abonnement Unibet Coolblue
pi_180742050
Een 22-jarige man heeft bij de bestuursrechter in Amsterdam bezwaar gemaakt tegen uitzetting naar Marokko en een inreisverbod. Hij werd eerder onder meer veroordeeld voor betrokkenheid bij de gewelddadige dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen uit Almere in 2012. Volgens zijn advocaat verdient hij nog een kans, omdat hij in het verleden niet de juiste hulp heeft gehad en zijn gedrag ten goede verandert.

De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) heeft hem twee jaar geleden verteld dat zijn verblijfsvergunning niet wordt verlengd en hij een inreisverbod van tien jaar krijgt. De man is in Nederland geboren en getogen, maar heeft alleen de Marokkaanse nationaliteit. Op zijn strafblad staan nog meer misdrijven en bij een recente veroordeling zag de rechtbank zijn toekomst somber in, zei de advocaat namens de IND. Bovendien ging de man nadat hij te horen had gekregen dat hij het land uit moet, toch weer de fout in.

De man, die geëmotioneerd was tijdens de zitting, zegt zelf dat hij zijn leven wel degelijk heeft gebeterd. Hij verklaart dat hij afstand heeft genomen van de mensen met wie hij omging. ,,Ik ben een meeloper, ik loop mee zonder dat ik het weet'', zei hij tegen de bestuursrechter.

Volgens zijn advocaat heeft hij zelf hulp gezocht en krijgt hij momenteel intensieve begeleiding. Zijn psychiater zei tijdens de zitting dat uitzetting naar Marokko mogelijk zelfs tot zelfmoord zou kunnen leiden.

Ook zijn moeder nam kort het woord: ,,Waar moet mijn kind heen, hij spreekt de Marokkaanse taal niet goed en als hij van het vliegveld komt, is hij dakloos.''

De uitspraak volgt over maximaal zes weken.

https://www.ad.nl/binnenl(...)-niet-uit~a856ecf12/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_180742074
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:36 schreef superniger het volgende:
De man is in Nederland geboren en getogen, maar heeft alleen de Marokkaanse nationaliteit.
Erg vervelend voor hem. :D
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 26 juli 2018 @ 13:38:41 #3
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_180742089
:') weg met dat soort personen
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 26 juli 2018 @ 13:39:22 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180742099
Weg ermee! Aan dit soort figuren hebben we niets in NL. Liever echte vluchtelingen een kans bieden
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180742122
Jammer voor hem. Doei :W
  donderdag 26 juli 2018 @ 13:46:36 #6
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180742253
Dus deze jongen doet er alles aan om zijn eigen leven te verzieken en gaat dan klagen?
Lol, opgeruimd staat netjes.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_180742442
quote:
Zijn psychiater zei tijdens de zitting dat uitzetting naar Marokko mogelijk zelfs tot zelfmoord zou kunnen leiden.
Nou, denk dat ze daar in Marokko ook niet rouwig om zullen zijn.

quote:
Ook zijn moeder nam kort het woord: ,,Waar moet mijn kind heen, hij spreekt de Marokkaanse taal niet goed en als hij van het vliegveld komt, is hij dakloos.''
Er is vast nog wel een oom met wat achtergehouden vastgoed.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:00:32 #8
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180742537
Laat hem maar gaan. Als ie zelfmoord pleegt, jammer. Eigen verantwoordelijkheid. Laten we niet vergeten dat hij een onschuldige man heeft doodgeschopt.
pi_180742554
Aangezien hij verbeterd gedrag vertoont zou ik het anders aanpakken.

Hij mag nu blijven, maar wanneer hij binnen nu en 10 jaar weer in de fout gaat dan wordt hij uitgezet naar Marokko en krijgt een inreisverbod van 20 jaar.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:02:21 #10
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180742564
Echt verspilling van zuurstof dit soort gasten.
pi_180742567
Waarom heeft die koekenbakker geen Nederlandse nationaliteit dan?

Klein gemis verder, toedels.

വിശ്വസ്തതയോടെ Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180742585
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:36 schreef superniger het volgende:
,,Ik ben een meeloper, ik loop mee zonder dat ik het weet''
Mooi, altijd prettig wanneer een uitzetting soepel verloopt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:04:12 #13
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180742588
Optiefen met dit soort uitschot :W
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:10:02 #14
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180742680
:W

Veel succes met je verdere leven , stumper.

Ik hoop dat het goed kut is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:10:48 #15
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180742696
quote:
16s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom heeft die koekenbakker geen Nederlandse nationaliteit dan?

Klein gemis verder, toedels.

വിശ്വസ്തതയോടെ Flip.
Trots?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_180742705
Misschien een idee om die moeder er ook uit te flikkeren, is die arme jongen tenminste niet alleen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180742761
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:10 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Trots?
_O-

Saygılarımla Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180742924
:')

Past perfect bij dit nieuwsbericht.
Weggegaan en opgerot
pi_180743085
Ah, ik hoop dat die user meeleest die een paar maanden geleden nog meende dat een Marokkaan die hier geboren is niet uitgezet kan worden.

Volgens mij was het Rangono, maar dat weet ik niet zeker.
pi_180743097
Best ironisch dat hij een GRENS-rechter in elkaar trapte.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_180743117
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:36 schreef superniger het volgende:
Ook zijn moeder nam kort het woord: ,,Waar moet mijn kind heen, hij spreekt de Marokkaanse taal niet goed..
De Nederlandse vast ook niet.
pi_180743202
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:01 schreef Montagui het volgende:
Aangezien hij verbeterd gedrag vertoont zou ik het anders aanpakken.

Hij mag nu blijven, maar wanneer hij binnen nu en 10 jaar weer in de fout gaat dan wordt hij uitgezet naar Marokko en krijgt een inreisverbod van 20 jaar.
Nadat hij medeverantwoordelijk was (want veroordeeld) voor de laffe moord op een onschuldig man, was meneer blijkbaar nog niet klaar om zijn gedrag te verbeteren. Niet een keer mee meerdere malen geweest bij criminele activiteiten...

Waarom moet er nu weer eerst iemand slachtoffer worden? Laat hem zelf "slachtoffer" zijn van zijn gedrag en keuzes.

En dat die als Marokkaan (want geen Nederlands paspoort) zijn taal niet spreekt is alleen zijn ouders en zichzelf aan te rekenen.

Mijn advies voor hem, neem wat van die stoere voetbalvriendjes mee naar Marokko en leer je taal en volg een opleiding. Kansen zat gehad hier, wegwezen.

Top rechter trouwens!
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:32:11 #23
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_180743224
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:01 schreef Montagui het volgende:
Aangezien hij verbeterd gedrag vertoont zou ik het anders aanpakken.

Hij mag nu blijven, maar wanneer hij binnen nu en 10 jaar weer in de fout gaat dan wordt hij uitgezet naar Marokko en krijgt een inreisverbod van 20 jaar.
Ik dacht het niet.

Van de OP:
quote:
Bovendien ging de man nadat hij te horen had gekregen dat hij het land uit moet, toch weer de fout in.
Die gaan we dus voorlopig niet meer terug zien :W
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_180743342
Nle rechtstaat _O_ _O_
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180743387
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:28 schreef MichelWuyts het volgende:
Best ironisch dat hij een GRENS-rechter in elkaar dood trapte.
Detail. Maar hé!

Verders, ook hierom dus geen dubbele nationaliteiten enz.
Allochtoon tuig er uit, zodat men verder de focus kan leggen op het autochtone tuig wat overblijft.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:41:09 #26
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180743442
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:01 schreef Montagui het volgende:
Aangezien hij verbeterd gedrag vertoont zou ik het anders aanpakken.

Hij mag nu blijven, maar wanneer hij binnen nu en 10 jaar weer in de fout gaat dan wordt hij uitgezet naar Marokko en krijgt een inreisverbod van 20 jaar.
Loooooooooooooooooooooooooooooooooooooool serieus? :')

Eerst iemand VERMOORDEN en dan:
quote:
Op zijn strafblad staan nog meer misdrijven en bij een recente veroordeling zag de rechtbank zijn toekomst somber in, zei de advocaat namens de IND. Bovendien ging de man nadat hij te horen had gekregen dat hij het land uit moet, toch weer de fout in.
Hoeveel kansen moet hij krijgen dan?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:49:24 #27
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_180743615
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:29 schreef Physsic het volgende:

[..]

De Nederlandse vast ook niet.
behalve kanker ik neuk je de moeder wollah
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:50:11 #28
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_180743634
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:36 schreef superniger het volgende:

Ook zijn moeder nam kort het woord: ,,Waar moet mijn kind heen, hij spreekt de Marokkaanse taal niet goed en als hij van het vliegveld komt, is hij dakloos.''

Je bent nooit te oud om te leren
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:51:27 #29
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_180743673
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:36 schreef superniger het volgende:
,,Waar moet mijn kind heen, hij spreekt de Marokkaanse taal niet goed en als hij van het vliegveld komt, is hij dakloos.''
Die slachtofferrol altijd.
Hallo Fatma..... je zoon is medeplichtig aan iemand doodschoppen en jij komt aan met dat hij de taal helemaal niet spreekt??

quote:
,Ik ben een meeloper, ik loop mee zonder dat ik het weet'',
Dus grote kans dat hij in de toekomst weer mee loopt.

Dat hij waarschijnlijk niet kan aarden in Marokko had hij maar moeten bedenken voordat hij een weerloze man aan viel.
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:52:45 #30
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_180743701
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:01 schreef Montagui het volgende:
Aangezien hij verbeterd gedrag vertoont zou ik het anders aanpakken.

Hij mag nu blijven, maar wanneer hij binnen nu en 10 jaar weer in de fout gaat dan wordt hij uitgezet naar Marokko en krijgt een inreisverbod van 20 jaar.
Zou je deze mening ook hebben als ze jouw vader hadden dood geschopt?
pi_180743729
Waar haalt dat grafwijf van een moeder het lef vandaan te gaan janken in een rechtszaal. Als jij zo begaan bent als moeder dan ga je toch lekker mee met dat jong naar Marokko.
  Forum Admin donderdag 26 juli 2018 @ 14:54:19 #32
232445 crew  Specularium
pi_180743730
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:28 schreef Physsic het volgende:
Ah, ik hoop dat die user meeleest die een paar maanden geleden nog meende dat een Marokkaan die hier geboren is niet uitgezet kan worden.

Volgens mij was het Rangono, maar dat weet ik niet zeker.
Als iemand ook de Nederlandse nationaliteit heeft wordt dat wat lastiger.
pi_180743734
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:32 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ik dacht het niet.

Van de OP:

[..]

Die gaan we dus voorlopig niet meer terug zien :W

quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nadat hij medeverantwoordelijk was (want veroordeeld) voor de laffe moord op een onschuldig man, was meneer blijkbaar nog niet klaar om zijn gedrag te verbeteren. Niet een keer mee meerdere malen geweest bij criminele activiteiten...

Waarom moet er nu weer eerst iemand slachtoffer worden? Laat hem zelf "slachtoffer" zijn van zijn gedrag en keuzes.

En dat die als Marokkaan (want geen Nederlands paspoort) zijn taal niet spreekt is alleen zijn ouders en zichzelf aan te rekenen.

Mijn advies voor hem, neem wat van die stoere voetbalvriendjes mee naar Marokko en leer je taal en volg een opleiding. Kansen zat gehad hier, wegwezen.

Top rechter trouwens!
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:41 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Loooooooooooooooooooooooooooooooooooooool serieus? :')

Eerst iemand VERMOORDEN en dan:

[..]

Hoeveel kansen moet hij krijgen dan?
Uit de OP:

quote:
De man, die geëmotioneerd was tijdens de zitting, zegt zelf dat hij zijn leven wel degelijk heeft gebeterd. Hij verklaart dat hij afstand heeft genomen van de mensen met wie hij omging. ,,Ik ben een meeloper, ik loop mee zonder dat ik het weet'', zei hij tegen de bestuursrechter.

Volgens zijn advocaat heeft hij zelf hulp gezocht en krijgt hij momenteel intensieve begeleiding.
Hij schijnt nu écht (ja, ik weet het :') ) bezig te zijn met betering. Mede gelet op zijn nog jonge leeftijd de coulance, maar dan met het zwaard van Damocles van een dubbele strafmaat boven zijn hoofd, mocht hij weer in de fout gaan. Het staat vast dat je hersenen pas tussen je 20e en 25e volgroeid zijn. Misschien dat ie het nu snapt?

Geen populaire mening, maar soit.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_180743759
Is dit dezelfde doodschopper waarvoor een benefietwedstrijd werd georganiseerd? Of in ieder geval een poging tot?

Het Parool;
quote:
Leden van voetbalclub Nieuw -West United organiseren een voetbaltoernooi waarbij de opbrengsten gaan naar de voetbalvader die is veroordeeld tot zes jaar gevangenisstraf wegens de dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen in 2012.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_180743765
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:52 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Zou je deze mening ook hebben als ze jouw vader hadden dood geschopt?
Wanneer je ergens emotioneel bij betrokken bent is het moeilijk rationeel na te denken.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_180743814
dat varken heeft niks te willen. gewoon de nabestaanden hetzelfde laten doen dat is een gepaste straf. snap niet dat die nog leeft overigens.
pi_180743817
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:56 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wanneer je ergens emotioneel bij betrokken bent is het moeilijk rationeel na te denken.
Ja, bepaalde niet-nader-te-benoemen bevolkingsgroepen (afkomst gerelateerd en/of religieus) hebben hier relatief gezien extra veel moeite mee. Maar dat mag dus niet nader benoemd worden.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  donderdag 26 juli 2018 @ 14:59:28 #38
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_180743838
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:54 schreef Montagui het volgende:

[..]

[..]

[..]

Uit de OP:

[..]

Hij schijnt nu écht (ja, ik weet het :') ) bezig te zijn met betering. Mede gelet op zijn nog jonge leeftijd de coulance, maar dan met het zwaard van Damocles van een dubbele strafmaat boven zijn hoofd, mocht hij weer in de fout gaan. Het staat vast dat je hersenen pas tussen je 20e en 25e volgroeid zijn. Misschien dat ie het nu snapt?

Geen populaire mening, maar soit.
Marokko zal het zien
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:00:03 #39
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_180743848
Hij is geen Nederlander en heeft duidelijk laten zien dat hij niks toevoegt aan NL. Waarom hem hier houden? Omdat we hem zielig moeten vinden?

Ps. Hier lopen ook genoeg mensen rond die de taal niet spreken. Plegen die allemaal zelfmoord?
pi_180743895
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:28 schreef MichelWuyts het volgende:
Best ironisch dat hij een GRENS-rechter in elkaar trapte.
Doodschopte. En nog een hele lijst andere misdrijven.

Doei, opgeruimd staat netjes.
Whatever...
pi_180743915
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:54 schreef Montagui het volgende:

[..]


[..]


[..]

Uit de OP:

[..]

Hij schijnt nu écht (ja, ik weet het :') ) bezig te zijn met betering. Mede gelet op zijn nog jonge leeftijd de coulance, maar dan met het zwaard van Damocles van een dubbele strafmaat boven zijn hoofd, mocht hij weer in de fout gaan. Het staat vast dat je hersenen pas tussen je 20e en 25e volgroeid zijn. Misschien dat ie het nu snapt?

Geen populaire mening, maar soit.
Hij heeft het hier verknald. Kan hij in Marokko aan zichzelf gaan werken.
Whatever...
pi_180743932
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:00 schreef Ixnay het volgende:
Hij is geen Nederlander en heeft duidelijk laten zien dat hij niks toevoegt aan NL. Waarom hem hier houden? Omdat we hem zielig moeten vinden?

Ps. Hier lopen ook genoeg mensen rond die de taal niet spreken. Plegen die allemaal zelfmoord?
Exact ja, dat huilie huilie gedoe dat ie 'de taal niet goed spreekt' is een non argument. Daarbij is de kans m.i. vrij groot dat hij daar familie heeft wonen. Die kunnen hem best opvangen. Kan ie in Marokko laten zien dat hij zijn leven gebeterd heeft en dan kan ie over 10 jaar weer eens proberen terug te keren naar zijn geboorteland.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:04:04 #43
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_180743946
"Hij wordt nu intensief begeleid".

Aan de ene kant heeft ie verdomd goede professionals daarvoor nodig; aan de andere kant hangt daar ook een prijskaartje aan die u en ik wederom mogen ophoesten. Ja lieve mensen, de multicultidroom mag best wat kosten heur.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_180744051
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:03 schreef Montagui het volgende:

[..]

Exact ja, dat huilie huilie gedoe dat ie 'de taal niet goed spreekt' is een non argument. Daarbij is de kans m.i. vrij groot dat hij daar familie heeft wonen. Die kunnen hem best opvangen. Kan ie in Marokko laten zien dat hij zijn leven gebeterd heeft en dan kan ie over 10 jaar weer eens proberen terug te keren naar zijn geboorteland.
Ik denk niet dat zijn familie daar dat gaat doen.
  donderdag 26 juli 2018 @ 15:14:12 #45
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180744154
quote:
15s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:56 schreef SpaceOddity het volgende:
Is dit dezelfde doodschopper waarvoor een benefietwedstrijd werd georganiseerd? Of in ieder geval een poging tot?

Het Parool;

[..]

Wat een paupers.
pi_180744234
Iemand die een ander mens zoiets aan kan doen, heeft niets meer te willen. Weg ermee.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180744325
doei
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_180744379
quote:
15s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:56 schreef SpaceOddity het volgende:
Is dit dezelfde doodschopper waarvoor een benefietwedstrijd werd georganiseerd? Of in ieder geval een poging tot?

Het Parool;

[..]

Ja dat is dezelfde, blijkbaar heeft de Marokkaanse gemeenschap meer met daders van hun eigen afkomst dan met dodelijke slachtoffers van Nederlandse afkomst. Maar dat besef hebben de meeste realisten inmiddels wel.
pi_180745159
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus deze jongen doet er alles aan om zijn eigen leven te verzieken en gaat dan klagen?
Lol, opgeruimd staat netjes.
Ik krijg het gevoel dat hij zijn leven juist betert. Hij neemt afstand van zijn jeugdzonden en van zijn jeugd´vrienden´.
  † In Memoriam † donderdag 26 juli 2018 @ 15:57:05 #50
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_180745246
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:53 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik krijg het gevoel dat hij zijn leven juist betert. Hij neemt afstand van zijn jeugdzonden en van zijn jeugd´vrienden´.
Helaas voor hem net een beetje te laat.
En zijn 'wij' er rouwig om?
Ik dacht het niet. :N
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_180745295
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Mooi, altijd prettig wanneer een uitzetting soepel verloopt.
:D :D :D ^O^
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_180745324
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:01 schreef Montagui het volgende:
Aangezien hij verbeterd gedrag vertoont zou ik het anders aanpakken.

Hij mag nu blijven, maar wanneer hij binnen nu en 10 jaar weer in de fout gaat dan wordt hij uitgezet naar Marokko en krijgt een inreisverbod van 20 jaar.
Natuurlijk hij verdient echt nog eeeeeeen kans 9en nog 1 en nog 1) :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † donderdag 26 juli 2018 @ 16:01:03 #53
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_180745365
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:58 schreef Hallojo het volgende:

[..]

:D :D :D ^O^
"Ik ben een meeloper", wat een kut excuus ook.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_180745407
Ik zou dan wel graag willen weten wanneer hij vertrekt.
pi_180745440
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:53 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik krijg het gevoel dat hij zijn leven juist betert. Hij neemt afstand van zijn jeugdzonden en van zijn jeugd´vrienden´.
Is heel makkelijk roepen voor een rechtbank, ik geloof er geen bal van. Woont hij ineens aan de nadere kant van het land?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_180745445
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2018 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Helaas voor hem net een beetje te laat.
En zijn 'wij' er rouwig om?
Ik dacht het niet. :N
Ik zie het gewoon als iemand met jeugdzonden. Hij heeft de straf uitgezeten voor zijn verantwoordelijkheid bij voor het doodschoppen van de grensrechter.

Ik vind twee dingen. Iemand die zijn straf heeft uitgezeten, mag daarna niet weer voor dat feit worden aangerekend, tenzij er een proeftijd aan vastzit.
Aan de andere kant vind ik ook dat de strafmaat voor groepsgeweld gebruiken tegen individuen hoger bestraft moet worden. En dat had ook gemoeten als de grensrechter het wel had overleefd.
pi_180745500
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:02 schreef Antaris het volgende:
Ik zou dan wel graag willen weten wanneer hij vertrekt.
Zou hem wel willen uitzwaaien ja :W
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:06:17 #58
478980 Voice_Over
Chief Opinion Officer
pi_180745506
Die Marokkaanse moordenaar moet zo snel mogelijk oprotten naar zijn land.
  † In Memoriam † donderdag 26 juli 2018 @ 16:08:20 #59
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_180745557
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:05 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Zou hem wel willen uitzwaaien ja :W
En in Marokko staat er naar alle waarschijnlijkheid een ontvangstcomité dat 'Jij bent Welkom' zingt klaar.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_180745830
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:54 schreef Montagui het volgende:

[..]


[..]


[..]

Uit de OP:

[..]

Hij schijnt nu écht (ja, ik weet het :') ) bezig te zijn met betering. Mede gelet op zijn nog jonge leeftijd de coulance, maar dan met het zwaard van Damocles van een dubbele strafmaat boven zijn hoofd, mocht hij weer in de fout gaan. Het staat vast dat je hersenen pas tussen je 20e en 25e volgroeid zijn. Misschien dat ie het nu snapt?

Geen populaire mening, maar soit.
Micheal P

Sommige mensen veranderen niet, ja misschien van strategie.

Jong heeft niets te vrezen hoor in Marokko, hij kan jatten/vechten, helen, overvallen plegen en dat kan ook in Marokko! En daar hoeft hij de taal niet voor te spreken. Wat is het probleem?

Daarnaast voldoende Nedermarokkanen die op en neer pendelen, dus hij zal zich snel thuis voelen.

Betaald die wel zelf zijn ticket?
pi_180745845
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Als iemand ook de Nederlandse nationaliteit heeft wordt dat wat lastiger.
Zo niet onmogelijk. Maar die user dacht in eerste instantie dat iedereen die in Nederland geboren wordt meteen de Nederlandse nationaliteit bezit. Toen hij eenmaal begreep dat dat niet het geval is, meende hij nog steeds dat iemand die hier geboren is (maar niet de Nederlandse nationaliteit heeft, uiteraard) niet uitgezet kan worden omdat “er geen ander land is waar hij vandaan komt en naar terug kan”.

Ik kon destijds alleen zaken vinden van Marokkanen die op zeer jonge leeftijd naar Nederland zijn gekomen en na 20 of 30 jaar toch weer moesten vertrekken, geen voorbeelden waarbij iemand die in Nederland is geboren uiteindelijk toch moest vertrekken. Deze zaak bewijst dat het in principe wel mogelijk is, of het ook gaat gebeuren is nog maar de vraag.
pi_180745881
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:04 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik zie het gewoon als iemand met jeugdzonden. Hij heeft de straf uitgezeten voor zijn verantwoordelijkheid bij voor het doodschoppen van de grensrechter.

Ik vind twee dingen. Iemand die zijn straf heeft uitgezeten, mag daarna niet weer voor dat feit worden aangerekend, tenzij er een proeftijd aan vastzit.
Aan de andere kant vind ik ook dat de strafmaat voor groepsgeweld gebruiken tegen individuen hoger bestraft moet worden. En dat had ook gemoeten als de grensrechter het wel had overleefd.
En hoeveel jeugdzonden mag een mens begaan van dit kaliber?
pi_180745891
quote:
15s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:56 schreef SpaceOddity het volgende:
Is dit dezelfde doodschopper waarvoor een benefietwedstrijd werd georganiseerd? Of in ieder geval een poging tot?

Het Parool;

[..]

Nee, dat was bedoeld voor de oudere (de vader) meen ik. Hoewel ze allemaal verantwoordelijk waren voor het betalen van de schadevergoeding, had vooral die vader er last van. De anderen waren nog jong en daar viel dus niets te halen.
pi_180745957
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:04 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik zie het gewoon als iemand met jeugdzonden. Hij heeft de straf uitgezeten voor zijn verantwoordelijkheid bij voor het doodschoppen van de grensrechter.

Ik vind twee dingen. Iemand die zijn straf heeft uitgezeten, mag daarna niet weer voor dat feit worden aangerekend, tenzij er een proeftijd aan vastzit.
Aan de andere kant vind ik ook dat de strafmaat voor groepsgeweld gebruiken tegen individuen hoger bestraft moet worden. En dat had ook gemoeten als de grensrechter het wel had overleefd.
Dat is niet het enige (en waarschijnlijk ook niet het laatste) feit waar hij voor is veroordeeld he.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:25:02 #65
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180745990
Een paar maanden nadat hij uitgezet is moet justitie maar even een weekje bij zijn moeder observeren. Grote kans dat hij illegaal weer binnen gewipt is dan denk ik.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_180746096
quote:
Hij was 'de verklikker' destijds, Ibrahim C. In verklaringen bij de politie wees hij ongeveer alle andere verdachten aan als de personen die grensrechter Richard Nieuwenhuizen op 2 december 2012 na een jeugdvoetbalwedstrijdje in Almere zo hard in elkaar schopten dat hij overleed. Inbrahim C. was de aanvoerder van Nieuw Sloten B1 uit Amsterdam. Nieuwenhuizen was grensrechter bij Buitenboys B3, waar ook zijn zoon in voetbalde.
Toen officier van justitie Zeilstra destijds de verklaringen voorlas van Ibrahim, werd het onrustig tussen alle verdachten in de rechtbank in Lelystad. Ibrahim zelf ontkende dat hij Richard Nieuwenhuizen had geschopt. ,,Daar ben ik 100 procent zeker van. Ik heb daar niks gedaan.'' Terwijl uit onderzoek bleek dat hij tot twee keer toe de op de grond liggende grensrechter (41) had geschopt. Maar goed, ontkennen deden ze zo ongeveer allemaal. Ibrahim werd wel schuldig bevonden. Zestien jaar was hij toen, minderjarig nog. Veertien maanden cel kreeg hij uiteindelijk.

Ibrahim had als enige van de verdachten toen al een strafblad. Na vijf dagen rechtszaak begin juni 2013, kregen de verdachten het slotwoord. ,,Deze zaak heeft een 'aardbeving' veroorzaakt. Ik hoop dat het de ogen opent van iedereen die een mishandeling wil plegen'', reageerde Ibrahim toen. Hij zei al eerder te hebben vastgezeten. ,,Ik was net vrij. Wilde mijn moeder niet meer teleurstellen. Ik kijk af en toe nieuws en zie dan dat wij geen emoties hebben. Maar van binnen gaan wij stuk,'' aldus Ibrahim, die uit een gebroken gezin komt en licht verstandelijk beperkt is.
Hij wilde zijn moeder niet teleurstellen, maar het is de jaren daarna niet écht veel beter gegaan met Ibrahim. De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) heeft hem twee jaar geleden verteld dat zijn verblijfsvergunning niet wordt verlengd en hij een inreisverbod van tien jaar krijgt. Ibrahim is in Nederland geboren en getogen, maar heeft alleen de Marokkaanse nationaliteit.

Op zijn strafblad staan nog meer misdrijven en bij een recente veroordeling zag de rechtbank zijn toekomst somber in, zei de advocaat namens de IND. Bovendien ging Ibrahim, zelfs nadat hij te horen had gekregen dat hij het land uit moet, toch weer de fout in. Geen delicten van het 'kaliber Nieuwenhuizen' gelukkig. Geen geweldsdelicten zelfs. ,,Het gaat om een diefstalletje en bezit van softdrugs,'' zegt zijn advocaat, Marjon Peeters. ,,De IND tilt hier vooral heel zwaar aan omdat dit een mediagevoelige zaak is. De jaren ná Nieuwenhuizen heeft Ibrahim niets strafbaars gedaan huh?. Hij heeft een heel moeilijke jeugd gehad, hij heeft nooit de goede hulp gehad. Hij komt toch altijd zijn afspraken na. Hij heeft het hier echt heel erg moeilijk mee.''
https://www.ad.nl/binnenl(...)-niet-uit~a856ecf12/

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 26-07-2018 23:18:39 ]
pi_180746317
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:04 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik zie het gewoon als iemand met jeugdzonden. Hij heeft de straf uitgezeten voor zijn verantwoordelijkheid bij voor het doodschoppen van de grensrechter.

Ik vind twee dingen. Iemand die zijn straf heeft uitgezeten, mag daarna niet weer voor dat feit worden aangerekend, tenzij er een proeftijd aan vastzit.
Aan de andere kant vind ik ook dat de strafmaat voor groepsgeweld gebruiken tegen individuen hoger bestraft moet worden. En dat had ook gemoeten als de grensrechter het wel had overleefd.
In mijn jeugd is nooit bij me opgekomen om iemand te blijven trappen wanneer hij weerloos op de grond ligt.
Niet dat ik ooit heb mishandeld of wat dan ook, maar wanneer iemand doorslaat bij een potje voetbal dan vraag ik me af of je dan wel 100% bij je hoofd bent.
pi_180746420
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:35 schreef Antaris het volgende:

[..]

In mijn jeugd is nooit bij me opgekomen om iemand te blijven trappen wanneer hij weerloos op de grond ligt.
Niet dat ik ooit heb mishandeld of wat dan ook, maar wanneer iemand doorslaat bij een potje voetbal dan vraag ik me af of je dan wel 100% bij je hoofd bent.
Is hij niet; licht verstandelijk beperkt.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:39:40 #69
8369 speknek
Another day another slay
pi_180746443
Ik ben niet vaak van het populisme bij rechtzaken, maar dit heeft wel een hoog gehalte van.

quote:
Volgens zijn advocaat heeft hij zelf hulp gezocht en krijgt hij momenteel intensieve begeleiding. Zijn psychiater zei tijdens de zitting dat uitzetting naar Marokko mogelijk zelfs tot zelfmoord zou kunnen leiden.


quote:
Ook zijn moeder nam kort het woord: ,,Waar moet mijn kind heen, hij spreekt de Marokkaanse taal niet goed en als hij van het vliegveld komt, is hij dakloos.''
Had je hem een Nederlands paspoort moeten geven trut.

(ik vraag me alleen wel af, waarom kan hij niet alsnog een Nederlands paspoort nemen als hij aantoonbaar hier geboren is?)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:44:11 #70
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_180746577
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:04 schreef Idisrom het volgende:

[..]

iemand met jeugdzonden
quote:
voor het doodschoppen van de grensrechter.
Dit is in mijn optiek geen jeugdzonden meer.

[ Bericht 7% gewijzigd door begaaierd op 26-07-2018 16:49:32 ]
pi_180746620
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:04 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik zie het gewoon als iemand met jeugdzonden. Hij heeft de straf uitgezeten voor zijn verantwoordelijkheid bij voor het doodschoppen van de grensrechter.

Ik vind twee dingen. Iemand die zijn straf heeft uitgezeten, mag daarna niet weer voor dat feit worden aangerekend, tenzij er een proeftijd aan vastzit.
Aan de andere kant vind ik ook dat de strafmaat voor groepsgeweld gebruiken tegen individuen hoger bestraft moet worden. En dat had ook gemoeten als de grensrechter het wel had overleefd.
Maar dit zijn gewoon 2 verschillende dingen. Het strafrecht heeft hij afgerond en hij zal ook niet verder worden gestraft. Anderzijds heeft hij onder het vreemdelingen recht een verblijfsvergunning gekregen hier zijn voorwaarden en intrekkingsgronden aan verbonden, zoals bij vrijwel iedere vergunning. En het IND denk nu dat de vergunning kan/moet worden ingetrokken.

Als mijn opa iemand geen voorrang verleent en een aanrijding veroorzaakt, dan zal hij daarvoor mogelijk worden vervolgd en een werkstraf krijgen. Als uit verder onderzoek blijkt dat hij niet niet meer voldoet aan de voorwaarden die aan het rijbewijs zijn verbonden, dan zal het rijbewijs net als de verblijfsvergunning worden ingetrokken. Maar volgens jou moet mijn opa fijn blijven rijden met alle potentiële gevaren van dien, want hij was al gestraft.
  donderdag 26 juli 2018 @ 16:48:47 #72
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_180746703
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:29 schreef Physsic het volgende:
Hij heeft een heel moeilijke jeugd gehad, hij heeft nooit de goede hulp gehad, geen stage, geen buurthuis en zelfs geen kopje thee of aai over de bol.
pi_180747064
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:04 schreef Idisrom het volgende:

[..]


Iemand die zijn straf heeft uitgezeten, mag daarna niet weer voor dat feit worden aangerekend, tenzij er een proeftijd aan vastzit.

Gast :')

De rechter neemt altijd je "arbeidsverleden" mee.

Recidivisten worden zwaarder gestraft.


Deze kerel zijn we toch liever kwijt dan rijk.
Weggegaan en opgerot
  donderdag 26 juli 2018 @ 17:07:32 #74
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_180747280
Hahaha.
  donderdag 26 juli 2018 @ 17:25:31 #75
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_180747827
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:36 schreef superniger het volgende:
Zijn psychiater zei tijdens de zitting dat uitzetting naar Marokko mogelijk zelfs tot zelfmoord zou kunnen leiden.
Emotionele chantage, straks heeft U meneer de rechter zijn dood op UW geweten
  donderdag 26 juli 2018 @ 17:35:10 #76
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_180748103
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:39 schreef speknek het volgende:

(ik vraag me alleen wel af, waarom kan hij niet alsnog een Nederlands paspoort nemen als hij aantoonbaar hier geboren is?)
Omdat er, ook als je in Nederland geboren bent, meer vereisten zijn voor naturalisatie. Bijvoorbeeld deze:
quote:
U hebt de afgelopen 5 jaar in Nederland of het buitenland geen gevangenisstraf uitgezeten, leer- of taakstraf uitgevoerd of hoge geldboete betaald of opgelegd gekregen voor een misdrijf. Er staat geen strafzaak voor een misdrijf tegen u open. Bij een hoge geldboete gaat het om een bedrag van ¤810 of hoger. Ook mag u in de afgelopen 5 jaar niet meerdere boetes van ¤405 of hoger hebben gekregen, met een totaalbedrag van ¤1.215 of hoger.
en dit vereiste is ook een probleem op dit moment:
quote:
U hebt direct voorafgaand aan het naturalisatieverzoek een geldige verblijfsvergunning. Dit is een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd of bepaalde tijd met een niet-tijdelijk doel. De verblijfsvergunning is nog geldig op het moment van de naturalisatieceremonie.
https://ind.nl/Nederlanderschap/Paginas/Naturalisatie.aspx
  donderdag 26 juli 2018 @ 17:39:50 #77
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180748212
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:36 schreef superniger het volgende:
Zijn psychiater zei tijdens de zitting dat uitzetting naar Marokko mogelijk zelfs tot zelfmoord zou kunnen leiden.
Nou, probleem opgelost zou ik zeggen.

Marokko tevreden, want geen probleemmarokkaan.
Nederland tevreden, want geen probleemmarokkaan.
Probleemmarokkaan ook tevreden, want die koos zelf voor zelfmoord.

Ik zou zeggen: 3 tevreden partijen. Win-win-win-situatie voor iedereen.

Ik wil wel een euro'tje bijdragen voor zn begrafenis dan. En een keertje Allah akbar! roepen dan.
pi_180749699
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:36 schreef superniger het volgende:
,,Ik ben een meeloper, ik loop mee zonder dat ik het weet'', zei hij tegen de bestuursrechter.
Nou, loop dan maar even mee naar het vliegtuig >:)
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  donderdag 26 juli 2018 @ 18:59:27 #79
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_180750268
Ach toch! Straks ondervindt deze arme jongen de consequenties van zijn eigen daden, dat kan natuurlijk niet.

Als je in Nederland geen flikker van je leven kan maken omdat je te dom en onopgevoed bent om a) te merken dat je meeloopt, b) te merken dat je bij het meelopen anderen kwaad doet en c) je nationaliteit goed te regelen dan gaat dat je al helemaal niet lukken in Marokko, waar domheid wél consequenties heeft namelijk: geen skills = geen gratis geld en zak er maar in.

:W
  donderdag 26 juli 2018 @ 19:49:15 #80
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180751183
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:36 schreef superniger het volgende:
Ook zijn moeder nam kort het woord: ,,Waar moet mijn kind heen, hij spreekt de Marokkaanse taal niet goed en als hij van het vliegveld komt, is hij dakloos.''
Had ie eerder over moeten nadenken. Maar dr is een oplossing: moeders gaat lekker mee en kan dan mooi als tolk fungeren.

Waar was die moeder trouwens tijdens de opvoeding van dat secreet?
pi_180751234
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 17:35 schreef freako het volgende:

[..]

Omdat er, ook als je in Nederland geboren bent, meer vereisten zijn voor naturalisatie. Bijvoorbeeld deze:

[..]

en dit vereiste is ook een probleem op dit moment:

[..]

https://ind.nl/Nederlanderschap/Paginas/Naturalisatie.aspx
Dus je suggereert dat hij al voor z'n 6e levensjaar een strafblad had.

Denk persoonlijk dat er iets anders speelde en dat zit m vermoedelijk meer in iets technisch mbt de status van de ouders, of nalatigheid in de registratie.
pi_180751449
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 19:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dus je suggereert dat hij al voor z'n 6e levensjaar een strafblad had.

Denk persoonlijk dat er iets anders speelde en dat zit m vermoedelijk meer in iets technisch mbt de status van de ouders, of nalatigheid in de registratie.
De vraag was waarom hij niet alsnog de Nederlandse nationaliteit kan aanvragen.
pi_180751490
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 20:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

De vraag was waarom hij niet alsnog de Nederlandse nationaliteit kan aanvragen.
Point taken.

Het verbaast me meer dat ie 'm nog niet heeft.
  donderdag 26 juli 2018 @ 20:06:06 #84
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180751517
Voor dit soort levende tinf wezens neemt half links het hier dus op in ieder migratietopic.

Schaam. Je. Dood.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_180751545
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 20:06 schreef Red_85 het volgende:
Voor dit soort levende tinf wezens neemt half links het hier dus op in ieder migratietopic.

Schaam. Je. Dood.
Waarmee je suggereert dat iedereen die getint is een crimineel is en iedere Belg een pedo.
pi_180751574
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 20:06 schreef Red_85 het volgende:
Voor dit soort levende tinf wezens neemt half links het hier dus op in ieder migratietopic.

Schaam. Je. Dood.
:')

Nee.

En wat een sneue poging weer.
  donderdag 26 juli 2018 @ 20:08:48 #87
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180751592
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 19:49 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Had ie eerder over moeten nadenken. Maar dr is een oplossing: moeders gaat lekker mee en kan dan mooi als tolk fungeren.

Waar was die moeder trouwens tijdens de opvoeding van dat secreet?
Enige juiste oplossing. Koter was minderjarig dat hij Richard Nieuwenhuizen dood schopte, dus de ouders zijn net zo verantwoordelijk.

Ga mee. Stuk vuil.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_180751621
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2018 20:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Point taken.

Het verbaast me meer dat ie 'm nog niet heeft.
Mij ook. Je zou verwachten dat je zoiets wel regelt, maar misschien hadden zijn ouders niet het besef hoe belangrijk dat kan zijn.
pi_180751948
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:05 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Zou hem wel willen uitzwaaien ja :W
En zorgen dat (Zweedse) sneeuwvlokstudenten niet hetzelfde vliegtuig in stappen.
Racist
  donderdag 26 juli 2018 @ 20:43:45 #90
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_180752392
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:36 schreef superniger het volgende:
Ook zijn moeder nam kort het woord: ,,Waar moet mijn kind heen, hij spreekt de Marokkaanse taal niet goed en als hij van het vliegveld komt, is hij dakloos.''
Maar wel die nationaliteit.
  donderdag 26 juli 2018 @ 20:54:35 #91
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_180752646
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Laat hem maar gaan. Als ie zelfmoord pleegt, jammer. Eigen verantwoordelijkheid. Laten we niet vergeten dat hij een onschuldige man heeft doodgeschopt.
Is nooit bewezen. Die hele rechtszaak was een farce om marokkanenhaat te verspreiden.
#KICKOUTZP
pi_180752898
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 20:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Waarmee je suggereert dat iedereen die getint is een crimineel is en iedere Belg een pedo.
Juist niet.

Deze gast verdient geen Nederlands paspoort of verblijf hier.

Hij wordt beoordeeld op gedrag. Hij heeft iemand doodgeschopt en een langer strafblad.

Hij heeft geen NL paspoort en dus mag hij wieberen. Iedereen is deze debiel toch liever kwijt? Moeten we hem dan nu alsnog een paspoort aanbieden en een uitkering? Dag hoor.

Als deze lowlife nu eens iets had gemaakt van zijn leven, dan was hij niet in deze situatie. Nu heeft hij de consequenties te dragen. Het leven is hard.
Whatever...
  donderdag 26 juli 2018 @ 21:18:13 #93
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180753164
quote:
13s.gif Op donderdag 26 juli 2018 20:54 schreef wollah het volgende:

[..]

Is nooit bewezen. Die hele rechtszaak was een farce om marokkanenhaat te verspreiden.
Natuurlijk, en die scheidsrechter leeft ook nog natuurlijk.

De enige reden van Marokkanenhaat is het gedrag van Marokkanen zelf. Het tuig eronder welteverstaan. En het falen van de ouders van dat tuig.
pi_180753226
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 21:05 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Juist niet.

Deze gast verdient geen Nederlands paspoort of verblijf hier.

Hij wordt beoordeeld op gedrag. Hij heeft iemand doodgeschopt en een langer strafblad.

Hij heeft geen NL paspoort en dus mag hij wieberen. Iedereen is deze debiel toch liever kwijt? Moeten we hem dan nu alsnog een paspoort aanbieden en een uitkering? Dag hoor.

Als deze lowlife nu eens iets had gemaakt van zijn leven, dan was hij niet in deze situatie. Nu heeft hij de consequenties te dragen. Het leven is hard.
Je ziet mij hem hier niet verdedigen, het zou alleen vreemd zijn als hij in Marokko op straat zou komen. Die hoort achter slot en grendel of in een kliniek. In NL of in Marokko.

Waarin ik je niet zo begreep is dat je doet alsof dit op alles toegepast kan worden. Deze gast vertegenwoordigd "de Marokkaan" net zo min als dat Breivik "de Noor" beschrijft.

En jij gaat uiteraard het gros van de Noren en Marokkanen verdedigen en niet over dezelfde kam scheren als dit stuk tuig.
pi_180753884
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 21:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je ziet mij hem hier niet verdedigen, het zou alleen vreemd zijn als hij in Marokko op straat zou komen. Die hoort achter slot en grendel of in een kliniek. In NL of in Marokko.

Waarin ik je niet zo begreep is dat je doet alsof dit op alles toegepast kan worden. Deze gast vertegenwoordigd "de Marokkaan" net zo min als dat Breivik "de Noor" beschrijft.

En jij gaat uiteraard het gros van de Noren en Marokkanen verdedigen en niet over dezelfde kam scheren als dit stuk tuig.
Hoezo komt die op straat in Marokko?
Hij kan daar toch gewoon op niveau werken?
  donderdag 26 juli 2018 @ 22:01:48 #96
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_180754253
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2018 20:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Point taken.

Het verbaast me meer dat ie 'm nog niet heeft.
Tja, dat kan van alles zijn. Kosten, het inburgeringsexamen niet halen, een onduidelijke verblijfsstatus, nalatigheid.
pi_180754492
Mooi. Nederland is geen publieke opvang.
pi_180754898
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 21:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je ziet mij hem hier niet verdedigen, het zou alleen vreemd zijn als hij in Marokko op straat zou komen. Die hoort achter slot en grendel of in een kliniek. In NL of in Marokko.

Waarin ik je niet zo begreep is dat je doet alsof dit op alles toegepast kan worden. Deze gast vertegenwoordigd "de Marokkaan" net zo min als dat Breivik "de Noor" beschrijft.

En jij gaat uiteraard het gros van de Noren en Marokkanen verdedigen en niet over dezelfde kam scheren als dit stuk tuig.
Dat doe ik nergens. Ik heb het specifiek over hem, met zijn gedrag.

Als je dan geen Nederlands paspoort hebt, ben je niet ons probleem, maar dat van het land van je paspoort. Zo werkt dat. Hij is Marokkaan zonder verblijfsvergunning. Die is terecht niet verlengd.

Maargoed, dit heeft inderdaad niets te maken met alle Marokkanen. En ook niet met veel dubbelpaspoorters. Want daar zitten we mee opgescheept. Die kunnen we niet uitzetten en aan hun ouders hebben we te weinig eisen gesteld bij hun paspoort.

Geen Nederlander willen zijn, je niet aan de wet houden, maar wel de uitkering, rechtsstaat en sociale woningbouw willen hebben.

Nationaliteit of afkomst maakt mij niets uit. Gedrag wel. Dus ja: criminaliteit, het afwijzen van Nederland en Nederlandse cultuur, onnodig gebruik maken van sociale stelsels... Allemaal zaken waar we wel mensen op kunnen beoordelen. Helaas komt dit negatieve gedrag overmatig voor bij Marokkanen in Nederland, of halve Marokkanen iig de groep met Marokkaanse achtergrond. Jammer. Vooral voor degenen die zich wél goed gedragen.

Als we daar nu ook eens iets aan zouden doen, dan hoeft niet elke Mocro het stigma te dragen van zijn criminele neefjes. Die neefjes zouden dan netjes op het HBO zitten of leren voor automonteur.

Helaas is het nu zo dat als je een groepje Marokkanen tegenkomt je waarschijnlijk problemen tegenkomt. Zolang dat niet verandert kun je op een forum roepen wat je wilt, dan word je als groep toch uitgekotst.

Niet zo gek, als 60 procent van de jongens met deze achtergrond daadwerkelijk crimineel gedrag vertonen.

Kortom: ja, in dit geval gewoon terecht. Maar ja, ook met de groep Marokkanen in Nederland is er een probleem. Vanwege de enorme getallen en problemen is het zeker ook een probleem van de Marokkaanse gemeenschap. Het feit dat die er is, zegt dat er ook iets kan gebeuren.

Helaas, die staan liever te demonstreren tegen Netanyahu ofzo, dan hun eigen leefomgeving echt te verbeteren. De kans zit hem erin om de kinderen op te voeden zodat ze zich hier kunnen redden, de Marokkaanse cultuur niet volledig overnemen, maar aanpassen zodat deze in ons land ook werkt. Dus geen segregatie.

Maargoed. Het is al honderd keer gezegd. En dan kom jij weer met iets van joden en Israël, of een overval waar voor de verandering geen allochtonen bij betrokken zijn.

Waarom niet constructief zijn. Dat begint toch bij toegeven dat er iets mis is. Zeker in de Marokkaanse gemeenschap in Nederland.

Tldr: in dit geval terecht, maar gemiddeld genomen is er in Nederland wel degelijk een probleem.met Marokkanen.
Whatever...
  donderdag 26 juli 2018 @ 22:50:33 #99
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_180755526
quote:
Zijn psychiater zei tijdens de zitting dat uitzetting naar Marokko mogelijk zelfs tot zelfmoord zou kunnen leiden.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Krekker is de bom!
  donderdag 26 juli 2018 @ 22:51:43 #100
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_180755564
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 21:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hoezo komt die op straat in Marokko?
Hij kan daar toch gewoon op niveau werken?
Who cares?

Fingers crossed voor:

quote:
Zijn psychiater zei tijdens de zitting dat uitzetting naar Marokko mogelijk zelfs tot zelfmoord zou kunnen leiden.
Krekker is de bom!
  vrijdag 27 juli 2018 @ 01:41:21 #101
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180758692
https://www.hartvannederl(...)n-zaak-grensrechter/

Dit varkentje zou volgens dit artikel de genade trap gegeven kunnen hebben.
Nu verschuilt hij zich achter “licht verstandelijk gehandicapt zijn”, imo een belediging voor mensen met een lichte geestelijke beperking.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 01:56:01 #102
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_180758785
Die heeft over een jaar of 10 gewoon een dak boven zijn hoofd en een uitkering in Nederland. Er is altijd wel een Sunny Berggeit die dit tegen houd.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 01:56:41 #103
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180758790

Tja, gooi je eigen glazen maar in...
pi_180760787
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:38 schreef Physsic het volgende:

[..]

Is hij niet; licht verstandelijk beperkt.
Dat zou ik ook zeggen tijdens een rechtzaak.
pi_180760823
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 01:56 schreef ootjekatootje het volgende:

Tja, gooi je eigen glazen maar in...
Hmm, toch lichtelijk beperking, wat een niveau zeg.
Dat taaltje alleen al.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2018 @ 08:20:06 #106
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_180761147
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 07:33 schreef Antaris het volgende:

[..]

Hmm, toch lichtelijk beperking, wat een niveau zeg.
Dat taaltje alleen al.
Wat mij betreft gaat Nederland deze knul eens lekker provoceren.
Toedeledokie. :W
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  vrijdag 27 juli 2018 @ 08:28:43 #107
117098 Hathor
Effe niet
pi_180761234
Ik represent mijn buurt hurrrrr durrrrrr durrrrr.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180761278
Yes! Goed bezig! En nu volhouden.
pi_180761642
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 08:20 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Wat mij betreft gaat Nederland deze knul eens lekker provoceren.
Toedeledokie. :W
Ik zou er toch bij willen zijn wanneer hij op de vliegtuig wordt gezet.
"Het was gezellig en tot ziens"
pi_180763561
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 07:26 schreef Antaris het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen tijdens een rechtzaak.
Daar is hij niet zelf mee gekomen he.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 11:28:38 #111
117098 Hathor
Effe niet
pi_180764188
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 01:56 schreef ootjekatootje het volgende:

Tja, gooi je eigen glazen maar in...
En dit gaat tijdens een rechtszitting ook niet echt in je voordeel spreken. :') Hier is geen sprake van een lichtelijk verstandelijke handicap, eerder een stoornis van epische proporties.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 11:59:10 #112
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_180764762
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 01:41 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.hartvannederl(...)n-zaak-grensrechter/

Dit varkentje zou volgens dit artikel de genade trap gegeven kunnen hebben.
Nu verschuilt hij zich achter “licht verstandelijk gehandicapt zijn”, imo een belediging voor mensen met een lichte geestelijke beperking.
Volgens schattingen heeft tot de helft van de jongeren met een criminele achtergrond een laag iq en is dit percentage bij Antilliaanse en Marokkaanse crimineeltjes nog hoger. Hier wordt bij de strafmaat vaak al rekening mee gehouden.

Gelukkig maakt het niks uit voor het vraagstuk of hij verblijfsrecht heeft hier want we hebben wel genoeg halve zolen die het maar niet snappen en zich stelselmatig niet kunnen gedragen. Laat hem zijn buurt maar lekker gaan representen in Marrakech. Die lusten hem rauw daar met dit gedrag. Je ziet gewoon die verbaasde kop voor je als hij daar een grote bek probeert te hebben tegen een Marokkaanse agent en ineens op straat ligt met een wapenstok in zijn nek. Probleem opgelost.
pi_182024627
quote:
Wordt betrokkene dood grensrechter Nederland uitgezet?
Ibrahim C., die veroordeeld is voor betrokkenheid bij de dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen, hoort donderdag bij de bestuursrechter of hij weg moet uit Nederland
https://www.parool.nl/ams(...)d-uitgezet~a4604788/
Vandaag de uitspraak
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2018 @ 12:32:01 #114
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_182024649
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vandaag de uitspraak
Hopelijk krijgt ie een enkeltje
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_182024835
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:37 schreef superniger het volgende:

[..]

Erg vervelend voor hem. :D
Ja zo treurig. *O*
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182024877
Hopelijk kan hij zijn buurt gaan representen in Marokko :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182024878
quote:
2s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Hopelijk krijgt ie een enkeltje
Hoop het ook, kan ik me weer heerlijk bij verkneukelen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 20 september 2018 @ 12:46:56 #118
22565 asco
Los in deze tent
pi_182024882
Nou mijn geld gaat op hij mag blijven. Het is hier Nederland weet je wel. 🙄
pi_182024904
Ik kan me haast niet voorstellen dat hij mag blijven. De vreemdelingenwet is op papier streng en geen knuffelende rechter kan daar omheen.

Maar uitzetten, dat is een ander verhaal.
pi_182025059
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:48 schreef Confetti het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat hij mag blijven. De vreemdelingenwet is op papier streng en geen knuffelende rechter kan daar omheen.

Maar uitzetten, dat is een ander verhaal.
In dit geval zou het kunnen. Hij heeft geen NLe nationaliteit en Marokko is verder een veilig land. Het is ook geen terrorist die 'gevaar loopt om gemarteld te worden in Marokko' dus dit zou toch wel kat in het bakkie moeten zijn.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_182025114
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:48 schreef Confetti het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat hij mag blijven. De vreemdelingenwet is op papier streng en geen knuffelende rechter kan daar omheen.

Maar uitzetten, dat is een ander verhaal.
Er is technisch geen sprake van uitzetten maar van intrekken verblijfsvergunning. En met Marokko hebben we een verdrag dat het terugnemen van onderdanen regelt.

Hier heb je een heerlijke documentaire over 3 in Nederland opgegroeide Marokkaanse jongeren die na een leven van rottigheid uithalen uiteindelijk een enkeltje gekregen hebben.

Sommigen beseffen nog steeds niet dat het definitief is.

https://www.npostart.nl/m(...)6-2015/VPWON_1241230

werkelijk heerlijk om te zien.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 20 september 2018 @ 13:01:49 #122
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_182025173
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Er is technisch geen sprake van uitzetten maar van intrekken verblijfsvergunning. En met Marokko hebben we een verdrag dat het terugnemen van onderdanen regelt.

Hier heb je een heerlijke documentaire over 3 in Nederland opgegroeide Marokkaanse jongeren die na een leven van rottigheid uithalen uiteindelijk een enkeltje gekregen hebben.

Sommigen beseffen nog steeds niet dat het definitief is.

https://www.npostart.nl/m(...)6-2015/VPWON_1241230

werkelijk heerlijk om te zien.
Genot.
pi_182025228
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Er is technisch geen sprake van uitzetten maar van intrekken verblijfsvergunning. En met Marokko hebben we een verdrag dat het terugnemen van onderdanen regelt.

Hier heb je een heerlijke documentaire over 3 in Nederland opgegroeide Marokkaanse jongeren die na een leven van rottigheid uithalen uiteindelijk een enkeltje gekregen hebben.

Sommigen beseffen nog steeds niet dat het definitief is.

https://www.npostart.nl/m(...)6-2015/VPWON_1241230

werkelijk heerlijk om te zien.
Wel zo doorzichtig dat ze allemaal met het voetbalshirt van hun regio/stad lopen en bv met een Dirk-boodschappentas. Echt niet geregisseerd hoor :')
En die met die nek-tattoo zit z'n moeder nog net niet aan d'r tieten te zuigen, gadverdamme zeg.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_182025320
Zouden we hem ook ergens kunnen uitzwaaien?
pi_182025332
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Wel zo doorzichtig dat ze allemaal met het voetbalshirt van hun regio/stad lopen en bv met een Dirk-boodschappentas. Echt niet geregisseerd hoor :')
En die met die nek-tattoo zit z'n moeder nog net niet aan d'r tieten te zuigen, gadverdamme zeg.
Natuurlijk. Nu zijn het allemaal oerhollandse modeljongeren die verschrikkelijk onrecht zijn aangedaan. Maar als je dan vervolgens ziet dat ze de ene na andere woningoverval en beroving pleegden kan ik alleen maar genieten dat hij parkeerwachter is.

Die moeder moet helemaal haar mond dicht houden met hoe zielig haar zoon is, die heeft dat stuk verdriet op de wereld gezet en er nooit naar omgekeken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182025573
In Nederland geboren en toch alleen de Marokkaanse nationaliteit....

Doeiiiiiii 💨
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2018 @ 13:26:40 #127
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_182025650
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Er is technisch geen sprake van uitzetten maar van intrekken verblijfsvergunning. En met Marokko hebben we een verdrag dat het terugnemen van onderdanen regelt.

Hier heb je een heerlijke documentaire over 3 in Nederland opgegroeide Marokkaanse jongeren die na een leven van rottigheid uithalen uiteindelijk een enkeltje gekregen hebben.

Sommigen beseffen nog steeds niet dat het definitief is.

https://www.npostart.nl/m(...)6-2015/VPWON_1241230

werkelijk heerlijk om te zien.
Die had ik al gezien.

'Berouw' komt meestal na de zonde.

En zelfs in dit geval denk ik helaas, als je de gast uit het filmpje weer in Nederland op zou nemen gaat ie waarschijnlijk binnen de kortste keren weer over de schreef, ben daarom blij dat we hem kwijt zijn.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_182026114
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:01 schreef Montagui het volgende:
Aangezien hij verbeterd gedrag vertoont zou ik het anders aanpakken.

Hij mag nu blijven, maar wanneer hij binnen nu en 10 jaar weer in de fout gaat dan wordt hij uitgezet naar Marokko en krijgt een inreisverbod van 20 jaar.
Ik neem aan dat jij jezelf of je familie aanbied als volgend onderwerp van zijn geweldadigheid? Of dat je zijn volgend slachtoffer/nabestaanden van slachtoffer schadevrij gaat stellen? Zo nee, waarom niet?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_182026170
Per direct het land uit.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-land-uit~ac8d2cb7/

Heftig voor hem.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:52:00 #130
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_182026171
Altijd dat dreigen met zelfmoord als ze hun zin niet krijgen.... We moeten ons niet laten chanteren. Dreigen met zelfmoord is automatisch uitzetten, in ieder denkbaar geval.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_182026172
*O* w/ *O*

Hij moet per direct weg
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 20 september 2018 @ 13:52:11 #132
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_182026174
Opzouten met dat misbaksel. Waarom is die vent nog in Nederland?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_182026232
Waarom is Nederland zo soft in dit soort zaken man man man afvoeren weg ermee.
Ik zwaai naar dieren.
pi_182026284
Heerlijk. Weg met dat stuk uitschot.

Laat hem in Marokko maar nadenken over alle kansen die hij voor zichzelf heeft vergooid.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182026314
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:52 schreef Physsic het volgende:
Per direct het land uit.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-land-uit~ac8d2cb7/

Heftig voor hem.
Marokko is een heerlijk land. Economisch vrij goed, sympathieke mensen.
pi_182026353
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Heerlijk. Weg met dat stuk uitschot.

Laat hem in Marokko maar nadenken over alle kansen die hij voor zichzelf heeft vergooid.
Hier overdenkt hij zijn daden in een Nederlandse cel nadat hij Richard Nieuwenhuizen doodgeschopt heeft:

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2018 @ 14:08:36 #137
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_182026420
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hier overdenkt hij zijn daden in een Nederlandse cel nadat hij Richard Nieuwenhuizen doodgeschopt heeft:

Die grote bek met praatjes zal inmiddels wel enigszins gedimd zijn.
Ook fijn dat ie de komende 10 jaar niet meer hier op vakantie mag komen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  donderdag 20 september 2018 @ 14:09:45 #138
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_182026437
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Natuurlijk. Nu zijn het allemaal oerhollandse modeljongeren die verschrikkelijk onrecht zijn aangedaan. Maar als je dan vervolgens ziet dat ze de ene na andere woningoverval en beroving pleegden kan ik alleen maar genieten dat hij parkeerwachter is.

Die moeder moet helemaal haar mond dicht houden met hoe zielig haar zoon is, die heeft dat stuk verdriet op de wereld gezet en er nooit naar omgekeken.
Nou, volgens mij zat dat verhaal anders, want de vader heeft hem zonder haar toestemming meegenomen naar Nederland. Ik vond die Chawki ook degene die het nog het beste had opgepakt. Was echt verbaasd toen hij vertelde wat hij op zijn kerfstok had want hij kwam heel schuchter over. Ik denk dat zowel Nederland als hijzelf het beste af zijn nu.

Aan die Mohammed maak ik niet veel woorden vuil: hier een loser, daar een loser, wordt nooit wat. Gelukkig geen last meer van hier met zijn "ik neem het de Nederlandse autoriteiten kwalijk".

En Ibrahim C. mag definitief opbokken *O*
pi_182027213
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:52 schreef Physsic het volgende:
Per direct het land uit.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-land-uit~ac8d2cb7/

Heftig voor hem.
Hij heeft iemand dood getrapt toen hij zelf nog maar 16 jaar oud was. Het is zijn verdiende loon...
pi_182027320
Mooi. Wegwezen ermee.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_182027342
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Marokko is een heerlijk land. Economisch vrij goed, sympathieke mensen.
Rijke cultuur ook, hij zal er vast goed aarden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182027390
Nou, nu nog de daadwerkelijke uitzetting. De advocaat zal wel weer een procedure starten. Zo rolt het asielrecht.
pi_182027443
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:06 schreef Confetti het volgende:
Nou, nu nog de daadwerkelijke uitzetting. De advocaat zal wel weer een procedure starten. Zo rolt het asielrecht.
Het gaat hier niet om asiel.
  donderdag 20 september 2018 @ 15:10:11 #144
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_182027484
Alleen lees ik in dat AD artikel dat 'het nu onbekend is waar hij uithangt'. Dat wordt moeilijk uitzetten zo. En dat moet toch echt gebeuren met dit soort lowlife exponenten van dubieuze genenpoelen, anders zie ik het slecht in voor Nederland over een aantal decennia.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_182027485
Voorlopig gaat Ibrahim nergens heen, want Ibrahim is zoek:

quote:
Volgens de rechter heeft de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) terecht geoordeeld dat Ibrahim C. een actueel gevaar is en een bedreiging vormt voor de openbare orde. Er is niet gebleken dat hij zijn leven heeft gebeterd. C. kwam na de grensrechterzaak nóg enkele keren met justitie in aanraking. Hij moet per direct het land uit en mag tien jaar Nederland niet inreizen. C. was niet bij de uitspraak aanwezig. Waar hij nu is, is onbekend.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-land-uit~ac8d2cb7/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 20 september 2018 @ 15:10:56 #146
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_182027508
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voorlopig gaat Ibrahim nergens heen, want Ibrahim is zoek:

[..]

Gamma
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_182027523
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Gamma
Ja, ik postte 4 seconden na jou
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182027542
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:08 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om asiel.
Klopt, ik had moeten zeggen vreemdelingenrecht. Ook in dit soort gevallen kan onzin als 'hij is ziek' en uitzetting leidt tot onomkeerbare schade etc. ingebracht worden.
pi_182027555
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voorlopig gaat Ibrahim nergens heen, want Ibrahim is zoek:

[..]

Het zal toch weer eens niet......

Nederland :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 20 september 2018 @ 15:13:36 #150
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_182027566
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Alleen lees ik in dat AD artikel dat 'het nu onbekend is waar hij uithangt'. Dat wordt moeilijk uitzetten zo. En dat moet toch echt gebeuren met dit soort lowlife exponenten van dubieuze genenpoelen, anders zie ik het slecht in voor Nederland over een aantal decennia.
https://www.geenstijl.nl/5143969/poging-tot-moord/

Nog zo'n inferieure aap waar al genoeg Nederlands belastinggeld aan verspild is.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_182027742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:04 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik zie het gewoon als iemand met jeugdzonden. Hij heeft de straf uitgezeten voor zijn verantwoordelijkheid bij voor het doodschoppen van de grensrechter.

Ik vind twee dingen. Iemand die zijn straf heeft uitgezeten, mag daarna niet weer voor dat feit worden aangerekend, tenzij er een proeftijd aan vastzit.
Aan de andere kant vind ik ook dat de strafmaat voor groepsgeweld gebruiken tegen individuen hoger bestraft moet worden. En dat had ook gemoeten als de grensrechter het wel had overleefd.
Hij wordt niet 2x vervolgd voor hetzelfde feit.

Bij de veroordeling voor een 2e, ander feit kijkt de rechter naar het strafblad, om zo een inschatting te maken van de kans op recidive en een mogelijke vergrootte noodzaak om de samenleving te beschermen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_182027784
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:48 schreef Confetti het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat hij mag blijven. De vreemdelingenwet is op papier streng en geen knuffelende rechter kan daar omheen.

Maar uitzetten, dat is een ander verhaal.
Nouja ... Je kan als rechter natuurlijk net die paar maanden van een straf afschaven zodat een verkrachter zijn verblijfsvergunning niet ingetrokken ziet worden. De facto wordt dan de vreemdelingenwet omzeild.
"Pools are perfect for holding water"
pi_182027827
quote:
Het gaat om een diefstalletje en bezit van softdrugs,'' zegt zijn advocaat, Marjon Peeters
Ik stoor me verdomde hard aan het gebruiken van een verkleinwoord, mevrouw Peeters. Een diefstalletje. Alsof het niets is.

Aan de andere kant, bezit van softdrugs mag idd wel behandeld worden alsof het niets is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_182028193
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:24 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik stoor me verdomde hard aan het gebruiken van een verkleinwoord, mevrouw Peeters. Een diefstalletje. Alsof het niets is.

Aan de andere kant, bezit van softdrugs mag idd wel behandeld worden alsof het niets is.
Volstrekt onnodig om je daar aan te storen, dat is namelijk een advocaat die betaald wordt om zaken in het voordeel van haar client te framen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 20 september 2018 @ 15:52:09 #155
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182028426
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:36 schreef superniger het volgende:

Ook zijn moeder nam kort het woord: ,,Waar moet mijn kind heen, hij spreekt de Marokkaanse taal niet goed en als hij van het vliegveld komt, is hij dakloos.''

Keuzes en consequenties
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 20 september 2018 @ 15:57:17 #156
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182028527
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:38 schreef Physsic het volgende:

[..]

Is hij niet; licht verstandelijk beperkt.
Aangezien het gemiddelde IQ in Marokko 17 punten lager ligt dan hier, zal hij zich daar dus prima thuis voelen. Is hij zelfs ineens 'intelligent'. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182028533
Dikke doei
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_182029202
Die gasten voelen zich meer Marokkaan dan Nederlander, praten Marokkaans, dragen Marokko shirtjes, gaan er op vakantie en hebben geen Nederlands paspoort.

Waarom worden ze in godsnaam boos als ze in hun eigen land moeten gaan wonen?!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_182030633
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 20 september 2018 @ 19:50:41 #160
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_182033167
Is ie al opgerot?
pi_182033211
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is ie al opgerot?
Nee, bepaalde instanties hebben hem geholpen om verborgen te blijven en nu dreigt hij met zelfmoord als hij toch uitgezet word.

Ook heeft de staatssecretaris weer doodsbedreigingen gekregen van linkse activisten.
Vanavond meer in Pauw!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182033224
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Keuzes en consequenties
Mama mag ook mee. Met haar falende opvoeding en leugens. Kan zij lekker zorgen voor de oplossing.

Dit zijn de gevolgen. Doei!!!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_182033240
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, bepaalde instanties hebben hem geholpen om verborgen te blijven en nu dreigt hij met zelfmoord als hij toch uitgezet word.

Ook heeft de staatssecretaris weer doodsbedreigingen gekregen van linkse activisten.
Vanavond meer in Pauw!
Hebben de graaf denkula's al een reactie gegeven waarin ze stellen dat het racisme is dat deze moordenaar wordt uitgezet?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_182033350
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 19:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hebben de graaf denkula's al een reactie gegeven waarin ze stellen dat het racisme is dat deze moordenaar wordt uitgezet?
https://twitter.com/DenkNL/status/1042500245333127172?s=20
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 20 september 2018 @ 22:32:43 #165
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_182036863
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 19:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hebben de graaf denkula's al een reactie gegeven waarin ze stellen dat het racisme is dat deze moordenaar wordt uitgezet?
Het wordt zo langzamerhand eens tijd voor een totale importstop uit landen als Inteeltistan danwel Schapeneukerije, want dat soort volk voegt per saldo helemaal niets toe behalve problematiek van allerlei soort, kost de samenleving bakken vol met geld en ondermijnt de sociale cohesie.

Dat er individueel ook genoeg successtories zijn weegt totaal niet op tegen de rest van de kliek,dus dat moet je niet als argument gebruiken. Of je selecteert ze aan de poort op IQ, open mindness en opleiding voordat je ze uberhaupt binnenlaat, en dan nog maar met mate.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_182037962
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, bepaalde instanties hebben hem geholpen om verborgen te blijven en nu dreigt hij met zelfmoord als hij toch uitgezet word.

Ook heeft de staatssecretaris weer doodsbedreigingen gekregen van linkse activisten.
Vanavond meer in Pauw!
ik vind zelfmoord eigenlijk een prima suggestie van die jongen, ik zeg doen. ^O^
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182040908
Tot ziens.
pi_182040940
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 22:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Het wordt zo langzamerhand eens tijd voor een totale importstop uit landen als Inteeltistan danwel Schapeneukerije, want dat soort volk voegt per saldo helemaal niets toe behalve problematiek van allerlei soort, kost de samenleving bakken vol met geld en ondermijnt de sociale cohesie.

Dat er individueel ook genoeg successtories zijn weegt totaal niet op tegen de rest van de kliek,dus dat moet je niet als argument gebruiken. Of je selecteert ze aan de poort op IQ, open mindness en opleiding voordat je ze uberhaupt binnenlaat, en dan nog maar met mate.
Heb je het nu over jezelf constant?
pi_182041129
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 23:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

ik vind zelfmoord eigenlijk een prima suggestie van die jongen, ik zeg doen. ^O^
Idd. Ik zou zeggen:


Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  vrijdag 21 september 2018 @ 07:43:36 #170
52513 whosvegas
The Trickster
pi_182041378
Mooi zo, mooi uitzetten!

Eerst zoiets wolgelijks doen en dan nu een beetje zielig gaan doen. Totaal geen medelijden met dat soort figuren :W
Are you nuts??
pi_182041753
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:48 schreef Bensel het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij jezelf of je familie aanbied als volgend onderwerp van zijn geweldadigheid? Of dat je zijn volgend slachtoffer/nabestaanden van slachtoffer schadevrij gaat stellen? Zo nee, waarom niet?
Verpersonalisering heeft geen zin. Je bent dan niet meer in staat tot rationeel nadenken.

Voor mij gold het gegeven dat via de media naar buiten werd gebracht dat deze jongen zijn leven gebeterd heeft, hij intellectueel beperkt is, nu de juiste hulp ontvangt, zijn foute vrienden heeft afgezworen en er nu écht iets van wil maken. Maar dat is gebaseerd op wat via de media tot mij komt. Dat beeld wordt geschetst. Uiteraard is de rechter beter geïnformeerd. Deze jongen heeft blijkbaar zijn leven niet, en nu nog niet, gebeterd. Het leert het ook maar weer eens hoe de media probeert via de publieke opinie een zaak te beïnvloeden door alleen eenzijdig e.e.a. te belichten.

Wanneer dus nu een rechter bepaalt dat hij het land uit moet sta ik daar dan ook volledig achter.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 21 september 2018 @ 08:21:09 #172
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_182041762
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Volstrekt onnodig om je daar aan te storen, dat is namelijk een advocaat die betaald wordt om zaken in het voordeel van haar client te framen.
Een advocaat wordt betaald om zijn/haar cliënt een eerlijke rechtsgang te bezorgen, niet hun daden te bagatelliseren wat ze maar al te vaak doen. Of nog erger, het slachtoffer tot dader verklaren zoals in de zaak van de straatracende dronken Transavia piloot en zoon.
pi_182041948
quote:
Zijn psychiater zei tijdens de zitting dat uitzetting naar Marokko mogelijk zelfs tot zelfmoord zou kunnen leiden.
Ik geloof dat zo'n 70% van de mensen die uitgezet worden daarmee schermen.
Conscience do cost.
pi_182042080
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 08:20 schreef Montagui het volgende:

[…] Het leert het ook maar weer eens hoe de media probeert via de publieke opinie een zaak te beïnvloeden door alleen eenzijdig e.e.a. te belichten.
[…]
De media laat zich vooral misbruiken. Ze tikken het verhaal van de verdediging over, zonder navraag te doen naar de andere kant van het verhaal. Zo krijg je met weinig inspanning toch een verhaal wat mogelijk maatschappelijke ophef oplevert. Een genuanceerd verhaal is meer werk en is minder interessant voor de lezer.
pi_182042674
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 08:20 schreef Montagui het volgende:

[..]

Verpersonalisering heeft geen zin. Je bent dan niet meer in staat tot rationeel nadenken.

Voor mij gold het gegeven dat via de media naar buiten werd gebracht dat deze jongen zijn leven gebeterd heeft, hij intellectueel beperkt is, nu de juiste hulp ontvangt, zijn foute vrienden heeft afgezworen en er nu écht iets van wil maken. Maar dat is gebaseerd op wat via de media tot mij komt. Dat beeld wordt geschetst. Uiteraard is de rechter beter geïnformeerd. Deze jongen heeft blijkbaar zijn leven niet, en nu nog niet, gebeterd. Het leert het ook maar weer eens hoe de media probeert via de publieke opinie een zaak te beïnvloeden door alleen eenzijdig e.e.a. te belichten.

Wanneer dus nu een rechter bepaalt dat hij het land uit moet sta ik daar dan ook volledig achter.
de man die hij heeft doodgeschopt kan ook niet meer rationeel nadenken. En mijn punt was om te bepalen of je bereid bent de gevolgen van je meelevendheid als het misgaat ook te ondergaan. Want ik vind dat je, gezien de ernst van de feit die hij al gepleegd is, een enorm risico neemt voor de samenleving door in zijn 'berouw' te geloven, en dat je dan wat mij betreft gewoon medeplichtig bent voor als hij recidiveert
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_182042709
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 08:21 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Een advocaat wordt betaald om zijn/haar cliënt een eerlijke rechtsgang te bezorgen, niet hun daden te bagatelliseren wat ze maar al te vaak doen. Of nog erger, het slachtoffer tot dader verklaren zoals in de zaak van de straatracende dronken Transavia piloot en zoon.
Nee, een advocaat wordt betaald om zijn client te verdedigen en daar hoort het bewaken van een eerlijke rechtsgang ook bij. Dat is net even iets anders. Een advocaat is geen objectieve partij.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 21 september 2018 @ 09:50:51 #177
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_182043007
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 06:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

Heb je het nu over jezelf constant?
Waar liggen mijn roots dan volgens jou?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_182043592
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 09:31 schreef Bensel het volgende:

[..]

de man die hij heeft doodgeschopt kan ook niet meer rationeel nadenken. En mijn punt was om te bepalen of je bereid bent de gevolgen van je meelevendheid als het misgaat ook te ondergaan. Want ik vind dat je, gezien de ernst van de feit die hij al gepleegd is, een enorm risico neemt voor de samenleving door in zijn 'berouw' te geloven, en dat je dan wat mij betreft gewoon medeplichtig bent voor als hij recidiveert
Ik geloof in 2e kansen. Zeker voor misdaden begaan op jonge leeftijd. Zoals ik al aangaf was/is mijn mening gebaseerd op de gegevens die 'ik' tot me heb kunnen nemen. Wanneer de feiten dan anders liggen, heb ik er geen probleem mee mijn mening te herzien. Zo ook in deze.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_182043723
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 09:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Waar liggen mijn roots dan volgens jou?
Dat soort dingen moet je bewaren voor als je weer op het spreekuur komt.
pi_182043738
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 09:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Waar liggen mijn roots dan volgens jou?

?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_182043758
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:26 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik geloof in 2e kansen. Zeker voor misdaden begaan op jonge leeftijd. Zoals ik al aangaf was/is mijn mening gebaseerd op de gegevens die 'ik' tot me heb kunnen nemen. Wanneer de feiten dan anders liggen, heb ik er geen probleem mee mijn mening te herzien. Zo ook in deze.
Ik geloof ook wel in een tweede kans maar deze gast heeft er al tig gehad. Je moet je toch bezinnen als door jouw toedoen een gezin zonder vader achterblijft. Dan moet je toch bij jezelf te rade gaan of je wel de juiste prioriteiten stelt en waar je wil staan in het leven.

Dit soort mensen is redelijk onverbeterlijk. En deels ligt dat bij de opvoeding. Mama klaagt over onderdak. Jezus Christus.
pi_182043937
Doodgeschopt? Typische weer hé.. volgens artsen is hij hoogstwaarschijnlijk overleden aan een sneetje in zijn halsslagader.

https://www.parool.nl/bin(...)oor-geweld~a3446452/
Geen sig.
  vrijdag 21 september 2018 @ 10:54:55 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_182043991
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik geloof ook wel in een tweede kans maar deze gast heeft er al tig gehad. Je moet je toch bezinnen als door jouw toedoen een gezin zonder vader achterblijft. Dan moet je toch bij jezelf te rade gaan of je wel de juiste prioriteiten stelt en waar je wil staan in het leven.

Dit soort mensen is redelijk onverbeterlijk. En deels ligt dat bij de opvoeding. Mama klaagt over onderdak. Jezus Christus.
Het gebruikelijke slachtoffer-rolletje. Weigeren in de spiegel te kijken.
pi_182044064
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:50 schreef Knudde het volgende:
Doodgeschopt? Typische weer hé.. volgens artsen is hij hoogstwaarschijnlijk overleden aan een sneetje in zijn halsslagader.

https://www.parool.nl/bin(...)oor-geweld~a3446452/
Dat is slechts één arts, ingeschakeld door de verdedigen van de dader(s). Andere deskundigen waren van mening dat daar onvoldoende aanwijzigen voor waren of zelfs kon worden uitgesloten. Zo ook de rechter.

quote:
Op grond van het hierboven weergegeven debat tussen de deskundigen is de rechtbank, met dr. Kubat en prof. Beuls, wier bevindingen en conclusies de rechtbank overneemt en tot de hare maakt, van oordeel dat SMA als oorzaak van de dissectie moet worden uitgesloten, en dat de enige aannemelijke oorzaak is het door verdachten tegen [slachtoffer 1] uitgeoefende geweld. Het ingetreden gevolg moet daarom aan (de gedragingen van) verdachten worden toegerekend.


[ Bericht 0% gewijzigd door Physsic op 21-09-2018 11:45:44 ]
pi_182044109
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:26 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik geloof in 2e kansen. Zeker voor misdaden begaan op jonge leeftijd. Zoals ik al aangaf was/is mijn mening gebaseerd op de gegevens die 'ik' tot me heb kunnen nemen. Wanneer de feiten dan anders liggen, heb ik er geen probleem mee mijn mening te herzien. Zo ook in deze.
Dat is goed van je.

Ibrahim heeft ook vele kansen gehad en allemaal verprutst. Sterker: het doodschoppen van de grensrechter was niet de reden van de rechter destijds om zijn visum niet te verlengen. Hij heeft toen nog een nieuwe kans gehad, ondanks dat hij al een groot strafblad had voor hij op zijn 16e dit levensdelict beging.

Zijn visum is niet verlengt omdat hij nadat hij vrij kwam gewoon doorging met zijn criminele activiteiten. Ook tijdens de rechtszaak en zelfs tijdens zijn detentie misdroeg hij zich.

quote:
Ibrahim C. was toen nog een tiener van 16, maar had al eerder vastgezeten. Na de veroordeling voor Nieuwenhuizen kwam hij nog een paar keer in aanraking met justitie. Weliswaar voor kleine vergrijpen (diefstal, softdrugs), maar genoeg voor de IND om hem twee jaar geleden te vertellen dat zijn verblijfsvergunning niet wordt verlengd en hij een inreisverbod van tien jaar krijgt.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-land-uit~ac8d2cb7/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182044250
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:26 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik geloof in 2e kansen. Zeker voor misdaden begaan op jonge leeftijd. Zoals ik al aangaf was/is mijn mening gebaseerd op de gegevens die 'ik' tot me heb kunnen nemen. Wanneer de feiten dan anders liggen, heb ik er geen probleem mee mijn mening te herzien. Zo ook in deze.
Alle kansen liggen voor hem open, in Marokko. Er wonen al 34 miljoen mensen "met een 1e, 2e of 3e kans". Als ze die niet hadden mogen die allemaal ook naar hier komen? Wat is er zo verschrikkelijk om "buiten Nederland" gezet te worden?

Zeer waarschijnlijk heeft z'n moeder ook geen Nederlands paspoort (want waarom anders zou je je kind geen Nederlands paspoort geven?), tot zover dus de "loyaliteit" t.o.v. Nederland.
Wel in Nederland geboren maar geen Nederlander zijn betekent gewoon dat je hier te gast bent, totdat je ouders werk maken om zichzelf en hun kind(eren) Nederlander te maken, beide hadden blijkbaar geen interesse...
Meneer krijgt gewoon niet langer een verblijfsvergunning, en dat werd ook tijd, gezien zijn historie.

Waar is vader trouwens? Zou wel hilarish zijn als deze in Marokko woont, niet?
Racist
pi_182044978
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:26 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik geloof in 2e kansen. Zeker voor misdaden begaan op jonge leeftijd. Zoals ik al aangaf was/is mijn mening gebaseerd op de gegevens die 'ik' tot me heb kunnen nemen. Wanneer de feiten dan anders liggen, heb ik er geen probleem mee mijn mening te herzien. Zo ook in deze.
Daar geloof ik ook in. Ook nog wel in een derde kans in sommige gevallen. Alleen heeft dit stuk uitschot vele kansen gekregen en ze allemaal verknald en daarmee vele slachtoffers gemaakt. Dus ik vind dat meneer voldoende tweede kansen heeft gekregen. Wat mij betreft gaat hij een zeer vervelend en armlastig bestaan tegemoet in Marokko zodat hij daar nog eens na kan denken over alle kansen die hij verkwanseld heeft voor zichzelf.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 21 september 2018 @ 12:27:36 #188
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_182045433
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:16 schreef Toga het volgende:

[..]

Alle kansen liggen voor hem open, in Marokko. Er wonen al 34 miljoen mensen "met een 1e, 2e of 3e kans". Als ze die niet hadden mogen die allemaal ook naar hier komen? Wat is er zo verschrikkelijk om "buiten Nederland" gezet te worden?

Zeer waarschijnlijk heeft z'n moeder ook geen Nederlands paspoort (want waarom anders zou je je kind geen Nederlands paspoort geven?), tot zover dus de "loyaliteit" t.o.v. Nederland.
Wel in Nederland geboren maar geen Nederlander zijn betekent gewoon dat je hier te gast bent, totdat je ouders werk maken om zichzelf en hun kind(eren) Nederlander te maken, beide hadden blijkbaar geen interesse...
Meneer krijgt gewoon niet langer een verblijfsvergunning, en dat werd ook tijd, gezien zijn historie.

Waar is vader trouwens? Zou wel hilarish zijn als deze in Marokko woont, niet?
Alleen interesse waarschijnlijk in een uitkering, kinderbijslag, huursubsidie en een sociaal huurflatje.
pi_182047224
Waarschijnlijk gaat die net zo lang procederen dat die toch mag blijven en gratis huis krijgt met uitkering
Ik zwaai naar dieren.
pi_182047608
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 14:20 schreef Geerd het volgende:
Waarschijnlijk gaat die net zo lang procederen dat die toch mag blijven en gratis huis krijgt met uitkering
Op de een of andere manier moet dat eindeloos procederen (op kosten van de samenleving) worden ingeperkt. Misschien kunnen we mensen die illegaal in Nederland verblijven hun recht op gratis rechtsbijstand ontnemen. Ze horen hier niet te zijn: betaal het zelf, of ga terug naar je eigen land en vraag daar rechtsbijstand aan. Daar kan dan eentueel nog een coulanceregeling bij om mensen die wel kans maken ondersteuning te bieden. Scheelt veel geld en onnodig tijdrekken.
  vrijdag 21 september 2018 @ 14:58:22 #191
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182047783
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:50 schreef Knudde het volgende:
Doodgeschopt? Typische weer hé.. volgens artsen is hij hoogstwaarschijnlijk overleden aan een sneetje in zijn halsslagader.

https://www.parool.nl/bin(...)oor-geweld~a3446452/
Één mening, die vast is meegenomen in de overwegingen van de rechter.
  vrijdag 21 september 2018 @ 14:58:34 #192
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_182047789
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

Wel zo doorzichtig dat ze allemaal met het voetbalshirt van hun regio/stad lopen en bv met een Dirk-boodschappentas. Echt niet geregisseerd hoor :')

En die met die nek-tattoo zit z'n moeder nog net niet aan d'r tieten te zuigen, gadverdamme zeg.
Om ze sympathieker en Nederlandser over te laten komen. Als ze in de toekomst een verzoek indienen om weer naar NL te komen (dus niet op een 3 maanden toeristenvisum) halen ze deze reportage erbij om de betreffende ambtenaar te beinvloeden dat ze hun leven hebben gebeterd en dat ze nog 21ste kans verdienen (na de 20 die ze in NL hebben verprutst).

Die nek-tattoo gast was idd wel heeeeeel aanhankelijk, hoe vaak hij z'n moeder wel niet een hele dikke zoen gaf tijdens het interview...
  vrijdag 21 september 2018 @ 15:02:42 #193
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_182047866
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 september 2018 14:58 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Om ze sympathieker en Nederlandser over te laten komen. Als ze in de toekomst een verzoek indienen om weer naar NL te komen (dus niet op een 3 maanden toeristenvisum) halen ze deze reportage erbij om de betreffende ambtenaar te beinvloeden dat ze hun leven hebben gebeterd en dat ze nog 21ste kans verdienen (na de 20 die ze in NL hebben verprutst).

Die nek-tattoo gast was idd wel heeeeeel aanhankelijk, hoe vaak hij z'n moeder wel niet een hele dikke zoen gaf tijdens het interview...
Typisch voorbeeld van een totaal mislukte mocro-familie. Eigenlijk zou je ze allemaal naar Marokko moeten sturen, maar goed, aangezien dat niet gaat is dit in elk geval een begin.
pi_182048301
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 14:20 schreef Geerd het volgende:
Waarschijnlijk gaat die net zo lang procederen dat die toch mag blijven en gratis huis krijgt met uitkering
Dat kan niet meer nu. Hij heeft zijn rechtsmiddelen verbruikt.
pi_182048362
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 15:30 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat kan niet meer nu. Hij heeft zijn rechtsmiddelen verbruikt.
Die zoekt wel wat vriendjes die hier ook illegaal verblijven
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 21 september 2018 @ 15:35:00 #196
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_182048382
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat soort dingen moet je bewaren voor als je weer op het spreekuur komt.
Geef je nou antwoord op een vraag die ik helemaal niet stel?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_182048553
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 september 2018 14:58 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Om ze sympathieker en Nederlandser over te laten komen. Als ze in de toekomst een verzoek indienen om weer naar NL te komen (dus niet op een 3 maanden toeristenvisum) halen ze deze reportage erbij om de betreffende ambtenaar te beinvloeden dat ze hun leven hebben gebeterd en dat ze nog 21ste kans verdienen (na de 20 die ze in NL hebben verprutst).

Die nek-tattoo gast was idd wel heeeeeel aanhankelijk, hoe vaak hij z'n moeder wel niet een hele dikke zoen gaf tijdens het interview...
Die meeste gasten hebben een inreisverbod voor de hele EU voor tenminste 10 jaar. Daarna kunnen ze een verzoek indienen om op een toeristenvisum naar Nederland te komen maar dat is absoluut geen recht.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182049247
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 september 2018 14:58 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Om ze sympathieker en Nederlandser over te laten komen. Als ze in de toekomst een verzoek indienen om weer naar NL te komen (dus niet op een 3 maanden toeristenvisum) halen ze deze reportage erbij om de betreffende ambtenaar te beinvloeden dat ze hun leven hebben gebeterd en dat ze nog 21ste kans verdienen (na de 20 die ze in NL hebben verprutst).
Wat me ook opvalt in die verhalen, "ik heb wat verkeerde dingen gedaan, drugs gebruikt.
Ja, alsof je voor drugsgebruik het land uitgezet wordt. Het is eerder meedogenloos geweld en gewapende berovingen, met je "verkeerde dingen gedaan".
En die donkere gast werd ook met een warme deken ontvangen hoor ik; bespuugd, in elkaar geslagen, nu weet hij ook eens wat het is om een homo te zijn in Nederland.
Lieve mensen toch, die autochtone Marokkanen...
Racist
pi_182049424
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:37 schreef superniger het volgende:

[..]

Erg vervelend voor hem. :D
Ik vraag mij af waarom je dan niet de NL nationaliteit neemt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 21 september 2018 @ 16:38:42 #200
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182049628
Schop hem Nederland uit.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_182056101
Ach gewoon weglopen de dag voor uitzetting, dan krijgt hij vanzelf een verblijfsvergunning.
  zaterdag 22 september 2018 @ 02:10:47 #202
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182059869
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:50 schreef Knudde het volgende:
Doodgeschopt? Typische weer hé.. volgens artsen is hij hoogstwaarschijnlijk overleden aan een sneetje in zijn halsslagader.

https://www.parool.nl/bin(...)oor-geweld~a3446452/
Niet 'hoogstwaarschijnlijk'. En het verhaal is wel dodgy. Zo'n zwakke plek in een slagader kan 'spontaan' scheuren, maar niet doordat er op die man wordt ingeschopt?

Maar goed, je zult je redenen hebben om oogkleppen op te zetten.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182064875
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:39 schreef speknek het volgende:
Ik ben niet vaak van het populisme bij rechtzaken, maar dit heeft wel een hoog gehalte van.

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Had je hem een Nederlands paspoort moeten geven trut.

(ik vraag me alleen wel af, waarom kan hij niet alsnog een Nederlands paspoort nemen als hij aantoonbaar hier geboren is?)
Dat kan. Dan moet hij eerst de NL nationaliteit aanvragen. Ik denk niet dat de IND (die hem wil uitzetten), hem die zal verstrekken.
pi_182065143
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:39 schreef speknek het volgende:
Ik ben niet vaak van het populisme bij rechtzaken, maar dit heeft wel een hoog gehalte van.

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Had je hem een Nederlands paspoort moeten geven trut.

(ik vraag me alleen wel af, waarom kan hij niet alsnog een Nederlands paspoort nemen als hij aantoonbaar hier geboren is?)
Misschien hebben de ouders alleen de Marokkaanse nationaliteit in combinatie met een permanente verblijfsvergunning?
pi_182065636
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:01 schreef Montagui het volgende:
Aangezien hij verbeterd gedrag vertoont zou ik het anders aanpakken.

Hij mag nu blijven, maar wanneer hij binnen nu en 10 jaar weer in de fout gaat dan wordt hij uitgezet naar Marokko en krijgt een inreisverbod van 20 jaar.
welk verbeterd gedrag ? Hij is duidelijk na 2012 weer meerdere keren de fout in gegaan
quote:
meer misdrijven en bij een recente veroordeling
en dan ook nog eens de fout ingegaan nadat ie al wist dat weg moest
quote:
"Bovendien ging de man nadat hij te horen had gekregen dat hij het land uit moet, toch weer de fout in."
Enige wat ik lees is dat ie nu eventjes bij een geitenwollen sokken psycholoog is langs gegaan en zelf vind dat ie 'zijn leven gebeterd' heeft en daarnaast een beetje zielig loopt te dreigen met zelfmoord.
Oprotten met die gast, hij had na het uitzitten van die bullshit 'straf' die ze voor de de dood van Richard Nieuwenhuizen gekregen hadden al het land uitgeschopt moeten worden.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  zaterdag 22 september 2018 @ 15:23:10 #206
80382 manny
30 is best veel
pi_182065686
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:16 schreef dontcare het volgende:

[..]

welk verbeterd gedrag ? Hij is duidelijk na 2012 weer meerdere keren de fout in gegaan

[..]

en dan ook nog eens de fout ingegaan nadat ie al wist dat weg moest

[..]

Enige wat ik lees is dat ie nu eventjes bij een geitenwollen sokken psycholoog is langs gegaan en zelf vind dat ie 'zijn leven gebeterd' heeft en daarnaast een beetje zielig loopt te dreigen met zelfmoord.
Oprotten met die gast, hij had na het uitzitten van die bullshit 'straf' die ze voor de de dood van Richard Nieuwenhuizen gekregen hadden al het land uitgeschopt moeten worden.
Hij wordt nu toch ook weggestuurd. Prima toch.

Ik neem aan dat we het een slecht idee vinden om hem hier te houden omdat we denken dat hij weer foute dingetjes gaat doen.

Dan zou er overigens ook nog een vraag kunnen bestaan waarom het minder erg is dat hij foute dingetjes gaat doen in een ander land.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_182066051
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:23 schreef manny het volgende:

[..]

Hij wordt nu toch ook weggestuurd. Prima toch.

Ik neem aan dat we het een slecht idee vinden om hem hier te houden omdat we denken dat hij weer foute dingetjes gaat doen.

Dan zou er overigens ook nog een vraag kunnen bestaan waarom het minder erg is dat hij foute dingetjes gaat doen in een ander land.
Wat. Hij was hier te gast. En is nu niet meer welkom. Dus terug naar zijn thuisland. Hoe moeilijk is het om dat te begrijpen? :')
pi_182066384
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:23 schreef manny het volgende:


Dan zou er overigens ook nog een vraag kunnen bestaan waarom het minder erg is dat hij foute dingetjes gaat doen in een ander land.
Hoezo zou het minder erg zijn? Ik denk dat ze die dingen in zijn eigen land ook niet leuk vinden maar dan hebben wij er in ieder geval geen last van.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182066711
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat. Hij was hier te gast. En is nu niet meer welkom. Dus terug naar zijn thuisland. Hoe moeilijk is het om dat te begrijpen? :')
Naar de Nederlandse wetsdienaren luistert hij niet. Misschien kunnen ze hem in een ander land, met andere methoden wel overtuigen.
  zaterdag 22 september 2018 @ 17:04:57 #210
80382 manny
30 is best veel
pi_182066751
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat. Hij was hier te gast. En is nu niet meer welkom. Dus terug naar zijn thuisland. Hoe moeilijk is het om dat te begrijpen? :')
heb je de eerste zin van mijn post gelezen ?

prima dat hij weggestuurd wordt.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:49:53 #211
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_182612084
https://www.ad.nl/binnenl(...)d-uit-moet~adef0221/

En hij doet een lilyhowickje... :r

quote:
Volgens C’s moeder is haar zoon niet klaar om naar Marokko te gaan, spreekt hij de taal niet goed en zou hij zelfs zelfmoord kunnen plegen.
Nou, volgens mij is de Nederlandse samenleving wél klaar met C :W
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:58:05 #212
74056 crew  ToT
pi_182612245
quote:
Ook zijn moeder nam kort het woord: ,,Waar moet mijn kind heen, hij spreekt de Marokkaanse taal niet goed en als hij van het vliegveld komt, is hij dakloos.''
Is er daar geen bergdorp dat nog op geitenkeutels kookt enzo dat hem niet liefdevol in hun gemeenschap wil opnemen? Wie weet kan hij er nog een lokale schone met 3 tanden en een bochel aan de haak slaan.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:59:43 #213
74056 crew  ToT
pi_182612279
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:49 schreef Qarrad het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)d-uit-moet~adef0221/

En hij doet een lilyhowickje... :r

Alleen heeft hij wel een lagere aaibaarheidsfactor. Zullen mensen dan nog steeds zo voor hem gaan demonstreren enzo? :P
pi_182612386
Tja als je veroordeeld bent voor het medeplichtig zijn aan doodslag dan kan je gedrag ook niet veel erger natuurlijk. :')
Gewoon lekker terug naar Marokko.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182613316
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:18 schreef klipper het volgende:
Ach gewoon weglopen de dag voor uitzetting, dan krijgt hij vanzelf een verblijfsvergunning.
Goh, wat een verrassing....je hebt gelijk gekregen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:47:30 #216
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182613454
Stuk stront.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:48:23 #217
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182613480
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Alleen heeft hij wel een lagere aaibaarheidsfactor. Zullen mensen dan nog steeds zo voor hem gaan demonstreren enzo? :P
Ja, die aaibaarheidsfactor mist hij wel een beetje inderdaad.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182613625
Als ze dit onderkruipsel ook nog eens niet uitzetten vanwege de zieligheids-factor ben ik echt helemaal klaar met Nederland.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:09:19 #219
3542 Gia
User under construction
pi_182613869
Hij spreekt de Marokkaanse taal niet goed....

De Nederlandse wel?
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 17:12:36 #220
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182613936
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 17:09 schreef Gia het volgende:
Hij spreekt de Marokkaanse taal niet goed....
Ik zou dat interview met die moeder weleens willen horen. Wedden dat ze amper Nederlands kan? En dan gaat ze ons wijsmaken dat ze thuis niet in haar moerstaal praat.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 18:16:35 #221
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182615027
Laten we een crowdfunding starten om hem een enkele vliegreis cadeau te geven, met beveiligers die er voor zorgen dat hij in dat vliegtuig stapt. Goedschiks of kwaadschiks.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 00:48:28 #222
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_182622077
De familie in gijzeling nemen zonder water of voedsel totdat hij zich meldt.
The more debt, the better
pi_182622461
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:16 schreef Harvest89 het volgende:
Laten we een crowdfunding starten om hem een enkele vliegreis cadeau te geven, met beveiligers die er voor zorgen dat hij in dat vliegtuig stapt. Goedschiks of kwaadschiks.
Dan liever een busreis. Zulke gasten mogen niet in luxe reizen.
pi_182639301
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 01:07 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dan liever een busreis. Zulke gasten mogen niet in luxe reizen.
laat hem lopen..
pi_182639498
Mare hoe zit dat dan?

Hij heeft alleen een Marocaans paspoort, is in Nederland geboren...

Zijn moeder zei dat er nooit geld was voor een Nederlands paspoort...

Euh, logischerwijs ben je toch een geboren Nederlander met een Nederlands paspoort tenzij je dat anders regelt?

Edit:
Die ma van hem was ook geen Nederlander en die pa ook niet...
Niet dat dat het logischer maakt.

[ Bericht 16% gewijzigd door ootjekatootje op 21-10-2018 00:29:35 ]
pi_182639789
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 00:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Mare hoe zit dat dan?

Hij heeft alleen een Marocaans paspoort, is in Nederland geboren...

Zijn moeder zei dat er nooit geld was voor een Nederlands paspoort...

Euh, logischerwijs ben je toch een geboren Nederlander met een Nederlands paspoort tenzij je dat anders regelt?

Edit:
Die ma van hem was ook geen Nederlander en die pa ook niet...
Niet dat dat het logischer maakt.
Wat is je vraag?
Het is niet zo dat je de Nederlandse nationaliteit krijgt als je in Nederland bent geboren he.
pi_182639923
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 00:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat is je vraag?
Het is niet zo dat je de Nederlandse nationaliteit krijgt als je in Nederland bent geboren he.
Volgens mij wel behalve als je anders aangeeft.
pi_182640138
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Er is technisch geen sprake van uitzetten maar van intrekken verblijfsvergunning. En met Marokko hebben we een verdrag dat het terugnemen van onderdanen regelt.

Hier heb je een heerlijke documentaire over 3 in Nederland opgegroeide Marokkaanse jongeren die na een leven van rottigheid uithalen uiteindelijk een enkeltje gekregen hebben.

Sommigen beseffen nog steeds niet dat het definitief is.

https://www.npostart.nl/m(...)6-2015/VPWON_1241230

werkelijk heerlijk om te zien.
gaan we morgen eens lekker voor zitten, bedankt voor de kijktip!
pi_182640191
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 00:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat is je vraag?
Het is niet zo dat je de Nederlandse nationaliteit krijgt als je in Nederland bent geboren he.
mijn vraag is, hoe zit dit dan?

Zijn ma had dan geen Nederlands paspoort, zijn vader ook niet. Dus ze mogen hier verblijven? 20 jaar op welke grond?
  zondag 21 oktober 2018 @ 01:44:24 #230
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182640944
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 16:04 schreef Monolith het volgende:
Tja als je veroordeeld bent voor het medeplichtig zijn aan doodslag dan kan je gedrag ook niet veel erger natuurlijk. :')
Gewoon lekker terug naar Marokko.
Hoe bedoel je, terug? Hij is daar niet geboren, maar hier.

Vind het verder trouwens wel vreemd dat hij hier al die tijd kon blijven zonder Nederlandse nationaliteit?! Hoe zit dat? En klaarblijkelijk hebben de ouders ook geen Nederlandse nationaliteit anders had hij dat ook gehad en die verblijven hier ook. Vermoedelijk op basis van het feit dat ze hier dan al 5 jaar verbleven .. maar ja ..
pi_182641134
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 18:16 schreef Harvest89 het volgende:
Laten we een crowdfunding starten om hem een enkele vliegreis cadeau te geven, met beveiligers die er voor zorgen dat hij in dat vliegtuig stapt. Goedschiks of kwaadschiks.
Ik organiseer liever een crowdfunding voor het optuigen van een rechterlijke macht die *niet* zo tenenkrommend naïef is. Als we de boel in Nederland goed op orde hadden wat strafvervolging en tenuitvoerlegging betreft, was deze onverbeterlijke crimineel al jaren geleden uitgezet naar Marokko.
pi_182642285
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 00:44 schreef Chadi het volgende:

[..]

Volgens mij wel behalve als je anders aangeeft.
Nee, in Nederland is dat niet zo.
pi_182642286
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

mijn vraag is, hoe zit dit dan?

Zijn ma had dan geen Nederlands paspoort, zijn vader ook niet. Dus ze mogen hier verblijven? 20 jaar op welke grond?
Op basis van een verblijfsvergunning (waarschijnlijk voor onbepaalde tijd). Hun zoon had ook een verblijfsvegunning, maar die kan na meerdere of ernstige strafbare feiten worden ingetrokken.
pi_182642301
Trap onder z’n reet geven, de grens over, en nooit meer binnen laten.
pi_182642341
Zijn ma voert het woord, iemand ooit wat over pa gelezen?
  zondag 21 oktober 2018 @ 09:03:21 #236
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_182642910
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Laat hem maar gaan. Als ie zelfmoord pleegt, jammer. Eigen verantwoordelijkheid. Laten we niet vergeten dat hij een onschuldige man heeft doodgeschopt.
Dat dus.
opzouten en snel
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 21 oktober 2018 @ 11:25:25 #237
286575 Roces18
Chef de party
pi_182644925
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

gaan we morgen eens lekker voor zitten, bedankt voor de kijktip!
Ook gezien. Wel hard. Zit een jongen bij die al sinds zijn 1e in Nederland is, en echt ook accentloos Nederlands spreekt en wordt die gedropt in Casablanca, zoek het maar uit. Tja, dan heb je wel een moeilijke tijd als je de taal niet spreekt en niemand kent. En je merkt wel dat hun leven in Marokko heel anders is dan in Nederland. Daar moeten ze werken en zich gedragen om te overleven en in NL kan je hele dag lekker crimineeltje spelen. Dus aan de ene kant verdiend aan de andere kant een best pittige straf.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_182645406
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:25 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ook gezien. Wel hard. Zit een jongen bij die al sinds zijn 1e in Nederland is, en echt ook accentloos Nederlands spreekt en wordt die gedropt in Casablanca, zoek het maar uit. Tja, dan heb je wel een moeilijke tijd als je de taal niet spreekt en niemand kent. En je merkt wel dat hun leven in Marokko heel anders is dan in Nederland. Daar moeten ze werken en zich gedragen om te overleven en in NL kan je hele dag lekker crimineeltje spelen. Dus aan de ene kant verdiend aan de andere kant een best pittige straf.
Die nummer twee die na 10 jaar wachten er achter kwam dat die waarschijnlijk nooit meer in Nederland mag wonen...

Misschien moeten ze deze docu eens wat vaker laten zien in de jeugdgevangenissen.
Die drie laten overkomen om hun verhaal te doen aan onze nep-marrocanen.

Jij noemt het een straf, ik zie dat toch iets anders. Die jongens hebben, zeggen ze zelf ook, jarenlang de schijt gehad aan alles en iedereen. 1 jaar gevangenisstraf, half jaar buiten, weer gevangenisstraf en dat 10 jaar lang.
Ze hebben kansen zat gehad, niet genomen en dan is het klaar. Nu opnieuw beginnen in hun droomland.
pi_182645488
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:25 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ook gezien. Wel hard. Zit een jongen bij die al sinds zijn 1e in Nederland is, en echt ook accentloos Nederlands spreekt en wordt die gedropt in Casablanca, zoek het maar uit. Tja, dan heb je wel een moeilijke tijd als je de taal niet spreekt en niemand kent. En je merkt wel dat hun leven in Marokko heel anders is dan in Nederland. Daar moeten ze werken en zich gedragen om te overleven en in NL kan je hele dag lekker crimineeltje spelen. Dus aan de ene kant verdiend aan de andere kant een best pittige straf.
Het is pittig maar het is zeker geen straf maar een gevolg van het eigen gedrag.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 21 oktober 2018 @ 11:57:31 #240
286575 Roces18
Chef de party
pi_182645509
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is pittig maar het is zeker geen straf maar een gevolg van het eigen gedrag.
Ben ik het mee eens. Maar die ene jongen uit Brabant die was hier al sinds zijn 1e. In welke mate ben je dan nog een Marokkaan? Hoeveel binding heb je dan nog met Marokko..

Maar de regels zijn nou eenmaal zo en als je zoveel kansen krijgt is het ook je eigen schuld natuurlijk.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_182645686
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:57 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Maar die ene jongen uit Brabant die was hier al sinds zijn 1e. In welke mate ben je dan nog een Marokkaan? Hoeveel binding heb je dan nog met Marokko..

Maar de regels zijn nou eenmaal zo en als je zoveel kansen krijgt is het ook je eigen schuld natuurlijk.
Daarnaast hebben ze tijdens hun lollige verblijven in de gevangenissen advocaten gehad. Hebben die ze hiervoor niet gewaarschuwd?

Men doet nu net alsof het een complete verrassing is.
Dat kan ik me niet voorstellen.
pi_182645735
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:57 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Maar die ene jongen uit Brabant die was hier al sinds zijn 1e. In welke mate ben je dan nog een Marokkaan? Hoeveel binding heb je dan nog met Marokko..

Maar de regels zijn nou eenmaal zo en als je zoveel kansen krijgt is het ook je eigen schuld natuurlijk.
Hij heeft natuurlijk geen enkele binding. Maar daar had hij na over moeten denken voordat hij woningovervallen ging plegen. Op papier is hij een Marokkaan die als gunst hier mag wonen. Die gunst is als gevolg van zijn eigen gedrag ingetrokken en dus mag hij vertrekken. Dat hij geen binding heeft met het land waarvan hij de nationaliteit draagt is simpelweg niet ons probleem.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182650381
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is pittig maar het is zeker geen straf maar een gevolg van het eigen gedrag.
Die ene jongen in de documentaire zei serieus dat hij de uitzetting niet snapte omdat hij al zijn gevangenisstraffen tot ze laatste seconde had uitgezeten. De uitzetting voelde als een extra straf. 😅

Die Brabander lijkt het inmiddels wel goed te hebben begrepen, maar die andere twee wekken de indruk dat ze uitzetting niet snappen (of snapten).
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 21 oktober 2018 @ 16:29:46 #244
74056 crew  ToT
pi_182650428
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 16:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

Die ene jongen in de documentaire zei serieus dat hij de uitzetting niet snapte omdat hij al zijn gevangenisstraffen tot ze laatste seconde had uitgezeten. De uitzetting voelde als een extra straf. 😅

Die Brabander lijkt het inmiddels wel goed te hebben begrepen, maar die andere twee wekken de indruk dat ze uitzetting niet snappen (of snapten).
Lekker Nederland weer in een kwaad daglicht zetten natuurlijk; het ligt niet aan hem, maar aan de gemene Nederlandse overheid dat ze er uit zijn gestuurd.
  zondag 21 oktober 2018 @ 16:56:26 #245
117098 Hathor
Effe niet
pi_182650758
Maar waarom heeft die moeder dan helemaal nooit dat Nederlandse paspoort aangevraagd? Is dat nou alleen maar omdat ze te krenterig was om die paar tientjes op te hoesten? Want dat gaat ze nu toch wel behoorlijk opbreken dus, als die gast een Nederlands paspoort gehad zou hebben, was uitzetting denk ik toch een stuk moeilijker geweest, als het al niet onmogelijk is, hij is tenslotte gewoon hier geboren. Nu heeft hij alleen maar de Marokkaanse nationaliteit en geeft hij de overheid dus gewoon een stok om mee te slaan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182651175
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 16:56 schreef Hathor het volgende:
Maar waarom heeft die moeder dan helemaal nooit dat Nederlandse paspoort aangevraagd? Is dat nou alleen maar omdat ze te krenterig was om die paar tientjes op te hoesten? Want dat gaat ze nu toch wel behoorlijk opbreken dus, als die gast een Nederlands paspoort gehad zou hebben, was uitzetting denk ik toch een stuk moeilijker geweest, als het al niet onmogelijk is, hij is tenslotte gewoon hier geboren. Nu heeft hij alleen maar de Marokkaanse nationaliteit en geeft hij de overheid dus gewoon een stok om mee te slaan.
Geen paspoort hebben is ook niet de enige stok die hij ze heeft gegeven :P
Weggegaan en opgerot
  zondag 21 oktober 2018 @ 18:18:10 #247
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_182652501
Gewoon eruit met dit stuk vuil.
pi_182654082
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

mijn vraag is, hoe zit dit dan?

Zijn ma had dan geen Nederlands paspoort, zijn vader ook niet. Dus ze mogen hier verblijven? 20 jaar op welke grond?
Verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd vermoed ik.
  zondag 21 oktober 2018 @ 20:12:28 #249
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182654652
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 16:56 schreef Hathor het volgende:
Maar waarom heeft die moeder dan helemaal nooit dat Nederlandse paspoort aangevraagd? Is dat nou alleen maar omdat ze te krenterig was om die paar tientjes op te hoesten?
Waarschijnlijk wel. Genot.
  zondag 21 oktober 2018 @ 20:16:33 #250
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182654787
"Nooit de juiste hulp gehad".

Waar is de fok knokploeg om even "hulp" te bieden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182661551
Ok ok maar wij zijn ook bezig met emigratie, naar een land met flinke eisen.
Baan, eigen zaak en jawel 1 nationaliteit uit de EU. Anders kom je er gewoon niet in.

Wat dachten zijn ouders überhaupt? En wat doet zijn ma al die jaren? Uitkering trekken? Poetsen en vakken vullen, daar hoef je een taal niet voor te kennen. Waarom nooit een dubbel paspoort voor zoonlief.. aangevraagd?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 22 oktober 2018 @ 01:06:06 #252
74056 crew  ToT
pi_182661659
Was hij overstuur toen hij ging onderduiken? :'(
Heeft de politie al gevraagd een oogje open te houden of je hem ziet?

Dan moeten D66 en de SGP toch maar wel ff aan de staatssecretaris vragen of hij toch een paspoort voor hem kan regelen hoor! ;)
  maandag 22 oktober 2018 @ 01:11:06 #253
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182661698
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 12:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk geen enkele binding. Maar daar had hij na over moeten denken voordat hij woningovervallen ging plegen. Op papier is hij een Marokkaan die als gunst hier mag wonen. Die gunst is als gevolg van zijn eigen gedrag ingetrokken en dus mag hij vertrekken. Dat hij geen binding heeft met het land waarvan hij de nationaliteit draagt is simpelweg niet ons probleem.
Vraag me ook af welke band hij dan wel met Nederland zou hebben. Dat hij weet hoe hij Nederlandse sloten moet openbreken? Want het klinkt alsof deze kerel ook geen band heeft met Nederland behalve dat hij hier zuurstof ademt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182661822
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 16:56 schreef Hathor het volgende:
Want dat gaat ze nu toch wel behoorlijk opbreken dus, als die gast een Nederlands paspoort gehad zou hebben, was uitzetting denk ik toch een stuk moeilijker geweest, als het al niet onmogelijk is, hij is tenslotte gewoon hier geboren. Nu heeft hij alleen maar de Marokkaanse nationaliteit en geeft hij de overheid dus gewoon een stok om mee te slaan.
Het is een stuk moeilijker tot uitzetting over te gaan mits hij ook een nederlands paspoort had. Onmogelijk is uitzetting echter niet indien dubbele nationaliteit kan in extreme gevallen de nederlandse nationaliteit worden ingetrokken.
NWS / Blok trekt voor het eerst Nederlanderschap jihadist in

Een kind eenmaal bijgeschreven in een marokkaans paspoort van de ouders kan echter geen afstand meer doen van de marokkaanse nationaliteit. Dat is nu iets wat je dus beter niet meer moet doen als marokkaanse ouder want er zitten nu blijkbaar wel risicos aan vast.

[ Bericht 6% gewijzigd door Digi2 op 22-10-2018 02:14:33 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_182669168
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 16:56 schreef Hathor het volgende:
Maar waarom heeft die moeder dan helemaal nooit dat Nederlandse paspoort aangevraagd? Is dat nou alleen maar omdat ze te krenterig was om die paar tientjes op te hoesten? Want dat gaat ze nu toch wel behoorlijk opbreken dus, als die gast een Nederlands paspoort gehad zou hebben, was uitzetting denk ik toch een stuk moeilijker geweest, als het al niet onmogelijk is, hij is tenslotte gewoon hier geboren. Nu heeft hij alleen maar de Marokkaanse nationaliteit en geeft hij de overheid dus gewoon een stok om mee te slaan.
Het geld of gewoon het neerkijken op de Nederlanders en de Nederlandse samenleving. Wel profiteren van alles maar fatsoenlijk de taal leren en inburgeren dat past ze niet goed. Dus waarom hun kind zo'n paspoort geven.
Hopelijk wordt dit niet al te bekend en kunnen op deze eenvoudige manier nog meer criminelen eruit gezet worden.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_182704669
Onze buren hebben wel de overtreffende trap:
https://m.hln.be/nieuws/b(...)teit-kwijt~aabecfa9/

:+

https://m.hln.be/nieuws/b(...)-uitzetten~a91cd4b8/

Gaat gezellig worden in Marokko... Daar zitten ze echt niet te wachten op deze types.

Deze stoere jongen is maar zes maanden in Marokko geweest 🤔

Enfin, ze zullen best nog ergens een baantje hebben bij de vuilophaaldienst.

Gefeliciteerd België 🎉dat er nog maar veel ratten uitgezet gaan worden.
pi_182705008
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Onze buren hebben wel de overtreffende trap:
https://m.hln.be/nieuws/b(...)teit-kwijt~aabecfa9/

:+

https://m.hln.be/nieuws/b(...)-uitzetten~a91cd4b8/

Gaat gezellig worden in Marokko... Daar zitten ze echt niet te wachten op deze types.

Deze stoere jongen is maar zes maanden in Marokko geweest 🤔

Enfin, ze zullen best nog ergens een baantje hebben bij de vuilophaaldienst.

Gefeliciteerd België 🎉dat er nog maar veel ratten uitgezet gaan worden.
Wel typerend dat het voor dat stinkende varken dan weer niet uitmaakt dat zijn belangen in deze worden verdedigd door een vrouw.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182706976
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 01:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wel typerend dat het voor dat stinkende varken dan weer niet uitmaakt dat zijn belangen in deze worden verdedigd door een vrouw.
Nee, een homo of lesbi dat was pas problematisch
pi_182707404
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Onze buren hebben wel de overtreffende trap:
https://m.hln.be/nieuws/b(...)teit-kwijt~aabecfa9/

:+
Dat kan in Nederland ook, als er een veroordeling is voor terrorisme. De vraag is of het dan ook zou gebeuren. Ik vind het wel een goede stap in ieder geval.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 09:22:14 #260
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_182707509
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 08:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, een homo of lesbi dat was pas problematisch
Lesbiënne.
En dan met zijn allen klagen dat die doodschopper de taal niet goed spreekt :')
  woensdag 24 oktober 2018 @ 10:16:01 #261
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_182708330
quote:
12s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 09:22 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Lesbiënne.
En dan met zijn allen klagen dat die doodschopper de taal niet goed spreekt :')
Ja en 'homoseksueel'. Homo en lesbi zijn gewoon korte versies van wat er wordt bedoeld he.
:')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  woensdag 24 oktober 2018 @ 10:17:46 #262
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_182708384
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:16 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ja en 'homoseksueel'. Homo en lesbi zijn gewoon korte versies van wat er wordt bedoeld he.
:')
Nee. Dan heb je het woord "lesbo".
"Lesbi" is voor mensen die het niet helemaal snappen en toch iets willen zeggen en daarna bulken van "Ja boeiûh, je snapdt tog wat ik bedoel?!"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 24 oktober 2018 @ 10:51:15 #263
74056 crew  ToT
pi_182709127
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nee. Dan heb je het woord "lesbo".
"Lesbi" is voor mensen die het niet helemaal snappen en toch iets willen zeggen en daarna bulken van "Ja boeiûh, je snapdt tog wat ik bedoel?!"
:') Lekker aanvallend weer.

Lesbi is slechts een verouderde term, maar het wordt nog steeds gebruikt.
Google maar eens! :Y
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 24 oktober 2018 @ 10:54:06 #264
74056 crew  ToT
pi_182709187
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Onze buren hebben wel de overtreffende trap:
https://m.hln.be/nieuws/b(...)teit-kwijt~aabecfa9/

:+

https://m.hln.be/nieuws/b(...)-uitzetten~a91cd4b8/

Gaat gezellig worden in Marokko... Daar zitten ze echt niet te wachten op deze types.

Deze stoere jongen is maar zes maanden in Marokko geweest 🤔

Enfin, ze zullen best nog ergens een baantje hebben bij de vuilophaaldienst.

Gefeliciteerd België 🎉dat er nog maar veel ratten uitgezet gaan worden.
DONDERS! _O_ Dat zouden ze hier ook moeten doen! _O_ (Ow, gebeurt blijkbaar in zeldzame gevallen ook wel. :P )

_O- Enne:

quote:
“Belkacem is een product van de Belgische maatschappij, niet van de Marokkaanse.
Sure, hij heeft zijn hele leven zeker tussen brave blanke burgers gewoond die hem niet accepteerden! :')
  woensdag 24 oktober 2018 @ 11:11:43 #265
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_182709530
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:51 schreef ToT het volgende:

[..]

:') Lekker aanvallend weer.

Lesbi is slechts een verouderde term, maar het wordt nog steeds gebruikt.
Google maar eens! :Y
Lesbi is een kinderlijke taalfout die in de jaren '80 door mijn dommere leeftijdsgenoten werd gebruikt inderdaad en blijkbaar maar niet uit te roeien is met dank aan het internet, de plek waar duidelijk wordt hoeveel mensen het eigenlijk niet snappen maar nu in groepsverband.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182709628
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:11 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Lesbi is een kinderlijke taalfout die in de jaren '80 door mijn dommere leeftijdsgenoten werd gebruikt inderdaad en blijkbaar maar niet uit te roeien is met dank aan het internet, de plek waar duidelijk wordt hoeveel mensen het eigenlijk niet snappen maar nu in groepsverband.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is het dan lesbo en niet lesbi (taaltechnisch gezien)?
  woensdag 24 oktober 2018 @ 12:34:33 #267
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_182711068
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nee. Dan heb je het woord "lesbo".
"Lesbi" is voor mensen die het niet helemaal snappen en toch iets willen zeggen en daarna bulken van "Ja boeiûh, je snapdt tog wat ik bedoel?!"
Nee lesbi wordt ook gewoon gebruikt, tokkie.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_182711105
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 11:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waarom is het dan lesbo en niet lesbi (taaltechnisch gezien)?
Wat een discussie weer.

Vooruit we noemen de dames lesbiennes. Is volgens deze user belangrijker dan de inhoud van het artikel. Beter je medemens op taalfouten corrigeren dan inhoudelijk reageren in dit topic, wat gaat over het uitzetten van nepmarokkanen.

Laten we niet vergeten dat het herfstvakantie is...

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 24-10-2018 12:46:01 ]
pi_182711145
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:36 schreef superniger het volgende:
Zijn psychiater zei tijdens de zitting dat uitzetting naar Marokko mogelijk zelfs tot zelfmoord zou kunnen leiden.
Prima toch, is hij niemand meer tot last.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 12:41:27 #270
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_182711198
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 12:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat een discussie weer.

Vooruit we noemen de dames lesbiennes. Is volgens deze user belangrijker dan de inhoud van het artikel. Beter je medemens op taalfouten corrigeren dan inhoudelijk reageren in dit topic wat gaat over het uitzetten van nepmarokkanen.

Laten we niet vergeten dat het herfstvakantie is...
Behalve dan dat het helemaal geen taalfout is.

Maar inderdaad: inhoudelijk reageren is moeilijk voor deze user.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  woensdag 24 oktober 2018 @ 13:46:39 #271
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182712584
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2018 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Ok ok maar wij zijn ook bezig met emigratie, naar een land met flinke eisen.
Baan, eigen zaak en jawel 1 nationaliteit uit de EU. Anders kom je er gewoon niet in.

Wat dachten zijn ouders überhaupt? En wat doet zijn ma al die jaren? Uitkering trekken? Poetsen en vakken vullen, daar hoef je een taal niet voor te kennen. Waarom nooit een dubbel paspoort voor zoonlief.. aangevraagd?
Klinkt goed. Welk land?
  woensdag 24 oktober 2018 @ 13:52:15 #272
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182712725
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 13:36 schreef superniger het volgende:
Volgens zijn advocaat heeft hij zelf hulp gezocht en krijgt hij momenteel intensieve begeleiding. Zijn psychiater zei tijdens de zitting dat uitzetting naar Marokko mogelijk zelfs tot zelfmoord zou kunnen leiden.
Ik zeg doen! Beter voor Marokko, beter voor Nederland, beter voor de hele wereld. Allah zal 'm welkom heten.
pi_182712765
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nee. Dan heb je het woord "lesbo".
"Lesbi" is voor mensen die het niet helemaal snappen en toch iets willen zeggen en daarna bulken van "Ja boeiûh, je snapdt tog wat ik bedoel?!"
Lesbo en lesbi zijn beiden geen bestaande woorden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 24 oktober 2018 @ 14:35:40 #274
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_182713647
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 12:41 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Behalve dan dat het helemaal geen taalfout is.

Maar inderdaad: inhoudelijk reageren is moeilijk voor deze user.
Misschien even terugscrollen voordat je iets roept over deze user dit of dat want ik heb meerdere malen nieuwsupdates gepost hier, lijkt me best inhoudelijk. Tevens bedankt voor het happen en schelden, want dat is voor de user die jij bent blijkbaar ook belangrijker dan op de actualiteit van dit topic ingaan. ^O^

Tevens vraag ik me heel inhoudelijk af waarom iemand die wegens doodslag veroordeeld is in een zaak met een hoge maatschappelijke impact niet actief gezocht gaat worden door de politie, terwijl er voor twee pubertjes zonder strafblad die perfect Nederlands spreken hele korpsen en een media-offensief ingezet zijn.

Je ontsnapt toch niet aan een vergelijking tussen deze twee zaken: in beide gevallen verbleven de vreemdelingen niet legaal meer in Nederland en werden ze uitgekotst door een flink deel van de Nederlandse bevolking, al dan niet terect.

Ik vind dit niet echt iets goeds uitdrukken over het publieke beleid van de handhavende diensten.
pi_182713809
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 14:35 schreef Qarrad het volgende:
terwijl er voor twee pubertjes zonder strafblad die perfect Nederlands spreken hele korpsen en een media-offensief ingezet zijn.

Misschien omdat het hier een volwassen vent betreft en geen 2 minderjarige kinderen van brugklasleeftijd? Ik roep maar wat hoor.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182713849
Voor die twee kinderen was de uitzetting al rond, voor deze Marokkaan zal dat niet het geval zijn.

Vanuit het vreemdelingenbeleid (afgewezen asielzoekers) weet ik dat een illegale vreemdeling niet in vreemdelingendetentie mag worden geplaatst zolang er geen zicht is op uitzetting. Het zou kunnen dat dat hier ook een rol speelt. Of het moet zo zijn dat hij ongewenst is verklaard.
pi_182713922
Opzouten.
  woensdag 24 oktober 2018 @ 14:59:09 #278
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_182713944
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 14:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Misschien even terugscrollen voordat je iets roept over deze user dit of dat want ik heb meerdere malen nieuwsupdates gepost hier, lijkt me best inhoudelijk. Tevens bedankt voor het happen en schelden, want dat is voor de user die jij bent blijkbaar ook belangrijker dan op de actualiteit van dit topic ingaan. ^O^

Tevens vraag ik me heel inhoudelijk af waarom iemand die wegens doodslag veroordeeld is in een zaak met een hoge maatschappelijke impact niet actief gezocht gaat worden door de politie, terwijl er voor twee pubertjes zonder strafblad die perfect Nederlands spreken hele korpsen en een media-offensief ingezet zijn.

Je ontsnapt toch niet aan een vergelijking tussen deze twee zaken: in beide gevallen verbleven de vreemdelingen niet legaal meer in Nederland en werden ze uitgekotst door een flink deel van de Nederlandse bevolking, al dan niet terect.

Ik vind dit niet echt iets goeds uitdrukken over het publieke beleid van de handhavende diensten.
Schelden :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  woensdag 24 oktober 2018 @ 15:49:13 #279
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_182714806
Stuur die moeder gewoon met hem mee dan als ze het allemaal zo zielig vindt.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 24 oktober 2018 @ 16:19:21 #280
74056 crew  ToT
pi_182715482
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 14:59 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Schelden :')
En dat uit het toetsenbord van iemand die gelijk op de man gaat spelen ook! _O-
pi_182721371
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 14:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Misschien even terugscrollen voordat je iets roept over deze user dit of dat want ik heb meerdere malen nieuwsupdates gepost hier, lijkt me best inhoudelijk. Tevens bedankt voor het happen en schelden, want dat is voor de user die jij bent blijkbaar ook belangrijker dan op de actualiteit van dit topic ingaan. ^O^

Tevens vraag ik me heel inhoudelijk af waarom iemand die wegens doodslag veroordeeld is in een zaak met een hoge maatschappelijke impact niet actief gezocht gaat worden door de politie, terwijl er voor twee pubertjes zonder strafblad die perfect Nederlands spreken hele korpsen en een media-offensief ingezet zijn.

Je ontsnapt toch niet aan een vergelijking tussen deze twee zaken: in beide gevallen verbleven de vreemdelingen niet legaal meer in Nederland en werden ze uitgekotst door een flink deel van de Nederlandse bevolking, al dan niet terect.

Ik vind dit niet echt iets goeds uitdrukken over het publieke beleid van de handhavende diensten.
meerderjarig/minderjarig...
pi_182721448
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 14:52 schreef Physsic het volgende:
Voor die twee kinderen was de uitzetting al rond, voor deze Marokkaan zal dat niet het geval zijn.

Vanuit het vreemdelingenbeleid (afgewezen asielzoekers) weet ik dat een illegale vreemdeling niet in vreemdelingendetentie mag worden geplaatst zolang er geen zicht is op uitzetting. Het zou kunnen dat dat hier ook een rol speelt. Of het moet zo zijn dat hij ongewenst is verklaard.
volgens mij is hij al “ongewenst” verklaard, misschien alleen niet door de rechter 🤔
  woensdag 19 augustus 2020 @ 15:49:19 #283
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194634087
Hoe is dit afgelopen?

Een van de hoofddaders, Ibrahim C?, had alleen een Marokaans paspoort en was daarna niet meer welkom in ons koninkrijk voor 10 jaar. Ook krijgt hij geen verblijfsvergunning meer.

Toch vond hij dat hij rechten in Nederland had. Hij wilde niet naar Marokko. Hij wilde zijn leven beteren. Ondanks dat hij na het doodschoppen zich aan diverse andere delicten schuldig heeft gemaakt. Hij dreigde zelfmoord te plegen als hij naar Marokko moest en meer van die zielige praat waar de rechter medelijden van moet krijgen. En hij sprak de taal niet in Marokko.

Ineens was hij verdwenen. Ze konden hem niet vinden. Ergens eind 2018. Mogelijk zat hij ondergedoken.

Hoe is het daarna afgelopen met hem? Nooit meer wat van gehoord? Is hij naar Marokko gegaan?
pi_194634334
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 15:49 schreef Ixnay het volgende:
Hoe is dit afgelopen?

Een van de hoofddaders, Ibrahim C?, had alleen een Marokaans paspoort en was daarna niet meer welkom in ons koninkrijk voor 10 jaar. Ook krijgt hij geen verblijfsvergunning meer.

Toch vond hij dat hij rechten in Nederland had. Hij wilde niet naar Marokko. Hij wilde zijn leven beteren. Ondanks dat hij na het doodschoppen zich aan diverse andere delicten schuldig heeft gemaakt. Hij dreigde zelfmoord te plegen als hij naar Marokko moest en meer van die zielige praat waar de rechter medelijden van moet krijgen. En hij sprak de taal niet in Marokko.

Ineens was hij verdwenen. Ze konden hem niet vinden. Ergens eind 2018. Mogelijk zat hij ondergedoken.

Hoe is het daarna afgelopen met hem? Nooit meer wat van gehoord? Is hij naar Marokko gegaan?
goede vraag
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 19 augustus 2020 @ 16:32:27 #285
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_194634674
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 15:49 schreef Ixnay het volgende:
Hoe is dit afgelopen?

Een van de hoofddaders, Ibrahim C?, had alleen een Marokaans paspoort en was daarna niet meer welkom in ons koninkrijk voor 10 jaar. Ook krijgt hij geen verblijfsvergunning meer.

Toch vond hij dat hij rechten in Nederland had. Hij wilde niet naar Marokko. Hij wilde zijn leven beteren. Ondanks dat hij na het doodschoppen zich aan diverse andere delicten schuldig heeft gemaakt. Hij dreigde zelfmoord te plegen als hij naar Marokko moest en meer van die zielige praat waar de rechter medelijden van moet krijgen. En hij sprak de taal niet in Marokko.

Ineens was hij verdwenen. Ze konden hem niet vinden. Ergens eind 2018. Mogelijk zat hij ondergedoken.

Hoe is het daarna afgelopen met hem? Nooit meer wat van gehoord? Is hij naar Marokko gegaan?
As if....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 17:07:08 #286
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194635231
Als je er op Googlet kom je uit op berichten van 2 jaar geleden dat hij spoorloos was. Meer niet.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 17:14:56 #287
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194635359
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:01 schreef Montagui het volgende:
Aangezien hij verbeterd gedrag vertoont zou ik het anders aanpakken.

Hij mag nu blijven, maar wanneer hij binnen nu en 10 jaar weer in de fout gaat dan wordt hij uitgezet naar Marokko en krijgt een inreisverbod van 20 jaar.
Ja, en als hij in die 10 jaar dus iemand doodtrapt, dan is hij wel opgerot, maar jammer voor het slachtoffer dan. Oprotten voordat hij weer een misdrijf begaat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_194635552
quote:
16s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom heeft die koekenbakker geen Nederlandse nationaliteit dan?

Klein gemis verder, toedels.

വിശ്വസ്തതയോടെ Flip.
In Nederland geldt het jus sanguinis (anders dan Marokko, waar jus solus - recht van de bodem - geldt) dus wie hier op de wereld wordt gezet, krijgt de nationaliteit van zijn ouders. De Nederlandse nationaliteit zal je dus apart moeten aanvragen, als je ouders die niet hebben.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 22:30:57 #289
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_194640628
Woehaha hij sprak de Marokkaanse taal niet goed! Tuurlijk....zijn ouders hebben thuis alleen maar ABN gesproken met elkaar en de kinderen!! _O- :W

Kortom, hij mocht blijven?
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_194641264
Gewoon lekker uitzetten dat straat tuig het kan wel


I will do what i must !!
  donderdag 20 augustus 2020 @ 05:43:23 #292
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_194641582
Spoorloos.. vast. Tap de telefoon van zijn ouders en je hebt hem meteen denk ik. Die gast had dus in vreemdelingen detentie moeten blijven tot zijn vlucht ging.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')