abonnement Unibet Coolblue
pi_179063350
'"Outlaw In Em"
Binnenstebuiten gedraaid Hottentots voor: Iedereen is zelf een racist maar waarom zijn er eigenlijk geen vrouwen op het podium te zien #metoo




Lyrics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.

De 37-jarige zanger zal in Lissabon zijn lied ten gehore brengen vanaf een verhoogd podium, met sfeervol blauw licht, wat achtergrondlampen en omringd door vier "muzikanten" (dansers). In het begin van het nummer staan deze heren, geheel volgens de regels van het songfestival, duidelijk nep hun instrument te bespelen. Halverwege het nummer breekt echter hun innerlijke Outlaw los, gooien zij hun instrumenten weg en gaan uitbundig (met hier en daar een aanwijzing van onze Way) hun eigen ding doen.

Wat hun eigen ding is? Wel, Krumpen natuurlijk!
Krumping is een dans ontwikkeld in Los Angeles door de dansers Ceasare "Tight Eyez" Willis en Jo'Artis "Big Mijo" Ratti. Zoals wij allemaal natuurlijk weten is Krumping gebaseerd op het eerdere Clowning, oftewel Clowndansen (maar waag het niet Waylons act een circusact te noemen, witbips).

Dat laatste gaat natuurlijk ook op voor alle niet-witte bipsen die de act niet begrijpen.
Finale? We gaan het zien donderdag.
Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks :')

Relevante gifjes en plaatjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179063367
Het gerucht gaat dat Madonna gaat optreden tijdens de finale :o :o
  donderdag 10 mei 2018 @ 14:46:10 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179063373
Wordt de family show ook gestreamd?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179063385
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wordt de family show ook gestreamd?
Volgens mij niet door het Hoofd, wel misschien bij andere fanblogs.
pi_179063386
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:44 schreef Limoniume het volgende:
Ik hoop overigens wel dat, ongeacht of we nou doorgaan of niet, dat we voorlopig even geen country dingen meer sturen. Og3ne was dat natuurlijk ook niet maar om het jaar hebben we wel ongeveer die stijl en dat blijft toch hangen blijkbaar. Ik wil een beetje van "Nederland stuurt alleen maar country" af (ookal vind ik het leuke muziek) en ik denk dat we daarvoor echt een paar jaar niets in die stijl moeten sturen.
Denk ook dat dat zeker niet gaat gebeuren volgend jaar.

Vrees wel een beetje voor wat dan wél. :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 14:47:11 #6
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179063394
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:45 schreef aarontje112 het volgende:
Het gerucht gaat dat Madonna gaat optreden tijdens de finale :o :o
Met of zonder Krumpers?
:o)
  donderdag 10 mei 2018 @ 14:47:18 #7
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179063398
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:46 schreef libranl het volgende:

[..]

Volgens mij niet door het Hoofd, wel misschien bij andere fanblogs.
Ah, thanks!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179063401
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:45 schreef aarontje112 het volgende:
Het gerucht gaat dat Madonna gaat optreden tijdens de finale :o :o
Zwitserland toch door naar de finale?
pi_179063417
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:45 schreef aarontje112 het volgende:
Het gerucht gaat dat Madonna gaat optreden tijdens de finale :o :o
:D volgens mij heb ik de hoofden horen zeggen dat ze in Lissabon woont, dus wie weet :P
pi_179063430
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:45 schreef aarontje112 het volgende:
Het gerucht gaat dat Madonna gaat optreden tijdens de finale :o :o
Opvallend. Het zou wel kunnen, aangezien Justin Timberlake een paar jaar terug ook eens langskwam. En Elton John al eens voor een ongemakkelijk interviewtje.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_179063437
Ik vind een belegen Madonna nou niet direct iets om enthousiast over te worden :P
Koel en donker bewaren
pi_179063445
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:45 schreef aarontje112 het volgende:
Het gerucht gaat dat Madonna gaat optreden tijdens de finale :o :o
De naam Kylie Minogue kwam ook al voorbij
~The present is all there is~
pi_179063466
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wordt de family show ook gestreamd?
De family show?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_179063473
Maar ik heb liever een artiest van Portugese bodem. Die grote artiesten zoals Timberlake doen ze ook alleen maar om extra publiek te trekken en misschien ooit nog een VS deelname? }:| :r :X
~The present is all there is~
pi_179063494
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:48 schreef Em31 het volgende:

[..]

:D volgens mij heb ik de hoofden horen zeggen dat ze in Lissabon woont, dus wie weet :P
Louis van Gaal woont ook in Portugal.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_179063502
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:50 schreef Fascination het volgende:

[..]

De family show?
Ja.

Dus die arme artiesten hebben:

- tig repetities
- een dressrehearsal
- een juryshow
- een familyshow
- de semi

en als ze doorgaan ook

- de juryfinale
- de finale

(mis ik nog iets? :P)

Ik zou er als artiest na afloop hélemaal klaar mee zijn :D
Koel en donker bewaren
pi_179063507
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:37 schreef libranl het volgende:

[..]

Mooie analyse. Ik denk zelf dat ook landen als Polen, Oekraïne en Moldavië alleen al meer televotes krijgen dan Waylon. Dat is een gevoel. En Rusland, Roemenië, Malta en Slovenië sluit ik bij de televoters ook zeker niet uit.
Thnks. Malta vertrouw ik niet, maar ik denk dat ze te hard overkomt op beeld (zeg ik op basis van haar optreden in Maltese finale en boodschap lied). Kijk naar Kroatië en zo zijn er nog wel wat voorbeelden. Hardheid / agressie, boosheid, waarderen de meeste kijkers ook niet zo op een avond waarop ze gewoon vermaakt of geraakt willen worden. Maar Malta zal wel wat dealtjes hebben gesloten al heeft het Azerbeidzjan niet geholpen.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:43 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oekraïne heeft ook de laatste startpositie he? Dat is gunstig voor wat betreft de televote.
Kan helpen idd, maar met een aantal sterkere inzendingen eerder in deze semi sluit ik ook niet uit dat de meeste kijkers al hun keuze hebben gemaakt. Cyprus was dinsdag echt een knaller, daar kon je als kijker niet om heen, bij Oekraïne zie ik dat zelf niet zo snel gebeuren. Maar wie weet :)
~The present is all there is~
pi_179063537
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:51 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Louis van Gaal woont ook in Portugal.
Oké leuk man
pi_179063546
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:51 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Louis van Gaal woont ook in Portugal.
Misschien komt Louis dan ook wel even langs om te

Koel en donker bewaren
pi_179063551
Nooit gedacht dat ik die gif ooit zelf zou gebruiken :')
Koel en donker bewaren
pi_179063663
Louis woonde vroeger bij mij in de straat, komt wel heel dichtbij zo
  donderdag 10 mei 2018 @ 15:01:04 #22
476197 DevK
Eurodaddy.
  donderdag 10 mei 2018 @ 15:02:13 #23
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179063695
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:50 schreef Fascination het volgende:

[..]

De family show?
Ja. Die is om 15:00 uur begonnen. :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2018 @ 15:03:36 #24
43556 miss_dynastie
pi_179063723
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:51 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja.

Dus die arme artiesten hebben:

- tig repetities
- een dressrehearsal
- een juryshow
- een familyshow
- de semi

en als ze doorgaan ook

- de juryfinale
- de finale

(mis ik nog iets? :P)

Ik zou er als artiest na afloop hélemaal klaar mee zijn :D
Je mist bij finale de eerste dressrehearsal morgen en de familyshow zaterdagmiddag.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 mei 2018 @ 15:07:21 #25
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179063836
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je mist bij finale de eerste dressrehearsal morgen en de familyshow zaterdagmiddag.
Mijn god.
Koel en donker bewaren
pi_179063977
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:52 schreef grazz het volgende:

[..]

Thnks. Malta vertrouw ik niet, maar ik denk dat ze te hard overkomt op beeld (zeg ik op basis van haar optreden in Maltese finale en boodschap lied). Kijk naar Kroatië en zo zijn er nog wel wat voorbeelden. Hardheid / agressie, boosheid, waarderen de meeste kijkers ook niet zo op een avond waarop ze gewoon vermaakt of geraakt willen worden. Maar Malta zal wel wat dealtjes hebben gesloten al heeft het Azerbeidzjan niet geholpen.

Als de act goed overkomt, dan sluit ik me bij jou aan, dan is top 6 bij de televoters zeker mogelijk. :Y Waar ik bang voor ben is dat de act gewoon niet goed uit de verf gaat komen. Dat het totaalplaatje niet klopt. Dan kun je nog zo'n goed lied hebben, als de kijker het niet begrijpt/ voelt heb je een probleem.

En dan kunnen zelfs landen als Malta (blik zal ik nog eens extra op letten) en Slovenië plotseling boven je eindigen als dat live misschien wel scoort bij het publiek. En dat sluit ik zeker niet uit. Polen, Moldavië en Oekraïne zie ik (naast de 5 door jou genoemde landen) voor nu sowieso bij de televotes al hoger eindigen. Roemenië (diaspora?) en Rusland (sympathie-votes?) geen idee.

Zelfs als hij bij de televotes minder goed scoort, verwacht ik toch dat hij wel doorgaat als de resultaten van de jury worden meegenomen. Ik hoop dat de jury namelijk minder op de act let en meer gaat voor de muzikaliteit. We gaan het zien. :)
pi_179064274
AlesiaMichelle twitterde op donderdag 10-05-2018 om 15:29:40 It doesn't matter what The Netherlands is doing on stage at this point. They are taking a risk which I like... The song is just so good. It will be in the final. #Eurovision #ESC2018 reageer retweet
Haha ze is om! Waar maken we ons nog druk om jongens :P
pi_179064280
Vraag mij af of hij nog ieder jaar wilt gaan als hij nu dat 'formaliteitje' niet haalt. :')
pi_179064382
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:34 schreef Limoniume het volgende:
Vraag mij af of hij nog ieder jaar wilt gaan als hij nu dat 'formaliteitje' niet haalt. :')
Als ik zie wat er allemaal bij komt kijken zou ik echt niet elk jaar willen gaan.

Het is niet even 3 minuten je liedje zingen, het is héél váák 3 minuten je liedje zingen. :P

En dealen met de Raatgevers van deze wereld.
Koel en donker bewaren
pi_179064396
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:33 schreef CarloV het volgende:
AlesiaMichelle twitterde op donderdag 10-05-2018 om 15:29:40 It doesn't matter what The Netherlands is doing on stage at this point. They are taking a risk which I like... The song is just so good. It will be in the final. #Eurovision #ESC2018 reageer retweet
Haha ze is om! Waar maken we ons nog druk om jongens :P
Over wispelturig gesproken :P
pi_179064400
God ik ben toch nog best zenuwachtig :') :')
pi_179064409
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:39 schreef aarontje112 het volgende:
God ik ben toch nog best zenuwachtig :') :')
Ik ook, bleh.

Je kan me opvegen (ik typte opgeven, dat nog net niet :P) vanavond :')
Koel en donker bewaren
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 mei 2018 @ 15:41:52 #34
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179064447
Nederland zal vast als laatste genoemd worden, dus we gaan weer dood vanavond.
pi_179064461

Mensen die binnen een zonnebril op zetten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_179064468
Ik kan mezelf 100x voorhouden dat we waarschijnlijk niet doorgaan en me daarbij neerleggen, maar mijn hoofd/hart/whatever doet daar niet aan mee denk ik vanavond :')
Koel en donker bewaren
pi_179064506
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:33 schreef CarloV het volgende:
AlesiaMichelle twitterde op donderdag 10-05-2018 om 15:29:40 It doesn't matter what The Netherlands is doing on stage at this point. They are taking a risk which I like... The song is just so good. It will be in the final. #Eurovision #ESC2018 reageer retweet
Haha ze is om! Waar maken we ons nog druk om jongens :P
Zij was altijd al fan van het nummer, maar heel even kwam dat over het racisme ertussen. Gelukkig kan ze daar wel langs kijken en het nummer alsnog waarderen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_179064511
Gek he, maar ik ben nu dus juist NIET zenuwachtig :') Ik was het gisteren meer.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_179064516
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan mezelf 100x voorhouden dat we waarschijnlijk niet doorgaan en me daarbij neerleggen, maar mijn hoofd/hart/whatever doet daar niet aan mee denk ik vanavond :')
Het blijft spannend maar omdat ik mij er toch al een beetje bij neergelegd heb, gaat de schok minder groot zijn als het inderdaad zo blijkt te zijn dat hij niet door is.

Moet ook zeggen dat ik niet echt meer zenuwachtig ben en er zijn zat andere nummers dit jaar die ik ook leuk vind. Ik voel me eigenlijk vrij rustig eronder nu. :P
pi_179064540
Nou ik zet dit gifje alvast klaar voor het 'enveloppen'moment heur....

Koel en donker bewaren
pi_179064543
Rene_Romkes twitterde op donderdag 10-05-2018 om 15:47:04 Laatste dress rehearsal van Waylon was opnieuw overtuigend. Kan me niet voorstellen dat NL de finale niet haalt (maar veel landen in onze halve finale die doorgaans nooit punten aan NL geven..). #songfestival #esf18 #esf2018 #eurovision reageer retweet
pi_179064549
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:49 schreef Em31 het volgende:
Rene_Romkes twitterde op donderdag 10-05-2018 om 15:47:04 Laatste dress rehearsal van Waylon was opnieuw overtuigend. Kan me niet voorstellen dat NL de finale niet haalt (maar veel landen in onze halve finale die doorgaans nooit punten aan NL geven..). #songfestival #esf18 #esf2018 #eurovision reageer retweet
Eerste helft van de tweet: *O*

Tweede helft: -O-
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 15:51:53 #43
375570 crew  Cyan9
pi_179064574
Absoluut niet zenuwachtig voor vanavond. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben in tijden niet zo ongeïnteresseerd geweest in hoe een Nederlandse inzending het gaat doen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_179064577
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:41 schreef Kyran het volgende:
Nederland zal vast als laatste genoemd worden, dus we gaan weer dood vanavond.
Bijna altijd he :'(
pi_179064591
Alles valt van me af als ik The Netherlands hoor vanavond. Dan kan ik door met mijn leven ( :P ).

Want het maakt me dan verder ook niet meer uit hoe we het gaan doen in de finale.
Koel en donker bewaren
pi_179064607
quote:
15s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:51 schreef Cyan9 het volgende:
Absoluut niet zenuwachtig voor vanavond. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben in tijden niet zo ongeïnteresseerd geweest in hoe een Nederlandse inzending het gaat doen.
Dat had ik vorig jaar met O'G3NE
pi_179064619
Wij zaten vorig jaar in de stress van een huis kopen, een hypotheek rond krijgen, en op vakantie gaan, dus O'g3ne boeide me ook niet bijzonder nee.
Koel en donker bewaren
pi_179064666
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:39 schreef aarontje112 het volgende:
God ik ben toch nog best zenuwachtig :') :')
Ik ook maar IKWILTNIETIKWILTNIETIKWILTNIET :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_179064743
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:16 schreef libranl het volgende:

[..]

Als de act goed overkomt, dan sluit ik me bij jou aan, dan is top 6 bij de televoters zeker mogelijk. :Y Waar ik bang voor ben is dat de act gewoon niet goed uit de verf gaat komen. Dat het totaalplaatje niet klopt. Dan kun je nog zo'n goed lied hebben, als de kijker het niet begrijpt/ voelt heb je een probleem.

En dan kunnen zelfs landen als Malta (blik zal ik nog eens extra op letten) en Slovenië plotseling boven je eindigen als dat live misschien wel scoort bij het publiek. En dat sluit ik zeker niet uit. Polen, Moldavië en Oekraïne zie ik (naast de 5 door jou genoemde landen) voor nu sowieso bij de televotes al hoger eindigen. Roemenië (diaspora?) en Rusland (sympathie-votes?) geen idee.

Zelfs als hij bij de televotes minder goed scoort, verwacht ik toch dat hij wel doorgaat als de resultaten van de jury worden meegenomen. Ik hoop dat de jury namelijk minder op de act let en meer gaat voor de muzikaliteit. We gaan het zien. :)
Ik verwacht dat Waylon met z'n looks de kijker gaat inpakken én met zijn stemgeluid dat opvalt. Die dansers/act, tsja...daar is al zoveel over gezegd. Ze nemen een risico en we moeten natuurlijk realistisch blijven in de zin dat het vanavond ook verkeerd kan uitpakken, maar ook goed. Ik zit veel meer op het halen van een finaleplek dan niet. Het is niet dat je kunt zeggen 'oh wat saai, er gebeurt niks op het podium, wat amateuristisch...'. En het gaat ook niet 3 minuten lang om die dansers. Ik verwacht dat Waylon tot aan het 2e couplet (want vanaf dat moment zien we de krump) de kijkers die dit gaaf vinden al wel heeft overtuigd. In de eerste / andere halve minuut schijnt het gewoon een 'normaal' optreden te zijn. De kijker zit dan al in het nummer. Je hebt op het ESF eerder een probleem als je de kijker niet weet te pakken vanaf het eerste moment, want dan gaat het namelijk helemaal niet meer lukken. Dat probleem hebben wij dus niet. De dansers gaan mogelijk zorgen voor wat 'schade' (minder televotes) maar niet zo absurd laag dat Waylon het niet gaat redden. Dat is wat ik verwacht.

Klopt wat je zegt over Malta en Slovenië. Dat zijn landen die net als ons ook geen zekerheid hebben op een finaleticket. Als het verschil dermate klein is, hoeft er maar iets te gebeuren en je mist de finale. Misschien zorgt die schade, zoals ik het verwoord, voor net te weinig punten waardoor een land als Malta of Slovenië wél doorgaat. Terwijl ik dit type...begin ik ineens toch weer te vrezen :o .

Polen zou idd ook nog kunnen, pfff....al wordt dat live echt heel matig gebracht. Nummer is wel een behoorlijke oorwurm. Maar als de 'echte muziekliefhebbers' vanavond stemmen, dan moeten zij met hun stemmen er toch voor kunnen zorgen dat NL minstens in de top 6/7 staat lijkt mij.

Ik denk dat Rusland niet meer is te redden, alhoewel ik het Yulia wel gun. Zie, daar ga ik ook al. Een stem voor Rusland vanavond van mij. Neuh, dan weer niet. Roemenië heeft een prima lied, maar ik vraag me af of a) de act wel genoeg aanspreekt. Ook bij de Roemenen kan een WTF moment ontstaan voor de kijkers, ik bedoel...ik snap het wel, maar paspoppen on stage? Hello Switzerland 2007! en b) startplek 2 zou het hopelijk wat doen laten vergeten.
~The present is all there is~
pi_179064755
Ik ben ook nerveus 😬 Ik wil gewoon dat hij de finale haalt .. denk ook dat ik met de finale niet nerveus zal zijn.. maar vanavond moeten we erbij zitten hoor .. vooral voor de haters 😡
pi_179064762
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:33 schreef CarloV het volgende:
AlesiaMichelle twitterde op donderdag 10-05-2018 om 15:29:40 It doesn't matter what The Netherlands is doing on stage at this point. They are taking a risk which I like... The song is just so good. It will be in the final. #Eurovision #ESC2018 reageer retweet
Haha ze is om! Waar maken we ons nog druk om jongens :P
Ik had dit ff nodig na de post van libranl _O- *O*
~The present is all there is~
pi_179064765
Wat heeft het leven nog voor zin als Welun de finale niet haalt vanavond? Misschien dan toch maar de priester uit de clip achterna.
pi_179064903
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:49 schreef Em31 het volgende:
Rene_Romkes twitterde op donderdag 10-05-2018 om 15:47:04 Laatste dress rehearsal van Waylon was opnieuw overtuigend. Kan me niet voorstellen dat NL de finale niet haalt (maar veel landen in onze halve finale die doorgaans nooit punten aan NL geven..). #songfestival #esf18 #esf2018 #eurovision reageer retweet
Nou das ook niet waar. Ik tel: Duitsland, Frankrijk, Zweden, Noorwegen, Polen, San Marino en Letland. En Roemenië misschien :P (vorig jaar 12 aan OG3Ne)
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2018 @ 16:15:22 #54
368283 ato
pi_179064906
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:45 schreef aarontje112 het volgende:
Het gerucht gaat dat Madonna gaat optreden tijdens de finale :o :o
Nee Marisa populaire fado zangeres.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179064916
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:14 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Nou das ook niet waar. Ik tel: Duitsland, Frankrijk, Zweden, Noorwegen, Polen, San Marino en Letland. En Roemenië misschien :P (vorig jaar 12 aan OG3Ne)
Denemarken geeft ook wel wat. En Australië denk ik ook wel. En onze vrienden van Slovenië natuurlijk ook.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_179064924
Blijkbaar heeft de AVROTROS de Europese top qua krumping hiervoor weten te strikken... zonde dat het dan toch niet echt werkt. Ik begrijp wat Waylon en z'n team proberen te doen, een nummer over outlaws met een dans van 'outlaws', maar het probleem is dat het teveel uitleg vergt. Op het eerste gezicht is het raar, en die eerste indruk is het belangrijkst.
pi_179064932
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:04 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Waylon met z'n looks de kijker gaat inpakken én met zijn stemgeluid dat opvalt. Die dansers/act, tsja...daar is al zoveel over gezegd. Ze nemen een risico en we moeten natuurlijk realistisch blijven in de zin dat het vanavond ook verkeerd kan uitpakken, maar ook goed. Ik zit veel meer op het halen van een finaleplek dan niet. Het is niet dat je kunt zeggen 'oh wat saai, er gebeurt niks op het podium, wat amateuristisch...'. En het gaat ook niet 3 minuten lang om die dansers. Ik verwacht dat Waylon tot aan het 2e couplet (want vanaf dat moment zien we de krump) de kijkers die dit gaaf vinden al wel heeft overtuigd. In de eerste / andere halve minuut schijnt het gewoon een 'normaal' optreden te zijn. De kijker zit dan al in het nummer. Je hebt op het ESF eerder een probleem als je de kijker niet weet te pakken vanaf het eerste moment, want dan gaat het namelijk helemaal niet meer lukken. Dat probleem hebben wij dus niet. De dansers gaan mogelijk zorgen voor wat 'schade' (minder televotes) maar niet zo absurd laag dat Waylon het niet gaat redden. Dat is wat ik verwacht.

Klopt wat je zegt over Malta en Slovenië. Dat zijn landen die net als ons ook geen zekerheid hebben op een finaleticket. Als het verschil dermate klein is, hoeft er maar iets te gebeuren en je mist de finale. Misschien zorgt die schade, zoals ik het verwoord, voor net te weinig punten waardoor een land als Malta of Slovenië wél doorgaat. Terwijl ik dit type...begin ik ineens toch weer te vrezen :o .

Polen zou idd ook nog kunnen, pfff....al wordt dat live echt heel matig gebracht. Nummer is wel een behoorlijke oorwurm. Maar als de 'echte muziekliefhebbers' vanavond stemmen, dan moeten zij met hun stemmen er toch voor kunnen zorgen dat NL minstens in de top 6/7 staat lijkt mij.

Ik denk dat Rusland niet meer is te redden, alhoewel ik het Yulia wel gun. Zie, daar ga ik ook al. Een stem voor Rusland vanavond van mij. Neuh, dan weer niet. Roemenië heeft een prima lied, maar ik vraag me af of a) de act wel genoeg aanspreekt. Ook bij de Roemenen kan een WTF moment ontstaan voor de kijkers, ik bedoel...ik snap het wel, maar paspoppen on stage? Hello Switzerland 2007! en b) startplek 2 zou het hopelijk wat doen laten vergeten.
Ja, precies. Het is gewoon erg onvoorspelbaar. En daarom goed om die landen nog niet af te schrijven.

Wat betreft de dansers heb ik eigenlijk vanaf het begin tijdens het optreden al dat ik me afvraag waarom die op het podium staan. Deze dansers als nep-muzikanten vind ik geen gezicht, helemaal als ze rond Waylon gaan spelen met de voet op zijn verhoging. :X Zodra ze gaan dansen wordt het helemaal een chaos.... Ik heb er een slecht gevoel over, maar zang en lied is verder idd wel in orde. Met de hulp van de juries hoop ik dat het daarom toch net allemaal de goede kant op valt voor Waylon. :)
pi_179064942
Positief aspect van de krumping is toch wel dat het de performance meer energie geeft. Iets wat dinsdagavond vaak ontbrak in semi 1. Alleen Waylon en gitaar ben ik nooit voorstander van geweest.. Niet bij een type nummer als dit.

Tel daarbij op dat Waylon de crowd nodig heeft om zijn eigen performance naar een hoger plan te tillen. Die gaat vlammen vanavond.

Het gaat hoe dan ook opvallen.
pi_179064950
Ik blijf erbij dat het allemaal wel meevalt. Meer dan de helft van het nummer staan ze als 'band' naast Waylon, pas later springen ze eraf om wat rond te springen, met die bizarre bewegingen valt het dan verder ook wel mee.
Koel en donker bewaren
pi_179064984
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik blijf erbij dat het allemaal wel meevalt. Meer dan de helft van het nummer staan ze als 'band' naast Waylon, pas later springen ze eraf om wat rond te springen, met die bizarre bewegingen valt het dan verder ook wel mee.
De dansers als nep-muzikanten vind ik al geen gezicht eigenlijk :@
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2018 @ 16:20:17 #61
368283 ato
pi_179064992
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:05 schreef Wuwwa het volgende:
Wat heeft het leven nog voor zin als Welun de finale niet haalt vanavond? Misschien dan toch maar de priester uit de clip achterna.
_O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_179064999
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:50 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Eerste helft van de tweet: *O*

Tweede helft: -O-
HEERLIJK. Wat het resultaat ook zal zijn, ik heb tot nu toe enorm genoten van dit seizoen. Vol vertrouwen gingen we de repetitie in en *BAM* ...auw ;( wat een klap ....gevolg: 2 dagen gejank op dit forum, waarna we vervolgens langzaamaan weer het vertrouwen terug kregen in een finaleplek. De krumping werd omarmd. Geen vuiltje aan de lucht tot het gedoe met het AD en Telegraaf zich voordeed _O- . Ook dat hebben we overleefd. Nu nog de semi overleven graag w/ En anders stevig balen vanavond, maar ook dat komt wel goed. Het blijft een risico inzending en soms pakt het verkeerd uit. Maar niet dit jaar *O*
~The present is all there is~
pi_179065012
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:05 schreef Wuwwa het volgende:
Wat heeft het leven nog voor zin als Welun de finale niet haalt vanavond? Misschien dan toch maar de priester uit de clip achterna.
Wuwwa _O_ _O-
~The present is all there is~
pi_179065057
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik blijf erbij dat het allemaal wel meevalt. Meer dan de helft van het nummer staan ze als 'band' naast Waylon, pas later springen ze eraf om wat rond te springen, met die bizarre bewegingen valt het dan verder ook wel mee.
Volgens mij is het mede de bedoeling om de country wat hedendaagser te maken, meer 'street' zeg maar. Alleen voor wat ik er nu van zie lijkt het vooral een anachronisme, een paar jongens die liever op andere muziek dansen en een ouwe rocker die ook niet weet wat hij met die dansers aanmoet.
pi_179065086
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:18 schreef Zen90 het volgende:
Positief aspect van de krumping is toch wel dat het de performance meer energie geeft. Iets wat dinsdagavond vaak ontbrak in semi 1. Alleen Waylon en gitaar ben ik nooit voorstander van geweest.. Niet bij een type nummer als dit.

Tel daarbij op dat Waylon de crowd nodig heeft om zijn eigen performance naar een hoger plan te tillen. Die gaat vlammen vanavond.

Het gaat hoe dan ook opvallen.
Geeft wel energie inderdaad. Op een filmpje van de repetitie van vanmiddag hoor je mensen ook juichen bij de salto bijvoorbeeld aan het eind. Vind het er ook minder vreemd uitzien wanneer ze alle vier op dezelfde manier dansen. Gaat hopelijk allemaal meevallen ^O^
pi_179065093
Ik was er, zelfs nadat ik de act gezien had, vrijwel van overtuigd dat Waylon de semi wel zou overleven, maar ik begin hier inmiddels steeds meer over te twijfelen. Ik denk dat hij ergens rond de 10e plaats gaat eindigen vanavond. Wat ik overigens totaal niet terecht zou vinden. Hoewel het nummer niet helemaal mijn ding is, vind ik de Nederlandse inzending met afstand kwalitatief gezien het beste van vanavond. Ik vind de concurrentie echt heel zwak. Maargoed, het zou wel heel begrijpelijk zijn als landen zoals Noorwegen en Zweden boven ons eindigen, want dat is veel meer mainstream en het gehele plaatje zit goed in elkaar. Ik zou het wel echt heel zuur vinden als een land als Rusland boven ons eindigt in dit geval.

Ik had er overigens bij Ogene veel meer vertrouwen in dat ze de finale zouden halen, terwijl ik Ogene veel minder sterk vond dat Waylon. Maar ook Ogene was meer mainstream en hoewel de act daar ook niet best was, paste het wel bij het nummer.
pi_179065119
Ik denk trouwens dat Ilse in haar vuistje lacht na alle ophef rondom de act en Waylons conflict met de pers. Ik denk dat zij stiekem hoopt dat hij strandt vanavond.
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2018 @ 16:32:29 #68
368283 ato
pi_179065222
Er wordt nog steeds vergeten dat er heel veel mensen vanavond voor het eerst de liedjes zien en horen, de een gaat voor dat lieve liedje uit Australië, de ander voor die lieve jongen met viool, of die lekker metal plaat uit Hongarije en er zijn ook mensen die dat lekkere 90 jaren rock met country waarderen. Of het nu uit Noorwegen of Oekraine is.

Dat was gisteren ook al bij de vakjury.

Tot nu toe heeft voornamelijk het ESF publiek geoordeeld over de liedjes.

Dus alles staat nog open.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2018 @ 16:34:32 #69
368283 ato
pi_179065262
Oh ja nog een positieve vibe.
Vriend van mij zat in de zaal bij de jury show gisteren.

Die is geen fan van Waylon en zijn lied. Maar hij zei dat Waylon wel doorgaat naar de finale.
Kwam wel goed over in de zaal. *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_179065319
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:34 schreef ato het volgende:
Oh ja nog een positieve vibe.
Vriend van mij zat in de zaal bij de jury show gisteren.

Die is geen fan van Waylon en zijn lied. Maar hij zei dat Waylon wel doorgaat naar de finale.
Kwam wel goed over in de zaal. *O*
Positive vibes zijn altijd goed. *O*
pi_179065320
leuk filmpje op YouTube over de Outlaws of Dance

  donderdag 10 mei 2018 @ 16:39:30 #72
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179065389
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:09 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Mijn god.
En als je dan wint mag je als beloning je liedje nog een keer zingen. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_179065409
De docu’s op RTL4 (Waylon: op weg naar Lissabon) zijn ook zeker het bekijken waard :) w/
pi_179065424
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:54 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Dat had ik vorig jaar met O'G3NE
Dit dus :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_179065455
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

En als je dan wint mag je als beloning je liedje nog een keer zingen. ^O^
Nog een keer om het af te leren :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 16:46:07 #76
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_179065558
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:36 schreef summer52 het volgende:
leuk filmpje op YouTube over de Outlaws of Dance

Die gast op 0:55 :9~ :9~ :9~ :9~ O+ Wat een body zeg!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_179065660
w/ hup welen! w/
pi_179065686
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:27 schreef Soof123 het volgende:
Ik denk trouwens dat Ilse in haar vuistje lacht na alle ophef rondom de act en Waylons conflict met de pers. Ik denk dat zij stiekem hoopt dat hij strandt vanavond.
ilse who?
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 16:52:00 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_179065694
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:46 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Die gast op 0:55 :9~ :9~ :9~ :9~ O+ Wat een body zeg!!!
Lekker hoor. Begin er steeds meer aan te wennen. Kom maar op vanavond :Y)
pi_179065765
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:46 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Die gast op 0:55 :9~ :9~ :9~ :9~ O+ Wat een body zeg!!!
ik kom sowieso ogen te kort
  donderdag 10 mei 2018 @ 16:58:22 #81
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_179065852
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:55 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik kom sowieso ogen te kort
:Y
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_179066213
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lekker hoor. Begin er steeds meer aan te wennen. Kom maar op vanavond :Y)
Ik probeer me steeds in te denken hoe ik de act en alles zou vinden als ik Waylon niet kende.
Als je er helemaal blanco naar kijkt.
  Spellchecker donderdag 10 mei 2018 @ 17:26:01 #83
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_179066681
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik probeer me steeds in te denken hoe ik de act en alles zou vinden als ik Waylon niet kende.
Als je er helemaal blanco naar kijkt.
Dat is moeilijk; tegenwoordig worden alle liedjes al volop gedraaid en de acts worden ook overal getoond. Was het vroeger niet beter? Dat je één kans had op het Songfestival zelf om je liedje en je act te showen en daarmee wel of niet te winnen?
pi_179066822
quote:
9s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:49 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik zet dit gifje alvast klaar voor het 'enveloppen'moment heur....

[ afbeelding ]
Ik denk dat half ESF zo na de optredens zit :')
  donderdag 10 mei 2018 @ 17:34:38 #85
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_179066833
Sofabet.com had dinsdag 90% goed en zet NL er nu bij in de finale.

http://sofabet.com/2018/0(...)-semi-final-preview/
  donderdag 10 mei 2018 @ 17:37:29 #86
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_179066901
Los van het festival vind ik het nummer van Waylon wel echt één van de betere nummers die ik ooit gehoord heb :P
pi_179066949
De finale halen we wel. Ben ik nu wel vrij zeker van
  donderdag 10 mei 2018 @ 17:44:42 #89
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_179067195
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:44 schreef DevK het volgende:

Beter filmpje met beter geluid. :D
Vet ^O^

Ik raak niet uitgeluisterd op dat nummer.
pi_179067338
Ik blijf die dansers misplaatst vinden, het past gewoon niet.

Desondanks wel door wmb, het nummer is er te goed voor.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_179067361
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:44 schreef DevK het volgende:

Beter filmpje met beter geluid. :D
Dit is zo goed, dit moet toch gewoon door mensen.

Bekijk het eens zo: als een ander land dit zou insturen, zouden we dan twijfelen of het zou kwalificeren? Waarschijnlijk zouden we dan een stuk minder onzeker zijn.
Koel en donker bewaren
pi_179067391
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:58 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dit is zo goed, dit moet toch gewoon door mensen.

Bekijk het eens zo: als een ander land dit zou insturen, zouden we dan twijfelen of het zou kwalificeren? Waarschijnlijk zouden we dan een stuk minder onzeker zijn.
Dan zou ik denken 'Wat een gekke glamcowboy met zn luipaardvestje' en dan zouden we met zn allen hier grapjes maken over die dansers, dat ze een beroerte krijgen enzo.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_179067405
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:00 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dan zou ik denken 'Wat een gekke glamcowboy met zn luipaardvestje' en dan zouden we met zn allen hier grapjes maken over die dansers, dat ze een beroerte krijgen enzo.
Mwe misschien, maar desondanks zouden we het nummer en de zanger goed vinden en denken, 'goh dat land heeft toch maar een te gek lied'.
Koel en donker bewaren
pi_179067409
En nu ga ik aan de kalmerende middelen. :')
Koel en donker bewaren
pi_179067410
Fijn die filmpjes ^O^

Nog steeds een goed gevoel
~The present is all there is~
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:02:30 #97
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179067434
Ik ben al sinds 14:00 vanmiddag aan het indrinken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:02:58 #98
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_179067445
Ik zou persoonlijk denken van: 'Wat doen deze hip-hop dansers* in een countrynummer'? Maar ik luister persoonlijk meer naar iemand zijn/haar stem, en kijk ook of de act mij ook boeit. Toen ik de camerabeelden zag viel het voor mij reuze mee, en ik denk ook voor de mensen thuis. :)

* Ik weet met mijn white ass dat het Krumpers zijn, maak je geen zorgen :P
  Spellchecker donderdag 10 mei 2018 @ 18:04:52 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_179067488
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben al sinds 14:00 vanmiddag aan het indrinken.
Dus je usernaam is eigenlijk "Many89" ? :D
pi_179067490
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben al sinds 14:00 vanmiddag aan het indrinken.
De Etna was niet meer dan een mooi voorprogramma van onze Willem.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 18:05:05 #101
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179067492
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben al sinds 14:00 vanmiddag aan het indrinken.
Dat was waarschijnlijk eigenlijk alvast om een mogelijk matige score in je giropooltje.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179067506
Ik vind het live op zo'n podium toch wel ontzettend vet. Het geeft het nummer vleugels.
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:06:10 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179067513
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:44 schreef DevK het volgende:

Beter filmpje met beter geluid. :D
Slecht geluid hoor..
Goede zang wel :Y

Ik hoop echt dat het geluid vanavond beter is dan bij semi 1.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 18:06:18 #104
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179067520
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:04 schreef marcodej het volgende:

[..]

De Etna was niet meer dan een mooi voorprogramma van onze Willem.
Van grote hoogte naar nog grote hoogte :)
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:07:11 #105
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179067534
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:05 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Dat was waarschijnlijk eigenlijk alvast om een mogelijk matige score in je giropooltje.
Ik ga als de brandweer in de poultjes. _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 18:07:44 #106
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179067551
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:07 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik ga als de brandweer in de poultjes. _O_
Poolparty dan....
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 18:08:33 #107
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179067566
Zelf houd ik maar vast aan dat ik nog boven Heywoodu sta... niet dat dat veel zegt als het om pooltjes gaat.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 18:08:37 #108
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179067570
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:07 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik ga als de brandweer in de poultjes. _O_
Zijn eurovisie poultjes niet iets voor jou?
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:09:12 #109
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_179067588
https://noisey.vice.com/e(...)s?curator=MusicREDEF

Leuk artikel van Vice! :D *O* Vooral het stukje van Nederland.
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:09:28 #110
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179067592
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:08 schreef Momo... het volgende:

[..]

Zijn eurovisie poultjes niet iets voor jou?
Ben ik niet objectief genoeg voor, sowieso zou ik Israel overal onderaan zetten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:11:27 #111
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179067629
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:36 schreef summer52 het volgende:
leuk filmpje op YouTube over de Outlaws of Dance

Die lijven. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
:o)
pi_179067663
quote:
11s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:11 schreef Dave het volgende:

[..]

Die lijven. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Dat dus. Alleen jammer van die koppen die ze trekken.
pi_179067680
Dit kan echt niet fout gaan voor ons vanavond, zo'n goede zanger en performer als Waylon zie je haast nooit op het songfestival.

Als hoeveelste moet Waylon vanavond?
pi_179067681
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:09 schreef DevK het volgende:
https://noisey.vice.com/e(...)s?curator=MusicREDEF

Leuk artikel van Vice! :D *O* Vooral het stukje van Nederland.
Haha vooral dat waylon zelfs nog genoemd wordt bij Ukraine die daarna gereviewed wordt. :P

"Is it any good? It's fine. Is it Waylon? It is not." _O-
pi_179067688
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:14 schreef northernlight81 het volgende:
Dit kan echt niet fout gaan voor ons vanavond, zo'n goede zanger en performer als Waylon zie je haast nooit op het songfestival.

Als hoeveelste moet Waylon vanavond?
positie 8!
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 18:23:35 #116
249559 crew  Lavenderr
pi_179067850
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:40 schreef iBenny het volgende:
De finale halen we wel. Ben ik nu wel vrij zeker van
Dat denk ik ook wel. Maar je, de wens is de vader van de gedachte he?
pi_179067864
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:15 schreef Lamballert het volgende:

[..]

positie 8!
Tnx! Wij hebben er hier zin in.
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:36:18 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179068083
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:09 schreef DevK het volgende:
https://noisey.vice.com/e(...)s?curator=MusicREDEF

Leuk artikel van Vice! :D *O* Vooral het stukje van Nederland.
Kun je dat stukje over NL even kopieren en plakken? Mijn stokoude iPad kan die site niet aan -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:38:35 #119
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_179068120
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kun je dat stukje over NL even kopieren en plakken? Mijn stokoude iPad kan die site niet aan -O-
Who? My new hero, that's who. Willem Bijkerk started off singing on the Dutch kids' TV show Telekids in the mid-'90s, but he always loved country music. He was signed by EMI in 1997 and went to Nashville to record a record that never saw the light of day. He played with his idol, Waylon Jennings, who died in 2002, after which Bijkerk returned to his home country. He's represented his country at Eurovision once already, in 2014.

What's he singing about? Country stuff! "Everybody’s got a little outlaw in ‘em / Chrome piece hidin’ in their blacked out denim / Heartbeat beatin’ to rock ‘n’ roll rhythm yeah / Everybody’s got a couple scarred up knuckles." I am flying to Amsterdam the moment that Eurovision is finished to find this guy and write 4,000 words about his life, and none of my editors can stop me.

Is it any good? It slays. It's a proper country rock 'n' roll jam, and Waylon sings it like he's from the Deep South. The harmonies are tight and there's a bunch of riffs and there's a Rhodes piano and why have I only just heard of this guy?

Will it win? It won my heart, and that's all that matters.
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:41:13 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179068171
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:38 schreef DevK het volgende:

[..]

Who? My new hero, that's who. Willem Bijkerk started off singing on the Dutch kids' TV show Telekids in the mid-'90s, but he always loved country music. He was signed by EMI in 1997 and went to Nashville to record a record that never saw the light of day. He played with his idol, Waylon Jennings, who died in 2002, after which Bijkerk returned to his home country. He's represented his country at Eurovision once already, in 2014.

What's he singing about? Country stuff! "Everybody’s got a little outlaw in ‘em / Chrome piece hidin’ in their blacked out denim / Heartbeat beatin’ to rock ‘n’ roll rhythm yeah / Everybody’s got a couple scarred up knuckles." I am flying to Amsterdam the moment that Eurovision is finished to find this guy and write 4,000 words about his life, and none of my editors can stop me.

Is it any good? It slays. It's a proper country rock 'n' roll jam, and Waylon sings it like he's from the Deep South. The harmonies are tight and there's a bunch of riffs and there's a Rhodes piano and why have I only just heard of this guy?

Will it win? It won my heart, and that's all that matters.
Dank je! :*
En leuk stukje idd! *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179068188
Als Waylon vanavond met zijn motor van de muziekclip het podium op komt rijden, dan hebben we geheid een winnaar 8-)
pi_179068192
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
En leuk stukje idd! *O*
Ter vergelijking dan ook nog het stukje over Ukraine _O-
quote:
Who? It's really hard to concentrate with Waylon's song still stuck in my head. Kostyantyn Mykolayovych Bocharov is 21. As far as I can tell, he knows little of country music or its greatness.

What's he singing about? Never backing down despite failing one too many times. Eurovision loves perseverance; perseverance loves Eurovision.

Is it any good? It's fine. Is it Waylon? It is not.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 18:43:16 ]
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 18:42:43 #123
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179068195
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:42 schreef MakkieR het volgende:
Als Waylon vanavond met zijn motor van de muziekclip het podium op komt rijden, dan hebben we geheid een winnaar 8-)
Jij hebt de act nog niet gezien he?
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:43:26 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179068210
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:42 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ter vergelijking dan ook nog het stukje over Ukraine _O-

[..]

Tof :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179068215
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:42 schreef Momo... het volgende:

[..]

Jij hebt de act nog niet gezien he?
Act weggooien en de motor erbij halen 8-) :P
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:44:13 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179068222
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:43 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Act weggooien en de motor erbij halen 8-) :P
Mag niet meer...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179068225
quote:
Iceland
Ari Ólafsson: "Our Choice"

Who? Ólafsson is a classically trained 19-year-old kid who spends his time performing in musicals. I didn't need to tell you that though. You can hear it in half a bar of his vanilla vocals.

What's he singing about? "Our Choice" is all good intentions and happy-feelies. If we just made a choice to be kind all the time, everything would be perfect. It's gross. I hate it.

Is it any good? Put this shit in one of the country's many volcanoes. Send the song to prison like Iceland did to its bankers.

Will it win? It did not make it past last night's semi-finals. It may still, however, make it to Hell, where it belongs.
Ik moest heel hard lachen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_179068234
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:43 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Act weggooien en de motor erbij halen 8-) :P
NegersZongebruinde dansers mogen we niet bij het vuil zetten anno 2018 :{w

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 18:46:09 ]
pi_179068245
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mag niet meer...
Hey Waylon is een outlaw :P Regels zijn er om te breken 8-)

Ik hoop op een WTF gebeurt hier momentje :)
pi_179068275
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:44 schreef CrashO het volgende:

[..]

NegersZongebruinde dansers mogen we niet bij het vuil zetten anno 2018 :{w
zet de dansers dan maar op een motor lol
pi_179068333
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:45 schreef MakkieR het volgende:
Ik hoop op een WTF gebeurt hier momentje :)
Je hebt het optreden echt niet gezien eh? :7
Dat WTF moment kunnen we iig garanderen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 18:49:07 ]
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:50:36 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179068394
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:45 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Hey Waylon is een outlaw :P Regels zijn er om te breken 8-)

Ik hoop op een WTF gebeurt hier momentje :)
Dat komt er sowieso :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179068395
Als er een paar salto's te zien zijn en Waylon niet al te veel krijst in de refreinen, zijn er genoeg mensen die nog een keer zijn mooie stem in de coupletten willen horen en de salto's nog een keer willen zien.
Het gaat er namelijk om dat mensen het nóg een keer willen zien. Als je dat hebt bereikt ben je al voor de meuk die iedereen niet nog een keer hoeft te zien.
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:52:28 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179068447
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:50 schreef Loekie1 het volgende:
Als er een paar salto's te zien zijn en Waylon niet al te veel krijst in de refreinen, zijn er genoeg mensen die nog een keer zijn mooie stem in de coupletten willen horen en de salto's nog een keer willen zien.
Het gaat er namelijk om dat mensen het nóg een keer willen zien. Als je dat hebt bereikt ben je al voor de meuk die iedereen niet nog een keer hoeft te zien.
Niet te veel krijst?!? Mens het is countryrock, geen folk...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179068468
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Niet te veel krijst?!? Mens het is countryrock, geen folk...
Daarom hoeft het nog geen pijn te doen aan je oren, dan bereik je je doel niet.
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:54:26 #136
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179068496
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:53 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Daarom hoeft het nog geen pijn te doen aan je oren, dan bereik je je doel niet.
Wat.

Krijsen is Hongarije.
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:54:27 #137
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179068497
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:53 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Daarom hoeft het nog geen pijn te doen aan je oren, dan bereik je je doel niet.
Dat doet het ook niet :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179068564
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat doet het ook niet :)
Ik heb zeker gevoelige oortjes.
pi_179068568
quote:
The Netherlands Waylon merits vocal and performance plaudits too, and while the presentation leaves a lot to be desired, much like Romania the song has enough quality for The Netherlands to advance to the final.
http://www.entertainmento(...)ontest/room-for-rom/

quote:
Unfortunately, the visuals are not such a success for the Netherlands. Nonetheless, Waylon has been very strong in recent rehearsals, and I’m assuming that will be enough.
http://sofabet.com/2018/0(...)-semi-final-preview/
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 mei 2018 @ 18:58:08 #140
163650 Greys
pi_179068606
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:42 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ter vergelijking dan ook nog het stukje over Ukraine _O-

[..]

Briljant :D

En die site heeft gewoon 400K volgers op Twitter _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179068619
Katrina straks bij Omroep Max! En meidengroep Einstein. Die hadden we ook nog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 mei 2018 @ 18:59:33 #142
163650 Greys
pi_179068640
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:53 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Daarom hoeft het nog geen pijn te doen aan je oren, dan bereik je je doel niet.
Gelukkig schrijft echt alle pers (ook die negatief zijn over de act) dat ie vocaal echt gewoon super is. Dus die hebben dan net wat minder gevoelige oren ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:02:34 #143
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179068703
quote:
11s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:56 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik heb zeker gevoelige oortjes.
Ja of je bent mijn moeders leeftijd, (of ouder...).
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:03:05 #144
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179068713
Haha, die ' :) ' hiernaast is echt vilein :P
Koel en donker bewaren
pi_179068717
Ik heb nog steeds geen zenuwen. Normaal zit ik al hevig te transpireren. Blijkbaar alle vertrouwen in het Europese volk :7
~The present is all there is~
pi_179068724
Ik heb vanmiddag die geluidsstream op youtube beluisterd en de conclusie getrokken dat Waylon boven alle andere songs uitspringt. De energie spat er werkelijk vanaf, zonder de act op het podium erbij te zien. De andere inzendingen klinken heel iel en klein, tewijl het bij Waylon klinkt het of er een megaster op het podium staat.
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:04:22 #147
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179068742
quote:
15s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:03 schreef grazz het volgende:
Ik heb nog steeds geen zenuwen. Normaal zit ik al hevig te transpireren. Blijkbaar alle vertrouwen in het Europese volk :7
Ik heel erg, ik ga zometeen misschien serieus aan de Valeriaan voor stressmomenten.

HOE ERG IS DAT :') :D
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:04:38 #148
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_179068748
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kun je dat stukje over NL even kopieren en plakken? Mijn stokoude iPad kan die site niet aan -O-
Kuch. Mijn X ook niet.
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:05:20 #149
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179068761
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:03 schreef Nia het volgende:
Ik heb vanmiddag die geluidsstream op youtube beluisterd en de conclusie getrokken dat Waylon boven alle andere songs uitspringt. De energie spat er werkelijk vanaf, zonder de act op het podium erbij te zien. De andere inzendingen klinken heel iel en klein, tewijl het bij Waylon klinkt het of er een megaster op het podium staat.
Ja, maar de act is er nou eenmaal wel. En die leidt (helaas) af ipv dat die de vocale kwaliteiten van Waylon benadrukt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:06:08 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179068781
quote:
7s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:02 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja of je bent mijn moeders leeftijd, (of ouder...).
Loekie is nogal een gevoelig poppetje ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179068789
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:04 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heel erg, ik ga zometeen misschien serieus aan de Valeriaan voor stressmomenten.

HOE ERG IS DAT :') :D
Neem nou maar lekker je jointje meid *O*
~The present is all there is~
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:06:37 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179068791
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:04 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heel erg, ik ga zometeen misschien serieus aan de Valeriaan voor stressmomenten.

HOE ERG IS DAT :') :D
Arme jij! *;
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:06:38 #153
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179068792
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Loekie is nogal een gevoelig poppetje ;)
Dat mag. :P

Ben ik ook, maar niet als het om muziek gaat. :P

\m/
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:06:53 #154
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179068797
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:06 schreef grazz het volgende:

[..]

Neem nou maar lekker je jointje meid *O*
Haha no way, dan ga ik de avond echt heel erg weird beleven :D (je weet nooit hoe het valt, waarschijnlijk worden de zenuwen dan alleen maar erger door paranoia).
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:07:21 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179068809
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:06 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat mag. :P

Ben ik ook, maar niet als het om muziek gaat. :P

\m/
\m/ *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 19:09:16 #156
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179068849
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:04 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heel erg, ik ga zometeen misschien serieus aan de Valeriaan voor stressmomenten.

HOE ERG IS DAT :') :D
*slaps guanabana* Get yaself together!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:10:01 #157
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179068868
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:09 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

*slaps guanabana* Get yaself together!
Ja dankje, ik verdien dat.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 mei 2018 @ 19:10:27 #158
163650 Greys
pi_179068877
Begin nu echt heel zenuwachtig te worden hier in Lissabon :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:10:51 #159
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179068884
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:10 schreef Greys het volgende:
Begin nu echt heel zenuwachtig te worden hier in Lissabon :D
Gelukkig een medestander, hier is iedereen ineens de rust zelve Greys, ik snap er niks van.
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 19:11:15 #160
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179068892
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:10 schreef Greys het volgende:
Begin nu echt heel zenuwachtig te worden hier in Lissabon :D
Al een plek gevonden om te kijken?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179068911
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:10 schreef Greys het volgende:
Begin nu echt heel zenuwachtig te worden hier in Lissabon :D
Nederland is 9e bij de bookmakers, wat kan er fout gaan?

:P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_179068917
Ik ben echt totaal niet zenuwachtig gek genoeg. :D Ik denk: we zien het wel. Gaat hij door dan ben ik blij, zo niet dan is het een smaakverschil geweest of gewoon die afleidende act.

Tijdens het envelopmoment zit ik waarschijnlijk wel weer duizend doden te sterven hoor, maar tegen die tijd heb ik al zoveel alcohol achterovergeslagen dat ik het al niet meer voel.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 19:14:00 #163
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179068953
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben echt totaal niet zenuwachtig gek genoeg. :D Ik denk: we zien het wel. Gaat hij door dan ben ik blij, zo niet dan is het een smaakverschil geweest of gewoon die afleidende act.

Tijdens het envelopmoment zit ik waarschijnlijk wel weer duizend doden te sterven hoor, maar tegen die tijd heb ik al zoveel alcohol achterovergeslagen dat ik het al niet meer voel.
moest toch wel een beetje lachen om die laatste zin _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179068956
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Loekie is nogal een gevoelig poppetje ;)
Je wilt niet dat half Europa straks met de oren dicht gaat zitten. Het is ook helemaal niet nodig om zo te krijsen. Leuker was geweest om juist een lager te gaan met je stem, zoals Elvis deed. Dat kan Waylon volgens mij ook.
pi_179068966
Als je toch ziet wat in die andere halve finale allemaal door mocht gaan mag ik toch lijden dat ook Waylon de finale haalt
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 19:15:14 #166
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179068975
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:14 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je wilt niet dat half Europa straks met de oren dicht gaat zitten. Het is ook helemaal niet nodig om zo te krijsen. Leuker was geweest om juist een lager te gaan met je stem, zoals Elvis deed. Dat kan Waylon volgens mij ook.
Sorry, ik heb hier of ergens anders nog niemand gehoord dat Waylon krijst, maar dat is denk ik een generatie dingetje
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 19:15:16 #167
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179068976
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:14 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je wilt niet dat half Europa straks met de oren dicht gaat zitten. Het is ook helemaal niet nodig om zo te krijsen. Leuker was geweest om juist een lager te gaan met je stem, zoals Elvis deed. Dat kan Waylon volgens mij ook.
That's what they call a husky voice, my dear. Voorbeelden:Axl Rose, Rod Steward, Bonnie Tyler etc.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:15:20 #168
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179068981
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben echt totaal niet zenuwachtig gek genoeg. :D Ik denk: we zien het wel. Gaat hij door dan ben ik blij, zo niet dan is het een smaakverschil geweest of gewoon die afleidende act.

Tijdens het envelopmoment zit ik waarschijnlijk wel weer duizend doden te sterven hoor, maar tegen die tijd heb ik al zoveel alcohol achterovergeslagen dat ik het al niet meer voel.
Oja alcohol, daar zeg je wat. Ik drink nog zelden omdat het niet meer echt goed valt (word alleen maar moe en suf), maar wellicht is dat de oplossing :P
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 19:16:04 #169
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179068994
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:15 schreef Momo... het volgende:

[..]

Sorry, ik heb hier of ergens anders nog niemand gehoord dat Waylon krijst, maar dat is denk ik een generatie dingetje
Ja nou, alles moet tegenwoordig met een iel kopstemmetje. ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179068996
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

That's what they call a husky voice, my dear. Voorbeelden:Axl Rose, Rod Steward, Bonnie Tyler etc.
Dat is toch anders. Afgezien van Axl Rose.
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:16:48 #171
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179069005
Maar wat vind je dan van Hongarije Loekie? Dat vind ik namelijk zelfs krijsen, en ik ben wel wat metal enzo gewend.
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:16:49 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179069006
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:14 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je wilt niet dat half Europa straks met de oren dicht gaat zitten. Het is ook helemaal niet nodig om zo te krijsen. Leuker was geweest om juist een lager te gaan met je stem, zoals Elvis deed. Dat kan Waylon volgens mij ook.
Zeg dat maar tegen Hongarije :{w
En ook dat is een tof nummer *O*

Dat je een beetje rock (en het is echt maar een beetje) niet aan kunt zeg.. -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 19:17:24 #173
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179069017
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:16 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat is toch anders. Afgezien van Axl Rose.
Krijsen krijgen we overigens wel bij Rusland en optioneel Australië :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 10 mei 2018 @ 19:18:12 #174
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_179069036
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben echt totaal niet zenuwachtig gek genoeg. :D Ik denk: we zien het wel. Gaat hij door dan ben ik blij, zo niet dan is het een smaakverschil geweest of gewoon die afleidende act.

Tijdens het envelopmoment zit ik waarschijnlijk wel weer duizend doden te sterven hoor, maar tegen die tijd heb ik al zoveel alcohol achterovergeslagen dat ik het al niet meer voel.
Scheelt, er zijn geen enveloppen.
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:18:16 #175
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179069037
Ik ben nu wel benieuwd of Loekie echt al wat ouder is :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:18:36 #176
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179069042
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:17 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Krijsen krijgen we overigens wel bij Rusland en optioneel Australië :P
Precies, ik zou banger zijn voor Rusland.
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:18:37 #177
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179069044
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:15 schreef Momo... het volgende:

[..]

Sorry, ik heb hier of ergens anders nog niemand gehoord dat Waylon krijst, maar dat is denk ik een generatie dingetje
Dat is omdat hij dat niet doet :D O-)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179069045
quote:
17s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:10 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Gelukkig een medestander, hier is iedereen ineens de rust zelve Greys, ik snap er niks van.
Hallo sta ik dan in negeer soms?
pi_179069053
Aran (RTL Boulevard) live vanuit de arena in Lissabon
~The present is all there is~
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:19:33 #180
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179069062
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:18 schreef Escrotterdam het volgende:

[..]

Hallo sta ik dan in negeer soms?
Nee!

Sorry, heb waarschijnlijk over jouw posts heengelezen dan, door mijn eigen getetter heel de tijd :P
Koel en donker bewaren
pi_179069063
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:14 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je wilt niet dat half Europa straks met de oren dicht gaat zitten. Het is ook helemaal niet nodig om zo te krijsen.
Krijsen _O_

:9 :9~

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 19:20:01 ]
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 19:19:59 #182
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179069074
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:18 schreef Escrotterdam het volgende:

[..]

Hallo sta ik dan in negeer soms?
Wie?


;)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179069079
Ik begin nu wel zenuwachtig te worden :D Maakt me echt niet uit wat er eventueel in de finale zou gebeuren, als hij maar gewoon doorgaat :{
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:20:49 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179069102
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:19 schreef CrashO het volgende:

[..]

Krijsen _O_

:9 :9~
Dat is ook een tof nummer! O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 19:20:59 #185
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179069105
nou jonges 85 topics voor zn eerste tv-optreden. Goed gewerkt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:21:20 #186
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179069112
Ik heb sinds Anouk nog nooit zo graag gewild dat Nederland doorging.

Gewoon puur omdat ik het anders ZO ENORM onterecht zou vinden, en ik kan niet leven met die frustratie. :')
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 19:21:35 #187
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179069117
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:20 schreef ijs_beer het volgende:
nou jonges 85 topics voor zn eerste tv-optreden. Goed gewerkt.
86 moet wel lukken nog
pi_179069128
Ik zie voorstukjes en snap niet hoe gezegd kan worden dat de eerste halve finale de sterkste was. Hoor nu al tig keer meer betere liedjes :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:22:20 #189
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_179069135
Hongarije is vreselijk :') _______
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:22:41 #190
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179069139
Nog 2 uur en een beetje.
:o)
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 19:22:52 #191
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179069143
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:22 schreef DevK het volgende:
Hongarije is vreselijk :') _______
Op de ____ hoort het woord goed te staan he
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:23:11 #192
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179069150
Ik heb mijn eerste posts in deze reeks opgezocht, toen Waylon net bekend was:

quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:31 schreef Guanabana het volgende:
OMG JAAAAA *O* w/ *O* w/

Oh mensen, ik ga echt op standje Greys komend songfestival en de aanloop er naartoe, wat ik je brom.
Dat heb ik aardig waargemaakt denk ik :D :')
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:23:17 #193
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179069152
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie voorstukjes en snap niet hoe gezegd kan worden dat de eerste halve finale de sterkste was. Hoor nu al tig keer meer betere liedjes :o
Heb jij een witte bips? De eerste halve finale was de finale des doods!
:o)
pi_179069153
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:22 schreef DevK het volgende:
Hongarije is vreselijk :') _______
Idd, dan heb ik nog liever Sieneke.
pi_179069164
Ik denk dat mijn gebrek aan spanning ook wel ligt aan dat ik Waylon vooral een hoge positie gun. Als er slechts rechterrijtje in zit voor zaterdag, heb ik zoiets van 'laat hem dan maar in de semi'.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_179069171
quote:
6s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:23 schreef Dave het volgende:

[..]

Heb jij een witte bips? De eerste halve finale was de finale des doods!
Natuurlijk niet. Ik kleur prima bij in de zon B-)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:24:28 #197
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_179069177
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:22 schreef Momo... het volgende:

[..]

Op de ____ hoort het woord goed te staan he
Ze staan bij mij in de persoonlijke top 5, ik quotte Albert Verlinde toen hij Hongarije hoorde op RTL Boulevard. :')
pi_179069180
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:22 schreef Momo... het volgende:

[..]

Op de ____ hoort het woord goed te staan he
Momo weet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 19:24:57 #199
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179069186
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb mijn eerste posts in deze reeks opgezocht, toen Waylon net bekend was:

[..]

Dat heb ik aardig waargemaakt denk ik :D :')
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:03 schreef ijs_beer het volgende:
Actual footage of Greys:



Uitstekende keuze trouwens. *O* *O* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 19:25:24 #200
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179069196
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:24 schreef DevK het volgende:

[..]

Ze staan bij mij in de persoonlijke top 5, ik quotte Albert Verlinde toen hij Hongarije hoorde op RTL Boulevard. :')
Ik wist niet dat Albert Verlinde smaak had
pi_179069254
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:15 schreef Momo... het volgende:

[..]

Sorry, ik heb hier of ergens anders nog niemand gehoord dat Waylon krijst, maar dat is denk ik een generatie dingetje
hahahaha ik ben bijna 66 jaar en ik luister Outlaw in Em een paar keer per dag en........geen gekrijs te horen. ik zet juist de volumeknop harder zodat ze MIJN gekrijs niet horen want oh het is zo'n heerlijk nummer om mee te zingen en de kamer rond te dansen. *O*
pi_179069275
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee!

Sorry, heb waarschijnlijk over jouw posts heengelezen dan, door mijn eigen getetter heel de tijd :P
Ik ben ook stik zenuwachtig hoor.. volgens zoon niet nodig en hij vind het de beste choreografie op CATS na die Nederland ooit gehad heeft 🎉
En na de halve finale schiet hij de top tien in ... aldus zoon... Dat zou fantastisch zijn zeg🎉
pi_179069312
Gekrijs kan zich ook gewoon voor de finale kwalificeren.

De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:33:07 #205
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179069340
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:04 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heel erg, ik ga zometeen misschien serieus aan de Valeriaan voor stressmomenten.

HOE ERG IS DAT :') :D
Dat is niet erg..ik heb er al een paar op :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:33:31 #206
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179069349
Mja, ik ga denk ik toch maar drank halen zo.
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:34:09 #207
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179069363
oh wacht het is Hemelvaart, dan moet ik nog opschieten ook. Brb.
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 19:34:13 #208
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179069364
:D Dit heb ik hier nog niet zo meegemaakt hoor. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179069417
Ik zit al lekker hapjes uit te stallen *O* Zin in!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:40:20 #210
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_179069477
Ik ben ook nerveus, denk dat ik de enveloppen (wat geen enveloppen meer zijn ) niet eens ga redden qua zenuwen _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:41:45 #211
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179069496
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit al lekker hapjes uit te stallen *O* Zin in!
Het begint 21.00 schat...
Om 20.55 die zak chips uit de kast en klaar. :+
:o)
pi_179069511
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:41 schreef Dave het volgende:

[..]

Het begint 21.00 schat...
Om 20.55 die zak chips uit de kast en klaar. :+
Ik wil al even in de mood komen :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_179069523
Dat er straks nog één plek over is, we nog niet genoemd zijn en ze vervolgens roepen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:44:15 #214
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179069563
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb sinds Anouk nog nooit zo graag gewild dat Nederland doorging.

Gewoon puur omdat ik het anders ZO ENORM onterecht zou vinden, en ik kan niet leven met die frustratie. :')
Ik heb dit precies zo :*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_179069570
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:43 schreef Em31 het volgende:
Dat er straks nog één plek over is, we nog niet genoemd zijn en ze vervolgens roepen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaat sowieso wel door. Pitty vote
pi_179069580
Weet iemand hoe laat Waylon precies komt vanavond? M'n vriend kijkt niet (ik kijk ergens anders) maar wilt Waylon wel graag zien.
pi_179069593
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:43 schreef Em31 het volgende:
Dat er straks nog één plek over is, we nog niet genoemd zijn en ze vervolgens roepen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horror
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:45:02 #218
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179069598
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:44 schreef Soof123 het volgende:
Weet iemand hoe laat Waylon precies komt vanavond? M'n vriend kijkt niet (ik kijk ergens anders) maar wil Waylon wel graag zien.
Ongeveer 21.35 - maar neem het een beetje ruim.
:o)
pi_179069600
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:44 schreef Soof123 het volgende:
Weet iemand hoe laat Waylon precies komt vanavond? M'n vriend kijkt niet (ik kijk ergens anders) maar wil Waylon wel graag zien.
21:37
~The present is all there is~
pi_179069623
Thanks allebei!
pi_179069636
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:44 schreef Soof123 het volgende:
Weet iemand hoe laat Waylon precies komt vanavond? M'n vriend kijkt niet (ik kijk ergens anders) maar wil Waylon wel graag zien.
Nummer 8, dus ergens tussen 21:30 en 21:45. Nummero 8 van semi 1 was om 21:37

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 19:46:51 ]
pi_179069645
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:43 schreef Em31 het volgende:
Dat er straks nog één plek over is, we nog niet genoemd zijn en ze vervolgens roepen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The horror! _O- :X
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_179069725
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit al lekker hapjes uit te stallen *O* Zin in!
ik moet nog even langs de jumbo, heb alleen aangebroken pringles in huis :o
pi_179069734
Oke, spanning begint eindelijk te komen. Dat heeft lang geduurd, maar ik ben dus nog menselijk *O*
~The present is all there is~
pi_179069737
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:43 schreef Em31 het volgende:
Dat er straks nog één plek over is, we nog niet genoemd zijn en ze vervolgens roepen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O- o|O
pi_179069745
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:48 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik moet nog even langs de jumbo, heb alleen aangebroken pringles in huis :o
Let je wel op de tijd? 't is hemelvaart. Dus als hij normaal tot 22:00 open is, kan hij vandaag best om 8 uur al dicht zijn :+
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:50:34 #227
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179069771
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:48 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik moet nog even langs de jumbo, heb alleen aangebroken pringles in huis :o
De AH sloot hier om 18.00 vanwege Hemelvaartsdag....
:o)
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:50:53 #228
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179069795
KATRINA..!!! Wat blijft dit toch goed *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_179069809
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:43 schreef Em31 het volgende:
Dat er straks nog één plek over is, we nog niet genoemd zijn en ze vervolgens roepen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gun het haar :@ maar ik gun het ons meer

~The present is all there is~
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:51:29 #230
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179069824
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:41 schreef Dave het volgende:

[..]

Het begint 21.00 schat...
Om 20.55 die zak chips uit de kast en klaar. :+
:D
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 mei 2018 @ 19:51:54 #231
163650 Greys
pi_179069826
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:51 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik gun het haar :@ maar ik gun het ons meer

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179069829
sta ik dan voor een gesloten jumbo, was om 19 uur dicht vandaag :'(
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:52:25 #233
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179069834
Het laten invliegen van die heeeeeeeeeeeeeeeeerlijke taartjes was me iets teveel van 't goede.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 mei 2018 @ 19:52:28 #234
163650 Greys
pi_179069837
Hodver ik kan nu al niet meer van de zenuwen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179069843
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:50 schreef GeorgeM het volgende:
KATRINA..!!! Wat blijft dit toch goed *O*
Oei oei, daar had ze wel moeite mee geloof ik. Maar toch leuk.
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:52:56 #236
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179069849
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:51 schreef JaneDoe het volgende:
sta ik dan voor een gesloten jumbo, was om 19 uur dicht vandaag :'(
Tankstation.
:o)
pi_179069850
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:51 schreef JaneDoe het volgende:
sta ik dan voor een gesloten jumbo, was om 19 uur dicht vandaag :'(
https://www.thuisbezorgd.nl/ :B
pi_179069851
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:51 schreef JaneDoe het volgende:
sta ik dan voor een gesloten jumbo, was om 19 uur dicht vandaag :'(
Hier issie open tot 9. Heb je daar niks aan natuurlijk.
pi_179069852
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:51 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik gun het haar :@ maar ik gun het ons meer

[ afbeelding ]
:D _O-
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:53:35 #240
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179069863
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:51 schreef JaneDoe het volgende:
sta ik dan voor een gesloten jumbo, was om 19 uur dicht vandaag :'(
Aw ik wilde nog zeggen 'dan zou ik opschieten', hier is hij tot 20u open.
Koel en donker bewaren
pi_179069864
Tijdens Hongarije gaan we los
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:54:09 #242
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179069875
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:53 schreef hole1988 het volgende:
Tijdens Hongarije gaan we los
[ afbeelding ]
Wow dat is een leuke gifjer dan dat ik OOIT gemaakt heb van het Hoofd :D :D
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:54:19 #243
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179069878
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:52 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Oei oei, daar had ze wel moeite mee geloof ik. Maar toch leuk.
Heb ik niet gehoord, zat zelf keihard mee te krijsen :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_179069880
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:52 schreef Greys het volgende:
Hodver ik kan nu al niet meer van de zenuwen :')
RUSTAAAHG

Hebben jullie nu al een goed plekje gevonden waar je alles kan laten lopen? :D
~The present is all there is~
pi_179069892
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:53 schreef hole1988 het volgende:
Tijdens Hongarije gaan we los
[ afbeelding ]
Matt :D
pi_179069895
en ook ah dicht, soms haat ik mezelf echt hè...kutzooi!

nou ja, extra lang knabbelen aan die pringles dan voordat ik t doorslik

goooooo welen! w/
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:55:01 #247
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179069896
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:52 schreef Greys het volgende:
Hodver ik kan nu al niet meer van de zenuwen :')
Ik dacht, misschien valt het mee voor haar als ze in Lissabon is, genoeg afleiding en andere dingen enzo :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:55:52 #248
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179069909
Maar goed, drank is in huis. Qua eten een zielig half zakje knabbels, maar ik ben toch te zenuwachtig om te eten.
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:56:01 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179069915
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:50 schreef CrashO het volgende:

[..]

Let je wel op de tijd? 't is hemelvaart. Dus als hij normaal tot 22:00 open is, kan hij vandaag best om 8 uur al dicht zijn :+
Hier was alles om 18:00 uur al dicht..
En dan woon je in het centrum ve grote stad _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179069916
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:54 schreef JaneDoe het volgende:
en ook ah dicht, soms haat ik mezelf echt hè...kutzooi!

nou ja, extra lang knabbelen aan die pringles dan voordat ik t doorslik

goooooo welen! w/
Van die kleffe Pringles die je een half uur in je mond houdt om er optimaal van te genieten.
pi_179069922
quote:
nah, wilde nog iets extra's te snacken geen maaltijd
ik zie dit maar als een teken van boven dat ik genoegen moet nemen met wat ik heb
pi_179069923
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:55 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, drank is in huis. Qua eten een zielig half zakje knabbels, maar ik ben toch te zenuwachtig om te eten.
Daar heb ik ook last van. Krijg geen voedsel meer weg straks
~The present is all there is~
pi_179069930
Ik heb de Moeder aller Borden Bami van Gisteren op. Ik hoef even niks meer.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:57:19 #254
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179069931
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:56 schreef grazz het volgende:

[..]

Daar heb ik ook last van. Krijg geen voedsel meer weg straks
Heb wel gewoon een goed bord avondeten op hoor, anders val ik straks neer van de honger, of de zenuwen, of allebei.
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:57:25 #255
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179069933
Aardappels schillen, met de kaas-schaaf er over, en in de hete olie.
:o)
pi_179069934
Erg dat we met dit nummer gewoon zenuwachtiger moeten zijn nu dan met het nummer van OG3NE. Toen twijfelde ik niet eens :')
pi_179069937
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nah, wilde nog iets extra's te snacken geen maaltijd
ik zie dit maar als een teken van boven dat ik genoegen moet nemen met wat ik heb
Je kan ook een ben & jerry's bestellen bij je bami met kattenvlees, dan heb je alvast wat te vreten in huis voor mörgen
~The present is all there is~
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:57:47 #258
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179069939
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:57 schreef marcodej het volgende:
Ik heb de Moeder aller Borden Bami van Gisteren op. Ik hoef even niks meer.
Ik krijg er krump van.
:o)
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:58:01 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179069946
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:51 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik gun het haar :@ maar ik gun het ons meer

[ afbeelding ]
Ik gun het haar niet. Ze zingt al de hele week afschuwelijk :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179069951
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:53 schreef hole1988 het volgende:
Tijdens Hongarije gaan we los
[ afbeelding ]
Oh daar wilde ik nog een gifje van :D Geweldig moment was dit!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:58:55 #261
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179069964
Greys en Cee..waar zijn jullie..?? *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:59:24 #262
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179069977
Ik google nu of valeriaan mag met alcohol, als er vrijwilligers zijn om me wat sense in te 'slappen', graag.
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:59:52 #263
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179069991
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:58 schreef GeorgeM het volgende:
Greys en Cee..waar zijn jullie..?? *O*
In Eurovision Village ergens, zonder telefoondekking, maar wel boven een plasgoot.
:o)
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:59:56 #264
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179069992
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:54 schreef JaneDoe het volgende:
en ook ah dicht, soms haat ik mezelf echt hè...kutzooi!

nou ja, extra lang knabbelen aan die pringles dan voordat ik t doorslik

goooooo welen! w/
Tankstation
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179070001
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:57 schreef Em31 het volgende:
Erg dat we met dit nummer gewoon zenuwachtiger moeten zijn nu dan met het nummer van OG3NE. Toen twijfelde ik niet eens :')
Toen was onze halve finale ook de mindere trouwens.

En werden we dan ook 2e bij de jury (en 9e bij de televoters).
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_179070003
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:57 schreef Em31 het volgende:
Erg dat we met dit nummer gewoon zenuwachtiger moeten zijn nu dan met het nummer van OG3NE. Toen twijfelde ik niet eens :')
Nee, met OG3NE kont het écht niet misgaan. Sowieso top 3 jury en die semi was een van de zwakste ooit.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_179070014
Ja hoor, het eerste zenuwplasje heeft zich gemeld. Ik welkom u. En nu ff pissen, HEERLAK *O*
~The present is all there is~
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:00:53 #268
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179070021
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:59 schreef Dave het volgende:

[..]

In Eurovision Village ergens, zonder telefoondekking, maar wel boven een plasgoot.
_O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_179070026
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik google nu of valeriaan mag met alcohol, als er vrijwilligers zijn om me wat sense in te 'slappen', graag.
Heb ik heel vaak gecombineerd en ik leef nog :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:01:01 #270
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179070027
@ mezelf:

Koel en donker bewaren
pi_179070029
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:00 schreef grazz het volgende:
Ja hoor, het eerste zenuwplasje heeft zich gemeld. Ik welkom u. En nu ff pissen, HEERLAK *O*
Dag tong80.

:T
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_179070030
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Tankstation
te ver, geen zin
ben alweer thuis
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:01:44 #273
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179070042
Maar OG3NE had tenminste een act die stond als een huis.
:o)
pi_179070048
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nah, wilde nog iets extra's te snacken geen maaltijd
ik zie dit maar als een teken van boven dat ik genoegen moet nemen met wat ik heb
Zat zaken waar je ook gewoon chips, nootjes en wijn/bier meuk kan krijgen hoor :Y
De meeste snackbars trouwens ook. O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 20:02:53 ]
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:02:59 #275
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_179070076
quote:
6s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:01 schreef Dave het volgende:
Maar OG3NE had tenminste een act die stond als een huis.
Een staand veenlijk, knap.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_179070077
quote:
6s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:01 schreef Dave het volgende:
Maar OG3NE had tenminste een act die stond als een huis.
Nou ja, die hebben het gewoon goed gedaan. Met uitzondering van die powerpointpresentatie bij de act.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_179070078
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:01 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dag tong80.

:T
:D haha
~The present is all there is~
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:04:16 #278
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179070098
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:01 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

te ver, geen zin
ben alweer thuis
Sorry, maar dit soort dingen moet je toch gewoon standaard in huis hebben? >:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:05:25 #279
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179070119
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:34 schreef ijs_beer het volgende:
:D Dit heb ik hier nog niet zo meegemaakt hoor. :D
Ben ook wel beetje een dramaqueen ;)
Koel en donker bewaren
pi_179070122
Duitsland dit jaar is de betere uitvoering van OG3NE

en de 12 punten van hun vader waarschijnlijk bedenk ik me nu :+
pi_179070209
Bij Max was Mrs. Einstein die 22ste werd in 1993. Zij hadden eerst uiterst hippe zwartwitte pakjes, hebben ze op het laatst ingewisseld voor stemmig zwart. Waar hebben we dat meer gehoord. Faal. Zag er echt heel blits uit, die eerste pakjes. Maar die zouden niet in het beeld passen. Hoezo niet! Zwart en wit past overal bij! Waren ze veel hoger mee geëindigd.
En in plaats van daar een kwartier een interessant gesprek over te houden hadden ze daar 1 minuut voor over en was het een uiterst ellendig gebazel totdat Katrina kwam.
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:11:23 #282
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179070244
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:09 schreef Loekie1 het volgende:
Bij Max was Mrs. Einstein die 22ste werd in 1993. Zij hadden eerst uiterst hippe zwartwitte pakjes, hebben ze op het laatst ingewisseld voor stemmig zwart. Waar hebben we dat meer gehoord. Faal. Zag er echt heel blits uit, die eerste pakjes. Maar die zouden niet in het beeld passen. Hoezo niet! Zwart en wit past overal bij! Waren ze veel hoger mee geëindigd.
Ze waren sowieso niet hoog geeindigd. Te oud.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179070256
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:11 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ze waren sowieso niet hoog geeindigd. Te oud.
Maar goed dat ze het niet in 1997 deden, waren ze nog ouder
pi_179070275
Herstel het was in 1997.
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2018 @ 20:13:16 #285
43556 miss_dynastie
pi_179070281
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:05 schreef Em31 het volgende:
Duitsland dit jaar is de betere uitvoering van OG3NE

en de 12 punten van hun vader waarschijnlijk bedenk ik me nu :+
Zou me verbazen eigenlijk.... zou afbreuk doen aan zijn eigen eerbetoon :+
  Spellchecker donderdag 10 mei 2018 @ 20:13:19 #286
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_179070282
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:50 schreef CrashO het volgende:

[..]

Let je wel op de tijd? 't is hemelvaart. Dus als hij normaal tot 22:00 open is, kan hij vandaag best om 8 uur al dicht zijn :+
Ehm je bedoelt 20:00 waarschijnlijk?
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:13:58 #287
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179070292
Is die 21:38 Nederlandse tijd of Portugese tijd?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179070296
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Is die 21:38 Nederlandse tijd of Portugese tijd?
Ja
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:14:41 #289
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179070302
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Is die 21:38 Nederlandse tijd of Portugese tijd?
Nederlandse
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:14:43 #290
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179070304
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:01 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Heb ik heel vaak gecombineerd en ik leef nog :+
Oke, nou bring it on.
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:14:57 #291
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179070314
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:09 schreef Loekie1 het volgende:
eerst uiterst hippe zwartwitte pakjes...Maar die zouden niet in het beeld passen. Hoezo niet! Zwart en wit past overal bij!
Waren dat kleine ruitjes misschien? Dat levert op tv vaak een ongewenst moiré effect op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o)
pi_179070369
quote:
5s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:14 schreef Dave het volgende:

[..]

Waren dat kleine ruitjes misschien? Dat levert op tv vaak een ongewenst moiré effect op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit, beetje onduidelijke foto maar je ziet wel dat het aardig hip is.
http://www.esfmagazine.nl(...)ress-rehearsal-1997/
pi_179070404
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Is die 21:38 Nederlandse tijd of Portugese tijd?
Portugese. Ze hebben 98 minuten nodig voor de eerste 7 acts. Zien we je dus hier over 3 uur weer terug Mani? :W

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 20:20:23 ]
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:20:31 #294
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179070430
quote:
99s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:19 schreef CrashO het volgende:

[..]

Portugese. Zien we je dus hier over 3 uur weer terug Mani? :W
Ik blijf hier nog wel even meeposten hoor. :@
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:20:59 #295
2681 Dave
Aardig op drave
pi_179070438
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:20 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik blijf hier nog wel even meeposten hoor. :@
Het was NL tijd hoor. Just to be sure.
:o)
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:21:39 #296
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179070456
quote:
11s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:20 schreef Dave het volgende:

[..]

Het was NL tijd hoor. Just to be sure.
Haha lief O+
Koel en donker bewaren
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:22:03 #297
476218 LovePeaceofMusic81
Love x2, Peace x2
pi_179070460
Spannend jongens!!! We gaan toch wel ff blaren op onze duimen duimen, schietgebedjes doen, hardop cheeren en juichen hè?!!
But please feel free to try other alternatives. It's proven very helpful to go the exact opposite way - Petra Mede
pi_179070469
Ik ga nog even swingen op deze, mijn favoriete songfestivallied dat helaas geen songfestivallied is maar het had kunnen zijn:
pi_179070525
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:04 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Sorry, maar dit soort dingen moet je toch gewoon standaard in huis hebben? >:)
bewust niet!
heb zojuist in mn werktas nog een snickers gevonden _O-

blijven jullie hier hangen of verhuist iedereen zo naar het livetopic?
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:27:20 #300
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179070565
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:25 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

bewust niet!
heb zojuist in mn werktas nog een snickers gevonden _O-

blijven jullie hier hangen of verhuist iedereen zo naar het livetopic?
Leeft-ie nog??

Meestal allebei...als ik het bij kan houden tenminste :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_179070568
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:25 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

bewust niet!
heb zojuist in mn werktas nog een snickers gevonden _O-

blijven jullie hier hangen of verhuist iedereen zo naar het livetopic?
Volgens mij een aantal ook naar de slowchat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')