abonnement Unibet Coolblue
pi_182807330
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:58 schreef up7 het volgende:
.
Goeie post. ^O^
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182807347
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 00:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Goeie post. ^O^
Je kunt er moeilijk wat tegen inbrengen. :7
pi_182807418
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2018 00:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je kunt er moeilijk wat tegen inbrengen. :7
Ik heb niks, ben als aan de grond genageld van zoveel inzicht, hier word je gewoon een beetje bescheiden van.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182807536
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 00:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb niks, ben als aan de grond genageld van zoveel inzicht, hier word je gewoon een beetje bescheiden van.
Nu heb je zo waar een punt.
pi_182809272
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoewel het zonder enige twijfel beledigend overkomt en ik mij daar volledig bewust van ben is het serieus niet mijn intentie om je te beledigen. Maar ik acht jou oprecht niet op het niveau om een gesprek / discussie met diepgang over de Islam te kunnen voeren. Je niveau is simpelweg niet toereikend omdat jouw opvattingen over de islam uitsluitend zullen bestaan over datgene wat jou is gevoerd door secundaire bronnen.

Dat de extremisten er naast zitten is voor mijn eigen persoon zo klaar als een klontje, zonder dat ik de intrinsieke motivatie voel om anderen van mijn eigen opvattingen te overtuigen. Ik ben niet zo zeer van het zendelingenwerk of bekeringsdrang. Als jij door je selectieve, oppervlakkige en politiek georiënteerde secundaire bronnen zonder zelf onderzoek te hebben verricht hebt laten overtuigen dat de islam intolerant en bloeddorstig is en de extremisten gelijk hebben. primaaaa.
Tjah, IS en autobanden verbranden en heuvels afrennen en aanslagen plegen in naam van de Islam komt niet heel vriendelijk over nee.

Als de Islam niet de oorzaak is wordt het toch wel interessant wat het dan wel is. De Islam is toch steeds weer de gemene deler voor de mensen. Jouw niveau moet wel echt heeeel hoog liggen dat jij andere oorzaken ziet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182809308
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik beticht word van een truc, ik zeg zonder een blad voor de mond te nemen dat ik geen behoefte heb om met jou een inhoudelijke gesprek over de islam aan te gaan, daar geen heil in zie en het prima vind dat je huidige - met mijn opvattingen botsende - mening over de islam in stand blijven. Sterker nog, blijf ze voeden zoals je dat altijd al hebt gedaan zonder iets op te steken van mijn posts. Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden dan te zeggen dat ik er vrede mee heb dat jij je dagen door brengt met jouw opvattingen over de islam. En dat ik het niet eens de moeite waard vind om een truc, strategie of tactiek op na te houden om jouw ongelijk te bewijzen. Voor mij, in mijn eigen persoonlijke beleving, zitten de extremisten er naast en voor jou niet, blijf trouw aan je eigen overtuiging. Het is je gegund. Even goede niet-vrienden.
Waarom zijn er zoveel extremisten dan die er naast zitten. Waarom zitten er zoveel mensen naast?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182811786
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 08:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom zijn er zoveel extremisten dan die er naast zitten. Waarom zitten er zoveel mensen naast?
Dat er ergens iets veel van is, is dat een indicatie dat per definitie ze het juist hebben? 'Veel' is daarnaast ook een dubieuze claim, heb je meer extremisten of meer of 'gematigde / pacifistische ' (of hoe je ze ook zou willen noemen ) moslims in Nederland?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2018 11:00:46 ]
pi_182811979
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 10:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat er ergens iets veel van is, is dat een indicatie dat per definitie ze het juist hebben? 'Veel' is daarnaast ook een dubieuze claim, heb je meer extremisten of meer of 'gematigde / pacifistische ' (of hoe je ze ook zou willen noemen ) moslims in Nederland?
Het insinueert dat ze een gemeenschappelijke voedingsbodem hebben. Dat het veel verkeerd geïnterpreteerd wordt laat zien dat het zich dan makkelijk verkeerd laat interpreteren en dat het geloof dus gewoon gevaarlijk is. Je hoort er intern weinig over ze vinden het wel prima allemaal.
Ze komen uit hun eigen kerk. Zij vinden het prima om ermee geassocieerd te worden. Dat zegt ook wat. Sure er zijn ook positieve dissidenten.. een homo imam in Amsterdam bijvoorbeeld. Maar die zal zijn leven eerlijk gezegd ook niet zeker zijn. Zoveel homohaat in de Moslim contreien.

Het gaat er niet om waar je er meer van hebt. Het gaat er om dat het een gevaar vormt... Een voedingsbodem voor haat is kort door de bocht.

1% van 1miljoen is 10.000 idioten in NL, dat is angstaanjagend veel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182812174
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het insinueert dat ze een gemeenschappelijke voedingsbodem hebben. Dat het veel verkeerd geïnterpreteerd wordt laat zien dat het zich dan makkelijk verkeerd laat interpreteren en dat het geloof dus gewoon gevaarlijk is. Je hoort er intern weinig over ze vinden het wel prima allemaal.
Ze komen uit hun eigen kerk. Zij vinden het prima om ermee geassocieerd te worden. Dat zegt ook wat. Sure er zijn ook positieve dissidenten.. een homo imam in Amsterdam bijvoorbeeld. Maar die zal zijn leven eerlijk gezegd ook niet zeker zijn. Zoveel homohaat in de Moslim contreien.

Het gaat er niet om waar je er meer van hebt. Het gaat er om dat het een gevaar vormt... Een voedingsbodem voor haat is kort door de bocht.

1% van 1miljoen is 10.000 idioten in NL, dat is angstaanjagend veel.
Al was het niet 1% maar letterlijk 10 mensen op de 1 miljoen, zelfs dan moet je het gevaar niet onderschatten wat een goed georganiseerde aanslag kan veroorzaken. Het laatste wat ik wil is de reële gevaren bagatelliseren. Een wapen, een bom is al ruim voldoende om jou en mijn geliefden tegelijkertijd de dood in te jagen, dat is het punt niet.

Verder is het maar hoe ver je iets wilt doortrekken, je zou ook namelijk kunnen stellen dat de christen, jood en moslim een "gemeenschappelijke voedingsbodem" hebben. Waarbij de vraag is, wanneer is het gerechtvaardigd dat je iets doortrekt of koppelt aan elkaar. Is het gerechtvaardigd dat je bijvoorbeeld de Nederlandse democraat koppelt aan de invasie van Irak en de gruweldaden van de VS in Abu Graib omdat het in de naam van 'democratie, vrijheid en westerse beschaving' is gedaan? Wat laat de westerling er wel mee wegkomen en de moslim niet?
pi_182812530
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:24 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waar ken jij trigger dan van? Het zegt overigens ook wat over je afhankelijkheid.

We zijn hier allemaal anoniem op een forum, we kunnen elkaars teksten lezen en er iets van opsteken.

Maar als triggershot in je vriendengroep zit, snap ik waarom je maar moeilijk negatief over hem kan zijn.
Ik ken Trigger alleen van hier, af en toe van een ander topic.

Ik heb m'n beste (Turkse) maat (en z'n familie en kennissen) een aantal jaren geleden leren kennen.

Het was een verademing in meerdere opzichten.

Ook ten opzichte van hoe ik Turken van een hele andere kant heb leren kennen en die ik eerlijk gezegd niet eerder was tegengekomen in mijn directe omgeving :

Zéér kritisch ten opzichte van islam, religie en de huidige Turkse overheid, integratie, de "multiculturele" samenleving en de stand van zaken in sommige steden en wijken. (Vooral in Den Haag)

In hem vond ik onverwacht iemand die mijn zorgen deelt.

Toegegeven : hij is een minderheid binnen de Turkse gemeenschap (zijn eigen woorden) en hij ondervindt ook de nadelen daarvan.

Ik ben het met een aantal zaken die je ook vaker in andere topics benoemt zeer zeker eens en deel daarin ook je terechte zorgen.

Zorgen die door anderen hier (te) gemakkelijk worden genegeerd en weggewoven.

Maar weet en realiseer je dat die zorgen niet per se alleen gevoeld worden door blanke allochtone Hollanders.
pi_182812640
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:49 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik ken Trigger alleen van hier, af en toe van een ander topic.

Ik heb m'n beste (Turkse) maat (en z'n familie en kennissen) een aantal jaren geleden leren kennen.

Het was een verademing in meerdere opzichten.

Ook ten opzichte van hoe ik Turken van een hele andere kant heb leren kennen en die ik eerlijk gezegd niet eerder was tegengekomen in mijn directe omgeving :

Zéér kritisch ten opzichte van islam, religie en de huidige Turkse overheid, integratie, de "multiculturele" samenleving en de stand van zaken in sommige steden en wijken. (Vooral in Den Haag)

In hem vond ik onverwacht iemand die mijn zorgen deelt.

Toegegeven : hij is een minderheid binnen de Turkse gemeenschap (zijn eigen woorden) en hij ondervindt ook de nadelen daarvan.

Ik ben het met een aantal zaken die je ook vaker in andere topics benoemt zeer zeker eens en deel daarin ook je terechte zorgen.

Zorgen die door anderen hier (te) gemakkelijk worden genegeerd en weggewoven.

Maar weet en realiseer je dat die zorgen niet per se alleen gevoeld worden door blanke allochtone Hollanders.
Ik weet dat er ook seculiere Turken zijn, bijvoorbeeld Ebru Umar. Ook veel Turkse Koerden bijvoorbeeld, die kunnen het bloed van ene Erdogan ook wel drinken.

Ook weet ik van Surinaamse en Indonesische Nederlanders die grote problemen zien wat betreft de islamisering.

En ja, inderdaad, ik woon ook in Den Haag, en hele wijken zijn veranderd (wat we trouwens in alle grote steden zien). Het zijn geen kleine veranderingen en kleine problemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 29-10-2018 12:13:43 ]
pi_182812750
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Verder is het maar hoe ver je iets wilt doortrekken, je zou ook namelijk kunnen stellen dat de christen, jood en moslim een "gemeenschappelijke voedingsbodem" hebben. Waarbij de vraag is, wanneer is het gerechtvaardigd dat je iets doortrekt of koppelt aan elkaar. Is het gerechtvaardigd dat je bijvoorbeeld de Nederlandse democraat koppelt aan de invasie van Irak en de gruweldaden van de VS in Abu Graib omdat het in de naam van 'democratie, vrijheid en westerse beschaving' is gedaan? Wat laat de westerling er wel mee wegkomen en de moslim niet?
Het wezenlijke verschil zit er in dat extremisten binnen de islam zich rechtstreeks beroepen op het woord van god, de koran, en de uitleg in de hadith.

En ja, daar staan haatdragende en intolerante teksten in, bijvoorbeeld over ongelovigen of vrouwen.

Er zijn geen christelijke geestelijken die zeggen dat je de doodstraf verdient als je uit het christendom stapt. Er wordt binnen de christelijke leer niet gesproken over dat je vrouwen een klap mag geven.

Het nieuwe testament is een heel ander type boek dan de koran, daarbij is het christendom losgekomen van de staat (we hebben ook geen christelijk recht, zoals ze binnen de islam de sharia hebben), en heeft het veel van haar absolutisme verloren.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 29-10-2018 12:32:14 ]
pi_182813208
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Verschuil je maar achter je islamitische bronnen.

Dat hoor je vaker, het liefst zien islamieten dat wij hier in Nederland, Arabisch gaan leren.
Zag ik gisteren nog in Tegenlicht over Rotterdam, 70procent heeft een andere nationaliteit, dus volgens hen wordt het tijd dat de resterende 30procent blanke nederlanders zich aanpast. Mah ja, aan wie moet je je aanpassen? Er zijn daar 206 nationaliteiten!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182813311
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 12:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het wezenlijke verschil zit er in dat extremisten binnen de islam zich rechtstreeks beroepen op het woord van god, de koran, en de uitleg in de hadith.

En ja, daar staan haatdragende en intolerante teksten in, bijvoorbeeld over ongelovigen of vrouwen.

Er zijn geen christelijke geestelijken die zeggen dat je de doodstraf verdient als je uit het christendom stapt. Er wordt binnen de christelijke leer niet gesproken over dat je vrouwen een klap mag geven.

Het nieuwe testament is een heel ander type boek dan de koran, daarbij is het christendom losgekomen van de staat (we hebben ook geen christelijk recht, zoals ze binnen de islam de sharia hebben), en heeft het veel van haar absolutisme verloren.
Er wordt ook altijd beweert dat de moslimbevolking niet allemaal terroristen zijn, maar 51procent daarvan is het er mee eens dat homo's verboden moet worden, en 39procent vindt nog steeds dat de vrouw onderdanig moet zijn aan de man! Dat zijn enorme aantallen!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182814405
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Al was het niet 1% maar letterlijk 10 mensen op de 1 miljoen, zelfs dan moet je het gevaar niet onderschatten wat een goed georganiseerde aanslag kan veroorzaken. Het laatste wat ik wil is de reële gevaren bagatelliseren. Een wapen, een bom is al ruim voldoende om jou en mijn geliefden tegelijkertijd de dood in te jagen, dat is het punt niet.

Verder is het maar hoe ver je iets wilt doortrekken, je zou ook namelijk kunnen stellen dat de christen, jood en moslim een "gemeenschappelijke voedingsbodem" hebben. Waarbij de vraag is, wanneer is het gerechtvaardigd dat je iets doortrekt of koppelt aan elkaar. Is het gerechtvaardigd dat je bijvoorbeeld de Nederlandse democraat koppelt aan de invasie van Irak en de gruweldaden van de VS in Abu Graib omdat het in de naam van 'democratie, vrijheid en westerse beschaving' is gedaan? Wat laat de westerling er wel mee wegkomen en de moslim niet?
Democratie is geen voedingsbodem, geen haatpaleis ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182814507
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik weet dat er ook seculiere Turken zijn, bijvoorbeeld Ebru Umar. Ook veel Turkse Koerden bijvoorbeeld, die kunnen het bloed van ene Erdogan ook wel drinken.

Ook weet ik van Surinaamse en Indonesische Nederlanders die grote problemen zien wat betreft de islamisering.

En ja, inderdaad, ik woon ook in Den Haag, en hele wijken zijn veranderd (wat we trouwens in alle grote steden zien). Het zijn geen kleine veranderingen en kleine problemen.
Ik heb eerder gepost over wat ik tegenkwam op een fietsrit van Den Haag naar Rijswijk dwars door de Schilderswijk en de omliggende straten.

Daar zie je hoe het er aan toe gaat daar.

Trieste opeenstapeling van veelal kansloze allochtone onderlagen.

Voornamelijk Turken en Marokkanen, sinds een aantal jaren aangevuld met Oostblokkers.

Het gaat hard daar de verkeerde kant op.

Heel hard.

En ook dat beaamde m'n maat volledig.

De Spuistraat en Wagenstraat al eens geweest op zaterdag en/ of zondag? Dan voel je je soms echt een buitenstaander inmiddels.

Maar dat hoef ik jou als mede Hagenaar wellicht niet te vragen.
pi_182814792
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Democratie is geen voedingsbodem, geen haatpaleis ;)
Ik vind dat te simpel om eerlijk te zijn, er wordt in de naam van een tal van opvattingen, systemen, ideologieën etc verschrikkelijke dingen gedaan en misbruikt. We zijn terecht heel sceptisch en kritisch als het gaat om de aanvallen van Bush en Obama, maar op de een of andere manier is het toch algemeen geaccepteerd om wanneer het moslims zijn daar een voedingsbodem aan de islam te koppelen. Je hoeft maar een willekeurige oorlogsspeech van Bush te pakken, de woorden zoals 'vrijheid, democratie en westerse beschaving' te veranderen in islamitische / Midden Oosterse equivalenten en voila, je hebt zo een preek van de IS. En toch zou ik het niet in mijn hoofd halen om jou daarmee te associëren met een 'gemeenschappelijke voedingsbodem'. Ook al kom je er mondig vooruit om een 'democraat en voorstander van westerse vrijheden' te zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2018 14:22:19 ]
pi_182815524
quote:
11s.gif Op maandag 29 oktober 2018 14:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik vind dat te simpel om eerlijk te zijn, er wordt in de naam van een tal van opvattingen, systemen, ideologieën etc verschrikkelijke dingen gedaan en misbruikt. We zijn terecht heel sceptisch en kritisch als het gaat om de aanvallen van Bush en Obama, maar op de een of andere manier is het toch algemeen geaccepteerd om wanneer het moslims zijn daar een voedingsbodem aan de islam te koppelen.
Omdat islamitische fundamentalisten hun daden direct rechtvaardigen vanuit de heilige geschriften, waarbij de koran nog eens gezien wordt als het letterlijke woord van god.
pi_182815819
quote:
11s.gif Op maandag 29 oktober 2018 14:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik vind dat te simpel om eerlijk te zijn, er wordt in de naam van een tal van opvattingen, systemen, ideologieën etc verschrikkelijke dingen gedaan en misbruikt. We zijn terecht heel sceptisch en kritisch als het gaat om de aanvallen van Bush en Obama, maar op de een of andere manier is het toch algemeen geaccepteerd om wanneer het moslims zijn daar een voedingsbodem aan de islam te koppelen. Je hoeft maar een willekeurige oorlogsspeech van Bush te pakken, de woorden zoals 'vrijheid, democratie en westerse beschaving' te veranderen in islamitische / Midden Oosterse equivalenten en voila, je hebt zo een preek van de IS. En toch zou ik het niet in mijn hoofd halen om jou daarmee te associëren met een 'gemeenschappelijke voedingsbodem'. Ook al kom je er mondig vooruit om een 'democraat en voorstander van westerse vrijheden' te zijn.
Omdat het iedere keer zoveel Moslims zijn die erachter staan.

En die oorlogzucht krijgt behoorlijk wat weerstand. Daarnaast vaak ook niet uit haat gemotiveerd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182815881
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat het iedere keer zoveel Moslims zijn die erachter staan.

En die oorlogzucht krijgt behoorlijk wat weerstand.
Hoeveel mensen stonden er achter Bush en zijn oorlogzucht? Ik wil je er aan herinneren dat hij voor een tweede termijn is herkozen na er al twee oorlogen waren gevoerd. Hetzelfde met Obama. Oh ja, de meeste 'boots on the ground' tegen IS in de moslimlanden zijn nog altijd moslims die tegen hen strijden.

Nofi, maar het voelt een beetje als kunstmatige verschillen om de selectieve verontwaardiging in stand te houden.

Ik heb liever jou als buurman dan een extremistische moslim, hetzelfde geld ook voor jou mag ik hopen, dat je liever mij als moslimbuurman hebt dan een schietgrage redneck die 'westerse waarden' aan het 'beschermen' is?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2018 15:24:05 ]
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:51:14 #146
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_182817762
Nederlanders.....wtf
pi_182817783
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 11:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik weet dat er ook seculiere Turken zijn, bijvoorbeeld Ebru Umar. Ook veel Turkse Koerden bijvoorbeeld, die kunnen het bloed van ene Erdogan ook wel drinken.

Ook weet ik van Surinaamse en Indonesische Nederlanders die grote problemen zien wat betreft de islamisering.

En ja, inderdaad, ik woon ook in Den Haag, en hele wijken zijn veranderd (wat we trouwens in alle grote steden zien). Het zijn geen kleine veranderingen en kleine problemen.
:Y
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_182817789
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoeveel mensen stonden er achter Bush en zijn oorlogzucht? Ik wil je er aan herinneren dat hij voor een tweede termijn is herkozen na er al twee oorlogen waren gevoerd. Hetzelfde met Obama. Oh ja, de meeste 'boots on the ground' tegen IS in de moslimlanden zijn nog altijd moslims die tegen hen strijden.

Nofi, maar het voelt een beetje als kunstmatige verschillen om de selectieve verontwaardiging in stand te houden.

Ik heb liever jou als buurman dan een extremistische moslim, hetzelfde geld ook voor jou mag ik hopen, dat je liever mij als moslimbuurman hebt dan een schietgrage redneck die 'westerse waarden' aan het 'beschermen' is?
Tgaat er om dat er veel haat uit voortkomt. Niet dat Moslims ook goede dingen doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182817845
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tgaat er om dat er veel haat uit voortkomt. Niet dat Moslims ook goede dingen doen.
Mijn punt is dat er ook veel haat voortkomt uit verschillende groepen die voortkomen uit het westen en menen te staan voor zogenaamde westerse idealen. Toch zijn we geen moment verleid om het westen weg te zetten als onwenselijke XYZ. Waarom zou je dat wel met de Islam en moslims doen, is dat niet op z'n minst krom?
  maandag 29 oktober 2018 @ 17:14:43 #150
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_182818246
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 16:51 schreef DrDarwin het volgende:
Nederlanders.....wtf
Je moet drugs gewoon legaliseren. De War on Drugs corrumpeert iedereen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')