abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 december 2017 @ 18:58:58 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175580450

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175580471
Ik heb een halve LTC gekocht :@
(she/her)
  vrijdag 8 december 2017 @ 19:00:07 #3
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_175580474
Zou zuigen voor ether
pi_175580475
WeTrust :D
pi_175580486
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:59 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een halve LTC gekocht :@
FOMO? :D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175580490
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:00 schreef Patroon het volgende:

[..]

FOMO? :D
jup :P
(she/her)
pi_175580497
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:01 schreef Fylax het volgende:

[..]

jup :P
Hij gaat nu weer langzaam richting de 100 en blijft daar weer weken hangen :P
  vrijdag 8 december 2017 @ 19:02:52 #8
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_175580535
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:01 schreef Patroon het volgende:

[..]

Buy high, sell low.
pi_175580560
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:01 schreef Patroon het volgende:

[..]

gewoon hodlen voor een jaar en dan is ie vast hoger :P
(she/her)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 19:05:02 #10
163650 Greys
pi_175580592
Ik vind Litecoin Charlie altijd een voorbeeld voor anderen hoe hij zich op Twitter presenteert. Wat een toffe kerel. Professioneel, niet haten op anderen, trots op z'n product en af en toe een open en persoonlijke leuke tweet zoals deze net :

Ik zou bijjjjjna LTC kopen alleen al daarom. :P (heb het niet, misschien later na m'n projectje).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175580765
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:03 schreef Fylax het volgende:

[..]

gewoon hodlen voor een jaar en dan is ie vast hoger :P
Precies gewoon hodlen. Heb ik van Greys geleerd :*
pi_175580812
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
Bittrex heeft geen iota. Bittrex heeft geen Dragonchain. Bittrex heeft heel veel niet. :'(
Bittrex en Dragonchain zitten bij elkaar om de hoek. Bittrex volgt Dragonchain ook al op Twitter. Dus wellicht komt dat binnenkort. Sowieso zijn ze bezig met nieuwe exchanges.

Verder snap ik de ophef over deze coin hier wel. Ik denk ook dat het belangrijk is hoe de eerste incubator projecten gaan lopen. Maar het is een goed team, heeft een link met Disney en hadden geen rare bonussen tijdens de ICO. Daarom ook geen dump meteen. :)

De ICO-prijs is nu al 413% gestegen. Dus ik ben al heel tevreden. *)

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 19:20:17 #13
163650 Greys
pi_175580919
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:13 schreef Patroon het volgende:

[..]

In ieder geval langer dan jouw gemiddelde drie kwartier ofzo :+

En verder natuurlijk lekker doen wat je zelf wilt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175580957
Laatst werd hier die www.coinmarketcal.com website gepost. Daar worden de toekomstige events genoemd. Elk event kan gevalideerd worden. Nu dacht ik, hoe meer een event gevalideerd wordt, hoe meer animo er voor die coin en dat event is...aan de hand daarvan kan je misschien verwachten dat een koers er op zal reageren..

Gek idee?
pi_175580981
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:53 schreef Patroon het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk van Litecoin? Ik heb 1.29 stuk op 84 dollar gekocht en dit is naar de 100 dollar gegaan, maar blijft daar ook voornamelijk omheen hangen...zit er aan te denken deze om te zetten naar BTC.
Ik hoop voor je dat je LTC toch nog even gehouden hebt :P
pi_175581001
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:22 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je LTC toch nog even gehouden hebt :P
ja lees hierboven. zit er nog in
pi_175581023
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:21 schreef Patroon het volgende:
Laatst werd hier die www.coinmarketcal.com website gepost. Daar worden de toekomstige events genoemd. Elk event kan gevalideerd worden. Nu dacht ik, hoe meer een event gevalideerd wordt, hoe meer animo er voor die coin en dat event is...aan de hand daarvan kan je misschien verwachten dat een koers er op zal reageren..

Gek idee?
Er is vaak geen touw aan vast te knopen. Een enorme technische innovatie kan niks teweeg brengen waar een andere coin door simpel zijn naam te wijzigen opstijgt
pi_175581099
Zit even naar EMC2 te kijken. Komt 9 december een hard fork aan. Is dat nog de moeite waard? Of heeft de groeispurt van 5 december daar al mee te maken gehad?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 19:26:04 #19
163650 Greys
pi_175581105
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:21 schreef Patroon het volgende:

Gek idee?
Hoeft op zich niet veel te zeggen. Men kan ook in de Telegram groep van die coin hebben gevraagd of iedereen daar even op valideren wil klikken. Zijn dan dus allemaal mensen die de coin toch al hebben.
Hoeft niet zo te zijn natuurlijk, kan wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175581258
Door de stijging van NXT in $ gelijk gebleven en in B gestegen.

Die mag nog even doorgaan :)
pi_175581295
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:25 schreef Patroon het volgende:
Zit even naar EMC2 te kijken. Komt 9 december een hard fork aan. Is dat nog de moeite waard? Of heeft de groeispurt van 5 december daar al mee te maken gehad?
Beetje glazen bol IMO. Er zullen eruit stappen OMDAT er een fork komt, er zullen er instappen OMDAT er een fork komt.

Ik kan er geen pijl op trekken.
  vrijdag 8 december 2017 @ 19:36:46 #22
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175581430
Heb je bij litebit een account nodig om coins aan te kopen, of kan dat ook zo direct?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 19:40:56 #23
163650 Greys
pi_175581551
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:31 schreef Blue_note het volgende:
Door de stijging van NXT in $ gelijk gebleven en in B gestegen.

Die mag nog even doorgaan :)
Zowel NXT als ARDR gaan erg prettig vandaag. Die redden m'n speelgeld. Gister zat ik met m'n beetje speelgeld nog volledig in Ardor, vanmorgen een derde ervan nog in NXT gezet. Blij mee. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175581678
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Zowel NXT als ARDR gaan erg prettig vandaag. Die redden m'n speelgeld. Gister zat ik met m'n beetje speelgeld nog volledig in Ardor, vanmorgen een derde ervan nog in NXT gezet. Blij mee. :)
Voor iedere 2 NXT coins krijg je straks 1 Ignis die nu iets van $1,- staat.
Tot dan zal die nog wel doorstijgen gok ik. Dat is nog een week of 2-3.

Alleen heb je kans dat NXT dan vrij snel gedumpt wordt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2017 19:46:11 ]
pi_175581787
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Speelgeld? :+

Is dat investeren in crypto zonder echt geld?
pi_175581916
vanochtend 1.1 BTC in IOTA gestoken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 19:57:31 #27
163650 Greys
pi_175582001
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:50 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Speelgeld? :+

Is dat investeren in crypto zonder echt geld?
Haha nee zo noem ik het beetje geld waarmee ik van mezelf mag proberen te traden. Om daarmee steeds m'n BTC aan te vullen (dat gedeelte staat apart en kom ik niet aan). Steeds als ik na een paar dagen of weken wat winst heb met dat speelgeld schuif ik dat door naar de hodl en met de rest begin ik weer opnieuw. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175582021
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
vanochtend 1.1 BTC in IOTA gestoken.
ze hebben er bewust n bug in gestopt he?
pi_175582036
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

ze hebben er bewust n bug in gestopt he?
En daarom +20% :D
pi_175582121
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Haha nee zo noem ik het beetje geld waarmee ik van mezelf mag proberen te traden. Om daarmee steeds m'n BTC aan te vullen (dat gedeelte staat apart en kom ik niet aan). Steeds als ik na een paar dagen of weken wat winst heb met dat speelgeld schuif ik dat door naar de hodl en met de rest begin ik weer opnieuw. :P
Ik snap het. Ik zag al helemaal iemand voor me die met Monopoly geld thuis op de eettafel ging oefenen. :+
pi_175582660
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:13 schreef Patroon het volgende:
Die hodl't nie! Die heeft van 70 piek 0,75 bitcoin getrade!

Wat je daarvan af moet trekken aan kosten Toffifee weet ik dan weer niet.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 20:22:59 #32
163650 Greys
pi_175582795
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:18 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Die hodl't nie! Die heeft van 70 piek 0,75 bitcoin getrade!
Ik pak nooit speelgeld uit m'n BTC hodl wallet dus dat gedeelte hodl ik toch echt wel. :P En die 70 piek gaven me destijds 0.36 dus eerlijk is eerlijk, ik heb maar de helft van de 0.75 bij elkaar getrade.

quote:
Wat je daarvan af moet trekken aan kosten Toffifee weet ik dan weer niet.
:@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 december 2017 @ 20:40:32 #33
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175583539
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:15 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Bittrex en Dragonchain zitten bij elkaar om de hoek. Bittrex volgt Dragonchain ook al op Twitter. Dus wellicht komt dat binnenkort. Sowieso zijn ze bezig met nieuwe exchanges.

Verder snap ik de ophef over deze coin hier wel. Ik denk ook dat het belangrijk is hoe de eerste incubator projecten gaan lopen. Maar het is een goed team, heeft een link met Disney en hadden geen rare bonussen tijdens de ICO. Daarom ook geen dump meteen. :)

De ICO-prijs is nu al 413% gestegen. Dus ik ben al heel tevreden. *)

[ afbeelding ]
Leuk, ik ga zeker kopen als ze op Bittrex komen. Gewoon omdat het kan. :P
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175583799
Hoi,

ik snap ff fees niet bij Bittrex.

Ik verkocht net 2 Etc en kocht ze even later terug (voor een heel klein beetje minder), dit komt er dan in mijn order history:

Ik snap hier de column 'Cost/proceeds' niet.

Ik snap de bedragen niet en ook niet waarom ie bij een buy negatief is.

Iemand?
pi_175584010
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

En daarom +20% :D
nee, ondanks.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 20:54:32 #36
163650 Greys
pi_175584078
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:47 schreef Rechtsom-i het volgende:
Hoi,

Ik verkocht net 2 Etc en kocht ze even later terug (voor een heel klein beetje minder), dit komt er dan in mijn order history:

[ afbeelding ]

Iemand?
Toen je ze verkocht kreeg je 0.00354nogwat aan BTC.

Toen je ze weer kocht kostte dat je 0.00350nogwat. Daar staat een - voor omdat je daar iets kócht dus ging die 0.00350 van je totaalsaldo aan BTC af.

Op Bittrex als je een buy of sell doet krijg je eerst een venster met een overzichtje, wat je koopt/verkoopt tegen welke prijs etc. Daar zie je ook exact wat dr fee is. Voordat je dus definitief op Buy of Sell klikt in dat venster.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 december 2017 @ 20:56:04 #37
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175584138
quote:
Hoi,

[ afbeelding ]

Iemand?
Ik zou iets langer hodlen als ik jou was
pi_175584198
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Toen je ze verkocht kreeg je 0.00354nogwat aan BTC.

Toen je ze weer kocht kostte dat je 0.00350nogwat. Daar staat een - voor omdat je daar iets kócht dus ging die 0.00350 van je totaalsaldo aan BTC af.

Op Bittrex als je een buy of sell doet krijg je eerst een venster met een overzichtje, wat je koopt/verkoopt tegen welke prijs etc. Daar zie je ook exact wat dr fee is. Voordat je dus definitief op Buy of Sell klikt in dat venster.
Dit. En dit heeft weinig zin qua traden eerlijk gezegd.
pi_175584199
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:56 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Ik zou iets langer hodlen als ik jou was
Ik probeer het mechanisme te begrijpen, dank u.
pi_175584211
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:57 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dit. En dit heeft weinig zin qua traden eerlijk gezegd.
Ik probeer het mechanisme te begrijpen, dank u.
pi_175584263
Wat doet NEM :o
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_175584273
quote:
Ik probeer het te begrijpen adhv. het order overzicht, zodat ik niet bij elke sell of buy een screenshot oid. hoeft te maken van die tussenschermpjes.
pi_175584487
quote:
dus ging die 0.00350 van je totaalsaldo aan BTC af.
De fees zitten toch altijd al verrekend in de transactie? Dat gaat toch niet ergens anders vanaf (een mogelijk btc saldo b.v., zoals jij hierboven suggereert)?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 21:07:15 #44
163650 Greys
pi_175584591
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:04 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

De fees zitten toch altijd al verrekend in de transactie? Dat gaat toch niet ergens anders vanaf (een mogelijk btc saldo b.v., zoals jij hierboven suggereert)?
Ik zei dat dat bedrag met die min ervoor het bedrag is dat van je saldo af gaat. Je aankoopbedrag. Dat is niet je fee, dat zijn de totale kosten van die aankoop incl fee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175584719
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zei dat dat bedrag met die min ervoor het bedrag is dat van je saldo af gaat. Je aankoopbedrag. Dat is niet je fee, dat zijn de totale kosten van die aankoop incl fee.
Ah, ok. Las laatst ergens dat sommige exchanges (maar niet bittrex) fees van een ander saldo wat je dan op die exchange moet hebben, vandaar mijn vraag.

(ik wil ook 1 btc!)

Toffifee?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 december 2017 @ 21:10:58 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175584750
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 21:17:24 #47
18653 crew  D.
pi_175585029
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:59 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
NEM *O*
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:20:55 #48
418426 UtopiaVolger
pi_175585143
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:17 schreef D. het volgende:

[..]

NEM *O*
NEM gaat hard, wie o wie stapt er nu nog in? :o
Utopia
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:21:25 #49
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175585158
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:59 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
nog een account op binance aangemaakt voor nem paar dagen geleden maar niet gekocht. Heb er ook geen funds staan daar momenteel
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:21:31 #50
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175585161
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:20 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

NEM gaat hard, wie o wie stapt er nu nog in? :o
Ik zou zeggen, verkoop en koop terug goedkoper?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:22:45 #51
418426 UtopiaVolger
pi_175585193
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:21 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, verkoop en koop terug goedkoper?
Ik heb geen NEM, moet er eigenlijk nu instappen maar durf niet mee te liften.
Utopia
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:23:02 #52
236839 TimKuik
pi_175585203
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:22 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik heb geen NEM, moet er eigenlijk nu instappen maar durf niet mee te liften.
Niet doen.
pi_175585211
Op een ATH instappen is niet erg verstandig. Zeker niet na een pump van 107%...
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:23:38 #54
418426 UtopiaVolger
pi_175585216
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:23 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Niet doen.
Nee doe ik ook niet heb al teveel alts.
Utopia
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:24:26 #55
418426 UtopiaVolger
pi_175585238
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:23 schreef BadVlad het volgende:
Op een ATH instappen is niet erg verstandig. Zeker niet na een pump van 107%...
Het zou maar 500% worden *O*
Utopia
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:24:50 #56
236839 TimKuik
pi_175585250
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:24 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

En morgen terug naar $0.30 gaan.

Edit: zakt nu alweer in.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:30:26 #57
418426 UtopiaVolger
pi_175585412
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:24 schreef TimKuik het volgende:

[..]

En morgen terug naar $0.30 gaan.

Edit: zakt nu alweer in.
Iemand kocht gewoon voor 3 bitcoins nu. :o
Utopia
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:34:01 #58
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_175585541
Zo na de NH weer een paar uur aan het minen en het gaat lekkah.
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 21:34:10 #59
18653 crew  D.
pi_175585545
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:24 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Laat maar komen *O*
pi_175585604
Grappig. Mensen hier snappen de sommetjes niet eens.

Maarre... december wavesmaand hoor!

En hodlen. Tot btc 50k waard is.

Hoef je de sommetjes idd. niet te maken.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:37:00 #61
236839 TimKuik
pi_175585674
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:30 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Iemand kocht gewoon voor 3 bitcoins nu. :o
Noobs met te veel geld.
pi_175585694
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:35 schreef Rechtsom-i het volgende:

goed verhaal
pi_175585750
quote:

Xterminator ben jij dat
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:39:47 #64
418426 UtopiaVolger
pi_175585790
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Xterminator ben jij dat
Ja, zelfde IP adres
Utopia
pi_175585836
What's up with NEM (XEM?). 138%, 2,8 miljard erbij in 4 uur tijd.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:41:30 #66
418426 UtopiaVolger
pi_175585869
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:40 schreef TourOfData het volgende:
What's up with NEM (XEM?). 138% erbij in 4 uur tijd.
Ik stak mijn 500 bitcoins er in en toen volgde de rest. :7
Utopia
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 21:41:37 #67
18653 crew  D.
pi_175585874
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:40 schreef TourOfData het volgende:
Iets met moon enzo :P
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:41:44 #68
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175585880
quote:

quote:
Hoi,

[ afbeelding ]

Iemand?
:D
pi_175585908
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:41 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

[..]

Haha wat een prutser
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:43:02 #70
236839 TimKuik
pi_175585933
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:40 schreef TourOfData het volgende:
Partnership met WeChat aldus de kanalen. Morgen weer $0.30.
pi_175585991
Ik heb een nieuw spel bedacht op de Ethereum chain: Rock, Paper, Kitty :)
pi_175586041
Duidelijk. Ach, het is fok he. Ik zoek ff verder.
pi_175586188
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Xterminator ben jij dat
Nee, dat is xminator.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 21:48:53 #74
163650 Greys
pi_175586189
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:45 schreef Rechtsom-i het volgende:
Nee joh kom. Schouders ophalen en meelachen. En toegeven dat dat elkaar idd best een beetje tegenspreekt als je zoiets roept. :P Niks mis mee. Beetje om jezelf kunnen lachen en begrijpen dat het best lollig is om van anderen te roepen dat ze sommetjes niet snappen als je zelf net.. Etc.

Ik heb me hier ook door allerhande huishoudbeurs opmerkingen en 'doe niet zo gruwelijk irritant blij' enzo heen geslagen en mij tolereren ze inmiddels ook. (Of ze doen iig prima alsof). Gewoon blijven en nogmaals, om jezelf lachen. Kan jou het schelen.
Je werd toch ook gewoon geholpen hier?

[ Bericht 11% gewijzigd door Greys op 08-12-2017 21:54:29 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175586237
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:45 schreef Rechtsom-i het volgende:
Goedzo :Y

Niet zo snel gepikeerd zijn man :o

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2017 21:50:31 ]
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:52:56 #76
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175586311
hodlen of alts kopen?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:56:35 #77
286575 Roces18
Chef de party
pi_175586408
Duh holden gewoon correctie/dump
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:59:07 #78
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175586502
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee joh kom. Schouders ophalen en meelachen. En toegeven dat dat elkaar idd best een beetje tegenspreekt als je zoiets roept. :P Niks mis mee. Beetje om jezelf kunnen lachen en begrijpen dat het best lollig is om van anderen te roepen dat ze sommetjes niet snappen als je zelf net.. Etc.

Ik heb me hier ook door allerhande huishoudbeurs opmerkingen en 'doe niet zo gruwelijk irritant blij' enzo heen geslagen en mij tolereren ze inmiddels ook. (Of ze doen iig prima alsof). Gewoon blijven en nogmaals, om jezelf lachen. Kan jou het schelen.
Je werd toch ook gewoon geholpen hier?
Hoe gaat het met trig? :P
pi_175586503
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:52 schreef richolio het volgende:
hodlen of alts kopen?
allebei
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:02:36 #80
163650 Greys
pi_175586644
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:59 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Hoe gaat het met trig? :P
Die heb ik al een tijdje niet meer :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175586645
Ik heb de afgelopen pagina's even niet gelezen maar is NEM XEM al voorbij gekomen? Wat is daar aan de hand?
  vrijdag 8 december 2017 @ 22:03:45 #82
236839 TimKuik
pi_175586678
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:02 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb de afgelopen pagina's even niet gelezen maar is NEM XEM al voorbij gekomen? Wat is daar aan de hand?
Partnership met WeChat aangekondigd. Klassieke pump gevolgd door een correctie.
pi_175586755
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:03 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Partnership met WeChat aangekondigd. Klassieke pump gevolgd door een correctie.
Ik heb ze nu even van de hand gedaan, morgen hopelijk na de dump meer bijkopen. :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 december 2017 @ 22:07:25 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175586780
Is er al DAD?
Doom And Destruction.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175587099
Ik probeer iets te programmeren hier ja. Zodat ik niet uit de losse pols hoef te handelen.

Nattekatvingerwerk en lang hodl-en zodat fees er niet zo toe doen (voorheen keek ik er ook niet naar; alleen sellen/buyen als duidelijk was dat fees er niet toe deden), buy the rumour, sell the news, sell high, buy low... prima.

Denk wel dat dat bij de meesten, zoals ik overal lees, niet leiden tot consequent winst. Minus een enkele goeie deal.

Ieder z'n ding.

Maar een ToffifeeCoin... zou ik met speelgeld zo instappen!
  vrijdag 8 december 2017 @ 22:18:22 #86
418426 UtopiaVolger
pi_175587160
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:16 schreef Rechtsom-i het volgende:
Ik probeer iets te programmeren hier ja. Zodat ik niet uit de losse pols hoef te handelen.

Nattekatvingerwerk en lang hodl-en zodat fees er niet zo toe doen (voorheen keek ik er ook niet naar; alleen sellen/buyen als duidelijk was dat fees er niet toe deden), buy the rumour, sell the news, sell high, buy low... prima.

Denk wel dat dat bij de meesten, zoals ik overal lees, niet leiden tot consequent winst. Minus een enkele goeie deal.

Ieder z'n ding.

Als de mascotte net zo leuk is als die van de Dragoncoin stap ik met je mee.
Utopia
  vrijdag 8 december 2017 @ 22:19:50 #87
418426 UtopiaVolger
pi_175587211
Enigma weet ook niet wat die wilt. Staat op een goeie winst maar ik ben hebberig. Ik wacht op meer. Maar of het er van komt... Ik hodl al ruim een dag! :(
Utopia
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:36:43 #88
163650 Greys
pi_175587762
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:16 schreef Rechtsom-i het volgende:
$TOF
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175587849
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:52 schreef richolio het volgende:
hodlen of alts kopen?
VTC
pi_175587884
$TOF ICO start maandag!

1 TOF voor 0.01 BTC en ik heb er 1.000.000 in de aanbieding!

Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 december 2017 @ 22:42:23 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175587927
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
$TOF ICO start maandag!

[ afbeelding ]
Wat is het en waarom zou ik geld in die put gooien?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175587932
quote:
$TOF ICO start maandag!

[ afbeelding ]
Geen pre-ICO ?
pi_175587952
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Geen pre-ICO ?
Die is al geweest, Greys heeft de eerste 1000 stuks gekocht (en opgegeten).
  vrijdag 8 december 2017 @ 22:43:46 #94
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175587972
quote:
$TOF ICO start maandag!

[ afbeelding ]
Die zitten toch wel in een rolletje blockchain he?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_175588029
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:43 schreef MadMarine het volgende:

[..]

Die zitten toch wel in een rolletje blockchain he?
Je kan je eigen hazelnode beginnen, dan krijg je transactie(toffi)fees.
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2017 @ 22:47:25 #96
230491 Zith
pls tip
pi_175588081
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat is het en waarom zou ik geld in die put gooien?
Toffifee is een verwennerij voor iedereen: een krokante hazelnoot in een kuipje van zachte caramel, heerlijke pralinécrème en een druppel chocolade.

De volmaakte hazelnoot

Onze hazelnoten worden middels een speciale bereidingswijze geroosterd. Dit zorgt voor de typische Toffifee smaak en de krokante beet.

De hazelnoot genesteld in een kuipje

Een knapperige hazelnoot nestelt zich in een kuipje van zachte caramel. De unieke vorm maakt van iedere Toffifee een onvergetelijke ervaring.

Een heleboel pralinécrème

De smeuïge pralinécrème wordt tussen de hazelnoot en het kuipje van zachte caramel gegoten. Deze romige mix van cacao en hazelnoot zorgt voor een ideale combinatie.

De kers op de “Mmmm….”

De glanzende finale! Natuurlijk mag de druppel chocolade niet ontbreken, want deze straalt op elke Toffifee.

De ogen zeggen „Ohh…” – de mond antwoordt met „Ahh..”

Eerst Ohh, dan Ahh en dan Mmmm...:Hele hazelnoot (10 %) in caramel (41 %) met pralinécrème (37 %) en chocolade (12 %)

Ingrediënten: suiker, plantaardige vetten (palm, shea, illipe), hazelnoten, glucosestroop, weipoeder, bevochtigingsmiddel: sorbitolstroop, cacaomassa, gecondenseerde magere melk, gecondenseerde wei, melksuiker, magere cacao, cacaoboter, botervet, mageremelkpoeder, rietsuikerstroop, emulgator: lecithine (soja), zout, aroma.

Kan ook bestanddelen van amandel, aardnoot/pinda en andere noten bevatten.

Opmerking:

De ingrediënteninformatie en de afgeronde gemiddelde voedingswaarden zijn gebaseerd op de huidige recepturen. Door veranderingen in de receptuur kunnen er in de winkel producten verkrijgbaar zijn in huidige en nieuwe samenstelling. Wij adviseren daarom een aanvullende vergelijking met de informatie op de verpakking te maken. Verschillen kunnen ontstaan in de periode van een overgangsfase naar nieuwe wettelijke richtlijnen of andere veranderende randvoorwaarden.

Door de unieke combinatie is Toffifee een verwennerij voor jong en oud.

Onafhankelijke review;
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175588113
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:47 schreef Zith het volgende:

[..]

Toffifee is een verwennerij voor iedereen: een krokante hazelnoot in een kuipje van zachte caramel, heerlijke pralinécrème en een druppel chocolade.

[ afbeelding ]

De volmaakte hazelnoot

Onze hazelnoten worden middels een speciale bereidingswijze geroosterd. Dit zorgt voor de typische Toffifee smaak en de krokante beet.

Een knapperige hazelnoot nestelt zich in een kuipje van zachte caramel. De unieke vorm maakt van iedere Toffifee een onvergetelijke ervaring.

De smeuïge pralinécrème wordt tussen de hazelnoot en het kuipje van zachte caramel gegoten. Deze romige mix van cacao en hazelnoot zorgt voor een ideale combinatie.

De kers op de “Mmmm….”

De glanzende finale! Natuurlijk mag de druppel chocolade niet ontbreken, want deze straalt op elke Toffifee.

Eerst Ohh, dan Ahh en dan Mmmm...:Hele hazelnoot (10 %) in caramel (41 %) met pralinécrème (37 %) en chocolade (12 %)

Ingrediënten: suiker, plantaardige vetten (palm, shea, illipe), hazelnoten, glucosestroop, weipoeder, bevochtigingsmiddel: sorbitolstroop, cacaomassa, gecondenseerde magere melk, gecondenseerde wei, melksuiker, magere cacao, cacaoboter, botervet, mageremelkpoeder, rietsuikerstroop, emulgator: lecithine (soja), zout, aroma.

Opmerking:

De ingrediënteninformatie en de afgeronde gemiddelde voedingswaarden zijn gebaseerd op de huidige recepturen. Door veranderingen in de receptuur kunnen er in de winkel producten verkrijgbaar zijn in huidige en nieuwe samenstelling. Wij adviseren daarom een aanvullende vergelijking met de informatie op de verpakking te maken. Verschillen kunnen ontstaan in de periode van een overgangsfase naar nieuwe wettelijke richtlijnen of andere veranderende randvoorwaarden.

Onafhankelijke review;
Hmm, maar katten mogen geen chocolade he...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:49:02 #98
163650 Greys
pi_175588137
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die is al geweest, Greys heeft de eerste 1000 stuks gekocht (en opgegeten).
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:45 schreef MaGNeT het volgende:
je eigen hazelnode
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 december 2017 @ 22:50:02 #99
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175588175
quote:

[..]

Beter verhaal dan de gemiddelde whitepaper :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:50:12 #100
163650 Greys
pi_175588176
Bestaat er eigenlijk al een coin met $TOF?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588200
quote:

[..]

_O- _O_
pi_175588205
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:50 schreef Greys het volgende:
Bestaat er eigenlijk al een coin met $TOF?
No cryptocurrency matched that search criteria. Please try again.
  vrijdag 8 december 2017 @ 22:51:52 #103
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175588232
quote:

[..]

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:52:35 #104
163650 Greys
pi_175588256
quote:
$TOF ICO start maandag!

[ afbeelding ]
Doe het! Als je mij dan 1% TOF copyright fee geeft heb ik eindelijk straks die hele BTC _O-

Hm. Ik ben een waardeloze onderhandelaar he? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:53:31 #105
163650 Greys
pi_175588283
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

No cryptocurrency matched that search criteria. Please try again.
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588323
Nu
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:49 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

_O- _O-
Nu nog een goede slagzin.

"When the going gets TOF, the TOF get going" is mss wel tof?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:57:08 #107
163650 Greys
pi_175588393
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
Nu

[..]

Nu nog een goede slagzin.

"When the going gets TOF, the TOF get going" is mss wel tof?
Sweeeeeeeet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588419
Zouden jullie zeggen als er 24 miljoen in een ICO is gestopt dat het een geslaagde ICO is? :7
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 22:58:27 #109
163650 Greys
pi_175588430
Oeh en dan als logo een Toffifee met daarin het gezicht van deze: }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588433
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Sweeeeeeeet!
Dat was niet van "New kids on the blockchain" toch?

Hmm... Billy Oceanlab, dat was 'm.
pi_175588451
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:52 schreef Greys het volgende:
TOF
Supergave coin! De TOF!
pi_175588496
Ik schrijf de whitepaper wel
pi_175588512
Man man man dit topic :')
Lekker viesdikkertjes

Oh en Dirk Scheringa met zn "EICO"

Hier, we zijn een bedrijf dat geld gaat ophalen voor een product waarvoor we een coin gebruiken voor bedrijven die geld ophalen voor producten die een coin gebruiken.

:')_! Dat het maar snel in elkaar klapt allemaal. Iets met kaf en koren enzo.
pi_175588514
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik schrijf de whitepaper wel
_O_

Mss kunnen we er iets Bitconneeeeeeeeeeect achtig iets van maken.

Je legt 1 TOF in en na een week heb je een doosje vol als je je opbrengst weer terug investeert.
Behalve Greys want die eet ze op.
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 23:02:42 #115
18653 crew  D.
pi_175588566
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 22:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat was niet van "New kids on the blockchain" toch?

Die hadden The Right s'TOF :P
pi_175588610
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:02 schreef D. het volgende:

[..]

Die hadden The Right s'TOF :P
_O-
You got it!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:05:13 #117
163650 Greys
pi_175588658
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

_O_

Mss kunnen we er iets Bitconneeeeeeeeeeect achtig iets van maken.

Je legt 1 TOF in en na een week heb je een doosje vol als je je opbrengst weer terug investeert.
Behalve Greys want die eet ze op.
Symbool klaar.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588679
Nog 2 uur en de token sale van universa is afgelopen :P
pi_175588705
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:05 schreef Greys het volgende:
Symbool klaar.
LOL!
pi_175588711
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Symbool klaar.

[ afbeelding ]
Die Paint skills _O_

:P
pi_175588722
Ik ga de LOLTOF doen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:08:39 #122
163650 Greys
pi_175588767
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die Paint skills _O_

:P
Dan weet je maar vast wat je aan je $TOF businesspartner hebt he. Jeweettoch. I bring tha skillz.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588779
De waarde van een munt relateren aan het aantal Toffifee wat Greys eet, dat is toch wel een ICO waard?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:09:10 #124
163650 Greys
pi_175588785
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:07 schreef Rechtsom-i het volgende:
Ik ga de LOLTOF doen.
Ik ga de advocaat vast bellen wegens plagiaat!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588818
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Zwarte kip?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:10:02 #126
163650 Greys
pi_175588820
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:01 schreef kthxbye het volgende:
Man man man dit topic :')
Sorry :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588832
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Pfff. Zo betaald, vanuit mijn aandeel emc2.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:13:53 #128
163650 Greys
pi_175588909
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zwarte kip?
THAT'S RACIST

Ja, want je weet...

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175588939
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:13 schreef Greys het volgende:

[..]

THAT'S RACIST

Ja, want je weet...

[ afbeelding ]
Toffifee met advocaat ipv praliné crème lijkt me nog best lekker.
pi_175588940
Kunnen we nu weer serieus doen? :')
pi_175588944
Gele vla met drank erin. Getver.
pi_175588946
Voetbal Inside over Bitcoin. Wat een treurigheid.
  vrijdag 8 december 2017 @ 23:16:09 #133
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175588948
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:15 schreef vigen98 het volgende:
Serieus doen als je het over Toffifee kan hebben :')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 8 december 2017 @ 23:16:40 #134
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175588963
quote:

[..]

[ afbeelding ]

De volmaakte hazelnoot

De kers op de “Mmmm….”

Opmerking:

Onafhankelijke review;
_O-

Oprecht wel het beste snoepje ooit. En ja, dat is nogal een statement.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175588969
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:16 schreef Rechtsom-i het volgende:
Gele vla met drank erin. Getver.
Eierdooiers, goed voor je ICO potentie!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:17:21 #136
163650 Greys
pi_175588983
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:15 schreef vigen98 het volgende:
Het is een slowchat... Kom op.

Maar vooruit.
May the $TOF be with you.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 december 2017 @ 23:18:09 #137
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175589003
Wie hier zit er in die Universa ICO? Meningen? Potentie? Zag er imo wel goed uit.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 december 2017 @ 23:18:21 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175589010
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is een slowchat... Kom op.

Maar vooruit.
May the $TOF be with you.
Laat die zure noobs maar gewoon :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:18:23 #139
163650 Greys
pi_175589013
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:16 schreef richolio het volgende:

[..]

_O-

Oprecht wel het beste snoepje ooit. En ja, dat is nogal een statement.
Deze man weet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175589080
https://www.reddit.com/r/(...)f_a_billion_tethers/

quote:
"Look at it this way: What if Coinbase suddenly started accepting your--and only your--Word Document with any number on it, as payment for BTC, LTC or ETH? You could type any number on that Word Doc and send it to Coinbase, then they would give you cryptocurrency of equivalent numerical value.

That's Tether."
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:24:10 #141
163650 Greys
pi_175589157
quote:
Hm..

quote:
TL;DR - Tether (Tether Limited / Tether Holdings Limited), in partnership with Bitfinex (BFXNA Inc. / iFinex Inc.) is the sole user and trader of USDT across at least 3 major crypto exchanges (Bitfinex, Bittrex, Poloniex), controlling over 73% of USDT in circulation--623,000,000 of the total 844,000,000. While ~66% of USDT daily trade volume is on the BTC/USDT pair, USDT also happens to make up between 6% & 17% or more of daily BTC trading volume.

To boil it down: USDT was created by Tether, for Tether.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 december 2017 @ 23:32:10 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175589374
Hmm... dit moet ik even uittekenen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_175589732
IOTA gaat lekker :D Toch weer een mooie stijging sinds gister.
pi_175589813
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:44 schreef saviola9 het volgende:
IOTA gaat lekker :D Toch weer een mooie stijging sinds gister.
Vandaag iota verkocht op $4.15 in de hoop dat ie nog verder zou zakken..toch bij $4.30 weer in de trein gestapt. Beginnersfoutje zullen we maar zeggen..
  vrijdag 8 december 2017 @ 23:51:25 #146
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175589872
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan weet je maar vast wat je aan je $TOF businesspartner hebt he. Jeweettoch. I bring tha skillz.
Als het succesvol is dan fork ik gewoon de chocotoff ($CTOF) Vervolgens ga ik op Twitter mensen uitschelden die niet geloven dat chocotoffs de echte toffees zijn zoals Greys ze ooit bedoeld heeft.
  vrijdag 8 december 2017 @ 23:53:02 #147
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175589904
Welke ICO's met potentie zitten jullie nu in? Die nog in de ICO periode zitten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 december 2017 @ 23:56:11 #148
163650 Greys
pi_175589979
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Als het succesvol is dan fork ik gewoon de chocotoff ($CTOF) Vervolgens ga ik op Twitter mensen uitschelden die niet geloven dat chocotoffs de echte toffees zijn zoals Greys ze ooit bedoeld heeft.
Jij.. jij... Rossdale Ver. }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175590022
quote:

[..]

I like the way you think :P
mag het weten
pi_175590038
quote:
Ik wil ook wel in Japan wonen :'(
pi_175590051
quote:

[..]

Greys hoort op de huishoudbeurs thuis :(
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')