Zeg je nu dat Thijs Haan van de marketing-afdeling het met zijn eigen account heeft proberen aan te passen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Shitshow weer. Wat een beleid
Als je al zo'n jongen contracteert, kom dan op zijn minst met een gedegen uitleg. Nu droppen ze de mededeling dat ie komt zonder het te benoemen, maar hebben ze wél geprobeerd om vóór de presentatie zijn wiki-pagina te veranderen. Wat een naïviteit.
Vraag me ook af wat de hoofdsponsor hier van vindt. Hij probeert juist ver weg te blijven van alles wat met minderjarigheid en seks heeft te maken.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Thijs Haan van de marketing-afdeling het net zijn eigen account heeft proberen aan te passen?
Dat Thijs Haan van de marketing-afdeling met zijn eigen account de passage over de taakstraf heeft willen verwijderen, inderdaadquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Thijs Haan van de marketing-afdeling het met zijn eigen account heeft proberen aan te passen?
NIX18!!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]![]()
@:DombohetOlifantje1 @:de_boswachter
Dit is niet MIJN FC Emmen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]![]()
@:DombohetOlifantje1 @:de_boswachter
Wat stond er?quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is niet MIJN FC Emmen.
Walgelijk
Inderdaad, niet heel fraai maar dit zijn ook weer geen extreme pedo praktijken. Wat mij betreft kan iemand na een straf wel een tweede kans krijgen in zo'n geval.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:39 schreef Ronald het volgende:niet heel fraai maar dit zijn ook weer geen extreme pedo praktijken.
Het hangt ook wel wat van het voorval af, is hij er met een man of 5 in een garagebox overheen gegaan of was het gewoon een date en een kleine vergissing/leugen in de leeftijd van het slachtoffer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:39 schreef Ronald het volgende:
[..]
Inderdaad, niet heel fraai maar dit zijn ook weer geen extreme pedo praktijken. Wat mij betreft kan iemand na een straf wel een tweede kans krijgen in zo'n geval.
Maar goed, dit zal wel zo'n ophef gaan geven onder de pedo roepers dat deze transfer niet door gaat.
Klopt, als hij haar van de fiets gerukt heeft en in de bosjes verkracht heeft is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het hangt ook wel wat van het voorval af, is hij er met een man of 5 in een garagebox overheen gegaan of was het gewoon een date en een kleine vergissing/leugen in de leeftijd van het slachtoffer.
Hij zal naar België moeten, daar is dat geen probleem.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:16 schreef Ronald het volgende:
[..]
Klopt, als hij haar van de fiets gerukt heeft en in de bosjes verkracht heeft is het een ander verhaal.
Maar goed, deze gast gaat natuurlijk niet geaccepteerd worden door de supporters en teamgenoten.
Of ergens in de woestijn, daar wordt dit gewoon geaccepteerd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal naar België moeten, daar is dat geen probleem.
In dat geval zou Emmen het hele contract af moeten kopen. Dat wordt een duur grapje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:02 schreef Ronald het volgende:
Ik zie net de reacties op het FC Emmen twitter account, ik geef het nog een paar uur en de mededeling komt dat het allemaal niet door gaat. De mailbox van FC Emmen zal inmiddels wel overstromen met dreigementen.
Deze gozer gaat in Nederland niet meer aan de bak komen, dus geen andere optie dan blijven spelen in Verweggistan.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het hangt ook wel wat van het voorval af, is hij er met een man of 5 in een garagebox overheen gegaan of was het gewoon een date en een kleine vergissing/leugen in de leeftijd van het slachtoffer.
Wat als het grooming was? Weten dat het een 14-jarige betreft, en haar sweet talken tot seks? Maar zonder gangbangs, garageboxen, grote negerpiemels, bosjes of struiken, wat dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:16 schreef Ronald het volgende:
[..]
Klopt, als hij haar van de fiets gerukt heeft en in de bosjes verkracht heeft is het een ander verhaal.
Maar goed, deze gast gaat natuurlijk niet geaccepteerd worden door de supporters en teamgenoten.
Justitie sprak van "loverboy- achtige praktijken" en het meisje zou zich gedwongen hebben gevoeld. Dat is wel even wat meer dan een vergissing in leeftijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |