abonnement Unibet Coolblue
pi_183318112
Margriet van der Linden wil 'verplichte lesstof over homoseksualiteit' op scholen

Van der Linden start vrijdag met de serie How to be Gay bij KRO-NCRV. De presentatrice hoopt dat het programma voor acceptatie van homoseksuelen zorgt bij de kijkers en een opmaat is naar verplichte lesstof op scholen.
"Kinderen leren over de burgerrechten, over de slavernij, maar waarom niet homoseksualiteit als onderdeel van de geschiedenisles, of maatschappijles? De wetgeving, de ontwikkeling van de homobeweging. Het belang van informatie hierover is groot én nodig", zegt Van der Linden in het AD.

De 48-jarige presentatrice is zelf al langere tijd uit de kast en schreef met De Liefde Niet een niet autobiografische roman over haar streng gereformeerde jeugd en haar geaardheid. Van daaruit is het idee ontstaan voor de documentairereeks How to be gay.

"Na mijn boek kreeg ik honderden reacties. Verhalen over herkenbaarheid, over hoe het is om gay te zijn. Of over de periode voor de coming-out, waarin je ongefilterd meekrijgt hoe de omgeving denkt over dit thema. Grof vaak. Nee, geen leuke verhalen. Hier moet ik iets mee, dacht ik."

Bron: nu.nl

Op zich een goed initiatief. Een goede vriend van mij is ook homoseksueel. Iedereen accepteert dat eigenlijk, behalve personen van zekere afkomst, waardoor hij al meermaals is uitgescholden voor 'flikker', met de nodige ziektes er voor die fungeren als bijvoeglijke naamwoorden. Volgens mij is de bron van homohaat en niet-acceptatie niet te zoeken bij Westerse, autochtone Nederlanders, en ik denk ook niet dat deze maatregel effect gaat hebben op de homohaat en niet-acceptatie van de doelgroep waarbij hier over het algemeen wel sprake van is. Wat vinden jullie, goede maatregel, of zal het geen effect hebben?

Is informatie over homoseksualiteit en 'onze' acceptatie daarvan trouwens al onderdeel van het inburgeringsexamen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 23-11-2018 09:13:01 (bron toegevoegd) ]
  vrijdag 23 november 2018 @ 08:22:22 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183318134
Ah fijn, TS legt de discussierichting ook al duidelijk vast. Personen van zekere afkomst en inburgeren. Want het gaat om homoacceptatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183318159
Complete onzin natuurlijk.

Ten eerste hoef ik niet overal te horen dat ik en mijn medemens homo's moeten accepteren of zelfs omarmen, dat bepalen we zelf wel (zolang je ze niet beledigd uiteraard maar dat moet je bij niemand doen).

Ten tweede moet er niet zoveel aandacht worden geschonken aan de lbtgh-gemeenschap omdat ze het zo alleen maar in de hand werken dat mensen hen raar en anders vinden.

En tot slot, er wordt toch ook geen les gegeven over hetero's of over de islamitische gemeenschap die ook door veel mensen niet geaccepteerd wordt?
pi_183318166
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:22 schreef Copycat het volgende:
Ah fijn, TS legt de discussierichting ook al duidelijk vast. Personen van zekere afkomst en inburgeren. Want het gaat om homoacceptatie.
Het is ook voor jou toegestaan om simpelweg te benoemen wat je hier van vindt en waarom. Het hoeft niet over de richting te gaan die ik in mijn OP aanhoud. Ik vind het een interessante ontwikkeling omdat ik me afvraag wat ze er precies mee willen bereiken, omdat homohaat in Westerse kringen volgens mij (op uitzonderingen daargelaten) wel meevalt, en er geen gebrek is aan kennis en dergelijke.
  vrijdag 23 november 2018 @ 08:30:09 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183318196
Goudenvis rests my case. Maar laten we ons vooral richten op die niet-westerse elementen die onze flikkers uitschelden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 23 november 2018 @ 08:31:16 #6
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_183318207
Gaan hier dan nou stoere mensen reageren omdat ze een safe space voor hun kids tegen homopropaganda willen?
Ik ga naar huis.
pi_183318228
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:26 schreef Goudenvis het volgende:
Complete onzin natuurlijk.

Ten eerste hoef ik niet overal te horen dat ik en mijn medemens homo's moeten accepteren of zelfs omarmen, dat bepalen we zelf wel (zolang je ze niet beledigd uiteraard maar dat moet je bij niemand doen).

Ten tweede moet er niet zoveel aandacht worden geschonken aan de lbtgh-gemeenschap omdat ze het zo alleen maar in de hand werken dat mensen hen raar en anders vinden.

En tot slot, er wordt toch ook geen les gegeven over hetero's of over de islamitische gemeenschap die ook door veel mensen niet geaccepteerd wordt?
Precies dit dus.
pi_183318229
Ik ben wel voorstander van meer inclusief beleid gezien de grote afkeer tegen homo's in onze maatschappij nog. Maar naar mijn weten komt dit in genoemde vakken best wel naar voren nog.
  vrijdag 23 november 2018 @ 08:42:18 #9
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_183318299
Lijkt mij dat iedereen voor zichzelf mag bepalen wie ie omarmt en wie niet. Of dat nou om homo's, hetero's of panseksuelen gaat. Of eender welke andere onderverdeling.

Bij mijn weten is homoseksualiteit gewoon prima aanvaard, zeker in mijn kennissenkring. En bij de minder geciviliseerde roepers valt het ook al bij al nog mee volgens mij. Je kan echt niet meer spreken over een "marginale" groep in de samenleving, want dat is al jaren niet meer zo.

Maar he, als ze dat zo belangrijk vinden moeten ze dat misschien maar doen. Intussen gaat het niveau op school steeds meer achteruit, kunnen kinderen geen Nederlands meer schrijven, laat staan vreemde talen spreken, maar lessen over homo's en lesbiennes hebben natuurlijk erg veel prioriteit :).
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_183318316
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:26 schreef Goudenvis het volgende:
Complete onzin natuurlijk.

Ten eerste hoef ik niet overal te horen dat ik en mijn medemens homo's moeten accepteren of zelfs omarmen, dat bepalen we zelf wel (zolang je ze niet beledigd uiteraard maar dat moet je bij niemand doen).

Ten tweede moet er niet zoveel aandacht worden geschonken aan de lbtgh-gemeenschap omdat ze het zo alleen maar in de hand werken dat mensen hen raar en anders vinden.

En tot slot, er wordt toch ook geen les gegeven over hetero's of over de islamitische gemeenschap die ook door veel mensen niet geaccepteerd wordt?
Er wordt dus wel lesgegeven over islam en diversiteit :')
  vrijdag 23 november 2018 @ 08:52:11 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183318369
Juist op bijzondere scholen graag, van die gerokte SGP-juffen die dan homoseksualiteit moeten gaan uitleggen.
Helemaal geweldig.

Misschien dat kinderen die dan van huis uit al op achterstand staan door indoctrinatie toch nog wat leren over de mens, die geschapen is naar Zijn voorbeeld natuurlijk, ook de homoseksuele mens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183318371
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

Er wordt dus wel lesgegeven over islam en diversiteit :')
Ja een klein stukje bij aardrijkskunde maar als het zo bekijkt wordt er ook lesgegeven over homo's en lesbiennes ;)
pi_183318396
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:52 schreef Goudenvis het volgende:

[..]

Ja een klein stukje bij aardrijkskunde maar als het zo bekijkt wordt er ook lesgegeven over homo's en lesbiennes ;)
Mwah, ik kreeg toch vrij uitgebreid les over de multiculturele samenleving enzovoorts, bij maatschappijleer onder andere. Kan me echter het hoofdstuk over homoseksualiteit niet meer herinneren.
pi_183318404
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:54 schreef dopemin het volgende:

[..]

Mwah, ik kreeg toch vrij uitgebreid les over de multiculturele samenleving enzovoorts, bij maatschappijleer onder andere. Kan me echter het hoofdstuk over homoseksualiteit niet meer herinneren.
Bij biologie volgens mij maar dat is alweer een tijdje geleden dus kan het fout hebben.
pi_183318408
quote:
Scholen moeten verplicht
:{w
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_183318454
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:30 schreef Copycat het volgende:
Goudenvis rests my case. Maar laten we ons vooral richten op die niet-westerse elementen die onze flikkers uitschelden.
Het zijn flikkers, maar het zijn wel onze flikkers! :P

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_183318461
Is dit inmiddels als verbeterd?;

Meer taboes op scholen grote steden door mislukte integratie

''Onderwerpen die in dat verband door schoolleiders en leerkrachten worden genoemd zijn seksuele voorlichting of homoseksualiteit.'Ook over zaken betreffende religie of geloof en in het bijzonder over islamisering of IS kan niet gesproken worden. Op aanslagen, terrorisme, slavernij rust eveneens een taboe.''


Dat iemand zich kritisch uitlaat over deze groep die dit veroorzaakt, en zodoende beveiligd moet worden, word iig wel ''het gevaar'' genoemd.

BSpiritu twitterde op donderdag 22-11-2018 om 12:43:08 Zo juist van mijn dochter ontvangen: dit staat in het Nederlands boek van atheneum 5 over #rutte (punt 2), betreft ook #merkel en #wildersDit noem ik toch wel indoctrinatie.Vraag mij af wat @geertwilderspvv ervan vind dat hij als "gevaar" in NL schoolboeken staat beschreven. https://t.co/mUk0aPCCl1 reageer retweet
Alle gekheid op een stokje natuurlijk.

En een homo voor kankerhomo uitschelden heeft trouwens niets met homohaat te maken jeweetz wollah.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 23 november 2018 @ 09:03:22 #18
408813 crew  trein2000
pi_183318475
Ik heb niks tegen homo’s verre van.
Waar ik wel wat teen heb is de huidige tendens om bij alles gelijk VERPLICTEN!!!!!1!!!1!1!EINZ111!1!!1 te roepen. Dat moet echt eens kappen. Ook voor deze onzin.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_183318517
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:52 schreef Goudenvis het volgende:

[..]

Ja een klein stukje bij aardrijkskunde maar als het zo bekijkt wordt er ook lesgegeven over homo's en lesbiennes ;)
kan het topic niet meer vinden, maar kwam hier op fok niet een artikel langs dat er nieuwe lessen worden gemaakt daarover?
pi_183318570
beh?

En ontopic, het lijkt me dat dit soort lessen ongetwijfeld weer ten koste zullen gaan van andere (nuttiger) lesstof, zeker als je het bij het vak geschiedenis moet inpassen. En verder zie ik hier het nut niet van in. De echte potenrammers verander je met zo'n lesje toch niet, en voor de rest is het niet relevant.
pi_183318624
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
beh?

.
andelen
pi_183318885
Ik accepteer homoseksualiteit niet en ik zou het tevens niet accepteren als scholen verplicht lesstof over homoseksualiteit moeten geven.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183318910
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:34 schreef oranjevogel1 het volgende:
Ik accepteer homoseksualiteit niet en ik zou het tevens niet accepteren als scholen verplicht lesstof over homoseksualiteit moeten geven.
Ik ben van mening dat het helemaal niet aan ons is om dat wel of niet te accepteren. Het heeft geen enkele invloed op mij, dus lekker leven en laten leven wat mij betreft.

Dat zou wat mij betreft ook goed onderwezen moeten worden, je vrijheid houd pas op waar die van een ander begint. Daar kan dit een onderdeel van zijn.
pi_183318924
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:34 schreef oranjevogel1 het volgende:
Ik accepteer homoseksualiteit niet en ik zou het tevens niet accepteren als scholen verplicht lesstof over homoseksualiteit moeten geven.
Hoe uit zich dat niet accepteren? Ga je dan ontkennen dat er homo's bestaan, ga je ze aanvallen op straat, erken je wel dat ze bestaan maar doe je net alsof ze niet bestaan?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 23 november 2018 @ 09:39:15 #25
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183318955
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:34 schreef oranjevogel1 het volgende:
Ik accepteer homoseksualiteit niet en ik zou het tevens niet accepteren als scholen verplicht lesstof over homoseksualiteit moeten geven.
Hoe en hoezo heb jij "last" van iemand anders zijn/haar liefdesleven dan?
  vrijdag 23 november 2018 @ 09:42:00 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183319003
Latent, waarschijnlijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183319089
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoe uit zich dat niet accepteren?
Voor mij bestaat homoseksualiteit enkel als seksuele gedraging voortkomend uit geestesziekte en/of het gebruik van geestverruimende middelen. Ik ga niet doen alsof dat normaal is, alsof dat hoort. En dat vertel ik gewoon iedereen in zijn gezicht.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319115
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:19 schreef dopemin het volgende:
Margriet van der Linden wil 'verplichte lesstof over homoseksualiteit' op scholen

Kids krijgen toch al biologie op de middelbare school waarin bij het hoofdstuk voortplanting en seksualiteit dit onderwerp aan bod komt? En maatschappijleer waarbij dit onderwerp ook besproken kan worden? En ze kijken toch tv en youtube allemaal?
Hoe zou nog meer lesstof dan kunnen helpen bij betere acceptatie? (want dat is het doel uiteindelijk natuurlijk)

De enige manier tot meer acceptatie van LGBTY'ers is door er gewoon normaal over te doen en het als een normaal onderwerp aan te snijden. Niet door het bijzonder of verheven te maken, of door extra aandacht te geven aan simpele zielen -of ze nou van het platteland of uit een ander land komen- die agressief worden van homo's.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_183319142
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:36 schreef archito het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat het helemaal niet aan ons is om dat wel of niet te accepteren.
Ben je bekende met de vrijheid van gedachten? Een universeel mensenrecht.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 09:49:44 #30
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183319163
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:48 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ben je bekende met de vrijheid van gedachten? Een universeel mensenrecht.
En zo hebben wij het recht die gedachtes als achterlijk te benoemen.
And so is the past
  vrijdag 23 november 2018 @ 09:49:49 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183319165
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:46 schreef oranjevogel1 het volgende:

En dat vertel ik gewoon iedereen in zijn gezicht.
Stoertje, jij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 23 november 2018 @ 09:50:30 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183319178
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:48 schreef oranjevogel1 het volgende:

Ben je bekende met de vrijheid van gedachten? Een universeel mensenrecht.
Je spreekt ze uit. Toch? Zo heel stoer in het gezicht van homoseksuelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183319191
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoe en hoezo heb jij "last" van iemand anders zijn/haar liefdesleven dan?
Alsof ik een individualist ben die denkt dat de wereld om hemzelf draai. :') Ik denk ook aan de ander.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319212
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

En zo hebben wij het recht die gedachtes als achterlijk te benoemen.
Mag je best vinden hoor, maar je moet scholen niet gaan verbieden (verplichten) iets te benoemen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319222
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Stoertje, jij.
Nee, hoor dat doe ik niet om stoer te doen, maar om niet als een laffe hond weg te kijken hoe mensen leiden en hoe dat door de maatschappij recht wordt gepraat.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319227
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je spreekt ze uit.
Mag dat niet? Wil je dat gaan verbieden, soms?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319247
Wat een achterlijk idee, maar ja je moet wat als je aandacht voor je programma en boek wilt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 23 november 2018 @ 09:55:24 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183319253
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:53 schreef oranjevogel1 het volgende:

Mag dat niet? Wil je dat gaan verbieden, soms?
Nee, maar het heeft dus weinig met vrijheid van gedachten te maken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 23 november 2018 @ 09:55:40 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183319261
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:52 schreef oranjevogel1 het volgende:

Nee, hoor dat doe ik niet om stoer te doen, maar om niet als een laffe hond weg te kijken hoe mensen leiden en hoe dat door de maatschappij recht wordt gepraat.
Hardop gelachen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183319281
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, maar het heeft dus weinig met vrijheid van gedachten te maken.
Wel, de vrijheid van gedachten omvat ook het uiten van die gedachten.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319285
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:19 schreef dopemin het volgende:
Iedereen accepteert dat eigenlijk, behalve personen van zekere afkomst, waardoor hij al meermaals is uitgescholden voor 'flikker', met de nodige ziektes er voor die fungeren als bijvoeglijke naamwoorden.
Veluwenaren?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183319301
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:30 schreef Copycat het volgende:
Goudenvis rests my case. Maar laten we ons vooral richten op die niet-westerse elementen die onze flikkers uitschelden.
Dat recht is enkel voorbehouden aan ons eigen volk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183319305
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:52 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Nee, hoor dat doe ik niet om stoer te doen, maar om niet als een laffe hond weg te kijken hoe mensen leiden en hoe dat door de maatschappij recht wordt gepraat.
_O-
Oh neeee andere mensen die totaal geen invloed op mijn leven hebben zijn gelukkig met elkaar en dat kan ik niet hebben
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 23 november 2018 @ 09:58:35 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183319323
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:56 schreef oranjevogel1 het volgende:

Wel, de vrijheid van gedachten omvat ook het uiten van die gedachten.
Dan uit je je mening. Is net even iets anders.
Maar ik vind je nog steeds een enorm stoertje dat jij iedere homo die je meent te herkennen op zijn/haar plek zet. Dat zal ze leren. En wat willen die mietjes jou aandoen! Met hun handtasje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183319335
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:57 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

_O-
Oh neeee andere mensen die totaal geen invloed op mijn leven hebben zijn gelukkig met elkaar en dat kan ik niet hebben
Ja, maar ze leiden! We moeten ze stoppen!
pi_183319377
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:57 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

_O-
Oh neeee andere mensen die totaal geen invloed op mijn leven hebben zijn gelukkig met elkaar en dat kan ik niet hebben
Plezier beleven aan vleselijke perversiteiten is iets anders als geluk hebben. Maar goed kennelijk leven mensen in de waan dat dat aan elkaar gelijk staat.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319402
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:01 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Plezier beleven aan vleselijke perversiteiten is iets anders als geluk hebben. Maar goed kennelijk leven mensen in de waan dat dat aan elkaar gelijk staat.
Religekkie gespot
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:03:52 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183319408
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:01 schreef oranjevogel1 het volgende:

Plezier beleven aan vleselijke perversiteiten is iets anders als geluk hebben. Maar goed kennelijk leven mensen in de waan dat dat aan elkaar gelijk staat.
Aha, we hebben hier te maken met een maagdelijk knaapje. Nee, dan snap ik het wel. Ook jouw prins op het witte paard is onderweg, jochie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183319414
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan uit je je mening.
Toch zie ik geen rechtmatige grond om mij in het uiten van mijn mening (mijn afkeer van homoseksualiteit) te beperken.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:05:02 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183319427
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:04 schreef oranjevogel1 het volgende:

Toch zie ik geen rechtmatige grond om mij in het uiten van mijn mening (mijn afkeer van homoseksualiteit) te beperken.
Moet je ook vooral niet doen. Ik ga wel hard lachen als een homo je op je bek timmert.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183319440
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ja, maar ze leiden! We moeten ze stoppen!
Nee oranjevogel zal er wel onder leiden dat er homo's onder ons zijn. Dat is eng want stel je voor wat er kan gebeuren
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_183319441
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:01 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Plezier beleven aan vleselijke perversiteiten is iets anders als geluk hebben. Maar goed kennelijk leven mensen in de waan dat dat aan elkaar gelijk staat.
Dat hadden jouw ouders zich ook wel mogen bedenken
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_183319453
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

We moeten ze stoppen!
We moeten vooral de valselijke propaganda stoppen. Het is niet wenselijk, ondanks de immoraliteit, bepaalde gedragingen te verbieden. De door de staat gefinancieerde propaganda daarentegen kan gestopt worden en vervangen worden door een propaganda waarin het gezin en de belangen van het Nederlandse volk voorop staan.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:07:48 #54
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_183319465
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:04 schreef oranjevogel1 het volgende:
Toch zie ik geen rechtmatige grond om mij in het uiten van mijn mening (mijn afkeer van homoseksualiteit) te beperken.
Het is je goed recht om je mening te uiten.
Dat recht beschermt je echter niet tegen de kritiek van anderen.

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_183319475
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:07 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

We moeten vooral de valselijke propaganda stoppen. Het is niet wenselijk, ondanks de immoraliteit, bepaalde gedragingen te verbieden. De door de staat gefinancieerde propaganda daarentegen kan gestopt worden en vervangen worden door een propaganda waarin het gezin en de belangen van het Nederlandse volk voorop staan.
Homo propaganda maakt onze kinderen homo :'(

Denk aan de kinderen!
pi_183319480
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Moet je ook vooral niet doen. Ik ga wel hard lachen als een homo je op je bek timmert.
Jij bent dus wel voor geweld? Voor eigenrichting?

Goh... Ik had al zo het vermoeden dat jij weinig met de mensenrechten op had. Dit is een bevestiging daar van.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:09:17 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183319489
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:07 schreef oranjevogel1 het volgende:

We moeten vooral de valselijke propaganda stoppen. Het is niet wenselijk, ondanks de immoraliteit, bepaalde gedragingen te verbieden. De door de staat gefinancieerde propaganda daarentegen kan gestopt worden en vervangen worden door een propaganda waarin het gezin en de belangen van het Nederlandse volk voorop staan.
:')
Knulletje toch. Geef er nog maar een rukje aan. Even op je hand zitten zodat het net lijkt alsof het de hand van die spannende buurjongen us.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:10:00 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183319499
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:08 schreef oranjevogel1 het volgende:

Jij bent dus wel voor geweld? Voor eigenrichting?

Goh... Ik had al zo het vermoeden dat jij weinig met de mensenrechten op had. Dit is een bevestiging daar van.
Hypothetisch. Net zo hypothetisch als jouw grote woorden tegen onbekende homoseksuelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183319502
Goh hee, wie had nou verwacht dat dit topic zo zou verlopen. Echt superverrassend.
pi_183319505
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:06 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat hadden jouw ouders zich ook wel mogen bedenken
:{w Ik ben voortgekomen uit het consumeren van het huwelijk tussen man en vrouw. Een verbond gericht op de vermeenigvuldiging van het volk en wederzijdse steun, ook in moeilijke tijden.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319519
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:07 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Het is je goed recht om je mening te uiten.
Dat recht beschermt je echter niet tegen de kritiek van anderen.

[ afbeelding ]
Grappig dat je dat post. Sommige hier willen mijn kritiek op hun homoseksuele gedragingen stoppen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319547
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:11 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Grappig dat je dat post. Sommige hier willen mijn kritiek op hun homoseksuele gedragingen stoppen.
Nee, sommigen vinden je een klootzak en gaan tegen je in.
pi_183319548
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hypothetisch. Net zo hypothetisch als jouw grote woorden tegen onbekende homoseksuelen.
Mijn woorden zijn niet gericht aan bepaalde (al dan niet onbekende) individueen, maar aan de hele maatschappij, zonder uitzonderingen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319562
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:12 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Nee, sommigen vinden je een klootzak en gaan tegen je in.
Gelijk mensen met een andere mening veroordelen dus.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:14:11 #65
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183319585
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:01 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Plezier beleven aan vleselijke perversiteiten is iets anders als geluk hebben. Maar goed kennelijk leven mensen in de waan dat dat aan elkaar gelijk staat.
Vleselijke perversiteiten? Een beetje zoals de kerk op grote schaal kindertjes misbruikt? Zulke perversiteiten?
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:14:47 #66
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_183319596
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:11 schreef oranjevogel1 het volgende:
Grappig dat je dat post. Sommige hier willen mijn kritiek op hun homoseksuele gedragingen stoppen.
Ik denk dat je de cartoon niet goed begrijpt.
Jij lijkt nogal verongelijkt te doen dat mensen je (imho terecht) veroordelen over je homohaat en probeert dat te onderbouwen met je recht op vrije meningsuiting.
Echter, de cartoon laat juist zien dat je rechten helemaal niet geschonden worden. Gewoon dat je een domme droplul bent.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_183319601
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:07 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

We moeten vooral de valselijke propaganda stoppen. Het is niet wenselijk, ondanks de immoraliteit, bepaalde gedragingen te verbieden. De door de staat gefinancieerde propaganda daarentegen kan gestopt worden en vervangen worden door een propaganda waarin het gezin en de belangen van het Nederlandse volk voorop staan.
Ik denk dat er geen enkele levenswijze gepropageerd moet worden door de overheid. Of je je dagen nou wilt slijten in totale afzondering, elk weekend gangbangend met diverse mannen of tien kinderen verwekt bij een chagrijnig kijkende vrouw is iets wat ieder voor zich moet weten. Anderen hebben dan weer het recht daar iets van te vinden, maar ze zouden dan vervolgens niet hun eigen keuze op moeten proberen te dringen als zijnde het ideale.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:15:43 #68
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_183319609
Ik dacht dat dit al verplicht was.

Wat mij een beetje tegenstaat is dat er bij deze lesstof nogal wat subjectieve elementen komen kijken. Als je een klinische uitleg geeft van hoe seks werkt en dat dat ook tussen mensen van hetzelfde geslacht plaatsvindt, dan is dat helemaal prima.

Alleen het doel van deze lesstof is acceptatie. Nu is het allemaal heel mooi om homo's te accepteren, maar stel nou dat je dat niet doet? Is daar dan ook plaats voor in de lesstof? Of moet de school een correcte meningenfabriek worden? Ik wil juist dat de jeugd kritisch leert denken.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:16:45 #69
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_183319619
Succes met je lessen over homo’s als je in de grote stad les moet geven op een vmbo.
Gelukkig vallen daar al de meeste docenten uit, kunnen nog best wat procentjes bij toch?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_183319622
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:13 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Gelijk mensen met een andere mening veroordelen dus.
Nee, intolerant zijn jegens intolerantie. Dat zouden we als maatschappij vaker moeten doen.
pi_183319623
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Vleselijke perversiteiten? Een beetje zoals de kerk op grote schaal kindertjes misbruikt? Zulke perversiteiten?
Precies, dat moet je dus niet willen hebben. En het zou je sieren als je het i.p.v. over de kerk(wie zijn dat?) te hebben, wie dat ook mogen zijn, concreet de daders te benoemen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319631
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:14 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Ik denk dat je de cartoon niet goed begrijpt.
Jij lijkt nogal verongelijkt te doen dat mensen je (imho terecht) veroordelen over je homohaat en probeert dat te onderbouwen met je recht op vrije meningsuiting.
Echter, de cartoon laat juist zien dat je rechten helemaal niet geschonden worden. Gewoon dat je een domme droplul bent.
Een waardeoordeel dus... Goh de pot verwijt de ketel!
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:18:39 #73
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_183319640
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:17 schreef oranjevogel1 het volgende:
Een waardeoordeel dus... Goh de pot verwijt de ketel!
Lastig hè, kritiek ontvangen?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_183319656
Nu wordt het wel een heel erg oud-hollandsche gimmick als je vermenigvuldiging zelfs al met twee e's gaat schrijven.

Je bent een roepende in de woestijn maffe vogel. Hopelijk luistert er niemand naar het vergif wat je in mooie woorden verpakt :r
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_183319658
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen enkele levenswijze gepropageerd moet worden door de overheid.
Dan moet je ook tegen het plan uit de OP zijn. Al is het verder een illusie dat een overheid zich ver van de propaganda af kan houden. In iedere staat heb je in min of meerdere mate een staatspropaganda.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:19:45 #76
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183319667
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:17 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Precies, dat moet je dus niet willen hebben. En het zou je sieren als je het i.p.v. over de kerk(wie zijn dat?) te hebben, wie dat ook mogen zijn, concreet de daders te benoemen.
Met het grote en belangrijke verschil dat homoseks iets is tussen 2 volwassenen en het kindermisbruik op grote schaal door de kerk gewoon wel een perversiteit is. Nu snap je hem ;)
pi_183319672
TS begint met een moslimbash, maar uiteindelijk wordt het topic gekaapt door een oer-Hollandse, gristelijke homohater.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183319689
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:18 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Lastig hè, kritiek ontvangen?
Voor sommige mensen wel, gezien de hoeveelheid aan persoonlijke aanvallen in dit topic.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:21:24 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183319695
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Veluwenaren?
En andere achtergestelde figuren, die over het algemeen SGP stemmen.... hier ook weer zo'n asociaal figuur die meent te stellen dat mensen geestesziek zijn omdat hun seksuele voorkeur een andere is dan de zijne.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183319705
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
TS begint met een moslimbash, maar uiteindelijk wordt het topic gekaapt door een oer-Hollandse, gristelijke homohater.
Maar het is wel onze potenrammer.
pi_183319711
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
TS begint met een moslimbash, maar uiteindelijk wordt het topic gekaapt door een oer-Hollandse, gristelijke homohater.
Dat kan alleen op fok
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_183319716
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:19 schreef Gripper het volgende:
Je bent een roepende in de woestijn maffe vogel.
Beter een roepende vogel in de woestijn, dan een laffe hond in een hoekje van het kerkhof.
quote:
Hopelijk luistert er niemand naar het vergif wat je in mooie woorden verpakt :r
Hopelijk gaan mensen het onderscheid tussen leven en vergif leren herkennen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319723
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:19 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dan moet je ook tegen het plan uit de OP zijn. Al is het verder een illusie dat een overheid zich ver van de propaganda af kan houden. In iedere staat heb je in min of meerdere mate een staatspropaganda.
Dat ben ik ook. Schoollessen zouden idealiter zo objectief mogelijk moeten zijn.
pi_183319737
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Dat ben ik ook. Schoollessen zouden idealiter zo objectief mogelijk moeten zijn.
En geen intolerantie moeten propageren, anders dan intolerantie tegen intolerantie.
pi_183319742
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Met het grote en belangrijke verschil dat homoseks iets is tussen 2 volwassenen en het kindermisbruik op grote schaal door de kerk gewoon wel een perversiteit is. Nu snap je hem ;)
Nee, het zijn beide perversiteiten. Het ene is terecht gecriminaliseerd, het andere is enkel maatschappelijk ongewenst (al wordt dat heden ten dage niet zo erkend door vele Nederlanders).
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319757
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:24 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

En geen intolerantie moeten propageren, anders dan intolerantie tegen intolerantie.
Hier spreek je jezelf dan al weer tegen. En wat dan intolerantie is gaat dan zeker subjectief bepaald worden?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319765
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

En andere achtergestelde figuren, die over het algemeen SGP stemmen.... hier ook weer zo'n asociaal figuur die meent te stellen dat mensen geestesziek zijn omdat hun seksuele voorkeur een andere is dan de zijne.
Hoeven niet eens SGP te stemmen. Ken zat mannen in mijn woonplaats die helemaal niets moeten weten van homo's. Een stelletje hoeft vooral ook niet te knus te doen in de kroeg, want dan heeft het voor het einde van de avond ruzie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183319776
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:25 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Hier spreek je jezelf dan al weer tegen. En wat dan intolerantie is gaat dan zeker subjectief bepaald worden?
Nee hoor, denk er nog maar eens over na en probeer je dogmatische bril af te zetten.

Samenlevingen gaan ten onder aan tolerant zijn jegens intolerante groepen.
pi_183319778
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:24 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

En geen intolerantie moeten propageren, anders dan intolerantie tegen intolerantie.
Ook dat is juist, en wat in onze maatschappij wel en niet mag qua meningsuiting kan in bredere zin al worden geleerd bij maatschappijleer. Ik betwijfel of extra inzoomen op specifiek homoseksualiteit echt van toegevoegde waarde daartoe is.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:27:30 #90
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_183319787
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:06 schreef vipergts het volgende:

[..]

Nee oranjevogel zal er wel onder leiden dat er homo's onder ons zijn.
Vooral in Leiden stikt het ervan.
pi_183319790
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:24 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Nee, het zijn beide perversiteiten. Het ene is terecht gecriminaliseerd, het andere is enkel maatschappelijk ongewenst (al wordt dat heden ten dage niet zo erkend door vele Nederlanders).
Is niet maatschappelijk ongewenst, is voor religekkies ongewenst.
pi_183319804
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:46 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Voor mij bestaat homoseksualiteit enkel als seksuele gedraging voortkomend uit geestesziekte en/of het gebruik van geestverruimende middelen. Ik ga niet doen alsof dat normaal is, alsof dat hoort. En dat vertel ik gewoon iedereen in zijn gezicht.
Je logica gaat nogal mank. Je ziet het als geestesziekte, los van het feit dat dat beeld behoorlijk achterhaald is, is het natuurlijk ook heel dom als je een ziekte niet accepteert. Accepteer je ook niet dat er kankerpatienten zijn? Kanker hebben is immers ook niet normaal gelukkig.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183319806
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:26 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Nee hoor, denk er nog maar eens over na en probeer je dogmatische bril af te zetten.

Samenlevingen gaan ten onder aan tolerant zijn jegens intolerante groepen.
Volken gaat ten onder aan seksuele perversiteiten waardoor ze zich niet meer vermenigvuldigen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319823
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:27 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Is niet maatschappelijk ongewenst, is voor religekkies ongewenst.
Het is tegen de belangen van het Nederlandse volk, dat krimpt.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319833
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:24 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Nee, het zijn beide perversiteiten. Het ene is terecht gecriminaliseerd, het andere is enkel maatschappelijk ongewenst (al wordt dat heden ten dage niet zo erkend door vele Nederlanders).
Je vriendin beffen is ook een perversiteit. Wil toch ook niemand verbieden? Laat mensen gewoon doen wat ze zelf lekker vinden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183319848
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:29 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Het is tegen de belangen van het Nederlandse volk, dat krimpt.
Doordat hetero's minder kinderen krijgen ja.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183319857
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:15 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik dacht dat dit al verplicht was.

Wat mij een beetje tegenstaat is dat er bij deze lesstof nogal wat subjectieve elementen komen kijken. Als je een klinische uitleg geeft van hoe seks werkt en dat dat ook tussen mensen van hetzelfde geslacht plaatsvindt, dan is dat helemaal prima.

Alleen het doel van deze lesstof is acceptatie. Nu is het allemaal heel mooi om homo's te accepteren, maar stel nou dat je dat niet doet? Is daar dan ook plaats voor in de lesstof? Of moet de school een correcte meningenfabriek worden? Ik wil juist dat de jeugd kritisch leert denken.
Hier ben ik het mee eens. Het stukje seks en seksuele voorkeur kan prima behandeld worden binnen biologie. Daarnaast zou je onder maatschappijleer nog het nodige kunnen vertellen over de positie van minderheden (inclusief homo's), ontwikkelingen daarbinnen (oprichting COC, openstelling homohuwelijk e.d.), de kijk van andere groepen (acceptie over de decennia heen, de perceptie van de kerk/moskee/gelovigen), etc. Ook zou je over bepaalde onderwerpen kunnen discussiëren (is het goed dat homo's mogen trouwen, dat ze kinderen mogen adopteren, zouden scholen/bedrijven homo's mogen weigeren etc.), maar het lijkt me niet dat een school moet vertellen 'dit is goed', 'dit is fout' of 'we zouden allemaal ...' e.d.

De feiten vertellen prima, discussies in de klas houden is ook goed (zonder een mening op te dringen of over 'goed' of 'fout' te spreken), maar verplichten gaat me te ver en voorschrijven hoe het behandeld moet worden is gewoon zeer onwenselijk.
pi_183319863
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je logica gaat nogal mank. Je ziet het als geestesziekte, los van het feit dat dat beeld behoorlijk achterhaald is,
Jij kunt dat achterhaald vinden, ik ga daar niet in mee.
quote:
is het natuurlijk ook heel dom als je een ziekte niet accepteert. Accepteer je ook niet dat er kankerpatienten zijn? Kanker hebben is immers ook niet normaal gelukkig.
Kanker is iets waar je tegen moet strijden, net als tegen homoseksualiteit. Kanker heeft gelukkig wel enkel invloed op je lichaam en niet op je geest.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319882
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:22 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Beter een roepende vogel in de woestijn, dan een laffe hond in een hoekje van het kerkhof.
Ach, ik ga er niet vanuit dat jij tijdens de jaarlijkse pride week in Amsterdam rondloopt, elke homoseksuele bezoeker van dat feest in zn gezicht tuft en vertelt hoezeer je 'm veracht ?

Op die vrolijke dag zit jij waarschijnlijk allemaal enge dingen over gelukzoekers, homo's en linkse gutmenschen op dit forum neer te pennen die (bijna) iedereen negeert, dus wat dat betreft krijg je net zoveel aandacht als iemand die in een hoekje van het kerkhof ligt.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_183319904
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:31 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Jij kunt dat achterhaald vinden, ik ga daar niet in mee.

Tja, jij kunt zoveel vinden. Maar heb jij enige autoriteit op dit vlak waardoor wij relevant zouden moeten vinden wat jij vindt?

quote:
Kanker is iets waar je tegen moet strijden, net als tegen homoseksualiteit. Kanker heeft gelukkig wel enkel invloed op je lichaam en niet op je geest.
Ja, maar je accepteert ziektes toch niet?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183319905
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:31 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Kanker heeft gelukkig wel enkel invloed op je lichaam en niet op je geest.
Ah, dus eigenlijk is kanker hebben minder erg dan homo zijn?
pi_183319915
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:31 schreef oranjevogel1 het volgende:
Kanker heeft gelukkig wel enkel invloed op je lichaam en niet op je geest.
Nooit kanker van dichtbij meegemaakt zie ik.
pi_183319919
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je vriendin beffen is ook een perversiteit.
Ik pleit dan ook nergens voor buitenechtelijke seks.
quote:
Wil toch ook niemand verbieden?
Verbieden niet, maar de discussie gaat hier over propaganderen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319929
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:31 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Jij kunt dat achterhaald vinden, ik ga daar niet in mee.

[..]

Kanker is iets waar je tegen moet strijden, net als tegen homoseksualiteit. Kanker heeft gelukkig wel enkel invloed op je lichaam en niet op je geest.
Nou van kanker word je meest niet vrolijker
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_183319944
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:34 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ik pleit dan ook nergens voor buitenechtelijke seks.

[..]

Verbieden niet, maar de discussie gaat hier over propaganderen.
Ik heb tijdens mijn seksuele voorlichting toch ook geleerd over orale seks. Orale seks is gewoon een perversiteit hoor, strikt genomen. Mag daar dan ook geen voorlichting meer over gegeven worden omdat je anders perversiteiten propageert?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183319946
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Doordat hetero's minder kinderen krijgen ja.
Jammer hoor dat je nu een bepaalde groep de zwarte piet toeschuift. Maar inderdaad, ook op andere punten moet het gezin en de vermenigvuldiging van het Nederlandse volk gepropagandeerd worden.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183319965
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:32 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ach, ik ga er niet vanuit dat jij tijdens de jaarlijkse pride week in Amsterdam rondloopt, elke homoseksuele bezoeker van dat feest in zn gezicht tuft en vertelt hoezeer je 'm veracht ?
Ik tuf niemand in zijn gezicht. Hoe kom je daar nu weer bij?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:39:28 #108
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_183320008
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
topic gekaapt door een oer-Hollandse, gristelijke homohater.
Dat weten we niet ... toch?
pi_183320011
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Tja, jij kunt zoveel vinden. Maar heb jij enige autoriteit op dit vlak waardoor wij relevant zouden moeten vinden wat jij vindt?
Iedereen die autoriteit had in de westerse geesteswetenschappen met een aan mij gelijk standpunt is weggepest. Maar goed als jij liever hebt dat de wetenschap politiek correct onderzoek doet, dan is dat jouw keuze.
quote:
[..]

Ja, maar je accepteert ziektes toch niet?
Inderdaad, ik vind dat je daar tegen moet strijden.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183320031
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ah, dus eigenlijk is kanker hebben minder erg dan homo zijn?
Ja, al ben je niet homo, er zijn hooguit mensen die zich zo identificeren, terwijl ze zich kunnen veranderen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:40:59 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183320036
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
TS begint met een moslimbash, maar uiteindelijk wordt het topic gekaapt door een oer-Hollandse, gristelijke homohater.
Oh, wonderschone ironie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183320044
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:36 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Jammer hoor dat je nu een bepaalde groep de zwarte piet toeschuift. Maar inderdaad, ook op andere punten moet het gezin en de vermenigvuldiging van het Nederlandse volk gepropagandeerd worden.
Het is natuurlijk wel zo. Homoseksualiteit is niet besmettelijk dus zullen er nu verhoudingsgewijs niet meer homo's dan 100 jaar geleden zijn. en homo's krijgen doorgaans geen kinderen, en dat was 100 jaar geleden natuurlijk ook al zo. Wat er dan wel veranderd is is dat hetero's vooral minder kinderen krijgen. Maar dat is vast allemaal teveel gezond verstand en logische gevolgtrekkingen voor iemand die grossiert in hersenloos gezwatel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183320058
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:34 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Nooit kanker van dichtbij meegemaakt zie ik.
Ik ken genoeg mensen die daar aan zijn gestorven. Dat is niet fijn, maar het menselijke lichaam is eindig, dus vroeg of laat wacht een ieder dat lot.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183320090
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:39 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Dat weten we niet ... toch?
Mensen denken graag in hokjes.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183320147
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel zo. Homoseksualiteit is niet besmettelijk
Besmettelijk als in een infectionele overdracht niet. Maar bepaalde geestesziektes nemen wel degelijk met de tijd mee toe. Vooral als er geen weerstand tegen geboden wordt.
quote:
Wat er dan wel veranderd is is dat hetero's vooral minder kinderen krijgen.
Precies en ook daar doe ik mijn mond voor open. Ik ben wel consequent he?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:46:22 #116
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_183320167
Zo erg is het al zo te zien, iemand geeft aan niet voor homo's te zijn vanwege persoonlijke opvattingen,en de morele politie knuppelt hem neer omdat z'n mening fout is :')
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_183320174
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:45 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Besmettelijk als in een infectionele overdracht niet. Maar bepaalde geestesziektes nemen wel degelijk met de tijd mee toe. Vooral als er geen weerstand tegen geboden worden.

[..]

Precies en ook daar doe ik mijn mond voor open. Ik ben wel consequent he?
Stiekem zijn er niet meer homoseksuele mensen dan vroeger, maar tegenwoordig durven ze er voor uit te komen. De schoften!1!11
pi_183320227
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:46 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Zo erg is het al zo te zien, iemand geeft aan niet voor homo's te zijn vanwege persoonlijke opvattingen,en de morele politie knuppelt hem neer omdat z'n mening fout is :')
Hij krijgt weerwoord, boehoe.
pi_183320270
Verder lijkt me dit gewoon onderdeel van biologie/seksuele voorlichting en hoef je hier niet apart een uurtje vrij voor te maken. Als je religieus onderwijs afschaft en vervangt met openbaar waar dit soort dingen en bijv. de evolutie-theorie gewoon onderwezen worden lijkt het probleem mij zich ook gewoon vanzelf op te lossen.
pi_183320321
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:50 schreef Solstice1 het volgende:
Verder lijkt me dit gewoon onderdeel van biologie/seksuele voorlichting en hoef je hier niet apart een uurtje vrij voor te maken. Als je religieus onderwijs afschaft en vervangt met openbaar waar dit soort dingen en bijv. de evolutie-theorie gewoon onderwezen worden lijkt het probleem mij zich ook gewoon vanzelf op te lossen.
Weer zo een strijder voor de "mensenrechten". :') En dan doen alsof er sprake is van pluralisme is in Nederland. :')
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183320378
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:46 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Zo erg is het al zo te zien, iemand geeft aan niet voor homo's te zijn vanwege persoonlijke opvattingen,en de morele politie knuppelt hem neer omdat z'n mening fout is :')
Schande inderdaad. Je kunt tegenwoordig ook al niet meer openlijk nazi zijn.


:')
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:56:55 #122
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_183320450
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:54 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Schande inderdaad. Je kunt tegenwoordig ook al niet meer openlijk nazi zijn.

Wat is-ie nou ... nazi of gristenhond?
pi_183320497
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:37 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ik tuf niemand in zijn gezicht. Hoe kom je daar nu weer bij?
Ik had mezelf wat dichterlijke vrijheid gepermitteerd in die beschrijving.
Maar zoals je hier schuimbekkend tekeer gaat kan ik me heel goed voorstellen dat er wat zuur ruikende nattigheid vanuit je huig meekomt als je iedereen het "in zn gezicht vertelt"

quote:
Ik ga niet doen alsof dat normaal is, alsof dat hoort. En dat vertel ik gewoon iedereen in zijn gezicht.
Van die mensen die heel dicht bij je komen staan, terwijl ze met een priemende vinger steeds bozer en steeds harder gaan praten. En dat er dan stukjes meekomen, brrrr.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_183320602
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:58 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik had mezelf wat dichterlijke vrijheid gepermitteerd in die beschrijving.
Maar zoals je hier schuimbekkend tekeer gaat kan ik me heel goed voorstellen dat er wat zuur ruikende nattigheid vanuit je huig meekomt als je iedereen het "in zn gezicht vertelt"

[..]

Van die mensen die heel dicht bij je komen staan, terwijl ze met een priemende vinger steeds bozer en steeds harder gaan praten. En dat er dan stukjes meekomen, brrrr.
Ik denk dat je wat te veel fantasie hebt, kerel. Ik verdedig mijn mening op beschaafde wijze.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183320649
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel zo. Homoseksualiteit is niet besmettelijk dus zullen er nu verhoudingsgewijs niet meer homo's dan 100 jaar geleden zijn. en homo's krijgen doorgaans geen kinderen, en dat was 100 jaar geleden natuurlijk ook al zo. Wat er dan wel veranderd is is dat hetero's vooral minder kinderen krijgen. Maar dat is vast allemaal teveel gezond verstand en logische gevolgtrekkingen voor iemand die grossiert in hersenloos gezwatel.
Je kunt wel blijven herhalen dat homoseksualiteit natuurlijk is, maar zijn mening gaat daardoor niet veranderen. Beter dit soort figuren gewoon negeren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_183320685
Onzin. Homosensualiteit doe je maar lekker thuis. Niet op school.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_183320763
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:06 schreef superniger het volgende:
Onzin. Homosensualiteit doe je maar lekker thuis. Niet op school.
Nah, valt gewoon onder seksualiteit en daar les over krijgen ook vanuit een evolutionair oogpunt is niks mis mee. Religie mag wat mij betreft wel tot thuis en gebedshuis beperkt blijven.
pi_183320802
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:30 schreef Copycat het volgende:
Goudenvis rests my case. Maar laten we ons vooral richten op die niet-westerse elementen die onze flikkers uitschelden.
Je hoeft je daar niet speciaal op te richten, maar je hoeft het ook niet te ontkennen dat daar zeker een probleem zit.
pi_183320830
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:02 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ik denk dat je wat te veel fantasie hebt, kerel. Ik verdedig mijn mening op beschaafde wijze.
Ik vind iemand recht in zijn gezicht vertellen dat je homoseksualiteit niet accepteert niet heel beschaafd. Diegene zit waarschijnlijk niet op je meninkje te wachten.
pi_183320857
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:13 schreef archito het volgende:

[..]

Ik vind iemand recht in zijn gezicht vertellen dat je homoseksualiteit niet accepteert niet heel beschaafd. Diegene zit waarschijnlijk niet op je meninkje te wachten.
Alsof ik wel op zijn meningen en uitingen van homoseksualiteit zit te wachten. :')
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183320947
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:14 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Alsof ik wel op zijn meningen en uitingen van homoseksualiteit zit te wachten. :')
Dat zeg ik toch niet, of wel?

Jij hebt de vrijheid dat te vinden, ik heb de vrijheid te vinden dat ik jouw gedrag onbeschaafd vind en de 'meningen en uitingen' van homoseksualiteit geen probleem vind.
pi_183321030
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:18 schreef archito het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet, of wel?
Jij doet net alsof ik hier degene ben die onbeschaafd is, terwijl ik alleen repliek verschaf aan degene die hun seksuele gedragingen propaganderen.
quote:
Jij hebt de vrijheid dat te vinden, ik heb de vrijheid te vinden dat ik jouw gedrag onbeschaafd vind en de 'meningen en uitingen' van homoseksualiteit geen probleem vind.
Goh... Dat blijkt.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183321043
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:21 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Jij doet net alsof ik hier degene ben die onbeschaafd is, terwijl ik alleen repliek verschaf aan degene die hun seksuele gedragingen propaganderen.

[..]

Goh... Dat blijkt.
Je komt knap onbeschaafd over ja.
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:27:49 #134
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_183321126
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:21 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Jij doet net alsof ik hier degene ben die onbeschaafd is, terwijl ik alleen repliek verschaf aan degene die hun seksuele gedragingen propaganderen.

[..]

Goh... Dat blijkt.
Hou maar op met die act van je. Wordt een beetje sneu. :N
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_183321136
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:21 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Jij doet net alsof ik hier degene ben die onbeschaafd is, terwijl ik alleen repliek verschaf aan degene die hun seksuele gedragingen propaganderen.

[..]

Goh... Dat blijkt.
We hebben gewoon een ander beeld van beschaving, laten we het daar op houden.
pi_183321160
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:22 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Je komt knap onbeschaafd over ja.
Toch vreemd dat ik hier degene ben in dit topic die zich niet van krachttaal en persoonlijke aanvallen bedient...

Kom ik misschien onbeschaafd over omdat mijn mening niet politiek correct is?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183321224
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:30 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Toch vreemd dat ik hier degene ben in dit topic die zich niet van krachttaal en persoonlijke aanvallen bedient...

Kom ik misschien onbeschaafd over omdat mijn mening niet politiek correct is?
'Ik ga niet doen alsof dat normaal is, alsof dat hoort. En dat vertel ik gewoon iedereen in zijn gezicht.'

Dat vind ik onbeschaafd.
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:35:01 #138
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_183321247
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:30 schreef oranjevogel1 het volgende:
Toch vreemd dat ik hier degene ben in dit topic die zich niet van krachttaal en persoonlijke aanvallen bedient...
Jij was wel degene die ging schermen met het recht op vrije meningsuiting, alsof je groot onrecht wordt aangedaan als je weersproken wordt.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_183321263
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:33 schreef archito het volgende:

[..]

'Ik ga niet doen alsof dat normaal is, alsof dat hoort. En dat vertel ik gewoon iedereen in zijn gezicht.'

Dat vind ik onbeschaafd.
Dit.
pi_183321273
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:33 schreef archito het volgende:

[..]

'Ik ga niet doen alsof dat normaal is, alsof dat hoort. En dat vertel ik gewoon iedereen in zijn gezicht.'

Dat vind ik onbeschaafd.
Tja, toch doe ik niet iets heels anders dan degene die doen alsof dat normaal is, die doen alsof dat hoort en dat aan iedereen vertellen.

Nou ja, hetgeen ik anders doe is dat ik geen onzedelijke carnavaloptochten organiseer of haat verspreid.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183321302
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:35 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Jij was wel degene die ging schermen met het recht op vrije meningsuiting, alsof je groot onrecht wordt aangedaan als je weersproken wordt.
Mensen mogen mij weerspreken, dat is hun recht. Dat hoef ik nog niet beschaafd te vinden, zeker niet als er gebruik gemaakt wordt van persoonlijke aanvallen of krachttaal.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183321400
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:36 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Tja, toch doe ik niet iets heels anders dan degene die doen alsof dat normaal is, die doen alsof dat hoort en dat aan iedereen vertellen.

Nou ja, hetgeen ik anders doe is dat ik geen onzedelijke carnavaloptochten organiseer of haat verspreid.
Je vraagt waarom wij jou onbeschaafd vinden, je hoeft niet meteen naar anderen te wijzen.
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:43:57 #143
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_183321414
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:37 schreef oranjevogel1 het volgende:
Mensen mogen mij weerspreken, dat is hun recht.
Mooi, zijn we het daar over eens.
Dat recht is wederzijds.

quote:
Dat hoef ik nog niet beschaaft te vinden,
Beschaafd.

quote:
zeker niet als er gebruik gemaakt wordt van persoonlijke aanvallen of krachttaal.
Ok, dus jij mag intolerantie prediken (persoonlijke aanval) en homoseksualiteit ongenuanceerd als weerzinwekkend en Het Grote Kwaad van de wereld wegzetten (krachttaal), maar andersom mag dat niet?

Ik wens je niet dood of zo, maar je bent een droplul door je mening op die wijze te verkondigen, LurkJeRot.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_183321492
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:43 schreef archito het volgende:

[..]

Je vraagt waarom wij jou onbeschaafd vinden, je hoeft niet meteen naar anderen te wijzen.
Dat hoeft niet, maar ik denk dat hier zeker sprake is van hypocrietie en dat de zogenaamde onbeschaafdheid enkel als een drogreden fungeert om een politiek incorrecte mening zwart te maken. Maar leg maar uit als het anders zit.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183321499
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:46 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Voor mij bestaat homoseksualiteit enkel als seksuele gedraging voortkomend uit geestesziekte en/of het gebruik van geestverruimende middelen. Ik ga niet doen alsof dat normaal is, alsof dat hoort. En dat vertel ik gewoon iedereen in zijn gezicht.
Ik vind jou een idioot. Dat zeg ik nu ook recht in je gezicht.
pi_183321532
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:48 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, maar ik denk dat hier zeker sprake is van hypocrietie en dat de zogenaamde onbeschaafdheid enkel als een drogreden fungeert om een politiek incorrecte mening zwart te maken. Maar leg maar uit als het anders zit.
Het zit anders.
Ik vind wat je doet onbeschaafd. Daar zit verder geen ingewikkelde gedachte achter.
pi_183321545
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:48 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, maar ik denk dat hier zeker sprake is van hypocrietie en dat de zogenaamde onbeschaafdheid enkel als een drogreden fungeert om een politiek incorrecte mening zwart te maken. Maar leg maar uit als het anders zit.
Een teken van beschaving is m.i. dat je op de hoogte bent dat homoseksualiteit iets puur biologisch is waar mensen ook niet voor kiezen. Een teken van beschaving is m.i. ook dat een homo zich mag uiten zoals hij wil binnen de grenzen van de wet, net zoals een hetero dat mag. Daar op tegen zijn is m.i. onbeschaafd.
pi_183321546
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
TS begint met een moslimbash, maar uiteindelijk wordt het topic gekaapt door een oer-Hollandse, gristelijke homohater.
Goh... Het geeft te denken over religie in het algemeen... :o
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_183321560
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:51 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Goh... Het geeft te denken over religie in het algemeen... :o
Brengt de wereld niks goeds, maar dat had ik zonder dit topic ook wel geweten.
pi_183321565
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:51 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Goh... Het geeft te denken over religie in het algemeen... :o
Helaas beperkt intolerantie tegen homoseksualiteit zich niet alleen tot religieuze mensen.
pi_183321610
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:43 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Mooi, zijn we het daar over eens.
Dat recht is wederzijds.
Toch jammer dat sommige mensen in dit topic en in de maatschappij graag zouden willen dat dat recht enkel eenzijdig geldt. Althans daar lijkt het op.
quote:
Ok, dus jij mag intolerantie prediken
Ik predig geen intolerantie tegen een groep mensen, maar tegen een gedraging en de verheerlijking daarvan.
quote:
(persoonlijke aanval)
Een persoonlijke aanval is een aanval tegen een concreet gedefinieerde persoon. Dat sommige mensen zich al snel aangesproken voelen, doet daar niet aan af.
quote:
en homoseksualiteit ongenuanceerd als weerzinwekkend en Het Grote Kwaad van de wereld wegzetten (krachttaal)
Ten eerste zijn dat niet mijn exacte woorden. Ten tweede zijn de woorden die je nu gebruikt geen krachttaal.
quote:
Ik wens je niet dood of zo, maar je bent een droplul door je mening op die wijze te verkondigen, LurkJeRot.
Wat heeft LurkJeRot hier nu weer mee te maken?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183321638
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:48 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Ik vind jou een idioot. Dat zeg ik nu ook recht in je gezicht.
Dus?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183321641
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:51 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Brengt de wereld niks goeds, maar dat had ik zonder dit topic ook wel geweten.
Misschien moeten we maar allemaal in de buurt van religieuze instellingen wacht houden, en iedereen die daar naar binnen of buiten gaat vertellen dat wat ze doen onwenselijk en onacceptabel is. Ik heb net geleerd dat zulks niet onbeschaafd is.
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:55:41 #154
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_183321648
Je eigen trolaccount ontkennen :')
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_183321661
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:50 schreef archito het volgende:

[..]

Het zit anders.
Ik vind wat je doet onbeschaafd. Daar zit verder geen ingewikkelde gedachte achter.
Goh... Ik begon al te twijfelen of je wel of niet een onderbouwing had.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183321706
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:56 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Goh... Ik begon al te twijfelen of je wel of niet een onderbouwing had.
Die heb ik al gegeven:

'Ik ga niet doen alsof dat normaal is, alsof dat hoort. En dat vertel ik gewoon iedereen in zijn gezicht.'

Dat vind ik onbeschaafd.
pi_183321738
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:46 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Voor mij bestaat homoseksualiteit enkel als seksuele gedraging voortkomend uit geestesziekte en/of het gebruik van geestverruimende middelen. Ik ga niet doen alsof dat normaal is, alsof dat hoort. En dat vertel ik gewoon iedereen in zijn gezicht.
Whut lees ik hier nou weer?? :?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183321752
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:58 schreef archito het volgende:

[..]

Die heb ik al gegeven:

'Ik ga niet doen alsof dat normaal is, alsof dat hoort. En dat vertel ik gewoon iedereen in zijn gezicht.'

Dat vind ik onbeschaafd.
Daarmee uit je dus dat je het onbeschaafd vind, maar nog niet waarom.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183321803
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:59 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Whut lees ik hier nou weer?? :?
Homoseksualiteit is het gevolg van wat steekjes los danwel drugsgebruik. Ofzo.
pi_183321892
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:00 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Daarmee uit je dus dat je het onbeschaafd vind, maar nog niet waarom.
De geaardheid van iemand en daarmee de persoon als geheel (aangezien deze onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn) ongevraagd recht in zijn gezicht afwijzen vind ik onbeschaafd en lomp.

Edit: En voor je gaat zeggen dat die twee niet onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn en mensen wel kunnen kiezen: De algemene mening in Nederland is dat dat wel zo is. De discussie wat nu beschaving is, is onderdeel van hetzelfde publieke debat. Wat beschaving is en dat geaardheid en een persoon onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn kun je dus prima aan elkaar koppelen.
pi_183321936
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is het gevolg van wat steekjes los danwel drugsgebruik. Ofzo.
Waar haalt die vogel dat vandaan? :?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183321969
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:05 schreef archito het volgende:

[..]

De geaardheid van iemand en daarmee de persoon als geheel (aangezien deze onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn) ongevraagd recht in zijn gezicht afwijzen vind ik onbeschaafd en lomp.
Tja, ik zeg dat gewoon iedereen in zijn gezicht, niet omdat ik bepaalde personen niet accepteer, maar omdat ik bepaalde gedragingen niet accepteer.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322000
Ik ben zelf hetero, maar homoseksualiteit staat verankerd in de grondwet. Daarnaast is het niet aan iemand om te oordelen over andermans voorkeur. Daar ga je niet over.

Oranjevogel is diep gezakt in mijn achting. Ik heb met ongeloof zijn uitingen gelezen hier. Ik sta er echt van te kijken. Ik had hem anders ingeschat. Ik vind dit echt te ver gaan.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183322003
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:08 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Tja, ik zeg dat gewoon iedereen in zijn gezicht, niet omdat ik bepaalde personen niet accepteer, maar omdat ik bepaalde gedragingen niet accepteer.
Zou je het gek vinden als een hele hoop mensen deze gedraging van jou niet accepteren?
pi_183322005
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:08 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Tja, ik zeg dat gewoon iedereen in zijn gezicht, niet omdat ik bepaalde personen niet accepteer, maar omdat ik bepaalde gedragingen niet accepteer.
Aha, je weerlegt verder niet dat dat niet beschaafd is maar zegt stoer dat je dat 'gewoon' doet.
Zijn we het daar in ieder geval over eens.
pi_183322010
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:08 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Tja, ik zeg dat gewoon iedereen in zijn gezicht, niet omdat ik bepaalde personen niet accepteer, maar omdat ik bepaalde gedragingen niet accepteer.
Wat ben je toch eigenlijk een enorme klootzak.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:10:14 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183322014
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:55 schreef Worteltjestaart het volgende:
Je eigen trolaccount ontkennen :')
Oh echt? Weten we dat ook weer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183322052
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:09 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ben zelf hetero, maar homoseksualiteit staat verankerd in de grondwet. Daarnaast is het niet aan iemand om te oordelen over andermans voorkeur. Daar ga je niet over.

Oranjevogel is diep gezakt in mijn achting. Ik heb met ongeloof zijn uitingen gelezen hier. Ik sta er echt van te kijken. Ik had hem anders ingeschat. Ik vind dit echt te ver gaan.
Niets aan toe te voegen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_183322102
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:09 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Zou je het gek vinden als een hele hoop mensen deze gedraging van jou niet accepteren?
Je bedoelt dat mensen mijn mening niet accepteren? Daar wordt ik dagelijks mee geconfronteerd en ik durf zelfs te stellen dat ik wordt gediscrimineerd. Maar moet ik daarom maar stoppen met mijn mening te uiten? Moet ik bang zijn voor de anderen, die met meer zijn? Of geniet ik als deel van een minderheid ook enige bescherming in Nederland?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:15:39 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183322133
Ik wordt.
Analfabeet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183322141
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:14 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat mensen mijn mening niet accepteren? Daar wordt ik dagelijks mee geconfronteerd en ik durf zelfs te stellen dat ik wordt gediscrimineerd. Maar moet ik daarom maar stoppen met mijn mening te uiten? Moet ik bang zijn voor de anderen, die met meer zijn? Of geniet ik als deel van een minderheid ook enige bescherming in Nederland?
We hebben het hier over rechten die hier normaal zijn geaccepteerd. Het zou ook wat zijn als je bijvoorbeeld stemrecht voor vrouwen niet normaal vindt (zit in dezelfde richting, het onderdrukken van andere mensen).

Zal effe lekker worden als jij zo praat met homocollega's. Ik zou je als werkgever direct ontslaan.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183322144
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:09 schreef archito het volgende:

[..]

Aha, je weerlegt verder niet dat dat niet beschaafd is maar zegt stoer dat je dat 'gewoon' doet.
Zijn we het daar in ieder geval over eens.
Ik zeg helemaal niet stoer, dat ik dat gewoon doe. En ik vind het beschaafd om je in zijn algemeenheid uit te spreken tegen immorele gedragingen. Andere mensen kunnen daar misschien anders over denken op grond van andere normen en waarden. Die vinden een onzedelijk carnaval dan weer beschaafd.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322155
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:16 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet stoer, dat ik dat gewoon doe. En ik vind het beschaafd om je in zijn algemeenheid uit te spreken tegen immorele gedragingen. Andere mensen kunnen daar misschien anders over denken op grond van andere normen en waarden. Die vinden een onzedelijk carnaval dan weer beschaafd.
Jij gaat hier te ver. Dat je dat niet door hebt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183322157
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:10 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Wat ben je toch eigenlijk een enorme klootzak.
Nou nou nou sigaartje, waarom die schuttingtaal weer.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322158
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:14 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Daar wordt ik dagelijks mee geconfronteerd en ik durf zelfs te stellen dat ik wordt gediscrimineerd.
Op internet? Of komen er daadwerkelijk dagelijks mensen naar je toe om homoseksualiteit met je te bediscussieren?
pi_183322182
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ik wordt.
Analfabeet.
We moeten mensen die zo schrijven vertellen dat we hun taalgebruik niet accepteren. Gewoon recht in hun gezicht.
pi_183322197
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:15 schreef Sigaartje het volgende:
Ik zou je als werkgever direct ontslaan.
Lekkere werkgever dan. En dan zeker ook nog volhouden dat pluralisme in Nederland bestaat... Schikken naar de mening van de meerderheid op straffe van ontslag. Goh... waar kennen we dat ook al weer van?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322203
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:30 schreef Copycat het volgende:
Goudenvis rests my case. Maar laten we ons vooral richten op die niet-westerse elementen die onze flikkers uitschelden.
Want in de biblebelt waar de schrijfster van dit boek vandaan kwam werd het natuurlijk wel geaccepteerd door onze knuffel refos. Wat een eenzijdig vertekend beeld heeft een groot gedeelte van de FOK user base toch gekregen. ;(
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:19:30 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183322210
Nou, het is wel duidelijk dat lessen over homoseksualiteit heel hard nodig zijn, vooral op het bijzonder onderwijs, want daar leren ze kennelijk nog steeds totaal achterlijke zaken mbt homoseksualiteit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183322215
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:16 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Jij gaat hier te ver.
Dat kun jij vinden. Ik vind dat die lui die het homohuwelijk gelegaliseerd hebben te ver zijn gegaan.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:19:58 #181
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183322221
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:16 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Jij gaat hier te ver. Dat je dat niet door hebt.
Volgens mij zit hij hier gewoon gigantisch te trollen.
And so is the past
pi_183322244
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:19 schreef Leandra het volgende:
Nou, het is wel duidelijk dat lessen over homoseksualiteit heel hard nodig zijn, vooral op het bijzonder onderwijs, want daar leren ze kennelijk nog steeds totaal achterlijke zaken mbt homoseksualiteit.
Zo te zien mag men daar tevens nog wel wat aandacht besteden aan taalvaardigheid.
pi_183322247
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Op internet? Of komen er daadwerkelijk dagelijks mensen naar je toe om homoseksualiteit met je te bediscussieren?
Niet dagelijks. Maar zoals gezegd, als er om mijn mening wordt gevraagd vertel ik die recht in hte gezicht van een ieder. Dat komt regelmatig voor. Dat levert niet altijd prettige situaties op.

Probeer het eens een weekje. En vertel daarna maar hoe het gesteld is met het pluralisme in Nederland.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322281
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:14 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat mensen mijn mening niet accepteren? Daar wordt ik dagelijks mee geconfronteerd en ik durf zelfs te stellen dat ik wordt gediscrimineerd.
zie eerder geplaatste cartoon. Je wordt niet gediscrimineerd,maar mensen willen gewoon niks met je te maken hebben
quote:
Maar moet ik daarom maar stoppen met mijn mening te uiten? Moet ik bang zijn voor de anderen, die met meer zijn?
Hangt ervan af of je een sociaal leven wil hebben. Persoonlijk zou ik eens wat meer buiten de deur komen en misschien eens met een homo praten.
quote:
Of geniet ik als deel van een minderheid ook enige bescherming in Nederland?
Slachtoffer spelen siert je niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_183322287
Omg, ook nog eens in het slachtofferrol kruipen. Kunnen we deze trol niet gewoon collectief negeren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_183322299
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:14 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat mensen mijn mening niet accepteren? Daar wordt ik dagelijks mee geconfronteerd en ik durf zelfs te stellen dat ik wordt gediscrimineerd. Maar moet ik daarom maar stoppen met mijn mening te uiten? Moet ik bang zijn voor de anderen, die met meer zijn? Of geniet ik als deel van een minderheid ook enige bescherming in Nederland?
Jij zet mensen weg als geestesziek terwijl daar helemaal geen wetenschappelijke onderbouwing voor is. Een leugen dus. Als er iemand discrimineert ben jij het wel.

Ik ben wel weer zo hypocriet dat ik liever niet met mensen om ga die er dit soort achterlijke meningen op na houden.
pi_183322301
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:16 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet stoer, dat ik dat gewoon doe. En ik vind het beschaafd om je in zijn algemeenheid uit te spreken tegen immorele gedragingen.
Hoe is liefde immoreel?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_183322320
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:24 schreef Morrigan het volgende:
Omg, ook nog eens in het slachtofferrol kruipen. Kunnen we deze trol niet gewoon collectief negeren.
Afgesproken.
pi_183322325
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:19 schreef Leandra het volgende:
Nou, het is wel duidelijk dat lessen over homoseksualiteit heel hard nodig zijn, vooral op het bijzonder onderwijs, want daar leren ze kennelijk nog steeds totaal achterlijke zaken mbt homoseksualiteit.
en hiermee snoer je oranjevogel1 de mond, al zal hij het zelf niet eens doorhebben.
pi_183322327
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:21 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Niet dagelijks. Maar zoals gezegd, als er om mijn mening wordt gevraagd vertel ik die recht in hte gezicht van een ieder. Dat komt regelmatig voor. Dat levert niet altijd prettige situaties op.

Probeer het eens een weekje. En vertel daarna maar hoe het gesteld is met het pluralisme in Nederland.
Tuurlijk mag je je mening geven, dat mensen je daarna negeren is een consequentie die je maar moet accepteren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_183322334
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:21 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Niet dagelijks. Maar zoals gezegd, als er om mijn mening wordt gevraagd vertel ik die recht in hte gezicht van een ieder. Dat komt regelmatig voor. Dat levert niet altijd prettige situaties op.

Probeer het eens een weekje. En vertel daarna maar hoe het gesteld is met het pluralisme in Nederland.
Tsja, niet veel behoefte aan om zo'n beetje iedereen om mee heen te schofferen, bovendien heb ik geen problemen met homo's dus ik zou tevens niet weten waarom ik dat zou willen doen. Maar sowieso mankeert er toch wat aan iemands sociale filter als je je radicale meningen constant ongefilterd de ruimte in slingert.

Maar kijk je ook zo aan tegen andere vormen van afwijkingen? Moeten we ook vechten tegen mensen met autisme ed?
pi_183322344
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

zie eerder geplaatste cartoon. Je wordt niet gediscrimineerd,maar mensen willen gewoon niks met je te maken hebben
Als ik ontslagen wordt vanwege mijn mening, wordt ik niet gedicrimineerd? Terwijl ik verder gewoon goed functioneer?
quote:
Hangt ervan af of je een sociaal leven wil hebben.
Ik heb een grote verrassing voor je: er zijn genoeg mensen die mijn mening delen. Daar zitten prima mensen tussen waarmee je gezellig kunt barbucueen in de zomer of schaatsen in de winter.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322359
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:28 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ik heb een grote verrassing voor je: er zijn genoeg mensen die mijn mening delen. Daar zitten prima mensen tussen waarmee je gezellig kunt barbucueen in de zomer of schaatsen in de winter.
Helaas wel ja.
pi_183322371
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:25 schreef archito het volgende:

[..]

Jij zet mensen weg als geestesziek terwijl daar helemaal geen wetenschappelijke onderbouwing voor is.
Die was er wel.
quote:
Een leugen dus.
De pseudowetenschap van tegenwoordig?
quote:
Als er iemand discrimineert ben jij het wel.
Hoe dan?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322373
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:28 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Als ik ontslagen wordt vanwege mijn mening, wordt ik niet gedicrimineerd? Terwijl ik verder gewoon goed functioneer?

[..]

Ik heb een grote verrassing voor je: er zijn genoeg mensen die mijn mening delen. Daar zitten prima mensen tussen waarmee je gezellig kunt barbucueen in de zomer of schaatsen in de winter.
Behalve als je homo bent..
pi_183322383
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hoe is liefde immoreel?
Er zit een verschil tussen liefde en lust. Niet iedereen kan dat onderscheiden.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322403
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je je mening geven, dat mensen je daarna negeren is een consequentie die je maar moet accepteren
Negeren is prima, hoewel jammer. Gedicrimineerd worden niet.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322405
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:30 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Die was er wel.

[..]

De pseudowetenschap van tegenwoordig?

[..]

Hoe dan?
Dat eerste negeer ik maar.

Je discrimineert homo's. En je jankt dat jij gediscrimineerd wordt omdat mensen niks met je te maken willen hebben omdat je homo's discrimineert. Ik vind dat aardig schokkend.
pi_183322410
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:28 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Als ik ontslagen wordt vanwege mijn mening, wordt ik niet gedicrimineerd? Terwijl ik verder gewoon goed functioneer?

[..]

Ik heb een grote verrassing voor je: er zijn genoeg mensen die mijn mening delen. Daar zitten prima mensen tussen waarmee je gezellig kunt barbucueen in de zomer of schaatsen in de winter.
Ben je ontslagen dan? Zo nee, zeik niet, zo ja, dan functioneerde je niet op sociaal niveau.

Als er genoeg mensen jouw mening delen dan is het instellen van de lessen zoals in de OP staan dus erg nodig om latente homoseksuele uit de kast te krijgen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_183322416
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:31 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen liefde en lust. Niet iedereen kan dat onderscheiden.
En homoseksualiteit is perse lust? Het is onmogelijk verliefd te worden op een man?

Edit: alleen al de populariteit van het homohuwelijk laat zien dat dit niet klopt. Vleselijke lusten tussen twee mensen van hetzelfde geslacht zijn namelijk ook prima mogelijk zonder getrouwd te zijn.
pi_183322435
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:31 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen liefde en lust. Niet iedereen kan dat onderscheiden.
Homo's kunnen niet van elkaar houden, geen liefde voor elkaar hebben?

Je kan niet anders dan een trol zijn, dit kan niemand echt vinden. Toch?
pi_183322443
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:31 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen liefde en lust. Niet iedereen kan dat onderscheiden.
Mijn 16 jarige zoon nam een jaar geleden zijn eerste vriend mee naar huis.... Heb nog nooit iemand zo verliefd gezien als hij.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_183322452
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:31 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen liefde en lust. Niet iedereen kan dat onderscheiden.
Lust is dus wel immoreel?
pi_183322485
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Maar kijk je ook zo aan tegen andere vormen van afwijkingen? Moeten we ook vechten tegen mensen met autisme ed?
Je moet niet vechten tegen mensen met, maar tegen het autisme zelf, voor zover mogelijk. Bij autisme doen we toch ook niet alsof dat normaal is, alsof het een verrijking voor de samenleving is en een bron van diversiteit? Dan hebben we medelijden met degene die daar aan leiden en bieden we hulp aan. Waarom zou dat ook niet kunnen bij mensen die leiden aan afwijkingen die aanzetten tot homoseksuele gedragingen? Gewoon samen als maatschappij op een liefdevolle manier vechten tegen het monster dat de drager er van in zijn greep houdt.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322495
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:29 schreef archito het volgende:

[..]

Helaas wel ja.
Jammer, he. Mensen met een andere mening?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322511
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:30 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Behalve als je homo bent..
Als je tegen homoseksuele gevoelens wilt vechten, willen wij daar best bij helpen hoor. Het is niet dat we mensen afschrijven ofzo.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  Beste debater 2022 vrijdag 23 november 2018 @ 12:37:06 #207
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_183322521
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:35 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Jammer, he. Mensen met een andere mening?
Integendeel, ik amuseer me kostelijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_183322526
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:32 schreef archito het volgende:
Je discrimineert homo's.
Hoe dan?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322542
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:36 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Als je tegen homoseksuele gevoelens wilt vechten, willen wij daar best bij helpen hoor. Het is niet dat we mensen afschrijven ofzo.
En als iemand zichzelf accepteert zoals hij is, is hij dus niet welkom bij jullie.


Kleinburgelijk gedoe, op dat religie snel moge uitsterven in dit land.
pi_183322547
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ben je ontslagen dan?
Sigaartje zou mij zo ontslaan. En hij is echt niet de enige.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:38:58 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183322563
Troll je Rot-vogeltje moet eerst Nederlands leren alvorens te oordelen over anderen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183322566
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:36 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Als je tegen homoseksuele gevoelens wilt vechten, willen wij daar best bij helpen hoor. Het is niet dat we mensen afschrijven ofzo.
Dat doe je wel op deze recalcitrante slecht beargumenteerde manier.
pi_183322569
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:38 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Sigaartje zou mij zo ontslaan. En hij is echt niet de enige.
Het is dus niet gebeurd, ergo jank niet over discriminatie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_183322578
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

En homoseksualiteit is perse lust?
Ja
quote:
Het is onmogelijk verliefd te worden op een man?
Geesteszieken kunnen ook verlief worden op een komkommer. Als maatschappij moet je daar verzet tegen bieden en hulp aanbieden aan degene die dergelijke gevoelens willen overwinnen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322630
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:38 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

En als iemand zichzelf accepteert zoals hij is, is hij dus niet welkom bij jullie.
Soms moet je gewoon de waarheid vertellen. Sommige alcholisten zien hun verslaving ook als deel van zichzelf. Die hebben hun verslaving geaccepteerd. Wij zijn er van overtuigd dat mensen zoiets kunnen overwinnen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322633
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat doe je wel op deze recalcitrante slecht beargumenteerde manier.
Hoe dan?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322638
Ja, scholen moeten verplicht lesstof geven over zaken als burgerschap en seksuele geaardheid (biologie). Daaruit volgt automatisch de acceptatie van homoseksualiteit.

De mensen die er iets op tegen hebben, zijn of allochtoon, of zeer religieus of gewoon zeer bekrompen, bevooroordeeld en slecht geïnformeerd.

Bovendien hebben we andere rechters nodig dan het wereldvreemde volk dat nu de rechtbanken bemenst. Er moeten rechters komen die homofobie daadwerkelijk herkennen én die homofobie daadwerkelijk zwaarder bestraffen.
pi_183322659
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het is dus niet gebeurd, ergo jank niet over discriminatie
In mijn omgeving is dat echt wel gebeurd. Maar doorgaans zijn werkgevers te laf om de echte reden voor ontslag op te geven. Blijkbaar snappen ze zelf ook wel dat je niet iemand kunt ontslaan omdat hij of zij homoseksualiteit niet accepteert.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322676
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:42 schreef Elfletterig het volgende:
Daaruit volgt automatisch de acceptatie van homoseksualiteit.
:') Denken dat je je mening aan anderen kunt opdringen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322679
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:35 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Je moet niet vechten tegen mensen met, maar tegen het autisme zelf, voor zover mogelijk. Bij autisme doen we toch ook niet alsof dat normaal is, alsof het een verrijking voor de samenleving is en een bron van diversiteit? Dan hebben we medelijden met degene die daar aan leiden en bieden we hulp aan. Waarom zou dat ook niet kunnen bij mensen die leiden aan afwijkingen die aanzetten tot homoseksuele gedragingen? Gewoon samen als maatschappij op een liefdevolle manier vechten tegen het monster dat de drager er van in zijn greep houdt.
De mensen met autisme helpen we omdat hun autisme vaak voor problemen qua functioneren in de samenleving zorgt, en ze daardoor vaak ongelukkig maakt. Het zijn van een homo belemmert je functioneren an sich niet, het is derhalve geen maatschappelijk probleem.

Overigens mag lijden in deze context met een lange ij, leiden doe je maar met een paard ofzo.
pi_183322703
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:39 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ja

[..]

Geesteszieken kunnen ook verlief worden op een komkommer. Als maatschappij moet je daar verzet tegen bieden en hulp aanbieden aan degene die dergelijke gevoelens willen overwinnen.
Ok... Hier haak ik af... Trollvogel ik wens je veel plezier in je leven en hoop dat je ooit groot groeit.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_183322749
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

De mensen met autisme helpen we omdat hun autisme vaak voor problemen qua functioneren in de samenleving zorgt, en ze daardoor vaak ongelukkig maakt. Het zijn van een homo belemmert je functioneren an sich niet,
Daar denk ik dus anders over. Verder ben je geen homo, maar pleeg je al dan niet homoseksuele gedragingen. Daar kun je tegen vechten. Het is dan ook erg negatief om mensen gelijk als homo neer te zetten.
quote:
het is derhalve geen maatschappelijk probleem.
Dat is het wel. Het Nederlandse volk sterft uit. Dit is een deel van het probleem.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322771
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:41 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Soms moet je gewoon de waarheid vertellen. Sommige alcholisten zien hun verslaving ook als deel van zichzelf. Die hebben hun verslaving geaccepteerd. Wij zijn er van overtuigd dat mensen zoiets kunnen overwinnen.
In tegenstelling tot religie en bekrompenheid ligt de seksuele geaardheid van mensen al bij hun geboorte vast. Seksuele geaardheid is niet het gevolg van een verslaving. En trouwens ook niet van gehersenspoeld worden.

Religie is niet alleen de gevaarlijkste en dodelijkste geestesziekte op deze planeet, gelovigen zijn ook nog eens aantoonbaar dommer dan niet-gelovigen. Naast het opdringen van de eigen (bijna altijd hypocriete) religieuze moraal zijn gelovigen ook nog eens heel goed in elkaar afslachten vanwege religieuze denkbeelden; zelfs binnen de eigen religie.

Religie is de slechtste uitvinding die de mensheid ooit heeft gedaan. Het staat voor dood en verderf, het staat voor intolerantie en voor het uitschakelen van zelfstandig nadenken. Niets is zo destructief als religie.
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:50:42 #224
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_183322798
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:54 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Schande inderdaad. Je kunt tegenwoordig ook al niet meer openlijk nazi zijn.


:')
*Proest* :D
Nazi nog wel :D _O-
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_183322810
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:47 schreef oranjevogel1 het volgende:
Het Nederlandse volk sterft uit. Dit is een deel van het probleem.
_O-

Man, uit welke middeleeuwen kom jij?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183322827
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:51 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

_O-

Man, uit welke middeleeuwen kom jij?
Mijn standpunt kun je gewoon statistisch onderbouwen aan de hand van het lage geboortecijfer van etnische Nederlanders.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322858
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:44 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

:') Denken dat je je mening aan anderen kunt opdringen.
Als je weet hoe wetten en regels werken, dan begrijp je dat discriminatie verboden is. Dat geldt ook voor discriminatie op basis van seksuele geaardheid.

Ook vanuit biologisch oogpunt is het een duidelijke zaak. Alleen zelfbenoemde deskundigen met een conservatief-religieuze agenda denken nog werkelijk dat seksuele geaardheid is aangeleerd. Verder weet ieder verstandig mens dat de geaardheid is aangeboren.

Er is hier dan ook geen sprake van een mening, maar gewoon van feiten. En scholen zijn in het leven geroepen om leerlingen feiten bij te brengen, niet om intolerantie en haat te verspreiden. Bovendien is het 2018. Hoog tijd om afscheid te nemen van de waanzin die mensen 14 en 20 eeuwen geleden in sprookjesboeken opschreven.
pi_183322861
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

In tegenstelling tot religie en bekrompenheid ligt de seksuele geaardheid van mensen al bij hun geboorte vast. Seksuele geaardheid is niet het gevolg van een verslaving. En trouwens ook niet van gehersenspoeld worden.

Religie is niet alleen de gevaarlijkste en dodelijkste geestesziekte op deze planeet, gelovigen zijn ook nog eens aantoonbaar dommer dan niet-gelovigen. Naast het opdringen van de eigen (bijna altijd hypocriete) religieuze moraal zijn gelovigen ook nog eens heel goed in elkaar afslachten vanwege religieuze denkbeelden; zelfs binnen de eigen religie.

Religie is de slechtste uitvinding die de mensheid ooit heeft gedaan. Het staat voor dood en verderf, het staat voor intolerantie en voor het uitschakelen van zelfstandig nadenken. Niets is zo destructief als religie.
Daarom zou de overheid ook alle onderwijs die maar enige link met religie heeft moeten opheffen om de indoctrinatie vanuit het onderwijs te elimineren. ^O^
pi_183322867
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:49 schreef Elfletterig het volgende:
ligt de seksuele geaardheid van mensen al bij hun geboorte vast.
Onzin
quote:
Seksuele geaardheid is niet het gevolg van een verslaving.
We hadden het over seksuele gedragingen. En jij bent duidelijk niet bekend met de effecten van LSD.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322880
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:53 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Mijn standpunt kun je gewoon statistisch onderbouwen aan de hand van het lage geboortecijfer van etnische Nederlanders.
Nou Dan ben ik benieuwd naar jou onderbouwing vooral het bewijs proberen te verwerpen dat het geboortegetal omgekeerd evenredig is met de welvaartsgroei.
pi_183322885
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:47 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Daar denk ik dus anders over. Verder ben je geen homo, maar pleeg je al dan niet homoseksuele gedragingen. Daar kun je tegen vechten. Het is dan ook erg negatief om mensen gelijk als homo neer te zetten.
Dus alle gedragingen waar je eventueel niet perse aan toe hoeft te geven maken je niet tot de verpersoonlijking ervan als je het toch doet? Is iemand geen autist, maar slechts iemand die zich autistisch gedraagt? Is iemand geen seriemoordenaar, maar slechts iemand die anderen om het leven brengt?

quote:
[..]

Dat is het wel. Het Nederlandse volk sterft uit. Dit is een deel van het probleem.
De etnische Nederlandse bevolking krimpt, maar niet hierdoor. Daarvoor is het percentage homo's (oeps, sorry: mensen die homoseksuele handelingen plegen) veel te klein.
pi_183322889
Dat oranjevogel1 homo's niet accepteert, is toch geen probleem? Zolang hij ze verder met rust laat, moet hij het wat mij betreft helemaal zelf weten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183322895
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als je weet hoe wetten en regels werken, dan begrijp je dat discriminatie verboden is. Dat geldt ook voor discriminatie op basis van seksuele geaardheid.
Ik discrimineer niet op basis van seksuele gaardheid. Ik ben tegen alle seksuele gedragingen, inclusief homoseksuele etc etc buiten het huwelijk tussen man en vrouw, ongeacht enige "geaardheid".
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322903
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Daarom zou de overheid ook alle onderwijs die maar enige link met religie heeft moeten opheffen om de indoctrinatie vanuit het onderwijs te elimineren. ^O^
Want de overheid indoctrineert niet? Waar was dat pleidooi uit de OP dan op gericht?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322928
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou Dan ben ik benieuwd naar jou onderbouwing vooral het bewijs proberen te verwerpen dat het geboortegetal omgekeerd evenredig is met de welvaartsgroei.
Ik zeg dat het een van de factoren is. Niet dat het de enige factor is. Maar inderdaad is een aanpak op alle fronten wenselijk.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183322963
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:53 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Mijn standpunt kun je gewoon statistisch onderbouwen aan de hand van het lage geboortecijfer van etnische Nederlanders.
Zoals Basp1 al zegt, houdt het lage geboortecijfer volop verband met de welvaart. Ook in Afrika, waar vrouwen soms wel 8 kinderen kringen, heb je homo's.

Dat seksuele geaardheid bij de geboorte vaststaat is geen discussiepunt; wetenschappers verschillen hooguit nog van mening over de factoren die iemands geaardheid bepalen. Dat zou een hormonenkwestie kunnen zijn. Het zou mij persoonlijk ook niet verbazen als er een link met bevolkingsdichtheid blijkt te bestaan.

Ook in het dierenrijk komt homoseksualiteit voor; een algemeen bekend feit.
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:01:43 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183322966
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:47 schreef oranjevogel1 het volgende:

Het Nederlandse volk sterft uit. Dit is een deel van het probleem.
Het Nederlands sterft ook uit met analfabeten als jij, Trolljerotvogeltje!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183322967
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Dus alle gedragingen waar je eventueel niet perse aan toe hoeft te geven maken je niet tot de verpersoonlijking ervan als je het toch doet? Is iemand geen autist, maar slechts iemand die zich autistisch gedraagt? Is iemand geen seriemoordenaar, maar slechts iemand die anderen om het leven brengt?
Als iemand als handelsbekwame bepaalde gedragingen pleegt, kan hij ook zijn leven beteren. Het is dan ook onnodig stigmatiserend om labels op mensen te plakken. Het is juist belangrijk om kritisch naar het gedrag te kijken en immoreel gedrag als maatschappij te verwerpen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183323015
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
Dat oranjevogel1 homo's niet accepteert, is toch geen probleem?
Sommige vinden dat wel een probleem. Die vinden dat de kinderbescherming kinderen weg moet halen bij ouders met een mening zoals die van mij en om ze dan in een staatsinstituut te plaatsen waar ze de politiekcorrecte definities wordt geleerd. En waar bovendien duidelijk wordt gemaakt dat er hard opgetreden wordt tegen afvalligen die de policor definities niet hoog in het vaandel houden.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183323032
Hadden ze daar niet ooit het vak maatschappijleer voor?
pi_183323043
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:57 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ik discrimineer niet op basis van seksuele gaardheid. Ik ben tegen alle seksuele gedragingen, inclusief homoseksuele etc etc buiten het huwelijk tussen man en vrouw, ongeacht enige "geaardheid".
Je discrimineert dus volop. Het hebben van seks is in jouw bekrompen wereld alleen voorbehouden aan heteroseksuele mensen, die dan eerst ook nog getrouwd moeten zijn. Het is dezelfde soort pseudo-tolerantie die de SGP opbrengt: niet de geaardheid veroordelen, wel de daad.

Vind vooral wat je wilt vinden, maar wees dan in elk geval een vent en zie in dat je opvatting bijzonder discriminerend is.
pi_183323076
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je discrimineert dus volop. Het hebben van seks is in jouw bekrompen wereld alleen voorbehouden aan heteroseksuele mensen, die dan eerst ook nog getrouwd moeten zijn. Het is dezelfde soort pseudo-tolerantie die de SGP opbrengt: niet de geaardheid veroordelen, wel de daad.

Vind vooral wat je wilt vinden, maar wees dan in elk geval een vent en zie in dat je opvatting bijzonder discriminerend is.
Ondertussen is ie gewoon op een vleesnaald aan het kluiven en lacht hij zich rot om iedereen die hapt.
pi_183323125
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:01 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Als iemand als handelsbekwame bepaalde gedragingen pleegt, kan hij ook zijn leven beteren. Het is dan ook onnodig stigmatiserend om labels op mensen te plakken. Het is juist belangrijk om kritisch naar het gedrag te kijken en immoreel gedrag als maatschappij te verwerpen.
Klopt. Maar gelukkig bestaat er zoiets als voortschrijdend inzicht en beschaving. Gelukkig zijn we niet stil blijven staan in het jaar 0 of het jaar 612. Zowel bij hetero, bi- als homoseksualiteit is sprake van wilsbekwame, seksueel volwassen partners die met wederzijdse instemming handelen.

Voor al het andere, zoals geen instemming (verkrachting, etc.) en wilsonbekwaamheid (pedofilie) hebben we duidelijke wetten en regels die het verbieden en bestraffen.

Overigens vindt nergens meer seksueel misbruik plaats dan binnen religieuze gemeenschappen. De Katholieke Kerk is een ronduit criminele organisatie. Grevo's en Jehova's Getuigen kunnen er ook wat van. Seksueel misbruik, incest... alles wordt onder het tapijt geschoven. Gelovigen worden onder druk gezet om vooral geen aangifte te doen bij de politie.
pi_183323147
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:06 schreef Elfletterig het volgende:
Vind vooral wat je wilt vinden, maar wees dan in elk geval een vent en zie in dat je opvatting bijzonder discriminerend is.
Nee hoor, ik behandel gewoon iedereen hetzelfde. Terwijl andere hier in dit topic pleiten om de vrijheid van geweten, de vrijheid van meningsuiting en de vrijheid van geloofsovertuiging in te perken.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183323157
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:04 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Sommige vinden dat wel een probleem. Die vinden dat de kinderbescherming kinderen weg moet halen bij ouders met een mening zoals die van mij en om ze dan in een staatsinstituut te plaatsen waar ze de politiekcorrecte definities wordt geleerd. En waar bovendien duidelijk wordt gemaakt dat er hard opgetreden wordt tegen afvalligen die de policor definities niet hoog in het vaandel houden.
Ik kan me prima voorstellen dat ze in de toekomst nog eens kinderen bij jou weghalen. Die kunnen dan door een homokoppel worden opgevoed. Die kinderen zijn namelijk gelukkiger en gezonder.
pi_183323176
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:13 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Terwijl andere hier in dit topic pleiten om de vrijheid van geweten, de vrijheid van meningsuiting en de vrijheid van geloofsovertuiging in te perken.
Het is juist belangrijk om kritisch naar het gedrag te kijken en immoreel gedrag als maatschappij te verwerpen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:16:47 #247
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183323197
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:26 schreef Goudenvis het volgende:
Complete onzin natuurlijk.

Ten eerste hoef ik niet overal te horen dat ik en mijn medemens homo's moeten accepteren of zelfs omarmen, dat bepalen we zelf wel (zolang je ze niet beledigd uiteraard maar dat moet je bij niemand doen).

Ten tweede moet er niet zoveel aandacht worden geschonken aan de lbtgh-gemeenschap omdat ze het zo alleen maar in de hand werken dat mensen hen raar en anders vinden.

En tot slot, er wordt toch ook geen les gegeven over hetero's of over de islamitische gemeenschap die ook door veel mensen niet geaccepteerd wordt?
Ehm, bij vakken als geschiedenis, talen (artikels in lesboeken) en maatschappijleer komen dergelijke onderwerpen allemaal wel aan de beurt. Prima zaak ook, kun je uiteindelijk zelf bedenken wat je van al die info maakt. Met een beetje mazzel met de nodige nuance.
pi_183323215
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Klopt. Maar gelukkig bestaat er zoiets als voortschrijdend inzicht en beschaving. Gelukkig zijn we niet stil blijven staan in het jaar 0
Niet? Nu moet ik toch echt even denken aan de Oud Griekse beschaving.

quote:
Zowel bij hetero, bi- als homoseksualiteit is sprake van wilsbekwame, seksueel volwassen partners die met wederzijdse instemming handelen.
Daarom ook dat je het niet moet criminaliseren, maar zeker ook bepaalde gedragringen als maatschappij niet wilt aanmoedigen.
quote:
Overigens vindt nergens meer seksueel misbruik plaats dan binnen religieuze gemeenschappen.
Daar valt over te twisten (zeker gezien de afname van religieuze gemeenschappen binnen de westerse maatschappij), maar ieder misbruik is er een te veel.
quote:
De Katholieke Kerk is een ronduit criminele organisatie. Grevo's en Jehova's Getuigen kunnen er ook wat van. Seksueel misbruik, incest... alles wordt onder het tapijt geschoven. Gelovigen worden onder druk gezet om vooral geen aangifte te doen bij de politie.
Een kwalijke zaak, waar eveneens tegen gestreden moet worden. Maar geen reden om mensenrechten af te schaffen omdat enkele individueen of organisaties er misbruik van maken.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183323232
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik kan me prima voorstellen dat ze in de toekomst nog eens kinderen bij jou weghalen. Die kunnen dan door een homokoppel worden opgevoed. Die kinderen zijn namelijk gelukkiger en gezonder.
Jij bent dus wel voor een totalitiare maatschappij?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183323241
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:15 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Het is juist belangrijk om kritisch naar het gedrag te kijken en immoreel gedrag als maatschappij te verwerpen.
Precies, op een manier waarbij de mensenrechten worden gerespecteerd. Niet criminaliseren, maar ontmoedigen zonder discriminatie.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:22:49 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183323333
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:14 schreef Elfletterig het volgende:

Ik kan me prima voorstellen dat ze in de toekomst nog eens kinderen bij jou weghalen.
Alsof trolljerotvogeltje ooit zijn maagdelijkheid gaat verliezen. Of alsof prostituees zich niet tegen ongewenste zwangerschap door klantjes beschermen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183323359
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:04 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Sommige vinden dat wel een probleem. Die vinden dat de kinderbescherming kinderen weg moet halen bij ouders met een mening zoals die van mij en om ze dan in een staatsinstituut te plaatsen waar ze de politiekcorrecte definities wordt geleerd. En waar bovendien duidelijk wordt gemaakt dat er hard opgetreden wordt tegen afvalligen die de policor definities niet hoog in het vaandel houden.
Tsja, in deze ben ik het toch echt met jou eens. Weliswaar verwerp ik jouw denkbeelden ten aanzien van homo's, maar je moet vrij zijn om die gedachten te hebben. Kinderen bij jou uit huis plaatsen omdat je homoseksualiteit niet accepteert vind ik derhalve waanzin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:24:17 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183323366
Nou, het is wel mooi dat de noodzakelijkheid van dit voorstel aangetoond is door een Nederlander die net zo achterlijk is door religieuze indoctrinatie als een hoop mensen met een ander geloof.

Inderdaad verplicht maken dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183323378
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:13 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik behandel gewoon iedereen hetzelfde. Terwijl andere hier in dit topic pleiten om de vrijheid van geweten, de vrijheid van meningsuiting en de vrijheid van geloofsovertuiging in te perken.
Ik heb een broertje dood aan de zogenaamde "vrijheid van geloofsovertuiging". En ik heb nog veel meer een broertje dood aan misplaatst ontzag voor religie en de vele privileges die gelovigen zich toe-eigenen.

Ik torn overigens niet aan je vrijheid van meningsuiting op dit punt. Ga je gang met je haatzaaiende, intolerante praatjes. Maar probeer dan niet de schijn op te houden dat je mensen gelijk behandelt en niet discrimineert. En wees voorbereid op keiharde kritiek, want ik zal geen seconde nalaten om de domheid en hypocrisie van gelovigen aan de kaak te stellen. Ongeacht om welke religie het gaat.

Ik laat mensen met rust zolang ze hun geloof niet aan mij opdringen. Maar als ze dat wél gaan doen en als ze hun verknipte, hypocriete moraal gaan opdringen en haatzaaiende, intolerante praatjes gaan verkondigen, dan lust ik ze rauw.

Van jou mogen mensen alleen seks hebben binnen een heteroseksuele relatie en dan ook nog alleen binnen het huwelijk. Je behandelt mensen verschillend; ergo je discrimineert. In tegenstelling tot geaardheid, is jouw bekrompen en dubieuze gedrag wél een keuze.
pi_183323423
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
Je behandelt mensen verschillend;
Nee, dat doe ik niet. Ik behandel alle mensen hetzelfde en communiceer aan alle mensen mijn mening, ongeacht of die al dan niet conflicteert met hun eigen mening en/of gedragingen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:27:52 #256
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183323431
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:51 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Alsof ik een individualist ben die denkt dat de wereld om hemzelf draai. :') Ik denk ook aan de ander.
Nee je denkt puur aan het idee dat jouw beeld op de wereld leidend is en anderen dat moeten horen. Dan is met je eigen zaken bemoeien toch een stuk correcter.
pi_183323473
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:24 schreef Leandra het volgende:
Nou, het is wel mooi dat de noodzakelijkheid van dit voorstel aangetoond is door een Nederlander die net zo achterlijk is door religieuze indoctrinatie als een hoop mensen met een ander geloof.

Inderdaad verplicht maken dus.
Het lijkt mij inderdaad een zeer nuttig voorstel.

Daarentegen staat het de betreffende user natuurlijk vrij er twijfelachtige denkbeelden op na te houden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183323474
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:18 schreef oranjevogel1 het volgende:
Daarom ook dat je het niet moet criminaliseren, maar zeker ook bepaalde gedragringen als maatschappij niet wilt aanmoedigen.
Helemaal mee eens. Hoog tijd om religieus onderwijs af te schappen en het promoten van religie te staken. Het zorgt voor te veel domme, haatdragende, intolerante, slecht-geïnformeerde mensen en dat is bijzonder schadelijk voor de samenleving.
pi_183323483
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:27 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Nee je denkt puur aan het idee dat jouw beeld op de wereld leidend is en anderen dat moeten horen.
Dat doet zo een beetje iedereen in de politiek. Dus dat is een beetje een zwak argument.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183323517
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Hoog tijd om religieus onderwijs af te schappen en het promoten van religie te staken. Het zorgt voor te veel domme, haatdragende, intolerante, slecht-geïnformeerde mensen en dat is bijzonder schadelijk voor de samenleving.
Op straffe van wat wil je religieus onderwijs afschaffen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183323542
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:27 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik niet. Ik behandel alle mensen hetzelfde en communiceer aan alle mensen mijn mening, ongeacht of die al dan niet conflicteert met hun eigen mening en/of gedragingen.
Mensen mogen van jou alleen seks hebben binnen een heteroseksueel huwelijk. Je discrimineert daarmee zowel alle niet-getrouwde hetero's alsook alle biseksuelen en homo's. Die mogen van jou niet wat getrouwde hetero's wel mogen.

Je maakt onderscheid - kortom: je discrimineert - op basis van burgerlijke staat en seksuele geaardheid.
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:33:09 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183323545
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het lijkt mij inderdaad een zeer nuttig voorstel.

Daarentegen staat het de betreffende user natuurlijk vrij er twijfelachtige denkbeelden op na te houden.
Klopt het staat hem vrij er achterlijke denkbeelden op na te houden, net als anderen dat vrij staat, maar op het moment dat iemand met een niet-Nederlandse achtergrond dezelfde denkbeelden uit spreken we er schande van en is er ineens geen plaats voor mensen die zulke achterhaalde denkbeelden menen te moeten uiten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183323652
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mensen mogen van jou alleen seks hebben binnen een heteroseksueel huwelijk.
Nee. Ik spreek mijn morele verwerping uit over seksuele handeling buiten het huwelijk tussen man en vrouw. Dat is iets heels anders als iets verbieden.
quote:
Je discrimineert
Hoe dan? Door het hebben van een mening. :')
quote:
Je maakt onderscheid
Nee, dat doe ik niet. Ik ontsla, bijvoorbeeld, geen mensen die seks hebben buiten het huwelijk tussen man en vrouw, ondanks dat ik dergelijke seks moreel verwerp. Noch benadeel ik op andere wijze mensen die seks hebben buiten het huwelijk tussen man en vrouw. Ik geef mijn mening en daarbij maak ik geen onderscheid.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:39:01 #264
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183323664
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:30 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dat doet zo een beetje iedereen in de politiek. Dus dat is een beetje een zwak argument.
Net zo zwak als je doctrines verdedigen onder het mom van naastenliefde.
pi_183323668
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt het staat hem vrij er achterlijke denkbeelden op na te houden, net als anderen dat vrij staat, maar op het moment dat iemand met een niet-Nederlandse achtergrond dezelfde denkbeelden uit spreken we er schande van en is er ineens geen plaats voor mensen die zulke achterhaalde denkbeelden menen te moeten uiten.
Ofwel er is geen plaats voor pluralisme binnen de Nederlandse samenleving?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183323700
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:39 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Net zo zwak als je doctrines verdedigen onder het mom van naastenliefde.
Goed argument hoor. Jammer dat je niet inhoudelijk kunt reageren.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:41:21 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183323715
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:38 schreef oranjevogel1 het volgende:

Nee, dat doe ik niet. Ik ontsla, bijvoorbeeld, geen mensen die seks hebben buiten het huwelijk
Die bevoegdheid heb je ook helemaal niet op die sociale werkplaats van je.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:43:05 #268
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183323756
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:40 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Goed argument hoor. Jammer dat je niet inhoudelijk kunt reageren.
Dat is inhoudelijk. Ik reageerde in de eerste instantie al op je houding en doe dat nog steeds.
pi_183323837
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hardop gelachen.
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aha, we hebben hier te maken met een maagdelijk knaapje. Nee, dan snap ik het wel. Ook jouw prins op het witte paard is onderweg, jochie.
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Moet je ook vooral niet doen. Ik ga wel hard lachen als een homo je op je bek timmert.
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

:')
Knulletje toch. Geef er nog maar een rukje aan. Even op je hand zitten zodat het net lijkt alsof het de hand van die spannende buurjongen us.
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:15 schreef Copycat het volgende:
Ik wordt.
Analfabeet.
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het Nederlands sterft ook uit met analfabeten als jij, Trolljerotvogeltje!
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alsof trolljerotvogeltje ooit zijn maagdelijkheid gaat verliezen. Of alsof prostituees zich niet tegen ongewenste zwangerschap door klantjes beschermen.
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die bevoegdheid heb je ook helemaal niet op die sociale werkplaats van je.
Heb je ook nog iets inhoudelijks te zeggen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:47:10 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183323846
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:46 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Heb je ook nog iets inhoudelijks te zeggen?
Inhoudelijk genoeg voor een trolletje als jij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183323871
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:43 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dat is inhoudelijk. Ik reageerde in de eerste instantie al op je houding en doe dat nog steeds.
Nee, ik zie je nergens concreet op argumenten ingaan. Je dicht mij bepaalde eigenschappen toe, zonder concreet naar mijn argumenten te kijken.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:49:19 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183323890
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:39 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ofwel er is geen plaats voor pluralisme binnen de Nederlandse samenleving?
Jawel hoor, het interesseert me geen reet wat iemand gelooft, zolang die achterlijke denkbeelden maar gewoon binnen eigen huis blijven, en mensen niet als geestesziek neerzetten omdat ze een andere seksuele voorkeur hebben.

Als er iets van geestesziekte getuigt is het wel anderen geestesziek verklaren op basis van een sprookjesboek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183323920
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jawel hoor, het interesseert me geen reet wat iemand gelooft,
Klink goed.
quote:
zolang die achterlijke denkbeelden maar gewoon binnen eigen huis blijven,
:{w Wacht ik zie het al weer.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:52:25 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183323948
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:50 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Klink goed.

[..]

:{w Wacht ik zie het al weer.
Met je oogkleppen op mis je het gros...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183323979
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met je oogkleppen op mis je het gros...
Nee, hoor. Ik zie gewoon dat jij voorwaarden wilt verbinden aan mensenrechten.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:56:25 #276
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183324038
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:48 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Nee, ik zie je nergens concreet op argumenten ingaan. Je dicht mij bepaalde eigenschappen toe, zonder concreet naar mijn argumenten te kijken.
Ik dicht je niets toe wat je niet al letterlijk zelf hebt gepost: in je posts geef je aan dat je alles wat niet heteroseksuele seks binnen een huwelijk is verwerpelijk vindt en meent dat dat een onomstotelijke waarheid is.

Mijn reactie is dat je met zo'n houding jezelf en je beeld van de wereld jezelf overschat. En ook dat er van die geveinste naastenliefde niets waar is, aangezien je alleen je jezelf opgelegde kader van wat juist is toepast ongeacht of mensen wel of niet gelukkig zouden worden als ze zich daaraan zouden conformeren.

Verder is een kritische reactie op je posts afdoen als niet inhoudelijk reageren een enorm zwaktebod.
pi_183324119
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:56 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik dicht je niets toe wat je niet al letterlijk zelf hebt gepost: in je posts geef je aan dat je alles wat niet heteroseksuele seks binnen een huwelijk is verwerpelijk vindt en meent dat dat een onomstotelijke waarheid is.

Mijn reactie is dat je met zo'n houding jezelf en je beeld van de wereld jezelf overschat. En ook dat er van die geveinste naastenliefde niets waar is, aangezien je alleen je jezelf opgelegde kader van wat juist is toepast ongeacht of mensen wel of niet gelukkig zouden worden als ze zich daaraan zouden conformeren.

Verder is een kritische reactie op je posts afdoen als niet inhoudelijk reageren een enorm zwaktebod.
Lees al enkele minuten met verbazing mee maar dit is wel goed verwoord.
pi_183324170
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:56 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik dicht je niets toe wat je niet al letterlijk zelf hebt gepost: in je posts geef je aan dat je alles wat niet heteroseksuele seks binnen een huwelijk is verwerpelijk vindt en meent dat dat een onomstotelijke waarheid is.
Net zoals ieder ander heb ik een ideaal beeld. Lijkt me onzinnig om dat te ontkennen.
quote:
Mijn reactie is dat je met zo'n houding jezelf en je beeld van de wereld jezelf overschat.
Ik zie juist dat de wereld anders is. Voor mij een reden om daar tegen te strijden.
quote:
En ook dat er van die geveinste naastenliefde niets waar is, aangezien je alleen je jezelf opgelegde kader van wat juist is toepast
Doet niet iedereen dat? Wordt er in dit topic niet gepleit om een kader aan scholen op te leggen, om scholen die niet aan dat kader voldoen te verbieden? Er wordt nu net gedaan, alsof ik iets wil verbieden, terwijl ik juist tegen een verbod strijdt.
quote:
Verder is een kritische reactie op je posts afdoen als niet inhoudelijk reageren een enorm zwaktebod.
Sorry, als ik je reactie eventueel onderschat heb. Hij was nou niet echt groot van omvang en leek inhoudelijk zonder verdere toelichting niet zo sterk. Veel mensen proberen mij in dit topic te trollen, dus misschien dat ik een inschattingsfout heb gemaakt aangaande jouw post.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183324187
Mee eens alleen moslims moeten een uitzondering krijgen want we moeten ze niet beledigen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 23 november 2018 @ 14:07:51 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183324291
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:54 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Nee, hoor. Ik zie gewoon dat jij voorwaarden wilt verbinden aan mensenrechten.
Het is jouw mensenrecht mensen te vertellen dat ze geestesziek zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183324318
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:53 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Mijn standpunt kun je gewoon statistisch onderbouwen aan de hand van het lage geboortecijfer van etnische Nederlanders.
:D :D :D

HET KOMT ALLEMAAL DOOR DE HOMO'S!!!
"Pools are perfect for holding water"
pi_183324365
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is jouw mensenrecht mensen te vertellen dat ze geestesziek zijn?
Kijk eerst eens even naar jouw vorige post waar ik een reactie op plaatste. Het is niet zo sterk om midden in de discussie je verhaal aan te passen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183324397
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:31 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Op straffe van wat wil je religieus onderwijs afschaffen?
Geen financiering.

Betaal je discriminerende onzin zelf maar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_183324429
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:13 schreef probeer het volgende:

[..]

Geen financiering.
Prima, als je dan ook wat minder belasting hoeft te betalen als je geen gebruik wilt maken van het staatspropagandaapparaat.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183324470
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:14 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Prima, als je dan ook wat minder belasting hoeft te betalen als je geen gebruik wilt maken van het staatspropagandaapparaat.
Zo werkt dat helaas niet he. Ik betaal bv als niet-automobilist ook mee aan alle wegen. Net zoals jij als homo-hater ook meebetaalt aan die verplichte lesstof over homoseksualiteit. De volgende die zich door dat lesprogramma gesterkt voelt om uit de kast te komen, doet dat mede dankzij jouw bijdrage.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 23 november 2018 @ 14:16:30 #286
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183324471
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:01 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Net zoals ieder ander heb ik een ideaal beeld. Lijkt me onzinnig om dat te ontkennen.

[..]

Ik zie juist dat de wereld anders is. Voor mij een reden om daar tegen te strijden.

[..]

Doet niet iedereen dat? Wordt er in dit topic niet gepleit om een kader aan scholen op te leggen, om scholen die niet aan dat kader voldoen te verbieden? Er wordt nu net gedaan, alsof ik iets wil verbieden, terwijl ik juist tegen een verbod strijdt.

[..]

Sorry, als ik je reactie eventueel onderschat heb. Hij was nou niet echt groot van omvang en leek inhoudelijk zonder verdere toelichting niet zo sterk. Veel mensen proberen mij in dit topic te trollen, dus misschien dat ik een inschattingsfout heb gemaakt aangaande jouw post.
Wel bijzonder dat je strijdt tegen mensen die jou en anderen niets misdaan hebben.

Wat kaders betreft: ja iedereen heeft ze. Maar er is een groot grijs gebied tussen een windvaan zijn en er van overtuigd zijn dat de jouwe in goud gegoten is en er niet meer aan gesleuteld hoeft te worden. Ik vermoed dat jij meer in die latere categorie valt. Ik ben op mijn beurt een voorstander van vanuit school een breed scala aan levensbeschouwing en voorkeuren te behandelen.
pi_183324658
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:16 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wel bijzonder dat je strijdt tegen mensen die jou en anderen niets misdaan hebben.
Ik strijd niet tegen mensen, ik strijd voor mensen. Waar ik tegen strijd zijn opvattingen en gedragingen.
quote:
Wat kaders betreft: ja iedereen heeft ze.
Dan ben ik in ieder geval niet speciaal.
quote:
Maar er is een groot grijs gebied tussen een windvaan zijn en er van overtuigd zijn dat de jouwe in goud gegoten is en er niet meer aan gesleuteld hoeft te worden. Ik vermoed dat jij meer in die latere categorie valt.
Ik claim niet de absolute waarheid in pacht te hebben, maar wel een benadering er van. Een sterke overtuiging hebben is wat mij betreft een stukje verantwoordelijkheid nemen. Het is immers makkelijk om te stellen dat alles grijs is, terwijl grijs bestaat uit zwarte en witte componenten.
quote:
Ik ben op mijn beurt een voorstander van vanuit school een breed scala aan levensbeschouwing en voorkeuren te behandelen.
En vind je dan niet dat scholen zelf daar hun verantwoordelijkheid in kunnen nemen.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183324996
homofilie is een ziekte.
  vrijdag 23 november 2018 @ 14:54:06 #289
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_183325267
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:45 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Besmettelijk als in een infectionele overdracht niet. Maar bepaalde geestesziektes nemen wel degelijk met de tijd mee toe. Vooral als er geen weerstand tegen geboden wordt.

[..]

Precies en ook daar doe ik mijn mond voor open. Ik ben wel consequent he?
Raar dat een hele hoop van die geestesziekten, zoals jij het noemt, op veel vlakken beter presteren dan de groep waar jij deel van uitmaakt en dat ALS ze minder presteren (zoals bijv. depressies of burn outs) dat voornamelijk komt door prestaties van de groep waar jij deel van uitmaakt.

Mag jij me vertellen welke groep uit deze samenleving weg moet om deze nog beter te maken...
put
your
clothes
on!
pi_183325295
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:54 schreef Jerruh het volgende:
Mag jij me vertellen welke groep uit deze samenleving weg moet om deze nog beter te maken...
Groepen moeten niet weg uit de samenleving. We moeten samen als maatschappij mensen helpen aan hun zwaktes te werken. Inclusiviteit i.p.v. een of/of beleid.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183325362
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:39 schreef JaafkeJunior het volgende:
homofilie is een ziekte.
Nee dat heet hemofilie.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:00:20 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183325388
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:56 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Groepen moeten niet weg uit de samenleving. We moeten samen als maatschappij mensen helpen aan hun zwaktes te werken. Inclusiviteit i.p.v. een of/of beleid.
Zwaktes, zoals het blind volgen van de dominee, imam, priester of rabbijn.
Die hun nonsen ook weer op sprookjesboeken vol moraliserende lessen baseren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:00:40 #293
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183325396
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee dat heet hemofilie.
:D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183325400
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:56 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Groepen moeten niet weg uit de samenleving. We moeten samen als maatschappij mensen helpen aan hun zwaktes te werken. Inclusiviteit i.p.v. een of/of beleid.
Homoseksualiteit is geen zwakte. Ze moeten sterk zijn om zich tegen mensen als jij te kunnen verdedigen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:02:20 #295
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183325430
Verder kreeg ik op school totaal geen les over geaardheid of wat dan ook, alle voorlichting, biologische en levensbeschouwelijke lessen waren puur gericht op hetero's. Niet verrassend aangezien het officieel een protestantse school was maar toch. Wellicht is het tegenwoordig beter?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183325444
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zwaktes, zoals het blind volgen van de dominee, imam, priester of rabbijn.
Ik zeg niet dat mensen blind moeten volgen. Ik stel juist dat mensen kritisch moeten nadenken en niet automatisch mee moeten gaan in de vluchtelijke veranderlijkheid van de hedendaagse maatschappij.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183325471
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is geen zwakte.
Dat is het wel. Ook mensen die vanuit de evolutietheorie redeneren zullen dat moeten beamen.
quote:
Ze moeten sterk zijn om zich tegen mensen als jij te kunnen verdedigen
Want, waar moeten ze zich dan concreet tegen verdedigen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183325545
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:03 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat mensen blind moeten volgen. Ik stel juist dat mensen kritisch moeten nadenken en niet automatisch mee moeten gaan in de vluchtelijke veranderlijkheid van de hedendaagse maatschappij.
Welke veranderlijkheid? Homoseksualiteit is van alle tijden en alle culturen.
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:09:31 #299
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183325576
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:04 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dat is het wel. Ook mensen die vanuit de evolutietheorie redeneren zullen dat moeten beamen.

Altijd leuk, mensen die geen flauw idee hebben wat evolutie is maar er wel mee schermen om hun bekrompen ideeën te onderbouwen :D _O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_183325600
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:08 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Welke veranderlijkheid? Homoseksualiteit is van alle tijden en alle culturen.
De acceptatie er van en het begraven van de strijd er tegen is tijd en cultuur gebonden.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183325614
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Altijd leuk, mensen die geen flauw idee hebben wat evolutie is maar er wel mee schermen om hun bekrompen ideeën te onderbouwen :D _O-.
Jij wilt beargumenteren dat homoseksualiteit een evolutionair voordeel geeft? :?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')