abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 november 2018 @ 12:45:47 #251
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_183220834
Alonso O+

alo_oficial twitterde op zondag 18-11-2018 om 11:51:40 All my thoughts are with Sophia Florsch after the accident at Macau. Let’s hope to receive positive news soon ! Keep strong ✊️✊️✊️🙏 reageer retweet
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 18 november 2018 @ 13:10:11 #252
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_183221253
En ze tweet alweer! *O*

SophiaFloersch twitterde op zondag 18-11-2018 om 12:46:09 Just wanted to let everybody know that I am fine but will be going into Surgery tomorow morning. Thanks to the @fia and @hwaag_official @MercedesAMGF1 who are taking great care of me.Thanks to everybody for the Supporting messages.Update soon. reageer retweet
Er hadden ook gewoon even vier mensen om het leven kunnen komen hier.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_183222323
Blijkbaar heeft Florsch eerst Daruvala geraakt voordat ze de lucht in ging. Zhou zag het voor zich gebeuren.

quote:
Prema Theodore Racing’s Guan Yu Zhou saw the incident unfold and told Autosport that Floersch hit Carlin driver Jehan Daruvala, who had braked in response to lights signalling yellow flags, on the run to the corner

Having already lost her rear wheels, Floersch rode over Sho Tsuboi and but the top of the catch fencing.

The last estimate of Floersch’s speed was 171.6mph, taken just before the Lisboa corner.
http://www.formulascout.c(...)oi-in-hospital/46463
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183222331
Ze reed 276,2km/u tijdens de crash.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183222350
Ow dat staat hierboven ook al.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 november 2018 @ 19:59:45 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183228661
De pro-halo mensen hebben deze crash gekaapt voor hun propaganda :')
Kansloos volk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 18 november 2018 @ 22:48:10 #257
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_183233245
quote:
3s.gif Op zondag 18 november 2018 14:07 schreef vosss het volgende:
Ze reed 276,2km/u tijdens de crash.
:X Ik blijf het ongelooflijk vinden dat er slechts een paar gewonden zijn gevallen. Ik was er vanmorgen van overtuigd dat ik naar eentje uit de rij Krosnoff/Renna/Moore zat te kijken...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_183233368
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 22:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

:X Ik blijf het ongelooflijk vinden dat er slechts een paar gewonden zijn gevallen. Ik was er vanmorgen van overtuigd dat ik naar eentje uit de rij Krosnoff/Renna/Moore zat te kijken...
ik ook.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 19 november 2018 @ 04:28:53 #259
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_183235688
Mijn god, 25 jaar autosport gekeken maar van deze beelden sloeg mijn hart meerdere keren over. In eerste instantie voor Sophia, maar bij de herhalingen en slomo's pas ook voor de omstanders. Hier is een hele jaarvoorraad aan engeltjes doorgegaan als iedereen hiervan herstelt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_183238299
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 04:28 schreef twiFight het volgende:
Mijn god, 25 jaar autosport gekeken maar van deze beelden sloeg mijn hart meerdere keren over. In eerste instantie voor Sophia, maar bij de herhalingen en slomo's pas ook voor de omstanders. Hier is een hele jaarvoorraad aan engeltjes doorgegaan als iedereen hiervan herstelt.
En het bewijs dat engeltjes harder kunnen vliegen dan 280 km/h. Ze zaten in ieder geval na de impact nog op d'r schouders.
pi_183239625
Richard Verschoor rijdt ook in Abu Dhabi in de GP3 voor MP Motorsport. Hij hoopt hier een goed resultaat neer te zetten om sponsoren te overtuigen om hem te steunen zodat hij volgend jaar een volledig seizoen in het nieuwe F3 kampioenschap kan rijden.

https://m.gpupdate.net/nl(...)otweekend-abu-dhabi/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 19 november 2018 @ 18:01:43 #262
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_183247037
Laatste googol trensleet update van sophias twitter:

quote:
Huidige tussentijdse informatie: het medische team werkt bewust langzaam om risico's te vermijden. De vorige loop van de operatie was goed en zonder complicaties. De operatie die vanmorgen begon, gaat door.
SophiaFloersch twitterde op maandag 19-11-2018 om 11:53:31 Aktuelle Zwischeninfo: Das Ärzte-Team arbeitet bewusst langsam, um Risiken zu vermeiden. Der bisherige OP-Verlauf sei gut und ohne Komplikationen. Die heute morgen begonnene OP dauert an. https://t.co/3gHSCtFe4B reageer retweet
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_183248555
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 18:01 schreef twiFight het volgende:
Laatste googol trensleet update van sophias twitter:

[..]

SophiaFloersch twitterde op maandag 19-11-2018 om 11:53:31 Aktuelle Zwischeninfo: Das Ärzte-Team arbeitet bewusst langsam, um Risiken zu vermeiden. Der bisherige OP-Verlauf sei gut und ohne Komplikationen. Die heute morgen begonnene OP dauert an. https://t.co/3gHSCtFe4B reageer retweet
Het is te hopen dat ze er zonder ruggen(merg)letsel c.q. een dwarslaesie van af komt. Geen updates over de fotografen / marshalls? Vooral die impact op die marshall die onder de auto terechtkwam zag er heftig uit. :{
Flesje bier
  maandag 19 november 2018 @ 20:04:03 #264
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_183249941
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 19:17 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Het is te hopen dat ze er zonder ruggen(merg)letsel c.q. een dwarslaesie van af komt. Geen updates over de fotografen / marshalls? Vooral die impact op die marshall die onder de auto terechtkwam zag er heftig uit. :{
I know, ik heb gekeken maar van de fia geen woord. Soort van wel logisch I guess. Van sophia weten we het ook alleen maar omdat ze het zelf post.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_183252352
Sophia Flörsch is met succes geopereerd aan haar 7de halswervel. Ze mag binnen twee weken het ziekenhuis verlaten.

De andere coureur Sho Tsuboi en een Japanse fotograaf hebben het ziekenhuis inmiddels verlaten en een Chinese fotograaf moet nog 10 dagen blijven vanwege een leverscheuring.

De marshall mag over enkele dagen naar huis. Hij heeft snijwonden en een gebroken kaak(?).

http://m.speedweek.com/fo(...)u-11-Stunden-Op.html
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183279581
Deze had ik hier nog niet voorbij zien komen... Het begin van de crash:

  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 21 november 2018 @ 09:50:15 #267
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183279708
Wat komt Tsuboi daar ook bizar goed weg
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183283443
Ze heeft wel geluk gehad dat ze met de achterkant de hekken in is gegaan.
pi_183285231
Dan Ticktum rijdt aankomend weekend in de Formule 2 voor Arden.

http://www.formulascout.c(...)n-in-abu-dhabi/46535
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_183313910
De nieuwe F3 wagen voor volgend jaar

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 22 november 2018 @ 23:22:03 #271
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183315007
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 22:41 schreef sasquatsch het volgende:
De nieuwe F3 wagen voor volgend jaar

[ afbeelding ]
-O-

Waar is dat kenmerkende F3-ding aan de zijkant?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 23 november 2018 @ 00:54:38 #272
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_183316616
De luchtinlaat. Zie ik daar een kleine air duct boven het rijdershoofd wat daar dienst toe gaat doen?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 23 november 2018 @ 00:59:05 #273
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_183316661
Nog een updateje van Sophia, omdat ik een zwak heb voor schattige blonde meisjes die hun rug aan gort rijden door een wagen om te kitten tot vliegtuig.

Het is helaas een wat kazige pr statement geworden, maar ik moest wel grinniken om de laatste zin:

quote:
Sophia Floersch
20 november om 14:31 ·
I survived the operation which took 11 hours well. Hope from now on it only gets better. I have to stay a few more days in Macau until I’m transportable. I want to thank all of my fans for every single get-well wishes, which I now start reading. This really motivates me and gives me courage. My thoughts are also with everyone who was involved in the accident. I hope everybody is healthy. At the accident were really nice people, which I still have in my mind. Thank you for all the encouraging, calming words in these tough minutes in my car. A real big thanks to the medical staff here in Macau for the friendly and professional treatment. A huge thank you to the local @FIA rescue-team, Mercedes-AMG Petronas Motorsport, HWA AG, the FIA organisation and their medical team in the background and the Macau Organisation, who support me in the best way. Also a special thank to Dr. Riccardo Ceccarelli and last but not least my Team Van Amersfoort Racing, Facu and Ferdinand, who all suffer with me - you are phenomenal. 🤜🏻I’m going to come back!🤛🏻 btw. Dallara built a very good chassis ^O^
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 23 november 2018 @ 09:56:02 #274
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_183319273
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:59 schreef twiFight het volgende:
Nog een updateje van Sophia, omdat ik een zwak heb voor schattige blonde meisjes die hun rug aan gort rijden door een wagen om te kitten tot vliegtuig.

Het is helaas een wat kazige pr statement geworden, maar ik moest wel grinniken om de laatste zin:

[..]

Het verbaast me wel dat je de hele tribune vol filmende telefoons zag, maar nog nergens beelden van het ontstaan van de crash. Ze komt tenslotte achterwaarts langs de vangrails scherend op die bocht af. Of heb ik ondanks meerdere filmpjes op het internet toch dat ene filmpje gemist?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 23 november 2018 @ 09:56:40 #275
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183319290
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:56 schreef Coelho het volgende:

[..]

Het verbaast me wel dat je de hele tribune vol filmende telefoons zag, maar nog nergens beelden van het ontstaan van de crash. Ze komt tenslotte achterwaarts langs de vangrails scherend op die bocht af. Of heb ik ondanks meerdere filmpjes op het internet toch dat ene filmpje gemist?
Ja, acht posts boven je :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')