Nee.quote:
Ik schakel net in. Wat heb ik gemist?quote:
Crashquote:Op zondag 30 september 2018 10:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik schakel net in. Wat heb ik gemist?
En meteen 4 man die rechtdoor gingen de eerste bocht.quote:
Dit dus maal 2quote:Op zondag 30 september 2018 10:37 schreef franklop het volgende:
De Vries wint een plekje
De Vries verliest een plekje
F2 is een spec serie, F1 niet.quote:Op zondag 30 september 2018 10:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
En meteen 4 man die rechtdoor gingen de eerste bocht.
F2 ligt veel dichterbij elkaar en bandenmanagament is nog belangrijker hier.
Dat is dé reden.quote:Op zondag 30 september 2018 10:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is waar. Allemaal dezelfde auto's toch en motor. Nog meer?
Volgens mij mag je het niet combineren met een normale stop.quote:Op zondag 30 september 2018 10:47 schreef StephanL het volgende:
Zuur voor Norris. Net binnen voor een stop en go. Kan die weer naar binnen
Hijzelf ookquote:Op zondag 30 september 2018 10:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt totaal gemist wat ie nou fout deed, Norris.
Meindert van Buuren ook. Nadat de herhaling heel duidelijk liet zien dat hij te ver door was gereden op de grid vroeg hij zich nog af wat het nou was.quote:
enlighten me. Ben direct gaan douchen na de vlagquote:
https://streamable.com/4lq9quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:58 schreef heywoodu het volgende:
Dat is wel erg zuur voor Artem M, ik vind hem eigenlijk best wel een potentiële F1-coureur. Vrij rap, weinig gekke dingen (op de baan), prima bandenmanagement etc.
quote:
quote:At the heart of W Series’ DNA is the firm belief that women can compete equally with men in motorsport. However, an all-female series is essential in order to force greater female participation. W Series is therefore a mission-driven competition, the aim of which is not only to provide exciting racing for spectators and viewers on a global scale, but also to equip its drivers with the experience and expertise with which they may progress their careers, racing and honing their skills in W Series before eventually graduating to existing high-level mainstream racing series.
Gerucht gaat dat Vettel zich al heeft ingeschreven hiervoor...quote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:25 schreef sasquatsch het volgende:
Vandaag is een nieuwe F3 serie gelanceerd, alleen voor vrouwen, om ervoor te zorgen dat meer vrouwen gaan racen en makkelijker kunnen doorstromen naar de normale opstapklassen. De eerste races zullen vanaf volgend jaar in Europa plaats vinden.
https://wseries.com/introducing-w-series/
[..]
Danica Patrick en Hailie Deegan doen dus mee?quote:After a rigorous pre-selection process involving on-track testing, simulator appraisal, technical engineering tests, fitness trials etc, involving the best, fastest and most successful female racing drivers in the world today, 18-20 successful applicants will compete in the inaugural W Series, starting in the spring of 2019.
Danica Patrick is retired, dus die is niet meer the best and most successful female racing driver in the world today.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Danica Patrick en Hailie Deegan doen dus mee?
Als trainer of als deelnemer?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Danica Patrick en Hailie Deegan doen dus mee?
Dit.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 14:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze kunnen beter zorgen dat meer meisjes (6-10 jarigen) gaan karten. DAT is de bron voor nieuw talent, zowel bij mannen en vrouwen. Meer aanwas bij de jeugd, meer kans op een groot talent.
Als er nu in F3 meiden zijn van het niveau Ocon of Leclerc dan krijgen die echt wel kansen. En geld voor doorstroom naar hogere klassen is niet alleen een probleem bij vrouwen.
twitter:PippaMann twitterde op woensdag 10-10-2018 om 07:25:14 What a sad day for motorsport. Those with funding to help female racers are choosing to segregate them as opposed to supporting them. I am deeply disappointed to see such a historic step backwards take place in my life time. https://t.co/8ZrKqaADwx reageer retweet
twitter:SophiaFloersch twitterde op woensdag 10-10-2018 om 11:11:29 I agree with the arguments - but it totally disagree with the solution. Women need long term support and trustful partners. I want to compete with the best of our sport. Please compare it with economics: Do we need separate Women Management / Advisory Boards? No. Wrong way. https://t.co/91ThfcGJNX reageer retweet
Er is altijd íets aan racen te zien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:54 schreef StephanL het volgende:
Had niet verwacht dat er iets van racen was. Blij dat er nog Formule 3 is.
WEC Japan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 09:54 schreef StephanL het volgende:
Had niet verwacht dat er iets van racen was. Blij dat er nog Formule 3 is.
Oh ja, andere naam, komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 14 oktober 2018 10:09 schreef sasquatsch het volgende:
F3 Euroseries volgend jaar. Ook in het voorprogramma van de DTM.
En denken dat JAP en JPN twee verschillende landen zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:43 schreef heywoodu het volgende:
Al die niet-standaard landcodes als IRN, DEU en DNK
quote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En denken dat JAP en JPN twee verschillende landen zijn
Enkel DEU herken ik meteenquote:Op donderdag 18 oktober 2018 12:43 schreef heywoodu het volgende:
Al die niet-standaard landcodes als IRN, DEU en DNK
Klopt, maar wie op welke tree mag staan is nog tbaquote:Op donderdag 18 oktober 2018 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik verwacht dat TBA, TBA en TBA op het podium komen.
Maar Motopark en VAR hadden wel ingeschreven.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 16:08 schreef sasquatsch het volgende:
Die blijven waarschijnlijk bij de F3 Euroseries, de opvolger van het huidige F3 kampioenschap.
Deze nieuwe F3 is de opvolger van de GP3 waar de meeste van deze teams al in rijden.
Ik dacht dat VAR zich niet had ingeschreven.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar Motopark en VAR hadden wel ingeschreven.
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 17:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik dacht dat VAR zich niet had ingeschreven.
http://autosport.nl/klass(...)van-2019-zijn-bekendquote:...
Grote afwezigen zijn Motopark en Van Amersfoort. Beide teams lieten weten dat zij verbolgen waren over het feit dat zij zijn gepasseerd. "Het is onbegrijpelijk", zei Motopark-teambaas Timo Rumpfkeil. "We doen nu tien jaar F3 en vormen een integraal onderdeel van het kampioenschap. Het is een vreemde beslissing dat wij niet zijn gevraagd om mee te doen. Wij zijn na Prema het tweede team in de F3 en begrijp niet waarom de andere teams de voorkeur boven ons hebben gekregen."
Ook bij Van Amersfoort – het team dat Max Verstappen en Charles Leclerc grootbracht – was de teleurstelling groot. "We hadden niet verwacht dat we niet betrokken zouden zijn bij de toekomst van de Formule 3", aldus teammanager Rob Niessink. "We zijn al zo lang actief in de F3-wereld, zijn loyaal geweest aan alle F3-programma's tot nu toe en hebben successen gevierd met enkele grote namen die nu in de F1 actief zijn."
Het is de verwachting dat Motopark en Van Amersfoort nu met de oude Dallara's verdergaan in het kampioenschap dat ITR gewoon doorzet in 2019. De belangstelling daarvoor is groot, met inmiddels 26 inschrijvingen. Het kampioenschap (nog zonder naam) gaat puur als voorprogramma van de DTM door, wat betekent dat traditionele rondes op Pau en Spa komen te vervallen.
...
Het grootste (voor mij) nieuws van dit alles staat helemaal onderaan: geen F3 meer in Pauquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
http://autosport.nl/klass(...)van-2019-zijn-bekend
Natuurlijk wordt alles gekopieerd van F1....quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het grootste (voor mij) nieuws van dit alles staat helemaal onderaan: geen F3 meer in Pau
De nieuwe klasse zal daar vast ook niet naartoe gaan, alles zal wel weer lekker suf in het F1-voorprogramma moeten
Ja, maar die andere ook niet neem ik aan, wat dus betekent dat F3 op Pau verleden tijd isquote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt alles gekopieerd van F1....
EDIT: Dit gaat over de "DTM' F3 serie, die gaat dus niet meer op Spa en Pau rijden.
Die zullen daar ook niet rijden (alleen in voorprogramma F1 neem ik aan).quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar die andere ook niet neem ik aan, wat dus betekent dat F3 op Pau verleden tijd is
Macau is een stand-alone event, dat komt wel goed denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die zullen daar ook niet rijden (alleen in voorprogramma F1 neem ik aan).
Wel jammer. Masters of F3 op Zandvoort verdwenen, nu Pau die afvalt. Wat met Macau?
Maar wie gaat daar deelnemen? Het nieuwe FIA kampioenschap of het kampioenschap van de ITR/DTM?quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Macau is een stand-alone event, dat komt wel goed denk ik.
Of allebei, inclusief nationale kampioenschappen.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar wie gaat daar deelnemen? Het nieuwe FIA kampioenschap of het kampioenschap van de ITR/DTM?
Is alleen maar interessanter geworden nu er daar ook superlicentie punten mee te verdienen zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2018 18:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Macau is een stand-alone event, dat komt wel goed denk ik.
Je bedoelt natuurlijk Formule 3000quote:Op donderdag 25 oktober 2018 10:37 schreef nils7 het volgende:
Formula Ford, Formule Renault 2.0, Formule 3, Formule Renault 3.5, GP2 en F1
GP2 heet het al best een tijdje dus die route kon 3 jaar geleden nog prima.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 10:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk Formule 3000
Eigenlijk niet zo ingewikkeld dus. F4, F3, F2, F1 vanaf volgend jaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 10:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
GP2 heet het al best een tijdje dus die route kon 3 jaar geleden nog prima.
Eigenlijk is de route anno 2018:
Karting, Formule Renault 2.0, F4 national, F3 euro, GP3, F2, F1.
Maar de F4/F3 wereld is een beetje messed up.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 10:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo ingewikkeld dus. F4, F3, F2, F1 vanaf volgend jaar.
Al dat moeilijk gedoe. Nergens voor nodig:quote:Op donderdag 25 oktober 2018 10:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
GP2 heet het al best een tijdje dus die route kon 3 jaar geleden nog prima.
Eigenlijk is de route anno 2018:
Karting, Formule Renault 2.0, F4 national, F3 euro, GP3, F2, F1.
FIA F3 rijdt met het GP3 chassis voor zover ik weet.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 10:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maar de F4/F3 wereld is een beetje messed up.
Of iemand moet het voor me verduidelijken.
Ik ga er een beetje vanuit dat de F3 klasse regionaal/continentaal een zelfde klasse is als de F3 mondiaal.
Maar dat lijkt niet echt want de F3 euro's blijven met het huidige chassis rijden volgens mij en de F3 mondiaal weer met een ander.
Werkt niet meer. F3 (welke dan ook) levert niet genoeg superlicentie punten op.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 20:27 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Al dat moeilijk gedoe. Nergens voor nodig:
Karting, Formule Renault 2.0, F4 national, F3 euro, GP3, F2, F1.
Wat een gedrocht dat systeem. Wat goed is, komt snel.quote:Op donderdag 25 oktober 2018 21:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Werkt niet meer. F3 (welke dan ook) levert niet genoeg superlicentie punten op.
Rijden ze daar met verschillende motorenfabrikanten joh?quote:Op zondag 28 oktober 2018 10:23 schreef heywoodu het volgende:
Niet echt junior, maar een eigen topic is wat overdreven
Honda heeft na vijf jaar weer een titel te pakken in het Super Formula-kampioenschap:
https://sports.yahoo.com/(...)tches-064330932.html
Toyota en Hondaquote:Op zondag 28 oktober 2018 14:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Rijden ze daar met verschillende motorenfabrikanten joh?
Er wordt in het persbericht van McLaren nergens gesproken over reserverijder, alleen test en developmentrijder.quote:Op dinsdag 6 november 2018 21:15 schreef JayHovah het volgende:
McLaren heeft Sergio Sette Camera gecontracteerd als Development Driver en testrijder voor de Formule 1.
https://www.autosport.com(...)camara-as-f1-reserve
Klap in het gezicht voor Nyck de Vries imo dat hij niet naar voren is geschoven op de McLaren-ladder...
twitter:CarlinRacing twitterde op woensdag 14-11-2018 om 23:19:29 ✨Make sure you don’t miss Driven, The Billy Monger Story, the film documenting @BillyMonger ‘s return to racing in @BRDCBritishF3 Sunday 18th November BBC3Monday 19th November BBC2 9pm ✨ https://t.co/3saIvbzDBP reageer retweet
quote:From 2019, a new Sauber Junior Team will see the Swiss F1 squad overseeing the development of young driver talent from regional Formula 4 to Formula 2, working with the Czech motorsport team Charouz Racing System.
The Sauber Junior Team will contest the Italian and German F4 series, as well as the FIA Formula 2 and Formula 3 – which GP3 will evolve into next year – championships, giving Sauber the chance to assess potential drivers who could one day make it all the way through to the F1 squad that launched the careers of Kimi Raikkonen, Felipe Massa and 2019 Ferrari graduate Charles Leclerc.
First formed near in Prague in 1985, Charouz Racing System currently run in FIA Formula 2 – fielding drivers Louis Deletraz and Ferrari Driver Academy member Antonio Fuoco – as well as the ADAC Formel 4 Championship in Germany, claiming the title this year with German driver Lirim Zendeli.
Speaking of the partnership, Sauber Team Principal Fred Vassuer said: “Sauber has a long tradition of helping drivers reach their full potential, having worked with the likes of Michael Schumacher, Sebastian Vettel and upcoming star Charles Leclerc.
“With this project, Sauber further extends its racing platform with a complete and dedicated programme from the junior series to the pinnacle of motorsport. We are delighted to partner with Charouz Racing System, a highly professional team that operates with success in all the series.”
The Sauber Junior Team will hit the track for the first time in Abu Dhabi later this month, during the test sessions that follow the 2018 Formula 1 season finale at the Yas Marina Circuit.
02.00 uur toch?quote:Op zaterdag 17 november 2018 00:19 schreef sasquatsch het volgende:
Om 1.00 uur is de eerste race in de Formule 3. Live te zien op de site van de FIA: https://www.fia.com/news/watch-macau-grand-prix-livestream
Oh ja. Die 8 uur tijdsverschil is met GMT, dus 7 uur hier.quote:
Ik schrok al, maar nu heb ik inderdaad nog een ruime vijf kwartier om te slapenquote:Op zaterdag 17 november 2018 00:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Oh ja. Die 8 uur tijdsverschil is met GMT, dus 7 uur hier.
Dit was Sakaguchi. Dominante vertoning verder van Ticktum, die wint, voor Eriksson en Ilott.quote:Op zaterdag 17 november 2018 02:08 schreef heywoodu het volgende:
Sho Tsuboi rijdt een jaar lang iedereen aan puin in Japan, maar komt hier de eerste ronde niet door.
Wonder ook als er achter dat hek niemand gewond is geraakt.quote:Op zondag 18 november 2018 08:57 schreef TagForce het volgende:
Holy crap dat ging hard. Wonder als die gewoon uitstapt.
twitter:VincentJBruins twitterde op zondag 18-11-2018 om 09:03:48 Oh my goodness me... What a horrible crash. #FIAF3WorldCup #MacauGP(video by @VanGamerenF1) https://t.co/NUpGzVjI66 reageer retweet
Wat de marshalls betreft positief en negatief. Het positieve (relatief natuurlijk) is dat er op precies dat punt maar heel weinig stonden (een paar meter meer naar links of rechts stonden er veel meer). Het negatieve is dat het wel lijkt alsof ze echt vól op de ene marshall knaltquote:Op zondag 18 november 2018 09:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hier nog een vanuit een andere hoek.
https://twitter.com/saika159/status/1064064704254013440?s=09
Absoluut negatief.quote:Op zondag 18 november 2018 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat de marshalls betreft positief en negatief. Het positieve (relatief natuurlijk) is dat er op precies dat punt maar heel weinig stonden (een paar meter meer naar links of rechts stonden er veel meer). Het negatieve is dat het wel lijkt alsof ze echt vól op de ene marshall knalt
Ja op die tweede (van recht erboven) zag je dat ze vol op die ene marshall klapt. Ik bedoel vooral dat er op dat punt een stuk minder stonden dan ik eerst dacht..quote:Op zondag 18 november 2018 09:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Absoluut negatief.
https://twitter.com/saika159/status/1064068529748668416?s=09
Ja, dat is misschien nog een pluspuntje...quote:Op zondag 18 november 2018 09:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja op die tweede (van recht erboven) zag je dat ze vol op die ene marshall klapt. Ik bedoel vooral dat er op dat punt een stuk minder stonden dan ik eerst dacht..
twitter:saika159 twitterde op zondag 18-11-2018 om 09:22:47 @sideslick driver seems can go into ambulance by himself(i dunno male of female) reageer retweet
Dat zou helemaal mooi zijn. Nog wel wachten op nieuws over een marshall..quote:Op zondag 18 november 2018 09:41 schreef TagForce het volgende:
Van de persoon die het filmpje van boven maakte:twitter:saika159 twitterde op zondag 18-11-2018 om 09:22:47 @sideslick driver seems can go into ambulance by himself(i dunno male of female) reageer retweet
wtfquote:Op zondag 18 november 2018 09:10 schreef sasquatsch het volgende:
Net die beelden vanaf de tribune gezien. Holy crap!
https://twitter.com/VincentJBruins/status/1064066631276609536
Nee, het was op Eurosport maar die laten nu WEC zien en zijn nog steeds niet gewoon geschakeld naar Macauquote:
Nee, het was op Eurosport, maar daar is nu de 6H van Shanghaiquote:
Zo inderdaadquote:Op zondag 18 november 2018 09:51 schreef heywoodu het volgende:
Na zo'n crash zelf naar de ambulance kunnen lopen zou wel weer het miljoenste bewijs zijn hoe bizar veilig de auto's zijn in de meer serieuze klassen van de autosport.
gewoon tijdens overgeschakeld???quote:Op zondag 18 november 2018 09:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, het was op Eurosport maar die laten nu WEC zien en zijn nog steeds niet gewoon geschakeld naar Macau
Nou ja, ze schakelden weg naar WEC na de crash en dus de rode vlag, omdat er toen toch niks gebeurde en dat ging wel een tijdje duren. Nu is WEC bijna afgelopen en gaan ze verder in Macau, ongelukkige timing.quote:
twitter:Mr_FastLane twitterde op zondag 18-11-2018 om 09:46:43 Macau GP confirms the race will be restarted at 16.53 after a lengthy red flag period. According to Van Amersfoort Racing, Sophia Flörsch is "fine". reageer retweet
Totaal andere situatie natuurlijk.quote:Op zondag 18 november 2018 09:59 schreef vosss het volgende:
Zo zie je maar dat die halo helemaal niet nodig is
Die auto klapte anders wel achterover.quote:Op zondag 18 november 2018 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Totaal andere situatie natuurlijk.
Ja.quote:Op zondag 18 november 2018 10:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Die auto klapte anders wel achterover.
Dus halo niet nodig. Weg ermee. Veilig zat.quote:
Voor een crash als dit heb je weinig aan de halo ja. Daar is 'ie dan ook niet voor bedoeld, dus dat scheelt weerquote:Op zondag 18 november 2018 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus halo niet nodig. Weg ermee. Veilig zat.
Of terugkijkenquote:Op zondag 18 november 2018 10:10 schreef heywoodu het volgende:
3-4 rondjes nog, want de tijd is bijna op
tnxquote:Op zondag 18 november 2018 10:11 schreef vosss het volgende:
[..]
https://livestream.com/MacauGrandPrix/MacauGP2018-Global
quote:Op zondag 18 november 2018 10:12 schreef heywoodu het volgende:
Eurosport heeft er nu gewoon helemaal schijt aan en gaat, nu WEC afgelopen is, maar gewoon de kwalificatie van de motoren herhalen. Fuck Ronald van Dam, die is voor jan lul afgereisd naar het commentaarhok.
twitter:PREMA_Team twitterde op zondag 18-11-2018 om 10:27:04 We haven't won, but this is the closest thing to a win we can have now. Crossing fingers for you ?#65thMacauGP #fiaf3worldcup https://t.co/0xyYaNnWhF reageer retweet
Als dat gebouwtje van steen was dan was ze nu morsdoodquote:Op zondag 18 november 2018 10:30 schreef CrashO het volgende:
Jezus Ja, ik ben ook eindelijk wakker
Kudo's voor de veiligheid van die auto's dat ze hierna gewoon zelf naar de ambulance kon lopen...
[ afbeelding ]
Die sponsor op de zijkant is wel spot on. "Dare to be different" terwijl je 180' gedraaid over je voorganger vliegtquote:
quote:Op zondag 18 november 2018 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Totaal andere situatie natuurlijk.
Halo kan inderdaad wel weer afgeschaft wordenquote:Op zondag 18 november 2018 11:05 schreef Nattekat het volgende:
Niks aan de hand, de cockpit is nog helmaal intact.
Niks aan de hand? er ligt eeen marshall onder de achterkant van de auto.quote:Op zondag 18 november 2018 11:05 schreef Nattekat het volgende:
Niks aan de hand, de cockpit is nog helmaal intact.
Die had ik nog niet gezienquote:Op zondag 18 november 2018 11:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks aan de hand? er ligt eeen marshall onder de achterkant van de auto.
Kijk het laatste filmpje wat ik postte even. Dat is een slomo die de hele crash laat zien. Ofja, vanaf ze in de lucht vliegt dan. Die vent die er onder ligt gaat er echt niet tof aan toe zijn. Eerst die paal op zn kop en dan de auto op zn benenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not the girl in the picture..
quote:Op zondag 18 november 2018 11:21 schreef Dimauro het volgende:
Dat been ligt er niet echt lekker bijDie linker ziet er prima uit en de rechter staat iemand voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig speelt historie ook nog een rolletje (niet wat betreft wel/geen halo, maar over wel/geen Monaco/Macau)quote:Op zondag 18 november 2018 11:24 schreef DeeBee het volgende:
Smakeloos die posts over de halo, wat een (gebrek aan) niveau.
Bizarre klap en alle lof voor de FIA en het blijven willen verbeteren van de veiligheid in de verscheidene klasses. Macau (en ook Monaco) kunnen eigenlijk alleen echt niet, dat blijft wel een beetje raar, dat die banen eigenlijk niet aan veiligheidseisen hoeven te voldoen...
ligt nog iemand naastquote:Op zondag 18 november 2018 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die linker ziet er prima uit en de rechter staat iemand voor.
Altijd mijn nachtmerrie alsik langseen circuit foto's sta te maken dat zo iets gebeurt. Zo nu en dan een wiel ontwijken hoort er bij, maar het kan soms echt mis gaan... Als zo iets op je af komt doe je niks meer.quote:Op zondag 18 november 2018 10:21 schreef TagForce het volgende:
https://www.motorsport.co(...)macau-shunt/3216192/
dus 2 fotografen en een marshall ook naar het ziekenhuis.
Spinal fracture, da's niet best.quote:Op zondag 18 november 2018 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Van Amersfoort op fb: https://www.facebook.com/(...)3594/?type=3&theater
Wat is examsination?quote:Op zondag 18 november 2018 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Van Amersfoort op fb: https://www.facebook.com/(...)3594/?type=3&theater
twitter:NicoSCMP twitterde op zondag 18-11-2018 om 11:49:36 Here is the medical report for Japanese driver Sho Tsuboi, whom Sophia Floersch crashed into before flying off the track at the Macau Grand Prix. #MacauGP https://t.co/hUNbAV0qbs reageer retweet
twitter:
twitter:alo_oficial twitterde op zondag 18-11-2018 om 11:51:40 All my thoughts are with Sophia Florsch after the accident at Macau. Let’s hope to receive positive news soon ! Keep strong ✊️✊️✊️🙏 reageer retweet
Er hadden ook gewoon even vier mensen om het leven kunnen komen hier.twitter:SophiaFloersch twitterde op zondag 18-11-2018 om 12:46:09 Just wanted to let everybody know that I am fine but will be going into Surgery tomorow morning. Thanks to the @fia and @hwaag_official @MercedesAMGF1 who are taking great care of me.Thanks to everybody for the Supporting messages.Update soon. reageer retweet
http://www.formulascout.c(...)oi-in-hospital/46463quote:Prema Theodore Racing’s Guan Yu Zhou saw the incident unfold and told Autosport that Floersch hit Carlin driver Jehan Daruvala, who had braked in response to lights signalling yellow flags, on the run to the corner
Having already lost her rear wheels, Floersch rode over Sho Tsuboi and but the top of the catch fencing.
The last estimate of Floersch’s speed was 171.6mph, taken just before the Lisboa corner.
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat er slechts een paar gewonden zijn gevallen. Ik was er vanmorgen van overtuigd dat ik naar eentje uit de rij Krosnoff/Renna/Moore zat te kijken...quote:
ik ook.quote:Op zondag 18 november 2018 22:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik blijf het ongelooflijk vinden dat er slechts een paar gewonden zijn gevallen. Ik was er vanmorgen van overtuigd dat ik naar eentje uit de rij Krosnoff/Renna/Moore zat te kijken...
En het bewijs dat engeltjes harder kunnen vliegen dan 280 km/h. Ze zaten in ieder geval na de impact nog op d'r schouders.quote:Op maandag 19 november 2018 04:28 schreef twiFight het volgende:
Mijn god, 25 jaar autosport gekeken maar van deze beelden sloeg mijn hart meerdere keren over. In eerste instantie voor Sophia, maar bij de herhalingen en slomo's pas ook voor de omstanders. Hier is een hele jaarvoorraad aan engeltjes doorgegaan als iedereen hiervan herstelt.
quote:Huidige tussentijdse informatie: het medische team werkt bewust langzaam om risico's te vermijden. De vorige loop van de operatie was goed en zonder complicaties. De operatie die vanmorgen begon, gaat door.
twitter:SophiaFloersch twitterde op maandag 19-11-2018 om 11:53:31 Aktuelle Zwischeninfo: Das Ärzte-Team arbeitet bewusst langsam, um Risiken zu vermeiden. Der bisherige OP-Verlauf sei gut und ohne Komplikationen. Die heute morgen begonnene OP dauert an. https://t.co/3gHSCtFe4B reageer retweet
Het is te hopen dat ze er zonder ruggen(merg)letsel c.q. een dwarslaesie van af komt. Geen updates over de fotografen / marshalls? Vooral die impact op die marshall die onder de auto terechtkwam zag er heftig uit.quote:Op maandag 19 november 2018 18:01 schreef twiFight het volgende:
Laatste googol trensleet update van sophias twitter:
[..]twitter:SophiaFloersch twitterde op maandag 19-11-2018 om 11:53:31 Aktuelle Zwischeninfo: Das Ärzte-Team arbeitet bewusst langsam, um Risiken zu vermeiden. Der bisherige OP-Verlauf sei gut und ohne Komplikationen. Die heute morgen begonnene OP dauert an. https://t.co/3gHSCtFe4B reageer retweet
I know, ik heb gekeken maar van de fia geen woord. Soort van wel logisch I guess. Van sophia weten we het ook alleen maar omdat ze het zelf post.quote:Op maandag 19 november 2018 19:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze er zonder ruggen(merg)letsel c.q. een dwarslaesie van af komt. Geen updates over de fotografen / marshalls? Vooral die impact op die marshall die onder de auto terechtkwam zag er heftig uit.
quote:Op donderdag 22 november 2018 22:41 schreef sasquatsch het volgende:
De nieuwe F3 wagen voor volgend jaar
[ afbeelding ]
quote:Sophia Floersch
20 november om 14:31 ·
I survived the operation which took 11 hours well. Hope from now on it only gets better. I have to stay a few more days in Macau until I’m transportable. I want to thank all of my fans for every single get-well wishes, which I now start reading. This really motivates me and gives me courage. My thoughts are also with everyone who was involved in the accident. I hope everybody is healthy. At the accident were really nice people, which I still have in my mind. Thank you for all the encouraging, calming words in these tough minutes in my car. A real big thanks to the medical staff here in Macau for the friendly and professional treatment. A huge thank you to the local @FIA rescue-team, Mercedes-AMG Petronas Motorsport, HWA AG, the FIA organisation and their medical team in the background and the Macau Organisation, who support me in the best way. Also a special thank to Dr. Riccardo Ceccarelli and last but not least my Team Van Amersfoort Racing, Facu and Ferdinand, who all suffer with me - you are phenomenal. 🤜🏻I’m going to come back!🤛🏻 btw. Dallara built a very good chassis
Het verbaast me wel dat je de hele tribune vol filmende telefoons zag, maar nog nergens beelden van het ontstaan van de crash. Ze komt tenslotte achterwaarts langs de vangrails scherend op die bocht af. Of heb ik ondanks meerdere filmpjes op het internet toch dat ene filmpje gemist?quote:Op vrijdag 23 november 2018 00:59 schreef twiFight het volgende:
Nog een updateje van Sophia, omdat ik een zwak heb voor schattige blonde meisjes die hun rug aan gort rijden door een wagen om te kitten tot vliegtuig.
Het is helaas een wat kazige pr statement geworden, maar ik moest wel grinniken om de laatste zin:
[..]
Ja, acht posts boven jequote:Op vrijdag 23 november 2018 09:56 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het verbaast me wel dat je de hele tribune vol filmende telefoons zag, maar nog nergens beelden van het ontstaan van de crash. Ze komt tenslotte achterwaarts langs de vangrails scherend op die bocht af. Of heb ik ondanks meerdere filmpjes op het internet toch dat ene filmpje gemist?
oops...quote:
Vijf seconden minder lekker nuquote:Op zaterdag 24 november 2018 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Ghiotto is voorlopig lekker bezig
Als Williams een betere bak bouwt dan dit jaar kan hij in het middenveld denk ik wel leuke dingen laten zienquote:Op zaterdag 24 november 2018 16:49 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Terecht ook, benieuwd wat hij in de F1 kan laten zien.
Maar ik moet nog zien dat Williams een fatsoenlijke auto bouwt, ik hoop het. Maar Russell is een Mercedes rijder toch?quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als Williams een betere bak bouwt dan dit jaar kan hij in het middenveld denk ik wel leuke dingen laten zien
Dit is zijn tweede seizoen in de GP3. Vorig jaar werd hij vierde. In 2016 reed hij Formule 3 voor Van Amersfoort en werd daar achtste.quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:17 schreef Funzel het volgende:
Hubert wel een beetje de kampioen van de armoede toch. Rijdt ook al 3 seizoenen mee ofzo?
Neequote:Op zaterdag 24 november 2018 16:04 schreef heywoodu het volgende:
"Ze zullen snel gaan pitten. Daarmee bedoel ik niet op één oor gaan liggen, maar naar binnen komen voor andere banden."
Bedankt Ronald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |