Hockenheim wil maar 1x per 2 jaar, dus niet zo verrassend. Misschien inderdaad maar rouleren met Nederland nu de Nürburgring niet wil.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hockenheim in 2019 alweer vd kalender:
https://www.nu.nl/formule(...)mule-1-kalender.html
ik breek nu m'n hoofd erover, waar ik het gelezen heb of gehoordquote:Op woensdag 27 juni 2018 15:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat is indd algemeen bekend dat ie daar een vinger in de pap heeft, maar ik vond de uitspraak 3 teams en bonussen nogal frappant.
ik heb ook meer het idee dat hij vaker crashed in de trainingsessies.quote:Op woensdag 27 juni 2018 12:09 schreef vosss het volgende:
Dat valt inderdaad wel mee als je dit zo bekijkt:
https://www.f1-fansite.co(...)ormation-statistics/
5 van de 28 races retired. 1x brakes, 1x tires, 3x collision
heb het idee dat die site maar wat roept om de clicksquote:Op woensdag 27 juni 2018 20:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
ik heb ook meer het idee dat hij vaker crashed in de trainingsessies.
Raikkonen en Norris naar McLaren..?
https://nl.motorsport.com(...)nrijk-woensdag/2541/
die heeft genoeg opties in de f1, sauber, haasquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:10 schreef TAV74 het volgende:
Vandoorne zie ik toch nog steeds als een groot talent, zou het wel bizar vinden als die nu al uit de F1 zou verdwijnen.
En bij Sky en verschillende andere nieuwssites in diverse talen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:02 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat het ook:
https://racingnews365.nl/(...)jft-bij-red-bull/amp
En Renault, mocht Sainz naar Red Bull gaan als Ricciardo weg gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die heeft genoeg opties in de f1, sauber, haas
RIC blijftquote:Op woensdag 27 juni 2018 21:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Renault, mocht Sainz naar Red Bull gaan als Ricciardo weg gaat.
Ik weet het niet precies mbt die site, maar motorsport.com is al jaren bezig alle auto-en motorsportsites op te kopen. Die dan overigens wel onder hun eigen/oorspronkelijke blijven bestaan.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:02 schreef SnowOokami het volgende:
Hier staat het ook:
https://racingnews365.nl/(...)jft-bij-red-bull/amp
idd, neem tegenwoordig sowieso alles met een korrelzout van die nieuws sites.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies mbt die site, maar motorsport.com is al jaren bezig alle auto-en motorsportsites op te kopen. Die dan overigens wel onder hun eigen/oorspronkelijke blijven bestaan.
Denk dat Haas liever Leclerc heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die heeft genoeg opties in de f1, sauber, haas
Jaquote:
Ik bedoel meer dat Max ook gewoon de kart van de kar af moest halen, Jos hielp met sleutelen zover hij kon. Gewoon ervoor moeten werken.quote:Op woensdag 27 juni 2018 16:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij bedoelt met realiteit en je pakt met Verstappen een exceptionele uitzondering. Ik ben je kwijt
Dat viel ook nog wel mee toch? Er zullen best wat irritaties geweest zijn (maar meer tussen de mensen om de coureurs heen, geloof ik), maar het was voor allebei ook hun 1ste jaar in de F1.. We zijn wat jaartjes verder inmiddels, denk dat het wel goed zou komen.quote:Op woensdag 27 juni 2018 21:16 schreef zoem het volgende:
Sainz en Verstappen liep ook al zo lekker bij STR. Denk niet dat ze dat nog een keer willen.
Nou ik kan je uit persoonlijke ervaringen (onderdeel van concurrerende pitcrew tijdens Max z’n kartdagen) dat het nogal Wild-West aan toe ging. Vader Jos eiste altijd dat hij het beste materiaal kreeg en de voorkeursbehandeling voor Max. Als er onrecht op of buiten de baan was dan werden de mouwen opgestroopt.quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:53 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat Max ook gewoon de kart van de kar af moest halen, Jos hielp met sleutelen zover hij kon. Gewoon ervoor moeten werken.
Het probleem is dat Stroll niet groeit. Kijk die laatste race en die band. Dat hoor je rondes van tevoren al te voelen. Kijk naar de top coureurs: Vettel, Ham, Verstappen, Ricc... allemaal voelen ze het direct als er iets mis is met de auto. Of het nou trillingen zijn, verlies aan vermogen of een band die niet werkt: ze voelen het vrijwel direct. Stroll heeft geen idee wat zijn auto aan het doen is. ook moet je zijn onboards eens kijken en hoe die zijn stuur vasthoud, hij knijpt dat ding zowat doormidden. Vergelijk dat eens met de rest: relaxed de handjes op het stuur, 20x minder stuurcorrecties. Die gast is gewoon geen f1 materiaal. Laat Kubica maar eens een race rijden in dat ding, wedden dat die Williams in ieder geval een heel klein stukje naar voren opschuift?quote:Op woensdag 27 juni 2018 13:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dergelijke manier? Die moet je misschien iets meer specificeren.
Als jij overtuigd bent dat je kind echt talent heeft en kan groeien, is het dan al verwennen? Of is het bij een totaal bedrag wat je als vader (voor je dood) beschikbaar stelt?
Ja Jos is wel aggresief.quote:Op donderdag 28 juni 2018 10:26 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nou ik kan je uit persoonlijke ervaringen (onderdeel van concurrerende pitcrew tijdens Max z’n kartdagen) dat het nogal Wild-West aan toe ging. Vader Jos eiste altijd dat hij het beste materiaal kreeg en de voorkeursbehandeling voor Max. Als er onrecht op of buiten de baan was dan werden de mouwen opgestroopt.
En bovenstaande is al meerdere malen voorgekomen...
nee, niet omkopen, maar gewoon klappen krijgen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:17 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ja Jos is wel aggresief.
Die eisen mogen ook, misschien niet met deze aanpak. Maar dat is niet helemaal het punt.
Dat is alsnog investeren in jezelf, niet anderen min of meer omkopen.
Dat is meer wat ik wil zeggen. Bij een mechanische sport is dat voor de gemiddelde niet te betalen.
Bij voetbal zou je dan tijd in de training investeren, desnoods een personal trainer (ook belachelijk). Maar niet de andere benadelen zodat je eigen kroos er beter uitkomt.
Nou ik zelf vind het lastig om Stroll te beoordelen. Je ziet hem inderdaad enorm harken en klooien met zijn stuur, maar ik kan niet uitsluiten dat het vooral aan zijn auto ligt. Aan de auto en niet zo zeer de setup die hij kiest.quote:Op donderdag 28 juni 2018 11:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het probleem is dat Stroll niet groeit. Kijk die laatste race en die band. Dat hoor je rondes van tevoren al te voelen. Kijk naar de top coureurs: Vettel, Ham, Verstappen, Ricc... allemaal voelen ze het direct als er iets mis is met de auto. Of het nou trillingen zijn, verlies aan vermogen of een band die niet werkt: ze voelen het vrijwel direct. Stroll heeft geen idee wat zijn auto aan het doen is. ook moet je zijn onboards eens kijken en hoe die zijn stuur vasthoud, hij knijpt dat ding zowat doormidden. Vergelijk dat eens met de rest: relaxed de handjes op het stuur, 20x minder stuurcorrecties. Die gast is gewoon geen f1 materiaal. Laat Kubica maar eens een race rijden in dat ding, wedden dat die Williams in ieder geval een heel klein stukje naar voren opschuift?
Nee dat ligt echt aan strollie zelf.quote:Op donderdag 28 juni 2018 12:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ik zelf vind het lastig om Stroll te beoordelen. Je ziet hem inderdaad enorm harken en klooien met zijn stuur, maar ik kan niet uitsluiten dat het vooral aan zijn auto ligt. Aan de auto en niet zo zeer de setup die hij kiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |