abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:19:27 #201
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181275131
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook al een jaar of twee een doos gierst in de kast staan. Misschien wel langer.
Ik heb 4 dozen, 4 soorten en er zijn er nog meer. En daar moet ik orde in scheppen voor een overzichtelijk stukje. Terwijl internet vol staat met onoverzichtelijke informatie. Zoals gewoonlijke. En mijn hoofd werkt niet mee.
pi_181275133
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Iets nieuws gemaakt (voor mij dan) : pindakaas/chocolade/gezouten pindabrownie.
Staat in de oven :9
Klinkt best prettig :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181275158
Vandaag voor het eerst in mijn leven mijn weekboodschappen bij de lidl gedaan. Ik snap niet waarom mensen zeggen dat dat veel goedkoper is :? Ik heb een aantal prijzen vergeleken met de AH maar dat scheelt echt drie keer niks.

Kan ook komen omdat ik maar weinig nodig heb in mijn uppie :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_181275163
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:19 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik heb 4 dozen, 4 soorten en er zijn er nog meer. En daar moet ik orde in scheppen voor een overzichtelijk stukje. Terwijl internet vol staat met onoverzichtelijke informatie. Zoals gewoonlijke. En mijn hoofd werkt niet mee.
Dat klinkt ingewikkeld :'(
Spoilers!
pi_181275207
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
Vandaag voor het eerst in mijn leven mijn weekboodschappen bij de lidl gedaan. Ik snap niet waarom mensen zeggen dat dat veel goedkoper is :? Ik heb een aantal prijzen vergeleken met de AH maar dat scheelt echt drie keer niks.

Kan ook komen omdat ik maar weinig nodig heb in mijn uppie :P
Ik kocht laatst voor een tientje fruit bij de Aldi. Op de app van AH gekeken wat ik voor hetzelfde daar zou betalen.
Toch 15 euro.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:26:09 #206
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_181275209
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb je wel warmtemeters per appartement? Anders betaal je voor alle koukleumen en ouwetjes in de flat :D Een keer gehad, nooit meer.
Ja. Iedere radiator heeft een meter. En alleen bij echt winters weer moet ik de kachel aan doen. Mijn bovenburen zorgen er al voor dat ik er warmpjes bijzit :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_181275262
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
Nein :+ moet nog 2 muren glasvliezen boven
glasvliezen nadat je zo strak hebt gestuct???? echt mega zonde!!!!
pi_181275271
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:32 schreef liedetector het volgende:

[..]

glasvliezen nadat je zo strak hebt gestuct???? echt mega zonde!!!!
Blijven wat scheurtjes in t stucwerk komen ;) zijn maar 2 muren, kan er wel mee leven..
pi_181275327
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb je wel warmtemeters per appartement? Anders betaal je voor alle koukleumen en ouwetjes in de flat :D Een keer gehad, nooit meer.
of voor mensen met hun ramen open en de kachel op 30...daar had ik last van dat ik nog in schalkwijk woonde.....eikels!
pi_181275343
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:33 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Blijven wat scheurtjes in t stucwerk komen ;) zijn maar 2 muren, kan er wel mee leven..
bummer, ik vind glasvlies echt zoooo ugly
*zo de vrouw net een frituurpan gehaald begreep ik..... ik maar eens wat doen met mn wilde ganzen fond in het kader van kroketten of bitterballen.....had de borstfilet eruit gesneden en die hebben we goddelijk gegeten....damn wat was die lekker (als ik overal de verhalen lees heb ik wel erg mazzel gehad dus)
pi_181275438
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:39 schreef liedetector het volgende:

[..]

bummer, ik vind glasvlies echt zoooo ugly
Renovatievlies.. Dus enige wat je zou kunnen zien zijn naadjes als 't ik t niet heel strak tegen elkaar krijg.. Zit geen motief in verder.
pi_181275451
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:48 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Renovatievlies.. Dus enige wat je zou kunnen zien zijn naadjes als 't ik t niet heel strak tegen elkaar krijg.. Zit geen motief in verder.
dat klinkt al anders.... maar evengoed klote dat het scheurt
pi_181275481
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:49 schreef liedetector het volgende:

[..]

dat klinkt al anders.... maar evengoed klote dat het scheurt
Niet tegen te houden.. Verwacht in de woonkamer ook wel 1 muur in de vlies te moeten zetten (de grootste helaas) omdat daar vroegah de schoorsteen zat..

't is iig niet dat wafeltjespatroon wat bij mij beneden tegen 't plafond zit :') Vraag me niet hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben, lijkt me een enorm kut werk :7

Daarbij komt ook dat ik 't gewoon af wil hebben.. En tja het lijkt er steeds meer op dat ik relatief snel weer ga verhuizen dusja..

[ Bericht 14% gewijzigd door FranticDJ op 18-08-2018 14:58:45 ]
  Official ESF Kreviewer zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:10:05 #214
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181275723
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niets mis met Elvis Juice :9

Ik had eergisteren de Elvis Hammer van hun. Is een combi van het fruitige van de Elvis Juice en het bittere van de Jack Hammer
Klinkt goed. :9.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:12:22 #215
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_181275764
Vanavond ook maar eens verdiepen in wat het eerste moment is waarop ik online kan inchecken zodat er nog een microbeetje kans is op het selecteren van een stoel op een gunstige plek in het vliegtuig naar Minneapolis...

Is dat standaard 24h, voor normale vluchten? Of bestaat er een hele wereld aan voordeelregelingen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:15:40 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181275817
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:12 schreef fietsie het volgende:
Vanavond ook maar eens verdiepen in wat het eerste moment is waarop ik online kan inchecken zodat er nog een microbeetje kans is op het selecteren van een stoel op een gunstige plek in het vliegtuig naar Minneapolis...

Is dat standaard 24h, voor normale vluchten? Of bestaat er een hele wereld aan voordeelregelingen?

Ik kan meestal al aan maand van te voren de stoel uitkiezen en reserveren, inchecken kan 24 uur van te voren.
Welke maatschappij vlieg je mee?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181275846
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:12 schreef fietsie het volgende:
Vanavond ook maar eens verdiepen in wat het eerste moment is waarop ik online kan inchecken zodat er nog een microbeetje kans is op het selecteren van een stoel op een gunstige plek in het vliegtuig naar Minneapolis...

Is dat standaard 24h, voor normale vluchten? Of bestaat er een hele wereld aan voordeelregelingen?

Als je 't zeker wil weten moet je niet cheap skaten maar er gewoon voor betalen :7
pi_181275882
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:12 schreef fietsie het volgende:
Vanavond ook maar eens verdiepen in wat het eerste moment is waarop ik online kan inchecken zodat er nog een microbeetje kans is op het selecteren van een stoel op een gunstige plek in het vliegtuig naar Minneapolis...

Is dat standaard 24h, voor normale vluchten? Of bestaat er een hele wereld aan voordeelregelingen?

Comfort plus proberen als het je niet lukt daar te gaan zitten waar je wilt zitten. Wanneer vlieg je?
We have far more in common than that which devides us..
pi_181275987
Oeh en ik ben zo boos. Boven mij woont een oudere vrouw (geen dame), 89 jaar. Heb haar al sinds medio mei niet meer buiten gezien (toen kroop ze met heel veel moeite uit de auto van haar dochter), heeft een pup gekocht. Poedeltje van 8 weken. Net zag ik haar buiten, de, uit de kluiten gewassen cavia, uitlaten, beestje werd de drempel over gesleurd. Gevraagd of dit wel verstandig was, zo'n beestje moet kunnen spelen....reactie: ja dat doet hij boven (dus binnen, nooit de balkon deur open daar). Voor degenen die hier zijn geweest, van de voordeur tot de lift deed ze 2 minuten.
Arm arm beestje, en wat een klote fokkers :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_181276049
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:51 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Niet tegen te houden.. Verwacht in de woonkamer ook wel 1 muur in de vlies te moeten zetten (de grootste helaas) omdat daar vroegah de schoorsteen zat..

't is iig niet dat wafeltjespatroon wat bij mij beneden tegen 't plafond zit :') Vraag me niet hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben, lijkt me een enorm kut werk :7

Daarbij komt ook dat ik 't gewoon af wil hebben.. En tja het lijkt er steeds meer op dat ik relatief snel weer ga verhuizen dusja..
ben blij dat je het relatief noemt hahhahaha
maar goed op een plafond heb ik het werkelijk nog nooit gezien nee..... rare dingen gezien, maar dat!?
pi_181276071
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:31 schreef liedetector het volgende:

[..]

ben blij dat je het relatief noemt hahhahaha
Nouja, blijf er misschien 1-2 jaar wonen..

quote:
maar goed op een plafond heb ik het werkelijk nog nooit gezien nee..... rare dingen gezien, maar dat!?
Ik heb gekkere dingen in dit huis gevonden ;)
pi_181276080
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh en ik ben zo boos. Boven mij woont een oudere vrouw (geen dame), 89 jaar. Heb haar al sinds medio mei niet meer buiten gezien (toen kroop ze met heel veel moeite uit de auto van haar dochter), heeft een pup gekocht. Poedeltje van 8 weken. Net zag ik haar buiten, de, uit de kluiten gewassen cavia, uitlaten, beestje werd de drempel over gesleurd. Gevraagd of dit wel verstandig was, zo'n beestje moet kunnen spelen....reactie: ja dat doet hij boven (dus binnen, nooit de balkon deur open daar). Voor degenen die hier zijn geweest, van de voordeur tot de lift deed ze 2 minuten.
Arm arm beestje, en wat een klote fokkers :(
dit zijn altijd dingen die ik niet wil weten, hoop eigenlijk omdat je dochter noemt!, dat die dus ook zorgt dat het beestje strax een thuis heeft...speaking of ik ga een bejaarde bordercollie (mix) die eigenlijk niet vel zin heeft eens naar buiten slepen om het park onveilig te maken (hij vind balletjes en zwemmen niks meer omdat ie bijna blind is...dus die beweging is elke dag weer een uitdaging...vind alles eng nu)
pi_181276085
Hier waren de balken van de houten verdiepingsvloer behangen *O*
Spoilers!
pi_181276088
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:33 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nouja, blijf er misschien 1-2 jaar wonen..

[..]

Ik heb gekkere dingen in dit huis gevonden ;)
1 a 2 jaar .....
Mi gado, geloof dat ik niet lales heb bijgelezen, dacht nl dat je hele plannen had (my bad)
pi_181276092
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier waren de balken van de houten verdiepingsvloer behangen *O*
ja die ken ik opzich wel ja
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')