SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krankzinnige slotfases tegen Groningen en PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Potverdorie; Indrukwekkende minuut stilte voor Kjell ScherpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.Knutknuttsson
Rood-Wit-RoodGeen Brouwer is inderdaad niet zo mooi. Vind maar eens zo’n betrouwbare keeper weer als Brouwer vorig seizoen was. Toufiqui heeft wel bijgetekend, maar staat tegenover dat El Azzouzi waarschijnlijk vertrekt. Pffff….Er moet nog heel wat bijkomen voordat er een eredivisiewaardig elftal staat.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitzSgtPorkbeans
Emmenaren olé oléOelschlägel ipv Brouwer, lijkt me op het eerste gezicht een prima keus, vrij jong ook nog (26).quote:Op maandag 4 juli 2022 21:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Geen Brouwer is inderdaad niet zo mooi. Vind maar eens zo’n betrouwbare keeper weer als Brouwer vorig seizoen was. Toufiqui heeft wel bijgetekend, maar staat tegenover dat El Azzouzi waarschijnlijk vertrekt. Pffff….Er moet nog heel wat bijkomen voordat er een eredivisiewaardig elftal staat.
Van FCU-fans hoorde ik wat gemengde reacties, sommigen vonden hem heel degelijk, sommigen een grabbelaar.
Ik kan i.i.g. niet wachten op de reacties van de oudere heren naast mij, "Oelschlagel, hadden ze niet iemand met een normale naam kun'n koop'n"Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fokRamboDirk
Queers 4 Palestine!Emmen schrijven we op als eerste degradant.quote:Drama voor Kieftenbeld: einde seizoen voor FC Emmen-aanwinst
De vrees van FC Emmen is uitgekomen. Maikel Kieftenbeld heeft in de slotfase van het duel met PSV zaterdagavond inderdaad een kruisbandblessure opgelopen. Voor de 32-jarige middenvelder zit het seizoen er daardoor nu al op.
Kieftenbeld kwam deze zomer met grote verwachtingen over uit Engeland en werd gezien als een zeer belangrijke speler om Emmen in de Eredivisie te houden. Bij de uitwedstrijd tegen PSV stond hij dan ook direct in de basis. Kieftenbeld speelde een redelijk ongelukkige wedstrijd, met een knullig eigen doelpunt, maar het absolute dieptepunt vond in de slotseconde van de wedstrijd in Eindhoven plaats.
Invaller Savio kwam na een gestrande actie onhandig in botsing met Kieftenbeld, die direct naar zijn knie greep. De middenvelder had bijzonder veel pijn en bij Emmen werd direct gevreesd voor een zware knieblessure. Die vrees is nu bevestigd: onderzoek heeft uitgewezen dat Kieftenbeld een kruisbandblessure heeft. Emmen meldt dat het seizoen daardoor al ten einde is voor de middenvelder.DombohetOlifantje1
UedaGernotHoe durven ze te verliezen van PSV.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Emmen schrijven we op als eerste degradant.Ik vond het op een paar knullige momenten na een prima wedstrijd, met 3-1 was ik helemaal tevreden geweest.
Nu zorgen dat je andere wedstrijden wel punten pakt, had hier niet 1 punt verwacht.Jammer dat het in een paar minuten nog 4-0 werd, op papier lijkt dat veel kutter dan 1-0, maar goed, snel vergeten en dan AZ verwacht ik ook niet veel, misschien een punt, daarna moeten we ons echt nestelen rond plek 10-12.Knutknuttsson
Rood-Wit-RoodVandaag tegen de Eagles dik door de ondergrens gezakt, dus vanaf nu kan het alleen maar beter gaanAnd the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitzKnutknuttsson
Rood-Wit-Rood3-3 tegen Ajax. Tweede helft een klasse beter dan de Amsterdammers en er had misschien wel gewoon gewonnen moeten worden.
Zo, dat was een zin die ik ook nooit had gedacht te typen.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitzquote:Op zondag 13 november 2022 11:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
3-3 tegen Ajax. Tweede helft een klasse beter dan de Amsterdammers en er had misschien wel gewoon gewonnen moeten worden.
Zo, dat was een zin die ik ook nooit had gedacht te typen.Knutknuttsson
Rood-Wit-RoodJep, maar wie weet.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
In volle paniek op zoek naar goals.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitzKnutknuttsson
Rood-Wit-RoodVeel mooier dan dat grijze uittenue. Van mij mogen ze, zolang Easytoys de hoofdsponsor is, dat roze ook helemaal cultiveren.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fokKnutknuttsson
Rood-Wit-RoodTja, stelletje mafklappers.quote:And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitzzondag 19 maart 2023 @ 11:31:52 #22TweedeKlum
Hang In BoomDick Lukkien naar FC Groningen, de timing is nogal ehhh bijzonder.
https://www.voetbalprimeu(...)ner-in-euroborg.htmlHet is koud, het is guur....zondag 19 maart 2023 @ 11:43:58 #24de_boswachter
VIESDIKDit zou mooi zijnquote:Op zondag 19 maart 2023 11:34 schreef Marcoss het volgende:
En straks degradeert Groningen en blijft Emmen wel in de Eredivisie..U MAD?zondag 19 maart 2023 @ 14:25:26 #25Knutknuttsson
Rood-Wit-RoodEmmen-Groningen in de KKD lijkt me nog realistischer.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitzzondag 19 maart 2023 @ 14:27:36 #26MaxMark
HoiHoe dan ook - Lukkien heeft volgend seizoen weer de mogelijkheid te promoveren.quote:Op zondag 19 maart 2023 14:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
Emmen-Groningen in de KKD lijkt me nog realistischer.zondag 19 maart 2023 @ 20:19:45 #27DombohetOlifantje1
UedaGernotIk was nou niet echt voorstander van degradatie voor FC Groningen.
Nu wel.Knutknuttsson
Rood-Wit-RoodDick blijft dus tot einde seizoen. Van mij had hij ook op mogen stappen. Al het beste voor hem, promotieheld x 2, maar de chemie lijkt op.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitzmaandag 22 mei 2023 @ 18:12:59 #30SgtPorkbeans
Emmenaren olé oléMwoa, eerste 20 minuten waren wel aardig.quote:
Rest ok-ish, scheidsrechter waardeloos.
Nu maar er vol op klappen in de play-offs.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.Als Feyenoorderquote:Op maandag 22 mei 2023 18:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mwoa, eerste 20 minuten waren wel aardig.
Rest ok-ish, scheidsrechter waardeloos.
Nu maar er vol op klappen in de play-offs.zondag 11 juni 2023 @ 16:37:22 #32Knutknuttsson
Rood-Wit-RoodVol erop klappen en zien waar het schip strandt. Slechter dan dinsdag kan niet, dus er is nog hoop.
Nu op naar de Oude Meerdijk.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitzzondag 11 juni 2023 @ 20:28:17 #33quo_
Uithuilen en (weer) opnieuw beginnen.Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.zondag 11 juni 2023 @ 22:17:32 #34JDx
Ach ja, zat er het hele seizoen al aan te komen, amper ballen voor, geen echte spits, zat ook veel tegen, scheidsrechters soms, veel blessures.
In de winter dachten de meeste mensen die ik ken dat Groningen nog wel wat punten zou pakken en Emmen niks meer en directe degradatie. Nacompetitie zag ik eigenlijk ook als degradatie, je wist dat het lastig ging worden.zondag 11 juni 2023 @ 22:26:47 #35Immerdebestebob
FrikandellenfetisjistGrim als trainer? Kan minder lijkt me.maandag 12 juni 2023 @ 05:50:21 #36Knutknuttsson
Rood-Wit-RoodHet hele seizoen gewoon niet goed genoeg. Vooral voorin veel te mager, bleek gisteren ook maar weer eens.
Grim lijkt me een prima keuze, laat maar komen.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitzmaandag 12 juni 2023 @ 06:12:54 #37TLC
Jammer hoor, misschien is Steijn een optie voor Emmen ? dat past veel beter lijkt me"You can call me Susan if it makes you happy"maandag 12 juni 2023 @ 08:38:33 #38JDx
Ik vind eigenlijk vervelender dat Almere nu ook een grote club gaat worden en Emmen nooit verder heeft kunnen groeien in de eredivisie omdat er nog geen concreet plan was voor een nieuw stadion, meer sponsormogelijkheden, meer geld en zo een opwaartse spiraal.
In het westen zit veel meer geld, zal je zien dat Almere erin blijft, zoals Emmen het eerste jaar, gewoon 14e ofzo en dan meteen een nieuw stadion krijgen en dure spelers.
De eerste divisie kan ook best leuk zijn, maar aub die jong clubs eruit en niet op maandag spelen. Als het publiek dan ook nog trouw blijft, dan vind ik het helemaal niet zo erg, afgelopen seizoen was eigenlijk geen bal aan.
De eredivisie heeft wel voor veel meer respect en acceptatie gezorgd, overal zie je Emmen vlaggen hangen, voor ramen, aan masten in de tuin. Als ik vroeger naar school ging in een BVO Emmen shirtje werd ik uitgelachen, diezelfde mensen lopen nu trots in een FC Emmen shirt
Maar mooier vind ik al die spelende kinderen op grasveldjes in FC Emmen shirtjes en zie in Angelslo ook regelmatig schoolkinderen naar school fietsen in een FC Emmen shirt. Hoop dat dit zo blijft in de eerste divisie, want als ik kijk naar de clubs dan zitten er bijna 10 clubs in met grote stadions en soms meer dan 10.000 toeschouwers.
Cambuur, Groningen, De Graafschap, Roda JC, Willem II, MVV, VVV, ADO Den Haag, NAC, dat wordt echt lastig om ooit terug te keren, maar als ze die jong clubs eruit gooien heb je gewoon een toffe competitie!maandag 12 juni 2023 @ 11:16:24 #39SgtPorkbeans
Emmenaren olé oléJa mooi is dat hé, promotie lijkt behoorlijk wat te hebben losgemaakt.quote:Op maandag 12 juni 2023 08:38 schreef JDx het volgende:
Ik vind eigenlijk vervelender dat Almere nu ook een grote club gaat worden en Emmen nooit verder heeft kunnen groeien in de eredivisie omdat er nog geen concreet plan was voor een nieuw stadion, meer sponsormogelijkheden, meer geld en zo een opwaartse spiraal.
In het westen zit veel meer geld, zal je zien dat Almere erin blijft, zoals Emmen het eerste jaar, gewoon 14e ofzo en dan meteen een nieuw stadion krijgen en dure spelers.
De eerste divisie kan ook best leuk zijn, maar aub die jong clubs eruit en niet op maandag spelen. Als het publiek dan ook nog trouw blijft, dan vind ik het helemaal niet zo erg, afgelopen seizoen was eigenlijk geen bal aan.
De eredivisie heeft wel voor veel meer respect en acceptatie gezorgd, overal zie je Emmen vlaggen hangen, voor ramen, aan masten in de tuin. Als ik vroeger naar school ging in een BVO Emmen shirtje werd ik uitgelachen, diezelfde mensen lopen nu trots in een FC Emmen shirt
Maar mooier vind ik al die spelende kinderen op grasveldjes in FC Emmen shirtjes en zie in Angelslo ook regelmatig schoolkinderen naar school fietsen in een FC Emmen shirt. Hoop dat dit zo blijft in de eerste divisie, want als ik kijk naar de clubs dan zitten er bijna 10 clubs in met grote stadions en soms meer dan 10.000 toeschouwers.
Cambuur, Groningen, De Graafschap, Roda JC, Willem II, MVV, VVV, ADO Den Haag, NAC, dat wordt echt lastig om ooit terug te keren, maar als ze die jong clubs eruit gooien heb je gewoon een toffe competitie!
Eerlijk gezegd is het vlak na het kampioenschap vorig seizoen al mis gegaan. 7 weKeN vOoRsPrOnG en dan bij de start van de eredivisie de boel nog niet echt op orde hebben. Vervolgens de blessures van dragende spelers eroverheen, dan kan het strijdplan in de prullenbak.
Zoals je zegt wordt het verdomde lastig te promoveren aankomend seizoen, maar dat dacht ik van het afgelopen seizoen in de KKD ook.
Bij de vorige degradatie had je nog een vrij stabiele casus, Lukkien bleef en Lubbers zat nog stevig in het zadel, dat is nu ook wel anders.
Nu maar hopen op het vastleggen van Grim en dat er versterkingen komen. Denk opzich dat je een redelijke basis kan hebben staan wanneer bepaalde spelers blijven.
Te Wierik, Burnet, Dirksen, Vos, Vlak, Kieftenbeld, Bernadou, Mendes, Assenoun
Allemaal spelers waarmee je prima de KKD in kan gaan dacht ik zo...Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.maandag 12 juni 2023 @ 13:03:05 #40JDx
Ik denk dat je de lat niet te hoog moet leggen en gewoon voor nacompetitie moet gaan, wie weet hoe dat loopt, via de stand of via een periode. Periodekampioen is ook een klein feestjequote:Op maandag 12 juni 2023 11:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja mooi is dat hé, promotie lijkt behoorlijk wat te hebben losgemaakt.
Eerlijk gezegd is het vlak na het kampioenschap vorig seizoen al mis gegaan. 7 weKeN vOoRsPrOnG en dan bij de start van de eredivisie de boel nog niet echt op orde hebben. Vervolgens de blessures van dragende spelers eroverheen, dan kan het strijdplan in de prullenbak.
Zoals je zegt wordt het verdomde lastig te promoveren aankomend seizoen, maar dat dacht ik van het afgelopen seizoen in de KKD ook.
Bij de vorige degradatie had je nog een vrij stabiele casus, Lukkien bleef en Lubbers zat nog stevig in het zadel, dat is nu ook wel anders.
Nu maar hopen op het vastleggen van Grim en dat er versterkingen komen. Denk opzich dat je een redelijke basis kan hebben staan wanneer bepaalde spelers blijven.
Te Wierik, Burnet, Dirksen, Vos, Vlak, Kieftenbeld, Bernadou, Mendes, Assenoun
Allemaal spelers waarmee je prima de KKD in kan gaan dacht ik zo...
En als je dan toch nog mee doet voor directe promotie dan is dat mooi meegenomen, maar dat zie ik niet zo gebeuren.vrijdag 16 juni 2023 @ 10:58:25 #42JDx
Dacht dat het al officieel was, maar goed, wel mooie bak ervaring binnen gehaald.vrijdag 16 juni 2023 @ 10:59:33 #43Knutknuttsson
Rood-Wit-RoodGoede keuze, denk ik. Past meer bij Emmen dan een Danny Buys of Kevin Hofland. Van alle namen die langs zijn gekomen ben ik blij dat ze voor hem hebben gekozen. Al had ik Penders ook wel graag gezien, speelt met Eindhoven leuk voetbal.quote:And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitzSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fokKnutknuttsson
Rood-Wit-RoodVreemd verhaal. Jongen komt uit de koker van de inmiddels ontslagen Willems. Wil Grim een daad stellen of is het echt gewoon een volslagen miskoop?
Overigens denk ik niet dat we dit jaar een rol van betekenis gaan spelen om directe promotie. Waar bij de vorige degradatie alles draaide om “samen terug” is de ambitie dit jaar slechts om de nacompetitie te halen. Het dondert en bliksemt achter de schermen, veel onrust en slecht beleid. Je zou medelijden met Grim krijgen als je ziet in wat voor wespennest hij terecht is gekomen.
[ Bericht 58% gewijzigd door Knutknuttsson op 29-07-2023 11:16:54 ]And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitzIk zie aankomend seizoen ook gewoon als nacompetitie halen, een periode zou leuk zijn, maar ergens rond plek 6/7 eindigen is ook mooi. Directe promotie zie ik als totaal onrealistisch en ook niet nodig eigenlijk.
Zit je weer met een te klein stadion, te weinig plek voor sponsors, ben je na een jaar weer terug. Afgelopen jaar was toch ook niet echt leuk, bijna niks winnen, alleen PSV en Ajax gelijk waren nog dingen die ik herinner.
Verder alleen negatieve dingen zoals op het laatste moment nog een goal tegen van RKC en het niet winnen van Cambuur, wat makkelijk kon, slecht voetbal, weinig kansen, weinig goals.Pedofiel erbij in de selectie.
https://www.bndestem.nl/o(...)nderjarige~a37c26c0/
https://fcemmen.nl/welkom-desley-ubbink/Immerdebestebob
FrikandellenfetisjistVerklaart ook wel waarom ie alleen in vage landen speelde.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:43 schreef FatatPrites het volgende:
Pedofiel erbij in de selectie.
https://fcemmen.nl/welkom-desley-ubbink/Knutknuttsson
Rood-Wit-RoodShitshow weer. Wat een beleidquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:43 schreef FatatPrites het volgende:
https://fcemmen.nl/welkom-desley-ubbink/
Als je al zo'n jongen contracteert, kom dan op zijn minst met een gedegen uitleg. Nu droppen ze de mededeling dat ie komt zonder het te benoemen, maar hebben ze wél geprobeerd om vóór de presentatie zijn wiki-pagina te veranderen. Wat een naïviteit.
Vraag me ook af wat de hoofdsponsor hier van vindt. Hij probeert juist ver weg te blijven van alles wat met minderjarigheid en seks heeft te maken.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitzZipportal
DSIGodenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:43 schreef FatatPrites het volgende:
https://fcemmen.nl/welkom-desley-ubbink/
@DombohetOlifantje1 @de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |