abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  CHI shopkeeper maandag 4 december 2017 @ 12:56:54 #176
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175487592
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:32 schreef fransennatasja het volgende:

[..]

Sorry maar ik zou graag een oplossing hebben zoniet zal ik paypal inschakkelen de drukte in november en december heeft geen invloed graag een oplossing aub
Je pakketje is nog onderweg. Deze zal spoedig bij DPD actief worden. Bij het product staat ook dat de verzending 10-21 werkdagen duurt. Deze zijn dan ook nog niet voorbij. Ook al zal je nu een claim indienen. Dan kan ik je niet meer helpen en deze zal je op dit moment ook verliezen, want 21 WERKdagen zijn nog niet voorbij. Je kan nog altijd een claim indienen zelfs 180 dagen na het plaatsen van je order dus nog tijd genoeg denk ik zo.
Op dit moment kan ik zelf niet meer doen dan zeggen te wachten. Ik heb dan ook bevestiging gekregen dat je pakketje gewoon onderweg is. Het postorderbedrijf wat deze bezorgd bij DPD geeft zelf aan dat daardoor een vertraging is. Bij ons is deze gewoon verzonden zonder vertraging.

quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:40 schreef Tarek het volgende:
Hallo,

Vandaag mijn gpriv2 ontvangen.wel in de verkeerde kleur.goud/zwart en niet in het goud/rood zoals gevraagd.

Mijn cloudbeast prince int goud en driptip zat er ook niťt bij.
Is deze misschien nog onderweg?

Mvg
Kan je voor mij het lijstje weer invullen dan ga ik het navragen, Kan zijn dat ze de order opsplitsen. Stond er in de factuur in de verpakking ook alleen het ontvangen product op?

quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 12:49 schreef aanvaardhet het volgende:
- Orderdatum: 22/11/2017
- Product: Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter
- Ordernummer: WB1711230438132240
- Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15114940359749
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Tracking niet beschikbaar

Hoi GB, 10 dagen geleden een Xiaomi scooter besteld maar de tracking code is nog niet actief hoewel het pakket volgens jullie op Nov 25, 2017 12:49:59 PM PST. verzonden is. Kan je hier eens naar kijken?
Ik ga deze voor je navragen.
pi_175489514
Ok, bedankt.

En dat kleurverschil, weet je misschien hoe dat komt?

Mvg
  CHI shopkeeper maandag 4 december 2017 @ 18:44:51 #178
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175493803
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:46 schreef Tarek het volgende:
Ok, bedankt.

En dat kleurverschil, weet je misschien hoe dat komt?

Mvg
Je had ook goud/zwart besteld?
Stuur me daar even een PM over met direct een foto dan ga ik daar ook even achteraan.
pi_175498090
registreer om deze reclame te verbergen
Kan je nagaan waarom mijn bestelling bij DPD in Best vast zit sinds 20 okt?
Order nr WW1710130519059807 datum 14 oktober 2017
One plus 5 4 G Phablet NFC
SKU 221491003
shipping nr 5983254470 DPDUK1
pakket label nr 15505983254470F
thanks
Facta non Verba
pi_175499762
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 17:25 schreef Gearbest het volgende:
quote:

Op maandag 27 november 2017 10:44 schreef Grayburn12 het volgende:

- Orderdatum: Nov 11, 2017 13:25:02 PM
- Product: Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner
- Ordernummer: W1711111325029387
- Tracking nummer (indien beschikbaar): n.v.t.
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Product wordt niet verzonden
- Voorkeur: Resend of Refund? : Resend

Hallo Gearbest support,

De door mij bestelde Robot Vacuum is nog steeds niet verzonden. Mijn huis begint sterk vervuild te raken :-)... Er lijkt een probleem te zijn met de verzendmethode in combinatie met mijn adres. Al een aantal tickets gehad en ook reactie gegeven. Er komt echter geen schot in de zaak en status blijft op "packed" staan.
Kunnen jullie kijken wat het probleem is?

Alvast bedankt,
Mvg
Tot onze spijt was deze niet meer voorradig en we zullen een dezer dagen weer voorraad hebben. We zullen je order dan met spoed versturen. Ook hebben we een kleine compensatie aan je account toegevoegd voor het ongemak.

Hoi Gearbest support,

Er is inmiddels al weer een week voorbij . Hebben jullie meer nieuws over de voorraad?
Op de gearbest site kan ik het product nog vrolijk bestellen en zijn er op moment van schrijven nog 202 exemplaren beschikbaar?
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_440546.html
  CHI shopkeeper maandag 4 december 2017 @ 23:17:58 #181
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175500027
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 21:58 schreef youngtimer het volgende:
Kan je nagaan waarom mijn bestelling bij DPD in Best vast zit sinds 20 okt?
Order nr WW1710130519059807 datum 14 oktober 2017
One plus 5 4 G Phablet NFC
SKU 221491003
shipping nr 5983254470 DPDUK1
pakket label nr 15505983254470F
thanks
Ik ga er voor je achteraan en laat direct weten als ik hier meer informatie over heb.

quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:05 schreef Grayburn12 het volgende:

[..]

Hoi Gearbest support,

Er is inmiddels al weer een week voorbij . Hebben jullie meer nieuws over de voorraad?
Op de gearbest site kan ik het product nog vrolijk bestellen en zijn er op moment van schrijven nog 202 exemplaren beschikbaar?
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_440546.html
Yes inderdaad. Ik ga er voor je achteraan hoe het nu met het verzenden zit.
pi_175505038
registreer om deze reclame te verbergen
Order date: Nov 11, 2017 11:56:42 AM
Order number: W1711111156428516
Shipping method: DPDUK1

Pakket staat als sinds 12 November aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
12 Nov 2017 14:11 Southall Your parcel is on its way
  CHI shopkeeper dinsdag 5 december 2017 @ 12:31:47 #183
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175506325
Nieuwsupdate:
Priority Line zal voor een paar dagen gesloten zijn. Dit komt doordat er te veel orders zijn gekomen voor deze verzendmethode. Om vertraging te voorkomen sluiten we deze manier van verzenden voor een paar dagen. Heb je net nog iets besteld via Priority Line dan zal het gewoon via Priority Line verzonden worden.
Na 11.11, Black Friday en Cyber Monday promotiedagen is het aantal orders sterk gestegen. Hierdoor zijn de batches groter geworden en daardoor meer kans op douanekosten. Om dit te voorkomen proberen we de batches zo klein mogelijk te houden. Daarom hebben we nu een tijdelijke stop gezet op Priority Line en tevens om te vermijden dat er vertraging optreed. Op dit moment kan er een lichte vertraging zijn met verzenden via Priority Line.
Een andere methode nu is Europe Railway Registered. Deze heeft wel een duur van 25-35 werkdagen.
  CHI shopkeeper dinsdag 5 december 2017 @ 12:41:56 #184
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175506475
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 21:58 schreef youngtimer het volgende:
Kan je nagaan waarom mijn bestelling bij DPD in Best vast zit sinds 20 okt?
Order nr WW1710130519059807 datum 14 oktober 2017
One plus 5 4 G Phablet NFC
SKU 221491003
shipping nr 5983254470 DPDUK1
pakket label nr 15505983254470F
thanks
Ze hebben jou een bericht gestuurd via mail/ticket met daarin een deadline, waarna over zal worden gegaan tot een refund/resend. We zijn tevens navraag aan het doen bij de koeriersdienst.

quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:05 schreef Grayburn12 het volgende:

[..]

Hoi Gearbest support,

Er is inmiddels al weer een week voorbij . Hebben jullie meer nieuws over de voorraad?
Op de gearbest site kan ik het product nog vrolijk bestellen en zijn er op moment van schrijven nog 202 exemplaren beschikbaar?
https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_440546.html
We hebben een spoed request voor je ingesteld naar ons warenhuis om deze zo snel mogelijk te verzenden. Dit heb ik net doorgekregen dus nu hopelijk alsnog snel verzonden wordt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:03 schreef Ensign_Wildfire het volgende:

[..]

Een week later en de refund voor order W1709020656574620 is nog steeds nergens te bekennen. Ik word hier eerlijk gezegd nogal pissig van. Eerst belooft GearBest support in China zelf me tweemaal een refund die maar niet kwam opdagen, en die via jou komt dus ook niet.

Ik heb er nu echt gigantisch spijt van dat ik het PayPal ticket heb gesloten. Dan had ik er nu een claim van kunnen maken...
Ik heb hier ook nieuws over. De aanvraag was wel ingediend alleen had een medewerker een verkeerd bedrag ingevoerd waardoor deze geweigerd is door onze financiŽle afdeling. Het wordt nu in orde gemaakt. Het zou binnen enkele dagen terug op PayPal moeten staan.
Je zou hier ook een bericht over moeten ontvangen hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:12 schreef stevanx het volgende:
Order date: Nov 11, 2017 11:56:42 AM
Order number: W1711111156428516
Shipping method: DPDUK1

Pakket staat als sinds 12 November aangemeld bij DPDUK, maar verder gebeurt er niks:
12 Nov 2017 14:11 Southall Your parcel is on its way
Jouw pakketje is onderweg, dus nog even geduld. De tracking code blijft bij deze verzendmethode is naar schatting ongeveer 2/3 weken en kan soms wat langer zijn. Dit is nu ook in jou geval helaas zo. Geen zorgen, dit zal spoedig ge-update worden en vanaf dan zal je ook binnen enkele dagen jouw pakketje in ontvangst mogen nemen. We hebben wel melding gekregen dat door de piekperiode (sinterklaas/kerst) er wat vertraging zou kunnen zijn.
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:33:08 #185
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_175508137
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:41 schreef Gearbest het volgende:

Ik heb hier ook nieuws over. De aanvraag was wel ingediend alleen had een medewerker een verkeerd bedrag ingevoerd waardoor deze geweigerd is door onze financiŽle afdeling. Het wordt nu in orde gemaakt. Het zou binnen enkele dagen terug op PayPal moeten staan.
Je zou hier ook een bericht over moeten ontvangen hebben.

ik snap deze methode dus niet, je betaald via paypal, dus krijg je ook een refund via paypal. Als er een dispute/claim is en het bedrag wordt teruggeboekt(refund) dan wordt automatisch het dispute/claim gesloten.
ik snap niks van de omslachtige/onnodige manier van handelen.
  CHI shopkeeper dinsdag 5 december 2017 @ 14:57:51 #186
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175508556
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik snap deze methode dus niet, je betaald via paypal, dus krijg je ook een refund via paypal. Als er een dispute/claim is en het bedrag wordt teruggeboekt(refund) dan wordt automatisch het dispute/claim gesloten.
ik snap niks van de omslachtige/onnodige manier van handelen.
Dit zal bewust gedaan worden. Tevens voor het boekhouden in China, maar ook wanneer er teveel terugbetalingen gebeuren via claims van PayPal. PayPal de webshop blokkeert. Je moest eens weten hoeveel claims er dagelijks komen. Sommige terecht, maar veel ook onterecht (uiterste verzenddatums nog niet voorbij).
Verder weet ik het ook niet, maar kreeg deze uitleg door.
pi_175508819
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 12:56 schreef Gearbest het volgende:

Op maandag 4 december 2017 12:49 schreef aanvaardhet het volgende:

- Orderdatum: 22/11/2017
- Product: Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter
- Ordernummer: WB1711230438132240
- Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15114940359749
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Tracking niet beschikbaar

Hoi GB, 10 dagen geleden een Xiaomi scooter besteld maar de tracking code is nog niet actief hoewel het pakket volgens jullie op Nov 25, 2017 12:49:59 PM PST. verzonden is. Kan je hier eens naar kijken?

Ik ga deze voor je navragen.
Heb je hier al nieuws over? En kan je me vertellen of het nu via Europe Railway Registered of Priority Line verzonden wordt? Alvast bedankt! Nevermind, in m'n bevestigingsmailtje lees ik dat het om Europe Railway Priority Mail(15-25days online) gaat. Ik lees echter overal dat het 25 tot 35 werkdagen duurt voor pakjes via deze verzendmethode arriveren. Waarvoor staat die 15-25days online dan?
pi_175511242
Ik wil de xiaomi curtain motor bestellen. Onlangs was deze ook te bestellen met de priority verzendmethode, maar nu helaas niet meer? kan je informeren of en wanneer deze verzendmethode voor dit artikel weer beschikbaar komt?https://www.gearbest.com/access-control/pp_626697.html?wid=21
pi_175511417
Toen ik destijds de bestelling had geplaatst, was het goud/rood, maar na een paar dagen was de foto van op mijn bestelling ineens goud/zwart geworden.
Is wel zeer jammer, want dat was nu net ook de reden dat ik deze online had gekocht, want in BelgiŽ kon ik deze kleur niet vinden.
Ik heb geen screenshot van mijn bestelling toen.maar ben 100% zeker dat ik de juiste optie had geselecteerd.

Alvast bedankt voor de moeite.

Mvg, Tarek
pi_175511688
Beste Gearbestsupport,

Ik heb op 24 october een xiaomi besteld op jullie website. Nu heb ik voor prioirty line gekozen. Op 9 November veranderde de tracking naar delivery attempted maar ik was niet thuis. Nu heb ik meerdere malen met de gearbest klanten service probeerd te communiceren, maar dat werkt voor geen meter met geautomatiseerde antwoorden en gebrekking engelse reacties. Ik heb zelf Correos gemaild gisteren en vandaag de code van hun ontvangen waarmee ik mijn pakketje kan volgen in Portugal ( Ik woon in Portugal en heb hier het pakketje naar mijn werk laten verschepen waar 24/7 iemand is). Blijkt dat het adress verkeerd was volgens hun? En dat het pakketje 24 november al is ontvangen bij de orginele verzender. Ik vraag me af waarom gearbest mij dit niet kon vertellen en wat er nu gaat gebeuren met mijn bestelling?.
- Orderdatum: 24 oktober
- Product: Xiaomi note 4x 16GB international
- Ordernummer:W1710250429375359
- Tracking nummer (indien beschikbaar): PQ4F6P0711151500182780J
- Verzendmethode: Prioirty line
- Probleem: waar is mijn telefoon?
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend van europees warenhuis.

En de code van correos: RP180128213ES (via 17track te zien dat het al is bezorgd bij verzender)

Hoop dat ik hier duidelijke informatie kan ontvangen, alvast bedankt.
pi_175515773
- Orderdatum: 29 november
- Ordernummer: W1711290226303745
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: EU warehouse
- Probleem: nog niet verzonden, nu staat er ineens discontinued
- Voorkeur: Send
  CHI shopkeeper dinsdag 5 december 2017 @ 23:30:02 #192
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175518868
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:14 schreef aanvaardhet het volgende:

[..]

Heb je hier al nieuws over? En kan je me vertellen of het nu via Europe Railway Registered of Priority Line verzonden wordt? Alvast bedankt! Nevermind, in m'n bevestigingsmailtje lees ik dat het om Europe Railway Priority Mail(15-25days online) gaat. Ik lees echter overal dat het 25 tot 35 werkdagen duurt voor pakjes via deze verzendmethode arriveren. Waarvoor staat die 15-25days online dan?
Ik heb hier nog geen nieuws over helaas. Door de verschillende tijdzones ben ik niet altijd in staat dezelfde dag nog het probleem te verhelpen. Zodra ik meer weet hierover laat ik je het direct weten. Wat betreft je vraag over de verzending, een order dient eerst goedgekeurd te worden alvorens het gereed kan worden gemaakt voor verzending. Dit proces duurt ook enige tijd. Europe Railway Registered is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Het duurt het ongeveer 20-30 dagen voordat je tracking actief zal worden en dit zal zijn wanneer deze in Polen is aangekomen. Wanneer het in Polen is aangekomen zul je het binnen een paar dagen in ontvangst kunnen nemen. Dat jij jouw order op dit moment niet kan traceren met de tracking code is dus niet vreemd en dit zal spoedig veranderen zodra het de douane is gepasseerd. De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Heb dus aub even geduld.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 17:51 schreef diadakan het volgende:
Ik wil de xiaomi curtain motor bestellen. Onlangs was deze ook te bestellen met de priority verzendmethode, maar nu helaas niet meer? kan je informeren of en wanneer deze verzendmethode voor dit artikel weer beschikbaar komt?https://www.gearbest.com/access-control/pp_626697.html?wid=21
Graag verwijs ik je even naar onderstaand bericht. Deze verzendmethode zal spoedig weer beschikbaar worden en ik ga er vanuit dat dit tevens van toepassing is voor dit product. De reden dat deze verzendmethode momenteel niet beschikbaar is wordt in onderstaand bericht uitgelegd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:31 schreef Gearbest het volgende:
Nieuwsupdate:
Priority Line zal voor een paar dagen gesloten zijn. Dit komt doordat er te veel orders zijn gekomen voor deze verzendmethode. Om vertraging te voorkomen sluiten we deze manier van verzenden voor een paar dagen. Heb je net nog iets besteld via Priority Line dan zal het gewoon via Priority Line verzonden worden.
Na 11.11, Black Friday en Cyber Monday promotiedagen is het aantal orders sterk gestegen. Hierdoor zijn de batches groter geworden en daardoor meer kans op douanekosten. Om dit te voorkomen proberen we de batches zo klein mogelijk te houden. Daarom hebben we nu een tijdelijke stop gezet op Priority Line en tevens om te vermijden dat er vertraging optreed. Op dit moment kan er een lichte vertraging zijn met verzenden via Priority Line.
Een andere methode nu is Europe Railway Registered. Deze heeft wel een duur van 25-35 werkdagen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:09 schreef Tarek het volgende:
Toen ik destijds de bestelling had geplaatst, was het goud/rood, maar na een paar dagen was de foto van op mijn bestelling ineens goud/zwart geworden.
Is wel zeer jammer, want dat was nu net ook de reden dat ik deze online had gekocht, want in BelgiŽ kon ik deze kleur niet vinden.
Ik heb geen screenshot van mijn bestelling toen.maar ben 100% zeker dat ik de juiste optie had geselecteerd.Alvast bedankt voor de moeite.
Dat is vreemd. Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je wel nog even het lijstje in willen, zoals ik gisteren gevraagd heb. En stond er in de factuur in de verpakking ook alleen het ontvangen product op? (stuur beide aub even in privť bericht, zodat ik het sneller op kan lossen)

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:26 schreef Slakomkommer het volgende:
Beste Gearbestsupport,

Ik heb op 24 october een xiaomi besteld op jullie website. Nu heb ik voor prioirty line gekozen. Op 9 November veranderde de tracking naar delivery attempted maar ik was niet thuis. Nu heb ik meerdere malen met de gearbest klanten service probeerd te communiceren, maar dat werkt voor geen meter met geautomatiseerde antwoorden en gebrekking engelse reacties. Ik heb zelf Correos gemaild gisteren en vandaag de code van hun ontvangen waarmee ik mijn pakketje kan volgen in Portugal ( Ik woon in Portugal en heb hier het pakketje naar mijn werk laten verschepen waar 24/7 iemand is). Blijkt dat het adress verkeerd was volgens hun? En dat het pakketje 24 november al is ontvangen bij de orginele verzender. Ik vraag me af waarom gearbest mij dit niet kon vertellen en wat er nu gaat gebeuren met mijn bestelling?.
- Orderdatum: 24 oktober
- Product: Xiaomi note 4x 16GB international
- Ordernummer:W1710250429375359
- Tracking nummer (indien beschikbaar): PQ4F6P0711151500182780J
- Verzendmethode: Prioirty line
- Probleem: waar is mijn telefoon?
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend van europees warenhuis.

En de code van correos: RP180128213ES (via 17track te zien dat het al is bezorgd bij verzender)

Hoop dat ik hier duidelijke informatie kan ontvangen, alvast bedankt.
Ik ga dit aan mijn contactpersoon voorleggen en dit voor je proberen op te lossen. Zodra ik meer weet over jouw order en wat er precies aan de hand is/was laat ik je dit weten. Tevens zal ik navragen wat er nu precies gaat gebeuren met jouw order.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:24 schreef SuliR het volgende:
- Orderdatum: 29 november
- Ordernummer: W1711290226303745
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: EU warehouse
- Probleem: nog niet verzonden, nu staat er ineens discontinued
- Voorkeur: Send
Ik ga navraag doen wat de status van jouw order is.

[ Bericht 6% gewijzigd door Gearbest op 05-12-2017 23:47:27 ]
pi_175527731
Hoe stuur ik een pm??
  Moderator / PR woensdag 6 december 2017 @ 16:15:42 #194
6253 crew  HeatWave
Apex Predator
pi_175530634
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:58 schreef Tarek het volgende:
Hoe stuur ik een pm??
Via dit icoontje pm.png maar dat kan pas na een tijd na je aanmelding.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
  woensdag 6 december 2017 @ 17:06:31 #195
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_175531583
- Orderdatum: 17-11-2017
- Product: 10x Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor
- Ordernummer: WB1711171835097460
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259597473NL
- Verzendmethode: PostNL
- Probleem: Heb slechts 5 items ontvangen van de bestelde 10. Verpakking was nog netjes gesloten. Ticket gestart maar heb het idee dat het een kastje/muur verhaal is. (Ticket WT17120410607)
- Voorkeur: Resend
pi_175533548
Beste Gearbest ondertussen 3 weken en nog steeds geen tracking actief dit is toch niet normaal ik zou graag een reden krijgen en zeg niet de drukte want dit zou geen invloed mogen hebben als jij het niet oplost dan ben ik wel genoodzaakt via PayPal een geschil te openen
pi_175535497
Beste Gearbest,kun je mij een update geven over mijn bestelling? BVD.

- Orderdatum: 5-11-2017
- Product: Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner
- Ordernummer: WW1711050715593553
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5986829439
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Update mbt shipment
  CHI shopkeeper woensdag 6 december 2017 @ 20:45:29 #198
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175535838
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:06 schreef Emme-r-tje het volgende:
- Orderdatum: 17-11-2017
- Product: 10x Xiaomi Aqara Temperature Humidity Sensor
- Ordernummer: WB1711171835097460
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259597473NL
- Verzendmethode: PostNL
- Probleem: Heb slechts 5 items ontvangen van de bestelde 10. Verpakking was nog netjes gesloten. Ticket gestart maar heb het idee dat het een kastje/muur verhaal is. (Ticket WT17120410607)
- Voorkeur: Resend
Het is mogelijk dat jouw pakketje in 2 zendingen is verzonden om zo de douanekosten te vermijden. Echter, ik ga even voor je navragen hoe het precies zit en zodra ik meer weet hierover laat ik je het direct weten.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:14 schreef fransennatasja het volgende:
Beste Gearbest ondertussen 3 weken en nog steeds geen tracking actief dit is toch niet normaal ik zou graag een reden krijgen en zeg niet de drukte want dit zou geen invloed mogen hebben als jij het niet oplost dan ben ik wel genoodzaakt via PayPal een geschil te openen
Bij het product staat ook dat de verzending 10-21 WERKdagen duurt. Deze zijn dan ook nog niet voorbij. Wanneer je op dit moment een claim indient zul je deze verliezen, aangezien we nog steeds binnen de periode zitten. Je kunt zelfs nog 180 dagen na het plaatsen van je order een claim indienen. Wanneer je een claim indient mag ik je niet meer helpen, dus de keus ligt geheel bij jouw. Zoals ik de vorige keer heb vermeld is jouw pakketje gewoon onderweg. Heb aub even geduld en dan zul je spoedig een update krijgen en je pakketje in ontvangst kunnen nemen. Tevens beweer je dat het niet aan de drukte kan liggen, maar hoe wil jij dat weten? Bij ons is het pakketje in een 'normaal' tijdsbestek verzonden zonder enige vertraging, maar bij onze bezorgers is er enige vertraging door de piekperiode in november en december. Dat ligt geheel buiten onze controle en daar kunnen wij helaas zelf niets aan doen. We kunnen alleen onze klanten daarover informeren en die plicht hebben wij al reeds gedaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:32 schreef Bamiblik het volgende:
Beste Gearbest,kun je mij een update geven over mijn bestelling? BVD.

- Orderdatum: 5-11-2017
- Product: Original Xiaomi Smart Robot Vacuum Cleaner
- Ordernummer: WW1711050715593553
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5986829439
- Verzendmethode: EU Express
- Probleem: Update mbt shipment
Ik ga even voor je navragen wat precies de status van jouw order is. Wanneer ik meer weet hoor je nog van mij!

[ Bericht 26% gewijzigd door Gearbest op 06-12-2017 20:57:30 ]
pi_175539871
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:41 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb hier ook nieuws over. De aanvraag was wel ingediend alleen had een medewerker een verkeerd bedrag ingevoerd waardoor deze geweigerd is door onze financiŽle afdeling. Het wordt nu in orde gemaakt. Het zou binnen enkele dagen terug op PayPal moeten staan.
Je zou hier ook een bericht over moeten ontvangen hebben.
Met dank voor je inzet, *uiteindelijk* is de refund binnen. Bedankt!
pi_175540523
Hallo,

Kan niet meer zo goed volgen nu.
Order; Ww1711171420083717
Heb de mod kit aangekregen in de verkeerde kleur.er had ook nog een driptip bij moeten zijn en een cloudbeast prince tank.die heb ik nog niet aangekregen.is dit nog onderweg?

Danku
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')