ohquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef Daskaar het volgende:
[..]
stefon was in de monoloog van Maya Rudolph, maar zegt geen woord.
Eens.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker gieren om Kaandorp en Sara Kroos dan. Ik trek het echt niet en die vrouwen bij SNL boeien me ook gewoon weinig. De paar die wel grappig zijn komen niet verder dan het eindeloos herhalen van een zelfde typetje en stemmetje en hebben gewoon totaal geen range. Qua stand up comedy gaat het 99 van de 100 keer niet verder dan overcompensatie, resulterend in banale poep en pis grappen.
Onderstaande recensent geeft een 'A' aan deze afleveringquote:
een 10 kan je eigenlijk nooit geven, is echt voor exceptionele klasse, maar dit was echt een leuke en scherpe aflevering, het plezier van de spelers was overduidelijk en werkt aanstekelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Onderstaande recensent geeft een 'A' aan deze aflevering
http://www.avclub.com/articles/maya-rudolphsleigh-bells,69536/
Je bent het toch wel met me eens dat het dat in elk geval zeker niet waard was?
Trouwens, gvd weer geen Digital Short en sowieso weinig Samberg
Komende uitzendingen:
718 "Lindsay Lohan" Jack White March 3, 2012
719 "Jonah Hill" TBA March 10, 2012
TBA "Justin Bieber" Justin Bieber TBA
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:03 schreef Daskaar het volgende:
hier is een overzicht van Stefon's beste clubs!
heb je zijn dvd (her)ontdekt?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:44 schreef Rhalius het volgende:
Phill Hartman heeft echt een paar brilljante sketches gedaan, degene waar hij militairen verteld wie wel en niet dood gaan is fantastisch.
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:14 schreef Mike het volgende:
Ik vond de eerste helft (t/m weekend update) erg sterk. Jammer dat het daarna toch wat minder werd. Wel behoorlijk wat gelachen, vooral als de spelers zelf in de lach schieten.
- Ook erg gelachen om de Digital Short.quote:Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef Daskaar het volgende:
Stefon in de huis!
aflevering was ok, Jonah Hill is een leuke host, dat kind dat ie speelt is te gek!
Het zijn nog geruchten...quote:Op zondag 8 april 2012 03:10 schreef Daskaar het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)_1403217.html?ref=tv
Precies, voor de marketing is het beter om 1 centrale gast te hebben en deze te promoten.quote:Op zondag 8 april 2012 11:31 schreef Mike het volgende:
Ach, de guest host hoort er natuurlijk ook gewoon bij. Daarnaast kunnen ze met slim plannen ook de kijkcijfers verhogen. Dat zie je bv meteen toen ze Betty White hadden uitgenodigd toen die in een hype zat...meteen veel hogere kijkcijfers voor SNL.
die viel mij ook positief op jaquote:Op maandag 9 april 2012 04:45 schreef popolon het volgende:
Vond deze toch wel leuk:
[ afbeelding ]
Kate McKinnon is wel een leuke dame hoor.
Jij moet toch weten, zeker in de VS, dat kwaliteit niet per se voorop staat bij commerciële stations?quote:Op maandag 9 april 2012 11:16 schreef Daskaar het volgende:
daarmee zeg ik niet dat ik t niet leuk vind dat er guest hosts zijn, maar als het enige argument is dat ze zorgen voor kijkcijfers dan is er geen meerwaarde voor de kwaliteit.
tuurlijk, maar t ging me er meer om wat de show goed zou doen, en niet zozeer wat realistisch isquote:Op maandag 9 april 2012 12:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Jij moet toch weten, zeker in de VS, dat kwaliteit niet per se voorop staat bij commerciële stations?
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef Seam het volgende:
Killam neemt gewoon moeiteloos het stokje over van Sudekis. Nu nog een goede vervanger voor Wiig, vind er niet echt een sterke vrouw nu bij zitten (Elliot deed het eerst vrij aardig, maar mag tegenwoordig alleen al mooie vrouw spelen). Samberg gaat nog wel pijn doen denk ik. Ik vond Britain wel een vergelijkbaar type, maar die is al weg. Ik denk dat we zijn absurdistische stijl nog wel gaan missen.
oeh benieuwd welke je bedoelt!quote:Op zondag 6 mei 2012 18:38 schreef popolon het volgende:
NFL quarterback ja. Z'n broer Peyton heeft ooit een vd meest geniale SNL skits gemaakt.
die was tof jaquote:Op zondag 13 mei 2012 11:48 schreef Breuls het volgende:
Leuk deze week. Hoop cameo's, waaronder in de 100e Digital Short.
Hier overigens resp. Mumford & Sons en Muse te gast voor de musica.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:19 schreef Franktastic1984 het volgende:
22 sep - Joseph Gordon-Levitt
06 okt - Daniel Craig
Die heeft in de VS al sinds juni gedraaid he? Misschien voor de DVD dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Breuls het volgende:
Seth MacFarlane
Komt natuurlijk z'n film promoten, maar toch: gaaf.
Abby Elliott en ...?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef Breuls het volgende:
Ja, Wiig weg, Samberg weg.
(En twee featured players, maar ach)
Ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Abby Elliott en ...?
Of bedoel je Paul Brittain, maar die was eigenlijk al vorig seizoen weg.
Hij moet wel blijven hoor.quote:Bovendien is Sudeikis ook nog niet geheel zeker;
After nine years with SNL, Sudeikis says he is undecided if he will return for the new season. While this would be disappointing at the best of times, it’s an even bigger concern during an election year since Sudeikis is known for his impression of Republican Presidential candidate Mitt Romney. (Sudeikis has also impersonated Vice President Joe Biden on the show.)
If Sudeikis does come back, he has expressed an interest being a part of the show in a new way, saying:
“It could be some sort of title change. The least of the concerns is anything financial. I’m not buying a boat because of writing skits. It’s more having a desire to give more to a place I really believe in. To stay just for the juice of being in the public eye – of being Mitt Romney – is not enough.”
http://screenrant.com/jason-sudeikis-saturday-night-live-return/
ik vind de Obama van Pharoah niet best so far..net de eerste ep gezien.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:02 schreef Franktastic1984 het volgende:
"it might be time to shake it up" is idd nogal een logische opmerking als 3 castleden verdwijnen.
De keuze om Pharoah Obama te laten spelen vind ik een goede.
Armisen vond ik in die rol niet sterk, en Pharoah verdient meer screentime
ja idd, ben erg benieuwd hiernaar!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:49 schreef Tim86 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Louis CK in deze setting zal zijn..Ik ben wel fan, maar vind dit eigenlijk helemaal niets voor hem
Ik denk dat Louis CK de nieuwe Justin Timberlake zal zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:41 schreef Salamander het volgende:
Dat zullen wel lekker vrolijke, optimistische sketches worden dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |