abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 april 2018 @ 18:41:12 #276
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_178794658
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 17:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hoezo? Het zijn verkiezingen en mensen hebben gestemd. Wat hadden ze dan precies anders moeten doen?
Prima dat mensen op hem gestemd hebben. Ik zie zat fans op de fp die dat niet hebben gedaan, maar die vinden het super belangrijk dat politici zich vooral niet moeten bezighouden met politiek.

Een rechter die de (grond)wet hanteert wordt als vijand gezien, politieke processen worden overgeslagen, pers wordt gezien als staatsvijand en ga zo maar door. Tot zover de 'democratie'.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_178794681
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 18:41 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Prima dat mensen op hem gestemd hebben. Ik zie zat fans op de fp die dat niet hebben gedaan, maar die vinden het super belangrijk dat politici zich vooral niet moeten bezighouden met politiek.

Een rechter die de (grond)wet hanteert wordt als vijand gezien, politieke processen worden overgeslagen, pers wordt gezien als staatsvijand en ga zo maar door. Tot zover de 'democratie'.
Via democratische processen kun je ook iemand verkiezen die zelf lak heeft aan de democratie. Of althans, daar lak aan heeft als het hem slecht uitkomt.

Trump valt gewoon alles en iedereen aan die kritisch op hem is. Hij is wat dat betreft wel vrij rechtlijnig.
  zaterdag 28 april 2018 @ 18:47:16 #278
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_178794780
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 18:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Via democratische processen kun je ook iemand verkiezen die zelf lak heeft aan de democratie. Of althans, daar lak aan heeft als het hem slecht uitkomt.

Trump valt gewoon alles en iedereen aan die kritisch op hem is. Hij is wat dat betreft wel vrij rechtlijnig.
Openlijk de vrije media als staatsvijand neerzetten als president of leider lijkt mij in alle gevallen zeer ongewenst en werkt opruiend. Dat toejuichen lijkt mij niet fris. Al begrijp ik dat zoiets niet strafbaar is (het toejuichen).
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_178794838
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 18:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Openlijk de vrije media als staatsvijand neerzetten als president of leider lijkt mij in alle gevallen zeer ongewenst en werkt opruiend. Dat toejuichen lijkt mij niet fris.
Dat ben ik helemaal met je eens, waarbij niet fris nog wel een eufemisme genoemd mag worden.
quote:
Al begrijp ik dat zoiets niet strafbaar is (het toejuichen).
In de VS is een uitspraak eigenlijk nooit strafbaar tenzij het direct aanzet tot geweld tegen personen of organisaties. Ze hebben daar een hele strenge uitleg van de vrijheid van meningsuiting.
pi_178795010
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 18:39 schreef Tchock het volgende:
Stoere oneliner, Nintex, maar het lijkt me niet meer dan normaal te wachten tot er resultaat is voor je het resultaat gaat beoordelen. Dat geldt ten positieve of ten negatieve, dus evengoed voor mensen die nu lopen te verklaren dat Trump er niets mee te maken heeft. De top moet überhaupt nog plaatsvinden.
Het feit dat de Koreaanse leiders elkaar gesproken hebben en de CIA op bezoek is geweest bij Kim is al historisch te noemen. Zeker in vergelijking met de afgelopen 10 a 15 jaar.

De laatste die enigszins probeerde het conflict op te lossen was Bill Clinton. Top of niet, het is nu al een hele grote vooruitgang. Het ontdooien van de koude oorlog gebeurde op een soortgelijke manier. Kim heeft al tegen Moon gezegd dat hij zich schaamt voor de infrastructuur in zijn eigen land, nadat hij hem uitnodigde om naar Pyongyang te komen.
pi_178795075
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 19:00 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het feit dat de Koreaanse leiders elkaar gesproken hebben en de CIA op bezoek is geweest bij Kim is al historisch te noemen. Zeker in vergelijking met de afgelopen 10 a 15 jaar.

De laatste die enigszins probeerde het conflict op te lossen was Bill Clinton. Top of niet, het is nu al een hele grote vooruitgang. Het ontdooien van de koude oorlog gebeurde op een soortgelijke manier. Kim heeft al tegen Moon gezegd dat hij zich schaamt voor de infrastructuur in zijn eigen land, nadat hij hem uitnodigde om naar Pyongyang te komen.
Zeker, helemaal mee eens. Maar nog steeds hebben we daar niets aan als het niet tot resultaat leidt. Er zijn al eerder vredesonderhandelingen geweest, hè. Herhaaldelijk zelfs sinds de wapenstilstand 65 jaar geleden. Daarom zeg ik alleen maar dat we moeten afwachten, wat geen moving the goalposts is maar simpel realisme.

Mocht dit overigens tot een blijvende vrede leiden tussen Noord- en Zuid-Korea, wat ik van harte hoop, dan ben ik wel erg benieuwd naar de analyses hoe Trumps gedreig, beledigd en getwitter daartoe heeft bijgedragen. Want ik snap er weinig van in elk geval.
pi_178795119
quote:
President Moon’s advisers insisted that the vagueness of the agreement published on Friday was a virtue, not a defect, and that it would be up to others to work out the details. But they also insist that “Chairman Kim,” as they called the young leader, is driven by different imperatives than his father and grandfather were. “They want a Trump Tower and a McDonald’s,” Moon Chung-in, a special adviser to the South Korean president, insisted in an interview with Christiane Amanpour on CNN on Friday.
_O- _O_
pi_178795159
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 19:09 schreef Nintex het volgende:

[..]

_O- _O_
Volgens mij is die dikke Kim die vadsige Trump keihard aan het trollen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178795289
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 19:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij is die dikke Kim die vadsige Trump keihard aan het trollen.
Het hele stuk:

https://www.nytimes.com/2018/04/27/world/asia/koreans-set-the-table-for-a-deal-that-trump-will-try-to-close.html

Trump zal de deal moeten closen. "There needs to be an American in the room" aldus de Zuid Koreanen.
pi_178796436
Hoe vertel je je baas tactisch dat hij bij de eerste pakweg minstens honderd evenementen beter zijn neus niet kan laten zien als hij zichzelf net heeft wijsgemaakt dat de laatste hardbevochten grootse (his words, not mine) overwinning geheel en al aan hem en aan hem alleen te danken is? :P

Trump’s Role in Midterm Elections Roils Republicans (NYTimes mediumread; reading time 9:06)
quote:
President Trump is privately rejecting the growing consensus among Republican leaders that they may lose the House and possibly the Senate in November, leaving party officials and the president’s advisers nervous that he does not grasp the gravity of the threat they face in the midterm elections.

Congressional and party leaders and even some Trump aides are concerned that the president’s boundless self-assurance about politics will cause him to ignore or undermine their midterm strategy. In battleground states like Arizona, Florida and Nevada, Mr. Trump’s proclivity to be a loose cannon could endanger the Republican incumbents and challengers who are already facing ferocious Democratic headwinds.

Republicans in Washington and Trump aides have largely given up assuming the president will ever stick to a teleprompter, but they have joined together to impress upon him just how bruising this November could be for Republicans — and how high the stakes are for Mr. Trump personally, given that a Democratic-controlled Congress could pursue aggressive investigations and even impeachment.

Over dinner with the president and other Republican congressional leaders this month, Senator Mitch McConnell, Republican of Kentucky and the majority leader, phrased his advice for the president in the form of a reminder: Mr. Trump should never forget his central role in the 2018 campaign, Mr. McConnell said, explaining that Republicans’ prospects are linked to what he says and does and underscoring that their one-seat advantage in the Senate was in jeopardy.

If Mr. McConnell’s warning was not clear enough, Marc Short, the White House’s legislative liaison, used the dinner to offer an even starker assessment. The G.O.P.’s House majority is all but doomed, he said. But Mr. Trump was not moved. “That’s not going to happen,” he said at different points during the evening, shrugging off the grim prognoses, according to multiple officials briefed on the conversation.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178798936
Only the best people... en nooit de schuld leggen bij degene die de verwachtingen niet kon waarmaken, maar bij degene die het je komt vertellen. :{

Trump Calls on Montana Democrat to Resign in Fight Over Failed V.A. Nomination (NYTimes)
quote:
President Trump called on Saturday for the resignation of Senator Jon Tester, the Montana Democrat who helped thwart his effort to install the White House physician in the cabinet, suggesting that the president may try to exact retribution in the fall congressional elections in a state that he won by a wide margin.

Two days after the doctor, Ronny L. Jackson, withdrew from consideration for secretary of veterans affairs amid a flurry of reports about his conduct on the job, Mr. Trump made clear he did not intend to let the matter go. In a pair of early morning messages on Twitter, the president said the accusations raised by Mr. Tester against Dr. Jackson were fabricated.

“Allegations made by Senator Jon Tester against Admiral/Doctor Ron Jackson are proving false,” Mr. Trump wrote. “The Secret Service is unable to confirm (in fact they deny) any of the phony Democrat charges which have absolutely devastated the wonderful Jackson family. Tester should resign.”

He added: “The great people of Montana will not stand for this kind of slander when talking of a great human being. Admiral Jackson is the kind of man that those in Montana would most respect and admire, and now, for no reason whatsoever, his reputation has been shattered. Not fair, Tester!”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
The allegations were raised by more than 20 current and former military personnel who had worked with Dr. Jackson. Mr. Tester said that he had not sought out the allegations aganist Dr. Jackson, but that military officers had come to the committee with their concerns, and that he had a duty to investigate them.
pi_178799086
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij is die dikke Kim die vadsige Trump keihard aan het trollen.
"Die vredesovereenkomst? Oh, die hebben we een week geleden al getekend, had je daar bij willen zijn?" :D

As Two Koreas Talk Peace, Trump’s Bargaining Chips Slip Away (NYTimes mediumread, reading time 7:30)
quote:
President Trump lost no time hailing the historic nature of Friday’s meeting between the leaders of North and South Korea. But the gauzy images and vows of peace by Kim Jong-un and his counterpart from the South, Moon Jae-in, have complicated Mr. Trump’s task as he prepares for his own history-making encounter with Mr. Kim.

While the two Korean leaders pledged to rid the heavily armed peninsula of nuclear weapons, they put no timeline on that process, nor did they set out a common definition of what a nuclear-free Korea would look like. Instead, they agreed to pursue a peace treaty this year that would formally end the Korean War after nearly seven decades of hostilities.

The talk of peace is likely to weaken the two levers that Mr. Trump used to pressure Mr. Kim to come to the bargaining table. A resumption of regular diplomatic exchanges between the two Koreas, analysts said, will inevitably erode the crippling economic sanctions against the North, while Mr. Trump will find it hard to threaten military action against a country that is extending an olive branch.

To meet his own definition of success, Mr. Trump will have to persuade Mr. Kim to accept “comprehensive, verifiable and irreversible denuclearization” of North Korea — something that Mr. Kim has shown no willingness to accept in the past, and few believe he will accede to in the future.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178800745
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 10:32 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Jammer dat je dat je belangrijker lijkt te vinden dat hij niet een grote hand hierin heeft gehad. Er is gewoon goed beleid uitgevoerd gelukkig en het resultaat is gewoon buitengewoon wie er dan ook aan heeft meegewerkt. Zo Xi ik het. 8-)
Nou, ik vind het vooral jammer dat er kans bestaat dat zo iemand als Trump gedeeltelijke credits kan opeisen terwijl hij behalve boze tweets aantoonbaar niets aan de situatie heeft gedaan. Voor mij persoonlijk is het vrij helder dat
- Kim zijn kernwapens heeft en dus aan verzoening kan gaan werken
- De sancties (o.a. door Obama ingezet) hun werk goed doen.
- China door bovengenoemde zaken eindelijk een kans ziet om wat meer druk uit te oefenen achter de schermen. Het is immers in hun belang dat er meer verzoening komt zodat die Amerikanen eindelijk uit hun achtertuin oprotten.

Trump heeft werkelijk nog niets anders gedaan dan wat rare dingen roeptoeteren op Twitter. De Amerikanen hadden niet eens een ZKO ambassade meer. Dat er nu wie weet vrede komt toevallig terwijl hij president is is gewoon een mazzeltje dat hij ongetwijfeld flink zal uitbuiten. Want dat moet ik 'm nageven: hij is werkelijk de koning van het credits eisen (en krijgen!) van zaken waar hij niets mee van doen had.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 28 april 2018 @ 23:47:46 #289
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_178800773
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 23:45 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nou, ik vind het vooral jammer dat er kans bestaat dat zo iemand als Trump gedeeltelijke credits kan opeisen terwijl hij behalve boze tweets aantoonbaar niets aan de situatie heeft gedaan. Voor mij persoonlijk is het vrij helder dat
- Kim zijn kernwapens heeft en dus aan verzoening kan gaan werken
- De sancties (o.a. door Obama ingezet) hun werk goed doen.
- China door bovengenoemde zaken eindelijk een kans ziet om wat meer druk uit te oefenen achter de schermen. Het is immers in hun belang dat er meer verzoening komt zodat die Amerikanen eindelijk uit hun achtertuin oprotten.

Trump heeft werkelijk nog niets anders gedaan dan wat rare dingen roeptoeteren op Twitter. De Amerikanen hadden niet eens een ZKO ambassade meer. Dat er nu wie weet vrede komt toevallig terwijl hij president is is gewoon een mazzeltje dat hij ongetwijfeld flink zal uitbuiten. Want dat moet ik 'm nageven: hij is werkelijk de koning van het credits eisen (en krijgen!) van zaken waar hij niets mee van doen had.
Groeten van Obama.
2019: The Great Awakening
pi_178800901
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 23:45 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nou, ik vind het vooral jammer dat er kans bestaat dat zo iemand als Trump gedeeltelijke credits kan opeisen terwijl hij behalve boze tweets aantoonbaar niets aan de situatie heeft gedaan. Voor mij persoonlijk is het vrij helder dat
- Kim zijn kernwapens heeft en dus aan verzoening kan gaan werken
- De sancties (o.a. door Obama ingezet) hun werk goed doen.
- China door bovengenoemde zaken eindelijk een kans ziet om wat meer druk uit te oefenen achter de schermen. Het is immers in hun belang dat er meer verzoening komt zodat die Amerikanen eindelijk uit hun achtertuin oprotten.

Trump heeft werkelijk nog niets anders gedaan dan wat rare dingen roeptoeteren op Twitter. De Amerikanen hadden niet eens een ZKO ambassade meer. Dat er nu wie weet vrede komt toevallig terwijl hij president is is gewoon een mazzeltje dat hij ongetwijfeld flink zal uitbuiten. Want dat moet ik 'm nageven: hij is werkelijk de koning van het credits eisen (en krijgen!) van zaken waar hij niets mee van doen had.
Als er vrede komt is dat ondanks en niet dankzij Trump.
pi_178802081
Waarom komt NK naar de onderhandelingstafel?

- Trump draait de duimschroeven aan. Laatst waren er berichten dat de Noord Koreaanse staatsmedia minder kranten verspreid, omdat er niet genoeg inkt is
- De tunnel waar NK de kernproeven deed is ingestort en/of opgeblazen
- Noord Korea liet via Russische politici doorschemeren dat ze bereid waren tot oorlog. Waarop Trump via de backchannels liet weten: "Wij ook"
- Kim vreest voor zijn leven. Uit Zuid Korea was een zogenaamde 'decapitation strike' gelekt en de Amerikanen hadden bij de laatste rakettest gezegd dat ze zagen op hun beeldschermen hoe Kim een peukie op stak

Pompeo is persoonlijk naar Kim gegaan, om te peilen hoe 'serieus' zijn poging om te onderhandelen is. Hij kreeg de indruk dat Kim het meende. Dat werd verder aangesterkt door de ontmoeting tussen Moon en Kim.

Het heeft helemaal geen nut voor Kim om op TV met de Zuid Koreaanse leider te paraderen en vervolgens weer de bunkers in te duiken. Hij wil een deal, de vraag is wat de voorwaarden zijn.
pi_178802290
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 18:41 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Prima dat mensen op hem gestemd hebben. Ik zie zat fans op de fp die dat niet hebben gedaan, maar die vinden het super belangrijk dat politici zich vooral niet moeten bezighouden met politiek.

Een rechter die de (grond)wet hanteert wordt als vijand gezien, politieke processen worden overgeslagen, pers wordt gezien als staatsvijand en ga zo maar door. Tot zover de 'democratie'.
De Amerikaanse identiteit, als je dat wist, is gebouwd op het idee van zo min mogelijk overheidsbemoeienis in de politiek en samenleving. Mocht je ooit Amerikanistiek studeren dan is dat wat je leert. Dus dat Amerikanen van hun democratisch recht gebruik maken om op een kandidaat te stemmen die bij wijze van spreken 90% van de overheid afschaft is niet zo heel vreemd. Jij maakt een vergelijking met voetballers die iets anders gaan doen dan voetbal op het veld. Maar het is een beetje een kromme vergelijking zeker als je naar de Amerikaanse identiteit kijkt bovendien negeer je er een heleboel emoties mee.
pi_178802327
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 18:39 schreef Tchock het volgende:
Stoere oneliner, Nintex, maar het lijkt me niet meer dan normaal te wachten tot er resultaat is voor je het resultaat gaat beoordelen. Dat geldt ten positieve of ten negatieve, dus evengoed voor mensen die nu lopen te verklaren dat Trump er niets mee te maken heeft. De top moet überhaupt nog plaatsvinden.
Het ziet er iig veelbelovend uit wat dat betreft.
pi_178802755
Voor Kim is dit allemaal gratis publiciteit. Het kost hem niets want hij heeft nog geen enkele concrete toezegging gedaan die zijn machtspositie verzwakt. Hij heeft Trump de middelvinger gegeven toen Trump met "Fire & Fury" kwam en in ruil daarvoor noemt Trump hem nu "honorable" (!!!) en beloont Trump hem met een no-strings-attached ontmoeting.

Met de kernbommen op zak heeft Kim de nalatenschap van zijn familie en de machtspositie van de kliek om hem heen in beton gegoten. Nu wil hij van die sancties af. Hij heeft nog niets concreets toegezegd, maar wat doet Trump? Die gunt hem een ontmoeting.

Daarmee heeft Kim in één klap voor elkaar gekregen dat hij internationale erkenning krijgt en als gelijkwaardige gesprekspartner wordt behandeld, dat hij de kans krijgt om een deel van de sancties weg te onderhandelen en nu zelfs in het zuiden als een koning onthaalt wordt. En wederom, dit zonder enige concrete toezegging.

Kim heeft gewoon door dat men hem nu vrij weinig meer kan maken, die kans hebben de Amerikanen laten lopen. Nu claimen dat Trump deze toenadering veroorzaakt heeft, is oorzaak en gevolg omdraaien. Trump wil te graag en hunkert naar respect en erkenning van de "fake news media" en zijn internationale vrinden zoals Macron. Dat heeft Kim goed in de gaten. He's playing Trump like a fiddle.

[ Bericht 0% gewijzigd door westwoodblvd op 29-04-2018 01:48:11 ]
pi_178802871
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 01:42 schreef westwoodblvd het volgende:
Voor Kim is dit allemaal gratis publiciteit. Het kost hem niets want hij heeft nog geen enkele concrete toezegging gedaan die zijn machtspositie verzwakt. Hij heeft Trump de middelvinger gegeven toen Trump met "Fire & Fury" kwam en in ruil daarvoor noemt Trump hem nu "honorable" (!!!) en beloont Trump hem met een no-strings-attached ontmoeting.

Met de kernbommen op zak heeft Kim de nalatenschap van zijn familie en de machtspositie van de kliek om hem heen in beton gegoten. Nu wil hij van die sancties af. Hij heeft nog niets concreets toegezegd, maar wat doet Trump? Die gunt hem een ontmoeting.

Daarmee heeft Kim in één klap voor elkaar gekregen dat hij internationale erkenning krijgt en als gelijkwaardige gesprekspartner wordt behandeld, dat hij de kans krijgt om een deel van de sancties weg te onderhandelen en nu zelfs in het zuiden als een koning onthaalt wordt. En wederom, dit zonder enige concrete toezegging.

Kim heeft gewoon door dat men hem nu vrij weinig meer kan maken, die kans hebben de Amerikanen laten lopen. Nu claimen dat Trump deze toenadering veroorzaakt heeft, is oorzaak en gevolg omdraaien. Trump wil te graag en hunkert naar respect en erkenning van de "fake news media" en zijn internationale vrinden zoals Macron. Dat heeft Kim goed in de gaten. He's playing Trump like a fiddle.
Als je dit allemaal denkt waarom beschuldig je Zuid-Korea dan niet?

Bovendien heeft Noord-Korea al jarenlang kernwapens en spreken ze publiekelijk over denuclearisatie dus het slaat al nergens op wat je zegt.

Noord-Korea zat in een onmogelijke positie, Kim snapte dat ook en ivm zijn slechte relatie met China en de opgelopen Amerikaanse druk heeft hij toenadering gezocht, of geaccepteerd, tot Amerika nadat de kernwapens verre doelen konden bereiken en hij wat van zijn interne druk had afgezwakt. Ipv een onderonsje met China heeft Kim zijn eigen koers bepaald en voor onderhandelingen gekozen. Dat heeft weinig met PR te maken maar des te meer met inzien dat dit voor Noord-Korea en zijn regime de enige levensvatbare route is en Trump heeft wat dat betreft zeer juist gehandeld door Noord-Korea, vrijwel direct, voor het blok te zetten. Of je gaat door zoals je al deed met oorlog als gevolg, en nog meer sancties (waarbij China zelfs hielp), of je accepteert toenadering onafhankelijk en plukt er de vruchten van.

Het enige land dat zich bespeeld voelt en is afgegaan als een gieter is China die nu letterlijk achter Noord-Korea moeten aanhollen om uberhaupt in de onderhandelingen betrokken te kunnen blijven interessant.

Als je ook maar een beetje objectief was geweest dan had je best mogen toegeven dat hier niet alleen veelbelovende ontwikkelingen zijn maar dat Amerika onder Trump er een actieve rol in heeft gespeeld.
  zondag 29 april 2018 @ 02:22:04 #296
323401 Kijkertje
met filter
pi_178802908
kylegriffin1 twitterde op zondag 29-04-2018 om 01:55:49 Trump now claims that Natalia Veselnitskaya is only saying she's an "informant" with ties to the Kremlin because Putin realized how hard Trump has been on Russia and he wants to make the U.S. more chaotic. (via Fox) https://t.co/NiZKeigPpO reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op zondag 29-04-2018 om 02:00:12 Trump, who once falsely said that an "extremely credible source" told him Obama's birth certificate was fake, now falsely says that the media makes up sources. (via Fox) https://t.co/8coHAKnkTk reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op zondag 29-04-2018 om 02:15:40 Trump threatens to "close down the country" if he doesn't get more border wall funding in September. (via Fox) https://t.co/kdM753bbus reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op zondag 29-04-2018 om 02:35:39 Trump strangely says (twice) that "nobody knows what a community college is," seems to think that vocational schools don't currently exist and need to be brought back. (via Fox) https://t.co/SPIbfYIwa7 reageer retweet


[ Bericht 56% gewijzigd door Kijkertje op 29-04-2018 02:51:32 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 29 april 2018 @ 02:32:26 #297
323401 Kijkertje
met filter
pi_178802942
Ex-CIA director defends Clapper, tells Trump 'Your hypocrisy knows no bounds'

quote:
Former CIA Director John Brennan spoke out against President Trump on Twitter Saturday afternoon after the president called former Director of National Intelligence James Clapper a "lying machine."

Brennan, who served alongside Clapper under former President Obama, defended his former colleague as a "man of integrity, honesty, ethics, & morality."

"Mr. Trump: Your hypocrisy knows no bounds. Jim Clapper is a man of integrity, honesty, ethics, & morality. You are not. Jim Clapper served his country for over a half century, including in Vietnam. You did not. By your words & behavior, you diminish the Office of the Presidency," he tweeted.

JohnBrennan twitterde op zaterdag 28-04-2018 om 21:36:12 Mr. Trump: Your hypocrisy knows no bounds. Jim Clapper is a man of integrity, honesty, ethics, & morality. You are not. Jim Clapper served his country for over a half century, including in Vietnam. You did not. By your words & behavior, you diminish the Office of the Presidency. https://t.co/bYlmZInDoM reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 29-04-2018 02:48:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 29 april 2018 @ 03:05:22 #298
104871 remlof
Europees federalist
pi_178803021
Trump had het er vanavond voor het eerst over dat er een impeachment dreigt als de Democraten een meerderheid halen in het Huis van Afgevaardigden in november.

Hij ziet de bui al hangen >:)
pi_178803073
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2018 03:05 schreef remlof het volgende:
Trump had het er vanavond voor het eerst over dat er een impeachment dreigt als de Democraten een meerderheid halen in het Huis van Afgevaardigden in november.

Hij ziet de bui al hangen >:)
Dan moeten ze wel een Goede reden hebben om dat te doen.
  zondag 29 april 2018 @ 04:28:19 #300
323401 Kijkertje
met filter
pi_178803093
Gisteren zijn analyse over het HPSCI Majority Report, vandaag is het HPSCI Minority Report aan de beurt :P

SethAbramson twitterde op zaterdag 28-04-2018 om 23:22:13 (THREAD) Yesterday I discussed all the bombshell revelations deeply damaging to Trump in the HPSCI Majority Report. But there are just as many in the HPSCI Minority Report—and I discuss them here in a deep dive into the timeline of Trump-Russia events. Hope you'll read and share. https://t.co/HuYF8ZM1Id reageer retweet
[..]

SethAbramson twitterde op zondag 29-04-2018 om 04:15:00 In sum, the Kremlin made advances to the Trump campaign; the Trump campaign expressed a willingness to talk; a meeting was held at which the Trump campaign confirmed it would look at sanctions post-election; the Kremlin began helping Trump; Trump offered help back.A conspiracy. reageer retweet
[..]
SethAbramson twitterde op zondag 29-04-2018 om 04:49:13 (PS) There's so much in the Majority and Minority reports I haven't covered in these two threads. But I'll say this: when I consider that Mueller has (say) 400%+ more information than we do, it boggles the mind how anyone involved in the Trump Administration sleeps at night. /end reageer retweet


[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 29-04-2018 04:52:07 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')