Guy Martin soberso baas met grote ballen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:47 schreef JayHovah het volgende:
Straks om 22.00 uur op Discovery: de F1 Special van Speed with Guy Martin. Onder andere met de werkdag van hem bij Williams tijdens de Belgische GP.
weet niet of die switch mid season zo makkelijk gaatquote:Op zondag 24 juni 2018 22:10 schreef Goudenvis het volgende:
Nou volgens mij kunnen we wel stellen dat Leclerc vanaf België in de Haas zit ten koste van stokbrood of niet?
quote:Op zondag 24 juni 2018 22:22 schreef DeeBee het volgende:
Vettel wederom onder de druk van de Premjur League bezweken...hoe kan je je WK om zeep helpen...
"Vettel na uit de context gerukte opmerking verstappen"quote:Op zondag 24 juni 2018 23:05 schreef potjecreme het volgende:
VETTEL NA OPMERKING VERSTAPPEN: 'BEN TE OUD VOOR DEZE GRAPJES'
https://racingnews365.nl/(...)ud-voor-deze-grapjes
Op twitter ook allemaal leeghoofden die denken dat Max op Seb afgaf.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
"Vettel na uit de context gerukte opmerking verstappen"
Die rant van Verstappen was tegen de pers, niet tegen Vettel. Iets zegt me dat die journalist dat er niet bij vertelde toen hij Vettel ernaar vroeg. Waarmee meteen Max zijn punt onderbouwt wordt.
Media
Neequote:Op zondag 24 juni 2018 22:10 schreef Goudenvis het volgende:
Nou volgens mij kunnen we wel stellen dat Leclerc vanaf België in de Haas zit ten koste van stokbrood of niet?
Er wordt flink wat geschuimbekt op het internet om deze persconferentie en ook om het gesprek tussen Lewis en Max over het voorval.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Op twitter ook allemaal leeghoofden die denken dat Max op Seb afgaf.
Sommige mensen zouden ze hun online status af moeten pakken
suggestieve twitterkoppen van Sky Sports f1 hielpen ook niet mee.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er wordt flink wat geschuimbekt op het internet om deze persconferentie en ook om het gesprek tussen Lewis en Max over het voorval.
Klopt maar al die haters tijdens de eerste zes races waren stil. Tot ze lucht kregen van die suggestieve koppen. Het ging weer helemaal los. En dat is niet verdiend.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:55 schreef zoem het volgende:
De media gaat aan de wandel met een selectieve quote. Makkelijk scoren. Ergo, storm in een glas water.
Verstappen die de media bashte tijdens de persco omdat ze shit stirren, gevolgt door media die shit stirred over Verstappen met uit de context genomen quotes.quote:
Niet iedereen snapt ook Max' humor. Droog, sarcastisch en meestal met stalen gezicht.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:55 schreef zoem het volgende:
De media gaat aan de wandel met een selectieve quote. Makkelijk scoren. Ergo, storm in een glas water.
Het is ook aan Max om te zorgen dat ze niet zoiets kunnen fabriceren ervanquote:Op zondag 24 juni 2018 23:55 schreef zoem het volgende:
De media gaat aan de wandel met een selectieve quote. Makkelijk scoren. Ergo, storm in een glas water.
Victim shamingquote:Op maandag 25 juni 2018 04:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is ook aan Max om te zorgen dat ze niet zoiets kunnen fabriceren ervan
Het is aan de pers om het goed te interpreteren.quote:Op maandag 25 juni 2018 04:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is ook aan Max om te zorgen dat ze niet zoiets kunnen fabriceren ervan
Ik denk dat ik wel een vermoeden heb hoeveel Max zich daar van aantrekt.quote:Op maandag 25 juni 2018 04:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is ook aan Max om te zorgen dat ze niet zoiets kunnen fabriceren ervan
Liever niet. Ik vind dit wel vermakelijk. Als er alleen maar Kimi's achter die tafel zitten dan kun je de persco's beter opdoeken.quote:Op maandag 25 juni 2018 04:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is ook aan Max om te zorgen dat ze niet zoiets kunnen fabriceren ervan
Als van alles echt zo verdraaid wordt, geef maar gewoon een saai politiek correct antwoord en klaar.quote:
Nou inderdaad zeg, vindt die man het überhaupt wel leuk wat ie doet? Zo'n chagrijnige harses weer..quote:
En toch weer voor F1's hottest property gekwalificeerd en gefinisht.quote:Op maandag 25 juni 2018 10:00 schreef manny het volgende:
saaie 2e plek voelt toch beter op maandag dan spektakel en uitvallen.
Mag toch hopen dat voor een Sauber eindigen wel lukt jaquote:Op maandag 25 juni 2018 10:25 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
En toch weer voor F1's hottest property gekwalificeerd en gefinisht.
hehequote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 23:05 schreef potjecreme het volgende:
VETTEL NA OPMERKING VERSTAPPEN: 'BEN TE OUD VOOR DEZE GRAPJES'
https://racingnews365.nl/(...)ud-voor-deze-grapjes
quote:Op maandag 25 juni 2018 11:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat ze te oud ergens voor zijn en daarom alle humor verliezen... Maar ja, het blijft ook een Duitser, die hebben sowieso geen humor
Wel verstandige reactie van Seb.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:05 schreef potjecreme het volgende:
VETTEL NA OPMERKING VERSTAPPEN: 'BEN TE OUD VOOR DEZE GRAPJES'
https://racingnews365.nl/(...)ud-voor-deze-grapjes
hoe is de Q-tussenstand tussen deze 2?quote:Op maandag 25 juni 2018 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen toch gewoon twee uitstekende weekends nu, en Ricciardo gewoon twee keer verslagen. Kijken of ie dat komende races kan doortrekken.
5-3 in het voordeel van Verstappen nu.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoe is de Q-tussenstand tussen deze 2?
Je weet al precies hoe de vragensteller te werk ging... "Max heeft uitgehaald naar je en vindt dat je je rijstijl aan moet passen! Reactie?''quote:Op maandag 25 juni 2018 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel verstandige reactie van Seb.
Was ook niet op hem gericht natuurlijk.
Lijdend voorwerp in deze.
jaquote:Op maandag 25 juni 2018 12:48 schreef Gruj0 het volgende:
Weet iemand waarom Williams Martini Racing in Frankrijk zonder Martini kenmerken op de wagens rondreed? Op de wagens waren alleen Rexona uitingen te zien. Op de kleding van het personeel ook geloof ik.
Ik begrijp het wel wanneer ze zonder Martini uitingen rondrijden in de staten van de UAE, maar Frankrijk? Heeft die ook een verbod op alcoholistische reclames?
Op zich geen slechte zaak, tabakreclames mogen allang niet meer in de F1. Maar ik dacht altijd dat Frankrijk zo modern was en dat alcoholreclames geen taboe waren.quote:
Waarom is dat vreemd? Bij Haas gebeurde dat wel vaker.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:50 schreef mikieu het volgende:
Ric toch wel serieuze schade aan de voorvleugel.
Beetje vreemd dat het er zomaar afbreekt.
Oeh, effe op het Duitse Formule 1 forum kijken, schuimende bekken-genot.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat ze te oud ergens voor zijn en daarom alle humor verliezen... Maar ja, het blijft ook een Duitser, die hebben sowieso geen humor
Mwa, wij zijn ook slecht bezig als het Max betreft. Dan hebben we een dikke oranje bril op. Dus ik kan het die Duitsers niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Oeh, effe op het Duitse Formule 1 forum kijken, schuimende bekken-genot.
Nou, ze zijn daar niet eens pro-Vettel, maar meer anti-Max.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Mwa, wij zijn ook slecht bezig als het Max betreft. Dan hebben we een dikke oranje bril op. Dus ik kan het die Duitsers niet kwalijk nemen.
Zo bedoel je.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nou, ze zijn daar niet eens pro-Vettel, maar meer anti-Max.
Omdat dit gewoon niet kan op dit niveau? Daarnaast is het gewoon simpel te controleren of het goed is.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
Waarom is dat vreemd? Bij Haas gebeurde dat wel vaker.
Is gewoon een zwakke plek in de carbon/titanium constructie. Het is en blijft handwerk allemaal.
Nee.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:33 schreef mikieu het volgende:
[..]
Omdat dit gewoon niet kan op dit niveau? Daarnaast is het gewoon simpel te controleren of het goed is.
hebben ze daar echt niet in de gaten dat Max de media op de korrel nam en niet Vettel? Dat is wel echt heel treurig hoor.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Oeh, effe op het Duitse Formule 1 forum kijken, schuimende bekken-genot.
Hier wordt toch ook al gekotst op Vettel, terwijl dat gewoon een plaagstootje lijkt te zijn?quote:Op maandag 25 juni 2018 13:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hebben ze daar echt niet in de gaten dat Max de media op de korrel nam en niet Vettel? Dat is wel echt heel treurig hoor.
ze hebben gewacht tot Red Bull Honda aankondigdequote:Op maandag 25 juni 2018 13:59 schreef SnowOokami het volgende:
Renault to bring long-awaited new MGU-K to Austria
https://www.motorsport.co(...)en-red-bull-1047510/
1,5 jaar na dato
geblokkeerdquote:
ze mogen er per jaar maar twee gebruiken, anders penalty'squote:Op maandag 25 juni 2018 13:59 schreef SnowOokami het volgende:
Renault to bring long-awaited new MGU-K to Austria
https://www.motorsport.co(...)en-red-bull-1047510/
1,5 jaar na dato
is altijd, je moet snel zijn met dat soort dingenquote:
Was niet zo bijzonder deze keer. Hij had een vraag aan de kijkers. Is het respectloos dat Kimi op het podium staat en zijn zonnebril op heeft tijden de volksliederen?quote:
Dat vroeg ik me gisteren ook al af, maar ja, het is Kimi, wat verwacht je?quote:Op maandag 25 juni 2018 16:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was niet zo bijzonder deze keer. Hij had een vraag aan de kijkers. Is het respectloos dat Kimi op het podium staat en zijn zonnebril op heeft tijden de volksliederen?
Deze doet het nog: https://www.dailymotion.com/video/x6keoymquote:Op maandag 25 juni 2018 16:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is altijd, je moet snel zijn met dat soort dingen
En die uit 2016 is nog steeds beter dan de Honda...quote:Op maandag 25 juni 2018 13:59 schreef SnowOokami het volgende:
Renault to bring long-awaited new MGU-K to Austria
https://www.motorsport.co(...)en-red-bull-1047510/
1,5 jaar na dato
Dan eerst maar eens kijken of de performance winst die straf waard is. Bovendien komt er vanzelf een gelegenheid wanneer een straf minder pijn gaat doen.quote:
Maar ze halen de achterstand nog wel in hoor!quote:Op maandag 25 juni 2018 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die uit 2016 is nog steeds beter dan de Honda...
Mag ook wel, ik vermoedde het al tijdens de race, dat de K van Saintz kapot gegaan was.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:59 schreef SnowOokami het volgende:
Renault to bring long-awaited new MGU-K to Austria
https://www.motorsport.co(...)en-red-bull-1047510/
1,5 jaar na dato
stop eens met trollenquote:Op maandag 25 juni 2018 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die uit 2016 is nog steeds beter dan de Honda...
Sarcasme en humor is Duitsers natuurlijk volledig vreemd.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Oeh, effe op het Duitse Formule 1 forum kijken, schuimende bekken-genot.
Gebaseerd op welke data?quote:Op maandag 25 juni 2018 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die uit 2016 is nog steeds beter dan de Honda...
Daarom verwacht ik ook niet dat ze de straf de volgende race al nemen op hwt thuiscircuit.quote:Op maandag 25 juni 2018 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan eerst maar eens kijken of de performance winst die straf waard is. Bovendien komt er vanzelf een gelegenheid wanneer een straf minder pijn gaat doen.
Een nieuwe MGU-K gaat het gat naar Mercedes toch niet dichten.
ik denk dat ze de straf pas in België of Italië nemenquote:Op maandag 25 juni 2018 18:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook niet dat ze de straf de volgende race al nemen op hwt thuiscircuit.
jawel, Hartley heeft er al 2 verbruiktquote:Op maandag 25 juni 2018 17:40 schreef SnowOokami het volgende:
Volgens mij heeft Honda nog nooit een MGU-K failure gehad... en dit jaar al helemaal niet, terwijl ze die zelf hebben ontworpen omdat ze vorig jaar nog met McLaren componenten reden.
Ja maar die gingen kapot vanwege de crashes in Spanje en Canada.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
jawel, Hartley heeft er al 2 verbruikt
https://maxf1.net/en/2018-f1-power-unit-elements-usage/
Ik trek mijn verbazing ook weer in na de blik op Nederlandse reacties op Vettel. Blijkbaar trekt de F1 anno nu hele kuddes idioten aan.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hier wordt toch ook al gekotst op Vettel, terwijl dat gewoon een plaagstootje lijkt te zijn?
Voetbalhooligans die ineens f1 "kijken"quote:Op maandag 25 juni 2018 18:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik trek mijn verbazing ook weer in na de blik op Nederlandse reacties op Vettel. Blijkbaar trekt de F1 anno nu hele kuddes idioten aan.
Probleem was altijd de MGU/H inderdaad bij Hondaquote:Op maandag 25 juni 2018 17:40 schreef SnowOokami het volgende:
Volgens mij heeft Honda nog nooit een MGU-K failure gehad... en dit jaar al helemaal niet, terwijl ze die zelf hebben ontworpen omdat ze vorig jaar nog met McLaren componenten reden.
verrek ja!!quote:Op maandag 25 juni 2018 19:48 schreef Gezicht het volgende:
Nondeju, het is weer
RACEWEEK
Oh wacht, ik kan helemaal niet kijken dit weekend
IK WEL WANT IK ZIT OP DE TRIBUNE....!!!quote:Op maandag 25 juni 2018 19:48 schreef Gezicht het volgende:
Nondeju, het is weer
RACEWEEK
Oh wacht, ik kan helemaal niet kijken dit weekend
Ik ook!quote:Op maandag 25 juni 2018 19:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
IK WEL WANT IK ZIT OP DE TRIBUNE....!!!
Of voor het gemak erin gegooid, omdat er toch een complete powerunit in moest en ze toch al achteraan stonden. Sowieso is de K het eenvoudigste onderdeel van de complete motor, verbazingwekkend dat Renault het niet voor gelijk elkaar krijgt.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:25 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja maar die gingen kapot vanwege de crashes in Spanje en Canada.
You sure? Volgens mij is de K een behoorlijk lastig onderdeel, het zit rechtstreeks op de aandrijving en functioneert om de rem energie op te vangen, terug te leveren aan de ERS en moet ook binnen een fractie van een seconde tot 160pk kunnen leveren wanneer daarom gevraagd wordt.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:23 schreef Fer het volgende:
[..]
Of voor het gemak erin gegooid, omdat er toch een complete powerunit in moest en ze toch al achteraan stonden. Sowieso is de K het eenvoudigste onderdeel van de complete motor, verbazingwekkend dat Renault het niet voor gelijk elkaar krijgt.
En dan stellen ze de introductie van de nieuwe K uit, terwijl de oude 2016 K nooit ontworpen was voor meer dan 5 weekenden.
Dat lijkt me niet. En al helemaal niet aangezien je er maar 2 per seizoen mag gebruiken zonder gridstraf...quote:Op maandag 25 juni 2018 21:23 schreef Fer het volgende:
[..]
Of voor het gemak erin gegooid, omdat er toch een complete powerunit in moest en ze toch al achteraan stonden. Sowieso is de K het eenvoudigste onderdeel van de complete motor, verbazingwekkend dat Renault het niet voor gelijk elkaar krijgt.
En dan stellen ze de introductie van de nieuwe K uit, terwijl de oude 2016 K nooit ontworpen was voor meer dan 5 weekenden.
daar hadden Max en Ric toch een race last van, dat er niet genoeg energie werd opgeslagen?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:27 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
You sure? Volgens mij is de K een behoorlijk lastig onderdeel, het zit rechtstreeks op de aandrijving en functioneert om de rem energie op te vangen, terug te leveren aan de ERS en moet ook binnen een fractie van een seconde tot 160pk kunnen leveren wanneer daarom gevraagd wordt.
Ding wordt ook nog eens goed heet.
Jawel, de hele unit van Hartley uit Canada (die in Frankrijk kapot ging) is naar Sakura gestuurd... omdat hij vanwege de ICE, TC en MGU-H toch achteraan moest starten hebben ze de MGU-K ook maar mee vernieuwd.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. En al helemaal niet aangezien je er maar 2 per seizoen mag gebruiken zonder gridstraf...
dat leek maar zo, volgens mij waren ze die accu gewoon aan het leegtrekken ondat ze die race pk's tekort kwamen van de motor zelf.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar hadden Max en Ric toch een race last van, dat er niet genoeg energie werd opgeslagen?
Red bull icm Renaultquote:Op dinsdag 26 juni 2018 10:55 schreef Fer het volgende:
Vraag me af of het een Redbull ding is of Renault, die over de tuning van het ERS gaat.
Normaal lijkt wel dat je vanaf start max power gaat, soort Q rondje de hele ES leegtrekken en daarna defensief om je positie te verdedigen en bij te laden naar een normaal ES niveau.
Defensief is meestal sparen in de bochten waar ze niet kunnen inhalen en dan alles wat er nog is gebruiken op het rechte stuk.
DAN HAD JE HONDA NIET MOETEN DUMPEN OETLUL!!!quote:Eric Boullier: Only works teams can win championships
die moeten echt in de survival mode tot 2021, vraag me af of ze dat nog wel redden, zonder Alonso worden ze het nieuwe Sauberquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:18 schreef Rossdale het volgende:
http://www.espn.co.uk/f1/(...)ms-win-championships
[..]
DAN HAD JE HONDA NIET MOETEN DUMPEN OETLUL
Beter hadden ze Aslonso gedumpt..quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:18 schreef Rossdale het volgende:
http://www.espn.co.uk/f1/(...)ms-win-championships
[..]
DAN HAD JE HONDA NIET MOETEN DUMPEN OETLUL!!!
dit iddquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:28 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Beter hadden ze Aslonso gedumpt..
Of gewoon een onofficieel opleidingsteam van Renault Beetje nieuwe rijders opleiden en dan wanneer de nieuwe regelementen er zijn met Norris stappen naar voren maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
die moeten echt in de survival mode tot 2021, vraag me af of ze dat nog wel redden, zonder Alonso worden ze het nieuwe Sauber
IK OOK...quote:Op maandag 25 juni 2018 19:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
IK WEL WANT IK ZIT OP DE TRIBUNE....!!!
zonder hem 90% minder publiciteitquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:28 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Beter hadden ze Aslonso gedumpt..
Welkom bij de clubquote:Op maandag 25 juni 2018 19:48 schreef Gezicht het volgende:
Nondeju, het is weer
RACEWEEK
Oh wacht, ik kan helemaal niet kijken dit weekend
zonder ALO besparen ze 40 miljoen per jaarquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
die moeten echt in de survival mode tot 2021, vraag me af of ze dat nog wel redden, zonder Alonso worden ze het nieuwe Sauber
Jawel. Ik weet ook nog hoe Max Ricciardo buitenom passeerde door vol over de kerbs te gaan. Kan het fragment niet meer vinden, 2 jaar terug dacht ik.quote:
Best briljant jaquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:07 schreef Klummie het volgende:
[..]
Jawel. Ik weet ook nog hoe Max Ricciardo buitenom passeerde door vol over de kerbs te gaan. Kan het fragment niet meer vinden, 2 jaar terug dacht ik.
https://www.dumpert.nl/me(...)ie_op_ricciardo.htmlquote:
ze betalen hem toch minder vanwege Kimoa?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zonder ALO besparen ze 40 miljoen per jaar
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:51 schreef Klummie het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)ie_op_ricciardo.html
Gevonden. Was toch binnendoor maar wel vol over de kerbs daarna.
SPT / MotoGP #50 -Alles voor Perez #77quote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:08 schreef mikieu het volgende:
Vorig jaar was het echt oersaai, bloedheet. Wel bier.
In Spielberg ook 26° dit weekend. Met kans op regen en onweersbuien op vrijdag en zaterdag. En donderdag vooral veel regenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Dit jaar is het in Nederland vooral bloedheet
Zit in een dal, die voorspellingen gaan altijd alle kanten op.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In Spielberg ook 26° dit weekend. Met kans op regen en onweersbuien op vrijdag en zaterdag. En donderdag vooral veel regen
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2018 18:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
SPT / MotoGP #50 -Alles voor Perez #77
alleen FP's niet de racequote:Op woensdag 27 juni 2018 11:49 schreef Goudenvis het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)-van-oostenrijk.html
Kubica gaat de paydrivers weer ff te kakken zetten.
dat zal wel meevallen en wat een sneue clickbait titel.quote:Op woensdag 27 juni 2018 11:49 schreef Goudenvis het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)-van-oostenrijk.html
Kubica gaat de paydrivers weer ff te kakken zetten.
Dat valt inderdaad wel mee als je dit zo bekijkt:quote:Op woensdag 27 juni 2018 12:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen en wat een sneue clickbait titel.
Verder wordt in het artikel Stroll een brokkenpiloot genoemd en hoewel best wat mensen dat zullen denken, zijn de statistieken van deze vriendelijke vent niet zo slecht. Hij mist misschien wel snelheid of stabiliteit, ok, maar brokkenpiloot....
In de junior series deed hij het best ok, wel omdat hij 10x meer mogelijkheden kreeg tot trainen dan alle concurrentie maar uiteindelijk deed hij het wel zelf.quote:Op woensdag 27 juni 2018 12:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee als je dit zo bekijkt:
https://www.f1-fansite.co(...)ormation-statistics/
5 van de 28 races retired. 1x brakes, 1x tires, 3x collision
Punt met die knaker is dat ie gewoon veel fouten maakt die dan niet direct retired zijn zegmaar.
En hij krijgt het voor elkaar om de halve voorkant van zn auto aan flarden te rijden en vervolgens te roepen i have a flat tire. Het is een beetje een pannenkoek en als pappie niet bakken met geld richting Williams smeet dan had ie nooit in een F1 wagen gezeten.
Z'n pappa was eigenaar van de drie topteams in de f3 en coureurs konden een bonus verdienen door voor Stroll aan de kant te gaan. Hij had de f3 titel nodig voor z'n superlicentie.quote:Op woensdag 27 juni 2018 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In de junior series deed hij het best ok, wel omdat hij 10x meer mogelijkheden kreeg tot trainen dan alle concurrentie maar uiteindelijk deed hij het wel zelf.
.
"Tell me what to do!!!"
quote:Op woensdag 27 juni 2018 12:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij reed de auto inderdaad wel zelf.
is dat zo? Heb je daar een bron van?quote:Op woensdag 27 juni 2018 12:19 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Z'n pappa was eigenaar van de drie topteams in de f3 en coureurs konden een bonus verdienen door voor Stroll aan de kant te gaan.
Ik weet in ieder geval dat hij mede-eigenaar is van Prema.quote:Op woensdag 27 juni 2018 12:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
is dat zo? Heb je daar een bron van?
Ach ja, als het geld tegen de plinten omhoog klotst en je zoon wil graag F1 rijden;quote:Op woensdag 27 juni 2018 13:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat hij mede-eigenaar is van Prema.
Hij zou daar de komst van Lando Norris in de F2 hebben tegengehouden volgens geruchten.
Neequote:Op woensdag 27 juni 2018 13:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach ja, als het geld tegen de plinten omhoog klotst en je zoon wil graag F1 rijden;
zouden we dan niet allemaal hetzelfde doen?
Dergelijke manier? Die moet je misschien iets meer specificeren.quote:Op woensdag 27 juni 2018 13:36 schreef mikieu het volgende:
[..]
Nee
Kinderen kansen geven, maar verwennen op een dergelijke manier niet.
En niet elke Chinees, is een belChinees. Maar als je een Chinees op de tribune aantreft, ben je wel op je hoedequote:Op woensdag 27 juni 2018 14:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mwah connely geeft niet elke race een straf aan max hoor
Misschien dat hij deze keer op z'n hoede is met al die oranje gasten op de tribunequote:Op woensdag 27 juni 2018 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En niet elke Chinees, is een belChinees. Maar als je een Chinees op de tribune aantreft, ben je wel op je hoede
Kijk anders even hoe het bij Verstappen is gegaan of bij stroll.quote:Op woensdag 27 juni 2018 13:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dergelijke manier? Die moet je misschien iets meer specificeren.
Als jij overtuigd bent dat je kind echt talent heeft en kan groeien, is het dan al verwennen? Of is het bij een totaal bedrag wat je als vader (voor je dood) beschikbaar stelt?
Kind kans geven wel. Anderen weghouden weet ik niet.quote:Op woensdag 27 juni 2018 13:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach ja, als het geld tegen de plinten omhoog klotst en je zoon wil graag F1 rijden;
zouden we dan niet allemaal hetzelfde doen?
met anderen weghouden is papa ook rijk geworden waarschijnlijk, ach zo lang zal het niet meer duren, ik ga ervan uit dat die jongen zelf in 2020 zegt dat het geen zin meer heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2018 15:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kind kans geven wel. Anderen weghouden weet ik niet.
dat is indd algemeen bekend dat ie daar een vinger in de pap heeft, maar ik vond de uitspraak 3 teams en bonussen nogal frappant.quote:Op woensdag 27 juni 2018 13:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat hij mede-eigenaar is van Prema.
Hij zou daar de komst van Lando Norris in de F2 hebben tegengehouden volgens geruchten.
Ik weet niet wat jij bedoelt met realiteit en je pakt met Verstappen een exceptionele uitzondering. Ik ben je kwijtquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:21 schreef mikieu het volgende:
[..]
Kijk anders even hoe het bij Verstappen is gegaan of bij stroll.
Dat bedoel ik meer. Gaat niet om geld, om realiteit.
Connely EN Warwickquote:
Nederlandse GP op de kalenderquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hockenheim in 2019 alweer vd kalender:
https://www.nu.nl/formule(...)mule-1-kalender.html
betalen zeker niet genoegquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hockenheim in 2019 alweer vd kalender:
https://www.nu.nl/formule(...)mule-1-kalender.html
Wat een bullshit, die is meestal als eerste uitverkocht. Bernie contractenquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hockenheim in 2019 alweer vd kalender:
https://www.nu.nl/formule(...)mule-1-kalender.html
Hockenheim wil maar 1x per 2 jaar, dus niet zo verrassend. Misschien inderdaad maar rouleren met Nederland nu de Nürburgring niet wil.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hockenheim in 2019 alweer vd kalender:
https://www.nu.nl/formule(...)mule-1-kalender.html
ik breek nu m'n hoofd erover, waar ik het gelezen heb of gehoordquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat is indd algemeen bekend dat ie daar een vinger in de pap heeft, maar ik vond de uitspraak 3 teams en bonussen nogal frappant.
ik heb ook meer het idee dat hij vaker crashed in de trainingsessies.quote:Op woensdag 27 juni 2018 12:09 schreef vosss het volgende:
Dat valt inderdaad wel mee als je dit zo bekijkt:
https://www.f1-fansite.co(...)ormation-statistics/
5 van de 28 races retired. 1x brakes, 1x tires, 3x collision
heb het idee dat die site maar wat roept om de clicksquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
ik heb ook meer het idee dat hij vaker crashed in de trainingsessies.
Raikkonen en Norris naar McLaren..?
https://nl.motorsport.com(...)nrijk-woensdag/2541/
die heeft genoeg opties in de f1, sauber, haasquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:10 schreef TAV74 het volgende:
Vandoorne zie ik toch nog steeds als een groot talent, zou het wel bizar vinden als die nu al uit de F1 zou verdwijnen.
En bij Sky en verschillende andere nieuwssites in diverse talen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:02 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat het ook:
https://racingnews365.nl/(...)jft-bij-red-bull/amp
En Renault, mocht Sainz naar Red Bull gaan als Ricciardo weg gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die heeft genoeg opties in de f1, sauber, haas
RIC blijftquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Renault, mocht Sainz naar Red Bull gaan als Ricciardo weg gaat.
Ik weet het niet precies mbt die site, maar motorsport.com is al jaren bezig alle auto-en motorsportsites op te kopen. Die dan overigens wel onder hun eigen/oorspronkelijke blijven bestaan.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:02 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat het ook:
https://racingnews365.nl/(...)jft-bij-red-bull/amp
idd, neem tegenwoordig sowieso alles met een korrelzout van die nieuws sites.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies mbt die site, maar motorsport.com is al jaren bezig alle auto-en motorsportsites op te kopen. Die dan overigens wel onder hun eigen/oorspronkelijke blijven bestaan.
Denk dat Haas liever Leclerc heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die heeft genoeg opties in de f1, sauber, haas
Jaquote:
Ik bedoel meer dat Max ook gewoon de kart van de kar af moest halen, Jos hielp met sleutelen zover hij kon. Gewoon ervoor moeten werken.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij bedoelt met realiteit en je pakt met Verstappen een exceptionele uitzondering. Ik ben je kwijt
Dat viel ook nog wel mee toch? Er zullen best wat irritaties geweest zijn (maar meer tussen de mensen om de coureurs heen, geloof ik), maar het was voor allebei ook hun 1ste jaar in de F1.. We zijn wat jaartjes verder inmiddels, denk dat het wel goed zou komen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:16 schreef zoem het volgende:
Sainz en Verstappen liep ook al zo lekker bij STR. Denk niet dat ze dat nog een keer willen.
Nou ik kan je uit persoonlijke ervaringen (onderdeel van concurrerende pitcrew tijdens Max z’n kartdagen) dat het nogal Wild-West aan toe ging. Vader Jos eiste altijd dat hij het beste materiaal kreeg en de voorkeursbehandeling voor Max. Als er onrecht op of buiten de baan was dan werden de mouwen opgestroopt.quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:53 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat Max ook gewoon de kart van de kar af moest halen, Jos hielp met sleutelen zover hij kon. Gewoon ervoor moeten werken.
Het probleem is dat Stroll niet groeit. Kijk die laatste race en die band. Dat hoor je rondes van tevoren al te voelen. Kijk naar de top coureurs: Vettel, Ham, Verstappen, Ricc... allemaal voelen ze het direct als er iets mis is met de auto. Of het nou trillingen zijn, verlies aan vermogen of een band die niet werkt: ze voelen het vrijwel direct. Stroll heeft geen idee wat zijn auto aan het doen is. ook moet je zijn onboards eens kijken en hoe die zijn stuur vasthoud, hij knijpt dat ding zowat doormidden. Vergelijk dat eens met de rest: relaxed de handjes op het stuur, 20x minder stuurcorrecties. Die gast is gewoon geen f1 materiaal. Laat Kubica maar eens een race rijden in dat ding, wedden dat die Williams in ieder geval een heel klein stukje naar voren opschuift?quote:Op woensdag 27 juni 2018 13:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dergelijke manier? Die moet je misschien iets meer specificeren.
Als jij overtuigd bent dat je kind echt talent heeft en kan groeien, is het dan al verwennen? Of is het bij een totaal bedrag wat je als vader (voor je dood) beschikbaar stelt?
Ja Jos is wel aggresief.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:26 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nou ik kan je uit persoonlijke ervaringen (onderdeel van concurrerende pitcrew tijdens Max z’n kartdagen) dat het nogal Wild-West aan toe ging. Vader Jos eiste altijd dat hij het beste materiaal kreeg en de voorkeursbehandeling voor Max. Als er onrecht op of buiten de baan was dan werden de mouwen opgestroopt.
En bovenstaande is al meerdere malen voorgekomen...
nee, niet omkopen, maar gewoon klappen krijgen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:17 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ja Jos is wel aggresief.
Die eisen mogen ook, misschien niet met deze aanpak. Maar dat is niet helemaal het punt.
Dat is alsnog investeren in jezelf, niet anderen min of meer omkopen.
Dat is meer wat ik wil zeggen. Bij een mechanische sport is dat voor de gemiddelde niet te betalen.
Bij voetbal zou je dan tijd in de training investeren, desnoods een personal trainer (ook belachelijk). Maar niet de andere benadelen zodat je eigen kroos er beter uitkomt.
Nou ik zelf vind het lastig om Stroll te beoordelen. Je ziet hem inderdaad enorm harken en klooien met zijn stuur, maar ik kan niet uitsluiten dat het vooral aan zijn auto ligt. Aan de auto en niet zo zeer de setup die hij kiest.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het probleem is dat Stroll niet groeit. Kijk die laatste race en die band. Dat hoor je rondes van tevoren al te voelen. Kijk naar de top coureurs: Vettel, Ham, Verstappen, Ricc... allemaal voelen ze het direct als er iets mis is met de auto. Of het nou trillingen zijn, verlies aan vermogen of een band die niet werkt: ze voelen het vrijwel direct. Stroll heeft geen idee wat zijn auto aan het doen is. ook moet je zijn onboards eens kijken en hoe die zijn stuur vasthoud, hij knijpt dat ding zowat doormidden. Vergelijk dat eens met de rest: relaxed de handjes op het stuur, 20x minder stuurcorrecties. Die gast is gewoon geen f1 materiaal. Laat Kubica maar eens een race rijden in dat ding, wedden dat die Williams in ieder geval een heel klein stukje naar voren opschuift?
Nee dat ligt echt aan strollie zelf.quote:Op donderdag 28 juni 2018 12:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ik zelf vind het lastig om Stroll te beoordelen. Je ziet hem inderdaad enorm harken en klooien met zijn stuur, maar ik kan niet uitsluiten dat het vooral aan zijn auto ligt. Aan de auto en niet zo zeer de setup die hij kiest.
Dat wordt wel gezegd ja, maar 3 honderdsten sneller dan normaal kun je ook als een kwalificatiemodus zienquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:24 schreef Gezicht het volgende:
Lees ik nu goed dat RBR/Renault vanaf dit weekend een party mode heeft?
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:24 schreef Gezicht het volgende:
Lees ik nu goed dat RBR/Renault vanaf dit weekend een party mode heeft?
daarom had ik de volgende tekst toegevoegd: de noodzaak er niet is om bewust het risico te nemen op een kapotte band. Vettel probeerde podium vast te houdenquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:21 schreef potjecreme het volgende:
Dat van die band vind ik flauw. Een paar jaar geleden is hetde grote Vettel ook overkomen. Kennelijk is het niet altijd voelbaar.
fakenews sitequote:Op donderdag 28 juni 2018 13:30 schreef vosss het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)us-bij-gp-oostenrijk
twitter:hlawiczka twitterde op donderdag 28-06-2018 om 13:15:47 #F1 List of used power-unit components ahead of #AustrianGP 🇦🇹:- #Mercedes most reliable, #Honda worse https://t.co/4ErQTU37Mk reageer retweet
quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:54 schreef tja77 het volgende:
Party mode
https://www.nu.nl/formule(...)iale-motorstand.html
Zal wel ploffen, party pooper mode...quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:54 schreef tja77 het volgende:
Party mode
https://www.nu.nl/formule(...)iale-motorstand.html
Het eerste wat je ziet wanneer de 2 RBR's het rechte stuk op komen in Q3 zijn 2 dikke rookpluimen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 14:14 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Zal wel ploffen, party pooper mode...
brandend rubberquote:Op donderdag 28 juni 2018 14:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het eerste wat je ziet wanneer de 2 RBR's het rechte stuk op komen in Q3 zijn 2 dikke rookpluimen.
Het ging over het veroordelen over het niet aanvoelen. Niet of het verstandig was van het team.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
daarom had ik de volgende tekst toegevoegd: de noodzaak er niet is om bewust het risico te nemen op een kapotte band. Vettel probeerde podium vast te houden
oeff, Honda staat er slecht voor, die hebben in de winter flink werk te doenquote:Op donderdag 28 juni 2018 13:42 schreef Tarado het volgende:[ afbeelding ]twitter:hlawiczka twitterde op donderdag 28-06-2018 om 13:15:47 #F1 List of used power-unit components ahead of #AustrianGP 🇦🇹:- #Mercedes most reliable, #Honda worse https://t.co/4ErQTU37Mk reageer retweet
Ik weet dat dit sarcasme isquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oeff, Honda staat er slecht voor, die hebben in de winter flink werk te doen
Dat lag meer aan de engineers, die in kampen waren verdeeld, verstappens engineer bij Toro Rosso is ook ontslagen in 2016quote:Op donderdag 28 juni 2018 09:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat viel ook nog wel mee toch? Er zullen best wat irritaties geweest zijn (maar meer tussen de mensen om de coureurs heen, geloof ik), maar het was voor allebei ook hun 1ste jaar in de F1.. We zijn wat jaartjes verder inmiddels, denk dat het wel goed zou komen.
(al zie ik het niet gebeuren, maar toch)
Zou dat ook niet te maken hebben met dat veredelde stuk schroot waar ie mee rondrijdt?quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het probleem is dat Stroll niet groeit. Kijk die laatste race en die band. Dat hoor je rondes van tevoren al te voelen. Kijk naar de top coureurs: Vettel, Ham, Verstappen, Ricc... allemaal voelen ze het direct als er iets mis is met de auto. Of het nou trillingen zijn, verlies aan vermogen of een band die niet werkt: ze voelen het vrijwel direct. Stroll heeft geen idee wat zijn auto aan het doen is. ook moet je zijn onboards eens kijken en hoe die zijn stuur vasthoud, hij knijpt dat ding zowat doormidden. Vergelijk dat eens met de rest: relaxed de handjes op het stuur, 20x minder stuurcorrecties. Die gast is gewoon geen f1 materiaal. Laat Kubica maar eens een race rijden in dat ding, wedden dat die Williams in ieder geval een heel klein stukje naar voren opschuift?
Voor een deel wel ja. Maar ik zou hem niet veel hoger inschatten dan zoals Badoer in 2009 in de Ferrari reedquote:Op donderdag 28 juni 2018 20:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Zou dat ook niet te maken hebben met dat veredelde stuk schroot waar ie mee rondrijdt?
"Where is the rainlight?"quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Zou dat ook niet te maken hebben met dat veredelde stuk schroot waar ie mee rondrijdt?
Een deel. Maar het meeste heeft Stroll zelf schuld aan.quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Zou dat ook niet te maken hebben met dat veredelde stuk schroot waar ie mee rondrijdt?
Dat werd ook ff flink genuanceerd door Ho Pin Tun in de uitzendingquote:
Vergeet niet dat sainz kvyat zoek reed en nu onderdoet voor hulkenberg. Verschillen in de F1 kunnen heel groot zijn en naast ericson is het niet moeilijk om te imponerenquote:Op donderdag 28 juni 2018 21:20 schreef Goudenvis het volgende:
https://twitter.com/dak_f1/status/1012076042083819523?s=19
Leclercgod
Zegt weinig. Vettel had natuurlijk veel last van verkeer in het begin en reed erg lang op de S terwijl Leclerc toen op US reed. Moment dat ze ongeveer gelijk zijn reed Leclerc op verse banden en Vettel op oude.quote:Op donderdag 28 juni 2018 21:20 schreef Goudenvis het volgende:
https://twitter.com/dak_f1/status/1012076042083819523?s=19
Leclercgod
^^Ditquote:Op vrijdag 29 juni 2018 05:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zegt weinig. Vettel had natuurlijk veel last van verkeer in het begin en reed erg lang op de S terwijl Leclerc toen op US reed. Moment dat ze ongeveer gelijk zijn reed Leclerc op verse banden en Vettel op oude.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat Leclerc het echt heel goed doet. Maar die Sauber is dit jaar ook wel een klap beter dan de afgelopen jaren. Dat maakt het al een stuk minder bijzonder om ermee in de punten te rijden natuurlijk. En dat nietszeggende grafiekje slaat al helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 06:38 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
^^Dit
Van Ocon werd eerst ook gezegd dat het de 'next big thing' naast Verstappen zou zijn, een wonderkind, blablabla. Tot nu toe heb ik daar weinig van gezien of meegekregen...
Nu ook weer met Leclerc. Alhoewel ik de indruk heb dat Leclerc het beter doet dan Ocon tot nu toe. Maar Leclerc komt nog maar net om het hoekje kijken in de F1 en heeft de afgelopen race, ondanks een zeer goed weekend, toch ook enkele steekjes laten vallen.
Lang verhaal kort , laat Leclerc zich eerst maar bewijzen de eerste twee seizoenen.
Hij is goed, maar of hij zó goed is als wordt gesteld (door vooral de media), vraag ik mij af.
Volgens mij is de Sauber niks beter. De enige reden dat zo’n Ericsson een paar puntjes pakt is omdat je met een VW Golf de Williams kan inhalen en omdat Hartley altijd zichzelf uitschakelt.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 07:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat Leclerc het echt heel goed doet. Maar die Sauber is dit jaar ook wel een klap beter dan de afgelopen jaren. Dat maakt het al een stuk minder bijzonder om ermee in de punten te rijden natuurlijk. En dat nietszeggende grafiekje slaat al helemaal nergens op.
Niet zo stom doenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 05:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zegt weinig. Vettel had natuurlijk veel last van verkeer in het begin en reed erg lang op de S terwijl Leclerc toen op US reed. Moment dat ze ongeveer gelijk zijn reed Leclerc op verse banden en Vettel op oude.
Onzin, in 2017 reden ze met de 2016 ferrari motor waar ze nu de huidige hebben. Dat scheelt veel+dat ze met alfa romeo financieel meer mogelijkheden tot ontwikkeling hebben dan vorige jaarquote:Op vrijdag 29 juni 2018 07:50 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij is de Sauber niks beter. De enige reden dat zo’n Ericsson een paar puntjes pakt is omdat je met een VW Golf de Williams kan inhalen en omdat Hartley altijd zichzelf uitschakelt.
Als het nu bij 1 keer blijft, dan zeg ik ja. Maar dit is dus niet de eerste keer dat dit Stroll overkomt. En Vettel was er zich van bewust, maar nam ook bewust dat risico omdat als die band het eventjes langer had volgehouden toen hij die race had gewonnen. Stroll reed stijf achteraan, op dik een ronde.quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:21 schreef potjecreme het volgende:
Dat van die band vind ik flauw. Een paar jaar geleden is hetde grote Vettel ook overkomen. Kennelijk is het niet altijd voelbaar.
Er is een reden dat Verstappen eerder werd opgepikt. Hij reed Ocon namelijk met een mindere wagen om zijn oren in zijn rookie year, en in de onderlinge duels tegen Ocon stond het 11 tegen 1 in het voordeel van Verstappen. Van Amersfoort racing tegen Prema... Prema is daar wat Mercedes in de F1 is. Het te kloppen team. Van Amersfoort racing kan je zien als een soort Torro rosso. En dat zag je inde begin jaren van Ocon en Verstappen ook terug in de f1: Verstappen zet die Torro rosso eigenlijk een paar plekken teveel naar voren op de grid, haalt eigenlijk net iets meer uit de auto dan erin zit. Ocon in de Force india: grote moeite Perez af te schudden, doet eigenlijk niks bijzonders in dat ding.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 06:38 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
^^Dit
Van Ocon werd eerst ook gezegd dat het de 'next big thing' naast Verstappen zou zijn, een wonderkind, blablabla. Tot nu toe heb ik daar weinig van gezien of meegekregen...
Nu ook weer met Leclerc. Alhoewel ik de indruk heb dat Leclerc het beter doet dan Ocon tot nu toe. Maar Leclerc komt nog maar net om het hoekje kijken in de F1 en heeft de afgelopen race, ondanks een zeer goed weekend, toch ook enkele steekjes laten vallen.
Lang verhaal kort , laat Leclerc zich eerst maar bewijzen de eerste twee seizoenen.
Hij is goed, maar of hij zó goed is als wordt gesteld (door vooral de media), vraag ik mij af.
nee 5e of bedoel je hier in Oostenrijk?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 11:45 schreef THEFXR het volgende:
Williams was 2 jaar geleden nog het 3de team achter de Ferrari en de mercs, nu het laatste
nee, overallquote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee 5e of bedoel je hier in Oostenrijk?
5e dan, Red Bull en FI zaten er nog voorquote:
3 jaar geleden?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
5e dan, Red Bull en FI zaten er nog voor
je schreef 2 jaar geleden 3 jaar geleden waren ze 3e inderdaad, het kan hard gaan die vrije valquote:
ja, alles uit het hoofdjequote:Op vrijdag 29 juni 2018 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
je schreef 2 jaar geleden 3 jaar geleden waren ze 3e inderdaad, het kan hard gaan die vrije val
Leclerc haalt iig puntjes binnen voor Sauber.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 06:38 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
^^Dit
Van Ocon werd eerst ook gezegd dat het de 'next big thing' naast Verstappen zou zijn, een wonderkind, blablabla. Tot nu toe heb ik daar weinig van gezien of meegekregen...
Nu ook weer met Leclerc. Alhoewel ik de indruk heb dat Leclerc het beter doet dan Ocon tot nu toe. Maar Leclerc komt nog maar net om het hoekje kijken in de F1 en heeft de afgelopen race, ondanks een zeer goed weekend, toch ook enkele steekjes laten vallen.
Lang verhaal kort , laat Leclerc zich eerst maar bewijzen de eerste twee seizoenen.
Hij is goed, maar of hij zó goed is als wordt gesteld (door vooral de media), vraag ik mij af.
Hij heeft de balans van de auto goed voor elkaar. Dat scheelt al behoorlijk, waardoor je met een iets mindere auto toch goed kunt presterenquote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Leclerc haalt iig puntjes binnen voor Sauber.
Tuurlijk, dat is ook positief, daar draait het uiteindelijk om.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 15:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Leclerc haalt iig puntjes binnen voor Sauber.
Leclercgodquote:Op vrijdag 29 juni 2018 16:11 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is ook positief, daar draait het uiteindelijk om.
Hij maakt echter ook genoeg (rookie)foutjes, daarom ga ik ook echt niet mee met de hype 'Leclercgod'
(iets wat ik overigens sowieso al enorm puberaal gedrag vind om iemand zo te noemen, om welke coureur het ook gaat. Maar ja, dergelijke pubers komen niet alleen voor op Fok... ).
Zeker wel, met Vasseur aan het roer, de Alfa Romeo sponsering en de laatste spec motor van Ferrari hebben ze echt grote stappen weten te zetten met de nieuwe wagen.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 07:50 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij is de Sauber niks beter. De enige reden dat zo’n Ericsson een paar puntjes pakt is omdat je met een VW Golf de Williams kan inhalen en omdat Hartley altijd zichzelf uitschakelt.
quote:
Het zal best waar zijn (waar rook is is vuur ), maar dit nieuwsberichtje staat tussen haakjes, het is dus eigenlijk nog een gerucht.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 02:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Naar Ferrari voor 2 jaar
https://www.telegraaf.nl/(...)naf-2019-bij-ferrari
Ze weten niks meer dan wij: Leclerc is een aanstormend talent in de Ferrari stal, Raikkonen is oud en niet zo heel erg snel.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 06:33 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het zal best waar zijn (waar rook is is vuur ), maar dit nieuwsberichtje staat tussen haakjes, het is dus eigenlijk nog een gerucht.
Normaal gesproken wel maar wie gaat er dan bij Ferrari? Denk dat vers bloed Ferrari goed zal doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:45 schreef bokkepoot het volgende:
Ik verwacht eerder dat Leclerc nog een jaar in een Haas mag rijden en dat Crashjean mag gaan wieberen.
Ik had Ric verwacht,maar ik denk dat de huidige bezetting volgend jaar ook gewoon zo rijd.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:50 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar wie gaat er dan bij Ferrari? Denk dat vers bloed Ferrari goed zal doen.
het zou toch verrassend zijn als ze het doen met Leclerc, hij is wel goed maar hoe goed weten we ook niet want die Ericsson is een slak.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:43 schreef Goudenvis het volgende:
Maar Leclerc is toch ook de enige logische vervanger van Raikonnen? Ik bedoel Magnussen zal beter in de filosofie passen van ervaren oudere rijders bij Ferrari maar Leclerc is gewoon veel beter dan Magnussen.
Monza zullen er wel dingen worden aangekondigdquote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:58 schreef Fer het volgende:
Wat zou zo’n jaartje Haas toevoegen, ze zijn dit jaar erg sterk, maar kwa teamgrootte niet anders dan Sauber. Ik durf zelfs te stellen dat Sauber veel meer ervaring heeft.
Omgekeerd, wat zou een Magnussen of Ricciardo voor een jaartje toevoegen bij Ferrari? Laten we eerlijk zijn over Raikkonen, dit is de top van zijn kunnen, beter wordt het niet en hij is duur genoeg.
Waar rook is, is vuur, dus als Raikkonen maandag zijn pensioen aankondigt, weten we genoeg.
Haas is een iets snellere auto, en naast een coureur met wat meer ervaring kan hij daar ook wat meer van leren voordat het Ferrari tijd word.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:58 schreef Fer het volgende:
Wat zou zo’n jaartje Haas toevoegen, ze zijn dit jaar erg sterk, maar kwa teamgrootte niet anders dan Sauber. Ik durf zelfs te stellen dat Sauber veel meer ervaring heeft.
Dat was vorige jaar ook zo en toen vond ik Kimi al rijden als een natte krant, toen hij terugkwam in de Lotus was hij gemotiveerd. daarna ie is weer ingekakt bij Ferrari, precies hetzelfde als waar eerder om ontslagen is.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 13:55 schreef Sjemmert het volgende:
Zou het toejuichen als ze Leclerc in een Ferrari stoppen maar ik denk nog steeds dat ze het niet aandurven en het liefts Kimi nog een jaartje houden.
Die Lotus was gewoon hartstikke snel. Maar naast kanonnen als Alonso en Vettel blijkt werkelijk hoe goed hij is.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 17:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat was vorige jaar ook zo en toen vond ik Kimi al rijden als een natte krant, toen hij terugkwam in de Lotus was hij gemotiveerd. daarna ie is weer ingekakt bij Ferrari, precies hetzelfde als waar eerder om ontslagen is.
Vettel heeft gridstraf.quote:
Was SC.quote:Op zondag 1 juli 2018 16:17 schreef klaasweetalles het volgende:
voorspriong loopt nu wel snel terug..
nog maar 4 seconde nog wat
Net wel, maar het word verdedigen de laatste 2 ronden!quote:
nee let maar op. Die ferrari's zijn gruwelijk.quote:Op zondag 1 juli 2018 16:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Net wel, maar het word verdedigen de laatste 2 ronden!
Lijkt me dat een VSC juist in het voordeel van Max zou zijn geweest, Raikkonen liep best hard in.quote:Op zondag 1 juli 2018 17:19 schreef JayHovah het volgende:
Er is wel vaak langsgekomen dat de FIA met hun beslissingen Ferrari en / of Hamilton voortrekt (ligt eraan wat je username is) maar dit keer viel alles wel in het voordeel van Max. Er had makkelijk met de uitval van Dan Ric / Brandon Harley en Lew Hamilton een (V)SC opgeroepen worden, ten nadele van Max dus. De plek waar Bottas stilstond en een VSC genereerde was in mijn ogen veel minder gevaarlijk.
Maar evengoed credits voor Max, hij doet z’n naam van bandenfluisteraar weer aan.
Meeste overwinningen zonder ooit een pole gepakt te hebben...quote:Op zondag 1 juli 2018 18:38 schreef MakkieR het volgende:
Wauw, ik lees net dat Verstappen alweer bezig is met een nieuw indrukwekkende record. Als ik het goed begrijp ( Engels is niet mijn aller sterkte punt) zegt Formule1.com bij zijn overwinning dat Max nu gelijk staat met twee andere coureurs met het record de meeste overwinningen waarbij je niet van pole vertrekt. https://www.formula1.com/(...)win--verstappen.html ( de laatste zin )
Met pole bedoelen ze de kwalificatie toch?quote:Op zondag 1 juli 2018 18:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Meeste overwinningen zonder ooit een pole gepakt te hebben...
Jup, maar waar het om gaat is dat de andere coureurs in die 4x winnen minimaal 1 pole gepakt hebben...quote:Op zondag 1 juli 2018 18:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Met pole bedoelen ze de kwalificatie toch?
Dat is best wel indrukwekkend, want een pole betekent meestal dat je gezegend bent met de beste auto van het circuit.quote:Op zondag 1 juli 2018 18:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Jup, maar waar het om gaat is dat de andere coureurs in die 4x winnen minimaal 1 pole gepakt hebben...
Als je Monaco in het achterhoofd houd niet, die had ie moeten hebben.quote:Op zondag 1 juli 2018 18:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is best wel indrukwekkend, want een pole betekent meestal dat je gezegend bent met de beste auto van het circuit.
Monaco is altijd een uitzonderlijk circuit die je zelfs kunt winnen met de minste auto. ( bijna de minste )quote:Op zondag 1 juli 2018 18:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als je Monaco in het achterhoofd houd niet, die had ie moeten hebben.
Pole niet, daar moet je toch de beste auto voor hebben. (die Redbull had)quote:Op zondag 1 juli 2018 18:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Monaco is altijd een uitzonderlijk circuit die je zelfs kunt winnen met de minste auto. ( bijna de minste )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |