abonnement Unibet Coolblue
pi_175378158
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar slaat je post dan op?

Ik merkte op dat de FvD-aanhangers in deze reeks uitsluitend bezig zijn met het bejubelen van hun held. Waarop jij reageert dat er voldoende kritiek op Thierry wordt geuit en daar later aan toevoegt 'als zij dat vinden, dan vinden zij dat'.

Natuurlijk mogen zij dat vinden, dat is ook niet het punt.
Mijn post slaat op het feit dat veel users die FvD volgen of er op stemmen dit topic uiterst sfeerverneukend vinden door de eindeloze discussies die constant plaats vinden. Hier ben ik er ook een van. Die zullen zich minder snel mengen over hun mening over het reilen en het zeilen van de partij, omdat ze geen zin hebben om verzand te raken in ellenlange discussies.
pi_175378163
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Je hebt natuurlijk lieden als Mr.Major en Nattekat die alles maar best vinden als Baudet het zegt, maar ik zie ook genoeg users die het ook absoluut niet eens zijn met sommige dingen
Wie dan? En waar precies?

Alleen BadderHaring reageert kritisch, maar hij is naar eigen zeggen dan ook geen FvD-stemmer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175378181
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:09 schreef agter het volgende:
Ik hoor hier weinig kritiek vanuit de FvD aanhangers.
Eigenlijk geen.
Is dat een verplichting dan? Ik ben ook voor PSV, maar kritisch hoor je mij niet online, dat doe ik wel in het stadion of tussen mede mensen. Het is het gewoon niet waard hier een goeie discussie te voeren doordat er toch dezelfde mensen hangen die niks anders dan willen stoken of lekker tegen willen zijn.

Nee dan blijf ik lekker Baudet steunen hier _O_

Baudetgod
  woensdag 29 november 2017 @ 11:16:46 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175378204
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie dan? En waar precies?

Alleen BadderHaring reageert kritisch, maar hij is naar eigen zeggen dan ook geen FvD-stemmer.
Mobiel ga ik dat allemaal niet terugzoeken, dat doe ik vanavond wellicht voor je.

Behalve de gebruikelijke meelopers was men bijvoorbeeld vrij kritisch over het afwezig zijn bij de debatten. Anderen hebben aangegeven dat dat referendum van hen ook niet hoedt en weer anderen vinden dat zakenkabinet of het gehuil op de media weer minder.

Het is echt te lezen hoor, ik verzin het niet
Laffe huichelaar
pi_175378266
-ontopic aub-

[ Bericht 95% gewijzigd door timmmmm op 29-11-2017 11:20:38 ]
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 29 november 2017 @ 11:20:13 #106
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_175378281
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Is dat een verplichting dan? Ik ben ook voor PSV, maar kritisch hoor je mij niet online, dat doe ik wel in het stadion of tussen mede mensen. Het is het gewoon niet waard hier een goeie discussie te voeren doordat er toch dezelfde mensen hangen die niks anders dan willen stoken of lekker tegen willen zijn.

Nee dan blijf ik lekker Baudet steunen hier _O_

Baudetgod
Dus eigenlijk durf je gewoon niet de fouten van je groepje toe te geven als je niet onder gelijkgestemden bent in een discussie. Ben je met je gedram dus feitelijk net zo topicverpestend bezig als een 99.999 of een remlof. Is dat wat je wil?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_175378394
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:20 schreef Euribob het volgende:

[..]

Dus eigenlijk durf je gewoon niet de fouten van je groepje toe te geven als je niet onder gelijkgestemden bent in een discussie. Ben je met je gedram dus feitelijk net zo topicverpestend bezig als een 99.999 of een remlof. Is dat wat je wil?
In feite is het gewoon niet waard een discussie te voeren hier omdat het een anoniem forum is en dus nooit echt kan peilen wat je discussiepartner wil. Dat je bijvoorbeeld dit nu roept: ‘Dus eigenlijk durf je gewoon niet de fouten van je groepje toe te geven als je niet onder gelijkgestemden bent in een discussie.’ slaat ook nergens op met je kleinerende toontje, laat precies mijn punt zijn btw, maar met mede mensen bedoel ik dus op straat, bar of whatever.
pi_175378464
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Is dat een verplichting dan? Ik ben ook voor PSV, maar kritisch hoor je mij niet online, dat doe ik wel in het stadion of tussen mede mensen. Het is het gewoon niet waard hier een goeie discussie te voeren doordat er toch dezelfde mensen hangen die niks anders dan willen stoken of lekker tegen willen zijn.

Nee dan blijf ik lekker Baudet steunen hier _O_

Baudetgod
Ik vind het jammer dat je dan niet inhoudelijk bij wil dragen.
Make my day!
pi_175378484
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar slaat je post dan op?

Ik merkte op dat de FvD-aanhangers in deze reeks uitsluitend bezig zijn met het bejubelen van hun held. Waarop jij reageert dat er voldoende kritiek op Thierry wordt geuit en daar later aan toevoegt 'als zij dat vinden, dan vinden zij dat'.

Natuurlijk mogen zij dat vinden, dat is ook niet het punt.
Wel makkelijk natuurlijk om iedereen die kritiek heeft op de arrogante D66'ertjes in deze reeks en het soms opneemt voor FvD weg te zetten als kritiekloze FvD aanhangers.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175378503
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 09:07 schreef timmmmm het volgende:
Baudet onze eigen Trump. Voor debatten heeft de beste man geen tijd, heeft allemaal te weinig zin ofzo, maar ruziemaken op twitter kan natuurlijk wel. helemaal koekoek
Hij is bij drie van de 21 plenaire vergaderingen niet aanwezig geweest, waar doel je precies op?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_175378514
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:28 schreef habitue het volgende:

[..]

Wel makkelijk natuurlijk om iedereen die kritiek heeft op de arrogante D66'ertjes in deze reeks en het soms opneemt voor FvD weg te zetten als kritiekloze FvD aanhangers.
Wel makkelijk natuurlijk om iedereen die kritiek heeft op het FvD weg te zetten als arrogante D66'ertjes.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175378527
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:27 schreef agter het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je dan niet inhoudelijk bij wil dragen.
Noujah zo belangrijk is mijn mening ook weer niet
pi_175378533
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:28 schreef habitue het volgende:

[..]

Wel makkelijk natuurlijk om iedereen die kritiek heeft op de arrogante D66'ertjes in deze reeks en het soms opneemt voor FvD weg te zetten als kritiekloze FvD aanhangers.
Wie stemt er D66?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175378551
quote:
7s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:29 schreef nostra het volgende:

[..]

Hij is bij drie van de 21 plenaire vergaderingen niet aanwezig geweest, waar doel je precies op?
Vond het vooral vreemd dat Baudet verstek liet gaan tijdens het meest recente MH17-debat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175378573
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:28 schreef habitue het volgende:

[..]

Wel makkelijk natuurlijk om iedereen die kritiek heeft op de arrogante D66'ertjes in deze reeks en het soms opneemt voor FvD weg te zetten als kritiekloze FvD aanhangers.
Het generaliseren gaat vaak snel ja
  woensdag 29 november 2017 @ 11:33:51 #116
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175378577
Ik voel me geen arrogant d66ertje, mag ik hier dan alsnog mijn mening geven?
Laffe huichelaar
pi_175378590
quote:
14s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:30 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Noujah zo belangrijk is mijn mening ook weer niet
Je onderschat jezelf.

DoublepainGOD _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 29 november 2017 @ 11:35:23 #118
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175378618
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vond het vooral vreemd dat Baudet verstek liet gaan tijdens het meest recente MH17-debat.
Of het debat over defensie. De ene dag een kinderachtig toneelstukje opvoeren en als je daar je puntjes mee gescoord hebt in de media, vervolgens niet bijdragen aan het inhoudelijke debat.

Dan is het voor mij gewoon duidelijk waar je prioriteiten liggen.
Laffe huichelaar
pi_175378632
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Of het debat over defensie. De ene dag een kinderachtig toneelstukje opvoeren en als je daar je puntjes mee gescoord hebt in de media, vervolgens niet bijdragen aan het inhoudelijke debat.

Dan is het voor mij gewoon duidelijk waar je prioriteiten liggen.
En het debat over het afschaffen van het raadgevend referendum. Was ie ook niet. D66 wel.
Make my day!
pi_175378643
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Of het debat over defensie. De ene dag een kinderachtig toneelstukje opvoeren en als je daar je puntjes mee gescoord hebt in de media, vervolgens niet bijdragen aan het inhoudelijke debat.

Dan is het voor mij gewoon duidelijk waar je prioriteiten liggen.
Toen stond ie in Engeland een lezing te geven.
Make my day!
pi_175378644
quote:
14s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je onderschat jezelf.

DoublepainGOD _O_ .
Dit soort posts waardeer ik

quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik voel me geen arrogant d66ertje, mag ik hier dan alsnog mijn mening geven?
Je bent voor Feyenoord dus wat denk je zelf?
pi_175378670
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Of het debat over defensie. De ene dag een kinderachtig toneelstukje opvoeren en als je daar je puntjes mee gescoord hebt in de media, vervolgens niet bijdragen aan het inhoudelijke debat.

Dan is het voor mij gewoon duidelijk waar je prioriteiten liggen.
En dan lees je vervolgens dat debatteren toch geen zin heeft. Sorry, maar dan zakt m'n broek echt af.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 29 november 2017 @ 11:40:58 #123
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_175378749
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:24 schreef Doublepain het volgende:

[..]

In feite is het gewoon niet waard een discussie te voeren hier omdat het een anoniem forum is en dus nooit echt kan peilen wat je discussiepartner wil. Dat je bijvoorbeeld dit nu roept: ‘Dus eigenlijk durf je gewoon niet de fouten van je groepje toe te geven als je niet onder gelijkgestemden bent in een discussie.’ slaat ook nergens op met je kleinerende toontje, laat precies mijn punt zijn btw, maar met mede mensen bedoel ik dus op straat, bar of whatever.
Nee, want het is blijkbaar gewoon zo. Met PSV'ers eikelen over PSV is heel wat anders dan met algemene voetballiefhebbers eikelen over PSV. Als je hier alleen maar het vermeende slachtoffer komt uit te hangen kom dan gewoon niet. Blijkbaar voel je je verschrikkelijk snel aangevallen dat je denkt dat iedereen hier direct keihard tegen je gedachtegoed is, want er zijn hier genoeg niet-FvD'ers die best positieve punten kunnen noemen of in ieder geval op een neutrale toon erover kunnen converseren.

Dat er mensen zijn die vervelend eenzijdig en simpel lopen te doen is toch geen legitimering om dat dan zelf ook maar te doen? Ik deel je observering omtrent discussies op fora trouwens überhaupt niet. Ik weet van een groot deel van de users hier precies waar ze staan in de discussie waar ze aan deelnemen. Misschien moet je eens wat minder vanuit je eigen perspectief als troll (want dat is immers het enige wat je hier komt doen, geef je zelf ook gewoon toe) naar dit forum kijken en wat meer als iemand die een fatsoenlijke politieke discussie wil voeren.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 29 november 2017 @ 11:42:57 #124
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175378795
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:36 schreef agter het volgende:

[..]

Toen stond ie in Engeland een lezing te geven.
Dan is jezelf profileren dus belangrijker.

De lezing in Engeland betaalt en krijg je wellicht aandacht mee, je toneelstukje met dat vest krijg je aandacht mee en met een inhoudelijke bijdrage controleer je enkel de regering en vertegenwoordig je die militairen die je zegt zo belangrijk te vinden. Heeft meneer Baudet zelf niks aan dus maakt ie andere keuzes.

Ik denk dat FvD zonder Baudet veel beter af zou zijn
Laffe huichelaar
pi_175378835
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dan is jezelf profileren dus belangrijker.

De lezing in Engeland betaalt en krijg je wellicht aandacht mee, je toneelstukje met dat vest krijg je aandacht mee en met een inhoudelijke bijdrage controleer je enkel de regering en vertegenwoordig je die militairen die je zegt zo belangrijk te vinden. Heeft meneer Baudet zelf niks aan dus maakt ie andere keuzes.

Ik denk dat FvD zonder Baudet veel beter af zou zijn
Het is niet alleen Baudet aan te rekenen. Ook Hiddema laat zijn strafzaken voor gaan.
Begrijp niet dat ze het niet wat beter afstemmen onderling.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')