abonnement Unibet Coolblue
pi_178014632
Een week zonder dat er iemand opstapt of ontslagen wordt is ook geen goede week natuurlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 22 maart 2018 @ 16:46:11 #102
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_178014677
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 16:42 schreef Szura het volgende:

[..]

Een ja-knikker natuurlijk die het steunt dat fucking moron in chief lekker Mueller afkankert op Twitter
Het aantal jaknikkers neemt met rasse schreden af. Er wordt bij de GOP al het "I" woord gemompeld. en die komen niet uit de hoek van waar je die verwacht.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_178014945
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2018 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
Nu waren de opmerkingen van Biden ook tamelijk idioot,
Het gaat dus over n opmerking dat Biden beslist iemand zou hebben aangepakt die stond op te scheppen over gepleegd seksueel geweld. Ik kan me niet voorstellen dat je dat serieus idioot vindt. :{
quote:
Mr. Biden, speaking at a University of Miami rally to combat sexual assault, said, “A guy who ended up becoming our national leader said, ‘I can grab a woman anywhere and she likes it,’ ” referring to an Access Hollywood audio recording in which Mr. Trump is heard boasting about kissing and groping women without their consent. Mr. Biden said when he was asked if he would like to debate Mr. Trump, he said, “If we were in high school, I’d take him behind the gym and beat the hell out of him.”

https://www.nytimes.com/2(...)mp-biden-threat.html
NB.: let ook vooral op de situatie waarin dit gezegd werd (en hoe Amerikanen nu eenmaal praten)... niemand vind het dan echt erg wanneer je je als strijdvaardig kampioen opwerpt in plaats van "ach, 't is maar kleedkamerpraat, doe niet zo idioot, Joe" :P

[ Bericht 4% gewijzigd door brokjespoes op 22-03-2018 17:13:02 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 22 maart 2018 @ 17:08:37 #104
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178015179
Geen heffingen op EU Staal. Trump is met de staart tussen de benen afgedropen.
De zwakkeling.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 maart 2018 @ 17:11:52 #105
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_178015247
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 17:08 schreef Ulx het volgende:
Geen heffingen op EU Staal. Trump is met de staart tussen de benen afgedropen.
De zwakkeling.
Alleen China dus eigenlijk begrijp ik? En een handjevol landen die er verder niet echt toe doen. Canada, ZK, Europa, Mexico krijgen allemaal vrijstelling.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_178015314
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 16:46 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het aantal jaknikkers neemt met rasse schreden af. Er wordt bij de GOP al het "I" woord gemompeld. en die komen niet uit de hoek van waar je die verwacht.
Zoals? Even concreet, jongen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 donderdag 22 maart 2018 @ 17:15:07 #107
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178015322
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2018 17:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Alleen China dus eigenlijk begrijp ik? En een handjevol landen die er verder niet echt toe doen. Canada, ZK, Europa, Mexico krijgen allemaal vrijstelling.
Het is dus gewoon weer wat voor de show. Met als enige gevolg dat China en die andere landen terugslaan en de VS gaan raken waar het de GOP pijn zal doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 maart 2018 @ 17:18:25 #108
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_178015382
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 17:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het is dus gewoon weer wat voor de show. Met als enige gevolg dat China en die andere landen terugslaan en de VS gaan raken waar het de GOP pijn zal doen.
Ben benieuwd naar China's reactie. Denk dat het allemaal wel mee zal vallen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Overall beste user 2022 donderdag 22 maart 2018 @ 17:22:59 #109
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178015447
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2018 17:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar China's reactie. Denk dat het allemaal wel mee zal vallen.
Die doen gewoon hetzelfde als de EU.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 22 maart 2018 @ 17:23:22 #110
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178015453
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 17:08 schreef Ulx het volgende:
Geen heffingen op EU Staal. Trump is met de staart tussen de benen afgedropen.
De zwakkeling.
Eerst maar eens zien of die handelsmarionet niet met een tweet wordt afgeserveerd terwijl hij op de wc zit en Drumpf alsnog z’n idiote ideen doorzet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 22 maart 2018 @ 17:44:04 #111
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_178015714
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 17:23 schreef Szura het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien of die handelsmarionet niet met een tweet wordt afgeserveerd terwijl hij op de wc zit en Drumpf alsnog z’n idiote ideen doorzet
Ter plekke verzint hij een tarief gebaseerd op de hoeveelheid drollen die hij laat plonzen in de toiletpot.

5%....10%....15%......... :% ......20%!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_178016398
Ik vraag me toch af. Murdoch heeft ook nog wel wat geld zitten in China, kan me niet voorstellen dat hij er blij mee is. We shall see it on Fox News :D
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178016676
John Bolton's Curious Appearance In A Russian Gun Rights Video


quote:
Former U.N. ambassador John Bolton recorded a video used by the Russian gun rights group The Right to Bear Arms in 2013 to encourage the Russian government to loosen gun laws.

The episode, which has not been previously reported, illustrates the common cause that Russian and American gun rights groups were forming in the years leading up to the 2016 election through former National Rifle Association president David Keene. Keene appointed Bolton to the NRA's international affairs subcommittee in 2011.

Russian politician Alexander Torshin helped establish The Right to Bear Arms and cultivate ties with American gun rights groups including the NRA. As a Putin ally, Torshin served as the deputy speaker of Russia's parliament for more than a decade, and also spent time on Russia's National Anti-Terrorism Committee, a state body that includes the director of Russia's internal security service.

The Bolton video appears to be another plank in a bridge built by Russia to conservative political organizations inside the United States. It's unclear why Russian leaders wanted to curry favor with the NRA, but Torshin and Keene appeared to have developed close ties over in the years prior to the 2016 election.

It's a relationship that has outsized importance now that the FBI is reportedly investigating whether Torshin illegally funneled money to the NRA to assist the Trump campaign in 2016, as McClatchy reported in January. The NRA has declined wrongdoing.

Bolton, who visited President Donald Trump in the Oval Office earlier this month and has reportedly been considered as a replacement for national security adviser H.R. McMaster, is a curious pick for The Right to Bear Arms in its video effort to influence the Russian legislature.

After all, Bolton is one of the most hawkish, anti-Russia figures in Republican Party foreign policy circles. And yet the video recorded by Bolton was used by this obscure Russian gun rights group with ties to the Kremlin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 22-03-2018 18:55:18 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_178017030
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 16:56 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Het gaat dus over n opmerking dat Biden beslist iemand zou hebben aangepakt die stond op te scheppen over gepleegd seksueel geweld. Ik kan me niet voorstellen dat je dat serieus idioot vindt. :{

[..]

NB.: let ook vooral op de situatie waarin dit gezegd werd (en hoe Amerikanen nu eenmaal praten)... niemand vind het dan echt erg wanneer je je als strijdvaardig kampioen opwerpt in plaats van "ach, 't is maar kleedkamerpraat, doe niet zo idioot, Joe" :P
Ok, kende de context dus niet.

Het valt ook allemaal niet meer bij te houden. Twee dagen lang druk met verkiezingen voor m'n werk en als ik dan dit topic bekijk moet ik bijna huilen, omdat ik zoveel moet bijlezen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 22 maart 2018 @ 18:58:27 #115
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_178017342
Men/Trump spreekt nu over heffingen op producten uit China. Meer dan alleen staal/alu?

https://www.nu.nl/economi(...)inese-producten.html
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_178019433
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 22 maart 2018 @ 20:12:04 #117
8369 speknek
Another day another slay
pi_178019479


EXCUSE ME I HAVE A LEGAL QUESTION CAN YOU HELP?

https://twitter.com/ParkerMolloy/status/976856323991179264?s=20
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_178020435
House Intel Republicans shoot down hearing with Zuckerberg

Ze proberen het niet eens meer. Bizar.
  donderdag 22 maart 2018 @ 20:45:35 #119
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178020477
Trump over de F-35
https://twitter.com/dave_brown24/status/976882203459227649?s=21

‘It’s stealth, you cannot see it’ :')
En hij noemt de dame Marilyn Lockheed, ze heet dus Hewson :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 22 maart 2018 @ 21:13:03 #120
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178021392

So much winning
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 22 maart 2018 @ 21:48:26 #121
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178022558
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2018 18:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Men/Trump spreekt nu over heffingen op producten uit China. Meer dan alleen staal/alu?

https://www.nu.nl/economi(...)inese-producten.html
Ja, meer dan alleen staal/alu:

quote:
Trump announces $60bn in China tariffs (BBC)

The US plans to impose tariffs on up to $60bn in Chinese goods and limit the country's investment in the US in retaliation for years of alleged intellectual property theft.

The White House said the actions were necessary to counter unfair competition from China's state-led economy.

It said years of talks had failed to produce change. China said it was ready to retaliate with "necessary measures".

The latest sanctions have raised fears of a global trade war.

US stock markets sank on Thursday, as investors responded to the announcement.

Signing a memo related to the sanctions, Mr Trump said the US and China were negotiating and he was looking for "reciprocal" trade terms for American companies.

He said the tariffs might be imposed on up to $60bn in Chinese goods - boosting the number from the roughly $50bn figure White House officials cited on Thursday morning during a briefing.

What is behind the tariffs?

The tariffs follow an investigation of Chinese policies ordered by Mr Trump in August.

The White House said the review found a range of "unfair" practices in China, including restrictions on foreign ownership that pressured foreign companies into transferring technology.

The review also found evidence that China imposes unfair terms on US companies; steers investments in the US to strategic industries; and conducts and supports cyber attacks.

The White House said it has a list of more than 1,000 products that could be targeted by tariffs. Businesses will have the opportunity to comment before the final list goes into effect.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178022711
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 21:13 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
So much winning
Ik hecht niet zoveel waarde aan de beurs, maar ik begreep onlangs van iemand hier dat de beurs d graadmeter was voor het economische succes van Trump aangezien de overige indicatoren geen trendbreuk lieten zien. Die heeft nog wel wat te verklaren. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 22 maart 2018 @ 21:55:09 #123
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178022747
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 21:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik hecht niet zoveel waarde aan de beurs, maar ik begreep onlangs van iemand hier dat de beurs d graadmeter was voor het economische succes van Trump aangezien de overige indicatoren geen trendbreuk lieten zien. Die heeft nog wel wat te verklaren. :P
Die zal zeggen dat de beurzen nog aanzienlijk hoger zijn dan bij zijn aantreden, denk ik?
  donderdag 22 maart 2018 @ 21:56:37 #124
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178022789
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 21:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik hecht niet zoveel waarde aan de beurs, maar ik begreep onlangs van iemand hier dat de beurs d graadmeter was voor het economische succes van Trump aangezien de overige indicatoren geen trendbreuk lieten zien. Die heeft nog wel wat te verklaren. :P
Ik ook niet veel, maar dit is natuurlijk tekenend na zo’n maatregel van Drumpf die zelf altijd zo graag opschept met beurskoersen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 22 maart 2018 @ 21:57:04 #125
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178022798
quote:
Judge orders Gov. Scott Walker to hold special elections for open legislative seats in Eric Holder suit (USAToday / journal sentinel)

[...]

Dane County Circuit Judge Josann Reynolds — whom Walker appointed to the bench in 2014 — determined Walker had a duty under state law to hold special elections so voters could have representation in the Legislature. She said failing to hold special elections infringed on the voting rights of people who lived in the two districts.

"To state the obvious, if the plaintiffs have a right to vote for their representatives, they must have an election to do so," said Reynolds.

[...]
Bizar ook weer ... maar geen verkiezingen organiseren voor zetels omdat je ze in het huidige politieke klimaat zou kunnen verliezen. :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')