abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 december 2017 @ 18:58:58 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175580450

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175580471
Ik heb een halve LTC gekocht :@
(she/her)
  vrijdag 8 december 2017 @ 19:00:07 #3
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_175580474
Zou zuigen voor ether
pi_175580475
WeTrust :D
pi_175580486
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:59 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een halve LTC gekocht :@
FOMO? :D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175580490
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:00 schreef Patroon het volgende:

[..]

FOMO? :D
jup :P
(she/her)
pi_175580497
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:01 schreef Fylax het volgende:

[..]

jup :P
Hij gaat nu weer langzaam richting de 100 en blijft daar weer weken hangen :P
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 8 december 2017 @ 19:02:52 #8
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_175580535
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:01 schreef Patroon het volgende:

[..]

Hij gaat nu weer langzaam richting de 100 en blijft daar weer weken hangen :P
Buy high, sell low.
pi_175580560
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:01 schreef Patroon het volgende:

[..]

Hij gaat nu weer langzaam richting de 100 en blijft daar weer weken hangen :P
gewoon hodlen voor een jaar en dan is ie vast hoger :P
(she/her)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 19:05:02 #10
163650 Greys
pi_175580592
Ik vind Litecoin Charlie altijd een voorbeeld voor anderen hoe hij zich op Twitter presenteert. Wat een toffe kerel. Professioneel, niet haten op anderen, trots op z'n product en af en toe een open en persoonlijke leuke tweet zoals deze net :



Ik zou bijjjjjna LTC kopen alleen al daarom. :P (heb het niet, misschien later na m'n projectje).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175580765
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:03 schreef Fylax het volgende:

[..]

gewoon hodlen voor een jaar en dan is ie vast hoger :P
Precies gewoon hodlen. Heb ik van Greys geleerd :*
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175580812
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
Bittrex heeft geen iota. Bittrex heeft geen Dragonchain. Bittrex heeft heel veel niet. :'(
Bittrex en Dragonchain zitten bij elkaar om de hoek. Bittrex volgt Dragonchain ook al op Twitter. Dus wellicht komt dat binnenkort. Sowieso zijn ze bezig met nieuwe exchanges.

Verder snap ik de ophef over deze coin hier wel. Ik denk ook dat het belangrijk is hoe de eerste incubator projecten gaan lopen. Maar het is een goed team, heeft een link met Disney en hadden geen rare bonussen tijdens de ICO. Daarom ook geen dump meteen. :)

De ICO-prijs is nu al 413% gestegen. Dus ik ben al heel tevreden. *)

  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 19:20:17 #13
163650 Greys
pi_175580919
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:13 schreef Patroon het volgende:

[..]

Precies gewoon hodlen. Heb ik van Greys geleerd :*
In ieder geval langer dan jouw gemiddelde drie kwartier ofzo :+

En verder natuurlijk lekker doen wat je zelf wilt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175580957
Laatst werd hier die www.coinmarketcal.com website gepost. Daar worden de toekomstige events genoemd. Elk event kan gevalideerd worden. Nu dacht ik, hoe meer een event gevalideerd wordt, hoe meer animo er voor die coin en dat event is...aan de hand daarvan kan je misschien verwachten dat een koers er op zal reageren..

Gek idee?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175580981
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:53 schreef Patroon het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk van Litecoin? Ik heb 1.29 stuk op 84 dollar gekocht en dit is naar de 100 dollar gegaan, maar blijft daar ook voornamelijk omheen hangen...zit er aan te denken deze om te zetten naar BTC.
Ik hoop voor je dat je LTC toch nog even gehouden hebt :P
pi_175581001
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:22 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je LTC toch nog even gehouden hebt :P
ja lees hierboven. zit er nog in
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175581023
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:21 schreef Patroon het volgende:
Laatst werd hier die www.coinmarketcal.com website gepost. Daar worden de toekomstige events genoemd. Elk event kan gevalideerd worden. Nu dacht ik, hoe meer een event gevalideerd wordt, hoe meer animo er voor die coin en dat event is...aan de hand daarvan kan je misschien verwachten dat een koers er op zal reageren..

Gek idee?
Er is vaak geen touw aan vast te knopen. Een enorme technische innovatie kan niks teweeg brengen waar een andere coin door simpel zijn naam te wijzigen opstijgt
pi_175581099
Zit even naar EMC2 te kijken. Komt 9 december een hard fork aan. Is dat nog de moeite waard? Of heeft de groeispurt van 5 december daar al mee te maken gehad?
Maar ik kan 't mis hebben...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 19:26:04 #19
163650 Greys
pi_175581105
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:21 schreef Patroon het volgende:
Laatst werd hier die www.coinmarketcal.com website gepost. Daar worden de toekomstige events genoemd. Elk event kan gevalideerd worden. Nu dacht ik, hoe meer een event gevalideerd wordt, hoe meer animo er voor die coin en dat event is...aan de hand daarvan kan je misschien verwachten dat een koers er op zal reageren..

Gek idee?
Hoeft op zich niet veel te zeggen. Men kan ook in de Telegram groep van die coin hebben gevraagd of iedereen daar even op valideren wil klikken. Zijn dan dus allemaal mensen die de coin toch al hebben.
Hoeft niet zo te zijn natuurlijk, kan wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175581258
Door de stijging van NXT in $ gelijk gebleven en in B gestegen.

Die mag nog even doorgaan :)
pi_175581295
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:25 schreef Patroon het volgende:
Zit even naar EMC2 te kijken. Komt 9 december een hard fork aan. Is dat nog de moeite waard? Of heeft de groeispurt van 5 december daar al mee te maken gehad?
Beetje glazen bol IMO. Er zullen eruit stappen OMDAT er een fork komt, er zullen er instappen OMDAT er een fork komt.

Ik kan er geen pijl op trekken.
  vrijdag 8 december 2017 @ 19:36:46 #22
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175581430
Heb je bij litebit een account nodig om coins aan te kopen, of kan dat ook zo direct?
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 19:40:56 #23
163650 Greys
pi_175581551
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:31 schreef Blue_note het volgende:
Door de stijging van NXT in $ gelijk gebleven en in B gestegen.

Die mag nog even doorgaan :)
Zowel NXT als ARDR gaan erg prettig vandaag. Die redden m'n speelgeld. Gister zat ik met m'n beetje speelgeld nog volledig in Ardor, vanmorgen een derde ervan nog in NXT gezet. Blij mee. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175581678
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Zowel NXT als ARDR gaan erg prettig vandaag. Die redden m'n speelgeld. Gister zat ik met m'n beetje speelgeld nog volledig in Ardor, vanmorgen een derde ervan nog in NXT gezet. Blij mee. :)
Voor iedere 2 NXT coins krijg je straks 1 Ignis die nu iets van $1,- staat.
Tot dan zal die nog wel doorstijgen gok ik. Dat is nog een week of 2-3.

Alleen heb je kans dat NXT dan vrij snel gedumpt wordt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2017 19:46:11 ]
pi_175581787
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Zowel NXT als ARDR gaan erg prettig vandaag. Die redden m'n speelgeld. Gister zat ik met m'n beetje speelgeld nog volledig in Ardor, vanmorgen een derde ervan nog in NXT gezet. Blij mee. :)
Speelgeld? :+

Is dat investeren in crypto zonder echt geld?
pi_175581916
vanochtend 1.1 BTC in IOTA gestoken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 19:57:31 #27
163650 Greys
pi_175582001
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:50 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Speelgeld? :+

Is dat investeren in crypto zonder echt geld?
Haha nee zo noem ik het beetje geld waarmee ik van mezelf mag proberen te traden. Om daarmee steeds m'n BTC aan te vullen (dat gedeelte staat apart en kom ik niet aan). Steeds als ik na een paar dagen of weken wat winst heb met dat speelgeld schuif ik dat door naar de hodl en met de rest begin ik weer opnieuw. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175582021
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
vanochtend 1.1 BTC in IOTA gestoken.
ze hebben er bewust n bug in gestopt he?
pi_175582036
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

ze hebben er bewust n bug in gestopt he?
En daarom +20% :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175582121
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Haha nee zo noem ik het beetje geld waarmee ik van mezelf mag proberen te traden. Om daarmee steeds m'n BTC aan te vullen (dat gedeelte staat apart en kom ik niet aan). Steeds als ik na een paar dagen of weken wat winst heb met dat speelgeld schuif ik dat door naar de hodl en met de rest begin ik weer opnieuw. :P
Ik snap het. Ik zag al helemaal iemand voor me die met Monopoly geld thuis op de eettafel ging oefenen. :+
pi_175582660
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:13 schreef Patroon het volgende:
Precies gewoon hodlen. Heb ik van Greys geleerd :*
Die hodl't nie! Die heeft van 70 piek 0,75 bitcoin getrade!

Wat je daarvan af moet trekken aan kosten Toffifee weet ik dan weer niet.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 20:22:59 #32
163650 Greys
pi_175582795
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:18 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Die hodl't nie! Die heeft van 70 piek 0,75 bitcoin getrade!
Ik pak nooit speelgeld uit m'n BTC hodl wallet dus dat gedeelte hodl ik toch echt wel. :P En die 70 piek gaven me destijds 0.36 dus eerlijk is eerlijk, ik heb maar de helft van de 0.75 bij elkaar getrade.

quote:
Wat je daarvan af moet trekken aan kosten Toffifee weet ik dan weer niet.
:@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 december 2017 @ 20:40:32 #33
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175583539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:15 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Bittrex en Dragonchain zitten bij elkaar om de hoek. Bittrex volgt Dragonchain ook al op Twitter. Dus wellicht komt dat binnenkort. Sowieso zijn ze bezig met nieuwe exchanges.

Verder snap ik de ophef over deze coin hier wel. Ik denk ook dat het belangrijk is hoe de eerste incubator projecten gaan lopen. Maar het is een goed team, heeft een link met Disney en hadden geen rare bonussen tijdens de ICO. Daarom ook geen dump meteen. :)

De ICO-prijs is nu al 413% gestegen. Dus ik ben al heel tevreden. *)

[ afbeelding ]
Leuk, ik ga zeker kopen als ze op Bittrex komen. Gewoon omdat het kan. :P
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175583799
Hoi,

ik snap ff fees niet bij Bittrex.

Ik verkocht net 2 Etc en kocht ze even later terug (voor een heel klein beetje minder), dit komt er dan in mijn order history:



Ik snap hier de column 'Cost/proceeds' niet.

Ik snap de bedragen niet en ook niet waarom ie bij een buy negatief is.

Iemand?
pi_175584010
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

En daarom +20% :D
nee, ondanks.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 20:54:32 #36
163650 Greys
pi_175584078
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:47 schreef Rechtsom-i het volgende:
Hoi,

ik snap ff fees niet bij Bittrex.

Ik verkocht net 2 Etc en kocht ze even later terug (voor een heel klein beetje minder), dit komt er dan in mijn order history:

[ afbeelding ]

Ik snap hier de column 'Cost/proceeds' niet.

Ik snap de bedragen niet en ook niet waarom ie bij een buy negatief is.

Iemand?
Toen je ze verkocht kreeg je 0.00354nogwat aan BTC.

Toen je ze weer kocht kostte dat je 0.00350nogwat. Daar staat een - voor omdat je daar iets kócht dus ging die 0.00350 van je totaalsaldo aan BTC af.

Op Bittrex als je een buy of sell doet krijg je eerst een venster met een overzichtje, wat je koopt/verkoopt tegen welke prijs etc. Daar zie je ook exact wat dr fee is. Voordat je dus definitief op Buy of Sell klikt in dat venster.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 december 2017 @ 20:56:04 #37
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175584138
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:47 schreef Rechtsom-i het volgende:
Hoi,

ik snap ff fees niet bij Bittrex.

Ik verkocht net 2 Etc en kocht ze even later terug (voor een heel klein beetje minder), dit komt er dan in mijn order history:

[ afbeelding ]

Ik snap hier de column 'Cost/proceeds' niet.

Ik snap de bedragen niet en ook niet waarom ie bij een buy negatief is.

Iemand?
Ik zou iets langer hodlen als ik jou was
pi_175584198
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Toen je ze verkocht kreeg je 0.00354nogwat aan BTC.

Toen je ze weer kocht kostte dat je 0.00350nogwat. Daar staat een - voor omdat je daar iets kócht dus ging die 0.00350 van je totaalsaldo aan BTC af.

Op Bittrex als je een buy of sell doet krijg je eerst een venster met een overzichtje, wat je koopt/verkoopt tegen welke prijs etc. Daar zie je ook exact wat dr fee is. Voordat je dus definitief op Buy of Sell klikt in dat venster.
Dit. En dit heeft weinig zin qua traden eerlijk gezegd.
pi_175584199
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:56 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Ik zou iets langer hodlen als ik jou was
Ik probeer het mechanisme te begrijpen, dank u.
pi_175584211
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:57 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dit. En dit heeft weinig zin qua traden eerlijk gezegd.
Ik probeer het mechanisme te begrijpen, dank u.
pi_175584263
Wat doet NEM :o
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_175584273
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:54 schreef Greys het volgende:
Op Bittrex als je een buy of sell doet krijg je eerst een venster met een overzichtje, wat je koopt/verkoopt tegen welke prijs etc. Daar zie je ook exact wat dr fee is. Voordat je dus definitief op Buy of Sell klikt in dat venster.
Ik probeer het te begrijpen adhv. het order overzicht, zodat ik niet bij elke sell of buy een screenshot oid. hoeft te maken van die tussenschermpjes.
pi_175584487
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:54 schreef Greys het volgende:
dus ging die 0.00350 van je totaalsaldo aan BTC af.
De fees zitten toch altijd al verrekend in de transactie? Dat gaat toch niet ergens anders vanaf (een mogelijk btc saldo b.v., zoals jij hierboven suggereert)?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 21:07:15 #44
163650 Greys
pi_175584591
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:04 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

De fees zitten toch altijd al verrekend in de transactie? Dat gaat toch niet ergens anders vanaf (een mogelijk btc saldo b.v., zoals jij hierboven suggereert)?
Ik zei dat dat bedrag met die min ervoor het bedrag is dat van je saldo af gaat. Je aankoopbedrag. Dat is niet je fee, dat zijn de totale kosten van die aankoop incl fee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175584719
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zei dat dat bedrag met die min ervoor het bedrag is dat van je saldo af gaat. Je aankoopbedrag. Dat is niet je fee, dat zijn de totale kosten van die aankoop incl fee.
Ah, ok. Las laatst ergens dat sommige exchanges (maar niet bittrex) fees van een ander saldo wat je dan op die exchange moet hebben, vandaar mijn vraag.

(ik wil ook 1 btc!)

Toffifee?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 december 2017 @ 21:10:58 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175584750
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 21:17:24 #47
18653 crew  D.
pi_175585029
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:59 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Wat doet NEM :o
NEM *O*
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:20:55 #48
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175585143
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:17 schreef D. het volgende:

[..]

NEM *O*
NEM gaat hard, wie o wie stapt er nu nog in? :o
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:21:25 #49
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175585158
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:59 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Wat doet NEM :o
nog een account op binance aangemaakt voor nem paar dagen geleden maar niet gekocht. Heb er ook geen funds staan daar momenteel
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:21:31 #50
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175585161
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:20 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

NEM gaat hard, wie o wie stapt er nu nog in? :o
Ik zou zeggen, verkoop en koop terug goedkoper?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:22:45 #51
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175585193
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:21 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, verkoop en koop terug goedkoper?
Ik heb geen NEM, moet er eigenlijk nu instappen maar durf niet mee te liften.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:23:02 #52
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175585203
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:22 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik heb geen NEM, moet er eigenlijk nu instappen maar durf niet mee te liften.
Niet doen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175585211
Op een ATH instappen is niet erg verstandig. Zeker niet na een pump van 107%...
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:23:38 #54
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175585216
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:23 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Niet doen.
Nee doe ik ook niet heb al teveel alts.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:24:26 #55
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175585238
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:23 schreef BadVlad het volgende:
Op een ATH instappen is niet erg verstandig. Zeker niet na een pump van 107%...
Het zou maar 500% worden *O*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:24:50 #56
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175585250
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:24 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Het zou maar 500% worden *O*
En morgen terug naar $0.30 gaan.

Edit: zakt nu alweer in.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:30:26 #57
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175585412
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:24 schreef TimKuik het volgende:

[..]

En morgen terug naar $0.30 gaan.

Edit: zakt nu alweer in.
Iemand kocht gewoon voor 3 bitcoins nu. :o
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:34:01 #58
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_175585541
Zo na de NH weer een paar uur aan het minen en het gaat lekkah.
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 21:34:10 #59
18653 crew  D.
pi_175585545
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:24 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Het zou maar 500% worden *O*
Laat maar komen *O*
pi_175585604
Grappig. Mensen hier snappen de sommetjes niet eens.

Maarre... december wavesmaand hoor!

En hodlen. Tot btc 50k waard is.

Hoef je de sommetjes idd. niet te maken.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:37:00 #61
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175585674
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:30 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Iemand kocht gewoon voor 3 bitcoins nu. :o
Noobs met te veel geld.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175585694
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:35 schreef Rechtsom-i het volgende:
Grappig. Mensen hier snappen de sommetjes niet eens.

Maarre... december wavesmaand hoor!

En hodlen. Tot btc 50k waard is.

Hoef je de sommetjes idd. niet te maken.
goed verhaal
pi_175585750
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:35 schreef Rechtsom-i het volgende:
Grappig. Mensen hier snappen de sommetjes niet eens.

Maarre... december wavesmaand hoor!

En hodlen. Tot btc 50k waard is.

Hoef je de sommetjes idd. niet te maken.
Xterminator ben jij dat
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:39:47 #64
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175585790
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Xterminator ben jij dat
Ja, zelfde IP adres
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175585836
What's up with NEM (XEM?). 138%, 2,8 miljard erbij in 4 uur tijd.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:41:30 #66
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175585869
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:40 schreef TourOfData het volgende:
What's up with NEM (XEM?). 138% erbij in 4 uur tijd.
Ik stak mijn 500 bitcoins er in en toen volgde de rest. :7
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 21:41:37 #67
18653 crew  D.
pi_175585874
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:40 schreef TourOfData het volgende:
What's up with NEM (XEM?). 138%, 2,8 miljard erbij in 4 uur tijd.
Iets met moon enzo :P
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:41:44 #68
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175585880
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:35 schreef Rechtsom-i het volgende:
Grappig. Mensen hier snappen de sommetjes niet eens.

Maarre... december wavesmaand hoor!

En hodlen. Tot btc 50k waard is.

Hoef je de sommetjes idd. niet te maken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:47 schreef Rechtsom-i het volgende:
Hoi,

ik snap ff fees niet bij Bittrex.

Ik verkocht net 2 Etc en kocht ze even later terug (voor een heel klein beetje minder), dit komt er dan in mijn order history:

[ afbeelding ]

Ik snap hier de column 'Cost/proceeds' niet.

Ik snap de bedragen niet en ook niet waarom ie bij een buy negatief is.

Iemand?
:D
pi_175585908
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:41 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]


[..]

:D
Haha wat een prutser
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:43:02 #70
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175585933
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:40 schreef TourOfData het volgende:
What's up with NEM (XEM?). 138%, 2,8 miljard erbij in 4 uur tijd.
Partnership met WeChat aldus de kanalen. Morgen weer $0.30.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175585991
Ik heb een nieuw spel bedacht op de Ethereum chain: Rock, Paper, Kitty :)
pi_175586041
Duidelijk. Ach, het is fok he. Ik zoek ff verder.
pi_175586188
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Xterminator ben jij dat
Nee, dat is xminator.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 21:48:53 #74
163650 Greys
pi_175586189
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:45 schreef Rechtsom-i het volgende:
Duidelijk. Ach, het is fok he. Ik zoek ff verder.
Nee joh kom. Schouders ophalen en meelachen. En toegeven dat dat elkaar idd best een beetje tegenspreekt als je zoiets roept. :P Niks mis mee. Beetje om jezelf kunnen lachen en begrijpen dat het best lollig is om van anderen te roepen dat ze sommetjes niet snappen als je zelf net.. Etc.

Ik heb me hier ook door allerhande huishoudbeurs opmerkingen en 'doe niet zo gruwelijk irritant blij' enzo heen geslagen en mij tolereren ze inmiddels ook. (Of ze doen iig prima alsof). Gewoon blijven en nogmaals, om jezelf lachen. Kan jou het schelen.
Je werd toch ook gewoon geholpen hier?

[ Bericht 11% gewijzigd door Greys op 08-12-2017 21:54:29 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175586237
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:45 schreef Rechtsom-i het volgende:
Duidelijk. Ach, het is fok he. Ik zoek ff verder.
Goedzo :Y

Niet zo snel gepikeerd zijn man :o

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2017 21:50:31 ]
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:52:56 #76
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175586311
hodlen of alts kopen?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:56:35 #77
286575 Roces18
Chef de party
pi_175586408
Duh holden gewoon correctie/dump
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:59:07 #78
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175586502
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee joh kom. Schouders ophalen en meelachen. En toegeven dat dat elkaar idd best een beetje tegenspreekt als je zoiets roept. :P Niks mis mee. Beetje om jezelf kunnen lachen en begrijpen dat het best lollig is om van anderen te roepen dat ze sommetjes niet snappen als je zelf net.. Etc.

Ik heb me hier ook door allerhande huishoudbeurs opmerkingen en 'doe niet zo gruwelijk irritant blij' enzo heen geslagen en mij tolereren ze inmiddels ook. (Of ze doen iig prima alsof). Gewoon blijven en nogmaals, om jezelf lachen. Kan jou het schelen.
Je werd toch ook gewoon geholpen hier?
Hoe gaat het met trig? :P
pi_175586503
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:52 schreef richolio het volgende:
hodlen of alts kopen?
allebei
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:02:36 #80
163650 Greys
pi_175586644
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:59 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Hoe gaat het met trig? :P
:D
Die heb ik al een tijdje niet meer :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175586645
Ik heb de afgelopen pagina's even niet gelezen maar is NEM XEM al voorbij gekomen? Wat is daar aan de hand?
  vrijdag 8 december 2017 @ 22:03:45 #82
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175586678
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:02 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb de afgelopen pagina's even niet gelezen maar is NEM XEM al voorbij gekomen? Wat is daar aan de hand?
Partnership met WeChat aangekondigd. Klassieke pump gevolgd door een correctie.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175586755
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:03 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Partnership met WeChat aangekondigd. Klassieke pump gevolgd door een correctie.
Ik heb ze nu even van de hand gedaan, morgen hopelijk na de dump meer bijkopen. :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 december 2017 @ 22:07:25 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175586780
Is er al DAD?
Doom And Destruction.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175587099
Ik probeer iets te programmeren hier ja. Zodat ik niet uit de losse pols hoef te handelen.

Nattekatvingerwerk en lang hodl-en zodat fees er niet zo toe doen (voorheen keek ik er ook niet naar; alleen sellen/buyen als duidelijk was dat fees er niet toe deden), buy the rumour, sell the news, sell high, buy low... prima.

Denk wel dat dat bij de meesten, zoals ik overal lees, niet leiden tot consequent winst. Minus een enkele goeie deal.

Ieder z'n ding.

Maar een ToffifeeCoin... zou ik met speelgeld zo instappen!
  vrijdag 8 december 2017 @ 22:18:22 #86
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175587160
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:16 schreef Rechtsom-i het volgende:
Ik probeer iets te programmeren hier ja. Zodat ik niet uit de losse pols hoef te handelen.

Nattekatvingerwerk en lang hodl-en zodat fees er niet zo toe doen (voorheen keek ik er ook niet naar; alleen sellen/buyen als duidelijk was dat fees er niet toe deden), buy the rumour, sell the news, sell high, buy low... prima.

Denk wel dat dat bij de meesten, zoals ik overal lees, niet leiden tot consequent winst. Minus een enkele goeie deal.

Ieder z'n ding.

Maar een ToffifeeCoin... zou ik met speelgeld zo instappen!
Als de mascotte net zo leuk is als die van de Dragoncoin stap ik met je mee.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  vrijdag 8 december 2017 @ 22:19:50 #87
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175587211
Enigma weet ook niet wat die wilt. Staat op een goeie winst maar ik ben hebberig. Ik wacht op meer. Maar of het er van komt... Ik hodl al ruim een dag! :(
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:36:43 #88
163650 Greys
pi_175587762
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:16 schreef Rechtsom-i het volgende:
Maar een ToffifeeCoin... zou ik met speelgeld zo instappen!
$TOF
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175587849
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:52 schreef richolio het volgende:
hodlen of alts kopen?
VTC
pi_175587884
$TOF ICO start maandag!

1 TOF voor 0.01 BTC en ik heb er 1.000.000 in de aanbieding!

  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 december 2017 @ 22:42:23 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175587927
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
$TOF ICO start maandag!

1 TOF voor 0.01 BTC en ik heb er 1.000.000 in de aanbieding!

[ afbeelding ]
Wat is het en waarom zou ik geld in die put gooien?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175587932
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
$TOF ICO start maandag!

1 TOF voor 0.01 BTC en ik heb er 1.000.000 in de aanbieding!

[ afbeelding ]
Geen pre-ICO ?
pi_175587952
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Geen pre-ICO ?
Die is al geweest, Greys heeft de eerste 1000 stuks gekocht (en opgegeten).
  vrijdag 8 december 2017 @ 22:43:46 #94
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175587972
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
$TOF ICO start maandag!

1 TOF voor 0.01 BTC en ik heb er 1.000.000 in de aanbieding!

[ afbeelding ]
Die zitten toch wel in een rolletje blockchain he?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_175588029
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:43 schreef MadMarine het volgende:

[..]

Die zitten toch wel in een rolletje blockchain he?
Je kan je eigen hazelnode beginnen, dan krijg je transactie(toffi)fees.
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2017 @ 22:47:25 #96
230491 Zith
pls tip
pi_175588081
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat is het en waarom zou ik geld in die put gooien?
Toffifee is een verwennerij voor iedereen: een krokante hazelnoot in een kuipje van zachte caramel, heerlijke pralinécrème en een druppel chocolade.



De volmaakte hazelnoot

Onze hazelnoten worden middels een speciale bereidingswijze geroosterd. Dit zorgt voor de typische Toffifee smaak en de krokante beet.


De hazelnoot genesteld in een kuipje

Een knapperige hazelnoot nestelt zich in een kuipje van zachte caramel. De unieke vorm maakt van iedere Toffifee een onvergetelijke ervaring.

Een heleboel pralinécrème

De smeuïge pralinécrème wordt tussen de hazelnoot en het kuipje van zachte caramel gegoten. Deze romige mix van cacao en hazelnoot zorgt voor een ideale combinatie.

De kers op de “Mmmm….”


De glanzende finale! Natuurlijk mag de druppel chocolade niet ontbreken, want deze straalt op elke Toffifee.

De ogen zeggen „Ohh…” – de mond antwoordt met „Ahh..”

Eerst Ohh, dan Ahh en dan Mmmm...:Hele hazelnoot (10 %) in caramel (41 %) met pralinécrème (37 %) en chocolade (12 %)

Ingrediënten: suiker, plantaardige vetten (palm, shea, illipe), hazelnoten, glucosestroop, weipoeder, bevochtigingsmiddel: sorbitolstroop, cacaomassa, gecondenseerde magere melk, gecondenseerde wei, melksuiker, magere cacao, cacaoboter, botervet, mageremelkpoeder, rietsuikerstroop, emulgator: lecithine (soja), zout, aroma.

Kan ook bestanddelen van amandel, aardnoot/pinda en andere noten bevatten.

Opmerking:

De ingrediënteninformatie en de afgeronde gemiddelde voedingswaarden zijn gebaseerd op de huidige recepturen. Door veranderingen in de receptuur kunnen er in de winkel producten verkrijgbaar zijn in huidige en nieuwe samenstelling. Wij adviseren daarom een aanvullende vergelijking met de informatie op de verpakking te maken. Verschillen kunnen ontstaan in de periode van een overgangsfase naar nieuwe wettelijke richtlijnen of andere veranderende randvoorwaarden.

Door de unieke combinatie is Toffifee een verwennerij voor jong en oud.

Onafhankelijke review;
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175588113
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:47 schreef Zith het volgende:

[..]

Toffifee is een verwennerij voor iedereen: een krokante hazelnoot in een kuipje van zachte caramel, heerlijke pralinécrème en een druppel chocolade.

[ afbeelding ]

De volmaakte hazelnoot

Onze hazelnoten worden middels een speciale bereidingswijze geroosterd. Dit zorgt voor de typische Toffifee smaak en de krokante beet.


De hazelnoot genesteld in een kuipje

Een knapperige hazelnoot nestelt zich in een kuipje van zachte caramel. De unieke vorm maakt van iedere Toffifee een onvergetelijke ervaring.

Een heleboel pralinécrème

De smeuïge pralinécrème wordt tussen de hazelnoot en het kuipje van zachte caramel gegoten. Deze romige mix van cacao en hazelnoot zorgt voor een ideale combinatie.

De kers op de “Mmmm….”


De glanzende finale! Natuurlijk mag de druppel chocolade niet ontbreken, want deze straalt op elke Toffifee.

De ogen zeggen „Ohh…” – de mond antwoordt met „Ahh..”

Eerst Ohh, dan Ahh en dan Mmmm...:Hele hazelnoot (10 %) in caramel (41 %) met pralinécrème (37 %) en chocolade (12 %)

Ingrediënten: suiker, plantaardige vetten (palm, shea, illipe), hazelnoten, glucosestroop, weipoeder, bevochtigingsmiddel: sorbitolstroop, cacaomassa, gecondenseerde magere melk, gecondenseerde wei, melksuiker, magere cacao, cacaoboter, botervet, mageremelkpoeder, rietsuikerstroop, emulgator: lecithine (soja), zout, aroma.

Kan ook bestanddelen van amandel, aardnoot/pinda en andere noten bevatten.

Opmerking:

De ingrediënteninformatie en de afgeronde gemiddelde voedingswaarden zijn gebaseerd op de huidige recepturen. Door veranderingen in de receptuur kunnen er in de winkel producten verkrijgbaar zijn in huidige en nieuwe samenstelling. Wij adviseren daarom een aanvullende vergelijking met de informatie op de verpakking te maken. Verschillen kunnen ontstaan in de periode van een overgangsfase naar nieuwe wettelijke richtlijnen of andere veranderende randvoorwaarden.

Door de unieke combinatie is Toffifee een verwennerij voor jong en oud.

Onafhankelijke review;
Hmm, maar katten mogen geen chocolade he...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:49:02 #98
163650 Greys
pi_175588137
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die is al geweest, Greys heeft de eerste 1000 stuks gekocht (en opgegeten).
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:45 schreef MaGNeT het volgende:
je eigen hazelnode
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 december 2017 @ 22:50:02 #99
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175588175
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:47 schreef Zith het volgende:

[..]

Beter verhaal dan de gemiddelde whitepaper :D
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:50:12 #100
163650 Greys
pi_175588176
Bestaat er eigenlijk al een coin met $TOF?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588200
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je kan je eigen hazelnode beginnen, dan krijg je transactie(toffi)fees.
_O- _O_
pi_175588205
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:50 schreef Greys het volgende:
Bestaat er eigenlijk al een coin met $TOF?
No cryptocurrency matched that search criteria. Please try again.
  vrijdag 8 december 2017 @ 22:51:52 #103
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175588232
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je kan je eigen hazelnode beginnen, dan krijg je transactie(toffi)fees.
:D
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:52:35 #104
163650 Greys
pi_175588256
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
$TOF ICO start maandag!

1 TOF voor 0.01 BTC en ik heb er 1.000.000 in de aanbieding!

[ afbeelding ]
Doe het! Als je mij dan 1% TOF copyright fee geeft heb ik eindelijk straks die hele BTC _O-

Hm. Ik ben een waardeloze onderhandelaar he? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:53:31 #105
163650 Greys
pi_175588283
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

No cryptocurrency matched that search criteria. Please try again.
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588323
Nu
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:49 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

_O- _O-
Nu nog een goede slagzin.

"When the going gets TOF, the TOF get going" is mss wel tof?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:57:08 #107
163650 Greys
pi_175588393
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
Nu

[..]

Nu nog een goede slagzin.

"When the going gets TOF, the TOF get going" is mss wel tof?
Sweeeeeeeet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588419
Zouden jullie zeggen als er 24 miljoen in een ICO is gestopt dat het een geslaagde ICO is? :7
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:58:27 #109
163650 Greys
pi_175588430
Oeh en dan als logo een Toffifee met daarin het gezicht van deze: }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588433
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Sweeeeeeeet!
Dat was niet van "New kids on the blockchain" toch?

Hmm... Billy Oceanlab, dat was 'm.
pi_175588451
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:52 schreef Greys het volgende:
TOF
Supergave coin! De TOF!
pi_175588496
Ik schrijf de whitepaper wel
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175588512
Man man man dit topic :')
Lekker viesdikkertjes

Oh en Dirk Scheringa met zn "EICO"

Hier, we zijn een bedrijf dat geld gaat ophalen voor een product waarvoor we een coin gebruiken voor bedrijven die geld ophalen voor producten die een coin gebruiken.

:')_! Dat het maar snel in elkaar klapt allemaal. Iets met kaf en koren enzo.
pi_175588514
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik schrijf de whitepaper wel
_O_

Mss kunnen we er iets Bitconneeeeeeeeeeect achtig iets van maken.

Je legt 1 TOF in en na een week heb je een doosje vol als je je opbrengst weer terug investeert.
Behalve Greys want die eet ze op.
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 23:02:42 #115
18653 crew  D.
pi_175588566
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat was niet van "New kids on the blockchain" toch?

Die hadden The Right s'TOF :P
pi_175588610
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:02 schreef D. het volgende:

[..]

Die hadden The Right s'TOF :P
_O-
You got it!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:05:13 #117
163650 Greys
pi_175588658
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

_O_

Mss kunnen we er iets Bitconneeeeeeeeeeect achtig iets van maken.

Je legt 1 TOF in en na een week heb je een doosje vol als je je opbrengst weer terug investeert.
Behalve Greys want die eet ze op.
Symbool klaar.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588679
Nog 2 uur en de token sale van universa is afgelopen :P
pi_175588705
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:05 schreef Greys het volgende:
Symbool klaar.
LOL!
pi_175588711
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Symbool klaar.

[ afbeelding ]
Die Paint skills _O_

:P
pi_175588722
Ik ga de LOLTOF doen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:08:39 #122
163650 Greys
pi_175588767
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die Paint skills _O_

:P
Dan weet je maar vast wat je aan je $TOF businesspartner hebt he. Jeweettoch. I bring tha skillz.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588779
De waarde van een munt relateren aan het aantal Toffifee wat Greys eet, dat is toch wel een ICO waard?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:09:10 #124
163650 Greys
pi_175588785
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:07 schreef Rechtsom-i het volgende:
Ik ga de LOLTOF doen.
Ik ga de advocaat vast bellen wegens plagiaat!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588818
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ga de advocaat vast bellen wegens plagiaat!
Zwarte kip?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:10:02 #126
163650 Greys
pi_175588820
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:01 schreef kthxbye het volgende:
Man man man dit topic :')
Sorry :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588832
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ga de advocaat vast bellen wegens plagiaat!
Pfff. Zo betaald, vanuit mijn aandeel emc2.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:13:53 #128
163650 Greys
pi_175588909
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zwarte kip?
THAT'S RACIST

Ja, want je weet...

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588939
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:13 schreef Greys het volgende:

[..]

THAT'S RACIST

Ja, want je weet...

[ afbeelding ]
Toffifee met advocaat ipv praliné crème lijkt me nog best lekker.
pi_175588940
Kunnen we nu weer serieus doen? :')
pi_175588944
Gele vla met drank erin. Getver.
pi_175588946
Voetbal Inside over Bitcoin. Wat een treurigheid.
  vrijdag 8 december 2017 @ 23:16:09 #133
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175588948
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:15 schreef vigen98 het volgende:
Kunnen we nu weer serieus doen? :')
Serieus doen als je het over Toffifee kan hebben :')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 8 december 2017 @ 23:16:40 #134
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175588963
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:47 schreef Zith het volgende:

[..]

Toffifee is een verwennerij voor iedereen: een krokante hazelnoot in een kuipje van zachte caramel, heerlijke pralinécrème en een druppel chocolade.

[ afbeelding ]

De volmaakte hazelnoot

Onze hazelnoten worden middels een speciale bereidingswijze geroosterd. Dit zorgt voor de typische Toffifee smaak en de krokante beet.


De hazelnoot genesteld in een kuipje

Een knapperige hazelnoot nestelt zich in een kuipje van zachte caramel. De unieke vorm maakt van iedere Toffifee een onvergetelijke ervaring.

Een heleboel pralinécrème

De smeuïge pralinécrème wordt tussen de hazelnoot en het kuipje van zachte caramel gegoten. Deze romige mix van cacao en hazelnoot zorgt voor een ideale combinatie.

De kers op de “Mmmm….”


De glanzende finale! Natuurlijk mag de druppel chocolade niet ontbreken, want deze straalt op elke Toffifee.

De ogen zeggen „Ohh…” – de mond antwoordt met „Ahh..”

Eerst Ohh, dan Ahh en dan Mmmm...:Hele hazelnoot (10 %) in caramel (41 %) met pralinécrème (37 %) en chocolade (12 %)

Ingrediënten: suiker, plantaardige vetten (palm, shea, illipe), hazelnoten, glucosestroop, weipoeder, bevochtigingsmiddel: sorbitolstroop, cacaomassa, gecondenseerde magere melk, gecondenseerde wei, melksuiker, magere cacao, cacaoboter, botervet, mageremelkpoeder, rietsuikerstroop, emulgator: lecithine (soja), zout, aroma.

Kan ook bestanddelen van amandel, aardnoot/pinda en andere noten bevatten.

Opmerking:

De ingrediënteninformatie en de afgeronde gemiddelde voedingswaarden zijn gebaseerd op de huidige recepturen. Door veranderingen in de receptuur kunnen er in de winkel producten verkrijgbaar zijn in huidige en nieuwe samenstelling. Wij adviseren daarom een aanvullende vergelijking met de informatie op de verpakking te maken. Verschillen kunnen ontstaan in de periode van een overgangsfase naar nieuwe wettelijke richtlijnen of andere veranderende randvoorwaarden.

Door de unieke combinatie is Toffifee een verwennerij voor jong en oud.

Onafhankelijke review;
_O-

Oprecht wel het beste snoepje ooit. En ja, dat is nogal een statement.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175588969
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:16 schreef Rechtsom-i het volgende:
Gele vla met drank erin. Getver.
Eierdooiers, goed voor je ICO potentie!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:17:21 #136
163650 Greys
pi_175588983
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:15 schreef vigen98 het volgende:
Kunnen we nu weer serieus doen? :')
Het is een slowchat... Kom op.

Maar vooruit.
May the $TOF be with you.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 december 2017 @ 23:18:09 #137
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175589003
Wie hier zit er in die Universa ICO? Meningen? Potentie? Zag er imo wel goed uit.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 december 2017 @ 23:18:21 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175589010
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is een slowchat... Kom op.

Maar vooruit.
May the $TOF be with you.
Laat die zure noobs maar gewoon :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:18:23 #139
163650 Greys
pi_175589013
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:16 schreef richolio het volgende:

[..]

_O-

Oprecht wel het beste snoepje ooit. En ja, dat is nogal een statement.
Deze man weet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175589080
https://www.reddit.com/r/(...)f_a_billion_tethers/

quote:
"Look at it this way: What if Coinbase suddenly started accepting your--and only your--Word Document with any number on it, as payment for BTC, LTC or ETH? You could type any number on that Word Doc and send it to Coinbase, then they would give you cryptocurrency of equivalent numerical value.

That's Tether."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:24:10 #141
163650 Greys
pi_175589157
quote:
Hm..

quote:
TL;DR - Tether (Tether Limited / Tether Holdings Limited), in partnership with Bitfinex (BFXNA Inc. / iFinex Inc.) is the sole user and trader of USDT across at least 3 major crypto exchanges (Bitfinex, Bittrex, Poloniex), controlling over 73% of USDT in circulation--623,000,000 of the total 844,000,000. While ~66% of USDT daily trade volume is on the BTC/USDT pair, USDT also happens to make up between 6% & 17% or more of daily BTC trading volume.

To boil it down: USDT was created by Tether, for Tether.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 december 2017 @ 23:32:10 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175589374
Hmm... dit moet ik even uittekenen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175589732
IOTA gaat lekker :D Toch weer een mooie stijging sinds gister.
pi_175589813
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:44 schreef saviola9 het volgende:
IOTA gaat lekker :D Toch weer een mooie stijging sinds gister.
Vandaag iota verkocht op $4.15 in de hoop dat ie nog verder zou zakken..toch bij $4.30 weer in de trein gestapt. Beginnersfoutje zullen we maar zeggen..
  vrijdag 8 december 2017 @ 23:51:25 #146
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175589872
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan weet je maar vast wat je aan je $TOF businesspartner hebt he. Jeweettoch. I bring tha skillz.
Als het succesvol is dan fork ik gewoon de chocotoff ($CTOF) Vervolgens ga ik op Twitter mensen uitschelden die niet geloven dat chocotoffs de echte toffees zijn zoals Greys ze ooit bedoeld heeft.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 8 december 2017 @ 23:53:02 #147
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175589904
Welke ICO's met potentie zitten jullie nu in? Die nog in de ICO periode zitten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:56:11 #148
163650 Greys
pi_175589979
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als het succesvol is dan fork ik gewoon de chocotoff ($CTOF) Vervolgens ga ik op Twitter mensen uitschelden die niet geloven dat chocotoffs de echte toffees zijn zoals Greys ze ooit bedoeld heeft.
Jij.. jij... Rossdale Ver. }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175590022
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als het succesvol is dan fork ik gewoon de chocotoff ($CTOF) Vervolgens ga ik op Twitter mensen uitschelden die niet geloven dat chocotoffs de echte toffees zijn zoals Greys ze ooit bedoeld heeft.
I like the way you think :P
mag het weten
pi_175590038
quote:
Ik wil ook wel in Japan wonen :'(
pi_175590051
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als het succesvol is dan fork ik gewoon de chocotoff ($CTOF) Vervolgens ga ik op Twitter mensen uitschelden die niet geloven dat chocotoffs de echte toffees zijn zoals Greys ze ooit bedoeld heeft.
Greys hoort op de huishoudbeurs thuis :(
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 december 2017 @ 00:02:17 #152
163650 Greys
pi_175590101
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Greys hoort op de huishoudbeurs thuis :(
Huishoudbeursaandelen $TOF *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175590246
Get a room :r
pi_175590258
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:24 schreef heiden6 het volgende:
Stel dat iemand een restaurant heeft en BTC wil accepteren, wat is dan de beste manier om dit te doen? Het hoeft niet meteen na ontvangst omgezet te worden in fiatgeld, liever niet eigenlijk. Heeft iemand tips?
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:26 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Tenzij die iemand graag failliet wil, direct omzetten in geld. Tenzij hij een hedge fund exploiteert, en geen restaurant. Geen dank.

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Er zal naar verhouding maar heel weinig binnenkomen aan bitcoins en het idee is juist om die te houden.

In een oud topic teruggevonden. Nog bedankt voor de tip hè?

_O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_175590279
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 00:10 schreef xminator het volgende:
Get a room :r
Een $TOF topic/reeks ^O^
Wel sticky natuurlijk :Y
pi_175590497
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 00:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Een $TOF topic/reeks ^O^
Wel sticky natuurlijk :Y
Ze zouden zo een shitcoin makkelijk via waves kunnen aanmaken.

Is dat dan inception? Shitcoin in een shitcoin?
  zaterdag 9 december 2017 @ 00:22:28 #157
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175590549
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 december 2017 00:20 schreef xminator het volgende:

[..]

Ze zouden zo een shitcoin makkelijk via waves kunnen aanmaken.

Is dat dan inception? Shitcoin in een shitcoin?
_O-
pi_175590583
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 december 2017 00:20 schreef xminator het volgende:

[..]

Ze zouden zo een shitcoin makkelijk via waves kunnen aanmaken.

Is dat dan inception? Shitcoin in een shitcoin?
Funny 'cause it's true _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 00:24:25 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175590597
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik wil ook wel in Japan wonen :'(
Wil je niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175590601
Net mijn Waves wallet weer eens geopend.... manmanman wat een shitcoins. Hele lijst weer volgespamd en is niet op te ruimen.

Shitcoins die niet doorhebben dat de 7de week van 2018 Wavesweek wordt :')
pi_175590608
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 00:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wil je niet.
Oh nee? Ik heb hier anders de tijd van m'n leven :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 00:25:38 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175590627
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 00:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Oh nee? Ik heb hier anders de tijd van m'n leven :D
Ik zou serieus gillend gek worden van de cultuur daar :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175590676
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 00:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zou serieus gillend gek worden van de cultuur daar :')
Misschien te stressvol voor je, net zoals crypto's traden?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 00:28:17 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175590714
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 december 2017 00:27 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Misschien te stressvol voor je, net zoals crypto's traden?
Ik ben heel los, de Japanse cultuur is precies het tegenovergestelde daarvan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175590793
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 00:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben heel los, de Japanse cultuur is precies het tegenovergestelde daarvan.
Jup, heb ik ook aan moeten wennen.

Ach, geen enkel land is perfect. Maar de voordelen wegen (nu nog) tegen de nadelen op: extreem veilig, interessant, oog voor perfectie, hardwerkend, schoon, natuur, comfortabel, convenient, beste eten, mooiste vrouwen, beleefd, etc. :9

Maarja, die mensen soms he. |:(

(ik mis de Nederlandse directheid wel een beetje hoor. en Nederlands snackvoer :'), en Nederlands-Indonesisch, en Surinaams eten :@ )
pi_175590992
Kom ik net weer een filmpje tegen van de cryptobroers

man man man 8)7

pi_175591918
IDIOTA is weer op dreef hoor :D
pi_175592144
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 01:35 schreef kthxbye het volgende:
IDIOTA is weer op dreef hoor :D
Zojuist de helft verkocht.
pi_175592325
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 02:04 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Zojuist de helft verkocht.
Omdat mijn IOTA iets te veel waard werd om het onnodig op een exchange te laten staan heb ik onlangs geprobeerd die wallet in gebruik te nemen zodat ik daar 50%-80% heen kon sturen, maar dat lukte niet zomaar. Vervolgens kwam ik er achter dat ik niet de enige ben die daar problemen mee heeft (gehad)... Toen heb ik besloten het nog maar even te laten staan, maar sindsdien is het nog eens flink in waarde gestegen, dus ik heb net als jij vandaag (ongeveer) de helft van mijn IOTA verkocht. :)

Nu alleen nog even uitzoeken hoe ik mijn afgelopen zomer gekochte PPT van etherdelta af krijg. :X :@

[ Bericht 4% gewijzigd door heiden6 op 09-12-2017 02:40:39 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 9 december 2017 @ 05:59:47 #170
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175592767
Waves staat op het punt de magische grens van $1 miljard te doorbreken . $9.83 nu, nieuwe ATH.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Moderator zaterdag 9 december 2017 @ 06:42:32 #171
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175592793
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 05:59 schreef VeX- het volgende:
Waves staat op het punt de magische grens van $1 miljard te doorbreken . $9.83 nu, nieuwe ATH.
DECEMBER IS DE WAVES MAAND!!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175592835
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 06:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

DECEMBER IS DE WAVES MAAND!!
Heeft het nog zin nu in waves te stappen?
pi_175592846
Fuck, allemaal leuk en aardig dat inleg eruit halen maar als ik een stuk van de coins verkoop dan stijgen ze daarna nog ff lekker door. Zie LTC, paar verkocht op ¤105 omdat ik dat wel een mooie (en hoge) prijs vond. :(

The greed is real. :')
pi_175592859
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 07:35 schreef kthxbye het volgende:
Fuck, allemaal leuk en aardig dat inleg eruit halen maar als ik een stuk van de coins verkoop dan stijgen ze daarna nog ff lekker door. Zie LTC, paar verkocht op ¤105 omdat ik dat wel een mooie (en hoge) prijs vond. :(

The greed is real. :')
Daarom hodl ;)
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175592877
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 07:43 schreef Patroon het volgende:

[..]

Daarom hodl ;)
Dat doe ik ook. Maar om mn inleg te beschermen tegen een onvermijdelijke crash ben ik mijn inleg er langzaam aan het uithalen.
pi_175592888
Lekker wakker worden zo
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175592972
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 07:49 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. Maar om mn inleg te beschermen tegen een onvermijdelijke crash ben ik mijn inleg er langzaam aan het uithalen.
Die crash die al jaren zal komen? We staan nog maar aan het begin van de hype.
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 9 december 2017 @ 08:16:59 #178
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175593002
Ik ga Waves verkopen voor fiat vandaag. Wat zou de makkelijkste en goedkoopste manier zijn? Staan in de Waves Lite wallet.
  zaterdag 9 december 2017 @ 08:43:41 #179
286575 Roces18
Chef de party
pi_175593112
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 08:16 schreef leolinedance het volgende:
Ik ga Waves verkopen voor fiat vandaag. Wat zou de makkelijkste en goedkoopste manier zijn? Staan in de Waves Lite wallet.
goedkoopste paypal verkoop
makkelijkste litebit verkoop
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 9 december 2017 @ 08:44:45 #180
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175593120
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 08:43 schreef Roces18 het volgende:

[..]

goedkoopste paypal verkoop
makkelijkste litebit verkoop
Waar kan je via paypal verkopen?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  Moderator zaterdag 9 december 2017 @ 08:59:05 #181
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175593268
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 07:30 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Heeft het nog zin nu in waves te stappen?
Moment. Ik vraag het even aan een vriend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175593278
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 07:30 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Heeft het nog zin nu in waves te stappen?
Hij staat nog niet op 100.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 december 2017 @ 09:03:18 #183
163650 Greys
pi_175593306
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 08:12 schreef Patroon het volgende:

[..]

Die crash die al jaren zal komen? We staan nog maar aan het begin van de hype.
Dat kan echt niemand helemaal zeker weten. Inleg er op een gegeven moment al dan niet gedeeltelijk uithalen is - vind ik zelf dan - nooit een dom idee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 december 2017 @ 09:06:09 #184
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175593318
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 08:43 schreef Roces18 het volgende:

[..]

goedkoopste paypal verkoop
makkelijkste litebit verkoop
Nu bezig met Bittrex verificatie. Waar kan ik Waves verkopen en op een paypal account laten uitbetalen?
pi_175593454
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat kan echt niemand helemaal zeker weten. Inleg er op een gegeven moment al dan niet gedeeltelijk uithalen is - vind ik zelf dan - nooit een dom idee.
Ik verwacht niet dat de meesten hier >1000 hebben ingelegd. Vooral mensen die al veel eerder zijn begonnen met crypto hebben er echt niet veel eigen geld in zitten. Waarom moet dat beetje geld er uit? Ik heb er 700 dollar ingedrukt en kan dat makkelijk missen. Kan ik nu wel 700 willen uitcashen, maar het kan ook nog wel x10 gaan. Stel die 700 gaat naar 0. Eet ik daar een boterham minder van? Ga ik daar minder van op vakantie? Nee. En dat zal nog meer gelden voor de mensen die er maar een paar tientjes in hebben zitten.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175593457
Collega heeft laatst 900k laten uitcashen op zijn Paypal :') ik zou hem kunnen vragen
pi_175593485
LTC, ETH, BTC, IOTA, POWR, WTC *O*
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175593521
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:23 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat de meesten hier >1000 hebben ingelegd. Vooral mensen die al veel eerder zijn begonnen met crypto hebben er echt niet veel eigen geld in zitten. Waarom moet dat beetje geld er uit? Ik heb er 700 dollar ingedrukt en kan dat makkelijk missen. Kan ik nu wel 700 willen uitcashen, maar het kan ook nog wel x10 gaan. Stel die 700 gaat naar 0. Eet ik daar een boterham minder van? Ga ik daar minder van op vakantie? Nee. En dat zal nog meer gelden voor de mensen die er maar een paar tientjes in hebben zitten.
Meh als die 700 intussen 15000 is geworden dan zou het er toch een paar keer uitgehaald hebben. Dan is de rest gratis geld geworden (afgezien van de VRH die je over grotere vermogens betaalt). Als er bij mij ¤10k x10 gaat in plaats van ¤15k dan ga ik echt niet lopen mokken dat ik "maar" ¤105.000 heb in plaats van ¤150.000.
pi_175593542
Nu inleg eruit halen = rendement missen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175593543
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:24 schreef xaban06 het volgende:
Collega heeft laatst 900k laten uitcashen op zijn Paypal :') ik zou hem kunnen vragen
Paypal lijkt me niet de goedkoopste. Zeker niet als er ook nog een valutaconversie bij komt kijken. Wat is er mis met een bankuitbetaling? Bijvoorbeeld via Bl3p?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 december 2017 @ 09:33:14 #191
163650 Greys
pi_175593554
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:23 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat de meesten hier >1000 hebben ingelegd. Vooral mensen die al veel eerder zijn begonnen met crypto hebben er echt niet veel eigen geld in zitten. Waarom moet dat beetje geld er uit? Ik heb er 700 dollar ingedrukt en kan dat makkelijk missen. Kan ik nu wel 700 willen uitcashen, maar het kan ook nog wel x10 gaan. Stel die 700 gaat naar 0. Eet ik daar een boterham minder van? Ga ik daar minder van op vakantie? Nee. En dat zal nog meer gelden voor de mensen die er maar een paar tientjes in hebben zitten.
Jij kunt niet in de (crypto)portemonnee van een ander kijken. Misschien heeft hij er nog wel veel inleg in zitten dat ie lekker veilig wil stellen of iets mee wil doen en heeft dan nog genoeg over om verder mee te gaan.

En nog geen 48 uur geleden neigde je zelf nog heel vaak naar niet alles hodlen om wat voor redenen dan ook. Toch? Eerlijk :P

Als iemand om wat voor reden dan ook geld eruit wil halen is dat aan hem/haar. Dat we bij jou de tip gaven om soms iets langer te hodlen was meer omdat je je trades er steeds heel snel uit trok en dat vaak zonde was. Je LTC staat nu stuk hoger gelukkig. Maar hij had ook lager kunnen staan. Daarom altijd de tips lezen maar uiteindelijk helemaal zelf bepalen. Het is jouw geld. Het is zijn geld. Etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175593576
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij kunt niet in de (crypto)portemonnee van een ander kijken. Misschien heeft hij er nog wel veel inleg in zitten dat ie lekker veilig wil stellen of iets mee wil doen en heeft dan nog genoeg over om verder mee te gaan.

En nog geen 48 uur geleden neigde je zelf nog heel vaak naar niet alles hodlen om wat voor redenen dan ook. Toch? Eerlijk :P

Als iemand om wat voor reden dan ook geld eruit wil halen is dat aan hem/haar. Dat we bij jou de tip gaven om soms iets langer te hodlen was meer omdat je je trades er steeds heel snel uit trok en dat vaak zonde was. Je LTC staat nu stuk hoger gelukkig. Maar hij had ook lager kunnen staan. Daarom altijd de tips lezen maar uiteindelijk helemaal zelf bepalen. Het is jouw geld. Het is zijn geld. Etc.
Ik zou niets uitcashen, maar puur in fiat zetten om daarna weer in te leggen in dezelfde coin of een ander...dat is wat anders dan laten uitcashen. Maar je hebt gelijk, ik kan niet in een ander zijn portemonnee kijken. Toch denk ik dat mensen niet te snel de inleg er weer uit moeten halen, soms moet je ook een risico durven nemen.
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 9 december 2017 @ 09:37:21 #193
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175593595
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:23 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat de meesten hier >1000 hebben ingelegd. Vooral mensen die al veel eerder zijn begonnen met crypto hebben er echt niet veel eigen geld in zitten. Waarom moet dat beetje geld er uit? Ik heb er 700 dollar ingedrukt en kan dat makkelijk missen. Kan ik nu wel 700 willen uitcashen, maar het kan ook nog wel x10 gaan. Stel die 700 gaat naar 0. Eet ik daar een boterham minder van? Ga ik daar minder van op vakantie? Nee. En dat zal nog meer gelden voor de mensen die er maar een paar tientjes in hebben zitten.
Precies, ik heb dat precies zo maar dan met iets van 2-3k. Dat is nu al een veelvoud waard. Kans dat het op korte termijn onder die 3k komt lijkt mij zéér gering. En dan nog...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 december 2017 @ 09:38:28 #194
163650 Greys
pi_175593603
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:35 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik zou niets uitcashen, maar puur in fiat zetten om daarna weer in te leggen in dezelfde coin of een ander...dat is wat anders dan laten uitcashen. Maar je hebt gelijk, ik kan niet in een ander zijn portemonnee kijken. Toch denk ik dat mensen niet te snel de inleg er weer uit moeten halen, soms moet je ook een risico durven nemen.
Te snel? Hoe weet jij hoelang hij het er al in heeft zitten dan? :P Weet jij hoeveel ie dan daarna nog steeds overhoudt om risico mee te nemen? Kan nog steeds veel zijn en dus nog steeds een flink risico.

Ik snap best wat je bedoelt maar dat gaat lang niet voor iedereen op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175593618
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Te snel? Hoe weet jij hoelang hij het er al in heeft zitten dan? :P
Neem de woorden niet te letterlijk he :P
Ik bedoel met te snel dat je die paar honderd euro weer terug op je rekening wil..en dan staat het op je bank te renderen voor 0.05%.

Iemand die er 5-10-15k in heeft gepompt, geef ik natuurlijk groot gelijk om het uit te cashen.

Reactie op je ninja edit: Dat geld wat er in zit uit de winst is niet van diegene totdat het is uitgecashed.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 december 2017 @ 09:46:35 #196
163650 Greys
pi_175593691
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:40 schreef Patroon het volgende:
Dat geld wat er in zit uit de winst is niet van diegene totdat het is uitgecashed.
En dus is het in sommige gevallen een prettig idee om dat wél te hebben. Door het uit te cashen. En met de rest wat overblijft risico te nemen. ^O^

Ieder z'n redenen. Ik heb heel wijverig een tijdje geleden m'n oorspronkelijke 70 euro van lang geleden eruit gehaald. Had ik het nodig? Nee absoluut niet. Voor mij was het helemaal symbolisch voor m'n 'project'. Dat alles wat er aan saldo in m'n Blockfolio nu staat 'extra' is. Maakt voor mij geestelijk het hodlen makkelijker en leuker. Die 70 eu was minder dan een honderdste van het totaal, dus puur symbolisch en omdat IK dat een leuk idee vond. Ja tuurlijk had dat nu meer waard geweest maar ik wilde al m'n inleg eruit. Ook al was dat peanuts. En de overige 99 procent is genoeg om risico mee te nemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175593703
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:46 schreef Greys het volgende:

[..]

En dus is het in sommige gevallen een prettig idee om dat wél te hebben. Door het uit te cashen. En met de rest wat overblijft risico te nemen. ^O^

Ieder z'n redenen. Ik heb heel wijverig m'n oorspronkelijke 70 euro eruit gehaald. Had ik het nodig? Nee absoluut niet. Voor mij was het symbolisch voor m'n 'project'. Dat alles wat er aan saldo in m'n Blockfolio nu staat 'extra' is. Maakt voor mij geestelijk het hodlen makkelijker en leuker. Die 70 eu was minder dan een honderdste van het totaal, dus puur symbolisch en omdat IK dat een leuk idee vond. Ja tuurlijk had dat nu meer waard geweest maar ik wilde al m'n inleg eruit. Ook al was dat peanuts.
Really 70 uitgecashed? Zoiets begrijp ik dus echt niet, met alle respect hoor voor je eigen keuze. Maar je bent super goed bezig om die laatste 0.25 BTC bij elkaar te sprokkelen en doet dat met kleine procentjes winst vertelde je laatste. Steeds de winst weer opzij zetten en weer verder. Toch zonde dat je dan dat kleine stukje rendement op die 70 dollar laat liggen?

edit: je bent maar druk aan het editten steeds :D
Maar ik kan 't mis hebben...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 december 2017 @ 09:52:13 #198
163650 Greys
pi_175593738
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:48 schreef Patroon het volgende:

[..]

Really 70 uitgecashed? Zoiets begrijp ik dus echt niet, met alle respect hoor voor je eigen keuze. Maar je bent super goed bezig om die laatste 0.25 BTC bij elkaar te sprokkelen en doet dat met kleine procentjes winst vertelde je laatste. Steeds de winst weer opzij zetten en weer verder. Toch zonde dat je dan dat kleine stukje rendement op die 70 dollar laat liggen?

edit: je bent maar druk aan het editten steeds :D
Het punt is juist dat jij het niet HOEFT te begrijpen. :) Het was voor mij symbolisch. Juist omdat het maar zo'n klein gedeelte was. Dus vind ik het niet zonde.

Het editten is omdat ik dan nog iets erbij wil zeggen en ik dan niet vier posts onder elkaar wil maken. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 december 2017 @ 09:52:43 #199
163650 Greys
pi_175593745
Andreas staat inmiddels op 150 BTC aan donaties :o _O_ _O_ _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175593759
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Het punt is juist dat jij het niet HOEFT te begrijpen. :) Het was voor mij symbolisch. Juist omdat het maar zo'n klein gedeelte was. Dus vind ik het niet zonde.
Dat is ook waar. Niets persoonlijk hoor. :)
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175593766
die consolidatie van btc bevalt me wel, altcoins zijn met een inhaalslag bezig _O_
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 december 2017 @ 09:55:18 #202
163650 Greys
pi_175593776
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:53 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat is ook waar. Niets persoonlijk hoor. :)
Dito ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175593785
Gisteren werd hier gezegd dat je met 100 dollar inleg beter kunt inleggen op kleine coins dan bijv ETH en LTC etc.

Is het zo dat die kleine coins vaak grotere stijgingen laten zien? Oftewel die gaan van 0.50 naar 2-3 dollar = 600%. Ik zie een coin als ETH en LTC etc niet zomaar meer met zoveel % stijgen.

Is dat de reden dat je beter met een lage inleg in goedkopere coins kunt inleggen?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175593802
ik durf mijn Etherwallet pas te openen op mn computer als ik em eerst geformatteerd heb, hebben jullie dat ook?
pi_175593808
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:56 schreef Patroon het volgende:
Gisteren werd hier gezegd dat je met 100 dollar inleg beter kunt inleggen op kleine coins dan bijv ETH en LTC etc.

Is het zo dat die kleine coins vaak grotere stijgingen laten zien? Oftewel die gaan van 0.50 naar 2-3 dollar = 600%. Ik zie een coin als ETH en LTC etc niet zomaar meer met zoveel % stijgen.

Is dat de reden dat je beter met een lage inleg in goedkopere coins kunt inleggen?
Een flinke stijging haal je vaak ook met een goede ICO.

Lisk en Waves deden bijvoorbeeld 8000 en 4000% stijging.
Ethereum zelfs 200.000% geloof ik.

Maar dan moet je inschatten welke projecten goed zijn en veel geduld hebben.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 09:58:38 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175593811
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:56 schreef Patroon het volgende:
Gisteren werd hier gezegd dat je met 100 dollar inleg beter kunt inleggen op kleine coins dan bijv ETH en LTC etc.

Is het zo dat die kleine coins vaak grotere stijgingen laten zien? Oftewel die gaan van 0.50 naar 2-3 dollar = 600%. Ik zie een coin als ETH en LTC etc niet zomaar meer met zoveel % stijgen.

Is dat de reden dat je beter met een lage inleg in goedkopere coins kunt inleggen?
Kleine coins zijn het wilde westen, die worden enorm beïnvloed door het grote geld en kunnen alle kanten op vliegen. Grotere coins zijn verstandiger voor de lange termijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games zaterdag 9 december 2017 @ 10:00:41 #207
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175593842
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 00:30 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Jup, heb ik ook aan moeten wennen.

Ach, geen enkel land is perfect. Maar de voordelen wegen (nu nog) tegen de nadelen op: extreem veilig, interessant, oog voor perfectie, hardwerkend, schoon, natuur, comfortabel, convenient, beste eten, mooiste vrouwen, beleefd, etc. :9


hoelang zit je daar, want ik zie zoveel onwaarheden in je statement :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175593843
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een flinke stijging haal je vaak ook met een goede ICO.

Lisk en Waves deden bijvoorbeeld 8000 en 4000% stijging.
Ethereum zelfs 20.000% geloof ik.

Maar dan moet je inschatten welke projecten goed zijn en veel geduld hebben.
Dat dus. Twee jaar holden is dan niks.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175593850
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een flinke stijging haal je vaak ook met een goede ICO.

Lisk en Waves deden bijvoorbeeld 8000 en 4000% stijging.
Ethereum zelfs 20.000% geloof ik.

Maar dan moet je inschatten welke projecten goed zijn en veel geduld hebben.
Thnx, ja ik ben nu in 1 ICO gestapt. Ik wil eerst afwachten hoe dat uitpakt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kleine coins zijn het wilde westen, die worden enorm beïnvloed door het grote geld en kunnen alle kanten op vliegen. Grotere coins zijn verstandiger voor de lange termijn.
Ja ik denk dat ik een soort spreiding moet hebben tussen stabiele grotere coins en kleine cowboys :P
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175593904
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 08:46 schreef Roces18 het volgende:
ebay, marktplaats, facebook etc. etc.

lol wat
pi_175593924
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:23 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat de meesten hier >1000 hebben ingelegd. Vooral mensen die al veel eerder zijn begonnen met crypto hebben er echt niet veel eigen geld in zitten. Waarom moet dat beetje geld er uit? Ik heb er 700 dollar ingedrukt en kan dat makkelijk missen. Kan ik nu wel 700 willen uitcashen, maar het kan ook nog wel x10 gaan. Stel die 700 gaat naar 0. Eet ik daar een boterham minder van? Ga ik daar minder van op vakantie? Nee. En dat zal nog meer gelden voor de mensen die er maar een paar tientjes in hebben zitten.
wat een onzin. dat jij dat niet verwacht betekent ook niet dat het zo is. ik heb meer dan 1000 ingelegd hoor. high risk, high reward c_/
pi_175593961
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:00 schreef Oscar. het volgende:

[..]

hoelang zit je daar, want ik zie zoveel onwaarheden in je statement :')
:') heb je weer zo'n cynic, 2 jaar nu bijna.
pi_175593966
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:07 schreef kthxbye het volgende:

[..]

wat een onzin. dat jij dat niet verwacht betekent ook niet dat het zo is. ik heb meer dan 1000 ingelegd hoor. high risk, high reward c_/
Ik ging er even vanuit dat de meesten hier al wat jaren zitten.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175593973
Blijf toch altijd met het vervelende gevoel zitten bij investeren in cryptos dat cryptos weinig intrinsieke waarde hebben. Onderliggende techniek kan heel goed zijn maar hoe genereerd dat winst. Het draait nu op hoop, greed e.d. Maargoed Twitter en dat soort dingen zijn vergelijkbaar. Heeft volgens mij ook nog nooit winst gemaakt of een verdienmodel. Het blijft een beetje the greater fools theory. Zolang er maar een gek is die het voor meer van je koopt zit je goed. Je moet alleen niet de laatste zijn.

Ik heb zelf wel meer dan 1000 in cryptos maar zie het niet als serieuze investering. Puur speculatie. Echte investeringen blijf ik toch bij de gewone aandelenmarkt. Misschien kan het veranderen als ik duidelijk krijg hoe het een solide verdienmodel heeft of kan krijgen anders dan intangibles.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_175593986
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:10 schreef ssebass het volgende:
Blijf toch altijd met het vervelende gevoel zitten bij investeren in cryptos dat cryptos weinig intrinsieke waarde hebben. Onderliggende techniek kan heel goed zijn maar hoe genereerd dat winst. Het draait nu op hoop, greed e.d. Maargoed Twitter en dat soort dingen zijn vergelijkbaar. Heeft volgens mij ook nog nooit winst gemaakt of een verdienmodel. Het blijft een beetje the greater fools theory. Zolang er maar een gek is die het voor meer van je koopt zit je goed. Je moet alleen niet de laatste zijn.

Ik heb zelf wel meer dan 1000 in cryptos maar zie het niet als serieuze investering. Puur speculatie. Echte investeringen blijf ik toch bij de gewone aandelenmarkt. Misschien kan het veranderen als ik duidelijk krijg hoe het een solide verdienmodel heeft of kan krijgen anders dan intangibles.
Ik blijf hier ook maandelijks geld stoppen in mijn ETF's hoor. Dit jaar al 13.5% rendement. Natuurlijk niets vergeleken met crypto's, maar wel een stuk zekerder.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175593991
Goeie mail van Coinbase ~:)

quote:
We at Coinbase couldn’t be more excited by the explosion of interest in digital currencies. The last few weeks has seen an unprecedented increase in the price of digital currencies. More people are engaging with our platform than ever and that bodes well for the future of the digital currency. At the same time, it does create extreme volatility and stress on our systems. We take this very seriously and wanted to share some important thoughts.

We’re continuing to invest heavily to scale our platform

Over the course of this year we have invested significant resources to increase trading capacity on our platform and maintain availability of our service. We have increased the size of our support team by 640% and launched phone support in September. We have also invested heavily in our infrastructure and have increased the number of transactions we are processing during peak hours by over 40x.

There may be downtime which can impact your ability to trade

Despite the sizable and ongoing increases in our technical infrastructure and engineering staff, we wanted to remind customers that access to Coinbase services may become degraded or unavailable during times of significant volatility or volume. This could result in the inability to buy or sell for periods of time. Despite ongoing increases in our support capacity, our customer support response times may be delayed, especially for requests that do not involve immediate risks to customer account security. You can read more in our Coinbase User Agreement.

Be an educated investor

We also wanted to remind customers of some of the risks associated with trading digital currency. Digital currencies are volatile and the prices can go up and down. Due to the rapidly changing price of digital currencies, some customers may not have sell limits that are sufficient relative to the value of total digital currency they are storing on Coinbase. Sell limits are one of the many measures Coinbase takes to protect client accounts and assets.

As a proactive measure, we encourage customers to check the following items on their accounts:

Ensure your email address is properly receiving all communications and notifications from Coinbase. To learn more about ensuring email delivery, please refer to this support article.

Ensure your two-factor authentication is updated and functional. If you have recently switched mobile devices, your two-factor authentication needs to be properly migrated to the new device. In addition, please migrate from SMS two factor to Google Authenticator to enhance the security on your account, if you have not already done so. To learn more about two-factor authentication, please refer to this FAQ.

Familiarize yourself with your buy and sell limits. They can be found here.

Complete any pending identity verifications. During times of significant volatility, ID verification may become degraded or unavailable. To learn more about identity verification on Coinbase, please refer to this FAQ.

Expect payments to take the maximum number of days indicated when making a deposit or withdrawal.
Stay up to date

We will continue to update customers for our website, our status page, in our apps, via email, on our blog and on Twitter.

We will keep you informed

We are committed to safety, security and transparency. We are working tirelessly to provide the best service and support but we can’t promise perfection during the periods of extraordinary demand. We will continue to do our best to keep our customers informed.

Thank you,

The Coinbase Team
  Moderator zaterdag 9 december 2017 @ 10:12:33 #217
18653 crew  D.
pi_175593994
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:01 schreef Patroon het volgende:

[..]

Thnx, ja ik ben nu in 1 ICO gestapt. Ik wil eerst afwachten hoe dat uitpakt.

[..]


Dat weet je mogelijk pas over een paar jaar ;)
pi_175594028
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:01 schreef Patroon het volgende:

[..]

Thnx, ja ik ben nu in 1 ICO gestapt. Ik wil eerst afwachten hoe dat uitpakt.

[..]

Koop een DeLorean als je het eerder wil weten.
  Eindredactie Games zaterdag 9 december 2017 @ 10:17:17 #219
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175594042
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:10 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:') heb je weer zo'n cynic, 2 jaar nu bijna.
sorry hoor, maar dan zou je ondertusseb moeten inzien dat ze lang werken maar niet productief zijn en maar 1 ding kunnen en niet out-of-the-box kunnen denken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175594043
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Koop een DeLorean als je het eerder wil weten.
_O-

De ICO waar ik nu in zit gaat 1 januari 2018 de coins verdelen. Geen idee hoe lang het dan nog duurt.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175594069
quote:
4s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:17 schreef Oscar. het volgende:

[..]

sorry hoor, maar dan zou je ondertusseb moeten inzien dat ze lang werken maar niet productief zijn en maar 1 ding kunnen en niet out-of-the-box kunnen denken
waar zeg ik dat dat niet zo is in mijn post? ik heb het toch over nadelen en voordelen? en iets met tegen elkaar op wegen enzo? anders lees je eerst eens goed..
pi_175594129
Hoe gaan jullie om met de fee van BTC. Ik heb nu 0.025 BTC op mijn wallet staan en nog 0.025 BTC op Binance. Dat wil ik nu ook naar mijn wallet, maar ik vind die 7.50 dollar fee (0.0005 btc) behoorlijk gezien het kleine bedrag. En zolang de koers blijft stijgen, stijgt de fee ook..
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 9 december 2017 @ 10:24:26 #223
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175594134
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:10 schreef ssebass het volgende:
Blijf toch altijd met het vervelende gevoel zitten bij investeren in cryptos dat cryptos weinig intrinsieke waarde hebben. Onderliggende techniek kan heel goed zijn maar hoe genereerd dat winst. Het draait nu op hoop, greed e.d. Maargoed Twitter en dat soort dingen zijn vergelijkbaar. Heeft volgens mij ook nog nooit winst gemaakt of een verdienmodel. Het blijft een beetje the greater fools theory. Zolang er maar een gek is die het voor meer van je koopt zit je goed. Je moet alleen niet de laatste zijn.

Ik heb zelf wel meer dan 1000 in cryptos maar zie het niet als serieuze investering. Puur speculatie. Echte investeringen blijf ik toch bij de gewone aandelenmarkt. Misschien kan het veranderen als ik duidelijk krijg hoe het een solide verdienmodel heeft of kan krijgen anders dan intangibles.
zo denk ik er ook over. Plus het feit dat het als valuta eigenlijk niet functioneert. Wordt blockchain de valuta van de toekomst, dan in een overheids-gecontroleerde versie die schaalbaar is. Niet btc
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 9 december 2017 @ 10:28:07 #224
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175594187
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:52 schreef Greys het volgende:
Andreas staat inmiddels op 150 BTC aan donaties :o _O_ _O_ _O_
Why??
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_175594229
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:28 schreef Sosa het volgende:

[..]

Why??
Roger Ver, Twitter, crypto *; O+

Echt een hartverwarmend mooi succesverhaal dit. Ik gun het hem, maar ik wil graag zelf ook wel 150 BTC :')
  zaterdag 9 december 2017 @ 10:31:53 #226
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175594246
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:30 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Roger Ver, Twitter, crypto *; O+

Echt een hartverwarmend mooi succesverhaal dit. Ik gun het hem, maar ik wil graag zelf ook wel 150 BTC :')
Mensen doneren hem dit omdat hij goeie uitleg gaf en een btc advocate is?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_175594258
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:31 schreef Sosa het volgende:

[..]

Mensen doneren hem dit omdat hij goeie uitleg gaf en een btc advocate is?
Die vent heeft vrijwel z'n hele carrière opgegeven om Bitcoin aan de man te brengen.
  zaterdag 9 december 2017 @ 10:33:43 #228
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175594266
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:
ik durf mijn Etherwallet pas te openen op mn computer als ik em eerst geformatteerd heb, hebben jullie dat ook?
nee
  zaterdag 9 december 2017 @ 10:34:50 #229
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175594284
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:33 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Die vent heeft vrijwel z'n hele carrière opgegeven om Bitcoin aan de man te brengen.
Nou nu hoeft ie iig niet meer te werken
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_175594304
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:34 schreef Sosa het volgende:

[..]

Nou nu hoeft ie iig niet meer te werken
Iets zegt me dat ie dat wel blijft doen
  Eindredactie Games zaterdag 9 december 2017 @ 10:38:27 #231
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175594330
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:19 schreef kthxbye het volgende:

[..]

waar zeg ik dat dat niet zo is in mijn post?
quote:
Maar de voordelen wegen (nu nog) tegen de nadelen op: extreem veilig, interessant, oog voor perfectie, hardwerkend, schoon, natuur, comfortabel, convenient, beste eten, mooiste vrouwen, beleefd, etc. :9
nou daar
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175594395
quote:
4s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:38 schreef Oscar. het volgende:

[..]


[..]

nou daar
Vanwaar heb je deze kennis?

Japanners zijn niet beleefd?
Ze hebben geen oog voor perfectie? Ik doel daar op artisanship en bijv. eten. Oog voor kwaliteit?!
Ze werken niet hard?

Komop zeg.
pi_175594491
Mijn nieuwe kindje voor 2018 is Universa. O+
pi_175594531
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:51 schreef Typisch het volgende:
Mijn nieuwe kindje voor 2018 is Universa. O+
De minimale inleg was toch 1250 usd?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175594548
EOS inkopen O+
pi_175594554
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:54 schreef Patroon het volgende:

[..]

De minimale inleg was toch 1250 usd?
Volgens mij niet hoor.
pi_175594578
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:23 schreef Patroon het volgende:
Hoe gaan jullie om met de fee van BTC. Ik heb nu 0.025 BTC op mijn wallet staan en nog 0.025 BTC op Binance. Dat wil ik nu ook naar mijn wallet, maar ik vind die 7.50 dollar fee (0.0005 btc) behoorlijk gezien het kleine bedrag. En zolang de koers blijft stijgen, stijgt de fee ook..
Als je de BTC enigszins snel wil gebruiken zou ik toch die fee betalen. Ik heb net 2 dagen op een transfer zitten wachten met 0.0004 fee. Gvd.
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
pi_175594590
Ik heb 2 dagen geleden (zo'n 40 uur terug) vanuit mijn Ledger wat BTC verstuurd naar Kraken. Op dit moment staat het nog steeds op Unconfirmed en op mijn Ledger zie ik bij de order 0 confirmations staan.
Ik heb onlangs de Ledger Bitcoin app gedownload en ik heb dus de laatste updates maar ik zie een melding dat mijn Ledger niet up to date is. Kan dat de reden zijn dat mijn order niet doorkomt en wat kan ik er aan doen?
pi_175594591
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor.
Oke, kwam gisteren op de ico pagina en werd doorverwezen naar een buy pagina en daar was het minimaal 1250 usd ofzo..beetje vreemd. Niet dat ik serieus wat wilde kopen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175594602
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:57 schreef SmokeSome het volgende:

[..]

Als je de BTC enigszins snel wil gebruiken zou ik toch die fee betalen. Ik heb net 2 dagen op een transfer zitten wachten met 0.0004 fee. Gvd.
Ik heb het niet snel nodig, maar Binance rekent gewoon standaard die fee. Kan daar niets aan aanpassen.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 10:59:31 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175594606
ETH weer op fatsoenlijke hoogten _O_


100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175594614
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:58 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb 2 dagen geleden (zo'n 40 uur terug) vanuit mijn Ledger wat BTC verstuurd naar Kraken. Op dit moment staat het nog steeds op Unconfirmed en op mijn Ledger zie ik bij de order 0 confirmations staan.
Ik heb onlangs de Ledger Bitcoin app gedownload en ik heb dus de laatste updates maar ik zie een melding dat mijn Ledger niet up to date is. Kan dat de reden zijn dat mijn order niet doorkomt en wat kan ik er aan doen?
Ligt er denk ik aan hoeveel fee je gegeven hebt, zie de post boven je :)
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
pi_175594622
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:58 schreef Patroon het volgende:

[..]

Oke, kwam gisteren op de ico pagina en werd doorverwezen naar een buy pagina en daar was het minimaal 1250 usd ofzo..beetje vreemd. Niet dat ik serieus wat wilde kopen.
Je kon daar zelf je waarde invullen. Althans, zo heb ik dat gedaan.
pi_175594651
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:00 schreef SmokeSome het volgende:

[..]

Ligt er denk ik aan hoeveel fee je gegeven hebt, zie de post boven je :)
Ik heb dacht ik de snelste route gekozen, puur omdat je die paar euros zo weer terug hebt verdiend.
pi_175594685
Net 50% van mijn LTC verkocht op 150 dollar. Gekocht op 86 dollar, dus 176% rendement. Wel mooi moment om even wat om te zetten naar BTC. :)
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator zaterdag 9 december 2017 @ 11:05:10 #246
18653 crew  D.
pi_175594712
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:58 schreef Patroon het volgende:

[..]

Oke, kwam gisteren op de ico pagina en werd doorverwezen naar een buy pagina en daar was het minimaal 1250 usd ofzo..beetje vreemd. Niet dat ik serieus wat wilde kopen.
125 usd
pi_175594777
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:01 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik heb dacht ik de snelste route gekozen, puur omdat je die paar euros zo weer terug hebt verdiend.
Ah ok, dan zou je zeggen dat het er wel door zou moeten gaan. Ik weet wel dat door de hype alles ontzettend traag is, zie https://blockchain.info/unconfirmed-transactions
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
pi_175594852
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:09 schreef SmokeSome het volgende:

[..]

Ah ok, dan zou je zeggen dat het er wel door zou moeten gaan. Ik weet wel dat door de hype alles ontzettend traag is, zie https://blockchain.info/unconfirmed-transactions
Daar kan ik zien hoever mijn transactie ook is toch? Waar kan ik zien op hoeveel procent bijvoorbeeld mijn transactie is?
pi_175594876
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:59 schreef Nattekat het volgende:
ETH weer op fatsoenlijke hoogten _O_


[ afbeelding ]
Wel geinig hoe je tijdje terug tekeer ging tegen BTC dat het 'klaar' en 'afgelopen' was, en nu ETH ook problemen heeft boeit het je niet _O-
pi_175594903
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:13 schreef Majkool het volgende:

[..]

Wel geinig hoe je tijdje terug tekeer ging tegen BTC dat het 'klaar' en 'afgelopen' was, en nu ETH ook problemen heeft boeit het je niet _O-
Nattekat vond bcash ook een beter alternatief dan btc.

Lol
pi_175594930
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:12 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Daar kan ik zien hoever mijn transactie ook is toch? Waar kan ik zien op hoeveel procent bijvoorbeeld mijn transactie is?
Procenten niet denk ik maar je kunt wel een public address invullen en dan zie je als het goed is wel je transactie staan, unconfirmed waarschijnlijk.
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 11:16:37 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175594957
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:13 schreef Majkool het volgende:

[..]

Wel geinig hoe je tijdje terug tekeer ging tegen BTC dat het 'klaar' en 'afgelopen' was, en nu ETH ook problemen heeft boeit het je niet _O-
Bitcoin heeft nog steeds problemen, grote problemen. De fees op Ethereum stellen altijd nog geen biet voor.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 9 december 2017 @ 11:16:56 #253
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175594965
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:13 schreef Majkool het volgende:

[..]

Wel geinig hoe je tijdje terug tekeer ging tegen BTC dat het 'klaar' en 'afgelopen' was, en nu ETH ook problemen heeft boeit het je niet _O-
Heeft ETH problemen?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 11:17:12 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175594974
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nattekat vond bcash ook een beter alternatief dan btc.

Lol
Vindt*

Alleen het team erachter.... :|W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 11:17:48 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175594986
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Heeft ETH problemen?
Blokken zijn vol door katten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 11:24:05 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175595132
Overigens worden er nog altijd meer transcripties verwerkt dan alle andere blockchains bij elkaar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 9 december 2017 @ 11:25:45 #257
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175595156
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Blokken zijn vol door katten.
Geen last van. Transacties gaan door en de koers gaat de goede kant op.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 11:28:28 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175595196
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Geen last van. Transacties gaan door en de koers gaat de goede kant op.
Die overbelasting was echt een piek, nu is het aantal transacties en de grootte van de blokken min of meer in evenwicht. Stuur een normale fee mee en je hebt nergens last van.

Fees op het Bitcoinnetwerk zijn nog eens een flinke factor hoger.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175595209
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die overbelasting was echt een piek, nu is het aantal transacties en de grootte van de blokken min of meer in evenwicht. Stuur een normale fee mee en je hebt nergens last van.

Fees op het Bitcoinnetwerk zijn nog eens een flinke factor hoger.
Je bent zelf een Bitcoinnetwerk
pi_175595223
hmm hmm ik zit wel erg te twijfelen om een deel uit te cashen. Ingstapt met 5000 dollar in juni en zit nu op iets meer dan 2.5x....Maarrrr...... dalijk gaat alles stijgen! :') ik weet het dus niet!
  zaterdag 9 december 2017 @ 11:31:43 #261
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175595241
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:30 schreef Dicing het volgende:
hmm hmm ik zit wel erg te twijfelen om een deel uit te cashen. Ingstapt met 5000 dollar in juni en zit nu op iets meer dan 2.5x....Maarrrr...... dalijk gaat alles stijgen! :') ik weet het dus niet!
Hodl!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_175595266
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:30 schreef Dicing het volgende:
hmm hmm ik zit wel erg te twijfelen om een deel uit te cashen. Ingstapt met 5000 dollar in juni en zit nu op iets meer dan 2.5x....Maarrrr...... dalijk gaat alles stijgen! :') ik weet het dus niet!
gewoon een klein deel cashen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 11:33:34 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175595269
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:29 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Je bent zelf een Bitcoinnetwerk
Was ik maar een Bitcoinnetwerk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175595293
hopelijk gaat btc net zo lang stabiliseren als eth dat deed afgelopen maanden (en alts moon natuurlijk)
  zaterdag 9 december 2017 @ 11:35:08 #265
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175595296
vanwaar de rise van ltc dan opeens
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  zaterdag 9 december 2017 @ 11:36:04 #266
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_175595314
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:30 schreef Dicing het volgende:
hmm hmm ik zit wel erg te twijfelen om een deel uit te cashen. Ingstapt met 5000 dollar in juni en zit nu op iets meer dan 2.5x....Maarrrr...... dalijk gaat alles stijgen! :') ik weet het dus niet!
Klein gedeelte doen?
pi_175595335
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:36 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Klein gedeelte doen?
Ja misschien maar doen inderdaad.....maar ik kan dat deel ook in een leuke ico stoppen of gewoon verder uitzitten. Heb het geld niet echt nodig nu, dus dat een beetje de twijfel.
  zaterdag 9 december 2017 @ 11:40:28 #268
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_175595392
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:37 schreef Dicing het volgende:

[..]

Ja misschien maar doen inderdaad.....maar ik kan dat deel ook in een leuke ico stoppen of gewoon verder uitzitten. Heb het geld niet echt nodig nu, dus dat een beetje de twijfel.
Ik zou het laten zo, maar dat ben ik. Je kunt het toch niet voorspellen.
pi_175595436
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:37 schreef Dicing het volgende:

[..]

Ja misschien maar doen inderdaad.....maar ik kan dat deel ook in een leuke ico stoppen of gewoon verder uitzitten. Heb het geld niet echt nodig nu, dus dat een beetje de twijfel.
elke x kleine beetjes cashen totdat je je inleg terug hebt.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 december 2017 @ 11:49:46 #270
163650 Greys
pi_175595531
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:34 schreef Sosa het volgende:

[..]

Nou nu hoeft ie iig niet meer te werken
Die blijft zolang BTC bestaat zich met hart en ziel ervoor inzetten denk ik. Alleen nu kan hij dat voortaan blijven doen zonder zich druk te hoeven maken om z'n reiskosten als ie in het buitenland spreekt (49 landen so far), vrouw en kinderen en huur/hypotheek :+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eindredactie Games zaterdag 9 december 2017 @ 11:53:36 #271
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175595576
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:43 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Vanwaar heb je deze kennis?
1 jaar studeren, en 1.5 jaar werken
quote:
Japanners zijn niet beleefd?
Beleefd omdat het moet, niet omdat het kan.
quote:
Ze hebben geen oog voor perfectie?
Ik doel daar op artisanship en bijv. eten. Oog voor kwaliteit?!
Nee, zolang een hogere in de rangorde het goed vindt, dan is het over het algemeen prima.
quote:
Ze werken niet hard?
Het feit dat je 12 uur op een bureauzit of ergens naar een putje kijkt, betekend niet dat je hard werkt.
quote:
Komop zeg.
Uiteraard vet generaliserend, maar ik geloofde het ook allemaal wat jij opnoemde. Totdat ik er 3 maanden zat :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175595664
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:30 schreef Dicing het volgende:
hmm hmm ik zit wel erg te twijfelen om een deel uit te cashen. Ingstapt met 5000 dollar in juni en zit nu op iets meer dan 2.5x....Maarrrr...... dalijk gaat alles stijgen! :') ik weet het dus niet!
Haal je die 5k er uit. Dan kun je nooit meer verlies draaien.

Heb vorige week hetzelfde gedaan: inleg + 20% "rendement" uitbetaald. De rest is nu speelgeld.
pi_175595756
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:03 schreef Patroon het volgende:
Net 50% van mijn LTC verkocht op 150 dollar. Gekocht op 86 dollar, dus 176% rendement. Wel mooi moment om even wat om te zetten naar BTC. :)
Nice ^O^ maar noemen we dat niet een rendement van 75%?

(PS: serieuze vraag, want anders ben ik echt compleet in de war nu)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 december 2017 @ 12:12:01 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175595835
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:06 schreef Queller het volgende:

[..]

Nice ^O^ maar noemen we dat niet een rendement van 75%?

(PS: serieuze vraag, want anders ben ik echt compleet in de war nu)
Ja.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 december 2017 @ 12:14:09 #275
163650 Greys
pi_175595863
De mooiste reacties op het Andreasverhaal vind ik trouwens de mensen die schrijven "Ooit kreeg ik van jou m'n allereerste bitcoin, hierbij geef ik hem je terug. Met rente."
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175595909
quote:
4s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:53 schreef Oscar. het volgende:

[..]

1 jaar studeren, en 1.5 jaar werken

[..]

Beleefd omdat het moet, niet omdat het kan.

[..]

Nee, zolang een hogere in de rangorde het goed vindt, dan is het over het algemeen prima.

[..]

Het feit dat je 12 uur op een bureauzit of ergens naar een putje kijkt, betekend niet dat je hard werkt.

[..]

Uiteraard vet generaliserend, maar ik geloofde het ook allemaal wat jij opnoemde. Totdat ik er 3 maanden zat :')
Prima, jouw ervaring. Ik zit er al bijna 2 jaar en dit is die van mij :)

Jammer dat je na 2.5 jaar in een land wonen zo'n versimpelde blik op de cultuur hebt.
(bovendien ervaar je dingen meestal vanuit je eigen perspectief).
pi_175595915
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:14 schreef Greys het volgende:
De mooiste reacties op het Andreasverhaal vind ik trouwens de mensen die schrijven "Ooit kreeg ik van jou m'n allereerste bitcoin, hierbij geef ik hem je terug. Met rente."
is hij zo arm dan dat ie donaties nodig heeft?
pi_175595940
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:06 schreef Queller het volgende:

[..]

Nice ^O^ maar noemen we dat niet een rendement van 75%?

(PS: serieuze vraag, want anders ben ik echt compleet in de war nu)
Ja je hebt helemaal gelijk. my bad. 75% idd.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 december 2017 @ 12:36:03 #279
163650 Greys
pi_175596170
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

is hij zo arm dan dat ie donaties nodig heeft?
Heb je het verhaal in deze topics niet meegekregen? Zal zo wel even de linkjes terugzoeken. Samenvatting:

- Andreas ontdekt Bitcoin in 2012
- Hij koopt er een flink aantal
- Het wordt z'n leven en hij wil de wereld erover leren en informeren
- Hij maakt YouTubes en schrijft boeken erover en werkt als spreker over de hele wereld
- Tijdens dat spreken geeft hij veel mensen een bitcoin als start en aanmoediging (toen nog niet veel waard dus)
- In 2013 en jaren erna moet ie z'n restant BTC cashen om z'n reiskosten over de wereld te kunnen betalen en z'n vrouw en kinderen te onderhouden
- Wilde wel weer opnieuw investeren maar kon niet zonder gezin in problemen te brengen door 2e hypotheek ofzo
- Ging jaren door met spreken

En toen van de week:
- Roger Ver (Bcash) tweet dat "Andreas de meest goede spreker is voor Bitcoin maar dan had ie maar moeten investeren want dan was ie nu ook miljonair"

En toen vond de crypto community dat gemeen en dat Andreas verdiende om dat te worden, miljonair. Omdat ze dankzij hem ooit zijn begonnen en veel geld hebben verdiend. Dus ze gaven hun gekregen bitcoin terug. Zonder dat ie ooit om iets gevraagd heeft.

Eind goed al goed O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175596204
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:20 schreef Patroon het volgende:

Ja je hebt helemaal gelijk. my bad. 75% idd.
NP! Maar nu snap ik het weer :@
pi_175596265
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je het verhaal in deze topics niet meegekregen? Zal zo wel even de linkjes terugzoeken. Samenvatting:

- Andreas ontdekt Bitcoin in 2012
- Hij koopt er een flink aantal
- Het wordt z'n leven en hij wil de wereld erover leren en informeren
- Hij maakt YouTubes en schrijft boeken erover en werkt als spreker over de hele wereld
- Tijdens dat spreken geeft hij veel mensen een bitcoin als start en aanmoediging (toen nog niet veel waard dus)
- In 2013 en jaren erna moet ie z'n restant BTC cashen om z'n reiskosten over de wereld te kunnen betalen en z'n vrouw en kinderen te onderhouden
- Wilde wel weer opnieuw investeren maar kon niet zonder gezin in problemen te brengen door 2e hypotheek ofzo
- Ging jaren door met spreken

En toen van de week:
- Roger Ver (Bcash) tweet dat "Andreas de meest goede spreker is voor Bitcoin maar dan had ie maar moeten investeren want dan was ie nu ook miljonair"

En toen vond de crypto community dat gemeen en dat Andreas verdiende om dat te worden, miljonair. Omdat ze dankzij hem ooit zijn begonnen en veel geld hebben verdiend. Dus ze gaven hun gekregen bitcoin terug. Zonder dat ie ooit om iets gevraagd heeft.

Eind goed al goed O+
awwww <3
pi_175596299
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je het verhaal in deze topics niet meegekregen? Zal zo wel even de linkjes terugzoeken. Samenvatting:

- Andreas ontdekt Bitcoin in 2012
- Hij koopt er een flink aantal
- Het wordt z'n leven en hij wil de wereld erover leren en informeren
- Hij maakt YouTubes en schrijft boeken erover en werkt als spreker over de hele wereld
- Tijdens dat spreken geeft hij veel mensen een bitcoin als start en aanmoediging (toen nog niet veel waard dus)
- In 2013 en jaren erna moet ie z'n restant BTC cashen om z'n reiskosten over de wereld te kunnen betalen en z'n vrouw en kinderen te onderhouden
- Wilde wel weer opnieuw investeren maar kon niet zonder gezin in problemen te brengen door 2e hypotheek ofzo
- Ging jaren door met spreken

En toen van de week:
- Roger Ver (Bcash) tweet dat "Andreas de meest goede spreker is voor Bitcoin maar dan had ie maar moeten investeren want dan was ie nu ook miljonair"

En toen vond de crypto community dat gemeen en dat Andreas verdiende om dat te worden, miljonair. Omdat ze dankzij hem ooit zijn begonnen en veel geld hebben verdiend. Dus ze gaven hun gekregen bitcoin terug. Zonder dat ie ooit om iets gevraagd heeft.

Eind goed al goed O+
bedankt ^O^

had het hele verhaal niet echt gevolgd. wel leuk voor hem.
  Eindredactie Games zaterdag 9 december 2017 @ 12:51:20 #283
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175596423
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:17 schreef kthxbye het volgende:

Jammer dat je na 2.5 jaar in een land wonen zo'n versimpelde blik op de cultuur hebt.
(bovendien ervaar je dingen meestal vanuit je eigen perspectief).
als iemand een versimpelde blik heeft, ben jij dat. Tekstboek cultuurdingetjes zonder verder te kijken :)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 9 december 2017 @ 12:51:53 #284
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175596440
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:51 schreef Typisch het volgende:
Mijn nieuwe kindje voor 2018 is Universa. O+
Mijne ook O+ Alleen ben ik gebanned uit die Telegram groep, wat best handig kon zijn, en een admin begrijpt mijn vraag niet denk ik (of ik er weer terug in mag) :{

Maar ja.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zaterdag 9 december 2017 @ 12:53:13 #285
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175596465
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je het verhaal in deze topics niet meegekregen? Zal zo wel even de linkjes terugzoeken. Samenvatting:

- Andreas ontdekt Bitcoin in 2012
- Hij koopt er een flink aantal
- Het wordt z'n leven en hij wil de wereld erover leren en informeren
- Hij maakt YouTubes en schrijft boeken erover en werkt als spreker over de hele wereld
- Tijdens dat spreken geeft hij veel mensen een bitcoin als start en aanmoediging (toen nog niet veel waard dus)
- In 2013 en jaren erna moet ie z'n restant BTC cashen om z'n reiskosten over de wereld te kunnen betalen en z'n vrouw en kinderen te onderhouden
- Wilde wel weer opnieuw investeren maar kon niet zonder gezin in problemen te brengen door 2e hypotheek ofzo
- Ging jaren door met spreken

En toen van de week:
- Roger Ver (Bcash) tweet dat "Andreas de meest goede spreker is voor Bitcoin maar dan had ie maar moeten investeren want dan was ie nu ook miljonair"

En toen vond de crypto community dat gemeen en dat Andreas verdiende om dat te worden, miljonair. Omdat ze dankzij hem ooit zijn begonnen en veel geld hebben verdiend. Dus ze gaven hun gekregen bitcoin terug. Zonder dat ie ooit om iets gevraagd heeft.

Eind goed al goed O+
cool verhaal bro
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_175596566
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je het verhaal in deze topics niet meegekregen? Zal zo wel even de linkjes terugzoeken. Samenvatting:

- Andreas ontdekt Bitcoin in 2012
- Hij koopt er een flink aantal
- Het wordt z'n leven en hij wil de wereld erover leren en informeren
- Hij maakt YouTubes en schrijft boeken erover en werkt als spreker over de hele wereld
- Tijdens dat spreken geeft hij veel mensen een bitcoin als start en aanmoediging (toen nog niet veel waard dus)
- In 2013 en jaren erna moet ie z'n restant BTC cashen om z'n reiskosten over de wereld te kunnen betalen en z'n vrouw en kinderen te onderhouden
- Wilde wel weer opnieuw investeren maar kon niet zonder gezin in problemen te brengen door 2e hypotheek ofzo
- Ging jaren door met spreken

En toen van de week:
- Roger Ver (Bcash) tweet dat "Andreas de meest goede spreker is voor Bitcoin maar dan had ie maar moeten investeren want dan was ie nu ook miljonair"

En toen vond de crypto community dat gemeen en dat Andreas verdiende om dat te worden, miljonair. Omdat ze dankzij hem ooit zijn begonnen en veel geld hebben verdiend. Dus ze gaven hun gekregen bitcoin terug. Zonder dat ie ooit om iets gevraagd heeft.

Eind goed al goed O+
Mooi verhaal en mooie community :Y
pi_175596584
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:54 schreef Patroon het volgende:

[..]

De minimale inleg was toch 1250 usd?
Gisteren wel. Als je het kocht in oktober dan kon je zoveel kopen als je wou. Maar ik moest inderdaad voor minimaal 1250 dollar kopen ja :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2017 13:04:26 ]
  zaterdag 9 december 2017 @ 13:01:23 #288
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175596592
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:42 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

elke x kleine beetjes cashen totdat je je inleg terug hebt.
Wat is dat toch met die drang om je inleg snel terug te hebben :')
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 december 2017 @ 13:03:05 #289
163650 Greys
pi_175596623
Voor wie dat wil is hier nog even het linkje met daarin Andreas z'n verhaal in z'n eigen woorden ná de Ver tweet. Nog voordat ie wist hoeveel BTC er vlak daarna nog zijn kant op kwamen.

https://amp.reddit.com/r/(...)_this_response_to_a/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 december 2017 @ 13:05:03 #290
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175596676
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:00 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Gisteren wel. Als je het kocht in oktober dan kon je zoveel kopen als je wou. Maar ik moest inderdaad voor minimaal 1250 dollar kopen ja :P
Gisteren was de minimale inleg ook nog 125 usd. Ik wilde niet veel inleggen, dus maar 125 usd ingelegd (10k tokens)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zaterdag 9 december 2017 @ 13:06:11 #291
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175596708
Je moest gewoon minimaal 10.000 tokens nemen, eerder was dat goedkoper, nu iets van 0.0125 usd
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175596747
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:05 schreef richolio het volgende:

[..]

Gisteren was de minimale inleg ook nog 125 usd. Ik wilde niet veel inleggen, dus maar 125 usd ingelegd (10k tokens)
... Wtf? Ik kon zo'n bedrag niet kiezen. Moest minimaal 1250 dollar zijn of keek ik nou verkeerd :{ Nahja kan het ook zo zien dat wanneer het naar de moon gaat ik meer profijt van heb :7
pi_175596773
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:06 schreef richolio het volgende:
Je moest gewoon minimaal 10.000 tokens nemen, eerder was dat goedkoper, nu iets van 0.0125 usd
Ja klopt eerst was het 0,0100 nu 0,0125 nog steeds spotgoedkoop.

Op naar de 1$ in 2018 _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2017 13:09:00 ]
  zaterdag 9 december 2017 @ 13:08:52 #294
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175596782
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:07 schreef vigen98 het volgende:

[..]

... Wtf? Ik kon zo'n bedrag niet kiezen. Moest minimaal 1250 dollar zijn of keek ik nou verkeerd :{ Nahja kan het ook zo zien dat wanneer het naar de moon gaat ik meer profijt van heb :7
Heb je wel voor 1250 dollar besteld? Je kon gewoon 10k intikken dan lukte het :P Maar ja, ook niet erg verder. Ze hebben meer dan 28 mil opgehaald zag ik
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175596790
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:08 schreef richolio het volgende:

[..]

Heb je wel voor 1250 dollar besteld? Je kon gewoon 10k intikken dan lukte het :P Maar ja, ook niet erg verder. Ze hebben meer dan 28 mil opgehaald zag ik
Ik heb 100.000 tokens gekocht ja lol. Heb zelfs iets meer bijbetaald zodat ik geen gezeur zou krijgen qua fee's en het snel verwerkt zou worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2017 13:10:00 ]
pi_175596867
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

cool verhaal bro
sis ;)
pi_175596883
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:09 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik heb 100.000 tokens gekocht ja lol. Heb zelfs iets meer bijbetaald zodat ik geen gezeur zou krijgen qua fee's en het snel verwerkt zou worden.
hehehe ik heb foutje met de fees gemaakt en wacht nog tot mijn aanvulling is verzonden...maar eth netwerk gaat elkker door die kutkatjes...dus denk dat ik ernaast ga grijpen:')
  zaterdag 9 december 2017 @ 13:13:34 #298
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175596895
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:51 schreef richolio het volgende:

[..]

Mijne ook O+ Alleen ben ik gebanned uit die Telegram groep, wat best handig kon zijn, en een admin begrijpt mijn vraag niet denk ik (of ik er weer terug in mag) :{

Maar ja.
kan ik geen tokens meer aanschaffen of mis ik iets :?
pi_175596916
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:13 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

kan ik geen tokens meer aanschaffen of mis ik iets :?
Nope. ICO is gisteren afgelopen. Je had volgens mij nog tot 2 uur 's nachts vandaag.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2017 13:14:49 ]
pi_175596931
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

zo denk ik er ook over. Plus het feit dat het als valuta eigenlijk niet functioneert. Wordt blockchain de valuta van de toekomst, dan in een overheids-gecontroleerde versie die schaalbaar is. Niet btc
Ja precies. Zou een ander verhaal zijn als de technieken gepatenteerd zouden zijn, maar dat is voor zover ik weet bij geen van allen het geval. Beetje strijdig met de filosofie ook. Systemen zullen ze vast gaan gebruiken, dat geloof ik wel, maar wat voor rol de huidige coins daarin gaan hebben wordt denk ik minimaal. En al wordt de coin gebruikt is het meer richting een forex idd.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zaterdag 9 december 2017 @ 13:15:26 #301
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175596935
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:14 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nope. ICO is gisteren afgelopen. Je had volgens mij nog tot 2 uur 's nachts vandaag.
Argggg maar met een minimale inleg van 1250$ had ik het toch niet gedaan :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')