Daarom, UTN zal zn plaats in gaan nemen.quote:Op maandag 19 februari 2018 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
Cardano, shitcoin? Doet echt helemaal niets he de afgelopen weken....
even wachten nog dan......UTN max 10 cent denk ik, shitcoinquote:Op maandag 19 februari 2018 11:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daarom, UTN zal zn plaats in gaan nemen.
Die is toch al bizar gepumpt door gigantische FOMO?quote:Op maandag 19 februari 2018 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
Cardano, shitcoin? Doet echt helemaal niets he de afgelopen weken....
10 cent zou al prima zijnquote:Op maandag 19 februari 2018 11:32 schreef Predator38 het volgende:
[..]
even wachten nog dan......UTN max 10 cent denk ik, shitcoin
Ik denk zelf april. Maar vanuit het team is het antwoord early 2018.quote:Op maandag 19 februari 2018 11:33 schreef dimmak het volgende:
Wanneer is de verwachting dat Universa met het mainnet komt?
"Early 2018" zou het mainnet komen, maar ik denk dat dat naar Q2 gaat.quote:Op maandag 19 februari 2018 11:33 schreef dimmak het volgende:
Lekkerpik, UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 19 februari 2018 11:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk zelf april. Maar vanuit het team is het antwoord early 2018.
Met mainnet bedoel je de grote exchanges?quote:
quote:Op maandag 19 februari 2018 11:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk zelf april. Maar vanuit het team is het antwoord early 2018.
Duurt nog wel even dus.quote:Op maandag 19 februari 2018 11:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
"Early 2018" zou het mainnet komen, maar ik denk dat dat naar Q2 gaat.
"Early 2018".quote:Op maandag 19 februari 2018 11:33 schreef dimmak het volgende:
Inmiddels heb ik 85.000 coinsquote:Op maandag 19 februari 2018 11:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lekkerpik, UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAA
Jij bent er ook ingestapt?quote:Op maandag 19 februari 2018 11:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"Early 2018".
Tussen nu en juni, lijkt me dan een redelijke termijn.
5 zal een beetje overdreven zijn, daar het dan dik 10mld aan marketcap zal moeten gaan vergaren, maargoed... "onmogelijk" is een onmogelijke term binnen crypto, dat hebben we vaker gezienquote:Op maandag 19 februari 2018 11:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik 85.000 coins![]()
UNIVERSAAA!!! Op naar de $ 5,- !!
quote:Op maandag 19 februari 2018 11:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Met mainnet bedoel je de grote exchanges?
Je weet niet wat het mainnet is, maar je zit er al wel voor dik 4000 dollar in?quote:Op maandag 19 februari 2018 11:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik 85.000 coins![]()
UNIVERSAAA!!! Op naar de $ 5,- !!
quote:Op maandag 19 februari 2018 11:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Je weet niet wat het mainnet is, maar je zit er al wel voor dik 4000 dollar in?
Klopt! Voor mij is het ook meer gokken dan verstandquote:Op maandag 19 februari 2018 11:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Achja, ik heb iemand 5 BTC in Stellar Lumens zien insteken (toendertijd omgerekend ¤58.000,-), omdat het wel goed zat. Stelde ik de vraag waarom Stellar Project voor hem potentie had? Dat raket-logo vond-ie leuk en goed uitzien. Met de gedachte dat-ie naar de space ging, dus toekomst-gericht.quote:
jezus.....quote:Op maandag 19 februari 2018 11:39 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Achja, ik heb iemand 5 BTC in Stellar Lumens zien insteken (toendertijd omgerekend ¤58.000,-), omdat het wel goed zat. Waarom? Dat raket-logo was leuk.
Dan kijk ik nergens meer van op.
Valt nog mee toch?quote:Op maandag 19 februari 2018 09:44 schreef Kyran het volgende:
Aantal BTC shorts is echt ziek hoog, denk dat we een flinke duik krijgen ergens een keer
Dit is ook wel weer zo, en Univsera gaat nog wel makkelijk 4x... dus hij zit aan de goede kant van de medaille voorlopigquote:Op maandag 19 februari 2018 11:39 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Achja, ik heb iemand 5 BTC in Stellar Lumens zien insteken (toendertijd omgerekend ¤58.000,-), omdat het wel goed zat. Waarom? Dat raket-logo was leuk.
instappen omdat een paar mensen hier "UNIVERSAAAA JAAAAAA" schreeuwen.quote:Op maandag 19 februari 2018 11:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Bericht net aangepast. Collega's van mij zitten er voor tientallen k in dus luister met die jongens mee en lees hier wat. Die jongens hebben gekocht voor 0,01; in totaal wel 180000 coins van Universa. Dus ik dacht: Ik wil de boot niet missen en koop er ook 85.000quote:Op maandag 19 februari 2018 11:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat doe je dan, een gok? Of hoe moeten we dit zien
De Fok Fomo werkt best goedquote:Op maandag 19 februari 2018 11:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Ach, we weten dat elke grafiek aan het begin van z'n periode niet betrouwbaar is toch, zo zijn er ook coins die gelijk 40x icoprijs beginnen maar dan snel instorten, de zgn openingspumps.quote:Op maandag 19 februari 2018 11:41 schreef Afwazig het volgende:
Overigens is Universa alleen nog maar naar beneden gegaan sinds die tokens op die wazige exchange zijn verschenen.
zeker niet waar.....op 4 cent gekochtquote:Op maandag 19 februari 2018 11:41 schreef Afwazig het volgende:
Overigens is Universa alleen nog maar naar beneden gegaan sinds die tokens op die wazige exchange zijn verschenen.
Dan is het allemaal toch prima?quote:Op maandag 19 februari 2018 11:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Bericht net aangepast. Collega's van mij zitten er voor tientallen k in dus luister met die jongens mee en lees hier wat. Die jongens hebben gekocht voor 0,01; in totaal wel 180000 coins van Universa. Dus ik dacht: Ik wil de boot niet missen en koop er ook 85.000![]()
Ik kan het verder missen en vind het wel leuk om te volgen.
Dat was met dragonchain ook het geval, daarmee deeed hier ikemand op fok toch mee vanwege het icoontje, ben vergerten wie het was.quote:Op maandag 19 februari 2018 11:39 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Achja, ik heb iemand 5 BTC in Stellar Lumens zien insteken (toendertijd omgerekend ¤58.000,-), omdat het wel goed zat. Stelde ik de vraag waarom Stellar Project voor hem potentie had? Dat raket-logo vond-ie leuk en goed uitzien. Met de gedachte dat-ie naar de space ging, dus toekomst-gericht.
Ik begon er heel laks mee tot ze mij erop attenderen dat je je account goed moest beveiligen, dat heb ik dus in bijzijn van hun gedaan ja.quote:Op maandag 19 februari 2018 11:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan is het allemaal toch prima?
Helpen je collega's je ook met de coins veilig opslaan?
Wel zielig voor jullie baas. Straks staat Universa op 10 euro en stoppen jullie allemaal tegelijk met werkenquote:Op maandag 19 februari 2018 11:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Bericht net aangepast. Collega's van mij zitten er voor tientallen k in dus luister met die jongens mee en lees hier wat. Die jongens hebben gekocht voor 0,01; in totaal wel 180000 coins van Universa. Dus ik dacht: Ik wil de boot niet missen en koop er ook 85.000![]()
Ik kan het verder missen en vind het wel leuk om te volgen.
Sorry moest even de auto in.quote:Op maandag 19 februari 2018 10:33 schreef Kyran het volgende:
@Greys Snap je punt, maar jij moet toch ook wel snappen dat dit niet altijd zo werkt. Als 99 van de 100 posts van iemand puur wordt gemaakt om een reactie van iemand uit te lokken kan je het misschien 98 keer negeren, maar de 99ste keer reageer je toch. Ik vind dit erg kort door de bocht.
Een post of twee is makkelijk te negeren, maar sommige users hier zijn echt puur uit op rellen. Dat kan je dan goed proberen te praten en de schuld bij de rest van de users leggen, maar dat is wel erg makkelijk.
Gelukkig hebben wij geen baas hier en vinden we ons werk leuk genoeg om lekker door te gaan.quote:Op maandag 19 februari 2018 11:45 schreef ITrade het volgende:
[..]
Wel zielig voor jullie baas. Straks staat Universa op 10 euro en stoppen jullie allemaal tegelijk met werken
Wel eens met je mam... greysie t cryptomilfje.quote:
picsquote:Op maandag 19 februari 2018 11:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wel eens met je mam... greysie t cryptomilfje.
Ik vind banshee ook een aanwinst, zelfs klaas begin ik nu te handelen.
Banshee is alleen al een god vanwege z'n termen, dus een goeie aanwinst voor dit topic, al was het ff wennen in schijt irritant int begin ja
Vochtige dukaten tock
wel jammer dat klaas alleen komt tijdens (grote) dalingenquote:Op maandag 19 februari 2018 11:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wel eens met je mam... greysie t cryptomilfje.
Ik vind banshee ook een aanwinst, zelfs klaas begin ik nu te handelen.
Banshee is alleen al een god vanwege z'n termen, dus een goeie aanwinst voor dit topic, al was het ff wennen in schijt irritant int begin ja
Vochtige dukaten tock
En ook die voorspelbaarheid heeft z'n charme.quote:Op maandag 19 februari 2018 11:49 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wel jammer dat klaas alleen komt tijdens (grote) dalingen
Nee nee, moet je bij haar zelf zijn, ik heb beloofd die nudes niet door te sturen.quote:
Heb je nou al 1 BTC? Of hangen ze nog in de lucht?quote:Op maandag 19 februari 2018 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En ook die voorspelbaarheid heeft z'n charme.
Ja klaas toch.quote:Op maandag 19 februari 2018 11:50 schreef BakkenKappen het volgende:
Twee dingen. Ik ben nieuwsgierig wie die andere user is die schijtirritant was.
En ik hou ook van BansheeeBoy.
Oh die is ook wel prima. Vervelend dat hij alles weet maar jaquote:Op maandag 19 februari 2018 11:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja klaas toch.Maar ook die is best grappig. Je moet er ff mee leren omgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |