Man man man. Geef iedereen toch het recht op een mening in een forum. Of moeten we allemaal mee in de VEN mania van jou?quote:Op maandag 19 februari 2018 10:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het gaat ook maar om 1 user. Ban diegene van dit topic en iedereen is weer blij.
Droppie niet, die staat buiten de fokwet.quote:Op maandag 19 februari 2018 10:57 schreef rmrt2010 het volgende:
Los van dat krijg je tegenwoordig als je om een ban vraagt voor een ander er zelf 1. Vind dat wel grappig eigenlijk.
Misschien eens goed om ook naar je eigen manier van communiceren te kijken.quote:Op maandag 19 februari 2018 10:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Man man man. Geef iedereen toch het recht op een mening in een forum. Of moeten we allemaal mee in de VEN mania van jou?
Roepen om een ban omdat iemand het oneens is, is als een kleuter die om mamma roept.
VEN doet het goed vandaag trouwens. Mag ook wel is gezegd worden
Het inderdaad met een bepaalt dedain. Maar ja, ieder zijn stijl.quote:Op maandag 19 februari 2018 10:59 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Misschien eens goed om ook naar je eigen manier van communiceren te kijken.
Ik zou dur doenquote:
Dan wil ik ook wat rechten hebbenquote:Op maandag 19 februari 2018 11:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zou jij niet eens post-belasting gaan betalen hier
Je hebt mooie plannen, doe even een mailtje naar forum@fok.nlquote:Op maandag 19 februari 2018 11:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wat rechten hebben
Ohhhhh dus vandaar dat die steeds terug stuitert op 6 dollar:( Niks te maken met Sell Walls? BTC knalt namelijk wel lekker doorquote:Op maandag 19 februari 2018 11:16 schreef Predator38 het volgende:
[..]
snap je nog steeds niet dat dat bepaald word op sats ?
Betaal ik er ook weer belasting voor zeker.quote:Op maandag 19 februari 2018 11:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt mooie plannen, doe even een mailtje naar forum@fok.nl
sell walls worden ook op sat of ether gezet en niet op dollarsquote:Op maandag 19 februari 2018 11:22 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ohhhhh dus vandaar dat die steeds terug stuitert op 6 dollar:( Niks te maken met Sell Walls? BTC knalt namelijk wel lekker door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |