abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper donderdag 7 december 2017 @ 18:15:12 #201
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175555687
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:10 schreef Ensign_Wildfire het volgende:

[..]

Met dank voor je inzet, *uiteindelijk* is de refund binnen. Bedankt!
Fijn om te horen! *O* Geen dank, daar ben ik tenslotte voor
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:35 schreef Tarek het volgende:
Hallo,

Kan niet meer zo goed volgen nu.
Order; Ww1711171420083717
Heb de mod kit aangekregen in de verkeerde kleur.er had ook nog een driptip bij moeten zijn en een cloudbeast prince tank.die heb ik nog niet aangekregen.is dit nog onderweg?

Danku
Zoals meerdere malen gevraagd gelieve onderstaand lijstje in te vullen, zodat ik sneller en efficiënter te werk kan. Ik ga verder voor je kijken wat er aan de hand is met jouw order en of de resterende producten van jouw order nog onderweg zijn of niet. Zodra ik meer weet hoor je van me en ik zie jouw volledig formulier met dank tegemoet.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
pi_175560466
Voorkeur; refund

Alvast bedankt voor de moeite, en hopelijk komt het allemaal in orde.

Mvg, tarek
  CHI shopkeeper vrijdag 8 december 2017 @ 00:18:57 #203
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175566190
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:58 schreef Tarek het volgende:
Voorkeur; refund

Alvast bedankt voor de moeite, en hopelijk komt het allemaal in orde.

Mvg, tarek
Nogmaals ik heb dus onderstaand lijstje ingevuld nodig:
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?

Tevens heb ik een foto van de pakbon nodig.
Door naar deze link te gaan kan je me een PM sturen.
pi_175567646
Hello,

- Order date: Nov 18, 2017 05:32:55 AM
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation
- Order number: WW1711180532564871
- Tracking number (if available): faryaa: TH15110532659597
- Shipping method: EUTHXYH:
- Problem: faryaa.com shows some erroneous data.
- Preferred: Resend or Refund? -
Do you have any idea where my parcel is?
Thank you!
pi_175567935
Hoi,

Mijn order is al sinds 18 oktober onderweg maar nog altijd niet binnen. Heb je hier een update van? Gaat om order W1710180140108900.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 december 2017 @ 11:09:03 #206
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_175570699
Mag ik een complimentje uitdelen?

Afgelopen vrijdagavond een Oukitel U22 besteld vanuit het EU-5 warehouse. En gisteren viel hij in de bus. Lekker snel dus. Fijn toestel trouwens.
  vrijdag 8 december 2017 @ 11:40:50 #207
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175571354
Ik heb een verzoek voor een specifieke uitvoering van een smartphone.

Mijn ideale smartphone
Budgetversie IP68 (onder ¤100,--)
t9 toetsenbord
Iets kleiner touchscreen voor de apps enzo
Andriod, linux, W10, etcetc. Zolang de belangrijkste apps er maar op staan
Routeplanner (of googlemaps)
Whatsapp
Weer-ap
File-app
FM radio
Equalizer voor geluid
Liefst korter dan 12cm.
Goede videocamera
gps app kunnen draaien voor hardlopen/running

Ik en vele anderen vinden een touchscreentoetsenbord of een blackberry toetsenbord niet prettig typen. Een groot scherm hoeft ook niet zo, want zoveel gebruik ik mijn telefoon helemaal niet laat, staan de apps. Er was in 2016 een zogeheten "Keyever K1" van een of andere chinese fabrikant maar die is nooit beschikbaar in de winkels gekomen, verder heb ik nooit een nieuwsitem gevonden over een normaal t9 toetsenbord op een (kleine waterdichte) androidphone.
Waarschijnlijk heb ik aan een quadcore+3GB ram+12MBcamera+4G internet+flitser al voldoende. Kunt u uw marketingafdeling niet eens laten onderzoeken hoeveel vraag er is naar een IP68 andriodsmartphone met t9-toetsenbord en een redelijk goede camera? Misschien is er wel eentje beschikbaar binnen china maar is die nog niet ingevoerd op jullie site. Misschien loont het om er eens eentje te laten maken door een paar slimme chinese engineers.
Voorlopig heb ik de hoop op een passende telefoon bij mijn wensen maar opgegeven. Onderschat het gevoel van consumenten bij een t9 toetsenbord niet, zeker onder de groep "35 en ouder". Ik heb typen op de touchscreens nooit prettig gevonden en die blackberry toetsenbordjes zijn voor lilliputters/dwergen met kleine vingers.

Just My 2 cents, m.i. gat in de markt.

[ Bericht 0% gewijzigd door govie op 08-12-2017 11:48:51 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  CHI shopkeeper vrijdag 8 december 2017 @ 12:20:53 #208
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175572132
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:24 schreef SuliR het volgende:
- Orderdatum: 29 november
- Ordernummer: W1711290226303745
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: EU warehouse
- Probleem: nog niet verzonden, nu staat er ineens discontinued
- Voorkeur: Send
Dit zou nu verzonden moeten zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:06 schreef Emme-r-tje het volgende:
- Orderdatum: 17-11-2017
- Product: 10x Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor
- Ordernummer: WB1711171835097460
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259597473NL
- Verzendmethode: PostNL
- Probleem: Heb slechts 5 items ontvangen van de bestelde 10. Verpakking was nog netjes gesloten. Ticket gestart maar heb het idee dat het een kastje/muur verhaal is. (Ticket WT17120410607)
- Voorkeur: Resend
Je hebt hierover een bericht ontvangen. Je zult dit nog moeten bevestigen door middel van een foto van de producten en de pakbon. Ik verwacht dat dit gewoon in orde komt dan ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:32 schreef Bamiblik het volgende:
Beste Gearbest,kun je mij een update geven over mijn bestelling? BVD.

- Orderdatum: 5-11-2017
- Product: Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner
- Ordernummer: WW1711050715593553
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5986829439
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Update mbt shipment
Je zou hierover een bericht moeten hebben ontvangen met uitleg. Inderdaad niet de bedoeling dan deze zo lang nog niet verzonden is. Hopelijk is je order nu snel verzonden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 06:43 schreef Ogy het volgende:
Hello,

- Order date: Nov 18, 2017 05:32:55 AM
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation
- Order number: WW1711180532564871
- Tracking number (if available): faryaa: TH15110532659597
- Shipping method: EUTHXYH:
- Problem: faryaa.com shows some erroneous data.
- Preferred: Resend or Refund? -
Do you have any idea where my parcel is?
Thank you!
Je order is verzonden met de trein door deze verzendmethode: Europe Railway Registered. Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer naar schatting 20-30 dagen (kan dus ook iets langer zijn) voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen.
De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 07:43 schreef niek2000 het volgende:
Hoi,

Mijn order is al sinds 18 oktober onderweg maar nog altijd niet binnen. Heb je hier een update van? Gaat om order W1710180140108900.
Hallo Niek2000,
Ik dit voor je nakijken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:09 schreef qltel het volgende:
Mag ik een complimentje uitdelen?

Afgelopen vrijdagavond een Oukitel U22 besteld vanuit het EU-5 warehouse. En gisteren viel hij in de bus. Lekker snel dus. Fijn toestel trouwens.
Dat is zeker snel. Fijn om te horen dat je order zo snel aan is gekomen en bedankt voor het plaatsen van het compliment.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:40 schreef govie het volgende:
Ik heb een verzoek voor een specifieke uitvoering van een smartphone.

Mijn ideale smartphone
Budgetversie IP68 (onder ¤100,--)
t9 toetsenbord
Iets kleiner touchscreen voor de apps enzo
Andriod, linux, W10, etcetc. Zolang de belangrijkste apps er maar op staan
Routeplanner (of googlemaps)
Whatsapp
Weer-ap
File-app
FM radio
Equalizer voor geluid
Liefst korter dan 12cm.
Goede videocamera
gps app kunnen draaien voor hardlopen/running

Ik en vele anderen vinden een touchscreentoetsenbord of een blackberry toetsenbord niet prettig typen. Een groot scherm hoeft ook niet zo, want zoveel gebruik ik mijn telefoon helemaal niet laat, staan de apps. Er was in 2016 een zogeheten "Keyever K1" van een of andere chinese fabrikant maar die is nooit beschikbaar in de winkels gekomen, verder heb ik nooit een nieuwsitem gevonden over een normaal t9 toetsenbord op een (kleine waterdichte) androidphone.
Waarschijnlijk heb ik aan een quadcore+3GB ram+12MBcamera+4G internet+flitser al voldoende. Kunt u uw marketingafdeling niet eens laten onderzoeken hoeveel vraag er is naar een IP68 andriodsmartphone met t9-toetsenbord en een redelijk goede camera? Misschien is er wel eentje beschikbaar binnen china maar is die nog niet ingevoerd op jullie site. Misschien loont het om er eens eentje te laten maken door een paar slimme chinese engineers.
Voorlopig heb ik de hoop op een passende telefoon bij mijn wensen maar opgegeven. Onderschat het gevoel van consumenten bij een t9 toetsenbord niet, zeker onder de groep "35 en ouder". Ik heb typen op de touchscreens nooit prettig gevonden en die blackberry toetsenbordjes zijn voor lilliputters/dwergen met kleine vingers.

Just My 2 cents, m.i. gat in de markt.
Bedankt voor je bericht. Ik kan dit doorgeven, maar verwacht niet dat ik hier enige invloed op ga hebben wat producten wel of niet moeten gaan maken. Ik verwacht zelf ook niet dat er iets mee gaat gebeuren.
pi_175572184
Gearbest even een vraag mijn order is nu 19 dagen onderweg zonder update wat als ik er binnen de 21 dagen geen update is gaat u het oplossen dan en een resend regelen of moet ik paypal inschakelen dan ?
  CHI shopkeeper vrijdag 8 december 2017 @ 12:48:52 #210
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175572703
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:23 schreef fransennatasja het volgende:
Gearbest even een vraag mijn order is nu 19 dagen onderweg zonder update wat als ik er binnen de 21 dagen geen update is gaat u het oplossen dan en een resend regelen of moet ik paypal inschakelen dan ?
Ik heb je nu al een paar keer uitgelegd dat dit schattingen zijn. Je pakketje is gewoon onderweg en zal spoedig een update ontvangen. Ik snap dat je ongeduldig bent wanneer je iets koopt. Je wilt dit immers zo snel mogelijk in huis hebben. Ik begrijp niet helemaal waarom er zoveel haast bij is om een PayPal claim in te dienen terwijl ik aangeef dat je pakketje onderweg is. Een PayPal claim kan zelfs nog 180 dagen na de orderdatum.
Mijn tip is wacht gewoon rustig af en dan zal je zien dat je je pakketje gewoon ontvangt.
Als je de dagen met verzending zo heel nauw neemt kan je beter niet in China bestellen :?
Mocht u na een langere tijd geen update ontvangen dan ga ik natuurlijk een resend regelen, maar dit is echter daar nu nog te vroeg voor.
pi_175572920
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:48 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb je nu al een paar keer uitgelegd dat dit schattingen zijn. Je pakketje is gewoon onderweg en zal spoedig een update ontvangen. Ik snap dat je ongeduldig bent wanneer je iets koopt. Je wilt dit immers zo snel mogelijk in huis hebben. Ik begrijp niet helemaal waarom er zoveel haast bij is om een PayPal claim in te dienen terwijl ik aangeef dat je pakketje onderweg is. Een PayPal claim kan zelfs nog 180 dagen na de orderdatum.
Mijn tip is wacht gewoon rustig af en dan zal je zien dat je je pakketje gewoon ontvangt.
Als je de dagen met verzending zo heel nauw neemt kan je beter niet in China bestellen :?
Mocht u na een langere tijd geen update ontvangen dan ga ik natuurlijk een resend regelen, maar dit is echter daar nu nog te vroeg voor.
Ik wil gewoon dat mijn pakje traceerrbaar is en normaal moet het binnen 2 dagen geleverd worden dan zijn de 21 dagen om dus als er na 21 dagen geen tracking actief is dan verwacht ik hulp van u of ik schakel paypal in dus u moet het weten ?
  CHI shopkeeper vrijdag 8 december 2017 @ 13:04:29 #212
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175573031
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:59 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Ik wil gewoon dat mijn pakje traceerrbaar is en normaal moet het binnen 2 dagen geleverd worden dan zijn de 21 dagen om dus als er na 21 dagen geen tracking actief is dan verwacht ik hulp van u of ik schakel paypal in dus u moet het weten ?
Dat begrijp ik en dat zal ook gebeuren. Ik wil u helpen, maar het is nog te vroeg om een resend te regelen. Als je in dit forum kijkt dan zul je zien dat ik de afgelopen tijd zeer veel mensen heb geholpen met hun orders. Dit zal ik u ook bij u doen, maar op dit moment is het nog gewoon te vroeg om een resend te regelen zeker als je pakketje onderweg is. Daar moet je me ook in geloven. Als je een PayPal claim opent dan gaat daar ook weer een periode overheen en kan ik u niet meer helpen. De keus ligt dus ook bij uzelf.
pi_175573163
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:04 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat begrijp ik en dat zal ook gebeuren. Ik wil u helpen, maar het is nog te vroeg om een resend te regelen. Als je in dit forum kijkt dan zul je zien dat ik de afgelopen tijd zeer veel mensen heb geholpen met hun orders. Dit zal ik u ook bij u doen, maar op dit moment is het nog gewoon te vroeg om een resend te regelen zeker als je pakketje onderweg is. Daar moet je me ook in geloven. Als je een PayPal claim opent dan gaat daar ook weer een periode overheen en kan ik u niet meer helpen. De keus ligt dus ook bij uzelf.
Ik dien de claim pas in na 21 dagen de verzendtijd is 10-21 dagen ik vraag alleen al maar dat de tracking in die tijd actief is dus nogmaals regel jij na die 21 dagen een resend als de tracking nog steeds niet actief is of moet ik paypal inschakelen en geloof me een claim via paypal win ik altijd als de levertijd over tijd is
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:24:03 #214
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175573522
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:10 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Ik dien de claim pas in na 21 dagen de verzendtijd is 10-21 dagen ik vraag alleen al maar dat de tracking in die tijd actief is dus nogmaals regel jij na die 21 dagen een resend als de tracking nog steeds niet actief is of moet ik paypal inschakelen en geloof me een claim via paypal win ik altijd als de levertijd over tijd is
De verzendtijden zijn voor de kerst gewoon veel langer omdat het overal drukker is. iedereen heeft hier last van. pakketjes komen zelf na 2 maanden nog aan.
Een paypal claim gaat niks helpen, want daardoor krijg je je pakketje geen minuut sneller binnen.
  CHI shopkeeper vrijdag 8 december 2017 @ 14:37:36 #215
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175575016
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:10 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Ik dien de claim pas in na 21 dagen de verzendtijd is 10-21 dagen ik vraag alleen al maar dat de tracking in die tijd actief is dus nogmaals regel jij na die 21 dagen een resend als de tracking nog steeds niet actief is of moet ik paypal inschakelen en geloof me een claim via paypal win ik altijd als de levertijd over tijd is
Dit is niet helemaal waar. Als wij aantonen waar je pakketje is verlies je deze namelijk. Daarna is je kans op een PayPal claim verlopen. Tevens gaat er over een PayPal claim nog flink wat tijd overheen...
Zoals ik al eerder zei kan je deze altijd nog doen. Ik wil je helpen, maar op dit moment kan ik nog weinig voor je doen. De keuze ligt dus bij jezelf wat je gaat doen. Of je wacht op je pakketje, tracking niet actief en ik help je of ja gaat voor eigen succes met PayPal claim.
Persoonlijk zou ik nog even wachten, maar dat moet je zelf weten.
pi_175576089
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:37 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit is niet helemaal waar. Als wij aantonen waar je pakketje is verlies je deze namelijk. Daarna is je kans op een PayPal claim verlopen. Tevens gaat er over een PayPal claim nog flink wat tijd overheen...
Zoals ik al eerder zei kan je deze altijd nog doen. Ik wil je helpen, maar op dit moment kan ik nog weinig voor je doen. De keuze ligt dus bij jezelf wat je gaat doen. Of je wacht op je pakketje, tracking niet actief en ik help je of ja gaat voor eigen succes met PayPal claim.
Persoonlijk zou ik nog even wachten, maar dat moet je zelf weten.
Ik heb u al aangegeven dat ik wil wachten tot de 21 dagen om zijn en dan ligt het bij u gaat u dan iets doen en een resend of refund regelen of moet ik paypal dan inschakelen ik heb betaald voor verzending 10-21 en vetraging door weet ik wat allemaal dat is jullie probleem niet het mijne ik wil gewoon mijn pakje binnen de tijd daar heb ik voor betaald
  CHI shopkeeper vrijdag 8 december 2017 @ 15:43:00 #217
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175576418
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:27 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Ik heb u al aangegeven dat ik wil wachten tot de 21 dagen om zijn en dan ligt het bij u gaat u dan iets doen en een resend of refund regelen of moet ik paypal dan inschakelen ik heb betaald voor verzending 10-21 en vetraging door weet ik wat allemaal dat is jullie probleem niet het mijne ik wil gewoon mijn pakje binnen de tijd daar heb ik voor betaald
Hetzelfde antwoord hierop als op je vorige berichten. Die aantal dagen zijn dan ook een schatting..... Ik kan je wel alvast zeggen dat ik er nu nog niks mee ga doen doen op dit moment. Ik krijg ook gewoon niks geregeld in deze fase. Ook op dag 22 zal ik weinig kunnen doen. Mochten we een aantal dagen verder zijn is dit weer een ander verhaal. Het ligt dus geheel bij jou of je geduld hebt of niet.
pi_175576464
Gearbest,

Dit gaat niet over geduld dit gaat over krijgen waarvoor ik betaald heb ik heb deze verzending gekozen omdat ik hem dan sneller had klopt dus niet en voor mij is het simpel na 21 dagen geen tracking actief dan schakel ik paypal in en geloof mij ik win 100% ZEKER
  CHI shopkeeper vrijdag 8 december 2017 @ 15:51:29 #219
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175576575
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:45 schreef fransennatasja het volgende:
Gearbest,

Dit gaat niet over geduld dit gaat over krijgen waarvoor ik betaald heb ik heb deze verzending gekozen omdat ik hem dan sneller had klopt dus niet en voor mij is het simpel na 21 dagen geen tracking actief dan schakel ik paypal in en geloof mij ik win 100% ZEKER
Jawel, want ik geef toch aan dat uw pakketje gewoon onderweg is en tevens het aantal dagen precies neemt wat een schatting is.... Dat deze daarvan afwijkt kan natuurlijk, omdat dit ook een schatting is en geen uiterste datum.
Hoe bedoelt u sneller ten opzichte van?
Helaas moet ik u daarin niet geloven dat u deze 100% zeker wint. Ik weet niet of u al eens eerder een PayPal claim heeft ingediend en hoe dit in zijn werk gaat. Daar ga ik verder ook niet op in. Ik help zover ik kan en wanneer dit ook nodig is.
Ik maak dan ook melding na 21 werkdagen en dan zal er verder gekeken worden. Ik zet dan iets in gang, maar kan niet direct een resend/refund daarvoor regelen.

[ Bericht 69% gewijzigd door Gearbest op 08-12-2017 16:03:28 ]
pi_175576644
Ik ga hier niet verder op ingaan ik wil gewoon mijn pakje krijgen en onderweg dat zegt u is nergens een bewijs van dus na 21 geen tracking dan doet u iets voor mij of ik moet via Paypal maar ik ga niet nog langer wachten zonder dat er iets gebeurd want dit klopt volgens mij niet u zegt hier zelf op het forum 2/3 weken is tracking actief bij mij zou het dan meer dan 4 weken zijn dus er is een probleem
pi_175576740
Orderdatum: Nov 17, 2017 14:20:08
- Product: Smok TFV12 Prince Tank GOUD/ ALSOOK een driptip
- Ordernummer: WW1711171420083717
- Tracking nummer 4342270052
- Verzendmethode: ATDHL
- Probleem: Product niet aangekregen
- Voorkeur: Resend of Refund? : Refund

Heb de Gpriv2 wel aangekregen maar in de verkeerde kleur.Moest goud/rood zijn.
Die andere 2(TFV12 Prince tank en de driptip) vind ik niets van terug of deze onderweg zijn of niet???
  CHI shopkeeper vrijdag 8 december 2017 @ 16:05:43 #222
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175576820
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:01 schreef Tarek het volgende:
Orderdatum: Nov 17, 2017 14:20:08
- Product: Smok TFV12 Prince Tank GOUD/ ALSOOK een driptip
- Ordernummer: WW1711171420083717
- Tracking nummer 4342270052
- Verzendmethode: ATDHL
- Probleem: Product niet aangekregen
- Voorkeur: Resend of Refund? : Refund

Heb de Gpriv2 wel aangekregen maar in de verkeerde kleur.Moest goud/rood zijn.
Die andere 2(TFV12 Prince tank en de driptip) vind ik niets van terug of deze onderweg zijn of niet???
Bedankt voor het invullen. Ik ben er vanmorgen even mee bezig geweest en heb daar ook informatie over terug. Deze zijn inderdaad nog niet verzonden, omdat er geen voorraad was. We verwachten volgende week deze opnieuw op voorraad te hebben en deze dan te versturen. We hebben in ieder geval wel al een kleine compensatie aan je account toegevoegd.
pi_175581379
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:55 schreef fransennatasja het volgende:
Ik ga hier niet verder op ingaan ik wil gewoon mijn pakje krijgen en onderweg dat zegt u is nergens een bewijs van dus na 21 geen tracking dan doet u iets voor mij of ik moet via Paypal maar ik ga niet nog langer wachten zonder dat er iets gebeurd want dit klopt volgens mij niet u zegt hier zelf op het forum 2/3 weken is tracking actief bij mij zou het dan meer dan 4 weken zijn dus er is een probleem
De gearbest support is hartstikke goed en helpt mensen hier om problemen sneller op te lossen dan via de chinese support. Doe doe aub btje chill. Bij china shopping duurt het soms langer dan je wilt. Doet de tracking het soms niet (goed)... het hoort er allemaal bij!
pi_175584720
Mijn pakketje is gisteravond binnengekomen! Bedankt voor je hulp!
pi_175594079
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:35 schreef diadakan het volgende:

[..]

De gearbest support is hartstikke goed en helpt mensen hier om problemen sneller op te lossen dan via de chinese support. Doe doe aub btje chill. Bij china shopping duurt het soms langer dan je wilt. Doet de tracking het soms niet (goed)... het hoort er allemaal bij!
Excuseer ik heb recht van klagen waar moei jij u mee dit is mijn order en mijn probleem ik heb recht van klagen en ik zou graag hebben dat u zich hiermee niet moeit groetjes natasja
  zaterdag 9 december 2017 @ 11:20:30 #226
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_175595059
Beste Gearbest,

Ik zit inmiddels nog steeds te wachten op mijn step :'(

- Orderdatum: 10 Oktober
- Product: Xiaomi M365 elektrische step
- Ordernummer: W1710100902227510
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1, TH15076555452643 2, 139150238918349 (DPD)
- Verzendmethode: Priority Mail for Electric Scooter Only
- Probleem: Geen scooter en geen beweging in tracking
- Voorkeur: Resend of Refund? Goeie vraag :?

Morgen zitten we op 2 maanden. Ik snap dat railway wat langzaam is maar er zijn bestellingen die na de scooter gedaan zijn en met Europe Railway Registered al zijn binnen gekomen.
pi_175597641
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:20 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit zou nu verzonden moeten zijn.

Heb op 5 december bericht gehad dat de producten op voorraad zijn, maar helaas zijn ze nog niet verzonden. Hoop dat ze op tijd binnenkomen (eind volgende week). Ga er vanuit van wel, want heb ze eind november uit de EU warehouse besteld.
  CHI shopkeeper zaterdag 9 december 2017 @ 16:16:23 #228
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175600212
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:10 schreef TheBlitz7 het volgende:
Mijn pakketje is gisteravond binnengekomen! Bedankt voor je hulp!
Fijn om te horen. Graag gedaan *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:20 schreef Shamalamadindong het volgende:
Beste Gearbest,

Ik zit inmiddels nog steeds te wachten op mijn step :'(

- Orderdatum: 10 Oktober
- Product: Xiaomi M365 elektrische step
- Ordernummer: W1710100902227510
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1, TH15076555452643 2, 139150238918349 (DPD)
- Verzendmethode: Priority Mail for Electric Scooter Only
- Probleem: Geen scooter en geen beweging in tracking
- Voorkeur: Resend of Refund? Goeie vraag :?

Morgen zitten we op 2 maanden. Ik snap dat railway wat langzaam is maar er zijn bestellingen die na de scooter gedaan zijn en met Europe Railway Registered al zijn binnen gekomen.
Oke ik ga er achteraan. Ik ga navragen of we kunnen zien waar het pakketje zich bevind.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:48 schreef SuliR het volgende:

[..]

Heb op 5 december bericht gehad dat de producten op voorraad zijn, maar helaas zijn ze nog niet verzonden. Hoop dat ze op tijd binnenkomen (eind volgende week). Ga er vanuit van wel, want heb ze eind november uit de EU warehouse besteld.
Ik ga vragen wanneer deze verzonden wordt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 07:43 schreef niek2000 het volgende:
Hoi,

Mijn order is al sinds 18 oktober onderweg maar nog altijd niet binnen. Heb je hier een update van? Gaat om order W1710180140108900.
Wanneer er over 10 dagen nog geen vooruitgang is over je tracking / niet ontvangen. Dan gaan we een resend of full refund doen. Je zou hier ook een bericht over moeten hebben ontvangen.
pi_175600648
Beste Gearbest,

Is er al iets meer informatie van mijn order? Xiaomi note 4x. Thanks:)
  zondag 10 december 2017 @ 07:33:28 #230
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_175614531
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 16:16 schreef Gearbest het volgende:
Oke ik ga er achteraan. Ik ga navragen of we kunnen zien waar het pakketje zich bevind.
Ik weet niet of jullie al wat gedaan hebben maar er is beweging! Hij lijkt aangekomen te zijn in Tsjechië!
  CHI shopkeeper zondag 10 december 2017 @ 12:34:11 #231
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175617817
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 16:40 schreef Slakomkommer het volgende:
Beste Gearbest,

Is er al iets meer informatie van mijn order? Xiaomi note 4x. Thanks:)
Je zou hierover een bericht moeten hebben ontvangen met verdere informatie en details over je order.

quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 07:33 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Ik weet niet of jullie al wat gedaan hebben maar er is beweging! Hij lijkt aangekomen te zijn in Tsjechië!
Ik heb gevraagd of ze met spoed kunnen controleren waar je order is. Geen idee of het daardoor komt, maar fijn om te horen dat er nu beweging is in de tracking code *O*
pi_175621111
Beste Gearbest, Ik heb ontvangen dat ik 2 tot 5 dagen moet wachten tot mijn track en trace is geupdate, maar dat is nog steeds geen stap dichterbij met wat er nou is mis gegaan. Ik wacht nou al 45 dagen op me pakketje zonder dat ik weet of die nu gaat komen of niet... Naja ik wacht wel tot 25 december en zie wat er gebeurd. In ieder geval bedankt met het proberen te helpen.
  CHI shopkeeper zondag 10 december 2017 @ 15:03:33 #233
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175621769
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:39 schreef Slakomkommer het volgende:
Beste Gearbest, Ik heb ontvangen dat ik 2 tot 5 dagen moet wachten tot mijn track en trace is geupdate, maar dat is nog steeds geen stap dichterbij met wat er nou is mis gegaan. Ik wacht nou al 45 dagen op me pakketje zonder dat ik weet of die nu gaat komen of niet... Naja ik wacht wel tot 25 december en zie wat er gebeurd. In ieder geval bedankt met het proberen te helpen.
Oke dan ga ik er ook weer achteraan. Het is ook wel een part geval helemaal zo naar Portugal :)
Anders ook even op het ticket antwoord geven dat er nog geen update in de tracking is na de 5 dagen, want anders gaat alles dubbel en door elkaar lopen.
pi_175623053
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:03 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke dan ga ik er ook weer achteraan. Het is ook wel een part geval helemaal zo naar Portugal :)
Anders ook even op het ticket antwoord geven dat er nog geen update in de tracking is na de 5 dagen, want anders gaat alles dubbel en door elkaar lopen.
5 dagen zijn nog niet voorbij, pas dinsdag. Ik wacht nog even!
  zondag 10 december 2017 @ 21:29:31 #235
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175632249
Aantal posts verwijderd; discussies over -niet-lief zijn of klagen over het klagen mogen hier achterwege blijven.

dus nu weer ''normaal'' verder, alvast bedankt ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175650726
De eerste bestelde kabel van Hoco heb ik nu toch ontvangen na de bestelling in Augustus, dat is mooi :) want de nazending die ik had ontvangen is er alweer mee gestopt :P
  CHI shopkeeper dinsdag 12 december 2017 @ 12:50:23 #237
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175667941
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:00 schreef WammesWaggel het volgende:
De eerste bestelde kabel van Hoco heb ik nu toch ontvangen na de bestelling in Augustus, dat is mooi :) want de nazending die ik had ontvangen is er alweer mee gestopt :P
Fijn om te horen! Ik vermoed dat de nazending ook nog onderweg is hoor.
pi_175668234
- Orderdatum: 12/11
- Product: vernee mix 2
- Ordernummer: W1711120336239455
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988628127
- Verzendmethode:
DPDUK1

- Probleem: geen tracking
- Voorkeur: resend liefst maar refund mag ook
pi_175671142
quote:

Op dinsdag 5 december 2017 11:12 schreef stevanx het volgende:

Order date: Nov 11, 2017 11:56:42 AM
Order number: W1711111156428516
Shipping method: DPDUK1

Pakket staat als sinds 12 November aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
12 Nov 2017 14:11 Southall Your parcel is on its way

Jouw pakketje is onderweg, dus nog even geduld. De tracking code blijft bij deze verzendmethode is naar schatting ongeveer 2/3 weken en kan soms wat langer zijn. Dit is nu ook in jou geval helaas zo. Geen zorgen, dit zal spoedig ge-update worden en vanaf dan zal je ook binnen enkele dagen jouw pakketje in ontvangst mogen nemen. We hebben wel melding gekregen dat door de piekperiode (sinterklaas/kerst) er wat vertraging zou kunnen zijn.

Beste Gearbest support,
Er is inmiddels al weer een week voorbij.
Kun je mij een update geven over mijn bestelling?
pi_175672018
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:14 schreef stevanx het volgende:
quote:

Op dinsdag 5 december 2017 11:12 schreef stevanx het volgende:

Order date: Nov 11, 2017 11:56:42 AM
Order number: W1711111156428516
Shipping method: DPDUK1

Pakket staat als sinds 12 November aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
12 Nov 2017 14:11 Southall Your parcel is on its way

Jouw pakketje is onderweg, dus nog even geduld. De tracking code blijft bij deze verzendmethode is naar schatting ongeveer 2/3 weken en kan soms wat langer zijn. Dit is nu ook in jou geval helaas zo. Geen zorgen, dit zal spoedig ge-update worden en vanaf dan zal je ook binnen enkele dagen jouw pakketje in ontvangst mogen nemen. We hebben wel melding gekregen dat door de piekperiode (sinterklaas/kerst) er wat vertraging zou kunnen zijn.

Beste Gearbest support,
Er is inmiddels al weer een week voorbij.
Kun je mij een update geven over mijn bestelling?
Hier juist hetzelfde probleem en er word niks aan gedaan krijg zelfs geen antwoord meer best paypal inschakelen dan maar zeker
  CHI shopkeeper dinsdag 12 december 2017 @ 17:04:52 #241
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175673560
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:06 schreef fransennatasja het volgende:
- Orderdatum: 12/11
- Product: vernee mix 2
- Ordernummer: W1711120336239455
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988628127
- Verzendmethode:
DPDUK1

- Probleem: geen tracking
- Voorkeur: resend liefst maar refund mag ook
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:52 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Hier juist hetzelfde probleem en er word niks aan gedaan krijg zelfs geen antwoord meer best paypal inschakelen dan maar zeker
Hallo Fransennatasja of Siegie?
Je ziet hier toch dat ik overal op reageer. Waarom het antwoord dat ik nergens meer op reageer. Tevens heb ik gewoon geantwoord op je PM's. Ik heb ook tijd nodig om andere problemen te regelen / op te lossen. Zoals ik eerder zei is je onderweg. Dit is toevallig in de zelfde container als de order hieronder.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:14 schreef stevanx het volgende:
quote:

Op dinsdag 5 december 2017 11:12 schreef stevanx het volgende:

Order date: Nov 11, 2017 11:56:42 AM
Order number: W1711111156428516
Shipping method: DPDUK1

Pakket staat als sinds 12 November aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
12 Nov 2017 14:11 Southall Your parcel is on its way

Jouw pakketje is onderweg, dus nog even geduld. De tracking code blijft bij deze verzendmethode is naar schatting ongeveer 2/3 weken en kan soms wat langer zijn. Dit is nu ook in jou geval helaas zo. Geen zorgen, dit zal spoedig ge-update worden en vanaf dan zal je ook binnen enkele dagen jouw pakketje in ontvangst mogen nemen. We hebben wel melding gekregen dat door de piekperiode (sinterklaas/kerst) er wat vertraging zou kunnen zijn.

Beste Gearbest support,
Er is inmiddels al weer een week voorbij.
Kun je mij een update geven over mijn bestelling?
Jullie pakketjes zitten in dezelfde container en zijn onderweg. Deze kunnen elk moment aankomen in de UK waar ze door de douane zullen gaan. De 21 (werk)dagen zijn een schatting en het aantal dagen kan daar vanaf wijken. Ik heb er op dit moment er een melding van gemaakt dat jullie orders nog niet zijn ontvangen. Helaas kan ik nu niet veel meer doen dan jullie laten wachten. Mocht er later nog steeds geen update zijn dan ga ik wel een refund/resend proberen te regelen. Nog even geduld dus. Nogmaals het aantal dagen is een schatting en er is op dit moment nog geen sprake van een abnormaliteit.
Wat betreft de PayPal claim van fransennatasja. Ik snap niet waarom je hier steeds mee dreigt. Dit doe je ook herhaaldelijk via de PM. Je kan je claim nog 180 dagen na je bestelling indienen dus daar heb je nog tijd genoeg voor! Mocht je hier niet tevreden zijn dan verwijs ik je door naar PayPal claim.
pi_175673771
De 21 dagen dat is de aflevertijd maar jullie passen het aan naar jullie zin en wachten dat is het enige dat er dan gezegd word hoelang nog wachten eer je iets kunt doen?
pi_175674054
Hi Gearbest,

W1710180140108900 ondertussen in de brievenbus gevallen, tijdje onderweg geweest maar dat zijn we nog wel gewend van het china shoppen van vroeger ;)
  CHI shopkeeper dinsdag 12 december 2017 @ 17:38:29 #244
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175674373
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:12 schreef fransennatasja het volgende:
De 21 dagen dat is de aflevertijd maar jullie passen het aan naar jullie zin en wachten dat is het enige dat er dan gezegd word hoelang nog wachten eer je iets kunt doen?
Dat is een schattingen, zoals ik al eerder zei. Dit heb ik ook al meermaals via de PM duidelijk gemaakt. Ik heb op al je vragen geantwoord en het antwoord komt steeds op hetzelfde neer.....
Je zult dus nog gewoon moeten wachten. Ik ga verder ook niet meer reageren op je verdere opmerking vragen hierover. Ook niet via de PM, waar je dreigementen naar mij uit.....
Dit om het topic schoon en overzichtelijk te houden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:24 schreef niek2000 het volgende:
Hi Gearbest,

W1710180140108900 ondertussen in de brievenbus gevallen, tijdje onderweg geweest maar dat zijn we nog wel gewend van het china shoppen van vroeger ;)
Fijn om te horen dat deze alsnog aan is gekomen. Loopt de tracking nog steeds achter?
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:32:45 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175677008
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:12 schreef fransennatasja het volgende:
De 21 dagen dat is de aflevertijd maar jullie passen het aan naar jullie zin en wachten dat is het enige dat er dan gezegd word hoelang nog wachten eer je iets kunt doen?
Zoals aangegeven kan het in December wat langer duren.
Ik zou je willen verzoeken om geduld op te brengen; ik heb je tevens een privé bericht gestuurd.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175677259
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zoals aangegeven kan het in December wat langer duren.
Ik zou je willen verzoeken om geduld op te brengen; ik heb je tevens een privé bericht gestuurd.
Ik vraag gewoon aan de support van Gearbest hoelang dat ik moet wachten nog eer er een resend of refund gaat gebeuren en daar krijg ik geen antwoord op is duidelijk dan voor mij als je wat veel klaagt dan negeren ze u geef gewoon antwoord aub
pi_175677322
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn om te horen! Ik vermoed dat de nazending ook nog onderweg is hoor.
Ja die heb ik ookal ontvangen, die was na vier keer laden al defect, nu maar hopen dat de eerste zending het beter doet :P
  CHI shopkeeper dinsdag 12 december 2017 @ 19:46:41 #248
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175677390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:40 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Ik vraag gewoon aan de support van Gearbest hoelang dat ik moet wachten nog eer er een resend of refund gaat gebeuren en daar krijg ik geen antwoord op is duidelijk dan voor mij als je wat veel klaagt dan negeren ze u geef gewoon antwoord aub
Dit heb ik u al in de PM gestuurd.....

quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja die heb ik ookal ontvangen, die was na vier keer laden al defect, nu maar hopen dat de eerste zending het beter doet :P
Laten we het hopen :)
pi_175687129
Moet nu even mijn frustratie kwijt.

Dit wordt nu de 2de keer dat Gearbest mijn order niet gaat versturen wegens voorraadproblemen.
Beide orders waren op voorraad ten tijde van bestellen (binnen 5 dagen verzonden).

Eerste order zou zogenaamd niet meer op voorraad komen. Heb dit expliciet gevraagd en verteld dat ik pas akkoord ga met een refund en extra punten als het echt niet meer geproduceerd wordt. Het is uiteindelijk wel, onder andere naam/product code (precies dezelfde inhoud en model), op voorraad gekomen. Dit zag ik vorige week.

Nu ben ik door de support van hier en de support op de Gearbest website wijsgemaakt dat mijn producten (W1711290226303745 verlichte bomen die ik als kerstboom wou gebruiken dit jaar) toch op voorraad waren rond 5 december (zag ook een verzenddatum van 11-12 december dacht ik bij de producten) en dat die zo spoedig mogelijk verzonden zouden worden. Na weer een week zonder verzendbericht, heb ik weer contact opgenomen. Krijg ik alsnog een bericht dat ze niet op voorraad zijn met de opties om andere producten uit te zoeken met dezelfde waarde of paypal refund + compensatie van 300 punten. Bij een refund krijg ik mijn gebruikte punten niet terug en heb een deel gebruikt van de vorige compensatie, waardoor bovenstaand compensatie bijna teniet gedaan wordt. En sowieso heeft mijn voorkeur om de producten te ontvangen.

Ik snap dat sommige producten out of stock kunnen raken. Maar als me verteld wordt dat ze toch voorradig zijn, aub wees zeker van de informatie. Ook vind ik het niet netjes dat dezelfde product onder een andere code toch verkocht wordt, terwijl ik expliciet heb gezegd dat ik wel wil wachten en mij werd verteld dat het echt niet meer gemaakt wordt door de producent. Ik zie het nu weer gebeuren dat mijn producten alsnog voorradig worden.
  CHI shopkeeper woensdag 13 december 2017 @ 13:14:31 #250
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175692435
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:16 schreef SuliR het volgende:
Moet nu even mijn frustratie kwijt.

Dit wordt nu de 2de keer dat Gearbest mijn order niet gaat versturen wegens voorraadproblemen.
Beide orders waren op voorraad ten tijde van bestellen (binnen 5 dagen verzonden).

Eerste order zou zogenaamd niet meer op voorraad komen. Heb dit expliciet gevraagd en verteld dat ik pas akkoord ga met een refund en extra punten als het echt niet meer geproduceerd wordt. Het is uiteindelijk wel, onder andere naam/product code (precies dezelfde inhoud en model), op voorraad gekomen. Dit zag ik vorige week.

Nu ben ik door de support van hier en de support op de Gearbest website wijsgemaakt dat mijn producten (W1711290226303745 verlichte bomen die ik als kerstboom wou gebruiken dit jaar) toch op voorraad waren rond 5 december (zag ook een verzenddatum van 11-12 december dacht ik bij de producten) en dat die zo spoedig mogelijk verzonden zouden worden. Na weer een week zonder verzendbericht, heb ik weer contact opgenomen. Krijg ik alsnog een bericht dat ze niet op voorraad zijn met de opties om andere producten uit te zoeken met dezelfde waarde of paypal refund + compensatie van 300 punten. Bij een refund krijg ik mijn gebruikte punten niet terug en heb een deel gebruikt van de vorige compensatie, waardoor bovenstaand compensatie bijna teniet gedaan wordt. En sowieso heeft mijn voorkeur om de producten te ontvangen.

Ik snap dat sommige producten out of stock kunnen raken. Maar als me verteld wordt dat ze toch voorradig zijn, aub wees zeker van de informatie. Ook vind ik het niet netjes dat dezelfde product onder een andere code toch verkocht wordt, terwijl ik expliciet heb gezegd dat ik wel wil wachten en mij werd verteld dat het echt niet meer gemaakt wordt door de producent. Ik zie het nu weer gebeuren dat mijn producten alsnog voorradig worden.
Allereerst onze excuses voor het ongemak en ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Ik ga dit dan ook doorgeven en tevens vragen of deze producten dan ook echt niet meer op voorraad zijn / komen. Daarnaast ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen wat betreft de gebruikte GB points voor de producten die out of stock waren en of je deze terug zou kunnen krijgen. Zou je me tevens aub de gegevens kunnen doorsturen van je 2e order.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 13-12-2017 13:22:08 ]
  woensdag 13 december 2017 @ 15:51:40 #251
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_175696061
Hey Support,

Na een aantal tickets hoop ik dat jij mij goed kan helpen!

15/11 is er een order vanuit jullie warenhuis verzonden naar mij middel priority line. Ik heb sindsdien al meerdere keren met de support via ticket en facebook contact gehad om mijn tracking nummer te achterhalen. Eerst was het tracking nummer een order die was van een order richting GOTHENBURG-SWE, maar inmiddels kan ik bij de juiste tracking code.

Nu is het bijna een maand geleden en morgen zit ik op de 21e werkdag/30e dag na verzending, zonder een update te hebben gehad op de tracking. 17track geeft enkel aan dat het onderweg is, maar er is niks veranderd.

Ik heb hier gisteren nog een ticket voor verstuurd en deze is netjes beantwoord met de melding dat mijn lokale postkantoor moet contacteren en sowieso dien te wachten tot 1-1? Ik snap deze reactie niet aangezien er 21 werkdagen staat en er gemiddeld tussen 11-13 werkdagen wordt geleverd. Mensen die hem na mij hebben besteld hebben het pakket reeds bezorgd gekregen, maar ik heb nog geen enkele vorm van een update gekregen.

Kan jij mij alsjeblieft helpen? Ik had hoop op zo'n mooi kerstcadeautje. W1711140446027685
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_175696623
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hey Support,

Na een aantal tickets hoop ik dat jij mij goed kan helpen!

15/11 is er een order vanuit jullie warenhuis verzonden naar mij middel priority line. Ik heb sindsdien al meerdere keren met de support via ticket en facebook contact gehad om mijn tracking nummer te achterhalen. Eerst was het tracking nummer een order die was van een order richting GOTHENBURG-SWE, maar inmiddels kan ik bij de juiste tracking code.

Nu is het bijna een maand geleden en morgen zit ik op de 21e werkdag/30e dag na verzending, zonder een update te hebben gehad op de tracking. 17track geeft enkel aan dat het onderweg is, maar er is niks veranderd.

Ik heb hier gisteren nog een ticket voor verstuurd en deze is netjes beantwoord met de melding dat mijn lokale postkantoor moet contacteren en sowieso dien te wachten tot 1-1? Ik snap deze reactie niet aangezien er 21 werkdagen staat en er gemiddeld tussen 11-13 werkdagen wordt geleverd. Mensen die hem na mij hebben besteld hebben het pakket reeds bezorgd gekregen, maar ik heb nog geen enkele vorm van een update gekregen.

Kan jij mij alsjeblieft helpen? Ik had hoop op zo'n mooi kerstcadeautje. W1711140446027685
Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
pi_175699670
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:14 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Allereerst onze excuses voor het ongemak en ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Ik ga dit dan ook doorgeven en tevens vragen of deze producten dan ook echt niet meer op voorraad zijn / komen. Daarnaast ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen wat betreft de gebruikte GB points voor de producten die out of stock waren en of je deze terug zou kunnen krijgen. Zou je me tevens aub de gegevens kunnen doorsturen van je 2e order.
Je kent die order al. Is van september. De ticket voor die order is: AT17110615241
  donderdag 14 december 2017 @ 08:53:26 #254
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_175712874
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
Volgens mij staat alles vermeld in mijn vorige bericht op het product en voorkeur na. Het gaat om een xiaomi mi notebook pro en ik heb dan het liefst een resend.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_175713332
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Volgens mij staat alles vermeld in mijn vorige bericht op het product en voorkeur na. Het gaat om een xiaomi mi notebook pro en ik heb dan het liefst een resend.
Bram,

Hier hetzelfde en het enige wat ze zeggen is wachten pas nog eens 10 dagen later kunnen ze iets doen waarom moeten we doen extra betalen voor priority line maar dit is inmiddels niet meer bij hun zal wel zijn reden hebben via andere chinese webshops zijn er zoveel problemen niet
  CHI shopkeeper donderdag 14 december 2017 @ 13:13:25 #256
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175717043
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hey Support,

Na een aantal tickets hoop ik dat jij mij goed kan helpen!

15/11 is er een order vanuit jullie warenhuis verzonden naar mij middel priority line. Ik heb sindsdien al meerdere keren met de support via ticket en facebook contact gehad om mijn tracking nummer te achterhalen. Eerst was het tracking nummer een order die was van een order richting GOTHENBURG-SWE, maar inmiddels kan ik bij de juiste tracking code.

Nu is het bijna een maand geleden en morgen zit ik op de 21e werkdag/30e dag na verzending, zonder een update te hebben gehad op de tracking. 17track geeft enkel aan dat het onderweg is, maar er is niks veranderd.

Ik heb hier gisteren nog een ticket voor verstuurd en deze is netjes beantwoord met de melding dat mijn lokale postkantoor moet contacteren en sowieso dien te wachten tot 1-1? Ik snap deze reactie niet aangezien er 21 werkdagen staat en er gemiddeld tussen 11-13 werkdagen wordt geleverd. Mensen die hem na mij hebben besteld hebben het pakket reeds bezorgd gekregen, maar ik heb nog geen enkele vorm van een update gekregen.

Kan jij mij alsjeblieft helpen? Ik had hoop op zo'n mooi kerstcadeautje. W1711140446027685
Allereerst onze excuses dat jij jouw pakketje nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ik ga direct navragen wat er precies aan de hand is met jouw order en ga hier meteen naar handelen om te kijken voor eventueel een passende oplossing. De 21 dagen is een schatting, het is geen ultimatum. Dat houdt in dat het kan zijn dat in bepaalde gevallen deze overschreden wordt en het iets langer kan duren. Dat neemt niet weg dat ik jouw mening deel dat het nu behoorlijk lang duurt voor priority line en dat het zeer vreemd is dat je nog geen tracking update hebt gekregen. Ik ga hier dan ook met spoed achteraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:35 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Bram,

Hier hetzelfde en het enige wat ze zeggen is wachten pas nog eens 10 dagen later kunnen ze iets doen waarom moeten we doen extra betalen voor priority line maar dit is inmiddels niet meer bij hun zal wel zijn reden hebben via andere chinese webshops zijn er zoveel problemen niet
Fransennatasja of moet ik zeggen de oude bekende Siegie? Ik heb jouw meerdere malen te woord gestaan en op al je persoonlijke berichten gereageerd en tevens uitgelegd dat we ook met jouw order bezig zijn en deze wel onderweg is. Echter, je moet me ook de tijd gunnen om zaken op te lossen en ik probeer iedereen zo snel mogelijk te helpen. Er is dan ook geen reden om hier op te topic te gaan stoken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Gearbest op 14-12-2017 13:19:02 ]
pi_175718478
Beste Gearbest,

Ik heb op 27 november een Mi notebook pro (i5/8GB) besteld maar deze heeft nog als status Packed. Kan ik hieruit opmaken dat deze nog niet verzonden is?

- Orderdatum: 27-11-2017
- Product: Xiaomi Mi Notebook Pro CORE I5 8GB + 256GB
- Ordernummer: W1711271417582727
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Waarschijnlijk nog niet verzonden
- Voorkeur: Resend van 16GB model indien mogelijk, anders refund.
  donderdag 14 december 2017 @ 14:24:25 #258
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_175718677
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Allereerst onze excuses dat jij jouw pakketje nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ik ga direct navragen wat er precies aan de hand is met jouw order en ga hier meteen naar handelen om te kijken voor eventueel een passende oplossing. De 21 dagen is een schatting, het is geen ultimatum. Dat houdt in dat het kan zijn dat in bepaalde gevallen deze overschreden wordt en het iets langer kan duren. Dat neemt niet weg dat ik jouw mening deel dat het nu behoorlijk lang duurt voor priority line en dat het zeer vreemd is dat je nog geen tracking update hebt gekregen. Ik ga hier dan ook met spoed achteraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

[..]
Thanks voor de reactie. Het is ook niet alsof ik hier en nu een oplossing eis. Ik vind het ook vreemd dat er gewoon nog geen informatie is, mede nadat de tracking eerst Zweden aangaf. Ik vond het enkel jammer dat ik via de tickets niet serieus werd genomen. Als je een update hebt hoor ik het graag.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  CHI shopkeeper donderdag 14 december 2017 @ 14:50:04 #259
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175719299
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:30 schreef SuliR het volgende:

[..]

Je kent die order al. Is van september. De ticket voor die order is: AT17110615241
Klopt. Ik had alles er nog in staan (Y). Even een kleine tussen update, want ik ben er nog verder mee bezig.
Ik krijg het volgende door:
Ze geven aan dat het product van de markt is gehaald. Echter geef jij aan dat dit product nu weer op de website staat onder een andere naam. Ik ben er mee bezig hoe dit dan in elkaar steekt. Dit is enkel wat ik nu doorkrijg. Ook bieden ze aan de refund te krijgen + de punten die je gebruikt hebt,

quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Thanks voor de reactie. Het is ook niet alsof ik hier en nu een oplossing eis. Ik vind het ook vreemd dat er gewoon nog geen informatie is, mede nadat de tracking eerst Zweden aangaf. Ik vond het enkel jammer dat ik via de tickets niet serieus werd genomen. Als je een update hebt hoor ik het graag.
Nee dat snap ik en daarom ben ik hier om je zo goed mogelijk te helpen. Ik wacht nog op respons terug en als ik die heb dan laat ik het direct weten.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:18 schreef Schaijkenaar het volgende:
Beste Gearbest,

Ik heb op 27 november een Mi notebook pro (i5/8GB) besteld maar deze heeft nog als status Packed. Kan ik hieruit opmaken dat deze nog niet verzonden is?

- Orderdatum: 27-11-2017
- Product: Xiaomi Mi Notebook Pro CORE I5 8GB + 256GB
- Ordernummer: W1711271417582727
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Waarschijnlijk nog niet verzonden
- Voorkeur: Resend van 16GB model indien mogelijk, anders refund.
Zeer vervelen dat deze nog niet verzonden is. Dat neem ik aan als de status op "Packed" blijft staan.Ik ga er direct achteraan. Ik verwacht niet dat het mogelijk is om de 16GB te sturen, omdat dit toch wel een flink prijsverschil is....
Mocht hij nog niet verzonden zijn dan zal ik de refund proberen te regelen.
pi_175720640
quote:
Zeer vervelen dat deze nog niet verzonden is. Dat neem ik aan als de status op "Packed" blijft staan.Ik ga er direct achteraan. Ik verwacht niet dat het mogelijk is om de 16GB te sturen, omdat dit toch wel een flink prijsverschil is....
Mocht hij nog niet verzonden zijn dan zal ik de refund proberen te regelen.
Bedankt voor de snelle reactie.

Dat dacht ik zelf ook al. Ik ben bang dat 16gb toch meer futureproof is aangezien ik nu al vaak aan de max van mijn 6gb zit. Maar het prijsverschil is op dit moment wel groot inderdaad, ik weet niet of het dan mogelijk is een deel bij te leggen? Anders graag de refund.
pi_175720976
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Allereerst onze excuses dat jij jouw pakketje nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ik ga direct navragen wat er precies aan de hand is met jouw order en ga hier meteen naar handelen om te kijken voor eventueel een passende oplossing. De 21 dagen is een schatting, het is geen ultimatum. Dat houdt in dat het kan zijn dat in bepaalde gevallen deze overschreden wordt en het iets langer kan duren. Dat neemt niet weg dat ik jouw mening deel dat het nu behoorlijk lang duurt voor priority line en dat het zeer vreemd is dat je nog geen tracking update hebt gekregen. Ik ga hier dan ook met spoed achteraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

[..]

Fransennatasja of moet ik zeggen de oude bekende Siegie? Ik heb jouw meerdere malen te woord gestaan en op al je persoonlijke berichten gereageerd en tevens uitgelegd dat we ook met jouw order bezig zijn en deze wel onderweg is. Echter, je moet me ook de tijd gunnen om zaken op te lossen en ik probeer iedereen zo snel mogelijk te helpen. Er is dan ook geen reden om hier op te topic te gaan stoken.
Wat zeg ik nu verkeer Gearbest ik zeg gewoon hoe het is de 21 dagen zijn om en jullie doen niks het enige dat ik hoor is wachten waarom moten we dan extra betalen voor priotity line verzending?
pi_175723279
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 16:08 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Wat zeg ik nu verkeer Gearbest ik zeg gewoon hoe het is de 21 dagen zijn om en jullie doen niks het enige dat ik hoor is wachten waarom moten we dan extra betalen voor priotity line verzending?
houd nou een keer op! Verschillende mensen hebben dat al tegen je gezegd!
pi_175725256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 18:23 schreef diadakan het volgende:

[..]

houd nou een keer op! Verschillende mensen hebben dat al tegen je gezegd!
Ik mag nog altijd mijn mening zeggen mijn probleem lossen ze niet op dan mag ik dat hier zeggen en daar moet jij u niet tussen mengen
pi_175733804
Beste Gearbest,

Ik heb op 24 november een Elephone S8 besteld. En bij DPDUK1 staat; Your parcel is on its way DPD Local Southall

- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Elephone S8
- Ordernummer: W1711241017099173
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5998542800 bij DPDUK1
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Waarschijnlijk nog niet verzonden in England?
- Voorkeur: Resend en dan graag in 3 tot 6 dagen, anders refund
  CHI shopkeeper vrijdag 15 december 2017 @ 06:55:50 #265
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175734296
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:22 schreef zybex75 het volgende:
Beste Gearbest,

Ik heb op 24 november een Elephone S8 besteld. En bij DPDUK1 staat; Your parcel is on its way DPD Local Southall

- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Elephone S8
- Ordernummer: W1711241017099173
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5998542800 bij DPDUK1
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Waarschijnlijk nog niet verzonden in England?
- Voorkeur: Resend en dan graag in 3 tot 6 dagen, anders refund
Dat is volledig normaal.
Je pakketje is wel verzonden. Je bestelling wordt namelijk verzonden via Priority Line. Dat betekend het volgende.
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis (Hong Kong / China) verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Dat is het moment waarop de tracking actief zal worden. Deze zal pas actief worden rond de 21 werkdagen. Dit is een schatting en kan dus iets afwijken. De tracking wordt dus actief (verandert van verwacht naar aangemeld) wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt.
pi_175740486
Gearbest nu krijg ik melding van jullie ticket systeem dat ik dpd moet contacteren om te zien of alles juist is en dat ik op 17 januari pas een oplossing krijg en dat is allemaal normaal ofwat er is ondertussen nog niks gedaan schandalig gewoon
  CHI shopkeeper vrijdag 15 december 2017 @ 13:55:59 #267
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175740975
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:29 schreef fransennatasja het volgende:
Gearbest nu krijg ik melding van jullie ticket systeem dat ik dpd moet contacteren om te zien of alles juist is en dat ik op 17 januari pas een oplossing krijg en dat is allemaal normaal ofwat er is ondertussen nog niks gedaan schandalig gewoon
Dat ticket komt niet van mij af dus deze zal komen doordat je zelf informatie over je order hebt gevraagd. Zo komt er natuurlijk verwarring als je op meerdere plaatsen informatie en eisen plaats over een resend of refund. Zoals je weet uit de vorige keer krijg ik hier dingen veel sneller geregeld dan via de reguliere wegen....
Het is ook niet normaal hoe vaak jij niet normaal zegt.
Wil je trouwens niet meer onnodige berichten plaatsen over je mening. Jij reageert ook op andere leden van FOK en als hun op jou reageren wordt je kwaad....
  vrijdag 15 december 2017 @ 13:59:15 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175741032
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 19:51 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Ik mag nog altijd mijn mening zeggen mijn probleem lossen ze niet op dan mag ik dat hier zeggen en daar moet jij u niet tussen mengen
Nee, maar ik wel. De support doet zijn best voor iedereen en het is niet de bedoeling dat jij dit topic loopt te verzieken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175741208
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:55 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat ticket komt niet van mij af dus deze zal komen doordat je zelf informatie over je order hebt gevraagd. Zo komt er natuurlijk verwarring als je op meerdere plaatsen informatie en eisen plaats over een resend of refund. Zoals je weet uit de vorige keer krijg ik hier dingen veel sneller geregeld dan via de reguliere wegen....
Het is ook niet normaal hoe vaak jij niet normaal zegt.
Wil je trouwens niet meer onnodige berichten plaatsen over je mening. Jij reageert ook op andere leden van FOK en als hun op jou reageren wordt je kwaad....
Als er klachten zijn dan is het altijd iets bij jullie dat is duidelijk ik wil gewoon waar ik voor betaald heb en het enige wat ik van jullie hoor is wachten en dat is het gemakkelijkste om te zeggen als een pakje na meer dan een maand niet traceerbaar is dan is er een probleem en dan moeten jullie het maar oplossen maar dat doen jullie dus niet
pi_175742516
Hallo,
ik hoop dat je kan helpen. Via het support center heb ik eerder een ticket aangemaakt, maar daarmee kom ik niet verder.

- Orderdatum: 4 nov 2017
- Product: OnePlus 5 4G Phablet Global Version Size:8GB RAM 128GB ROM Color:GRAY
- Ordernummer:WW1711041547080715
- Tracking nummer: 5986756017
- Verzendmethode: EU express
- Probleem: Ik heb de telefoon 4 november besteld en nooit ontvangen. Hij is verzonden met DPD. Ik zag in mijn DPD account dat het pakket in Rotterdam was, maar het is nooit bij mij aangekomen. Ik heb DPD gebeld met de vraag of ik het kon komen ophalen. DPD stelt dat ze de telefoon terugsturen naar Gearbest omdat de verpakking open was. DPD zegt dat ik contact op moet nemen met Gearbest hierover. Dat heb ik met een ticket gedaan (ticketnr WT17120513376). Dan krijg ik als reactie dat ik dit moet oplossen met DPD. DPD en Gearbest blijven sindsdien naar elkaar wijzen.
Ik heb echter de telefoon bij Gearbest besteld en hem nooit ontvangen. Ik heb in het ticket gevraagd om alsnog de telefoon te leveren. Omdat ik vanaf 21 december een maand in het buitenland ben (en de telefoon dus niet als pakket kan aannemen) wil ik nu een refund - tenzij ik alsnog een telefoon kan krijgen voor 21 dec.
Ik heb betaald met paypal, ik kan er daar ook een case van maken, maar ik los het liever anders op.
- Voorkeur: Refund

mvg.
Harrie
  CHI shopkeeper vrijdag 15 december 2017 @ 15:54:24 #271
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175743189
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Thanks voor de reactie. Het is ook niet alsof ik hier en nu een oplossing eis. Ik vind het ook vreemd dat er gewoon nog geen informatie is, mede nadat de tracking eerst Zweden aangaf. Ik vond het enkel jammer dat ik via de tickets niet serieus werd genomen. Als je een update hebt hoor ik het graag.
Ondertussen zou je een bericht (mail/ticket) moeten hebben gekregen met een deadline en meer informatie over je order.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:54 schreef Schaijkenaar het volgende:

[..]

Bedankt voor de snelle reactie.

Dat dacht ik zelf ook al. Ik ben bang dat 16gb toch meer futureproof is aangezien ik nu al vaak aan de max van mijn 6gb zit. Maar het prijsverschil is op dit moment wel groot inderdaad, ik weet niet of het dan mogelijk is een deel bij te leggen? Anders graag de refund.
Ik heb feedback terug over je order. Deze is inmiddels wel al verzonden met tracking nummer: 5170543728. Hopelijk heb ik daarmee geholpen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:20 schreef HV010 het volgende:
Hallo,
ik hoop dat je kan helpen. Via het support center heb ik eerder een ticket aangemaakt, maar daarmee kom ik niet verder.

- Orderdatum: 4 nov 2017
- Product: OnePlus 5 4G Phablet Global Version Size:8GB RAM 128GB ROM Color:GRAY
- Ordernummer:WW1711041547080715
- Tracking nummer: 5986756017
- Verzendmethode: EU express
- Probleem: Ik heb de telefoon 4 november besteld en nooit ontvangen. Hij is verzonden met DPD. Ik zag in mijn DPD account dat het pakket in Rotterdam was, maar het is nooit bij mij aangekomen. Ik heb DPD gebeld met de vraag of ik het kon komen ophalen. DPD stelt dat ze de telefoon terugsturen naar Gearbest omdat de verpakking open was. DPD zegt dat ik contact op moet nemen met Gearbest hierover. Dat heb ik met een ticket gedaan (ticketnr WT17120513376). Dan krijg ik als reactie dat ik dit moet oplossen met DPD. DPD en Gearbest blijven sindsdien naar elkaar wijzen.
Ik heb echter de telefoon bij Gearbest besteld en hem nooit ontvangen. Ik heb in het ticket gevraagd om alsnog de telefoon te leveren. Omdat ik vanaf 21 december een maand in het buitenland ben (en de telefoon dus niet als pakket kan aannemen) wil ik nu een refund - tenzij ik alsnog een telefoon kan krijgen voor 21 dec.
Ik heb betaald met paypal, ik kan er daar ook een case van maken, maar ik los het liever anders op.
- Voorkeur: Refund

mvg.
Harrie
Hallo Harry,
Dat is zeer vervelend. Ik ga dit voor je proberen op te lossen. Als ik hier informatie terug over heb zal ik het direct laten weten. Verwacht hier wel pas maandag reactie over terug te hebben. Hopelijk kan ik er voor zorgen dat je zonder zorgen op vakantie kan gaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:08 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Als er klachten zijn dan is het altijd iets bij jullie dat is duidelijk ik wil gewoon waar ik voor betaald heb en het enige wat ik van jullie hoor is wachten en dat is het gemakkelijkste om te zeggen als een pakje na meer dan een maand niet traceerbaar is dan is er een probleem en dan moeten jullie het maar oplossen maar dat doen jullie dus niet
Kijk eens hoeveel klachten hier al zijn opgelost dus laat die onzinnige opmerkingen achterwegen. Tevens ben ik achter de schermen echt wel bezig met deze orders.
Je hebt zelf aangegeven dat je mijn hulp niet meer nodig hebt, omdat je niet kan wachten. Zou je dan ook niet meer willen reageren met steeds dezelfde opmerkingen. Dit zorgt voor onnodige berichten en zorgt ervoor dat dit topic niet meer overzichtelijk is.
pi_175743328
dank voor je reactie, dan wacht ik af tot maandag. Fijn weekend.
Harrie
pi_175744263
- Orderdatum: 3 december 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1712030242371966
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5147162871
- Verzendmethode: Priority line eu express
- Probleem: DPD weet niets van deze zending af
- Voorkeur: Wat is de status en verwachting?
  CHI shopkeeper vrijdag 15 december 2017 @ 17:05:12 #274
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175744413
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:03 schreef HV010 het volgende:
dank voor je reactie, dan wacht ik af tot maandag. Fijn weekend.
Harrie
Jij ook een fijn weekend.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:56 schreef Jeppie67 het volgende:
- Orderdatum: 3 december 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1712030242371966
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5147162871
- Verzendmethode: Priority line eu express
- Probleem: DPD weet niets van deze zending af
- Voorkeur: Wat is de status en verwachting?
Dat is volledig normaal. Dit staat hier ook op de eerste pagina.
Je pakketje is wel verzonden. Je bestelling wordt namelijk verzonden via Priority Line. Dat betekend het volgende.
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis (Hong Kong / China) verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Dat is het moment waarop de tracking actief zal worden. Deze zal pas actief worden rond de 21 werkdagen. Dit is een schatting en kan dus iets afwijken. De tracking wordt dus actief (verandert van verwacht naar aangemeld) wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt.
  vrijdag 15 december 2017 @ 17:08:07 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175744469
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:59 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Maar u helpt niet dat is het probleem het enige dat jij gezegd hebt is wachten en dat is geen oplossing dat is heel gemakkelijk om te zeggen de enige oplossing is refund en niet volgende week of binnen 10 dagen maar nu
Het is nu echt wel mooi geweest hiermee ok? Je leest zijn feedback niet en blijft maar doorgaan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175744635
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Jij ook een fijn weekend.

[..]

Dat is volledig normaal. Dit staat hier ook op de eerste pagina.
Je pakketje is wel verzonden. Je bestelling wordt namelijk verzonden via Priority Line. Dat betekend het volgende.
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis (Hong Kong / China) verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Dat is het moment waarop de tracking actief zal worden. Deze zal pas actief worden rond de 21 werkdagen. Dit is een schatting en kan dus iets afwijken. De tracking wordt dus actief (verandert van verwacht naar aangemeld) wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt.
Bedankt voor de feedback, ik dacht dat priority line EU express veel sneller zou zijn, bedankt voor het nakijken! Dacht even dat er iets mis ging.

[ Bericht 20% gewijzigd door RobertNL op 15-12-2017 22:09:39 ]
pi_175752174
Kan je nog een keer nagaan waarom mijn bestelling bij DPD in Best vast zit sinds 20 okt?
Order nr WW1710130519059807 datum 14 oktober 2017
One plus 5 4 G Phablet NFC
SKU 221491003
shipping nr 5983254470 DPDUK1
pakket label nr 15505983254470F
Heb jij al enig nieuws hierover?
Nog geen reactie van Gearbest.
Alvast bedankt voor je inzet
Groeten
Facta non Verba
  vrijdag 15 december 2017 @ 22:12:30 #278
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175752263
Er ontbreken weer wat posts :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175756978
- Orderdatum:12/11/17
- Product:Vernee mix 2
- Ordernummer:W1711120336239455

- Tracking nummer (indien beschikbaar):5988628127
- Verzendmethode:DPDUK
- Probleem:geen tracking
- Voorkeur: Resend of Refund?Refund
  CHI shopkeeper zaterdag 16 december 2017 @ 12:15:47 #280
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175759452
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 22:09 schreef youngtimer het volgende:
Kan je nog een keer nagaan waarom mijn bestelling bij DPD in Best vast zit sinds 20 okt?
Order nr WW1710130519059807 datum 14 oktober 2017
One plus 5 4 G Phablet NFC
SKU 221491003
shipping nr 5983254470 DPDUK1
pakket label nr 15505983254470F
Heb jij al enig nieuws hierover?
Nog geen reactie van Gearbest.
Alvast bedankt voor je inzet
Groeten
Ik had deze reactie geplaatst:
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:41 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ze hebben jou een bericht gestuurd via mail/ticket met daarin een deadline, waarna over zal worden gegaan tot een refund/resend. We zijn tevens navraag aan het doen bij de koeriersdienst.

Maar ik kan uit je antwoord opmaken dat je geen bericht (mail) of ticket hebt ontvangen? Je zou daar een uiterste datum moeten hebben gekregen. Als dit niet zo is ga ik er weer achteraan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 07:26 schreef fransennatasja het volgende:
- Orderdatum:12/11/17
- Product:Vernee mix 2
- Ordernummer:W1711120336239455

- Tracking nummer (indien beschikbaar):5988628127
- Verzendmethode:DPDUK
- Probleem:geen tracking
- Voorkeur: Resend of Refund?Refund
Zelfde antwoord als vorige keer. Ben er op e achtergrond mee bezig samen met de andere orders die rond deze tijd besteld zijn en nog niet zijn aangekomen via Priority Line. Als ik meer weet laat ik het weten.
pi_175762509
Hallo Gearbest,

Ik was benieuwd of één of beide van mijn pakketjes (voor) a.s. vrijdag 22 december aankomen. Kan jij hier een indicatie voor geven? Zo niet, is dat geen ramp, alleen ben ik dan 2 weken weg. Is dit een probleem bij de bezorgdiensten eventueel i.v.m. invoerrechten?
Orderdatum: 25-11-2017
- Product: Anycubic Kossel
- Ordernummer: W1711251333328806
- Tracking nummer: 5364877430
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)/DPDUK
- Probleem: probleem bij bezorging als ik langere tijd afwezig ben?
- Voorkeur: -

Alvast bedankt!
pi_175765746
quote:
Zelfde antwoord als vorige keer. Ben er op e achtergrond mee bezig samen met de andere orders die rond deze tijd besteld zijn en nog niet zijn aangekomen via Priority Line. Als ik meer weet laat ik het weten.
Ik heb dezelfde vraag over hetzelfde product.
- Orderdatum:10/11/17
- Product:Vernee mix 2
- Ordernummer:W1711101655277694
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364502754
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Shipment onderweg naar Southall UK
- Voorkeur: Wachten op product / Informatie

Hou je mij ook op de hoogte? Ik wacht al een tijde :)
  zaterdag 16 december 2017 @ 21:29:57 #283
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_175770815
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:
Ondertussen zou je een bericht (mail/ticket) moeten hebben gekregen met een deadline en meer informatie over je order.

Ik heb een mail gekregen met de melding dat er mogelijke vertraging is ivm de kerst orders en het weer. In een ticket die ik op hetzelfde moment heb gekregen staat hetzelfde en dat het gemiddeld 11-15 werkdagen duurt voor de tracking om live te gaan.

Ik heb verder nergens een deadline of nieuwe informatie gezien. Er is navraag gedaan bij DPD, maar er wordt behalve navraag niks anders gezegd. Het is meer dat dingen alleen maar verwarrender worden omdat ieder bericht iets anders zegt en medewerkers niet echt erkennen dat 11-15 werkdagen inmiddels lang verstreken zijn, plus dat volgens de tabel op jullie eigen website ik bij de 0-0.5% zou zitten die het pakket niet binnen 30 dagen heeft. Ik geloof ongetwijfeld dat jij je best doet om mij te helpen, maar ik ben nog niets wijzer geworden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  CHI shopkeeper zondag 17 december 2017 @ 13:26:16 #284
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175781988
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 15:10 schreef M_Van_Haren het volgende:
Hallo Gearbest,

Ik was benieuwd of één of beide van mijn pakketjes (voor) a.s. vrijdag 22 december aankomen. Kan jij hier een indicatie voor geven? Zo niet, is dat geen ramp, alleen ben ik dan 2 weken weg. Is dit een probleem bij de bezorgdiensten eventueel i.v.m. invoerrechten?
Orderdatum: 25-11-2017
- Product: Anycubic Kossel
- Ordernummer: W1711251333328806
- Tracking nummer: 5364877430
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)/DPDUK
- Probleem: probleem bij bezorging als ik langere tijd afwezig ben?
- Voorkeur: -

Alvast bedankt!
Hallo,
Ik kan daar op dit moment niet echt een indicatie voor geven. Dit komt mede door de vertragingen die zijn opgetreden door kerstmis drukte etc. Als je niet thuis bent bij aflevering dan komen ze de volgende dag ook nog terug. Dan brengen ze het pakketje naar het lokale postkantoor waar deze nog 14 dagen blijft liggen normaal gezien. Mocht je een update zien in de tracking en je bent niet thuis dan kan je ze bellen met de vraag of ze deze op het postkantoor willen laten liggen. Heb ik zelf keer gedaan en was geen probleem.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 17:57 schreef Diej het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde vraag over hetzelfde product.
- Orderdatum:10/11/17
- Product:Vernee mix 2
- Ordernummer:W1711101655277694
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364502754
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Shipment onderweg naar Southall UK
- Voorkeur: Wachten op product / Informatie

Hou je mij ook op de hoogte? Ik wacht al een tijde :)
Oke ga ik zeker doen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 21:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik heb een mail gekregen met de melding dat er mogelijke vertraging is ivm de kerst orders en het weer. In een ticket die ik op hetzelfde moment heb gekregen staat hetzelfde en dat het gemiddeld 11-15 werkdagen duurt voor de tracking om live te gaan.

Ik heb verder nergens een deadline of nieuwe informatie gezien. Er is navraag gedaan bij DPD, maar er wordt behalve navraag niks anders gezegd. Het is meer dat dingen alleen maar verwarrender worden omdat ieder bericht iets anders zegt en medewerkers niet echt erkennen dat 11-15 werkdagen inmiddels lang verstreken zijn, plus dat volgens de tabel op jullie eigen website ik bij de 0-0.5% zou zitten die het pakket niet binnen 30 dagen heeft. Ik geloof ongetwijfeld dat jij je best doet om mij te helpen, maar ik ben nog niets wijzer geworden.
Oke dan ga ik er weer achteraan. Ik verwacht wel dat als er geen update komt in de tracking we toch actie gaan ondernemen.
  zondag 17 december 2017 @ 13:37:27 #285
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_175782299
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 13:26 schreef Gearbest het volgende:

Oke dan ga ik er weer achteraan. Ik verwacht wel dat als er geen update komt in de tracking we toch actie gaan ondernemen.
Thanks. Dat zou fijn zijn. Ik houd de tracking iedere dag even in de gaten, mocht er een update komen, zal ik het hier direct plaatsen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_175803503
- Orderdatum: 18 November 2017
- Product: Anet A8 3D printer
- Ordernummer: W1711181358137868
- Tracking nummer: 5997169764
- Verzendmethode: EU Express (DPDUK1)
- Probleem: Het is reeds 21 werkdagen sinds dat mijn pakketje verzonden is, toen ik bewust koos voor de EU Express shipment stond hierbij dat levering tussen de 10-21 werkdagen zou duren. Echter heb ik nu na 21 dagen nog niks te horen gekregen, zelfs geen update van de tracking.
- Voorkeur: Voorlopig nog even niet van toepassing, maar heb het pakketje eigenlijk wel nodig voor vrijdag 22 december.
pi_175804777
hoi GB

- Orderdatum: 03-12-2017
- Product: coils en tank
- Ordernummer: W1711300627569828
- Tracking nummer: RX800098015CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: Het pakket heeft een vreemde route genomen ""Dosteck, Kazachstan"" is hier wat misgegaan ik had voor Europe Railway Registered gekozen.
En had eigenlijk al verwacht het in huis te hebben, kun jij hier wat meer van zien?
  CHI shopkeeper maandag 18 december 2017 @ 10:38:57 #288
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175805476
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 08:31 schreef Robbert548 het volgende:
- Orderdatum: 18 November 2017
- Product: Anet A8 3D printer
- Ordernummer: W1711181358137868
- Tracking nummer: 5997169764
- Verzendmethode: EU Express (DPDUK1)
- Probleem: Het is reeds 21 werkdagen sinds dat mijn pakketje verzonden is, toen ik bewust koos voor de EU Express shipment stond hierbij dat levering tussen de 10-21 werkdagen zou duren. Echter heb ik nu na 21 dagen nog niks te horen gekregen, zelfs geen update van de tracking.
- Voorkeur: Voorlopig nog even niet van toepassing, maar heb het pakketje eigenlijk wel nodig voor vrijdag 22 december.
Er zijn op dit moment enkele vertragingen. Ik ben ermee bezig, want er zijn meerdere orders die nog niet zijn aangekomen. Ik ga deze er in ieder geval bijzetten.

quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:02 schreef Daniel_Smit het volgende:
hoi GB

- Orderdatum: 03-12-2017
- Product: coils en tank
- Ordernummer: W1711300627569828
- Tracking nummer: RX800098015CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: Het pakket heeft een vreemde route genomen ""Dosteck, Kazachstan"" is hier wat misgegaan ik had voor Europe Railway Registered gekozen.
En had eigenlijk al verwacht het in huis te hebben, kun jij hier wat meer van zien?
Deze verzendmethode is via de trein en gaat wel echt traag. Deze zal nog wel even duren vrees ik.... Ik weet niet de precieze routes van de trein, maar dat zou opzich wel kunnen kloppen.
Ook klopt de tracking daar soms niet van en wordt deze niet al te frequent geupdate. Zo hebben sommige deze al in huis terwijl de tracking aangeeft dat deze nog onderweg is.
pi_175807222
Beste Gearbest medewerker,

Van een door mij bestelde Mi Band 2 is al negen dagen geen tracking status update verschenen sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34. Daarvoor is wel alle tracking info zichtbaar!
Mijn vraag is of dit normaal is, of is er een andere manier om informatie boven water te krijgen?

- Orderdatum: 17-11-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1711171401052226
- Tracking nummer: RN433354007CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Geen updates meer van tracking info sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34.

Graag lees ik je reactie

Met vriendelijke groet,
SVT

[ Bericht 0% gewijzigd door SVT op 18-12-2017 12:39:19 ]
pi_175807564
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 10:38 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Er zijn op dit moment enkele vertragingen. Ik ben ermee bezig, want er zijn meerdere orders die nog niet zijn aangekomen. Ik ga deze er in ieder geval bijzetten.

[..]

Deze verzendmethode is via de trein en gaat wel echt traag. Deze zal nog wel even duren vrees ik.... Ik weet niet de precieze routes van de trein, maar dat zou opzich wel kunnen kloppen.
Ook klopt de tracking daar soms niet van en wordt deze niet al te frequent geupdate. Zo hebben sommige deze al in huis terwijl de tracking aangeeft dat deze nog onderweg is.
Bedankt voor de moeite. Hou me op de hoogte!
pi_175808445
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:55 schreef SVT het volgende:
Beste Gearbest medewerker,

Van een door mij bestelde Mi Band 2 is al negen dagen geen tracking status update verschenen sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34. Daarvoor is wel alle tracking info zichtbaar!
Mijn vraag is of dit normaal is, of is er een andere manier om informatie boven water te krijgen?

- Orderdatum: 17-11-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1711171401052226
- Tracking nummer: RN433354007CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Geen updates meer van tracking info sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34.

Graag lees ik je reactie

Met vriendelijke groet,
SVT
Als je het niet erg vind, dat hebben dus heel veel mensen, waaronder mijzelf. die railway tracking werkt slecht en mijn pakket is al binnen terwijl de tracking nog op Rusland/Polen staat.
  CHI shopkeeper maandag 18 december 2017 @ 13:11:12 #292
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175808595
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:55 schreef SVT het volgende:
Beste Gearbest medewerker,

Van een door mij bestelde Mi Band 2 is al negen dagen geen tracking status update verschenen sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34. Daarvoor is wel alle tracking info zichtbaar!
Mijn vraag is of dit normaal is, of is er een andere manier om informatie boven water te krijgen?

- Orderdatum: 17-11-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1711171401052226
- Tracking nummer: RN433354007CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Geen updates meer van tracking info sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34.

Graag lees ik je reactie

Met vriendelijke groet,
SVT
Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer 20-30 dagen voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen.
De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer zij de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand. Het is dus momenteel niet vreemd dat jouw tracking op Polen blijft staan. Heb aub even geduld en dit zal spoedig veranderen en je zult tevens tijdig je pakketje in ontvangst kunnen nemen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:20 schreef HV010 het volgende:
Hallo,
ik hoop dat je kan helpen. Via het support center heb ik eerder een ticket aangemaakt, maar daarmee kom ik niet verder.

- Orderdatum: 4 nov 2017
- Product: OnePlus 5 4G Phablet Global Version Size:8GB RAM 128GB ROM Color:GRAY
- Ordernummer:WW1711041547080715
- Tracking nummer: 5986756017
- Verzendmethode: EU express
- Probleem: Ik heb de telefoon 4 november besteld en nooit ontvangen. Hij is verzonden met DPD. Ik zag in mijn DPD account dat het pakket in Rotterdam was, maar het is nooit bij mij aangekomen. Ik heb DPD gebeld met de vraag of ik het kon komen ophalen. DPD stelt dat ze de telefoon terugsturen naar Gearbest omdat de verpakking open was. DPD zegt dat ik contact op moet nemen met Gearbest hierover. Dat heb ik met een ticket gedaan (ticketnr WT17120513376). Dan krijg ik als reactie dat ik dit moet oplossen met DPD. DPD en Gearbest blijven sindsdien naar elkaar wijzen.
Ik heb echter de telefoon bij Gearbest besteld en hem nooit ontvangen. Ik heb in het ticket gevraagd om alsnog de telefoon te leveren. Omdat ik vanaf 21 december een maand in het buitenland ben (en de telefoon dus niet als pakket kan aannemen) wil ik nu een refund - tenzij ik alsnog een telefoon kan krijgen voor 21 dec.
Ik heb betaald met paypal, ik kan er daar ook een case van maken, maar ik los het liever anders op.
- Voorkeur: Refund

mvg.
Harrie
Zojuist heb ik meer informatie over jouw probleem verkregen. Onze support sectie gaat eerst de situatie bevestigen en wederom contact opnemen met DPD om te kijken of DPD niet in de fout is gegaan, aangezien bij ons het pakket gesloten is verzonden. Vervolgens zullen zij kijken voor een passende oplossing. Wanneer DPD, zoals je zelf ook al aangegeven hebt, niet in staat is om het pakket als nog te leveren dan zal er een refund plaatsvinden. Onze support sectie zal je per e-mail of via je GB account op de hoogte houden (houd ook je spam folder in de gaten).

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 22:09 schreef youngtimer het volgende:
Kan je nog een keer nagaan waarom mijn bestelling bij DPD in Best vast zit sinds 20 okt?
Order nr WW1710130519059807 datum 14 oktober 2017
One plus 5 4 G Phablet NFC
SKU 221491003
shipping nr 5983254470 DPDUK1
pakket label nr 15505983254470F
Heb jij al enig nieuws hierover?
Nog geen reactie van Gearbest.
Alvast bedankt voor je inzet
Groeten
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:41 schreef Gearbest het volgende:
Ze hebben jou een bericht gestuurd via mail/ticket met daarin een deadline, waarna over zal worden gegaan tot een refund/resend. We zijn tevens navraag aan het doen bij de koeriersdienst.
We hebben een volledige refund verricht. Je zou per e-mail of via je GB account hierover een bericht hebben moeten ontvangen (check ook je spam folder).

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 17:57 schreef Diej het volgende:
Ik heb dezelfde vraag over hetzelfde product.
- Orderdatum:10/11/17
- Product:Vernee mix 2
- Ordernummer:W1711101655277694
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364502754
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Shipment onderweg naar Southall UK
- Voorkeur: Wachten op product / Informatie

Hou je mij ook op de hoogte? Ik wacht al een tijde :)
We zij momenteel navraag aan het doen bij de koerierdienst om te kijken wat er daar precies is mis gegaan. Je zou per mail of via je GB account (check ook je spamfolder) op de hoogte moeten zijn gebracht van deze actie en dat er een deadline is vastgesteld, waarna over zal worden gegaan tot een refund/resend. Houdt me op de hoogte.

[ Bericht 25% gewijzigd door Gearbest op 18-12-2017 13:47:24 ]
pi_175809136
gearbest weet je al meer over deze order W1711120336239455
pi_175809526
Orderdatum: 02-11-2017
- Product: Lenovo P2 Gray
- Ordernummer: W1711021324365941
- Tracking nummer 5997135001
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Waar is mijn pakket
- Voorkeur: Resend

Hoe zit het met mijn pakket.
Ruim 6 weken geleden een Lenovo P2 besteld.
Tracking staat al sinds 18-11 dat hij naar mij onderweg is.
pi_175810082
Orderdatum: 25-11-2017
- Product: Creality CR-10 3D-Printer
- Ordernummer: W1711241021563386
- Tracking nummer 5998512938
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Waar is mijn pakket?

Geen enkele update van ook maar iets gehad en het is nu al 23 dagen geleden. Baal er een beetje van omdat enkele dagen hierna ze ook ineens vanuit EU warehouse te koop waren, dan had ik hem nu al wekenlang gehad. Heb je hier meer zicht op dan ikzelf en enig idee hoe lang ik nog moet wachten?
Kaas
pi_175810130
Hoi,

Het duurt wel erg lang totdat hij aankomst in engeland.
Wat is precies de status of indicatie.

- Orderdatum:24 nov 2017
- Product: umidigi s2
- Ordernummer: WB1711250516112168

- Tracking nummer: 5998545519
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: duurt veel te lang
- Voorkeur: Resend
pi_175810589
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 13:11 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer 20-30 dagen voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen.
De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer zij de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand. Het is dus momenteel niet vreemd dat jouw tracking op Polen blijft staan. Heb aub even geduld en dit zal spoedig veranderen en je zult tevens tijdig je pakketje in ontvangst kunnen nemen.

Okay, bedankt voor de terugkoppeling.

Het duurt inderdaad even voor de eerste Tracking info er is (circa 15 dagen). Maar na lang in China onderweg te zijn geweest (circa 6 dagen) is het pakket maar 1 á 2 dagen per land in Kazachstan, Rusland en Wit-Rusland onderweg. Na vertrek uit Malaszewicze, Polen is er geen tracking update meer!
Maar goed ik wacht het dus maar af!

Met vriendelijke groet,
SVT
  CHI shopkeeper maandag 18 december 2017 @ 15:29:49 #298
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175811637
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 13:37 schreef siegie het volgende:
gearbest weet je al meer over deze order W1711120336239455
Jij hebt helaas een PayPal claim ingediend waardoor ik jouw hier niet meer mag helpen, aangezien er dus een onderzoek gaande is. Hierdoor kan ik momenteel niets voor je betekenen, maar zal de support sectie het verder overnemen en jouw probleem met jouw order verder afhandelen.

quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 13:56 schreef Tim_Stevens het volgende:
Orderdatum: 02-11-2017
- Product: Lenovo P2 Gray
- Ordernummer: W1711021324365941
- Tracking nummer 5997135001
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Waar is mijn pakket
- Voorkeur: Resend

Hoe zit het met mijn pakket.
Ruim 6 weken geleden een Lenovo P2 besteld.
Tracking staat al sinds 18-11 dat hij naar mij onderweg is.
Allereerst onze excuses voor de vertraging. Dit is natuurlijk al een poos geleden en zou normaalgesproken dan toch wel geleverd moeten zijn. We zijn ons bewust van een vertraging door DPD. Op de achtergrond zijn we hier dan ook druk mee bezig en hebben we tevens een onderzoek gestart naar de oorzaak hiervan en hoe we dit snel op kunnen lossen. Helaas ligt dit niet geheel in onze handen, aangezien de bezorging door DPD wordt gedaan. Dat neemt niet weg dat we dit als zeer ernstig beschouwen en er dan ook alles aan zullen doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb jouw order doorgegeven aan mijn contactpersoon en ik verwacht dan ook spoedig een reactie hierover, aangezien we weten dat er een vertraging is opgetreden.

quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 14:19 schreef _MsG_ het volgende:
Orderdatum: 25-11-2017
- Product: Creality CR-10 3D-Printer
- Ordernummer: W1711241021563386
- Tracking nummer 5998512938
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Waar is mijn pakket?

Geen enkele update van ook maar iets gehad en het is nu al 23 dagen geleden. Baal er een beetje van omdat enkele dagen hierna ze ook ineens vanuit EU warehouse te koop waren, dan had ik hem nu al wekenlang gehad. Heb je hier meer zicht op dan ikzelf en enig idee hoe lang ik nog moet wachten?
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 14:21 schreef hanifi het volgende:
Hoi,

Het duurt wel erg lang totdat hij aankomst in engeland.
Wat is precies de status of indicatie.

- Orderdatum:24 nov 2017
- Product: umidigi s2
- Ordernummer: WB1711250516112168

- Tracking nummer: 5998545519
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: duurt veel te lang
- Voorkeur: Resend
@_MsG_ & @hanifi:
Ik vermoed dat jullie orders bij dezelfde lading zitten vandaar dat ik deze in een gelijk bericht behandel. Allereerst wil ik even duidelijk maken dat de schatting van verzending om werkdagen betreft en de verzendtijd een schatting is. Het kan dus voorkomen dat deze schatting een keer wordt overschreden, maar we streven er naar om aan deze schatting te voldoen. Veelal komt het dus voor dat we zelfs al geleverd hebben voordat we aan het eind van deze schatting zitten. Echter, we zijn afhankelijk van de bezorger en we zijn op de hoogte van een vertraging bij de bezorger. Hier kunnen wij zelf niets aan doen, aangezien we zelf de orders binnen eenzelfde periode als normaal verwerkt en verzonden hebben. We zullen er dan ook alles aan doen om te zorgen dat het snel wordt opgelost en de problemen gering blijven. Ik heb jullie orders tevens doorgegeven aan mijn contactpersoon en zodra ik hier een reactie op krijgen laat ik dit jullie weten.

[ Bericht 11% gewijzigd door Gearbest op 18-12-2017 15:42:38 ]
pi_175811960
beste gearbest, nu duurt het me echt lang. Ik vind dit echt jammer. zijn er updates?

quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:28 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Jouw pakketje is onderweg, dus nog even geduld. De tracking code wordt bij deze verzendmethode 2/3 weken en in jouw geval nu iets langer. Heb geen zorgen, dit zal spoedig ge-update worden en vanaf dan zal je ook binnen enkele dagen jouw pakketje in ontvangst mogen nemen. Voor de zekerheid ga ik het toch nog even voor je navragen, maar ga er tot dusver maar vanuit dat het onderweg is. Door de piekperiode (sinterklaas/kerst) kan de bezorger wat vertraging hebben opgelopen.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 16:01 schreef Pastonchi83 het volgende:
Goedemiddag,

graag zou ik meer willen weten als dat mogelijk over de volgende bestelling:

- Orderdatum: Nov 03 2017 15:56:18 PM PST
- Product: Xiaomi Mi Mix 2 4G Phablet 64GB ROM
- Ordernummer: WP1711021751325294
- Tracking nummer : 5986505728
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Product nog steeds niet binnen/ Your parcel is on its way Southall
- Voorkeur: ik benieuwd naar de status van de levering

ik hoop dat ik het gauw zal ontvangen

mvg
  maandag 18 december 2017 @ 17:35:35 #300
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_175814896
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 13:26 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Ik kan daar op dit moment niet echt een indicatie voor geven. Dit komt mede door de vertragingen die zijn opgetreden door kerstmis drukte etc. Als je niet thuis bent bij aflevering dan komen ze de volgende dag ook nog terug. Dan brengen ze het pakketje naar het lokale postkantoor waar deze nog 14 dagen blijft liggen normaal gezien. Mocht je een update zien in de tracking en je bent niet thuis dan kan je ze bellen met de vraag of ze deze op het postkantoor willen laten liggen. Heb ik zelf keer gedaan en was geen probleem.

[..]

Oke ga ik zeker doen.

[..]

Oke dan ga ik er weer achteraan. Ik verwacht wel dat als er geen update komt in de tracking we toch actie gaan ondernemen.
Nog geen update van DPD of tracking, maar wel wederom een bericht vanuit Gearbest Support.

Ik weet niet of het de bedoeling dat ik hier reageer of daar, maar bij voorkeur doe ik het hier, omdat ik niet het gevoel heb erg serieus te worden genomen via het ticket systeem.

Een ding wat ik erg kwalijk blijf vinden is dat er telkens wordt gecommuniceerd met 15-25 werkdagen in de tickets, terwijl de website zelf 10-21 werkdagen zegt. Tevens zou er niemand na 30 dagen het pakket nog moeten ontvangen volgens de shipping FAQ.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst wordt er gezegd dat ik tot 1 januari moet wachten, nu moet ik tot 15 januari wachten (60 dagen). Ik ben blij dat jij ze in ieder geval zo ver krijgt om een inhoudelijke reactie te geven, maar ik vind na 33 dagen geen tracking actief en dan vragen om nog een maand te wachten een beetje te ver gaan voor iets wat reeds bezorgd had moeten worden.

Ik heb ook nog andere orders open staan bij Gearbest, maar dit is de enige van een dusdanig hoge waarde en ik vind het aanbod van 200 gearbest points dan ook niet echt relevant. Ik wil gewoon graag mijn bestelling en ik krijg niet het idee dat ik deze spoedig zal ontvangen, ondanks dat de gecommuniceerde aflevertermijn is verstreken. Ik wil absoluut niet wachten tot januari om dat een andere toegestuurd/te bestellen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')