abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 juli 2018 @ 23:27:52 #126
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180756490
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 23:22 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Als ik hier een link zet wordt het toch weg gehaald , mede daarom heb ik een tipje van de sluier gisteren gepost in brave new world in het cabal gedeelte.
Je kan daar een van de bewijzen zien over dat Q echt is en een direct verband heeft met Trump.

En zo zijn daar meer dan 100 bewijzen al van te vinden, het is effe wat spitwerk, maar je weet voor 90 procent wat er aan de hand is en je kan ook gewoon de bewijzen vinden.

Maar als men niet wil leren dan blijft men dom en maar meer en meer de haat jegens trump en diens volgers vergroten.
Je lult er omheen. Wat van hetgeen jij hier claimede, bleek waar, waar "de rest" dacht dat het onzin was. Je kunt desnoods wijzen naar verwijderde posts als het moet, die zijn in principe terug te halen, al weet ik niet of de mensen die dat kunnen zin hebben.
  donderdag 26 juli 2018 @ 23:33:40 #127
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180756647
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 23:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je lult er omheen. Wat van hetgeen jij hier claimede, bleek waar, waar "de rest" dacht dat het onzin was. Je kunt desnoods wijzen naar verwijderde posts als het moet, die zijn in principe terug te halen, al weet ik niet of de mensen die dat kunnen zin hebben.
Bv hoe het zou gaan met de tradewar al is dat nu nog te vroeg om te zeggen.
Dat alles toch in orde is nog met NK waar anderen al de anonieme sources volgen.
rosenstein impeachment (al had ik die verkeerd begrepen en was dat puur om jordan voor speaker te laten gaan}
Zo zal ik ook wel gelijk krijgen mbt de cohen tapes en dat hij gewoon onder een hoedje speelt waarschijnlijk met trump en nu dus tapes heeft over cuomo en ik neem aan ook de stormy advocaat.

En zo waren er nog wel wat zaken

Waar hadden jullie dan wel gelijk in is eigenlijk een betere vraag.

Ik heb continue voorspellingen gegeven aan de hand van de info en daar is meer dan 50 procent van uitgekomen of nog bezig, maar dan wordt je hier voor gek uit gemaakt.
Terwijl ik jullie in feite alleen maar wil waarschuwen voor de komende waarheid die er aan komt.

Of kijk bevoorbeeld hoe corrupt de zooi is.

De clinton foundation investigation werd geleid door Strzok en op het moment dat de laptop werd gevonden door NYPD werd de vrouw van Strzok gepromoveerd op een positie die dat onderzoek heeft tegen gehouden.

Zoiets kan je toch niet geloven als toeval of wel dan?

En al de info is gewoon te vinden.
  donderdag 26 juli 2018 @ 23:42:17 #128
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180756883
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 23:33 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Bv hoe het zou gaan met de tradewar al is dat nu nog te vroeg om te zeggen.
Dat alles toch in orde is nog met NK waar anderen al de anonieme sources volgen.
rosenstein impeachment (al had ik die verkeerd begrepen en was dat puur om jordan voor speaker te laten gaan}
Zo zal ik ook wel gelijk krijgen mbt de cohen tapes en dat hij gewoon onder een hoedje speelt waarschijnlijk met trump en nu dus tapes heeft over cuomo en ik neem aan ook de stormy advocaat.

En zo waren er nog wel wat zaken

Waar hadden jullie dan wel gelijk in is eigenlijk een betere vraag.

Ik heb continue voorspellingen gegeven aan de hand van de info en daar is meer dan 50 procent van uitgekomen of nog bezig, maar dan wordt je hier voor gek uit gemaakt.
Terwijl ik jullie in feite alleen maar wil waarschuwen voor de komende waarheid die er aan komt.

Ik heb continue voorspellingen gegeven aan de hand van de info en daar is meer dan 50 procent van uitgekomen of nog bezig, maar dan wordt je hier voor gek uit gemaakt.
Terwijl ik jullie in feite alleen maar wil waarschuwen voor de komende waarheid die er aan komt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom helemaal niks dus. Sorry dat ik het moet zeggen. Niet meer dan 50%, gewoon helemaal niks. Je geeft geen bewijsstukken voor wat je claimt. Kom maar met links van wat je claimede en wat er waar bleek.

Ik heb verder de irrelevante onzin maar gespoilered, want who cares?

Waar "wij" gelijk in hebben gekregen is dat het witte huis een chaotische bende is, dat Trump geen reet begrijpt van handel, dat hij geen reet begrijpt van budget, dat hij er zit voor zichzelf en alles wat blinkt. Hiernaast is vrij duidelijk dat hij een racist is, maar het interesseert hem allemaal geen reet, dus daar blijft het dan bij.
pi_180756905
Lekker boeiend, zo'n BNW fantastje. :')

De economische cijfers zouden morgen nog wel eens gunstig kunnen uitvallen dankzij de kortetermijneffecten van de ingestelde sancties:
https://www.politico.com/(...)conomy-impact-714078
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_180756918
Lazerstraal een eind op met die bullshit. Gewoon, tyft op naar bnw.

Je onderbouwt niks. Je maakt vage claims. Je roept dat je gelijk hebt. Rinse and repeat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_180756954
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 23:43 schreef Barbusse het volgende:
Lazerstraal een eind op met die bullshit. Gewoon, tyft op naar bnw.

Je onderbouwt niks. Je maakt vage claims. Je roept dat je gelijk hebt. Rinse and repeat.
Da's omdat hij nauwelijks Nederlands gebruikt, snap dat dan. ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 27 juli 2018 @ 00:04:13 #132
104871 remlof
Europees federalist
pi_180757424
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 23:45 schreef OMG het volgende:

[..]

Da's omdat hij nauwelijks Nederlands gebruikt, snap dat dan. ;(.
Zou het weer zo’n Leningrad cowboy zijn?
  vrijdag 27 juli 2018 @ 00:11:58 #133
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_180757560


[ Bericht 50% gewijzigd door ExtraWaskracht op 27-07-2018 08:54:02 ]
pi_180758609
quote:
Op vrijdag 27 juli 2018 00:04 schreef remlof het volgende:
Zou het weer zo’n Leningrad cowboy zijn?
Niks mis met de Leningrad cowboys. }:|

pi_180758633
Nou ja, ik sta als iemand links van het midden open voor wat mensen aan de rechterkant vinden en denken ook al ben ik het er niet mee eens.

Een "democratic debate" wordt al snel lastig wanneer je met lui te maken hebt die een halfbakken opinie stuk dat doordrenkt is van samenzweringen en op 1 of ander achteraf blogje staat voor waar aannemen en de hele normale journalistiek voor "fake" neerzetten, zonder daar dan ook eens een fatsoenlijke onderbouwing voor te geven.

Een "tyft op naar bnw" is voor mij dan ook niet eens zo'n hele rare reactie als er voor de zoveelste keer weer eens een lading aan inhoudsloze troep voorbij komt, wat mogelijk dan uiteindelijk in een hoop semantisch gezeik eindigt zonder dat het ooit nog eens over de inhoud gaat.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_180758712
Russian Hackers Reportedly Attempted 2016-Style Phishing Hack of Democratic Sen. Claire McCaskill’s Campaign Email
https://slate.trib.al/WdXBR3u

Maar die Russen willen alleen maar de Democraten helpen, hoor. :')
pi_180758735
Maargoed nu de GRU phishing blijkbaar al gestart is, Russische oligarchen vuistdiep in de software business voor verkiezingen zitten, en de House GOP nee heeft gezegd tegen extra financiering om de integriteit van de verkiezingen te garanderen, zullen het wel een leuke komende 3 maanden worden voor Putin.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 03:05:56 #138
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_180759117
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 23:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kortom helemaal niks dus. Sorry dat ik het moet zeggen. Niet meer dan 50%, gewoon helemaal niks. Je geeft geen bewijsstukken voor wat je claimt. Kom maar met links van wat je claimede en wat er waar bleek.

Ik heb verder de irrelevante onzin maar gespoilered, want who cares?

Waar "wij" gelijk in hebben gekregen is dat het witte huis een chaotische bende is, dat Trump geen reet begrijpt van handel, dat hij geen reet begrijpt van budget, dat hij er zit voor zichzelf en alles wat blinkt. Hiernaast is vrij duidelijk dat hij een racist is, maar het interesseert hem allemaal geen reet, dus daar blijft het dan bij.
Je laat precies zien wat de media je wil laten doen geloven en gelooft de vaak out of context prut.
Intussen zit de man er nog steeds en is zn rating weer omhoog gegaan.
En ja het is chaotisch omdat hij bezig is om de boel te zuiveren (drain the swamp).

Hij snapt geen reet van handel maar toch doet hij het goed en weet hij precies op de juiste knopjes te drukken, snap je zelf wel hoe dom dit klinkt?
Je maakt iemand voor dom uit die president is geworden succesvol met zn tv programma en miljardair. hou toch op zeg.

En ook nog als bekend is dat trump altijd van de vrouwtjes hield en toch gekozen is door het volk op een voor hun democratische wijze, en dan nog gek staan te kijken als het over hoeren gaat of wat dan ook wat vaak nog eens oude verhalen zijn.

Dat men hier als lemmingen achter de media aan loopt en amper zelf iets wil onderzoeken zegt eigenlijk al genoeg.

Pas later zal blijken hoe extreem dom je bent geweest en en een oetlul om niet een handreiking en raad aan te nemen om zelf eens iets uit te vogelen.
Want daar draait het om, zelf onderzoek en zelf de conclusie trekken en niet van die dokus van een seth of wie dan ook.

Lijken wel een stel seniele ouwe wijven hier met die ongeloofelijke haat.
Vraag me af of jullie van diep binnen niet extreem rechts zijn met al die haat jegens anders denkenden en zaken uitsluiten.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 03:14:20 #139
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_180759205
quote:
Cohen claims Trump knew in advance of 2016 Trump Tower meeting

https://www.cnn.com/2018/(...)knowledge/index.html

CNN) Michael Cohen, President Donald Trump's former personal attorney, claims that then-candidate Trump knew in advance about the June 2016 meeting in Trump Tower in which Russians were expected to offer his campaign dirt on Hillary Clinton, sources with knowledge tell CNN. Cohen is willing to make that assertion to special counsel Robert Mueller, the sources said.

Cohen's claim would contradict repeated denials by Trump, Donald Trump Jr., their lawyers and other administration officials who have said that the President knew nothing about the Trump Tower meeting until he was approached about it by The New York Times in July 2017.

Cohen alleges that he was present, along with several others, when Trump was informed of the Russians' offer by Trump Jr. By Cohen's account, Trump approved going ahead with the meeting with the Russians, according to sources.

To be clear, these sources said Cohen does not have evidence, such as audio recordings, to corroborate his claim, but he is willing to attest to his account.

Cohen privately testified last year to two Congressional committees investigating Russian interference in the 2016 election. A source familiar with Cohen's House testimony said he did not testify that Trump had advance knowledge. Cohen's claims weren't mentioned in separate reports issued by Republicans and Democrats on the House Intelligence Committee.

Contacted by CNN, one of Cohen's attorneys, Lanny Davis, declined to comment.

Rudy Giuliani, the President's attorney, said of Cohen, "He's certainly a source that is not credible."

Donald Trump Jr. has been professional and responsible throughout the Mueller and Congressional investigations," said Alan Futerfas, an attorney for Donald Trump Jr. "We are very confident of the accuracy and reliability of the information that has been provided by Mr. Trump, Jr., and on his behalf."

According to people who have discussed the matter with Cohen, he has expressed hope that this claim about the Trump Tower meeting will help him reach out to Mueller and possibly lessen his legal troubles. He's under scrutiny by federal prosecutors in Manhattan after Mueller referred Cohen's case to them.

The June 2016 meeting was arranged after a publicist who knew Trump Jr. told him in emails -- in no uncertain terms -- that a senior Russian official "offered to provide the Trump campaign" with damaging information about Clinton, and that the outreach was "part of Russia and its government's support for Mr. Trump." At the time, the Russian operation to covertly boost Trump's candidacy wasn't publicly known. Trump. Jr. responded, "if it's what you say, I love it," and started to arrange the meeting.

At the meeting, Trump Jr. was joined by his brother-in-law Jared Kushner and Paul Manafort, who was Trump's campaign chairman at the time. There were four Russians in the room, including a lawyer with Kremlin ties, a businessman who worked for an oligarch and a lobbyist with old KGB connections.

After news of the meeting broke in July 2017, the Trump team offered misleading explanations and changed their story several times. But one claim stayed consistent: that Trump had no knowledge of the meeting beforehand, wasn't told about it afterward and first learned about it one year later.

Those denials were repeatedly issued by Trump, his attorney Jay Sekulow, Trump Jr., Futerfas and White House press secretary Sarah Sanders. Those people denied that Trump had contemporaneous knowledge of the meeting on more than 15 occasions, according to CNN's analysis.

Trump said on July 12, 2017, that he "only heard about it two or three days ago." One week later, Trump repeated that he "didn't know anything about the meeting" because "nobody told me" about it.

Around that same time, CNN's Jake Tapper asked Sekulow to confirm Trump's claims that he only recently learned about the controversial meeting. Sekulow's response: "Yes, I swear."

But perhaps the highest-stakes denial was given by Trump Jr. in his testimony last year to the Senate Judiciary Committee.

"He wasn't aware of it," Trump Jr. told lawmakers, referring to his father's knowledge of the meeting. "And, frankly, by the time anyone was aware of it, which was summer of this year, as I stated earlier, I wouldn't have wanted to get him involved in it because it had nothing to do with him."

Trump's critics have long doubted these denials. They point to a series of phone calls Trump Jr. made to a blocked phone number before and after the meeting. They also note that two days before the meeting, Trump mysteriously announced plans to give a "major speech" about Clinton's scandals. Trump Jr. says he didn't get any dirt at the meeting -- and the speech never happened.

Even Steve Bannon, the former White House chief strategist and top Trump campaign official, said the meeting was "treasonous" and speculated that "the chance that Don Jr. did not walk these (Russians) up to his father's office on the twenty-sixth floor is zero." Trump Jr. has denied Bannon's allegation. Bannon's comments, to author Michael Wolff for his book "Fire and Fury," triggered the bitter public divorce between Bannon and Trump in early 2018.

Axios reported that Bannon does not have first-hand knowledge about whether Trump Jr. told his father, and Bannon later said his "treasonous" remark was directed at Manafort and not Trump Jr.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_180759215
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 03:09 schreef zomerindebol het volgende:

Kijk het verschil als Obama een reporter weg wil hebben.

Hmm iets van verschrikkelijke bias
Tyf even gewoon een tering eind op, als je weer diezelfde onzin gaat posten.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 04:04:37 #141
323401 Kijkertje
met filter
pi_180759285
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 03:14 schreef Szura het volgende:

[..]

WOW!

Giuliani: Cohen has been lyin' for years!

Wat natuurlijk van geen kanten een bewijs is dat Cohen hierover liegt. Dat zou hij als advocaat toch moeten weten zou je zeggen. Zelfs Trump zegt wel eens iets wat waar is :+

In hetzelfde interview zegt Giuliani trouwens dat Trump niet boos was op Cohen maar teleurgesteld. Is dat waar? :

quote:
'Dead to Each Other': Team Trump Prepares to 'Bury' Michael Cohen, 'Weakling' and 'Traitor'

As President Donald Trump absorbed the news that Michael Cohen, his former personal attorney and notorious "fixer," had released a secret recording of the two of them, he did what he usually does in such situations: swore and groused loudly.

Two sources who have spoken to Trump about Cohen this week said the president was furious--hurling "expletives," per one confidant--after CNN revealed Cohen had covertly recorded at least one of their conversations. On Tuesday, the cable network published audio, provided to it by Cohen's attorney, of Trump and his former fixer discussing purchasing the rights to former Playboy Playmate Karen McDougal's story alleging she had an affair with Trump.
jaketapper twitterde op vrijdag 27-07-2018 om 04:00:30 Cohen has lied all his life? On whose behalf? https://t.co/h7u8fApZOH reageer retweet
SethAbramson twitterde op vrijdag 27-07-2018 om 05:12:09 Folks, a guy's attorney is saying that the guy's *previous* attorney is a "proven liar."In my life I've never seen a defense attorney throw his own client under the bus by making a comment like this about a man who *represented his client* and *spoke on his behalf* for *years*. reageer retweet
:D

[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 27-07-2018 05:42:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 27 juli 2018 @ 04:09:10 #142
323401 Kijkertje
met filter
pi_180759292
RVAwonk twitterde op vrijdag 27-07-2018 om 03:58:56 So... re. the news about the Trump Tower meeting, Michael Cohen's attorney Lanny Davis tells @Maddow that Cohen did NOT leak the info: "I have to wonder why the Trump people would put that out. It was not from us." https://t.co/yRntBBCgTE reageer retweet
quote:
The source told NBC News that Cohen is willing to inform Robert Mueller, the special counsel investigating alleged Russian interference in the 2016 presidential campaign, about his version of the timeline surrounding the meeting. Cohen's assertion was first reported by CNN.

Lanny Davis, a lawyer for Cohen, had no comment, but he told CNN: "I have to wonder why the Trump people would put that out. It was not from us."

NBC


[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 27-07-2018 04:22:55 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 27 juli 2018 @ 05:37:56 #143
323401 Kijkertje
met filter
pi_180760192
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 27-07-2018 om 05:15:05 Reminder: Trump said that he was going to give a "major speech" on Hillary Clinton the same day that Don Jr. agreed to the meeting with the Russian lawyer. https://t.co/BWu0R0HRa3 reageer retweet
rgoodlaw twitterde op vrijdag 27-07-2018 om 04:59:28 Recall this piece from @Harvard_Law professor and former federal prosecutor @alexgwhiting:The stronger the case that Donald Trump was knowingly involved in wrongdoing with Russian election interference, the stronger the case for obstruction.https://t.co/mCWV7Wj0G8 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 27 juli 2018 @ 06:57:04 #144
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_180760509
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 21:54 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op donderdag 26-07-2018 om 21:50:00 Jean-Claude Juncker used "a dozen colorful cue cards with simplified explainers" to negotiate with Trump, WSJ rpts.Each card had at most 3 figures about a topic, like trade in cars.“If you want to be stupid," he told Trump, "I can be stupid, as well."https://t.co/WPW9UWF74L reageer retweet
_O-

Juncker's Trade Pitch to Trump: 'I Can Be Stupid, as Well'

How bravado, flip cards and a White House ally helped European official sell U.S. president on trade detente

[..]

Op zijn knietjes ging ie erheen, jazeker :D

Dit is zo typisch Juncker dit. Nice work.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 27 juli 2018 @ 08:07:33 #145
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_180761058
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 04:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

WOW!

Giuliani: Cohen has been lyin' for years!

Wat natuurlijk van geen kanten een bewijs is dat Cohen hierover liegt. Dat zou hij als advocaat toch moeten weten zou je zeggen. Zelfs Trump zegt wel eens iets wat waar is :+

In hetzelfde interview zegt Giuliani trouwens dat Trump niet boos was op Cohen maar teleurgesteld. Is dat waar? :

[..]

jaketapper twitterde op vrijdag 27-07-2018 om 04:00:30 Cohen has lied all his life? On whose behalf? https://t.co/h7u8fApZOH reageer retweet
SethAbramson twitterde op vrijdag 27-07-2018 om 05:12:09 Folks, a guy's attorney is saying that the guy's *previous* attorney is a "proven liar."In my life I've never seen a defense attorney throw his own client under the bus by making a comment like this about a man who *represented his client* and *spoke on his behalf* for *years*. reageer retweet
:D
Rudy is seniel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_180761100
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 03:14 schreef Szura het volgende:

[..]

Is dit nou het eerste bewijs wat Trump direct in verband brengt met de collusion met de russen? het net om trump lijkt zich steeds meer te sluiten.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  vrijdag 27 juli 2018 @ 08:52:41 #147
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_180761533
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 08:15 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Is dit nou het eerste bewijs wat Trump direct in verband brengt met de collusion met de russen? het net om trump lijkt zich steeds meer te sluiten.
Het is belangrijk genoeg. Het geeft in elk geval aan (mits deze info NIET uit de koker van Cohen zélf is gekomen, maar uit andere bronnen, anders staat zijn geloofwaardigheid als getuige op het spel.. ) Trump Junior lijkt me dan vooralsnog de gebeten hond, die heeft dan gelogen tegenover de senaat. Of Trump zélf ervan wist moet eerst nog bewezen worden. INDIEN dit wordt bewezen, dan heeft Trump zich onherroepelijk in een hoek geschilderd. En een knappe die hem dan uit de problemen kan helpen. Guiliani? Vergeet het maar!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 27 juli 2018 @ 09:04:22 #148
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_180761654
Mooi dat Cohen lijkt mee te werken bij het onderzoek van Mueller. Bij Trump org wordt er ook gegraven. Ik noem het een rollend balletje. Hoelang kan je de bevolking bedonderen met leugens?
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 27 juli 2018 @ 09:08:25 #149
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_180761690
Ik zit even mobiel, dus zoekactie en linkjes, maar er waren kennelijk meerdere mensen aanwezig toen Trump werd verteld over de Trump Tower meeting. Guilliani ontkende dat dit heeft plaatsgevonden, maar zou het toch bij de aanwezige mensen kunnen verifieren? Huh?
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 27 juli 2018 @ 09:11:37 #150
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180761724
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 09:04 schreef Montov het volgende:
Mooi dat Cohen lijkt mee te werken bij het onderzoek van Mueller. Bij Trump org wordt er ook gegraven. Ik noem het een rollend balletje. Hoelang kan je de bevolking bedonderen met leugens?
Zolang er geen gerichte tegenaanval tegen je wordt ingezet, heel lang. Het rommelt achter de schermen, maar veel actie is er nog niet. D-Day heeft nog niet plaatsgevonden. Af en toe een luchtaanval of een schot vanuit de struiken.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')