abonnement Unibet Coolblue
pi_175989766
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 12:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zeer vervelend dat u deze nog steeds niet ontvangen hebt na 2 maanden. Ik ga proberen te regelen dat je volledige refund krijgt. Ik ga mijn best ervoor doen.
Zojuist de refund ontvangen! Bedankt!
  CHI shopkeeper maandag 25 december 2017 @ 12:59:28 #52
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175991446
Update:
Alle mensen met problemen via Priority Line (hier gemeld) zouden inmiddels een bericht moeten hebben ontvangen van het Support Team.

quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 11:41 schreef Willemhubers het volgende:

[..]

Zojuist de refund ontvangen! Bedankt!
Ik wou net zeggen dat ik de volledige refund voor je heb kunnen regelen.
Graag gedaan en hele fijne kerstdagen ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:56 schreef Berepoot het volgende:
Ik heb voor het eerst besteld bij Gearbest. En ik vermoed dat alles in orde was. Echter, tijdens de bestelling was er ergens een optie die 9¤ en iets meer kostte. Ging dit nu over expressbestelling of extra verzekering dat weet ik niet meer.
Verder zie ik ook dat de bestelling bijna een week staat in Southall (UK), maar dat daar blijkbaar geen beweging meer is.
Gezien dit om een vrij groot bedrag gaat ( boven de 450¤) vroeg ik me af of iemand dit order en de afgelegde weg even kan checken?
- Orderdatum: 7/12/2017
- Product: creality 3d cr10s + filamenten
- Ordernummer: w1712071453496015
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5170548894
- Verzendmethode: dpduk1, eu express?
- Probleem: is alles nog ok gezien de onbeweeglijke status in Southall
- Voorkeur: Resend of Refund? Voorlopig niet van toepassing.

Alvast hartelijk dankvoor de moeite.
B.
Je order is verzonden op 15-12-2017 en zou nog gewoon het normale traject volgen. Deze valt naar alle waarschijnlijk buiten de probleem periode.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:43 schreef el_frigo het volgende:
Hoi Gearbest Support,

Na een aantal tickets hoop ik dat jij mij verder kan helpen.
Ik heb een Xiaomi Vacuum cleaner besteld die na ruim 2 maanden nog steeds niet is afgeleverd. De tracking informatie heeft nooit (goed) gewerkt. Werd niet geüpdatet en is blijven hangen in oktober 2017. Het tracking nummer werkt niet bij andere trackers.

- Orderdatum: Oct 15, 2017 16:28:49 PM
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum
- Ordernummer: W1710151628507699
- Tracking nummer: 13915023891831F (http://www.faryaa.com/user/index/package-refer)
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Shipping date: Oct 18, 2017 04:39:18
- Probleem: Na 2 maanden nog steeds niet ontvangen en geen zicht op huidige plek pakket
- Voorkeur: liefst Resend mèt werkende tracking (anders FULL Refund)

Hopelijk krijg jij deze verzending in beweging. Super thx alvast!
Ik ben hiermee nog bezig, want gaven eerst aan dat tracking actief is. Ik zie geen update na 29-10-2017 dus ben er weer achteraan gegaan. Wou je even op de hoogte houden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:43 schreef Diej het volgende:
- Orderdatum: 28- 12- 2017
- Product: Fashion Stand Collar Wool Blazer Coat
Size:2XL Color:GRAY ×
- Ordernummer: WB1711290532027450
- Tracking nummer (indien beschikbaar): n.v.t. product is net geleverd
- Verzendmethode: BE post
- Probleem: Product is geleverd maar de maten kloppen totaal niet. ook niet als rekening gehouden wordt met de 3 cm speling die Gearbest aangeeft.
Mouw is bijvoorbeeld 58 cm in plaats van de aangegeven 63 (60 - 66cm).
Zelfde geldt voor de lengte en gvoor de shoudermaat. Ik had rekening gehouden met een iets kleinere pasmaat maar kleiner dan de aangegeven kleinste maat die jullie hebben vind ik wel een beetje te veel in de marge.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend van een 3XL maat of een andere optie.

Oh en nog wel fijne kerstdagen!
Je zou ondertussen een bericht moeten hebben ontvangen over een eventuele oplossing (ik weet niet wat). Hierover zou je nog kunnen discussiëren mocht dit niet naar wens zijn.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:55 schreef Kwarterpounder het volgende:
Kwart:
- Orderdatum: 11-11-17
- Product: ZTE AXON 7 GRAY
- Ordernummer: WB1711112249080182
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997260069
- Verzendmethode: EU EXPRESS
- Probleem: In de app heeft vanaf 21-11-17 de melding 'Parcel information received in Southal' gestaan, maar ineens was hij weg. Gelukkig stond hetzelfde bericht wel op 17track dus ik maakte me niet zo druk.
Toen kreeg ik 21-12-17 nieuwe informatie en het zag ernaar uit dat mn pakketje er dan toch nog voor de kerst zou zijn!
Helaas is het pakketje er nog steeds niet terwijl de laatste update van 17track meld: Ede, The parcel has been delivered, signed for by K V.... 2017-12-22 23:30.

Mijn probleem is dat de hele dag iemand thuis is geweest en er niemand een pakketje heeft bezorgd. Ikzelf ben de afgelopen 2 dagen overdag thuis geweest en ik heb niks getekend en dus ook niks ontvangen...
Daarnaast is het afzendadres ook niet in Ede maar in Ermelo.

- Voorkeur: Resend als dat nodig is
Je hebt hierover bericht gekregen en je zal dit verder moeten bespreken via het ticket voor bevestiging van adres. Er zal dan over worden gegaan tot een resend.
pi_175995800
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:16 schreef Jeppie67 het volgende:
Hoi Gearbest,

Kan het zijn dat er hier ook wat mis gaat?

Orderdatum: 25 november 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1711251416476103
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998631426
- Verzendmethode: Priority line eu express
- Probleem: DPD geeft aan dat de order op 26 november in Southall was, daarna niets meer gehoord
- Voorkeur: Wat is de status en verwachting?
Hoi Gearbest,

Is ertoevallig al meer bekend over deze order?

Mvg
pi_175998381
@gearbest, wat is nou precies de periode waarin het niet lekker ging met DPD? Verwacht Gearbest enkel vertraging of zijn de betreffende zendingen zoek?

Het valt me ook op dat je bij veel producten in de shop geen priority line meer kunt selecteren. Er wordt ook gesproken over douane kosten compensatie bij airmail. De problemen met DPD lijken aardig serieus.

Heb zelf een Mi Drone bij GB besteld, verzonden op 29-11. Sinds die tijd de Southall melding. Is dit in de probleem periode?
pi_176000412
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 12:59 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ben hiermee nog bezig, want gaven eerst aan dat tracking actief is. Ik zie geen update na 29-10-2017 dus ben er weer achteraan gegaan. Wou je even op de hoogte houden.

[..]
Thx voor de update.

Tot op heden heb ik via het Gearbest ticket systeem weinig inhoudelijke reactie gehad. Wachten is de algemene reactie. Na 2 maanden en geen updates vanaf 29/10/17 is dat uiteraard niet meer reëel.
Een resend mèt werkende tracking (zonder bijbetaling) is voor mij het meest wenselijk.

Fijn dat je het zo voortvarend oppakt ^O^
  CHI shopkeeper dinsdag 26 december 2017 @ 12:15:22 #56
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176010446
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 16:55 schreef Jeppie67 het volgende:

[..]

Hoi Gearbest,

Is ertoevallig al meer bekend over deze order?

Mvg
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 12:59 schreef Gearbest het volgende:
Update:
Alle mensen met problemen via Priority Line (hier gemeld) zouden inmiddels een bericht moeten hebben ontvangen van het Support Team.
Ik heb al die Priority Line orders bijgehouden en wanneer deze de 45 dagen passeren dan maak ik er weer opnieuw melding van.

quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:22 schreef Bl4udzun het volgende:
@gearbest, wat is nou precies de periode waarin het niet lekker ging met DPD? Verwacht Gearbest enkel vertraging of zijn de betreffende zendingen zoek?

Het valt me ook op dat je bij veel producten in de shop geen priority line meer kunt selecteren. Er wordt ook gesproken over douane kosten compensatie bij airmail. De problemen met DPD lijken aardig serieus.

Heb zelf een Mi Drone bij GB besteld, verzonden op 29-11. Sinds die tijd de Southall melding. Is dit in de probleem periode?
Ik gok dat je nog net binnen die periode valt van problemen. Het zijn wel serieuze problemen, want zeer veel orders hebben een dusdanige vertraging opgelopen. Dit kan komen door de drukte, maar alsnog is dit veel langer dan verwacht. Ik verwacht zelf dat het een soort vergelijkbare situatie is als met Azerbaijan Shipping (flinke vertraging en uiteindelijk na de resends/refunds kwamen de order aan).
Daarom is besloten een tijdelijke (beperking) stop te zetten op de verzendmethode Priority Line. Om de klant dan tegemoet te komen bieden we Registered Air Mail aan met douanekosten vergoeding.

quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:55 schreef el_frigo het volgende:

[..]

Thx voor de update.

Tot op heden heb ik via het Gearbest ticket systeem weinig inhoudelijke reactie gehad. Wachten is de algemene reactie. Na 2 maanden en geen updates vanaf 29/10/17 is dat uiteraard niet meer reëel.
Een resend mèt werkende tracking (zonder bijbetaling) is voor mij het meest wenselijk.

Fijn dat je het zo voortvarend oppakt ^O^
Dat dacht ik al. Ik ben er in ieder geval achteraan aan het gaan.

quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 14:36 schreef Koper076 het volgende:
Sinds een paar weken is de enige verzendoptie voor e-liquid expedited shipping (40 euro!). Ik bestel al meer dan anderhalf jaar e liquid bij jullie en vraag me af waarom dat nu ineens zo is. Ik heb al contact gehad met support maar dan krijg je een standaard mail waar je niets mee opschiet.
Goed nieuws.
Ik heb kunnen regelen dat er een andere verzendmethode bij is gekomen voor deze producten. Ik wil je ook bedanken voor het melden. Anders had ik hier nooit werk van kunnen maken.

De kosten zijn hiervoor ongeveer ¤1,03. De verzendtijd is wel redelijk lang (25-30 werkdagen), maar dit was het enige was ik op korte termijn snel heb kunnen regelen.
pi_176011281
- Orderdatum: 16/11/2017
- Product: Tevo tarantula + car vent holder
- Ordernummer: W1711161133264881
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997478408 en 5997478405
- Verzendmethode: dpduk1, eu express
- Probleem: Beide pakketjes zijn sinds 20 november aangemeld bij dpd southall. De car vent holder (5997478405) is 22 december binnengekomen, echter staat er bij de tevo tarantula (5997478408) helaas nog steeds "Southall, Your parcel is on its way". Ik heb het gevoel dat hier iets fout gaat aangezien ze allebei op dezelfde dag verzonden zijn maar eentje nog niet is aangekomen. Ik hoop dat jij mij kan helpen. Alvast bedankt
Voorkeur: indien nodig, refund.
pi_176013994
quote:
Goed nieuws.
Ik heb kunnen regelen dat er een andere verzendmethode bij is gekomen voor deze producten. Ik wil je ook bedanken voor het melden. Anders had ik hier nooit werk van kunnen maken.
[ afbeelding ]
De kosten zijn hiervoor ongeveer ¤1,03. De verzendtijd is wel redelijk lang (25-30 werkdagen), maar dit was het enige was ik op korte termijn snel heb kunnen regelen.
Ja dat is al beter en als je meerdere (dezelfde) producten besteld dan is verzending gratis. Zo was het hiervoor ook. Bedankt, maar een snellere verzendoptie zou zeer welkom zijn :)
pi_176016389
- Orderdatum: 19-11-2017
- Product: Jumper Ezbook 3 Pro
- Ordernummer: W1711190740589959
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997740100
- Verzendmethode: dpduk1, eu express
- Probleem: Nogsteeds geen update mbt shipping.

Ik begrijp dat er problemen zijn en dat er aan gewerkt wordt, echter wil ik het wel even gemeld hebben.

Tevens vind ik het nogal balen dat hij in de tussentijd ook alweer een stuk goedkoper is geworden.
pi_176018752
Gewoon uit interesse. Wat is er nu aan de hand? Containers zoek, transporteur met te weinig capaciteit, douane ligt dwars, of wat? :)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_176018865
Ben benieuwd naar de status omdat er na bijna een maand nog niks is veranderd...

Orderdatum: 25 november 2017
- Product: Tevo Tarantula 3d printer + accesoires
- Ordernummer: W1711251057509079
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364637397
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: DPD geeft sinds 2017-11-30 "Southall, Your parcel is on its way" aan.
- Voorkeur: Wat is de status en verwachting? Hoe lang duurt het voordat het pakket bij DPD aankomt?

Alvast bedankt voor de moeite :D
pi_176021480
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:52 schreef Gearbest het volgende:
Kleine update met betrekking tot douanekosten.

Dear Customers,

Due to the temporary closure of DPD Logistics, Gearbest decided to provide a full customs compensation policy to customers who have generated customs fee using ‘Registered Air Mail’ logistic since 1 december 2017.

please contact Gearbest customer service, and provide your proof of customs fee payment, verified by the support department to deal with the compensation matters.

For more details, please consult Gearbest customer service.

Yours Sincerely
Gearbest team

Ik wacht nu een aantal weken totdat priority line weer beschikbaar wordt voordat ik een product bestel. Klopt het dat, als ik nu met registered air mail mijn bestelling plaats, ik de eventuele douanekosten vergoed krijg?
pi_176023266
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:15 schreef Gearbest het volgende:

[..]

[..]

Ik heb al die Priority Line orders bijgehouden en wanneer deze de 45 dagen passeren dan maak ik er weer opnieuw melding van.

[..]

Ik gok dat je nog net binnen die periode valt van problemen. Het zijn wel serieuze problemen, want zeer veel orders hebben een dusdanige vertraging opgelopen. Dit kan komen door de drukte, maar alsnog is dit veel langer dan verwacht. Ik verwacht zelf dat het een soort vergelijkbare situatie is als met Azerbaijan Shipping (flinke vertraging en uiteindelijk na de resends/refunds kwamen de order aan).
Daarom is besloten een tijdelijke (beperking) stop te zetten op de verzendmethode Priority Line. Om de klant dan tegemoet te komen bieden we Registered Air Mail aan met douanekosten vergoeding.

[..]

Dat dacht ik al. Ik ben er in ieder geval achteraan aan het gaan.

[..]

Goed nieuws.
Ik heb kunnen regelen dat er een andere verzendmethode bij is gekomen voor deze producten. Ik wil je ook bedanken voor het melden. Anders had ik hier nooit werk van kunnen maken.
[ afbeelding ]
De kosten zijn hiervoor ongeveer ¤1,03. De verzendtijd is wel redelijk lang (25-30 werkdagen), maar dit was het enige was ik op korte termijn snel heb kunnen regelen.
En wat als je reeds iets besteld had? Met terugwerkende kracht Registered Air Mail lijkt me redelijk onmogelijk? Ik wacht al een dikke maand. Zul je net zien dat als de boel eindelijk is afgehandeld of gerefund, dat de EU deal voor de CR-10 weer is verlopen.

Ik begrijp dat ik gewoon braafjes mag lopen wachten totdat ik de 45 dagen aantik? En als het dan nog niet binnen is, wederom weer braafjes wachten?
Kaas
pi_176031198
- Orderdatum:24-11-2017
- Product: Mi Band 2
- Ordernummer: WP1711240904500121
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434171380CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Pakket staat inmiddels sinds 13-12-2017 op dezelfde status
- Voorkeur: Resend of Refund?

Wat is er aan de hand met dit pakket en wat is de verwachting met betrekking tot de aflevering?
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 12:09:29 #65
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176034954
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:46 schreef Mees1996 het volgende:
- Orderdatum: 16/11/2017
- Product: Tevo tarantula + car vent holder
- Ordernummer: W1711161133264881
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997478408 en 5997478405
- Verzendmethode: dpduk1, eu express
- Probleem: Beide pakketjes zijn sinds 20 november aangemeld bij dpd southall. De car vent holder (5997478405) is 22 december binnengekomen, echter staat er bij de tevo tarantula (5997478408) helaas nog steeds "Southall, Your parcel is on its way". Ik heb het gevoel dat hier iets fout gaat aangezien ze allebei op dezelfde dag verzonden zijn maar eentje nog niet is aangekomen. Ik hoop dat jij mij kan helpen. Alvast bedankt
Voorkeur: indien nodig, refund.
Kan altijd wel dat er wat tijd tussen zit bij 2 orders. Tevens weten we dat er problemen zijn met de bezorging van de pakketten. Het probleem zit namelijk tussen de verzending van het warenhuis naar DPD (UK) toe. Ik ga je order aan het lijstje toevoegen en je ontvangt hier spoedig bericht over.
Ik heb op dit moment voor de Priority Line orders de volgende overeenstemming bereikt.
"Mocht je order na 45 verzenddagen nog geen update hebben gekregen dan zullen we overgaan tot een acceptabele compensatie". Ik ben er dus druk mee bezig. Gaat nu toch wel om redelijk wat orders en ze willen 1 lijn gaan trekken voor al deze orders.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:24 schreef Koper076 het volgende:

[..]

Ja dat is al beter en als je meerdere (dezelfde) producten besteld dan is verzending gratis. Zo was het hiervoor ook. Bedankt, maar een snellere verzendoptie zou zeer welkom zijn :)
Graag gedaan! Ik ga het nog wel proberen een snellere verzendmethode te regelen, maar denk dat dit het maximale is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:55 schreef Viertakt het volgende:
- Orderdatum: 19-11-2017
- Product: Jumper Ezbook 3 Pro
- Ordernummer: W1711190740589959
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997740100
- Verzendmethode: dpduk1, eu express
- Probleem: Nogsteeds geen update mbt shipping.

Ik begrijp dat er problemen zijn en dat er aan gewerkt wordt, echter wil ik het wel even gemeld hebben.

Tevens vind ik het nogal balen dat hij in de tussentijd ook alweer een stuk goedkoper is geworden.
Ik ga en kan kijken of ik nog iets aan het prijsverschil nog kan regelen. Kan het altijd voor je proberen. Stuur dan even via PM wat je ervoor betaald hebt + de link van het product. Dan ga ik kijken of ik daar nog iets aan kan doen als het een groot verschil is.
We weten dat er problemen zijn met de bezorging van de pakketten. Het probleem zit namelijk tussen de verzending van het warenhuis naar DPD (UK) toe. Ik ga je order aan het lijstje toevoegen en je ontvangt hier spoedig bericht over.
Ik heb op dit moment voor de Priority Line orders de volgende overeenstemming bereikt.
"Mocht je order na 45 verzenddagen nog geen update hebben gekregen dan zullen we overgaan tot een acceptabele compensatie". Ik ben er dus druk mee bezig. Gaat nu toch wel om redelijk wat orders en ze willen 1 lijn gaan trekken voor al deze orders.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 17:38 schreef intoxicated het volgende:
Gewoon uit interesse. Wat is er nu aan de hand? Containers zoek, transporteur met te weinig capaciteit, douane ligt dwars, of wat? :)
Ik mag daar zelf niet te veel over vertellen, omdat ze nog een officiële statement gaan maken over de precieze problemen. Dan gaan er te veel geruchten rond en krijg ik dadelijk zelf problemen. Hopende op je begrip hiervoor.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 17:44 schreef Wolligschaapie het volgende:
Ben benieuwd naar de status omdat er na bijna een maand nog niks is veranderd...

Orderdatum: 25 november 2017
- Product: Tevo Tarantula 3d printer + accesoires
- Ordernummer: W1711251057509079
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364637397
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: DPD geeft sinds 2017-11-30 "Southall, Your parcel is on its way" aan.
- Voorkeur: Wat is de status en verwachting? Hoe lang duurt het voordat het pakket bij DPD aankomt?

Alvast bedankt voor de moeite :D
We weten dat er problemen zijn met de bezorging van de pakketten. Het probleem zit namelijk tussen de verzending van het warenhuis naar DPD (UK) toe. Ik ga je order aan het lijstje toevoegen en je ontvangt hier spoedig bericht over. Het kan nog goed mogelijk zijn dat je pakketje aankomt, maar is voor ons ook nog even kijken.
Ik heb op dit moment voor de Priority Line orders de volgende overeenstemming bereikt.
"Mocht je order na 45 verzenddagen nog geen update hebben gekregen dan zullen we overgaan tot een acceptabele compensatie". Ik ben er dus druk mee bezig. Gaat nu toch wel om redelijk wat orders en ze willen 1 lijn gaan trekken voor al deze orders.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:19 schreef SuliR het volgende:

[..]

Ik wacht nu een aantal weken totdat priority line weer beschikbaar wordt voordat ik een product bestel. Klopt het dat, als ik nu met registered air mail mijn bestelling plaats, ik de eventuele douanekosten vergoed krijg?
Ja dat klopt. Als je nu besteld met Registered Air Mail en je krijgt douanekosten dan vergoeden we deze. Let wel op dat het alleen Registered Air Mail betrefd als Priority Line daarbij niet beschikbaar is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:47 schreef _MsG_ het volgende:

[..]

En wat als je reeds iets besteld had? Met terugwerkende kracht Registered Air Mail lijkt me redelijk onmogelijk? Ik wacht al een dikke maand. Zul je net zien dat als de boel eindelijk is afgehandeld of gerefund, dat de EU deal voor de CR-10 weer is verlopen.

Ik begrijp dat ik gewoon braafjes mag lopen wachten totdat ik de 45 dagen aantik? En als het dan nog niet binnen is, wederom weer braafjes wachten?
Je bedoeld dat je voor de 1e december besteld had met Registered Air Mail en daar douanekosten mee zou krijgen?
Als deze dan nog beschikbaar is in de EU warenhuis en de deal is afgelopen. Dan zal ik voor jou proberen om deze code weer actief te laten worden. Onder het mom van Priority Line problemen gok ik dat dat wel in orde moet komen.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:51 schreef RobbieT het volgende:
- Orderdatum:24-11-2017
- Product: Mi Band 2
- Ordernummer: WP1711240904500121
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434171380CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Pakket staat inmiddels sinds 13-12-2017 op dezelfde status
- Voorkeur: Resend of Refund?

Wat is er aan de hand met dit pakket en wat is de verwachting met betrekking tot de aflevering?
Je order is nog gewoon onderweg. De tracking loopt soms achter. Zo hebben we hier al mensen gehad waarbij de tracking nog op Polen stond, maar deze inmiddels wel al hebben ontvangen. Je orderstatus is nog als volgt " 2017-12-13 21:38 Malasiewicz, Polen Processing Center, is vertrokken".
Meerdere orders hebben deze status die rond dezelfde tijd zijn verzonden dus dit is nog allemaal normaal. Ik verwacht dat je je pakketje spoedig in ontvangst kan nemen.
pi_176036385
- Orderdatum: Nov 11, 2017 13:25:02 PM
- Product: Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner
- Ordernummer: W1711111325029387
- Tracking nummer: TH15124000906007
- Verzendmethode: EU Express of EUYTHXYH?
- Probleem: Nog steeds niets ontvangen

Beste Gearbest,

Mijn bestelling van 11 Nov nog steeds niet ontvangen.
Na de nodige problemen zou het inmiddels wel verzonden moeten zijn (6 dec )maar geen tracking mogelijk. Ik begin het vertrouwen een beetje te verliezen. een paar weekjes wachten vind ik oké maar dit duurt allemaal wel erg lang...Weten jullie meer? anders zou ik graag een refund willen ontvangen..
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 13:28:29 #67
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176037307
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:59 schreef Grayburn12 het volgende:
- Orderdatum: Nov 11, 2017 13:25:02 PM
- Product: Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner
- Ordernummer: W1711111325029387
- Tracking nummer: TH15124000906007
- Verzendmethode: EU Express of EUYTHXYH?
- Probleem: Nog steeds niets ontvangen

Beste Gearbest,

Mijn bestelling van 11 Nov nog steeds niet ontvangen.
Na de nodige problemen zou het inmiddels wel verzonden moeten zijn (6 dec )maar geen tracking mogelijk. Ik begin het vertrouwen een beetje te verliezen. een paar weekjes wachten vind ik oké maar dit duurt allemaal wel erg lang...Weten jullie meer? anders zou ik graag een refund willen ontvangen..
Zeer vervelend om te horen. Je pakketje is verzonden met EUYTHXYH. Hierbij is je order verzonden per trein en dit is een zeeeeeer langzame verzendmethode helaas. De verzending gebeurd door het logistieke bedrijf "PanAsia". Je pakketje is wel traceerbaar via deze website. De laatste tracking update is gebeurd op 15-12-2017 met de volgende status "Aankomsten van het pakket in Alashankou. De trein arriveert op het volgende station in 3-4 dagen, Kazalinsk, Kazachstan". Deze tracking is wel niet altijd even goed up to date. Je zal dus nog wel echt even geduld moeten hebben voordat je deze in ontvangst kan nemen. Dit kan dus nog wel even duren spijtig genoeg.
pi_176037348
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:09 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Als je nu besteld met Registered Air Mail en je krijgt douanekosten dan vergoeden we deze. Let wel op dat het alleen Registered Air Mail betrefd als Priority Line daarbij niet beschikbaar is.

[..]


[..]

Oei, heb per ongeluk op enter gedrukt terwijl ik bezig was met het inwisselen van punten. Zo te zien is de bestelling al geplaatst (maar nog niet betaald) en met alleen een gedeelte van de punten, moest nog een cijfer typen bij de punten. Kan je dit recht zetten voor mij aub zonder dat ik de punten kwijt raak?
W1712270625260243

[ Bericht 10% gewijzigd door SuliR op 27-12-2017 13:42:18 ]
pi_176040180
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:09 schreef Gearbest het volgende:
Je bedoeld dat je voor de 1e december besteld had met Registered Air Mail en daar douanekosten mee zou krijgen?
Als deze dan nog beschikbaar is in de EU warenhuis en de deal is afgelopen. Dan zal ik voor jou proberen om deze code weer actief te laten worden. Onder het mom van Priority Line problemen gok ik dat dat wel in orde moet komen.
den dus dit is nog allemaal normaal. Ik verwacht dat je je pakketje spoedig in ontvangst kan nemen.
Soort van. 25 november CR-10 besteld, maar nu met de DPD kwestie is het vooral onduidelijkheid wat er vanuit Gearbest terugkomt.

Wordt het nu alsnog snel verstuurd vanaf UK maar dan met douanekosten die je terugkrijgt? Of blijft dat DPD-depot dicht en moeten we gewoon lang wachten? De communicatie die ik vanuit Gearbest kreeg over mijn order was samengevat: wachten. Maar ik hoor toch graag andere opties als dit nog heel veel langer gaat duren (gezien er al een vergelijking wordt getrokken met de Azerbaidjan fail). Dubbel zuur omdat hij inmiddels ook te koop is in de EU warehouse, en als ik die zou bestellen hem binnen een week wel zou moeten hebben.

Nog maar weer even de gegevens:

Nov 24, 2017 10:21:56 AM
Order number: W1711241021563386
Shipping method: DPDUK1
Kaas
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 15:08:45 #70
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176041242
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 14:39 schreef _MsG_ het volgende:

[..]

Soort van. 25 november CR-10 besteld, maar nu met de DPD kwestie is het vooral onduidelijkheid wat er vanuit Gearbest terugkomt.

Wordt het nu alsnog snel verstuurd vanaf UK maar dan met douanekosten die je terugkrijgt? Of blijft dat DPD-depot dicht en moeten we gewoon lang wachten? De communicatie die ik vanuit Gearbest kreeg over mijn order was samengevat: wachten. Maar ik hoor toch graag andere opties als dit nog heel veel langer gaat duren (gezien er al een vergelijking wordt getrokken met de Azerbaidjan fail). Dubbel zuur omdat hij inmiddels ook te koop is in de EU warehouse, en als ik die zou bestellen hem binnen een week wel zou moeten hebben.

Nog maar weer even de gegevens:

Nov 24, 2017 10:21:56 AM
Order number: W1711241021563386
Shipping method: DPDUK1
Ja die gegevens heb ik inderdaad al. Zoals ik al eerder zei in de andere berichten.
Het probleem zit tussen de verzending van het warenhuis naar DPD (UK) toe. Het probleem zit dus niet bij DPD, maar bij het verzendbedrijf tussen het warenhuis en de UK. Het kan nog goed mogelijk zijn dat je pakketje aankomt, maar is voor ons ook nog even kijken.
Ik heb op dit moment voor de Priority Line orders de volgende overeenstemming bereikt.
"Mocht je order na 45 verzenddagen nog geen update hebben gekregen dan zullen we overgaan tot een acceptabele compensatie". Ik ben er dus druk mee bezig. Gaat nu toch wel om redelijk wat orders en ze willen 1 lijn gaan trekken voor al deze orders.
Net zoals bij het Azerbaijan probleem (meer in de zin van flinke vertraging en compensatie) hebben we netjes voor de orders een refund of resend gedaan. Uiteindelijk zijn de oude orders ook nog eens aangekomen dus heel veel mensen hebben hun orders zelfs 2x gekregen.
Dat deze nu in een EU warenhuis te bestellen is is helaas jammer, maar dit was niet het geval op het moment dat je bestelde. Mocht de CR-10 niet geleverd worden dan valt daar heus wel iets voor te regelen denk ik zo.
pi_176055145
Je hebt hierover bericht gekregen en je zal dit verder moeten bespreken via het ticket voor bevestiging van adres. Er zal dan over worden gegaan tot een resend.
[/quote]

Wat word hiermee bedoeld? Ik heb namelijk geen ticket ontvangen op mn mail.
Daarnaast kan ik op de site van dpd niks vinden omdat ik geen geldig trackingnummer kan invoeren.

Ik hoor het wel!
Kevin Vlijm
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 23:56:04 #72
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176060724
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 21:41 schreef Kwarterpounder het volgende:
Wat word hiermee bedoeld? Ik heb namelijk geen ticket ontvangen op mn mail.
Daarnaast kan ik op de site van dpd niks vinden omdat ik geen geldig trackingnummer kan invoeren.

Ik hoor het wel!
Heb je ook gekeken in je account op de website (onder My Tickets)? Als je naar deze link gaat en inlogt dan zou je daar een ticket moeten zien.
pi_176063829
Ik heb deze bestelling van 9 november 2017 nog niet ontvangen.
- Orderdatum: 9-11-2017
- Product: 4x Gocomma WN - 20 Two-feeted Power Adapter - EU PLUG WHITE; 1x Xiaomi Philips Eyecare Smart Lamp 2 - CN-PLUG WHITE; 1x Original Xiaomi Fast Charging Car Charger Metal Style - SILVER
- Ordernummer: W1711092324129705
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988744510
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: niet ontvangen / geen updates tracking info
- Voorkeur: Resend?

Kun je me een update geven van deze zending?
pi_176068895
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:09 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Ik mag daar zelf niet te veel over vertellen, omdat ze nog een officiële statement gaan maken over de precieze problemen. Dan gaan er te veel geruchten rond en krijg ik dadelijk zelf problemen. Hopende op je begrip hiervoor.
Ik snap het; toch bedankt voor je reactie! Hopelijk komt het statement snel :)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_176070636
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 23:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Heb je ook gekeken in je account op de website (onder My Tickets)? Als je naar deze link gaat en inlogt dan zou je daar een ticket moeten zien.
Heb net de ticket gevonden, maar ik heb het al bij buren en het postkantoor gecheckt en die weten beide van niks...
Wat moet ik nu doen om over te gaan op een resend?
Kevin Vlijm
pi_176072795
- Orderdatum: 25-11-2017
- Product: Xiaomi Notebook Pro i5 8gb
- Ordernummer: W1711251659389543
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998767647
- Verzendmethode: DPDUK (priority Line)
- Probleem: Nog niks ontvangen. Valt deze verzending onder de verzendingen met problemen?
- Voorkeur: Resend of Refund? maakt nog niet uit. eerst maar eens informatie
pi_176075621
Wat houdt "Product Dispatch" precies in, en is het normaal dat die status na ruim twee weken nog niet bereikt is?



[ Bericht 17% gewijzigd door Bonzi_Buddy op 28-12-2017 15:56:41 ]
pi_176075875
Bij deze ga ik me dan ook maar officieel melden:

- Orderdatum: 27-11-2017
- Product: XIAOMI Mi Drone 4K UHD WiFi FPV Quadcopter
- Ordernummer: WP1711271335298514
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364400164
- Verzendmethode: DPDUK1 (priority Line)
- Probleem: Al een maand onderweg, had al in Southall moeten zijn
- Voorkeur: Resend

Verder ben ik zeer benieuwd naar het statement van gearbest. Ik zie hier mensen wiens orders nu 45 dagen onderweg zijn. Gaat soms om flinke bedragen en mensen hebben recht op duidelijkheid. Gezien de grote omvang, betreft het niet slechts 1 zoekgeraakt containertje. Dus er moet meer aan de hand zijn...
pi_176076291
Is er ook al iets meer bekend wanneer de problemen opgelost zijn/worden?
Het lijkt me dat er inmiddels wel ingelopen moet worden met de achterstand, maar ik zie daar hier op het forum niet veel van terug.

Overigens niet zeurend bedoeld, gewoon benieuwd :-)
  CHI shopkeeper donderdag 28 december 2017 @ 16:14:00 #80
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176076564
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 06:39 schreef Erikplons het volgende:
Ik heb deze bestelling van 9 november 2017 nog niet ontvangen.
- Orderdatum: 9-11-2017
- Product: 4x Gocomma WN - 20 Two-feeted Power Adapter - EU PLUG WHITE; 1x Xiaomi Philips Eyecare Smart Lamp 2 - CN-PLUG WHITE; 1x Original Xiaomi Fast Charging Car Charger Metal Style - SILVER
- Ordernummer: W1711092324129705
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988744510
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: niet ontvangen / geen updates tracking info
- Voorkeur: Resend?

Kun je me een update geven van deze zending?
Oke ik ga dit meteen doorgeven!

quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:30 schreef Kwarterpounder het volgende:

[..]

Heb net de ticket gevonden, maar ik heb het al bij buren en het postkantoor gecheckt en die weten beide van niks...
Wat moet ik nu doen om over te gaan op een resend?
Doorgeven dat je pakketje is bezorgd op het verkeerde adres. Hier zouden ze vanaf moeten weten, want dit heb ik ook uitdrukkelijk doorgegeven. Verder je adres gegevens doorgeven en ook direct vermelden dat de resend al is toegezegd.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:42 schreef pwanst het volgende:
- Orderdatum: 25-11-2017
- Product: Xiaomi Notebook Pro i5 8gb
- Ordernummer: W1711251659389543
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998767647
- Verzendmethode: DPDUK (priority Line)
- Probleem: Nog niks ontvangen. Valt deze verzending onder de verzendingen met problemen?
- Voorkeur: Resend of Refund? maakt nog niet uit. eerst maar eens informatie
Naar alle waarschijnlijkheid wel en ik ga je order ook meteen erbij zetten. Bij zendingen vanaf begin december hebben we wel al gezien dat deze zijn aangekomen.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:49 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wat houdt "Product Dispatch" precies in, en is het normaal dat die status na ruim twee weken nog niet bereikt is?

[ afbeelding ]
Dit houdt in dat je je order hebt ontvangen. Je order is wel al verzonden (shipped out) en hier zou je ook de tracking van kunnen zien (afhankelijk van verzendmethode). Hierover zou je ook een bericht over moeten hebben ontvangen.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:55 schreef Bl4udzun het volgende:
Bij deze ga ik me dan ook maar officieel melden:

- Orderdatum: 27-11-2017
- Product: XIAOMI Mi Drone 4K UHD WiFi FPV Quadcopter
- Ordernummer: WP1711271335298514
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364400164
- Verzendmethode: DPDUK1 (priority Line)
- Probleem: Al een maand onderweg, had al in Southall moeten zijn
- Voorkeur: Resend

Verder ben ik zeer benieuwd naar het statement van gearbest. Ik zie hier mensen wiens orders nu 45 dagen onderweg zijn. Gaat soms om flinke bedragen en mensen hebben recht op duidelijkheid. Gezien de grote omvang, betreft het niet slechts 1 zoekgeraakt containertje. Dus er moet meer aan de hand zijn...
Ik ga ook je order erbij zetten. Op dit moment zijn er nog weinig orders hier die de 45 dagen hebben gehaald zonder tracking update. We zijn zelf ook bezig met onderzoek en kunnen niet zomaar dingen in het wilde weg zeggen. De bedragen groot of klein maakt voor mij niks uit. Ik wil er gewoon voor zorgen dat alles in goede banen geleid wordt. Dat is tot nu toe nog redelijk goed gelukt de afgelopen maanden.

quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:07 schreef iDroneNL het volgende:
Is er ook al iets meer bekend wanneer de problemen opgelost zijn/worden?
Het lijkt me dat er inmiddels wel ingelopen moet worden met de achterstand, maar ik zie daar hier op het forum niet veel van terug.

Overigens niet zeurend bedoeld, gewoon benieuwd :-)
Orders vanaf begin december hebben we al berichten over ontvangen dat deze gewoon zijn aangekomen. Het gaat tot nu toe nog echt specifiek om de maand november. Priority Line bieden we ook in mindere mate aan en hier heb ik ook een bericht over geplaatst. Mocht Priority Line als verzendmethode niet beschikbaar is dan moet men kiezen voor registered Air Mail. Mocht er daarmee douanekosten zijn dan vergoeden we deze.
pi_176077314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:14 schreef Gearbest het volgende:

Dit houdt in dat je je order hebt ontvangen. Je order is wel al verzonden (shipped out) en hier zou je ook de tracking van kunnen zien (afhankelijk van verzendmethode). Hierover zou je ook een bericht over moeten hebben ontvangen.
Ik keek naar de tracking en zag dat ze begin van de middag aan de deur waren geweest, en ik vond een briefje van postnl in de bus :P

Had zelf verwacht dat Product Dispatch zou betekenen dat het pakket in Europa was aangekomen en overgedragen was aan PostNL.

Bedankt voor je antwoord!
  CHI shopkeeper donderdag 28 december 2017 @ 17:17:10 #82
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176078684
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:35 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ik keek naar de tracking en zag dat ze begin van de middag aan de deur waren geweest, en ik vond een briefje van postnl in de bus :P

Had zelf verwacht dat Product Dispatch zou betekenen dat het pakket in Europa was aangekomen en overgedragen was aan PostNL.

Bedankt voor je antwoord!
Super! Dan zullen ze morgen nog eens langskomen als het goed is.
pi_176087505
Hoi
Om op mijn vraag van 19 december terug te komen heeft u al iets gehoord van support sectie (Hella) hoe lang ik moet wachten op de One plus 5?
Bij DPD Nederland staat die nog gemeld: onderweg uit Best.
Alvast hartelijke dank en een prettige jaarwisseling.
Facta non Verba
pi_176090585
- Orderdatum: 21-11-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation
- Ordernummer: WW1711211117160474
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998875870
- Verzendmethode: DPDUK (priority Line) (in bevestiginsmail staat er EU Express)
- Probleem: Al een maand onderweg. Geen updates
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend, maar eerst graag wat info

Alvast bedankt voor dit na te kijken.
pi_176092493
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Elephone S8
- Ordernummer: W1711241017099173
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5998542800 bij DPDUK1
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Al een maand onderweg. Geen updates
- Voorkeur: Resend.

Vraagjes hierover:

Your parcel is on its way DPD Local
Southall

Hoe gaat het van HK2 naar England, via vliegtuig of boot?
Stromen de pakketjes van begin December wel binnen bij DPD Southall?
pi_176102380
Orderdatum: 24-11-2017
Product: creality cr-10
Ordernummer: wwp1711240902596835
Trackingnummer: 5998514632
Eu express. Verzekerd verzonden.
Probleem. Al maand onderweg geen updates.
Voorkeur. Resend
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_176102656
Beste Gearbest, hartelijk dank voor je hulp.

- Orderdatum: 24/11/2017
- Product: Original Xiaomi Philips LED Ceiling Lamp
- Ordernummer: W1711241048525068
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998513359
- Verzendmethode: DPDUK (priority Line)
- Probleem: Nog niks ontvangen en geen shipping updates. Valt deze verzending onder de verzendingen met problemen?
- Voorkeur: Resend of Refund? Voorkeur ligt bij Resend.
pi_176103793
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:38 schreef CecilBDemented het volgende:
Orderdatum: 24-11-2017
Product: creality cr-10
Ordernummer: wwp1711240902596835
Trackingnummer: 5998514632
Eu express. Verzekerd verzonden.
Probleem. Al maand onderweg geen updates.
Voorkeur. Resend
Zit in hetzelfde schuitje. Maar los van dat Gearbest nog wil dat we 45 dagen wachten, is het voor ons wellicht beter om het ding (in het geval van een refund/resend optie) in de EU warehouse bestellen ipv weer China warehouse? Met EUCR10JK kom je dan op dezelfde prijs.
Kaas
  CHI shopkeeper vrijdag 29 december 2017 @ 11:57:44 #89
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176104790
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:31 schreef youngtimer het volgende:
Hoi
Om op mijn vraag van 19 december terug te komen heeft u al iets gehoord van support sectie (Hella) hoe lang ik moet wachten op de One plus 5?
Bij DPD Nederland staat die nog gemeld: onderweg uit Best.
Alvast hartelijke dank en een prettige jaarwisseling.
De volledige refund zou je inmiddels ontvangen moeten hebben. Klopt dit? Wat Hella betrefd. Mijn contactpersoon geeft aan dat je de OnePlus 5 niet moet accepteren. De refund is al gedaan en als je deze niet meer accepteert (mocht deze nog aankomen) dan is er niks aan de hand. Sorry dat ik dit nog niet had doorgegeven.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:31 schreef mathneogeo het volgende:
- Orderdatum: 21-11-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation
- Ordernummer: WW1711211117160474
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998875870
- Verzendmethode: DPDUK (priority Line) (in bevestiginsmail staat er EU Express)
- Probleem: Al een maand onderweg. Geen updates
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend, maar eerst graag wat info

Alvast bedankt voor dit na te kijken.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:07 schreef zybex75 het volgende:
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Elephone S8
- Ordernummer: W1711241017099173
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5998542800 bij DPDUK1
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Al een maand onderweg. Geen updates
- Voorkeur: Resend.

Vraagjes hierover:

Your parcel is on its way DPD Local
Southall

Hoe gaat het van HK2 naar England, via vliegtuig of boot?
Stromen de pakketjes van begin December wel binnen bij DPD Southall?
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:38 schreef CecilBDemented het volgende:
Orderdatum: 24-11-2017
Product: creality cr-10
Ordernummer: wwp1711240902596835
Trackingnummer: 5998514632
Eu express. Verzekerd verzonden.
Probleem. Al maand onderweg geen updates.
Voorkeur. Resend
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:46 schreef ReinTheMan het volgende:
Beste Gearbest, hartelijk dank voor je hulp.

- Orderdatum: 24/11/2017
- Product: Original Xiaomi Philips LED Ceiling Lamp
- Ordernummer: W1711241048525068
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998513359
- Verzendmethode: DPDUK (priority Line)
- Probleem: Nog niks ontvangen en geen shipping updates. Valt deze verzending onder de verzendingen met problemen?
- Voorkeur: Resend of Refund? Voorkeur ligt bij Resend.
Voor de bovenstaande orders is het verhaal eigenlijk hetzelfde. We weten dat er problemen zijn met de bezorging van de pakketten. Het probleem zit namelijk tussen de verzending van het warenhuis naar DPD (UK) toe. Ik ga jullie orders aan het lijstje toevoegen en je ontvangt hier spoedig bericht over.
Ik heb op dit moment voor de Priority Line orders de volgende overeenstemming bereikt.
"Mocht je order na 45 verzenddagen nog geen update hebben gekregen dan zullen we overgaan tot een acceptabele compensatie". Ik ben er dus druk mee bezig. Gaat nu toch wel om redelijk wat orders en ze willen 1 lijn gaan trekken voor al deze orders.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:25 schreef _MsG_ het volgende:

[..]

Zit in hetzelfde schuitje. Maar los van dat Gearbest nog wil dat we 45 dagen wachten, is het voor ons wellicht beter om het ding (in het geval van een refund/resend optie) in de EU warehouse bestellen ipv weer China warehouse? Met EUCR10JK kom je dan op dezelfde prijs.
Ik heb bij jouw order wel al doorgegeven mocht er een resend of refund komen dat je voorkeur uitgaat naar een resend vanuit een EU warenhuis.
pi_176105163
Los van de compensatie welke dagentermijn wordt aangehouden voor de resend/refund-vraagstelling? Want als dat na 45 dagen nog zonder duidelijkheid is, vind ik een compensatie heel redelijk, maar als ik vanaf dan bij wijze van weer 20 dagen moet wachten tot een vervolg-duidelijkheid dan weet ik dat nu liever alvast dan pas de 45e dag.

Ik krijg nu in mijn orders ook een bericht die excuseert voor een sneeuwstorm. Is dat iets gerelateerds of betreft dat dan bijv. een andere zending?

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:57 schreef Gearbest het volgende:

Ik heb bij jouw order wel al doorgegeven mocht er een resend of refund komen dat je voorkeur uitgaat naar een resend vanuit een EU warenhuis.
Dat hangt wel een beetje af van de wachttijd vooraf. Als we 2 maanden verder zijn voordat dit gaat spelen is er mogelijk allang een betere optie voor de CR-10 (dit gaat vrij snel in de 3D-printer wereld) dus ik heb het liefst dat ik nog kan kiezen wanneer deze vraag komt :).

[ Bericht 34% gewijzigd door _MsG_ op 29-12-2017 12:17:52 ]
Kaas
pi_176105940
Shipment number: RN433593378CN

FZRAMYT: Nov 20, 2017 16:36:43 PM PST

Destination Country - Origin Country - Tracking Consuming: 248 ms
2017-12-14 15:23
Malashevichy, Polish processing center, has left

blijft hangen in polen???
pi_176106125
@gearbest, Ik heb nu een support ticket ontvangen van Gearbest met de vraag nog 7-15 dagen te wachten en een 20$ refund aanbod. Neem aan dat het ticket op jouw initiatief is.

Ik waardeer de geste, maar ben niet voornemens deze gedeeltelijke refund te accepteren. Wellicht wordt dit geïnterpreteerd alsof ik dit als een volwaardige op oplossing zie en daarmee dan aanspraak verlies op een claim bij niet leveren. Uiteraard zal ik het ticket ook niet afsluiten. Ik ga uit van een resend na het verstrijken van de 45 dagen.

Ben overigens blij met de Nederlandstalige support. Ga zo door.
pi_176107243
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef Bl4udzun het volgende:
@gearbest, Ik heb nu een support ticket ontvangen van Gearbest met de vraag nog 7-15 dagen te wachten en een 20$ refund aanbod. Neem aan dat het ticket op jouw initiatief is.

Ik waardeer de geste, maar ben niet voornemens deze gedeeltelijke refund te accepteren. Wellicht wordt dit geïnterpreteerd alsof ik dit als een volwaardige op oplossing zie en daarmee dan aanspraak verlies op een claim bij niet leveren. Uiteraard zal ik het ticket ook niet afsluiten. Ik ga uit van een resend na het verstrijken van de 45 dagen.

Ben overigens blij met de Nederlandstalige support. Ga zo door.
Heb precies de zelfde ticket gekregen. Heb ook een beetje het zelfde gevoel. Daarom ook nog niet geaccepteert
pi_176107247
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef Bl4udzun het volgende:
@gearbest, Ik heb nu een support ticket ontvangen van Gearbest met de vraag nog 7-15 dagen te wachten en een 20$ refund aanbod. Neem aan dat het ticket op jouw initiatief is.

Ik waardeer de geste, maar ben niet voornemens deze gedeeltelijke refund te accepteren. Wellicht wordt dit geïnterpreteerd alsof ik dit als een volwaardige op oplossing zie en daarmee dan aanspraak verlies op een claim bij niet leveren. Uiteraard zal ik het ticket ook niet afsluiten. Ik ga uit van een resend na het verstrijken van de 45 dagen.

Ben overigens blij met de Nederlandstalige support. Ga zo door.
Voor mijn order (Jumper ezbook) heb ik ook een $20 refund aanbod gekregen, hoewel ik dit ook een mooi voorstel vind (Bedankt @Gearbest, voor je moeite zover) ben ik ook benieuwd hoe en wat verder mocht ik dit accepteren.

Ik wil wel reëel blijven en tevens de rest oproepen om dat ook te doen, ik koop in China omdat het grappig spul is voor relatief weinig geld, maar ik begrijp ook goed dat er zo goedkoop mogelijk containers vol deze kant op moeten komen en dat daar wat mis mee kan gaan. Ja het kan sneller en stabieler, maar daar zullen we dan ook voor moeten betalen. (DHL/UPS direct shipping). Wil je dat niet, dan is het helaas wachten.

Bedankt dusver!
  CHI shopkeeper vrijdag 29 december 2017 @ 15:54:26 #95
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176113973
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:34 schreef Damian666 het volgende:
Shipment number: RN433593378CN

FZRAMYT: Nov 20, 2017 16:36:43 PM PST

Destination Country - Origin Country - Tracking Consuming: 248 ms
2017-12-14 15:23
Malashevichy, Polish processing center, has left

blijft hangen in polen???
Je order is nog gewoon onderweg. De tracking loopt soms een beetje achter en wordt niet altijd even goed geupdate. Je order is in ieder geval uit Polen en zal dan ook elk moment bij jou bezorgd worden. Nog even geduld dus :Y
We hebben al vaker gezien dat deze nog op Polen staat terwijl deze wel al bezorgd is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:09 schreef _MsG_ het volgende:
Los van de compensatie welke dagentermijn wordt aangehouden voor de resend/refund-vraagstelling? Want als dat na 45 dagen nog zonder duidelijkheid is, vind ik een compensatie heel redelijk, maar als ik vanaf dan bij wijze van weer 20 dagen moet wachten tot een vervolg-duidelijkheid dan weet ik dat nu liever alvast dan pas de 45e dag.

Ik krijg nu in mijn orders ook een bericht die excuseert voor een sneeuwstorm. Is dat iets gerelateerds of betreft dat dan bijv. een andere zending?

[..]

Dat hangt wel een beetje af van de wachttijd vooraf. Als we 2 maanden verder zijn voordat dit gaat spelen is er mogelijk allang een betere optie voor de CR-10 (dit gaat vrij snel in de 3D-printer wereld) dus ik heb het liefst dat ik nog kan kiezen wanneer deze vraag komt :).
Ik weet op dit moment helemaal niks van een sneeuwstorm af dus denk niet dat dit voor deze order geldt. Na de 45 dagen verwacht ik gewoon een refund of resend. Dit hebben we ook gedaan bij Azerbaijan orders en ik verwacht dit zelf weer. Laten we eerst de 45 dagen afwachten en niet vooruit lopen op de zaken.
Ik zal anders gewoon voorkeur vragen neerzetten. Dan kan je altijd nog zelf bepalen en kan ik eventueel nog proberen een coupon te regelen mocht je kiezen voor refund.

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:41 schreef Bl4udzun het volgende:
@gearbest, Ik heb nu een support ticket ontvangen van Gearbest met de vraag nog 7-15 dagen te wachten en een 20$ refund aanbod. Neem aan dat het ticket op jouw initiatief is.

Ik waardeer de geste, maar ben niet voornemens deze gedeeltelijke refund te accepteren. Wellicht wordt dit geïnterpreteerd alsof ik dit als een volwaardige op oplossing zie en daarmee dan aanspraak verlies op een claim bij niet leveren. Uiteraard zal ik het ticket ook niet afsluiten. Ik ga uit van een resend na het verstrijken van de 45 dagen.

Ben overigens blij met de Nederlandstalige support. Ga zo door.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:21 schreef pwanst het volgende:

[..]

Heb precies de zelfde ticket gekregen. Heb ook een beetje het zelfde gevoel. Daarom ook nog niet geaccepteert
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:21 schreef Viertakt het volgende:

[..]

Voor mijn order (Jumper ezbook) heb ik ook een $20 refund aanbod gekregen, hoewel ik dit ook een mooi voorstel vind (Bedankt @Gearbest, voor je moeite zover) ben ik ook benieuwd hoe en wat verder mocht ik dit accepteren.

Ik wil wel reëel blijven en tevens de rest oproepen om dat ook te doen, ik koop in China omdat het grappig spul is voor relatief weinig geld, maar ik begrijp ook goed dat er zo goedkoop mogelijk containers vol deze kant op moeten komen en dat daar wat mis mee kan gaan. Ja het kan sneller en stabieler, maar daar zullen we dan ook voor moeten betalen. (DHL/UPS direct shipping). Wil je dat niet, dan is het helaas wachten.

Bedankt dusver!
De keuze is aan jullie om deze te accepteren. Er staat naar mijn mening niet voor niets $20 + wachten. Uiteraard zullen de 45 dagen niet veranderen en probeer ik gewoon de refund/resend in gang te zetten na die dagen. Tevens hebben de meeste met PayPal betaald wat nog een extra stok achter de deur geeft voor jullie zelf. Deze kan je nog na 180 dagen gebruiken dus daar is ook nog tijd genoeg voor.
pi_176119559
Mis ik een ticket of is die coupon willekeurig uitgedeeld? Ik zie mensen die later hebben besteld zo'n coupon hebben, maar ik zie nergens een ticket. Wel een los bericht dat ik moet wachten, maar zonder vooruitzicht oid :).
Kaas
pi_176129120
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:34 schreef _MsG_ het volgende:
Mis ik een ticket of is die coupon willekeurig uitgedeeld? Ik zie mensen die later hebben besteld zo'n coupon hebben, maar ik zie nergens een ticket. Wel een los bericht dat ik moet wachten, maar zonder vooruitzicht oid :).
Ik zag het zelfde inderdaad. Ik dacht iets van 1 lijn... maar waarschijnlijk zijn de waardes van onze orders lager dan die van de mensen die wel een coupon hebben gekregen. En wij ontvangen alleen excuus mailtjes met geen inhoud.
pi_176133444
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:
Ik weet op dit moment helemaal niks van een sneeuwstorm af dus denk niet dat dit voor deze order geldt. Na de 45 dagen verwacht ik gewoon een refund of resend. Dit hebben we ook gedaan bij Azerbaijan orders en ik verwacht dit zelf weer. Laten we eerst de 45 dagen afwachten en niet vooruit lopen op de zaken.
Ik zal anders gewoon voorkeur vragen neerzetten. Dan kan je altijd nog zelf bepalen en kan ik eventueel nog proberen een coupon te regelen mocht je kiezen voor refund.
@Gearbest, is de verwachting wel dat de bestellingen gewoon bezorgd worden, binnen die 45 dagen? Bovenstaande reactie geeft me weinig hoop :-(
  CHI shopkeeper zaterdag 30 december 2017 @ 11:29:26 #99
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_176142050
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:34 schreef _MsG_ het volgende:
Mis ik een ticket of is die coupon willekeurig uitgedeeld? Ik zie mensen die later hebben besteld zo'n coupon hebben, maar ik zie nergens een ticket. Wel een los bericht dat ik moet wachten, maar zonder vooruitzicht oid :).
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 22:18 schreef dublex het volgende:

[..]

Ik zag het zelfde inderdaad. Ik dacht iets van 1 lijn... maar waarschijnlijk zijn de waardes van onze orders lager dan die van de mensen die wel een coupon hebben gekregen. En wij ontvangen alleen excuus mailtjes met geen inhoud.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:47 schreef iDroneNL het volgende:

[..]

@Gearbest, is de verwachting wel dat de bestellingen gewoon bezorgd worden, binnen die 45 dagen? Bovenstaande reactie geeft me weinig hoop :-(
De $20 is buiten mij om geregeld. Ik weet dus niet waarom er verschil is en wordt gemaakt, want dit is totaal niet de bedoeling.... Ik ga wel navragen of jullie ook die $20 krijgen, want mij is gezegd dat alles op 1 lijn wordt behandeld. Dit is dus weer niet het geval en mijn excuses daarvoor :N.
Wat betreft de sneeuwstorm. Deze staat nu ook op de site vermeld, maar het schijnt dat de sneeuwstorm daar nu zelf is en dit is dus helemaal niet van toepassing op jullie orders. Dit is meer van toepassing op de nieuwe orders.
De verwachting is wel dat de pakketjes binnen de 45 dagen nog geleverd worden, maar zeker weten doen we het natuurlijk nooit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gearbest op 30-12-2017 11:40:31 ]
pi_176145465
Ik denk ik maak maar even een account zodat ik het beter kom te weten haha,

Ik heb laatst een 3D Printer besteld via GearBest (nou is dat nog niet zo lang geleden) maar ik had gekozen voor China Warehouse (Free shipping ofcourse). Alleen als ik ga kijken bij het tracken van mijn pakket zegt hij bij 'View Tracking Message':
quote:
Sorry, your shipping information has not updated yet!
Maar zodra dat ik mijn tracking number invoer bij 17Track dan staat er:



Ik heb op 17Track DPDUK gekozen, omdat er op mijn account ook staat dat het via DPDUK1 gaat? Maar nu weet ik dus niet, of het vanuit Engeland komt of vanuit China, aangenomen dat DPDUK UK is en Southall bij Londen ligt haha

Dit zou ik graag willen weten!

En of hier dan ook de lange wachttijd van 35 dagen op toegepast is (Priority Line)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')