abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176643823
Voor de trouwe lezers van deel 1, gaan we hier gewoon lekker verder in deel 2! Voor het gemak even hieronder de meest belangrijke informatie uit de verschillende posts.

Goedemorgen!

Laat ik beginnen mij voor te stellen. In ben Floris en 34 jaar oud, woonachtig in het centrum van het land. Ik sta best wel zeker in het leven, heb een goede baan etcetera. Je kent het allemaal wel. Ik ben erg gelukkig en al geruime tijd single. Mijn laatste relatie dateert al weer van drie jaar geleden en sinds die tijd heb ik eigenlijk weinig interesse in vrouwen gehad, ik vond mijn leven prima zo, wilde even alleen zijn en gewoon genieten van de vrijheid (in de zin van: gewoon werken, geld uitgeven waaraan je wilt, geen verantwoording afleggen). Ik ben iemand die gek is van zijn werk en daar in op gaat.

Tot zeer recent was ik er van overtuigd dat ik nog heel lang single zou blijven. Tot voor kort. Een vrouw op mijn werk trekt ineens wel op een bijzondere manier aandacht. Ik werk bij een multinational en we hebben veel contact omdat we samen zaken doen. Zij is niet-Nederlands (wel west-Europees) en woont momenteel in de VS. Ik ken haar sinds 2015 maar sinds vlak voor kerst 2017 heb ik ik kriebels als ik aan haar denk of als ik met haar spreek aan de telefoon. Inmiddels hebben we, buiten het werk op, een mailsessie met als onderwerp “private”, waarin we van alles bespreken, van zaken op kantoor waar niemand verder iets mee te maken heeft, tot meer privé-achtinge zaken. Deze mailcorrespondentie is door haar opgestart. Ze mailde mij zelfs een keer: “I wished you were here, in the US office; would be fun! :)”. Op alle e-mails antwoordt ze binnen een paar minuten. Een goede mannelijke collega op kantoor heb ik dit in vertrouwen verteld en hij zegt dat het voor hem duidelijk is dat ze wel wat ziet in mij.

In ieder geval hebben we hebben een goed contact en volgens mij vindt zij dat ook. Later in 2018 komt zij terug in Europa wonen en zouden we elkaar weer wat meer “toevallig” tegen het lijf kunnen lopen.

Hoewel ik dus al lange tijd single ben en gelukkig ben, en totaal niet op zoek naar een relatie, krab ik me nu toch wel een beetje achter de oren....wat moet ik nu doen? Ze lijkt een droomvrouw te zijn voor mij, superlief karakter met de stijl die ik leuk vind, elegant en vrouwelijk etcetera.

Ik wilde eigenlijk niet wachten op een “toevallige” date met haar en het lot een handje helpen. Aanvankelijk dacht ik een valentijnskaartje te sturen (anoniem) maar toen bedacht ik me eigenlijk iets leukers: waarom zou ik niet gewoon “even” naar de VS vliegen (onder het mom van: ik moet daar toch zijn voor een belangrijke meeting) en dan een date met haar organiseren, zoals een etentje. Dan kunnen we altijd nog zien; of het wederzijds is of niet. Zo niet, dan even goede vrienden, zo wel, dan denk ik dat we een fantastische tijd kunnen hebben samen.

Nu ben ik natuurlijk niet de jongste meer en zij is ook van mijn leeftijd. Ik zit er sterk over te denken mijn bovengenoemde plan ten uitvoer te brengem maar vraag me af of het niet een beetje “over the top” is en wellicht benauwend voor haar.

Vraag aan jullie is eigenlijk: stel: je bevindt je in de situatie van deze dame, zou je het dan deze actie van mij waarderen?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

________

zo, eindelijk even tijd om alle reacties te lezen antwoorden (zoals ik al schreef, heb ik best een drukke baan (en zij ook)).

De variëteit aan reacties is overweldigend, evenals het aantal reacties. Heel veel dank daarvoor. Natuurlijk in de eerste plaats veel dank voor de serieuze reacties, daar heb ik echt wat aan, zowel aan de positieve als de negatieve. In de tweede plaats ook veel dank voor de meer ludieke reacties: ik heb erg gelachen over het “slipjesverzoek”, maar zoals je al begrijpen zal ik dat nooit ten uitvoer brengen.

Nog even ter achtergrond: wij zijn weliswaar collega’s en werken wel in bepaalde zaken samen, maar zien elkaar weinig vanwege de afstand. We werken bij een groot internationaal bedrijf en het zou vanuit het bedrijf geen probleem zijn als wij een relatie zouden krijgen.

Ik heb zonder meer de mogelijkheid even naar de VS te reizen voor een date. Donderdag vliegen, vrijdag aldaar werken en diner, zaterdag sightseeing en zondag terug. Prima te doen en financieel geen probleem. Ik kan onderweg en daar nog werken dus dat gaat prima.

Ik zou er gewoon blanco naar toe gaan, en aangekondigd. Ik wil natuurlijk wel zeker weten dat ze tijd heeft. Mocht het niets zijn, dan heb ik alsnog een zeer geanimeerde avond met zeer leuke gesprekken en ga ik de dag daarna gewoon een leuke dag sightseeing doen. Is het wel leuk, tja, dan zie ik wel hoe het verder gaat. Ik ben er aan de ene kant laconiek in (want ik leid als single ook een leuk leven); aan de andere kant wil ik dit wel een kans geven omdat ze superleuk is.

Langzaam aan laat ik wel doorschemeren dat ik er aan kom. Ik heb haar vandaag al een tipje van de sluier opgelicht over de volgende trips... ze was meteen benieuwd en begon te hinten op komst naar de VS!

Overigens: ze is dus gewoon een Europese (Duitse) vrouw, dus geen problemen met verblijfsvergunningen etcetera in de EU. Vandaag ook voor het eerst een beetje in het Duits geschreven met haar; daar keek ze van op. Mijn tactiek voor nu is een beetje langzaam het vuur warm houden zodat haar interesse groter wordt. En dan zien we wel verder.

Ik houd jullie op de hoogte!

_______

Zo, alles in kannen en kruiken!

Ze is echt razend enthousiast (en dan te bedenken dat ze binnen het bedrijf best wel als een ijskonijn te boek staat). Nadere details volgen nog.

Zo, even tijd voor een update van mijn kant, want dat heeft het topic wel verdiend. Wat een aandacht (en mooie discussies over uiteenlopende onderwerpen)!

Om nog even bij het begin te beginnen en even wat misverstanden uit de wereld te helpen:

Het gaat dus om een dame die ik al ken, in levende lijve heb gezien, vaak spreek, vaak mee mail en mee samenwerk, en dat al drie jaar lang. Het is een Duitse dame, die in de VS woont (tijdelijk). Ik ben dus niet aan het daten via het internet met een Amerikaanse dame.

Ik vind haar hartstikke leuk dus vandaar mijn plan naar de VS te reizen en een bezoek aan kantoor aldaar te combineren met een nadere kennismaking met haar.

Deze week heb ik daar goede vorderingen mee gemaakt. De reis is gepland! Ik kom donderdag vroeg aan en vertrek zondagmiddag weer. Ik heb een aantal besprekingen gepland en....natuurlijk de dame in kwestie ingelicht. In één zin heb ik gezegd dat ik naar de VS kom (reden nog niet gemeld) en dat ik haar graag uitnodig voor een diner. Ze was direct laaiend enthousiast en zei volmondig JA! Daarna zei ze zelf meteen of ik het leuk zou vinden als ze mij de dag(en) daarna wat leuke plaatsen aldaar zou laten zien....waarop ik natuurlijk ook volmondig JA zei! Kortom, ik vind het allemaal leuk. Zij ook wel zo te merken; kreeg later nog een berichtje: you are very nice and cute...

Nu maar aftellen naar het vertrek. En ja, ik ga haar nog zeker vertellen dat ik dus voor haar ben gekomen.

Wordt vervolgd!

Hallo allemaal! Ben ik weer!

Wat een overweldigende reacties allemaal. Ik ben superblij dat ze zo positief heeft gereageerd op mijn initiatief. Ik ga pas over een paar weken (allebei druk met werk), maar kan eigenlijk gewoon niet wachten te gaan.

Tja, dat het slecht gaat aflopen, dat denk ik zeker niet! Ik heb er echt alle vertrouwen in dat het ontzettend leuk wordt en dat het niet mijn laatste trip naar NY zal zijn dit jaar. Ik ga er met veel zelfvertrouwen naar toe. Maar mocht het allemaal niet zo leuk zijn, so what? Dan heb ik gewoon een leuke tijd gehad en dan zien we wel weer verder (zoals ik in de begin schreef, was en ben ik gewoon een happy single).

Nu nog een geschikt restaurant vinden. We houden allebei van lekker culinair eten en een gezellige romantische sfeer. En ik vraag me nog af of ik die valentijnskaart zou sturen (anoniem). Daar ben ik nog niet over uit eigenlijk (misschien aardig om hier een nieuw topic voor te openen nu dit torpic dadelijk dicht gaat).

Ten slotte: ik ken de betekenis van het Duitse woord “geil”
  Spellchecker zaterdag 20 januari 2018 @ 22:55:25 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176644380
Zo, we gaan dus gewoon lekker verder in deel 2!

Ik zie enorm uit naar de ontmoeting en de rondleiding door haar door NY (eigenlijk hoop ik dat ik er weinig van zal zien en alleen maar oog hebben voor elkaar).

• Inmiddels ben ik het bezoek wat nader in detail aan het uitwerken, bedenken en voorbereiden. Zo gaan we dus op de eerste dag eten en dat zal ik regelen. Ik moet alleen nog een goed restaurant vinden. Iets spectaculairs. Waar je goed kan eten, mag best chique zijn want daar houden we allebei van. Liefst ook nog romantisch en niet te druk. Moet dat nog even uitzoeken maar mochten jullie tips hebben, dan hoor ik het natuurlijk graag. Let wel: het is niet een standaard dame; ze houdt van pracht en praal en zal zoiets niet over the top vinden. Ik houd er overigens van haar met alle egards te behandelen: stoel aanschuiven etcetera (dit maakt altijd wel indruk op dames).

• Na het diner misschien nog ergens wat drinken in een bar of club. Zelfde locatievereisten als ten aanzien van het restaurant: mag luxe en decadent zijn.

• Dan natuurlijk de grote hamvraag wanneer ik daadwerkelijk voor mijn gevoelens ga uitkomen en hoe ik dit ga aanpakken. Dat is natuurlijk waar het hele bezoek om draait! Ik ben er nog niet helemaal over uit. In ieder geval wil ik dit wel laten blijken tijdens het diner. Hangt ook een beetje af van de setting. Ik denk niet alleen an verbale communicatie maar ook aan non-verbale communicatie (handje vastpakken had in het verleden altijd wel effect).

• Na het diner is het gewoon netjes ieder naar zijn/haar eigen bedje natuurlijk 😀. Ik wilde haar natuurlijk dan even thuis afzetten (ik heb altijd geleerd dat je een dame niet alleen over straat laat gaan als het niet nodig is; dus dat is een mooi excuus hiervoor) . Dan zien we wel weer verder ....😊

• Als alles goed is gegaan de vrijdagavond, wil ik haar wel op een of andere manier verrassen. Een stel mooie rode rozen vind ik wel mooi om te geven (misschien over the top, maar we zijn ten slotte in NY).

Wordt wederom vervolgd!
pi_176645401
Super dat je daar naar toe gaat! Echter, ga je niet een beetje snel met de rest? Kijk het daar gewoon aan.. wie weet klikt het straks toch net niet.
pi_176645541
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:43 schreef dudewhereismycar het volgende:
Super dat je daar naar toe gaat! Echter, ga je niet een beetje snel met de rest? Kijk het daar gewoon aan.. wie weet klikt het straks toch net niet.
Eens, maar ik sta er wel heel nuchter in; zie ook het andere topic. Ik wil gewoon een soort van draaiboek met plannen in mijn hoofd hebben voor het geval dat (ik ben nogal van het plannen en organiseren; plannen kunnen natuurlijk nog altijd niet gebruikt worden of in de (virtuele) prullenbak.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:50:04 #6
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176645599
Ook al kennen jullie elkaar al een tijdje...het is toch een soort van eerste date. Helemaal tof dat je gaat en ze positief heeft gereageerd, maar meteen al je gevoelens eruit gooien voor haar op zo'n eerste date? Wellicht ligt het aan mij, maar ik zou dat wel erg snel vinden. Wat is er mis met gewoon een gezellige tijd hebben en de spontaniteit zn gang laten gaan? Handig om wel wat dingen vooraf te regelen, maar ik heb het idee dat je wat op de feiten voorop loopt..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176645671
Ik ga haar in ieder geval laten blijken dat ik haar wel leuk vind. Alle gevoelens eruit gooien is inderdaad veel te veel en wilde dat ook niet meteen doen. Hangt helemaal af van hoe het loopt.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 23:55:34 #8
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176645753
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:52 schreef Ineensverliefd het volgende:
Ik ga haar in ieder geval laten blijken dat ik haar wel leuk vind. Alle gevoelens eruit gooien is inderdaad veel te veel en wilde dat ook niet meteen doen. Hangt helemaal af van hoe het loopt.
Je komt voor haar naar NY. Je hebt haar op een date gevraagd. Dat je haar leuk vind hoef je niet eens meer uit te spreken joh, dat is echt wel duidelijk ;)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176645875
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je komt voor haar naar NY. Je hebt haar op een date gevraagd. Dat je haar leuk vind hoef je niet eens meer uit te spreken joh, dat is echt wel duidelijk ;)
Heb jij weer gelijk in 😃
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 januari 2018 @ 00:10:46 #10
163650 Greys
pi_176646137
Je hebt helemaal gelijk dat als de vonk er straks is dat je dat niet voor haar moet verbergen en dan kan je haar uiteraard laten merken wat je voelt.

Maar ga daar ajb niet te veel van te voren over nadenken en al helemaal niet plannen. Je zet een avontuurlijke stap, goed dat je de details van 'waar eten' etc goed wilt plannen maar laat het verder aan hoe het loopt. Je zegt bv 'ik wil haar dat wel echt laten merken tijdens het etentje', maar misschien hebben jullie dan wel veel te bespreken en gaan jullie daarna wandelen (ik noem maar wat) en is er dan ineens hét moment dat je haar hand pakt ofzo.

Ik bedoel maar, ga niet nu al plannen dat je dat tijdens het eten doet. Let it gooooo, let it gooooohoooooo enzo. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176646183
quote:
14s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:10 schreef Greys het volgende:
Je hebt helemaal gelijk dat als de vonk er straks is dat je dat niet voor haar moet verbergen en dan kan je haar uiteraard laten merken wat je voelt.

Maar ga daar ajb niet te veel van te voren over nadenken en al helemaal niet plannen. Je zet een avontuurlijke stap, goed dat je de details van 'waar eten' etc goed wilt plannen maar laat het verder aan hoe het loopt. Je zegt bv 'ik wil haar dat wel echt laten merken tijdens het etentje', maar misschien hebben jullie dan wel veel te bespreken en gaan jullie daarna wandelen (ik noem maar wat) en is er dan ineens hét moment dat je haar hand pakt ofzo.

Ik bedoel maar, ga niet nu al plannen dat je dat tijdens het eten doet. Let it gooooo, let it gooooohoooooo enzo. :P
Helemaal eens! Maar vind het gewoon zo leuk al plannen te maken; maakt de voorpret zo veel leuker! 😄
pi_176646569
Ik zou niet op dag 1 je gevoelens op tafel gooien, stel dat zei die niet heeft dan heb je geen leuke tijd in NY de dagen er na. Zoek een moment later in de week zou ik zeggen.
pi_176646666
Ik wacht gewoon lekker af hoe het allemaal verloopt. ik hoor altijd van mensen dat ik een goede prater ben en gesprekken prima kan sturen dus ben zeer benieuwd wanneer ik de leiding neem wat betreft dit onderwerp; of misschien wel inga op haar toespelingen.
pi_176648696
beetje offtopic maar waarschijnlijk moet je een ESTA aanvragen.

Door de shutdown van gister in amerika llopen deze aanvragen nu meestal vertraging op.

Dus houdt daar rekening mee.
pi_176649381
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 09:46 schreef tijdjes1234 het volgende:
beetje offtopic maar waarschijnlijk moet je een ESTA aanvragen.

Door de shutdown van gister in amerika llopen deze aanvragen nu meestal vertraging op.

Dus houdt daar rekening mee.
Esta is geen probleem in mijn geval.
pi_176650576
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:03 schreef Ineensverliefd het volgende:
Ik moet alleen nog een goed restaurant vinden. Iets spectaculairs. Waar je goed kan eten, mag best chique zijn want daar houden we allebei van. Liefst ook nog romantisch en niet te druk. Moet dat nog even uitzoeken maar mochten jullie tips hebben, dan hoor ik het natuurlijk graag. Let wel: het is niet een standaard dame; ze houdt van pracht en praal en zal zoiets niet over the top vinden. Ik houd er overigens van haar met alle egards te behandelen: stoel aanschuiven etcetera (dit maakt altijd wel indruk op dames).

Tsja, romantiek en USA...
Vind je Trump romantisch? Nou, het antwoord zegt al genoeg.

Het is echt heel erg lastig, enige wat een keer fatsoenlijk op Europees romantisch dineren leek, was een "European style" restaurant in Orlando, FL, wat een beetje op hier leek. Maar verder lastig te vinden, een sjiek restaurant in Las Vegas was ook niks. Wel duur, en het interieur zag er luxe uit. Maar daar was alles mee gezegd. Beperkte kaart en gehaaste obers, want cash moet flowen.

Maar goed, NY ben ik niet wezen a la carte dineren. Wat wel positief is, dat NYC, in tegenstelling tot bv Florida meer heeft met gezond en groen. Dus goed voer moet zeker te vinden zijn.

Stel je vraag in TRV, dan krijg je vast goede antwoorden :)
Hier dus: TRV / New York City #87 Stand clear of the closing doors, please.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 21 januari 2018 @ 12:47:18 #17
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176651479
Topic gereekst ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Spellchecker zondag 21 januari 2018 @ 12:53:15 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176653456
Wat een heerlijk feel good topic. TS, als je haar rozen wilt geven doe dat dan aan het einde van de avond. Niets vervelender voor haar dan een halve dag met een bos rozen te lopen.
pi_176654698
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:12 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Helemaal eens! Maar vind het gewoon zo leuk al plannen te maken; maakt de voorpret zo veel leuker! 😄
En die eerste zoen komt vanzelf wel. ;)
pi_176654723
Ik ben ook aan het daten met iemand. Volgende date komt wrs de eerste zoen.
pi_176655170
Over een toprestaurant. Eleven Madison Park is het beste van de usa.

Hier vind je een lijst van goede restaurants: https://www.google.nl/url(...)S0_377PeAqag&cf=1
Whatever...
pi_176664750
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 14:35 schreef praadje het volgende:
Wat een heerlijk feel good topic. TS, als je haar rozen wilt geven doe dat dan aan het einde van de avond. Niets vervelender voor haar dan een halve dag met een bos rozen te lopen.
eens, bloemen - als ik het al doe - zouden meer iets zijn na een geslaagde avond.
  zondag 21 januari 2018 @ 22:32:26 #24
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176664801
Tuurlijk denk je over die dingen na. Ik denk dat het helemaal goed gaat komen (ja goed, of niet natuurlijk). Meer dat je best weet hoe het zo hoort en hoe ze behandeld wil worden. Dus ik ben vooral benieuwd naar hoe het eindigt.
pi_176664886
Zo, daar ben ik weer even. wat een heerlijke voorpret heb ik van dit mooie tripje. Ik heb gewoon echt zin om daar naartoe te gaan, dat terwijl ik vakanties de laatste jaren meer een soort "heilig moeten" begon te vinden.

Inmiddels begin ze zich ook langzaam aan te bekommeren over waar ik overnachten zal....Ik heb mij nog maar even op de vlakte gehouden daarover 😀 Ze schreef wel iets in de trant van "je bent altijd welkom bij mij"....(was in het Duits).

Ik houd jullie op de hoogte.... ben zelf ook superbenieuwd hoe het verder gaat.
pi_176664975
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tuurlijk denk je over die dingen na. Ik denk dat het helemaal goed gaat komen (ja goed, of niet natuurlijk). Meer dat je best weet hoe het zo hoort en hoe ze behandeld wil worden. Dus ik ben vooral benieuwd naar hoe het eindigt.
Tja, eens! Ze is echt een vrouw-vrouw qua doen en laten en ze weet het wel te waarderen als je haar ook zo behandelt. Ik wil haar dus ook echt dat gevoel geven. Ik ben zelf nauwgezet opgevoed met etiquette dus heb als erfenis dat ik dat ook toepas (tegen wil en dank), ook al wordt dat niet altijd goed begrepen (zoals: je laat een vrouw niet als eerste een vreemde ruimte binnengaan en je loopt als man nooit achter een vrouw de trap op of af). Met haar zal ik dat dus niet anders doen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 januari 2018 @ 23:08:58 #27
163650 Greys
pi_176665504
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:37 schreef Ineensverliefd het volgende:
Zo, daar ben ik weer even. wat een heerlijke voorpret heb ik van dit mooie tripje. Ik heb gewoon echt zin om daar naartoe te gaan, dat terwijl ik vakanties de laatste jaren meer een soort "heilig moeten" begon te vinden.

Inmiddels begin ze zich ook langzaam aan te bekommeren over waar ik overnachten zal....Ik heb mij nog maar even op de vlakte gehouden daarover 😀 Ze schreef wel iets in de trant van "je bent altijd welkom bij mij"....(was in het Duits).

Ik houd jullie op de hoogte.... ben zelf ook superbenieuwd hoe het verder gaat.
Je zou toch sowieso in een hotel gaan? Of twijfel je daar nu dus aan? Ik zou als ik jou was in een hotel slapen. Of het in elk geval boeken.. Kan je daar zien hoe het loopt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176665567
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Je zou toch sowieso in een hotel gaan? Of twijfel je daar nu dus aan? Ik zou als ik jou was in een hotel slapen. Of het in elk geval boeken.. Kan je daar zien hoe het loopt.
Jazeker, ik heb een hotel geboekt en laat dat ook lekker staan. Vond het wel grappig dat ze daar dus nu over gaat nadenken....😄
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 januari 2018 @ 23:38:08 #29
163650 Greys
pi_176665993
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:12 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Jazeker, ik heb een hotel geboekt en laat dat ook lekker staan. Vond het wel grappig dat ze daar dus nu over gaat nadenken....😄
Excuus, ik las het te snel en las dus dat jij je aan het bedenken was waar je ging slapen ipv zij. Sorry :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176666024
quote:
14s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Excuus, ik las het te snel en las dus dat jij je aan het bedenken was waar je ging slapen ipv zij. Sorry :D
No problem! Maar vind haar gedachte wel schattig eigenlijk....
pi_176666448
Gaaf hoor, zoals anderen al opmerkten, een heerlijk feel good topic O+ ^O^.

Ben benieuwd hoe het uitpakt, zo te lezen komt dat wel goed.
pi_176666454
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:37 schreef Ineensverliefd het volgende:
Zo, daar ben ik weer even. wat een heerlijke voorpret heb ik van dit mooie tripje. Ik heb gewoon echt zin om daar naartoe te gaan, dat terwijl ik vakanties de laatste jaren meer een soort "heilig moeten" begon te vinden.

Inmiddels begin ze zich ook langzaam aan te bekommeren over waar ik overnachten zal....Ik heb mij nog maar even op de vlakte gehouden daarover 😀 Ze schreef wel iets in de trant van "je bent altijd welkom bij mij"....(was in het Duits).

Ik houd jullie op de hoogte.... ben zelf ook superbenieuwd hoe het verder gaat.
Du bist immer wilkommen :7

Hopelijk gaat het goed straks en heb jij gewoon hotel geboekt 😘
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176666508
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Du bist immer wilkommen :7

Hopelijk gaat het goed straks en heb jij gewoon hotel geboekt 😘
Hotel is geboekt hoor en blijft lekker geboekt 😁
pi_176666669
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:21 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Hotel is geboekt hoor en blijft lekker geboekt 😁
Ik ben zo erg benieuwd naar de afloop/begin van relatie.

Al meer dan 10 jaar op FOK! maar jij hebt wel de ultieme love-story *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176666723
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik ben zo erg benieuwd naar de afloop/begin van relatie.

Al meer dan 10 jaar op FOK! maar jij hebt wel de ultieme love-story *O*
Ik heb goede hoop! Ik vind haar superleuk en heb nog nooit zulke goede voorgevoelens gehad over een potentiële relatie. En dat allemaal terwijl ik begin december nog hard verkondigde nog heel lang single te blijven en dat ik het heerlijk vond zo! Hoe snel iets kan veranderen....

En dat terwijl ik al 15 jaar het voorgevoel heb een Duitse vriendin/vrouw te krijgen; vraag me niet waarom ik dit voorgevoel heb gehad....
pi_176666947
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:06 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Ik heb goede hoop! Ik vind haar superleuk en heb nog nooit zulke goede voorgevoelens gehad over een potentiële relatie. En dat allemaal terwijl ik begin december nog hard verkondigde nog heel lang single te blijven en dat ik het heerlijk vond zo! Hoe snel iets kan veranderen....

En dat terwijl ik al 15 jaar het voorgevoel heb een Duitse vriendin/vrouw te krijgen; vraag me niet waarom ik dit voorgevoel heb gehad....
Ik antwoord morgenochtend even. Maar gaat goedkomen met je Duitse tjikkie :7
Zo niet dan zijn wij er van FOK! ook

Nu even seksen :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176667417
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 01:06 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Ik heb goede hoop! Ik vind haar superleuk en heb nog nooit zulke goede voorgevoelens gehad over een potentiële relatie. En dat allemaal terwijl ik begin december nog hard verkondigde nog heel lang single te blijven en dat ik het heerlijk vond zo! Hoe snel iets kan veranderen....

En dat terwijl ik al 15 jaar het voorgevoel heb een Duitse vriendin/vrouw te krijgen; vraag me niet waarom ik dit voorgevoel heb gehad....
Wow even rustig aan. Je moet je eerste date nog hebben. Als je direct te hard van stapel loopt kan dat soms ook averechts werken.
  maandag 22 januari 2018 @ 09:27:53 #38
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176668441
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:35 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Esta is geen probleem in mijn geval.
Je hebt hem al eerder aangevraagd ergens in de afgelopen 3 jaar?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_176668458
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:27 schreef yats het volgende:

[..]

Je hebt hem al eerder aangevraagd ergens in de afgelopen 3 jaar?
Ja heb nog een geldige.
pi_176668537
Oh ja, anders vraag je die Dame toch naar een / haar lievelingsrestaurant....of in het NY topic.
:Y)
pi_176668941
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 15:49 schreef Spanky78 het volgende:
Over een toprestaurant. Eleven Madison Park is het beste van de usa.

Hier vind je een lijst van goede restaurants: https://www.google.nl/url(...)S0_377PeAqag&cf=1
Is hij mooi op tijd mee, daar moet je toch wel een paar maanden van tevoren reserveren :D .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 22 januari 2018 @ 10:13:22 #42
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176669099
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:29 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Ja heb nog een geldige.
Dat scheelt! Veel plezier in New York dan maar! Al komt dat vast goed. Het is immers een leuke stad en het gezelschap zo te lezen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_176669338
quote:
10s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Is hij mooi op tijd mee, daar moet je toch wel een paar maanden van tevoren reserveren :D .
Zat andere opties in ny.
Whatever...
pi_176669350
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 07:25 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Wow even rustig aan. Je moet je eerste date nog hebben. Als je direct te hard van stapel loopt kan dat soms ook averechts werken.
Ik sta er heel nuchter in; ik bedoelde alleen dat mijn houding ten aanzien van het single zijn drastisch zijn veranderd ineens. Wel een teken dat ik happy was/ben en totaal niet desperate op zoek naar een liefde.

Basisprincipe blijft gewoon een date en ik ga er niet met hoge verwachtingen naar toe. Alles is meegenomen 😀
pi_176669385
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 09:36 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, anders vraag je die Dame toch naar een / haar lievelingsrestaurant....of in het NY topic.
:Y)
Ik wil haar juist verrassen met mijn eigen keuze, lijkt mij veel leuker 😉
pi_176669685
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 23:43 schreef dudewhereismycar het volgende:
Super dat je daar naar toe gaat! Echter, ga je niet een beetje snel met de rest? Kijk het daar gewoon aan.. wie weet klikt het straks toch net niet.
Hij gaat inderdaad heeeeeel snel, er zit zeker een addertje onder het gras....
pi_176669710
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 00:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik ben zo erg benieuwd naar de afloop/begin van relatie.

Al meer dan 10 jaar op FOK! maar jij hebt wel de ultieme love-story *O*
Ik denk dat wij binnenkort een gebroken hart topic krijgen van TS. Ik heb een naar voorgevoel.

TS geeft telkens aan 'we zien wel hoe het loopt' en 'geen verwachtingen', maar ondertussen is hij hotel de botel en plant hij van alles in, tot aan rode rozen toe. Dit kan alleen maar fout gaan.
pi_176669875
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:48 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik denk dat wij binnenkort een gebroken hart topic krijgen van TS. Ik heb een naar voorgevoel.

TS geeft telkens aan 'we zien wel hoe het loopt' en 'geen verwachtingen', maar ondertussen is hij hotel de botel en plant hij van alles in, tot aan rode rozen toe. Dit kan alleen maar fout gaan.
Even voor de goede orde: ik ben nog steeds een happy single en ben niet hotel de botel, die leeftijd heb ik al lang gehad. Ik vind het leuk plannen te maken en verschillende scenario’s uit te denken. Dat betekent echter helemaal niet dat die plannen en scenario’s ook ten uitvoer moeten worden gebracht. En ik houd ook we in mijn achterhoofd dat het een niet-Nederlandse dame is, die toch wat andere gedachten hebben over hoe behandeld te worden (ik heb ook andere, niet-Nederlandse vriendinnen gehad).

Ik zou het leuk vinden als het iets wordt en anders, tja, dan niet. Je kan dit alles toch niet dwingen, van die gedachte ga ik ook wel uit. Neemt niet weg dat ik gewoon wel een positief voorgevoel heb.
pi_176669916
Dure date.
pi_176670080
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:01 schreef FlipjeHolland het volgende:
Dure date.
Het is maar hoe je het bekijkt 😉
pi_176670091
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:11 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het bekijkt 😉
Hoe dan?
pi_176670175
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:11 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Hoe dan?
Inderdaad, ik krijg een beetje tegenovergestelde signalen van TS. Hij heeft al 15 jaar lang een voorgevoel met een Duitse te eindigen, is heel verliefd (al zegt hij van niet), plant zijn reis & bezoek tot in detail maar zegt lekker rustig aan te willen doen, geen haast, hij kijkt wel... Ik snap het niet zo.
pi_176670204
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:48 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik denk dat wij binnenkort een gebroken hart topic krijgen van TS. Ik heb een naar voorgevoel.

TS geeft telkens aan 'we zien wel hoe het loopt' en 'geen verwachtingen', maar ondertussen is hij hotel de botel en plant hij van alles in, tot aan rode rozen toe. Dit kan alleen maar fout gaan.
Jezus doe eens niet zo negatief!
pi_176670308
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:11 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Hoe dan?
Alles is relatief 😀
pi_176670333
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:16 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Inderdaad, ik krijg een beetje tegenovergestelde signalen van TS. Hij heeft al 15 jaar lang een voorgevoel met een Duitse te eindigen, is heel verliefd (al zegt hij van niet), plant zijn reis & bezoek tot in detail maar zegt lekker rustig aan te willen doen, geen haast, hij kijkt wel... Ik snap het niet zo.
Aangezien ze ergens dit jaar toch naar Duitsland verhuist (volgens TS) zou ikzelf lekker gewacht hebben en dan met de auto naar Duitsland zijn gereden. Scheelt toch gauw 1000 euro. Als het dan toch tegenvalt kun je zo in de auto stappen en terug naar huis rijden.
pi_176670348
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:23 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Alles is relatief 😀
Wat is dit voor een non-antwoord?
pi_176670367
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:24 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Wat is dit voor een non-antwoord?
het is toch geen politieverhoor?
pi_176670378
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

het is toch geen politieverhoor?
Wat is dit voor een non-vraag?

Ik vraag alleen antwoord op mijn antwoord dat dit niets meer is dan een dure date, waarop TS zegt: 'Ligt eraan hoe je het bekijkt.". Dan vraag ik: 'Hoe dan?" en krijg ik een vaag antwoord. Ja, leg het dan uit hoe ik het wel moet zien.
pi_176670390
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:24 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Wat is dit voor een non-antwoord?
Gewoon, zoals ik het zeg. Ik plan direct een aantal besprekingen daar nu ik daar toch ben.
pi_176670434
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:25 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Wat is dit voor een non-vraag?

Ik vraag alleen antwoord op mijn antwoord dat dit niets meer is dan een dure date, waarop TS zegt: 'Ligt eraan hoe je het bekijkt.". Dan vraag ik: 'Hoe dan?" en krijg ik een vaag antwoord. Ja, leg het dan uit hoe ik het wel moet zien.
hij is aan jou geen verantwoording schuldig
pi_176670435
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:23 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Aangezien ze ergens dit jaar toch naar Duitsland verhuist (volgens TS) zou ikzelf lekker gewacht hebben en dan met de auto naar Duitsland zijn gereden. Scheelt toch gauw 1000 euro. Als het dan toch tegenvalt kun je zo in de auto stappen en terug naar huis rijden.
Nou Flipje holland, ik als CL Werner heb inderdaad hetzelfde gezegd maar werd hier als FOK! autist en negatieveling bestempeld.
pi_176670482
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:26 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Gewoon, zoals ik het zeg. Ik plan direct een aantal besprekingen daar nu ik daar toch ben.
Tja, het feit dat je afreist naar de VS vanwege een enkele zin (I wished you were here, in the US office; would be fun!) en wat een collega denkt, doet mij toch wel lichtelijk de wenkbrauwen fronsen. Maar goed, your choice natuurlijk. Zou er iig niet al je hoop op vestigen (wat je wel doet gezien je posts).

quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:28 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

hij is aan jou geen verantwoording schuldig
En jij mag helemaal wegblijven met je non-antwoorden.
pi_176670523
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:28 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Nou Flipje holland, ik als CL Werner heb inderdaad hetzelfde gezegd maar werd hier als FOK! autist en negatieveling bestempeld.
Ik bestempel jullie in ieder geval niet als autisten 😉

Tja, ik had ook gewoon kunnen wachten tot ze weer terug is. Maar ik kan ook gewoon nu gaan. Kosten maken niet uit en sla meteen meerdere vliegen in één klap door ook zakelijke besprekingen te plannen. En doe er ook nog een weekendje aan vast. Kortom: volgens mij win-win-win.
pi_176670553
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:33 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Ik bestempel jullie in ieder geval niet als autisten 😉

Tja, ik had ook gewoon kunnen wachten tot ze weer terug is. Maar ik kan ook gewoon nu gaan. Kosten maken niet uit en sla meteen meerdere vliegen in één klap door ook zakelijke besprekingen te plannen. En doe er ook nog een weekendje aan vast. Kortom: volgens mij win-win-win.
Het is alleen win-win wanneer je the girl krijgt he? ;)
pi_176670591
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:35 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Het is alleen win-win wanneer je the girl krijgt he? ;)
Als ik haar krijg is het win-win-win (3x)

Zo niet, dan nog steeds win-win (2x, besprekingen en een leuk weekend gehad).
pi_176671123
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:30 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Tja, het feit dat je afreist naar de VS vanwege een enkele zin (I wished you were here, in the US office; would be fun!) en wat een collega denkt, doet mij toch wel lichtelijk de wenkbrauwen fronsen. Maar goed, your choice natuurlijk. Zou er iig niet al je hoop op vestigen (wat je wel doet gezien je posts).
Als je het topic leest zie je dat er al veel meer heen en weer gemaild wordt dan alleen dat berichtje, maar dat dat voor TS de aanleiding was om eens te denken van 'ja, waarom ook niet eens naar New York gaan'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176671152
quote:
2s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je het topic leest zie je dat er al veel meer heen en weer gemaild wordt dan alleen dat berichtje, maar dat dat voor TS de aanleiding was om eens te denken van 'ja, waarom ook niet eens naar New York gaan'.
En we bellen ook en hebben elkaar al eens gezien 😉 dus zeker niet alleen één berichtje...
pi_176671196
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:30 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Tja, het feit dat je afreist naar de VS vanwege een enkele zin (I wished you were here, in the US office; would be fun!) en wat een collega denkt, doet mij toch wel lichtelijk de wenkbrauwen fronsen. Maar goed, your choice natuurlijk. Zou er iig niet al je hoop op vestigen (wat je wel doet gezien je posts).

[..]

En jij mag helemaal wegblijven met je non-antwoorden.
Ach, het is toch nooit goed in de ogen van sommige mensen :').

Doe je niets of weinig dan heb je geen interesse. Plan je een reis eromheen, met werk én een weekend voor jezelf dan is het (volgens sommige) weer teveel.

Naar mijn idee heeft TS dondersgoed in de gaten hoe het zit, en laat hem maar lekker op een roze wolk zitten O+ ^O^.
pi_176671205
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 11:30 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Tja, het feit dat je afreist naar de VS vanwege een enkele zin (I wished you were here, in the US office; would be fun!) en wat een collega denkt, doet mij toch wel lichtelijk de wenkbrauwen fronsen. Maar goed, your choice natuurlijk. Zou er iig niet al je hoop op vestigen (wat je wel doet gezien je posts).
Ik begrijp hieruit dat je elke keer dat ze elkaar zagen of contact per telefoon/e-mail hebben gehad erbij was? Je weet immers precies hoe het in elkaar zit tussen hun nietwaar. :)
  maandag 22 januari 2018 @ 12:13:17 #70
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176671209
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 10:58 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Even voor de goede orde: ik ben nog steeds een happy single en ben niet hotel de botel, die leeftijd heb ik al lang gehad. Ik vind het leuk plannen te maken en verschillende scenario’s uit te denken. Dat betekent echter helemaal niet dat die plannen en scenario’s ook ten uitvoer moeten worden gebracht. En ik houd ook we in mijn achterhoofd dat het een niet-Nederlandse dame is, die toch wat andere gedachten hebben over hoe behandeld te worden (ik heb ook andere, niet-Nederlandse vriendinnen gehad).

Ik zou het leuk vinden als het iets wordt en anders, tja, dan niet. Je kan dit alles toch niet dwingen, van die gedachte ga ik ook wel uit. Neemt niet weg dat ik gewoon wel een positief voorgevoel heb.
Het is niet alsof hotel de botel zijn iets slechts is he ;) Je zegt zelf al dat je verliefd bent. Dat je allerlei scenarios aan het uitdenken bent. Dat je aan bijna niks anders kan denken. Je benoemd dat je altijd het gevoel hebt gehad een Duitse vriendin te krijgen, etc. Allerlei uitspraken.....waar helemaal niks mis mee is (schattig juist), maar ik denk dat je jezelf een beetje voor de gek houdt als je zegt dat je niet hotel de botel bent en een beetje op de feiten vooruit loopt met sommige uitspraken.

Mensen als C.L. Werner verwoorden het misschien wat hard, maar uiteindelijk willen zij je ook die pijn besparen. Iedereen hier is super positief en dat is terecht (feel good topics zien we hier niet vaak), maar hou vooral ook rekening met de andere kant. Dat je signalen wellicht anders hebt opgepakt, dat het face to face wellicht niet zo goed klikt als gedacht, dat jij misschien veel meer voelt dan haar, etc. Ik zeg niet dat het zo is, maar rekening ermee houden kan sowieso geen kwaad.

quote:
18s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:12 schreef Krollie het volgende:

[..]

Ik begrijp hieruit dat je elke keer dat ze elkaar zagen of contact per telefoon/e-mail hebben gehad erbij was? Je weet immers precies hoe het in elkaar zit tussen hun nietwaar. :)
Niet helemaal fair. Hij gebruikt geen informatie die TS niet zelf gegeven heeft.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176671259
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is niet alsof hotel de botel zijn iets slechts is he ;) Je zegt zelf al dat je verliefd bent. Dat je allerlei scenarios aan het uitdenken bent. Dat je aan bijna niks anders kan denken. Je benoemd dat je altijd het gevoel hebt gehad een Duitse vriendin te krijgen, etc. Allerlei uitspraken.....waar helemaal niks mis mee is (schattig juist), maar ik denk dat je jezelf een beetje voor de gek houdt als je zegt dat je niet hotel de botel bent en een beetje op de feiten vooruit loopt met sommige uitspraken.

Mensen als C.L. Werner verwoorden het misschien wat hard, maar uiteindelijk willen zij je ook die pijn besparen. Iedereen hier is super positief en dat is terecht (feel good topics zien we hier niet vaak), maar hou vooral ook rekening met de andere kant. Dat je signalen wellicht anders hebt opgepakt, dat het face to face wellicht niet zo goed klikt als gedacht, dat jij misschien veel meer voelt dan haar, etc. Ik zeg niet dat het zo is, maar rekening ermee houden kan sowieso geen kwaad.

[..]

Niet helemaal fair. Hij gebruikt geen informatie die TS niet zelf gegeven heeft.
Lees eens mensen! Ze hebben elkaar al meerdere keren gezien.
  maandag 22 januari 2018 @ 12:17:24 #72
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176671287
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:15 schreef Krollie het volgende:

[..]

Lees eens mensen! Ze hebben elkaar al meerdere keren gezien.
Ja, dat heb ik gelezen. Dank. Hoeft niet te betekenen dat het ook klikt voor een relatie, he?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176671697
Mensen, even voor de goede orde: ik ben een zeer realistisch en nuchter persoon. Doe alles doordacht en met een plan. Ik laat me echt niet zo snel gek maken. Ik werk in een zeer harde wereld waarin je een dikke huid moet hebben en verliezen leert te accepteren. Zo sta ik hier ook in. Dit topic is bedoeld als klankbord en welke plannen ten uitvoer zullen worden gelegd zullen we vanzelf merken; ik doe gewoon wat op dat moment opkomt. Neemt niet weg dat ik van de voorpret en de daaraan gelinkte spanning geniet!
pi_176672009
quote:
7s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het is niet alsof hotel de botel zijn iets slechts is he ;) Je zegt zelf al dat je verliefd bent. Dat je allerlei scenarios aan het uitdenken bent. Dat je aan bijna niks anders kan denken. Je benoemd dat je altijd het gevoel hebt gehad een Duitse vriendin te krijgen, etc. Allerlei uitspraken.....waar helemaal niks mis mee is (schattig juist), maar ik denk dat je jezelf een beetje voor de gek houdt als je zegt dat je niet hotel de botel bent en een beetje op de feiten vooruit loopt met sommige uitspraken.

Mensen als C.L. Werner verwoorden het misschien wat hard, maar uiteindelijk willen zij je ook die pijn besparen. Iedereen hier is super positief en dat is terecht (feel good topics zien we hier niet vaak), maar hou vooral ook rekening met de andere kant. Dat je signalen wellicht anders hebt opgepakt, dat het face to face wellicht niet zo goed klikt als gedacht, dat jij misschien veel meer voelt dan haar, etc. Ik zeg niet dat het zo is, maar rekening ermee houden kan sowieso geen kwaad.

[..]

Niet helemaal fair. Hij gebruikt geen informatie die TS niet zelf gegeven heeft.
Dank always happy, je hebt het inderdaad verwoord zoals ik het bedoel, hulde!
pi_176672083
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:39 schreef Ineensverliefd het volgende:
Mensen, even voor de goede orde: ik ben een zeer realistisch en nuchter persoon. Doe alles doordacht en met een plan. Ik laat me echt niet zo snel gek maken. Ik werk in een zeer harde wereld waarin je een dikke huid moet hebben en verliezen leert te accepteren. Zo sta ik hier ook in. Dit topic is bedoeld als klankbord en welke plannen ten uitvoer zullen worden gelegd zullen we vanzelf merken; ik doe gewoon wat op dat moment opkomt. Neemt niet weg dat ik van de voorpret en de daaraan gelinkte spanning geniet!
Ah joh. Allemaal FOK!autisten hier die jaloers op je zijn. Die ook voor een date naar Amerika zouden willen reizen (lees het geld daarvoor willen hebben). Maar in plaats daarvan dateloos op hun zolderkamertje zitten.
  maandag 22 januari 2018 @ 13:12:45 #76
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176672224
quote:
6s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:05 schreef Krollie het volgende:

[..]

Ah joh. Allemaal FOK!autisten hier die jaloers op je zijn. Die ook voor een date naar Amerika zouden willen reizen (lees het geld daarvoor willen hebben). Maar in plaats daarvan dateloos op hun zolderkamertje zitten.
TS vroeg zelf om advies/tips, he? Dat mensen hem aanraden voorzichtig te zijn en niet op de zaken vooruit te lopen....is ook gewoon vriendelijk advies. Niet nodig dus om die groep af te doen als autisten, toch? Verre van fair.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 22 januari 2018 @ 13:25:37 #77
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_176672425
Wat is nu de planning, TS? heb je al wat geboekt?

[ Bericht 86% gewijzigd door Samzz op 22-01-2018 13:40:44 ]
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 22 januari 2018 @ 13:34:23 #78
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_176672556
Succes TS!
pi_176672909
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is nu de planning, TS? heb je al wat geboekt?

Anders lees je het topic gewoon even :D de TS doet vet veel updates :')
  maandag 22 januari 2018 @ 13:58:17 #80
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_176672953
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:56 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Anders lees je het topic gewoon even :D de TS doet vet veel updates :')
Ik had de laatste (onderstaande) posts op deze pagina gelezen en daar werd ik niets wijzer van.
Vragen staat gelukkig vrij.

quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:39 schreef Ineensverliefd het volgende:
Mensen, even voor de goede orde: ik ben een zeer realistisch en nuchter persoon. Doe alles doordacht en met een plan. Ik laat me echt niet zo snel gek maken. Ik werk in een zeer harde wereld waarin je een dikke huid moet hebben en verliezen leert te accepteren. Zo sta ik hier ook in. Dit topic is bedoeld als klankbord en welke plannen ten uitvoer zullen worden gelegd zullen we vanzelf merken; ik doe gewoon wat op dat moment opkomt. Neemt niet weg dat ik van de voorpret en de daaraan gelinkte spanning geniet!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_176672988
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:58 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik had de laatste (onderstaande) posts op deze pagina gelezen en daar werd ik niets wijzer van.
Vragen staat gelukkig vrij.

[..]

Kijk even naar de OP dan :D
  Spellchecker maandag 22 januari 2018 @ 14:00:54 #82
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176673003
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 12:39 schreef Ineensverliefd het volgende:
Mensen, even voor de goede orde: ik ben een zeer realistisch en nuchter persoon. Doe alles doordacht en met een plan. Ik laat me echt niet zo snel gek maken. Ik werk in een zeer harde wereld waarin je een dikke huid moet hebben en verliezen leert te accepteren. Zo sta ik hier ook in. Dit topic is bedoeld als klankbord en welke plannen ten uitvoer zullen worden gelegd zullen we vanzelf merken; ik doe gewoon wat op dat moment opkomt. Neemt niet weg dat ik van de voorpret en de daaraan gelinkte spanning geniet!
Wij ook TS, wij ook! :Y

Yolo!! ^O^
  maandag 22 januari 2018 @ 14:01:14 #83
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_176673011
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:59 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Kijk even naar de OP dan :D
Doorgaans lees ik de OP en dan check ik de rest van het topic voor updates en ga eigenlijk niet meer terug naar de OP. Maar zo kan het ook natuurlijk. Thanks, zal ff kijken.

EDIT: Gelezen _O_ leuk TS ^O^ lijkt allemaal van een leien dakje te gaan!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_176685567
Zo, een kleine update weer!

We zijn momenteel allebei met vakantie, dus contact loopt wat anders dan normaal (in ieder geval geen werk dat nu het opstapje is naar andere gesprekken, mails etcetera).

Ik heb jaren geleden ooit eens een facebookprofiel aangemaakt maar deed er nooit wat mee (geen tijd, geen echte interesse). Ik heb er geen foto op, alleen mijn naam is zichtbaar. Tot mijn verbazing kreeg ik ineens een Facebook invité van haar! Nu sturen we elkaar dus ook steeds berichten via messenger, supergezellig natuurlijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ineensverliefd op 22-01-2018 23:08:53 ]
pi_176685688
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:01 schreef Ineensverliefd het volgende:
Zo, een kleine update weer!

We zijn momenteel allebei met vakantie, dus contact loopt wat anders dan normaal (in ieder geval geen werk dat nu het opstapje is naar andere gesprekken, mails etcetera).

Ik heb jaren geleden ooit eens een facebookprofiel aangemaakt maar deed er nooit wat mee (geen tijd, geen echte interesse). Ik heb er geen foto op, alleen mijn naam is zichtbaar. Tot mijn verbazing kreeg ik ineens een Facebook invité van haar! Nu sturen we elkaar dus ook steeds berichten via messenwerper, supergezellig natuurlijk!
Wanneer ga je er heen?
Ik las iets over donderdag. Is dat a.s donderdag al?
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 23:08:19 #86
9859 crew  Karina
Woman
pi_176685737
Ik heb geen facebook maar nu ik lees dat je berichten via een messenwerper kunt sturen ga ik er toch eens over nadenken...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Spellchecker maandag 22 januari 2018 @ 23:09:11 #87
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176685753
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:08 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen facebook maar nu ik lees dat je berichten via een messenwerper kunt sturen ga ik er toch eens over nadenken...
Anyone particular in mind? ~O>
pi_176685755
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:05 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Wanneer ga je er heen?
Ik las iets over donderdag. Is dat a.s donderdag al?
Nee pas over een paar weken.
pi_176685763
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:08 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen facebook maar nu ik lees dat je berichten via een messenwerper kunt sturen ga ik er toch eens over nadenken...
Bericht aangepast.... autocorrectie....
pi_176685775
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:01 schreef Ineensverliefd het volgende:
Zo, een kleine update weer!

We zijn momenteel allebei met vakantie, dus contact loopt wat anders dan normaal (in ieder geval geen werk dat nu het opstapje is naar andere gesprekken, mails etcetera).

Ik heb jaren geleden ooit eens een facebookprofiel aangemaakt maar deed er nooit wat mee (geen tijd, geen echte interesse). Ik heb er geen foto op, alleen mijn naam is zichtbaar. Tot mijn verbazing kreeg ik ineens een Facebook invite van haar! Nu sturen we elkaar dus ook steeds berichten via messenger, supergezellig natuurlijk!
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 23:11:34 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_176685791
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:09 schreef maily het volgende:

[..]

Anyone particular in mind? ~O>
meerdere :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Spellchecker maandag 22 januari 2018 @ 23:11:59 #92
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator maandag 22 januari 2018 @ 23:12:17 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_176685805
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:09 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Bericht aangepast.... autocorrectie....
dat snapte ik wel hoor ;) maar was een leuke
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_176686174
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:12 schreef Karina het volgende:

[..]

dat snapte ik wel hoor ;) maar was een leuke
Ja was zeker leuk; behalve als je de auteur bent natuurlijk 🙃
pi_176687788
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2018 23:01 schreef Ineensverliefd het volgende:
Zo, een kleine update weer!

We zijn momenteel allebei met vakantie, dus contact loopt wat anders dan normaal (in ieder geval geen werk dat nu het opstapje is naar andere gesprekken, mails etcetera).

Ik heb jaren geleden ooit eens een facebookprofiel aangemaakt maar deed er nooit wat mee (geen tijd, geen echte interesse). Ik heb er geen foto op, alleen mijn naam is zichtbaar. Tot mijn verbazing kreeg ik ineens een Facebook invité van haar! Nu sturen we elkaar dus ook steeds berichten via messenger, supergezellig natuurlijk!
Mooi man, je krijgt berichten via FB messenger. Als dit niet je toekomstige vrouw wordt, dan weet ik het ook niet!

Begrijp mij niet verkeerd; ik zie alleen niet hoe zij jouw gevoelens beantwoord. Ze mailt(?), belt en stuurt nu dus berichten via FB messenger. Uit niets blijkt echter dat zij flirt met jou... of heb ik het hier mis?
pi_176687968
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 07:16 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Mooi man, je krijgt berichten via FB messenger. Als dit niet je toekomstige vrouw wordt, dan weet ik het ook niet!

Begrijp mij niet verkeerd; ik zie alleen niet hoe zij jouw gevoelens beantwoord. Ze mailt(?), belt en stuurt nu dus berichten via FB messenger. Uit niets blijkt echter dat zij flirt met jou... of heb ik het hier mis?
Jij hebt meerdere vrouwelijke collega's die jouw contacten via fb messenger?
pi_176687979
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 07:47 schreef MCH het volgende:

[..]

Jij hebt meerdere vrouwelijke collega's die jouw contacten via fb messenger?
Ja, en via whatsapp, en via telefoon (hoewel dat minder is). En ook deze zitten soms in het buitenland, en als ik vermeld dat ik die richting op ga dan kan ik daar ook blijven slapen. Dat is allemaal vriendschappelijk, volgens mij laat TS zijn hoofd op hol brengen.

Maar ik merk dat het temperen van de verwachtingen van TS hier niet gewaardeerd wordt, dus success allen. Ik verlaat dit topic, succes TS, ik hoop dat het wat wordt, ik vrees het ergste.
pi_176687986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 07:49 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ja, en via whatsapp, en via telefoon (hoewel dat minder is). En ook deze zitten soms in het buitenland, en als ik vermeld dat ik die richting op ga dan kan ik daar ook blijven slapen.

Maar ik merk dat het temperen van de verwachtingen van TS hier niet gewaardeerd wordt, dus success allen. Ik verlaat dit topic, succes TS, ik hoop dat het wat wordt, ik vrees het ergste.
Haha superchill, iedereen op Fok! is directeur en jij dus echt. Althans, wie slaapt er niet graag met de baas :)
pi_176689254
Ik ben benieuwd naar het verloop, vind het een tof plan van TS ^O^ Zolang hij maar geen Mosby uithaald :P :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176689649
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 07:49 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ja, en via whatsapp, en via telefoon (hoewel dat minder is). En ook deze zitten soms in het buitenland, en als ik vermeld dat ik die richting op ga dan kan ik daar ook blijven slapen. Dat is allemaal vriendschappelijk, volgens mij laat TS zijn hoofd op hol brengen.

Maar ik merk dat het temperen van de verwachtingen van TS hier niet gewaardeerd wordt, dus success allen. Ik verlaat dit topic, succes TS, ik hoop dat het wat wordt, ik vrees het ergste.
Ik waardeer iedere reactie alhier.

Ik krijg nu ook berichten in de trant van: ik zou willen dat je hier was zodat we samen van de zon zouden kunnen genieten...
pi_176690943
Nou, dat klinkt goed!, en beter dan eerder!! volgens mij wil ze je wel!!!

Nu hoop ik alleen nog maar dat het geen zelfbenoemde heks uit het Schwarzwald is die je naar haar bed lokt en vastbindt niet voor liefde maar om je te offeren bij een Satanisch ritueel, maar als je het overleefd kan je er een boek over schrijven dat verfilmd zal worden en je rijk zal maken dus je wint sowieso!

Heel veel plezier op date in de VS!!!
pi_176692009
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 11:27 schreef Aristai het volgende:
Nou, dat klinkt goed!, en beter dan eerder!! volgens mij wil ze je wel!!!

Nu hoop ik alleen nog maar dat het geen zelfbenoemde heks uit het Schwarzwald is die je naar haar bed lokt en vastbindt niet voor liefde maar om je te offeren bij een Satanisch ritueel, maar als je het overleefd kan je er een boek over schrijven dat verfilmd zal worden en je rijk zal maken dus je wint sowieso!

Heel veel plezier op date in de VS!!!
:D _O-
pi_176693419
Wow, wat superleuk en lief om dit te lezen!! O+
Geen interesse.
pi_176706059
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:52 schreef GobSmacked- het volgende:
Wow, wat superleuk en lief om dit te lezen!! O+
Dank! Inmiddels wordt ik al aardig “gespamd” met foto’s van haar 😀
pi_176707828
Naaktfoto's hoop ik...
pi_176712321
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:41 schreef FlipjeHolland het volgende:
Naaktfoto's hoop ik...
Tja wat moet ik daar nu op zeggen...
pi_176712442
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:30 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Tja wat moet ik daar nu op zeggen...
ja dus...

Dan heb je een grote kans dat je niet in het hotel slaapt en het naar je zin gaat krijgen.

Veel plezier.
  Vis een optie? woensdag 24 januari 2018 @ 11:29:38 #108
70532 loveli
N
pi_176713240
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 22:41 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Tja, eens! Ze is echt een vrouw-vrouw qua doen en laten en ze weet het wel te waarderen als je haar ook zo behandelt. Ik wil haar dus ook echt dat gevoel geven. Ik ben zelf nauwgezet opgevoed met etiquette dus heb als erfenis dat ik dat ook toepas (tegen wil en dank), ook al wordt dat niet altijd goed begrepen (zoals: je laat een vrouw niet als eerste een vreemde ruimte binnengaan en je loopt als man nooit achter een vrouw de trap op of af). Met haar zal ik dat dus niet anders doen.
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:30 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Tja wat moet ik daar nu op zeggen...
Als zij echt zo is als jij beschrijft en als jij echt zo bent als je beschrijft, helemaal niks.
crap in = crap out
pi_176714235
Leuk, ga dit ook maar eens volgen. Hopelijk heb je niet tè veel contact via mail/messenger, dat kan ook een overkill worden...
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 24 januari 2018 @ 13:10:45 #110
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_176715380
Dat wordt zeker neuken als ik het zo lees.
"My dream is to know why my nightmares never cease"
  woensdag 24 januari 2018 @ 16:17:55 #111
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_176718739
Ik vind het nu al een goed verhaal! *;

Het wordt sowieso een date om nooit te vergeten ongeacht de uitkomst.
Al hoop ik van harte dat het positief is, succes TS!
Het is patat.
pi_176726619
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 12:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Leuk, ga dit ook maar eens volgen. Hopelijk heb je niet tè veel contact via mail/messenger, dat kan ook een overkill worden...
Eens, dat probeer ik wel een beetje te remmen. Scheelt dat we vooralsnog in een andere tijdzone zitten.

Vraag me verder af of ik haar nog - geheel anoniem - een valentijnskaart zou sturen, als een soort “teaser”.
  Spellchecker woensdag 24 januari 2018 @ 22:07:03 #113
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176726666
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:03 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Eens, dat probeer ik wel een beetje te remmen. Scheelt dat we vooralsnog in een andere tijdzone zitten.

Vraag me verder af of ik haar nog - geheel anoniem - een valentijnskaart zou sturen, als een soort “teaser”.
Dat heeft ze waarschijnlijk meteen door .... of je moet daar iemand inseinen die het met een Amerikaanse postzegel opstuurt :D
pi_176726992
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:07 schreef maily het volgende:

[..]

Dat heeft ze waarschijnlijk meteen door .... of je moet daar iemand inseinen die het met een Amerikaanse postzegel opstuurt :D
Heb ik aan gedacht; postzegel ziet ze meteen, zo’n type is het wel. Kan hem echter ook vanuit een ander land in Europa verzenden.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 januari 2018 @ 22:26:09 #115
163650 Greys
pi_176727071
Ik zou het geloof ik niet doen. Tis toch ergens een beetje 'de liefde verklaren', zo'n kaart. Maakt dat je bezoekje dan weer niet iets te 'zwaar', zeg maar? Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar ze gaat echt wel weten dat het van jou is en dan krijgt je bezoek toch een andere lading/verwachting. Ik geloof dat ik dat in jouw geval liever open zou laten tot je daar bent. Maar zelf weten hoor! Waarom twijfel je zelf?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176728041
quote:
14s.gif Op woensdag 24 januari 2018 22:26 schreef Greys het volgende:
Ik zou het geloof ik niet doen. Tis toch ergens een beetje 'de liefde verklaren', zo'n kaart. Maakt dat je bezoekje dan weer niet iets te 'zwaar', zeg maar? Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar ze gaat echt wel weten dat het van jou is en dan krijgt je bezoek toch een andere lading/verwachting. Ik geloof dat ik dat in jouw geval liever open zou laten tot je daar bent. Maar zelf weten hoor! Waarom twijfel je zelf?
Ik twijfel exact om de reden die jij hierboven beschrijft. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat voor een kaart het is (een neutrale kaart kan eerder denk ik). Alternatief is een anonieme digitale kaart via de mail, maar dat vind ik veel minder leuk.
pi_176728451
Vind je dit niet allemaal een beetje nep.. dat je zoveel nodig vindt om maar indruk te maken en laten blijken wat je voelt? Of wil je dat ze luxe verwennerij leuker vindt dan .. jij?

Het kaartje vind ik trouwens wel leuk en komt als een echt gebaar over als je ook iets persoonlijks er in zet wat gemeend is. :)

Natuurlijk iedereen zijn eigen ideeën hierover, maar humble types zijn naar mijn idee vaak fijne mensen...
pi_176729468
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:28 schreef TheInnocent het volgende:
Vind je dit niet allemaal een beetje nep.. dat je zoveel nodig vindt om maar indruk te maken en laten blijken wat je voelt? Of wil je dat ze luxe verwennerij leuker vindt dan .. jij?

Het kaartje vind ik trouwens wel leuk en komt als een echt gebaar over als je ook iets persoonlijks er in zet wat gemeend is. :)

Natuurlijk iedereen zijn eigen ideeën hierover, maar humble types zijn naar mijn idee vaak fijne mensen...
Exact, daar zit dus mijn twijfel. We gaan al een date hebben, dus het hoeft allemaal niet over the top te zijn. Maar het niet sturen van een kaartje zou juist weer een rare reactie bij haar oproepen (waarom stuurt hij niets, het is immers Valentijnsdag). Een leuk kaartje is natuurlijk altijd leuk.... ben benieuwd hoe (in het algemeen) de dames hier over denken!
  donderdag 25 januari 2018 @ 00:47:27 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_176729829
Dame hier, ik zou het achterwege laten en mocht het heel erg blijken te klikken dan de kaart als nog tevoorschijn halen onder het mom van ‘ik wilde je niet overwhelmen, maar ik had hem al wel geschreven’.
***
  Vis een optie? donderdag 25 januari 2018 @ 00:47:44 #120
70532 loveli
N
pi_176729834
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:19 schreef Ineensverliefd het volgende:
ben benieuwd hoe (in het algemeen) de dames hier over denken!
Voor mij zou het too much zijn. Maar wat heb je aan de info van dames in het algemeen als jouw exemplaar er heel eigen kijk op heeft?
crap in = crap out
  donderdag 25 januari 2018 @ 01:08:24 #121
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176730008
Ik zou het niet doen. Je legt er veel te veel druk op. Je gaat naar de VS voor een date, dat weet ze ondertussen echt wel. Ook dat je haar leuk vind. Niet te beklemmend maken voordat je er uberhaupt bent. Je wil heel graag duidelijk maken wat je voelt, maar dat weet ze echt al wel. Wacht die date gewoon af en laat de date gewoon spontaan verlopen en zo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176730059
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:19 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Exact, daar zit dus mijn twijfel. We gaan al een date hebben, dus het hoeft allemaal niet over the top te zijn. Maar het niet sturen van een kaartje zou juist weer een rare reactie bij haar oproepen (waarom stuurt hij niets, het is immers Valentijnsdag). Een leuk kaartje is natuurlijk altijd leuk.... ben benieuwd hoe (in het algemeen) de dames hier over denken!
Ben je daar niet met Valentijn?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 25 januari 2018 @ 08:02:52 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_176731661
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:19 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Exact, daar zit dus mijn twijfel. We gaan al een date hebben, dus het hoeft allemaal niet over the top te zijn. Maar het niet sturen van een kaartje zou juist weer een rare reactie bij haar oproepen (waarom stuurt hij niets, het is immers Valentijnsdag). Een leuk kaartje is natuurlijk altijd leuk.... ben benieuwd hoe (in het algemeen) de dames hier over denken!
Ik zou een anoniem e-kaartje sturen, als je al iets wilt doen. Of een plaatje van een bos bloemen in een reguliere mail op Valentijn. Meer is echt to much voordat je daar bent geweest.

Edit: nog even nagedacht. E- kaartje ook maar niet doen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_176731730
Ik zou geen valentijnskaartje doen.
pi_176731737
Mooi verhaal man, ik was 2 jaar geleden met een soortgelijk project bezig. Maar ik moest naar Madrid ipv de VS. Is uiteindelijk allemaal goed gekomen en helaas ook weer overgegaan maar dat is een ander verhaal. Heb het op zijn minst toch geprobeerd.

Nu zit ik een soort zelfde situatie met iemand uit Canada, die ik al eerder heb gezien in person. Komt als het goed gaat in maart naar Nederland. Eerste keer met "meer" bedoelingen van beide kanten wel. :)
pi_176736431
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:19 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Exact, daar zit dus mijn twijfel. We gaan al een date hebben, dus het hoeft allemaal niet over the top te zijn. Maar het niet sturen van een kaartje zou juist weer een rare reactie bij haar oproepen (waarom stuurt hij niets, het is immers Valentijnsdag). Een leuk kaartje is natuurlijk altijd leuk.... ben benieuwd hoe (in het algemeen) de dames hier over denken!
Dat het een valentijnskaartje moet zijn vind ik weer lustverminderend... stuur gewoon iets omdat je het wilt sturen op een gewenst moment en niet vanwege de commerciële dag..

Ik vind het leuk als de man zichzelf is en humble, maakt me echt niet uit of ik dan met hem wandel of een super deluxe etentje heb. Ik wil zien dat hij echt is en normen en waarden heeft, een levensvisie heeft, gezellig is en leuk in de omgang... hoe kies jij je vrouwen uit?
pi_176736468
Het kan ook al gauw een overkill worden, inderdaad. Wacht eerst gewoon de reis even af voor je haar overlaadt met rozen en kaarten.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 januari 2018 @ 13:10:48 #128
163650 Greys
pi_176736521
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 23:15 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Ik twijfel exact om de reden die jij hierboven beschrijft. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat voor een kaart het is (een neutrale kaart kan eerder denk ik). Alternatief is een anonieme digitale kaart via de mail, maar dat vind ik veel minder leuk.
Ik zou Valentijn maar even laten liggen. Niet te veel druk op leggen allemaal van te voren. Ga er nou eerst maar eens heen, kalm aan. Als het echt de vrouw van je dromen blijkt en het wordt iets heb je nog jaren genoeg om alles uit de kast te trekken op Valentijn (en wanneer je maar wilt).
Hoe lang na Valentijn ben je daar eigenlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176736530
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 08:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zou een anoniem e-kaartje sturen, als je al iets wilt doen. Of een plaatje van een bos bloemen in een reguliere mail op Valentijn. Meer is echt to much voordat je daar bent geweest.

Edit: nog even nagedacht. E- kaartje ook maar niet doen.
Indeed.
Too much.

Doe maar zoals het gaat nu...
Er komt voor haar en voor jou té veel druk op, denk ik zo maar.

Memory...vergelijkbare situatie en ik stond ongeveer op ontploffen tegen de tijd van ontmoeten na alle telefoontjes en brieven.
pi_176736535


[ Bericht 100% gewijzigd door AnneX op 25-01-2018 13:16:20 ]
pi_176736548
Dubbelt.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 januari 2018 @ 13:12:22 #132
163650 Greys
pi_176736555
Er mag ook nog wel een béétje mysterie zijn/blijven voordat je daar bent.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176749200
Dank allemaal voor de mooie en waardevolle reacties wederom!

Tja, ik denk als volgt over het valentijnskaartje:

Enerzijds vind ik gewoon dat het een beetje erbij hoort. Ik vind haar leuk, hoop dat het wat wordt en wil haar dat laten blijken, want dat "hoort" nu eenmaal op valentijnsdag. Ze zal wel weten dat het van mij afkomstig is, ook al is het anoniem. Misschien verwacht ze het wel een beetje en zou ze teleurgesteld zijn als ze het niet krijgt.

Anderzijds vind ik het ook complete onzin om haar een kaartje te sturen. Ze weet heus wel dat ik haar zie zitten, ook zonder kaartje. Het is allemaal commerciële onzin en twee weken later ben ik gewoon "live" bij haar. Wat zal ik mij druk maken en uitsloven; het grootste cadeau zou toch juist moeten zijn dat ik bij haar ben en dat we samen leuke dingen gaan ondernemen die dagen. Ik zou juist de climax naar voren halen, terwijl die climax juist moet komen als ik daar ben ;)

Kortom, ik denk dat de voorlopige conclusie is dat ik niets doe met valentijnsdag.
  Spellchecker donderdag 25 januari 2018 @ 23:12:25 #134
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176749258
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:10 schreef Ineensverliefd het volgende:
Dank allemaal voor de mooie en waardevolle reacties wederom!

Tja, ik denk als volgt over het valentijnskaartje:

Enerzijds vind ik gewoon dat het een beetje erbij hoort. Ik vind haar leuk, hoop dat het wat wordt en wil haar dat laten blijken, want dat "hoort" nu eenmaal op valentijnsdag. Ze zal wel weten dat het van mij afkomstig is, ook al is het anoniem. Misschien verwacht ze het wel een beetje en zou ze teleurgesteld zijn als ze het niet krijgt.

Anderzijds vind ik het ook complete onzin om haar een kaartje te sturen. Ze weet heus wel dat ik haar zie zitten, ook zonder kaartje. Het is allemaal commerciële onzin en twee weken later ben ik gewoon "live" bij haar. Wat zal ik mij druk maken en uitsloven; het grootste cadeau zou toch juist moeten zijn dat ik bij haar ben en dat we samen leuke dingen gaan ondernemen die dagen. Ik zou juist de climax naar voren halen, terwijl die climax juist moet komen als ik daar ben ;)

Kortom, ik denk dat de voorlopige conclusie is dat ik niets doe met valentijnsdag.
^O^

En nogmaals succes met je missie ;)
pi_176749309
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:12 schreef maily het volgende:
En nogmaals succes met je missie
Thanks! Contact loopt nog steeds super, we hebben echt veel gezamenlijke interesses!
pi_176749363
Je kan haar ook een cadeautje sturen met een normaal kaartje

Bedoel een ipad bijvoorbeeld en dan een google chromecast erbij met een kaartje. Zoiets zal ze vast wel leuk vinden, vanaf haar bank gewoon van youtube, netflix etc alles naar de tv kunnen sturen zonder gedoe.
pi_176749476
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:16 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Je kan haar ook een cadeautje sturen met een normaal kaartje

Bedoel een ipad bijvoorbeeld en dan een google chromecast erbij met een kaartje. Zoiets zal ze vast wel leuk vinden, vanaf haar bank gewoon van youtube, netflix etc alles naar de tv kunnen sturen zonder gedoe.
Zou een goede grap zijn!
  Spellchecker donderdag 25 januari 2018 @ 23:21:41 #138
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176749526
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:16 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Je kan haar ook een cadeautje sturen met een normaal kaartje

Bedoel een ipad bijvoorbeeld en dan een google chromecast erbij met een kaartje. Zoiets zal ze vast wel leuk vinden, vanaf haar bank gewoon van youtube, netflix etc alles naar de tv kunnen sturen zonder gedoe.
Verder alles goed? 8)7
pi_176749577
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:21 schreef maily het volgende:

[..]

Verder alles goed? 8)7
Bij het andere topic zat je ook al op me af te geven? Wat is er mis met mijn reactie hier in vredesnaam
  donderdag 25 januari 2018 @ 23:23:06 #140
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176749591
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:16 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Je kan haar ook een cadeautje sturen met een normaal kaartje

Bedoel een ipad bijvoorbeeld en dan een google chromecast erbij met een kaartje. Zoiets zal ze vast wel leuk vinden, vanaf haar bank gewoon van youtube, netflix etc alles naar de tv kunnen sturen zonder gedoe.
Jij bent vast nog vrijgezel?
pi_176749615
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:23 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Jij bent vast nog vrijgezel?
2 kinderen en nog steeds mijn vriendin.. Wat is er aan de hand?
  Spellchecker donderdag 25 januari 2018 @ 23:24:14 #142
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176749632
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:22 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Bij het andere topic zat je ook al op me af te geven? Wat is er mis met mijn reactie hier in vredesnaam
Welk topic? :@
pi_176749667
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:24 schreef maily het volgende:

[..]

Welk topic? :@
Dat ik een vervolgtopic opende, vandaag nog.
Was niet echt afgeven trouwens. Overdrijf wat dat betreft. Maar viel me op dat je maar al te graag liet merken dat dat topic vooral gesloten moet worden. En nu hier ook direct 2 personen die doen alsof wat ik stel ontzettend raar is, was even geprikkeld blijkbaar sorry
pi_176749857
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:20 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Zou een goede grap zijn!
Zie nu ook pas jouw reactie trouwens. Hoezo zou dat een goede grap zijn? :?
pi_176749915
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:20 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Zou een goede grap zijn!
Wanneer vertrek je nu? Na Valentijn begrijp ik?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176749933
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:32 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Zie nu ook pas jouw reactie trouwens. Hoezo zou dat een goede grap zijn? :?
Tja, dit ga ik dus niet serieus geven. Een cadeautje zou echt iets kleins moeten zijn, meer een gebaar. Ik zou mij best wel bezwaard voelen als ik zoiets zou krijgen. Als ik lang een relatie zou hebben en ze zou dat willen hebben, dan krijgt ze het zonder meer natuurlijk, maar als eerste cadeautje vind ik het wat overdreven.
pi_176749952
quote:
5s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wanneer vertrek je nu? Na Valentijn begrijp ik?
Ja, na Valentijn
pi_176749979
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:36 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Ja, na Valentijn
Ok, maar nog in februari? Of in maart?
Of zeg je het express niet, bang dat iedereen dan voorlopig afhaakt? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Spellchecker donderdag 25 januari 2018 @ 23:38:21 #149
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176750001
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:25 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Dat ik een vervolgtopic opende, vandaag nog.
Was niet echt afgeven trouwens. Overdrijf wat dat betreft. Maar viel me op dat je maar al te graag liet merken dat dat topic vooral gesloten moet worden. En nu hier ook direct 2 personen die doen alsof wat ik stel ontzettend raar is, was even geprikkeld blijkbaar sorry
Ehm het eerste topic was geopend door de TS ... laat die dan ook het/een vervolgtopic openen ;)
pi_176750002
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:35 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Tja, dit ga ik dus niet serieus geven. Een cadeautje zou echt iets kleins moeten zijn, meer een gebaar. Ik zou mij best wel bezwaard voelen als ik zoiets zou krijgen. Als ik lang een relatie zou hebben en ze zou dat willen hebben, dan krijgt ze het zonder meer natuurlijk, maar als eerste cadeautje vind ik het wat overdreven.
Oke nou ja blijkbaar ben ik 1 van de weinigen die daar niet echt iets raars in ziet om wel te doen. Nou ja goed dan een anoniem kaartje of niet, wat dan ook, komt vast wel goed
pi_176750033
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:38 schreef maily het volgende:

[..]

Ehm het eerste topic was geopend door de TS ... laat die dan ook het/een vervolgtopic openen ;)
Was vooral dat je zei 'verder alles goed' terwijl ik naar mijn idee een heel normaal antwoord gaf hier. Haalde dat er een beetje bij omdat dat me opviel. Heb al sorry gezegd toch? :p ;)
pi_176750063
quote:
5s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok, maar nog in februari? Of in maart?
Of zeg je het express niet, bang dat iedereen dan voorlopig afhaakt? :P
Oh nee hoor, je mag het weten: 28 februari :)
pi_176750098
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:40 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Oh nee hoor, je mag het weten: 28 februari :)
Ah tof, dan hebben we nog ff.

Wel 2 weken na Valentijnsdag :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176750106
quote:
5s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok, maar nog in februari? Of in maart?
Of zeg je het express niet, bang dat iedereen dan voorlopig afhaakt? :P
Iedereen wacht met smart! En Valentijnsdag is big in US, wat doet zij daar met Valentijn dan?? Belangrijk dan ook iets van je te laten horen dus?, of toch te geforceerd??

[ Bericht 4% gewijzigd door Aristai op 25-01-2018 23:44:28 (Aanvulling) ]
pi_176750244
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:42 schreef Aristai het volgende:

[..]

Iedereen wacht met smart! En Valentijnsdag is big in US, wat doet zij daar met Valentijn dan?? Belangrijk dan ook iets van je te laten horen dus?, of toch te geforceerd??
Tja, maak je nu niet aan het twijfelen!!!!! ;) *)

Tja, dat vond ik dus ook wel belangrijk in eerste instantie, om iets van me te laten horen. Ze is natuurlijk geen Amerikaanse, maar een (op het eerste gezicht) vrij koele Duitse....
pi_176750289
5 euro aan een kaartje is nog genoeg voor je om over te twijfelen?
pi_176750335
Stuur gewoon een kaartje dat je aan haar denkt, beetje neutrale tekst. Dan weet zij dat jij aan haar denkt en alles wat erna komt staat daar los van
pi_176750464
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:49 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
5 euro aan een kaartje is nog genoeg voor je om over te twijfelen?
Geld gaat het me niet om, meer om het gebaar en de verwachtingen die ermee worden gewekt ;)
  donderdag 25 januari 2018 @ 23:59:38 #159
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176750525
Volgens mij is je hele reis en wat jullie hebben afgesproken wel duidelijk genoeg qua signalen en verwachtingen
pi_176750526
Ja nou ja het wordt toch niks tussen jullie.
Over een jaar ga je deze reactie niet herlezen maar goed ik heb het je in ieder geval verteld.
Want voor iedereen lijkt het inderdaad alsof het allemaal zo goed gaat tussen jullie aan de hand van wat je stelt.
Maar ik ben er van overtuigd geraakt dat dit niet echt zo is.
Ze lijkt nu inderdaad geinteresseerd in je maar ik geloof er niet in dat dat nog zo is als ze je leert kennen.
pi_176750561
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:59 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ja nou ja het wordt toch niks tussen jullie.
Over een jaar ga je deze reactie niet herlezen maar goed ik heb het je in ieder geval verteld.
Want voor iedereen lijkt het inderdaad alsof het allemaal zo goed gaat tussen jullie aan de hand van wat je stelt.
Maar ik ben er van overtuigd geraakt dat dit niet echt zo is.
Ze lijkt nu inderdaad geinteresseerd in je maar ik geloof er niet in dat dat nog zo is als ze je leert kennen.
Misschien moet je eens gaan slapen, want niemand kan meer een touw vastknopen aan jouw reacties op dit forum.
pi_176750607
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:01 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Misschien moet je eens gaan slapen, want niemand kan meer een touw vastknopen aan jouw reacties op dit forum.
De enige persoon die je een andere reactie geeft dan je wil horen krijgt dit als reactie van jou.
pi_176750647
Ik kan je vertellen dat als ze je wat vaker heeft ontmoet je niet meer wil. Je kan na 24 februari updates geven etc. Kans van 1 op 100 ofzo dat wat ik stel klopt blijkbaar.
pi_176750696
Ik zou trouwens geen valentijnskaart sturen. Je kunt het wel op een luchtige wijze droppen in je mailtje oid.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 januari 2018 @ 00:11:10 #165
163650 Greys
pi_176750699
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:04 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

De enige persoon die je een andere reactie geeft dan je wil horen krijgt dit als reactie van jou.
Je kunt onmogelijk weten of het wat wordt tussen hen. Dus nu al stellig komen melden dat het niet zo is is onnodige bullshit. Heeft volgens mij weinig te maken met 'willen horen'.
Zeg dan tenminste waarom je dat denkt (ipv 'ik weet zeker dat').
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 januari 2018 @ 07:58:09 #166
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_176752839
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:07 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ik kan je vertellen dat als ze je wat vaker heeft ontmoet je niet meer wil. Je kan na 24 februari updates geven etc. Kans van 1 op 100 ofzo dat wat ik stel klopt blijkbaar.
Het gemene duiveltje op de linkerschouder heeft gesproken. :D
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_176752877
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:04 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

De enige persoon die je een andere reactie geeft dan je wil horen krijgt dit als reactie van jou.
er zijn hier en vorige topic al genoeg 'andere reacties' geweest van zure mannetjes hoor. Je bent niet zo speciaal
pi_176753623
Als figuren als TheNightIsFullOfTerrors denken dat het een slecht plan is kan TS er rustig op vertrouwen dat hij goed bezig is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176753767
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:13 schreef Ludachrist het volgende:
Als figuren als TheNightIsFullOfTerrors denken dat het een slecht plan is kan TS er rustig op vertrouwen dat hij goed bezig is.
_O- dit.
pi_176754230
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:16 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Je kan haar ook een cadeautje sturen met een normaal kaartje

Bedoel een ipad bijvoorbeeld en dan een google chromecast erbij met een kaartje. Zoiets zal ze vast wel leuk vinden, vanaf haar bank gewoon van youtube, netflix etc alles naar de tv kunnen sturen zonder gedoe.
Je was serieus. Is dit niet erg over the top voordat er ook meer een date is geweest :? .

Eerlijk is eerlijk ik voelde mij al;tijd bezwaard als we elkaar dure cadeau's gaven daarom deden we dat ook maar zelden, iets persoonlijks vonden we altijd leuker.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_176754494
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:13 schreef Ludachrist het volgende:
Als figuren als TheNightIsFullOfTerrors denken dat het een slecht plan is kan TS er rustig op vertrouwen dat hij goed bezig is.
Haha precies! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:59 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ja nou ja het wordt toch niks tussen jullie.
Over een jaar ga je deze reactie niet herlezen maar goed ik heb het je in ieder geval verteld.
Want voor iedereen lijkt het inderdaad alsof het allemaal zo goed gaat tussen jullie aan de hand van wat je stelt.
Maar ik ben er van overtuigd geraakt dat dit niet echt zo is.
Ze lijkt nu inderdaad geinteresseerd in je maar ik geloof er niet in dat dat nog zo is als ze je leert kennen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:04 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

De enige persoon die je een andere reactie geeft dan je wil horen krijgt dit als reactie van jou.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:07 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ik kan je vertellen dat als ze je wat vaker heeft ontmoet je niet meer wil. Je kan na 24 februari updates geven etc. Kans van 1 op 100 ofzo dat wat ik stel klopt blijkbaar.
Ik vraag mij bij dit soort reacties vaak af, is dit gewoon misgunnen? ben je dan zo jaloers dat het hem wel lukt en jou niet dat je daarom maar anderen naar beneden gaat praten?
Hoe ongelooflijk droevig ben je dan?
Geen interesse.
pi_176754551
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 10:10 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Haha precies! :D

[..]


[..]


[..]

Ik vraag mij bij dit soort reacties vaak af, is dit gewoon misgunnen? ben je dan zo jaloers dat het hem wel lukt en jou niet dat je daarom maar anderen naar beneden gaat praten?
Hoe ongelooflijk droevig ben je dan?
Neuh hij is al een paar jaar verder en weet inmiddels van de hoed en de rand.
pi_176763171
Leuke reacties of minder leuke reacties, gunnen en misgunnen; ik heb voorpret en voor-spanning!
  Spellchecker vrijdag 26 januari 2018 @ 18:26:52 #174
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176763406
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:11 schreef Ineensverliefd het volgende:
Leuke reacties of minder leuke reacties, gunnen en misgunnen; ik heb voorpret en voor-spanning!
Wij ook :Y :D
pi_176763760
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 23:35 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Tja, dit ga ik dus niet serieus geven. Een cadeautje zou echt iets kleins moeten zijn, meer een gebaar. Ik zou mij best wel bezwaard voelen als ik zoiets zou krijgen. Als ik lang een relatie zou hebben en ze zou dat willen hebben, dan krijgt ze het zonder meer natuurlijk, maar als eerste cadeautje vind ik het wat overdreven.
Je moet dat zeker niet doen. Veel vrouwen behalve golddiggers willen niet gekocht worden met dure cadeaus.

Alhoewel een duur cadeau echt prima kan doe je dat pas in een relatie.

Een kaartje met een mysterieuze hint, of iets grappigs. Iets dat laat weten dat je aan haar denkt moet voldoende zijn.

Je kunt als je daar heen gaat natuurlijk wel iets meenemen. Iets uit Duitsland dat ze enorm mist. Of iets anders dat je is opgevallen uit jullie gesprekken.

Als je ermee laat merken dat je echt goed naar haar hebt geluisterd dan is het veel beter scoren dan met een dom pompeus duur showcadeau.

Maargoed. Uiteindelijk doe je wat jij denkt dat het beste is. Ik ken haar niet natuurlijk. Ik volg dit topic wel. Leuk! En je hebt lef dat is ook.tof.
Whatever...
pi_176765013
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:11 schreef Ineensverliefd het volgende:
Leuke reacties of minder leuke reacties, gunnen en misgunnen; ik heb voorpret en voor-spanning!
:) Wij ook!

En zelfs al zou het uiteindelijk niet het gehoopte eindresultaat opleveren, is het toch nog een hele bijzondere ervaring! O+
pi_176770718
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 18:47 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je moet dat zeker niet doen. Veel vrouwen behalve golddiggers willen niet gekocht worden met dure cadeaus.

Alhoewel een duur cadeau echt prima kan doe je dat pas in een relatie.

Een kaartje met een mysterieuze hint, of iets grappigs. Iets dat laat weten dat je aan haar denkt moet voldoende zijn.

Je kunt als je daar heen gaat natuurlijk wel iets meenemen. Iets uit Duitsland dat ze enorm mist. Of iets anders dat je is opgevallen uit jullie gesprekken.

Als je ermee laat merken dat je echt goed naar haar hebt geluisterd dan is het veel beter scoren dan met een dom pompeus duur showcadeau.

Maargoed. Uiteindelijk doe je wat jij denkt dat het beste is. Ik ken haar niet natuurlijk. Ik volg dit topic wel. Leuk! En je hebt lef dat is ook.tof.
Tja, lef dat heb ik wel in dezen. Vind ook gewoon dat ik de gok moet wagen. Lukt het niet, dan heb ik gewoon een goed en leuk tripje.

Dat Valentijn blijft een moeilijke zaak vind ik. Mijn gevoel zegt dat ik niets moet doen op dat moment, maar anderzijds wil ik haar laten weten dat ik aan haar denk....enfin, ik heb nog even om een keuze te maken!
pi_176770735
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 19:55 schreef madam-april het volgende:

[..]

:) Wij ook!

En zelfs al zou het uiteindelijk niet het gehoopte eindresultaat opleveren, is het toch nog een hele bijzondere ervaring! O+
Zeg dat! Begin het ook wel steeds spannender te vinden eigenlijk!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 januari 2018 @ 00:42:58 #179
163650 Greys
pi_176771796
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 23:52 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Tja, lef dat heb ik wel in dezen. Vind ook gewoon dat ik de gok moet wagen. Lukt het niet, dan heb ik gewoon een goed en leuk tripje.

Dat Valentijn blijft een moeilijke zaak vind ik. Mijn gevoel zegt dat ik niets moet doen op dat moment, maar anderzijds wil ik haar laten weten dat ik aan haar denk....enfin, ik heb nog even om een keuze te maken!
Ik denk dat dat haar al wel duidelijk is aan het feit dat je daarheen komt, toch.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176773228
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 23:53 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Zeg dat! Begin het ook wel steeds spannender te vinden eigenlijk!
Heb je dat eerder wel eens gedaan dan? dat Valentijngedoe...
Ik vind het zó amerikaans, over the top, kinderlijk en commercieel.
En volkomen in tegenstelling met de indruk die je wekt met je verliefde posts.

# Team: doe maar niet. O+
  zaterdag 27 januari 2018 @ 06:42:42 #181
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176773235
Meenemen voor haar, als Duitse?
Hier spreekt een man met super veel ervaring:
Haribo macht Kinder froh und Erwachsene ebenso .....

Dus sowieso in ieder geval 2 Tütten Haribo *O* ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Vis een optie? zaterdag 27 januari 2018 @ 08:08:16 #182
70532 loveli
N
pi_176773381
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 06:42 schreef LeesFoknl het volgende:
Meenemen voor haar, als Duitse?
Hier spreekt een man met super veel ervaring:
Haribo macht Kinder froh und Erwachsene ebenso .....

Dus sowieso in ieder geval 2 Tütten Haribo *O* ^O^
Ouwe kinderlokker...
crap in = crap out
pi_176781131
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 06:18 schreef AnneX het volgende:

[..]

Heb je dat eerder wel eens gedaan dan? dat Valentijngedoe...
Ik vind het zó amerikaans, over the top, kinderlijk en commercieel.
En volkomen in tegenstelling met de indruk die je wekt met je verliefde posts.

# Team: doe maar niet. O+
Je hebt / jullie hebben helemaal gelijk. Vind het in wezen allemaal commerciële rotzooi. Liefhebben doe je het hele jaar en kan je altijd uiten, niet alleen op Valentijnsdag. En als ik haar zo inschat, zal ze er net zo in staan. Veel lekker om eea te doen als ik daar ben.

Verder komen we er achter dat we echt veel gemeen hebben. Klein voorbeeld: zijn allebei gek op honden...
pi_176782623
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 23:52 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Tja, lef dat heb ik wel in dezen. Vind ook gewoon dat ik de gok moet wagen. Lukt het niet, dan heb ik gewoon een goed en leuk tripje.

Dat Valentijn blijft een moeilijke zaak vind ik. Mijn gevoel zegt dat ik niets moet doen op dat moment, maar anderzijds wil ik haar laten weten dat ik aan haar denk....enfin, ik heb nog even om een keuze te maken!
Niets doen. Of iets kleins. Zeker niet groot. Of laat haar maar even zweten....
Whatever...
  Spellchecker zaterdag 27 januari 2018 @ 19:56:04 #185
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176782686
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:23 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Je hebt / jullie hebben helemaal gelijk. Vind het in wezen allemaal commerciële rotzooi. Liefhebben doe je het hele jaar en kan je altijd uiten, niet alleen op Valentijnsdag. En als ik haar zo inschat, zal ze er net zo in staan. Veel lekker om eea te doen als ik daar ben.

Verder komen we er achter dat we echt veel gemeen hebben. Klein voorbeeld: zijn allebei gek op honden...
Ik voorzie een Duitse herder :D
pi_176783550
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:56 schreef maily het volgende:

[..]

Ik voorzie een Duitse herder :D
Nee, een Duitse dog O+
  Spellchecker zaterdag 27 januari 2018 @ 21:38:56 #187
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 28 januari 2018 @ 01:34:22 #188
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176789544
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:56 schreef maily het volgende:

[..]

Ik voorzie een Duitse herder :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 20:34 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee, een Duitse dog O+
Bij haar? Een gespecialiseerde (bef-)chiwawa

:9 :9
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176800422
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 19:56 schreef maily het volgende:

[..]

Ik voorzie een Duitse herder :D
Misschien heeft ze ook een broertje.

pi_176800426
dubbel
  Spellchecker zondag 28 januari 2018 @ 17:01:00 #191
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176812674
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 00:07 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ik kan je vertellen dat als ze je wat vaker heeft ontmoet je niet meer wil. Je kan na 24 februari updates geven etc. Kans van 1 op 100 ofzo dat wat ik stel klopt blijkbaar.
Helemaal mee eens.
pi_176812707
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 10:10 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

Haha precies! :D

[..]


[..]


[..]

Ik vraag mij bij dit soort reacties vaak af, is dit gewoon misgunnen? ben je dan zo jaloers dat het hem wel lukt en jou niet dat je daarom maar anderen naar beneden gaat praten?
Hoe ongelooflijk droevig ben je dan?
Nee, dat noemt men gewoon een zuurpruim :P
TS; ik wens je veel succes!
En met Valentijn....houd het klein en niet te cliché ;)
pi_176832038
Wat is de vertrekdatum?
pi_176832745
over 4 weken.
pi_176833306
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 08:01 schreef Ineensverliefd het volgende:
over 4 weken.
Als het goed zit maakt het sowieso niet uit wat je doet. Gaat om bij elkaar zijn en dat het klikt, dus het cliche wees jezelf gaat hier op en zie dan waar het naartoe gaat. Have fun!
pi_176855257
Even een korte update: contact loopt nog steeds erg goed, we kijken er allebei naar uit elkaar te zien. :)

Ondertussen ben ik wat extra aan het sporten en een beetje aan het opletten met eten. Ik ben net een paar (3) kilo te zwaar dus die wil ik er even af hebben voor vertrek.
pi_176860367
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:30 schreef Ineensverliefd het volgende:
Even een korte update: contact loopt nog steeds erg goed, we kijken er allebei naar uit elkaar te zien. :)

Ondertussen ben ik wat extra aan het sporten en een beetje aan het opletten met eten. Ik ben net een paar (3) kilo te zwaar dus die wil ik er even af hebben voor vertrek.
B-)
pi_176862657
- Leuk geweest -

[ Bericht 98% gewijzigd door STING op 31-01-2018 17:24:44 ]
pi_176960319
Ze heeft nu ook officieel gevraagd of ik, de dagen dat ik met haar optrek en dus niet zakelijk in NY ben, bij haar wil logeren. Ik heb nog niet geantwoord daarop. Wat zou nou wijsheid zijn; ik wil haar niet voor het hoofd stoten maar ook niet te hard van stapel lopen... Ik heb het hotel in ieder geval achter de hand.
pi_176960349
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:05 schreef Ineensverliefd het volgende:
Ze heeft nu ook officieel gevraagd of ik, de dagen dat ik met haar optrek en dus niet zakelijk in NY ben, bij haar wil logeren. Ik heb nog niet geantwoord daarop. Wat zou nou wijsheid zijn; ik wil haar niet voor het hoofd stoten maar ook niet te hard van stapel lopen... Ik heb het hotel in ieder geval achter de hand.
Leuk toch! Ik zou ja zeggen.
pi_176960402
Ik zou het gewoon doen. Als het toch echt niet klikt of ongemakkelijk wordt kan je altijd nog een hotel in.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 4 februari 2018 @ 23:10:33 #203
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176960420
Ik denk dat je meer ''schade'' aan richt door nee te zeggen, dus ik zou gewoon ja zeggen. Ze zal ook best een bank hebben om op te pitten als het niet correct voelt om meteen bij d'r in te bed te duiken en anders heb je het hotel nog als back-up inderdaad.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176961252
quote:
2s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik denk dat je meer ''schade'' aan richt door nee te zeggen, dus ik zou gewoon ja zeggen. Ze zal ook best een bank hebben om op te pitten als het niet correct voelt om meteen bij d'r in te bed te duiken en anders heb je het hotel nog als back-up inderdaad.
^^ dit
pi_176961419
quote:
2s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik denk dat je meer ''schade'' aan richt door nee te zeggen, dus ik zou gewoon ja zeggen. Ze zal ook best een bank hebben om op te pitten als het niet correct voelt om meteen bij d'r in te bed te duiken en anders heb je het hotel nog als back-up inderdaad.
Ik kijk gewoon wel even hoe het gaat. Ik ga gewoon bij haar slapen, in logeerkamer / op de bank / ergens anders ;)

Ik doe gewoon wat goed voelt op dat moment !
  maandag 5 februari 2018 @ 00:02:42 #206
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176961447
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 00:01 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Ik kijk gewoon wel even hoe het gaat. Ik ga gewoon bij haar slapen, in logeerkamer / op de bank / ergens anders ;)

Ik doe gewoon wat goed voelt op dat moment !
^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176961506
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 00:01 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Ik kijk gewoon wel even hoe het gaat. Ik ga gewoon bij haar slapen, in logeerkamer / op de bank / ergens anders ;)

Ik doe gewoon wat goed voelt op dat moment !
^O^
pi_177152293
En? O+
  dinsdag 13 februari 2018 @ 14:22:25 #209
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177152316
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 14:21 schreef Cyntiaa het volgende:
En? O+
13/11/2018 hebben ze een kind
pi_177152367
Nog steeds dit topic :')
  dinsdag 13 februari 2018 @ 14:26:40 #211
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177152405
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 14:24 schreef C.L.Werner het volgende:
Nog steeds dit topic :')
Hoepel dan gewoon op joh
pi_177152430
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Hoepel dan gewoon op joh
De ban-hammer zal niet lang op zich laten wachten :{
  Spellchecker dinsdag 13 februari 2018 @ 15:14:41 #213
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 19:17:29 #214
441859 crew  Lenny77
pi_177159265
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 18:23 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Verder komen we er achter dat we echt veel gemeen hebben. Klein voorbeeld: zijn allebei gek op honden...
Hoe gaan jullie daarvoor kunnen zorgen met jullie drukke banen? :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 13 februari 2018 @ 19:24:39 #215
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177159452
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hoe gaan jullie daarvoor kunnen zorgen met jullie drukke banen? :P
Wie zegt dat ze dat überhaupt willen? :D Naast het punt dat dat wel heel voorbarig denken is.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177171257
Ik zie dat dit topic nog steeds levendig is! Leuk!

Met het contact gaat het prima, komen iedere dag weer een stuk dichter bij elkaar. Over 14 dagen zien we elkaar en gaan we er een mooi weekend van maken. Restaurantopties zijn al vastgelegd.

En over die honden: die kunnen we natuurlijk niet nemen, dat zou zielig zijn voor het dier. Maar daarom kan je ze nog wel leuk vinden.
  woensdag 14 februari 2018 @ 08:55:10 #217
474798 Obivion
Yes its me...
pi_177171582
Ik heb net dit topic ‘even snel’ doorgelezen. Geweldig verhaal. Leuk om zo iets mee te maken. Ik wens de TS veel plezier toe en hoop dat het wat wordt. 👍
pi_177171613
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:21 schreef Ineensverliefd het volgende:
Ik zie dat dit topic nog steeds levendig is! Leuk!

Met het contact gaat het prima, komen iedere dag weer een stuk dichter bij elkaar. Over 14 dagen zien we elkaar en gaan we er een mooi weekend van maken. Restaurantopties zijn al vastgelegd.

En over die honden: die kunnen we natuurlijk niet nemen, dat zou zielig zijn voor het dier. Maar daarom kan je ze nog wel leuk vinden.
Heb je nu een valentijnskaart gestuurd?
pi_177172035
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 08:59 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Heb je nu een valentijnskaart gestuurd?
Nee niet gedaan. We bellen veel en mailen ook veel en dat gaat vandaag ook gebeuren.
  Moderator woensdag 14 februari 2018 @ 11:30:30 #220
441859 crew  Lenny77
pi_177173985
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:40 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Nee niet gedaan. We bellen veel en mailen ook veel en dat gaat vandaag ook gebeuren.
Je kan natuurlijk op het einde in zo een mail snel een `PS: happy Valentines day ;-)' sturen hé :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177177256
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk op het einde in zo een mail snel een `PS: happy Valentines day ;-)' sturen hé :P
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk op het einde in zo een mail snel een `PS: happy Valentines day ;-)' sturen hé :P
Neen; dan geef je toe dat je wist dat het valentijnsdag was en er BEWUST niets aan gedaan hebt; een doodzonde voor sommige vrouwen.

Als TS zijnde zou ik gewoon niets laten weten. Misschien vandaag helemaal niets laten horen.
  Moderator woensdag 14 februari 2018 @ 14:01:11 #222
441859 crew  Lenny77
pi_177178023
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:25 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]


[..]

Neen; dan geef je toe dat je wist dat het valentijnsdag was en er BEWUST niets aan gedaan hebt; een doodzonde voor sommige vrouwen.

Als TS zijnde zou ik gewoon niets laten weten. Misschien vandaag helemaal niets laten horen.
Wat een rare gedachte.. Ik denk dat geen enkele vrouw daar een probleem mee zou hebben. Diegene die het als onzin bekijkt zal niet vallen over die zin en diegenen die het wel leuk vinden, bekijken het als: awww hij heeft er wel aan gedacht O+.
Ze hebben nog geen relatie dus zij verwacht niets van hem op dat gebied. Maar er toch aan denken is een leuke geste :*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177178629
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:25 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]


[..]

Neen; dan geef je toe dat je wist dat het valentijnsdag was en er BEWUST niets aan gedaan hebt; een doodzonde voor sommige vrouwen.

Als TS zijnde zou ik gewoon niets laten weten. Misschien vandaag helemaal niets laten horen.
Iedereen weet dat het Valentijnsdag is. Dus hoe dan ook, als hij niks van zich laat horen opeens, is dat bewust. En afknapper voor mij is dat hij juist omdat het valentijnsdag is, geen enkele moeite wilt doen. Stuur dan een online kaartje, of leuk app berichtje, het hoeft echt niet over the top ofzo als je iemand echt leuk vindt. Moederdag doe je toch ook wel iets, is gewoon leuk om iemand blij te maken ook al is het een “commerciele dag”.
  donderdag 15 februari 2018 @ 03:07:00 #224
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_177193259
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:40 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Nee niet gedaan. We bellen veel en mailen ook veel en dat gaat vandaag ook gebeuren.
Jammer je had via fleurop ofzo wel een roos kunnen laten bezorgen.
Als ze al lang in de VS woont zal ze dat wel kunnen waarderen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 15 februari 2018 @ 07:27:57 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_177195067
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:40 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Nee niet gedaan. We bellen veel en mailen ook veel en dat gaat vandaag ook gebeuren.
Goed zo. Jullie zijn nog niet in dat stadium. Volgend jaar is prima.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_177195079
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 07:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Goed zo. Jullie zijn nog niet in dat stadium. Volgend jaar is prima.
Zou TS niet eerst even kijken hoe het er over twee weken aan toe gaat? :')
  donderdag 15 februari 2018 @ 07:30:02 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_177195082
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 07:29 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Zou TS niet eerst even kijken hoe het er over twee weken aan toe gaat? :')
Dat bedoelde ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_177195085
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 07:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik.
:)
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:54:12 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177365274
Nog een paar nachtjes slapen! *O*
Hou je het nog een beetje vol TS?
***
pi_177382141
quote:
17s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een paar nachtjes slapen! *O*
Hou je het nog een beetje vol TS?
Nou, het is wel zwaar! Dat kan ik je wel zeggen. Zal blij zijn als ik in het vliegtuig zit onderweg en haar eindelijk weer zal zien. Inmiddels ben ik mijzelf goed aan het voorbereiden (overtollige kilo's (5) er af etcetera).
  vrijdag 23 februari 2018 @ 04:56:57 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_177382849
Zo dan, goed bezig! :Y

Ik zou supernerveus zijn ondertussen. :Y
***
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 februari 2018 @ 09:23:00 #232
163650 Greys
pi_177385224
Sterkte met de laatste aftelmomententen alvast een heel goede reis en veel succes!

Ik ben plaatsvervangend zenuwachtig :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177450704
Zo, alles nagenoeg gereed voor komende week. Heb mijn ideale gewicht en goede conditie weer terug, naar de kapper geweest, kleding uitgezocht en nu nog een paar dagen wachten. Ze appte me nog dat ze zo blij is dat ze mij kent...
  Spellchecker zondag 25 februari 2018 @ 23:40:00 #234
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177450735
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 23:38 schreef Ineensverliefd het volgende:
Zo, alles nagenoeg gereed voor komende week. Heb mijn ideale gewicht en goede conditie weer terug, naar de kapper geweest, kleding uitgezocht en nu nog een paar dagen wachten. Ze appte me nog dat ze zo blij is dat ze mij kent...
:o

I wish you all the best .....
Enjoy!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 25 februari 2018 @ 23:57:33 #235
163650 Greys
pi_177451124
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 23:38 schreef Ineensverliefd het volgende:
Zo, alles nagenoeg gereed voor komende week. Heb mijn ideale gewicht en goede conditie weer terug, naar de kapper geweest, kleding uitgezocht en nu nog een paar dagen wachten. Ze appte me nog dat ze zo blij is dat ze mij kent...
Mooi!

En wat er ook gebeurt, je gaat een tof avontuur beleven. Geniet ervan, hoe het ook loopt. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177451164
Leuk verhaal, benieuwd naar het vervolg!
  maandag 26 februari 2018 @ 00:21:12 #237
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_177451459
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 23:38 schreef Ineensverliefd het volgende:
Zo, alles nagenoeg gereed voor komende week. Heb mijn ideale gewicht en goede conditie weer terug, naar de kapper geweest, kleding uitgezocht en nu nog een paar dagen wachten. Ze appte me nog dat ze zo blij is dat ze mij kent...
Dat wordt een week vol sex dus :D

Ben wel even benieuwd hoe je dr in die paar weken die 5 kg af hebt gekregen.
pi_177451638
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 00:21 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Dat wordt een week vol sex dus :D

Ben wel even benieuwd hoe je dr in die paar weken die 5 kg af hebt gekregen.
Ik ben er pas de 2e helft van de week. 5 kg afvallen ging als volgt: geen koolhydraten, minder grote hoeveelheden eten, iets meer bewegen (niet overmatig sporten). Op die manier viel ik 8 jaar geleden in 10 weken 20 kg af. Ik was nu voor het eerst sinds jaren wat te dik (vond ik zelf, ik was 75kg). Die kilo’s zaten me gewoon in de weg.
  maandag 26 februari 2018 @ 01:11:37 #239
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_177451807
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 00:39 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Ik ben er pas de 2e helft van de week. 5 kg afvallen ging als volgt: geen koolhydraten, minder grote hoeveelheden eten, iets meer bewegen (niet overmatig sporten). Op die manier viel ik 8 jaar geleden in 10 weken 20 kg af. Ik was nu voor het eerst sinds jaren wat te dik (vond ik zelf, ik was 75kg). Die kilo’s zaten me gewoon in de weg.
Dan haal je de eerste helft van de week in, in de tweede helft van de week als je dr wel bent :)

Ik zal ook eens wat minder koolhydraten nuttigen en wat meer bewegen. Moet ook hier een paar kilo eraf. Nouja, moet. Mag is eigenlijk het betere woord.

Verde geweldig verhaal. Ik hoop dat dr wat leuks uit voortbloeit :Y
pi_177473341
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 01:11 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Dan haal je de eerste helft van de week in, in de tweede helft van de week als je dr wel bent :)

We'll see ;)
pi_177504615
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:48 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

We'll see ;)
Ben je al onderweg?
pi_177506680
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 14:57 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ben je al onderweg?
Bijna!
pi_177507482
O+ Good luck
pi_177521692
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 16:37 schreef Ineensverliefd het volgende:

[..]

Bijna!
Gearriveerd? Geen idee of je nu mobiel kan fokken?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177521953
TS gaat snoeihard neuken _O_ *O*

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2018 08:11:00 ]
  Spellchecker donderdag 1 maart 2018 @ 08:13:31 #246
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177521984
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:10 schreef bamibij het volgende:
TS gaat snoeihard neuken _O_ *O*
Sowieso, daarna komt ie weer een beetje op aarde terug en denkt ie waarschijnlijk was dit het nou
pi_177522084
8-)

[ Bericht 83% gewijzigd door J.B. op 01-03-2018 08:33:55 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 maart 2018 @ 08:30:34 #249
163650 Greys
pi_177522109
Succes en plezier TS!

Hopelijk heb je daar totaal geen tijd voor dit topic. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177523452
und?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')