abonnement Unibet Coolblue
pi_182761578
Ik zapte gisteren langs een zeer onoprechte Art die loog dat het helemaal niet zeker was of hij ER ging doen.

Gelet op zijn manier van praten en woordgebruik; het staat vast hoor dat hij het gaat doen, en tevens dat dat zijn eis was om de overstap naar RTL te maken.

Valse man, bah.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 21:24:50 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182762403
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 20:42 schreef Za het volgende:
Ik zapte gisteren langs een zeer onoprechte Art die loog dat het helemaal niet zeker was of hij ER ging doen.

Gelet op zijn manier van praten en woordgebruik; het staat vast hoor dat hij het gaat doen, en tevens dat dat zijn eis was om de overstap naar RTL te maken.

Valse man, bah.
Tuurlijk, vandaar ook dat Weening (alweer) zelf gestopt is met ER.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 22:13:13 #53
403253 Meke
after all this time? always.
pi_182763382
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 21:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tuurlijk, vandaar ook dat Weening (alweer) zelf gestopt is met ER.
:+

@ Za: Maar dan alsnog; het is toch Art z'n goed recht? Dit doen we toch letterlijk állemaal als een bedrijf ons graag wil hebben, een beetje onderhandelen en proberen wat je eruit kunt krijgen. En dan is 't niet jouw probleem hoe dat opgelost worden met de mensen die jouw droombaan nu hebben. RTL had ook nee kunnen zeggen, of Dennis een toffer programma aan kunnen bieden ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_182763543
Doet Art aan onderhandelingen tijdens zijn contract bespreking? :o

Wat een valse man!
pi_182764176
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 22:13 schreef Meke het volgende:

@ Za: Maar dan alsnog; het is toch Art z'n goed recht? Dit doen we toch letterlijk állemaal als een bedrijf ons graag wil hebben, een beetje onderhandelen en proberen wat je eruit kunt krijgen. En dan is 't niet jouw probleem hoe dat opgelost worden met de mensen die jouw droombaan nu hebben. RTL had ook nee kunnen zeggen, of Dennis een toffer programma aan kunnen bieden ;)
Het is zijn goed recht, maar als eis neerleggen dat je de plek van een collega gaat innemen getuigt niet van enige klasse.
Dat het blijkbaar niet zijn probleem is maakt hem er niet bepaald sympathieker op.
Hij heeft ookal aangegeven wel op de stoel van collega Huys te willen plaatsnemen. Alles bij elkaar een vervelend individu, en volgend jaar staat hij te presenteren op dat eiland, je zal het zien.

Art vreest enkel imagoschade nu alles op straat ligt, dat is wat hem dwarszit niet de manier waarop hij Dennis Weening eruit gewerkt heeft. MO

Wat voor toffer programma had je in gedachten voor Dennis btw?
pi_182764242
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 22:21 schreef BroesWillems het volgende:
Doet Art aan onderhandelingen tijdens zijn contract bespreking? :o

Wat een valse man!
Onderhandelingen is niets mis mee, maar achter de rug van een collega diens positie bedingen en krijgen (en de collega die daarna de laan uit gestuurd wordt) zo ga je niet met elkaar om.

Het is een vals wicht idd.
  vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:29:55 #57
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_182764847
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 09:19 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Stijn is vooral bekend geworden door GTST.

En dan eigenlijk bekend tussen aanhalingstekens, ik had het hele mens nog nooit gezien :')
Ik kijk eigenlijk nooit GTST, ik val er wel eens in bij het zappen, maar verder ook niet.
En ja GTST zal wel grotere kijkcijfers hebben dan Spangas.

En hoe bekend ze zijn? Als nog redelijk beginnend actrice, heb je nog niet veel producties gedaan.
Maar ik vind haar wel een leuke verschijning.
pi_182764863
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 22:58 schreef Za het volgende:

[..]

Onderhandelingen is niets mis mee, maar achter de rug van een collega diens positie bedingen en krijgen (en de collega die daarna de laan uit gestuurd wordt) zo ga je niet met elkaar om.

Het is een vals wicht idd.
Hij was/is nog geen collega maar werk(te) bij een concurrerend bedrijf.


Dan is het eerder vals van je werkgever.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2018 23:32:32 ]
pi_182765859
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 20:11 schreef Xurk het volgende:
Wat betreft het niet recht houden van je arm en de " :') " reacties daarover: volgens mij lukt het vrijwel niemand om na een x aantal minuten (misschien duurde die proef wel een kwartier, terwijl wij er anderhalve minuut van zien?) een bal van 1 KG met gestrekt arm omhoog te houden. Hetzelfde als wanneer je na 40 herhalingen een halter van een paar KG ook niet meer zo eenvoudig mhoog naast je lichaam (= gestrekt arm) krijgt.
Het was meer dat de arbitrage niet op orde was. Nicolette zei duidelijk dat ze een gestrekte arm moesten hebben maar dat hadden ze geen van beiden.

Ik geloof best dat ze tot het uiterste zijn gegaan maar om de proef episch te noemen ging me wat ver. Ze hebben ook niet aangegeven hoelang ze het hebben volgehouden, dus ik denk niet Langer dan 10 minuten.
pi_182766450
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:21 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Het was meer dat de arbitrage niet op orde was. Nicolette zei duidelijk dat ze een gestrekte arm moesten hebben maar dat hadden ze geen van beiden.

Ik geloof best dat ze tot het uiterste zijn gegaan maar om de proef episch te noemen ging me wat ver. Ze hebben ook niet aangegeven hoelang ze het hebben volgehouden, dus ik denk niet Langer dan 10 minuten.
Ik denk wel wat langer dan dat. Slaapproef duurde ook al 5 uur. Zwaar hoor.
pi_182767337
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 00:21 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Het was meer dat de arbitrage niet op orde was. Nicolette zei duidelijk dat ze een gestrekte arm moesten hebben maar dat hadden ze geen van beiden.

Ik geloof best dat ze tot het uiterste zijn gegaan maar om de proef episch te noemen ging me wat ver. Ze hebben ook niet aangegeven hoelang ze het hebben volgehouden, dus ik denk niet Langer dan 10 minuten.
Vind ik ook. Ik houd het zelf ook inderdaad niet lang vol met gestrekte arm. Maar dan duurt de proef gewoon veel korter. Vond het belangrijker dat het eerlijk gaat. Nienke had haar arm wel heel erg gebogen, en bijna binnen de hangmat.
pi_182767622
Het was niet helemaal eerlijk maar ja. Verandert er toch niks aan.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182767656
M'n favorieten zijn Loiza en Jan.
Hoop dat ze een stuk verder komen :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2018 @ 10:49:20 #64
368283 ato
pi_182769900
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 02:22 schreef Prisha het volgende:
M'n favorieten zijn Loiza en Jan.
Hoop dat ze een stuk verder komen :Y
Ja hoop ik ook.
Verder gun ik het Jody, Robin, Brabo ook wel.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:44:03 #65
155227 crew  Guppy
dus
pi_182770675
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 20:35 schreef YT123 het volgende:
De slaapproef was beter geweest als ze hun ogen dicht moesten houden, dan is het veel moeilijker om uren wakker te blijven.
In het verleden was dat toch ook al? Ze hebben die proef al eens eerder gedaan en toen moesten de ogen dicht en mocht er niet bewogen worden (al twijfel ik over dat laatste).
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 11:48:10 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182770726
Gelukkig, Nienke weer even safe.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182770770
Net gekeken. Ik had een beetje het gevoel alsof die Nicolette Kluiver even kwam vertellen dat de regie supermoe was geworden en dat het nu maar eens afgelopen moest zijn met dat late opblijven _O-
-nee-
pi_182770851
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 23:30 schreef BroesWillems het volgende:

Hij was/is nog geen collega maar werk(te) bij een concurrerend bedrijf.
Het was gewoon een collega presentator.

quote:
Dan is het eerder vals van je werkgever.
Het was niet de eis van RTL, maar dat zij niet netjes met hun presentatoren omgaan was al eerder duidelijk. Dit keer echter was de drijvende kracht Art, die Dennis (waar ik niks mee heb overigens) staat compleet voor schut, 2 dagen geleden vertelt hij nog dat hij hoopt dat het niet waar is, dat hij het heel erg zou vinden, en nu is hij zonder een woord afgedropen onder het mom van 'te druk'.

Ik heb wat Art gedaan heeft nooit eerder gezien in tv land, behalve door Art, eerder al nam hij (gepland) de plek van presentator Pieter Jan Hagens over.

Gelukkig is de lul weg bij WIDM, Rik van der Westerlaken is nl wel een leuke kerel.
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:15:31 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182771044
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2018 22:56 schreef Za het volgende:

[..]

Het is zijn goed recht, maar als eis neerleggen dat je de plek van een collega gaat innemen getuigt niet van enige klasse.
Dat het blijkbaar niet zijn probleem is maakt hem er niet bepaald sympathieker op.
Hij heeft ookal aangegeven wel op de stoel van collega Huys te willen plaatsnemen. Alles bij elkaar een vervelend individu, en volgend jaar staat hij te presenteren op dat eiland, je zal het zien.

Art vreest enkel imagoschade nu alles op straat ligt, dat is wat hem dwarszit niet de manier waarop hij Dennis Weening eruit gewerkt heeft. MO

Wat voor toffer programma had je in gedachten voor Dennis btw?
Dennis is te druk met het opzetten van zijn eigen bedrijf, die had geen tijd meer voor ER.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182771386
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:15 schreef Leandra het volgende:

Dennis is te druk met het opzetten van zijn eigen bedrijf, die had geen tijd meer voor ER.
Dennis zei in een interview 2 dagen voor dat zgn "geen tijd" bericht iets heel anders.
(uit de vorige thread: http://www.mediacourant.n(...)gwerkt-bij-robinson/ )

Je begrijpt toch ook wel dat het dan 2 dagen later een wat ongeloofwaardige poging is om de eer aan zichzelf te houden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Za op 27-10-2018 12:48:43 ]
pi_182771623
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 11:52 schreef Marsenal het volgende:
Net gekeken. Ik had een beetje het gevoel alsof die Nicolette Kluiver even kwam vertellen dat de regie supermoe was geworden en dat het nu maar eens afgelopen moest zijn met dat late opblijven _O-
_O-
  zaterdag 27 oktober 2018 @ 13:51:45 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182772220
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 12:41 schreef Za het volgende:

[..]

Dennis zei in een interview 2 dagen voor dat zgn "geen tijd" bericht iets heel anders.
(uit de vorige thread: http://www.mediacourant.n(...)gwerkt-bij-robinson/ )

Je begrijpt toch ook wel dat het dan 2 dagen later een wat ongeloofwaardige poging is om de eer aan zichzelf te houden.
Ja, want wat hij 2 dagen daarvoor zei kan natuurlijk geen BS zijn geweest omdat het toen nog niet openbaar was.
Want als Coen en Sander bellen dan vertelt hij altijd on-air de waarheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182772227
Is al zeker dat Art ipv Dennis komt? Ik hoop dat ze Nicolette juist eruit mikken, die voegt echt niets toe en is vervelend om naar te moeten kijken. Maar persoonlijk zou ik de combinatie Art en weer Evi geweldig vinden! Ik denk dat Art het programma wel een goede impuls kan geven, Peking expres deed hij ook altijd leuk!

En klagen over contractonderhandelingen :') Ik zou dat ook geprobeerd hebben als ik hem was. Plus dat hij al aan expeditie Robinson heeft meegewerkt met Hasselbach vroeger én zelfs door hem gevraagd is om hem op te volgen bij Peking Express. Ik denk dat dit programma voor hem misschien zelfs de reden is geweest om überhaupt de overstap naar rtl te overwegen. Als RTL Dennis echt goed had gevonden dan had Art gewoon pech gehad. Wie weet hoeveel van dit soort contractonderhandelingen er de afgelopen jaren mislukt zijn door zo'n eis.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_182772405
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:51 schreef Leandra het volgende:

Ja, want wat hij 2 dagen daarvoor zei kan natuurlijk geen BS zijn geweest omdat het toen nog niet openbaar was.
Want als Coen en Sander bellen dan vertelt hij altijd on-air de waarheid.
Hij kon makkelijk zeggen daar laat ik me niet over uit, of indien het een feit is, dat hij het erg druk heeft met het opzetten van een eigen zaak.

Maar dat zegt hij niet, hij laat weten hoe erg hij het zou vinden, en dat zegt genoeg.

Twee dagen later blijkt het gerucht gewoon waarheid.
pi_182772430
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:51 schreef FlyingFish het volgende:

Plus dat hij al aan expeditie Robinson heeft meegewerkt met Hasselbach vroeger
Waar komt deze info vandaan? BVD

[ Bericht 11% gewijzigd door Za op 27-10-2018 14:15:12 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')