abonnement Unibet Coolblue
pi_177289215


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_177289231
Kan het weer meer crypto gericht, serieuzer en flink minder persoonlijk gebash?
pi_177289254
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:48 schreef SMS303 het volgende:
Kan het weer meer crypto gericht, serieuzer en flink minder persoonlijk gebash?
Nee. Dukaten it is.
pi_177289320

Filmpje van een paar gasten die op bezoek gaan bij Mcafee. Hij heeft zwaarbewapende beveiligers rondlopen en loopt zelf ook met een pistool. Die man is echt geschift :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2018 23:56:56 ]
pi_177289340
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:56 schreef Gehrman het volgende:

Filmpje van een paar gasten die op bezoek gaan bij Mcafee. Hij heeft zwaarbewapende beveiligers rondlopen en loopt zelf ook met een pistool. Die man is echt geschift :')
het hebben van geweren voorkomt school shootings heb ik gisteren gelezen :)
pi_177289349
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:56 schreef Gehrman het volgende:

Filmpje van een paar gasten die op bezoek gaan bij Mcafee. Hij heeft zwaarbewapende beveiligers rondlopen en loopt zelf ook met een pistool. Die man is echt geschift :')
Texas. :7
pi_177289458
hebben jullie dit artikel al eens gelezen ???
zum kotsen :r :r :r

https://www.ad.nl/economi(...)n-verkopen~a64abfce/
pi_177289493
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:09 schreef Predator38 het volgende:
hebben jullie dit artikel al eens gelezen ???
zum kotsen :r :r :r

https://www.ad.nl/economi(...)n-verkopen~a64abfce/
Er zit dus niets anders op, beste bitcoinfans: die bitcoin kan maar beter heel snel crashen, voordat hij onze economie ontwricht. Als ik er een had zou ik m nu verkopen.

_O-
pi_177289498
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:09 schreef Predator38 het volgende:
hebben jullie dit artikel al eens gelezen ???
zum kotsen :r :r :r

https://www.ad.nl/economi(...)n-verkopen~a64abfce/
Lekker bekkie wel.
pi_177289509
Sandra Phlippen is chef economie:

Ten eerste ondermijnt de bitcoin de overheid omdat heel veel transacties draaien om witwaspraktijken en belastingontwijking. Een ander probleem is dat de winst van nieuwe bitcoins die erbij komen niet ten goede komen aan de overheid (zoals bij normale geldschepping), maar opgaan aan zwaar milieubelastende computerkracht.

Centrale banken hebben ook minder invloed op het stabiel houden van de economie. In tijden van crisis kunnen centrale banken via hun invloed op gewone banken de kredietvoorwaarden versoepelen en mensen aanzetten tot consumptie. Op de bitcoineconomie heeft de bank geen vat en kan een economische crisis dieper worden.

nu weten we ook gelijk hoe ze chef is geworden......lekker pijpbekkie !!!! :O _O-
pi_177289557
moet je eens kijken hoeveel artikelen over wat banken nou precies fout doen en gedaan hebben hierin staan:

https://twitter.com/search?q=%23BanksAreCorrupt

en wat een bedragen :D
pi_177289578
bitcoin log scale:
aardig op schema

pi_177289599
bitcoingoden _O_
pi_177289626
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:24 schreef Predator38 het volgende:
bitcoin log scale:
aardig op schema

[ afbeelding ]
De y-as is wel een beetje raar, dezelfde afstand is eerst 9$ en verder omhoog ineens 90k$.
  maandag 19 februari 2018 @ 00:37:55 #16
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177289669
Is deze site legit? www.sailing.org.pl
pi_177289696
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:37 schreef leolinedance het volgende:
Is deze site legit? www.sailing.org.p
Wat bedoel je precies met 'legit'? Hij doet het wel, als je de .p aan het einde weghaalt.
pi_177289698
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:31 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

De y-as is wel een beetje raar, dezelfde afstand is eerst 9$ en verder omhoog ineens 90k$.
Ja duh, het is op logaritmische schaal :')
pi_177289704
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:42 schreef YT123 het volgende:

[..]

Ja duh, het is op logaritmische schaal :')
Ow, gaat dat zo. ^O^
  maandag 19 februari 2018 @ 00:44:29 #20
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177289711
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:41 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met 'legit'? Hij doet het wel, als je de .p aan het einde weghaalt.
Of ie te vertrouwen is.
Het moet trouwens www.sailing.org.pl zijn. De naam van dit bedrijf zegt me niks, nooit van gehoord hier op Fok of elders. Daarnaast kreeg ik in Chrome een melding dat de site onveilig kon zijn. Nu komt die melding zo nu en dan ook voorbij bij andere sites, dus vandaar de twijfel.

Beetje gekke URL toch, als je bedrijf Bitension.nl heet en uit NL komt?

edit: Ook als je zoekt op Bitension slechts 2 hits. De URL www.bitension.nl werkt blijkbaar ook. Vertrouw het niets.
pi_177289720
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Of ie te vertrouwen is.
Het moet trouwens www.sailing.org.pl zijn. De naam van dit bedrijf zegt me niks, nooit van gehoord hier op Fok of elders. Daarnaast kreeg ik in Chrome een melding dat de site onveilig kon zijn. Nu komt die melding zo nu en dan ook voorbij bij andere sites, dus vandaar de twijfel.

Beetje gekke URL toch, als je bedrijf Bitension.nl heet en uit NL komt?

edit: Ook als je zoekt op Bitension slechts 2 hits. De URL www.bitension.nl werkt blijkbaar ook. Vertrouw het niets.
Euh, jah, da's vreemd. Ik verwacht eerder Poolse zeilers.
  maandag 19 februari 2018 @ 00:49:31 #22
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177289727
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:47 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Euh, jah, da's vreemd. Ik verwacht eerder Poolse zeilers.
Ook Elsas Media, waar het bedrijf van schijnt te zijn, is niet terug te vinden. Ja een twitteraccount dat sinds 2012 niet meer actief is :')
pi_177289730
Poolse tetten *O*

pi_177289738
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ook Elsas Media, waar het bedrijf van schijnt te zijn, is niet terug te vinden. Ja een twitteraccount dat sinds 2012 niet meer actief is :')
Bij bitension denk ik aan spanning tussen biseksuelen.
  maandag 19 februari 2018 @ 00:52:44 #25
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177289739
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:49 schreef Weissmania het volgende:
Poolse tetten *O*

[ afbeelding ]
Daar zou ik best 0.1 ETH aan uit willen geven :P
pi_177289743
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:49 schreef Weissmania het volgende:
Poolse tetten *O*

[ afbeelding ]
Gadverdamme.....als je ernaast ligt en ze draait zich snachts om ben je dood
pi_177289786
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:14 schreef Predator38 het volgende:

nu weten we ook gelijk hoe ze chef is geworden......lekker pijpbekkie !!!! :O _O-
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:48 schreef SMS303 het volgende:
Kan het weer meer crypto gericht, serieuzer en flink minder persoonlijk gebash?
  maandag 19 februari 2018 @ 01:10:39 #28
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177289801
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 01:05 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

[..]

Ben het niet vaak met die jongen eens, maar die lippen mogen er wezen :P
pi_177289833
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:53 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Gadverdamme.....als je ernaast ligt en ze draait zich snachts om ben je dood
Staat de 38 in je naam voor je gewicht? :P
  maandag 19 februari 2018 @ 01:51:49 #30
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177289864
quote:
quote:
jamie elderenbos Het aanmaken heeft mij wel geld gekost.
Zie het wel als een geintje, maar voornamelijk als een grote test.
Ik wil Ethereum gaan kopiëren en van daaruit mijn eigen ico gaan maken.
ik zal morgen 1.000.000 naar je overmaken.
Mocht je ze ontvangen hebben, wil je dat dan even laten weten?
:D
pi_177290959
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:09 schreef Predator38 het volgende:
hebben jullie dit artikel al eens gelezen ???
zum kotsen :r :r :r

https://www.ad.nl/economi(...)n-verkopen~a64abfce/
Dat soort mensen :')

Laatste strijd jongens, adoptie is bijna hier !
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 19 februari 2018 @ 07:55:11 #33
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177291050
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:49 schreef Weissmania het volgende:
Poolse tetten *O*

[ afbeelding ]
Da's nog eens een chest :7
pi_177291057
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 23:56 schreef Gehrman het volgende:

Filmpje van een paar gasten die op bezoek gaan bij Mcafee. Hij heeft zwaarbewapende beveiligers rondlopen en loopt zelf ook met een pistool. Die man is echt geschift :')
Thanks, ga ik vanmiddag ff kijken. Deze ook al gezien?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177291067
Lisk is weer een nieuw gevalletje? Sell before the news ipv sell the news?
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 19 februari 2018 @ 08:35:50 #36
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177291504
Universa is nu alleen te koop op CobinHood voor $ 0,05 per coin.

Als zo'n coin straks op Bittrex of Binance komt... Dan gaat zo'n coin meestal op het begin een flinke stijging maken, toch?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 19 februari 2018 @ 08:42:37 #37
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177291605
Mooooooon
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177291631
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:09 schreef Predator38 het volgende:
hebben jullie dit artikel al eens gelezen ???
zum kotsen :r :r :r

https://www.ad.nl/economi(...)n-verkopen~a64abfce/
vuile FUDsnol
pi_177291812
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 07:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat soort mensen :')

Laatste strijd jongens, adoptie is bijna hier !
Is artikel van DEC 2017, Pielemuis. Ze raadt aan om te verkopen omdat een dip onvermijdelijk is en je dan weer goedkoop op kan kopen.

Ik heb daar destijds gehoor aangegeven. Dubbele ATH nu!
pi_177291848
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:35 schreef satecl het volgende:
Universa is nu alleen te koop op CobinHood voor $ 0,05 per coin.

Als zo'n coin straks op Bittrex of Binance komt... Dan gaat zo'n coin meestal op het begin een flinke stijging maken, toch?
Neen. Kijk naar Nano.

Gaat om of het een goed concept heeft of niet, scalebility en market cap potentie. Dan volgt de rest

Kijk naar VEN, genoeg marketing. Maar naast een goed concept maar een kleine blockchain markt. Waarde blijft dus tussen 8-12 dollar.
pi_177292016
-Elke dag wordt ik wakker en verwijder ik jouw persoonlijke aanvallen.-

[ Bericht 47% gewijzigd door Zith op 19-02-2018 09:18:15 ]
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177292034
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:57 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Neen. Kijk naar Nano.

Gaat om of het een goed concept heeft of niet, scalebility en market cap potentie. Dan volgt de rest

Kijk naar VEN, genoeg marketing. Maar naast een goed concept maar een kleine blockchain markt. Waarde blijft dus tussen 8-12 dollar.
Over het algemeen zit er zeker een korte stijging in. Nano was een apart verhaal, die was al x2000 gegaan voordat deze op een grote exchange kwam.

Verder moet je niet zoveel onzin uitkramen alsof het waarheden zijn. Niemand weet wat een waarde zal worden

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2018 09:09:38 ]
pi_177292055
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:09 schreef Roellie80 het volgende:

[..]


Verder moet je niet zoveel onzin uitkramen alsof het waarheden zijn.
Kut ik moest lachen :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177292091
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:57 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Neen. Kijk naar Nano.

Gaat om of het een goed concept heeft of niet, scalebility en market cap potentie. Dan volgt de rest

Kijk naar VEN, genoeg marketing. Maar naast een goed concept maar een kleine blockchain markt. Waarde blijft dus tussen 8-12 dollar.
Je weet zelf hopelijk ook dat wat voor de ene coin geldt, niet voor de andere geldt. Kijk naar de verschillen tussen rebrandings, zoals bij Antshares/Neo.

Daarnast supply chain een kleine blockhain markt?? Dat is dus juist ongeveer de allergrootste blockhain markt.

Je uitspraken doen me een beetje denken aan de mensen die zeiden dat Ethereum nooit boven de 20 zou komen
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177292102
Lekker waker worden met POLY trouwens, ruim 30% in 24uur. Dat proeft naar meer!
pi_177292124
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:13 schreef Roellie80 het volgende:
Lekker waker worden met POLY trouwens, ruim 30% in 24uur. Dat proeft naar meer!
Netjes, wat deed je besluiten erin te stappen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177292373
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Netjes, wat deed je besluiten erin te stappen?
Toevallig 2 gasten die ik hoog heb zitten benoemden deze coin afgelopen week. Misschien dat mede daardoor de coin stijgt trouwens. Het is een coin die zich richt op "security tokens"
quote:
According to Polymath there’s two primary types of tokens. App tokens and security tokens.

App tokens, like bitcoin and ethereum, give you access to a decentralized network and are launched in unregulated crowd sales. Then there’s security tokens which represent traditional financial assets and need to be regulated.

Today, the app market at around $100 million, is twice the size of the security token market. Polymath expects that in a decade the app token market will be $500 billion while the security token market will be 20 times the size at $10 trillion.

They also argue that asset backed securities as tokens work great with the blockchain. The just function better, providing liquidity, instant settlement, very low fees and 24/7 trading.

Polymath wants to be the one stop shop for securities tokens on the blockchain.
It wants to do what Ethereum did for app tokens for securities tokens.
Het blijft een gamble uiteraard, de coin heeft nu duidelijk momentum. Sellwalls worden opgegeten net als bij VEN een maandje geleden, weet je nog? ;)
pi_177292403
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Toevallig 2 gasten die ik hoog heb zitten benoemden deze coin afgelopen week. Misschien dat mede daardoor de coin stijgt trouwens. Het is een coin die zich richt op "security tokens"

[..]

Het blijft een gamble uiteraard, de coin heeft nu duidelijk momentum. Sellwalls worden opgegeten net als bij VEN een maandje geleden, weet je nog? ;)
Je hebt me, al mijn VEN verkocht en in Poly gestopt. Op naar de maan!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 09:44:01 #49
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177292649
Aantal BTC shorts is echt ziek hoog, denk dat we een flinke duik krijgen ergens een keer
pi_177292678
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:44 schreef Kyran het volgende:
Aantal BTC shorts is echt ziek hoog, denk dat we een flinke duik krijgen ergens een keer
Tegenover elke short staat een long, zal wel meevallen
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_177292702
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:44 schreef Kyran het volgende:
Aantal BTC shorts is echt ziek hoog, denk dat we een flinke duik krijgen ergens een keer
Nee. 15k is next stop.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 09:49:26 #52
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177292745
Fuck, was helemaal vergeten dat ik met mijn abo mensen kan blokkeren _O_
pi_177293024
Mogguh!
pi_177293034
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:49 schreef Kyran het volgende:
Fuck, was helemaal vergeten dat ik met mijn abo mensen kan blokkeren _O_
LEKKER, toch ook maar zo'n abo aanschaffen. Als de mods niet luisteren naar ons dan doen we het zelf wel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177293062
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

LEKKER, toch ook maar zo'n abo aanschaffen. Als de mods niet luisteren naar ons dan doen we het zelf wel.
We luisteren prima.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 10:11:37 #56
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177293136
quote:
99s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

We luisteren prima.
Nou ja, op zich wel, maar helaas zijn jullie ook gebonden aan FOK! regels. Jammer dat die het toelaten dat duidelijke trolls complete topics verzieken. Dit werkt ook prima :)
pi_177293146
Lisk :(
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 10:12:38 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177293158
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:12 schreef Klaphark het volgende:
Lisk :(
Sell the news 36h before the news. NIeuwe vuistregel.

Gaat nergens meer over.
pi_177293197
quote:
99s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

We luisteren prima.
Lets agree to disagree.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177293270
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:13 schreef Roellie80 het volgende:
Lekker waker worden met POLY trouwens, ruim 30% in 24uur. Dat proeft naar meer!
Dat is het kutte aan Crypto, je moet altijd geld klaar hebben liggen want anders ben je te laat..

Poly zou m'n volgende investering zijn, maarja nu alweer te laat :').. kopen in een stijgende lijn doe ik echt never nooit meer.. door zulke fouten sta ik nog steeds op -30%..

Wachten of er nog een goeie dip komt, tot die tijd laat ik hem gaan :)
pi_177293407
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sell the news 36h before the news. NIeuwe vuistregel.

Gaat nergens meer over.
je ziet dan die postings helemaal niet meer van die geblokte users ???
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 10:29:57 #62
163650 Greys
pi_177293453
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou ja, op zich wel, maar helaas zijn jullie ook gebonden aan FOK! regels. Jammer dat die het toelaten dat duidelijke trolls complete topics verzieken. Dit werkt ook prima :)
Niet met z'n allen erop happen en er boos van worden helpt ook. Scheelt echt een heel stuk met scrollen langs posts die niet interessant zijn. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 10:30:20 #63
163650 Greys
pi_177293465
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:27 schreef Predator38 het volgende:

[..]

je ziet dan die postings helemaal niet meer van die geblokte users ???
Als je iemand blockt zie je die posts idd niet meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177293494
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet met z'n allen erop happen en er boos van worden helpt ook. Scheelt echt een heel stuk met scrollen langs posts die niet interessant zijn. ;)
Of gewoon blokkeren die user. Jij hebt ook een abo :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 10:33:28 #65
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177293514
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:27 schreef Predator38 het volgende:

[..]

je ziet dan die postings helemaal niet meer van die geblokte users ???
Je ziet wel dat iemand gepost heeft, maar niet wat (of je moet het bewust openen).

@Greys Snap je punt, maar jij moet toch ook wel snappen dat dit niet altijd zo werkt. Als 99 van de 100 posts van iemand puur wordt gemaakt om een reactie van iemand uit te lokken kan je het misschien 98 keer negeren, maar de 99ste keer reageer je toch. Ik vind dit erg kort door de bocht.

Een post of twee is makkelijk te negeren, maar sommige users hier zijn echt puur uit op rellen. Dat kan je dan goed proberen te praten en de schuld bij de rest van de users leggen, maar dat is wel erg makkelijk.
pi_177293532
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je ziet wel dat iemand gepost heeft, maar niet wat (of je moet het bewust openen).

@Greys Snap je punt, maar jij moet toch ook wel snappen dat dit niet altijd zo werkt. Als 99 van de 100 posts van iemand puur wordt gemaakt om een reactie van iemand uit te lokken kan je het misschien 98 keer negeren, maar de 99ste keer reageer je toch. Ik vind dit erg kort door de bocht.

Een post of twee is makkelijk te negeren, maar sommige users hier zijn echt puur uit op rellen. Dat kan je dat goed proberen te praten en de schuld bij de rest van de users leggen, maar dat is wel erg makkelijk.
dat vind ik ook nog ruk, ik wil helemaal niks meer zien van die bepaalde users :D
pi_177293544
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je ziet wel dat iemand gepost heeft, maar niet wat (of je moet het bewust openen).

@Greys Snap je punt, maar jij moet toch ook wel snappen dat dit niet altijd zo werkt. Als 99 van de 100 posts van iemand puur wordt gemaakt om een reactie van iemand uit te lokken kan je het misschien 98 keer negeren, maar de 99ste keer reageer je toch. Ik vind dit erg kort door de bocht.

Een post of twee is makkelijk te negeren, maar sommige users hier zijn echt puur uit op rellen. Dat kan je dan goed proberen te praten en de schuld bij de rest van de users leggen, maar dat is wel erg makkelijk.
Het gaat ook maar om 1 user. Ban diegene van dit topic en iedereen is weer blij.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 10:35:29 #68
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177293551
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:34 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dat vind ik ook nog ruk, ik wil helemaal niks meer zien van die bepaalde users :D
Voor mij werkt het, want ik kijk om eerlijk te zijn niet altijd meteen wie iets gepost heeft, dus dan heb ik het al gelezen. Nu kan ik het gewoon compleet negeren :D
pi_177293554
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het gaat ook maar om 1 user. Ban diegene van dit topic en iedereen is weer blij.
Dat kán dus niet, zelfs al zouden we dat willen. Dus dat is helemaal geen oplossing.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2018 10:35:49 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 10:36:46 #70
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177293567
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het gaat ook maar om 1 user. Ban diegene van dit topic en iedereen is weer blij.
Mja, snap het en ik ben het met je eens, maar volgens mij mogen zij dat dus niet. Dat ligt niet aan onkunde of onwil van Typisch of andere moderators, maar gewoon aan de debiele FOK! moderatie regels.
pi_177293571
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Voor mij werkt het, want ik kijk om eerlijk te zijn niet altijd meteen wie iets gepost heeft, dus dan heb ik het al gelezen. Nu kan ik het gewoon compleet negeren :D
In VBL had een user mij geblokkeerd, nu ik mod ben moet hij mijn posts weer lezen.
pi_177293631
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat kán dus niet, zelfs al zouden we dat willen. Dus dat is helemaal geen oplossing.
Waarom zou je iemand geen subforum ban kunnen geven bij continu bewezen trollgedrag :?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 19 februari 2018 @ 10:43:35 #73
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177293687
Boeiend FB is verderop
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177293735
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:43 schreef fathank het volgende:
Boeiend FB is verderop
Oh, dit ja. Zal mijn post wel plakken naar het feedback topic. Kunnen we daar verder.
pi_177293802
We gaan weer hard naar de 11k.
pi_177293908
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het gaat ook maar om 1 user. Ban diegene van dit topic en iedereen is weer blij.
Man man man. Geef iedereen toch het recht op een mening in een forum. Of moeten we allemaal mee in de VEN mania van jou?

Roepen om een ban omdat iemand het oneens is, is als een kleuter die om mamma roept.

VEN doet het goed vandaag trouwens. Mag ook wel is gezegd worden
pi_177293967
Los van dat krijg je tegenwoordig als je om een ban vraagt voor een ander er zelf 1. Vind dat wel grappig eigenlijk.
pi_177293986
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:57 schreef rmrt2010 het volgende:
Los van dat krijg je tegenwoordig als je om een ban vraagt voor een ander er zelf 1. Vind dat wel grappig eigenlijk.
Droppie niet, die staat buiten de fokwet.
Lambo of Rekt
pi_177294013
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:54 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Man man man. Geef iedereen toch het recht op een mening in een forum. Of moeten we allemaal mee in de VEN mania van jou?

Roepen om een ban omdat iemand het oneens is, is als een kleuter die om mamma roept.

VEN doet het goed vandaag trouwens. Mag ook wel is gezegd worden
Misschien eens goed om ook naar je eigen manier van communiceren te kijken.
pi_177294018
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:48 schreef Raskolnikow het volgende:
We gaan weer hard naar de 11k.
moooooon
pi_177294026
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:59 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

moooooon
moehoehoehoen
Lambo of Rekt
  maandag 19 februari 2018 @ 11:02:06 #83
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177294059
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177294122
quote:
_O- _O- _O-
pi_177294132
11k. ^O^
pi_177294150
WE WORDEN FUCKING RIJK.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177294165
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
WE WORDEN FUCKING RIJK.
when Sir ? :D :P
pi_177294175
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:09 schreef Predator38 het volgende:

[..]

when Sir ? :D :P
When lambo?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177294179
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:59 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Misschien eens goed om ook naar je eigen manier van communiceren te kijken.
Het inderdaad met een bepaalt dedain. Maar ja, ieder zijn stijl.
  maandag 19 februari 2018 @ 11:10:18 #91
27929 piere
doe mij maar bier
pi_177294199
fok you ja!
pi_177294204
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
WE WORDEN FUCKING RIJK.
Zou jij niet eens post-belasting gaan betalen hier :7
Lambo of Rekt
pi_177294304
6 dollar bounce:(
pi_177294311
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zou jij niet eens post-belasting gaan betalen hier :7
Dan wil ik ook wat rechten hebben :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177294319
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan wil ik ook wat rechten hebben :9~
Je hebt mooie plannen, doe even een mailtje naar forum@fok.nl
pi_177294323
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:15 schreef Manzonderschouders het volgende:
6 dollar bounce:(
snap je nog steeds niet dat dat bepaald word op sats ?
pi_177294401
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:16 schreef Predator38 het volgende:

[..]

snap je nog steeds niet dat dat bepaald word op sats ?
Ohhhhh dus vandaar dat die steeds terug stuitert op 6 dollar:( Niks te maken met Sell Walls? BTC knalt namelijk wel lekker door
pi_177294417
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je hebt mooie plannen, doe even een mailtje naar forum@fok.nl
Betaal ik er ook weer belasting voor zeker.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177294436
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:22 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Ohhhhh dus vandaar dat die steeds terug stuitert op 6 dollar:( Niks te maken met Sell Walls? BTC knalt namelijk wel lekker door
sell walls worden ook op sat of ether gezet en niet op dollars
en geduld word beloont, waarom moet hij door knallen dan ?
we komen van een low af van 581400 sats
pi_177294515
Cardano, shitcoin? Doet echt helemaal niets he de afgelopen weken....
U MAD?
pi_177294555
quote:
3s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
Cardano, shitcoin? Doet echt helemaal niets he de afgelopen weken....
Daarom, UTN zal zn plaats in gaan nemen.
Lambo of Rekt
pi_177294588
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daarom, UTN zal zn plaats in gaan nemen.
even wachten nog dan......UTN max 10 cent denk ik, shitcoin
  maandag 19 februari 2018 @ 11:32:38 #103
131603 Afwazig
Serious business
pi_177294599
quote:
3s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
Cardano, shitcoin? Doet echt helemaal niets he de afgelopen weken....
Die is toch al bizar gepumpt door gigantische FOMO?
pi_177294601
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:32 schreef Predator38 het volgende:

[..]

even wachten nog dan......UTN max 10 cent denk ik, shitcoin
10 cent zou al prima zijn
Lambo of Rekt
pi_177294608
Wanneer is de verwachting dat Universa met het mainnet komt?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177294627
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:33 schreef dimmak het volgende:
Wanneer is de verwachting dat Universa met het mainnet komt?
Ik denk zelf april. Maar vanuit het team is het antwoord early 2018.
pi_177294630
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:33 schreef dimmak het volgende:
Wanneer is de verwachting dat Universa met het mainnet komt?
"Early 2018" zou het mainnet komen, maar ik denk dat dat naar Q2 gaat.
Lambo of Rekt
pi_177294640
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk zelf april. Maar vanuit het team is het antwoord early 2018.
Lekkerpik, UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
  maandag 19 februari 2018 @ 11:35:10 #109
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177294641
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:33 schreef dimmak het volgende:
mainnet
Met mainnet bedoel je de grote exchanges?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177294643
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk zelf april. Maar vanuit het team is het antwoord early 2018.
quote:
3s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

"Early 2018" zou het mainnet komen, maar ik denk dat dat naar Q2 gaat.
Duurt nog wel even dus.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177294653
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:33 schreef dimmak het volgende:
Wanneer is de verwachting dat Universa met het mainnet komt?
"Early 2018".

Tussen nu en juni, lijkt me dan een redelijke termijn.
  maandag 19 februari 2018 @ 11:35:43 #112
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177294655
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lekkerpik, UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAA
Inmiddels heb ik 85.000 coins :Y :Y

UNIVERSAAA!!! Op naar de $ 5,- !!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177294664
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

"Early 2018".

Tussen nu en juni, lijkt me dan een redelijke termijn.
Jij bent er ook ingestapt?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177294693
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:35 schreef satecl het volgende:

[..]

Inmiddels heb ik 85.000 coins :Y :Y

UNIVERSAAA!!! Op naar de $ 5,- !!
5 zal een beetje overdreven zijn, daar het dan dik 10mld aan marketcap zal moeten gaan vergaren, maargoed... "onmogelijk" is een onmogelijke term binnen crypto, dat hebben we vaker gezien 8-)
Lambo of Rekt
pi_177294696
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:35 schreef satecl het volgende:

[..]

Met mainnet bedoel je de grote exchanges?
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:35 schreef satecl het volgende:

[..]

Inmiddels heb ik 85.000 coins :Y :Y

UNIVERSAAA!!! Op naar de $ 5,- !!
Je weet niet wat het mainnet is, maar je zit er al wel voor dik 4000 dollar in?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177294701
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Je weet niet wat het mainnet is, maar je zit er al wel voor dik 4000 dollar in?
:D
Bijzonder ja
pi_177294707
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

:D
Bijzonder ja
Best wel ja.
Lambo of Rekt
  maandag 19 februari 2018 @ 11:38:38 #118
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177294716
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Je weet niet wat het mainnet is, maar je zit er al wel voor dik 4000 dollar in?
Klopt! Voor mij is het ook meer gokken dan verstand :)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177294728
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Klopt!
Wat doe je dan, een gok? Of hoe moeten we dit zien
Lambo of Rekt
pi_177294736
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

:D
Bijzonder ja
Achja, ik heb iemand 5 BTC in Stellar Lumens zien insteken (toendertijd omgerekend ¤58.000,-), omdat het wel goed zat. Stelde ik de vraag waarom Stellar Project voor hem potentie had? Dat raket-logo vond-ie leuk en goed uitzien. Met de gedachte dat-ie naar de space ging, dus toekomst-gericht.

Dan kijk ik nergens meer van op.
pi_177294749
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:39 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Achja, ik heb iemand 5 BTC in Stellar Lumens zien insteken (toendertijd omgerekend ¤58.000,-), omdat het wel goed zat. Waarom? Dat raket-logo was leuk.

Dan kijk ik nergens meer van op.
jezus..... :'(
pi_177294750
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:44 schreef Kyran het volgende:
Aantal BTC shorts is echt ziek hoog, denk dat we een flinke duik krijgen ergens een keer
Valt nog mee toch?

https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSDSHORTS/
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177294753
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:39 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Achja, ik heb iemand 5 BTC in Stellar Lumens zien insteken (toendertijd omgerekend ¤58.000,-), omdat het wel goed zat. Waarom? Dat raket-logo was leuk.

Dan kijk ik nergens meer van op.
Dit is ook wel weer zo, en Univsera gaat nog wel makkelijk 4x... dus hij zit aan de goede kant van de medaille voorlopig :P
Lambo of Rekt
  maandag 19 februari 2018 @ 11:40:13 #124
131603 Afwazig
Serious business
pi_177294754
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Je weet niet wat het mainnet is, maar je zit er al wel voor dik 4000 dollar in?
instappen omdat een paar mensen hier "UNIVERSAAAA JAAAAAA" schreeuwen. _O- _O- _O-
  maandag 19 februari 2018 @ 11:40:42 #125
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177294760
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat doe je dan, een gok? Of hoe moeten we dit zien
Bericht net aangepast. Collega's van mij zitten er voor tientallen k in dus luister met die jongens mee en lees hier wat. Die jongens hebben gekocht voor 0,01; in totaal wel 180000 coins van Universa. Dus ik dacht: Ik wil de boot niet missen en koop er ook 85.000 :')
Ik kan het verder missen en vind het wel leuk om te volgen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 19 februari 2018 @ 11:41:07 #126
131603 Afwazig
Serious business
pi_177294766
Overigens is Universa alleen nog maar naar beneden gegaan sinds die tokens op die wazige exchange zijn verschenen. :{
pi_177294771
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

[..]

Je weet niet wat het mainnet is, maar je zit er al wel voor dik 4000 dollar in?
De Fok Fomo werkt best goed ^O^
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177294785
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:41 schreef Afwazig het volgende:
Overigens is Universa alleen nog maar naar beneden gegaan sinds die tokens op die wazige exchange zijn verschenen. :{
Ach, we weten dat elke grafiek aan het begin van z'n periode niet betrouwbaar is toch, zo zijn er ook coins die gelijk 40x icoprijs beginnen maar dan snel instorten, de zgn openingspumps.
Lambo of Rekt
pi_177294788
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:41 schreef Afwazig het volgende:
Overigens is Universa alleen nog maar naar beneden gegaan sinds die tokens op die wazige exchange zijn verschenen. :{
zeker niet waar.....op 4 cent gekocht
pi_177294793
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:40 schreef satecl het volgende:

[..]

Bericht net aangepast. Collega's van mij zitten er voor tientallen k in dus luister met die jongens mee en lees hier wat. Die jongens hebben gekocht voor 0,01; in totaal wel 180000 coins van Universa. Dus ik dacht: Ik wil de boot niet missen en koop er ook 85.000 :')
Ik kan het verder missen en vind het wel leuk om te volgen.
Dan is het allemaal toch prima?

Helpen je collega's je ook met de coins veilig opslaan?
pi_177294822
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:39 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Achja, ik heb iemand 5 BTC in Stellar Lumens zien insteken (toendertijd omgerekend ¤58.000,-), omdat het wel goed zat. Stelde ik de vraag waarom Stellar Project voor hem potentie had? Dat raket-logo vond-ie leuk en goed uitzien. Met de gedachte dat-ie naar de space ging, dus toekomst-gericht.

Dan kijk ik nergens meer van op.
Dat was met dragonchain ook het geval, daarmee deeed hier ikemand op fok toch mee vanwege het icoontje, ben vergerten wie het was.
Lambo of Rekt
  maandag 19 februari 2018 @ 11:44:56 #132
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177294835
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan is het allemaal toch prima?

Helpen je collega's je ook met de coins veilig opslaan?
Ik begon er heel laks mee tot ze mij erop attenderen dat je je account goed moest beveiligen, dat heb ik dus in bijzijn van hun gedaan ja.

En inderdaad: ik ben er verder een aardige leek in. Maar vind het allemaal wel interessant en lees daarom ook hier mee.

Ik heb veel Universa puur om het feit die die collega's er de hele dag mee bezig zijn en er positief over zijn.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177294846
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:40 schreef satecl het volgende:

[..]

Bericht net aangepast. Collega's van mij zitten er voor tientallen k in dus luister met die jongens mee en lees hier wat. Die jongens hebben gekocht voor 0,01; in totaal wel 180000 coins van Universa. Dus ik dacht: Ik wil de boot niet missen en koop er ook 85.000 :')
Ik kan het verder missen en vind het wel leuk om te volgen.
Wel zielig voor jullie baas. Straks staat Universa op 10 euro en stoppen jullie allemaal tegelijk met werken :(
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 11:45:57 #134
163650 Greys
pi_177294864
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:33 schreef Kyran het volgende:

@Greys Snap je punt, maar jij moet toch ook wel snappen dat dit niet altijd zo werkt. Als 99 van de 100 posts van iemand puur wordt gemaakt om een reactie van iemand uit te lokken kan je het misschien 98 keer negeren, maar de 99ste keer reageer je toch. Ik vind dit erg kort door de bocht.

Een post of twee is makkelijk te negeren, maar sommige users hier zijn echt puur uit op rellen. Dat kan je dan goed proberen te praten en de schuld bij de rest van de users leggen, maar dat is wel erg makkelijk.
Sorry moest even de auto in.

Tuurlijk snap ik dat dat niet altijd zo werkt. Ik postte het ook als user, ik ben geen mod hier. En ik snap je heel goed, want ik ben zelf ook echt niet altijd even goed in schouders ophalen en negeren. Hier dan wel, maar elders echt niet altijd. Het was dus ook niet kort door de bocht bedoeld, ik bedoelde het letterlijk zoals het er staat, dat het óók helpt als niet iedereen geïrriteerd op elke post duikt van diegene. Dat dat heel veel scrollen scheelt. En de lol gaat er misschien dan eerder vanaf om mensen op de kast te jagen. Ik zei echt niet dat dat dé oplossing is, maar het helpt wel/ook. En ik probeerde daarmee dus niets 'goed te praten of de schuld bij de users te leggen'. Dan las je m'n post in een verkeerde toon ben ik bang, dat is ook vrij lastig met alleen wat letters. ;)

Persoonlijk heb ik er hier dus wat minder last van maar moet ook eerlijk zeggen dat ik bv zelf Banshee (om een voorbeeld te noemen) in het begin echt schijtirritant vond maar er inmiddels om moet lachen en het helemaal niet meer erg vindt. En een andere user vond ik in het begin hier heel irritant altijd negatief, maar die postte niet lang daarna behoorlijk tof mee. Maar anderen kunnen daar dus weer heel anders over denken.

In een SC mag volgens de FOK!-regels nou eenmaal best veel, daar kunnen de mods dus oprecht weinig mee. En wat de één als strontirritante troll ziet kan de ander dus bv weer een knetterlollige user vinden. Dus het is gewoon heel lastig om iedereen tevreden te houden, zeker in een SC.

Ik hoop zelf gewoon dat degene(n) die hier voor veel irritatie zorgen gewoon ff een béétje volwassen willen denken 'ah nou oké, dan doe ik een klein toontje lager als dat helpt' en de anderen een beetje meer door de vingers kunnen zien en af en toe hun schouders ophalen zonder erop te duiken. We zijn geen kleuters, het is hier veel drukker geworden en we moeten nou eenmaal met elkaar door een deur. Kunnen we vast best.

(Heb nu echt zo'n "ja mam" gevoel :') )

Hoop dat je het antwoord nu iig als minder kort door de bocht ziet. Zo was het niet bedoeld. En bedankt voor de mogelijkheid dat ik even heerlijk langdradig kon zijn want daar hou ik af en toe wel van. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 februari 2018 @ 11:46:34 #135
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177294877
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:45 schreef ITrade het volgende:

[..]

Wel zielig voor jullie baas. Straks staat Universa op 10 euro en stoppen jullie allemaal tegelijk met werken :(
Gelukkig hebben wij geen baas hier en vinden we ons werk leuk genoeg om lekker door te gaan. ^O^ Maar laten we ontopic blijven.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177294886
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:45 schreef Greys het volgende:

[..]

ja mam
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 11:47:47 #137
163650 Greys
pi_177294907
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

ja mam
*aai over bol*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177294912
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:45 schreef Greys het volgende:

Wel eens met je mam... greysie t cryptomilfje. :7

Ik vind banshee ook een aanwinst, zelfs klaas begin ik nu te handelen.

Banshee is alleen al een god vanwege z'n termen, dus een goeie aanwinst voor dit topic, al was het ff wennen in schijt irritant int begin ja :7

Vochtige dukaten tock (8>
Lambo of Rekt
pi_177294941
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wel eens met je mam... greysie t cryptomilfje. :7

Ik vind banshee ook een aanwinst, zelfs klaas begin ik nu te handelen.

Banshee is alleen al een god vanwege z'n termen, dus een goeie aanwinst voor dit topic, al was het ff wennen in schijt irritant int begin ja :7

Vochtige dukaten tock (8>
pics
pi_177294943
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wel eens met je mam... greysie t cryptomilfje. :7

Ik vind banshee ook een aanwinst, zelfs klaas begin ik nu te handelen.

Banshee is alleen al een god vanwege z'n termen, dus een goeie aanwinst voor dit topic, al was het ff wennen in schijt irritant int begin ja :7

Vochtige dukaten tock (8>
wel jammer dat klaas alleen komt tijdens (grote) dalingen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 11:49:56 #141
163650 Greys
pi_177294964
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:49 schreef Predator38 het volgende:

[..]

wel jammer dat klaas alleen komt tijdens (grote) dalingen
En ook die voorspelbaarheid heeft z'n charme.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177294974
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

pics
Nee nee, moet je bij haar zelf zijn, ik heb beloofd die nudes niet door te sturen. :9
Lambo of Rekt
pi_177294976
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:49 schreef Greys het volgende:

[..]

En ook die voorspelbaarheid heeft z'n charme.
Heb je nou al 1 BTC? Of hangen ze nog in de lucht?
pi_177294983
Twee dingen. Ik ben nieuwsgierig wie die andere user is die schijtirritant was :D.

En ik hou ook van BansheeeBoy.
pi_177295013
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:50 schreef BakkenKappen het volgende:
Twee dingen. Ik ben nieuwsgierig wie die andere user is die schijtirritant was :D.

En ik hou ook van BansheeeBoy.
Ja klaas toch. :D Maar ook die is best grappig. Je moet er ff mee leren omgaan
Lambo of Rekt
pi_177295052
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja klaas toch. :D Maar ook die is best grappig. Je moet er ff mee leren omgaan
Oh die is ook wel prima. Vervelend dat hij alles weet maar ja :P

Zo even Eggs met bacon maken :7
pi_177295077
Greys is een milf?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177295084
Grey = grijs = oma = GILF
pi_177295092
is iedereen hier al met Crypto pensioen ofzo.....of is het vakantietijd ? :D
pi_177295109
quote:
11s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Greys is een milf?
Nouja ze zeg net zelf dat ze mam is :+
Lambo of Rekt
pi_177295117
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:53 schreef Predator38 het volgende:
is iedereen hier al met Crypto pensioen ofzo.....of is het vakantietijd ? :D
Eigen baas genot
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 11:54:24 #152
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177295126
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry moest even de auto in.

Tuurlijk snap ik dat dat niet altijd zo werkt. Ik postte het ook als user, ik ben geen mod hier. En ik snap je heel goed, want ik ben zelf ook echt niet altijd even goed in schouders ophalen en negeren. Hier dan wel, maar elders echt niet altijd. Het was dus ook niet kort door de bocht bedoeld, ik bedoelde het letterlijk zoals het er staat, dat het óók helpt als niet iedereen geïrriteerd op elke post duikt van diegene. Dat dat heel veel scrollen scheelt. En de lol gaat er misschien dan eerder vanaf om mensen op de kast te jagen. Ik zei echt niet dat dat dé oplossing is, maar het helpt wel/ook. En ik probeerde daarmee dus niets 'goed te praten of de schuld bij de users te leggen'. Dan las je m'n post in een verkeerde toon ben ik bang, dat is ook vrij lastig met alleen wat letters. ;)

Persoonlijk heb ik er hier dus wat minder last van maar moet ook eerlijk zeggen dat ik bv zelf Banshee (om een voorbeeld te noemen) in het begin echt schijtirritant vond maar er inmiddels om moet lachen en het helemaal niet meer erg vindt. En een andere user vond ik in het begin hier heel irritant altijd negatief, maar die postte niet lang daarna behoorlijk tof mee. Maar anderen kunnen daar dus weer heel anders over denken.

In een SC mag volgens de FOK!-regels nou eenmaal best veel, daar kunnen de mods dus oprecht weinig mee. En wat de één als strontirritante troll ziet kan de ander dus bv weer een knetterlollige user vinden. Dus het is gewoon heel lastig om iedereen tevreden te houden, zeker in een SC.

Ik hoop zelf gewoon dat degene(n) die hier voor veel irritatie zorgen gewoon ff een béétje volwassen willen denken 'ah nou oké, dan doe ik een klein toontje lager als dat helpt' en de anderen een beetje meer door de vingers kunnen zien en af en toe hun schouders ophalen zonder erop te duiken. We zijn geen kleuters, het is hier veel drukker geworden en we moeten nou eenmaal met elkaar door een deur. Kunnen we vast best.

(Heb nu echt zo'n "ja mam" gevoel :') )

Hoop dat je het antwoord nu iig als minder kort door de bocht ziet. Zo was het niet bedoeld. En bedankt voor de mogelijkheid dat ik even heerlijk langdradig kon zijn want daar hou ik af en toe wel van. :@
Mooie post en mee eens.

Banshee is gewoon een mafkees en speelt niet op de man, dus kan ik hebben. De andere user is denk ik LXIV, ben ik het ook mee eens. Eerst vond ik hem zo'n irritante FUD gast zonder inhoud, maar daarna ging hij opeens inhoudelijk posten :D, maar nu is die weer kwijt.

De user waar ik het meeste problemen mee heb is echt niet leuk, heeft geheel geen inhoud en 99 van de 100 post zijn gericht om iemand uit de tent te lokken. Ik kan mij ook niet voorstellen dat iemand daar anders over denkt, maar goed. Ik snap dat de moderators weinig kunnen in dit geval. Hij staat in mijn foes lijst, dus prima zo :)

*;
pi_177295127
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Eigen baas genot
Wat een GOD _O_
Lambo of Rekt
pi_177295146
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:36 schreef dimmak het volgende:

[..]

Jij bent er ook ingestapt?
Jazeker, heb 580.000 UTNP.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 11:55:31 #155
163650 Greys
pi_177295152
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

pics
Die heb je al lang gezien in m'n welkomstopic achter. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177295164
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Eigen baas genot
lekker he, me too :D
pi_177295166
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Die heb je al lang gezien in m'n welkomstopic achter. :P
wowwwwww
even zoeken
pi_177295173
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Die heb je al lang gezien in m'n welkomstopic achter. :P
:o Diezelfde nudes? :o
Lambo of Rekt
pi_177295175
Werken :')

Ben allergisch voor arbeid.
pi_177295184
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:55 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Jazeker, heb 580.000 UTNP.
Flink aantal.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177295187
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:43 schreef fathank het volgende:
Boeiend FB is verderop
Hey Henk hoe is het

quote:
3s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
Cardano, shitcoin? Doet echt helemaal niets he de afgelopen weken....
Wat zijn de meningen over Cardano eigenlijk? Iemand vroeg me ernaar, heb me een beetje ingelezen maar vond er weinig bijzonders aan.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 11:57:04 #162
163650 Greys
pi_177295190
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mooie post en mee eens.

Banshee is gewoon een mafkees en speelt niet op de man, dus kan ik hebben. De andere user is denk ik LXIV, ben ik het ook mee eens. Eerst vond ik hem zo'n irritante FUD gast zonder inhoud, maar daarna ging hij opeens inhoudelijk posten :D, maar nu is die weer kwijt.

De user waar ik het meeste problemen mee heb is echt niet leuk, heeft geheel geen inhoud en 99 van de 100 post zijn gericht om iemand uit de tent te lokken. Ik kan mij ook niet voorstellen dat iemand daar anders over denkt, maar goed. Ik snap dat de moderators weinig kunnen in dit geval. Hij staat in mijn foes lijst, dus prima zo :)

*;
Goed geraden, die andere user. Heb hem er laatst zelfs nog om gecomplimenteerd dat ik me kennelijk in hem vergist had. Mag ook weleens. Hoop idd dat ie weer eens komt posten.

En we moeten het idd maar een beetje met elkaar rooien, met hier en daar een hulpmiddeltje idd als de foes lijst. :P

*;
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177295192
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Flink aantal.
Lekkermen. En jij? al om?
Lambo of Rekt
pi_177295200
Oh en pics van milfs zijn altijd welkom :9~
pi_177295201
Echt iedereen hier nu in die UTN? :D Of zijn jullie aan't trollen.
pi_177295211
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:57 schreef Weissmania het volgende:
Oh en pics van milfs zijn altijd welkom :9~
Nee, weiss... niks te zien hier verder, kssssssssst

Altijd dezelfde gieren weer he. :7
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 11:58:23 #167
163650 Greys
pi_177295216
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nouja ze zeg net zelf dat ze mam is :+
Ik ben geen moeder. Ik vóelde me er eentje met m'n lief-spelen-jongens-speech. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177295220
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:56 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Hey Henk hoe is het

[..]

Wat zijn de meningen over Cardano eigenlijk? Iemand vroeg me ernaar, heb me een beetje ingelezen maar vond er weinig bijzonders aan.
Cardano, vind die double-layer approach wel interessant. Verder die hele academici inslag natuurlijk goed, maar kan wel vertragend werken bij ontwikkeling (alles peer-reviewed etc).
pi_177295227
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben geen moeder. Ik vóelde me er eentje met m'n lief-spelen-jongens-speech. _O-
En je hondenkindjes dan?
pi_177295243
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben geen moeder. Ik vóelde me er eentje met m'n lief-spelen-jongens-speech. _O-
jaja, weet ik _O-

En nu krijg je een stortvloed van DM? :P
Lambo of Rekt
pi_177295247
Niet weten dat Greys een crypto-cougar is :')
pi_177295248
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:57 schreef pnxsinned het volgende:
Echt iedereen hier nu in die UTN? :D Of zijn jullie aan't trollen.
Ik heb er in ieder geval geen. Shitcoin.
pi_177295258
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb er in ieder geval geen. Shitcoin.
Wij hebben alleen UTNP
Lambo of Rekt
pi_177295262
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Lekkermen. En jij? al om?
Nee. Ben nog niet om, maar dat is omdat er nog weinig tastbaars is. Maar no risk, no reward. Dus zit nog even in dubio.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177295268
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb er in ieder geval geen. Shitcoin.
Ja hooooor :D

Universa inception
pi_177295274
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb er in ieder geval geen. Shitcoin.
eh.. of troll jij me nu?
Weet soms echt niet meer wat ik nu moet geloven of niet. De FOMO kickt erin, help :P
Hij staat nog relatief cheap nu?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:01:08 #177
163650 Greys
pi_177295280
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb je nou al 1 BTC? Of hangen ze nog in de lucht?
Ja dat laatste :')
Ik kan maar geen afscheid nemen van m'n NEO's en Waves.
Dammit. Dus tis allemaal bij elkaar wel ruim een hele BTC waard maar ik heb de hele nog steeds niet. Knopen doorhakken, ik kan het niet.

Ja ja zeg maar... "wijf". :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177295282
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:00 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

eh.. of troll jij me nu?
Weet soms echt niet meer wat ik nu moet geloven of niet. De FOMO kickt erin, help :P
Hij staat nog relatief cheap nu?
Als je weet dat het FOMO is, waarom dan uberhaupt nog verder denken?
Niet doen. Er komt altijd wel weer een nieuwe mogelijkheid.
pi_177295294
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat laatste :')
Ik kan maar geen afscheid nemen van m'n NEO's en Waves.
Dammit. Dus tis allemaal bij elkaar wel ruim een hele BTC waard maar ik heb de hele nog steeds niet. Knopen doorhakken, ik kan het niet.

Ja ja zeg maar... "wijf". :P
Waarom zit je in NEO en niet in GAS? :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 12:02:16 #180
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177295310
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat laatste :')
Ik kan maar geen afscheid nemen van m'n NEO's en Waves.
Dammit. Dus tis allemaal bij elkaar wel ruim een hele BTC waard maar ik heb de hele nog steeds niet. Knopen doorhakken, ik kan het niet.

Ja ja zeg maar... "wijf". :P
Denkt dat dat twijfelen in cryptowereld niet specifiek voor vrouwen is :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:02:26 #181
163650 Greys
pi_177295313
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En je hondenkindjes dan?
Ja die wel *;

Maar ik geloof niet dat die tellen om een MILF te kunnen zijn. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177295321
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja die wel *;

Maar ik geloof niet dat die tellen om een MILF te kunnen zijn. :+
BILF.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:03:27 #183
163650 Greys
pi_177295329
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:01 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waarom zit je in NEO en niet in GAS? :)
Die GAS krijg ik graties door het houden van m'n NEO. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177295342
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja die wel *;

Maar ik geloof niet dat die tellen om een MILF te kunnen zijn. :+
ja nou ik kan dat topic niet vinden hoor :(

#fakenews
pi_177295348
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Die GAS krijg ik graties door het houden van m'n NEO. :P
Ja dat weet ik :) Maar maar 1 in 22 jaar toch?

Had op internet een heel stuk gelezen over waarom GAS een betere investering was dan NEO zelf. Vroeg me af hoe je daarover dacht :P
pi_177295350
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nouja ze zeg net zelf dat ze mam is :+
NICE
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177295376
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:00 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nee. Ben nog niet om, maar dat is omdat er nog weinig tastbaars is. Maar no risk, no reward. Dus zit nog even in dubio.
https://access.universa.io/contracts

Redelijk tastbaar al.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:06:46 #188
163650 Greys
pi_177295401
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

ja nou ik kan dat topic niet vinden hoor :(

#fakenews
Link in dm.

Mannen en zoeken... *zucht*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 februari 2018 @ 12:06:46 #189
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177295402
Mijn dukaten varen wel man. Ik ben normaliter ook erg van de hygiëne, maar dit is top!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177295428
quote:
15s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn dukaten varen wel man. Ik ben normaliter ook erg van de hygiëne, maar dit is top!

:{²
Wat heeft hygiëne ermee te maken? :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:08:58 #191
163650 Greys
pi_177295451
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:04 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja dat weet ik :) Maar maar 1 in 22 jaar toch?

Had op internet een heel stuk gelezen over waarom GAS een betere investering was dan NEO zelf. Vroeg me af hoe je daarover dacht :P
Ja echt hard gaat het niet idd met het GAS genereren. :')
Anderhalf in een half jaar ofzo geloof ik was het bij mij.

Heb je toevallig nog ergens een link naar dat stuk? Vind het altijd wel tof om dat soort dingen te lezen. Moet wel eerlijk zeggen dat je af en toe haast gewoon niet meer weet wat je nou allemaal moet lezen (en geloven), soms zie je door de bomen het bos niet meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177295460
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Link in dm.

Mannen en zoeken... *zucht*
en dan zeggen mensen dat het niet loont om moderator te zijn op een internetforum


[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2018 12:09:36 ]
pi_177295474
11.5K UTN hier *O*
maar shitcoin

het is net de postcode loterij
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:09:45 #194
163650 Greys
pi_177295477
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:07 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat heeft hygiëne ermee te maken? :P
Die dingen liggen maar op die vochtige chest van hem. Kan me voorstellen dat dat uiteindelijk een beetje gaat klonteren door de talkpoeder op z'n bips.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177295527
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2002 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Toen ik vorig jaar begon met ongeveer dezelfde opleiding als jij, ook MBO dus, verdiende ik 2750,- bruto met een onkostenvergoeding van 50,- netto en een auo van de zaak (mazda 323).
Na een paar maanden verdiende ik al 3250,- bruto met een onkostenvergoeding van 150,- en een mobiele telefoon.

Dus op zoiets moet jij ook kunnen rekenen. Je moet er voor zorgen dat je in ieder geval eerst aan het werk komt. Als je werkt is het nl. makkelijker om bij een eventuele nieuwe werkgever eisen te stellen.

Groeten,

bansheeboy
quote:
15s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn dukaten varen wel man. Ik ben normaliter ook erg van de hygiëne, maar dit is top!

:{²
Wat is er tussen toen en nu met je gebeurd? Andere medicijnen?
  maandag 19 februari 2018 @ 12:12:40 #196
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177295566
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat was met dragonchain ook het geval, daarmee deeed hier ikemand op fok toch mee vanwege het icoontje, ben vergerten wie het was.
Utopiavolger, al heb ik die ook al een tijd niet meer gezien. Die ligt of in een hoekje te huilen of post hier met een van die relklonen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177295591
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[..]

Wat is er tussen toen en nu met je gebeurd? Andere medicijnen?
Een post van 16 jaar geleden quoten?
  maandag 19 februari 2018 @ 12:15:54 #198
131603 Afwazig
Serious business
pi_177295643
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:13 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Een post van 16 jaar geleden quoten?
The internet remembers :D
pi_177295650
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]


[..]

Wat is er tussen toen en nu met je gebeurd? Andere medicijnen?
Huh wen doodnormale post van bansheeboy?
Verwarrend.
Vakman pur sang
  maandag 19 februari 2018 @ 12:16:10 #200
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177295651
quote:
3s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Utopiavolger, al heb ik die ook al een tijd niet meer gezien. Die ligt of in een hoekje te huilen of post hier met een van die relklonen
Of die is mojito's aan het hakken in een hangmat op de Malediven.
pi_177295724
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[..]

Wat is er tussen toen en nu met je gebeurd? Andere medicijnen?
Dus hij kon toch zonder die fucking smiley altijd ;(
pi_177295772
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[..]

Wat is er tussen toen en nu met je gebeurd? Andere medicijnen?
Dik glimmende edelmetalen doen veel met mensen die een behoorlijke chest hebben.
Lambo of Rekt
pi_177295886
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja echt hard gaat het niet idd met het GAS genereren. :')
Anderhalf in een half jaar ofzo geloof ik was het bij mij.

Heb je toevallig nog ergens een link naar dat stuk? Vind het altijd wel tof om dat soort dingen te lezen. Moet wel eerlijk zeggen dat je af en toe haast gewoon niet meer weet wat je nou allemaal moet lezen (en geloven), soms zie je door de bomen het bos niet meer.
Zal als ik thuis ben even zoeken :)
pi_177295910
Pff, dat kind van de buren... het lijkt wel alsof de exorcist zich hiernaast afspeelt...
Lambo of Rekt
pi_177295948
quote:
13s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:26 schreef EggsTC het volgende:
Pff, dat kind van de buren... het lijkt wel alsof de exorcist zich hiernaast afspeelt...
Wacht maar tot je zelf kinderen hebt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177295964
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]


[..]

Wat is er tussen toen en nu met je gebeurd? Andere medicijnen?
Lol
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177295981
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wacht maar tot je zelf kinderen hebt.
Nou, die jongen heeft al gezegd dat er iets aan de hand is met hun kind... dus het is best lullig. Maar het is echt heel erg.
Lambo of Rekt
pi_177295993
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Link in dm.

Mannen en zoeken... *zucht*
Mag ik picca?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177296012
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou, die jongen heeft al gezegd dat er iets aan de hand is met hun kind... dus het is best lullig. Maar het is echt heel erg.
Ze hebben hem laten stuiteren?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177296061
quote:
17s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mag ik picca?
Juist, pics van Greys !
Lambo of Rekt
pi_177296065
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ze hebben hem laten stuiteren?
Nee er is iets serieus mis met dat kind... ik heb medelijden met ze
Lambo of Rekt
pi_177296088
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Juist, pics van Greys !
Die pics horen gewoon in de OP hier
pi_177296090
Nee, VEN weer niet langs de 6 dollar.
pi_177296093
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
Nee, VEN weer niet langs de 6 dollar.
Hou op met me hoor
pi_177296115
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
Nee, VEN weer niet langs de 6 dollar.
Eergisteren voorspelde je dat ie gisterenmorgen op 6,5$ zou staan.
  maandag 19 februari 2018 @ 12:37:29 #216
27929 piere
doe mij maar bier
pi_177296138
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wacht maar tot je zelf kinderen hebt.
Dan kan je ze tenminste nog slaan en trappen :')
fok you ja!
pi_177296140
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
Nee, VEN weer niet langs de 6 dollar.
ik moest lachen :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:39:04 #218
163650 Greys
pi_177296162
quote:
17s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mag ik picca?
Jongens ik ben een oud wijf, hou eens op _O-
Ik sta al zo vaak op foto's en filmpjes van FOK! filmpremières enzo dat geheimzinnig doen weinig zin meer heeft, dus hier dan even een foto. Rechts is de hond, voor de duidelijkheid. M'n meest recente Griekse aanwinst. En ja dit is met filter (drie). Wel hier laten en nergens anders plaatsen want dat bepaal ik graag zelf. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177296189
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Jongens ik ben een oud wijf, hou eens op _O-
Ik sta al zo vaak op foto's en filmpjes van FOK! filmpremières enzo dat geheimzinnig doen weinig zin meer heeft, dus hier dan even een foto. Rechts is de hond, voor de duidelijkheid. M'n meest recente Griekse aanwinst. En ja dit is met filter (drie). Wel hier laten en nergens anders plaatsen want dat bepaal ik graag zelf. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177296207
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Jongens ik ben een oud wijf, hou eens op _O-
Ik sta al zo vaak op foto's en filmpjes van FOK! filmpremières enzo dat geheimzinnig doen weinig zin meer heeft, dus hier dan even een foto. Rechts is de hond, voor de duidelijkheid. M'n meest recente Griekse aanwinst. En ja dit is met filter (drie). Wel hier laten en nergens anders plaatsen want dat bepaal ik graag zelf. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij een oud wijf bent ben ik allang dood.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177296225
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Jongens ik ben een oud wijf, hou eens op _O-
Ik sta al zo vaak op foto's en filmpjes van FOK! filmpremières enzo dat geheimzinnig doen weinig zin meer heeft, dus hier dan even een foto. Rechts is de hond, voor de duidelijkheid. M'n meest recente Griekse aanwinst. En ja dit is met filter (drie). Wel hier laten en nergens anders plaatsen want dat bepaal ik graag zelf. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk nu net als die hond.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 12:43:03 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177296231
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Jongens ik ben een oud wijf, hou eens op _O-
Ik sta al zo vaak op foto's en filmpjes van FOK! filmpremières enzo dat geheimzinnig doen weinig zin meer heeft, dus hier dan even een foto. Rechts is de hond, voor de duidelijkheid. M'n meest recente Griekse aanwinst. En ja dit is met filter (drie). Wel hier laten en nergens anders plaatsen want dat bepaal ik graag zelf. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit voor een oud wijf _O_

Die hond is uit het leger van de Ice King uit Game of Thrones? Enge blauwe ogen :D
pi_177296236
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als jij een oud wijf bent ben ik allang dood.
Ik dacht hetzelfde _O-
pi_177296239
Ben ik de enige of heeft die hond op die foto echt een pillenkop?

Niet dat er iets mis is met een beetje XTC.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:43:36 #225
163650 Greys
pi_177296243
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als jij een oud wijf bent ben ik allang dood.
Ik ben 40+

(Hoera voor Instagramfilters en een pietsie goede genen)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177296244
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik dacht hetzelfde _O-
jij bent óók oud
pi_177296250
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben 40+

(Hoera voor Instagramfilters en een pietsie goede genen)
Echt? Valt er niet vanaf te zien.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177296251
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

jij bent óók oud
Dat is niet echt relevant he.
pi_177296252
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef BakkenKappen het volgende:
Ben ik de enige of heeft die hond op die foto echt een pillenkop?

Niet dat er iets mis is met een beetje XTC.
over xtc gesproken:
nieuwe album van de jeugd van tegenwoordig _O_
pi_177296257
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Jongens ik ben een oud wijf, hou eens op _O-
Ik sta al zo vaak op foto's en filmpjes van FOK! filmpremières enzo dat geheimzinnig doen weinig zin meer heeft, dus hier dan even een foto. Rechts is de hond, voor de duidelijkheid. M'n meest recente Griekse aanwinst. En ja dit is met filter (drie). Wel hier laten en nergens anders plaatsen want dat bepaal ik graag zelf. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"oud wijf" welk filter is dat dan _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 12:44:19 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177296258
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben 40+

(Hoera voor Instagramfilters en een pietsie goede genen)
:X

Doe eens naam van filters geven :D kan je meer mee verdienen dan crypto man :P
pi_177296262
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben 40+

(Hoera voor Instagramfilters en een pietsie goede genen)
Niks mis mee. Je bent goed bewaard gebleven.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177296269
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

de jeugd van tegenwoordig _O_
Heb het voor je geedit.
pi_177296276
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben 40+

(Hoera voor Instagramfilters en een pietsie goede genen)
shiiiiiiiit dat had ik je niet gegeven ^O^
pi_177296281
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niks mis mee. Je bent goed bewaard gebleven.
duidelijk niet op een exchange laten staan
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 12:45:12 #236
18653 crew  D.
pi_177296285
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]


[..]

Wat is er tussen toen en nu met je gebeurd? Andere medicijnen?
Gezien zijn posts neemt ie ze al een tijdje niet meer
  maandag 19 februari 2018 @ 12:45:20 #237
131603 Afwazig
Serious business
pi_177296288
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Jongens ik ben een oud wijf, hou eens op _O-
Ik sta al zo vaak op foto's en filmpjes van FOK! filmpremières enzo dat geheimzinnig doen weinig zin meer heeft, dus hier dan even een foto. Rechts is de hond, voor de duidelijkheid. M'n meest recente Griekse aanwinst. En ja dit is met filter (drie). Wel hier laten en nergens anders plaatsen want dat bepaal ik graag zelf. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere teef hoor
pi_177296295
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:45 schreef D. het volgende:

[..]

Gezien zijn posts neemt ie ze al een tijdje niet meer
lol :D
  maandag 19 februari 2018 @ 12:45:37 #239
131603 Afwazig
Serious business
pi_177296300
Die rechtse dus hèh. :{
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2018 @ 12:45:49 #240
230491 Zith
pls tip
pi_177296304
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Jongens ik ben een oud wijf, hou eens op _O-
Ik sta al zo vaak op foto's en filmpjes van FOK! filmpremières enzo dat geheimzinnig doen weinig zin meer heeft, dus hier dan even een foto. Rechts is de hond, voor de duidelijkheid. M'n meest recente Griekse aanwinst. En ja dit is met filter (drie). Wel hier laten en nergens anders plaatsen want dat bepaal ik graag zelf. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje haarig maar zou je wel uitlaten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177296308
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:45 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Lekkere teef hoor
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:45 schreef Afwazig het volgende:
Die rechtse dus hèh. :{
Ouwe _O- _O-
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2018 @ 12:46:24 #242
230491 Zith
pls tip
pi_177296323
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[..]

Wat is er tussen toen en nu met je gebeurd? Andere medicijnen?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 19 februari 2018 @ 12:47:01 #243
27929 piere
doe mij maar bier
pi_177296342
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben 40+

(Hoera voor Instagramfilters en een pietsie goede genen)
Ik houd wel van vrouwen van rond mijn leeftijd :P
fok you ja!
pi_177296344
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

duidelijk niet op een exchange laten staan
Ik zou Greys wel in mijn hardware wallet stoppen :@
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:47:05 #245
163650 Greys
pi_177296346
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

duidelijk niet op een exchange laten staan
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177296347
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

over xtc gesproken:
nieuwe album van de jeugd van tegenwoordig _O_
Oh, goede reminder. Moet ik nog ff aan klappen. Doe ik meteen na schaatsen ff.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177296384
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:47 schreef dimmak het volgende:

[..]

Oh, goede reminder. Moet ik nog ff aan klappen. Doe ik meteen na schaatsen ff.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:48:53 #248
163650 Greys
pi_177296404
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:43 schreef Kyran het volgende:

Die hond is uit het leger van de Ice King uit Game of Thrones? Enge blauwe ogen :D
Ze heeft één bruin oog en een blauwe.
Tof beest. Allebei O+ Dat iemand dat ooit afdankte. Zal het nooit snappen. Maar nu heb ik ze lekker.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177296420
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik zou Greys wel in mijn hardware wallet stoppen :@
toch raar dat zo'n kwaliteitscoin nog vrij rondhuppelt hé
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2018 @ 12:50:13 #250
230491 Zith
pls tip
pi_177296446
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze heeft één bruin oog en een blauwe.
Tof beest. Allebei O+ Dat iemand dat ooit afdankte. Zal het nooit snappen. Maar nu heb ik ze lekker.

[ afbeelding ]
:r :r
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177296448
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:48 schreef Greys het volgende:
Ze heeft één bruin oog en een blauwe.
Trut!
pi_177296450
Er zit hier ergens een grap over pump en dump in maar ik durf niet.
pi_177296459
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze heeft één bruin oog en een blauwe.
Tof beest. Allebei O+ Dat iemand dat ooit afdankte. Zal het nooit snappen. Maar nu heb ik ze lekker.

[ afbeelding ]
die linker doet mij op deze foto stiekem een beetje denken aan karbonkel van vroeger :')
indringende ogen
pi_177296472
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:50 schreef BakkenKappen het volgende:
Er zit hier ergens een grap over pump en dump in maar ik durf niet.
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:51:06 #255
163650 Greys
pi_177296483
Oprecht dank voor de complimenten jongens! Hartjes en glitters en kusjes.
Dan kunnen we ons weer op de vochtige dukaten richten.

Oh en ik ben dan wel oud maar ook 1.82 dus wie er hier niet tof doet in de SC sla ik gewoon alsnog in elkaar. Schijn bedriegt op foto's he? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177296486
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

toch raar dat zo'n kwaliteitscoin nog vrij rondhuppelt hé
Net zoals VEN is Greys een ondergewaardeerd juweeltje die klaar staat om moon te gaan. Enige wat ze nodig heeft is een HODLER die haar op waarde kan schatten.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 12:51:14 #257
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177296488
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze heeft één bruin oog en een blauwe.
Tof beest. Allebei O+ Dat iemand dat ooit afdankte. Zal het nooit snappen. Maar nu heb ik ze lekker.

[ afbeelding ]
Die linker ziet er niet bijster slim uit :D
pi_177296497
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:50 schreef BakkenKappen het volgende:
Er zit hier ergens een grap over pump en dump in maar ik durf niet.
_O- _O_

Kan een mod meteen even checken wat haar DM inbox nu doet? :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 12:51:51 #259
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177296508
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Net zoals VEN is Greys een ondergewaardeerd juweeltje die klaar staat om moon te gaan. Enige wat ze nodig heeft is een HODLER die haar op waarde kan schatten.
_O-

De tering ...
pi_177296510
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Net zoals VEN is Greys een ondergewaardeerd juweeltje die klaar staat om moon te gaan. Enige wat ze nodig heeft is een HODLER die haar op waarde kan schatten.
omg :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:51:58 #261
163650 Greys
pi_177296512
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:50 schreef Zith het volgende:

[..]

:r :r
Je bent geen hondenmensch? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2018 @ 12:52:15 #262
230491 Zith
pls tip
pi_177296520
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:51 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

_O- _O_

Kan een mod meteen even checken wat haar DM inbox nu doet? :D
net haar DM inbox bekeken :o zal zo wel een samenvatting maken
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:52:37 #263
163650 Greys
pi_177296528
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die linker ziet er niet bijster slim uit :D
Dat is ie ook echt niet.
Maar dat geeft niet. Ieder z'n kwaliteiten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177296536
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:52 schreef Zith het volgende:

[..]

net haar DM inbox bekeken :o zal zo wel een samenvatting maken
Dick pics hoef je niet door te sturen
pi_177296544
Je zal als buitenstaander in dit topic terecht zijn gekomen. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:53:04 #266
163650 Greys
pi_177296547
Jezus gaaaaristus. Kleuters _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177296554
Greys kon dan echt mijn moeder zijn. :o
pi_177296565
quote:
6s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Net zoals VEN is Greys een ondergewaardeerd juweeltje die klaar staat om moon te gaan. Enige wat ze nodig heeft is een HODLER die haar op waarde kan schatten.
pi_177296570
Snel terug naar de chests!
pi_177296575
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:52 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Dick pics hoef je niet door te sturen
Hier is een dick pic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177296577
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:53 schreef Greys het volgende:
Jezus gaaaaristus. Kleuters _O-
Zie je nou wat je ons aandoet met 1 foto?
Zodra de pleuris weer uitbreekt even een selfie plaatsen, is iedereen weer druk daarmee.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 12:55:12 #272
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177296623
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is ie ook echt niet.
Maar dat geeft niet. Ieder z'n kwaliteiten.
Heb zelf 2 katten, waarvan 1 net zo dom kijkt meestal :P echt een domme goedzak met een IQ van een stoeptegel, maar wel gezellig :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:55:13 #273
163650 Greys
pi_177296625
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:53 schreef Typisch het volgende:
Greys kon dan echt mijn moeder zijn. :o
Daar moet ik dus zelf soms nog even aan wennen dat als je roept "ach man ik had je moeder kunnen zijn" dat het dan ook gewoon echt zo is. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2018 @ 12:55:14 #274
230491 Zith
pls tip
pi_177296626
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Je bent geen hondenmensch? :D
Heb vier cats

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177296628
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze heeft één bruin oog en een blauwe.
Die heet Bowie ?
pi_177296635
Even mijn scherm schoonmaken.... :@
pi_177296636
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:51 schreef Greys het volgende:
Oprecht dank voor de complimenten jongens! Hartjes en glitters en kusjes.
Dan kunnen we ons weer op de vochtige dukaten richten.

Oh en ik ben dan wel oud maar ook 1.82 dus wie er hier niet tof doet in de SC sla ik gewoon alsnog in elkaar. Schijn bedriegt op foto's he? :+
1.87 hier, bring it on.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:55:46 #278
163650 Greys
pi_177296648
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:55 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Die heet Bowie ?
Ja _O-
Lekker origineel he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177296658
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

1.87 hier, bring it on.
En 120 kilo toch?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177296670
quote:
11s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

En 120 kilo toch?
Alleen als je moeder on top zit.
pi_177296673
Wat doen al die mensen met huisdieren hier joh? Zit toch totaal geen rendement in zon dier. Dukaten wel.

Tevens voel ik mij heel erg jong hier _O-
pi_177296675
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

1.87 hier, bring it on.
rawr
pi_177296679
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja _O-
Lekker origineel he?
als ik het kan bedenken niet...ben niet zo'n creatieveling :D
pi_177296689
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Alleen als je moeder on top zit.
_O- Nice one
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:56:59 #285
163650 Greys
pi_177296690
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:55 schreef Zith het volgende:

[..]

Heb vier cats

[ afbeelding ]
O+ O+

Daar heb ik er ook nog eentje van.

Maar niet kotsen op m'n dogs. }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177296694
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat doen al die mensen met huisdieren hier joh? Zit toch totaal geen rendement in zon dier. Dukaten wel.

Tevens voel ik mij heel erg jong hier _O-
huisdieren zijn baas joh
maar heb daar nu ook geen tijd voor
kan niet eens voor een cactus zorgen
pi_177296702
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Alleen als je moeder on top zit.
_O-
pi_177296710
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat doen al die mensen met huisdieren hier joh? Zit toch totaal geen rendement in zon dier. Dukaten wel.

Tevens voel ik mij heel erg jong hier _O-
Greys zit anders vuistdiep in dogecoin.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177296718
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

_O- Nice one
Boks ouwe reus.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 12:57:45 #290
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177296720

Als we dan toch huisdieren posten :D

Greys kan in ieder geval niet mijn moeder zijn, of het met een heeeele jonge tienermoeder zijn geweest, dus dat scheelt :D
pi_177296724
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar moet ik dus zelf soms nog even aan wennen dat als je roept "ach man ik had je moeder kunnen zijn" dat het dan ook gewoon echt zo is. :')
Maakt toch niet uit, mam.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:57:53 #292
163650 Greys
pi_177296726
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat doen al die mensen met huisdieren hier joh? Zit toch totaal geen rendement in zon dier. Dukaten wel.
_O-

Maar wel waar. Kosten klauwen met dukaten die beesten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177296747
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:57 schreef Kyran het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als we dan toch huisdieren posten :D

Greys kan in ieder geval niet mijn moeder zijn, of het met een heeeele jonge tienermoeder zijn geweest, dus dat scheelt :D
Same here. Verschillen maar een jaar of 8.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 12:58:50 #294
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177296751
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Same here. Verschillen maar een jaar of 8.
Dan zijn wij ongeveer zelfde leeftijd :D
pi_177296756
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat doen al die mensen met huisdieren hier joh? Zit toch totaal geen rendement in zon dier. Dukaten wel.

Tevens voel ik mij heel erg jong hier _O-
PETCOIN je weets :{w

al die dieren netjes met een blockchain aan een boom voor de vakantie
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 12:59:21 #296
163650 Greys
pi_177296774
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:57 schreef Kyran het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als we dan toch huisdieren posten :D

Greys kan in ieder geval niet mijn moeder zijn, of het met een heeeele jonge tienermoeder zijn geweest, dus dat scheelt :D
Da's het mooie van een SC he, (bijna) alles mag! :P
En dan even dikke jammer voor degenen die niet van kadden en honten houden.

Wat een cute exemplaar! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177296795
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dan zijn wij ongeveer zelfde leeftijd :D
Nee we zijn al dood remember.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 13:00:31 #298
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177296819
quote:
7s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee we zijn al dood remember.
Vergelen met Greys wel ja :P
pi_177296835
Nou snel jonges

deze nog ff volspuiten

en de volgende gaat weer over lambo's
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 februari 2018 @ 13:01:22 #300
163650 Greys
pi_177296849
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Greys zit anders vuistdiep in dogecoin.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177296856
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:00 schreef Weissmania het volgende:
Nou snel jonges

deze nog ff volspuiten

en de volgende gaat weer over lambo's
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')