abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 21:56:07 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181066412
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dit was ook zo'n mooie kop:

[..]

Echt... :')

Het is iedereens schuld behalve Hamas cum suis... :')
de morgen ken ik niet maar de kop van de NOS was zoals gezegdg

quote:
Israël vanuit Gaza bestookt, leger antwoordt met bombardementen
lijkt me niet zoveel mis mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181066516
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:56 schreef sp3c het volgende:

de morgen ken ik niet maar de kop van de NOS was zoals gezegdg

lijkt me niet zoveel mis mee
Het had ze gesierd als ze een dag eerder al met: "Hamas bestookt Israel met raketten" waren gekomen. Het is niet dat het om een verdwaalde molotov cocktail aan een vliegertje ging ofzo...
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 22:05:09 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181066635
lijkt me gemiep om niks eerlijk gezegd

het is sowieso een ver-van-ons-bed shitshow die eigenlijk al 80 jaar aan de gang is, dan snap ik dat ze niet iedere schermutseling voorpaginanieuws maken ... shit boeit totaal niet meer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181066752
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:05 schreef sp3c het volgende:
lijkt me gemiep om niks eerlijk gezegd
Het doet natuurlijk wel iets met de beeldvorming.

quote:
het is sowieso een ver-van-ons-bed shitshow die eigenlijk al 80 jaar aan de gang is, dan snap ik dat ze niet iedere schermutseling voorpaginanieuws maken ... shit boeit totaal niet meer
Mwoah... Dat is wel heel erg kort door de bocht...
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 22:13:54 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181066824
het is toch duidelijk zo?

Palestijnen beschieten Israel, Israel schiet terug

ik zie het punt niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181066888
Hoog tijd dat Nederland daar eens de boel gaat annexeren.
Conscience do cost.
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 22:19:31 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181066961
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:53 schreef sp3c het volgende:
die schieten dan ook direct terug
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181067356
Zolang Hamas de regering vormt, zullen deze problemen blijven. Hamas zal zo nu en dan wat raketten over het hek gooien. Israël zal daarop regeren, maar die reactie moet wel proportioneel zijn, want anders krijgen ze internationaal een hoop gezeik. Hierdoor zal Hamas niet volledig worden verslagen.
pi_181067613
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:37 schreef maan_man het volgende:
Zolang Hamas de regering vormt, zullen deze problemen blijven. Hamas zal zo nu en dan wat raketten over het hek gooien. Israël zal daarop regeren, maar die reactie moet wel proportioneel zijn, want anders krijgen ze internationaal een hoop gezeik. Hierdoor zal Hamas niet volledig worden verslagen.
Daarom wordt het tijd dat Israel voor eens en voor altijd afrekent met dat gezeik. Helemaal nu Trump volledig achter ze staat.
pi_181068148
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:49 schreef Infection het volgende:

[..]

Daarom wordt het tijd dat Israel voor eens en voor altijd afrekent met dat gezeik. Helemaal nu Trump volledig achter ze staat.
Trump staat achter Israël, maar hij heeft er geen enkel belang bij om het conflict te laten escaleren. Als Israël "te ver" gaat, dan loop jij altijd het risico dat andere landen hun Palestijnse moslimbroeders gaan steunen en lopen dingen snel uit de hand.
pi_181068295
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:13 schreef maan_man het volgende:

[..]

Trump staat achter Israël, maar hij heeft er geen enkel belang bij om het conflict te laten escaleren. Als Israël "te ver" gaat, dan loop jij altijd het risico dat andere landen hun Palestijnse moslimbroeders gaan steunen en lopen dingen snel uit de hand.
Valt me op dat andere landen helemaal niet zo veel opkomen voor hun broeders. Zelfs Egypte heeft de grens met Gaza al jaren dicht.
pi_181068425
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 23:13 schreef maan_man het volgende:

[..]

Trump staat achter Israël, maar hij heeft er geen enkel belang bij om het conflict te laten escaleren. Als Israël "te ver" gaat, dan loop jij altijd het risico dat andere landen hun Palestijnse moslimbroeders gaan steunen en lopen dingen snel uit de hand.
Ja, want op basis van al die in het verleden behaalde successen gaan we wel even verhaal halen bij die kut Joden... Oh wacht... :')
  Moderator vrijdag 10 augustus 2018 @ 04:57:12 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181071866
die arabieren hebb sowieso wel wat anders aan hun hoofd dan de Palestijnen dus wat dat betreft liggen er wel kansen voor Israel maar het zal wel weer bij een maandlang halve maatregelen blijven waarna iedereen de overwinning uitroept :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:56:08 #91
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_181073173
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 04:57 schreef sp3c het volgende:
die arabieren hebb sowieso wel wat anders aan hun hoofd dan de Palestijnen dus wat dat betreft liggen er wel kansen voor Israel maar het zal wel weer bij een maandlang halve maatregelen blijven waarna iedereen de overwinning uitroept :')
Sterker nog, het zou wel eens in het belang kunnen zijn van een aantal Soennitische regimes. Vergeet niet dat Hamas een verlengstuk is van Iran, en dat de Saoedi's daar ook een hoop mee stellen hebben, o.a. in Jemen. Allicht dat ze wat balans proberen aan te brengen in het geheel. Sowieso zijn Jordanië, Egypte en SA een stuk minder agressief richting de Israeli's. The enemy of my enemy is my friend..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_181073356
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:00 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het had ze gesierd als ze een dag eerder al met: "Hamas bestookt Israel met raketten" waren gekomen. Het is niet dat het om een verdwaalde molotov cocktail aan een vliegertje ging ofzo...
Idd
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181078411
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dit was ook zo'n mooie kop:

[..]

Echt... :')

Het is iedereens schuld behalve Hamas cum suis... :')
Dat is islamitisch; de schuld bij anderen leggen.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_181078427
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:05 schreef sp3c het volgende:
lijkt me gemiep om niks eerlijk gezegd

het is sowieso een ver-van-ons-bed shitshow die eigenlijk al 80 jaar aan de gang is, dan snap ik dat ze niet iedere schermutseling voorpaginanieuws maken ... shit boeit totaal niet meer
jou niet, vele anderen wel.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_181079031
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 22:05 schreef sp3c het volgende:
lijkt me gemiep om niks eerlijk gezegd

het is sowieso een ver-van-ons-bed shitshow die eigenlijk al 80 jaar aan de gang is, dan snap ik dat ze niet iedere schermutseling voorpaginanieuws maken ... shit boeit totaal niet meer
Pakweg 15 jaar geleden werd Mw Duisenberg verguisd om haar mening over palestijnen, en nu wordt iedereen verguisd die niet dezelfde mening heeft......
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  Moderator vrijdag 10 augustus 2018 @ 15:42:22 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181081417
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:36 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

jou niet, vele anderen wel.
geloof niet dat het er heel veel zijn procentueel gezien en aan de hand daarvan moet de NOS beslissingen nemen

quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:56 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Pakweg 15 jaar geleden werd Mw Duisenberg verguisd om haar mening over palestijnen, en nu wordt iedereen verguisd die niet dezelfde mening heeft......
door wie dan?

de Palestijnen :')?

en hoe heeft het iets te maken met wat ik zeg?

het conflict is simpelweg niet zo interessant meer in de hedendaagse wereld, klein gecontroleerd kampvuurtje aan de rand van een bosbrand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181097746
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 15:42 schreef sp3c het volgende:

[..]

geloof niet dat het er heel veel zijn procentueel gezien en aan de hand daarvan moet de NOS beslissingen nemen

[..]

door wie dan?

de Palestijnen :')?

en hoe heeft het iets te maken met wat ik zeg?

het conflict is simpelweg niet zo interessant meer in de hedendaagse wereld, klein gecontroleerd kampvuurtje aan de rand van een bosbrand
Ik wou er alleen maar mee zeggen dat je gelijk hebt, idd is deze shitshow al 80 jaar aan de gang, maar de algemene opinie schijnt nu te zijn omgedraaid. NPO is opeens niet meer voor Israèl, ik denk omdat Trump Israel steunt, dat hebben tot nog toe alle amerikaanse presidenten gedaan behalve Obama. Maar NPO is tegen Trump, dus nu zijn ze ook tegen Israel.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181098322
Twee vechten, twee schuld.
pi_181098379
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 09:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Twee vechten, twee schuld.
ik wil die altijd nog een keer rijden. Jammer dat ik die Delta HF turbo niet meer heb. Dat zou een puike auto zijn voor de Targa Florio :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181098407
Ik heb eerder het idee dat NPO eerst blind achter Israel aanliep en dat ze tegenwoordig neutraler zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')