die linker doet mij op deze foto stiekem een beetje denken aan karbonkel van vroegerquote:Op maandag 19 februari 2018 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft één bruin oog en een blauwe.
Tof beest. AllebeiDat iemand dat ooit afdankte. Zal het nooit snappen. Maar nu heb ik ze lekker.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 februari 2018 12:50 schreef BakkenKappen het volgende:
Er zit hier ergens een grap over pump en dump in maar ik durf niet.
Net zoals VEN is Greys een ondergewaardeerd juweeltje die klaar staat om moon te gaan. Enige wat ze nodig heeft is een HODLER die haar op waarde kan schatten.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
toch raar dat zo'n kwaliteitscoin nog vrij rondhuppelt hé
Die linker ziet er niet bijster slim uitquote:Op maandag 19 februari 2018 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof beest. AllebeiDat iemand dat ooit afdankte. Zal het nooit snappen. Maar nu heb ik ze lekker.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 februari 2018 12:50 schreef BakkenKappen het volgende:
Er zit hier ergens een grap over pump en dump in maar ik durf niet.
quote:Op maandag 19 februari 2018 12:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Net zoals VEN is Greys een ondergewaardeerd juweeltje die klaar staat om moon te gaan. Enige wat ze nodig heeft is een HODLER die haar op waarde kan schatten.
omgquote:Op maandag 19 februari 2018 12:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Net zoals VEN is Greys een ondergewaardeerd juweeltje die klaar staat om moon te gaan. Enige wat ze nodig heeft is een HODLER die haar op waarde kan schatten.
net haar DM inbox bekekenquote:Op maandag 19 februari 2018 12:51 schreef robbietobbie het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan een mod meteen even checken wat haar DM inbox nu doet?
Dat is ie ook echt niet.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die linker ziet er niet bijster slim uit
Dick pics hoef je niet door te sturenquote:Op maandag 19 februari 2018 12:52 schreef Zith het volgende:
[..]
net haar DM inbox bekekenzal zo wel een samenvatting maken
quote:Op maandag 19 februari 2018 12:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hier is een dick pic.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:52 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Dick pics hoef je niet door te sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je nou wat je ons aandoet met 1 foto?quote:
Heb zelf 2 katten, waarvan 1 net zo dom kijkt meestalquote:Op maandag 19 februari 2018 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ie ook echt niet.
Maar dat geeft niet. Ieder z'n kwaliteiten.
Daar moet ik dus zelf soms nog even aan wennen dat als je roept "ach man ik had je moeder kunnen zijn" dat het dan ook gewoon echt zo is.quote:
Heb vier catsquote:
Die heet Bowie ?quote:Op maandag 19 februari 2018 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
1.87 hier, bring it on.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:51 schreef Greys het volgende:
Oprecht dank voor de complimenten jongens! Hartjes en glitters en kusjes.
Dan kunnen we ons weer op de vochtige dukaten richten.
Oh en ik ben dan wel oud maar ook 1.82 dus wie er hier niet tof doet in de SC sla ik gewoon alsnog in elkaar. Schijn bedriegt op foto's he?
quote:Op maandag 19 februari 2018 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen als je moeder on top zit.
huisdieren zijn baas johquote:Op maandag 19 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat doen al die mensen met huisdieren hier joh? Zit toch totaal geen rendement in zon dier. Dukaten wel.
Tevens voel ik mij heel erg jong hier
quote:Op maandag 19 februari 2018 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen als je moeder on top zit.
Greys zit anders vuistdiep in dogecoin.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat doen al die mensen met huisdieren hier joh? Zit toch totaal geen rendement in zon dier. Dukaten wel.
Maakt toch niet uit, mam.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moet ik dus zelf soms nog even aan wennen dat als je roept "ach man ik had je moeder kunnen zijn" dat het dan ook gewoon echt zo is.
quote:Op maandag 19 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
Same here. Verschillen maar een jaar of 8.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:57 schreef Kyran het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als we dan toch huisdieren posten
Greys kan in ieder geval niet mijn moeder zijn, of het met een heeeele jonge tienermoeder zijn geweest, dus dat scheelt
Dan zijn wij ongeveer zelfde leeftijdquote:Op maandag 19 februari 2018 12:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Same here. Verschillen maar een jaar of 8.
PETCOIN je weetsquote:Op maandag 19 februari 2018 12:56 schreef BakkenKappen het volgende:
Da's het mooie van een SC he, (bijna) alles mag!quote:Op maandag 19 februari 2018 12:57 schreef Kyran het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als we dan toch huisdieren posten
Greys kan in ieder geval niet mijn moeder zijn, of het met een heeeele jonge tienermoeder zijn geweest, dus dat scheelt
Nee we zijn al dood remember.quote:Op maandag 19 februari 2018 12:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan zijn wij ongeveer zelfde leeftijd
Vergelen met Greys wel jaquote:Op maandag 19 februari 2018 12:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee we zijn al dood remember.
quote:Op maandag 19 februari 2018 12:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Greys zit anders vuistdiep in dogecoin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |