abonnement Unibet Coolblue
pi_179323755
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 16:23 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hier klinkt een zeker.... "het was niet je-dat" uit ;)
Ik stikte bijna. Lange slierten asperge, niet door te bijten. brrrr
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 22 mei 2018 @ 16:30:07 #77
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_179323788
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 16:13 schreef fietsie het volgende:
Ik heb witte asperges, en wil geen traditioneel iets met ham en eieren.
Iemand een idee?
Volgens mij doet LHO ze smoren in alleen een beetje boter. Niet heel origineel, maar wel anders dan koken. je kan er dan gerookte zalm bij serveren ofzo.
Siesta & Fiesta!
  dinsdag 22 mei 2018 @ 16:30:45 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_179323799
Ik ga maar even een stukje zalm ophalen; boter is er nog... thanks all voor meedenken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_179324342
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 16:13 schreef fietsie het volgende:
Ik heb witte asperges, en wil geen traditioneel iets met ham en eieren.
Iemand een idee?
In de wok met als ze bijna klaar zijn een scheutje sojasaus.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_179324357
Oh en konfijten is ook de bom ja.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_179324390
Ik eet vanavond een maaltijdsalade met tonijn. Heel saai, maar ach.
pi_179324448
Wij eten Courgette pannenkoeken met kwark dip en gerookte zalm.
pi_179324673
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij eten Courgette pannenkoeken met kwark dip en gerookte zalm.
Jums
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179324699
Wij gaan zo sushi eten :9
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 17:24:24 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179324792
Huilie huilie, ik vond het liedje wel geestig

https://nos.nl/artikel/22(...)-wallis-de-show.html
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 22 mei 2018 @ 17:30:29 #86
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_179324876
Godverdomme wat haat ik die milieustraat bij ons. Die toko sluit al om f-ing 16.00. Ik kom aan om 15.52. Om 15.58 knalt een van die paardenlullen die daar rondlopen gewoon de container waar ik in moet zijn op slot met de mededeling dat het tijd is en het niet opschiet als mensen te laat komen.
In plaats van los te gaan of op zijn minst mijn spullen gewoon ergens neer ge flikkeren, zet ik alles weer in de auto en rij weg |:(

Ik naar de site van de gemeente om een klacht in te dienen, moet ik bij de afvalverwerker zijn. Prima, maar de gemeente krijgt toch een cc want zo makkelijk komen ze er niet van af. Na zo vaak onbeschoft behandeld te zijn, ben ik er helemaal klaar mee. Ik kom hier godverdomme het dorpsgezicht verbeteren en heb al een dikke ton in de lokale economie gepompt. Ik wil van mijn afval af en vind dat ik dat recht heb.

Goed, website van de afvalverwerker. Fusie, nieuwe naam, andere website, bla bla. Eindelijk naar de juiste site doorgelinkt. In de tussentijd ook nog even gezien dat dit bedrijf een miljard omzet draait. Dat snap ik ja, van mijn fucking afval.
Op de juiste site duurde het dik 5 minuten zoeken naar een andere contactmogelijkheid dan de telefoon. Geen mailadres gevonden, wel een contactformulier. Via het contactformulier maar gevraagd om het mailadres, ik wil graag bewijs van mijn klacht en de gemeente krijgt een cc. Heb ze tevens gewezen op de AVG die stelt dat je niet meer gegevens mag verzamelen dan absoluut noodzakelijk gezien het feit dat ik alles behalve mijn bsn in moest vullen om het formulier verzonden te krijgen.

En alles voor en na de milieustraat was ook kut vandaag. Godverdomme.

Deze was speciaal voor minilot. Die houdt er van als ik mopper.

:(
Spoilers!
pi_179325099
L_S :*
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 17:45:07 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179325158
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Godverdomme wat haat ik die milieustraat bij ons. Die toko sluit al om f-ing 16.00. Ik kom aan om 15.52. Om 15.58 knalt een van die paardenlullen die daar rondlopen gewoon de container waar ik in moet zijn op slot met de mededeling dat het tijd is en het niet opschiet als mensen te laat komen.
In plaats van los te gaan of op zijn minst mijn spullen gewoon ergens neer ge flikkeren, zet ik alles weer in de auto en rij weg |:(

Ik naar de site van de gemeente om een klacht in te dienen, moet ik bij de afvalverwerker zijn. Prima, maar de gemeente krijgt toch een cc want zo makkelijk komen ze er niet van af. Na zo vaak onbeschoft behandeld te zijn, ben ik er helemaal klaar mee. Ik kom hier godverdomme het dorpsgezicht verbeteren en heb al een dikke ton in de lokale economie gepompt. Ik wil van mijn afval af en vind dat ik dat recht heb.

Goed, website van de afvalverwerker. Fusie, nieuwe naam, andere website, bla bla. Eindelijk naar de juiste site doorgelinkt. In de tussentijd ook nog even gezien dat dit bedrijf een miljard omzet draait. Dat snap ik ja, van mijn fucking afval.
Op de juiste site duurde het dik 5 minuten zoeken naar een andere contactmogelijkheid dan de telefoon. Geen mailadres gevonden, wel een contactformulier. Via het contactformulier maar gevraagd om het mailadres, ik wil graag bewijs van mijn klacht en de gemeente krijgt een cc. Heb ze tevens gewezen op de AVG die stelt dat je niet meer gegevens mag verzamelen dan absoluut noodzakelijk gezien het feit dat ik alles behalve mijn bsn in moest vullen om het formulier verzonden te krijgen.

En alles voor en na de milieustraat was ook kut vandaag. Godverdomme.

Deze was speciaal voor minilot. Die houdt er van als ik mopper.

:(
Een wat simpeler persoon had gezegd 'dan dump ik het in de berm'. Tja begrijpelijk, als je voor sluitingstijd al sluit :+

Nu zijn de meeste mensen op zo'n stortbordes volgens mij nog te lui om te gapen...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 22 mei 2018 @ 18:14:14 #89
221912 minilot
Nancy boy
pi_179325718
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Godverdomme wat haat ik die milieustraat bij ons. Die toko sluit al om f-ing 16.00. Ik kom aan om 15.52. Om 15.58 knalt een van die paardenlullen die daar rondlopen gewoon de container waar ik in moet zijn op slot met de mededeling dat het tijd is en het niet opschiet als mensen te laat komen.
In plaats van los te gaan of op zijn minst mijn spullen gewoon ergens neer ge flikkeren, zet ik alles weer in de auto en rij weg |:(

Ik naar de site van de gemeente om een klacht in te dienen, moet ik bij de afvalverwerker zijn. Prima, maar de gemeente krijgt toch een cc want zo makkelijk komen ze er niet van af. Na zo vaak onbeschoft behandeld te zijn, ben ik er helemaal klaar mee. Ik kom hier godverdomme het dorpsgezicht verbeteren en heb al een dikke ton in de lokale economie gepompt. Ik wil van mijn afval af en vind dat ik dat recht heb.

Goed, website van de afvalverwerker. Fusie, nieuwe naam, andere website, bla bla. Eindelijk naar de juiste site doorgelinkt. In de tussentijd ook nog even gezien dat dit bedrijf een miljard omzet draait. Dat snap ik ja, van mijn fucking afval.
Op de juiste site duurde het dik 5 minuten zoeken naar een andere contactmogelijkheid dan de telefoon. Geen mailadres gevonden, wel een contactformulier. Via het contactformulier maar gevraagd om het mailadres, ik wil graag bewijs van mijn klacht en de gemeente krijgt een cc. Heb ze tevens gewezen op de AVG die stelt dat je niet meer gegevens mag verzamelen dan absoluut noodzakelijk gezien het feit dat ik alles behalve mijn bsn in moest vullen om het formulier verzonden te krijgen.

En alles voor en na de milieustraat was ook kut vandaag. Godverdomme.

Deze was speciaal voor minilot. Die houdt er van als ik mopper.

:(
*;
Let me see you stripped down to the bone
pi_179325773
Oh wow, jullie gaan snel weer. En nee golfer ik wil jou daar niet aan spitten.
Ik ga wel fantastische mooie spiesjes maken ?:7

Mijn kaptafel is inmiddels een feit dankzij 1 van mijn lieve vrienden dus nu sushi-time *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_179325832
De kaptafel waar ik al mijn make-up doe die ik niet gebruik :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 22 mei 2018 @ 18:19:55 #92
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_179325836
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 18:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh wow, jullie gaan snel weer. En nee golfer ik wil jou daar niet aan spitten.
Ik ga wel fantastische mooie spiesjes maken ?:7

Mijn kaptafel is inmiddels een feit dankzij 1 van mijn lieve vrienden dus nu sushi-time *O*
Vertel eens over die spiezen dan.
Spoilers!
pi_179326243
Goede mopper LS :Y

Ik gooi kokosmelk altijd de volgende ochtend door mijn havermout. Wat is kokosroom anders dan kokosmelk met minder water erin?

Mijn werkdag: ik ontdekte dat een or ipv and het verschil maakte tussen 3 of >40 resultaten :') en ik had meetings over een niet gelukt experiment en een iets beter gelukt experiment. Nu gaar. En het regent :(
pi_179326520
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een wat simpeler persoon had gezegd 'dan dump ik het in de berm'. Tja begrijpelijk, als je voor sluitingstijd al sluit :+

Nu zijn de meeste mensen op zo'n stortbordes volgens mij nog te lui om te gapen...
Hier loopt een zeer fanatieke vent iedereen te helpen met sjouwen en zo :Y Het kán dus anders..

Maar ik zou er idd ook flink de pé in hebben LS }:| :*
  dinsdag 22 mei 2018 @ 19:28:00 #95
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179326827
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:24 schreef derLudolf het volgende:
Huilie huilie, ik vond het liedje wel geestig

https://nos.nl/artikel/22(...)-wallis-de-show.html
Ik heb geeneens zin er naar te kijken. Zowel de link als het liedje niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_179326954
Hmmz. De klantvriendelijkheid laat te wensen over, maar wat als ie de container niet had dichtgedaan? Was je dan stipt om 15:59:59 klaar geweest? Tis vast niet alsof die kerel een salaris verdient waarbij je geacht mag worden over te werken. Misschien krijgt ie wel maar tot 4 betaald, net als al die uitgebuite supermarktkinders.

Los daarvan een logische baal. Zo overweeg ik de Staatsloterij op te zeggen alleen maar omdat dat online niet mogelijk is :@
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 22 mei 2018 @ 19:48:54 #97
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_179327063
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Godverdomme wat haat ik die milieustraat bij ons. Die toko sluit al om f-ing 16.00. Ik kom aan om 15.52. Om 15.58 knalt een van die paardenlullen die daar rondlopen gewoon de container waar ik in moet zijn op slot met de mededeling dat het tijd is en het niet opschiet als mensen te laat komen.
In plaats van los te gaan of op zijn minst mijn spullen gewoon ergens neer ge flikkeren, zet ik alles weer in de auto en rij weg |:(

Ik naar de site van de gemeente om een klacht in te dienen, moet ik bij de afvalverwerker zijn. Prima, maar de gemeente krijgt toch een cc want zo makkelijk komen ze er niet van af. Na zo vaak onbeschoft behandeld te zijn, ben ik er helemaal klaar mee. Ik kom hier godverdomme het dorpsgezicht verbeteren en heb al een dikke ton in de lokale economie gepompt. Ik wil van mijn afval af en vind dat ik dat recht heb.

Goed, website van de afvalverwerker. Fusie, nieuwe naam, andere website, bla bla. Eindelijk naar de juiste site doorgelinkt. In de tussentijd ook nog even gezien dat dit bedrijf een miljard omzet draait. Dat snap ik ja, van mijn fucking afval.
Op de juiste site duurde het dik 5 minuten zoeken naar een andere contactmogelijkheid dan de telefoon. Geen mailadres gevonden, wel een contactformulier. Via het contactformulier maar gevraagd om het mailadres, ik wil graag bewijs van mijn klacht en de gemeente krijgt een cc. Heb ze tevens gewezen op de AVG die stelt dat je niet meer gegevens mag verzamelen dan absoluut noodzakelijk gezien het feit dat ik alles behalve mijn bsn in moest vullen om het formulier verzonden te krijgen.

En alles voor en na de milieustraat was ook kut vandaag. Godverdomme.

Deze was speciaal voor minilot. Die houdt er van als ik mopper.

:(
Staat er nu een mooie zwarte rookpluim over het dorp door het verbranden van genoemde materialen in een oude oliedrum?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_179327069
Speciaal voor Robin:
pi_179327141
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Speciaal voor Robin: [ afbeelding ]
Happy beeb, wat een lekker jong
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer dinsdag 22 mei 2018 @ 19:55:29 #100
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179327161
Zo. Alles staat klaar. Morgen geen tijd om in te pakken.
Heb onmeunig veel zin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')