Fijn om te horen! Geen dank, daar ben ik tenslotte voorquote:Op woensdag 6 december 2017 23:10 schreef Ensign_Wildfire het volgende:
[..]
Met dank voor je inzet, *uiteindelijk* is de refund binnen. Bedankt!
Zoals meerdere malen gevraagd gelieve onderstaand lijstje in te vullen, zodat ik sneller en efficiënter te werk kan. Ik ga verder voor je kijken wat er aan de hand is met jouw order en of de resterende producten van jouw order nog onderweg zijn of niet. Zodra ik meer weet hoor je van me en ik zie jouw volledig formulier met dank tegemoet.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:35 schreef Tarek het volgende:
Hallo,
Kan niet meer zo goed volgen nu.
Order; Ww1711171420083717
Heb de mod kit aangekregen in de verkeerde kleur.er had ook nog een driptip bij moeten zijn en een cloudbeast prince tank.die heb ik nog niet aangekregen.is dit nog onderweg?
Danku
Nogmaals ik heb dus onderstaand lijstje ingevuld nodig:quote:Op donderdag 7 december 2017 20:58 schreef Tarek het volgende:
Voorkeur; refund
Alvast bedankt voor de moeite, en hopelijk komt het allemaal in orde.
Mvg, tarek
Dit zou nu verzonden moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:24 schreef SuliR het volgende:
- Orderdatum: 29 november
- Ordernummer: W1711290226303745
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: EU warehouse
- Probleem: nog niet verzonden, nu staat er ineens discontinued
- Voorkeur: Send
Je hebt hierover een bericht ontvangen. Je zult dit nog moeten bevestigen door middel van een foto van de producten en de pakbon. Ik verwacht dat dit gewoon in orde komt danquote:Op woensdag 6 december 2017 17:06 schreef Emme-r-tje het volgende:
- Orderdatum: 17-11-2017
- Product: 10x Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor
- Ordernummer: WB1711171835097460
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259597473NL
- Verzendmethode: PostNL
- Probleem: Heb slechts 5 items ontvangen van de bestelde 10. Verpakking was nog netjes gesloten. Ticket gestart maar heb het idee dat het een kastje/muur verhaal is. (Ticket WT17120410607)
- Voorkeur: Resend
Je zou hierover een bericht moeten hebben ontvangen met uitleg. Inderdaad niet de bedoeling dan deze zo lang nog niet verzonden is. Hopelijk is je order nu snel verzonden.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:32 schreef Bamiblik het volgende:
Beste Gearbest,kun je mij een update geven over mijn bestelling? BVD.
- Orderdatum: 5-11-2017
- Product: Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner
- Ordernummer: WW1711050715593553
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5986829439
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Update mbt shipment
Je order is verzonden met de trein door deze verzendmethode: Europe Railway Registered. Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer naar schatting 20-30 dagen (kan dus ook iets langer zijn) voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 06:43 schreef Ogy het volgende:
Hello,
- Order date: Nov 18, 2017 05:32:55 AM
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum 1st Generation
- Order number: WW1711180532564871
- Tracking number (if available): faryaa: TH15110532659597
- Shipping method: EUTHXYH:
- Problem: faryaa.com shows some erroneous data.
- Preferred: Resend or Refund? -
Do you have any idea where my parcel is?
Thank you!
Hallo Niek2000,quote:Op vrijdag 8 december 2017 07:43 schreef niek2000 het volgende:
Hoi,
Mijn order is al sinds 18 oktober onderweg maar nog altijd niet binnen. Heb je hier een update van? Gaat om order W1710180140108900.
Dat is zeker snel. Fijn om te horen dat je order zo snel aan is gekomen en bedankt voor het plaatsen van het compliment.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:09 schreef qltel het volgende:
Mag ik een complimentje uitdelen?
Afgelopen vrijdagavond een Oukitel U22 besteld vanuit het EU-5 warehouse. En gisteren viel hij in de bus. Lekker snel dus. Fijn toestel trouwens.
Bedankt voor je bericht. Ik kan dit doorgeven, maar verwacht niet dat ik hier enige invloed op ga hebben wat producten wel of niet moeten gaan maken. Ik verwacht zelf ook niet dat er iets mee gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 8 december 2017 11:40 schreef govie het volgende:
Ik heb een verzoek voor een specifieke uitvoering van een smartphone.
Mijn ideale smartphone
Budgetversie IP68 (onder ¤100,--)
t9 toetsenbord
Iets kleiner touchscreen voor de apps enzo
Andriod, linux, W10, etcetc. Zolang de belangrijkste apps er maar op staan
Routeplanner (of googlemaps)
Weer-ap
File-app
FM radio
Equalizer voor geluid
Liefst korter dan 12cm.
Goede videocamera
gps app kunnen draaien voor hardlopen/running
Ik en vele anderen vinden een touchscreentoetsenbord of een blackberry toetsenbord niet prettig typen. Een groot scherm hoeft ook niet zo, want zoveel gebruik ik mijn telefoon helemaal niet laat, staan de apps. Er was in 2016 een zogeheten "Keyever K1" van een of andere chinese fabrikant maar die is nooit beschikbaar in de winkels gekomen, verder heb ik nooit een nieuwsitem gevonden over een normaal t9 toetsenbord op een (kleine waterdichte) androidphone.
Waarschijnlijk heb ik aan een quadcore+3GB ram+12MBcamera+4G internet+flitser al voldoende. Kunt u uw marketingafdeling niet eens laten onderzoeken hoeveel vraag er is naar een IP68 andriodsmartphone met t9-toetsenbord en een redelijk goede camera? Misschien is er wel eentje beschikbaar binnen china maar is die nog niet ingevoerd op jullie site. Misschien loont het om er eens eentje te laten maken door een paar slimme chinese engineers.
Voorlopig heb ik de hoop op een passende telefoon bij mijn wensen maar opgegeven. Onderschat het gevoel van consumenten bij een t9 toetsenbord niet, zeker onder de groep "35 en ouder". Ik heb typen op de touchscreens nooit prettig gevonden en die blackberry toetsenbordjes zijn voor lilliputters/dwergen met kleine vingers.
Just My 2 cents, m.i. gat in de markt.
Ik heb je nu al een paar keer uitgelegd dat dit schattingen zijn. Je pakketje is gewoon onderweg en zal spoedig een update ontvangen. Ik snap dat je ongeduldig bent wanneer je iets koopt. Je wilt dit immers zo snel mogelijk in huis hebben. Ik begrijp niet helemaal waarom er zoveel haast bij is om een PayPal claim in te dienen terwijl ik aangeef dat je pakketje onderweg is. Een PayPal claim kan zelfs nog 180 dagen na de orderdatum.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:23 schreef fransennatasja het volgende:
Gearbest even een vraag mijn order is nu 19 dagen onderweg zonder update wat als ik er binnen de 21 dagen geen update is gaat u het oplossen dan en een resend regelen of moet ik paypal inschakelen dan ?
Ik wil gewoon dat mijn pakje traceerrbaar is en normaal moet het binnen 2 dagen geleverd worden dan zijn de 21 dagen om dus als er na 21 dagen geen tracking actief is dan verwacht ik hulp van u of ik schakel paypal in dus u moet het weten ?quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:48 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb je nu al een paar keer uitgelegd dat dit schattingen zijn. Je pakketje is gewoon onderweg en zal spoedig een update ontvangen. Ik snap dat je ongeduldig bent wanneer je iets koopt. Je wilt dit immers zo snel mogelijk in huis hebben. Ik begrijp niet helemaal waarom er zoveel haast bij is om een PayPal claim in te dienen terwijl ik aangeef dat je pakketje onderweg is. Een PayPal claim kan zelfs nog 180 dagen na de orderdatum.
Mijn tip is wacht gewoon rustig af en dan zal je zien dat je je pakketje gewoon ontvangt.
Als je de dagen met verzending zo heel nauw neemt kan je beter niet in China bestellen
Mocht u na een langere tijd geen update ontvangen dan ga ik natuurlijk een resend regelen, maar dit is echter daar nu nog te vroeg voor.
Dat begrijp ik en dat zal ook gebeuren. Ik wil u helpen, maar het is nog te vroeg om een resend te regelen. Als je in dit forum kijkt dan zul je zien dat ik de afgelopen tijd zeer veel mensen heb geholpen met hun orders. Dit zal ik u ook bij u doen, maar op dit moment is het nog gewoon te vroeg om een resend te regelen zeker als je pakketje onderweg is. Daar moet je me ook in geloven. Als je een PayPal claim opent dan gaat daar ook weer een periode overheen en kan ik u niet meer helpen. De keus ligt dus ook bij uzelf.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:59 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat mijn pakje traceerrbaar is en normaal moet het binnen 2 dagen geleverd worden dan zijn de 21 dagen om dus als er na 21 dagen geen tracking actief is dan verwacht ik hulp van u of ik schakel paypal in dus u moet het weten ?
Ik dien de claim pas in na 21 dagen de verzendtijd is 10-21 dagen ik vraag alleen al maar dat de tracking in die tijd actief is dus nogmaals regel jij na die 21 dagen een resend als de tracking nog steeds niet actief is of moet ik paypal inschakelen en geloof me een claim via paypal win ik altijd als de levertijd over tijd isquote:Op vrijdag 8 december 2017 13:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat begrijp ik en dat zal ook gebeuren. Ik wil u helpen, maar het is nog te vroeg om een resend te regelen. Als je in dit forum kijkt dan zul je zien dat ik de afgelopen tijd zeer veel mensen heb geholpen met hun orders. Dit zal ik u ook bij u doen, maar op dit moment is het nog gewoon te vroeg om een resend te regelen zeker als je pakketje onderweg is. Daar moet je me ook in geloven. Als je een PayPal claim opent dan gaat daar ook weer een periode overheen en kan ik u niet meer helpen. De keus ligt dus ook bij uzelf.
De verzendtijden zijn voor de kerst gewoon veel langer omdat het overal drukker is. iedereen heeft hier last van. pakketjes komen zelf na 2 maanden nog aan.quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:10 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Ik dien de claim pas in na 21 dagen de verzendtijd is 10-21 dagen ik vraag alleen al maar dat de tracking in die tijd actief is dus nogmaals regel jij na die 21 dagen een resend als de tracking nog steeds niet actief is of moet ik paypal inschakelen en geloof me een claim via paypal win ik altijd als de levertijd over tijd is
Dit is niet helemaal waar. Als wij aantonen waar je pakketje is verlies je deze namelijk. Daarna is je kans op een PayPal claim verlopen. Tevens gaat er over een PayPal claim nog flink wat tijd overheen...quote:Op vrijdag 8 december 2017 13:10 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Ik dien de claim pas in na 21 dagen de verzendtijd is 10-21 dagen ik vraag alleen al maar dat de tracking in die tijd actief is dus nogmaals regel jij na die 21 dagen een resend als de tracking nog steeds niet actief is of moet ik paypal inschakelen en geloof me een claim via paypal win ik altijd als de levertijd over tijd is
Ik heb u al aangegeven dat ik wil wachten tot de 21 dagen om zijn en dan ligt het bij u gaat u dan iets doen en een resend of refund regelen of moet ik paypal dan inschakelen ik heb betaald voor verzending 10-21 en vetraging door weet ik wat allemaal dat is jullie probleem niet het mijne ik wil gewoon mijn pakje binnen de tijd daar heb ik voor betaaldquote:Op vrijdag 8 december 2017 14:37 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar. Als wij aantonen waar je pakketje is verlies je deze namelijk. Daarna is je kans op een PayPal claim verlopen. Tevens gaat er over een PayPal claim nog flink wat tijd overheen...
Zoals ik al eerder zei kan je deze altijd nog doen. Ik wil je helpen, maar op dit moment kan ik nog weinig voor je doen. De keuze ligt dus bij jezelf wat je gaat doen. Of je wacht op je pakketje, tracking niet actief en ik help je of ja gaat voor eigen succes met PayPal claim.
Persoonlijk zou ik nog even wachten, maar dat moet je zelf weten.
Hetzelfde antwoord hierop als op je vorige berichten. Die aantal dagen zijn dan ook een schatting..... Ik kan je wel alvast zeggen dat ik er nu nog niks mee ga doen doen op dit moment. Ik krijg ook gewoon niks geregeld in deze fase. Ook op dag 22 zal ik weinig kunnen doen. Mochten we een aantal dagen verder zijn is dit weer een ander verhaal. Het ligt dus geheel bij jou of je geduld hebt of niet.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:27 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Ik heb u al aangegeven dat ik wil wachten tot de 21 dagen om zijn en dan ligt het bij u gaat u dan iets doen en een resend of refund regelen of moet ik paypal dan inschakelen ik heb betaald voor verzending 10-21 en vetraging door weet ik wat allemaal dat is jullie probleem niet het mijne ik wil gewoon mijn pakje binnen de tijd daar heb ik voor betaald
Jawel, want ik geef toch aan dat uw pakketje gewoon onderweg is en tevens het aantal dagen precies neemt wat een schatting is.... Dat deze daarvan afwijkt kan natuurlijk, omdat dit ook een schatting is en geen uiterste datum.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:45 schreef fransennatasja het volgende:
Gearbest,
Dit gaat niet over geduld dit gaat over krijgen waarvoor ik betaald heb ik heb deze verzending gekozen omdat ik hem dan sneller had klopt dus niet en voor mij is het simpel na 21 dagen geen tracking actief dan schakel ik paypal in en geloof mij ik win 100% ZEKER
Bedankt voor het invullen. Ik ben er vanmorgen even mee bezig geweest en heb daar ook informatie over terug. Deze zijn inderdaad nog niet verzonden, omdat er geen voorraad was. We verwachten volgende week deze opnieuw op voorraad te hebben en deze dan te versturen. We hebben in ieder geval wel al een kleine compensatie aan je account toegevoegd.quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:01 schreef Tarek het volgende:
Orderdatum: Nov 17, 2017 14:20:08
- Product: Smok TFV12 Prince Tank GOUD/ ALSOOK een driptip
- Ordernummer: WW1711171420083717
- Tracking nummer 4342270052
- Verzendmethode: ATDHL
- Probleem: Product niet aangekregen
- Voorkeur: Resend of Refund? : Refund
Heb de Gpriv2 wel aangekregen maar in de verkeerde kleur.Moest goud/rood zijn.
Die andere 2(TFV12 Prince tank en de driptip) vind ik niets van terug of deze onderweg zijn of niet???
De gearbest support is hartstikke goed en helpt mensen hier om problemen sneller op te lossen dan via de chinese support. Doe doe aub btje chill. Bij china shopping duurt het soms langer dan je wilt. Doet de tracking het soms niet (goed)... het hoort er allemaal bij!quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:55 schreef fransennatasja het volgende:
Ik ga hier niet verder op ingaan ik wil gewoon mijn pakje krijgen en onderweg dat zegt u is nergens een bewijs van dus na 21 geen tracking dan doet u iets voor mij of ik moet via Paypal maar ik ga niet nog langer wachten zonder dat er iets gebeurd want dit klopt volgens mij niet u zegt hier zelf op het forum 2/3 weken is tracking actief bij mij zou het dan meer dan 4 weken zijn dus er is een probleem
Excuseer ik heb recht van klagen waar moei jij u mee dit is mijn order en mijn probleem ik heb recht van klagen en ik zou graag hebben dat u zich hiermee niet moeit groetjes natasjaquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:35 schreef diadakan het volgende:
[..]
De gearbest support is hartstikke goed en helpt mensen hier om problemen sneller op te lossen dan via de chinese support. Doe doe aub btje chill. Bij china shopping duurt het soms langer dan je wilt. Doet de tracking het soms niet (goed)... het hoort er allemaal bij!
Heb op 5 december bericht gehad dat de producten op voorraad zijn, maar helaas zijn ze nog niet verzonden. Hoop dat ze op tijd binnenkomen (eind volgende week). Ga er vanuit van wel, want heb ze eind november uit de EU warehouse besteld.quote:Op vrijdag 8 december 2017 12:20 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dit zou nu verzonden moeten zijn.
Fijn om te horen. Graag gedaanquote:Op vrijdag 8 december 2017 21:10 schreef TheBlitz7 het volgende:
Mijn pakketje is gisteravond binnengekomen! Bedankt voor je hulp!
Oke ik ga er achteraan. Ik ga navragen of we kunnen zien waar het pakketje zich bevind.quote:Op zaterdag 9 december 2017 11:20 schreef Shamalamadindong het volgende:
Beste Gearbest,
Ik zit inmiddels nog steeds te wachten op mijn step
- Orderdatum: 10 Oktober
- Product: Xiaomi M365 elektrische step
- Ordernummer: W1710100902227510
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1, TH15076555452643 2, 139150238918349 (DPD)
- Verzendmethode: Priority Mail for Electric Scooter Only
- Probleem: Geen scooter en geen beweging in tracking
- Voorkeur: Resend of Refund? Goeie vraag
Morgen zitten we op 2 maanden. Ik snap dat railway wat langzaam is maar er zijn bestellingen die na de scooter gedaan zijn en met Europe Railway Registered al zijn binnen gekomen.
Ik ga vragen wanneer deze verzonden wordt.quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:48 schreef SuliR het volgende:
[..]
Heb op 5 december bericht gehad dat de producten op voorraad zijn, maar helaas zijn ze nog niet verzonden. Hoop dat ze op tijd binnenkomen (eind volgende week). Ga er vanuit van wel, want heb ze eind november uit de EU warehouse besteld.
Wanneer er over 10 dagen nog geen vooruitgang is over je tracking / niet ontvangen. Dan gaan we een resend of full refund doen. Je zou hier ook een bericht over moeten hebben ontvangen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 07:43 schreef niek2000 het volgende:
Hoi,
Mijn order is al sinds 18 oktober onderweg maar nog altijd niet binnen. Heb je hier een update van? Gaat om order W1710180140108900.
Ik weet niet of jullie al wat gedaan hebben maar er is beweging! Hij lijkt aangekomen te zijn in Tsjechië!quote:Op zaterdag 9 december 2017 16:16 schreef Gearbest het volgende:
Oke ik ga er achteraan. Ik ga navragen of we kunnen zien waar het pakketje zich bevind.
Je zou hierover een bericht moeten hebben ontvangen met verdere informatie en details over je order.quote:Op zaterdag 9 december 2017 16:40 schreef Slakomkommer het volgende:
Beste Gearbest,
Is er al iets meer informatie van mijn order? Xiaomi note 4x. Thanks:)
Ik heb gevraagd of ze met spoed kunnen controleren waar je order is. Geen idee of het daardoor komt, maar fijn om te horen dat er nu beweging is in de tracking codequote:Op zondag 10 december 2017 07:33 schreef Shamalamadindong het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie al wat gedaan hebben maar er is beweging! Hij lijkt aangekomen te zijn in Tsjechië!
Oke dan ga ik er ook weer achteraan. Het is ook wel een part geval helemaal zo naar Portugalquote:Op zondag 10 december 2017 14:39 schreef Slakomkommer het volgende:
Beste Gearbest, Ik heb ontvangen dat ik 2 tot 5 dagen moet wachten tot mijn track en trace is geupdate, maar dat is nog steeds geen stap dichterbij met wat er nou is mis gegaan. Ik wacht nou al 45 dagen op me pakketje zonder dat ik weet of die nu gaat komen of niet... Naja ik wacht wel tot 25 december en zie wat er gebeurd. In ieder geval bedankt met het proberen te helpen.
5 dagen zijn nog niet voorbij, pas dinsdag. Ik wacht nog even!quote:Op zondag 10 december 2017 15:03 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Oke dan ga ik er ook weer achteraan. Het is ook wel een part geval helemaal zo naar Portugal
Anders ook even op het ticket antwoord geven dat er nog geen update in de tracking is na de 5 dagen, want anders gaat alles dubbel en door elkaar lopen.
Fijn om te horen! Ik vermoed dat de nazending ook nog onderweg is hoor.quote:Op maandag 11 december 2017 18:00 schreef WammesWaggel het volgende:
De eerste bestelde kabel van Hoco heb ik nu toch ontvangen na de bestelling in Augustus, dat is mooi want de nazending die ik had ontvangen is er alweer mee gestopt
Hier juist hetzelfde probleem en er word niks aan gedaan krijg zelfs geen antwoord meer best paypal inschakelen dan maar zekerquote:Op dinsdag 12 december 2017 15:14 schreef stevanx het volgende:
quote:
Op dinsdag 5 december 2017 11:12 schreef stevanx het volgende:
Order date: Nov 11, 2017 11:56:42 AM
Order number: W1711111156428516
Shipping method: DPDUK1
Pakket staat als sinds 12 November aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
12 Nov 2017 14:11 Southall Your parcel is on its way
Jouw pakketje is onderweg, dus nog even geduld. De tracking code blijft bij deze verzendmethode is naar schatting ongeveer 2/3 weken en kan soms wat langer zijn. Dit is nu ook in jou geval helaas zo. Geen zorgen, dit zal spoedig ge-update worden en vanaf dan zal je ook binnen enkele dagen jouw pakketje in ontvangst mogen nemen. We hebben wel melding gekregen dat door de piekperiode (sinterklaas/kerst) er wat vertraging zou kunnen zijn.
Beste Gearbest support,
Er is inmiddels al weer een week voorbij.
Kun je mij een update geven over mijn bestelling?
quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:06 schreef fransennatasja het volgende:
- Orderdatum: 12/11
- Product: vernee mix 2
- Ordernummer: W1711120336239455
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5988628127
- Verzendmethode:
DPDUK1
- Probleem: geen tracking
- Voorkeur: resend liefst maar refund mag ook
Hallo Fransennatasja of Siegie?quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:52 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Hier juist hetzelfde probleem en er word niks aan gedaan krijg zelfs geen antwoord meer best paypal inschakelen dan maar zeker
Jullie pakketjes zitten in dezelfde container en zijn onderweg. Deze kunnen elk moment aankomen in de UK waar ze door de douane zullen gaan. De 21 (werk)dagen zijn een schatting en het aantal dagen kan daar vanaf wijken. Ik heb er op dit moment er een melding van gemaakt dat jullie orders nog niet zijn ontvangen. Helaas kan ik nu niet veel meer doen dan jullie laten wachten. Mocht er later nog steeds geen update zijn dan ga ik wel een refund/resend proberen te regelen. Nog even geduld dus. Nogmaals het aantal dagen is een schatting en er is op dit moment nog geen sprake van een abnormaliteit.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:14 schreef stevanx het volgende:
quote:
Op dinsdag 5 december 2017 11:12 schreef stevanx het volgende:
Order date: Nov 11, 2017 11:56:42 AM
Order number: W1711111156428516
Shipping method: DPDUK1
Pakket staat als sinds 12 November aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
12 Nov 2017 14:11 Southall Your parcel is on its way
Jouw pakketje is onderweg, dus nog even geduld. De tracking code blijft bij deze verzendmethode is naar schatting ongeveer 2/3 weken en kan soms wat langer zijn. Dit is nu ook in jou geval helaas zo. Geen zorgen, dit zal spoedig ge-update worden en vanaf dan zal je ook binnen enkele dagen jouw pakketje in ontvangst mogen nemen. We hebben wel melding gekregen dat door de piekperiode (sinterklaas/kerst) er wat vertraging zou kunnen zijn.
Beste Gearbest support,
Er is inmiddels al weer een week voorbij.
Kun je mij een update geven over mijn bestelling?
Dat is een schattingen, zoals ik al eerder zei. Dit heb ik ook al meermaals via de PM duidelijk gemaakt. Ik heb op al je vragen geantwoord en het antwoord komt steeds op hetzelfde neer.....quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:12 schreef fransennatasja het volgende:
De 21 dagen dat is de aflevertijd maar jullie passen het aan naar jullie zin en wachten dat is het enige dat er dan gezegd word hoelang nog wachten eer je iets kunt doen?
Fijn om te horen dat deze alsnog aan is gekomen. Loopt de tracking nog steeds achter?quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:24 schreef niek2000 het volgende:
Hi Gearbest,
W1710180140108900 ondertussen in de brievenbus gevallen, tijdje onderweg geweest maar dat zijn we nog wel gewend van het china shoppen van vroeger
Zoals aangegeven kan het in December wat langer duren.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:12 schreef fransennatasja het volgende:
De 21 dagen dat is de aflevertijd maar jullie passen het aan naar jullie zin en wachten dat is het enige dat er dan gezegd word hoelang nog wachten eer je iets kunt doen?
Ik vraag gewoon aan de support van Gearbest hoelang dat ik moet wachten nog eer er een resend of refund gaat gebeuren en daar krijg ik geen antwoord op is duidelijk dan voor mij als je wat veel klaagt dan negeren ze u geef gewoon antwoord aubquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zoals aangegeven kan het in December wat langer duren.
Ik zou je willen verzoeken om geduld op te brengen; ik heb je tevens een privé bericht gestuurd.
Ja die heb ik ookal ontvangen, die was na vier keer laden al defect, nu maar hopen dat de eerste zending het beter doetquote:Op dinsdag 12 december 2017 12:50 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Ik vermoed dat de nazending ook nog onderweg is hoor.
Dit heb ik u al in de PM gestuurd.....quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:40 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon aan de support van Gearbest hoelang dat ik moet wachten nog eer er een resend of refund gaat gebeuren en daar krijg ik geen antwoord op is duidelijk dan voor mij als je wat veel klaagt dan negeren ze u geef gewoon antwoord aub
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja die heb ik ookal ontvangen, die was na vier keer laden al defect, nu maar hopen dat de eerste zending het beter doet
Allereerst onze excuses voor het ongemak en ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Ik ga dit dan ook doorgeven en tevens vragen of deze producten dan ook echt niet meer op voorraad zijn / komen. Daarnaast ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen wat betreft de gebruikte GB points voor de producten die out of stock waren en of je deze terug zou kunnen krijgen. Zou je me tevens aub de gegevens kunnen doorsturen van je 2e order.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:16 schreef SuliR het volgende:
Moet nu even mijn frustratie kwijt.
Dit wordt nu de 2de keer dat Gearbest mijn order niet gaat versturen wegens voorraadproblemen.
Beide orders waren op voorraad ten tijde van bestellen (binnen 5 dagen verzonden).
Eerste order zou zogenaamd niet meer op voorraad komen. Heb dit expliciet gevraagd en verteld dat ik pas akkoord ga met een refund en extra punten als het echt niet meer geproduceerd wordt. Het is uiteindelijk wel, onder andere naam/product code (precies dezelfde inhoud en model), op voorraad gekomen. Dit zag ik vorige week.
Nu ben ik door de support van hier en de support op de Gearbest website wijsgemaakt dat mijn producten (W1711290226303745 verlichte bomen die ik als kerstboom wou gebruiken dit jaar) toch op voorraad waren rond 5 december (zag ook een verzenddatum van 11-12 december dacht ik bij de producten) en dat die zo spoedig mogelijk verzonden zouden worden. Na weer een week zonder verzendbericht, heb ik weer contact opgenomen. Krijg ik alsnog een bericht dat ze niet op voorraad zijn met de opties om andere producten uit te zoeken met dezelfde waarde of paypal refund + compensatie van 300 punten. Bij een refund krijg ik mijn gebruikte punten niet terug en heb een deel gebruikt van de vorige compensatie, waardoor bovenstaand compensatie bijna teniet gedaan wordt. En sowieso heeft mijn voorkeur om de producten te ontvangen.
Ik snap dat sommige producten out of stock kunnen raken. Maar als me verteld wordt dat ze toch voorradig zijn, aub wees zeker van de informatie. Ook vind ik het niet netjes dat dezelfde product onder een andere code toch verkocht wordt, terwijl ik expliciet heb gezegd dat ik wel wil wachten en mij werd verteld dat het echt niet meer gemaakt wordt door de producent. Ik zie het nu weer gebeuren dat mijn producten alsnog voorradig worden.
Wil je een probleem melden?quote:Op woensdag 13 december 2017 15:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hey Support,
Na een aantal tickets hoop ik dat jij mij goed kan helpen!
15/11 is er een order vanuit jullie warenhuis verzonden naar mij middel priority line. Ik heb sindsdien al meerdere keren met de support via ticket en facebook contact gehad om mijn tracking nummer te achterhalen. Eerst was het tracking nummer een order die was van een order richting GOTHENBURG-SWE, maar inmiddels kan ik bij de juiste tracking code.
Nu is het bijna een maand geleden en morgen zit ik op de 21e werkdag/30e dag na verzending, zonder een update te hebben gehad op de tracking. 17track geeft enkel aan dat het onderweg is, maar er is niks veranderd.
Ik heb hier gisteren nog een ticket voor verstuurd en deze is netjes beantwoord met de melding dat mijn lokale postkantoor moet contacteren en sowieso dien te wachten tot 1-1? Ik snap deze reactie niet aangezien er 21 werkdagen staat en er gemiddeld tussen 11-13 werkdagen wordt geleverd. Mensen die hem na mij hebben besteld hebben het pakket reeds bezorgd gekregen, maar ik heb nog geen enkele vorm van een update gekregen.
Kan jij mij alsjeblieft helpen? Ik had hoop op zo'n mooi kerstcadeautje. W1711140446027685
Je kent die order al. Is van september. De ticket voor die order is: AT17110615241quote:Op woensdag 13 december 2017 13:14 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Allereerst onze excuses voor het ongemak en ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Ik ga dit dan ook doorgeven en tevens vragen of deze producten dan ook echt niet meer op voorraad zijn / komen. Daarnaast ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen wat betreft de gebruikte GB points voor de producten die out of stock waren en of je deze terug zou kunnen krijgen. Zou je me tevens aub de gegevens kunnen doorsturen van je 2e order.
Volgens mij staat alles vermeld in mijn vorige bericht op het product en voorkeur na. Het gaat om een xiaomi mi notebook pro en ik heb dan het liefst een resend.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
Bram,quote:Op donderdag 14 december 2017 08:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij staat alles vermeld in mijn vorige bericht op het product en voorkeur na. Het gaat om een xiaomi mi notebook pro en ik heb dan het liefst een resend.
Allereerst onze excuses dat jij jouw pakketje nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ik ga direct navragen wat er precies aan de hand is met jouw order en ga hier meteen naar handelen om te kijken voor eventueel een passende oplossing. De 21 dagen is een schatting, het is geen ultimatum. Dat houdt in dat het kan zijn dat in bepaalde gevallen deze overschreden wordt en het iets langer kan duren. Dat neemt niet weg dat ik jouw mening deel dat het nu behoorlijk lang duurt voor priority line en dat het zeer vreemd is dat je nog geen tracking update hebt gekregen. Ik ga hier dan ook met spoed achteraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hey Support,
Na een aantal tickets hoop ik dat jij mij goed kan helpen!
15/11 is er een order vanuit jullie warenhuis verzonden naar mij middel priority line. Ik heb sindsdien al meerdere keren met de support via ticket en facebook contact gehad om mijn tracking nummer te achterhalen. Eerst was het tracking nummer een order die was van een order richting GOTHENBURG-SWE, maar inmiddels kan ik bij de juiste tracking code.
Nu is het bijna een maand geleden en morgen zit ik op de 21e werkdag/30e dag na verzending, zonder een update te hebben gehad op de tracking. 17track geeft enkel aan dat het onderweg is, maar er is niks veranderd.
Ik heb hier gisteren nog een ticket voor verstuurd en deze is netjes beantwoord met de melding dat mijn lokale postkantoor moet contacteren en sowieso dien te wachten tot 1-1? Ik snap deze reactie niet aangezien er 21 werkdagen staat en er gemiddeld tussen 11-13 werkdagen wordt geleverd. Mensen die hem na mij hebben besteld hebben het pakket reeds bezorgd gekregen, maar ik heb nog geen enkele vorm van een update gekregen.
Kan jij mij alsjeblieft helpen? Ik had hoop op zo'n mooi kerstcadeautje. W1711140446027685
Fransennatasja of moet ik zeggen de oude bekende Siegie? Ik heb jouw meerdere malen te woord gestaan en op al je persoonlijke berichten gereageerd en tevens uitgelegd dat we ook met jouw order bezig zijn en deze wel onderweg is. Echter, je moet me ook de tijd gunnen om zaken op te lossen en ik probeer iedereen zo snel mogelijk te helpen. Er is dan ook geen reden om hier op te topic te gaan stoken.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:35 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Bram,
Hier hetzelfde en het enige wat ze zeggen is wachten pas nog eens 10 dagen later kunnen ze iets doen waarom moeten we doen extra betalen voor priority line maar dit is inmiddels niet meer bij hun zal wel zijn reden hebben via andere chinese webshops zijn er zoveel problemen niet
Thanks voor de reactie. Het is ook niet alsof ik hier en nu een oplossing eis. Ik vind het ook vreemd dat er gewoon nog geen informatie is, mede nadat de tracking eerst Zweden aangaf. Ik vond het enkel jammer dat ik via de tickets niet serieus werd genomen. Als je een update hebt hoor ik het graag.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:13 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Allereerst onze excuses dat jij jouw pakketje nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ik ga direct navragen wat er precies aan de hand is met jouw order en ga hier meteen naar handelen om te kijken voor eventueel een passende oplossing. De 21 dagen is een schatting, het is geen ultimatum. Dat houdt in dat het kan zijn dat in bepaalde gevallen deze overschreden wordt en het iets langer kan duren. Dat neemt niet weg dat ik jouw mening deel dat het nu behoorlijk lang duurt voor priority line en dat het zeer vreemd is dat je nog geen tracking update hebt gekregen. Ik ga hier dan ook met spoed achteraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
[..]
Klopt. Ik had alles er nog in staan (Y). Even een kleine tussen update, want ik ben er nog verder mee bezig.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:30 schreef SuliR het volgende:
[..]
Je kent die order al. Is van september. De ticket voor die order is: AT17110615241
Nee dat snap ik en daarom ben ik hier om je zo goed mogelijk te helpen. Ik wacht nog op respons terug en als ik die heb dan laat ik het direct weten.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Thanks voor de reactie. Het is ook niet alsof ik hier en nu een oplossing eis. Ik vind het ook vreemd dat er gewoon nog geen informatie is, mede nadat de tracking eerst Zweden aangaf. Ik vond het enkel jammer dat ik via de tickets niet serieus werd genomen. Als je een update hebt hoor ik het graag.
Zeer vervelen dat deze nog niet verzonden is. Dat neem ik aan als de status op "Packed" blijft staan.Ik ga er direct achteraan. Ik verwacht niet dat het mogelijk is om de 16GB te sturen, omdat dit toch wel een flink prijsverschil is....quote:Op donderdag 14 december 2017 14:18 schreef Schaijkenaar het volgende:
Beste Gearbest,
Ik heb op 27 november een Mi notebook pro (i5/8GB) besteld maar deze heeft nog als status Packed. Kan ik hieruit opmaken dat deze nog niet verzonden is?
- Orderdatum: 27-11-2017
- Product: Xiaomi Mi Notebook Pro CORE I5 8GB + 256GB
- Ordernummer: W1711271417582727
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Waarschijnlijk nog niet verzonden
- Voorkeur: Resend van 16GB model indien mogelijk, anders refund.
Bedankt voor de snelle reactie.quote:Zeer vervelen dat deze nog niet verzonden is. Dat neem ik aan als de status op "Packed" blijft staan.Ik ga er direct achteraan. Ik verwacht niet dat het mogelijk is om de 16GB te sturen, omdat dit toch wel een flink prijsverschil is....
Mocht hij nog niet verzonden zijn dan zal ik de refund proberen te regelen.
Wat zeg ik nu verkeer Gearbest ik zeg gewoon hoe het is de 21 dagen zijn om en jullie doen niks het enige dat ik hoor is wachten waarom moten we dan extra betalen voor priotity line verzending?quote:Op donderdag 14 december 2017 13:13 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Allereerst onze excuses dat jij jouw pakketje nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ik ga direct navragen wat er precies aan de hand is met jouw order en ga hier meteen naar handelen om te kijken voor eventueel een passende oplossing. De 21 dagen is een schatting, het is geen ultimatum. Dat houdt in dat het kan zijn dat in bepaalde gevallen deze overschreden wordt en het iets langer kan duren. Dat neemt niet weg dat ik jouw mening deel dat het nu behoorlijk lang duurt voor priority line en dat het zeer vreemd is dat je nog geen tracking update hebt gekregen. Ik ga hier dan ook met spoed achteraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
[..]
Fransennatasja of moet ik zeggen de oude bekende Siegie? Ik heb jouw meerdere malen te woord gestaan en op al je persoonlijke berichten gereageerd en tevens uitgelegd dat we ook met jouw order bezig zijn en deze wel onderweg is. Echter, je moet me ook de tijd gunnen om zaken op te lossen en ik probeer iedereen zo snel mogelijk te helpen. Er is dan ook geen reden om hier op te topic te gaan stoken.
houd nou een keer op! Verschillende mensen hebben dat al tegen je gezegd!quote:Op donderdag 14 december 2017 16:08 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Wat zeg ik nu verkeer Gearbest ik zeg gewoon hoe het is de 21 dagen zijn om en jullie doen niks het enige dat ik hoor is wachten waarom moten we dan extra betalen voor priotity line verzending?
Ik mag nog altijd mijn mening zeggen mijn probleem lossen ze niet op dan mag ik dat hier zeggen en daar moet jij u niet tussen mengenquote:Op donderdag 14 december 2017 18:23 schreef diadakan het volgende:
[..]
houd nou een keer op! Verschillende mensen hebben dat al tegen je gezegd!
Dat is volledig normaal.quote:Op vrijdag 15 december 2017 01:22 schreef zybex75 het volgende:
Beste Gearbest,
Ik heb op 24 november een Elephone S8 besteld. En bij DPDUK1 staat; Your parcel is on its way DPD Local Southall
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Elephone S8
- Ordernummer: W1711241017099173
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5998542800 bij DPDUK1
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Waarschijnlijk nog niet verzonden in England?
- Voorkeur: Resend en dan graag in 3 tot 6 dagen, anders refund
Dat ticket komt niet van mij af dus deze zal komen doordat je zelf informatie over je order hebt gevraagd. Zo komt er natuurlijk verwarring als je op meerdere plaatsen informatie en eisen plaats over een resend of refund. Zoals je weet uit de vorige keer krijg ik hier dingen veel sneller geregeld dan via de reguliere wegen....quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:29 schreef fransennatasja het volgende:
Gearbest nu krijg ik melding van jullie ticket systeem dat ik dpd moet contacteren om te zien of alles juist is en dat ik op 17 januari pas een oplossing krijg en dat is allemaal normaal ofwat er is ondertussen nog niks gedaan schandalig gewoon
Nee, maar ik wel. De support doet zijn best voor iedereen en het is niet de bedoeling dat jij dit topic loopt te verzieken.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:51 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Ik mag nog altijd mijn mening zeggen mijn probleem lossen ze niet op dan mag ik dat hier zeggen en daar moet jij u niet tussen mengen
Als er klachten zijn dan is het altijd iets bij jullie dat is duidelijk ik wil gewoon waar ik voor betaald heb en het enige wat ik van jullie hoor is wachten en dat is het gemakkelijkste om te zeggen als een pakje na meer dan een maand niet traceerbaar is dan is er een probleem en dan moeten jullie het maar oplossen maar dat doen jullie dus nietquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:55 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat ticket komt niet van mij af dus deze zal komen doordat je zelf informatie over je order hebt gevraagd. Zo komt er natuurlijk verwarring als je op meerdere plaatsen informatie en eisen plaats over een resend of refund. Zoals je weet uit de vorige keer krijg ik hier dingen veel sneller geregeld dan via de reguliere wegen....
Het is ook niet normaal hoe vaak jij niet normaal zegt.
Wil je trouwens niet meer onnodige berichten plaatsen over je mening. Jij reageert ook op andere leden van FOK en als hun op jou reageren wordt je kwaad....
Ondertussen zou je een bericht (mail/ticket) moeten hebben gekregen met een deadline en meer informatie over je order.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Thanks voor de reactie. Het is ook niet alsof ik hier en nu een oplossing eis. Ik vind het ook vreemd dat er gewoon nog geen informatie is, mede nadat de tracking eerst Zweden aangaf. Ik vond het enkel jammer dat ik via de tickets niet serieus werd genomen. Als je een update hebt hoor ik het graag.
Ik heb feedback terug over je order. Deze is inmiddels wel al verzonden met tracking nummer: 5170543728. Hopelijk heb ik daarmee geholpen.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:54 schreef Schaijkenaar het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie.
Dat dacht ik zelf ook al. Ik ben bang dat 16gb toch meer futureproof is aangezien ik nu al vaak aan de max van mijn 6gb zit. Maar het prijsverschil is op dit moment wel groot inderdaad, ik weet niet of het dan mogelijk is een deel bij te leggen? Anders graag de refund.
Hallo Harry,quote:Op vrijdag 15 december 2017 15:20 schreef HV010 het volgende:
Hallo,
ik hoop dat je kan helpen. Via het support center heb ik eerder een ticket aangemaakt, maar daarmee kom ik niet verder.
- Orderdatum: 4 nov 2017
- Product: OnePlus 5 4G Phablet Global Version Size:8GB RAM 128GB ROM Color:GRAY
- Ordernummer:WW1711041547080715
- Tracking nummer: 5986756017
- Verzendmethode: EU express
- Probleem: Ik heb de telefoon 4 november besteld en nooit ontvangen. Hij is verzonden met DPD. Ik zag in mijn DPD account dat het pakket in Rotterdam was, maar het is nooit bij mij aangekomen. Ik heb DPD gebeld met de vraag of ik het kon komen ophalen. DPD stelt dat ze de telefoon terugsturen naar Gearbest omdat de verpakking open was. DPD zegt dat ik contact op moet nemen met Gearbest hierover. Dat heb ik met een ticket gedaan (ticketnr WT17120513376). Dan krijg ik als reactie dat ik dit moet oplossen met DPD. DPD en Gearbest blijven sindsdien naar elkaar wijzen.
Ik heb echter de telefoon bij Gearbest besteld en hem nooit ontvangen. Ik heb in het ticket gevraagd om alsnog de telefoon te leveren. Omdat ik vanaf 21 december een maand in het buitenland ben (en de telefoon dus niet als pakket kan aannemen) wil ik nu een refund - tenzij ik alsnog een telefoon kan krijgen voor 21 dec.
Ik heb betaald met paypal, ik kan er daar ook een case van maken, maar ik los het liever anders op.
- Voorkeur: Refund
mvg.
Harrie
Kijk eens hoeveel klachten hier al zijn opgelost dus laat die onzinnige opmerkingen achterwegen. Tevens ben ik achter de schermen echt wel bezig met deze orders.quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:08 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Als er klachten zijn dan is het altijd iets bij jullie dat is duidelijk ik wil gewoon waar ik voor betaald heb en het enige wat ik van jullie hoor is wachten en dat is het gemakkelijkste om te zeggen als een pakje na meer dan een maand niet traceerbaar is dan is er een probleem en dan moeten jullie het maar oplossen maar dat doen jullie dus niet
Jij ook een fijn weekend.quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:03 schreef HV010 het volgende:
dank voor je reactie, dan wacht ik af tot maandag. Fijn weekend.
Harrie
Dat is volledig normaal. Dit staat hier ook op de eerste pagina.quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:56 schreef Jeppie67 het volgende:
- Orderdatum: 3 december 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1712030242371966
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5147162871
- Verzendmethode: Priority line eu express
- Probleem: DPD weet niets van deze zending af
- Voorkeur: Wat is de status en verwachting?
Het is nu echt wel mooi geweest hiermee ok? Je leest zijn feedback niet en blijft maar doorgaan.quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:59 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Maar u helpt niet dat is het probleem het enige dat jij gezegd hebt is wachten en dat is geen oplossing dat is heel gemakkelijk om te zeggen de enige oplossing is refund en niet volgende week of binnen 10 dagen maar nu
Bedankt voor de feedback, ik dacht dat priority line EU express veel sneller zou zijn, bedankt voor het nakijken! Dacht even dat er iets mis ging.quote:Op vrijdag 15 december 2017 17:05 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Jij ook een fijn weekend.
[..]
Dat is volledig normaal. Dit staat hier ook op de eerste pagina.
Je pakketje is wel verzonden. Je bestelling wordt namelijk verzonden via Priority Line. Dat betekend het volgende.
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis (Hong Kong / China) verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Dat is het moment waarop de tracking actief zal worden. Deze zal pas actief worden rond de 21 werkdagen. Dit is een schatting en kan dus iets afwijken. De tracking wordt dus actief (verandert van verwacht naar aangemeld) wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt.
Ik had deze reactie geplaatst:quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:09 schreef youngtimer het volgende:
Kan je nog een keer nagaan waarom mijn bestelling bij DPD in Best vast zit sinds 20 okt?
Order nr WW1710130519059807 datum 14 oktober 2017
One plus 5 4 G Phablet NFC
SKU 221491003
shipping nr 5983254470 DPDUK1
pakket label nr 15505983254470F
Heb jij al enig nieuws hierover?
Nog geen reactie van Gearbest.
Alvast bedankt voor je inzet
Groeten
Maar ik kan uit je antwoord opmaken dat je geen bericht (mail) of ticket hebt ontvangen? Je zou daar een uiterste datum moeten hebben gekregen. Als dit niet zo is ga ik er weer achteraan.quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:41 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ze hebben jou een bericht gestuurd via mail/ticket met daarin een deadline, waarna over zal worden gegaan tot een refund/resend. We zijn tevens navraag aan het doen bij de koeriersdienst.
Zelfde antwoord als vorige keer. Ben er op e achtergrond mee bezig samen met de andere orders die rond deze tijd besteld zijn en nog niet zijn aangekomen via Priority Line. Als ik meer weet laat ik het weten.quote:Op zaterdag 16 december 2017 07:26 schreef fransennatasja het volgende:
- Orderdatum:12/11/17
- Product:Vernee mix 2
- Ordernummer:W1711120336239455
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5988628127
- Verzendmethode:DPDUK
- Probleem:geen tracking
- Voorkeur: Resend of Refund?Refund
Ik heb dezelfde vraag over hetzelfde product.quote:Zelfde antwoord als vorige keer. Ben er op e achtergrond mee bezig samen met de andere orders die rond deze tijd besteld zijn en nog niet zijn aangekomen via Priority Line. Als ik meer weet laat ik het weten.
Ik heb een mail gekregen met de melding dat er mogelijke vertraging is ivm de kerst orders en het weer. In een ticket die ik op hetzelfde moment heb gekregen staat hetzelfde en dat het gemiddeld 11-15 werkdagen duurt voor de tracking om live te gaan.quote:Op vrijdag 15 december 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:
Ondertussen zou je een bericht (mail/ticket) moeten hebben gekregen met een deadline en meer informatie over je order.
Hallo,quote:Op zaterdag 16 december 2017 15:10 schreef M_Van_Haren het volgende:
Hallo Gearbest,
Ik was benieuwd of één of beide van mijn pakketjes (voor) a.s. vrijdag 22 december aankomen. Kan jij hier een indicatie voor geven? Zo niet, is dat geen ramp, alleen ben ik dan 2 weken weg. Is dit een probleem bij de bezorgdiensten eventueel i.v.m. invoerrechten?
Orderdatum: 25-11-2017
- Product: Anycubic Kossel
- Ordernummer: W1711251333328806
- Tracking nummer: 5364877430
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)/DPDUK
- Probleem: probleem bij bezorging als ik langere tijd afwezig ben?
- Voorkeur: -
Alvast bedankt!
Oke ga ik zeker doen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:57 schreef Diej het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde vraag over hetzelfde product.
- Orderdatum:10/11/17
- Product:Vernee mix 2
- Ordernummer:W1711101655277694
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364502754
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Shipment onderweg naar Southall UK
- Voorkeur: Wachten op product / Informatie
Hou je mij ook op de hoogte? Ik wacht al een tijde
Oke dan ga ik er weer achteraan. Ik verwacht wel dat als er geen update komt in de tracking we toch actie gaan ondernemen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb een mail gekregen met de melding dat er mogelijke vertraging is ivm de kerst orders en het weer. In een ticket die ik op hetzelfde moment heb gekregen staat hetzelfde en dat het gemiddeld 11-15 werkdagen duurt voor de tracking om live te gaan.
Ik heb verder nergens een deadline of nieuwe informatie gezien. Er is navraag gedaan bij DPD, maar er wordt behalve navraag niks anders gezegd. Het is meer dat dingen alleen maar verwarrender worden omdat ieder bericht iets anders zegt en medewerkers niet echt erkennen dat 11-15 werkdagen inmiddels lang verstreken zijn, plus dat volgens de tabel op jullie eigen website ik bij de 0-0.5% zou zitten die het pakket niet binnen 30 dagen heeft. Ik geloof ongetwijfeld dat jij je best doet om mij te helpen, maar ik ben nog niets wijzer geworden.
Thanks. Dat zou fijn zijn. Ik houd de tracking iedere dag even in de gaten, mocht er een update komen, zal ik het hier direct plaatsen.quote:Op zondag 17 december 2017 13:26 schreef Gearbest het volgende:
Oke dan ga ik er weer achteraan. Ik verwacht wel dat als er geen update komt in de tracking we toch actie gaan ondernemen.
Er zijn op dit moment enkele vertragingen. Ik ben ermee bezig, want er zijn meerdere orders die nog niet zijn aangekomen. Ik ga deze er in ieder geval bijzetten.quote:Op maandag 18 december 2017 08:31 schreef Robbert548 het volgende:
- Orderdatum: 18 November 2017
- Product: Anet A8 3D printer
- Ordernummer: W1711181358137868
- Tracking nummer: 5997169764
- Verzendmethode: EU Express (DPDUK1)
- Probleem: Het is reeds 21 werkdagen sinds dat mijn pakketje verzonden is, toen ik bewust koos voor de EU Express shipment stond hierbij dat levering tussen de 10-21 werkdagen zou duren. Echter heb ik nu na 21 dagen nog niks te horen gekregen, zelfs geen update van de tracking.
- Voorkeur: Voorlopig nog even niet van toepassing, maar heb het pakketje eigenlijk wel nodig voor vrijdag 22 december.
Deze verzendmethode is via de trein en gaat wel echt traag. Deze zal nog wel even duren vrees ik.... Ik weet niet de precieze routes van de trein, maar dat zou opzich wel kunnen kloppen.quote:Op maandag 18 december 2017 10:02 schreef Daniel_Smit het volgende:
hoi GB
- Orderdatum: 03-12-2017
- Product: coils en tank
- Ordernummer: W1711300627569828
- Tracking nummer: RX800098015CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered
- Probleem: Het pakket heeft een vreemde route genomen ""Dosteck, Kazachstan"" is hier wat misgegaan ik had voor Europe Railway Registered gekozen.
En had eigenlijk al verwacht het in huis te hebben, kun jij hier wat meer van zien?
Bedankt voor de moeite. Hou me op de hoogte!quote:Op maandag 18 december 2017 10:38 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment enkele vertragingen. Ik ben ermee bezig, want er zijn meerdere orders die nog niet zijn aangekomen. Ik ga deze er in ieder geval bijzetten.
[..]
Deze verzendmethode is via de trein en gaat wel echt traag. Deze zal nog wel even duren vrees ik.... Ik weet niet de precieze routes van de trein, maar dat zou opzich wel kunnen kloppen.
Ook klopt de tracking daar soms niet van en wordt deze niet al te frequent geupdate. Zo hebben sommige deze al in huis terwijl de tracking aangeeft dat deze nog onderweg is.
Als je het niet erg vind, dat hebben dus heel veel mensen, waaronder mijzelf. die railway tracking werkt slecht en mijn pakket is al binnen terwijl de tracking nog op Rusland/Polen staat.quote:Op maandag 18 december 2017 11:55 schreef SVT het volgende:
Beste Gearbest medewerker,
Van een door mij bestelde Mi Band 2 is al negen dagen geen tracking status update verschenen sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34. Daarvoor is wel alle tracking info zichtbaar!
Mijn vraag is of dit normaal is, of is er een andere manier om informatie boven water te krijgen?
- Orderdatum: 17-11-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1711171401052226
- Tracking nummer: RN433354007CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Geen updates meer van tracking info sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34.
Graag lees ik je reactie
Met vriendelijke groet,
SVT
Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer 20-30 dagen voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen.quote:Op maandag 18 december 2017 11:55 schreef SVT het volgende:
Beste Gearbest medewerker,
Van een door mij bestelde Mi Band 2 is al negen dagen geen tracking status update verschenen sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34. Daarvoor is wel alle tracking info zichtbaar!
Mijn vraag is of dit normaal is, of is er een andere manier om informatie boven water te krijgen?
- Orderdatum: 17-11-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1711171401052226
- Tracking nummer: RN433354007CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Geen updates meer van tracking info sinds vertrek uit Malaszewicze, Polen op 2017-12-09 11:34.
Graag lees ik je reactie
Met vriendelijke groet,
SVT
Zojuist heb ik meer informatie over jouw probleem verkregen. Onze support sectie gaat eerst de situatie bevestigen en wederom contact opnemen met DPD om te kijken of DPD niet in de fout is gegaan, aangezien bij ons het pakket gesloten is verzonden. Vervolgens zullen zij kijken voor een passende oplossing. Wanneer DPD, zoals je zelf ook al aangegeven hebt, niet in staat is om het pakket als nog te leveren dan zal er een refund plaatsvinden. Onze support sectie zal je per e-mail of via je GB account op de hoogte houden (houd ook je spam folder in de gaten).quote:Op vrijdag 15 december 2017 15:20 schreef HV010 het volgende:
Hallo,
ik hoop dat je kan helpen. Via het support center heb ik eerder een ticket aangemaakt, maar daarmee kom ik niet verder.
- Orderdatum: 4 nov 2017
- Product: OnePlus 5 4G Phablet Global Version Size:8GB RAM 128GB ROM Color:GRAY
- Ordernummer:WW1711041547080715
- Tracking nummer: 5986756017
- Verzendmethode: EU express
- Probleem: Ik heb de telefoon 4 november besteld en nooit ontvangen. Hij is verzonden met DPD. Ik zag in mijn DPD account dat het pakket in Rotterdam was, maar het is nooit bij mij aangekomen. Ik heb DPD gebeld met de vraag of ik het kon komen ophalen. DPD stelt dat ze de telefoon terugsturen naar Gearbest omdat de verpakking open was. DPD zegt dat ik contact op moet nemen met Gearbest hierover. Dat heb ik met een ticket gedaan (ticketnr WT17120513376). Dan krijg ik als reactie dat ik dit moet oplossen met DPD. DPD en Gearbest blijven sindsdien naar elkaar wijzen.
Ik heb echter de telefoon bij Gearbest besteld en hem nooit ontvangen. Ik heb in het ticket gevraagd om alsnog de telefoon te leveren. Omdat ik vanaf 21 december een maand in het buitenland ben (en de telefoon dus niet als pakket kan aannemen) wil ik nu een refund - tenzij ik alsnog een telefoon kan krijgen voor 21 dec.
Ik heb betaald met paypal, ik kan er daar ook een case van maken, maar ik los het liever anders op.
- Voorkeur: Refund
mvg.
Harrie
quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:09 schreef youngtimer het volgende:
Kan je nog een keer nagaan waarom mijn bestelling bij DPD in Best vast zit sinds 20 okt?
Order nr WW1710130519059807 datum 14 oktober 2017
One plus 5 4 G Phablet NFC
SKU 221491003
shipping nr 5983254470 DPDUK1
pakket label nr 15505983254470F
Heb jij al enig nieuws hierover?
Nog geen reactie van Gearbest.
Alvast bedankt voor je inzet
Groeten
We hebben een volledige refund verricht. Je zou per e-mail of via je GB account hierover een bericht hebben moeten ontvangen (check ook je spam folder).quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:41 schreef Gearbest het volgende:
Ze hebben jou een bericht gestuurd via mail/ticket met daarin een deadline, waarna over zal worden gegaan tot een refund/resend. We zijn tevens navraag aan het doen bij de koeriersdienst.
We zij momenteel navraag aan het doen bij de koerierdienst om te kijken wat er daar precies is mis gegaan. Je zou per mail of via je GB account (check ook je spamfolder) op de hoogte moeten zijn gebracht van deze actie en dat er een deadline is vastgesteld, waarna over zal worden gegaan tot een refund/resend. Houdt me op de hoogte.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:57 schreef Diej het volgende:
Ik heb dezelfde vraag over hetzelfde product.
- Orderdatum:10/11/17
- Product:Vernee mix 2
- Ordernummer:W1711101655277694
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364502754
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Shipment onderweg naar Southall UK
- Voorkeur: Wachten op product / Informatie
Hou je mij ook op de hoogte? Ik wacht al een tijde
Okay, bedankt voor de terugkoppeling.quote:Op maandag 18 december 2017 13:11 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer 20-30 dagen voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen.
De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer zij de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand. Het is dus momenteel niet vreemd dat jouw tracking op Polen blijft staan. Heb aub even geduld en dit zal spoedig veranderen en je zult tevens tijdig je pakketje in ontvangst kunnen nemen.
Jij hebt helaas een PayPal claim ingediend waardoor ik jouw hier niet meer mag helpen, aangezien er dus een onderzoek gaande is. Hierdoor kan ik momenteel niets voor je betekenen, maar zal de support sectie het verder overnemen en jouw probleem met jouw order verder afhandelen.quote:Op maandag 18 december 2017 13:37 schreef siegie het volgende:
gearbest weet je al meer over deze order W1711120336239455
Allereerst onze excuses voor de vertraging. Dit is natuurlijk al een poos geleden en zou normaalgesproken dan toch wel geleverd moeten zijn. We zijn ons bewust van een vertraging door DPD. Op de achtergrond zijn we hier dan ook druk mee bezig en hebben we tevens een onderzoek gestart naar de oorzaak hiervan en hoe we dit snel op kunnen lossen. Helaas ligt dit niet geheel in onze handen, aangezien de bezorging door DPD wordt gedaan. Dat neemt niet weg dat we dit als zeer ernstig beschouwen en er dan ook alles aan zullen doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb jouw order doorgegeven aan mijn contactpersoon en ik verwacht dan ook spoedig een reactie hierover, aangezien we weten dat er een vertraging is opgetreden.quote:Op maandag 18 december 2017 13:56 schreef Tim_Stevens het volgende:
Orderdatum: 02-11-2017
- Product: Lenovo P2 Gray
- Ordernummer: W1711021324365941
- Tracking nummer 5997135001
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Waar is mijn pakket
- Voorkeur: Resend
Hoe zit het met mijn pakket.
Ruim 6 weken geleden een Lenovo P2 besteld.
Tracking staat al sinds 18-11 dat hij naar mij onderweg is.
quote:Op maandag 18 december 2017 14:19 schreef _MsG_ het volgende:
Orderdatum: 25-11-2017
- Product: Creality CR-10 3D-Printer
- Ordernummer: W1711241021563386
- Tracking nummer 5998512938
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Waar is mijn pakket?
Geen enkele update van ook maar iets gehad en het is nu al 23 dagen geleden. Baal er een beetje van omdat enkele dagen hierna ze ook ineens vanuit EU warehouse te koop waren, dan had ik hem nu al wekenlang gehad. Heb je hier meer zicht op dan ikzelf en enig idee hoe lang ik nog moet wachten?
@_MsG_ & @hanifi:quote:Op maandag 18 december 2017 14:21 schreef hanifi het volgende:
Hoi,
Het duurt wel erg lang totdat hij aankomst in engeland.
Wat is precies de status of indicatie.
- Orderdatum:24 nov 2017
- Product: umidigi s2
- Ordernummer: WB1711250516112168
- Tracking nummer: 5998545519
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: duurt veel te lang
- Voorkeur: Resend
quote:Op donderdag 30 november 2017 16:28 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Jouw pakketje is onderweg, dus nog even geduld. De tracking code wordt bij deze verzendmethode 2/3 weken en in jouw geval nu iets langer. Heb geen zorgen, dit zal spoedig ge-update worden en vanaf dan zal je ook binnen enkele dagen jouw pakketje in ontvangst mogen nemen. Voor de zekerheid ga ik het toch nog even voor je navragen, maar ga er tot dusver maar vanuit dat het onderweg is. Door de piekperiode (sinterklaas/kerst) kan de bezorger wat vertraging hebben opgelopen.
quote:Op donderdag 30 november 2017 16:01 schreef Pastonchi83 het volgende:
Goedemiddag,
graag zou ik meer willen weten als dat mogelijk over de volgende bestelling:
- Orderdatum: Nov 03 2017 15:56:18 PM PST
- Product: Xiaomi Mi Mix 2 4G Phablet 64GB ROM
- Ordernummer: WP1711021751325294
- Tracking nummer : 5986505728
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Product nog steeds niet binnen/ Your parcel is on its way Southall
- Voorkeur: ik benieuwd naar de status van de levering
ik hoop dat ik het gauw zal ontvangen
mvg
Nog geen update van DPD of tracking, maar wel wederom een bericht vanuit Gearbest Support.quote:Op zondag 17 december 2017 13:26 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo,
Ik kan daar op dit moment niet echt een indicatie voor geven. Dit komt mede door de vertragingen die zijn opgetreden door kerstmis drukte etc. Als je niet thuis bent bij aflevering dan komen ze de volgende dag ook nog terug. Dan brengen ze het pakketje naar het lokale postkantoor waar deze nog 14 dagen blijft liggen normaal gezien. Mocht je een update zien in de tracking en je bent niet thuis dan kan je ze bellen met de vraag of ze deze op het postkantoor willen laten liggen. Heb ik zelf keer gedaan en was geen probleem.
[..]
Oke ga ik zeker doen.
[..]
Oke dan ga ik er weer achteraan. Ik verwacht wel dat als er geen update komt in de tracking we toch actie gaan ondernemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst wordt er gezegd dat ik tot 1 januari moet wachten, nu moet ik tot 15 januari wachten (60 dagen). Ik ben blij dat jij ze in ieder geval zo ver krijgt om een inhoudelijke reactie te geven, maar ik vind na 33 dagen geen tracking actief en dan vragen om nog een maand te wachten een beetje te ver gaan voor iets wat reeds bezorgd had moeten worden.
Ik heb ook nog andere orders open staan bij Gearbest, maar dit is de enige van een dusdanig hoge waarde en ik vind het aanbod van 200 gearbest points dan ook niet echt relevant. Ik wil gewoon graag mijn bestelling en ik krijg niet het idee dat ik deze spoedig zal ontvangen, ondanks dat de gecommuniceerde aflevertermijn is verstreken. Ik wil absoluut niet wachten tot januari om dat een andere toegestuurd/te bestellen.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |