abonnement Unibet Coolblue
pi_175457931
Ben jij toevallig rijinstructeur, Ryan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2017 21:15:25 ]
pi_175457954
En tuurlijk ben je ook een autist anders zit je hier niet al 100 jaar de ouwehoer uit te hangen op FOK!
pi_175457996
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:14 schreef Tem het volgende:

[..]

Inzicht Schminzicht. Jouw inzicht maakt het nog niet de juiste, maat.
Nah, ik rij nu 37 jaar bijna 38 jaar zonder brokken, heb wel wat inzicht opgedaan en rij dagelijks.
Zonder zelf veroorzaakte brokken. 1 x de gerechtsdeurwaarder bij mij ingereden en 1 x op bedrijfsterrein tegen paaltje aangezeten, maar dat paaltje stond er niet een week eerder. En afgelopen jaar heeft PostNL mijn oude auto aan gort gereden. Die stond op een parkeerplaats.
I´m back.
pi_175458004
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:15 schreef Tem het volgende:
Ben jij toevallig rijinstructeur, Ryan?
Nope.
I´m back.
pi_175458007
Zoveel mogelijk rechts houden is gewoon de regel. Dat het niet veel boeit bij een stoplicht omdat iedereen toch stilstaat doet daar niets aan af. Maar het kan moeilijk fout gaan als een slome duikelaar toch links staat omdat men toch wel rechts gaat inhalen en de popo hier nooit wat tegen doet.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175458019
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:17 schreef Abschirmdienst het volgende:
Zoveel mogelijk rechts houden is gewoon de regel. Dat het niet veel boeit bij een stoplicht omdat iedereen toch stilstaat doet daar niets aan af. Maar het kan moeilijk fout gaan als een slome duikelaar toch links staat omdat men toch wel rechts gaat inhalen en de popo hier nooit wat tegen doet.
Dat dacht ik ook maar misschien zijn de regels veranderd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2017 21:18:49 ]
pi_175458045
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
1 x op bedrijfsterrein tegen paaltje aangezeten, maar dat paaltje stond er niet een week eerder
Haha, dit vind ik wel een slecht excuus.
pi_175458047
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:17 schreef Abschirmdienst het volgende:
Zoveel mogelijk rechts houden is gewoon de regel. Dat het niet veel boeit bij een stoplicht omdat iedereen toch stilstaat doet daar niets aan af. Maar het kan moeilijk fout gaan als een slome duikelaar toch links staat omdat men toch wel rechts gaat inhalen en de popo hier nooit wat tegen doet.
Je mag in dit geval ook rechts inhalen trouwens. Dus logisch dat de popo daar niets tegen doet.
pi_175458054
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:17 schreef Abschirmdienst het volgende:
Zoveel mogelijk rechts houden is gewoon de regel. Dat het niet veel boeit bij een stoplicht omdat iedereen toch stilstaat doet daar niets aan af. Maar het kan moeilijk fout gaan als een slome duikelaar toch links staat omdat men toch wel rechts gaat inhalen en de popo hier nooit wat tegen doet.
Nee, zoveel mogelijk rechts aanhouden geldt als je op de snelweg rijdt idd, bij deze invoegstrook geldt gewoon doorstroom van verkeer en niet allemaal verplicht opstellen achter de vrachtwagen totdat die strook vol is.
I´m back.
pi_175458060
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:19 schreef Tem het volgende:

[..]

Haha, dit vind ik wel een slecht excuus.
Ik reed laatst tegen een vrouw op een scootmobiel maar die stond er ook nog niet gisteren.
pi_175458078
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, zoveel mogelijk rechts aanhouden geldt als je op de snelweg rijdt idd, bij deze invoegstrook geldt gewoon doorstroom van verkeer en niet allemaal verplicht opstellen achter de vrachtwagen totdat die strook vol is.
Als alles leeg is bedoel ik. Als er een vrachtwagen staat is alles geoorloofd.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175458081
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:19 schreef Tem het volgende:

[..]

Haha, dit vind ik wel een slecht excuus.
Nou ja, het was wel winter en we hadden lopen grappen en dus lette ik niet op, also: vorig millenium.
I´m back.
pi_175458105
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:20 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Als alles leeg is bedoel ik. Als er een vrachtwagen staat is alles geoorloofd.
Ja, als alles leeg is of er 1 auto staat, dan wel uiteraard, mag ook met een vrachtwagen, maar is niet verplicht.
I´m back.
pi_175458124
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik reed laatst tegen een vrouw op een scootmobiel maar die stond er ook nog niet gisteren.
Lijkt me een redenering van een andere categorie aangezien het paaltje niet werd opgehaald door een ambulance.
I´m back.
pi_175458149
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, als alles leeg is of er 1 auto staat, dan wel uiteraard, mag ook met een vrachtwagen, maar is niet verplicht.
Laten we overeenkomen dat de meeste automobilisten lekker thuis moeten blijven.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175458178
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:24 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Laten we overeenkomen dat de meeste automobilisten lekker thuis moeten blijven.
Dat sowieso. Ik heb inmiddels ook het idee dat om je heen kijken, richtingaanwijzers en voorrangsregels als je je rijbewijs eenmaal hebt eerder suggesties zijn die je zonder problemen in de wind kunt slaan.

Man man wat rijden andere mensen asociaal.
pi_175458187
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:24 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Laten we overeenkomen dat de meeste automobilisten lekker thuis moeten blijven.
Mwoah, ik vind dat wel meevallen hoor. In NL althans.
I´m back.
pi_175458224
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat sowieso. Ik heb inmiddels ook het idee dat om je heen kijken, richtingaanwijzers en voorrangsregels als je je rijbewijs eenmaal hebt eerder suggesties zijn die je zonder problemen in de wind kunt slaan.

Man man wat rijden andere mensen asociaal.
Ik niet heur. Ik ben die nette verkeersdeelnemer die rekening houdt met anderen. Lekker langzaam rijden binnen de bebouwde kom met een rits opgefokte paupers achter je. Zo voorkom je toch weer enkele honderden verkeersdoden.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175458244
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat sowieso. Ik heb inmiddels ook het idee dat om je heen kijken, richtingaanwijzers en voorrangsregels als je je rijbewijs eenmaal hebt eerder suggesties zijn die je zonder problemen in de wind kunt slaan.

Man man wat rijden andere mensen asociaal.
Lijkt me toch dat je het verkeer nog niet helemaal goed kunt analyseren hoor, hoe lang les je al?
I´m back.
pi_175458263
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:28 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Ik niet heur. Ik ben die nette verkeersdeelnemer die rekening houdt met anderen. Lekker langzaam rijden binnen de bebouwde kom met een rits opgefokte paupers achter je. Zo voorkom je toch weer enkele honderden verkeersdoden.
Ook dat is onzin wmb, ik hou me altijd aan de 50 en 30 km, niemand die er gefrustreerd door wordt.
Nu woon ik in de provincie, zal dat wat uitmaken?
I´m back.
pi_175458266
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me toch dat je het verkeer nog niet helemaal goed kunt analyseren hoor, hoe lang les je al?
Nog niet zo lang, dus dat kan ik inderdaad nog niet. Maar valt me gewoon op dat veel andere bestuurders niet doen wat ik zojuist geleerd heb. Vooral om je heen kijken bij het openen van portier, richting aangeven bij het verlaten van rotondes, houden aan de maximumsnelheid, stoppen voor zebrapaden. :P
pi_175458286
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nog niet zo lang, dus dat kan ik inderdaad nog niet. Maar valt me gewoon op dat veel andere bestuurders niet doen wat ik zojuist geleerd heb. Vooral om je heen kijken bij het openen van portier, richting aangeven bij het verlaten van rotondes, houden aan de maximumsnelheid, stoppen voor zebrapaden. :P
Ja, okee, spiegelen, spiegelen dat zul je het eerst geleerd hebben, dat is heel belangrijk, ook bij uitstappen en starten en beginnen aan je rit.
I´m back.
pi_175458308
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee, spiegelen, spiegelen dat zul je het eerst geleerd hebben, dat is heel belangrijk, ook bij uitstappen en starten en beginnen aan je rit.
Heb een keer een ongeluk gehad omdat de bestuurder wegreed uit een vluchthaven zonder te spiegelen, dus dat zit er wel goed in bij mij :@
pi_175458354
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Heb een keer een ongeluk gehad omdat de bestuurder wegreed uit een vluchthaven zonder te spiegelen, dus dat zit er wel goed in bij mij :@
Is belangrijk, overigens weer niet zo belangrijk dat je alleen maar spiegelt hè. :D.
Alleen in een Tesla wrs.
Maar of je een rit met een Tesla overleeft is ook weer een bepaalde kans. (Volg daarvoor Ton Aerts)

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 02-12-2017 21:43:16 ]
I´m back.
pi_175458398
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook dat is onzin wmb, ik hou me altijd aan de 50 en 30 km, niemand die er gefrustreerd door wordt.
Nu woon ik in de provincie, zal dat wat uitmaken?
Geen idee. Ik doe verder gewoon wat ik juist acht.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')