Wil je een probleem melden?quote:Op woensdag 13 december 2017 15:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hey Support,
Na een aantal tickets hoop ik dat jij mij goed kan helpen!
15/11 is er een order vanuit jullie warenhuis verzonden naar mij middel priority line. Ik heb sindsdien al meerdere keren met de support via ticket en facebook contact gehad om mijn tracking nummer te achterhalen. Eerst was het tracking nummer een order die was van een order richting GOTHENBURG-SWE, maar inmiddels kan ik bij de juiste tracking code.
Nu is het bijna een maand geleden en morgen zit ik op de 21e werkdag/30e dag na verzending, zonder een update te hebben gehad op de tracking. 17track geeft enkel aan dat het onderweg is, maar er is niks veranderd.
Ik heb hier gisteren nog een ticket voor verstuurd en deze is netjes beantwoord met de melding dat mijn lokale postkantoor moet contacteren en sowieso dien te wachten tot 1-1? Ik snap deze reactie niet aangezien er 21 werkdagen staat en er gemiddeld tussen 11-13 werkdagen wordt geleverd. Mensen die hem na mij hebben besteld hebben het pakket reeds bezorgd gekregen, maar ik heb nog geen enkele vorm van een update gekregen.
Kan jij mij alsjeblieft helpen? Ik had hoop op zo'n mooi kerstcadeautje. W1711140446027685
Je kent die order al. Is van september. De ticket voor die order is: AT17110615241quote:Op woensdag 13 december 2017 13:14 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Allereerst onze excuses voor het ongemak en ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Ik ga dit dan ook doorgeven en tevens vragen of deze producten dan ook echt niet meer op voorraad zijn / komen. Daarnaast ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen wat betreft de gebruikte GB points voor de producten die out of stock waren en of je deze terug zou kunnen krijgen. Zou je me tevens aub de gegevens kunnen doorsturen van je 2e order.
Volgens mij staat alles vermeld in mijn vorige bericht op het product en voorkeur na. Het gaat om een xiaomi mi notebook pro en ik heb dan het liefst een resend.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?
Bram,quote:Op donderdag 14 december 2017 08:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij staat alles vermeld in mijn vorige bericht op het product en voorkeur na. Het gaat om een xiaomi mi notebook pro en ik heb dan het liefst een resend.
Allereerst onze excuses dat jij jouw pakketje nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ik ga direct navragen wat er precies aan de hand is met jouw order en ga hier meteen naar handelen om te kijken voor eventueel een passende oplossing. De 21 dagen is een schatting, het is geen ultimatum. Dat houdt in dat het kan zijn dat in bepaalde gevallen deze overschreden wordt en het iets langer kan duren. Dat neemt niet weg dat ik jouw mening deel dat het nu behoorlijk lang duurt voor priority line en dat het zeer vreemd is dat je nog geen tracking update hebt gekregen. Ik ga hier dan ook met spoed achteraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hey Support,
Na een aantal tickets hoop ik dat jij mij goed kan helpen!
15/11 is er een order vanuit jullie warenhuis verzonden naar mij middel priority line. Ik heb sindsdien al meerdere keren met de support via ticket en facebook contact gehad om mijn tracking nummer te achterhalen. Eerst was het tracking nummer een order die was van een order richting GOTHENBURG-SWE, maar inmiddels kan ik bij de juiste tracking code.
Nu is het bijna een maand geleden en morgen zit ik op de 21e werkdag/30e dag na verzending, zonder een update te hebben gehad op de tracking. 17track geeft enkel aan dat het onderweg is, maar er is niks veranderd.
Ik heb hier gisteren nog een ticket voor verstuurd en deze is netjes beantwoord met de melding dat mijn lokale postkantoor moet contacteren en sowieso dien te wachten tot 1-1? Ik snap deze reactie niet aangezien er 21 werkdagen staat en er gemiddeld tussen 11-13 werkdagen wordt geleverd. Mensen die hem na mij hebben besteld hebben het pakket reeds bezorgd gekregen, maar ik heb nog geen enkele vorm van een update gekregen.
Kan jij mij alsjeblieft helpen? Ik had hoop op zo'n mooi kerstcadeautje. W1711140446027685
Fransennatasja of moet ik zeggen de oude bekende Siegie? Ik heb jouw meerdere malen te woord gestaan en op al je persoonlijke berichten gereageerd en tevens uitgelegd dat we ook met jouw order bezig zijn en deze wel onderweg is. Echter, je moet me ook de tijd gunnen om zaken op te lossen en ik probeer iedereen zo snel mogelijk te helpen. Er is dan ook geen reden om hier op te topic te gaan stoken.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:35 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Bram,
Hier hetzelfde en het enige wat ze zeggen is wachten pas nog eens 10 dagen later kunnen ze iets doen waarom moeten we doen extra betalen voor priority line maar dit is inmiddels niet meer bij hun zal wel zijn reden hebben via andere chinese webshops zijn er zoveel problemen niet
Thanks voor de reactie. Het is ook niet alsof ik hier en nu een oplossing eis. Ik vind het ook vreemd dat er gewoon nog geen informatie is, mede nadat de tracking eerst Zweden aangaf. Ik vond het enkel jammer dat ik via de tickets niet serieus werd genomen. Als je een update hebt hoor ik het graag.quote:Op donderdag 14 december 2017 13:13 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Allereerst onze excuses dat jij jouw pakketje nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ik ga direct navragen wat er precies aan de hand is met jouw order en ga hier meteen naar handelen om te kijken voor eventueel een passende oplossing. De 21 dagen is een schatting, het is geen ultimatum. Dat houdt in dat het kan zijn dat in bepaalde gevallen deze overschreden wordt en het iets langer kan duren. Dat neemt niet weg dat ik jouw mening deel dat het nu behoorlijk lang duurt voor priority line en dat het zeer vreemd is dat je nog geen tracking update hebt gekregen. Ik ga hier dan ook met spoed achteraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
[..]
Klopt. Ik had alles er nog in staan (Y). Even een kleine tussen update, want ik ben er nog verder mee bezig.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:30 schreef SuliR het volgende:
[..]
Je kent die order al. Is van september. De ticket voor die order is: AT17110615241
Nee dat snap ik en daarom ben ik hier om je zo goed mogelijk te helpen. Ik wacht nog op respons terug en als ik die heb dan laat ik het direct weten.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Thanks voor de reactie. Het is ook niet alsof ik hier en nu een oplossing eis. Ik vind het ook vreemd dat er gewoon nog geen informatie is, mede nadat de tracking eerst Zweden aangaf. Ik vond het enkel jammer dat ik via de tickets niet serieus werd genomen. Als je een update hebt hoor ik het graag.
Zeer vervelen dat deze nog niet verzonden is. Dat neem ik aan als de status op "Packed" blijft staan.Ik ga er direct achteraan. Ik verwacht niet dat het mogelijk is om de 16GB te sturen, omdat dit toch wel een flink prijsverschil is....quote:Op donderdag 14 december 2017 14:18 schreef Schaijkenaar het volgende:
Beste Gearbest,
Ik heb op 27 november een Mi notebook pro (i5/8GB) besteld maar deze heeft nog als status Packed. Kan ik hieruit opmaken dat deze nog niet verzonden is?
- Orderdatum: 27-11-2017
- Product: Xiaomi Mi Notebook Pro CORE I5 8GB + 256GB
- Ordernummer: W1711271417582727
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Waarschijnlijk nog niet verzonden
- Voorkeur: Resend van 16GB model indien mogelijk, anders refund.
Bedankt voor de snelle reactie.quote:Zeer vervelen dat deze nog niet verzonden is. Dat neem ik aan als de status op "Packed" blijft staan.Ik ga er direct achteraan. Ik verwacht niet dat het mogelijk is om de 16GB te sturen, omdat dit toch wel een flink prijsverschil is....
Mocht hij nog niet verzonden zijn dan zal ik de refund proberen te regelen.
Wat zeg ik nu verkeer Gearbest ik zeg gewoon hoe het is de 21 dagen zijn om en jullie doen niks het enige dat ik hoor is wachten waarom moten we dan extra betalen voor priotity line verzending?quote:Op donderdag 14 december 2017 13:13 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Allereerst onze excuses dat jij jouw pakketje nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ik ga direct navragen wat er precies aan de hand is met jouw order en ga hier meteen naar handelen om te kijken voor eventueel een passende oplossing. De 21 dagen is een schatting, het is geen ultimatum. Dat houdt in dat het kan zijn dat in bepaalde gevallen deze overschreden wordt en het iets langer kan duren. Dat neemt niet weg dat ik jouw mening deel dat het nu behoorlijk lang duurt voor priority line en dat het zeer vreemd is dat je nog geen tracking update hebt gekregen. Ik ga hier dan ook met spoed achteraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
[..]
Fransennatasja of moet ik zeggen de oude bekende Siegie? Ik heb jouw meerdere malen te woord gestaan en op al je persoonlijke berichten gereageerd en tevens uitgelegd dat we ook met jouw order bezig zijn en deze wel onderweg is. Echter, je moet me ook de tijd gunnen om zaken op te lossen en ik probeer iedereen zo snel mogelijk te helpen. Er is dan ook geen reden om hier op te topic te gaan stoken.
houd nou een keer op! Verschillende mensen hebben dat al tegen je gezegd!quote:Op donderdag 14 december 2017 16:08 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Wat zeg ik nu verkeer Gearbest ik zeg gewoon hoe het is de 21 dagen zijn om en jullie doen niks het enige dat ik hoor is wachten waarom moten we dan extra betalen voor priotity line verzending?
Ik mag nog altijd mijn mening zeggen mijn probleem lossen ze niet op dan mag ik dat hier zeggen en daar moet jij u niet tussen mengenquote:Op donderdag 14 december 2017 18:23 schreef diadakan het volgende:
[..]
houd nou een keer op! Verschillende mensen hebben dat al tegen je gezegd!
Dat is volledig normaal.quote:Op vrijdag 15 december 2017 01:22 schreef zybex75 het volgende:
Beste Gearbest,
Ik heb op 24 november een Elephone S8 besteld. En bij DPDUK1 staat; Your parcel is on its way DPD Local Southall
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Elephone S8
- Ordernummer: W1711241017099173
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5998542800 bij DPDUK1
- Verzendmethode: Priority Line (EU Express)
- Probleem: Waarschijnlijk nog niet verzonden in England?
- Voorkeur: Resend en dan graag in 3 tot 6 dagen, anders refund
Dat ticket komt niet van mij af dus deze zal komen doordat je zelf informatie over je order hebt gevraagd. Zo komt er natuurlijk verwarring als je op meerdere plaatsen informatie en eisen plaats over een resend of refund. Zoals je weet uit de vorige keer krijg ik hier dingen veel sneller geregeld dan via de reguliere wegen....quote:Op vrijdag 15 december 2017 13:29 schreef fransennatasja het volgende:
Gearbest nu krijg ik melding van jullie ticket systeem dat ik dpd moet contacteren om te zien of alles juist is en dat ik op 17 januari pas een oplossing krijg en dat is allemaal normaal ofwat er is ondertussen nog niks gedaan schandalig gewoon
Nee, maar ik wel. De support doet zijn best voor iedereen en het is niet de bedoeling dat jij dit topic loopt te verzieken.quote:Op donderdag 14 december 2017 19:51 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Ik mag nog altijd mijn mening zeggen mijn probleem lossen ze niet op dan mag ik dat hier zeggen en daar moet jij u niet tussen mengen
Als er klachten zijn dan is het altijd iets bij jullie dat is duidelijk ik wil gewoon waar ik voor betaald heb en het enige wat ik van jullie hoor is wachten en dat is het gemakkelijkste om te zeggen als een pakje na meer dan een maand niet traceerbaar is dan is er een probleem en dan moeten jullie het maar oplossen maar dat doen jullie dus nietquote:Op vrijdag 15 december 2017 13:55 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat ticket komt niet van mij af dus deze zal komen doordat je zelf informatie over je order hebt gevraagd. Zo komt er natuurlijk verwarring als je op meerdere plaatsen informatie en eisen plaats over een resend of refund. Zoals je weet uit de vorige keer krijg ik hier dingen veel sneller geregeld dan via de reguliere wegen....
Het is ook niet normaal hoe vaak jij niet normaal zegt.
Wil je trouwens niet meer onnodige berichten plaatsen over je mening. Jij reageert ook op andere leden van FOK en als hun op jou reageren wordt je kwaad....
Ondertussen zou je een bericht (mail/ticket) moeten hebben gekregen met een deadline en meer informatie over je order.quote:Op donderdag 14 december 2017 14:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Thanks voor de reactie. Het is ook niet alsof ik hier en nu een oplossing eis. Ik vind het ook vreemd dat er gewoon nog geen informatie is, mede nadat de tracking eerst Zweden aangaf. Ik vond het enkel jammer dat ik via de tickets niet serieus werd genomen. Als je een update hebt hoor ik het graag.
Ik heb feedback terug over je order. Deze is inmiddels wel al verzonden met tracking nummer: 5170543728. Hopelijk heb ik daarmee geholpen.quote:Op donderdag 14 december 2017 15:54 schreef Schaijkenaar het volgende:
[..]
Bedankt voor de snelle reactie.
Dat dacht ik zelf ook al. Ik ben bang dat 16gb toch meer futureproof is aangezien ik nu al vaak aan de max van mijn 6gb zit. Maar het prijsverschil is op dit moment wel groot inderdaad, ik weet niet of het dan mogelijk is een deel bij te leggen? Anders graag de refund.
Hallo Harry,quote:Op vrijdag 15 december 2017 15:20 schreef HV010 het volgende:
Hallo,
ik hoop dat je kan helpen. Via het support center heb ik eerder een ticket aangemaakt, maar daarmee kom ik niet verder.
- Orderdatum: 4 nov 2017
- Product: OnePlus 5 4G Phablet Global Version Size:8GB RAM 128GB ROM Color:GRAY
- Ordernummer:WW1711041547080715
- Tracking nummer: 5986756017
- Verzendmethode: EU express
- Probleem: Ik heb de telefoon 4 november besteld en nooit ontvangen. Hij is verzonden met DPD. Ik zag in mijn DPD account dat het pakket in Rotterdam was, maar het is nooit bij mij aangekomen. Ik heb DPD gebeld met de vraag of ik het kon komen ophalen. DPD stelt dat ze de telefoon terugsturen naar Gearbest omdat de verpakking open was. DPD zegt dat ik contact op moet nemen met Gearbest hierover. Dat heb ik met een ticket gedaan (ticketnr WT17120513376). Dan krijg ik als reactie dat ik dit moet oplossen met DPD. DPD en Gearbest blijven sindsdien naar elkaar wijzen.
Ik heb echter de telefoon bij Gearbest besteld en hem nooit ontvangen. Ik heb in het ticket gevraagd om alsnog de telefoon te leveren. Omdat ik vanaf 21 december een maand in het buitenland ben (en de telefoon dus niet als pakket kan aannemen) wil ik nu een refund - tenzij ik alsnog een telefoon kan krijgen voor 21 dec.
Ik heb betaald met paypal, ik kan er daar ook een case van maken, maar ik los het liever anders op.
- Voorkeur: Refund
mvg.
Harrie
Kijk eens hoeveel klachten hier al zijn opgelost dus laat die onzinnige opmerkingen achterwegen. Tevens ben ik achter de schermen echt wel bezig met deze orders.quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:08 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Als er klachten zijn dan is het altijd iets bij jullie dat is duidelijk ik wil gewoon waar ik voor betaald heb en het enige wat ik van jullie hoor is wachten en dat is het gemakkelijkste om te zeggen als een pakje na meer dan een maand niet traceerbaar is dan is er een probleem en dan moeten jullie het maar oplossen maar dat doen jullie dus niet
Jij ook een fijn weekend.quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:03 schreef HV010 het volgende:
dank voor je reactie, dan wacht ik af tot maandag. Fijn weekend.
Harrie
Dat is volledig normaal. Dit staat hier ook op de eerste pagina.quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:56 schreef Jeppie67 het volgende:
- Orderdatum: 3 december 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1712030242371966
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5147162871
- Verzendmethode: Priority line eu express
- Probleem: DPD weet niets van deze zending af
- Voorkeur: Wat is de status en verwachting?
Het is nu echt wel mooi geweest hiermee ok? Je leest zijn feedback niet en blijft maar doorgaan.quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:59 schreef fransennatasja het volgende:
[..]
Maar u helpt niet dat is het probleem het enige dat jij gezegd hebt is wachten en dat is geen oplossing dat is heel gemakkelijk om te zeggen de enige oplossing is refund en niet volgende week of binnen 10 dagen maar nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |