abonnement Unibet Coolblue
pi_175759142
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:55 schreef _--_ het volgende:

[..]

Mooi zo te zien heb je het opgezocht, hopelijk schaam je je nu diep.
Nee, met het woord vluchteling wordt ten onrechte een beeld geschapen van zielige mensen die moeten vrezen voor hun leven.
pi_175759145
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik.
Wat een sterke inhoudelijke reactie.
  zaterdag 16 december 2017 @ 11:58:31 #53
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175759152
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:56 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Trump doet helemaal niks. Beetje golfen, beetje tweeten. Lekker toch. Hij is alleen het uithangbord.
Verslaat Isis onder andere in een paar maanden. Is niks.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_175759169
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Verslaat Isis onder andere in een paar maanden. Is niks.
Er is nog niemand verslagen.
wooblabalurg
  zaterdag 16 december 2017 @ 12:00:29 #55
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175759176
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nee, met het woord vluchteling wordt ten onrechte een beeld geschapen van zielige mensen die moeten vrezen voor hun leven.
En met 'migranten' wordt dan weer ten onrechte een beeld geschapen van mensen die op een ordentelijke wijze legaal een land binnen proberen te komen.

Zo hebben mensen altijd wat te klagen. Alles om de staatsomroep maar af te kunnen schilderen als onbetrouwbaar en partijdig.
pi_175759183
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Verslaat Isis onder andere in een paar maanden. Is niks.
Haha

Hahaha

Allereerst is IS nog lang niet kapot. Daarnaast heeft onze oranje vriend gewoon de strategie van zijn voorganger voortgezet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 16 december 2017 @ 12:01:03 #57
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175759184
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Die durfde ik niet te gebruiken als bron, omdat zij ooit kritisch zijn geweest over Trump en dus a priori fake news verspreiden. FOXNews daarentegen...
Zijn er, behalve FOX en Breitbart, nog media over die zich nooit kritisch over Trump hebben uitgelaten?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 16 december 2017 @ 12:01:09 #58
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175759187
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Verslaat Isis onder andere in een paar maanden. Is niks.
Eh, wat? Leef je nog in 2016 ofzo?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_175759201
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:45 schreef Janneke141 het volgende:
De Washington Post meldt het overigens ook.
Helaas nemen nieuwsmedia tegenwoordig informatie uit nieuwsberichten makkelijk van elkaar over, zonder het zelf te controleren, dus dat is niet echt (meer) een bewijs dat het ook waar is.
  zaterdag 16 december 2017 @ 12:02:08 #60
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175759203
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gewoon fake news van liberals die mad zijn dat Trump Amerika weer op het rechte pad krijgt.
Toevallig dat juist vandaag de VN een rapport opleverde dat stelde dat de belastinghervormingen van Trump de al enorme kloof tussen rijk en arm alleen maar groter zal maken.

quote:
Entrenched poverty will be made far worse by policies being proposed by the Trump Administration, warned Philip Alston in a statement after a two-week fact-finding mission to California, Alabama, Georgia, West Virginia and Washington, D.C., as well as Puerto Rico.

"The American Dream is rapidly becoming the American Illusion, as the United States now has the lowest rate of social mobility of any of the rich countries," said the independent human rights expert appointed by the UN Human Rights Council to look at poverty and human rights in countries around the world.

http://ohchr.org/EN/NewsE(...)ewsID=22546&LangID=E
pi_175759225
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

En met 'migranten' wordt dan weer ten onrechte een beeld geschapen van mensen die op een ordentelijke wijze legaal een land binnen proberen te komen.

Zo hebben mensen altijd wat te klagen. Alles om de staatsomroep maar af te kunnen schilderen als onbetrouwbaar en partijdig.
Migreren zegt niets over het motief of de wijze waarop.

Vluchteling zegt wel wat over het motief.
  zaterdag 16 december 2017 @ 12:03:38 #62
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175759227
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Zijn er, behalve FOX en Breitbart, nog media over die zich nooit kritisch over Trump hebben uitgelaten?
Nee. Daarom is het zo makkelijk om al het onwelgevallig nieuws af te doen als fake news.
pi_175759228
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:02 schreef Physsic het volgende:

[..]

Helaas nemen nieuwsmedia tegenwoordig informatie uit nieuwsberichten makkelijk van elkaar over, zonder het zelf te controleren, dus dat is niet echt (meer) een bewijs dat het ook waar is.
Ik kan je verzekeren dat de WaPo dat niet doet. Tenzij ze expliciet verwijzen naar de oorspronkelijke bron.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 16 december 2017 @ 12:04:17 #64
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175759242
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Migreren zegt niets over het motief of de wijze waarop.

Vluchteling zegt wel wat over het motief.
Neuh. Je kunt om 101 redenen vluchten.
pi_175759276
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Lijkt me dat er duidelijke geschreven instructies over zijn als woorden door grote/bekende instanties niet meer gebruikt mogen worden.

Al was het maar omdat het moeilijk werken is als alles mondeling doorgegeven moet worden.
"Lek" dan eens zo'n document naar de media, nu roept er één iemand wat en het is afhankelijk van iemands mening hoe serieus je die man neemt. Zou het kloppen, dan vind ik het ook raar dat die woorden verboden worden, maar ik weet de reden niet, misschien is er wel een hele valide reden.

De woorden zijn ook niet permanent verboden, wat TS "vergeet" te vermelden is dat deze woorden verboden waren tijdens één meeting.

quote:
Policy analysts at the Centers for Disease Control and Prevention in Atlanta were told of the list of forbidden words at a meeting Thursday with senior CDC officials who oversee the budget, according to an analyst who took part in the 90-minute briefing. The forbidden words are “vulnerable,” “entitlement,” “diversity,” “transgender,” “fetus,” “evidence-based” and “science-based.”
We weten welke woorden verboden waren, maar waar ging die meeting eigenlijk over? Er staat ook niets over de inhoud van die meeting.

Heb eens even gekeken wat een Policy analysts doet:

quote:
Policy analysts are active observers of the political world. Though you’re not part of the legislative system yourself, you take careful note of and study all elements of new laws as they’re being developed. Typically you focus on one area of specialization, such as immigration or environmental policy.

Expect to interpret data on your own, present your findings to the group, and defend those findings, while still keeping an open mind to other viewpoints.
Lijkt er dus op dat die analisten daar waren in opdracht van de regering Trump, waarschijnlijk om onderzoek te doen of hun onderzoek te presenteren aan die CDC officials die over de budgetten gaan. Wie weet zijn de woorden geschrapt om meer budget te verkrijgen, en was het een tactische zet van de regering Trump. Misschien waren die CDC officals wel een paar extreem gelovigen en zouden woorden als genderneutraal het budget beïnvloed hebben. Daar is evenveel bewijs voor als voor die anti-Trump stellingen die hier meteen worden aangenomen voor waarheid.
pi_175759281
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Toevallig dat juist vandaag de VN een rapport opleverde dat stelde dat de belastinghervormingen van Trump de al enorme kloof tussen rijk en arm alleen maar groter zal maken.
Ah joh, dat vinden figuren als Tacos juist prachtig. Behalve als het hier gebeurt.

Zie je ook met de discussie over Obamacare. Nederlandse Trumpisten vinden het geweldig dat de ACA verdwijnt, lees je dan. Maar in een ander topic zijn we ziedend omdat ons kabinet het eigen risico verhoogt.

Rara politiepetje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 16 december 2017 @ 12:07:12 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175759295
En weer een topic verneukt door de usual suspects. Bedankt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_175759301
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik kan je verzekeren dat de WaPo dat niet doet. Tenzij ze expliciet verwijzen naar de oorspronkelijke bron.
Zo te zien in WaPo in dit geval de bron, informatie overgenomen door FOX.
pi_175759322
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Neuh. Je kunt om 101 redenen vluchten.
Vluchten impliceert dat je weg moet, dat je niet anders kan. Dat is objectief gezien, voor alle mensen die hier aankloppen, gewoon onjuist.

Migreren is van plaats veranderen.

Je moet je politiek correcte bril eens afzetten.
  zaterdag 16 december 2017 @ 12:10:55 #70
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175759366
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

"Lek" dan eens zo'n document naar de media, nu roept er één iemand wat en het is afhankelijk van iemands mening hoe serieus je die man neemt. Zou het kloppen, dan vind ik het ook raar dat die woorden verboden worden, maar ik weet de reden niet, misschien is er wel een hele valide reden.

De worden zijn ook niet permanent verboden, wat TS "vergeet" te vermelden is dat deze woorden verboden waren tijdens één meeting.

[..]

We weten welke woorden verboden waren, maar waar ging die meeting eigenlijk over? Er staat ook niets over de inhoud van die meeting.

Heb eens even gekeken wat een Policy analysts doet:

[..]

Lijkt er dus op dat die analisten daar waren in opdracht van de regering Trump, waarschijnlijk om onderzoek te doen of hun onderzoek te presenteren aan die CDC officials die over de budgetten gaan. Wie weet zijn de woorden geschrapt om meer budget te verkrijgen, en was het een tactische zet van de regering Trump. Misschien waren die CDC officals wel een paar extreem gelovigen en zouden woorden als genderneutraal het budget beïnvloed hebben. Daar is evenveel bewijs voor als voor die anti-Trump stellingen die hier meteen worden aangenomen voor waarheid.
Learn2English. Er staat dat de woorden verboden zijn tijdens een bijeenkomst, in de zin dat tijdens die bijeenkomst medegedeeld zijn dat die woorden verboden zijn. Niet dat ze alleen tijdens die bijeenkomst verboden waren.
  zaterdag 16 december 2017 @ 12:11:51 #71
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175759381
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Vluchten impliceert dat je weg moet, dat je niet anders kan. Dat is objectief gezien, voor alle mensen die hier aankloppen, gewoon onjuist.

Migreren is van plaats veranderen.
Nee hoor. Vluchten is vertrekken omdat je het idee hebt dat je niet anders kunt.
quote:
Je moet je politiek correcte bril eens afzetten.
Kleuter. Deze discussie is voorbij. :)
pi_175759431
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee hoor. Vluchten is vertrekken omdat je het idee hebt dat je niet anders kunt.

En daarom duizenden euro's betalen aan mensensmokkelaars, je vrouw en kinderen achterlaten en zeven veilige landen doorkruizen.

Ja, dan kan je echt niet anders, het is geheel terecht dat de NOS stelselmatig over vluchtelingen praat.
pi_175759467
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Learn2English. Er staat dat de woorden verboden zijn tijdens een bijeenkomst, in de zin dat tijdens die bijeenkomst medegedeeld zijn dat die woorden verboden zijn. Niet dat ze alleen tijdens die bijeenkomst verboden waren.
Dan nog, je weet de reden niet waarom deze woorden niet gebruikt mogen worden. Je doet een aanname welke nergens op is gebaseerd behalve je eigen onderbuik.
pi_175759541
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dan nog, je weet de reden niet waarom deze woorden niet gebruikt mogen worden. Je doet een aanname welke nergens op is gebaseerd behalve je eigen onderbuik.
Neuh.

Die aannames zijn gebaseerd op gedragingen tot dusver van de regering Trump. Die volgen een patroon. Zo kun je een en ander best aannemelijk maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175759599
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh.

Die aannames zijn gebaseerd op gedragingen tot dusver van de regering Trump. Die volgen een patroon. Zo kun je een en ander best aannemelijk maken.
Apart dat zulke patronen je wel opvallen, ik lees alleen maar wat je onderbuik roept.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')