abonnement Unibet Coolblue
pi_175863536
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neem een voorbeeld aan Monopoly of MrMajor. Die zijn tenminste in staat om normaal te discussiëren. Nattekat discussieert niet. Die valt andere users aan en probeert discussies dood te slaan.
pi_175863566
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:04 schreef remlof het volgende:

[..]

Deze:

[ afbeelding ]
Aha, vandaar dat Baudet ook regelmatig met extreemlinkse figuren ideeën aan het uitwisselen is.
pi_175863588
quote:
17s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:56 schreef Ryon het volgende:
Gewoon lekker inclusief de dialoog aangaan met racisten om de verbreding en de verbinding op te zoeken. Micro-revoluties beginnen daar.
Baudet zocht de verbinding met die racist ? Lijkt mij ook.
pi_175863622
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:04 schreef remlof het volgende:

[..]

Deze:

[ afbeelding ]
En daarom zoeken ze specifiek toenadering tot allerlei extremisten. En als iemand daar iets van zegt worden ze verkeer begrepen.
Volkomen logisch.
pi_175863642
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:05 schreef remlof het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd met welke extreem linkse personen Baudet heeft gesproken.
Anne Fleur Dekker. Ze stuwden zo samen elkaar bekendheid op.
pi_175863880
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:09 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En daarom zoeken ze specifiek toenadering tot allerlei extremisten. En als iemand daar iets van zegt worden ze verkeer begrepen.
Volkomen logisch.
Overigens denk ik dat er wel verschillen bestaan tussen het FvD en de politicus Baudet. De partij houdt er nog redelijk gangbare standpunten op na. Ben het met veel punten oneens, maar niet omdat ze heel schokkend zijn

Op deze manier kan Baudet rustig tegen extreem-rechtse engnekken aan blijven schuren. Het FvD kan vervolgens doen of z'n neus bloed en naar het programma wijzen, dat inderdaad is gevrijwaard van racisme, antisemitisme en andere ellende.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175863999
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Overigens denk ik dat er wel verschillen bestaan tussen het FvD en de politicus Baudet. De partij houdt er nog redelijk gangbare standpunten op na. Ben het met veel punten oneens, maar niet omdat ze heel schokkend zijn

Op deze manier kan Baudet rustig tegen extreem-rechtse engnekken aan blijven schuren. Het FvD kan vervolgens doen of z'n neus bloed en naar het programma wijzen, dat inderdaad is gevrijwaard van racisme, antisemitisme en andere ellende.
Sowieso staat wat Baudet en Hiddema sinds hun verkiezing echt doen als politici redelijk los van het partijprogramma. Dat lijkt redelijk rap en zonder veel samenhang in elkaar gedraaid.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 13:34:43 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175864199
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Verklaring van FvD aan Geenstijl is helder en een opluchting. Storm in een glas water weer.
Je gaat me toch niet vertellen dat je als uitgangspunt nam dat er daadwerkelijk iets was? :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175864454
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat je als uitgangspunt nam dat er daadwerkelijk iets was? :{
Inderdaad, waarom niet standaard als uitgangspunt nemen dat het FvD of Baudet niets fout heeft gedaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175864589
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Inderdaad, waarom niet standaard als uitgangspunt nemen dat het FvD of Baudet niets fout heeft gedaan.
Volkomen logisch wanneer je politiek benadert als voetbalfan/hooligan die per definitie zijn club steunt.
pi_175864672
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat je als uitgangspunt nam dat er daadwerkelijk iets was? :{
Tja... urenlang met zo'n figuur praten roept toch vragen op van hoe en wat. Ik probeer niet te snel te oordelen zowel positief als negatief.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 13:59:57 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175864805
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Inderdaad, waarom niet standaard als uitgangspunt nemen dat het FvD of Baudet niets fout heeft gedaan.
Werkte de rechtstaat maar zo.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175864866
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het einde van zijn politieke loopbaan ?
Nee.... toch niet. Een aantal potentiële kiezers haken af, maar dat anti-buitenlanders imago van FvD wordt versterkt en trekt weer kiezers aan
Als dit terug te vinden is in zijn partijprogramma of uitlatingen in de media dan zal ook Baudet een politieke paria worden en uiteindelijk zal de partij daar schade van ondervinden.

Overigens hoop ik vurig dat dit niet gebeurt, ik vind het alleen dom om in gesprek te gaan met dit soort figuren als je een publieke functie bekleed.
Het lijkt mij verstandig dat Baudet publiekelijk afstand neemt van dit soort figuren en het gedachtegoed dat hun aanhangen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 december 2017 @ 14:04:19 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175864882
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Tja... urenlang met zo'n figuur praten roept toch vragen op van hoe en wat. Ik probeer niet te snel te oordelen zowel positief als negatief.
Ik was ook wel benieuwd waar het over ging ja, maar dan vind ik het vrij simpel om meteen maar te roepen dat hierbij bewezen is dat hij extremistische ideeën erop na houdt. Het is nou ook niet zo dat hij direct een activistische extreemlinkse is als hij eens met Anne-Fleur gaat lunchen.

Het zou zomaar kunnen dat hij in gesprek ging met die gozer om eens goed na te gaan wat dat rechtsextremisme nou is, waarom hij er constant mee geassocieerd wordt en wat hij kan doen om te voorkomen dat het FvD die kant op gaat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175864891
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Werkte de rechtstaat maar zo.
Ik wist niet dat meningen vormen over politici op dezelfde manier werkte als de rechtstaat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175865134
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik was ook wel benieuwd waar het over ging ja, maar dan vind ik het vrij simpel om meteen maar te roepen dat hierbij bewezen is dat hij extremistische ideeën erop na houdt. Het is nou ook niet zo dat hij direct een activistische extreemlinkse is als hij eens met Anne-Fleur gaat lunchen.

Het zou zomaar kunnen dat hij in gesprek ging met die gozer om eens goed na te gaan wat dat rechtsextremisme nou is, waarom hij er constant mee geassocieerd wordt en wat hij kan doen om te voorkomen dat het FvD die kant op gaat.
Dat zou kunnen, alleen vind Taylor toch echt dat hij vertrouwen heeft in Nederland omdat mensen kiezen voor Baudet.
Van wat ik van Taylor heb gezien is dat hij een eerlijke man is die je niet zomaar onder de tafel lult. Ergens zullen ze wel enige standpunten delen, ik hoop alleen dat dit niet de standpunten zijn waar ik moeite mee heb.
Ik vind dat vrijwillige associatie/segregatie geen probleem moet zijn, maar pleiten voor een ethnostaat of immigratiebeleid afstemmen puur op ras is mij een brug te ver.
Tot nu toe heeft Baudet zich goed weten te verdedigen tegen dit soort beschuldigingen, ik ben erg benieuwd naar wat hij over dit gesprek te melden heeft.
pi_175866073
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik was ook wel benieuwd waar het over ging ja, maar dan vind ik het vrij simpel om meteen maar te roepen dat hierbij bewezen is dat hij extremistische ideeën erop na houdt. Het is nou ook niet zo dat hij direct een activistische extreemlinkse is als hij eens met Anne-Fleur gaat lunchen.

Het zou zomaar kunnen dat hij in gesprek ging met die gozer om eens goed na te gaan wat dat rechtsextremisme nou is, waarom hij er constant mee geassocieerd wordt en wat hij kan doen om te voorkomen dat het FvD die kant op gaat.
Klinkt bijna als een aannemelijke verklaring. Retweet hij daarom ook regelmatig die idioot Joost Niemöller en is hij daarom ook vol bewondering voor FPÖ, FN en Vlaams Blok (De Europese avant-garde volgens Baudet) en Erkenbrand? Bezoekt hij daarom ook feestjes van die Milo en spreekt hij op de IJzerbedevaart?
Allemaal om er achter te komen waarom hij steeds met radicaal rechts geassocieerd wordt?

Zou wel een erg bijzonder toeval zijn dan :).

Iets aannemelijker is wellicht dat hij zeer bewust keer op keer de grenzen opzoekt en ze met enige regelmaat over gaat. Wat ook niet zo heel vreemd is als je een club leidt die haar ideologische wortels nu eenmaal in het wat extremere deel van het politieke spectrum heeft...
pi_175866617
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik was ook wel benieuwd waar het over ging ja, maar dan vind ik het vrij simpel om meteen maar te roepen dat hierbij bewezen is dat hij extremistische ideeën erop na houdt. Het is nou ook niet zo dat hij direct een activistische extreemlinkse is als hij eens met Anne-Fleur gaat lunchen.

Het zou zomaar kunnen dat hij in gesprek ging met die gozer om eens goed na te gaan wat dat rechtsextremisme nou is, waarom hij er constant mee geassocieerd wordt en wat hij kan doen om te voorkomen dat het FvD die kant op gaat.
Tuurlijk is dat simpel maar die conclusie ligt wel voor de hand natuurlijk, helemaal voor de mensen die Baudet al als racist/nazi/fascist zien. Er van uitgaan dat het allemaal bij voorbaat nepnieuws is is dan weer het andere uiterste. Daarom is voorzichtig en afwachtend blijven tot er een verklaring is belangrijk.

Overigens vind ik FvD als partij en als beweging interessanter dan de persoon en politicus Baudet, er is genoeg om kritisch over te zijn bij hem. Mocht hij ooit echt extreem-rechts uit de bocht vliegen zou ik dat jammer vinden maar lig ik er niet wakker van, de beweging is groter dan hij alleen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_175867121
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:25 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik ben voor volledige transparantie en vind daarom dat Pechtold moet aftreden. Maar een FVD’er die hetzelfde als ik vindt heeft wel echt een enorme lading boter op zijn hoofd, aangezien diezelfde Baudet schenkingen tot ¤500.000 anoniem wil maken.

Sowieso: ik ken je als een relatief redelijke FVD’er Mr. Major, en je ziet zelf ook heus wel in dat je moeilijk tegelijkertijd Baudet-fan kan zijn, en “arrogantie” een nare eigenschap kan vinden. :P Dat zou al even hypocriet zijn.
Ik vind niet dat hij hoeft af te treden, maar hij heeft zich gewoon niet gehouden aan de richtlijnen voor dat register. Dat register stelt exact dat je er voor moet zorgen dat dit niet gebeurd, omdat het niet duidelijk kan worden óf hier sprake is van belangenverstrengeling en/of beïnvloeding. Als Pechtold dan vervolgens blert ja maar het is privé, dat is geen argument. Het mag wel zo zijn, hij had het moeten melden. Dat moet hij ook inzien, en het gaat niet om een fles champagne.

Hij is hier de fout in gegaan, en stelt doodleuk, dit is privé, bek houden. Dat is arrogantie ten top, en dat is ongepast in deze situatie. Als hij iets goed doet mag hij van mij daar arrogant over doen, nu irriteert het me mateloos. Als hij zegt ja kut, had het voor mij klaar geweest.
pi_175867160
quote:
15s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:34 schreef remlof het volgende:
Gadverdamme, dit toont wel aan wat een gore extremistische racist Baudet is.

Extremistische racist Baudet is
baudet is
is
pi_175867193
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jared Taylor is geen racist maar een raciale realist.

Dat zegt hij in ieder geval, dus is hef zo
Wie kende deze vent?
pi_175867268
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:56 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Wie kende deze vent?
Baudet kende hem als figuur wat al tijden ronddwaalt in dat wereldje sowieso.
pi_175867272
quote:
10s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:03 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Hiddema is voor rassenvermenging = racistisch;
Taylor is voor (vrijwillige) rassensegregatie = racistisch.

't Wordt zo wel moeilijk om niet racistisch te zijn.
Je moet voor vrijwillige rassenvermenging zijn maar mag vervolgens geen enkele oplossing zoeken om dat te stimuleren. Dan val je precies in het midden en is het goed.
pi_175867295
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Op Baudet zijn graf zou ik zelfs schijten.
Geile vent ben je
Ieder z'n ding
pi_175867374
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:09 schreef Kaas- het volgende:
Het kan een keer per ongeluk gebeuren dat je zonder dat je het doorhebt met zo iemand aan tafel zit. En je ziet dan ook dat de Baudet-fans elk individueel geval ervan direct agressief goedpraten. Ik sluit ook niet uit dat het een keertje terecht geweest kan zijn.

Maar een hele serie van deze ontmoetingen berust niet langer op toeval. Dat is een niet te ontkennen patroon.

Prima wat mij betreft als je sympathiseert met (delen van) het FVD-gedachtegoed, maar ook als je daartoe behoort zal je inmiddels toch zeker wel gewoon realiseren dat de leider van die partij helaas echt een heel eng en gevaarlijk kereltje is? Dit is niet pluis en dat voelt iedereen die zelfstandig nadenkt, FVD’er of niet, haarfijn aan. De werkelijk vieze alt right-links liggen werkelijk voor het oprapen. Voor meer democratie zijn vind ik lovenswaardig, maar deze club ‘deugt’ (daar heb je hem) voor geen meter.
Wat is er precies gezegd dat echt niet kan dan? Waar Baudet het ook mee eens is. Ik zie het probleem van praten niet echt tenzij Baudet daardoor opeens verkeerde ideeën gaat aanhangen. Ik zie het gesprek niet als "bewijs" dat Baudet die ideeën aanhangt, ik praat ook wel eens met iemand van de SP of GL.

Heb het artikel nog niet gelezen, leest eerst dit topic dus als het daar instaat, ook prima.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')