Ja maar die gingen kapot vanwege de crashes in Spanje en Canada.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
jawel, Hartley heeft er al 2 verbruikt
https://maxf1.net/en/2018-f1-power-unit-elements-usage/
Ik trek mijn verbazing ook weer in na de blik op Nederlandse reacties op Vettel. Blijkbaar trekt de F1 anno nu hele kuddes idioten aan.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hier wordt toch ook al gekotst op Vettel, terwijl dat gewoon een plaagstootje lijkt te zijn?
Voetbalhooligans die ineens f1 "kijken"quote:Op maandag 25 juni 2018 18:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik trek mijn verbazing ook weer in na de blik op Nederlandse reacties op Vettel. Blijkbaar trekt de F1 anno nu hele kuddes idioten aan.
Probleem was altijd de MGU/H inderdaad bij Hondaquote:Op maandag 25 juni 2018 17:40 schreef SnowOokami het volgende:
Volgens mij heeft Honda nog nooit een MGU-K failure gehad... en dit jaar al helemaal niet, terwijl ze die zelf hebben ontworpen omdat ze vorig jaar nog met McLaren componenten reden.
verrek ja!!quote:Op maandag 25 juni 2018 19:48 schreef Gezicht het volgende:
Nondeju, het is weer
RACEWEEK
Oh wacht, ik kan helemaal niet kijken dit weekend
IK WEL WANT IK ZIT OP DE TRIBUNE....!!!quote:Op maandag 25 juni 2018 19:48 schreef Gezicht het volgende:
Nondeju, het is weer
RACEWEEK
Oh wacht, ik kan helemaal niet kijken dit weekend
Ik ook!quote:Op maandag 25 juni 2018 19:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
IK WEL WANT IK ZIT OP DE TRIBUNE....!!!
Of voor het gemak erin gegooid, omdat er toch een complete powerunit in moest en ze toch al achteraan stonden. Sowieso is de K het eenvoudigste onderdeel van de complete motor, verbazingwekkend dat Renault het niet voor gelijk elkaar krijgt.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:25 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja maar die gingen kapot vanwege de crashes in Spanje en Canada.
You sure? Volgens mij is de K een behoorlijk lastig onderdeel, het zit rechtstreeks op de aandrijving en functioneert om de rem energie op te vangen, terug te leveren aan de ERS en moet ook binnen een fractie van een seconde tot 160pk kunnen leveren wanneer daarom gevraagd wordt.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:23 schreef Fer het volgende:
[..]
Of voor het gemak erin gegooid, omdat er toch een complete powerunit in moest en ze toch al achteraan stonden. Sowieso is de K het eenvoudigste onderdeel van de complete motor, verbazingwekkend dat Renault het niet voor gelijk elkaar krijgt.
En dan stellen ze de introductie van de nieuwe K uit, terwijl de oude 2016 K nooit ontworpen was voor meer dan 5 weekenden.
Dat lijkt me niet. En al helemaal niet aangezien je er maar 2 per seizoen mag gebruiken zonder gridstraf...quote:Op maandag 25 juni 2018 21:23 schreef Fer het volgende:
[..]
Of voor het gemak erin gegooid, omdat er toch een complete powerunit in moest en ze toch al achteraan stonden. Sowieso is de K het eenvoudigste onderdeel van de complete motor, verbazingwekkend dat Renault het niet voor gelijk elkaar krijgt.
En dan stellen ze de introductie van de nieuwe K uit, terwijl de oude 2016 K nooit ontworpen was voor meer dan 5 weekenden.
daar hadden Max en Ric toch een race last van, dat er niet genoeg energie werd opgeslagen?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:27 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
You sure? Volgens mij is de K een behoorlijk lastig onderdeel, het zit rechtstreeks op de aandrijving en functioneert om de rem energie op te vangen, terug te leveren aan de ERS en moet ook binnen een fractie van een seconde tot 160pk kunnen leveren wanneer daarom gevraagd wordt.
Ding wordt ook nog eens goed heet.
Jawel, de hele unit van Hartley uit Canada (die in Frankrijk kapot ging) is naar Sakura gestuurd... omdat hij vanwege de ICE, TC en MGU-H toch achteraan moest starten hebben ze de MGU-K ook maar mee vernieuwd.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. En al helemaal niet aangezien je er maar 2 per seizoen mag gebruiken zonder gridstraf...
dat leek maar zo, volgens mij waren ze die accu gewoon aan het leegtrekken ondat ze die race pk's tekort kwamen van de motor zelf.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar hadden Max en Ric toch een race last van, dat er niet genoeg energie werd opgeslagen?
Red bull icm Renaultquote:Op dinsdag 26 juni 2018 10:55 schreef Fer het volgende:
Vraag me af of het een Redbull ding is of Renault, die over de tuning van het ERS gaat.
Normaal lijkt wel dat je vanaf start max power gaat, soort Q rondje de hele ES leegtrekken en daarna defensief om je positie te verdedigen en bij te laden naar een normaal ES niveau.
Defensief is meestal sparen in de bochten waar ze niet kunnen inhalen en dan alles wat er nog is gebruiken op het rechte stuk.
DAN HAD JE HONDA NIET MOETEN DUMPEN OETLUL!!!quote:Eric Boullier: Only works teams can win championships
die moeten echt in de survival mode tot 2021, vraag me af of ze dat nog wel redden, zonder Alonso worden ze het nieuwe Sauberquote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:18 schreef Rossdale het volgende:
http://www.espn.co.uk/f1/(...)ms-win-championships
[..]
DAN HAD JE HONDA NIET MOETEN DUMPEN OETLUL
Beter hadden ze Aslonso gedumpt..quote:Op dinsdag 26 juni 2018 11:18 schreef Rossdale het volgende:
http://www.espn.co.uk/f1/(...)ms-win-championships
[..]
DAN HAD JE HONDA NIET MOETEN DUMPEN OETLUL!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |