steken volgens mij..geen tekst :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator maandag 9 april 2012 @ 12:43:44 #244
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_110091555
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:16 schreef Daskaar het volgende:

daarmee zeg ik niet dat ik t niet leuk vind dat er guest hosts zijn, maar als het enige argument is dat ze zorgen voor kijkcijfers dan is er geen meerwaarde voor de kwaliteit.

Jij moet toch weten, zeker in de VS, dat kwaliteit niet per se voorop staat bij commerciële stations?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 9 april 2012 @ 21:53:13 #245
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110112998
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:43 schreef Mike het volgende:

[..]

Jij moet toch weten, zeker in de VS, dat kwaliteit niet per se voorop staat bij commerciële stations?
tuurlijk, maar t ging me er meer om wat de show goed zou doen, en niet zozeer wat realistisch is :)
  maandag 16 april 2012 @ 19:09:31 #246
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110406522
Leuke aflevering weer. Twee digital shorts was een leuke verassing. Zag er wel uit alsof het definitief de laatste Laser Cats was, maar ik moest zo lachen om Sambergs reaktie als ie het spaceship ingaat. En hoe cool was Spielberg zn cameo?
Brolin is trouwens een prima host, maar niks speciaals zoals Hamm of timberlake.
  maandag 16 april 2012 @ 21:24:29 #247
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_110415072
Die Brolin heeft echt een heel groot hoofd! Hij lijkt op Tyrion van Game of Thrones... :P
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_110461292
Leuke show!
- 2 Digital Shorts
- veel Jay Pharaoh als Will Smith, Jay-Z en Kanye West
- Josh Brolin prima, maar niets bijzonders zoals eerder al genoemd
- Taran Killam is echt de 'rising star' van SNL, maar terecht ook

En paar aanstekelijke nummers in de sketches;

pi_110469225
Killam neemt gewoon moeiteloos het stokje over van Sudekis. Nu nog een goede vervanger voor Wiig, vind er niet echt een sterke vrouw nu bij zitten (Elliot deed het eerst vrij aardig, maar mag tegenwoordig alleen al mooie vrouw spelen). Samberg gaat nog wel pijn doen denk ik. Ik vond Britain wel een vergelijkbaar type, maar die is al weg. Ik denk dat we zijn absurdistische stijl nog wel gaan missen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_110470057
Doe maar veel Kate McKinnon :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 18 april 2012 @ 12:34:06 #251
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110479279
quote:
7s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef Seam het volgende:
Killam neemt gewoon moeiteloos het stokje over van Sudekis. Nu nog een goede vervanger voor Wiig, vind er niet echt een sterke vrouw nu bij zitten (Elliot deed het eerst vrij aardig, maar mag tegenwoordig alleen al mooie vrouw spelen). Samberg gaat nog wel pijn doen denk ik. Ik vond Britain wel een vergelijkbaar type, maar die is al weg. Ik denk dat we zijn absurdistische stijl nog wel gaan missen.
helemaal mee eens!
ik vind zelf britain ook echt een gemis!
pi_111200728
Ik dacht na de monoloog dat het echt kut zou worden, maar de hele uitzending is eigenlijk echt retegrappig. Misschien was Weekend Update nog wel het meest suffe van alles.

Leuke onverwachte host!
  Admin zondag 6 mei 2012 @ 14:52:16 #253
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111203998
Cohens optreden kon beter, maar was wel leuk. Ik ken Scorcese helaas niet van gezicht, dus ik moest op de uitleg wachten. :P

Dat Zweedse stuk had ik na een minuut wel gezien.

Al met al een redelijke aflevering. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 6 mei 2012 @ 17:05:57 #254
177948 Daskaar
cake or death?
pi_111210951
ja ik las al dat het een geslaagde aflevering is, maar hij wil nog niet echt downloaden...bah
  zondag 6 mei 2012 @ 18:09:46 #255
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_111213594
Eli was echt goed. :D Wordt wel wat lastiger sommige grappen te 'begrijpen' als je hem niet echt kent.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Admin zondag 6 mei 2012 @ 18:24:27 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111214164
Ik ken 'm niet, maar ik ging er vanuit dat hij football speelt en dus snapte ik sommige specifieke grappen wel. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 6 mei 2012 @ 18:38:17 #257
206322 Seam
Pillz-E
pi_111214575
Ik heb hem nog niet gezien, maar goed om te horen dat Eli het goed deed. Blijft namelijk toch een opmerkelijke keuze als gast. Maar dus wel een aantal leuke NFL grapjes in de show?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 6 mei 2012 @ 18:38:36 #258
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_111214589
NFL quarterback ja. Z'n broer Peyton heeft ooit een vd meest geniale SNL skits gemaakt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Admin zondag 13 mei 2012 @ 11:48:39 #259
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111486127
Leuk deze week. Hoop cameo's, waaronder in de 100e Digital Short. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 13 mei 2012 @ 12:44:50 #260
62964 Little_Acorn
You would know
pi_111487612
Jammer, geen celebrity jepardy. Voor de rest leuke aflevering!
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  zondag 13 mei 2012 @ 23:47:17 #261
177948 Daskaar
cake or death?
pi_111518041
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 18:38 schreef popolon het volgende:
NFL quarterback ja. Z'n broer Peyton heeft ooit een vd meest geniale SNL skits gemaakt.
oeh benieuwd welke je bedoelt!
pi_111521177
quote:
14s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:48 schreef Breuls het volgende:
Leuk deze week. Hoop cameo's, waaronder in de 100e Digital Short. :)
die was tof ja :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_111521289
Heb me echt kapot gelachen bij weekend update :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_112348649
Andy Samberg Confirms SNL Exit, Calls It 'One of the Hardest Decisions I've Ever Made'



http://tvline.com/2012/06(...)saturday-night-live/
  Admin zaterdag 2 juni 2012 @ 17:02:19 #265
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_112348961
Oy }:|

Jorma Taccone was ook al weg. Met 2 van de 3 Lonely Island-peeps vertrokken zie ik het niet goedkomen met de shorts. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:47:35 #266
206322 Seam
Pillz-E
pi_112352600
Was toch wel te verwachten? Ik zie echter nog niet echt een vervanging voor hem.
Dit alles maakt me wel erg nieuwsgierig naar de nieuwe mensen komend seizoen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 3 juni 2012 @ 01:12:24 #267
177948 Daskaar
cake or death?
pi_112369720
Ja na Lazy Sunday 2 wat eindigde met "..that's how i began and that's how ima finish it" was het wel duidelijk dat ie vertrekken zou.
Heel jammer!

Nu nog wachten op Sudeikis om bekend te maken dat ie ook vertrekt..
pi_116161216
'SNL' Premieres With Host Seth MacFarlane and Musical Guest Frank Ocean September 15

http://tvbythenumbers.zap(...)%28TVbytheNumbers%29

Kortom:
15 sep - Seth MacFarlane
22 sep - Joseph Gordon-Levitt
06 okt - Daniel Craig

:D
pi_116161636
Tof :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin woensdag 29 augustus 2012 @ 22:02:47 #270
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_116165805
Seth MacFarlane :D

Komt natuurlijk z'n film promoten, maar toch: gaaf. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:04:40 #271
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_116165897
Daniel Craig lijkt me ook een leuke gast.
En ik ben benieuwd naar de nieuwe castmembers.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  Admin woensdag 29 augustus 2012 @ 22:09:07 #272
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_116166172
Ja, Wiig weg, Samberg weg. :{

(En twee featured players, maar ach ;) )
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 29 augustus 2012 @ 22:10:05 #273
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_116166222
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:19 schreef Franktastic1984 het volgende:

22 sep - Joseph Gordon-Levitt
06 okt - Daniel Craig
Hier overigens resp. Mumford & Sons en Muse te gast voor de musica. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator woensdag 29 augustus 2012 @ 22:31:07 #274
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_116167487
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Breuls het volgende:
Seth MacFarlane :D

Komt natuurlijk z'n film promoten, maar toch: gaaf. :)
Die heeft in de VS al sinds juni gedraaid he? Misschien voor de DVD dan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Admin woensdag 29 augustus 2012 @ 22:31:39 #275
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_116167518
Oh, echt?

Dan is het gewoon omdat-ie cool is. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_116169085
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef Breuls het volgende:
Ja, Wiig weg, Samberg weg. :{

(En twee featured players, maar ach ;) )
Abby Elliott en ...?
Of bedoel je Paul Brittain, maar die was eigenlijk al vorig seizoen weg.

Bovendien is Sudeikis ook nog niet geheel zeker;

After nine years with SNL, Sudeikis says he is undecided if he will return for the new season. While this would be disappointing at the best of times, it’s an even bigger concern during an election year since Sudeikis is known for his impression of Republican Presidential candidate Mitt Romney. (Sudeikis has also impersonated Vice President Joe Biden on the show.)
If Sudeikis does come back, he has expressed an interest being a part of the show in a new way, saying:
“It could be some sort of title change. The least of the concerns is anything financial. I’m not buying a boat because of writing skits. It’s more having a desire to give more to a place I really believe in. To stay just for the juice of being in the public eye – of being Mitt Romney – is not enough.”
http://screenrant.com/jason-sudeikis-saturday-night-live-return/
pi_116173120
Als Bill Hader ook nog vertrekt is er weinig meer aan :(
pi_116175470
Abby Elliot weg? Zij was allang geen featured meer toch?
  Admin donderdag 30 augustus 2012 @ 08:26:21 #279
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_116177519
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Abby Elliott en ...?
Of bedoel je Paul Brittain, maar die was eigenlijk al vorig seizoen weg.
Ja.
quote:
Bovendien is Sudeikis ook nog niet geheel zeker;

After nine years with SNL, Sudeikis says he is undecided if he will return for the new season. While this would be disappointing at the best of times, it’s an even bigger concern during an election year since Sudeikis is known for his impression of Republican Presidential candidate Mitt Romney. (Sudeikis has also impersonated Vice President Joe Biden on the show.)
If Sudeikis does come back, he has expressed an interest being a part of the show in a new way, saying:
“It could be some sort of title change. The least of the concerns is anything financial. I’m not buying a boat because of writing skits. It’s more having a desire to give more to a place I really believe in. To stay just for the juice of being in the public eye – of being Mitt Romney – is not enough.”
http://screenrant.com/jason-sudeikis-saturday-night-live-return/
Hij moet wel blijven hoor. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_116609076
“Saturday Night Live” ADDS THREE TO CAST

http://tvbythenumbers.zap(...)hree-to-cast/148036/

pi_116727814
Jay Pharoah Will Play Obama on SNL This Season

Jay Pharoah just got a big promotion. Lorne Michaels tells the New York Times that he thought "it might be time to shake it up" and have Pharoah replace Fred Armisen as Saturday Night Live's resident President Obama. (He says Armisen is still the show's "backbone" and will have plenty to do.) Michaels has also decided on Taran Killam to play Paul Ryan, so with Jason Sudeikis officially sticking around through the election, both presidential tickets appear to be squared away in impression-land.

http://www.vulture.com/20(...)ma-snl.html?mid=imdb
  donderdag 13 september 2012 @ 09:55:39 #282
177948 Daskaar
cake or death?
pi_116732227
"it might be time to shake it up"?
whoa lorne...weet je dat wel zeker? niet te hard van stapel lopen nu, he?

moet trouwens zeggen dat de linker van de nieuwe castmembers erg talentvol oogt idd, mmm..ja
pi_116739776
"it might be time to shake it up" is idd nogal een logische opmerking als 3 castleden verdwijnen.

De keuze om Pharoah Obama te laten spelen vind ik een goede.
Armisen vond ik in die rol niet sterk, en Pharoah verdient meer screentime
  donderdag 13 september 2012 @ 14:50:36 #284
177948 Daskaar
cake or death?
pi_116741471
ja zeker mee eens!
pi_116839997
Zin in *O*.
pi_116840147
Als oude trouwe SNL kijker moet ik eerlijk bekennen dat ik al 3 jaar of meer geen SNL heb gezien daar ik niet er alleen weinig tot geen tijd meer voor heb maar ook omdat er nu alternatieven zijn zoals The Dailyshow of standup comedy. Eerlijkheidshalve vind ik ook dat als je SNL van voor 2000 kent, je erg verwend bent met latere sterren zoals Dana Carvey of Eddy Murphy of nog eerder John Belushi en al gauw de huidige lichting acteurs en actrices eerder flauw vindt.
pi_116841165
Prima seizoensopener :)
  maandag 17 september 2012 @ 00:15:56 #289
177948 Daskaar
cake or death?
pi_116877290
"She's not a woman! And her name is Mark!"
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 00:21:49 #290
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_116877478
Redelijke opening. De poppenscene was echt hilarisch...heel goed geschreven. :)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_116878594
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:02 schreef Franktastic1984 het volgende:
"it might be time to shake it up" is idd nogal een logische opmerking als 3 castleden verdwijnen.

De keuze om Pharoah Obama te laten spelen vind ik een goede.
Armisen vond ik in die rol niet sterk, en Pharoah verdient meer screentime
ik vind de Obama van Pharoah niet best so far..net de eerste ep gezien.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 17 september 2012 @ 11:46:38 #292
177948 Daskaar
cake or death?
pi_116884285
was een zeer goeie opening, mcfarlane was een goeie keus!
ik had zelf ook een betere obama van pharaoh verwacht, maar de sketch zelf maakte dat goed.
  maandag 17 september 2012 @ 11:48:06 #293
177948 Daskaar
cake or death?
pi_116884327
trouwens, dit topic is geopend in april 2003, het heeft een kleine tien jaar geduurd voordat ie vol was! haha
pi_118675208
Komende uitzendingen;
Louis C.K. - fun. November 3, 2012
Anne Hathaway - Rihanna November 10, 2012
Jeremy Renner - Maroon 5 November 17, 2012
pi_118675282
Ben wel benieuwd hoe Louis CK in deze setting zal zijn..Ik ben wel fan, maar vind dit eigenlijk helemaal niets voor hem :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118675701
Sterk seizoen tot nu toe hoor. Leuk dat Pharoah eindelijk waardering krijgt. Killam blijft maar groeien, is nu al op het niveau van Sudekis in zijn hoogtij dagen imo. De nieuwe castmembers vind ik niet zo geweldig, alleen Cecile Strong doet het aardig (maar kan alleen maar latina's doen).
Alleen de ep met Christina Applegate vond ik wat tegenvallen. Bruno Mars was erg tof, die sketch waarin hij de vocals moest doen was echt hilarisch.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 23:27:53 #297
177948 Daskaar
cake or death?
pi_118692223
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:49 schreef Tim86 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Louis CK in deze setting zal zijn..Ik ben wel fan, maar vind dit eigenlijk helemaal niets voor hem :o
ja idd, ben erg benieuwd hiernaar!
ze zijn bij hem gekomen nadat ze op facebook vroegen naar suggesties voor gasten.
Renner is op dezelfde manier verkozen.
pi_118789960
Dat zullen wel lekker vrolijke, optimistische sketches worden dan.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_118790023
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:41 schreef Salamander het volgende:
Dat zullen wel lekker vrolijke, optimistische sketches worden dan.
Ik denk dat Louis CK de nieuwe Justin Timberlake zal zijn :)

_O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118790157
Ik zie hem al dansen.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
  zondag 4 november 2012 @ 17:07:12 #301
177948 Daskaar
cake or death?
pi_118813100
Aangezien ik het topic 10 jaar geleden begon, lijkt t me gepast als ik m ook sluit.
Mocht iemand zich geroepen voelen een nieuwe te openen, go nuts!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')