abonnement Unibet Coolblue
  Vis een optie? maandag 19 februari 2018 @ 19:42:05 #1
70532 loveli
N
pi_177306239
Het Gezond Slank-topic

De basis begint met de macros, koolhydraten, vetten, en eiwitten.
Er zijn noodzakelijke vetten en eiwitten maar geen koolhydraten, toch is een goede verhouding tussen die drie handig.

Afvallen is minder innemen dan je verbruikt.

Leer labels lezen.

Vetten
Zijn in de basis twee types van; verzadigd en onverzadigd, zorg gewoon dat je concentreert op de onverzadigde die andere krijg je toch wel binnen. Transvetten, probeer die helemaal te ontwijken.

Eiwitten
Bouwstenen van je lijf. Zo divers mogelijk.

Koolhydraten
Brandstof voor je spieren, in suiker vorm en hoge concentratie niet heel goed voor de rikketik.

Micros
Misschien dat Sigme of Tink in de buurt komt, supplementeren is de beste optie. Gewoon paar pillen in je bakkes. Vega of iets in die trant, flink wat zink. Ongefermenteerde soja is niet heel leuk voor je kwabbes.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 19 februari 2018 @ 19:45:22 #2
70532 loveli
N
pi_177306288
Tof Vaiz!

Mijn lijstje:
2 koffie met room
200g emmentaler
Bakje crème fraîche met blauwe bessen
Lasagne van radiccio dus zonder carbs
En Italiaanse koffie toe :9
crap in = crap out
pi_177306488
O: banaan, 2 bruine puntjes met filet americain
L: 2 bruine puntjes filet americain
T: paar augurken
D: rijst met mexicaans prutje van kip, mais, paprika,tomaat, ui en bruine bonen, met halfvolle creme fraiche
T: kwark
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_177306996
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 19:45 schreef loveli het volgende:
Tof Vaiz!

Mijn lijstje:
2 koffie met room
200g emmentaler
Bakje crème fraîche met blauwe bessen
Lasagne van radiccio dus zonder carbs
En Italiaanse koffie toe :9
Koolhydraatontwijking? Bevalt het je wat?

En euh, als ik je even mag raadplegen, wat denk jij nou van HPV-vrij icm 10 jaar geleden een lisexisie? Kan ik HPV zijn 'kwijtgeraakt' destijds, of in 10 jaar tijd?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? maandag 19 februari 2018 @ 20:34:53 #5
70532 loveli
N
pi_177307401
quote:
5s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Koolhydraatontwijking? Bevalt het je wat?

En euh, als ik je even mag raadplegen, wat denk jij nou van HPV-vrij icm 10 jaar geleden een lisexisie? Kan ik HPV zijn 'kwijtgeraakt' destijds, of in 10 jaar tijd?
LC heeft voor mij veel voordelen. Alleen bleek dit toch geen low carb lasagne te zijn :') dus ik zie wel of ik me de rest week nog bezondig aan lokale lekkernijen.

10 jaar geleden deden ze volgens mij geen HPV test en werd actie ondernomen bij afwijkende cellen. Nu grijpen ze in als er èn afwijkende cellen zijn èn HPV.
HPV is niet altijd actief en kan zo nu en dan de kop opsteken (en niet alle HPV is gevaarlijj). Omdat het gebied nogal aan verandering onderhevig is (veel celgroei) is de kans op een fout positieve uitslag aan de hand van alleen de cellen relatief groot.

Dus of je had HPV en die is inactief (yay), of je had alleen onrustige cellen en zonder HPV zijn die veel minder gevaarlijk. Je gyn kan je beter inlichten over of er 10 jaar geleden is ingegrepen met of zonder hpv test.
crap in = crap out
pi_177307639
Dank voor je toelichting :).

M'n gyn - ik ben niet zo iemand die contact houdt met artsen. Bovendien was het een rommelig traject, waarin ik mijn gyn welgeteld een kwartier gezien heb denk ik - tijdens de operatie was ik niet bij en in voortraject was ik grotendeels uitbesteed aan een praktijkgenoot (met zonder latexhandschoentjes) en natraject liep bij huisartsassistent.

Ik kan voornemens zijn om een beter contact te onderhouden met m'n dermatologe.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177307656
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:34 schreef loveli het volgende:

[..]

LC heeft voor mij veel voordelen. Alleen bleek dit toch geen low carb lasagne te zijn :') dus ik zie wel of ik me de rest week nog bezondig aan lokale lekkernijen.

Lokaal? Ben je op pad?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177308316
Thanks loveli! Had helemaal niet door dat ik hem sloot..
pi_177308320
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:48 schreef Skoap het volgende:
Vizor O+

Beterschap AMS

Sigme, ik hoop op goed nieuws deze week voor jou!

En ik was vorige week in NY voor het werk, nog best gezond gegeten eigenlijk!
Maar wel meer alcohol doordeweeks dan normaal, ik heb mezelf thuis de regel opgelegd dat ik doordeweeks niet drink. Maar in NY maak ik daar graag een uitzondering op :P
Wel echt top hoeveel gezond eten je overal kan afhalen/bezorgen en ook op de food courts hadden ze zoveel gezonde keuzes. Echt fantastisch. En ik heb mijn eerste poke bowl gegeten. NOM! Dat was echt mega lekker. O+ Thuis ook maar eens fabriceren.

Vastendag lijstje vandaag

L: Fitshe eiwit reep
D: (zelf) gerookte kipfilet + roerbak groenten.
Wil ik ook nog eens proberen, poke bowl, alleen al om de naam. :D

Maar ook Chicago deep dish pizza, want is beetje lasagne zonder de lasagne maar dan pizza, Of Gumbo of Jambalaya. Keuken die ik nog nooit heb geprobeerd terwijl die best wel heel lekker divers is.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177308493
HPV is toch soort containerbegrip? Viraal iets met manifestering van beetje groei tot aantasting.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177308495
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wil ik ook nog eens proberen, poke bowl, alleen al om de naam. :D

Op mijn werk hadden ze die een tijdje geleden, echt zo lekker. :9~ Zeker de bowl met tonijn.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_177308684
Chicken of the sea :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 19 februari 2018 @ 21:32:32 #13
70532 loveli
N
pi_177308948
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:14 schreef V1z0R het volgende:
HPV is toch soort containerbegrip? Viraal iets met manifestering van beetje groei tot aantasting.
HPV is een familie virussen. Een paar rottige neefjes doen aan wratten en een handvol verschoppelingen kunnen echt narigheid veroorzaken. De rest hoef ik ook niet te leren kennen, maar die zijn wat ze noemen onschuldig.

80% van de gevallen van kanker wordt veroorzaakt door 4 stuks. Daar kan tegen worden ingeënt en daar wordt op gescreend. Als die virussen het voor elkaar krijgen iemand te besmetten, dan is het alarm.

Voor mannen bestaat er geen (goede) test en HPV komt zoveel voor, dat 80% van de bevolking er ooit mee in aanraking komt. Grootste deel wordt opgeruimd, bevolkingsonderzoek zorgt ervoor dat het wordt ontdekt voor het te laat is.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 19 februari 2018 @ 21:59:36 #14
70532 loveli
N
pi_177309735
quote:
5s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Lokaal? Ben je op pad?
Ja, ik dacht ergens een kleine omweg te nemen en langs een grensdorpje te gaan, toen werd het de heel erg toeristische route met overnachting.
crap in = crap out
pi_177310855
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:32 schreef loveli het volgende:

[..]

HPV is een familie virussen. Een paar rottige neefjes doen aan wratten en een handvol verschoppelingen kunnen echt narigheid veroorzaken. De rest hoef ik ook niet te leren kennen, maar die zijn wat ze noemen onschuldig.

80% van de gevallen van kanker wordt veroorzaakt door 4 stuks. Daar kan tegen worden ingeënt en daar wordt op gescreend. Als die virussen het voor elkaar krijgen iemand te besmetten, dan is het alarm.

Voor mannen bestaat er geen (goede) test en HPV komt zoveel voor, dat 80% van de bevolking er ooit mee in aanraking komt. Grootste deel wordt opgeruimd, bevolkingsonderzoek zorgt ervoor dat het wordt ontdekt voor het te laat is.
Vis een optie O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177314720
Hier wordt het een dag vol medisch personeel.
Eind van de ochtend komt de veearts langs. Een van de ooien heeft gister gelammerd maar de nageboorte komt niet los.
Begin van de middag ben ik aan de beurt.
Lekker relaxed dagje zo :N.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177315235
Sterkte sigme :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_177325920
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 09:07 schreef sigme het volgende:
Hier wordt het een dag vol medisch personeel.
Eind van de ochtend komt de veearts langs. Een van de ooien heeft gister gelammerd maar de nageboorte komt niet los.
Begin van de middag ben ik aan de beurt.
Lekker relaxed dagje zo :N.
Ahww wat zielig! :{

Over de HPV: ik had ook van de stoute soort en had ook onrustige cellen. De cellen werden ook weggebrand/ gesneden. HPV was daarna ook negatief.

Lijstje:

T: koffie verkeerd en drie tumtums (niet zo’n goede fastingbreak :')
L: body&fit wrap met pesto, gemengde sla, tomaat en kipfilet, cola light. Een een ‘protein’ kwark
T: choco uit automaat, melkjesthee
S: uurtje yoga
D: pompoensoep, speltbrood met boter en snijworst. Na een smart protein drankje
S: uurtje yogales geven
pi_177326314
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Ahww wat zielig! :{

Over de HPV: ik had ook van de stoute soort en had ook onrustige cellen. De cellen werden ook weggebrand/ gesneden. HPV was daarna ook negatief.
Ik wist niet dat dat zo kon. Weer wat geleerd!

Veearts vond schaap met bengelende nageboorte best prima. Dikke spuit antibiotica erin, en dan mogen wij dat de komende drie dagen herhalen, en dan komt het wel goed.

Schouderingreep was als verwacht. Goed verdoofd dus ik voel nog niks. Gat wel wat groter (zei ze) dan ik had gedacht (ik dacht formaat rijksdaalder). Maar met zelf-oplossende hechtingen, dat scheelt mij nog een doktersbezoek dus da's heel mooi, want dat werd anders wat krap met ons vertrek naar Spanje.

Rest van m'n leven elke vier uur alles insmeren met factor 50, zegt de dermatoloog. Ik weet nog niet of ik dat nou wel echt ga doen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177326983
Hopen dat het weg is :{
En dat laatste lijkt me wat overtrokken...

Lijstje:
O: grapefruit, kwark
T: nog een tuc genomen dacht ik
L: 2 frikandellen met wat salade
T: kaas/ui-bol met rosbief
T: 3 mineola's
D: 2 ribkarbo's met Griekse salade
B: :X
T: denk de reep chocolade uit m'n kerstpakket
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177327065
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 19:11 schreef V1z0R het volgende:
Hopen dat het weg is :{
En dat laatste lijkt me wat overtrokken...

Lijstje:
O: grapefruit, kwark
T: nog een tuc genomen dacht ik
L: 2 frikandellen met wat salade
T: kaas/ui-bol met rosbief
T: 3 mineola's
D: 2 ribkarbo's met Griekse salade
B: :X
T: denk de reep chocolade uit m'n kerstpakket
:X ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177327171
Beweging in de avond
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177327237
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 19:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@ :D #sorry
Oh, die laatste ken ik :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177327272
Hoewel, ik ken m als
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177327285
:D sorry, die kon ik niet laten staan. Tot morgen :W :*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177327296
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 19:27 schreef V1z0R het volgende:
:D sorry, die kon ik niet laten staan. Tot morgen :W :*
Weggejorist ;)

:W
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177327951
Fijn nieuws voor jou en het schaap :D Sigme

T: plakje noten”brood”
L: salade van tonijn, paprika, tomaat, kikkererwten, bleekselderij, augurk. Sausje van yoghurt, Zaanse mayo, mini beetje ketjap. Kruiden
T: nog een plakje notenbrood
T: halve fitshe energy bar
T: bounty :')
D: hutspot met runderbraadworst

/honger dag

[ Bericht 9% gewijzigd door Skoap op 20-02-2018 23:02:23 ]
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator dinsdag 20 februari 2018 @ 21:47:57 #28
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177331721
Gaat wat beter hier.

Inspanningen sinds voorgaande meting
• Weinig.

Inname sinds voorgaande meting
• Weinig.

Nieuwe meetwaarden
• 20 februari 2018: 90,3 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Afname t.o.v. voorgaande meting: 0,2 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 4,5 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 88
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 0,4 kg
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177345767
‘t Voelt alsof ik ben gestoken door een aantal wespen. Gelukkig kan ik thuiswerken. Concentratie is niet optimaal en langer stilzitten gaat slecht, dus wat weinig productief. Maar kniesoor die daarop let, nietwaar?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 14:31:03 #30
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177346217
quote:
18s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:15 schreef sigme het volgende:
‘t Voelt alsof ik ben gestoken door een aantal wespen. Gelukkig kan ik thuiswerken. Concentratie is niet optimaal en langer stilzitten gaat slecht, dus wat weinig productief. Maar kniesoor die daarop let, nietwaar?
Productiviteit wordt overschat als waarde.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177350325
Fijn dat het beter gaat AMS!

En sigme, ach, minder productief.. ik zou als werkgever allang blij zijn dat je überhaupt productief bent nu!

Ik zou normaal vanavond weer grit strength doen maar twijfel of ik moet gaan, heb een snothoofd en moet de hele dag door niesen. Nu maar twee paracetamolletjes in gegooid. Gelukkig is het maar een half uurtje. Maar vind t altijd wel leuke les dus vind t ook zonde om niet te gaan. Maar zou t ook lullig vinden om de rest aan te steken.. als ik niet ga doe ik thuis achter de tv een HIIT filmpje.
pi_177352873
Dikke verbandpleister mocht er nu af (en ik mag dan vanaf nu weer douchen).
Nu zit er dit: hechtpleisters over oplosbare hechting.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177352881
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:31 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Productiviteit wordt overschat als waarde.
:? productiviteit is regelrecht precies de bepaling van waarde. Staat natuurlijk los van ingezette uren maar de effectiviteit van de gemaakte uren.

Met 100 uren kan ik misschien ook evenveel goals maken tegen Petr Cech als een Ronaldo in 1.5 uur in een 1 op 1. Hele goede reden dat ik ik geen miljoenen verdien.
Zal nooit altijd in verhouding zijn maar wel zekere zin van redenering.

Of het beloond wordt is een tweede...

En ik zou gemeen genoeg zijn om Petr de vernieling in te meppen om Ronaldo te verbeteren binnen 1.5 uur voor zo'n jaarloon. Als het binnen de regels was. En dat komt ook voor :{

[ Bericht 3% gewijzigd door V1z0R op 21-02-2018 20:45:38 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177352965
:o da's echt een flinke jaap!
Hopen dat 'ie mooi heelt :*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 21 februari 2018 @ 20:48:34 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_177353258
Wow Sigme... Prachtig lichaam! Leuk sneetje :P
Op je gezondheid!

Vizzz. Lekker bezig jongen O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_177353533
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Sigme... Prachtig lichaam! Leuk sneetje :P
Op je gezondheid!

Vizzz. Lekker bezig jongen O+
Thanx :*

Deze fraaie snede is gezet door twee dames. Die waren van mening dat het vast zeer zou gaan doen, maar pijnstillers vonden ze toch niet per se nodig. Als het echt moest dan maar een dubbel paracetamolletje.
Mijn huisarts vond dat ik voor dat kleine gaatje van twee weken geleden drie dagen een jaarvoorraad pillen moest slikken en ik mocht niet zonder dikke pil de deur uit.
Vannacht toch slecht geslapen vanwege het zeurende gevoel en het lastige liggen. Dus nu dan
toch maar een paar pillen in de mik. Slaapt liefste misschien ook beter als ik niet zo lig te woelen ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177353864
Sigme heeft het mooiste lijf! Met een snee! O+ :+

Lijstje:

T: melkjesthee
L: havermout pannenkoeken met banaan, spek, agavesiroop en zaden
T: koffie verkeerd
S: yogales geven 1 uur 15 min.
S: zelf yoga doen: 45 min.
D: gehaktburger, broccoli, ketchup. Toetje: sinaasappel, mango, wey protein
pi_177353936
Waarom denk ik nu steeds “muizevreugd”?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177354570
Vegetarische slagers bestaan niet :6

[ Bericht 42% gewijzigd door V1z0R op 21-02-2018 21:35:51 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177355545
quote:
11s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:09 schreef sigme het volgende:
Waarom denk ik nu steeds “muizevreugd”?
:D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator donderdag 22 februari 2018 @ 10:24:25 #41
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177363743
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:32 schreef V1z0R het volgende:
:? productiviteit is regelrecht precies de bepaling van waarde. Staat natuurlijk los van ingezette uren maar de effectiviteit van de gemaakte uren.

Met 100 uren kan ik misschien ook evenveel goals maken tegen Petr Cech als een Ronaldo in 1.5 uur in een 1 op 1. Hele goede reden dat ik ik geen miljoenen verdien.
Zal nooit altijd in verhouding zijn maar wel zekere zin van redenering.

Of het beloond wordt is een tweede...

En ik zou gemeen genoeg zijn om Petr de vernieling in te meppen om Ronaldo te verbeteren binnen 1.5 uur voor zo'n jaarloon. Als het binnen de regels was. En dat komt ook voor :{
Waarde in de definitie van zingevend aan het leven.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator donderdag 22 februari 2018 @ 10:27:28 #42
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177363800
Stukken beter.

Inspanningen sinds voorgaande meting
• Weinig.

Inname sinds voorgaande meting
• Weinig.

Nieuwe meetwaarden
• 22 februari 2018: 90,7 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Toename t.o.v. voorgaande meting: 0,4 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 4,1 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 86
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 0,8 kg

Zal vanaf nu weer bij gaan houden wat ik inneem en doe qua beweging. Afgelopen dagen stonden in het teken van aansterken, dus dat heeft weinig informatiewaarde.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177364900
Fijn dat het weer beter gaat UIO_AMS!

Lijstje gisteren

L: salade met vooral veel rauwkost en een mini beetje dressing. 2 plakjes rosbief + 1 gekookt eitje
T: eiwit reep maar dan plantaardige eiwitten
T: paar nootjes
D: (zelf) gerookte kipfilet met roerbak groenten & 2 happen hutspot

Lijstje vandaag

T: halve energy bar
S: kracht training
L: salade van tonijn, kikkererwten, bleekselderij, augurk, tomaat, komkommer dressing van mayo + augurken zuur + beetje ketjap + kruiden
T: plakje notenbrood, puur chocolade eitje
D: Vegetarische jalfrezi (curry)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_177375554
Idd goed dat je je weer wat beter voelt AMS!

En lekker lijstje skoap O+

Mijne:

T: koffie en een speculaasje
L: body&fit wrap met veel sla, kipfilet, pesto en tomaatjes, melkjesthee
T: 6 oreo koekjes en een kaasbroodje. Cola light })
T: pre workout drankje
S: uur en tien minuten bikkelyoga, een demo van een uur oefenen op mezelf :')
D: een frittata met een beetje spek en veel groenten (bleef maar net aan elkaar hangen met ei) :+ een plakje speltbrood met kaas en ketchup
pi_177375658
Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
T paprika, appel
L brood met avocado, sla, oude kaas snippers en gepocheerd ei, koekje bij thee toe
T appel
D boerenkoolstamp met worst
pi_177381511
quote:
3s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:24 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Waarde in de definitie van zingevend aan het leven.
Ah zo. Stukje opvoeding gehad die dat totaal tegengaat, en bezig dat ook los te laten, dus sorry als ik soms fel uit de hoek kom. :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177381647
En tof dat je nu al zo dicht op je doel zit! Gaat het nog boel invloed hebben op je pak?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 18:05:04 #48
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177397220
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 23:33 schreef V1z0R het volgende:
Ah zo. Stukje opvoeding gehad die dat totaal tegengaat, en bezig dat ook los te laten, dus sorry als ik soms fel uit de hoek kom. :@
Geen probleem hoor. Had niet het gevoel dat je fel reageerde op me. :).

Te veel de nadruk op productiviteit is een recept voor een burn out.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 23:42 schreef V1z0R het volgende:
En tof dat je nu al zo dicht op je doel zit! Gaat het nog boel invloed hebben op je pak?
Afgelopen weekend heb ik het pak doorgepast en het zat uitstekend. Als ik nog wat kilo's kwijt raak, kunnen we het altijd nog wat innemen mocht dat nodig zijn. Dus dat komt wel goed.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 18:13:54 #49
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177397350
Toch een kleine terugslag gehad en vandaag maar thuis gebleven om uit te zieken.

Inspanningen sinds voorgaande meting
• 40 minuten fietsen.

Inname sinds voorgaande meting
• Water hele dag door
• Ciabatta bresaola (L)
• Mok thee met een 1/2 tl suiker (L)
• Andijvie stamppot met gerookte forel (D)
• Glas suikervrije limonade (D)
• Dubbele desem boterham oude kaas (O)
• Dubbele desem boterham grillworst (O)
• 2 mokken thee met een 1/2 tl suiker (O)
• Dubbele desem boterham grillworst (L)

Nieuwe meetwaarden
• 23 februari 2018: 90,3 kg schoon aan de haak (gemeten ver na de lunch).
• Afname t.o.v. voorgaande meting: 0,4 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 4,5 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 85
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 0,4 kg
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177402726
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:05 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Geen probleem hoor. Had niet het gevoel dat je fel reageerde op me. :).

Te veel de nadruk op productiviteit is een recept voor een burn out.

[..]

Afgelopen weekend heb ik het pak doorgepast en het zat uitstekend. Als ik nog wat kilo's kwijt raak, kunnen we het altijd nog wat innemen mocht dat nodig zijn. Dus dat komt wel goed.
Nice man!

[ Bericht 12% gewijzigd door V1z0R op 23-02-2018 23:04:00 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator zaterdag 24 februari 2018 @ 13:16:46 #51
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177413748
Gisteravond documentaire Buying the Band bekeken. Erg leuk.

Inspanningen sinds voorgaande meting
• 20 minuten fietsen.

Inname sinds voorgaande meting
• Water hele dag door
• Banaan (T)
• Kipsaté met patat en salade (D)
• 2 glazen fanta (D)
• Dubbele volkoren boterham oude kaas (O)
• Dubbele volkoren boterham grillworst (O)
• 2 mokken thee met een 1/2 tl suiker (O)

Nieuwe meetwaarden
• 24 februari 2018: 90,7 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Toename t.o.v. voorgaande meting: 0,4 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 4,1 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 84
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 0,8 kg
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177419477
Maandag nog wel fietsend naar werk geweest (12duizend fiets-stappen), maar daarna 2 dagen thuiswerken en 2 dagen per auto naar kantoor.

Toch nog een gemiddelde van boven de 13duizend/dag deze week. Niet slecht.

De meeste enthousiast verloren kilo's (ok, dat waren er 3) zitten er weer aan (in elk geval 2).
In Spanje raak ik gewoonlijk ook geen gewicht kwijt. Dus dan daarna maar weer eens aan de bak.

Komende donderdag uitslag van het stuk extra verwijderde vel. Doktoren spreken allemaal uit dat het wel snor zal zitten, dus daar ga ik maar van uit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177420878
Netjes inderdaad, nog steeds >13000 stappen per dag! Dat doe ik je zeker niet na. En wat fijn dat de doktoren het in elk geval positief inzien. Ik duim dat ze daar helemaal gelijk in hebben!

UIO, ik krijg steeds zo'n trek in lekkere dingen als ik jouw lijstjes zie haha. Kipsate met patat O+ :9
Fijn dat je pak goed zit en dat hij ook nog wat ingenomen kan worden indien nodig! Wil je er nog meer af dan wat je nu als doel had of niet?

Mijn lijst vandaag:
O: clean protein bar
L: 6 toastjes met feta-paprika spread
D: boterham met mayonaise en serranoham
T: 6 toastjes, 3 met st Paulin kaas en 3 met feta-paprika spread

Wat meer lekkere dingen in huis gehaald, zodat ik er weer wat lol in krijg. Ben wel redelijk klaar met zo weinig eten, maar m'n gewichtsverlies is helaas nog niet klaar, dus moet toch echt nog even door. Afhankelijk van gewicht morgenochtend wel vanaf morgen rustig aan weer opbouwen (nu 750 per dag, eerste stap is afwisselend 800/850 per dag voor een week) en anders uiterlijk volgende week daarmee starten, want ik ben er wel klaar mee haha.

Doel iets bijgesteld, was 53 / in mn broeken passen, heb er nu van gemaakt in mn broeken passen én max 54 kg. Dan zit ik al net onder het midden van de range van een gezond BMI, dus die 53 hoeft van mij dan niet per se als ik wel m'n broeken gewoon weer pas.

Stats:
Kg al kwijt: 6.8
Nog te gaan (uitgaande v 54): 3.5
pi_177422196
Je bent een beest sigme _O_

>200% ADH vitamines werkt niet denk ik. Kebabschotel met extra veel pepers en sambal voel ik op de terugweg :{ straks dus lekker sambal kotsen, ben ook nog voor de gledek sambal gegaan
En koud, ik heb het nooit koud, bij -10 draag ik nog een t-shirt

#manfluisreal
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177422428
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:46 schreef V1z0R het volgende:
Je bent een beest sigme _O_
Grrrrrrrrrr >:O

quote:
>200% ADH vitamines werkt niet denk ik. Kebabschotel met extra veel pepers en sambal voel ik op de terugweg :{ straks dus lekker sambal kotsen, ben ook nog voor de gledek sambal gegaan
En koud, ik heb het nooit koud, bij -10 draag ik nog een t-shirt

#manfluisreal
Och laiverd toch. Onder de warme wol, en zoek een leuk verpleegstertje ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177426097
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Grrrrrrrrrr >:O

[..]

Och laiverd toch. Onder de warme wol, en zoek een leuk verpleegstertje ;).
Ze heeft haar kind dit weekend. Dus geen verpleging naast Beetle, die is wel heel lief.

Maar zoals voorspeld, kebab met zo’n beetje scherpste sambal is onfijn de andere kant op...

Had ook durum moeten nemen niet het harde broodje

[ Bericht 3% gewijzigd door V1z0R op 24-02-2018 22:27:23 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177426314
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 22:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ze heeft haar kind dit weekend. Dus geen verpleging naast Beetle, die is wel heel lief.

Maar zoals voorspeld, kebab met zo’n beetje scherpste sambal is onfijn de andere kant op...
Je hebt er een met een spruit!
Goh. Wat volwassen. Ik hoop dat het leuk wordt O+

Oh, en beterschap, en kusje op het keeltje :* .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177426537
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 22:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Je hebt er een met een spruit!
Goh. Wat volwassen. Ik hoop dat het leuk wordt O+

Oh, en beterschap, en kusje op het keeltje :* .
Vooralsnog denk ik de blijste eikel van NO Nederland gok ik. Zelfs nu ik ziek ben
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177426721
Tijd voor beker gekookte melk met matcha :9
En lepel honing

Heb griep dus dat mag

[ Bericht 16% gewijzigd door V1z0R op 24-02-2018 22:44:42 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator zondag 25 februari 2018 @ 16:03:00 #60
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177440585
Gisteravond naar een verjaardag geweest.

Inspanningen sinds voorgaande meting
• 10 minuten lopen.

Inname sinds voorgaande meting
• Water hele dag door
• Dubbele volkoren boterham grillworst (O)
• Banaan (T)
• Hartige hapjes en een gebakje (D)
• 2 glazen dubbelfris (D)
• Dubbele volkoren boterham oude kaas (O)
• Dubbele volkoren boterham oude kaas (O)
• Beschuitje met gekookt ei (O)
• 2 mokken thee met een 1/2 tl suiker (O)

Nieuwe meetwaarden
• 25 februari 2018: 90,6 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Afname t.o.v. voorgaande meting: 0,1 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 4,2 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 83
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 0,7 kg

Straks maar even een stukje lopen. Het is mooi weer.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 26 februari 2018 @ 11:21:50 #61
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177456701
Inspanningen sinds voorgaande meting
• 30 minuten lopen.

Inname sinds voorgaande meting
• Water hele dag door
• Dubbele volkoren boterham leverworst (L)
• Plak roggebrood met oude kaas (L)
• Appel (T)
• Zuurkoolstamppot met een slavink en 2 el appelmoes (D)
• Dubbele volkoren boterham oude kaas (O)
• Dubbele volkoren boterham leverworst (O)
• 2 mokken thee met een 1/2 tl suiker (O)

Nieuwe meetwaarden
• 26 februari 2018: 90,4 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Afname t.o.v. voorgaande meting: 0,2 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 4,4 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 82
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 0,5 kg

Het eerste doel is in zicht. Merk dat mijn broeken erg los zitten.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 22:04:18 #62
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177492205
Ik ga gewoon door hoor.

Inspanningen sinds voorgaande meting
• 40 minuten lopen.
• 35 minuten fietsen.

Inname sinds voorgaande meting
• Water hele dag door
• Panini hete kip (L)
• Beker melk (L)
• Merci chocolade (T)
• Zuurkoolstamppot met appeltjes en 2 el appelmoes (D)
• Dubbele volkoren boterham oude kaas (O)
• Dubbele volkoren boterham leverpastei (O)
• 2 mokken thee met een 1/2 tl suiker (O)

Nieuwe meetwaarden
• 27 februari 2018: 90,6 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Toename t.o.v. voorgaande meting: 0,2 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 4,2 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 81
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 0,7 kg
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 10:20:31 #63
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177498523
Hebben jullie ook wel eens het gevoel tegen jezelf te praten? :P.

Inspanningen sinds voorgaande meting
• 20 minuten lopen.
• 35 minuten fietsen.

Inname sinds voorgaande meting
• Water hele dag door
• Surinaams broodje tempeh (L)
• 2 chocolade-eitjes (T)
• Broccoli met een kaasschijf en rösti (D)
• Roggebrood oude kaas (O)
• Dubbele volkoren boterham leverpastei (O)
• 2 mokken thee met een 1/2 tl suiker (O)

Nieuwe meetwaarden
• 28 februari 2018: 90,3 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Afname t.o.v. voorgaande meting: 0,3 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 4,5 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 80
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 0,4 kg
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Vis een optie? woensdag 28 februari 2018 @ 10:47:38 #64
70532 loveli
N
pi_177498989
quote:
11s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Hebben jullie ook wel eens het gevoel tegen jezelf te praten? :P.
Niks mis met een goede gesprekspartner ;)

Ben even weggeweest en in de tussentijd ben je gestopt met limonade zie ik ^O^
crap in = crap out
pi_177500183
Ik heb speculaasmolens en Pringles gekocht, dus ik ben er ff niet :@ :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 12:22:06 #66
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177500780
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:47 schreef loveli het volgende:
Niks mis met een goede gesprekspartner ;)

Ben even weggeweest en in de tussentijd ben je gestopt met limonade zie ik ^O^
We hebben nu suikervrije limonade in huis. Niet te zuipen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177501169
Andere dingen aan het hoofd.
Zere schouder. Morgen uitslag.
Lastige lammetjes. We hebben nu een moeder met lam op de deel staan. Gistermiddag lammetje verkleumd uit de wei gepikt, opgewarmd onder warmtelamp en in emmer heet water, geprobeerd bij moeder aan te leggen maar dat schoot niet op. Lammertjespoedermelk gekocht, fles gegeven, moeder gevangen en naar binnen gesleept, binnen op deel hokje gebouwd. Lammetje fles gevoerd net zolang tot ze kon staan en zelf bij moeder ging drinken. Pfew. Vannacht nog vier keer opgestaan om te kijken of alles nog goed was.
Zaterdag vertrek naar Spanje (tenzij we toch een week later gaan om bij de lammetje/verwachtte lammetjes te zijn). Hotel omgeboekt want in de Vogezen is het veel te koud, met sneeuw, dus we rijden andere route.
En dan ook nog werken, fietsen bij min negen, moeder op bezoek etc etc etc.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177525268
Duimen draaien voor je sigme!

UIO, goed bezig nog steeds! Wil je als je dit doel bereikt hebt er nog meer af of is het dan prima zo?

Ik had dinsdag Indonesisch gegeten, want al weken vreselijk zin in. En besloten dat gewoon te doen en me niet druk te maken om de gevolgen op de weegschaal, dan duurt het eventueel maar een weekje langer voor ik bij m'n doel ben. Ben inderdaad wel wat aangekomen weer (zaterdag 57,5; dinsdag 57,0; gister 57,6; vanmorgen 57,5) maar benen zijn nog precies hetzelfde, dus ik vind het allang best! Nog twee dagen om wel iets afgevallen te zijn in deze week en dan geloof ik het wel. Heb er erg van genoten O+ en als ik me weer braaf aan lijst hou gaat er vanzelf wel weer wat af.
  Moderator donderdag 1 maart 2018 @ 16:57:43 #69
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177530800
quote:
7s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:39 schreef sigme het volgende:
Andere dingen aan het hoofd.
Zere schouder. Morgen uitslag.
Lastige lammetjes. We hebben nu een moeder met lam op de deel staan. Gistermiddag lammetje verkleumd uit de wei gepikt, opgewarmd onder warmtelamp en in emmer heet water, geprobeerd bij moeder aan te leggen maar dat schoot niet op. Lammertjespoedermelk gekocht, fles gegeven, moeder gevangen en naar binnen gesleept, binnen op deel hokje gebouwd. Lammetje fles gevoerd net zolang tot ze kon staan en zelf bij moeder ging drinken. Pfew. Vannacht nog vier keer opgestaan om te kijken of alles nog goed was.
Zaterdag vertrek naar Spanje (tenzij we toch een week later gaan om bij de lammetje/verwachtte lammetjes te zijn). Hotel omgeboekt want in de Vogezen is het veel te koud, met sneeuw, dus we rijden andere route.
En dan ook nog werken, fietsen bij min negen, moeder op bezoek etc etc etc.
Sterkte ermee!
Waar is nu jullie eerste stop?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator donderdag 1 maart 2018 @ 17:07:30 #70
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177530973
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 12:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Duimen draaien voor je sigme!

UIO, goed bezig nog steeds! Wil je als je dit doel bereikt hebt er nog meer af of is het dan prima zo?
Eerste doel was onder de 90 kg voor de bruiloft (half mei). Volgende doel is onder de 85 kg voor de huwelijksreis (begin november). Dus ik kan nog even voort.

quote:
Ik had dinsdag Indonesisch gegeten, want al weken vreselijk zin in. En besloten dat gewoon te doen en me niet druk te maken om de gevolgen op de weegschaal, dan duurt het eventueel maar een weekje langer voor ik bij m'n doel ben. Ben inderdaad wel wat aangekomen weer (zaterdag 57,5; dinsdag 57,0; gister 57,6; vanmorgen 57,5) maar benen zijn nog precies hetzelfde, dus ik vind het allang best! Nog twee dagen om wel iets afgevallen te zijn in deze week en dan geloof ik het wel. Heb er erg van genoten O+ en als ik me weer braaf aan lijst hou gaat er vanzelf wel weer wat af.
Indonesisch is ook gewoon veel te lekker om te laten staan. :P

Mijn lijstje van gisteren:

Inspanningen sinds voorgaande meting
• 20 minuten fietsen door de ijskou.
• 1 uur low impact spieroefeningen
• 20 minuten fietsen op de hometrainer (8,2 km).

Inname sinds voorgaande meting
• Water hele dag door
• Dubbele volkoren boterham met leverpastei (L)
• Dubbele volkoren notenbrood boterham met oude kaas (L)
• Turkse kip met bulgur en heel veel groenten (D)
• Glas suikervrije limonade (D) (Nog steeds niet te zuipen.)
• Dubbele volkoren notenbrood boterham met oude kaas (O)
• Dubbele volkoren boterham leverpastei (O)
• 2 mokken thee met een 1/2 tl suiker (O)

Nieuwe meetwaarden
• 01 maart 2018: 90,2 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Afname t.o.v. voorgaande meting: 0,1 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 4,6 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 79
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 0,3 kg
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 1 maart 2018 @ 18:06:47 #71
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_177532099
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 18:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Netjes inderdaad, nog steeds >13000 stappen per dag! Dat doe ik je zeker niet na. En wat fijn dat de doktoren het in elk geval positief inzien. Ik duim dat ze daar helemaal gelijk in hebben!

UIO, ik krijg steeds zo'n trek in lekkere dingen als ik jouw lijstjes zie haha. Kipsate met patat O+ :9
Fijn dat je pak goed zit en dat hij ook nog wat ingenomen kan worden indien nodig! Wil je er nog meer af dan wat je nu als doel had of niet?

Mijn lijst vandaag:
O: clean protein bar
L: 6 toastjes met feta-paprika spread
D: boterham met mayonaise en serranoham
T: 6 toastjes, 3 met st Paulin kaas en 3 met feta-paprika spread

Wat meer lekkere dingen in huis gehaald, zodat ik er weer wat lol in krijg. Ben wel redelijk klaar met zo weinig eten, maar m'n gewichtsverlies is helaas nog niet klaar, dus moet toch echt nog even door. Afhankelijk van gewicht morgenochtend wel vanaf morgen rustig aan weer opbouwen (nu 750 per dag, eerste stap is afwisselend 800/850 per dag voor een week) en anders uiterlijk volgende week daarmee starten, want ik ben er wel klaar mee haha.

Doel iets bijgesteld, was 53 / in mn broeken passen, heb er nu van gemaakt in mn broeken passen én max 54 kg. Dan zit ik al net onder het midden van de range van een gezond BMI, dus die 53 hoeft van mij dan niet per se als ik wel m'n broeken gewoon weer pas.

Stats:
Kg al kwijt: 6.8
Nog te gaan (uitgaande v 54): 3.5
Heb je wel eens een koolhydraatarm dieet gevolgt? Nu eet je minder vetten en dan minder koolhydraten. Dit dieet schijnt makkelijker vol te houden zijn omdat je juist wat méér vet moet eten. Bij mij vlogen de kilo's er af. Ik ben nu redelijk op gewicht en ik heb besloten om koolhydraat beperkt te blijven eten. Dus geen: brood, aardappels, rijst/pasta's en suiker meer.

Het was ff wennen maar ik voel me nu zoveel beter. Geen suikerpieken meer. Geen hongergevoel meer. Geen exceem meer en het vet zag je wegsmelten door de ketose.

Ik vind het kha of khb dieet dus echt een aanrader.
To BG or not to BG!
  donderdag 1 maart 2018 @ 18:12:58 #72
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_177532223
Vandaag gegeten:
9:00 100 gram griekse joghurt met 3 walnoten.
11:00 eitje
12:00 restje joghurt met walnoten van de ochtend.
Frikandel met mayo
13:30 eitje
15:00 bifiworstje
18:00 rijst van bloemkool met prei, paprika, kip en room met kaassaus.
20:00 bakje knabbelbacon.

Verder 2 liter thee erbij....

Ik ben beperkt omdat ik op mn werk niks kan opwarmen enzo.
Vandaag heb ik wat weinig groenten maar dat compenseer ik morgen.
To BG or not to BG!
pi_177532605
Uitslag komt morgen.
Vertrek naar Spanje wordt uitgesteld, we durven niet weg bij deze temperaturen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 1 maart 2018 @ 18:54:20 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_177533060
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2018 18:31 schreef sigme het volgende:
Uitslag komt morgen.
Vertrek naar Spanje wordt uitgesteld, we durven niet weg bij deze temperaturen.
Ik duim voor je.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_177533088
Overigens is er echt alle reden om ervan uit te gaan dat die uitslag prima is hoor. De doktoren hebben dat ook steeds gezegd. En dat zegt wel wat, als ze dat zeggen vóórdat de uitslag er is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177533333
Ik duim toch ;)
Reis uitstellen lijkt me een goed plan. F. was in Barcelona voor de F1 testdagen. Appte vanmorgen dat ze stilstonden. Dat bleek op de A9, die was afgesloten, stuk van 200 km. Waren mensen bij die al 20 uur stilstonden... gelukkig konden F. en z'n reisgenoten na 3 uur verder en zijn ze maar omgereden via Parijs.

Nog 3.5 uur appte hij net.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 2 maart 2018 @ 11:03:30 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_177545915
Hoiiii! Al nieuws voor Sigme?

V1z, dit klinkt allemaal leuk zeg! Behalve de griep dan :+

Ik heb mn stappentotaal weer wat opgekrikt vorige week met een tripje :+ Was fijn O+ Ik heb iig m'n dagrecord verbeterd (van sinds ik deze telefoon heb dan) - 23082 stappen :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 11:52:39 #78
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177546968
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2018 18:31 schreef sigme het volgende:
Uitslag komt morgen.
Vertrek naar Spanje wordt uitgesteld, we durven niet weg bij deze temperaturen.
Ook benieuwd!

Ach, jullie huisje gaat niet weg. Zo lang de route door de Pyreneeën maar vrij is, toch?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 12:10:38 #79
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177547363
Gisteren veel vocht vastgehouden, geloof ik:

Inspanningen sinds voorgaande meting
• 40 minuten fietsen door de ijskou.
• 15 minuten wandelen door de ijskou.

Inname sinds voorgaande meting
• Water hele dag door
• Kop thee met half suikerstaafje (opwarmertje op kantoor)
• Kop thee met half suikerstaafje (L)
• Dubbele broodje met oude Deense kaas en rucola (L)
• Indonesische afhaalmaaltijd zoetzure kip met rijst, tempeh pedis en kool met ei (D)
• Indonesische maïskoek (D)
• 2 glazen suikervrije limonade (D) (Nog steeds niet te zuipen.)
• Dubbele volkoren notenbrood boterham met oude kaas (O)
• Dubbele volkoren boterham leverpastei (O)
• 2 mokken thee met een 1/2 tl suiker (O)

Nieuwe meetwaarden
• 02 maart 2018: 90,8 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Toename t.o.v. voorgaande meting: 0,6 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 4,0 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 78
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 0,9 kg
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177550552
Zo. Uitslag is OK. Over een half jaar nieuwe inspectie .
We trakteren onszelf vanavond op een flinke biefstuk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 15:04:23 #81
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177551131
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 14:41 schreef sigme het volgende:
Zo. Uitslag is OK. Over een half jaar nieuwe inspectie .
We trakteren onszelf vanavond op een flinke biefstuk.
Mooi! Eet smakelijk alvast. :D
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177551490
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 14:41 schreef sigme het volgende:
Zo. Uitslag is OK. Over een half jaar nieuwe inspectie .
We trakteren onszelf vanavond op een flinke biefstuk.
^O^

Ik doe trouwens mee met biefstuk. :9
Zat te denken ik haal wat af, maar niet veel trek dus net zo goedkoop even entrecote bakken.

[ Bericht 16% gewijzigd door V1z0R op 02-03-2018 19:28:38 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177561363
Dank, heren.

De slager waar ik biefstuk wou gaan halen, http://slagerijhetherenhuis.nl/, had een week vakantie. Het moet niet gekker worden, eigen ondernemers die gewoon vrij nemen.
Dan maar de slager in Haren, http://www.dijk.keurslager.nl
Niet scharrel of biologisch, maar heeft wel prima biefstuk. Gekozen voor een flukse kogelbiefstuk. Ruim 3 ons voor 2 personen. Gepresenteerd met versie friet, champignons en wat schaamsla.
Diepvriesfruit met wittelakenvelderijs toe.

Inmiddels tik ik de 67 weer aan :') -O-
Ná Spanje zal ik maar weer serieus aan de bak, ik zat zo mooi tegen de 64'ers. Nou ja. Het kan wél, zal ik maar denken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177562799
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 21:42 schreef sigme het volgende:
Dank, heren.

De slager waar ik biefstuk wou gaan halen, http://slagerijhetherenhuis.nl/, had een week vakantie. Het moet niet gekker worden, eigen ondernemers die gewoon vrij nemen.
Dan maar de slager in Haren, http://www.dijk.keurslager.nl
Niet scharrel of biologisch, maar heeft wel prima biefstuk. Gekozen voor een flukse kogelbiefstuk. Ruim 3 ons voor 2 personen. Gepresenteerd met versie friet, champignons en wat schaamsla.
Diepvriesfruit met wittelakenvelderijs toe.

Inmiddels tik ik de 67 weer aan :') -O-
Ná Spanje zal ik maar weer serieus aan de bak, ik zat zo mooi tegen de 64'ers. Nou ja. Het kan wél, zal ik maar denken.
Je hebt een typefout gemaakt :P het is patat!

:@ ik had 370gr entrecote voor mijzelf.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 11:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoiiii! Al nieuws voor Sigme?

V1z, dit klinkt allemaal leuk zeg! Behalve de griep dan :+

Ik heb mn stappentotaal weer wat opgekrikt vorige week met een tripje :+ Was fijn O+ Ik heb iig m'n dagrecord verbeterd (van sinds ik deze telefoon heb dan) - 23082 stappen :P
Goeie bezig! /10 alpaca-duimpjes!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177563917
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 14:41 schreef sigme het volgende:
Zo. Uitslag is OK. Over een half jaar nieuwe inspectie .
We trakteren onszelf vanavond op een flinke biefstuk.
*O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_177571295
Net even m'n bol tegoed opgemaakt.
Loop straks niet meer rond in de gym als een sjomp met m'n plastic tas en in m'n oude t-shirts van toen ik dik was.

4XL shirts zaten er zelfs bij :') maar die gaan de humanabak in...
2 vuilniszakken vol
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177572667
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Net even m'n bol tegoed opgemaakt.
Loop straks niet meer rond in de gym als een sjomp met m'n plastic tas en in m'n oude t-shirts van toen ik dik was.

4XL shirts zaten er zelfs bij :') maar die gaan de humanabak in...
2 vuilniszakken vol
Goed bezig! Die shirts moeten jaren oud zijn, lang geleden dat jij dik was..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 13:16:56 #88
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177574146
Gisteren nog meer vocht vastgehouden, geloof ik:

Inspanningen sinds voorgaande meting
• 40 minuten fietsen door de ijskou.
• 25 minuten wandelen door de ijskou.

Inname sinds voorgaande meting
• Water hele dag door
• Beker melk (L)
• Panini Indiase kip (L)
• Hamburger blauwe kaas met patat en mayonaise (D)
• Petit Gateau (D)
• 2 flesjes fanta (D)
• Dubbele volkoren notenbrood boterham met oude kaas (O)
• Dubbele volkoren boterham leverpastei (O)
• 2 mokken thee met een 1/2 tl suiker (O)
• Gekookt eitje (O)
• Beschuitje pindakaas (O)

Nieuwe meetwaarden
• 03 maart 2018: 91,4 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Toename t.o.v. voorgaande meting: 0,6 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 3,4 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 77
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 1,5 kg

Denk dat ik wel weet waar het mis ging. :').
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177576875
Haha, frietjes staan bij mij ook altijd garant voor vocht vasthouden. Gerust een kilo erbij volgende ochtend.

En sigme *O* wat fijn!

@ degene die iets zei over low carb dieet bij mij, ben even vergeten wie dat was, sorry! De meeste dagen eet ik volgens mij wel redelijk low carb (verhoudingen kh/vet/eiwit is gemiddeld per week ergens tussen 33/33/33 en 30/30/40). Nog minder koolhydraten hoeft van mij niet. Het volhouden is ook niet zozeer omdat ik echt trek heb, maar meer omdat ik gewoon zin heb in lekkere dingen na zo lang zo weinig eten ;-). Maar thanks voor je tip en fijn dat het voor jou zo goed werkt!

Ik ben deze week ondanks het licht ophogen van kcal (850 op sportdagen, 800 op niet sportdagen ipv rond 750 per dag) en de bami met babi ketjap en Foe Yong Hai op dinsdag (zeker geen 800kcal die dag haha) toch nog een kilo afgevallen _O_ .

Nog maar 2,5kg te gaan! En al 7,8 kwijt nu.
Ben nu dus weer aan het opbouwen, dus iets meer ruimte in m'n lijstjes. Deze week 850/900 op gewone dagen/sportdagen. Fijn!

Lijst vandaag:
O: clean protein bar peanutbutter
L: tomaat met 1 eetlepel yofresh en 15g geraspte kaas (lekkerr!) en 100g linzen
D: courgette soep (340g courgette, bouillon) met 3 toastjes st Paulin en 3 toastjes feta-paprika spread
T: sports pancake met beetje jam

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 03-03-2018 15:14:46 ]
pi_177580011
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Goed bezig! Die shirts moeten jaren oud zijn, lang geleden dat jij dik was..
Bijna 10jr oud denk ik, maar deden dus nog altijd dienst als shirt voor tijdens sporten.
Zag er gewoon niet meer uit.
Maar pakketje is binnen en het past, ruim zelfs en dat met een xxl :o

Is ook nog een derde zak bij gekomen. Man, wat had ik een boel oude troep in m'n kast :')
Had gelezen dat je ook theedoeken en zo bij mocht doen dus dat ook gelijk opgeruimd.

/still chunky but funky :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 19:14:05 #91
236264 crew  capricia
pi_177582306
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 15:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha, frietjes staan bij mij ook altijd garant voor vocht vasthouden. Gerust een kilo erbij volgende ochtend.

En sigme *O* wat fijn!

@ degene die iets zei over low carb dieet bij mij, ben even vergeten wie dat was, sorry! De meeste dagen eet ik volgens mij wel redelijk low carb (verhoudingen kh/vet/eiwit is gemiddeld per week ergens tussen 33/33/33 en 30/30/40). Nog minder koolhydraten hoeft van mij niet. Het volhouden is ook niet zozeer omdat ik echt trek heb, maar meer omdat ik gewoon zin heb in lekkere dingen na zo lang zo weinig eten ;-). Maar thanks voor je tip en fijn dat het voor jou zo goed werkt!

Ik ben deze week ondanks het licht ophogen van kcal (850 op sportdagen, 800 op niet sportdagen ipv rond 750 per dag) en de bami met babi ketjap en Foe Yong Hai op dinsdag (zeker geen 800kcal die dag haha) toch nog een kilo afgevallen _O_ .

Nog maar 2,5kg te gaan! En al 7,8 kwijt nu.
Ben nu dus weer aan het opbouwen, dus iets meer ruimte in m'n lijstjes. Deze week 850/900 op gewone dagen/sportdagen. Fijn!

Lijst vandaag:
O: clean protein bar peanutbutter
L: tomaat met 1 eetlepel yofresh en 15g geraspte kaas (lekkerr!) en 100g linzen
D: courgette soep (340g courgette, bouillon) met 3 toastjes st Paulin en 3 toastjes feta-paprika spread
T: sports pancake met beetje jam
Hoe lang doe je dit nu al?
Op 750/850 Kcal leven.
Definitely not CIA
pi_177583099
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177585853
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 19:14 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoe lang doe je dit nu al?
Op 750/850 Kcal leven.
Ik heb 7 weken rond de 750kcal per dag gegeten, min een dag of 11 waarop ik me er niet aan heb gehouden. Vorige week ben ik begonnen met opbouwen en heb ik 800/850 gegeten met op dinsdag een cheatdag. Vanaf vandaag nog een stapje erbij met opbouwen, zei eerst 850/900 maar ga toch naar 900/950.

Voor de beeldvorming, mijn onderhoud bij start lag ergens rond de 1700 en ik wilde 10,3 kg kwijt. Eerdere pogingen om dat te doen door 500kcal onder onderhoud te gaan zitten mislukten steeds omdat ik het dan wel een week of 6 vol hield maar daarna niet meer. Daarom nu wat drastischer en gelukkig werkt dat nu wel :)

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 03-03-2018 21:29:39 ]
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 22:53:20 #94
236264 crew  capricia
pi_177589605
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik heb 7 weken rond de 750kcal per dag gegeten, min een dag of 11 waarop ik me er niet aan heb gehouden. Vorige week ben ik begonnen met opbouwen en heb ik 800/850 gegeten met op dinsdag een cheatdag. Vanaf vandaag nog een stapje erbij met opbouwen, zei eerst 850/900 maar ga toch naar 900/950.

Voor de beeldvorming, mijn onderhoud bij start lag ergens rond de 1700 en ik wilde 10,3 kg kwijt. Eerdere pogingen om dat te doen door 500kcal onder onderhoud te gaan zitten mislukten steeds omdat ik het dan wel een week of 6 vol hield maar daarna niet meer. Daarom nu wat drastischer en gelukkig werkt dat nu wel :)
Dus je hebt 7 weken 750 kcals gegeten. En nu ben je langzaam aan het verhogen.
Begrijp ik het goed dat je doel is om in het midden van een normaal BMI uit te komen? Ik las ergens iets van in de 50 kilo als doel (maar kan me vergissen).

Merk je aan je lichaam dat je zo weinig eet? Want persoonlijk vind ik het best heftig wat je doet.
Neem je suplementen, laat je jezelf begeleiden hierin?
Definitely not CIA
pi_177591498
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Dus je hebt 7 weken 750 kcals gegeten. En nu ben je langzaam aan het verhogen.
Begrijp ik het goed dat je doel is om in het midden van een normaal BMI uit te komen? Ik las ergens iets van in de 50 kilo als doel (maar kan me vergissen).

Merk je aan je lichaam dat je zo weinig eet? Want persoonlijk vind ik het best heftig wat je doet.
Neem je suplementen, laat je jezelf begeleiden hierin?
Klopt. Bij die 7 weken 750kcal zitten dus wel 11 dagen dat ik me daar niet heb gehouden, op die dagen heb ik variërend tussen de 1000 en 1800kcal per dag gegeten. Dus dat is zo'n 1,5 dag per week gemiddeld, dus dat zal het daggemiddelde per week nog wel wat omhoog halen.

Ik wil inderdaad in het midden van een gezond BMI uitkomen; doel is 54 kilo en dat is een BMI van 21,63. Ik ben erg klein ;-) .

Ik merk het niet aan mijn lichaam, behalve dat ik afval natuurlijk, maar omdat ik wel zorg dat ik relatief veel eiwitten eet en voldoende thee/water drink, heb ik niet veel trek of iets dergelijks. Het klinkt denk ik ook wel extra heftig omdat mijn onderhoud zo laag is (ook weer met dank aan heel klein zijn) - als je onderhoud 2200 kcal is en je gaat daar 950 kcal onder zitten dan klinkt het al wat minder heftig. Ik merk het vooral mentaal, ik heb af en toe gewoon zin in indonesisch / sushi / pizza (ziedaar de 11 cheat-dagen) maar dat is dan meer zin in lekker eten dan echt fysiek trek.

Ik neem geen supplementen als in vitamine pillen, maar drink wel met opzet bijna dagelijks een eiwitshake (smart protein shake van de body & fit) waar 57% van een heleboel vitaminen in zit. Die combineer ik dan met de clean protein bar. Soms drink ik de low calorie shake die ik dan combineer met de low calorie bar, in die allebei zit 33% van een heleboel vitaminen. Dus zo krijg ik van de vitaminen toch nog best een aardig deel binnen. Daarnaast eet ik regelmatig salade met groentes en zelfgemaakte groentesoep en als tussendoortje bijna dagelijks linzen of tomaat of doperwtjes oid om op die manier ook nog extra groente binnen te krijgen.

Ik heb er verder geen begeleiding bij, omdat ik dus door de eiwitshakes/bars wel een groot deel van de vitaminen binnenkrijg en het ook gewoon binnen de 'gezond geachte' 0,5 - 1 kg per week afvallen valt vind ik dat niet nodig.

Snap overigens wel dat het heftig kan klinken, hoor. Zeker als je onderhoud een stuk hoger ligt, klinkt het al snel heel erg weinig. En het is ook gewoon weinig, maar als ik niet op 750 maar 1250 kcal per dag was gaan zitten had ik het twee keer zo lang vol moeten houden, dus dan liever zo.

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 04-03-2018 00:20:15 ]
pi_177593544
Heb een stringetje aan de bek :{
Iemand ervaring met middeltjes daartegen, en zo ja, helpen die?
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 00:09 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Klopt. Bij die 7 weken 750kcal zitten dus wel 11 dagen dat ik me daar niet heb gehouden, op die dagen heb ik variërend tussen de 1000 en 1800kcal per dag gegeten. Dus dat is zo'n 1,5 dag per week gemiddeld, dus dat zal het daggemiddelde per week nog wel wat omhoog halen.

Ik wil inderdaad in het midden van een gezond BMI uitkomen; doel is 54 kilo en dat is een BMI van 21,63. Ik ben erg klein ;-) .

Ik merk het niet aan mijn lichaam, behalve dat ik afval natuurlijk, maar omdat ik wel zorg dat ik relatief veel eiwitten eet en voldoende thee/water drink, heb ik niet veel trek of iets dergelijks. Het klinkt denk ik ook wel extra heftig omdat mijn onderhoud zo laag is (ook weer met dank aan heel klein zijn) - als je onderhoud 2200 kcal is en je gaat daar 950 kcal onder zitten dan klinkt het al wat minder heftig. Ik merk het vooral mentaal, ik heb af en toe gewoon zin in indonesisch / sushi / pizza (ziedaar de 11 cheat-dagen) maar dat is dan meer zin in lekker eten dan echt fysiek trek.

Ik neem geen supplementen als in vitamine pillen, maar drink wel met opzet bijna dagelijks een eiwitshake (smart protein shake van de body & fit) waar 57% van een heleboel vitaminen in zit. Die combineer ik dan met de clean protein bar. Soms drink ik de low calorie shake die ik dan combineer met de low calorie bar, in die allebei zit 33% van een heleboel vitaminen. Dus zo krijg ik van de vitaminen toch nog best een aardig deel binnen. Daarnaast eet ik regelmatig salade met groentes en zelfgemaakte groentesoep en als tussendoortje bijna dagelijks linzen of tomaat of doperwtjes oid om op die manier ook nog extra groente binnen te krijgen.

Ik heb er verder geen begeleiding bij, omdat ik dus door de eiwitshakes/bars wel een groot deel van de vitaminen binnenkrijg en het ook gewoon binnen de 'gezond geachte' 0,5 - 1 kg per week afvallen valt vind ik dat niet nodig.

Snap overigens wel dat het heftig kan klinken, hoor. Zeker als je onderhoud een stuk hoger ligt, klinkt het al snel heel erg weinig. En het is ook gewoon weinig, maar als ik niet op 750 maar 1250 kcal per dag was gaan zitten had ik het twee keer zo lang vol moeten houden, dus dan liever zo.
Ik hou je niet tegen, maar zou zelf zeggen ga 5 dagen per week zo laag en 2 dagen op onderhoud want >5 dagen zo laag treed atrofie op. Dus als je straks je doel bereikt hebt is je verbranding een stuk lager.

Ken aardig wat mensen die ook zo laag doen en dan met shakes en bij hun zie je het jojo-effect heel erg vaak, omdat ze dus te lang te laag zitten en verwachten bij een normaal patroon gelijk te blijven.
Als je jonger bent dan ~26 kun je nog spiercellen erbij maken maar als je ouder bent ben je ze voor altijd kwijt en moet je het doen met die je hebt. Nu kunnen die wel groter worden en meer verbruiken maar is minder handig dan er heel veel van hebben.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177593723
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 08:30 schreef V1z0R het volgende:
Heb een stringetje aan de bek :{
Iemand ervaring met middeltjes daartegen, en zo ja, helpen die?

[..]

Ik hou je niet tegen, maar zou zelf zeggen ga 5 dagen per week zo laag en 2 dagen op onderhoud want >5 dagen zo laag treed atrofie op. Dus als je straks je doel bereikt hebt is je verbranding een stuk lager.

Ken aardig wat mensen die ook zo laag doen en dan met shakes en bij hun zie je het jojo-effect heel erg vaak, omdat ze dus te lang te laag zitten en verwachten bij een normaal patroon gelijk te blijven.
Als je jonger bent dan ~26 kun je nog spiercellen erbij maken maar als je ouder bent ben je ze voor altijd kwijt en moet je het doen met die je hebt. Nu kunnen die wel groter worden en meer verbruiken maar is minder handig dan er heel veel van hebben.
Ik heb geen flauw idee wat een stringetje aan de bek is, dus daar kan ik je niet mee helpen haha.


Ik ben me bewust van dat je onderhoud zakt als je afvalt, dus als ik zeg opbouwen naar onderhoud dan bedoel ik onderhoud in de nieuwe situatie berekend met nieuwe gewicht etc. Ik doe 3x pw krachttraining om spieren zoveel mogelijk in stand te houden en eet dan na de training een eiwitbar of eiwitshake.

Ben 28, dus dan misschien net te oud om nieuwe spiercellen te maken (heb je daar een linkje van? Interessante materie).

Heb wel een weegschaal die ook vet en spier % meet, en de absolute waardes daarvan ben ik me bewust dat die misschien niet helemaal kloppen, maar gezien ik elke keer dezelfde gebruik lijkt me dat het verloop daarin wel ongeveer klopt. Als dat zo is, dan is van de 7,8 kg die eraf is maar 0,8kg spier en valt het dus best mee hoeveel atrofie er optreedt.

Maar ongeacht dat, jij zou dus eerder aanraden om twee dagen rond onderhoud te gaan zitten en 5 dagen op 750 dan om elke dag rond de 900/950 te gaan zitten? Dat is ook nog wel een idee. Geeft ook wat makkelijker ruimte om een keer wat uitgebreider te eten. Ga ik over nadenken, goede tip!
pi_177593924
Ik zal kijken of ik hem terug kan vinden.

Maar zou daar sowieso rekening mee houden. Weet ook niet of jij ooit hebt meegekregen wat mijn afval-verhaal is geweest maar ben met die manier zelf ooit zo'n 60-80 kg afgevallen.
Weet het niet precies want weegschalen gaan vaak maar tot 140kg. Digitale gaven een E en normalen sloegen door en dat was al na een aantal weken afvallen.
In 1.5jr dus jouw gehele gewicht kwijt geraakt :D

Naast m'n andere bijnaam stond ik dus ook bekend als dikke <voornaam> :') mag ook wel want ik gok dat ik zo'n 170kg heb gewogen.
Ik heb de striae om het te bewijzen ;(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177594122
Ben denk ik pas daarna in slank terecht gekomen, maar wow wat knap van je! En wat goed dat die manier voor jou dus goed werkte. En dat het er nog steeds af is! Impressed!

Ik heb vorige week dus 1 dag veel gegeten en ben deze week alsnog een kg afgevallen, terwijl ik de week ervoor me er behoorlijk netjes aan had gehouden (1 dag met iets meer, maar nog steeds wel zo'n 400 onder onderhoud) en toen maar een halve kilo afviel. Ik ga het zeker uitproberen! Zou jij dan adviseren die twee onderhoud dagen te doen op dagen dat ik sport of juist op de dagen erna oid?
pi_177594460
Ik zou zeggen op de dagen wanneer je sport. Niet helemaal zeker, want dat was in een tijd dat ik niet meer aan sport deed. Maar was wel op de dagen dat ik veel bewoog.

Doordeweeks leefde ik enkel op het avondeten en 's weekends at ik normaal tot soms veel maar dan wel vrijdag en zaterdag los gaan tijdens het stappen. Was tijdens de hele hardstyle periode :')


Wat een feestjes toen gehad O+ van 23u tot 7u helemaal los, lasers in je ogen, keiharde muziek, en gaan.
En zonder drugs want wel een keer xtc gedaan maar werd me veels te warm. Wel boel cola/wodka en tequila :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177594898
Is nog altijd een goede deurstopper voor me. Ben toen gegaan van dikke eenzame nerd die moeite had om z'n sokken aan te trekken naar feestbeest. Nu is dat feestbeest wel beetje weg maar wil nooit meer terug naar die dikke. :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 10:41:16 #102
236264 crew  capricia
pi_177595726
Ben persoonlijk gewoon bang dat als ik 750 kcal per dag zou eten, ik echt tekorten op ga lopen.

Dingen als vette vis, kan gewoon niet goed binnen dat budget.
Voldoende fruit is meteen een aanslag op je kcals-budget. Etc.
Vandaar dat ik vroeg naar vitamine-supplementen etc.
Definitely not CIA
pi_177599817
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 10:41 schreef capricia het volgende:
Ben persoonlijk gewoon bang dat als ik 750 kcal per dag zou eten, ik echt tekorten op ga lopen.

Dingen als vette vis, kan gewoon niet goed binnen dat budget.
Voldoende fruit is meteen een aanslag op je kcals-budget. Etc.
Vandaar dat ik vroeg naar vitamine-supplementen etc.
Snap ik! Vandaar ook dat ik shakes heb uitgekozen waar veel vitaminen in zitten. En ik veel groente eet. Fruit inderdaad wel weinig nu, maar met het ophogen nu wel weer vaker. En vette vis kan prima, hoor, alleen dan bv een ons zalm bij het eten ipv twee. Dus ik zal zeker minder binnenkrijgen dan hiervoor, maar het maakt me ook juist wel weer heel bewust van wat ik kies om wél te eten.

Lijst vandaag:
O: clean protein bar
S: hockeywedstrijd
L: smart protein shake
T: appel
D: sushi (zelfgemaakt, beetje rijst en vooral zalm)


En Viz, echt heel knap dat het je lukt om het eraf te houden! Hopelijk volg ik je voorbeeld. Vandaag in elk geval vast wel, met op m'n onderhoud eten.
pi_177599827
Omega's zijn dan ook enige dat ik altijd zou aanraden als supplement. Eventueel nog vitamine-D.

Zelfs al eet je vette vis. Zit in zoveel producten geharde vetten dat je wel moet tegenwerken om balans te houden.

Dat van tekorten valt wel mee trouwens, niet voor altijd, maar je lichaam is sterk genoeg om het een poos uit te houden zonder. Eskimo's hebben een beperkt dieet met weinig tot geen fruit bijvoorbeeld.
Is wel een leuke Tumblr-riedel over hoe aliens ons als soort zouden beoordelen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177600178
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 14:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Snap ik! Vandaar ook dat ik shakes heb uitgekozen waar veel vitaminen in zitten. En ik veel groente eet. Fruit inderdaad wel weinig nu, maar met het ophogen nu wel weer vaker. En vette vis kan prima, hoor, alleen dan bv een ons zalm bij het eten ipv twee. Dus ik zal zeker minder binnenkrijgen dan hiervoor, maar het maakt me ook juist wel weer heel bewust van wat ik kies om wél te eten.

Lijst vandaag:
O: clean protein bar
S: hockeywedstrijd
L: smart protein shake
T: appel
D: sushi (zelfgemaakt, beetje rijst en vooral zalm)

En Viz, echt heel knap dat het je lukt om het eraf te houden! Hopelijk volg ik je voorbeeld. Vandaag in elk geval vast wel, met op m'n onderhoud eten.
:o
Don't do as I do, do as I say.

Ben echt geen voorbeeld hoor want ik schommel wel een boel. Al zit ik nu wel weer op laatste gaatje van m'n riem.

Gewoon bezig alles weer op z'n riedel te krijgen, alles en iedereen die ik mee kan sleuren daarin helpt. En super dat het jou inspireert!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177600908
Liep net langs m'n echte Co, en die is awesome, maar besef me ook dat ik nog een echte Co tegoed heb.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177601261
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 09:46 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou zeggen op de dagen wanneer je sport. Niet helemaal zeker, want dat was in een tijd dat ik niet meer aan sport deed. Maar was wel op de dagen dat ik veel bewoog.

Doordeweeks leefde ik enkel op het avondeten en 's weekends at ik normaal tot soms veel maar dan wel vrijdag en zaterdag los gaan tijdens het stappen. Was tijdens de hele hardstyle periode :')


Wat een feestjes toen gehad O+ van 23u tot 7u helemaal los, lasers in je ogen, keiharde muziek, en gaan.
En zonder drugs want wel een keer xtc gedaan maar werd me veels te warm. Wel boel cola/wodka en tequila :@
In ca 1991/1992 zei mijn broer: Er zit een gave disco in Uelsen. Hard uitgelachen, want Uelsen was in mijn ogen een gehucht en ik dacht dat het een kippenhok zou zijn. Wij daar heen met een groepje. Woah :o Was geen kippenhok O+ In het begin elk weekend gewoon gratis ontbijt vanaf 5 uur of zo. Mooie tijd geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177601662
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 15:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In ca 1991/1992 zei mijn broer: Er zit een gave disco in Uelsen. Hard uitgelachen, want Uelsen was in mijn ogen een gehucht en ik dacht dat het een kippenhok zou zijn. Wij daar heen met een groepje. Woah :o Was geen kippenhok O+ In het begin elk weekend gewoon gratis ontbijt vanaf 5 uur of zo. Mooie tijd geweest.
Ook wel poos doorgebracht in de hardrock kelder natuurlijk?

MC Da Syndrome natuurlijk _O_

Ik wil weer terug >:O

[ Bericht 6% gewijzigd door V1z0R op 04-03-2018 15:29:28 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177602016
Na 5u stampen een lekker broodje curry-wurst mit zenf nassen. :9
Dat kartonnetje dan vol met die currysaus, mosterd er bovenop, dik vreten.

[ Bericht 20% gewijzigd door V1z0R op 04-03-2018 16:08:49 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 15:58:38 #110
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177602554
Weer een verjaardag gehad. Toch niet aangekomen.

Inspanningen sinds voorgaande meting
• 30 minuten wandelen door de ijskou.

Inname sinds voorgaande meting
• Water hele dag door
• Dubbele volkoren boterham grillworst (L)
• Gebakje (T)
• Hartige hapjes (T)
• Chinese maaltijd (D)
• Dubbele volkoren notenbrood boterham met omelet (O)
• Dubbele volkoren boterham grillworst (O)
• 2 mokken thee met een 1/2 tl suiker (O)

Nieuwe meetwaarden
• 04 maart 2018: 91,3 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Afname t.o.v. voorgaande meting: 0,1 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 3,5 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 76
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 1,4 kg
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 4 maart 2018 @ 16:44:39 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_177603703
Hoera voor Sigme! *O*

V1z, lekker is dat he, kast opruimen! Had tijdje terug een kledingruil bij m'n zus en toen heeft heel veel van de kleding die ik toch niet meer droeg een tweede leventje gekregen :7 Ook wel wat mee teruggenomen, maar een stuk minder dan waarmee ik kwam :+

Lekker UIO_AMS, Chinees! Afhaal oids? In Londen waren vriend en ik laatst in China Town beland, ook lekker gegeten :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_177606935
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoera voor Sigme! *O*

V1z, lekker is dat he, kast opruimen! Had tijdje terug een kledingruil bij m'n zus en toen heeft heel veel van de kleding die ik toch niet meer droeg een tweede leventje gekregen :7 Ook wel wat mee teruggenomen, maar een stuk minder dan waarmee ik kwam :+

Lekker UIO_AMS, Chinees! Afhaal oids? In Londen waren vriend en ik laatst in China Town beland, ook lekker gegeten :9
Voelt inderdaad goed. Dat en naakt slapen idee van sigme maakt me totaal ander mens. Ben relaxed en niet meer bekrompen. Raar maar het werkt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177606990
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 15:22 schreef V1z0R het volgende:

Ook wel poos doorgebracht in de hardrock kelder natuurlijk?

MC Da Syndrome natuurlijk _O_

Ik wil weer terug >:O
's Nachts buiten in de tuin zitten, ijs eten (Movenpick) toen er nog een tuin was O+ Cocktailbar boven met Ladykiller's drinken (en dan railing vasthouden bij de trap afgaan). Hardrock kelder _O_ Maar meestal gewoon rond centrale dansvloer in grote zaal. En ja, die worsten :9 Na afloop altijd verrast opkijken bij het afrekenen hoe goedkoop het was geweest. En ipv 20 mark mocht je gewoon 20 gulden geven O+

Misschien hebben we elkaar daar wel eens 'gezien' 8-) Alhoewel ik op het laatst nooit meer kwam. Zo druk. Alleen Nederlanders. Stuk duurder. Geen ontbijtjes meer :{ Verderop zat er nog één, met een zwembad. Ook wel eens geweest, maar geen idee meer hoe die heette.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177607171
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Voelt inderdaad goed. Dat en naakt slapen idee van sigme maakt me totaal ander mens. Ben relaxed en niet meer bekrompen. Raar maar het werkt.
Een hele rits smileys schiet tekort.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177607509
Kleine viez heeft een podium.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177609102
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:34 schreef V1z0R het volgende:
Kleine viez heeft een podium.
_O-
Mijn lief slaapt ook naakt. Ik heb het geprobeerd, maar ik kan dan A: niet slapen en B: er komt theater van :+

Meestal ga ik dan om 3 uur 's nachts mijn pyjama toch maar aantrekken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_177609360
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 14:41 schreef sigme het volgende:
Zo. Uitslag is OK. Over een half jaar nieuwe inspectie .
We trakteren onszelf vanavond op een flinke biefstuk.
Ik jompel nog ff hoor! *O*

En verder baal ik. Afgelopen jaar echt heel consequent geweest met hardlopen, 2 a 3 keer per week. Nu blessure door op een duploblokje te stappen (was in september). Vorige week bij de huisarts geweest en verwijzing naar orthopeed gehad. Ik vermoed dat hardlopen er voorlopig echt niet inzit.

Mijn eetpatroon is nog steeds afgesteld op wel regelmatig hardlopen, dus dat gaat niet zo lekker samen :’).
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 10:48:44 #118
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177617009
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lekker UIO_AMS, Chinees! Afhaal oids? In Londen waren vriend en ik laatst in China Town beland, ook lekker gegeten :9
Ja, mijn moeder was jarig en als we dan allemaal met aanhang komen, vinden mijn ouders het leuk om een grote rijsttafel te halen. Het is dan wel de Hollandse variant van Chinees. Ook lekker, maar in de China Towns van deze wereld komt het toch meer in de buurt van de meer traditionele Chinese keuken. Niet dat die als zodanig bestaat. Elke regio heeft wel een keuken. Ik woonde in de Kanton-regio en verlang nog wel eens terug naar die keuken. Kantonnese restaurants kun je hier in Amsterdam ook wel vinden, maar het is toch net even anders.

Gisteren weer een verjaardag gehad. Toch wat afgevallen.

Inspanningen sinds voorgaande meting
• 40 minuten fietsen.

Inname sinds voorgaande meting
• Water hele dag door
• Dubbele desem boterham oude kaas (L)
• Plak ontbijtkoek (L)
• Glas appelsap (L)
• Plakje chocoladecake (T)
• Glas cola (T)
• Boerenkool met spekjes en rookworst (D)
• Dubbele desem boterham met oude kaas (O)
• Dubbele desem boterham grillworst (O)
• 1 mok thee met een 1/2 tl suiker (O)

Nieuwe meetwaarden
• 05 maart 2018: 91,0 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Afname t.o.v. voorgaande meting: 0,3 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 3,8 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 75
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 1,1 kg

Straks tijdens de lunch een stukje wandelen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 5 maart 2018 @ 13:32:12 #119
248821 Rauw.
op je bord.
pi_177619672
quote:
wtf.
Ik was erbij.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_177620854
Zo, afgelopen week bijna de hele week in Odessa voor werk (ma heen, do terug...)
Dinsdag was Sushi en Pizza maar de rest van de week was gelukkig redelijk gezond!

Nu weer braaf IF opgepakt, van gisteren op vandaag weer 16 uur gevast.
En ik doe vandaag ook gelijk even een low calorie dagje. Even weer terug in het stramien ;)

L: 1 gekookt ei volledig, 1 gekookt ei alleen eiwit, bakje rauwkost zonder dressing
D: roerbakgroenten en (zelf) gerookte kipfilet

Hierbij probeer ik het te houden, nu nog even doorzetten :B
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 14:35:45 #121
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177620909
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:32 schreef Skoap het volgende:
Zo, afgelopen week bijna de hele week in Odessa voor werk (ma heen, do terug...)
Dinsdag was Sushi en Pizza maar de rest van de week was gelukkig redelijk gezond!

Nu weer braaf IF opgepakt, van gisteren op vandaag weer 16 uur gevast.
En ik doe vandaag ook gelijk even een low calorie dagje. Even weer terug in het stramien ;)

L: 1 gekookt ei volledig, 1 gekookt ei alleen eiwit, bakje rauwkost zonder dressing
D: roerbakgroenten en (zelf) gerookte kipfilet

Hierbij probeer ik het te houden, nu nog even doorzetten :B
Odessa? Dan kom je aardig in de buurt van de Krim. Wel veilig?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177620975
quote:
11s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Odessa? Dan kom je aardig in de buurt van de Krim. Wel veilig?
Ja, ik vlieg geregeld naar Odessa voor werk, aangezien we daar 15+ developers hebben zitten.
Ik ben er zelfs 1 maand geweest toen al die ongeregeldheden waren in Kiev. De bedoeling was 2 maanden te blijven, maar toen het land in mobilisatie ging hebben we besloten terug te vliegen naar Amsterdam (en het hele vliegtuig applaudisseren toen de piloot meldde dat we in EU luchtruim vlogen.. raar was het allemaal wel)

Het is in Odessa zeker wel veilig gelukkig!
Maar mijn familie is er nog steeds niet heel blij mee dat ik geregeld in Odessa zit...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_177621330
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 19:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

's Nachts buiten in de tuin zitten, ijs eten (Movenpick) toen er nog een tuin was O+ Cocktailbar boven met Ladykiller's drinken (en dan railing vasthouden bij de trap afgaan). Hardrock kelder _O_ Maar meestal gewoon rond centrale dansvloer in grote zaal. En ja, die worsten :9 Na afloop altijd verrast opkijken bij het afrekenen hoe goedkoop het was geweest. En ipv 20 mark mocht je gewoon 20 gulden geven O+

Misschien hebben we elkaar daar wel eens 'gezien' 8-) Alhoewel ik op het laatst nooit meer kwam. Zo druk. Alleen Nederlanders. Stuk duurder. Geen ontbijtjes meer :{ Verderop zat er nog één, met een zwembad. Ook wel eens geweest, maar geen idee meer hoe die heette.
Denk dat ik iets later dan jou heen ging. Was al met euro's namelijk.
Oja, ladykillers _O-

quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 13:32 schreef Rauw. het volgende:

[..]

wtf.
Ik was erbij.
Ik dus ook :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 5 maart 2018 @ 15:46:56 #124
70532 loveli
N
pi_177622365
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 08:30 schreef V1z0R het volgende:
Ik hou je niet tegen, maar zou zelf zeggen ga 5 dagen per week zo laag en 2 dagen op onderhoud want >5 dagen zo laag treed atrofie op. Dus als je straks je doel bereikt hebt is je verbranding een stuk lager.
Ik vraag me af hoe handig dit advies is. Als je een vlcd doet, is het doel zo snel mogelijk gewicht en vet kwijtraken. Als je dan elke week 2 dagen daarboven gaat zitten, dan duurt het weer even voor je weer vet gaar verbranden en moet je het langer volhouden.

Het idee van een vlcd is dat je het zo'n 8 tot max 16 weken volhoudt, in die periode maximaal afvalt en dan weer gaat opbouwen.

De meeste onderzoeken die ik kan vinden zijn of gerelateerd aan verbetering van gezondheidsrisico's gerelateerd aan welvaartsziektes (diabetes, hoog cholesterol, bloeddruk, levercirrose om een paar onderzoeken te noemen), of gekoppeld aan een bepaald vlcd programma en vermoedelijk gesponsord door de fabrikant ervan.

Waarbij wel de vraag rijst of het verstandig is van Vlindertje om dit op eigen houtje te doen en niet een (duurder) pakket aan te schaffen met prefab shakes waar "alles wat je nodig hebt" in zit. Ik kreeg niet de indruk dat Vlindertje een totale dombo is, dus ik gok dat er wel een beetje over is nagedacht ;)

Succes van een dergelijk dieet op de lange termijn is vooral afhankelijk van hoe je daarna weer opbouwt en of je je levenstijl aanpast.
crap in = crap out
pi_177626116
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe handig dit advies is. Als je een vlcd doet, is het doel zo snel mogelijk gewicht en vet kwijtraken. Als je dan elke week 2 dagen daarboven gaat zitten, dan duurt het weer even voor je weer vet gaar verbranden en moet je het langer volhouden.

Het idee van een vlcd is dat je het zo'n 8 tot max 16 weken volhoudt, in die periode maximaal afvalt en dan weer gaat opbouwen.

De meeste onderzoeken die ik kan vinden zijn of gerelateerd aan verbetering van gezondheidsrisico's gerelateerd aan welvaartsziektes (diabetes, hoog cholesterol, bloeddruk, levercirrose om een paar onderzoeken te noemen), of gekoppeld aan een bepaald vlcd programma en vermoedelijk gesponsord door de fabrikant ervan.

Waarbij wel de vraag rijst of het verstandig is van Vlindertje om dit op eigen houtje te doen en niet een (duurder) pakket aan te schaffen met prefab shakes waar "alles wat je nodig hebt" in zit. Ik kreeg niet de indruk dat Vlindertje een totale dombo is, dus ik gok dat er wel een beetje over is nagedacht ;)

Succes van een dergelijk dieet op de lange termijn is vooral afhankelijk van hoe je daarna weer opbouwt en of je je levenstijl aanpast.
Had als uitgangspunt het behoud van spieren. Weet dus ook niet of het handig is.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 5 maart 2018 @ 19:15:21 #126
70532 loveli
N
pi_177626390
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Had als uitgangspunt het behoud van spieren. Weet dus ook niet of het handig is.
Vergelijking low carb en low-fat:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1373635/

Vergelijking low carb/high verzadigd vet met high carb/low vet:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1368980/

Effect vlcd en beweging op spieren:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1425652

(te) Kort door de bocht zijn eiwitten en beweging goed voor spierbehoud.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 5 maart 2018 @ 19:22:44 #127
70532 loveli
N
pi_177626580
Er was ook een onderzoek naar hoe na een laag calorisch dieet op peil te blijven. Bij mannen hielp het prima om als ze een bepaald gewicht bereikten weer even te dieten, bij vrouwen werkte dat veel minder goed dan op vaste tijden (ik meen eens in de 3 maanden) 2 weken laag in de calorien te zitten.

Was wel een onderzoek van een shake programma, dus met een korrel zout/marketing lezen.
crap in = crap out
pi_177626608
Loveli _O_ _O_ _O_ ! Ik ben net terug van sporten en moet zo weer (met die beweging zit het wel snor) dus heb je posts nu alleen globaal gelezen, maar als ik straks weer terug ben ga ik het even goed lezen en je linkjes ook! Dank je wel in elk geval, voor de moeite van de links zoeken ook, jij hebt altijd zoveel nuttige info in je posts!

(Oh en bedankt voor het vertrouwen dat ik geen complete dombo ben :P *) haha! Ik drink dus ook wel shakes met een behoorlijk deel van de ADH van allerlei vitamines erin om dat redelijk op peil te houden, alleen niet uit een specifieke "afval-kit" ofzo).
  Vis een optie? maandag 5 maart 2018 @ 20:08:14 #129
70532 loveli
N
pi_177627437
Post is ook bedoeld om te discussieren/onderzoeken, want ik weet heel weinig van vlcd. Was altijd fel tegenstander van crashdieten, tot ik erop gewezen werd dat uit onderzoeken bleek dat het niet (per se) slechter is dan een "gewoon" caloriebeperkend dieet.
crap in = crap out
pi_177627750
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Vergelijking low carb en low-fat:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1373635/

Vergelijking low carb/high verzadigd vet met high carb/low vet:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1368980/

Effect vlcd en beweging op spieren:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1425652

(te) Kort door de bocht zijn eiwitten en beweging goed voor spierbehoud.
Even snel doorgelezen maar staat ook gewoon bij dat er wel significant verlies van spiermassa is.
quote:
DEXA data indicated both the VLCARB and VLF diets resulted in significantly more lean mass loss as a proportion of weight loss
Laatste geeft wel aan dat het naar rato is. Toch, zou zelf wel willen behouden aan spieren wat ik heb en kwijtraken wat ik kwijt wil dus de vetjes.
quote:
We concluded that the strength decrease was a natural adaptation to the reduction in body mass as the ratio of strength to FFM was maintained
Beetje nietszeggende conclusie vind ik dat. Vrij logisch dat je kracht-output gelijkt blijft aan de hand van je VVM, betekent niet dat je niet VVM bent kwijtgeraakt.

Ik blijf bij m'n statement :P Staat dus ook gewoon in de conclusies dat je inderdaad flink VVM verliest bij laag calorisch dieet over langere tijd.

Zou ik geen behoud noemen maar ingecalculeerd verlies.

Neemt niet weg dat de resultaten alsnog goed zijn voor je gezondheid natuurlijk.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 5 maart 2018 @ 20:37:05 #131
70532 loveli
N
pi_177628130
Als je de very low carb versie neemt, dan raak je enkel vet kwijt :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cherry picking, I love it O+
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 5 maart 2018 @ 20:41:16 #132
70532 loveli
N
pi_177628274
Zelf vind ik low carb vrij lastig te combineren met de kantine op werk, waar niet altijd een low carb keus is.

En ik ben te lui om zelf iets voor te bereiden en mee te nemen :')
crap in = crap out
pi_177628481
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:37 schreef loveli het volgende:
Als je de very low carb versie neemt, dan raak je enkel vet kwijt :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cherry picking, I love it O+
"Normal-weight men" :P Vermindering in KH's(of kcals) doet bij elke man T's verhogen dus spiermassa blijft gelijk of verhoogt zelfs. Gaat niet op voor vrouwen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 5 maart 2018 @ 20:54:25 #134
70532 loveli
N
pi_177628649
-O-
crap in = crap out
pi_177628736
Gaat wachten worden tot de overgang Li. Kun je ook een snor kweken :D en konthaar.
's Ochtends lekker tarrels eruit boenen _O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 21:13:03 #136
236264 crew  capricia
pi_177629067
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

"Normal-weight men" :P Vermindering in KH's(of kcals) doet bij elke man T's verhogen dus spiermassa blijft gelijk of verhoogt zelfs. Gaat niet op voor vrouwen.
Wat staat hier? Waarom is het voor vrouwen anders?
Ik ben zeer geïnteresseerd.
Laag in KH, is vaak hoog in vet en Eiwit. Precies wat goed voor spierbehoud is.. en dat is anders bij vrouwen?
Definitely not CIA
  Vis een optie? maandag 5 maart 2018 @ 21:35:37 #137
70532 loveli
N
pi_177629665
Kort door de bocht, vet wordt opgeslagen onder invloed van hormonen, er is een groot verschil tussen (hormonen van) mannen en vrouwen. Testosteron speelt weer een grote rol bij aanmaak van spiermassa.

Mannen en vrouwen behoren tot dezelfde soort, maar zijn toch behoorlijk verschillend. En dat is maar goed ook, anders werd het knap saai ;)
crap in = crap out
pi_177629677
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:13 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat staat hier? Waarom is het voor vrouwen anders?
Ik ben zeer geïnteresseerd.
Laag in KH, is vaak hoog in vet en Eiwit. Precies wat goed voor spierbehoud is.. en dat is anders bij vrouwen?
T's = testosteron. En ja, dat is anders bij vrouwen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 21:38:40 #139
236264 crew  capricia
pi_177629744
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

T's = testosteron. En ja, dat is anders bij vrouwen.
Okay.
Spierbehoud bij vrouwen door afvallen met een kc tekort, is toch wel flink eiwit blijven eten?
Definitely not CIA
pi_177629864
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Okay.
Spierbehoud bij vrouwen door afvallen met een kc tekort, is toch wel flink eiwit blijven eten?
Altijd V's en E's, laat rest over aan Li. Ben geen expert vrouwelijke kant dus hou me daarbuiten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_177630139
Zekere iemand is ook straks vrij, bed opwarmen dus. Oant sjen!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator dinsdag 6 maart 2018 @ 10:34:35 #142
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177637416
Inspanningen sinds voorgaande meting
• 40 minuten fietsen.
• 30 minuten wandelen.

Inname sinds voorgaande meting
• Water hele dag door
• Pistolet jonge kaas (L)
• Pistolet leverworst (L)
• 2 winegums (T)
• Spaghetti van pompoen met groenten en crème fraîche (D)
• Glas suikervrije limonade (D)
• Dubbele desem boterham met oude kaas (O)
• Dubbele desem boterham grillworst (O)
• 2 mokken thee met een 1/2 tl suiker (O)

Nieuwe meetwaarden
• 06 maart 2018: 90,7 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Afname t.o.v. voorgaande meting: 0,3 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 4,1 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 74
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 0,8 kg
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177648998
Reisdag.
Ontbijt:
Bonen met mais en gedroogde tomaat, met kaas onder de grill
2 merquez met champignons
2 gekookte eieren

Middag:
3 rijstpapierrolletje met vis & avocado
Fruit& 250gr volle kwark

Tussendoor: paar stukjes worst

Avondeten:
Runderstoof met peen, gekookte sperziebonen, beetje rijst
Toe kantenklaar teramisobakje

Dankzij hond toch nog ruim 8duizend stappen.
Hond op hotel:


Iets voorbij Parijs, morgen weer 700 km rijden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:19:58 #144
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_177649323
O: magere kwark met muesli, blauwe bessen en frambozen
L: 3 wraps met zalm en spinazie
D: hutspot met spekjes
T: bak tomaatjes
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_177651969
Hoi!

Ik kom ff linkje plaatsen naar aanleiding van de discussie over Vlinders dieet :P


Geen idee wie/ of men er wat aan heeft. Ik vond het nuttig in ieder geval ^O^

Zal ik ook lijstje plaatsen dan? :+

L: turkse pizza met veel sla en saus. En cola light
T: wat mini stroopwafels en een koffie verkeerd
D: verse pompoensoep, 1 plak speltbrood met zelfgemaakte eiersalade
T: koekje bij de thee

:P

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 06-03-2018 23:01:02 ]
pi_177653224
Interessant An!!

Lekker lijstje :D

Mijn lijstje

L: lunch met leftover kipgyros met daarbij komkommer, edamame, paprika, bleekselderij, tomaat
T: stroopwafel :') + cappuccino
T: puur paaseitje
D: groenten prut met tomaat met daarin een 2 eieren gekookt & home made guacamole :9

Verder veel thee
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 13:21:13 #147
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177661162
Inspanningen sinds voorgaande meting
• 40 minuten fietsen.
• 20 minuten wandelen.

Inname sinds voorgaande meting
• Water hele dag door
• 1/2 stokbroodje filet americain met een gekookt ei (L)
• 2 winegums (T)
• Aardappels en groenten uit de oven met gerookte makreel (D)
• Glas suikervrije limonade (D)
• Yoghurt met blauwe bessen (D)
• Dubbele desem boterham grillworst (O)
• 2 mokken thee met een 1/2 tl suiker (O)

Nieuwe meetwaarden
• 07 maart 2018: 90,4 kg schoon aan de haak (gemeten na ontbijt).
• Afname t.o.v. voorgaande meting: 0,3 kg
• Afname t.o.v. start (2 januari 2018: 94,8 kg): 4,4 kg
• Aantal dagen nog te gaan tot doel: 73
• Aantal kilo's nog te gaan tot doel: 0,5 kg

Net flink wezen sporten. Nu best moe.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 13:40:55 #148
236264 crew  capricia
pi_177661507
O: Yoghurt, Muesli, blauwe bessen
L: Salade caprese (mozzarella, tomaten, sla, olijven, pitjes en olijfolie.. 500kcal, veel vetten.. kijken of ik vol blijf zitten vanmiddag)
D: Groente-kipkebab (met honing en sojasaus) met wat meergranen-rijst
S: Crossbox vanavond.
Daarna bakkie kwark.

1400 kcals totaal.

Morgen vertrek ik naar Italië voor een lang weekend om daar wat te koken en zelf wat te proeven. Dat wordt lunch en diner kokkerellen (zowel proeven als klaarmaken) met een Italiaanse familie. Ben al benieuwd naar de schade.. :D Maar ik heb er vooral heel veel zin in.
Vooral qua wijn kan ik nog wel wat van ze leren: Bij de lunch 1 glas, bij het diner ook 1 glas. Bij mij gaat de fles altijd op. Ik ben niet zo goed in matigen als ik eenmaal begin. :o

De twee gerechten waarvoor ik de ingrediënten vanuit Nederland meeneem (behalve het verse vlees): Snert en Nasi. Echt moeilijk is het niet. Maar ik moet het ieder jaar voor ze klaar maken. Ze vinden het lekker.

Wat ik ieder jaar terug krijg qua diner de eerste avond: carne salada e fagioli (streekgerecht uit Trentino). Kwistig met de olijfolie...zalig!
Definitely not CIA
pi_177662553

Vanochtend gewandeld in nat Frankrijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177673585
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:40 schreef capricia het volgende:
O: Yoghurt, Muesli, blauwe bessen
L: Salade caprese (mozzarella, tomaten, sla, olijven, pitjes en olijfolie.. 500kcal, veel vetten.. kijken of ik vol blijf zitten vanmiddag)
D: Groente-kipkebab (met honing en sojasaus) met wat meergranen-rijst
S: Crossbox vanavond.
Daarna bakkie kwark.

1400 kcals totaal.

Morgen vertrek ik naar Italië voor een lang weekend om daar wat te koken en zelf wat te proeven. Dat wordt lunch en diner kokkerellen (zowel proeven als klaarmaken) met een Italiaanse familie. Ben al benieuwd naar de schade.. :D Maar ik heb er vooral heel veel zin in.
Vooral qua wijn kan ik nog wel wat van ze leren: Bij de lunch 1 glas, bij het diner ook 1 glas. Bij mij gaat de fles altijd op. Ik ben niet zo goed in matigen als ik eenmaal begin. :o

De twee gerechten waarvoor ik de ingrediënten vanuit Nederland meeneem (behalve het verse vlees): Snert en Nasi. Echt moeilijk is het niet. Maar ik moet het ieder jaar voor ze klaar maken. Ze vinden het lekker.

Wat ik ieder jaar terug krijg qua diner de eerste avond: carne salada e fagioli (streekgerecht uit Trentino). Kwistig met de olijfolie...zalig!
Snert is een apart iets. Twee oma's compleet andere bereiding.Moeder's kant kon in 1 dag, bij m'n vader's kant moest je 3 dagen wachten.
Maakt niet uit hoe dik ik ben, die nog over is zegt altijd dat ik te weinig vet op de botten heb. Ik schep verdomme de hele metworst uit de pan.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Moderator woensdag 7 maart 2018 @ 21:51:03 #151
236264 crew  capricia
pi_177673707
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 21:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Snert is een apart iets. Twee oma's compleet andere bereiding.Moeder's kant kon in 1 dag, bij m'n vader's kant moest je 3 dagen wachten.
Maakt niet uit hoe dik ik ben, die nog over is zegt altijd dat ik te weinig vet op de botten heb. Ik schep verdomme de hele metworst uit de pan.
Ben er ook zo gek op. Vind het zo lekker. Ik kan nooit een dag wachten, ik moet het proeven.
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')