abonnement Unibet Coolblue
pi_176150472
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Een beetje bespotten lijkt me terecht. Verder is dit geen probleem voor mij of je dit aanneemt of niet.
Net zoals het voor mij geen probleem is dat je een hypocriet kuttrolletje bent. Maar het verpest wel de discussie.

En natuurlijk vind je een beetje bespotten wel erg, zolang die spot Trump betreft. Helaas doet die vent regelmatig dingen die gewoon het bespotten waard zijn.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176150477
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 december 2017 15:58 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik zeur daar niet over. Ik wees in het vorige deel, dat een bericht wordt gepresenteerd als feit terwijl wanneer men het artikel leest er veel nietszeggende tekst staat en dat de bronnen bij dit stukje toiletpapier anonieme en niet verifieerbare bronnen zijn.
Net zoals er leugens op basis van anonieme bronnen werden verteld dat Trump bij zijn aantreden in het Witte Huis als eerste de buste van Marther Luther King liet verwijderen.
Alle schaamte voorbij om dit te publiceren zonder daarbij te verifiëren of dit feitelijk zo is.
Maar ja, dit is typisch DNC media. Hun agenda is zonneklaar.
Anonieme bronnen zijn per definitie nietszeggend?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_176150480
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar over media die daadwerkelijk bevooroordeeld zijn en leugens verspreiden (FOX, Breitbart) horen we meneer niet.
Wat nog veel erger is, is het feit dat dat soort media doorgaans niet eens rectificeren of zelfs gewoon botweg doorgaan met aantoonbaar onjuiste claims.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 30 december 2017 @ 16:03:22 #154
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176150488
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar over media die daadwerkelijk bevooroordeeld zijn en leugens verspreiden (FOX, Breitbart) horen we meneer niet.
Daar ben jij voor.
En ik refereer in principe hier zo min mogelijk aan deze sites, dus ik zou niet weten waarom ik deze outlets zou moeten verdedigen.
Waarom precies?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_176150506
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zeker niet, maar staten als geheel pakken verhult ook vaak wel dat bepaalde districten juist heel conservatief of liberal zijn. Het is een vrij blank district met enerzijds een redelijk contingent stereotype Trump stemmers en anderzijds een verzameling rijke suburbs waar de Republikeinen het ook nog vaak goed doen.
Hmmm, zal wel een moeilijke strijd worden voor de democratische kandidaat dan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176150591
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:03 schreef dellipder het volgende:

[..]

Daar ben jij voor.
En ik refereer in principe hier zo min mogelijk aan deze sites, dus ik zou niet weten waarom ik deze outlets zou moeten verdedigen.
Waarom precies?
Omdat je zo enorm uitgesproken bent over de vermeende partijdigheid van de 'liberal media', is het opvallend dat je volledig blind bent voor de conservatieve media die de GOP door dik en dun steunen. Je verontwaardiging is op z'n zachtst gezegd nogal selectief.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 30 december 2017 @ 16:07:29 #157
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176150629
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Net zoals het voor mij geen probleem is dat je een hypocriet kuttrolletje bent. Maar het verpest wel de discussie.

En natuurlijk vind je een beetje bespotten wel erg, zolang die spot Trump betreft. Helaas doet die vent regelmatig dingen die gewoon het bespotten waard zijn.
Welke discussie? Iedereen probeert hier normaliter enkel elkaar af te troeven in negatieve artikelen over Donald Trump van de Huffigton en Washington Post waarna er vervolgens veren in de reet worden uitgedeeld.
Nu pas is er enigszins discussie gaande.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_176150664
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hmmm, zal wel een moeilijke strijd worden voor de democratische kandidaat dan.
Dat staat ook in het artikel hè? ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176150698
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat staat ook in het artikel hè? ;)
Ja, dat las ik :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176150731
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:07 schreef dellipder het volgende:

[..]

Welke discussie? Iedereen probeert hier normaliter enkel elkaar af te troeven in negatieve artikelen over Donald Trump van de Huffigton en Washington Post waarna er vervolgens veren in de reet worden uitgedeeld.
Nu pas is er enigszins discussie gaande.
Er komt genoeg andere informatie voorbij hoor, maar die negeer zodat je weer je standaardverzameling aan drogredenen over het topic kan uitstorten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 30 december 2017 @ 16:12:48 #161
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176150874
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat je zo enorm uitgesproken bent over de vermeende partijdigheid van de 'liberal media', is het opvallend dat je volledig blind bent voor de conservatieve media die de GOP door dik en dun steunen. Je verontwaardiging is op z'n zachtst gezegd nogal selectief.
Ik consumeer alle media, maar de traditionele media op haar mooie blauwe ogen geloven lijkt mij niet gezond.
Maar ja, dat ben ik.
Ik heb er geen probleem mee alsje hier die artikeltjes van bijvoorbeeld The Huffington Post plaatst op basis van 'sources unknown to the matter' en 'people related to unknown sources'.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 30 december 2017 @ 16:14:37 #162
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176150938
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er komt genoeg andere informatie voorbij hoor, maar die negeer zodat je weer je standaardverzameling aan drogredenen over het topic kan uitstorten.
Jawel, klopt.
Ik vind dat jij voldoende toevoegt.

Mijn interesse gaat echter vooral uit naar de schandalen zoals Bundy case, IRS, Awan Contra, Uranium One, Clinton e-mail case, Russia collusion delusion, etc.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_176151059
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:12 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik consumeer alle media, maar de traditionele media op haar mooie blauwe ogen geloven lijkt mij niet gezond.
Maar ja, dat ben ik.
Ik heb er geen probleem mee alsje hier die artikeltjes van bijvoorbeeld The Huffington Post plaatst op basis van 'sources unknown to the matter' en 'people related to unknown sources'.
Je gaat voorbij aan het punt.

Nogmaals, je schreeuwt hier al de hele dag moord en brand omdat de liberal media volgens jou een agenda zouden hebben.

Over de conservatieve media die overduidelijk een agenda hebben en daar ook daadwerkelijk voor uitkomen (zie dit artikel) horen we je niet. Deze selectieve verontwaardiging maakt dat je niet serieus bent te nemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176151109
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:14 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jawel, klopt.
Ik vind dat jij voldoende toevoegt.

Mijn interesse gaat echter vooral uit naar de schandalen zoals Bundy case, IRS, Awan Contra, Uranium One, Clinton e-mail case, Russia collusion delusion, etc.
Je hebt inderdaad nogal een obsessie met BNW meuk. Denk ook dat je daar beter op je plek bent. Probeer het daar eens en laat POL lekker over aan de grote mensen die wel geïnteresseerd zijn in politieke thema's zou ik zeggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 30 december 2017 @ 16:22:30 #165
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176151238
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je gaat voorbij aan het punt.

Nogmaals, je schreeuwt hier al de hele dag moord en brand omdat de liberal media volgens jou een agenda zouden hebben.

Over de conservatieve media die overduidelijk een agenda hebben en daar ook daadwerkelijk voor uitkomen (zie dit artikel) horen we je niet. Deze selectieve verontwaardiging maakt dat je niet serieus bent te nemen.
Dat valt wel mee.
Ik maak gewoon berichten over zaken waarvan ik iets vind en daarop wordt er veel gereageerd.
Ik wil deze zoveel als mogelijk van repliek voorzien.
Dat is alles.
Telkens vragen naar de bekende weg levert ook steeds dezelfde antwoorden op.
Dat lijk me evident.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 30 december 2017 @ 16:24:59 #166
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176151330
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad nogal een obsessie met BNW meuk. Denk ook dat je daar beter op je plek bent. Probeer het daar eens en laat POL lekker over aan de grote mensen die wel geïnteresseerd zijn in politieke thema's zou ik zeggen.
Het vervelende is wel dat met name republikeinen in het Huis, maar ook enkelen in de Senaat doen alsof sommige van deze topics van het hoogste belang zijn.
pi_176151385
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:22 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dat valt wel mee.
Ik maak gewoon berichten over zaken waarvan ik iets vind en daarop wordt er veel gereageerd.
Ik wil deze zoveel als mogelijk van repliek voorzien.
Dat is alles.
Telkens vragen naar de bekende weg levert ook steeds dezelfde antwoorden op.
Dat lijk me evident.
Nee, je bent al de hele dag aan het hakken op de 'DNC media'. Je komt met allemaal vage voorbeelden waaruit partijdigheid zou blijken.

Maar die verontwaardiging werkt dus slechts een kant op bij jou.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 30 december 2017 @ 16:27:03 #168
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176151420
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad nogal een obsessie met BNW meuk. Denk ook dat je daar beter op je plek bent. Probeer het daar eens en laat POL lekker over aan de grote mensen die wel geïnteresseerd zijn in politieke thema's zou ik zeggen.
Russia collusion delusion is een topic dat hier veelvuldig aan bod is gekomen. En als zelfs Politico artikelen gaat schrijven over de DoJ van Obama die een onderzoek naar Hezbollah frustreert omwille van het doordrukken van zijn Iran deal is dit gewoonweg nieuws dat besproken moet worden.
Laat staan de informatie over corruptie binnen de FBI en de DoJ die de afgelopen weken is bekend geworden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 30 december 2017 @ 16:29:30 #169
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176151516
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, je bent al de hele dag aan het hakken op de 'DNC media'. Je komt met allemaal vage voorbeelden waaruit partijdigheid zou blijken.

Maar die verontwaardiging werkt dus slechts een kant op bij jou.
Maar dat zeg ik nu juist. Jouw verontwaardiging werkt één kant op.
Ik vind van een heleboel zaken iets vanaf het andere perspectief.
Loop ik ook niet over te miepen. Alleen maak ik daar berichten over. Je kan die ook negeren als je daar niet tegen kunt. :)
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_176151567
Die corruptie is niet 'bekend' geworden, die corruptie is door aluhoedjes als jij gesuggereerd :') Met als doel Mueller en zijn onderzoek in een kwaad daglicht te stellen :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176151598
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het vervelende is wel dat met name republikeinen in het Huis, maar ook enkelen in de Senaat doen alsof sommige van deze topics van het hoogste belang zijn.
Natuurlijk, dat past bij het postmodernisme dat veel mensen vandaag de dag lijken aan te hangen. Alles is een mening en als je maar genoeg doet alsof er twee kanten aan een verhaal zijn en je media als Fox hebt die als pure propagandakanalen fungeren, dan kom je daar best nog een eind mee.
Er is simpelweg nog nooit zo'n dramatische president geweest op zoveel vlakken en dat ziet de GOP zelf ook wel. Daar zitten best wat mensen die heel wat intelligenter zijn dan Trump. Het is echter wel een Republikeinse president. Hem al te hard afvallen is problematisch omdat hij onder de beperkte, eigen achterban nog steeds wel relatief populair is. En dan heb je ook nog een hele hoop Gristengekkies in de GOP zitten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176151692
Het zou overigens wel fijn zijn als de modjes het topic even zuiveren van de posts van onze BNW-aandachtshoer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176151787
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:29 schreef dellipder het volgende:

[..]

Maar dat zeg ik nu juist. Jouw verontwaardiging werkt één kant op.
Ik vind van een heleboel zaken iets vanaf het andere perspectief.
Loop ik ook niet over te miepen. Alleen maak ik daar berichten over. Je kan die ook negeren als je daar niet tegen kunt. :)
Oké, ik ben hier wel klaar mee. Jij wordt voortaan genegeerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176151833
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:33 schreef Monolith het volgende:
Het zou overigens wel fijn zijn als de modjes het topic even zuiveren van de posts van onze BNW-aandachtshoer.
Ja, maar, hij vindt dingen. En wil mensen van repliek voorzien.

Als hij nou eens op zaken in ging en antwoord gaf. :'(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 30 december 2017 @ 16:39:42 #175
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_176151974
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Die corruptie is niet 'bekend' geworden, die corruptie is door aluhoedjes als jij gesuggereerd :') Met als doel Mueller en zijn onderzoek in een kwaad daglicht te stellen :')
The House of Representatives heeft gewoon oversight bevoegdheden (dus ook over de DoJ en de FBI).
Om een voorbeeld te noemen heeft de DoJ gisteren 2800 e-mails vrijgegeven die op de laptop stonden van Anthony Wiener. Sowieso vijf daarvan zijn gekwalificeerd als vertrouwelijke informatie.
Wat heeft James Comey gedaan om voordat belangrijke getuigen en Hillary Clinton zelf een getuigenis konden afleggen een concept vrijpleitingsbrief te schrijven en die ook nog eens aangepast is om de strafbaarheid te ontlopen door Peter Srzok (grossly negligent naar extremely careless)?
Dat is toch volstrekt niet zoals opsporing en handhaving van the rule of law zou moeten zijn?

En dan is die Peter Strzok ook nog eens de agent die de Russia colluion delusion in gang zet.
Echt onvoorstelbaar.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')