abonnement Unibet Coolblue
pi_175399606
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dat is wel gelijk het probleem. Pence en zijn partijvriendjes laten dus iemand zitten die psychologisch instabiel is. Dan denk ik niet dat je het land op nummer 1 hebt staan.
Tuurlijk niet, what's best for the country interesseert de huidige republikeinse kliek toch geen reet. Het gaat om de donorbelangen en het tevreden houden van de conservatieve base door het spuwen van middeleeuwse sociaal-culturele standpunten. De tijden van Eisenhouwer zijn al lang achter ons. Trump's kabinet heeft ook een totale minachting voor hem en zijn kwaliteiten. Het is niet voor niks dat je eens in de zoveel tijd hoort dat een of andere minister achter de schermen heeft opgebiecht dat zijn baas gewoon achterlijk is. Trump is de useful idiot die het zelf niet doorheeft.
pi_175399628
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:16 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Toevallig zag ik gisteren op NBC news een programma met psychologen die Donald Trump analyseerden. Die kwamen tot de conclusie dat Trump daadwerkelijk geestesziek is. Dus de 25ste amendment zou best wel een mogelijkheid kunnen zijn. Misschien moeten ze Pence ook eens aan een dergelijk onderzoek onderwerpen, dan sla je twee vliegen in één klap. ;)
25th amendment is niet voor politieke doeleinden bedoeld. Pence is voor zover ik kan inschatten in tegenstelling tot Trump niet geestesziek. Het zou dan ook onterecht zijn om hem ook op die grond te verwijderen uit zijn positie.
  donderdag 30 november 2017 @ 11:24:19 #178
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175399685
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:20 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

25th amendment is niet voor politieke doeleinden bedoeld. Pence is voor zover ik kan inschatten in tegenstelling tot Trump niet geestesziek. Het zou dan ook onterecht zijn om hem ook op die grond te verwijderen uit zijn positie.
Het zou eigenlijk wel moeten, ik vind de gemiddelde Christen-democraat of SGP politicus ook een idioten van de zuiverste orde. Dat gevoel heb ik met alle gelovigen.

de reden:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 30 november 2017 @ 11:32:13 #179
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175399840
Nu we het over de 25th FOK! amendment hebben..

Het is al een tijdje geleden dat we Elzies hier hebben gezien.

Niet dat ik wil dat die weer opduikt, maar toch..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175399963
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:19 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, what's best for the country interesseert de huidige republikeinse kliek toch geen reet. Het gaat om de donorbelangen en het tevreden houden van de conservatieve base door het spuwen van middeleeuwse sociaal-culturele standpunten. De tijden van Eisenhouwer zijn al lang achter ons. Trump's kabinet heeft ook een totale minachting voor hem en zijn kwaliteiten. Het is niet voor niks dat je eens in de zoveel tijd hoort dat een of andere minister achter de schermen heeft opgebiecht dat zijn baas gewoon achterlijk is. Trump is de useful idiot die het zelf niet doorheeft.
Dit inderdaad.

Zie bijvoorbeeld die tax cuts. Trump heeft geen idee wat het voorstel inhoudt; hem is wijsgemaakt dat alle Amerikanen er profijt van hebben en dat loopt hij derhalve maar tot in den treuren te verkondigen.

De Republikeinen, die dondersgoed weten dat de tax cuts weinig positieve effecten heeft voor de onder- en middenklasse, laten Trump lekker z'n gang gaan. Door zijn domme tweets over de tax cuts is een groot deel van het land enthousiast over de plannen. Die denken dat de 'liberal media' liegen en dat iedereen er straks op vooruit gaat.

Over een paar komen ze erachter dat ze geen hol aan die tax cuts hebben gehad. Maar dan is het al te laat en hebben de Republikeinen hun zin, met dank aan useful idiot Trump. En de tax cuts terugdraaien gaat niet gebeuren, want geen enkele POTUS die zich daaraan waagt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175400046
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Zie bijvoorbeeld die tax cuts. Trump heeft geen idee wat het voorstel inhoudt; hem is wijsgemaakt dat alle Amerikanen er profijt van hebben en dat loopt hij derhalve maar tot in den treuren te verkondigen.

De Republikeinen, die dondersgoed weten dat de tax cuts weinig positieve effecten heeft voor de onder- en middenklasse, laten Trump lekker z'n gang gaan. Door zijn domme tweets over de tax cuts is een groot deel van het land enthousiast over de plannen. Die denken dat de 'liberal media' liegen en dat iedereen er straks op vooruit gaat.

Over een paar komen ze erachter dat ze geen hol aan die tax cuts hebben gehad. Maar dan is het al te laat en hebben de Republikeinen hun zin, met dank aan useful idiot Trump. En de tax cuts terugdraaien gaat niet gebeuren, want geen enkele POTUS die zich daaraan waagt.
True, met uitzondering dat de huidige tax reform bijzonder impopulair is. Sommige belastingverhogingen konden zelfs op meer steun rekenen. Alleen onder republikeinen steunt een meerderheid (ongeveer 65-70% uit mijn hoofd) het plan.
pi_175400116
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:41 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

True, met uitzondering dat de huidige tax reform bijzonder impopulair is. Sommige belastingverhogingen konden zelfs op meer steun rekenen. Alleen onder republikeinen steunt een meerderheid (ongeveer 65-70% uit mijn hoofd) het plan.
Een belastingverhoging voor de topinkomens zou dat land wat dat betreft ook wel eens goed doen. Ben groot voorstander van lagere belastingen, maar je kunt ook overdrijven.

Opvallend trouwens dat 30/35 procent van de Republikeinen geen voorstander is van de cuts.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 30 november 2017 @ 11:56:03 #183
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175400316
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een belastingverhoging voor de topinkomens zou dat land wat dat betreft ook wel eens goed doen. Ben groot voorstander van lagere belastingen, maar je kunt ook overdrijven.

Opvallend trouwens dat 30/35 procent van de Republikeinen geen voorstander is van de cuts.
Ze doen er waarschijnlijk wel aan mee omdat ze denken dat trickle economie zo werkt:


maar in werkelijkheid werkt het zo:
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175401555
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:24 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het zou eigenlijk wel moeten, ik vind de gemiddelde Christen-democraat of SGP politicus ook een idioten van de zuiverste orde. Dat gevoel heb ik met alle gelovigen.

de reden:
Dat gevoel krijg ik weer bij links en progressief allemaal maar als geesteziek behandelen ?
pi_175401589
Bizar eigenlijk dat je er niet eens meer van staat te kijken als Trump een bericht van een extreem-rechtse groepering retweet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175401619
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:16 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Toevallig zag ik gisteren op NBC news een programma met psychologen die Donald Trump analyseerden. Die kwamen tot de conclusie dat Trump daadwerkelijk geestesziek is. Dus de 25ste amendment zou best wel een mogelijkheid kunnen zijn. Misschien moeten ze Pence ook eens aan een dergelijk onderzoek onderwerpen, dan sla je twee vliegen in één klap. ;)
Maar echt. Het is ook gewoon geen zwartmakerij. Hij lijkt daadwerkelijk geestesziek.
pi_175401710
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:16 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Toevallig zag ik gisteren op NBC news een programma met psychologen die Donald Trump analyseerden. Die kwamen tot de conclusie dat Trump daadwerkelijk geestesziek is. Dus de 25ste amendment zou best wel een mogelijkheid kunnen zijn. Misschien moeten ze Pence ook eens aan een dergelijk onderzoek onderwerpen, dan sla je twee vliegen in één klap. ;)
Hoewel het best zou kunnen dat ze gelijk hebben, moet je altijd psychologen wantrouwen die een diagnose stellen bij iemand zonder diegene zelf gesproken te hebben. Dat kan namelijk niet en het is ook onethisch als arts.
pi_175402553
"Gaat niet gebeuren," zei Trump :( :( :(

Het gebeurt echter nog steeds en het tempo loopt zelfs iets op. Sinds Trumps kroning tot God-Keizer zijn meer dan 93.000 banen naar het buitenland verdwenen, een fractie meer dan het eerdere jaargemiddelde van 87.500.
quote:
“Companies are not going to leave the United States anymore without consequences,” Trump, who was then president-elect, said last year at the Carrier plant, echoing a key campaign promise. “Not going to happen.”

But companies have continued to lay off workers for trade-related reasons at roughly the same pace as in the previous five years.

More than 93,000 jobs have been eliminated due to foreign competition since Trump’s election, according to Labor Department data analyzed by Good Jobs Nation, a union-backed labor advocacy group. The previous five years saw an average of 87,500 jobs lost due to trade.

The Carrier deal itself prevented the plant from closing, but it didn’t stop the company from laying off about 500 of the 1,400 workers at the factory.

Quinton Franklin worked for Carrier for 10 years before losing his job in July. Franklin said he was glad Trump intervened to stop Carrier from relocating the furnace plant to Mexico. But now, he “feel(s) like the whole campaign was just a lie. He based his whole campaign off of saving jobs and stuff being made in America.”
  donderdag 30 november 2017 @ 14:00:27 #189
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175403218
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
Bizar eigenlijk dat je er niet eens meer van staat te kijken als Trump een bericht van een extreem-rechtse groepering retweet.
Nou eigenlijk niet. Trump heeft één solide eigenschap: Hij weet altijd zijn dieptepunt NOG dieper te krijgen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175403265
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 14:00 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Nou eigenlijk niet. Trump heeft één solide eigenschap: Hij weet altijd zijn dieptepunt NOG dieper te krijgen.
Hoewel het mij sterk lijkt dat het gaat gebeuren, hoop ik dat Trump keihard af wordt gezet. Die man moet als een schande voor de VS de geschiedenis ingaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 30 november 2017 @ 14:12:01 #191
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175403455
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoewel het best zou kunnen dat ze gelijk hebben, moet je altijd psychologen wantrouwen die een diagnose stellen bij iemand zonder diegene zelf gesproken te hebben. Dat kan namelijk niet en het is ook onethisch als arts.
Als de president onethish is, dan mogen zij dit ook zijn.. ;)
En het kan wel. Gedrachtsstoornissen worden bepaald door observaties. Als er idioot van plan met een zelfgebouwde raket zichzelf de dood in wil jagen om te bewijzen dat de aarde plat is, kun je zelfs zonder medische bul die diagnose stellen. Trump is een publiek figuur, die aan de lopende band van dit soort malloterij ten toon stelt. dan hoeft hij niet in de praktijk te komen en op de bank gaan liggen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175403474
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 14:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoewel het mij sterk lijkt dat het gaat gebeuren, hoop ik dat Trump keihard af wordt gezet. Die man moet als een schande voor de VS de geschiedenis ingaan.
Hij is een product van zijn tijd. Trump is niet heel veel anders dan de doorsnee Amerikaan, dat hele land is een grote reality show geworden, waarin iedereen denkt dat de hoofdrol te spelen in zijn of haar eigen film.
pi_175403496
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 14:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Als de president onethish is, dan mogen zij dit ook zijn.. ;)
Welnee. Met bewijzen dat je even onethisch bent als iemand anders versterk je nooit je eigen positie.
quote:
En het kan wel. Gedrachtsstoornissen worden bepaald door observaties. Als er idioot van plan met een zelfgebouwde raket zichzelf de dood in wil jagen om te bewijzen dat de aarde plat is, kun je zelfs zonder medische bul die diagnose stellen. Trump is een publiek figuur, die aan de lopende band van dit soort malloterij ten toon stelt. dan hoeft hij niet in de praktijk te komen en op de bank gaan liggen.
Nee, dat kan niet. Je kunt natuurlijk best uitspraken en hypotheses doen maar een diagnose stellen kan enkel na onderzoek van een patiënt. En een patiënt onderzoek je door met diegene te praten. Daadwerkelijke en integere psychiaters zullen dit soort uitspraken dan ook niet doen. Het is een ongeschreven beroepsregel.
  donderdag 30 november 2017 @ 14:14:48 #194
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175403530
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 14:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoewel het mij sterk lijkt dat het gaat gebeuren, hoop ik dat Trump keihard af wordt gezet. Die man moet als een schande voor de VS de geschiedenis ingaan.
Laat Mueller eerst maar de belastings-swamp van Trump eens gaan openen. Zo hebben op gegeven moment Al Capone ook het gevang in gekregen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175403555
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 14:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hij is een product van zijn tijd. Trump is niet heel veel anders dan de doorsnee Amerikaan, dat hele land is een grote reality show geworden, waarin iedereen denkt dat de hoofdrol te spelen in zijn of haar eigen film.
Je hebt absoluut gelijk, maar dat verandert niets aan het feit dat Trump gewoon een enorm nare vent is die het verdient om hard ten val te komen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 30 november 2017 @ 14:17:56 #196
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175403615
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 14:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Welnee. Met bewijzen dat je even onethisch bent als iemand anders versterk je nooit je eigen positie.

[..]

Nee, dat kan niet. Je kunt natuurlijk best uitspraken en hypotheses doen maar een diagnose stellen kan enkel na onderzoek van een patiënt. En een patiënt onderzoek je door met diegene te praten. Daadwerkelijke en integere psychiaters zullen dit soort uitspraken dan ook niet doen. Het is een ongeschreven beroepsregel.
krijg eerst Trump maar en op het bankje. Hij zal hardnekkig zeggen dat het fake psychologen zijn. en doorgaan met zijn activiteiten.

Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175403640
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 14:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hebt absoluut gelijk, maar dat verandert niets aan het feit dat Trump gewoon een enorm nare vent is die het verdient om hard ten val te komen.
Dat gevoel heb ik met meer in de Amerikaanse Politiek.
pi_175403642
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 14:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hij is een product van zijn tijd. Trump is niet heel veel anders dan de doorsnee Amerikaan, dat hele land is een grote reality show geworden, waarin iedereen denkt dat de hoofdrol te spelen in zijn of haar eigen film.
Je hebt een te negatief oordeel over de 'doorsnee' Amerikaan. Voor zover die bestaat natuurlijk. Dat zijn over het algemeen best redelijke mensen, gevangen in een systeem dat verworden is tot een treurniswekkende parodie op een democratie.
pi_175403668
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 14:18 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je hebt een te negatief oordeel over de 'doorsnee' Amerikaan. Voor zover die bestaat natuurlijk. Dat zijn over het algemeen best redelijke mensen, gevangen in een systeem dat verworden is tot een treurniswekkende parodie op een democratie.
In principe zijn het redelijke mensen maar de 'doorsnee' Amerikaan is wel echt een lopende (en vooral pratende) hyperbool geworden over van alles en nog wat. Het is allemaal dramatisch, emotioneel, sensatie.
pi_175403723
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 14:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

In principe zijn het redelijke mensen maar de 'doorsnee' Amerikaan is wel echt een lopende (en vooral pratende) hyperbool geworden over van alles en nog wat. Het is allemaal dramatisch, emotioneel, sensatie.
Waar baseer je dat op, MTV? Ik herken me niet in jouw karakterschets van 'de' Amerikaan. De meerderheid heeft al deze ellende niet eens gewild en stemde op Clinton. Een volk verdient niet altijd de leider die het 'kiest'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')