abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182806197
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je hebt nog precies 0 keer aangetoond dat mijn kennis onvoldoende is.

Daarbij, als jij gelijk zou hebben, en ik niet.

Zou je niet continu moeten herhalen hoe intelligent jij bent en hoe ik er ongelooflijk naast zit (maar wat je dan weer niet met feiten en argumenten aantoont). Dan zouden anderen dat doen. Maar los van een paar islamieten, doet niemand dat. Het is dus eigenlijk vrij zielig van je.
Echt, echt het laatste waar ik mij zorgen over maak of wakker van lig is dat jij mijn kennis op het gebied van de islam wel accepteert of niet. Ik snap simpelweg niet waarom je blijft reageren op iemand die jou wegzet als een waardeloze poster op het gebied van de islam, misschien een vorm van digitale zelfkastijding, ik weet het niet en nogmaals blijf je daarin vrij in. Blijf vooral doen wat je niet laten kunt, door users als jij blijf ik inzien wat er leeft bij de islamofoob en hoe slecht ze geīnformeerd zijn.
pi_182806230
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:02 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Mensen die terugverlangen naar hun eigen cultuur en eigen land. Naar mijn inziens.

Edit: Waar deze sociale zekerheid niet geldt dan.
Maar het terugverlangen naar eigen land en cultuur is toch nog relatief onschuldig en misschien zelfs een te breed en abstract beschrijving?
pi_182806264
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Echt, echt het laatste waar ik mij zorgen over maak of wakker van lig is dat jij mijn kennis op het gebied van de islam wel accepteert of niet. Ik snap simpelweg niet waarom je blijft reageren op iemand die jou wegzet als een waardeloze poster op het gebied van de islam, misschien een vorm van digitale zelfkastijding, ik weet het niet en nogmaals blijf je daarin vrij in. Blijf vooral doen wat je niet laten kunt, door users als jij blijf ik inzien wat er leeft bij de islamofoob en hoe slecht ze geīnformeerd zijn.
Jij komt vooral met informatie verspreid via islamitische (Turkse) bronnen.

Zo kun je qua tekst vrij veel typen (en het lijkt ook of je veel weet), maar inhoudelijk stelt het echt geen ene drol voor.

Blijf dus vooral geloven in je eigen superioriteit, hij is namelijk nergens op gestoeld.
pi_182806272
Dat is toch juist wat ze willen in Nijmegen, bij de “grote steden” horen. Ik wens ze succes!
pi_182806299
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maar het terugverlangen naar eigen land en cultuur is toch nog relatief onschuldig en misschien zelfs een te breed en abstract beschrijving?
Wij hebben in Nederland met onze cultuur een relatief breed sociaal vangnet opgebouwd. Ik vind dat mensen die uit een cultuur komen waar dit totaal niet het geval is, maar die toch terugverlangen naar deze cultuur, hypocriet zijn. Wel de lusten maar niet de lasten. Laat ze dan ook maar werken voor hun geld of terugkeren, als de eigen cultuur zo superieur is.

Als ze hun eigen commune willen vormen en gewoon hun eigen lasten betalen, daar kan ik mee leven. Maar stug de eigen cultuur aanhouden maar wel het handje ophouden voor het geld van hardwerkende Nederlandse burgers? Nee rot dan maar op.
  zondag 28 oktober 2018 @ 23:12:50 #106
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_182806320
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 22:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mensen met niet-westerse sentimenten zouden ook de westerse sociale zekerheden niet mogen ontvangen.
Wat zijn niet-westerse sentimenten? Tempo doeloe-weemoed? maņana maņana-mentaliteit?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_182806326
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat is toch juist wat ze willen in Nijmegen, bij de “grote steden” horen. Ik wens ze succes!
Dank je!
pi_182806334
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zo kun je qua tekst vrij veel typen (en het lijkt ook of je veel weet), maar inhoudelijk stelt het echt geen ene drol voor.

Blijf dus vooral geloven in je eigen superioriteit, hij is namelijk nergens op gestoeld.
M'n beste maat en zijn familie en andere kennissen die ik door / via hem heb leren kennen en ben gaan waarderen.

Die zijn zeer zeker islamofoob te noemen. (als we die term willen gebruiken)

Ze zijn allen Turks,
pi_182806340
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Turkse bronnen, gast :')
De mainstream Turkse literatuur komt voort uit een islamitische stroming waar ik geen onderdeel van ben, daarbij is Turkse literatuur een vertaling van een interpretatie en dus niet echt een bron te noemen. :')

Ik had je graag van Arabische bronnen voorzien in originele vorm zodat je het voor jezelf kon opmaken wat er staat, weer toon je aan dat je totaal geen besef hebt van waar je over graag zou willen meepraten.
pi_182806352
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:12 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Wat zijn niet-westerse sentimenten? Tempo doeloe-heimwee? maņana maņana-mentaliteit?
Het verlangen terug te keren naar het thuisland/cultuur en/of het niet willen integreren in de westerse cultuur.
pi_182806389
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:11 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wij hebben in Nederland met onze cultuur een relatief breed sociaal vangnet opgebouwd. Ik vind dat mensen die uit een cultuur komen waar dit totaal niet het geval is, maar die toch terugverlangen naar deze cultuur, hypocriet zijn. Wel de lusten maar niet de lasten. Laat ze dan ook maar werken voor hun geld of terugkeren, als de eigen cultuur zo superieur is.

Als ze hun eigen commune willen vormen en gewoon hun eigen lasten betalen, daar kan ik mee leven. Maar stug de eigen cultuur aanhouden maar wel het handje ophouden voor het geld van hardwerkende Nederlandse burgers? Nee rot dan maar op.
Oh, maar dat ben ik wel volledig met je eens. Parasitair gedrag waarbij je wel kotst op de maatschappij, maar wel geniet over wat het mogelijk heeft gemaakt mag je per direct aanpakken. Hoe harder hoe beter zelfs wat mij betreft. De sociale vangnet is te lang en te veel misbruikt door dit soort groepen.
pi_182806391
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:14 schreef Triggershot het volgende:

Ik had je graag van Arabische bronnen voorzien in originele vorm zodat je het voor jezelf kon opmaken wat er staat, weer toon je aan dat je totaal geen besef hebt van waar je over graag zou willen meepraten.
Verschuil je maar achter je islamitische bronnen.

Dat hoor je vaker, het liefst zien islamieten dat wij hier in Nederland, Arabisch gaan leren.
pi_182806398
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:15 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Het verlangen terug te keren naar het thuisland/cultuur en/of het niet willen integreren in de westerse cultuur.
Maar dan weet ik nog steeds niet wat de westerse cultuur is.
pi_182806400
quote:
16s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maar dan weet ik nog steeds niet wat de westerse cultuur is.
Dat maakt je vorige post ook vrij dom trouwens :')
  zondag 28 oktober 2018 @ 23:19:00 #115
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_182806404
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:15 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat verlangen mag er natuurlijk best zijn. Integreren wat betreft taal en omgangsvormen moet natuurlijk wel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_182806429
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Verschuil je maar achter je islamitische bronnen.

Dat hoor je vaker, het liefst zien islamieten dat wij hier in Nederland, Arabisch gaan leren.
Iedere opvatting, constatering en bewering over de essentie van de islam komt voort uit islamitische bronnen jij wereldvreemde robot. :')

Bij voorkeur hoor ik niet graag de Arabische taal en uitspraak verkracht worden door een Nederlander hoor, de verkrachting van de Franse en Engelse taal door meertalige Nederlanders is al te erg om te horen, enkel als je het Arabisch machtig was had ik toch nog wel de moeite gedaan om je te voorzien van de originele bronnen zodat je zelf je mening had kunnen vormen en wie weet er misschien nog ooit wat diepgang en kennis in je posts terugkwam, maar goed ijdele hoop.
pi_182806447
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat maakt je vorige post ook vrij dom trouwens :')
De user die ik dom noem, noemt mij dom. Zo is de cirkel weer rond.
pi_182806464
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Iedere opvatting, constatering en bewering over de essentie van de islam komt voort uit islamitische bronnen jij wereldvreemde robot. :')

Bij voorkeur hoor ik niet graag de Arabische taal en uitspraak verkracht worden door een Nederlander hoor, de verkrachting van de Franse en Engelse taal door meertalige Nederlanders is al te erg om te horen, enkel als je het Arabisch machtig was had ik toch nog wel de moeite gedaan om je te voorzien van de originele bronnen zodat je zelf je mening had kunnen vormen en wie weet er misschien nog ooit wat diepgang en kennis in je posts terugkwam, maar goed ijdele hoop.
Het is gewoon een feit. Er staat weinig tolerants in de koran. Of je nu wel of niet arabisch kan.

En stop eens met dat 'je bent onder mijn niveau' toontje. En toon dingen aan.

Laat zien dat de koran en de hadith wel tolerant zijn. Of dat passages over vrouwen en ongelovigen heus niet zo erg zijn. Kortom, dat de extremisten er naast zitten, en jij toch gelijk hebt.
pi_182806500
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:13 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

M'n beste maat en zijn familie en andere kennissen die ik door / via hem heb leren kennen en ben gaan waarderen.

Die zijn zeer zeker islamofoob te noemen. (als we die term willen gebruiken)

Ze zijn allen Turks,
Waar ken jij trigger dan van? Het zegt overigens ook wat over je afhankelijkheid.

We zijn hier allemaal anoniem op een forum, we kunnen elkaars teksten lezen en er iets van opsteken.

Maar als triggershot in je vriendengroep zit, snap ik waarom je maar moeilijk negatief over hem kan zijn.
pi_182806556
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het is gewoon een feit. Er staat weinig tolerants in de koran. Of je nu wel of niet arabisch kan.

En stop eens met dat 'je bent onder mijn niveau' toontje. En toon dingen aan.

Laat zien dat de koran en de hadith wel tolerant zijn. Of dat passages over vrouwen en ongelovigen heus niet zo erg zijn. Kortom, dat de extremisten er naast zitten, en jij toch gelijk hebt.
Hoewel het zonder enige twijfel beledigend overkomt en ik mij daar volledig bewust van ben is het serieus niet mijn intentie om je te beledigen. Maar ik acht jou oprecht niet op het niveau om een gesprek / discussie met diepgang over de Islam te kunnen voeren. Je niveau is simpelweg niet toereikend omdat jouw opvattingen over de islam uitsluitend zullen bestaan over datgene wat jou is gevoerd door secundaire bronnen.

Dat de extremisten er naast zitten is voor mijn eigen persoon zo klaar als een klontje, zonder dat ik de intrinsieke motivatie voel om anderen van mijn eigen opvattingen te overtuigen. Ik ben niet zo zeer van het zendelingenwerk of bekeringsdrang. Als jij door je selectieve, oppervlakkige en politiek georiënteerde secundaire bronnen zonder zelf onderzoek te hebben verricht hebt laten overtuigen dat de islam intolerant en bloeddorstig is en de extremisten gelijk hebben. primaaaa.
pi_182806577
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:24 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waar ken jij trigger dan van? Het zegt overigens ook wat over je afhankelijkheid.

We zijn hier allemaal anoniem op een forum, we kunnen elkaars teksten lezen en er iets van opsteken.

Maar als triggershot in je vriendengroep zit, snap ik waarom je maar moeilijk negatief over hem kan zijn.
_O- _O-

Hij heeft het niet over mij :')
pi_182806695
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maar ik acht jou oprecht niet op het niveau om een gesprek / discussie met diepgang over de Islam te kunnen voeren. Je niveau is simpelweg niet toereikend omdat jouw opvattingen over de islam uitsluitend zullen bestaan over datgene wat jou is gevoerd door secundaire bronnen.
Mijn niveau is niet goed genoeg omdat ik van secundaire bronnen uitga. Wat zijn secundaire bronnen? Alles dat vertaald is uit het arabisch?

Dat is trouwens een truc die ik veel bij islamieten hoor. Je moet het arabisch kennen.

In werkelijkheid is het natuurlijk onzin, dingen kunnen prima vertaald worden, en als ik dan quote, kun je altijd nog zeggen waar de vertaling er naast zit.

Daarbij is het ook nog eens een etnocentristisch, en bijna racitisch, argument. Zij die geen arabisch spreken, zijn uitgesloten.

quote:
Dat de extremisten er naast zitten is voor mijn eigen persoon zo klaar als een klontje, zonder dat ik de intrinsieke motivatie voel om anderen van mijn eigen opvattingen te overtuigen. Ik ben niet zo zeer van het zendelingenwerk of bekeringsdrang. Als jij door je selectieve, oppervlakkige en politiek georiënteerde secundaire bronnen zonder zelf onderzoek te hebben verricht hebt laten overtuigen dat de islam intolerant en bloeddorstig is en de extremisten gelijk hebben. primaaaa.
Je bent er vaak mee bezig om misstanden binnen de islam, bijvoorbeeld het probleem van geloofsafval, waar binnen de islamitische leer de doodstraf op straat, te bagatelliseren.

Je voelt geen intrinsieke motivatie om anderen te overtuigen, maar probeert het ondertussen wel.
pi_182806713
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

_O- _O-

Hij heeft het niet over mij :')
Oja, het is maar net hoe je het leest.

Hij heeft het over 'hem'. Ik dacht dat hij verwees naar jou.
pi_182806791
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 23:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Mijn niveau is niet goed genoeg omdat ik van secundaire bronnen uitga. Wat zijn secundaire bronnen? Alles dat vertaald is uit het arabisch?

Dat is trouwens een truc die ik veel bij islamieten hoor. Je moet het arabisch kennen.

In werkelijkheid is het natuurlijk onzin, dingen kunnen prima vertaald worden, en als ik dan quote, kun je altijd nog zeggen waar de vertaling er naast zit.

Daarbij is het ook nog eens een etnocentristisch, en bijna racitisch, argument. Zij die geen arabisch spreken, zijn uitgesloten.

[..]

Je bent er vaak mee bezig om misstanden binnen de islam, bijvoorbeeld het probleem van geloofsafval, waar binnen de islamitische leer de doodstraf op straat, te bagatelliseren.

Je voelt geen intrinsieke motivatie om anderen te overtuigen, maar probeert het ondertussen wel.
Ik zou niet weten waarom ik beticht word van een truc, ik zeg zonder een blad voor de mond te nemen dat ik geen behoefte heb om met jou een inhoudelijke gesprek over de islam aan te gaan, daar geen heil in zie en het prima vind dat je huidige - met mijn opvattingen botsende - mening over de islam in stand blijven. Sterker nog, blijf ze voeden zoals je dat altijd al hebt gedaan zonder iets op te steken van mijn posts. Ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden dan te zeggen dat ik er vrede mee heb dat jij je dagen door brengt met jouw opvattingen over de islam. En dat ik het niet eens de moeite waard vind om een truc, strategie of tactiek op na te houden om jouw ongelijk te bewijzen. Voor mij, in mijn eigen persoonlijke beleving, zitten de extremisten er naast en voor jou niet, blijf trouw aan je eigen overtuiging. Het is je gegund. Even goede niet-vrienden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2018 23:47:33 ]
pi_182807049
.

[ Bericht 99% gewijzigd door up7 op 28-10-2018 23:59:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')