Als ik het goed heb begrepen kan je dat hier doen: https://www.norwegian.com/ssl/uk/my-travels/#/lookupquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:23 schreef karton2 het volgende:
Ik vlieg morgen met Norwegian van Kopenhagen naar Amsterdam. Ik heb aangegeven dat ik graag zelf een plek wil kiezen (staat bevestigd in mijn betaling): echter tijdens het boekingsproces heb ik nooit een plek kunnen aanwijzen.
Lijkt me wel. Checkin en de bagage drop automaten zitten toch in het voor iedereen toegankelijke deel van Schiphol? Je moet alleen zorgen dat je daarna niet de meute volgt die naar security gaat.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:45 schreef FredvZ het volgende:
Is het nog steeds mogelijk om na het inchecken en bagage droppen bij KLM op Schiphol weer terug de vertrekhal in te lopen?
Zaterdag vlieg ik met Aeromexico naar Mexico. Het inchecken wordt afgehandeld door KLM. Van de laatste keer dat ik met KLM vloog kan ik me nog herinneren dat je na het inchecken weer terug naar de vertrekhal kon lopen. Dit is echter al weer een paar jaar geleden vóór de invoering van de centrale security.
Nu wil ik eigenlijk zaterdag eerst mijn koffer droppen en dan met de "uitzwaaiers" nog een kop koffie drinken. Dus de vraag: kan wat ik wil nog steeds?
Volgens mij is die drop off zo gemaakt dat je er maar aan één kant in kan en aan één kant uit. Ik kan me nog herinneren dat je dan twee keer links ging en dan bij de doorgang naar Vertrek 3 uitkwam of twee keer rechts en dan bij het trappenhuis tussen Vertrek 1&2 uitkwam.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
En misschien moet je een KLM dude of dudette die bij de ingang van bagage drop staat uitleggen dat je echt weet wat je doet, omdat je terug wandelt.
Staat mij niet zo bij maar het is al een poosje geleden dat ik die dingen gebruikte.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:51 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Volgens mij is die drop off zo gemaakt dat je er maar aan één kant in kan en aan één kant uit. Ik kan me nog herinneren dat je dan twee keer links ging en dan bij de doorgang naar Vertrek 3 uitkwam of twee keer rechts en dan bij het trappenhuis tussen Vertrek 1&2 uitkwam.
Je kunt gewoon weer naar buiten, is geen enkel probleem. Ik ben zelfs na de security een keer teruggegaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:51 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Volgens mij is die drop off zo gemaakt dat je er maar aan één kant in kan en aan één kant uit. Ik kan me nog herinneren dat je dan twee keer links ging en dan bij de doorgang naar Vertrek 3 uitkwam of twee keer rechts en dan bij het trappenhuis tussen Vertrek 1&2 uitkwam.
Precies, maar je kunt een boardingpass maar 1x scannen. Dus je hebt de tweede scan hulp van een medewerker nodig.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:13 schreef static het volgende:
[..]
Je kunt gewoon weer naar buiten, is geen enkel probleem. Ik ben zelfs na de security een keer teruggegaan.
Thanks!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:13 schreef static het volgende:
[..]
Je kunt gewoon weer naar buiten, is geen enkel probleem. Ik ben zelfs na de security een keer teruggegaan.
zelfs dat niet eens. Boardingpassen blijven gewoon geldig. Ook op Schiphol.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:18 schreef XL het volgende:
[..]
Precies, maar je kunt een boardingpass maar 1x scannen. Dus je hebt de tweede scan hulp van een medewerker nodig.
Ok, op Helsinki hadden ze herkend dat ik al binnen was. Moest dat uitleggen, identificeren en mocht dan weer naar binnen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
zelfs dat niet eens. Boardingpassen blijven gewoon geldig. Ook op Schiphol.
Was niet nodig, alhoewel ik wel een alarm-bel had verwacht, maar helemaal niets,quote:Op dinsdag 2 januari 2018 18:18 schreef XL het volgende:
[..]
Precies, maar je kunt een boardingpass maar 1x scannen. Dus je hebt de tweede scan hulp van een medewerker nodig.
Ticket al geboekt? Lees de voorwaarden die bij je geboekte ticket staan.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:15 schreef Dakterras het volgende:
Weet iemand of je een ticket kunt omboeken bij Iberia, Dus zeg maar van Buenos Aires naar Amsterdam? En wat de kosten dan zullen zijn?
ligt helemaal aan de voorwaarde van je ticket.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:15 schreef Dakterras het volgende:
Weet iemand of je een ticket kunt omboeken bij Iberia, Dus zeg maar van Buenos Aires naar Amsterdam? En wat de kosten dan zullen zijn?
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
ligt helemaal aan de voorwaarde van je ticket.
In de regel hoe duurder je ticket hoe goedkoper omboeken.
Ik heb het al nagevraagd, het is omboekbaar tegen betaling. En dat is prima.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ticket al geboekt? Lees de voorwaarden die bij je geboekte ticket staan.
ja, of mobielquote:Op woensdag 3 januari 2018 23:26 schreef Loll het volgende:
Moet je bij wizzair eigenlijk je boardingpass printen?
Ik was tot vorig jaar frequent flyer bij Wizz Air en heb bij bijna alle luchthavens een electronische boarding pass kunnen gebruiken, behalve in IEV (Kiev) (daar kan je niet eens een mobiele versie genereren) en ook in Istanbul SAW kent men dat concept niet. Dan moet je in principe wel een geprinte versie hebben.quote:
kans was niet echt groot dat ie in kiev stond he?quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:47 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ik was tot vorig jaar frequent flyer bij Wizz Air en heb bij bijna alle luchthavens een electronische boarding pass kunnen gebruiken, behalve in IEV (Kiev) (daar kan je niet eens een mobiele versie genereren) en ook in Istanbul SAW kent men dat concept niet. Dan moet je in principe wel een geprinte versie hebben.
Ja kan. Koffer wordt eruit gehad als jij vervolgens niet in het vliegtuig zit dus eenvoudig.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 17:45 schreef FredvZ het volgende:
Is het nog steeds mogelijk om na het inchecken en bagage droppen bij KLM op Schiphol weer terug de vertrekhal in te lopen?
Zaterdag vlieg ik met Aeromexico naar Mexico. Het inchecken wordt afgehandeld door KLM. Van de laatste keer dat ik met KLM vloog kan ik me nog herinneren dat je na het inchecken weer terug naar de vertrekhal kon lopen. Dit is echter al weer een paar jaar geleden vóór de invoering van de centrale security.
Nu wil ik eigenlijk zaterdag eerst mijn koffer droppen en dan met de "uitzwaaiers" nog een kop koffie drinken. Dus de vraag: kan wat ik wil nog steeds?
2000 lijkt me wat veel, maar nog een keer of 10 moet wel lukken toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 07:53 schreef static het volgende:
Gaan we de vraag nu nog 2000 keer beantwoorden?
Hoe boek je Sky Priority?quote:Op zondag 7 januari 2018 19:45 schreef DeParo het volgende:
Ik boek sky priority met KLM en krijg met overboeking te maken. Wat zijn mijn rechten dan?
Wettelijke rechten net als ieder ander. Hoe de KLM er verder mee omgaat: geen idee.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:45 schreef DeParo het volgende:
Ik boek sky priority met KLM en krijg met overboeking te maken. Wat zijn mijn rechten dan?
Welk level?quote:
voor zover ik weet doet skypriorty daarniks extra voor.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:45 schreef DeParo het volgende:
Ik boek sky priority met KLM en krijg met overboeking te maken. Wat zijn mijn rechten dan?
Is niet je status level een reden voor priority waitlist? Maar sky priority krijg je ook bij business class tickets... je hoeft er dus geen status voor te hebben.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:59 schreef static het volgende:
Jawel, vandaar dart ik vraag naar het level.
Maakt niet uit. Hoog genoeg voor sky priority.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:56 schreef static het volgende:
Het wordt er niet duidelijker op. Wat voor status heb je - zonder dat je het zelf wist?
Als je veel vliegt weet je normaal gesproken wel dat je dat doet...quote:Op zondag 7 januari 2018 23:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hoog genoeg voor sky priority.
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt hè?quote:Op zondag 7 januari 2018 23:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hoog genoeg voor sky priority.
Ik had het pas door bij de tweede vlucht.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je veel vliegt weet je normaal gesproken wel dat je dat doet...
Klopt. Maar heb de laatste jaren zoveel vluchten gehad dat ik het niet allemaal meer bijhoud. Ik dacht het als optie gekocht te hebben maar blijkbaar komt het bij de status van mijn flying blue account.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:27 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt hè?
Je vliegt zoveel maar je hebt geen idee wat je rechten zijn bij een overboeking? Right.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Klopt. Maar heb de laatste jaren zoveel vluchten gehad dat ik het niet allemaal meer bijhoud. Ik dacht het als optie gekocht te hebben maar blijkbaar komt het bij de status van mijn flying blue account.
Dit was de tweede keer, en de eerste keer was met een andere maatschappij aan de andere kant van de wereld bij wie dat geregeld gebeurde en ik wist bijna precies wat te verwachten, en ja ik vlieg best veel. Ik weet een beetje mijn rechten met vluchten in de EU maar omdat ik niet wist wat sky priority precies inhield dacht ik dat overboeking dan niet zou kunnen. Ik weet niet wat er verzonnen aan zou moeten zijn, maar het is goed gegaan, en ik ben weer wat wijzer.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:55 schreef static het volgende:
[..]
Je vliegt zoveel maar je hebt geen idee wat je rechten zijn bij een overboeking? Right.
Je bent een soort Iwanius met zijn verzonnen gedoe. Je niveau wordt per jaar bepaald.
overboeken kan altijd hequote:Op maandag 8 januari 2018 00:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dit was de tweede keer, en de eerste keer was met een andere maatschappij aan de andere kant van de wereld bij wie dat geregeld gebeurde en ik wist bijna precies wat te verwachten, en ja ik vlieg best veel. Ik weet een beetje mijn rechten met vluchten in de EU maar omdat ik niet wist wat sky priority precies inhield dacht ik dat overboeking dan niet zou kunnen. Ik weet niet wat er verzonnen aan zou moeten zijn, maar het is goed gegaan, en ik ben weer wat wijzer.
Ik weet dat ze altijd overboeken maar ik Hoopte eigenlijk dat Sky Priority dat zou voorkomen . Wat ik wel vreemd vind is dat ik deze vlucht bijna twee maanden geleden had geboekt, bijna drie uur van te voren was gearriveerd bij de balie, en dit alsnog gebeurde. Ze zeiden dat je dit kan voorkomen door eerder in te checken maar volgens mij hadden ze gewoon een boekingsfout gemaakt in het systeem omdat we ook nog eens moesten wachten door boekingsfouten en weet ik veel wat nog meer.quote:
Ik snap je probleem niet, dit topic is om vragen te stellen, ik heb mijn antwoord. Bevalt het niet jammer dan.quote:
In Principe heb je bij overboeking niks met rechten te maken. Ze gaan altijd op zoek naar mensen die vrijwillig (in ruil voor een vergoeding) hun stoel op willen geven. Als jij graag met de door jouw geboekte vlucht mee wilt is dat geen probleem.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:45 schreef DeParo het volgende:
Ik boek sky priority met KLM en krijg met overboeking te maken. Wat zijn mijn rechten dan?
tenzij je United vliegt.quote:Op maandag 8 januari 2018 04:36 schreef Jappie_Sea het volgende:
[..]
In Principe heb je bij overboeking niks met rechten te maken. Ze gaan altijd op zoek naar mensen die vrijwillig (in ruil voor een vergoeding) hun stoel op willen geven. Als jij graag met de door jouw geboekte vlucht mee wilt is dat geen probleem.
Volgens mij mogen ze je wel degelijk op de wachtlijst plaatsen.quote:Op maandag 8 januari 2018 04:36 schreef Jappie_Sea het volgende:
[..]
In Principe heb je bij overboeking niks met rechten te maken. Ze gaan altijd op zoek naar mensen die vrijwillig (in ruil voor een vergoeding) hun stoel op willen geven. Als jij graag met de door jouw geboekte vlucht mee wilt is dat geen probleem.
In de ideale wereld gaat men op zoek naar mensen die hun stoel 'vrijwillig tegen een vergoeding' af willen geven, maar dat is geen garantie. Of een vergoeding is zo laag dat het geen overweging is, want ¤ 100 voor een vlucht welke 4 uur later vertrekt en dan ook nog rond 21.30 uur is voor bijna geen enkele passagier een reële optie, want men moet ook nog verder vanaf het vliegveld richting huis of vervolgbestemming.quote:Op maandag 8 januari 2018 04:36 schreef Jappie_Sea het volgende:
[..]
In Principe heb je bij overboeking niks met rechten te maken. Ze gaan altijd op zoek naar mensen die vrijwillig (in ruil voor een vergoeding) hun stoel op willen geven. Als jij graag met de door jouw geboekte vlucht mee wilt is dat geen probleem.
Ik werd bovenaan de wachtlijst geplaatst en 250 p.p. aangeboden bovenop hotel en diner + ontbijt maar had verder geen inspraak of ik wel of niet op de wachtlijst kwam. Wat bedoel je met status bij de maatschappij?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:05 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
In de ideale wereld gaat men op zoek naar mensen die hun stoel 'vrijwillig tegen een vergoeding' af willen geven, maar dat is geen garantie. Of een vergoeding is zo laag dat het geen overweging is, want ¤ 100 voor een vlucht welke 4 uur later vertrekt en dan ook nog rond 21.30 uur is voor bijna geen enkele passagier een reële optie, want men moet ook nog verder vanaf het vliegveld richting huis of vervolgbestemming.
Nu moet worden gezegd, de persoon welke laat incheckt, dus niet online, geen status heeft bij de betreffende maatschappij, die heeft absoluut een grotere kans om wat minder vrijwillig te worden aangewezen. Vaak genoeg meegemaakt dat iemand compleet tegen zijn zin niet aan boord kan en daar op zijn zachtst gezegd wat minder gelukkig mee is.
Voor mij zijn deze situaties wat beter, in de helft van de gevallen krijg ik bij overboek situaties een upgrade...
Soms maar in dit geval kwam het zeer slecht uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:27 schreef Yreal het volgende:
Ligt eraan hoor, als ze me genoeg bieden ga ik wel een dagje later hoor
SPOILER: vluchtinformatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zou ik van de ervaren reizigers graag wat tips willen hebben hoe ik het moet aanpakken. Zijn de layovers te doen qua tijd?Wie wil zoekt een mogelijkheid, wie niet wil zoekt een excuus.
Als ik op vakantie ben, en de tijd heb ik ook ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:27 schreef Yreal het volgende:
Ligt eraan hoor, als ze me genoeg bieden ga ik wel een dagje later hoor
quote:Op woensdag 10 januari 2018 00:55 schreef sjanszon het volgende:
Goedenacht FOK-ers,'
Hoewel ik pas 25 april vertrek, wilde ik graag wat tips om verrassingen te voorkomen en mij goed op de reis te kunnen voorbereiden. Ik wil graag mijn vriendin bezoeken op haar stage in Nigaragua. Ik ben echter afhankelijk van de meivakantie en wilde de vlucht zo lowbudget mogelijk houden, heb ik de volgende vlucht geboekt via vliegmaatschappij Delta.Hoezo laat je je vriendin daar naartoe gaan? Je weet dat meisjes op stage in Latijns Amerika zich gewillig door de locals laten uitwonen he.SPOILER: vluchtinformatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zou ik van de ervaren reizigers graag wat tips willen hebben hoe ik het moet aanpakken. Zijn de layovers te doen qua tijd?Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
Status als in je frequent flyer status. Hoeveel miles je al met die maatschappij (of hun partners) hebt gevlogen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik werd bovenaan de wachtlijst geplaatst en 250 p.p. aangeboden bovenop hotel en diner + ontbijt maar had verder geen inspraak of ik wel of niet op de wachtlijst kwam. Wat bedoel je met status bij de maatschappij?
alle vrouwen zijn immers ontrouwe sletten.quote:Op woensdag 10 januari 2018 07:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoezo laat je je vriendin daar naartoe gaan? Je weet dat meisjes op stage in Latijns Amerika zich gewillig door de locals laten uitwonen he.
Ik heb dus wel een hoge status maar dat zorgde er alleen voor dat ik hoog op de wachtlijst kwam te staan in deze.quote:Op woensdag 10 januari 2018 07:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Status als in je frequent flyer status. Hoeveel miles je al met die maatschappij (of hun partners) hebt gevlogen.
jwzquote:Op woensdag 10 januari 2018 08:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
alle vrouwen zijn immers ontrouwe sletten.
Man man man.
Dank je. Esta had ik na het boeken gelijk al aangevraagd. In principe kan er vrij weinig misgaan en mocht ik het niet halen door vertraging, wordt alles geregeld gelukkig door Delta.quote:Op woensdag 10 januari 2018 01:01 schreef miro86 het volgende:
Die eerste overstap is een behoorlijk karig. Je moet door immigration in de VS en waarschijnlijk moet je ook je tassen ophalen en alweer inchecken.
Vergeet niet om een ESTA voor de VS te regelen.
Als ik jou was zou ik niets in plannen op m'n eerste dag in Nicaragua mocht ik een dag vertraagd raken door een gemiste overstap. Mocht dat gebeuren hoort Delta je om te boeken.
Juist om haar even uit te laten wonen door de plaatselijke bevolkingquote:Op woensdag 10 januari 2018 07:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoezo laat je je vriendin daar naartoe gaan? Je weet dat meisjes op stage in Latijns Amerika zich gewillig door de locals laten uitwonen he.
Geen enkele maatschappij is dom genoeg om zijn frequent flyers te naaien. Je hebt zelf een fout gemaakt of begrijpt niet waar je mee bezig bent.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik werd bovenaan de wachtlijst geplaatst en 250 p.p. aangeboden bovenop hotel en diner + ontbijt maar had verder geen inspraak of ik wel of niet op de wachtlijst kwam. Wat bedoel je met status bij de maatschappij?
WOW Air is toch IJslands? Dan heeft deze niet veel te maken met EU-Verordening 261/2004, volgens mij. Je zal bij de maatschappij zelf moeten kijken wat de mogelijkheden zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2018 13:52 schreef kalinhos het volgende:
Nou mijn vraag: kan ik die 6uur vertraging claimen en zoja is dat makkelijk zelf te doen of is t beste gewoon bij zo'n bureautje te gaan?
Allow me to correct you:quote:Op woensdag 10 januari 2018 14:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
WOW Air is toch IJslands? Dan heeft deze niet veel te maken met EU-Verordening 261/2004, volgens mij. Je zal bij de maatschappij zelf moeten kijken wat de mogelijkheden zijn.
Correct me if I'm wrong.
Dank. Ik wist niet dat IJsland zich hierbij had aangesloten.quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:49 schreef miro86 het volgende:
[..]
Allow me to correct you:
If your flight is within the EU and is operated either by an EU or a non-EU airline
If your flight arrives in the EU from outside the EU and is operated by an EU airline
If your flight departs from the EU to a non-EU country operated by an EU or a non-EU airline
EU means the 28 EU countries , including Guadeloupe, French Guiana, Martinique, Réunion Island, Mayotte, Saint-Martin (French Antilles), the Azores, Madeira and the Canary Islands as well as Iceland, Norway and Switzerland
https://europa.eu/youreur(...)hts/air/index_en.htm
Soms doen die EFTA/EEA landen mee, ook al mogen ze niet meebeslissen over de regels.quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dank. Ik wist niet dat IJsland zich hierbij had aangesloten.
Precies, soms. Altijd weer een gokje of ze wel of niet meedoen met EU-regels.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:00 schreef miro86 het volgende:
Soms does die EFTA/EEA landen mee, ook al mogen ze niet meebeslissen over de regels.
Al vrees ik dat kalinhos weinig kans maakt. Afgelopen dagen heeft IJsland te maken gehad met extreme weersomstandigheden (met heel veel vertragingen en annuleringen). In zo'n geval vervalt het recht op compensatie. Ik verwacht dat WoW het daarop zal gooien dat ze daarbij wel in hun gelijk zullen staan (en als low-cost maatschappij gaan ze uitbetalen waar dat niet nodig is).quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies, soms. Altijd weer een gokje of ze wel of niet meedoen met EU-regels.
Maar goed, ik zou alle gegevens met bewijzen naar Wow Air sturen en ze een paar weken geven om te reageren.
Dat denk ik ook, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 10 januari 2018 17:30 schreef miro86 het volgende:
Al vrees ik dat kalinhos weinig kans maakt. Afgelopen dagen heeft IJsland te maken gehad met extreme weersomstandigheden (met heel veel vertragingen en annuleringen). In zo'n geval vervalt het recht op compensatie. Ik verwacht dat WoW het daarop zal gooien dat ze daarbij wel in hun gelijk zullen staan (en als low-cost maatschappij gaan ze uitbetalen waar dat niet nodig is).
Niet geschoten is altijd mis inderdaad.quote:Op woensdag 10 januari 2018 17:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar niet geschoten is altijd mis.
Ik zou er geen geld tegenaan gooien door het bij zo'n bureau neer te leggen iig.
dat is wel een belachelijke marge.quote:Op woensdag 10 januari 2018 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis inderdaad.
Procedures zijn lastig en vragen een lange adem. En zo’n bureau werkt op No cure No pay basis. Ik heb het een keer via een bureau gedaan. En was blij met de 250 euro die ik ving. De gewonnen tijd en verlies van stress was me de 100 euro die zij cashten wel waard.
Ik heb verder geen banden met EU Claim, maar wel de enige partij waar ik al 3 x een succesvol resultaat mee hebt gehaald.quote:Op woensdag 10 januari 2018 19:08 schreef kalinhos het volgende:
Ah oke, thanks allemaal. No cure no pay dus de meeste kans, als die er überhaupt al is..... Ik zag de pot met goud al klaar staan
Ik heb helemaal geen fout gemaakt want kon er uiteindelijk gewoon in eenvoudig zelfs.quote:Op woensdag 10 januari 2018 13:12 schreef XL het volgende:
[..]
Geen enkele maatschappij is dom genoeg om zijn frequent flyers te naaien. Je hebt zelf een fout gemaakt of begrijpt niet waar je mee bezig bent.
Vliegvelden zijn en hebben geen opslag, dus nee.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:09 schreef Jappie_Sea het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is het mogelijk om je bagage al anderhalve week voor dat je daadwerkelijk vliegt in te checken?
Ik weet natuurlijk niet wat je van plan bent. Maar misschien is het een oplossing om het per post vooruit te sturen?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:09 schreef Jappie_Sea het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is het mogelijk om je bagage al anderhalve week voor dat je daadwerkelijk vliegt in te checken?
Ligt eraanquote:Op zondag 14 januari 2018 02:20 schreef FredvZ het volgende:
Heeft er iemand hier wel eens met Edelweiss in hun (ex SWISS) A340's gevlogen? Is het de moeite waard om 200CHF neer te leggen om premium economy te vliegen?
Hahahaha, nee.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:09 schreef Jappie_Sea het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is het mogelijk om je bagage al anderhalve week voor dat je daadwerkelijk vliegt in te checken?
Ligt waar aan?quote:
Of je lang genoeg bent om de extra beenruimte te kunnen benutten en of je het extra vliegtuigeten het geld waard vindt.quote:
lekker aangenaam constructief sfeertje zo..quote:
Die eerste van 4 is omgebouwd naar nieuwe stoelen etc. De cabine is piepklein. Naar Mallorca zou het me niet uitmaken... maar intercontinentaal... voor een nachtvlucht zou ik het doen.quote:Op zondag 14 januari 2018 02:20 schreef FredvZ het volgende:
Heeft er iemand hier wel eens met Edelweiss in hun (ex SWISS) A340's gevlogen? Is het de moeite waard om 200CHF neer te leggen om premium economy te vliegen?
Volgens mij vliegen die A340's (van Edelweiss dus) alleen intercontinentaal. Ik zit in economy al snel klem met mijn benen, dus ik zou het wel overwegen. Zeker als die CHF 200 ook nog eens retour is.quote:Op zondag 14 januari 2018 09:20 schreef XL het volgende:
[..]
Die eerste van 4 is omgebouwd naar nieuwe stoelen etc. De cabine is piepklein. Naar Mallorca zou het me niet uitmaken... maar intercontinentaal... voor een nachtvlucht zou ik het doen.
Extra beenruimte is altijd welkom. Met 31" zitten mijn knieën strak tegen de stoel voor me.quote:Op zondag 14 januari 2018 08:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Of je lang genoeg bent om de extra beenruimte te kunnen benutten en of je het extra vliegtuigeten het geld waard vindt.
Die CHF200 is pp per vlucht. 800 in totaal, bijna net zo duur als de initiële ticketprijs. Mijn reisgenote is een stuk kleiner dan mij en heeft die extra ruimte echt niet nodig. Ik twijfel nog of het zoveel geld waard is om alleen voor mij wat extra ruimte te regelen.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens mij vliegen die A340's (van Edelweiss dus) alleen intercontinentaal. Ik zit in economy al snel klem met mijn benen, dus ik zou het wel overwegen. Zeker als die CHF 200 ook nog eens retour is.
Dat is idd een dilemma dat ik herken.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:05 schreef FredvZ het volgende:
Die CHF200 is pp per vlucht. 800 in totaal, bijna net zo duur als de initiële ticketprijs. Mijn reisgenote is een stuk kleiner dan mij en heeft die extra ruimte echt niet nodig. Ik twijfel nog of het zoveel geld waard is om alleen voor mij wat extra ruimte te regelen.
Gaat idd om een intercontinentale retour, waarvan de weg terug een nachtvlucht is.
Da's niet goed. Wijziging moet kunnen, al dan niet tegen een forse bijbetaling. Het risico zou ik niet nemen. Hans ipv Johannes is vaak al een groot probleem.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:30 schreef Freckles74 het volgende:
Ik heb een vraag over de naam op het ticket: ik heb per ongeluk geboekt onder de naam van mijn man. We vliegen naar Canada met air canada. Naamswijziging kan niet omdat er een tweede vliegmaatschappij bij betrokken is (Lufthansa). Nieuw ticket gaat met 1600 euro kosten. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik het risico nemen?
Dank voor het meedenken in elk geval. Gelukkig kan ik er nog een paar nachten over slapen voor er geboekt kan worden.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is idd een dilemma dat ik herken.
Ik ben ooit uit Venezuela teruggekomen in economy, en ik was helemaal brak toen ik uit het vliegtuig stapte in AMS. Ook een nachtvlucht; heb niet tot nauwelijks geslapen. Lastige keus. Geld <-> comfort.
Succes met je keuze. Ik kan je er verder niet mee helpen, sorry.
Wat bedoel je precies met "er is nog een tweede maatschappij bij betrokken"?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:30 schreef Freckles74 het volgende:
Ik heb een vraag over de naam op het ticket: ik heb per ongeluk geboekt onder de naam van mijn man. We vliegen naar Canada met air canada. Naamswijziging kan niet omdat er een tweede vliegmaatschappij bij betrokken is (Lufthansa). Nieuw ticket gaat met 1600 euro kosten. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik het risico nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |