abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 februari 2012 @ 10:36:33 #196
101884 PeRi
Allons-y!
pi_108178863
De Beyonce sketch was toch wel vreselijk hilarisch weer!
Whatever I want.
  maandag 20 februari 2012 @ 10:46:43 #197
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108179087
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker gieren om Kaandorp en Sara Kroos dan. Ik trek het echt niet en die vrouwen bij SNL boeien me ook gewoon weinig. De paar die wel grappig zijn komen niet verder dan het eindeloos herhalen van een zelfde typetje en stemmetje en hebben gewoon totaal geen range. Qua stand up comedy gaat het 99 van de 100 keer niet verder dan overcompensatie, resulterend in banale poep en pis grappen.
ja ik kan me voorstellen dat vrouwenhumor je minder aanspreekt hoor.

maar kijk deze aflevering, is een van de betere!
pi_108231361
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:16 schreef F_JD het volgende:
Ik denk niet dat ik deze ga opzoeken, geen trek in die verschrikkelijke Maya Rudolph...

Al las ik wel dat Stefon er weer was, dat is natuurlijk wel briljant.
Geen Stefon bij weekend update hoor? Moet de rest nog kijken..maar dat was dus een dooie mus ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:02:46 #199
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108231796
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Geen Stefon bij weekend update hoor? Moet de rest nog kijken..maar dat was dus een dooie mus ;(
stefon was in de monoloog van Maya Rudolph, maar zegt geen woord.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:07:18 #200
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_108231952
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:57 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Kijken jullie hem eigenlijk altijd af?

Negen van de 10 keer kijk ik het meestal maar tot en met de weekend update; en meestal heb ik ook al een review gelezen welke sketches echt grappig waren, dan skip ik nog eens de helft.
Spoel muziek altijd door, veel sketches na een tijd. SNL is vaak heel matig, maar soms ronduit hilarisch. Weekend Update vind ik altijd leuk :)
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_108232201
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef Daskaar het volgende:

[..]

stefon was in de monoloog van Maya Rudolph, maar zegt geen woord.
oh -O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:15:22 #202
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108232245
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

oh -O-
:{

juist
pi_108242713
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker gieren om Kaandorp en Sara Kroos dan. Ik trek het echt niet en die vrouwen bij SNL boeien me ook gewoon weinig. De paar die wel grappig zijn komen niet verder dan het eindeloos herhalen van een zelfde typetje en stemmetje en hebben gewoon totaal geen range. Qua stand up comedy gaat het 99 van de 100 keer niet verder dan overcompensatie, resulterend in banale poep en pis grappen.
Eens.
Zoals ik al eerder zei, waar ik bang voor was: niet grappig en over the top

Neem de 'Super Showcase' sketch. Alleen grappig omdat ze niet in hun rol bleven, terwijl dat natuurlijk juist niet professioneel is.

Wel positief: Jay Pharaoh die in veel sketches zat, mooi dat hij meer kansen krijgt.
Jay-Z en Beyonce sketch was wel hilarisch
What's Up With That blijft ergens vermakelijk, al is het behoorlijk voorspelbaar
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:33:35 #204
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108244571
you guys r weird..
pi_108261513
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:33 schreef Daskaar het volgende:
you guys r weird..
Onderstaande recensent geeft een 'A' aan deze aflevering
http://www.avclub.com/articles/maya-rudolphsleigh-bells,69536/
Je bent het toch wel met me eens dat het dat in elk geval zeker niet waard was?

Trouwens, gvd weer geen Digital Short en sowieso weinig Samberg

Komende uitzendingen:
718 "Lindsay Lohan" Jack White March 3, 2012
719 "Jonah Hill" TBA March 10, 2012
TBA "Justin Bieber" Justin Bieber TBA
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:18:20 #206
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108262432
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:55 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Onderstaande recensent geeft een 'A' aan deze aflevering
http://www.avclub.com/articles/maya-rudolphsleigh-bells,69536/
Je bent het toch wel met me eens dat het dat in elk geval zeker niet waard was?

Trouwens, gvd weer geen Digital Short en sowieso weinig Samberg

Komende uitzendingen:
718 "Lindsay Lohan" Jack White March 3, 2012
719 "Jonah Hill" TBA March 10, 2012
TBA "Justin Bieber" Justin Bieber TBA
een 10 kan je eigenlijk nooit geven, is echt voor exceptionele klasse, maar dit was echt een leuke en scherpe aflevering, het plezier van de spelers was overduidelijk en werkt aanstekelijk.
ik geef geen cijfers, maar als ik t zou doen zou t een dikke acht zijn ..ofzo
pi_108266556
Weekend Update was sterk en die Beyonce/Jay-Z sketch was hilarisch ^O^.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 19:03:22 #208
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108391922
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_108396934
Phill Hartman heeft echt een paar brilljante sketches gedaan, degene waar hij militairen verteld wie wel en niet dood gaan is fantastisch.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  zondag 26 februari 2012 @ 00:38:12 #211
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108403028
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:44 schreef Rhalius het volgende:
Phill Hartman heeft echt een paar brilljante sketches gedaan, degene waar hij militairen verteld wie wel en niet dood gaan is fantastisch.
heb je zijn dvd (her)ontdekt?
ik moet altijd zo lachen om zijn auditie tape, hij gaat aan een stuk door met geweldig materiaal!
Ik moest van de week nog denken aan zijn Fixing Robots sketch.
pi_108407409
Helaas geen DVD van hem gevonden, ik ben wel fan van al zijn werk.

Hij was echt een van de meest fantastiche mensen die ooit in de showbizz gewerkt hebben.. goed op zijn plaats in de spotlight, maar ook als aangever. Schijnbaar ook heel erg vriendelijk en behulpzaam rond de set.

Die auditie tape is inderdaad erg grappig, het laat echt zien hoe goed hij kan improviseren en wat voor energie en charisma Phill Hartman heeft.

Bij News Radio en the simpsons was hij ook altijd erg grappig, Is er ergens waar die DVD te bestellen is?
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  zondag 26 februari 2012 @ 11:59:14 #213
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108409668
ik heb m destijds gekocht via play.com, maar kan m daar ook niet meer vinden.

een van de leukste sketches van SNL kan ik ook niet vinden op internet jammer genoeg.
vreemd genoeg wel het transscript..dus bij deze :)

[ Pleasant music plays. A picture of a white house is shown. ]

Eddie Murphy V/O: We all know that years of wind and weather can turn a beautiful home like yours into an ugly eyesore.

[ Fade to a picture of the same house, all cracked and dry. ]

Eddie Murphy V/O: But what if you could protect your home? What if you could keep it beautiful forever, with a giant see-through plastic bubble?

[ Fade to a picture of the same house, pristine, with a big plastic bubble over it. Eddie then appears in a square in the top right corner. ]

Eddie Murphy: Well, you can't! They don't make no damn plastic bubble, you stupid idiot! And even if they did, how you gon' find one big enough to fit over your house, right? What you gon' do, how you gon' get it home? Tie it on top of your damn station wagon? All right?

[ Eddie now takes up the whole screen ]

Eddie Murphy: But let's say you could get one, right, if you sittin' around in this big stupid plastic bubble over your house, right? Now you got it made, right? You didn't stop to think, right, what happens when you get hungry, right? How you gon' bring food inside there? They can't deliver sandwiches with a big plastic bubble over your house, right? What they gon' do then, right? The best part about that, I was thinkin', right, what happens when you run out of air, right? You inside a space for about five days, you run out of air. Don't you feel stupid now, sittin' in that bubble, dead, huh? You feel real dumb, right? Let me tell you somethin', man. If you feel that you've got to have this plastic bubble, and you got to spend your money on it, here's Mel, he'll tell you how to do it. Plastic bubble, y'all some stupid people out there ...

[ Fade to a picture of the house with the plastic bubble over it. An address appears over this still. ]

Mel Brandt V/O: Thanks, Eddie! Send check or money order to Big Damn Plastic Bubble, Rockefeller Plaza, New York, New York, 10020. Do it today!
pi_108438181
Ik had de laatste aflevering nog een keer gekeken en nu zag ik pas dat Justin Timberlake een bord met I love Bon Iver had bij de aftiteling :D Toffe actie O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_108728084
Ondanks de slechte prestatie van Lohan was de aflevering erg vermakelijk!

- Agent Macintosh: altijd leuk (vooral ook om zelf te raden welke film er bedoeld wordt en de kruising van groffe homo-gevangenis en film-woordspelingen)
- Real Housewives of Disney: leuk gevonden, had nog wel meer ingezeten. Zou best leuk zijn als terugkerende sketch. Er zijn tenslotte ook zoveel Disney-figuren
- SNL Digital Short, eindelijk weer! Maar hij viel beetje tegen, misschien juist door de opgebouwde verheuging. Meestal een goede combi van weird en grappig, nu meer weird dan grappig
- Rude Buddha :D
- This has been a weird guy by a fire... this is has been that same guy burning his hand _O-

Wat een vreselijke Kristen Wiig sketch weer zeg (sketch waarin ze steeds de telefoon opneemt)
En slecht dat de 2 nepcommercials herhalingen waren. Dat is niet echt positief, alsof de schrijvers niets meer konden verzinnen met Lindsay Lohan als gast
pi_108728187
Delinquent Teen Girl Gang was ook slecht, dezelfde grap die nog 3 keer werd herhaald

The Psychic Awards was wel erg leuk
  maandag 5 maart 2012 @ 01:22:02 #217
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108729308
ben t met je eens, Lohan is geen al te beste presentatrice ookal nam ze zichzelf
genadeloos op de hak(vooral in de macintosh sketch), maar toch een erg leuke show.

Elke sketch had goeie momenten, vond zelf oa de sketch met de enge beller erg grappig en
de teen gang erg leuk, beide bevatten een element van ja dat kennen we wel en deden er toch iets
onverwachts mee.

Die weird guy sketch was idd erg leuk, van mij mogen ze dat soort korte onzin wel vaker doen, onderbreekt t n beetje.

Maar is Bill Hader momenteel niet de grote ster van SNL? Alles wat ie doet is geweldig "I'm Shepherd Smith and i'm a silly little rabbit.", om maar te zwijgen van zijn Carville imitatie.
pi_108739423
Juist doordat Lohan weinig in te brengen had kreeg de cast zelf de kans om helemaal los te gaan, wat deden ze het stuk voor stuk geweldig. Ook mooi hoe iedereen stuk ging aan het einde van de Mackintosh sketch.
pi_108742490
Real Housewives of Disney heeft echt de hele uitzending geredt, wat een briljante sketch.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:38:50 #220
206322 Seam
Pillz-E
pi_108792756
Deze week Jonah Hill met the Shins _O_
Gaat een toppertje worden denk ik.
pi_108803399
Cool.
  zondag 11 maart 2012 @ 06:24:12 #222
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_108960692
'Sarah Palin'. :D
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 11 maart 2012 @ 16:41:24 #223
177948 Daskaar
cake or death?
pi_108974699
Stefon in de huis!

aflevering was ok, Jonah Hill is een leuke host, dat kind dat ie speelt is te gek!
pi_108989770
Ik wil ook een human roomba :(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Moderator zondag 11 maart 2012 @ 22:14:06 #225
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_108990368
Ik vond de eerste helft (t/m weekend update) erg sterk. Jammer dat het daarna toch wat minder werd. Wel behoorlijk wat gelachen, vooral als de spelers zelf in de lach schieten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_108990902
Bijna wekelijks toch dat ie tm Weekend Update leuk is? Eerste gedeelte was wel erg sterk.
pi_108991613
Ik vond dat Coolio stukje ook wel tof haha

De nieuwe muziek van The Shins valt me tegen trouwens..luisterde eerst altijd vaak naar die oude albums van ze nadat ik ze in Garden State had ontdekt, maar dit vond ik echt niet boeiend ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 11 maart 2012 @ 22:46:08 #228
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_108992696
Tot en met Weekend Update was het zeker erg goed. En Stefon natuurlijk! Toch mooi hoe ze hem elke keer weer aan het lachen krijgen. :D.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_109036978
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:14 schreef Mike het volgende:
Ik vond de eerste helft (t/m weekend update) erg sterk. Jammer dat het daarna toch wat minder werd. Wel behoorlijk wat gelachen, vooral als de spelers zelf in de lach schieten.
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 16:41 schreef Daskaar het volgende:
Stefon in de huis!

aflevering was ok, Jonah Hill is een leuke host, dat kind dat ie speelt is te gek!
- Ook erg gelachen om de Digital Short.
Makkelijk scoren, tennisbal in het kruis, maar door het eindeloos herhalen, animaties en McEnroe toch erg gelachen.

- J Pop America Fun Time Now was de 1e keer al niet grappig. Ik mag hopen dat dit niet terug gaat komen...

- Kristen Wiig weer zeer irritant..

- Coolio sketch ^O^ Een typische Guilty Pleasure song

Jonah Hill is trouwens weer dikker geworden terwijl hij zoveel was afgevallen :?
Zie hier:
pi_109037151
Dat viel mij ook al op ja..dat hij weer een stuk dikker is. Wel sneu..werk je zo hard om af te vallen, heb je weer een relapse..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:33:37 #231
177948 Daskaar
cake or death?
pi_109041027
ja he? vond m ook alweer dikker.

j pop vind ik voornamelijk grappig door de "erruu" die ze achter elk woord plakken, verder niet heel bijzonder idd.

kirsten wiig is leeuuuuukkkk!!
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:04:30 #232
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_109044604
Ik schaamde me dat ik zo hard moest lachen om de tennisballen, maar het was hilarisch _O-
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_109322917
New York, NY – March 20, 2012 – On April 7th, Sofia Vergara will make her debut appearance as host. The Emmy nominated actress can currently be seen in the six-time Emmy Award-winning series, “Modern Family.”

One Direction will make their debut appearance as musical guest. The group’s BRIT Award-winning debut single, “What Makes You Beautiful,” was the highest debut for a UK group in over 15 years on the Billboard HOT 100. The group released their debut album “Up All Night” in the United States on March 13th. “Up All Night” is already a global success entering the charts at number one in six countries.

Academy Award-nominee Josh Brolin returns to SNL for his second appearance as host on April 14th. Brolin will next be seen alongside Will Smith in the third installment, “Men In Black 3.”

Five-time ARIA Award-winner, Gotye, will make his musical guest debut. Gotye’s recent, platinum-certified single “Somebody That I Used To Know,” reached number one on the UK Singles chart and continues to climb the US Singles chart.

"Saturday Night Live" is produced in association with Broadway Video. The creator and executive producer is Lorne Michaels.
  zondag 8 april 2012 @ 03:10:43 #234
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110050077
quote:
Het zijn nog geruchten...

When asked about Wiig, Samberg, and Sudeikis leaving the show, an SNL spokesperson said, "No decisions have been made and won't be until the end of the summer." But even if all three exit, the show will manage to carry on. Anytime beloved SNL cast members leave, it seems like the show will never be the same. Yet, Tina Fey and Amy Poehler joined the cast just as Will Ferrell was preparing to leave, just as Wiig signed on shortly before they left the show. SNL made it through the disastrous 1985-1986 season, which resulted in everyone being fired except Jon Lovitz, and it can definitely survive the latest round of departures.
  zondag 8 april 2012 @ 11:29:37 #236
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110051360
ik had er nog niet eens echt bij stil gestaan dat dit zou kunnen gebeuren, maar tis een logische stap voor allen.
ik ben benieuwd naar wat er zou gebeuren met de show als alle drie vertrokken

verder is het een interessant gesprek dat de twee hebben in dat artikel, de suggestie van geen guesthost elke week maar in plaats daarvan surprise pop ups van artiesten bij sommige sketches staat me heel erg aan.
de show mag wel es wat nieuws proberen, maar dat doen ze niet.
  Moderator zondag 8 april 2012 @ 11:31:41 #237
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_110051405
Ach, de guest host hoort er natuurlijk ook gewoon bij. Daarnaast kunnen ze met slim plannen ook de kijkcijfers verhogen. Dat zie je bv meteen toen ze Betty White hadden uitgenodigd toen die in een hype zat...meteen veel hogere kijkcijfers voor SNL.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_110053866
Matige episode, zeer matige Weekend Update, maar wat is Sofia toch een briljant wijf met de accent en dat lichaam :9.
  zondag 8 april 2012 @ 13:54:17 #239
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110055297
ik verwachtte een uur kwijlen om Sofia, maar ze deden er verstandig aan haar lichaam niet teveel te accentueren.
ze was ook echt grappig!
pi_110085089
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:31 schreef Mike het volgende:
Ach, de guest host hoort er natuurlijk ook gewoon bij. Daarnaast kunnen ze met slim plannen ook de kijkcijfers verhogen. Dat zie je bv meteen toen ze Betty White hadden uitgenodigd toen die in een hype zat...meteen veel hogere kijkcijfers voor SNL.
Precies, voor de marketing is het beter om 1 centrale gast te hebben en deze te promoten.
Het staat zelfs vernoemd in het artikel:

"I mean, Lindsay Lohan? That was a publicity grab that, sure, scored the show its highest ratings of the year; but it was so bad, all it did was ensure people tuned in would say, "Oh, yeah, that's why I don't watch this show."

Dit is dus een voorbeeld van het tegenovergestelde, maar bij een populair persoon die ook een goede gast blijkt te zijn lijkt het me onzinnig om dit te schrappen.
En daarnaast zijn er vaak al surprise pop ups van artiesten, dus in dat opzicht zie ik de meerwaarde totaal niet van het weghalen van de hoofdgast.

Het eventuele vertrek van Wiig, Sudeikis en Samberg zat er aan te komen natuurlijk, allen hebben een succesvolle carriere naast SNL.
Als ze dan vertrekken, lijkt het mij prettiger dat ze allen ineens vertrekken.
Met die vernieuwing komt het dan vanzelf wel goed.
De makers moeten dan wel vernieuwen, het zijn tenslotte 3 bepalende gezichten waarvoor personen met andere talenten in de plaats gaan komen.

Ergste gemis vind ik dan Digital Shorts (als Samberg idd weg gaat was het gebrek eraan dit seizoen wellicht al een voorteken...?)

Van Wiig ben ik geen fan, zoals ik al meerdere malen hier kenbaar heb gemaakt ;)
Alleen haar vertrek zal al voor vernieuwing zorgen, omdat de schrijvers zoveel sketches speciaal voor typetjes van haar schreven terwijl de andere vrouwen in de show vaak een lullig rolletje kregen Alsof de schrijvers telkens dachten: 'Oh ja, we hebben nog meer vrouwen, wat kunnen we die nog laten doen om te zorgen dat ze iets werken voor hun salaris'
  maandag 9 april 2012 @ 04:45:27 #241
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_110086656
Vond deze toch wel leuk:

Kate McKinnon is wel een leuke dame hoor. O-)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 9 april 2012 @ 11:16:59 #242
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110089235
ik zie de meerwaarde niet van de host, op sommige na. timberlake, hamm en baldwin lijken de schrijvers te inspireren en zelf ook iets toe te voegen aan de show, de meeste anderen zijn vaker te vinden als, zoals het ertikel al zegt, de straight man, een aangever.

daarmee zeg ik niet dat ik t niet leuk vind dat er guest hosts zijn, maar als het enige argument is dat ze zorgen voor kijkcijfers dan is er geen meerwaarde voor de kwaliteit.

kate mckinnon is meteen volop in de aandacht, iets wat ze eigenlijk nooit doen.
ik kijk uit naar t nieuwe seizoen, het verdwijnen van de oude garde zorgt er idd voor dat een heleboel vaste sketches moeten worden gedumpt, kan een erg goed ding zijn!
pi_110091346
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 04:45 schreef popolon het volgende:
Vond deze toch wel leuk:

[ afbeelding ]

Kate McKinnon is wel een leuke dame hoor. O-)
die viel mij ook positief op ja :P
Accent was ook spot on :D

Enige dat Pharoah deed deze ep was zijn hoofd 1x in beeld steken volgens mij..geen tekst :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Moderator maandag 9 april 2012 @ 12:43:44 #244
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_110091555
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:16 schreef Daskaar het volgende:

daarmee zeg ik niet dat ik t niet leuk vind dat er guest hosts zijn, maar als het enige argument is dat ze zorgen voor kijkcijfers dan is er geen meerwaarde voor de kwaliteit.

Jij moet toch weten, zeker in de VS, dat kwaliteit niet per se voorop staat bij commerciële stations?
  maandag 9 april 2012 @ 21:53:13 #245
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110112998
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:43 schreef Mike het volgende:

[..]

Jij moet toch weten, zeker in de VS, dat kwaliteit niet per se voorop staat bij commerciële stations?
tuurlijk, maar t ging me er meer om wat de show goed zou doen, en niet zozeer wat realistisch is :)
  maandag 16 april 2012 @ 19:09:31 #246
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110406522
Leuke aflevering weer. Twee digital shorts was een leuke verassing. Zag er wel uit alsof het definitief de laatste Laser Cats was, maar ik moest zo lachen om Sambergs reaktie als ie het spaceship ingaat. En hoe cool was Spielberg zn cameo?
Brolin is trouwens een prima host, maar niks speciaals zoals Hamm of timberlake.
  maandag 16 april 2012 @ 21:24:29 #247
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_110415072
Die Brolin heeft echt een heel groot hoofd! Hij lijkt op Tyrion van Game of Thrones... :P
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_110461292
Leuke show!
- 2 Digital Shorts
- veel Jay Pharaoh als Will Smith, Jay-Z en Kanye West
- Josh Brolin prima, maar niets bijzonders zoals eerder al genoemd
- Taran Killam is echt de 'rising star' van SNL, maar terecht ook

En paar aanstekelijke nummers in de sketches;

pi_110469225
Killam neemt gewoon moeiteloos het stokje over van Sudekis. Nu nog een goede vervanger voor Wiig, vind er niet echt een sterke vrouw nu bij zitten (Elliot deed het eerst vrij aardig, maar mag tegenwoordig alleen al mooie vrouw spelen). Samberg gaat nog wel pijn doen denk ik. Ik vond Britain wel een vergelijkbaar type, maar die is al weg. Ik denk dat we zijn absurdistische stijl nog wel gaan missen.
pi_110470057
Doe maar veel Kate McKinnon :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 18 april 2012 @ 12:34:06 #251
177948 Daskaar
cake or death?
pi_110479279
quote:
7s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef Seam het volgende:
Killam neemt gewoon moeiteloos het stokje over van Sudekis. Nu nog een goede vervanger voor Wiig, vind er niet echt een sterke vrouw nu bij zitten (Elliot deed het eerst vrij aardig, maar mag tegenwoordig alleen al mooie vrouw spelen). Samberg gaat nog wel pijn doen denk ik. Ik vond Britain wel een vergelijkbaar type, maar die is al weg. Ik denk dat we zijn absurdistische stijl nog wel gaan missen.
helemaal mee eens!
ik vind zelf britain ook echt een gemis!
pi_111200728
Ik dacht na de monoloog dat het echt kut zou worden, maar de hele uitzending is eigenlijk echt retegrappig. Misschien was Weekend Update nog wel het meest suffe van alles.

Leuke onverwachte host!
  Admin zondag 6 mei 2012 @ 14:52:16 #253
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111203998
Cohens optreden kon beter, maar was wel leuk. Ik ken Scorcese helaas niet van gezicht, dus ik moest op de uitleg wachten. :P

Dat Zweedse stuk had ik na een minuut wel gezien.

Al met al een redelijke aflevering. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 6 mei 2012 @ 17:05:57 #254
177948 Daskaar
cake or death?
pi_111210951
ja ik las al dat het een geslaagde aflevering is, maar hij wil nog niet echt downloaden...bah
  zondag 6 mei 2012 @ 18:09:46 #255
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_111213594
Eli was echt goed. :D Wordt wel wat lastiger sommige grappen te 'begrijpen' als je hem niet echt kent.
  Admin zondag 6 mei 2012 @ 18:24:27 #256
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111214164
Ik ken 'm niet, maar ik ging er vanuit dat hij football speelt en dus snapte ik sommige specifieke grappen wel. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 6 mei 2012 @ 18:38:17 #257
206322 Seam
Pillz-E
pi_111214575
Ik heb hem nog niet gezien, maar goed om te horen dat Eli het goed deed. Blijft namelijk toch een opmerkelijke keuze als gast. Maar dus wel een aantal leuke NFL grapjes in de show?
  zondag 6 mei 2012 @ 18:38:36 #258
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_111214589
NFL quarterback ja. Z'n broer Peyton heeft ooit een vd meest geniale SNL skits gemaakt.
  Admin zondag 13 mei 2012 @ 11:48:39 #259
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111486127
Leuk deze week. Hoop cameo's, waaronder in de 100e Digital Short. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 13 mei 2012 @ 12:44:50 #260
62964 Little_Acorn
You would know
pi_111487612
Jammer, geen celebrity jepardy. Voor de rest leuke aflevering!
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')