abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 december 2017 @ 15:51:40 #251
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_175696061
Hey Support,

Na een aantal tickets hoop ik dat jij mij goed kan helpen!

15/11 is er een order vanuit jullie warenhuis verzonden naar mij middel priority line. Ik heb sindsdien al meerdere keren met de support via ticket en facebook contact gehad om mijn tracking nummer te achterhalen. Eerst was het tracking nummer een order die was van een order richting GOTHENBURG-SWE, maar inmiddels kan ik bij de juiste tracking code.

Nu is het bijna een maand geleden en morgen zit ik op de 21e werkdag/30e dag na verzending, zonder een update te hebben gehad op de tracking. 17track geeft enkel aan dat het onderweg is, maar er is niks veranderd.

Ik heb hier gisteren nog een ticket voor verstuurd en deze is netjes beantwoord met de melding dat mijn lokale postkantoor moet contacteren en sowieso dien te wachten tot 1-1? Ik snap deze reactie niet aangezien er 21 werkdagen staat en er gemiddeld tussen 11-13 werkdagen wordt geleverd. Mensen die hem na mij hebben besteld hebben het pakket reeds bezorgd gekregen, maar ik heb nog geen enkele vorm van een update gekregen.

Kan jij mij alsjeblieft helpen? Ik had hoop op zo'n mooi kerstcadeautje. W1711140446027685
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_175696623
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hey Support,

Na een aantal tickets hoop ik dat jij mij goed kan helpen!

15/11 is er een order vanuit jullie warenhuis verzonden naar mij middel priority line. Ik heb sindsdien al meerdere keren met de support via ticket en facebook contact gehad om mijn tracking nummer te achterhalen. Eerst was het tracking nummer een order die was van een order richting GOTHENBURG-SWE, maar inmiddels kan ik bij de juiste tracking code.

Nu is het bijna een maand geleden en morgen zit ik op de 21e werkdag/30e dag na verzending, zonder een update te hebben gehad op de tracking. 17track geeft enkel aan dat het onderweg is, maar er is niks veranderd.

Ik heb hier gisteren nog een ticket voor verstuurd en deze is netjes beantwoord met de melding dat mijn lokale postkantoor moet contacteren en sowieso dien te wachten tot 1-1? Ik snap deze reactie niet aangezien er 21 werkdagen staat en er gemiddeld tussen 11-13 werkdagen wordt geleverd. Mensen die hem na mij hebben besteld hebben het pakket reeds bezorgd gekregen, maar ik heb nog geen enkele vorm van een update gekregen.

Kan jij mij alsjeblieft helpen? Ik had hoop op zo'n mooi kerstcadeautje. W1711140446027685
Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
pi_175699670
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:14 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Allereerst onze excuses voor het ongemak en ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Ik ga dit dan ook doorgeven en tevens vragen of deze producten dan ook echt niet meer op voorraad zijn / komen. Daarnaast ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen wat betreft de gebruikte GB points voor de producten die out of stock waren en of je deze terug zou kunnen krijgen. Zou je me tevens aub de gegevens kunnen doorsturen van je 2e order.
Je kent die order al. Is van september. De ticket voor die order is: AT17110615241
  donderdag 14 december 2017 @ 08:53:26 #254
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_175712874
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
Volgens mij staat alles vermeld in mijn vorige bericht op het product en voorkeur na. Het gaat om een xiaomi mi notebook pro en ik heb dan het liefst een resend.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_175713332
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Volgens mij staat alles vermeld in mijn vorige bericht op het product en voorkeur na. Het gaat om een xiaomi mi notebook pro en ik heb dan het liefst een resend.
Bram,

Hier hetzelfde en het enige wat ze zeggen is wachten pas nog eens 10 dagen later kunnen ze iets doen waarom moeten we doen extra betalen voor priority line maar dit is inmiddels niet meer bij hun zal wel zijn reden hebben via andere chinese webshops zijn er zoveel problemen niet
  CHI shopkeeper donderdag 14 december 2017 @ 13:13:25 #256
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175717043
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hey Support,

Na een aantal tickets hoop ik dat jij mij goed kan helpen!

15/11 is er een order vanuit jullie warenhuis verzonden naar mij middel priority line. Ik heb sindsdien al meerdere keren met de support via ticket en facebook contact gehad om mijn tracking nummer te achterhalen. Eerst was het tracking nummer een order die was van een order richting GOTHENBURG-SWE, maar inmiddels kan ik bij de juiste tracking code.

Nu is het bijna een maand geleden en morgen zit ik op de 21e werkdag/30e dag na verzending, zonder een update te hebben gehad op de tracking. 17track geeft enkel aan dat het onderweg is, maar er is niks veranderd.

Ik heb hier gisteren nog een ticket voor verstuurd en deze is netjes beantwoord met de melding dat mijn lokale postkantoor moet contacteren en sowieso dien te wachten tot 1-1? Ik snap deze reactie niet aangezien er 21 werkdagen staat en er gemiddeld tussen 11-13 werkdagen wordt geleverd. Mensen die hem na mij hebben besteld hebben het pakket reeds bezorgd gekregen, maar ik heb nog geen enkele vorm van een update gekregen.

Kan jij mij alsjeblieft helpen? Ik had hoop op zo'n mooi kerstcadeautje. W1711140446027685
Allereerst onze excuses dat jij jouw pakketje nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ik ga direct navragen wat er precies aan de hand is met jouw order en ga hier meteen naar handelen om te kijken voor eventueel een passende oplossing. De 21 dagen is een schatting, het is geen ultimatum. Dat houdt in dat het kan zijn dat in bepaalde gevallen deze overschreden wordt en het iets langer kan duren. Dat neemt niet weg dat ik jouw mening deel dat het nu behoorlijk lang duurt voor priority line en dat het zeer vreemd is dat je nog geen tracking update hebt gekregen. Ik ga hier dan ook met spoed achteraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:35 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Bram,

Hier hetzelfde en het enige wat ze zeggen is wachten pas nog eens 10 dagen later kunnen ze iets doen waarom moeten we doen extra betalen voor priority line maar dit is inmiddels niet meer bij hun zal wel zijn reden hebben via andere chinese webshops zijn er zoveel problemen niet
Fransennatasja of moet ik zeggen de oude bekende Siegie? Ik heb jouw meerdere malen te woord gestaan en op al je persoonlijke berichten gereageerd en tevens uitgelegd dat we ook met jouw order bezig zijn en deze wel onderweg is. Echter, je moet me ook de tijd gunnen om zaken op te lossen en ik probeer iedereen zo snel mogelijk te helpen. Er is dan ook geen reden om hier op te topic te gaan stoken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Gearbest op 14-12-2017 13:19:02 ]
pi_175718478
Beste Gearbest,

Ik heb op 27 november een Mi notebook pro (i5/8GB) besteld maar deze heeft nog als status Packed. Kan ik hieruit opmaken dat deze nog niet verzonden is?

- Orderdatum: 27-11-2017
- Product: Xiaomi Mi Notebook Pro CORE I5 8GB + 256GB
- Ordernummer: W1711271417582727
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Waarschijnlijk nog niet verzonden
- Voorkeur: Resend van 16GB model indien mogelijk, anders refund.
  donderdag 14 december 2017 @ 14:24:25 #258
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_175718677
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Allereerst onze excuses dat jij jouw pakketje nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ik ga direct navragen wat er precies aan de hand is met jouw order en ga hier meteen naar handelen om te kijken voor eventueel een passende oplossing. De 21 dagen is een schatting, het is geen ultimatum. Dat houdt in dat het kan zijn dat in bepaalde gevallen deze overschreden wordt en het iets langer kan duren. Dat neemt niet weg dat ik jouw mening deel dat het nu behoorlijk lang duurt voor priority line en dat het zeer vreemd is dat je nog geen tracking update hebt gekregen. Ik ga hier dan ook met spoed achteraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

[..]
Thanks voor de reactie. Het is ook niet alsof ik hier en nu een oplossing eis. Ik vind het ook vreemd dat er gewoon nog geen informatie is, mede nadat de tracking eerst Zweden aangaf. Ik vond het enkel jammer dat ik via de tickets niet serieus werd genomen. Als je een update hebt hoor ik het graag.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  CHI shopkeeper donderdag 14 december 2017 @ 14:50:04 #259
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175719299
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:30 schreef SuliR het volgende:

[..]

Je kent die order al. Is van september. De ticket voor die order is: AT17110615241
Klopt. Ik had alles er nog in staan (Y). Even een kleine tussen update, want ik ben er nog verder mee bezig.
Ik krijg het volgende door:
Ze geven aan dat het product van de markt is gehaald. Echter geef jij aan dat dit product nu weer op de website staat onder een andere naam. Ik ben er mee bezig hoe dit dan in elkaar steekt. Dit is enkel wat ik nu doorkrijg. Ook bieden ze aan de refund te krijgen + de punten die je gebruikt hebt,

quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Thanks voor de reactie. Het is ook niet alsof ik hier en nu een oplossing eis. Ik vind het ook vreemd dat er gewoon nog geen informatie is, mede nadat de tracking eerst Zweden aangaf. Ik vond het enkel jammer dat ik via de tickets niet serieus werd genomen. Als je een update hebt hoor ik het graag.
Nee dat snap ik en daarom ben ik hier om je zo goed mogelijk te helpen. Ik wacht nog op respons terug en als ik die heb dan laat ik het direct weten.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:18 schreef Schaijkenaar het volgende:
Beste Gearbest,

Ik heb op 27 november een Mi notebook pro (i5/8GB) besteld maar deze heeft nog als status Packed. Kan ik hieruit opmaken dat deze nog niet verzonden is?

- Orderdatum: 27-11-2017
- Product: Xiaomi Mi Notebook Pro CORE I5 8GB + 256GB
- Ordernummer: W1711271417582727
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Waarschijnlijk nog niet verzonden
- Voorkeur: Resend van 16GB model indien mogelijk, anders refund.
Zeer vervelen dat deze nog niet verzonden is. Dat neem ik aan als de status op "Packed" blijft staan.Ik ga er direct achteraan. Ik verwacht niet dat het mogelijk is om de 16GB te sturen, omdat dit toch wel een flink prijsverschil is....
Mocht hij nog niet verzonden zijn dan zal ik de refund proberen te regelen.
pi_175720640
quote:
Zeer vervelen dat deze nog niet verzonden is. Dat neem ik aan als de status op "Packed" blijft staan.Ik ga er direct achteraan. Ik verwacht niet dat het mogelijk is om de 16GB te sturen, omdat dit toch wel een flink prijsverschil is....
Mocht hij nog niet verzonden zijn dan zal ik de refund proberen te regelen.
Bedankt voor de snelle reactie.

Dat dacht ik zelf ook al. Ik ben bang dat 16gb toch meer futureproof is aangezien ik nu al vaak aan de max van mijn 6gb zit. Maar het prijsverschil is op dit moment wel groot inderdaad, ik weet niet of het dan mogelijk is een deel bij te leggen? Anders graag de refund.
pi_175720976
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Allereerst onze excuses dat jij jouw pakketje nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ik ga direct navragen wat er precies aan de hand is met jouw order en ga hier meteen naar handelen om te kijken voor eventueel een passende oplossing. De 21 dagen is een schatting, het is geen ultimatum. Dat houdt in dat het kan zijn dat in bepaalde gevallen deze overschreden wordt en het iets langer kan duren. Dat neemt niet weg dat ik jouw mening deel dat het nu behoorlijk lang duurt voor priority line en dat het zeer vreemd is dat je nog geen tracking update hebt gekregen. Ik ga hier dan ook met spoed achteraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

[..]

Fransennatasja of moet ik zeggen de oude bekende Siegie? Ik heb jouw meerdere malen te woord gestaan en op al je persoonlijke berichten gereageerd en tevens uitgelegd dat we ook met jouw order bezig zijn en deze wel onderweg is. Echter, je moet me ook de tijd gunnen om zaken op te lossen en ik probeer iedereen zo snel mogelijk te helpen. Er is dan ook geen reden om hier op te topic te gaan stoken.
Wat zeg ik nu verkeer Gearbest ik zeg gewoon hoe het is de 21 dagen zijn om en jullie doen niks het enige dat ik hoor is wachten waarom moten we dan extra betalen voor priotity line verzending?
pi_175723279
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 16:08 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Wat zeg ik nu verkeer Gearbest ik zeg gewoon hoe het is de 21 dagen zijn om en jullie doen niks het enige dat ik hoor is wachten waarom moten we dan extra betalen voor priotity line verzending?
houd nou een keer op! Verschillende mensen hebben dat al tegen je gezegd!
pi_175725256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 18:23 schreef diadakan het volgende:

[..]

houd nou een keer op! Verschillende mensen hebben dat al tegen je gezegd!
Ik mag nog altijd mijn mening zeggen mijn probleem lossen ze niet op dan mag ik dat hier zeggen en daar moet jij u niet tussen mengen
pi_175733804
Beste Gearbest,

Ik heb op 24 november een Elephone S8 besteld. En bij DPDUK1 staat; Your parcel is on its way DPD Local Southall

- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Elephone S8
- Ordernummer: W1711241017099173
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5998542800 bij DPDUK1
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Waarschijnlijk nog niet verzonden in England?
- Voorkeur: Resend en dan graag in 3 tot 6 dagen, anders refund
  CHI shopkeeper vrijdag 15 december 2017 @ 06:55:50 #265
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175734296
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:22 schreef zybex75 het volgende:
Beste Gearbest,

Ik heb op 24 november een Elephone S8 besteld. En bij DPDUK1 staat; Your parcel is on its way DPD Local Southall

- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Elephone S8
- Ordernummer: W1711241017099173
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5998542800 bij DPDUK1
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Waarschijnlijk nog niet verzonden in England?
- Voorkeur: Resend en dan graag in 3 tot 6 dagen, anders refund
Dat is volledig normaal.
Je pakketje is wel verzonden. Je bestelling wordt namelijk verzonden via Priority Line. Dat betekend het volgende.
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis (Hong Kong / China) verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Dat is het moment waarop de tracking actief zal worden. Deze zal pas actief worden rond de 21 werkdagen. Dit is een schatting en kan dus iets afwijken. De tracking wordt dus actief (verandert van verwacht naar aangemeld) wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt.
pi_175740486
Gearbest nu krijg ik melding van jullie ticket systeem dat ik dpd moet contacteren om te zien of alles juist is en dat ik op 17 januari pas een oplossing krijg en dat is allemaal normaal ofwat er is ondertussen nog niks gedaan schandalig gewoon
  CHI shopkeeper vrijdag 15 december 2017 @ 13:55:59 #267
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175740975
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:29 schreef fransennatasja het volgende:
Gearbest nu krijg ik melding van jullie ticket systeem dat ik dpd moet contacteren om te zien of alles juist is en dat ik op 17 januari pas een oplossing krijg en dat is allemaal normaal ofwat er is ondertussen nog niks gedaan schandalig gewoon
Dat ticket komt niet van mij af dus deze zal komen doordat je zelf informatie over je order hebt gevraagd. Zo komt er natuurlijk verwarring als je op meerdere plaatsen informatie en eisen plaats over een resend of refund. Zoals je weet uit de vorige keer krijg ik hier dingen veel sneller geregeld dan via de reguliere wegen....
Het is ook niet normaal hoe vaak jij niet normaal zegt.
Wil je trouwens niet meer onnodige berichten plaatsen over je mening. Jij reageert ook op andere leden van FOK en als hun op jou reageren wordt je kwaad....
  vrijdag 15 december 2017 @ 13:59:15 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175741032
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 19:51 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Ik mag nog altijd mijn mening zeggen mijn probleem lossen ze niet op dan mag ik dat hier zeggen en daar moet jij u niet tussen mengen
Nee, maar ik wel. De support doet zijn best voor iedereen en het is niet de bedoeling dat jij dit topic loopt te verzieken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175741208
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:55 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat ticket komt niet van mij af dus deze zal komen doordat je zelf informatie over je order hebt gevraagd. Zo komt er natuurlijk verwarring als je op meerdere plaatsen informatie en eisen plaats over een resend of refund. Zoals je weet uit de vorige keer krijg ik hier dingen veel sneller geregeld dan via de reguliere wegen....
Het is ook niet normaal hoe vaak jij niet normaal zegt.
Wil je trouwens niet meer onnodige berichten plaatsen over je mening. Jij reageert ook op andere leden van FOK en als hun op jou reageren wordt je kwaad....
Als er klachten zijn dan is het altijd iets bij jullie dat is duidelijk ik wil gewoon waar ik voor betaald heb en het enige wat ik van jullie hoor is wachten en dat is het gemakkelijkste om te zeggen als een pakje na meer dan een maand niet traceerbaar is dan is er een probleem en dan moeten jullie het maar oplossen maar dat doen jullie dus niet
pi_175742516
Hallo,
ik hoop dat je kan helpen. Via het support center heb ik eerder een ticket aangemaakt, maar daarmee kom ik niet verder.

- Orderdatum: 4 nov 2017
- Product: OnePlus 5 4G Phablet Global Version Size:8GB RAM 128GB ROM Color:GRAY
- Ordernummer:WW1711041547080715
- Tracking nummer: 5986756017
- Verzendmethode: EU express
- Probleem: Ik heb de telefoon 4 november besteld en nooit ontvangen. Hij is verzonden met DPD. Ik zag in mijn DPD account dat het pakket in Rotterdam was, maar het is nooit bij mij aangekomen. Ik heb DPD gebeld met de vraag of ik het kon komen ophalen. DPD stelt dat ze de telefoon terugsturen naar Gearbest omdat de verpakking open was. DPD zegt dat ik contact op moet nemen met Gearbest hierover. Dat heb ik met een ticket gedaan (ticketnr WT17120513376). Dan krijg ik als reactie dat ik dit moet oplossen met DPD. DPD en Gearbest blijven sindsdien naar elkaar wijzen.
Ik heb echter de telefoon bij Gearbest besteld en hem nooit ontvangen. Ik heb in het ticket gevraagd om alsnog de telefoon te leveren. Omdat ik vanaf 21 december een maand in het buitenland ben (en de telefoon dus niet als pakket kan aannemen) wil ik nu een refund - tenzij ik alsnog een telefoon kan krijgen voor 21 dec.
Ik heb betaald met paypal, ik kan er daar ook een case van maken, maar ik los het liever anders op.
- Voorkeur: Refund

mvg.
Harrie
  CHI shopkeeper vrijdag 15 december 2017 @ 15:54:24 #271
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175743189
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Thanks voor de reactie. Het is ook niet alsof ik hier en nu een oplossing eis. Ik vind het ook vreemd dat er gewoon nog geen informatie is, mede nadat de tracking eerst Zweden aangaf. Ik vond het enkel jammer dat ik via de tickets niet serieus werd genomen. Als je een update hebt hoor ik het graag.
Ondertussen zou je een bericht (mail/ticket) moeten hebben gekregen met een deadline en meer informatie over je order.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:54 schreef Schaijkenaar het volgende:

[..]

Bedankt voor de snelle reactie.

Dat dacht ik zelf ook al. Ik ben bang dat 16gb toch meer futureproof is aangezien ik nu al vaak aan de max van mijn 6gb zit. Maar het prijsverschil is op dit moment wel groot inderdaad, ik weet niet of het dan mogelijk is een deel bij te leggen? Anders graag de refund.
Ik heb feedback terug over je order. Deze is inmiddels wel al verzonden met tracking nummer: 5170543728. Hopelijk heb ik daarmee geholpen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:20 schreef HV010 het volgende:
Hallo,
ik hoop dat je kan helpen. Via het support center heb ik eerder een ticket aangemaakt, maar daarmee kom ik niet verder.

- Orderdatum: 4 nov 2017
- Product: OnePlus 5 4G Phablet Global Version Size:8GB RAM 128GB ROM Color:GRAY
- Ordernummer:WW1711041547080715
- Tracking nummer: 5986756017
- Verzendmethode: EU express
- Probleem: Ik heb de telefoon 4 november besteld en nooit ontvangen. Hij is verzonden met DPD. Ik zag in mijn DPD account dat het pakket in Rotterdam was, maar het is nooit bij mij aangekomen. Ik heb DPD gebeld met de vraag of ik het kon komen ophalen. DPD stelt dat ze de telefoon terugsturen naar Gearbest omdat de verpakking open was. DPD zegt dat ik contact op moet nemen met Gearbest hierover. Dat heb ik met een ticket gedaan (ticketnr WT17120513376). Dan krijg ik als reactie dat ik dit moet oplossen met DPD. DPD en Gearbest blijven sindsdien naar elkaar wijzen.
Ik heb echter de telefoon bij Gearbest besteld en hem nooit ontvangen. Ik heb in het ticket gevraagd om alsnog de telefoon te leveren. Omdat ik vanaf 21 december een maand in het buitenland ben (en de telefoon dus niet als pakket kan aannemen) wil ik nu een refund - tenzij ik alsnog een telefoon kan krijgen voor 21 dec.
Ik heb betaald met paypal, ik kan er daar ook een case van maken, maar ik los het liever anders op.
- Voorkeur: Refund

mvg.
Harrie
Hallo Harry,
Dat is zeer vervelend. Ik ga dit voor je proberen op te lossen. Als ik hier informatie terug over heb zal ik het direct laten weten. Verwacht hier wel pas maandag reactie over terug te hebben. Hopelijk kan ik er voor zorgen dat je zonder zorgen op vakantie kan gaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:08 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Als er klachten zijn dan is het altijd iets bij jullie dat is duidelijk ik wil gewoon waar ik voor betaald heb en het enige wat ik van jullie hoor is wachten en dat is het gemakkelijkste om te zeggen als een pakje na meer dan een maand niet traceerbaar is dan is er een probleem en dan moeten jullie het maar oplossen maar dat doen jullie dus niet
Kijk eens hoeveel klachten hier al zijn opgelost dus laat die onzinnige opmerkingen achterwegen. Tevens ben ik achter de schermen echt wel bezig met deze orders.
Je hebt zelf aangegeven dat je mijn hulp niet meer nodig hebt, omdat je niet kan wachten. Zou je dan ook niet meer willen reageren met steeds dezelfde opmerkingen. Dit zorgt voor onnodige berichten en zorgt ervoor dat dit topic niet meer overzichtelijk is.
pi_175743328
dank voor je reactie, dan wacht ik af tot maandag. Fijn weekend.
Harrie
pi_175744263
- Orderdatum: 3 december 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1712030242371966
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5147162871
- Verzendmethode: Priority line eu express
- Probleem: DPD weet niets van deze zending af
- Voorkeur: Wat is de status en verwachting?
  CHI shopkeeper vrijdag 15 december 2017 @ 17:05:12 #274
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175744413
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:03 schreef HV010 het volgende:
dank voor je reactie, dan wacht ik af tot maandag. Fijn weekend.
Harrie
Jij ook een fijn weekend.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:56 schreef Jeppie67 het volgende:
- Orderdatum: 3 december 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1712030242371966
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5147162871
- Verzendmethode: Priority line eu express
- Probleem: DPD weet niets van deze zending af
- Voorkeur: Wat is de status en verwachting?
Dat is volledig normaal. Dit staat hier ook op de eerste pagina.
Je pakketje is wel verzonden. Je bestelling wordt namelijk verzonden via Priority Line. Dat betekend het volgende.
Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis (Hong Kong / China) verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Dat is het moment waarop de tracking actief zal worden. Deze zal pas actief worden rond de 21 werkdagen. Dit is een schatting en kan dus iets afwijken. De tracking wordt dus actief (verandert van verwacht naar aangemeld) wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt.
  vrijdag 15 december 2017 @ 17:08:07 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175744469
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:59 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Maar u helpt niet dat is het probleem het enige dat jij gezegd hebt is wachten en dat is geen oplossing dat is heel gemakkelijk om te zeggen de enige oplossing is refund en niet volgende week of binnen 10 dagen maar nu
Het is nu echt wel mooi geweest hiermee ok? Je leest zijn feedback niet en blijft maar doorgaan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')