abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 juli 2022 @ 20:17:23 #1
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_205238904


HET GROTE FC EMMEN TOPIC

http://www.fcemmen.nl

De promotie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krankzinnige slotfases tegen Groningen en PSV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potverdorie; Indrukwekkende minuut stilte voor Kjell Scherpen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_205239513
Geen Brouwer is inderdaad niet zo mooi. Vind maar eens zo’n betrouwbare keeper weer als Brouwer vorig seizoen was. Toufiqui heeft wel bijgetekend, maar staat tegenover dat El Azzouzi waarschijnlijk vertrekt. Pffff….Er moet nog heel wat bijkomen voordat er een eredivisiewaardig elftal staat.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 18 juli 2022 @ 10:29:15 #3
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_205376550
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 21:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Geen Brouwer is inderdaad niet zo mooi. Vind maar eens zo’n betrouwbare keeper weer als Brouwer vorig seizoen was. Toufiqui heeft wel bijgetekend, maar staat tegenover dat El Azzouzi waarschijnlijk vertrekt. Pffff….Er moet nog heel wat bijkomen voordat er een eredivisiewaardig elftal staat.
Oelschlägel ipv Brouwer, lijkt me op het eerste gezicht een prima keus, vrij jong ook nog (26).
Van FCU-fans hoorde ik wat gemengde reacties, sommigen vonden hem heel degelijk, sommigen een grabbelaar.

Ik kan i.i.g. niet wachten op de reacties van de oudere heren naast mij, "Oelschlagel, hadden ze niet iemand met een normale naam kun'n koop'n" _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_205455489
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205455542
quote:
Zivkovic _O_
pi_205459475
Campingelftal na 1 jaar alweer terug in de eredivisie _O_
pi_205574778
quote:
Drama voor Kieftenbeld: einde seizoen voor FC Emmen-aanwinst



De vrees van FC Emmen is uitgekomen. Maikel Kieftenbeld heeft in de slotfase van het duel met PSV zaterdagavond inderdaad een kruisbandblessure opgelopen. Voor de 32-jarige middenvelder zit het seizoen er daardoor nu al op.

Kieftenbeld kwam deze zomer met grote verwachtingen over uit Engeland en werd gezien als een zeer belangrijke speler om Emmen in de Eredivisie te houden. Bij de uitwedstrijd tegen PSV stond hij dan ook direct in de basis. Kieftenbeld speelde een redelijk ongelukkige wedstrijd, met een knullig eigen doelpunt, maar het absolute dieptepunt vond in de slotseconde van de wedstrijd in Eindhoven plaats.

Invaller Savio kwam na een gestrande actie onhandig in botsing met Kieftenbeld, die direct naar zijn knie greep. De middenvelder had bijzonder veel pijn en bij Emmen werd direct gevreesd voor een zware knieblessure. Die vrees is nu bevestigd: onderzoek heeft uitgewezen dat Kieftenbeld een kruisbandblessure heeft. Emmen meldt dat het seizoen daardoor al ten einde is voor de middenvelder.
Emmen schrijven we op als eerste degradant.
pi_205574892
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 18:01 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Emmen schrijven we op als eerste degradant.
Hoe durven ze te verliezen van PSV.
pi_205575382
Ik vond het op een paar knullige momenten na een prima wedstrijd, met 3-1 was ik helemaal tevreden geweest.

Nu zorgen dat je andere wedstrijden wel punten pakt, had hier niet 1 punt verwacht.
  zondag 21 augustus 2022 @ 19:51:23 #10
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205706636
Linker rijtje niks mis mee
pi_205781608
Jammer dat het in een paar minuten nog 4-0 werd, op papier lijkt dat veel kutter dan 1-0, maar goed, snel vergeten en dan AZ verwacht ik ook niet veel, misschien een punt, daarna moeten we ons echt nestelen rond plek 10-12.
pi_206018667
Vandaag tegen de Eagles dik door de ondergrens gezakt, dus vanaf nu kan het alleen maar beter gaan ^O^
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_206658885
3-3 tegen Ajax. Tweede helft een klasse beter dan de Amsterdammers en er had misschien wel gewoon gewonnen moeten worden.

Zo, dat was een zin die ik ook nooit had gedacht te typen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_206659183
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
3-3 tegen Ajax. Tweede helft een klasse beter dan de Amsterdammers en er had misschien wel gewoon gewonnen moeten worden.

Zo, dat was een zin die ik ook nooit had gedacht te typen.
pi_207983609
twitter


In volle paniek op zoek naar goals.
pi_207987359
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]

In volle paniek op zoek naar goals.
Jep, maar wie weet.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_207987375
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 21:28 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Jep, maar wie weet.
Ik hoop het. Zivkovic kan mij verre van bekoren tot dusver.
pi_208000150
twitter


#CheckJeBallen
pi_208011768
Veel mooier dan dat grijze uittenue. Van mij mogen ze, zolang Easytoys de hoofdsponsor is, dat roze ook helemaal cultiveren.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_208244990
twitter


:N
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_208245063
quote:
Tja, stelletje mafklappers.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_208449170
Dick Lukkien naar FC Groningen, de timing is nogal ehhh bijzonder.

https://www.voetbalprimeu(...)ner-in-euroborg.html
Het is koud, het is guur....
pi_208449202
En straks degradeert Groningen en blijft Emmen wel in de Eredivisie..
pi_208449333
quote:
9s.gif Op zondag 19 maart 2023 11:34 schreef Marcoss het volgende:
En straks degradeert Groningen en blijft Emmen wel in de Eredivisie..
Dit zou mooi zijn
U MAD?
pi_208451513
Emmen-Groningen in de KKD lijkt me nog realistischer.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_208451554
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2023 14:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
Emmen-Groningen in de KKD lijkt me nog realistischer.
Hoe dan ook - Lukkien heeft volgend seizoen weer de mogelijkheid te promoveren.
pi_208458440
Ik was nou niet echt voorstander van degradatie voor FC Groningen.

Nu wel.
pi_208510585
Dick blijft dus tot einde seizoen. Van mij had hij ook op mogen stappen. Al het beste voor hem, promotieheld x 2, maar de chemie lijkt op.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_209241933
Heerlijke middag in Emmen
  maandag 22 mei 2023 @ 18:12:59 #30
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_209242206
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 17:46 schreef PotjeSambal het volgende:
Heerlijke middag in Emmen
Mwoa, eerste 20 minuten waren wel aardig.
Rest ok-ish, scheidsrechter waardeloos.

Nu maar er vol op klappen in de play-offs. :)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_209243630
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2023 18:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]
Mwoa, eerste 20 minuten waren wel aardig.
Rest ok-ish, scheidsrechter waardeloos.

Nu maar er vol op klappen in de play-offs. :)
Als Feyenoorder :T
  zondag 11 juni 2023 @ 16:37:22 #32
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_209477992
Vol erop klappen en zien waar het schip strandt. Slechter dan dinsdag kan niet, dus er is nog hoop.

Nu op naar de Oude Meerdijk.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_209480989
Uithuilen en (weer) opnieuw beginnen.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_209482450
Ach ja, zat er het hele seizoen al aan te komen, amper ballen voor, geen echte spits, zat ook veel tegen, scheidsrechters soms, veel blessures.

In de winter dachten de meeste mensen die ik ken dat Groningen nog wel wat punten zou pakken en Emmen niks meer en directe degradatie. Nacompetitie zag ik eigenlijk ook als degradatie, je wist dat het lastig ging worden.
  zondag 11 juni 2023 @ 22:26:47 #35
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_209482549
Grim als trainer? Kan minder lijkt me.
pi_209484024
Het hele seizoen gewoon niet goed genoeg. Vooral voorin veel te mager, bleek gisteren ook maar weer eens.
Grim lijkt me een prima keuze, laat maar komen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_209484052
Jammer hoor, misschien is Steijn een optie voor Emmen ? dat past veel beter lijkt me
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_209484640
Ik vind eigenlijk vervelender dat Almere nu ook een grote club gaat worden en Emmen nooit verder heeft kunnen groeien in de eredivisie omdat er nog geen concreet plan was voor een nieuw stadion, meer sponsormogelijkheden, meer geld en zo een opwaartse spiraal.

In het westen zit veel meer geld, zal je zien dat Almere erin blijft, zoals Emmen het eerste jaar, gewoon 14e ofzo en dan meteen een nieuw stadion krijgen en dure spelers.

De eerste divisie kan ook best leuk zijn, maar aub die jong clubs eruit en niet op maandag spelen. Als het publiek dan ook nog trouw blijft, dan vind ik het helemaal niet zo erg, afgelopen seizoen was eigenlijk geen bal aan.

De eredivisie heeft wel voor veel meer respect en acceptatie gezorgd, overal zie je Emmen vlaggen hangen, voor ramen, aan masten in de tuin. Als ik vroeger naar school ging in een BVO Emmen shirtje werd ik uitgelachen, diezelfde mensen lopen nu trots in een FC Emmen shirt :')

Maar mooier vind ik al die spelende kinderen op grasveldjes in FC Emmen shirtjes en zie in Angelslo ook regelmatig schoolkinderen naar school fietsen in een FC Emmen shirt. Hoop dat dit zo blijft in de eerste divisie, want als ik kijk naar de clubs dan zitten er bijna 10 clubs in met grote stadions en soms meer dan 10.000 toeschouwers.

Cambuur, Groningen, De Graafschap, Roda JC, Willem II, MVV, VVV, ADO Den Haag, NAC, dat wordt echt lastig om ooit terug te keren, maar als ze die jong clubs eruit gooien heb je gewoon een toffe competitie!
  maandag 12 juni 2023 @ 11:16:24 #39
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_209486099
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 08:38 schreef JDx het volgende:
Ik vind eigenlijk vervelender dat Almere nu ook een grote club gaat worden en Emmen nooit verder heeft kunnen groeien in de eredivisie omdat er nog geen concreet plan was voor een nieuw stadion, meer sponsormogelijkheden, meer geld en zo een opwaartse spiraal.

In het westen zit veel meer geld, zal je zien dat Almere erin blijft, zoals Emmen het eerste jaar, gewoon 14e ofzo en dan meteen een nieuw stadion krijgen en dure spelers.

De eerste divisie kan ook best leuk zijn, maar aub die jong clubs eruit en niet op maandag spelen. Als het publiek dan ook nog trouw blijft, dan vind ik het helemaal niet zo erg, afgelopen seizoen was eigenlijk geen bal aan.

De eredivisie heeft wel voor veel meer respect en acceptatie gezorgd, overal zie je Emmen vlaggen hangen, voor ramen, aan masten in de tuin. Als ik vroeger naar school ging in een BVO Emmen shirtje werd ik uitgelachen, diezelfde mensen lopen nu trots in een FC Emmen shirt :')

Maar mooier vind ik al die spelende kinderen op grasveldjes in FC Emmen shirtjes en zie in Angelslo ook regelmatig schoolkinderen naar school fietsen in een FC Emmen shirt. Hoop dat dit zo blijft in de eerste divisie, want als ik kijk naar de clubs dan zitten er bijna 10 clubs in met grote stadions en soms meer dan 10.000 toeschouwers.

Cambuur, Groningen, De Graafschap, Roda JC, Willem II, MVV, VVV, ADO Den Haag, NAC, dat wordt echt lastig om ooit terug te keren, maar als ze die jong clubs eruit gooien heb je gewoon een toffe competitie!
Ja mooi is dat hé, promotie lijkt behoorlijk wat te hebben losgemaakt.

Eerlijk gezegd is het vlak na het kampioenschap vorig seizoen al mis gegaan. 7 weKeN vOoRsPrOnG en dan bij de start van de eredivisie de boel nog niet echt op orde hebben. Vervolgens de blessures van dragende spelers eroverheen, dan kan het strijdplan in de prullenbak.

Zoals je zegt wordt het verdomde lastig te promoveren aankomend seizoen, maar dat dacht ik van het afgelopen seizoen in de KKD ook. :@

Bij de vorige degradatie had je nog een vrij stabiele casus, Lukkien bleef en Lubbers zat nog stevig in het zadel, dat is nu ook wel anders.

Nu maar hopen op het vastleggen van Grim en dat er versterkingen komen. Denk opzich dat je een redelijke basis kan hebben staan wanneer bepaalde spelers blijven.

Te Wierik, Burnet, Dirksen, Vos, Vlak, Kieftenbeld, Bernadou, Mendes, Assenoun
Allemaal spelers waarmee je prima de KKD in kan gaan dacht ik zo...
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_209487253
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 11:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]
Ja mooi is dat hé, promotie lijkt behoorlijk wat te hebben losgemaakt.

Eerlijk gezegd is het vlak na het kampioenschap vorig seizoen al mis gegaan. 7 weKeN vOoRsPrOnG en dan bij de start van de eredivisie de boel nog niet echt op orde hebben. Vervolgens de blessures van dragende spelers eroverheen, dan kan het strijdplan in de prullenbak.

Zoals je zegt wordt het verdomde lastig te promoveren aankomend seizoen, maar dat dacht ik van het afgelopen seizoen in de KKD ook. :@

Bij de vorige degradatie had je nog een vrij stabiele casus, Lukkien bleef en Lubbers zat nog stevig in het zadel, dat is nu ook wel anders.

Nu maar hopen op het vastleggen van Grim en dat er versterkingen komen. Denk opzich dat je een redelijke basis kan hebben staan wanneer bepaalde spelers blijven.

Te Wierik, Burnet, Dirksen, Vos, Vlak, Kieftenbeld, Bernadou, Mendes, Assenoun
Allemaal spelers waarmee je prima de KKD in kan gaan dacht ik zo...
Ik denk dat je de lat niet te hoog moet leggen en gewoon voor nacompetitie moet gaan, wie weet hoe dat loopt, via de stand of via een periode. Periodekampioen is ook een klein feestje ;)

En als je dan toch nog mee doet voor directe promotie dan is dat mooi meegenomen, maar dat zie ik niet zo gebeuren.
pi_209530505
twitter
pi_209530813
Dacht dat het al officieel was, maar goed, wel mooie bak ervaring binnen gehaald.
pi_209530817
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2023 10:34 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Goede keuze, denk ik. Past meer bij Emmen dan een Danny Buys of Kevin Hofland. Van alle namen die langs zijn gekomen ben ik blij dat ze voor hem hebben gekozen. Al had ik Penders ook wel graag gezien, speelt met Eindhoven leuk voetbal.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_210074953
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210078570
Vreemd verhaal. Jongen komt uit de koker van de inmiddels ontslagen Willems. Wil Grim een daad stellen of is het echt gewoon een volslagen miskoop?

Overigens denk ik niet dat we dit jaar een rol van betekenis gaan spelen om directe promotie. Waar bij de vorige degradatie alles draaide om “samen terug” is de ambitie dit jaar slechts om de nacompetitie te halen. Het dondert en bliksemt achter de schermen, veel onrust en slecht beleid. Je zou medelijden met Grim krijgen als je ziet in wat voor wespennest hij terecht is gekomen.

[ Bericht 58% gewijzigd door Knutknuttsson op 29-07-2023 11:16:54 ]
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_210140966
Ik zie aankomend seizoen ook gewoon als nacompetitie halen, een periode zou leuk zijn, maar ergens rond plek 6/7 eindigen is ook mooi. Directe promotie zie ik als totaal onrealistisch en ook niet nodig eigenlijk.

Zit je weer met een te klein stadion, te weinig plek voor sponsors, ben je na een jaar weer terug. Afgelopen jaar was toch ook niet echt leuk, bijna niks winnen, alleen PSV en Ajax gelijk waren nog dingen die ik herinner.

Verder alleen negatieve dingen zoals op het laatste moment nog een goal tegen van RKC en het niet winnen van Cambuur, wat makkelijk kon, slecht voetbal, weinig kansen, weinig goals.
  maandag 7 augustus 2023 @ 14:05:02 #48
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210197647
quote:
Verklaart ook wel waarom ie alleen in vage landen speelde.
pi_210198425
quote:
Shitshow weer. Wat een beleid :N

Als je al zo'n jongen contracteert, kom dan op zijn minst met een gedegen uitleg. Nu droppen ze de mededeling dat ie komt zonder het te benoemen, maar hebben ze wél geprobeerd om vóór de presentatie zijn wiki-pagina te veranderen. Wat een naïviteit.

Vraag me ook af wat de hoofdsponsor hier van vindt. Hij probeert juist ver weg te blijven van alles wat met minderjarigheid en seks heeft te maken.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 7 augustus 2023 @ 15:04:37 #51
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210198473
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 15:01 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Shitshow weer. Wat een beleid :N

Als je al zo'n jongen contracteert, kom dan op zijn minst met een gedegen uitleg. Nu droppen ze de mededeling dat ie komt zonder het te benoemen, maar hebben ze wél geprobeerd om vóór de presentatie zijn wiki-pagina te veranderen. Wat een naïviteit.

Vraag me ook af wat de hoofdsponsor hier van vindt. Hij probeert juist ver weg te blijven van alles wat met minderjarigheid en seks heeft te maken.
Zeg je nu dat Thijs Haan van de marketing-afdeling het met zijn eigen account heeft proberen aan te passen? :D
pi_210198493
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 15:04 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Zeg je nu dat Thijs Haan van de marketing-afdeling het net zijn eigen account heeft proberen aan te passen? :D
twitter
pi_210198521
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2023 15:04 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Zeg je nu dat Thijs Haan van de marketing-afdeling het met zijn eigen account heeft proberen aan te passen? :D
Dat Thijs Haan van de marketing-afdeling met zijn eigen account de passage over de taakstraf heeft willen verwijderen, inderdaad :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Knutknuttsson op 07-08-2023 15:24:16 ]
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_210200668
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 15:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]
:{w

@:DombohetOlifantje1 @:de_boswachter
NIX18!!!!!
U MAD?
  maandag 7 augustus 2023 @ 17:45:51 #55
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210200705
Goed dat ze gedegradeerd zijn. Pedofielenvereniging
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210201018
Wat een amateurs. De directeur zegt nu geschrokken te zijn van de reacties. Heb je dan een bord voor je kop of niet _O-
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_210201062
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 15:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]
:{w

@:DombohetOlifantje1 @:de_boswachter
Dit is niet MIJN FC Emmen.

Walgelijk
  Moderator maandag 7 augustus 2023 @ 18:49:04 #58
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210201445
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit is niet MIJN FC Emmen.

Walgelijk
Wat stond er?
What can change the nature of a man?
  maandag 7 augustus 2023 @ 19:18:27 #59
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_210201795
Misschien wil @Easytoys de handel in kindermodel sexpoppen een boost geven.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_210201896
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2023 18:49 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat stond er?
Ze hebben een pedo als speler gehaald.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:40:49 #61
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_210208112
Hij is ook goed met de kidsclub
pi_210209640
20 en 14. Wel een tijd terug dus.
pi_210209913
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:15 schreef 3rr0r het volgende:
20 en 14. Wel een tijd terug dus.
Inderdaad, niet heel fraai maar dit zijn ook weer geen extreme pedo praktijken. Wat mij betreft kan iemand na een straf wel een tweede kans krijgen in zo'n geval.

Maar goed, dit zal wel zo'n ophef gaan geven onder de pedo roepers dat deze transfer niet door gaat.
٩๏̯͡๏)۶
pi_210210071
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:39 schreef Ronald het volgende:niet heel fraai maar dit zijn ook weer geen extreme pedo praktijken.
U MAD?
pi_210210142
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Je kent het woord extreem niet?
٩๏̯͡๏)۶
pi_210210179
Ik zie net de reacties op het FC Emmen twitter account, ik geef het nog een paar uur en de mededeling komt dat het allemaal niet door gaat. De mailbox van FC Emmen zal inmiddels wel overstromen met dreigementen.

Deze gozer gaat in Nederland niet meer aan de bak komen, dus geen andere optie dan blijven spelen in Verweggistan.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:12:00 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210210270
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:39 schreef Ronald het volgende:

[..]
Inderdaad, niet heel fraai maar dit zijn ook weer geen extreme pedo praktijken. Wat mij betreft kan iemand na een straf wel een tweede kans krijgen in zo'n geval.

Maar goed, dit zal wel zo'n ophef gaan geven onder de pedo roepers dat deze transfer niet door gaat.
Het hangt ook wel wat van het voorval af, is hij er met een man of 5 in een garagebox overheen gegaan of was het gewoon een date en een kleine vergissing/leugen in de leeftijd van het slachtoffer.
pi_210210307
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het hangt ook wel wat van het voorval af, is hij er met een man of 5 in een garagebox overheen gegaan of was het gewoon een date en een kleine vergissing/leugen in de leeftijd van het slachtoffer.
Klopt, als hij haar van de fiets gerukt heeft en in de bosjes verkracht heeft is het een ander verhaal.

Maar goed, deze gast gaat natuurlijk niet geaccepteerd worden door de supporters en teamgenoten.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:22:01 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210210335
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:16 schreef Ronald het volgende:

[..]
Klopt, als hij haar van de fiets gerukt heeft en in de bosjes verkracht heeft is het een ander verhaal.

Maar goed, deze gast gaat natuurlijk niet geaccepteerd worden door de supporters en teamgenoten.
Hij zal naar België moeten, daar is dat geen probleem.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:23:54 #70
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210210354
Ook wel extreem dom aangepakt door Emmen zo :')
pi_210210360
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij zal naar België moeten, daar is dat geen probleem.
Of ergens in de woestijn, daar wordt dit gewoon geaccepteerd.
٩๏̯͡๏)۶
pi_210210586
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:02 schreef Ronald het volgende:
Ik zie net de reacties op het FC Emmen twitter account, ik geef het nog een paar uur en de mededeling komt dat het allemaal niet door gaat. De mailbox van FC Emmen zal inmiddels wel overstromen met dreigementen.

Deze gozer gaat in Nederland niet meer aan de bak komen, dus geen andere optie dan blijven spelen in Verweggistan.
In dat geval zou Emmen het hele contract af moeten kopen. Dat wordt een duur grapje.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210210634
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het hangt ook wel wat van het voorval af, is hij er met een man of 5 in een garagebox overheen gegaan of was het gewoon een date en een kleine vergissing/leugen in de leeftijd van het slachtoffer.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:16 schreef Ronald het volgende:

[..]
Klopt, als hij haar van de fiets gerukt heeft en in de bosjes verkracht heeft is het een ander verhaal.

Maar goed, deze gast gaat natuurlijk niet geaccepteerd worden door de supporters en teamgenoten.
Wat als het grooming was? Weten dat het een 14-jarige betreft, en haar sweet talken tot seks? Maar zonder gangbangs, garageboxen, grote negerpiemels, bosjes of struiken, wat dan?
pi_210210640
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het hangt ook wel wat van het voorval af, is hij er met een man of 5 in een garagebox overheen gegaan of was het gewoon een date en een kleine vergissing/leugen in de leeftijd van het slachtoffer.
Justitie sprak van "loverboy- achtige praktijken" en het meisje zou zich gedwongen hebben gevoeld. Dat is wel even wat meer dan een vergissing in leeftijd.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:52:24 #75
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210210646
Announce Rai Vloet.
pi_210210697
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:51 schreef Drxx het volgende:

[..]
[..]
Wat als het grooming was? Weten dat het een 14-jarige betreft, en haar sweet talken tot seks? Maar zonder gangbangs, garageboxen, grote negerpiemels, bosjes of struiken, wat dan?
Dan moet een rechter daar een oordeel over vellen, ik weet niet wat voor straf daar op staat.
٩๏̯͡๏)۶
pi_210210716
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:57 schreef Ronald het volgende:

[..]
Dan moet een rechter daar een oordeel over vellen, ik weet niet wat voor straf daar op staat.
Dat is dus ook gebeurd, men is boos dat zij een veroordeelde zedendelinquent hebben laten tekenen.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:00:32 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210210736
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:52 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Justitie sprak van "loverboy- achtige praktijken" en het meisje zou zich gedwongen hebben gevoeld. Dat is wel even wat meer dan een vergissing in leeftijd.
Dat is inderdaad wel ernstig en de ophef dus ook wel terecht.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:02:40 #79
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210210752
Bijna kwalijker van die Thijs Haan, dan heb je echt geen idee wat je beroep inhoudt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:04:10 #80
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210210777
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:02 schreef Caland het volgende:
Bijna kwalijker van die Thijs Haan, dan heb je echt geen idee wat je beroep inhoudt.
Dat soort figuren nemen altijd shortcuts.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:09:50 #81
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210210867
User Thijs Haan gaat nu door het leven als Temmertje op wikipedia.
pi_210211018
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
User Thijs Haan gaat nu door het leven als Temmertje op wikipedia.
quote:
Leest stiekem mee op Twitter maar tweet zelf zelden. Werkt bij
@FC_Emmen
en houdt van muziek, sport en taal.

https://twitter.com/thijshaan
Wil wel zelf van anderen tweets kunnen lezen. Maar...

quote:
Deze Tweets zijn afgeschermd
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de Tweets van @thijshaan zien. Klik op Volgen om toegang te vragen. Meer informatie
Alleen goedgekeurde pedofielen zijn nog welkom op zijn Twitter accountje.
pi_210211038
@Coco en ik juichen dit seizoen niet voor FC Emmen.
pi_210211443
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 12:58 schreef Ronald het volgende:

[..]
Je kent het woord extreem niet?
Oh jawel. Maar je bagataliseerd misbruik, dat vind ik nogal schokkend. En bovendien niet geil!!!!! Het is NIX18 en dat weet iedereen!!
U MAD?
pi_210211805
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Oh jawel. Maar je bagataliseerd misbruik, dat vind ik nogal schokkend. En bovendien niet geil!!!!! Het is NIX18 en dat weet iedereen!!
Ik bagatelliseer niks, deze man is terecht gestraft maar heeft de straf uitgezeten en we zijn 10 jaar verder.

Maar ga lekker verder trollen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_210212034
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 15:19 schreef Ronald het volgende:
Maar ga lekker verder trollen.
Sure, zo zou ik het ook afwimpelen wanneer ik wist dat het niet klopte wat ik zei. Dat we 10 jaar verder zijn wil niet zeggen dat zijn daad ineens minder erg of vergeten is. Het slachtoffer zit er nog dagelijks mee. Maar ach, het is niet zo erg als Jozef Fritzl, dus laten we het vergeten en deze jongen een kans geven!!!
U MAD?
  Moderator dinsdag 8 augustus 2023 @ 18:12:21 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_210214103
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:22 schreef Zipportal het volgende:
@:Coco en ik juichen dit seizoen niet voor FC Emmen.
Akkoord, tenzij correctie.
What can change the nature of a man?
pi_210218697
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:02 schreef Ronald het volgende:
Ik zie net de reacties op het FC Emmen twitter account, ik geef het nog een paar uur en de mededeling komt dat het allemaal niet door gaat. De mailbox van FC Emmen zal inmiddels wel overstromen met dreigementen.

Deze gozer gaat in Nederland niet meer aan de bak komen, dus geen andere optie dan blijven spelen in Verweggistan.
quote:
Toen de eerste rookwolken waren opgetrokken kwam FC Emmen alsnog met een uitgebreidere reactie. De Drentse club geeft aan dat ten tijde van het strafbare feit Ubbink ‘jong en naïef’ was en nu spijt heeft van wat er is gebeurd. Het contact tussen Ubbink en het meisje was van beide kanten vrijwillig, meent FC Emmen. ‘We zijn inmiddels tien jaar verder en hij deelt zijn leven met zijn vriendin en hun dochtertje. Wij vinden dat Desley een kans bij ons verdient en ons kan versterken’, aldus FC Emmen dinsdagavond in een statement.
https://www.ad.nl/nederla(...)g-en-naief~a8a762e2/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210218721
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]

Prima keuze van FCE.
U MAD?
pi_210219123
Och och och och och Emmen wat doe je nu…

Nou heeft Ajax een aardige historie opgebouwd als het gaat om drugsdealers, dopinggebruikers, messentrekkers, doodrijders, dickpickers etc, maar zo’n veroordeelde pedofiel een hand boven het hoofd houden is wel echt een nieuw dieptepunt in de Nederlandse voetbalgeschiedenis.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_210220148
quote:
De Drentse club geeft aan dat ten tijde van het strafbare feit Ubbink ‘jong en naïef’ was en nu spijt heeft van wat er is gebeurd. ‘We zijn inmiddels tien jaar verder en hij deelt zijn leven met zijn vriendin en hun dochtertje. Wij vinden dat Desley een kans bij ons verdient en ons kan versterken’, aldus FC Emmen dinsdagavond in een statement.

Daarin repte FC Emmen met geen woord over een extra relletje dat ontstond nadat een medewerker van de degradant uit de eredivisie olie op het vuur gooide door informatie op de Wikipedia-pagina over Ubbink aan te passen. Volgens directeur Bleeker had de verantwoordelijke geen ‘kwade bedoeling’ en is hij aangesproken op zijn ‘ondoordachte’ actie. “En daarmee is de zaak ook afgedaan.”
Ben benieuwd hoe ze hier bij EasyToys over denken…
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_210220209
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 06:01 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoe ze hier bij EasyToys over denken…
Die hebben gisteren een nieuwe vibrator uitgebracht genaamd ‘de Emmenaar’. Het is een genotsknots formaat kinderarmpje. Speciaal voor in het poepertje.
U MAD?
pi_210223096
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 13:52 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Justitie sprak van "loverboy- achtige praktijken" en het meisje zou zich gedwongen hebben gevoeld. Dat is wel even wat meer dan een vergissing in leeftijd.
Dat stelde het OM inderdaad. Is de uiteindelijke uitspraak ook nog ergens terug te lezen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210223540
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 11:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat stelde het OM inderdaad. Is de uiteindelijke uitspraak ook nog ergens terug te lezen?
Dat kwam inderdaad niet terug in de veroordeling, geloof ik.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 19 december 2023 @ 14:06:56 #95
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_211668915
quote:
Het bestuur van FC Emmen wordt per 1 januari aangevuld met Henk Brink, die daarin zal samenwerken met medebestuurslid Herman Harms. Samen met de directie zullen zij als bestuur de club aansturen. Op termijn zal het bestuur worden aangevuld met een derde bestuurslid.

Henk Brink beschikt over ruim twintig jaar bestuurlijke ervaring en loopt inmiddels ruim vijftien jaar mee in de (provinciale) politiek. Daarmee kan hij ook een rol spelen in de plannen voor het nieuwe stadion.

“Ik ben al jarenlang vrijwel iedere thuiswedstrijd in het stadion en heb altijd een warm gevoel gehad bij FC Emmen”, aldus Henk Brink. “Ik spreek veel supporters en sponsoren en je merkt hoe enthousiast en trots men is op de club. Voor mij is het een mooie uitdaging om toe te treden tot het bestuur van de club.”

Herman Harms: “Achter de schermen zijn we al een tijdje bezig met het professionaliseren van de club, daar hoort ook een sterk bestuur bij. Met Henk voegen we niet alleen veel kennis en ervaring toe aan het bestuur, maar hij brengt ook een enorm netwerk met zich mee. We zien in hem een uitstekende aanvulling in het bestuur van onze club en bouwen samen verder aan een mooie toekomst voor FC Emmen.”
https://fcemmen.nl/henk-brink-neemt-plaats-in-bestuur-fc-emmen/

Dit kan maar weer eens een nuttige aanstelling zijn i.c.m. Cees Bijl als het gaat om politieke connecties.
Nu nog even een technisch directeur ophalen en het begint op een profclub te lijken. :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_212185631
Tomme, het leek echt helemaal ergens op gisteravond. Zo blijven voetballen en de playoffs gaan zelfs nog lastig worden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 12:40:55 #97
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212915148
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Trouwste user 2022 woensdag 10 april 2024 @ 12:45:06 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_213157980
Grim ook weg.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator woensdag 10 april 2024 @ 12:50:47 #100
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_213158027
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 12:45 schreef tong80 het volgende:
Grim ook weg.

:T
Gelukkig geen grimmig sfeertje meer.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Trouwste user 2022 woensdag 10 april 2024 @ 12:51:34 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_213158032
quote:
9s.gif Op woensdag 10 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Gelukkig geen grimmig sfeertje meer.
'Right' said Fred.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 24 april 2024 @ 11:46:47 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_213311475
Jammer niet tegen koning Willem 2 dit weekend.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')